Reklama

úterý 9. února 2021

KRAJINA VE STÍNU … FILM, KTERÝ VYKRESLUJE ČECHY JAKO KRVELAČNÉ A DEGENEROVANÉ BESTIE

Matouš Bulíř

9. 2. 2021  zdroj

Tak jsem si konečně pustil KRAJINU VE STÍNU, film který je opěvován z mnoha stran a JÁ si od něj mnohé sliboval, což jak se ukázalo, byla chyba. V úvodu rovnou píši, že se jedná o revizionistické ideologické dílko, které má jediný cíl – politovat sudetské Němce a ukázat na skutečné viníky toho nejhoršího co se během války a po válce událo, tedy na krvelačné a degenerované Čechy.

Upozorňuji předem, že budu muset prozradit určité dějové “zvraty”, takže pokud si to někdo chce pustit a “užít” si to jako JÁ, ať raději dál nečte. Každopádně film je tragický i po všech ostatních stránkách, takže jde v důsledku o promrhané dvě hodiny. (nevím za co to dostává ty ceny, ale obávám se, že jen díky onomu revizionistickému podtextu)

Film se odehrává v letech 1938-1952. Období roku 38-45, které je dle mého nejzásadnější, zde moc velkou roli nehraje. Vidíte mnoho obyčejných Němců dělat obyčejné věci. Mají rádi Čechy a německá armáda též nikomu nedělá nic zlého. V podstatě největší problémy zde dělají Češi, kterým se v Říši pořád něco nelíbí. Ke konci filmu se i dozvíme, že za celou válku žádný Němec z vesnice neudal žádného Čecha na Gestapu, prostě dobráci od kosti. Samozřejmě tam je dosazena jedna židovská rodina, která je v poklidu odvezena kamsi na dřevěném voze a pak Čech odbojář, který též skončí v koncentračním táboře a ze kterého se následně vyklube, jak jinak, udavač, který v táboře donášel na spoluvězně. Když si tedy shrneme tuto část, tak jediný kdo zde udával byl kdo? Čech.
.
Pak přichází rok 1945, konec války a tady to teprve začíná žít, jelikož to je ten správný prostor pro revizionismus historie naší země.
.
Nastupují tzv. revoluční gardy a prozatimní ČS armáda a zde si režisér dal sakra práci, aby do rolí těchto lidí vybral vzhledově skutečně hodně odporné lidi, kdy Češi vedle sudetských Němců vypadají skutečně jako o několik tříd podřadnější rasa.
.
Nesmí chybět ani masová poprava těch sympatických německých nebožáků, od těch českých degenerátů.
.
Tento film je nebezpečný, poněvadž pokud by ho viděl někdo, kdo o skutečné historii nic neví, tak by si odnesl, že za války se tu nic strašného nedělo, Německo se k Čechům chovalo skvěle, nikomu se tu neubližovalo a vše bylo v rámci mezí a možností relativně fajn, tedy do chvíle, než se česká země vrátila do rukou Čechů, kdy začalo to jediné a pravé bestiální barbarství. Pokud o historii nic nevíte, tento film ve vás vyvolá dva pocity. Tím prvním bude to, že se začnete stydět za to, že jste Čech a ten druhý nebude vlastně ani tak pocit, ale spíše nutkavá potřeba dojet na německou ambasádu a tam se jim omluvit za odsun a možná i vytvoříte petici, kde budete požadovat zrušení Benešových dekretů.
.
Co však je ještě smutnější je to, že tento sebemrskačský film podpořil Státní fond kinematografie částkou 11 milionů korun. Z českých peněz se tu platí filmy, které vykreslují Čechy v Čechách jako ten nejhorší lidský odpad, kdy nejedno srdce neonacisty zajásá, poněvadž po shlédnutí této hrůzy si mnoho lidí pomyslí, jestli vyhlazení Čechů vlastně nebyl v důsledku dobrý plán.
.
Abych to shrnul. Ve filmu ze 100% Němců a to do toho počítám vážně všechny, včetně vojáků Wehrmachtu i příslušníků Gestapa je 98% z nich víceméně dobrých a 2% mají sem tam i nějakou tu negativní vlastnost, ale nikterak zásadní. Dokonce i fanatická nacistka, kterou hraje Bára Poláková v důsledku neudělá nikomu nic zlého. Jeden agresivní Němec tam je, ovšem ten, aby nemusel narukovat, se přihlásí k české národnosti, takže to vše zlé, jako je mlácení lidí a podobně, dělá jako Čech. Naopak ze 100% Čechů, kteří se ve filmu objeví jich 99% spadá mezi vrahy, násilníky a udavače.
.
V tom nejlepším možném případě si z filmu odneste to, že hodný Němec po obsazení pohraničí nevyhnal ani jednoho Čecha a tomu kdo si ponechal českou národnost nikterak neublížil a ani neškodil, zatímco krvelačný Čech vyhnal a okradl po válce všechny Němce a ty co nevyhnal, ty zavraždil.
.
Nakonec se ještě ukáže, že za transport a smrt jediné tam žijící židovské rodiny vlastně nemohou Němci nýbrž již zmíněný Čech, který ve vesnici organizoval proti-německý odboj, protože tím na sebe a tím pádem na ně upozornil (Byl to Čech, který se oženil se židovskou dívkou z té rodiny. To je ten o kterém jsme psal, že v koncentračním táboře udával spoluvězně).
.
Proč už se sakra netočí úžasné historické pro-národní filmy, jako například Nebeští jezdci a podobně? Filmy, které oslavují tolik opomíjené české hrdiny… Nebo alespoň filmy, co nebudou lhát o tom, jak to tu v letech 38-45 vypadalo.


Kdo se osobně na filmu podílel (dodatek N.R.):

režie: Bohdan Sláma
scénář: Ivan Arsenjev
kamera: Marek Diviš
zvuk: Michal Holubec
střih: Jan Daňhel
hudba: Jakub Kudláč

150 komentářů :

  1. zazil jsem jako 6 lety vyhnani Cechu ze Sudettenland a potom jako 12 lety odsun Sudetskych nemcu.... a jen mohu rici, ze "kdo seje vitr, sklizi bouri"

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Žádné vyhnání Čechů NEBYLO! Proč lžete? V Sudetech Češi fakticky nežili a ti kteří tam byli, to byl samý konfident a kápo v lagrech, co protektorát postavil pro Židy a Romy.

      Smazat
    2. J.J. 19:59
      Má vaše duševní porucha nějakou přesnou diagnózu, nebo jen trpíte Münchhausenovým syndromem?

      Smazat
    3. Novinky.cz:
      "V Karlových Varech (Karlsbad) došlo 10. září k lynči německých antinacistů a českých obyvatel, o dva dny později dav raboval a 10. listopadu vypálil synagogu. Několik Židů bylo zavražděno, někteří byli odvezeni na hranici protektorátu a dál utíkali pěšky. V Nejdku (Neudek) se 12. září také rabovalo, asi 800 Henleinovců se pak pokusilo zaútočit na policejní stanici, ale neuspěli. Dav byl rozehnán Stráží obrany státu."

      Smazat
    4. Nenechte se mylit panem J.J.zastupcem jeste stale existujici Rise,kteremu kradou dve tretiny platu a on jim za to vylizuje u zadku kastany!

      co jakoby nikdo nechtel slyset je ,on vas chce vsechny pumpnout o penize brzy pry jako odskodneni za majetky zabavene Benesovymi dekrety.
      Bude se republika zadluzovat dale nasimi tzv "zastupci"a pokud se jich VSECH nezbavime, pak se nedivte,ze vam tu bude J.J.psat brzy ,ze do hrncu si muzete misto jidla nasrat jak to doporucuji pirati,kryjici sve obstarozni dredy prezdivkami Unknown a ty za to mame volit a ne ,ze ne ANO!

      Smazat
    5. 19:59
      Pornáči, ty hovado fašistické, tebe tak dostat do ruky, tak ti vercajk rozkopu. A sgustem.
      Za rodiče, za příbuzné, za celou svou širší českou rodinu po meči, která se po třech staletích vrátila v r. 1927 do staré vlasti - ne však do míst odkud předci kdysi odešli, ale opět do Sudet - ač do jiného regionu. (Opočno, odkud náš rod pochází bylo také v tzv. Sudetech, takže v tomto směru žádná změna.)
      Jak si vůbec dovoluješ napsat cos napsal zbabělý smrkáči?
      Není nad anonymitu, že? Ale on ti tu budku jednou někdo rozhodí, o tom žádná. Neb tvá identita je dostatečně známá.

      Smazat
    6. Teď jsem si ten příserek 19.59 přečetl ještě jednou a začínám mít dojem, že i J.J. je mnohojediný. Jeho dikce v tomto příserku mi totiž silně asociuje příserky od unk Hovna Libora, alias Blátošlapa II.

      Smazat
    7. JJ.
      To není možný, asi jste klasický troll, který má za úkol vytvořit Overtonovo okno. Pro jeho informaci, bylo mnoho českých vesnic , které spaly do Sudet, i když v nich žilo cca 10% německého obyvatelstva. Sám z jedné takové pocházím. Proč? Geografie a petice německého obyvatelstva, které bylo promptně vyhověno. Naše rodina po obsazení, když se nechtěla přihlásit k německé národnosti(má německé předky), dostala 3 hodiny na to, aby opustila území říše. Vše si pamatujeme a sdělujeme to dál potomkům, zvláště , když máme fotodokumentaci. úkol

      Smazat
    8. Na druhou stranu ,je to jasna PROPAGANDA FASISTICKYCH GERMANU a tim ukazali sve trumfy!
      ZE NEJSOU NIC JINEHO NEZ DEDICI a fanaticti privrzenci HITLEROVA NACISMU.

