Reklama

neděle 14. února 2021

Opozice se přechytračila

Jiří Jírovec

14. 2. 2021
Opozice přišla na velkou myšlenkou, jak zatočit s Babišem. Neodhlasujeme mu ve Sněmovně prodloužení nouzového stavu, a tak bude vypadat škůdce. jemuž je nutné vzít z ruky boj s koronavirem a možná i celou vládu. Houstnoucí atmosférou Sněmovny létaly věty o chaosu a neschopnosti, výroky, že opatření nefungují a bla bla bla. Odpovědnost převezmou kraje a vláda ztratí jeden ze smyslů své existence.

Projevy ve Sněmovně vzbuzovaly zdání, že jakmile se do boje pustí hejtmani, vyfutrovaní nápady Pirátů, Top 09, Lidovců a ODS, koronavirus se zalekne, vezme nohy na ramena a bude upalovat za hory a doly (nejlépe do Ruska naproti Sputniku).

Ještě dnes budeš se mnou v ráji utěšoval Kristus lumpa po své pravici. Byla to tak trochu lež, protože syn Boží věděl, že sám bude vzkříšen až za tři dny. Naši lumpové na pravici rozžíhají světlo naděje na konci tunelu. Již v pondělí budete s námi v ráji, plném otevřených hospod a barů, sjezdovek i fotbalových stadionů, dočkáte se rozkoše z nakupování a zbavíte dětí, které konečně vypadnou do školy. Tak vyznívaly sliby sebevzkříšené pravice.

Jenže opozice, ke své škodě, zapomněla na významný Murphyho zákon: „Každá velká myšlenka přináší nevýhodu, která je stejná nebo větší než velikost myšlenky samé.“

Je pravděpodobné, že otce velké myšlenky probudil z vítězného spánku nářek hejtmanů: „Co jste nám to udělali? Všechno zůstane při starém, ale budeme to mít na triku my.“

Ve Sněmovně se, po zamítnutí žádosti vlády o prodloužení nouzového stavu, udála zajímavá věc. Opozice totiž nezískala dostatečný počet hlasů pro doplňkové usnesení navržené KDU-ČSL, TOP 09, ODS:

"Poslanecká sněmovna apeluje na všechny občany České republiky, aby i přes ukončení nouzového stavu i nadále dodržovali všechna preventivní opatření, aby se v zájmu co nejrychlejšího zvládnutí pandemie COVID-19 chovali vzájemně ohleduplně a zodpovědně a respektovali nařízení vlády i krajů.“

Opozice měla takové prohlášení vydat, když začala jarní vlna covidu-19. To se nikdy nestalo.

Pokud vládní opatření kdy zmínila, zpochybnila je jako chaotická, nesrozumitelná, nedávají smysl. Holt Babišovo PR. Zamítnutí usnesení lze považovat za drobnou pomstu. Má-li být vše na krajích, budou hejtmani horkotěžko vysvětlovat obyvatelům, že je třeba omezit kontakty mezi lidmi, nechat zavřené to, co je zavřené nyní. Ať si to tedy chvíli užijí.

Den poté, opozice poněkud změnila rétoriku. Prý se vlastně nic nestalo, vždyť téměř všechna opatření lze zachovat - mají na to přece studii - máme totiž i jiné zákony. Zase to jsou jen kydy, protože zůstává otázka, k čemu to štěkání ve Sněmovně bylo, když se nic nezmění.

110 komentářů :

  1. Uvidí se odpoledne. Zda u politiků (vlády, parlamentu, krajů) zvítězí snaha o řešení pandemie nebo politický (v tuto chvílí předvolební) souboj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dubove hlavy z Parlamentu demonstruji svou nepotrebnost

      Bez vakcin SPUTNIK V,kdy pry se pan Babis vymlouval,ze musi pockat na E komisi( politbyro EU),ktere porizeni ockovacich vakcin sabotuje, jsou kraje bezmocne.
      Zvlast,kdyz GR TV,ktery ridi a clouma tou republikou a statem,ktery se zmita v krecich C19 a on si zkasiruje za vyvolavani tech informacnich zmatku pry i porusovanim zakonu, pry AZ PUL MILIOMU mesicne, tak damy a panove jestli to neni nahodou ta zaba na prameni sedici tam za nase penize, penize koncesionaru,tak nestrilime z pusek pravdy spravnym smerem!.

      No neni liz pravda?

      Vzdyt ,kdyby se toho GR TV pan Babis nebal a poslal ho do nebicka jako toho lotra tehdy, davno tak by spolu s panem buldozerem ORBANEM byli jedna ruka s nasim skvelym carem PUTINEM a uz by se tu ockovalo opravdovymi vakcinami a ne nedodelky,kde musite podepsat revers,ze s radosti ze sebe udelate pokusnou mys!

      Smazat
    2. 11.26
      Uvidíme. Třeba to vládu konečně donutí obrátit se na skutečné odborníky aby se s bublinou "pandemie" vypořádali a vyřadí z rozhodovacího procesu "jak na to" politikařící takydoktory a ostatní přísavky na erární cecík.

      Smazat
    3. 16:15
      Přesně. A toho "datového analytika" co zplodil tu zhovadilost jménem PES hnát hodně daleko...

      Smazat
    4. Teď jsem se Heriote juknul na volební preference.

      A vychází mi jediné řešení - pokud nechceme eurohujerskou vládu pod pirátskou vlajkou, zbývá jediné pragmatické řešení, ať už se mi to líbí nebo ne. Jsme (míněno lidé s kritickým myšlením) s Eurounií a jejími zdejšími slouhy ve válečném stavu. Zatím se jedná o válku studenou, ale pod pirátskou vlajkou by se mohla sakra rychle zvrhnout v horkou; lidi si donekonečna na hlavu srát nenechají.
      Pokud tedy máme mít jako národ nějakou budoucnost, nezbývá, než se řídit (vždy dočasným) heslem "nepřítel mého nepřítele je mým přítelem" a začít makat na povolební koalici ANO, SPD, komáři. Tím "začít makat" myslím odpustit si velkohubá předvolební prohlášení a nezavírat si dveře. Aspoň si tak zachováme ( míním SPD) tvář a nebudeme se muset později žouželovitě kroutit a kotrmelcovitě vysvětlovat.
      Zmíněnou koalici ale až po volbách dle jejich výsledku, ne dříve! A pochopitelně nevytrubovat to předčasně do světa - jen mít toto řešení v záloze jako krajní možnost. Aspoň tak bych to udělal já.
      Protože pod pirátskou vlajkou by to byla cesta do pekel a konec národní identity.
      Ach jo. Samotnému je mi z toho těžko.

      Smazat
    5. Damy a panove BOJ ZA NOVOU REPUBLIKU nesmi byt marny

      a ze to nebude lusknutim prstu,to musi byt uz kazdemu opravdovemu milovnikovi SVOBODY a OBCANSKE PRIME DEMOKRACIE ihned, tak jak poprve existuje zde na webu NR,dnes jasne.

      Bez Navrhu a uskutecnovani PROGRAMU VOLICU,ktery si budou muset do svych programu zamontovat vsechny polit.subjekty s cilem dosazeni vetsiny v Parlamentu,je jejich zvoleni naprosto nepotrebne,viz 31 let jejich demolicniho pusobeni,ktere povede pres znicujici pochod institucemi a v podminkach nalezu US soudu k uplnemu krachu republiky!
      To muze trvat leta,anebo se zmenit v nejblizsi dobe,kdyz transformace zdemolovane OS na ČSV probehne uspesne...

