Reklama

úterý 23. února 2021

Na co všechno mají propagandisté ČT žaludek

Lubomír Man

23. 2. 2021
Už kdysi jsem psal o tom, že jen to nejprimitivnější a současně i nejpodlejší je pro propagandisty ČT k použití to pravé ořechové. Tak třeba přenos vlajky. Provádí se tak, že co bylo dílem bývalého Sovětského Svazu a co nebylo zrovna vzorné a příkladné, se už nebude označovat jako sovětské, ale vždy a zásadně jen jako ruské. Anebo řečeno jinak. To nevoňavé a zlé, nad čím kdysi visela rudá vlajka se srpem a kladivem, se teď jednoduše pověsí tříbarevná vlajka ruská. A je po ftákách.

Účel takového posunu je jasný. Co nejvíce špatného a politováníhodného sovětského z minulosti, jako třeba pracovní tábory gulagu, se už nebudou dále připisovat SSSR, protože to by už bylo beze smyslu vzhledem k tomu, že SSSR už neexistuje, ale připíše se to současnému Rusku, třebaže to s oněmi gulagy nemá morálně nic společného, a odsuzuje je možná ještě víc, než je odsuzují oni naši páni redaktoři z ČT. Ti to samozřejmě dobře vědí, ale narodili se už jednou takoví, že jim takováto drobnost spánek neruší. Takže označovat vše minulé a odsouzeníhodné sovětské za ruské se už dnes v praxi vysílání ČT stalo jevem běžným a trvale zavedeným. Minimálně mládež na tenhle trik jistě zabere.

Zazněl z televizoru ostatně i toto pondělí odpoledne, kdy televizní hlasatel upozornil posluchače, že temnou RUSKOU minulost jim připomene budoucí pořád o Češích, kteří trpěli v SOVĚTSKÉM gulagu.

Takže ruské ti, milý posluchači, nepřipomene ruské, jak bys očekával, ale sovětské (zatím, protože už brzy budou v západním a tedy též v našem podání i ty gulagy jen a jen ruské).. Ber to tedy tak, že o logiku už dnes v euroatlantickém tažení proti Rusku nejde, že jde o nejpustší a nejzlotřilejší propagandu, či cosi jako boxerský mač, při kterém jeden z oněch dvou soupeřů už shodil rukavice z rukou a rozhodčí (snad OSN), při pohledu na takovouto definitivní sportovní zkázu z ringu raději utekl.

67 komentářů :

  1. Dnes to mají novináři mnohem jednodušší. Dříve jsme poslechli svobodnou evropu a přečetli rudé právo a když se to shodovalo, tak jme mněli jistotu, že je to pravda. Ono to byl ale nejspíš datum. Dnes ty MSM prostředky melou všichni stejně a pravdy se nedobereš.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dnes mají fanatičtí propagandisté ČT hodně velkou smůlu, proto jsou tak urputní, myslící a zvídavý člověk si dnes dovede vyhledat informace nezpochybnitelně doložené a vyhodnotit sám co má pravdivý základ a co je propaganda, která je na hony vzdálená objektivitě a která svým fanatismem ničí základní morální základy společnosti na kterých by měla fungovat každá společnost - v opačném případě budeme směřovat do pekel

      Smazat
    2. Fanatičtí propagandisté v masových médiích mají sice smůlu, že existuje internet, ale evropští politici dělají vše pro to, aby s takovou extrémní svobodou byl co nejdříve konec. Usilovně na tom pracuje paní Jourová, která hodlá zavést systém omezení, kterými by omezila přísun informací k lidem. Dostávali bychom tak jen "čirou pravdu", o které by s velkou pravděpodobností rozhodovali právě oni fanatičtí propagandisté z ČT a hrstka prověřených informátorů, jako je Kartouz se svými Elfy nebo pornoherec Janda. Pak bychom si mohli být jisti, že se k nám nedostane nic jiného, než prověřená pravda přímo ze zdroje. No a nezbylo by, než zase tisknout samizdaty...