      Smazat
    9. A na LIDICE uz nezbyly zadne penize?
      Jak Lidicke zeny a deti se stali obeti ,SS,Gestapa,SD a Wehrmacht? Jak proti nim Hitler besnil s penou u huby.
      Take nejlepsi ohodnoceni fasismu ,nacistickych bestii.

      Smazat
    10. Tento odporný snímek jsem viděl i kdyby to udělali tak furt to je kapka v moři proti nacistickým zvěrstvům. Stačilo by natočit o jednom dni v Terezíně podle knihy kterou napsala přeživší Češka.

      Smazat
    11. 3:00
      Někdy se tomu říká Hitlerovi pohrobci. Zdá se, že jich není málo ani u nás (Kolářovic rodinka ap.).
      Asi se cítí silnější díky EU, roli Německa, Bidetovu vítězství. Další krok je sjezd sudeodpadu v Praze.

      Mimochodem, kdo neviděl, může si připomenout třeba starší film Drsná planina. Je to jen maličká výpověď o tom, co prováděli nacističtí psychopati v pohraničí po válce - není tam nic o dění před válkou nebo ve válce kromě jedné vzpomínky na vyhnání Čechů z pohraničí.

      Smazat
  2. Na CSFD má tento film nejlepší hodnocení že všech českých filmů. Ohromný ohlas v zahraničí. Zde jedno z nich s pěti hvězdami:

    Nejlepší film Bohdana Slámy, jenž se ale řadě zdejších ubožáků líbit nebude. Těm, kteří jsou prodchnuti naivními ideály o Češích-hrdinech, těm, kteří si neradi připouštějí zradu, zbabělost a kolaboraci za všech režimů a pod kýmkoli a těm, kterým tento film vytáhne kostlivce ze skříně. Já nepatřím ani do jedné skupiny a jsem nadšený, že Bohdan Sláma takový film natočil. Nelze jej totiž upínat ke konkrétní geografické oblasti, části regionu, jedné vesnici a jedné historické události. Je třeba na něj nahlížet z pohledu celé České republiky, resp. Československa a řady historických událostí pohnutého dvacátého století. Oceňuji zejména srovnání dvou časových bloků, které měly však diametrálně odlišné důsledky. Herecky se z mého pohledu vyjímali a zaskvěli Csongor Kassai, Magdaléna Borová, Barbora Poláková a Jiří Černý. K tomu vynikající kamera a černobílá všemu dodala patřičnou syrovost a autenticitu. Neviděl jsem ještě Šarlatána, ale za mě to bude asi český film roku 2020.

    Takže tak to je. Jen více takových filmů a distribuovat do škol.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. J.J. Za tohle by ti měl někdo fakt pořádně rozbít hubu.:-(

      Smazat
    2. Generalizovat jeden atypický případ je falšování historie. Navíc celý případ nebyl zpracován historiky, takže nevíme, jak se to vlastně seběhlo

      Smazat
    3. Ale víme pane Dvořáku. Jste na toho parchanta až příliš laskavý a slušný. Za starověku by takové hovado vyobcovali z kmene a nechali právem chcípnout hladem a zimou.

      Smazat
    4. Kastelán: to bylo hodnocení účastníka diskuse na ČSFD. Ale musím uznat, že vyhrožování vám ide dobře. Presně tak se vyjadřovali ti, kdo vyhnali všechny nemecké sousedy z našeho města a následně rabovali. My jsme pritom vůbec nebyli v Sudetech a Němců bylo málo. A přesně ti samí se snažili o rabovačky po Židech. Jenže tomu se podařilo zabránit.

      Smazat
    5. Opět píšete nepravdu. Ze se nestydíte!

      Smazat
    6. Václave Dvořáku, možná se tak nedělo všude. Já netvrdím, že se toho účastnili všichni Češi, ale značné procento ano. Už by se měla konečně historie hodnotit objektivně a emoce nechat stranou.

      Smazat
    7. J.J. je další účet Unknowna. Divím se, že ti tu provokaci pan Dvořák nesmazal.

      Smazat
    8. Objektivně znamená včetně kontextu, kauzality a bez falešného generalizovaní, kterého jste se opakovaně dopustil. Co jste učil za obor?

      Smazat
    9. J.J.- Proč píšete o Češích česky, když jste Slovák?

      Občas to z Vašeho textu vyvěrá.

      Smazat
    10. Ad J.J.: Jedno z největších světových zel, německý nacismus, nese NEZPOCHYBNITELNĚ hlavní odpovědnost i za to, že to od národů jím brutálně postižených NÁSLEDNĚ schytala i hrstka nevinných Němců.
      Jaromír Habr

      Smazat
    11. Já nejsem Slovák a žiju v ČR pane Povolný, jen občas píšu na svk klávesnici s autotextem a ne vždy stihnu vše opravit. Netušil jsem, že by to mohlo někomu vadit, když anglické překlepy vám nevadí.

      Smazat
    12. Václave Dvořáku, to objektivní a kauzální, to jsou ty tisíce příběhů a o nich jsou ty filmy.

      Smazat
    13. Možná některé, ale určitě ne tento nebo Habermannův mlýn.

      Smazat
    14. J.J.21:02
      Ještě podruhé a naposledy se s tebou zašpiním. Nevadí jak píšeš, ale co píšeš dobytku.

      Smazat
    15. tady souhlas s 20:56 treba jako ve filmu Habermannuv mlyn

      Smazat
    16. Slysel jsem,ze pan J.J.slouzi svym sefum z dosud existujici Rise.

      To je ona, ktera bude brzy chtit PENIZE a ODSKODNENI za pry VYHNANI a tyto filmy to pripravuji.
      Ne nadarmo budou nasimi "zastupci"brzy odstraneny Benesov dekrety a vsichni lhostejni a podobni pohlupavci jako J.J to zaplati.
      Proc ten J.J.nechce 3,6 bilionu dluznych reparaci a snazi se jen skodit a skodit vsem,kteri se jeste nenaucili prozatim rozhodnemu odporu a nevycistili Prdlament od ocividnych zradcu a podporovatelu vycucavani nebohe CR OS ( Obcanske spolecnost) brzy zadluzene vic nez Recko a rozdrcene tlakem v tlakovem hrnci,kteremu US zacpal umyslne posledni zbyvajici vypustny ventil!!

      Smazat
    17. J.J.21:02-nešlo mi o to, zda jste Slovák, mám rád, když každý píše rodným jazykem v prostředí, kde je mu rozuměno. Občas jsou slovensky hovořící lidé "vysazení" vůči Čechům aniž jsou Slováky. Předpokládám z textů, že nejste ani Čech, kdo jste tedy, prozradíte nám to?

      Smazat
    18. J.J.pry je Ukrajinec a pote co jeho banderovci ponicili Ukrajinu

      tady prijel skodit Cechum,ktere jak vidite vsichni on nenavidi a chce jim tu skodit,tak aby se tu pry zavedl jeho fasismus.
      Priznej se ty zmetku,stejne se to jednoho dne dozvime,kdyz budes kandidovat na toho dozorce v KZ lagru.

      Smazat
    19. my, rodiče a prarodiče bychom se měli ppostarat o to, aby podbné lži nezůstaly v hlavách našich dětí, dívala jsem se na jeden díl nového detektivního seriálu na ČT z první republiky ... všichni dobráci, jen ten jediný soc, dem nebo komunista, to byl prevít a taky dělňas, co jiného.

      je to snaha překopat historii popřít pravdu. je na nás tomu zabránit.

      Smazat
    20. JJ jasně tebe se to netýká ale jen proto že tvůj dědek makal pro gestapo a má na rukách českou krev ale nepochlubil se ti kolik lidí kvůli němu zemřelo a když se to otočilo hned byli revolučních gardách a opět krev na rukou jen s tím rozdílem že to byly jeho bývali pánové kterých se potřeboval zbavit a přišel rok 48 a už byl u STB a další mrtví na jeho rukách

      Smazat
    21. J.J. 19:55 Tak především vy kalkulujete s tím, že se většina zdejších diskutujících na ČSFD nepodívá. Jestli je něco prokazatelná lež, tak to je informace, že tento film má skvělé hodnocení. Opak je pravdou. 68% jako podprůměrný film. Ukázka, kterou jste zvolil tam asi někde bude, jsou tam takové, ale pak jsou tam komentáře přímo opačné.
      A to nadšení v zahraničí? Nic takového tam není, bude se jednat zřejmě o diváky Spolkové republiky Německo, že? Tak tomu se snad dalo věřit.

      Webová adresa: CSFD.cz
      Každý se může přesvědčit sám o vašich lžích. Jinak tam bývá zajímavé čtení. Dobrý web. Tvořený diváky.

      Smazat
    22. Věnujete tomu fašounkovi, který se označuje J.J., příliš mnoho pozornosti. Je to psychopatické individuum, které si zaslouží jen pohrdavé přehlížení. Měl by se raději označovat zkratkou SS...

      Smazat
    23. Že vás to baví se mnou zapodívat. Jak jsem už psal, jsem obyčejný občan této země a věřte, že oproti mým známým jsem velice komunikativní a trpělivý.
      Přesně to, čím vyhrožujete vy mně, ti moji přátelé, příbuzní a kolegové by udělali vám. Jedince jako vy by klidně eliminovali a nahradili kýmkoliv jiným. Jsou natolik ostří, že je musím v názorech krotit a pro ně jsem skoro "kremlobot".
      Myslím, že názory třeba pána Novotného znáte dobře. Divili byste se, kolik má stoupenců. Kdyby se dostal do čela ODS, ODS bude mít dvojcifernou podporu.
      Já takový nejsem, mám rád dialog a konsenzus a ne konfrontaci.

      Smazat
    24. běžný denunciant, ten J.J.