      No ni?

      Smazat
    6. Milane to je i můj názor.
      Ale AB si patrně nemůže dovolit koalovat s SPD, to by nám dali Bruselští sežrat, ekonomicky.
      A lidi by hlasitě řvali, bo každého nejvíc zajímá plný hrnec.
      To by asi fakt nešlo.

      Smazat
    7. Helanov,v teto dobe spekulovat co bude pan Babis chtit je predcasne

      i kdyby vyhral volby nic mu to nepomuze,ten"VELKY BOREC"nesmi nebo neumi udelat ani Program a ocividne pocita snad s dezoorientovanou a zdemolovanou OS,dav rizeny neziskovkami,po moci bazicimi piraty a dalsimi polit.subjekty,ktere 31 let delaji pred nasima ocima vsi silou zavody ke dnu a ma to pokracovat novou cenzurou a svinarnami C19 o kterych se nikomu ani nechce verit stejne jako kdysi lide verili nastupujicimu fasismu a byli nahnani na jatka valky a to spolkli jeste s velkou ochotou?

      Pro uskutecneni zmeny je treba akceptovat,ze se bude muset najit obcanska a volicsaka vetsina,ktere je treba k uskutecneni Navrhu Programu nas VoLIcu i kdyz to vypada na prvni pohled nemozne.

      Jen se nebojte ono se vynori pro tak ziskanou vetsinu cela tlacenice tzv "POLITIKU",ale oni nekteri uz chapou,ze v NPV je zabudovana

      SVOBODA A OBCANSKA PRIMA DEMOKRACIE a jima je hruza ze ztraty koryt a nam obcanum podvody a podrazy ukradene moci!

      Kdysi dostali cinkalisti a rvouci dav pokyny co delat.
      Kdyby se nasel tehdy nekdo,kdo by rekl,ze republika bude vykradena,lide dostanou tretinove mzdy a bude vladnout kapitalismus bez privlastku vychazejici z gangsterismu

      DAV BY HO USLAPAL K SMRTI!



      Smazat
    8. Pane Babis,vime ze jste dobry borec,ale mate slabinu

      ze vy nedokazete udelat tensvuj program ve stylu svobody a okamzite prime demokracie,to chcete,aby vam a nam vladli tupy piratu profesionalnich zlodeju darebaku,kteri chteji ukrast i sochu pana Vaclava,prodat ji do sberu a postavit tam sveho,kdesi pro tento ucel zacantroseneho Koneva!?

      Prijdte tady mezi nas a my vam vysvetlime jak ty zmetky porazit na hlavu a bude klid.
      A uz jste spolecne s panem buldozerem ORBANEM opatrili ten SPUTNIK V,abychom my vasi volici meli nadeji byt jeste zivi a bez viru C19 vystreleni na orbit!?

      Smazat
    9. 7.45
      Otázkou je, co je horší; co bude více devastující pro budoucnost. Zda mstivost brusele, či rozval společnosti pod pirátskou vlajkou.

      Smazat
    10. Rychetska a jina Ukrajinizace pokracuje..

      Smazat
  2. Je tragédií opozice, že do věcí veřejných a odborných kecají lidé typu traktorista Bc Jur...,dále sice absolventka ČVUT, ale směru manage Pek....., sice profesor? Fi... ,ale pochybné vědy politologi a mnoho dalších snažících se uplatnit v politice protože jinde uplatnění nemajíce. Pak se nemůžeme divit stavu, ve kterém se nalézáme!

    OdpovědětSmazat
  3. Ono by to chtělo nakouknout,do různých těch všemožných nákupů ochranných prostředků,vakcín.Pak různé pronájmy a neuhlídatelné finanční pomoci a toho se spíš bojí vláda.

    OdpovědětSmazat
  4. Celá opozice ve strachu že by vlastně podpořila již skoro rok staré návrhy boje s kovidem SPD, spadla do žumpy, kterou připravovala pro Babiše. Něco musí Bbaiše pořádně držet za koule, když tak jasně efektivní opatření navrhované SPD, nedokázal šikovně po kouskách využít ve svůj prospěch.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Inu, velebný kmete, já si myslím, že to "něco" zove dotace.

      Smazat
    2. Tedy nepřímo; všechno souvisí se vším, že.

      Smazat
  5. Tak to u nich funguje antibabiš a geopolitika to je jediné co je zajímá na Čechy kašlou však jsou „Evropané" no ni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:11...Tak nějak. Nepochybně.

      Smazat
    2. Prodloužení stavu nouze nebylo jediné řešení podle opozice z ODS,TOP,STAN,Lidovců a Pirátů (i KSČM a SPD). Je i druhá možnost - spustit chaos všech co podporují opozici,sobců a jejich dílčích zájmů. Je zaděláno na ještě větší průšvihy než "jen" zničení zdravotnictví a znásobení počtu obětí viru. Uvědomil si to i divný hejtman Netolický,který v přímém přenosu obrátil své štvaní proti vládě k závěru,že je nutné řídit boj proti viru z jednoho centra.
      Následky rozhodnutí trubců opozice v Parlamentu by už mohla začít vyšetřovat policie.


      Smazat
    3. Tomáši, všichni jedou kampááň, na plné koule.
      Každý chce být v televyzy.
      :-(((

      Smazat
    4. To je evidentní. I mizerná ČT hned zveřejňuje nové
      průzkumy Kantaru - který si platí, kde Babiš konečně prohrál v preferencích. Je to skutečně předvolební kampaň se vším všudy. Takový pád morálky poslanců,Senátu a jejich ČT se dal ale čekat. Snad si toho voliči všimnou. Ale zdá se že už to horší pro ČR nemůže být.

      Smazat
  6. Tanečky pokračují, když se dohodli hejtmani s premiérem, že za splnění určitých podmínek, prodlouží Nouzový stav o 14 dnů, juž se ozval Vystrčil za Senát, že jde o neústavní akt. Příležitost určitě dostane i Ústavní soud. Průšvih je v tom, že každé zpoždění nás přijde moc draho. Pak nastane doba hledání viníka, ale ztráty už nikdo nenahradí.

    OdpovědětSmazat
  7. Je mi na BLITÍ z toho, jak je všechno okolo toho koroňáku zpolitizované.
    Možná, že kdyby nebyl odvolán Ken, který se bránil rozvolňovaní, byli bychom na tom dneska líp. Asi se to mělo ještě chvíli vydržet.
    Anebo taky ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Helenko nebyli!

      Cílem vládců světa je depopulace, jedno zda kovidem nebo očkováním. Dokud se nevzepřeme vládcům (chazarům, bankstlerům, depsťákům) a jejich slouhům (poblitikům, farmacetikům, soudcům, cajtům), tak v tom budou pokračovat (bo jde o to kdo s koho, nám o život a svobodu, jim o totální zotročení NÁS).
      Abychom se mohli vzepřít musíme je odhalit (pojmenovat činy a cíle, ukázat prstem na činitele a hajzly) a pak proti nim vystoupit. Jiná možnost je pouze tlachání a podřízení se teroru (lidé si zvykli spát i na podlaze baráku v osvienčimi, ráno pouze vynesli ty, kteří měli smůlu, spali na kraji a zmrzli).