      Smazat
    3. Máte pravdu, jde však i o to, jak dlouho vydrží trpělivost té doposud mlčící většiny, té většiny, která před rokem 1989 si našla našla zástupnou svobodu alespoň o víkendech na chalupách, hospodách atd. a přesto se uměla v listopadu 1989 důrazně ozvat, zatím chybí jediné, skutečná a hlavně morálně nezpochybnitelná autorita, která tu mlčící většinu bude umět "zvednout ze židle"

      Smazat
    4. Rusku vnucují vlajky, které nikdy neměli ! Jejich vlajka ta pravá - je rudá vlajka ! Pokud ji jednoho dne vyvěsí, pak skončila doba okupace RUSKA. Současná "ruská trikolora" byla Rusku vnucena. Rusko 300 let odolávalo Západu a nemělo vlastní rudou vlajku. Anglie ji vnutila tzv. orlici a odvozeniny především na lodě - pokud by ji tam neměli v požadovaných barvách, budou potápět ruské kupecké lodi. Tak ji tam dali, trikoloru vnutil Západ Gorbačovovi s Jelcinem a ti ji pověsili - je to vlajka vlasovců - zrádců ruského národa a služebníků Hitlera. Není to ruská vlajka, zatím ji ctí, ale to bude zrušeno, možná již v této dekádě. Zatím začal očisťovací proces od Amerikou zkorumpovaných a dosazených osob. To bude dobrá práce !

      Smazat
    5. Wend 13:15
      Někoho zase jako Havla????
      Děkuji, už nechci. Každá revoluce stojí za hovno a s každou další se plní senkrůvňa parchanty, kteří akorát zblbnou lidi. Když v lednu devadesát přijel brácha, kvůli tomu zrzavýmu zmetkovi jsme se málem porvali, protože jsem mu hned řekl, co je to zač. Za pět let se mi omluvil. Lidi jsou asi fakt blbí, ale vždycky si do čela postaví nějakýho ksindla.
      Takže fakt, děkuji, nechci.

      Smazat
    6. stare ceskke prislovi pravi
      ......"ci chleba jis toho pisen zpivej"......takze EU

      Smazat
  2. Dnes se může veřejně lhát tak to tak vypadá vše se jim hodí na házení špíny na Rusko. Je krásně vidět jak se bojí o svůj mamon a moc.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pan Unknown mne potěšil svým přiznáním, že špína nejčernější je on sám :-).

      Smazat
  3. Měl jsem možnost pár rodin co se po Chuščovově perestrojce z gulagů vrátily poznat a hovořit s nimi. V podstatě se tam pohybovaly volně, nebyly tam běžné vymoženosti nákupu a lékařské péče, protože vrátit se bez pomoci státu bylo jen velmi obtížné a jen pro silné jedince. To co popisuje Složenicin, byly tábory pro zvlášť odsouzené lidi. Bylo patrné i z jejich chování a názorů, že nechtěly přijmout zločiny, kterých se dopustily. Dnes v těch místech žijí běžně občané, za mnohem leších podmínek. Do vyhnanstí posílala už Kateřina Veliká a proto se do dnes pro těžkou práci vžil pojem kaťorha.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12.33
      "Bylo patrné i z jejich chování a názorů, že nechtěli přijmout zločiny kterých se dopustili." Ale no ták... Správně je: KTERÝCH SE NEDOPUSTILI!!! Krom kriminálníků, rozumí se.

      Já mám od své babičky a matky zase jiné, a sakra rozdílné poznatky o gulazích. Ne, neprošly jimi, jen jezdily nejméně jednou ročně na Volyň za svými kamarádkami a spolužačkami a také položit kytičku dědečkovi na pomník (zabili ho banderovci).
      No a protože to byly "naše holky", tak se jim věřilo a nemuselo se lakovat (aby ten kdo by řekl pravdu nemazal šupito presto zpátky - měl byste vědět že se podepisovala bumáška o mlčenlivosti) takže měly zprávy o tom co to byly gulagy doslova z první ruky od navrátilců z gulagů. Sice byli za ty roky celkem jen tři, za to však každý z nich poznal dobrodiní gulagu v jiném táboře, v jiném koutu SSSR - a přesto se v líčení onoho dobrodiní zázračně shodovaly.
      Jinak řečeno - skočil jste na špek, kmete. Leda byste věřil tomu, že by navrátilec z gulagu riskoval svobodu tím, že by poručil slib mlčenlivosti (ten se ostatně podepisoval i v našich socialistických kriminálech) a rozkecal se před cizincem. Mohli jste být i kámoši, ale nebyl jste "náš".

      A nebo, druhá možnost, nemluvil jste s bývalými politickými vězni, ale s bývalými kriminálníky. Pak ano, kriminálníci měli jiné podmínky.