      /nereagujre na zmrdy, prosím

      Smazat
  3. Nic z toho, co je psané v článku o tom filmu, už mne nepřekvapuje. Tento frontální útok přepisování historie už začal nejméně před 10 lety filmem Habermannův mlýn, kde byl k Čechům samozřejmě loajální a laskavý Němec Habermann údajně umlácen davem zdivočelých Čechů. Ve skutečnosti byl však zavražděn svým kumpánem, se kterým chlastal v hospodě a vyhrál nad ním v kartách větší částku peněz.
    Abych to shrnul, tak bolševici byli sice lháři a ledacos si v historii poupravili. Ale proti dnešním fabulátorům a přepisovatelům historie byli úplní lajdáci.
    Myslím, že není daleko doba, kdy se dozvíme, že jsme Německo napadli my a že esesáci vlastně byli jen takovou charitativní organizací, která pomáhala lidem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo...a Osvětim byla vlastně ozdravovna pro těžce pracující...

      Smazat
    2. Kasteláne, no pochopitelně. Dokonce tam těm rekreantům pod dohledem laskavého doktora Mengeleho ordinovali odtučňovací kůru, aby byli zdravější. Cestovní kancelář SS-Reissen tam všechny ty zdraví chtivé rekreanty skoro ani nestačila odvážet.

      Smazat
    3. no ted jsem teprve pochopil proc zbourali sochu Koneva ktery osvobodil osvetim a nechal utect Pepika Mengeleho! jeste by me zajimalo jak a kdo nechal utect do horni i dolni ameriky spousty komanderu a sefu nemecke armady treba Eichmana pro ktereho si jen tak priletel "vyzvednout" mosad a co ti hlidaci a dozorci v lagrech
      jako ukrajincik Demjanjuk ktereho objevili "az" meli cca 90let a byli jiz nad hrobem? jezis neni to moc antiseismogramicke?

      Smazat
    4. dobrak 21:05
      Plno nacistů uteklo především přes Vatikán a přes Červený kříž. A to s laskavým přimhouřením očí západních mocností. Některé vytipované specialisty si dokonce za oceán odváželi sami. A to nejen von Brauna a další zbrojní specialisty, ale především odborníky na špionáž. Již nejpozději od Jalty totiž věděli, že je co nejdříve budou potřebovat proti Rusku a Stalinovi. To samé na konci války věděli i Němci, proto se k západním zajatcům chovali více než laskavě, což jim bylo po porážce Německa ze strany západních mocností stejně laskavě opláceno. Prostě vrána vráně oči nevyklove.;-)
      A proto taky mohla v Západním Německu po desítky let zcela veřejně fungovat společnost Stille Hilfe, která podporovala bývalé esesáky po celém světě a ve které ze angažovala především dcera Heinricha Himmlera Gudrun.

      Smazat
    5. kubrt 21:37 velmi spravne a o cem je tu fckn rec?o tom ze ty fasisty a valecne zlocince NECHALI utect!!!at to byl treba "modry kriz nebo panbickarsky Hurican"- jak rikas v puvodni uvodni vete!!!

      Smazat
    6. 21:05!dodatek ze by muj prispevek byl az antseismologicky!? toz sudruh vasek dvorak rozhodne po hamletovsku Mazat ci Nemazat!

      Smazat
    7. dobraku, vy byste si asi možná měl ujasnit na které straně stojíte, někdy to z vašich komentářů není úplně jasné. Každopádně Koněv by určitě takové zrůdy jako byl Mengele nebo Eichmann určitě utýct nenechal. To bylov režii našich současných "kamarádů". Ti nejprve profitovali z války a až jim ji Rusové vyhráli, tak vykradli Evropu jak materiálně, (zlato, umělecké předměty) tak i intelektuálně (mozky). A bylo jim fuk, že je to gestapák nebo válečný zločinec, hlavně že něco věděl a měli z toho prospěch.

      Smazat
    8. o SSSR jako tom, kdo začal válku už školeni jdme

      Smazat
    9. kastelan 22:24 ja jsem ujasneny avsak naopak nevim co mi zde rikas? mam tomu rozumet ze bylo spravne s tvym souhlasem ze nechali valecne zlocince utect? at to byl cerveny modry ruzovy ci oranzovy kriz! jo a na ktere strane stojim? na "one" 🚽 mistnosti vzdy na te velke!!!tak promin pokud som vokako pri mem mladi zmeteny😎

      Smazat
    10. Kasteláne, Sověti samozřejmě kradli také, to je výsada vítězů vševh válek.

      Smazat
  4. Je to součást dehonestace všeho Českého za účelem podmanění si Českého území. Už to trvá víc jak 1.000 let a přes to si to lidé neuvědomují. Co bude následovat, bylo jasné hned v 89. Až na výjimky všichni co vás obelhaly a podvedly patří do jedné sorty. Nedokázalo je umravnit ani 40 let vlády "rudého teroru". Použily starou osvědčenou lest, nacpaly se mezi ně a rozvrátily zevnitř. V Rusku jím rozkopal boudy Gruzinec, proto ho tak nenávidí a pomlouvají.

    OdpovědětSmazat
  5. Kdo se chce se svým dílem dostat do české televize, musí splnit tři podmíky: hodní Němci, zlí Češi a zlí a primitivní Rusové. Tenhle film nebo jiný, vždy platí stejné pravidlo. Nebo jste to snad někdy čekali jinak?

    OdpovědětSmazat
  6. A jsme u toho, jaké politické zástupce zvolila naše debilní česká společnost. V případě zdravé a vlastenecké vládě našeho státu by nebylo možno a ještě s dotací z našich daní takový fašistický film natočit. Jde nejen o překrucování dějin, ale i o naplnění trestného činu vlastizrady.
    Pavel Turnov

    OdpovědětSmazat
  7. ...a taky Ztraceni v Mnichově (2015) - o tom, jak Češi Mnichovskou dohodu jenom nepochopili, jak nám prospěla. Že to byl rafinovaný
    Benešův plán. (to ještě nebyl Beneš za zločince..)

    OdpovědětSmazat
  8. Vyhnáno,odsunuto, ale spíše šlo o typické české utečence ze Sudet , protože jako Čech setrvávající v Sudetech bylo vysoce nebezpečné z objektivních důvodů, tak těch bylo v roce 1938 cca 140 000 , takže nešlo o nějaký zanedbatelný počet!!! Mnoho Čechů tam zanechalo majetky o které přišli!! Celkových mrtvých obyvatel v rámci celého protektorátu v období 1938 až 1845 se odhaduje na cca 360 000 včetně cca 70 000 židovských občanů ČSR!! Jenom bych upozornil na právní rámec, který je dodnes platný, kdy usmrcení osoby německé národnosti na území ČSR v období od 15. března 1939 do 28. října 1945 nebylo posuzováno jako zabití, či vražda a jednalo se o "odboj"!!! To se málo uvádí, ale jde o důležitý právní postoj ke všem násilnostem, které se v uvedeném období odehrály!! Nelze se dívat pohledem roku 2021 na poměry ve společnosti, které panovaly v roce 1945!!!
    Když se vrátily lidské trosky z koncentráku, některé vážily do 40 kg a nemohli bez pomoci chodit, tak se nelze divit příbuzným těchto osob, že když potkali nějakého Němce, tak ho s klidem na duši utloukli!!!Násilí plodí násilí!! Vím o daleko hroznějších událostech, které mohu i doložit, ale třeba by někdo nemohl spát, tak ho nebudu strašit!! Je škoda, že jsou tyto hrůzy znovu vytahovány na světlo boží, protože ničemu a nikomu neprospějí a tím méně vlastním Němcům a jejich potomkům!! Jednostranný film není dobrým nástrojem na usmíření, které dnes mezi Čechy a Němci panuje a je zde zájem od některých politických kruhů opět nenávist mezi Čechy a Němci rozpoutat!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hodný člověk 20:40
      Usmíření mezi Čechy a Němci??? Neměl jste spíš na mysli podřízení se Němcům? Němec totiž v rámci své mentality uznává pouze podřízenost jemu samému. A to zejména ze strany slovanských "podlidí". Je tomu tak již víc než tisíc let a nikdy tomu nebude jinak, dokud bude na světě aspoň jeden jediný Němec.
      Dnešní Němci nejsou totiž nejsou nijak odlišní od svých germánských předků, kteří po celá staletí terorizovali, okupovali a ožebračovali většinu Evropy.

      Smazat
    2. Pane Kubrt, jsem v Německu hodně často, jak na východě,tak na západě a dovolím si říci jasný a přesný soud, že tyhle "válečné" hrůzy a nacionální sentimenty cca 90% Němců vůbec nezajímá a jsou mentálně vysoko nad tím, především mládež má úplně jiné zájmy, které jsou totožné s našimi mladými a mluví spolu anglicky a spíše je zajímá dnes tolik populární v Německu mezi mládeži "perník" ,i další různé "fety", chlast , fotbal a a tak podobně!! Když jim budete vyprávět o usmíření mezi Němci a Čechy, tak vás pošlou tak akorát do řitě a můžete dostat na budku!!!