      Smazat
    2. Tak ukážu tím prstem!
      Čínská biologická laboratoř ve Wu-chanu patří společnosti GlaxoSmithKline, která (shodou okolností) patří společnosti Pfizer (výrobce vakcíny). Tuto laboratoř i prostřednictvím Dr. Fauci (poradce bývalého prezidenta USA D. Trumpa) financovala i vláda USA. Dr. Fuci je mimochodem propagátor vakcíny firmy Pfizer.
      GlaxoSmithKline je řízený finančním oddělením Black Rock, které (náhodou) spravuje i finance společnosti Open Foundation Company (Sorosova nadace), která (opět náhodou ) provozuje francouzskou AXA.
      Shodou okolností Soros vlastní německou společnost Winterthur, která (náhodně) postavila čínskou laboratoř ve Wu-chanu, jež následně odkoupila německá Alianz, která (náhodně)má jako akcionáře Vanguard, který (opět náhodně) je akcionářem společnosti Black Rock, který (náhodně) ovládá centrální banky a spravuje přibližně jednu třetinu globálního investičního kapitálu.
      Black Rock (opět náhodně) je taky hlavním akcionářem společnosti MICROSOFT, kterou vlastní Bill Gates, který je(shodou okolností) akcionářem společnosti Pfizer, jež nám dodává zázračnou vykcínu na Covid-19.
      A tak se kruh náhod uzavírá a uprostřed toho kruhu je velký nápis: PRACHY, PRACHY, PRACHY

      Smazat
    3. helanov13:19 ja bliju jiz dlouho
      laco17:29 jj money money money

      Smazat
    4. Díky Laco. Ne vše o co jste se s námi podělil jsem věděl. Asiže jsem si to mohl dohledat, jenže neumím anglicky. Takže ještě jednou díky moc.

      Smazat
    5. Laco,hori hori,prihoriva,lanorator ve Wuchanu je jedna ze 6 laboratori,

      ktere zkasirovali grand,kde zadani "vedecke prace" znelo:

      PROZKOUMAT moznost vytvoreni mechanizmu pro prenos koronavirusu z netopyru na cloveka!

      Na otazku proc NEEXISTUJE zadna logicka odpoved z hlediska vedy.
      Kmen takoveho viru v prirode neexistoval a sance,ze k tomu dojde byly zanedbatelne.
      Copak to stoji v clanku z 9.11.2015z casopisu NATURE o kterem nas odmita cenzura EU informovat a GR TV nesmi o tom ani kniknout,za coz mu plati z nasich penez pry skoro pul milionu messicne?
      Tak poslouchejte!

      Abychom prozkoumali moznost prechodu viru tj infikovat cloveka coronavirem netopyru,vytvorili jsme nejprve chemicky virus ...,ktery byl isolovan z cinskych netopyru...

      A clanek pokracuje oslavou "uspechu":

      Za ucelem vyreseni problemu prechodu na cloveka se pise dale.
      Vazby mezi kmeny CIVETEK( zvire) a CoVnalezenymi u lidi,zde pry vykopali mrtvolu z r 1918 ulozenu v permafrostu,ktera umrela na spanelskou chripku.

      Epidemie Sars-CoV vznikla jako "netopyri virus"presla na civetky a provedla zmeny vazajici se na receptory domen.
      Nasledne vystaveni lidi na trzich se zvivymi zviraty umoznilo,aby clovek byl infikovan kmenem viru civetek,ktery se stal kmenem epidemickym.

      Uz rozumite co tech 6 mezinarodnich instituci,(jedna je dokonce ve Svycarsku) a 9 vedcu provedlo,no tak o tom se vychvaluji tito vedci prave ve zminenem clanku z ).11.2015 jako svym "USPECHEM",za ktery dostali giga zaplaceno v grantu!

      Proto je tu rychly nabeh na cenzuru a EU brzdi vsemi silami zda se JEDINOU vakcinu,ktera pry funguje z Ruska.
      No neni to maleur?
      Ono sam clanek ma otresny a neuveritelny nadpis

      "SARS SKUPINA!!! netopyrich koronaviru demonstrujici potencial prechodu na cloveka!"

      Smazat
    6. Laco trefa. Jsou to stále 1.000 let stejné rody a jejich drábové. Přemnožily se, zdegenerovaly a mám obavy aby ve své zvrhlosti nezpůsobily katastrofu.

      Smazat
    7. Kolikpak akcií Pfizeru má náš bezejmenný?

      Smazat
    8. Paní Helenko,
      Napadlo mě, že to vše je důsledek zprivatizovaného veřejného mínění, přes zprivatizovaná média. Tudy se programově ovlivňuje dav.

      Smazat
  8. Tak pan Jírovec chtěl být asi vtipný (" ...protože syn Boží věděl, že sám bude vzkříšen až za tři dny.") ale pro mě je jenom trapný. Zřejmě ještě neslyšel o duši :-/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo. Taky mě tou přízemností nasral.

      Smazat
    2. 16:24...
      Mne ne.
      Já jsem starej pohan.
      :-DDD

      Smazat
    3. Je sympatické, že se pan Jírovec nebál vyslovit pravdu a admin ji neztornoval!! Světýlko na konci tunelu (ikdyž jako skeptik bych vnímal i zvuky, bo rychlík je rychlý).

      Smazat
    4. No, měl by to být úlet i pro pohana, neb i ten věří v nesmrtelnou duši. Leda by byl ateista - jenže pak by to nebyl pohan.
      Hele pohanko Helčo, a to jako celujete posvátné duby, vzýváte živly a když vás vyřezaní bůžkové naserou naplácáte jim?

      Smazat
    5. Helanov 16:29
      Jsme na tom stejně, pan Jírovec to zaprvé myslel jen jako možná trochu kulhající příměr, zadruhé je to jako zlobit se na někoho, kdo "znesvětí" pohádku o Karkulce. :-)

      Smazat
    6. 18:04... Jsem nevěřící, ale nejsem ateista, spíš agnostik.
      Nikdo nedokázal Boží existenci/ neexistenci, tudíž připouštím, že možná je.
      Věřím na Přírodu, která možná stvořila člověka, aby měl kdo obdivovat její krásu.
      Mravenec si ten západ slunce asi moc nevychutná.

      Smazat
    7. Jak jsem mnohokrát napsal, jsem věřící, přes to mě citát z Bible použil neobratně jako příměr. Bible je lidský výtvor a proto to neberu jako něco proti přírodě. Žijeme tak dlouho, dokud na nás někdo v dobrém vzpomíná. Co je po smrti, nechme přírodě.

      Smazat
    8. Nevím, proč se točíte na příměru o Ježíši. Hejtmani mají pravdu! Okopávání kotníků vládě opozicí a Senátem, by se mělo projevit u myslících lidí ztrátou preferencí "demobloku". Hejtmani a vláda je zodpovědná, ne opozice. Škoda, že nejde naší opozici "půjčit" vládu na měsíc, ať se ukáží. Stejně budou závislí na názoru odborníků, mají lepší? Sem s nimi, ať je představí! Jsou jen žvanilové bez odpovědnosti!

      Smazat
    9. Ještě něco si neodpustím, otázku důvěry vládě. Celou dobu korona krize demoblok torpédoval tuto důvěru. Na jaře, na podzim i teď. Někdy vzývám i jako demokrat totalitu, to jsem to dopracoval. Hitler nařídil jízdu vpravo a byl klid.