      Případně třetí možnost - vymýšlíte si, byste vylepšil obraz SSSR.
      Líto mi, neb jste jinak sympaťák, ač zřejmě bývalý komanč (což je mi jinak fuk, jen že bych tak pochopil vaši motivaci), ale memůžu mlčet.
      Tábory pro 15 000 000 "zvlášť odsouzených lidí", jinak řečeno politických vězňů? To vám snad přijde málo?
      Takže tak.

      Smazat
    2. Milane, nezpochybňuji Vaše příbuzné, ale uvědomte si, že praděda mluví o období těsně před, válečném a poválečném období gulagů, navíc v mnohonárodnostním státě. Ne všichni se chovali loajálně a nezapomeňte na zajatce. Váš údaj může být také zavádějící.

      Smazat
    3. Milane, každý máme jiné zkušenosti. Já mám bezprostřední a mohu už i napsat jména těch lidí, protože už jsou mrtvý. Nepotřebuji žádný obraz vylepšovat, já jsem se tam narodil a nikdy nikdo z naší rodiny nebyl komunista ani komouš. Měl jsem s komouši těžké problémy při ukončení ZŠ v 50 roce a přes to mi pár skutečných komunistů v životě pomohlo. Těch příběhů z Volyně jsem vyslechl stovky a jestli znáte tu hru na šeptandu, tak to občas tak nějak bylo. Na Volyň jsem jezdil s otcem a potom i sám, vždy osobním autem. Naposledy jsem tam byl na svatbě v roce 2012. Teď se tam už ani nechci podívat. Většina lidí tam jsou strašní pokrytci a v případě problémů jsou schopni prodat i otce nebo matku.

      Smazat
    4. 20.59
      Kmete, za ty komanče a další blbé kecy se upřímně omlouvám.
      Přečetl jsem si ten náš diškus ještě jednou a připadá mi, že jsme se místy míjeli. Nebo jinak. Já měl spíše na mysli nelidskost v gulazích obecně, ať už tam byl nevinný politický, skutečný zrádce, spekulant, dezertér atd. a přišlo mi, že ten režim v gulazích změkčujete, jako že to nebylo zas tak hrozné. Hlavně ta věta "nechtěli přijmou zločiny kterých se dopustili" mě vybudila. Protože jak přijmout zločin za který mě šoupli do gulagu aniž jsem tento spáchal?
      A nevinných tam byli mraky, protože kvóty plné obsazenosti lágrů se museli plnit aby počet otroků (neboť to v pravém významu slova byli otroci) neklesl.
      Když mi o tom vyprávěli tak jsem tomu nechtěl věřit, nikde však se nedalo nic dohledat, jenže pak Hadrák a pak internet a už jsem jel. A zjistil, že vše co mně mé předkyně (chci udělat radost gendercvokům, kdyby se tu náhodou nějací vyskytovali) vyprávěly byla pravda. O kvótách, o lovech na lidi za bílého dne, o mučení, protože "přiznání je důkaz" o... ale to je vážně na dlouhou debatu.

      20.52
      Měl jsem na mysli nelidský režim v gulazích obecně, ať se již jednalo o vinné či nevinné, loajální či neloajální, neboť to byli - tedy kromě prcačkářů-pedofilů, normálních prcačkářů, saďourů a vrahů pro zisk - především lidské bytosti.

      Smazat
    5. Delat radost gender cvokum?

      Smazat
    6. Čtouc pánové tuto debatu, napadlo mě, že podobně jako praděda, uvažovalo mnoho lidí za války o pravdivosti existence koncentračních táborů.
      Když jsem byl v SSSR v roce 1989, vyprávěl mi jeden děda o Stalinovi, že byl horší jak Hitler a vyprávěl mi o milionech jeho obětí. U nás byl v té době ještě socík a Stalin sice už nebyl kult osobnosti, ale stále se ještě o tom co prováděl nahlas nemluvilo. Když mi tohle povídal, měl jsem oči vyvalený jak tele. A byl to prosím dědek v saku ověšeném metály z války, kecali jsme spolu každý den, byl vedle v nějakém domově důchodců pro válečné veterány a já mu nosil pivo a chodil s ním pokecat. On teda určitě nekecal. Myslím, že Gulag určitě žádná rekreace nabyla.