      Smazat
    3. Hodný člověk 21:28
      Stejně bezstarostní byli i mladí Němci v předválečném Německu před nástupem Hitlera. Jenže o pár let později ti stejní mladí bezstarostní Němci dobrovolně oblékali uniformy SS. Ti dnešní mladí Němci si zatím ještě mohou dovolit být bezstarostní, protože zatím ještě žijí v relativním blahobytu. Ale pokud dojde na lámání chleba, tak je ta jejich bezstarostnost velmi rychle opustí. Mění se jen letopočty, ale lidé se ve své podstatě nemění. Jsou stále stejní dnes, tak jako před tisíci lety.;-)

      Smazat
    4. Hodny clovece 21:28
      Do Německa sice nejezdím, ale popíšu vám takový osobní příběh. Moje rodina žije v bývalých Sudetech na Jižní Moravě. Takhle v neděli u oběda najednou do baráku vnikla skupina, žvatlající vesele po germánsku a aniž by se někdo z nich namáhal něco vysvětlit, začala šmejdit po domě. Všichni jsme samozřejmě doslova čuměli jak pitomí, až se vzpamatovala tchýně a vypakovala je z domu. A oni se ještě cítili dotčení, že to byl přece kdysi dům jejich předků a že mají právo si ho prohlédnout. Vůbec nepochopili, že by byla slušnost zaklepat, omluvit se, něco vysvětlit...rodiče mé ženy si ho koupili dlouho po válce a poctivě zaplatili. Jistě by vyšli vstříc, kdyby ta slušnost byla i na druhé straně. Ne, oni jsou a budou pořád germáni a my jejich otroci a méněcenná slovanská rasa. Takže mě teda nepřesvědčíte. Němec bude pořád Němec. Jen jak dostane fírera zase bude "drang nach osten"!

      Smazat
    5. A to se opravdu stalo???

      Smazat
  9. @J.J.9. února 2021 19:55

    komnentáře na čsfd neberte nijak vážně. Tam se schází specifická "klientela" - řekněme - samí mladí.
    Už jen to, že jako nejlepší tam je celkem banální "Útěk z věznice Shawshank" a takový například "Půlnoční kovboj" se vůbec neumístil...
    To je jejich rozhled.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale ne! Stačí to vzít od zadu:

      garry odpad!
      "Pravdivý příběh" o tom jak zlí Češi ubližovali hodným Němcům. Pane Slámo příště prosím něco o hodných dozorcích v Osvětimi. Chápe někdo tu potřebu "intelektuálů" omlouvat se a sebemrskat?

      ChuckOnly odpad!
      čeští pseudo-komedoši vypotili na zakázku propagační škvár, banda kolaborantská, humus.

      Don Martini odpad!
      Nový český film KRAJINA VE STÍNU vyzdvihuje sudetské Němce, démonizuje Čechy v Sudetech tehdy žijící a odsuzuje Benešovy dekrety. Tento film je odpadová filmová žumpa, stejně jako Česká televize!

      Karlos80 *
      Jen další trapný, prolhaný, ideologický a propagandistický propadák. Už jen stačí aby nějaký Sláma natočil jak strašně trpěli Fašisté v Osvětimi když je tam Židé hromadně popravovali nebo jak hodní mírumilovní Esesáci na východní frontě u Stalingradu neměli co jíst, čím topit a Rudá armáda je k tomu ještě odstřelovala s kanonů.To nevymyslíš! Vyvolení, kteří ovládají "kulturu" litují skopčáky. Oni byli vždycky velcí kámoši nacistů! Za Českého ehm spíše Xidovského lva se veřejně stydím!.Kdo byl sponzorem Slámova filmu? Všechno ukazuje na Kohna s Roubíčkem ! :)

      https://www.csfd.cz/film/703131-krajina-ve-stinu/komentare/podle-rating/strana-6/

      Smazat
  10. Oni vědí, že přeformátování společenského vědomí se musí dělat soustavně a promyšleně. Je to téma na generace. I tou osvědčenou metodou "pozvolného vaření žáby". Aby to, co dříve vyvolávalo odpor, se postupně stalo akceptovanou normou.
    A cíl?, obrátit historii naruby, a z obětí vyfabrikovat viníky. I toto "dílko" zdejších šiřitelů "dobra" do toho zapadá.
    ---
    A ještě si to i platíme! ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já bych to s tím přeformátováním společenského vědomí neviděl tak dramaticky. Bolševici se o to snažili 40 let tak intenzívně, až tomu ke konci ani oni sami nevěřili.
      A umělci či novináři za jidášský groš udělají cokoliv a v jakémkoliv režimu. Ona ta neustále vnucovaná "nová pravda" stejně nakonec vždy vyčichne a ztratí na účinnosti. Zatímco genetická paměť národa zůstává a přežívá střídající se režimy.

      Smazat
    2. Prostě Overtonova okna. A začalo to jen co Všašek Pravdoláska nastartoval na Hradě kolobrndu.

      Smazat
    3. Kubrt, ta snaha byla po 48 a netrvala 40 let. Takový hnus co se točí posledních 20 let nemá ve světě obdoby.

      Smazat
  11. Pokud srovnáte dnešní režim s protektorátem, tak dnešní režim chce český národ rozdrtit psychicky. Doba protektorátu byla jedna z nejhorších v historii, přesto tam nenajdete takové deviace, jaké produkuje režim současný.
    Nacismus byl zvěrský režim, ale v tom současném je něco patologického.

    OdpovědětSmazat
  12. Původní článek Matouše Bulíře je tady:
    https://www.facebook.com/ZA.SVOBODU.SLOVA/posts/225663329282065
    A taky kolem něj v diskusi brousí revanšisté a antičeši, jako tady.
    Jaromír Habr

    OdpovědětSmazat
  13. Proboha, na to už se nedá nic říct. Sláma, další z tvůrců přisatých na cecicek s penezi vidláku, ktere v kavárně nemají rádi a točí o nich filmy, které by se jinde ani nesměly vzniknout. Ale vždyť je to jeden vedle druhého, marhoul,atd, dívat se na ně neda. Asi stejný film jako americké filmy o indianech. A oni z nich ty alkoholizovane chudáky horší ciganů fakt vytvorili, takze bacha. j.j.: do škol, říkáte, dětem srdce nicit. Vy máte zodpovědnost za nějaké děti? Snad nějaké nemáte, ty by musely byt katastrofa pro sve okoli! Asi jste byl komous, co se ted stydi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Račice, on ne, jeho rodiče.

      Smazat
    2. 😂jo jo, ta j.j. rodinka, ta bude pěkné vypecena, brrr. Me by zajímalo, jaka je návštěvnost tehle českých filmů, ja uz na čs. filmy dost let po špatných zkušenostech nechodim.

      Smazat
    3. Račice, netrpím nostalgií ani po starých filmech, pokud si potřebuji odlehčit mysl a nabýt "moudrost", postačí mi shlédnout čas od času Simpsonovi na Primě. Pokud znáte reálie USA a budete je vnímat, je to "kniha knih".

      Smazat
  14. Tyhle naše celebrity se mi líbí. Natočí si film, odmění si ho cenami a tím to hasne. Něco jako Hořící keř. Nejnižší návštěvnost a už je někde založen. No a Stín bodeť by se nelíbil v Německu, když se v tom filmu zřejmě Němci jeví jak ti nejvíc ublížení. Něco podobného nenatočí určitě ve Francii(tam z Němců dělají spíše pitomce)...Pan Dvořák promine ale musím! To je česká usranost a poklonkování(některých!) těm, kteří nás chtěli a chtějí zašlapat do země. My staří na ten film určitě nepůjdem, mladé to nezajímá, střední generace má úplně jiné starosti tak už zbývá jen těch pár, co se vzájemně budou plácat po zádech a budou se odměňovat. A Posselt jim určitě pošle pár flanděr Jégrmajstra a sud černého bavorského piva...A ta Francie. Tam se odboj(makysti) s Němci teda opravdu nemazlil a dodnes jsou Němci mezi prostým lidem velmi nenáviděni. Nedejte se mýlit, když Makrón poplacává po rpdeli Merklovou...Ať se točí, co se točí my jsme byli na straně vítězů a kolaboranti ať raději drží hubu. Nejdřív je příčina a pak následek. Nevím, jak bych se já choval k Němcům těsně po válce kdyby mi vyvraždili třeba celou rodinu, ale asi by to bylo horší, než co bych jim udělal dnes. Je třeba závěrem říci, že za to co prováděli ve válce, jsme k nim byli velmi ale velmi mírní, co se trestu týče!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ad kutnohorsky 9. února 2021 21:01:
      Souhlas. Obzvlášť se závěrem.
      Jaromír Habr

      Smazat
    2. Velice dobře napsáno, pane kutnohorsky.

      Smazat
  15. Věřím své rodině a vyprávění o tom jak se Čechům v Protektorátě žilo a co tomu předcházelo. Proto se na nějaké dílo vykaděné devianty dívat nebudu. Němci se svou obrovskou přesilou zničili a znásilnili Československo které nikdy nikoho neohrožovalo. Počínali si při tom nesmírně podle, vydírali, zastrašovali a tiskly červené seznamy popravených lidí. Jejich policie - to byla zvířata,
    která nemálo našich občanů ubila při výsleších. Denně bylo z rozhlasu čteno kolik "zrádců Hitlerova Německa" bylo zabito nebo zavřeno v koncentrácích. Zastrašování mělo i rasový podtext který byl Němčoury do detailů promyšlen.
    Víme ,že dnes existují šmejdi jako Sláma,kteří vám klidně natočí film jak Češi přepadli s velkou přesilou Němce okopávající u Berlína zahrádku a pak nakopali hodného Hitlera do zadnice - což je odporné a zbabělé. Jistěže mají taková díla nějaký význam. Jde o to jak postříkat České lidi jedovatými výkaly a vydělat na tom. Slámo - víš ty vole vůbec kdo začal válku a obsadil Čechy i když slíbil,že mu Sudety stačí ? Slámo zdá se ,že tvoje tvorba má podobu použitého hajzlpapíru a straní Hitlerovi. To je fuj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak takový idiot vlastně vypadá?

      shorturl.at/pPQV5

      Smazat
    2. Komedianti budou vždy hrát to za co dostanou nejvíc peněz. Nic nového. Není čemu se divit, když po 1.000 letech zkušeností, jim neustále lezem do zadku. Proč by si o nás neměly myslet že jsme podřadná rasa?