      Smazat
    10. Pane Povolný 20:37
      Hejtmani pravdu nemají. Většina hejtmanů je z hnutí STAN! Tak by si tedy ten hajzlblok měl udělat pořádek ve svých řadách, dělají z lidí blbce. Jejich vyvalený lídr řekne něco a oni udělají něco opačného. Je to divadlo pro lidi a někdo jim to žere! S tím nemá vůbec co dělat preference "demobloku". Hejtmani jsou ve své většině stejná žumpa jak jejích lídři. A jestli vládě a hejtmanům projde ten veletoč a křivárna, se teprve ukáže. Podle mě je to obejití Ústavy, ale uvidíme. Babiš je mi čím dál míň sympatický. Začíná být skrčka a podrazák. A to jsem dlouho fandil. Tohle ale přehnal.

      Smazat
    11. Kasteláne, možná jste nezareagoval, že se hejtmani postavili proti svým stranám! Nejrazantněji to vyjádřil Kuba. Pokud tyto jemné nuance neumíte zachytit, je mi líto. Předsudečná nenávist není dobré vodítko!

      Smazat
    12. Pane Povolný, 21:56
      Zase jste jeden, co mi podsouvá nějakou předsusdečnou nenávist. Co je to proboha za pitomý termín? Jak padne opačný argument tak hned předsudečná nenávist? To je argument???Proč nenávist???
      Já se na jemné nuance můžu víte co. Kuba je dlouhodobě parchant nejhoršího kalibru, který teď jen zavětřil že se pod Fialou hroutí židle a už se nemůže dočkat až po něm převezme žezlo v ODS. A zbytek hejtmanů doteď kejhal podle svých aparátčíků, pokud vím. A jeden je větší svině jak druhý, když volby vyhrálo v krajích ANO, tak se neštítili podrazu na voličích a spojil se čert s ďáblem jen aby hejtmanovali. A ve Zlíně? Tam dokonce zlikvidovali nejúspěšnějšího lidovce Čunka, kterého podporovali jako jednoho z mála i voliči. HNUS!!!A to jsou ty jemné nuance? Já tomu říkám svinstvo a hejtmani jsou normální prodejné k....y. A další svině podrazácká Netolický!!!
      No dlouho mě už nic tak nenaštvalo, jak teď vy. Sorry jako.

      Smazat
    13. Kasteláne, cituji Vás, "většina hejtmanů je z hnutí STAN", to není předsudečná nenávist k hejtmanům? Nejsem jejich volič, nikoho z nich, jsem volič SPD jen že si je zvolili občané!

      Celý Váš komentář 12:06 je plný předsudečné nenávisti ale to nechám na posouzení čtenářů, sorry.

      Na mnoho z nich mám negativní názor ale respektuji názor voličů a oceňuji jejich společné rozhodnutí.

      Smazat
    14. 13:12
      Ne pane, občané si ve většině zvolili ANO. To krom pár krajů vyhrálo krajské volby. To že dnes jsou jiní hejtmané je prostě podraz. Takže občany se neohánějte. Já a většina Brňanů jsme například určitě nechtěli současnou primátorku Vaňkovou,(další podraz) ani toho blbečka z KDU ČSL co je teď jihomoravským hejtmanem. (další podraz) Žádná předsudečná nenávist, jen sledování holých faktů, pokud aspoň trochu sledujete politiku. Stějně jako Rychetského podraz na voliče, který aktivoval kdo??? No kupodivu hlavně hnutí STAN, které má momentálně v senátu většinu. Vy jste se probudil nebo co se s vámi děje? Já vás považoval za rozumného diskutéra. Ale jestli chcete, tak jo, budu bojovat. Mám ravdu a z bitvy neutíkám. Možná vaše předsudečná nenávist ke mně???

      Smazat
    15. A propos...termín předsudečná nenávist používá ta kráva Jourová. Tím se dá omluvit každá prasárna proti nositeli jiného názoru, proto jsem se tak vytočil.

      Smazat
    16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    17. Kasteláne, lze to brát jako podraz, v politice běžný. Také jsem s nelibostí snášel vládu Klause a "pravici" v koaličních vládách. Vůli lidu musím ctít i přes tuto nedokonalou formu. Osobně bych raději volil přímo, od prezidenta až po starosty ale i k tomu musí být vůle většiny.

      Smazat
  9. Já mám zkušenosti z firemních provozů, že uplatňují navrhovaná opatření SPD již delší čas. Teď se toho šikovně chytil Hasenblas z SHR a jsem zvědav jestli to nevyužije jako kdysi Bbaiš. Už spustil: Parlament a vláda jsou v rozpadu. Této situace je potřeba aby maximálně využila SPD, protože už skoro rok její efektivní návrhy všichni ignorují.

    OdpovědětSmazat
  10. SPD udělala velkou chybu, když nakonec skončila na hromadě s opozicí a zazdila prodloužení nouzového stavu. Ten má váhu,ne předvolební boj o koryta. SPD mohla nakonec v Parlamentu prokázat,že pro ni je důležitější boj proti viru - než preference.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. boj proti viru
      ano
      velice pěkně to vystihl pan PhDr. Radomír Malý zde https://www.protiproud.cz/politika/5617-vlado-podvadis-lzes-a-zastrasujes-z-republiky-je-jeden-mrazivy-gulag-znicili-jste-mi-pokojne-stari-komu-vec-prospeje-globalni-zlocin-proti-lidskosti-ktera-strana-pouziva-fake-news-otevreny-dopis-vsem-zodpovednym.htm
      Tak jenom pastnu - na vás jako ušité: " ... Dle této vaší definice je tedy obětí Covidu každý, kdo zemřel na mrtvici, infarkt či rakovinu, nebo třeba při autonehodě či v důsledku sebevraždy, a byl pozitivně testován metodou PCR. Touto sprostou a hnusnou manipulací děsíte a zastrašujete lidi! Počet skutečných obětí Covidu, tj. úmrtí, na nichž tato choroba měla svůj podíl, je tak ve skutečnosti podstatně nižší. ... "

      Smazat
    2. Tomasi. SPD dlouhodobě odmítá nouzový stav a navrhuje možná opatření proti pandemii. Na léčku pirátů, že musí proti hlasovat celá opozice nebo nikdo, SPD nenaletěla. Kdyby ano, všichni by těď řvali, že Okamura mění názor, podlézá Babišovi a pod. Při tom měli i bez SPD dost hlasů. SPD jednala správně.

      Smazat
    3. 15.13
      Nesouhlas. Udělala naopak velice dobře že se k tomu postavila čelem a jako jediná šla s kůží na trh.
      Covid "vyřeší" jedině tým SKUTEČNÝCH odborníků, po čemž SPD už rok marně volá, ne tým laiků a trvalý nouzový stav!

      Smazat
    4. neanonyme co blbneš - já o žádné definici a manipulaci nemluvím.Čtu si jen v diskusích stanoviska odborníků,doktorů,sestřiček a pacientů. To bych doporučil i tobě.
      A co se týče kritiky - možná jsem to o chybě SPD
      nenapsal srozumitelně. Jen jsem upozornil na to,že
      se SPD ocitla nakonec na stejné straně s demostraničkami co zazdily nouzový stav. Ty se pravděpodobně též nezajímají o stanoviska a zkušenosti lékařů,odborníků,sestřiček a pacientů.

      Smazat
    5. Tomáši, pěkně to vyjádřil pan Foldyna na Parlistech .
      Všichni jedou předvolební propagandu.
      SPD má mezi voličstvem hodně chřipečkářů, jejich přístup se dal čekat.
      Politika je sfiňa rohatá.
      Plačící smajlík.
      😰

      Smazat
    6. 15:13
      Taky si myslím, že chybu neudělala. Dlouho dopředu a celu dobu avízuje že NS nepodpoří a proč. a kdo politiku sleduje, křivákům z opozice na to neskočí, byla to jen ubohá past. Já jsem SPD a nakonec i komunistům vděná, že vládu konečně klepli přes prsty. O pár článků dřív jsem i vysvětloval proč.