      Smazat
    7. Pánové, nikde jsem nenapsal, že gulagy byly rekreace, protože tam posílaly lidi za trest v té době bez soudu. Bylo tam i dost nevinných, jenže ty tam byly na udání svých spoluobčanů. Tak jako vždy po válce nebo převratu, se do popředí za každou cenu derou zrůdy. Můj otec mi vyprávěl o těch medajlistech co po nástupu Chruščova, dělaly ze sebe hrdiny. Nasbíraly metály po mrtvých a pak se předváděly. Myslíte si, že banderovci jsou výmysl? Kde se jich tam zase tolik vzalo? Do dnes někteří lidé pobírají příplatky k důchodu, za to že byly jejich předci u banderovců. S tím Stalinem je to také prča, pobíhal po CCCP s kalašnikovem a postřílel miliony lidí. Víte co měl kolem sebe za zrůdy, kteří ho chytře využívaly a nakonec otrávily. Je to tam do dnes prolezlé chazary. U nás to není od 2SV také jiné. Co to musí být za sílu, když se o nich v historii žádný stát nezmiňuje.

      Smazat
    8. Jen dodám: Banderovci především lidské bytosti? To byla ta chyba Stalina, poslal je na Sibiř a oni se vrátily. Nevím jak by to po 2SV někdo zvládl soudit a po válce nebyly prostředky jím tam budovat rekreační zařízení. V Německu žily v klidu do nedávna váleční zločinci a u amíků také. Tak to je o čem?

      Smazat
    9. Kmete, nezlobte.
      Psal jsem - kromě saďourů, ne? Pod nimi mám i banderovce. Vždyť mi sakra zavraždili dědu a mimo něj i jiné příbuzné! Pomník mají v Gorodku, což je děrevňa asi 15 km. od Lucka.
      Víte v čem se neshodnem? Ve větě "bylo tam dost nevinných." Protože tam byla VĚTŠINA nevinných! Z našeho pohledu rozumí se, ne z pohledu soudruha Džugašviliho a Čeky, která otroky do gulagů lovila kvůli již zmíněným kvótám. A mezi nimi banderovci a kriminálníci, jenže téhle svoloče tam byla výrazná menšina. A pak ta paušalizující věta o nepřijetí zločinů kterých se dopustili. Já zde hájím ty, kteří se žádných zločinů nedopustili! A právě těch byly - vyjma kriminálníků - většina! Kromě banderovců tam byli i vlasovci a další, ale o těch zde nemluvím - mluvím o tom většinovém zbytku!
      Jdu od toho, už mě to neba.

      Smazat
    10. pane pradeda,nepral bych vam,aby jste se dostal do jejich rukou, banderovci delali ty nespinavejsi sadisticke zlociny a masove vyhlazovani.
      Nemate predstavu. Aby to nemuseli delat SS Galicia,Heydrichovy Eisatzgrupp/to asi neni spravne/, a SS Death Heads ,to jsou ty se smrtihlavama,lebkama.
      Hledal jsem film Akce B, jak dohonili Burlaka a dalsi vrahy,ale film neni,to mi pripada zvlastni.
      Banderovci utikali do opet znacizovaneho Nemecka Adenauerem,kde byli vitani, podobne jako tam utikaji dnes dalsi..
      Casy s meni az se nekdy podobne opakuji..

      Smazat
    11. Milane, jasně píši že tam byly i nevinní, ale oni se necítili viní ani ti banderovci, které otec dobře znal. Stačilo málo a byl mrtev také. Když jsme tam byl někdy kolem 60 roku, tak jsme zjistily, že české hroby byly překopány, protože tam hledaly zlaté zuby. Jenže oni ti banderovci měly podporu od všech svých spoluobčanů a ti co se draly po válce k moci je potom udávaly. Jste příliš emotivní a z nějakých důvodů zaujatý. Když jsme odcházely tak nám všichni spílaly a dělaly to nejhorší. Babička říkávala: Je to s nimi těžké soužití, stačí málo a hned vykřikují VYSMAHŮ, jako že vám podpálí dům. Nebýt Džugašviliho tak tam byl ráj na zemi. Nebo si myslíte, že tam byl někdo schopnější, kdo by zrůdný fašizmus zastavil? Nikdy mu to neodpustí. Víte kdo to jsou chazaři? Teď jsou rozlezlý po celém světě. Nakonec všechno je vinen PUTIN.