      Smazat
    3. Já jim do zadnice nelezu,moje rodina též ne, vy snad taky ne. Tvrzení "kdo jim leze do zadku " má váhu jedině když přesně jmenujete pachatele. Technicky je způsob jakým to děláte vy - chybou. Uráží to všechny Čechy, co to nedělají.

      Smazat
  16. Vyvolávání pocitu viny neslouží k hledání historické pravdy, ale je to pouze jeden z mnoha nástrojů manipulace. Je to jedna z cest k prolomení Benešových dekretů. Podrobené národy točí filmy tohoto typu, vládnoucí národy točí filmy o tom, jak jejich hrdinové "zachraňují svět". A přitom ho ničí a okrádají...

    OdpovědětSmazat
  17. Ten film získá řadu ocenění. Pokud má někdo s filmem problém,jeho PROBLÉM.
    Hledat na něm nějakou nebezpečnost je ubohé.
    Konečně se po lidem otevřou oči, rudou propagandu nemůže nikdy nic překonat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jste bezduchý ubožák, nedotčený uceleným vzděláním. Jak někdo může něco tak hloupého napsat?

      Smazat
    2. Dvořáku, vy nikdy nezklamete, vždy jediná pravda, ta vaše, všichni jsou idioti,to jste vy.
      Ještě jsem tady NIKDY nezaznamenal, že by někdo jiný, než vy měl pravdu. Kde jste pobral tolik rozumu ?? Neomylný, vždy chytrý, všude byl, prostě nepřekonatelný.

      Smazat
    3. To víte, celý život jsem se učil a učil a učil..
      A co vy? Asi nic moc.

      Smazat
    4. Unhowne, škoda že už nežijou Hitler s Goebbelsem. To by ten film těch ocenění dostal ještě mnohem víc. A Sláma by k tomu ještě dostal Mein Kampf s osobním věnováním vůdce.;-)

      Smazat
    5. Vazeny pane Bezejmena,
      problem je v tom, ze Nmeci jak jim to vysvetlil Goethe trpi Narcismem, a a maji poskozeny Super Ego, coz funguje tak , ze pachaji zlociny ve snaze vyniknout a prinaset SVETLO!!! do srdce ostatnich lidi a to nasilnou a brutalni cestou.
      I ta jejich klasicka hudba je velice mechanicka, s velkou snahou vyniknout.
      Kdyby zustali doma, a nikam nelezli tak by mi ani nevadili.
      Brouk Pytlik.

      Smazat
    6. Unknowne ty HOVNIVÁLE, jak může být v událostech z první republiky a počátku fašizmu rudá propaganda.
      Vím p. Dvořák nemám reagovat.

      Smazat
  18. J.J.9. února 2021 19:59
    Žádné vyhnání Čechů NEBYLO! Proč lžete? V Sudetech Češi fakticky nežili a ti kteří tam byli, to byl samý konfident a kápo v lagrech, co protektorát postavil pro Židy a Romy.
    ===========================================================
    Myslím, že náš děda s babičkou, vyhnaní ze Sudet by ti za to rádi dali přes tu drzou čuňu, kdyby ještě žili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rodina mé ženy je z Děčína a zažili nástup Henleina a ordnerů, vyhnání, resp. útek a pak i návrat, odsun Němců (někteří zůstali, např. primář Spitzer, kamarád rodiny) a dobu rekonstrukce pohraničí. Habrmanův mlýn stejně jako tenhle protičeský pamflet jsou pomluvami našeho národa. Zajímalo by mne, kolik v rozpočtu je peněz od suděťáků a kolik z aktivistické "české" televize.

      Smazat
    2. Do našeho města přišli čeští vyhnanci a lidé si je brali do svých domovů. Mnohdy se nestačili ani pořádně obléknout jek je němčouři hnali. Na vozíku žebřiňáčku jen jednu duchnu. Můj děda pomohl jedné čtyřčlené rodině, než jim městský ůřad sehnal ubytování. Co vyprávěli např. o řádění turnerů , kteří znásilňovali mladé češky... Když se nějaký Němec zastal nějakých Čechů byl i s nimi zbit. V nejhorším případě odvezen do vnitrozemí Německa, kde i na něj čekal konzentrák. Kolik jen v pohraničí bylo zaststřeleno financů. Když už tyhle filmy tak ať ČT pustí Dny zrady. Možná komunisty přimázlý jako jek ta Krajina stínů, ale ať si divák udělá názor sám.

      Smazat
  19. Velice zajímavá je historie oblasti Hlučínska.Nikdo nebyl jen černý a jen bílý.A z vyprávění znám mnohé případy lidské sounáležitosti, ale také zla za kterými se prostě vyskytovali konkrétní lidé.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:19 mas na mysli 2.10. 1938 kdy bratri Juzci a Stašci anexovali tesinsko a hlucinsko? to neni pravda rika dvorak toho by se polaci nedopustili! akorat jim to Ada v 39roce vzal😂😀😘😎😂😀

      Smazat
    2. Víte, že na Hlučínsku zalévají zahrádky vyjetým motorovým olejem? Prý aby jim nezrezivěly zakopané pušky a pistole.

      Kolem Hlučína žijí někteří zvláštní lidé. Jezdí do Mnichova na Sudetoněmecké dny a neumí německy. Stačí jim, když jsou pohoštěni.

      Smazat
    3. Slyšel jsem, jak Hlučíňáci žádali po převratu o statut odbojářů. V parlamentu změnili v zákonu slovo a už se vyrojili odbojáři, kteří měli v papírech, že sloužili 3 roky ve wehrmachtu a pak 3 měsíce ve Svobodově armádě.

      Smazat
    4. incognita 23:01
      Když oni to ti Prajzáci měli ale fakt dost těžký. Po záboru pohraničí prostě byli odvedeni do Wehrmachtu a nikdo z Berlína se jich neptal, jestli chtějí nebo ne. Prajzko bylo totiž začleněno přímo do Říše. A věřte, že většina těch selských synků o službu ve Wehrmachtu rozhodně nestála, protože na gruntu byla potřeba každá ruka. Převážně selští Prajzáci byli přece jen trochu jinší kategorie Němců, než typičtí Sudeťáci z větších městských aglomerací jako byly třeba Karlovy Vary, Ústí, Teplice nebo Liberec. A taky byli na rozdíl od Sudeťáků více pomíchaní s Moravany či Poláky. Taky proto si je Hitler zapojil přímo do Říše, aby si je ohlídal a náležitě doněmčil.

      Smazat
    5. Pane Kubrt, žádné napětí mezi Prajzáky a lidem českým nejsou. Lidé od Hlučína jsou terčem vtipů. Můj kolega, bývalý komunista, který se tam přiženil, měl svému německému tchánovi za zlé, že volí komunisty. Nelíbí se mi, že mnoho Prajzáků má německé občanství. Podle mne nejsou až takoví viníci, za vše může nácky prolezlá Praha. Synové toho kolegy měli v Německu větší podporu v nezaměstnanosti než byl plat toho kolegy doma v Česku.

      Smazat
    6. jj kluci : v Silherovicih muj deda dostaval od Helmutu rentu za vojenskou sluzbu v Risi!

      Smazat
    7. ono se to tu kapánek zvrhlo. Chtěl jsem napsat, že lidi jsou tady takoví voříšci, je tu silný německý ale i polský a jasně že český(moravský vliv), a přesto se tady museli naučit pospolu žít. Jak před válkou tak za války a i po ní.A je to dost patrné i na polské straně této oblasti.Ale ty příběhy, zažité, jak vnímali osvobození, jak se k nim chovali vojáci- a nelze paušalizovat, znásilňovalo se ale taky chránilo, jak říkám, ukázky krutosti i lidskosti a to ze všech možných stran.
      A my? Pojďme prostě žít a vycházet spolu protože ten čas který tady máme letí.

      Smazat
  20. https://pravyprostor.cz/odpoustet-je-mozne-ale-zapominat-nelze-smireni-neznamena-popreni-minulosti/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21.08
      Odpustit lze pouze tomu, kdo si uvědomí svou vinu a o odpuštění požádá!!!
      Jinak ani náhodou!
      Zpochybňování Benešdekretů a ohýbání reálií v Sudetech, stejně jako právě probíhající imlicitní Drang nach Osten Čtvrtou říší národa německého u mě rozhodně nenavozuje dojem, že poválečné odpuštění bylo na místě!
      Odpustili jsme mnichovskou zradu spojencům, odpustili jsme Němcům pokus o vymazání Českoslenska z mapy, odpustili jsme Němcům jako národu zvěrsta - a výsledek? Vytírají si s námi prdel!
      Pryč z fašistické Eurounie!
      Howgh!

      Smazat
  21. Článek jsem schválně nedočetl, abych nebyl podvědomě ovlivněný - z toho důvodu si nepřečtu ani komentáře v čsfd - a právě si ho stahuji. Jen doufám - vzhledem k tomu že o životě v tzv. Sudetech mám slušnou povědomost - že mě při tom netrefí šlak.
    To by bylo radosti, co šmejdi unk Howni a spol.?
    Leč netěšte se, mám tuhej kořínek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, tak jsem to právě shlédl.
      Začnu křečemi.

      Vzpoura matky proti Dolfímu že jí zabili syna, jemuž před tím radila: "musíš jít dopředu, to mají velitelé rádi," - křeč!
      Nebo snad nevěděla, že ti vpředu jdou první pod kytičky?

      Fackovačky - křeč!
      Takto si vesnice účty nevyřizuje! Sakra, žiji na venkově celý svůj sedmdesátiletý život, ale facku chlapa chlapovi jsem neviděl ani jednou! Ani jednou! A že jsem se namontoval do něco strkanic. Na vsi se používají buď pěsti, nebo různé nářadí - rozporka, vidle, bič, půlitr, popelník atd., co je právě při ruce, ale ne facky! Nikdy! Hádám, že se Sláma inspiroval v mateřince na pískovišti.