      Smazat
    7. Sakra Kasteláne(nko) ejčkon jste vybudil(a) mou dominatní vlastnost - zvědavost. Tak jak je to Vaším nádobíčkem? Nebo žeby žeby? Že by obojí? A kterému dáváte přednost, jak se na to ptal Scott v Drsné Oklahomě? :-) Sorry jako. Jen lacinej vtip.
      (Na drahý nemám, jak jsem tu už jednou perlil, an jsem chudý důchodce.)
      Nic ve zlém, ju? Když já to nedokázal nechat ležet.

      Smazat
    8. Milane 21:48
      Nemusíte se obávat, nejsem podle módy pohlavně nejednoznačný a když kouknete na můj profil, najde tam: Pohlaví MALE, což odpovídá skutečnosti. Nádobíčko dokonce i funkční:-D
      Jen se občas, nejsa vyškolen odborně v psaní na klávesnici počítače, občas těmi svýmy hrabítky uklepnu, toť celé, a bude to jistě ještě mnohokrát v zápalu boje, tak se dopředu omlouvám. :-)

      Smazat
    9. 12.17
      Já vás, bych pravdu děl, ve skutečnosti nepodezíral z nejednoznačnosti, jen jsem si z vás drobet dělal šprťouchlata. Tímto se zároveň omlouvám že jsem neodolal a nenechal ten překlep ležet. Jo a taky se omlouvám ještě dopředu, když dozadu to už mám za sebou, páč, jak se znám, se může lehce stát že v zájmu srandydělání a odlehčení té vážnosti, která tu občas povává (vane - povává, hm... řekl bych že je to správně a že je debil PC když mi to podtrhává a ne já) zase něco zvednu.
      :-)
      Ale s tím malým pohlavím jste mě dostal, páč jsem podobně ujetej a rád si dělám srandu z formulářových důležitostí. Já tam chtěl ohledně pohlaví napsat "jak kdy" ale pak jsem si řekl že by to bylo neseriózní a jinak naladění diskutující by mě měli za vola. Což mě mají stejně, takže jsem nic nezachránil a navíc jsem mohl zaperlit.

      Smazat
    10. milane 16:27
      To je v pohodě pochopil jsem že jste srandičkář. Člověk nemůže být pořád seriózní a jsem rád, že jsme snad (do první války)zakopali válečnou sekeru. :-)
      Já jsem trochu vztekloun, ale zase to neberu úplně vážně. Já jsem sem dlouho nechodil nebyl čas, ale teď už jsem v důchodu a co dělat, když je venku jak na Sibiři a ještě k tomu vězení. Jak začne hezky, tak zase přestanu otravovat. Čundry, sleziny, hraní s partou kámošů, to mi docela chybí. Tak se bavím aspoň tady a jsem rád, když narazím na lidi, se kterými se dá bavit a třeba i hezky pohádat...:-)

      Smazat
    11. 17:03
      No, hezky... Kousli jsme se pořádně. Běsnili jsme oba.
      Důležité však je, že jsme se nazakopali na pozicích a nepálili po sobě z těžkých kusů při každé příležitosti jen proto, že mě ten druhý nasral.
      Ty vandry vám závidím. Já přestal čundrat když přišla rodina, po Hadráku taky nebyl čas, protože furt rodina (zůstal jsem do r. 2000 na děti sám coby samoživitel - ne, neumřela, ale když se mi co podnikateli začalo dařit, neunesla tíhu peněz a začala nezřízeně chlastat a se kurvit, takže jsem se s ní rozvedl, ona si nechala byt, já děti - no, byla to brožovaná existence), no a když smráďata vysmrádla (smrádla u mě už i jako samostané existence; nějak jsme se nedokázali rozletět) začal jsem makat v cizině a autocourat Evropou, páč jsem měl sám k sobě dluh. Co jsem vydělal, to jsem zkrátka do mrtě procestoval. Jednou jsem si spočítal kolik to bylo v chechtákách -hrůza! Bylo to fakt dost. Jo, a jednou jsem to zkusil, vyrazit na čundr.
      Jezdil jsem vždy co samotář (je to zkrátka ve mě; mám problém s disciplínou) a přifařil se vždy tu tam, tu onde, s některými osadami se stýkal častěji, prostě jak jsme si sedli, jenže najednou jsem zjistil, že si... jak bych to řekl... zkrátka jsem byl na jiné vlně než mládí vpřed. Tak jsem zůstal u autocourání. (Teď si šetřím na skútr, že si skáknu do Polska, podívat se kde moji předci exulantovali ty tři století.)
      Jsem se nějak rozkecal.

      Smazat
  11. Jsem přesvědčen, že celý covidkolotoč se rozjel po požehnání (někým - vládou?) ZNÁSOBENÍ plateb za covid oproti platbám za běžná onemocnění. Tím pádem, zdravotníci, až na čestné vyjímky, Vám budou tvrdit, jak velký průser ten covid je. Když se jich zeptáte, kde je letos chřipka, tak na Vás čumí jako puk a mlčí...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Josefe, nemám žádnou osobní vazbu na zdravotníky, přesto vás prosím neútočte na ně. Právě pochodují jejich budoucí klienti rouškolessové v protestpochodu na Petřín. Já si doktorů a sestřiček vážím.

      Smazat
    2. Josefe, je to strašná práce, dusit se ve skafandru ve 12hod směnách.
      Adonis má pravdu, a dělají to za DALEKO menší mzdu, než by měli třeba v Německu.

      Smazat
  12. Co si mají voliči myslet ? Nemají možnost vidět a slyšet podrobnosti řeže mezi politiky v temných koutech Parlamentu která nakonec skončí neuvěřitelným zrušením nouzového stavu
    protože všichni chtějí zlikvidovat Babiše. Ten je ale o něco lepší než mizerné demostraničky co mají malou důvěru
    a prohrávají volby. Proto ty "psí kusy" v politice na
    veřejnosti jako ukázka charakterů našich politiků ?
    Voliči se pouze mohou držet dlouhodobých zkušeností se stranami a jejich politiky. V tom směru preferuji SPD i tyto stránky,které dlouhodobě stojí za zájmy ČR a většiny jejich občanů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. " ... nakonec skončí neuvěřitelným zrušením nouzového stavu ..."

      pane tomas omlouvám se za poněkud surový styl, ale musím: dejte už prosím s nouzovým stavem pokoj a neotravujte!

      Smazat
    2. 15:41...Tak to vás asi pendleři a mnozí jiní, kteří trpí, nebudou mít moc rádi.
      Jsme nejhorší v Evropě.

      Smazat
    3. Helanov 18:00
      Tak teď s vámi fakt souhlasit nemůžu. Chudáčci pendleři??? Ať dělají doma. Práce je tu docela dost. Šli za lepším a bylo to jejich riziko tak ať teď nebrečí. Spousta lidí tu ZADARMO a na náklady nás blbečků, co jsme jim jejich vzdělání dotovali, vystudovali a pak šli makat do ciziny. Takže žádná lítost. Já to mám do Rakouska kousek, mám tam i rodinu, vydělal bych si tam ve své profesi asi 3x tolik a přesto bych tam nikdy nešel líbat tu jejich germánskou pařátu. Mám svoji hrdost.