      Smazat
    12. Dědo, vážně vás nechci napadat, ale teď jsem ty komentáře četl několikrát ale nerozumím, koho obhajujete. Stalina? Benderovce?

      Smazat
    13. 18.31
      Emotivní nejspíš jo, ale snažím se při tom být objektivní. Možná ne vždy se mi to zadaří, přesto že právě o to celý život usiluji. Protože bez objektivního náhledu nelze dojít k poznání, pouze k zúženému pohledu, názoru; to v tom lepším případě; v tom horším k fanatismu. A jo, vím kdo byli chazaři, stejně jako vím, jakou skupinu lidské pospolitosti pod tím máte vy.
      A ano, jsem zaujatý. Vždy když se střetnu se zaujatostí a jednostranným pohledem, názorem, vybudí to ve mě zaujatost. No nic. Já už jinej nebudu a vy také ne. Já pán - vy pán.

      Smazat
  4. Mládež v RF je dnes daleko "západnější", než vrstevníci v EU! Je to také dané školským systémem, kdy je třeba na školách v Rusku již od druhé třídy povinná angličtina, kdy mladý Rus dnes umí anglicky lépe než stejně starý Čech!! Ty různé revanše jsou úplně blbé, to je stejné jako když přijedu do Drá6ďan, abych tam proháněl staré dědky za Lidice, když tehdy byli úplně malé děti, nebo vůbec ještě nebyli na světě!!!

    OdpovědětSmazat
  5. ČT má být dle kodexu vyvážená a nestranná a to bohužel doložitelně není a to již dlouhou dobu.Každý večer má aktivistické zpravodajství.

    OdpovědětSmazat
  6. Mě zajímá jen jedna věc. Kdy bude odvolán ředitel veřejnoprávní televize Dvořák, který se zúčastnil fotbalového utkání na Slavii? Tento člověk by měl jít veřejnosti příkladem jak v pravdivém zpravodájství ČT podporujícím nařízení vlády, tak příkladem osobním. Hlavy kolem tohoto zádrhelu padají a Dvořák je nedotknutelný??? Až on odejde a bude nahrazen někým trochu schopnějším, tak se možná zmírní problémy, které jsou zde řešeny. Tady se ukáže, kdo tu opravdu vládne!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Byl tam zřejmě i Miloš Vystrčil, šéf senátu. Takže na něj to platí taky, nejenom na Dvořáka.

      Dvořák se vykrucuje, že to byla jako společenská událost, na kterou šéf ČT jako by chodí. :) Tak určitě, hlavně od té doby, co v ČT ubylo přenosů z evropského fotbalu, je potřeba, aby šéf ČT chodil na fotbal osobně. :-))

      Smazat
  7. Pro cosi s úrovní myšlení mezka tedy 12.38!Za strašlivé zločiny vůči slovanům které spáchal německý zupák dostal spravedlivou odměnu od Rudé armády. A ty cosi s úrovní mezka by si se nenarodil kdyby nebyl zupák poražen!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rusko muselo začít od nuly, protože německý dobytek všechno zničil, spálil, postŕïlel. Zatímco do Německa cpaly USA prachy. UsA se válka moc netknula.

      Smazat
  8. Generální ředitel ČT opět volá po zvýšení koncesionářských poplatků a já bych mu s chutí odpověděl po krylovsku: Nasrat, jó nasrat! Bohužel, rozhodovat budou poslanci a já jen mohu konstatovat, že strany, které zvýšení poplatků podpoří, uslyší ve volbách výše uvedenou krylovskou odpověď...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Plať si kolik chceš. Ale já "veřejnoprávní" tv nepotřebuji. PROČ ji mám platit? Ještě si pořiď veřejnoprávní noviny. Ty si můžeš plarit také.

      Smazat
  9. fantiní idioti zapomínají na to, že to co začalo po smrti Stalina neustále hazí na tohoto tvůrce a halavně genialního vůdce (světového formátu) který dokázal svoji zemi ubránit a nakonec porazit to zasrané německo .
    To je můj názor.
    Václav ¨Vodrážka senior Plzeň

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Snaha zakryt zlociny ukrajince Chrusceva a spol,ktere pachali jen proto, aby se Stalinovi zavdecili a potom velka snaha chytre tyto zlociny na Stalina svest.
      Je zde motiv.