      Facka starostovi - tuplovaná křeč!
      Natáhl by mu ji ten venkovan, pokud by už byl takový geroj, jednu pořádnou pěstí. Druhá křeč je v tom, že by si to v oné situaci jednoduše nedovolil - leda by to byl slabomyslný cholerik. Což nebyl.

      Dementek - křeč!
      Dementek buď kretén je, nebo není. Nehledě už k tomu, kterak tam skotačil v první půlce filmu bosý. To tam Slámovi přišupajdil rovnou z raného středověku nabo jak? Ale ono je to tak nějak jakoby ubožáčtější, že? Bosý dementek - tuplovaný dementek. A druhá půle filmu už tomu jen nasadila korunu. Dementek se nám zčistajasna naučí jezdit na mašině, ovládá střelné zbraně, potí smysluplné věty... Fuj!
      Políbení pušky - nejtrapnější křeč z celého filmu!
      Fuj!

      No a jinak?
      Brilantní manipulace.
      Hodní němečtí sousedé na způsob čertů v našich pohádkách, během války nic moc - až na nápis na vratech a několika verbálních útoků - se neprojevující, ba ani žádné udání na gestapo, versus běsnící čeští zmrdi a zloději po válce.
      Podle skutečnosti?! Ale zajisté! Máme tady přece ústecký masakr, Pazúrův masakr na šancích, postoloprtský masakr... Hurá! Máme z čeho čerpat, že Anserjeve?
      Jo. Až na jeden takový nepatrný detail. Že nic ze zmíněného nebylo iniciováno českými sousedy "hodných Němců".

      Ústecký masakr - iniciátorem pravděpodobně ministerstvo národní obrany.
      Provedení - dva vlaky z Prahy dovezených "spontánně nasraných ústeckých českých sousedů" spolu s nalitými rudoarmějci a členy Rabujícími... sorry jako... Revolučními gardami 28 pluku.
      Ústečtí Češi, v čele se starostou Vondrou se naopak postavili proti a jen tak tak unikli lynčování "spontánně nasraných vlastenců" a Rabujících gard.
      100 až 2 700 zavražděných, dle toho, kdo o tom píše, konkrétně doložených 43 obětí.

      Masakr na švédských šancích - soukromá akce válečného zločince, poručíka OBZ Karola Pazúra, by si tak, co bývalý Hlinkovec, vylepšil kádrový profil čerstvě kovaného komunisty.
      267 obětí, převážně žen, dětí a starců - včetně několika nemluvňat a kojenců postřílených osobně Pazúrem - a několika odbojářů. Zavraždění poté okradeni.
      Místní Češi, až na jednu výjimku, zmrda Františka Vaculíka, odmítli jakoukoli účast, i masový hrob vykopali až pod nabitými samopaly.

      Postoloprtský masakr.
      Iniciátorem OBZ pod vedením Reicina s výpomocí Rabujících gard pod vedením bývalého obecního policajta, zmrda Bohuslava Marka.
      2 000 až 3 000 obětí, převážně nacistů.
      Místní Češi, s jedinou výjimkou, opět postiženi absencí "spontánního hněvu lidu".
      Výjimkou byl shora zmíněný zmrd, bývalý postoloprtský obecní cajt.

      No a už jen schází na fakta masakrů naroubovat hodné Němce, pominout že nevraždili místní sousedé, ale nemístní Rabující gardy s befelem "shora" - a tu máš Káčo lívanec, skvělej film je na světě! Za to zajisté bude i nějaká ta cena.

      Jak říkám - brilantní manipulace.
      Qui bono?

      Smazat
    2. A ty rabující gardy byl kdo, Milane? Normálně by podobní "lidé" byli postaveni polním soudem ke zdi a bez milosti zastřeleni, tady se z nich dělají hrdinové. Tohle se dělo úplně všude, i v našem městě, kde bylo Nemců jen málo a mnozí z nich byli narozdíl od mnohých Čechů antifašisté. Kolik Čechů za Protektorátu horlivě asistovalo, ba přímo organizovalo deportace Židů a následně kolik z nich opět rabovalo! Vždyť tohle je popisováno i tehdejšími zahraničními zpravodaji, materiálu jsou kvanta. Jen v tomto prostoru je zakázáno o tom mluvit. A to nebereme v úvahu fakt, že na východní frontu chodili jen zdejší Němci, ne Češi, mnozí z nich se nevrátili. Češi byli doma, aby následně okradli rodiny těch, kteří přišli o život v boji proti bolševismu.

      Smazat
    3. Aha, jsme doma..."proti bolševizmu". To vysvětluje váš postoj. Takže ne imperiální vyhlazovací válka ale "boj proti bolševizmu". Z vás by měl Dr. Goebbels velkou radost.
      .

      Smazat
    4. Pane Dvořáku, ale ti lidé a spousta dobrovolníků z celé Evropy šli bojovat na východ právě s touto vizí. Nenávidím válku, jsem pacifista, ale pro mě je komunismus a nacismus na úplně stejné úrovni a neschvaluji ani jedno.
      Trápí mě, že se bráníte tomu, aby se rozkryly skutečné postoje Čechů. Já si z dětství pamatuju na liduprázdné ulice, které zůstaly po Němcích a když jsem se později ptal pamětníků, čím se provinili, bylo mi řečeno, že tím, že to byli Němci. Všichni si tak nějak uvědomili, že to nebylo spravedlivé. Údajně u nás žádné masakry nebyly, ale rabovačky ano. Pamatuju na jednoho člena Výboru, pozdějšího horlivého straníka, který zkonfiskoval pro sebe a svou rodinu tři domy.

      Smazat
    5. Vy že jste byl pedagog? To to muselo vypadat. Neučil jste náhodou Unknowna nebo Indického běžce?
      Transfer Němců - pozor, ne všech! kolem půl milionu jich tu mohlo zůstat - byl nutností po všech zkušenostech, které s nimi byly. Nějaké svatouškovské řeči neplatily ani tehdy ani teď. Kdo se zastává odsunutých nácků, ten jim také fandí a fandí všemu, čeho se dopustili! Jestliže si Němci z nás udělali opět svou kolonii, tak to neznamená, že budeme tolerovat 5. kolonu. Vždy to budou kolaboranti se zlem! Ať o sobě stokrát prohlásí, že jsou pacifisti.

      Smazat
    6. Pane Dvořáku, vaše zarputilost není dobrý rádce. Ale nebudu vám to vymlouvat. Vím, že někteří lidé názory nezmění ani pod tíhou důkazů. Přeju hezký zimní den.

      Smazat
    7. J.J.se snazi vzbudit vzpominky jak treba jeho fasisticti banderovci otocili strom na ktery pribili deti

      ostnatym dratem,aby co nejvice kricely bolesti,ale on tu dava najevo,ze chudaci jeho fasisti pritom trpeli.
      Pokud takovym nebude do cesty postavena zadna prekazka budou si muset ty kupy mrtvol valky lide znova zopakovat.

      Smazat
    8. Krtku, vy máte nějaké informace, že za Protektorátu někdo přibíjel české děti na stromy? Nevím ani o německých dětech přibitých na stromy po válce. Mohl byste se mírnit?

      Smazat
    9. Krteček jasně napsal, že se jednalo o banderovce, a to je pravda, to banderovci na Ukrajině dělali Polákům.

      Smazat
    10. Krtek míchá události ve dvou oblastech a ještě říká, že já to podporuju. Nechápu, Proč v souvislosti se Sudetami píše o Banderovcich.

      Smazat
    11. Asi proto, že to byli také náckové, kteří chtěli vyhubit jiné národy.

      Smazat
    12. Pane Dvorak zanechte zbytecnych diskusi a radeji hledte,aby jste vsichni neutonuli do baziny,ktera je vsude kolem,jestli jste si doted nevsimli.

      Smazat
    13. J.J. a Dvořák. To všechno je už 1.000 let stará strategická hra z nenávisti k Slovanským národům. Protože se jím podařilo i tím Marxizmem nás rozložit do současné podoby, pravdě podobně jsme po Lužckých Srbech, další na řadě. Vždyť i ti komunistobíjci nechápou kdo to řídí. Nevím co by to změnilo.

      Smazat

    14. Ale no tak...
      Pornáči, neurážej mou, a de facto ani svou inteligenci, tak prostoduchou manipulací, buď té lásky.
      Kde, kdo, a v jaké době dělal z Rabujících gard hrdiny?! Dokonce ani v tom ksindlfilmu ne! Proč myslíš že Rabující gardy po necelých třech měsících zrušili? V Ústí dokonce proti nim musela zakročit čs. armáda!

      A jsme u další lži. S německými antifašisty se Dolfí vypořádal jako s prvními! Právě němečtí antifašisté šli do prvního stálého koncentráku (Dachau), postaveného navíc speciálně pro politické vězně. S nimi zametla Říše ze všech nejdřích. Až po nich následovali Židé, Cikáni, odbojáři, socani, komanči a další.
      U vás bylo Němců málo a "mnozí z nich byli, na rozdíl od Čechů, antifašisté"?
      Na koho to trénuješ? V době, kdy skončila válka, už v Československu žádní němečtí antifašisté neexistovali! Jistě, válku přežili i někteří slušní Němci kteří se k Čechům chovali slušně (ti také odsunuti nebyli, leda že sami chtěli) - ale ne antifašašisté jako takoví!!! (Tak třeba z naší obce bylo odsunuto něco přes 500 Němců - a pouze jedna německá rodina mohla zůstat. Proč pouze jedna? Protože i těch 500 odsunutých "hodných Němců" byli, dokud se cítili být příslušníky Říše, pěkné svině! To víš, za osm let (od 1937) se už na vsi pozná kdo je kdo a co.) A dál.