      Smazat
    4. Kasteláne, v příhraničí opravdu moc práce není, když někdo živí rodinu a má třeba hypotéku, tak to má složitý.
      Asi si nemůže dovolit moc hrdosti.

      Smazat
    5. Kastelane,co tak se pridat osobne k boji o nam vsem kradene

      dve tretiny platu a pozadavku nahradit nynejsi rezim vychazejici z gangsterismu (tzv kapitalismus bez privlastku) instalovanem byvalym presidentem ODS,ktery pry chce s pomoci noveho speku TRIKKOLONY v tomto "dile"pokracovat a dokonce vyhrozuje,ze se "vrati"do politiky, kdy zpusobil republice giganticke skody "ZPET".
      Nemel by ON radsi doporucit sve ratolesti synatorovi ,aby se vratila zpet k ucitelovani, namisto se cpat do politiky,kde nahrazuje jen pate kolo u vozu a odmita zurive NPV?

      Nemyslite,ze by se tak ten problem PENDLERI okamzite vyresil pozadavkem zmeny rezimu viz PROGRAMOVY SPD bod c. 10?

      Smazat
    6. Nechci teď odsuzovat lidi, co makají rukama, to je jejich věc a i tak si o té hrdosti myslím svoje. Ale nejvíc mě sejří doktoři a sestřičky, kteří jezdí dělat ven. Myslím že na ČR zase tak málý plat nemají a to co dělají je vydírání. Vždyť dělají přesně to samý, co ti imigranti, co zahli ze svých zemí, místo co by si tam vybojovali důstojné místo prosvůj život. Když všichni zdrhnou, není to řešení. Proto se dívám přes prsty i na naše emigranty z dob před plyšákem. To je obrovské hrdinství, zdrhnout. A potom poučovat ty kdo tu zůstali a kecat něco o kolaborování s režimem.

      Smazat
    7. Krtečku 20:40
      Já jsem už v důchodovém věku takže v podstatě moje bojování o platy může být více méně platonické.
      Ale věřte mi, že dokud jsem byl aktivně činný, vždycky jsem se uměl o svůj plat porvat, nikdy jsem nedělal práci za mrzký peníz, a to ani v době, kdy "za plotem čekalo dalších 20".
      Chce to za prvé umět makat, potom můžete něco chtít. Zaměstnavatel si nenechá utéci někoho kdo umí práci dobře. Za druhé nebát se říct si o důstojný plat a nehrbit se. A za třetí, když to nejde po dobrém, najít si něco jiného. Toť vše a bohužel to spousta lidí neumí a jen skuhrá. Těm Němcům a Rakušákům to taky nedali kapitalisti jen tak, museli si to vybojovat. A teď jim naši pendleři kurví platy. A tady ti lidi (ti co umí makat) zoufale chybí.

      Smazat
    8. 20:45...Víte kolik sestřiček pracuje na Arabském poloostrově?
      A za jakých podmínek, ale prachy jsou prachy.
      Přesto bych si nedovolila je soudit, ctím osobní svobodu.
      Ale nebránila bych se, kdyby měly možnost vycestovat, až splatěj dluh za vzdělání.
      V tomhle je stát benevolentní, stačí se podívat, kolik felčarů nehrábne prstem a přisaje se na erární cecek v politice.
      Studium medicíny je opravdu drahé.

      Smazat
    9. Pane Kastelane,opakuji znovu.

      JE TREBA SYSTEMOVEHO RESENI a to zmenu rezimu na
      SOLIDARNI STAT,kde v jeho definici stoji jak ma vypadat a jak se ma tento problem" pendler" vyresit,coz se 31 let nedeje a namisto toho nam pry nasi "zastupci" kredencuji horem dolem VADNE zakony a pan GR TV kryje jejich jednani plne zla a nenavisti k volicum a manipuluje informace porusovanim zakona o verejnopravnosti TV a nikdo nema odvahu postavit ho pred soud a zabavit mu penize,ktere ziskava cenzurou a dalsimi podvody rabujic zbyvajici majetek TV..

      Nezapomente,ze 31 let pouzivani taktiky CHUCPE,tj rezat si pod sebou vetev na ktere ty dubove hlavy sedi a strkani hlavy do pisku by mohlo snad stacit,nebo si myslite,ze se to vyresi vychovou doktoru a sestricek,ktere stejne jsou "de fakto" vyhnanci vinou nenazranosti majitelu nam obcanum ukradene moci.

      Smazat
    10. Helanov 21:14
      Jo, právě že to vím.
      Já také ctím svobodu, ale je to právě o tom, o čem jste se zmínila. Zaplať si studia a jdi třeba k čertu. Ale i tak je to smutné. Představte si člun na moři, který teče a je zapotřebí dostatečný počet lidí kteří vylévají vodu. Ten člun potká druhý člun, který neteče, ale všichni z toho tekoucího se tam nevejdou. No ale najde se pár takových, kteří z toho tekoucího přestoupí, řka, že to není jejich problém a že už je nebaví vodu vylévat a je jim jedno jestli se ten zbytek utopí.
      Možná ten příměr trochu kulhá, ale tak nějak to je.

      Smazat
  13. Jeden test na covid stojí 1 700 Kč. Babiš vlastní, spolu s jednou švindl firmou podléhající jemu, 380 odběrových stanovišť. Při počtu odběrů (nevím přesně) okolo 50 000 denně je to 85 000 Kč. Kolik je to měsíčně si každý jistě spočítá sám. Není to pravý důvod podivného chování Babiše?

    OdpovědětSmazat
  14. Položil zde někdo principiální dotaz "proč potřebujeme nouzový (vyjímečný) stav??"
    Pochopitelně k ničemu!!! Ty babiškovy žvásty o nějakých procedurách a možnostech nákupů a zásobování jsou zkurvené lži (omlouvám se za slovo zkurvené, ale Dvořák nesnáší perzonalizaci hnusu).
    Nouzový stav je potřebný ze dvou důvodů:

    1) naprosto libovolné omezení svobod ovčanů (pohybu, shromažďování, výuky, sdílení hodnot) a to navždy

    2) výchova nového člověka (vašich vnuků), vnímajícího nesvobodu jako normální existenci - fuj!!!!!!!

    Dejte si hlupáci přes žgraňu ještě několik mokrých hadrů a snažte se neudusit, protože by tím stát ušetřil na testech (šíření nákazy) a očkování (šíření ADH syndromu). I tak se vlastizrádcům ten úkol (vyvraždit Slovany) povede, protože ti zdegenerovali a co hůře, ztratili pud sebezáchovy (ještě že mám těch 73 let).

    OdpovědětSmazat
  15. Pane Ďuro,
    já naopak věřím, že všichni nezdegenerovali. Zrovna ti, co na jaře šílí roušky a rozdávali je zadarmo, nebo teď dobrovolníci v nemocnicích. Vám, jsou asi jen k smíchu, proto nic nevidíte a nepochopíte.

    OdpovědětSmazat
  16. Adonisi, jasně šili roušky, protože doufaly v nějaká efektivní řešení v pozdějším čase. Babiš musí být v nějakém tlaku, jinak by nenápadně, po částech realizoval to co SPD již skoro rok navrhuje, protože to jsou skutečně kvalitní návrhy. Pokud by podlehly v hlasování o NS/LD, začala by propaganda na jejich znevěrohodněni z důvodu nedodržení toho co tak dlouhou dobu povídají a tak vlastně popřely to co mají za efektivní řešení.