      Smazat
  10. Bez Ruska tady nejsme, kreténi amihavloidní!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Unkrovne v Sovětské armádě platil tzv. Válečný zákon, když byl voják při tebou jmenovaných činech přistižen a bylo mu to dokázáno, byl na místě bez soudu zastřelen za rabování. I třeba za hodinky, tam záleželo na benevolenci velitele. Prokázané a nahlášené znásilnění se řešilo ihned. Ano sověti se pak vyřádili na německých Gertrůdách, jejichž manželé sovětským vojákům úpálil ve ve stodolách jejich manželky a děti. pak si doma z uvedených důvodů už moc nevrzli.Oprav si raději názor. A nediskutuj se mnou. Na to nemáš! Doporučuji, jak to bylo u Američanů zhlédnout film Hlava XXII.

      Smazat
    3. 15.32
      Přesně tak. Komandír odprásknul rudoarmějce co se pokusil znásilnit moji tehdy čtrnáctiletou máti během oběda.

      Smazat
    4. 14.59
      Ty tak víš co je to koncentrák, idiote.

      Smazat
    5. Idiot kutnohorsky /spolu s dalsimi/ papouskuje ,ze neuveritelne a nepredstavitelne usili Rude Armady zneskodnit miliony nacistickych fanatickych silencu se sestavalo ze jen znasilneni nemeckych zen je opravdu ubohost. Mel by se jit aspon lecit. I kdyz leky na to nejsou a nebudou..

      Smazat
    6. Osukat ženy poražených je odvěké nepsané právo vítězů. Pořád lepší vojákovi podržet a být živá, než vojákovy být nuceně povolná a být potom i se svými dětmi upálená ve stodole. To je válka hochu pawe. Nedošlo li by k ní, žádné sukání by nebylo. To si měli Němci rozmyslet. Navíc Němky nejsou nic moc jak do krásy tak do sexu. Osobní zkušenost. Probůh, né že bych někoho znásilnil dali mi dobrovolně!

      Smazat
    7. ..a ještě s pawem souhlasím, že každé znásilnění je ubohost jako každá válka...

      Smazat
    8. 7.05
      Tak to jste narazil na nějaké divné Němky. Já s nimi mám jiné zkušenosti.
      Jednou jsme jeli, ještě před vojnou, čundrem do Huntýřova a v Liťáku přistoupili dvě Němky. Já ani Velkej Tom jsme znali z němčiny jen "ja" a to je tak vše. No a než jsme dojeli do Děčína, tak jsme na hajzlíkách obě ošlehli. Nebo spíš oni nás. Ale ani po vojně to nebylo jiné. To jsem dělal u Lesů a chodil na žejdlík do Parkáče (parkhotel Hluboká n/Vlt.) Jdu od toho, než budu za prasáka. Jen krátce - za ty dva roky co jsem tam makal snad každej víkend aspoň jedna Němka. Úžasně sexuchtivý mršky! Podotýkám, že německy dodnes neumím. A přesto... Ale že krásy moc nepobraly je fakt. Kam se hrabou na naše holky! Tedy dřív, teď mi houf dívek připadá jako přehlídka roztřesených špeků. Holt jste měl smůlu s těmi frigitkami.

      Smazat
  11. 13:53
    Stalin všechny kteří mu šlapali na paty,nechal povraždit, včetně trockistů,proto vládl v Rusku více jak 30 let, tak kdo potom nechal vyvraždit milióny rusů co. I toho Trockého nechal zavraždit cepínem v Brazílii.
    A geniální vůdce, Němec stál před Moskvou. Jenom díky obrovské pomocí Západu zvrátil vývoj války.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano Němec stál před Moskvou a díky nezměrné vůli a odvaze sovětského lidu za materiální pomoci Západu dostal na prdel! A co? A teď si poražený Němec vyskakuje!

      Smazat
    2. 15:19
      Kutno, kdo bude rozhodovat o tom jak, dlouho si nesmí Němec vyskakovat??
      Já si osobně myslím, že si Němec vůbec nevyskakuje, chová se standardně, tak jako jiné státy Evropy. To jen nenávistni strejci zde jen neustále přídi.

      Smazat
    3. 16.01
      Pravdu díš, unk Howne. Přesně tak manipulante.
      Chová se standardně, jak se chová už od sjednotile Franků Chodvíka I. v pátém století.