      Smazat
    15. Příslušníci Rabujících gard byli zajisté českého původu - stejně jako příslušníci Werwolfů SS byli původu německého. V tom filmu je ale řeč o českých venkovanech! Oni byli ti degeneráti, zloději a krysy na které je film zaměřen - a RG jim jen dělaly štafáž. Bylo to nutné; jinak by se film stal nedůvěryhodným i pro dutoleby z kavárny. I přesto však, že se rozhodně nemáme čím hrdit, oproti Werwolfům byli RG, s mírnou nadsázkou řečeno, téměř mírovým sborem!
      I ty nejhorší kutky NĚKTERÝCH zvrhlých příslušníků RG totiž ani zdaleka nedosahovaly bestiality skutků VŠECH příslušníků Werwolfu!!! Proč sem montuji Werwolfy? Inu, ze dvou důvodů.
      1) Zachtělo se mi na ukázku použít tvého implicitního způsobu manipulace - RG byli Češi, ergo všichni Češi jsou svině; Werwolfové byli Němci, ergo všichni Němci jsou svině.
      (Mimochodem, když už jsme u toho - víš, kde bylo "hlavní město" Werwolfů? V Ústí nad Labem - ve kterém se přesto ústečané v čele se starostou po propuknutí masakru postavili proti RG, Rudoarmějcům i připojivší se lůze - jakou najdeš, jak zajisté víš, u všech národností a etnik.
      Ale jen ty a tobě podobní zrádci vlastního národa tento smutný fakt posunou do obecné roviny a naroubují ho rovnou na celý národ! Fuj!)
      2) cituji: "nebereme v úvahu fakt, že na východní frontu chodili jen zdejší Němci, ne Češi..." atd. A co tam dělali, na té východní frontě, ti hodní Němci? Víš to? Já ano. A z první ruky - z deníků mé babičky a maminky. Vím co tam dělali Čechům, ač tedy na Volyni, jak hodní Němci, tak hodní Rudoarmějci, tak i hodní banderovci! Dítě přibité na vratech? Jen drobná marginálie! Do studny naházené děti, na hrušku přivázaný jejich ještě živý otec, s od hrudníku do pasu se staženou kůží, pod hruškou jejich umírající matka, s zaživa vyvrhnutým pod otce přibodnutým plodem - mám, pokračovat? Ujišťuji tě, že podobných kratochvílí je tam (v denících) habaděj. Jo, a ještě něco.
      Rudoarmějci pouze zabíjeli, sem tam znásilňovali, ale nemučili. Aspoň tedy na Volyni ne.
      Ale bacha - pokud by se to provalilo (znásilnění), velitel by pominutého hřebce okamžitě odstřelil. Přesně tak totiž dopadl sovět, který se pokusil znásilnit mou tehdy čtrnáctiletou maminku. Ta se mu ubránila vidlemi a pak ho natřela komandírovi. A ten hřebce přímo před matkou odstřelil. Načež v klidu pokračoval v jídle. A maminka se s jeho smrtí až do své smrti nesrovnala.
      Zato banderovci a Werwolfové se stím nesrali. Vraždili, znásilňovali, mučili, upalovali - vše na co tě jen napadne. Jo - a ne všichni banderovci, ale zato VŠICHNI Werwolfové ano! Najdi si o nich něco, "historiku".
      Češi rabovali? Zajisté někteří ano - ale někteří si jen brali zpátky to, co jim Němci sebrali. Stejně tak rabovali naši "krajané" když Čechy z jejich domů vyhnali!
      Ty že jsi pacifista? Tak to ani omylem. Nejsi. Jsi zbabělý ksindl jehož záměrem je rozeštvávat jedny proti druhým, aniž by tě to ohrozilo. Ale pacifista?
      Neser!

      Smazat
    16. Nacista či nemyslící rusofob se prohlašuje pacifistou, nový rozměr ubohého lhaní. :-))

      Smazat
  22. Nejlépe je české filmy ignorovat. Kdysi se mi líbil Tankový prapor a Černí baroni. Když jsem poznal demokracii, je mi z těch filmů na blití. Ve filmu Krajina ve stínu (hákového kříže) hráli pornoherci. O Novotném si nelze dělat iluze. Jen se divím, že není opatrný. Žádný strom nevyrostl do nebe a může se stát, že si pro něho někdy přijdou. Bydlím daleko a chránit bych ho nemohl. Ani nevím, kde bydlí a je mi to jedno. Kdysi jsem četl v Listech, že když se vězni z koncentráků vraceli přes pohraničí domů, Sudeťáci je zabíjeli i po válce.

    OdpovědětSmazat
  23. Nepřítel opět vysílal! Fuj tajbl, ale to máme za to, že nebojujeme !

    OdpovědětSmazat
  24. STEJNA GENETIKA. TO ŽE JSOU 200 LET ŇEMÍ A NESLOVI, NEZNAMENA ŽE JE TO JINEJ NAROD.
    BYLY JSTE SPOLU MINIMALNE 5000 LET.
    BRZDA V HLAVE. TAM KDE KONCI STATNI HRANICE A SPISOVNA CESTINA, TAM UZ JE TO CIZI, ZE?
    JSTE JAK PACIENT SE ZTRATOU PAMETI, KTEREMU NAKECAS COKOLIV.
    ASI TAK JAK SI KAZDEJ ITAL MYSLI ZE BYL ŘIMANEM.
    JSTE OBETI, I JEDNY I DRUZI. VZPAMATUJTE SE.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 4:55
      Tak tak, svatá pravda.
      Řekl bych že ještě déle. Sice to bylo někde mezi dnešní Ukrajinou a Tureckem a tvořili jsme jeden protonárod ale "byli jsme spolu" v jedné rodině.
      Tedy až na Maďary, Finy, Basky a pár dalších.
      Zatímco v Evropě před 5000 lety zemědělčili lidé různých kultur, my skotačili po stepích hezky pospolu. A teď takový fuj, žejo.
      Ach jo...

      Smazat
  25. Nebojte brzo budou mít Germanystán a budou vyhnání opravdu že svých domovů. A to budou teprve kvyčet

    OdpovědětSmazat
  26. Libi se mi, ze na konci clanku jsou uvedeni vsichni, kteri se na filmu podileli. s temi uz si to lidovy tribunal vedeny Dvorakem, vyridi. Btw. Dvoraku, tvoje manzelka Drdavid je z Decina?-)

    OdpovědětSmazat
  27. Takových filmů, které se snaží zcela překreslit skutečnou historii a působit na mladou generaci, která se o skutečnosti ve škole skoro nic nedozví a nemá historickou paměť, se v současné době točí velké množství. Původní generace vymírají a úkolem mladé generace s vymytými mozky má být zrušení Benešových dekretů a získání majetku a nemovitostí. Nevím zda tento film, ale většina z takových filmů je finančně významně podporována sudetoněmeckým landsmanšaftem a z dalších německých zdrojů. Každý z pamětníků, kteří to zažili, by takový film tvrdě odsoudil a dnes se jistě všichni obrací v hrobě, ale mladí tvůrci filmu, kteří se na něm podíleli, vše o tom, jak to bylo, ví nejlépe (anebo jde o velké peníze).

    OdpovědětSmazat
  28. Faktem je že se tu po válce děly zvěrstva. Ano, němci se před válkou a během ní zachovali taky zle, proto asi ta nenávist ale po válce se najednou vynořili partyzáni(za pět minut dvanáct) a ti byli krvelační. Kdo opravdu bojoval a vracel se domu tak měl zabíjení plný zuby a neubližoval nevinným(ženy,děti a staří). Asi se tito "partyzáni" potřebovali zbavi těch co víc ví. Proto asi poté skončili u STB kde mohli dál beztrestně ubližovat. A za tohle svinstvo němci nemohou,to je naše špína. Za tyto lidi se jako čech stydím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mate pravdu a neni nic spatneho na tom si to takhle priznat. Osobne znam pripad zarputileho komunisty v 50.letech, ktery prisel do Cech z vych.Slovenska, kde bojoval jako clen Hlinkovy gardy po boku nacistu a na konci valky odtamtud utekl do Cech a stal se z nej velice aktivni komunista.

      Smazat
    2. Nemusíte se za nic stydět, Němci se chovali za války jako bestie a zavraždili 360 tisíc našich obyvatel. Občasné excesy se staly, to nikdo nepopírá, ale nebylo to žádné pravidlo, tak jak to líčí filmy (a zprávy) tohoto typu. V každém národě se vždy najdou lidi, kteří se takto násilně chovají, nebylo to jen u nás, ale i v dalších zemích, odkud byli Němci odsunuti (Polsko, Francie, Belgie atd.). U nás těch excesů bylo minimum oproti těm ostatním. Naše poválečná republika byla dokonce spojenci (vítěznými mocnostmi, kteří o odsunu rozhodli) za spořádaný odsun pochválena. Vždy je třeba se na věc podívat z pohledu té doby, kdy mnoho lidí ztratilo své nejbližší a ne to hodnotit s odstupem 75 let.

      Smazat
    3. Theodorik 8:43 Myslím, že člověk je zodpovědný za svoje činy. Skutečně není nutné, abyste se styděl za někoho jiného. Představte si, že by se někdo, z jakéhokoli důvodu, třeba proto, že jeho pravda je jiná, než vaše, že by se styděl za vás?

      Smazat
  29. Jedná se o stigmatizaci Čechů podobně, jako byli stigmatizováni Židé ve 30.letech v Německu.
    Tohle neskončí dobře!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jste úplně mimo, sorry.

      Smazat
    2. J.J. 9:48. Vy jste úplně mimo. Zjistěte si rodokmeny fašistických vůdců. Je to stále stejná skupina lidí.
      Ta stigatizace židů v tomto kontextu je také hodně vypovídající. Takového svinstva, v takové míře, se nikdo v celé známé lidské historii nedopustil.