    OdpovědětSmazat
  17. Mate pravdu pane pradedo,zvolit pana Babise bylo kdysi nutne

    ale dnes nadseni opadava jak pan Babis vice a vice rezivi a uz "nemaka"!
    Pry nema ani zadny program.
    Doporuceni,aby si vzal k srdci Navrh programu volicu jakoby s pohrdanim odmita,musi pry drzet bradla svym investorum,kteri mu snad pujcili miliardy,ale nejsou schopni mu povolit zadny Program,jinak by se pro pripad,ze zace foukat trochu ostrejsi vitr jeho "cervena capka" ocitla v Aspen institutu a ne ze ne ANO!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Krtečku, koho za něj? Piráty, demoblok? Babiš bude na podzim potřebovat partnera. Otázka koho na levé straně potopit? ČSSD, KSČM? Preferuji KSČM, mají více "čistých", jen nevím, zda se shodnou s SPD, která bude doufám "jazýček" na vahách".

      Druhá varianta, zatím v nedohlednu by byla, souznění ANO s Piráty s akcentem národním SPD, zdánlivě nespojitelné ale dost by to spojilo generačně společnost a vyřadilo "staré struktury" politické.

      Smazat
    2. Naučil jsem se nevěřit předvolebním slibům, ale po posledním kiksu obou komor sněmovny, jsem se ve svém názoru jen utvrdil. Dokonce jsem vďěčný hejtmanům, které jsem dříve pokládal za zbytečné. Ti pochopili odpovětrnost za svěřené lidí, na rozdíl od poslanců. Stejně jako pan Miroslav nevidím za Babiše náhradu.

      Smazat
    3. Pane Povolny,otazka koho za Babise,je predcasna.

      Spise se vnucuje otazka proc nechce SPD vetsinu ve Snemovne,ktera je zapotrebi k realizaci jejiho programu

      SVOBODY a obcanske PRIME demokracie IHNED,kterou demonstruje v praxi i web NOVA REPUBLIKA.

      CIL TEDY JE,ZAJISTENI VETSINY VE SNEMOVNE

      a to jde jen tak jak to naridi USTAVNI SOUD,tedy

      Zajistit nejenom navrh,ale i realizaci Narodniho PROGRAMU Volicu!

      Jen se nebojte ono se pak bude hrnout do Snemovny tolik FUJERU,ze vyvrati a rozbiji tam i dvere.

      Pokud vsak Program volicu nebude pak demolice nebohe republiky MUSI pokracovat zavody ke dnu jako doposud!

      NO NI?

      Smazat
    4. Krtečku, čtu Vás, ač stále nevím, co nabízíte. Dejte svůj program přehledně do bodů a zveřejněte je. Buď kandidujte nebo body nabídněte nějaké straně. Pokud si myslíte, že volby jsou daleko, tak se mýlíte. Než přesvědčíte určitý okruh voličů, musíte i několik roků na tom pracovat, to nemluvím o financích. I ty bilboardy něco stojí, osobně je nesnáším, stejně jako "volební guláš" ve formě slibů. NO NI? ale fandím Vám i ve zvládnuté češtině, jak jsem Vám předvídal.

      Smazat
  18. Ať se debil blok obrátí na Megerovou, když si nevíme rady se sjezdovkami v pohraničí. Sudeťáci nám rádi pomohou s tím nezvládnutelným pohraničím, už to tady jednou bylo, myslím někdy v r.38.Thajvanec se serátem taky pořád chystají nějaké miny. Umí jen podrážet nohy ale navrhnout řešení epidemie,kterou nikdo nezavinil, to už je mimo jejch inteligenci. No ale co, penízky se sypou.

    OdpovědětSmazat
  19. Ono to opozici v parlamentu mohlo i vyjít, kdyby neprošvihla čas. To, co se děje v Chebu, Trutnově atd. samozřejmě vyvolalo u zodpovědných lidí, tedy hejtmanů obavy, že dojde na velmi těžko řešitelnou situaci. Zvláště , když ukončení nouzového stavu znamená značné rozvolění v pohybu obyvatelstva. (Plné nemocnice, zkolabované zdravotnictví, další tisíce mrtvých, doslova zoufalý stav). No a tak i váhající hejtmani si uvědomili, že odpovědnost za řešení takového maléru nechtějí nést, vždyť k tomu v jejich pozici ani nemají dostatek prostředků a nástrojů. Takže se spojili s vládou a vlastně tak potvrdili, že parlament nebojuje s covidem, nejde mu o zdraví občanů, bojuje jen a jen proti Babišovi...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hejtmani mají blíže do krajských nemocnic. Tak vědí jaký je tam skutečný stav. Vláda prodloužení nouzového stavu odůvodňovala v Parlamentu - ale poslanci to neberou. Všichni poslanci a senátoři by se do nemocnic měli podívat a zeptat se lékařů a sestřiček jak to tam vypadá. Ale to se jako argument
      v médiích a ČT nebere. O tom Moravec-Hlodavec nediskutuje. To vše v situaci kdy se vzdaluje řešení
      pomocí očkování - pro nedostatek vakcín v systému závislém na povolení a zásobování prostřednictvím EU.
      To je zásadní problém že ? Boží je ,že Zastrčil ze senátu bude žalovat Ústavnímu soudu, že hejtmani a vláda porušili Ústavu. To už vypadá na stranění bacilu aby ho nikdo nerušil.

      Smazat
    2. Tomáši souhlas, hra o židle ve Sněmovně, když v talónu jsou životy spluobčanů, je nemravná. Vždyť byli zvoleni, aby lidem sloužili. Nebýt situace zoufalá, tak rozhodující tandem Vystrčil a Rychetský je scénářem pro drama.