      Smazat
  12. No tak čekám kdy se od blbého stolkera co se tady furt vysírá dozvím, že nejhorší rusáci byli Gruzínec Stalin a Gruzínec Berija. :) :)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Take jeden z hlavnich posluhu-vrahu v krvave masakrujici soutezi na ruskou populaci , aby se zavdecil, byl ukrajinec Chruscov.
      I to se svede na rusy.
      Absurdnosti blabolu tech nemocnych ubohosti jsou bez hranic, prekracuji vsechna ocekavani.
      Je pravda ze maji schopnost sokovat, tim ceho jsou schopni..Kdyz zaroven automaticky toho nejhorsiho.
      Tady ale vime presne, co muzemem ocekavat s jistotu.
      Ale jak je videt,vedomi toho, nepomaha ani trochu.
      Urazky osobni jsou zde velmi popularni a maji dokonce znacnou prednost,pred pravdu prinasejicicmi texty.

      Smazat
  13. 15:18
    Vysiraš ty, jak IDIOT, co nejhorší Ňemec rakušak Hitler??
    Příště necmarej tak velký NESMYSLY.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mocli pak tě mlátili rodiče přes hlavu? ? :) :)

      Smazat
    2. Bredy, nic proti vám, ale vaše tvrzení jsou stejně neobjektivní jako ty od unkhovna, akorát s opačným znaménkem. Pokud chcete působit aspoň trochu věrohodně, měl byste se zamyslet, co píšete a zda se tomu skutečně věřit. Stalin a Berija určitě žádní hodní kluci nebyli. Nebudu hodnotit velitelské schopnosti Stalina, vyhrál válku, ale jako člověk byl parchant, který se neštítil v zájmu moci ničeho. Ale takový asi musí být každý kdo chce být vůdcem.

      Smazat
  14. "Stalin převzal negramotnou zemi s pluhem a odevzdal jadernou velmoc."
    W. Churchill

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18.20
      Ba tak, Imboši. Nejchudší země na šestině světa s největším nerostným bohatsvím, nejmodernějším zbraňovým systémem, s největší produkcí obilí na světě - mám pokračovat? Hele, smrkolo, že ty proti nim něco máš?

      Smazat
  15. 17:11
    No v zemljankách rusák bydlel ještě před několika léty.
    Indie má vesmírný program a lidé tam ještě dnes žijí jak ve středověku. Tak nevím co tím chtěl hlupàk člověk říct.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

      Debile prolhaný a ukecaný Unknowne, když napíšeš ,"rád naseru Dvořáka", tak se nediv, že tě smaže,psychicky nemocný blbečku !!!

      Smazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

      Debile prolhaný a ukecaný Unknowne, když napíšeš ,"rád naseru Dvořáka", tak se nediv, že tě smaže,psychicky nemocný blbečku !!!

      Smazat
    2. Unknown 18.12. Musím uznat, že svoji placenou práci, tedy narušovat zde skoro každou diskuzi (chytat ostatní na háček), děláte mnohem kvalitněji, než podobní bezpáteřní lháři na jiných webech. Na druhé straně ale diskutujícím i pomáháte. Mnozí potřebují upustit páru, když hokej a fotbal 'nejede'; takže si vylévají zlost na vás. Ovšem každá mince má dvě strany: až někdo zjistí vaši identitu...Nu, jen tak dál! Já osobně se vašimi příspěvky docela bavím. Jste překrásnou ukázkou, že i (snad jen mírně) podprůměrně inteligentní člověk může svému páníčkovi věrně sloužit.

      Smazat
  17. Stalking je nevhodné chování, projevující se zejména opakovaným fyzickým sledováním, nechtěnými kontakty (dopisy atp.), dlouhodobým sledováním aktivit určité osoby,skupiny a sbíráním informací o ní, případně nemístným oslovováním jejích příbuzných, přátel atp.

    OdpovědětSmazat
  18. To je pořád keců kolem minulosti, ale jen tak, jak se to hodí. Už nám nemusíte lhát, paní učitelko. Sdělovací oprostředky a kultura jsou prostitutky politiky. Podle toho se také chovají. Kde se to dobře platí, tam předhazují falešnou minulost. Proč někdo pořád předhazuje RF chyby SSSR? Proč se nehovoří o postfašistickém státě, který ukázal světu ta nejhorší zvěrstva na lidech? No protože za to by redaktůrci a pisálci dostali dištanc a bylo by po chlebíčku a nedejbože, museli by se začít živit poctivě.