      Smazat
  30. Podle posledních bádání historiků Vojenského ústředního archívu v Praze činí počet obětí německého nacismu v Československu zhruba 343 tisíc osob.

    V samotném Protektorátu Čechy a Morava bylo obyvatelstvo podrobeno teroru německé okupační správy. Gestapo ihned na začátku okupace pozatýkalo vedoucí sociální demokraty, komunisty, německé emigranty a veřejně činné antifašisty. Popravy začaly hned po 15. březnu 1939. Dalším okruhem lidí určeným k likvidaci byli Židé, Romové a česká inteligence. Popravovalo se za odbojovou činnost, za sabotáže, za tisk, roznášení či přechovávání protistátních letáků, za poslouchání zahraničního rozhlasu.

    Nejznámějšími popravišti byla Pankrácká sekyrárna v Praze a Kounicovy koleje v Brně, kde se popravovalo na šibenici a zastřelením. Vzhledem k tomu, že v Brně žila početná německá menšina, popravy zde byly veřejné a staly se oblíbenou podívanou pro brněnské Němce!!!!!!!!!!!!! Ti si dokonce odnášeli popel zastřelených českých vlastenců, aby si jím hnojili své zahrádky!!!!! Při vyhlášení stanného práva docházelo k masovému zatýkání a brutalitě, která měla zlomit český národ. Zatčení byli jen na základě nařízení gestapa během tři dnů odsouzeni a popraveni.....

    Dalšími oběťmi nacistického teroru byli obyvatelé vesnic, které nacisté vypálili. Mezi nejznámější patří Lidice, Ležáky a Javoříčko, ale vypálených vesnic se zmasakrovaným obyvatelstvem bylo mnoho jak na Slovensku, tak na východní Moravě.....

    V samém závěru války byl již nacistický teror zcela nekontrolovatelný. Lidé byli stříleni a věšeni i za to, že projevovali radost nad blížícím se koncem války či jako pomstu za německou porážku ve válce.[6] Bezbranné civilní osoby byly brány jako „rukojmí“ při potlačování povstání. Masakry se uskutečnily v Javoříčku, Ploštině, Prlově, Německém Brodu, Třešti, Přerově, Zlatníkách, Dolních Břežanech, Lahovicích, Psárech u Jílového a na mnoha dalších......

    Uvádějí tyto skutečnosti ti autoři tohoto dalšího díla zaměřeného na pokračující dehonestaci všeho českého, útoky na češství s cílem rozeštvávat národ. Stále stejná díla (Habermannův mlýn, Božena a teď toto), stále stejní "umělci" ze stále stejné líhně, ti, kteří mají rozeštvávání národa, rozvracení národních hodnot a morálky v náplni práce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jste to opravdu hodně přehnal. Ale opravdu hodně. Fakta žádná, emocemi to přetéká. Největší sranda na tom je to, že vy se v tom neustále utápíte (špatné svědomí?) zatímco naši spoluobčané a jejich potomci žijí v poklidu v Německu a ničím se netrápí. Áno, bylo jim hodně ublíženo, ale dokázali to překonat a dnes jsou na tom mnohem lépe. Minulost nechali za zády a hledí do budoucnosti.
      Že vás to baví.

      Smazat
    2. J.J. - Forkie vám právě předložil Fakta, a vy, slepý zatvrzelec je nechcete přijmou. A propos, sudetští Němci ani jejich děti, tvořící dnes členy landskanšaftu, se s minulostí nijak nesrovnali. Přečtěte si laskavě např. prohlášení a materiály Witikobundu. Jestli hledíte do budoucnosti, vidíte tam nějaké varování? Já ano, a docela akutní.

      Smazat
    3. Proč toho idiota J.J. nesmažete? Vždyť to je ještě větší idiot než ten Unknown, pokud to není ten samý.
      To co píše je drzá provokace a schválně to píše slušně, abyste mu to nesmazal!
      Baví se tady na váš účet!

      Smazat
    4. 10:57 takže názory minimálně poloviny obyvatel ČR vy byste vymazal, nejlépe všem ještě rozbil hubu....

      Smazat
    5. Pro 14:15 O polovině obyvatel si můžeš nechat zdát. Kdyby sudeťáci provedli analogickou loupež území např. Turkům, k žádnému odsunu by nedošlo. Všichni by skončili 6 stop pod zemí.

      Smazat
    6. Pořád jsem to připomínal:
      UnkHowno alias JJ alias NACISTICKÝ BĚŽEC - a tady to máte
      UnkHowno alias JJ alias NACISTICKÝ BĚŽEC - a tady to máte

      Dotyčný nacistický psychopat se odkopal na celé čáře.

      Časem se dozvíme, že
      - Hitler byl lidumil, ale nechal se vyprovokovat těmi zlými Čechy, aby dělal zvěrstva jako "odvetu"
      - že SS byla hodná obranná organizace, něco jako zárodek NATO
      - že Poláci nám šli na pomoc, když zabrali Těšínsko
      atd

      A ještě je JJ takový idiot, že okatě blábolí, že zastupuje názory minimálně poloviny obyvatel ČR. To zapadá do profilu nemyslícího vola, pro kterého je kariéra elfíka jedna z mála šancí, jak se cítit "důležitý", když nic pořádného neumí. A ještě má naděláno v gatích - takový Kartousův nebo Jandův osobní fašounský mazlík. Prostě Nacistický běžec.

      Smazat
  31. 9:47
    "Podle posledních bádání historiků Vojenského ústředního archívu v Praze činí počet obětí německého nacismu v Československu zhruba 343 tisíc osob...."

    Pokud tato oficiální čísla nejsou pro tebe fakta, tak co jsou pro tebe fakta? Co to meleš za ptákoviny - "emoce", "špatné svědomí"?? Dovzdělej se a pak tu mudruj, Einsteine.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Můj děda vyprávěl, jak za války někdo poslouchal ve fabrice zahraniční rozhlas. Sesedlo si k tomu víc lidí a jednoho dne ten co to rádio pouštěl zmizel. A nikdo ho víc už nikdy neviděl.

      Smazat
  32. Žijete v době, kdy pražská elita vyjadřuje svůj obdiv herečce, která souložila s člověkem, kterému ten styk pohlavní musel zakázat sám Adolf. Habrmannův a jiné mlýny, stejně jako film o paní Boženě a samozřejmě i tento film, to jsou jenom ukázky kam pražská kavárna došla. Nevěřím, že takhle myslí většina národa. Většina kolaborantů byla soustředěna právě ve městě, jehož zrada v těžkých chvíli se dotýkala hvězd.

    OdpovědětSmazat
  33. Konec druhé světové války nebyl definitivní porážkou fašizmu.
    Katolická církev ruku v ruce s Americkou armádou zachraňovala nacistický oficíry. Z dnešního pohledu konec druhé světové války berou jen jako prohranou bitvu. Válka pokračuje ve formě ekonomické, informační a biologické*

    OdpovědětSmazat
  34. https://plus.rozhlas.cz/potrebujeme-politiky-s-vizi-dlouhodobe-obdivuji-angelu-merkelovou-rika-reziser-8419004

    OdpovědětSmazat
  35. pamatujme si ty "tvůrce".

    /mnozí hrají jen sami sebe a ... pecunia non olet.

    OdpovědětSmazat
  36. Pane Ševeček, ti tvůrci jsou známí už 1.000 let a přes to, stačilo cinkání krysařů a paraziti se daly na pochod do lágru. Zlákaly při tom i mnoho zneuznaných pracantů a komediantů.

    OdpovědětSmazat
  37. Odhaduji, že většina z nás dobře rozpozná quizlinkovské záměry autorů. Horší je, že se podobná "kulturní" tvorba financuje z našich daní a úplně nejhorší je zkreslení historie pro mladou generaci.

    OdpovědětSmazat
  38. Není se co divit ,volíme strany ,které tato svinstva podporují.Tak zvaní ti správní z roku 1968 ničí kulturu Československa až se jim podaří republiku zničit .Je to svoloč ,která bude stále vysírat o okupaci v 68 atd. Jsou to antikomunisti a demokracií ubližují vlastnímu národu.Jsem šťastný ,že si nemusím pouštět do hlavy pravicovė až fašistické sračky.

    OdpovědětSmazat
  39. Pokud to kdo ještě bude číst: J.J. nemluví pravdu a nepochybně je ve věci, nejméně, dezorientován a bez věcných informací. Tvrdí například, že jistý Čech, později a samozřejmě komunista, "zkonfiskoval" po Němcích tři domy.
    Žádný Čech nemohl nic zkonfiskovat. Pouze mohl mít to nebo ono přiděleno do "národní správy" a to "Fondem národní obnovy". Pokud pak v několikaleté lhůtě prokázal, že se svěřeným majetkem zachází s dobrým výsledkem a podle smlouvy, měl mu být „konfiskát“, za úhradu, postoupen do vlastnictví. Jednotlivec žádné tři domy, pokud nepředstavovaly hospodářský celek, do „národní správy“, natož do vlastnictví, získat nemohl.
    Když pak přišel únor 1948 s „vítězstvím pracujícího lidu“, „národní správci“ v čele živností a zejména větších celků se vesměs rozutekli (když představovali maloburžoasní a buržoasní živel), takže tyto majetky si už nemusely říkat o znárodnění, ale rovnou zůstaly v rukou státu, někdy i obcí.
    A protože za komunistů, podle zákona o hospodaření s byty, nesměl nikdo užívat než jeden byt, měli vlastníci více bytů tu smůlu, že každý další jim byl, z úřední moci, za směšný nájem, obsazen. Pokud pak šlo o větší objekt, tak ten byl rovnou „znárodněn“.
    Takže milý J.J., doufám, že Vám admin ponechá prostor, abyste ukázal, co jste vlastně zač. Hlupák zřejmě ne. JiH

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.