    OdpovědětSmazat
  19. .Československo, z hlediska zákona, doposud existuje.
    2. Vláda, která nám svými příkazy a zákazy tak znesnadňuje život, je nelegitimní a nejsme tedy povinni ji poslouchat.

    Proč tomu tak je?
    Při rozdělení Československa byla závažným způsobem porušena Ústava.
    Cituji zákon 327/1991 sbírky ze dne 18.7. 1991:
    „O návrhu na rozdělení ČSFR lze rozhodnout pouze referendem.“
    V důsledku porušení tohoto zákona v naší zemi (a také na Slovensku) vládne protiústavní, nezákonný režim.
    Jeho představitelé dokázali promrhat a rozkrást státní majetek v hodnotě několika bilionů korun, zatížit nás obřím dluhem,zdevastovat průmysl, zemědělství, školství, kulturu, justici, policii, vlastně všechny sféry našeho života.
    Dopustili proměnu naší země, která patřila v době první republiky mezi nejvyspělejší na světě, ve ždímanou kolonii o jejíchž záležitostech se rozhoduje někde jinde. Bez ohledu na jejich stranickou příslušnost se dá říci, že nám vládli a doposud vládnou buď neschopní hlupáci nebo zaprodanci. Tyto lidi je nutno zbavit moci a potrestat, minimálně zabavením majetku.

    V blízké budoucnosti by měl naši zemi řídit přímo volený prezident vybavený silnými pravomocemi, ale odvolatelný referendem. Ten by zároveň zastával funkci premiéra. Země, v nichž je prezidentský systém jsou řízeny mnohem efektivněji.
    Nastal čas přestat respektovat nezákonný režim a jeho představitele. Svými chaotickými, nedomyšlenými příkazy a zákazy poškozují ekonomiku země, zvyšují už i tak kritické zadlužení státu a ničí životy našich lidí.
    Vzhledem k nelegitimitě státních orgánů, které by měly vyhlásit a volby. a také s přihlédnutím ke skutečnosti, že volby jsou u nás dlouhodobě falšovány, nám nezbude nic jiného, než si novou hlavu státu zvolit aklamací na centrálních náměstích našich měst.
    Jako nejvhodnější termín pro tuto událost se jeví 21. červen 2021 v 16. 00. V tento den před čtyřmi sty lety začalo ponížení a úpadek našeho národa popravou 27. českých pánů. Nyní se 21.červen může stát začátkem předpovězeného vzestupu naší země.
    V Ústavě stojí: Lid je zdrojem veškeré moci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jen ještě najít způsob šíření tohoto manifestu. Maily známým, zaangažovat politické strany, aby se naplnily náměstí? Jako nátlak na volební podzim? Také beru.

      Smazat
    2. Novy zakon o vseobecne zdravotni peci Obamovy vlady,byl predstaven novym opravdu specialnim zpusobem vladnuti, v USA kongresu a senatu.
      Pelosi prohlasila,..."aby jste se dozvedeli,co vlastne zakon obsahuje ,musite nejdrive zvolit pro !!
      Tedy cteni a seznameni s Obamovym zakonem bylo prisne zakazano, pred hlasovanim a schvalenim..
      Absurdni chovani vladcu posluhu dosahuje novych, nikdy predtim netusenych moznosti.
      Opravdu netusenych. Napriklad.
      Jak daleko je podobne odsouhlaseni predem, treba vyhlaseni valky na Rusko?
      Nejdrive eunuchove vyhlaseni valky aniz by meli tuseni, ochotne odhlasuji, aby se potom dozvedeli,ze si odsouhlasili svetovou valku a s tim konec sveta.

      Smazat
  20. Naše vláda má speciální webové stránky v angličtině a arabštině, kde přímo zve emigranty do ČR.
    A na tomto webu jsou přímo uvedené kontakty na takzvané v uvozovkách "neziskové" české organizace pro podporu imigrantů, které jsou placeny touto vládou ČSSD, KDU-ČSL, sta miliony korun z našich veřejných peněz.
    A hned na titulní straně tohoto webu se píší tato slova: "Hledáte azyl? Emigrujte do České republiky. Vítáme Vás"!
    Následně jsou na přiložených mapách dokonce nakresleny doporučené trasy, kudy se k nám mají ilegální imigranti dostat.
    https://emigratetoczechrepublic.wordpress.com

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.