      Smazat
  20. Tyráda pseudofilosofa: Možná ne na téma. Život se děje podle hesla: musím se mít dobře, nikoliv podle: musím žít správně /etymologie slova správný: pravá ruka, blízko je pravda, stejný kořen, to je z mé hlavy/. Demokracie: způsob jak
    zajistit pro celek život podle prvního hesla. Podle toho to vypadá: Dobře žijí, ti co mají nejvíce peněz. Žije se tak, aby člověk se díval co nejvíce na sebe co nejméně na druhé. Někteří pochopili, že dobré živobytí je tam, kde jsou peníze a podle toho také žiji - mít co nejvíce peněz, toť cíl. Vtip nakonec je ten v té tzv. demokracii, že ti co mají nejvíce peněz našli způsoby, aby měli ještě více peněz. Lžou a kradou. Lžou. To je o sdělovacích prostředcích. Ty hlásají dobrý život pro majitele největších peněz pod zástěrkou dobrého života pro všechny. Kupodivu hloupí lidí /ve společnosti je bohužel většina lidí hloupých/ jim to sežerou i s navnadou, tak jak jim na to skočili i v případě nové strany ANO. Zatím podle všeho Babišovi se jedná o dobré žití především pro sebe a jeho smečce se jedná o totéž. A podobně se o to jedná dalším smečkám: STAN, ODS, Piráti, KDU-ČSL. Jedina smečka, kde toto není ve hře jsou komunisté, ale ti bohužel hlupáky nejsou podporování.Blížíme se ke konci tyrády. Komunisté to mysleli dobře s lidma i v minulosti, ale to přehnali. Měli provést NEP v ekonomice. Již to nebudu vysvětlovat - znamená novyj ekonomičeskij porjadok.
    Myslím si, že hudbou budoucnosti je strana, tedy smečka, která bude usilovat ne o ono "dobře" ale o "správně", tedy viděl bych jedině komunisty, ty jejich myšlenky. Ne všechno "dobré" je správné. Troufnu si říci, že někteří lidé, kteří na to přišli třeba čtením chytrých knih, což není můj případ, protože ty "geniální" myšlenky jsou z mé hlavy, to vidí stejně a určitě v roce 1989 byla malá skupinka lidí, kteří věděli, že to tak dopadne, jak to dopadlo. Komunistická strana se měla reformovat, čili NEP, tolerance v oblasti světonázorové, pokud se světonázoru nevyuživá politicky atd. Doufám, že jsem se vyjadřil jasně. Doporučení pro hlupáky: volit správnou stranu, to jest tu, která preferuje správný způsob života, nikoli "dobrý" způsob života. Zde vsuvka: Pilát: Co to je pravda /ono slovo související s pravou rukou a správným životem/. A ještě bych řekl: Taková strana tu není. Ani zřejmě to není SPD /Okamura v jedné knižce napsal, že Albrightová je slušná žena, tak mam dojem, že on se zabývá pragmatickými otázkami, nějaká správnost ho moc nezajímá/. Možná je taková strana mimo parlament? Osvěťte mně. Asi ale z pragmatického hlediska Okamurova smečka má nejblíže k oné správnosti - utéci z EU především - tak to vidím, dále přímá volba a odvolatelnost politiků, rovněž jejich hmotná odpóvědnost /dodal bych s patřičnou délkou trestu v případě jejího porušení/. Komunisté mají dobré myšlenky /ne všechny, nevím jestli mají NEP v programu/, podle nich nežijí, toť jejich největší přečin. Zásadně lidi chodící do kostela a žijicích ne podle náboženskýchd deklarací je třeba zavrhnout. Takže pane Dvořák pusťte se do práce. Co mně též napíšete nyní. Zase nějaké fráze.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Komuniste,kdysi oblibena strana byli zabiti vlastni "VERCHUSKOU"

      ktera nepochopila,ze se musi flexibilne prizpusobit dobe.
      Porazku teto strany podporovali a podporuji svym stadovym pristupem snad ze sveta zvirat se hodi LUMIK,ten je vede do propasti zapomneni.!
      Jak si vysvetlit,ze diversanti v radach KSCM zamezili propagaci jejich myslenek,ktere mnozi povazovali za skvele tak hluboko,ze snad mysleli,ze budou zvoleni samospadem,zrusili si dokonce propagacni oddeleni a pry i

      ZAKAZALI SVYM CLENUM SE MEZI NAMI JEJICH SYMPATIZANTY OBJEVIT!!

      aby vysvetlili tady pred obcany proc chteji pohrbit do hrobu jejich vlastni stranu.

      CSSD je totalne ztracena a uz ani neskryva,ze chce shoret, pracuje v ASPEN institutu proti svym volicum,kteri takovych neomarxistickych podrazu maji zda se opravdu plne zuby!

      Kdo je proti tomuto komentu,at to tady napise a zduvodni!

      Smazat
    2. Pane Jene.Gala...,
      nebudu s vámi polemizovat, jen bych vám doporučil některé názory z minulého století. Nalezl jsem si je v literatuře např:
      Zoščenko - Nepman Gorbuškin
      K. Čapek - Proč nejsem komunistou

      Smazat
    3. Díky za odpověď. Čapka si přečtu, ruské autory snad přečtu.

      Smazat
    4. 15. února, 13:48: Chápu Vaše výhrady vůči komunistům. Na druhé straně mě nepřipadalo v bývalém režimu nikdy, že bychom měli řešit takové diléma jako dnes, prý v tom lepším režimu - kapitalismu /jak napsal jakýsi filosof-idiot z Japonska žijeme nejlepší režim lidských dějin - napsal to před 30 roky.Připadámi, že to žádný filosof nebyl. Filosof to má být někdo, kdo má rád moudrost/.
      Pokud máte čas, podívejte se na toto video /je třeba kliknout na první obrazek a pak po otevření další strany na ten další/ a pochopíte, co jsem chtěl říci. Já si bohužel myslím, že toto video není žádná konspirační teorie.
      https://otevrisvoumysl.cz/scenar-pandemie-spars-v-letech-2025-2028/

      Smazat
  21. 10:00
    Vím že to asi myslíte dobře, ale obávám se, že komunistická strana tak jak vypadala na konci roku 1989 byla nerormovatelná. Ti lidi, co jí dělali špatné jméno by sami neodešli a člencská základna byla příličš zbabělá na to s nimi bojovat. Podle mě udělali komunisté jednu chybu. Měli stranu úplně zrušit a ti, kteří to mysleli dobře a byli čestní začít znovu pod jiným názvem. Takto jsou už 31 let defakto mimo politiku, nikdo s nimi nechce nic mít, jsou jako pokračovatel té staré KSČ nedůvěryhodní, protože se jí nezřekli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:OOJsou mimo politiku /tj. členové KSČM/, protože nikdo se o politiku nezajímá, respektive více než 90 procent lidi. Bismarck: zajimejte se o politiku, pokud se o ní zajímat nebudete, začne se politika zajímat o vás. Takže po 30 létech nezájmů o politiku se politika o tyto lidí začíná zajímat čím dále tím více.

      Smazat
    2. 15:10
      Jane,nenechte se mýlit, ANO se o ni zajímá jen proto, že ji teď momentálně potřebuje, kvůli zaslepenosti jiných stran. V příštím volebním období bude zase jako Popelka někde v povzdálí. Nepůjde to.

      Smazat
    3. 17:21. Možná jste to špatně pochopil. Ten stav s rozložením procentuálním volených stran, je dán nezájmem lidí o politiku - přes varování Bismarcka lidé se o politiku nezajimají. Ono abych to tu trochu spestřil, lidé jaksi nemají v povaze důkladnou práci, že. Pokud umíte anglicky, znáte někoho, kdo ze skupiny lidí mimo styk s tímto jazykem, mluví dobře anglicky? Je jich dosti málo, že? A co řikáte na angličtinu našeho prezidenta Zemana, nebo Tuska nebo i toho Schwaba - řekl bych hrozné - hrozná výslovnost. A toto je vizitka člověka, hned poznáte, že v jistém pohledu na tomto člověku bude něco ne zrovna na správném místě - možná u Zemana to neplatí, ten můj výrok. Kdyby se lidé opravdu zajímali o to, o co se mají zajímat, tedy kdyby patřičně vypadalo i školství, ve kterém by se děti skutečně naučily, co v dějinách bylo špatné a co správné - to za komunistů to školství alespoň pokud se týká výuky dějin, bylo na nebetyčně větší úrovni. Alespoň já, pokud si pamatuji jsem se na základní, střední i vysoké škole všude setkal s tím, že se učitele snažili odpovídat na otázku "proč", což dneska třeba na takové medicíně již není - tak alespoň tvrdí o Polsku doktor mediciny Jaskowski, který říká, že se vyučuje tzv. rockefellerovská medicina, učí se procedury - určitá diagnosa a u ni se provádí a, b, c, d. Pro mně to je nepochopitelné, jak nepochopitelná je výuka pisma a čtení v amerických školách, kde děti se učí číst celá slova - tak jak hluchoněmi - metoda, kterou zavedl jistý Dewey. Je to tak nepochopitelné, že bych teď musel sáhnout po tu knižku, kde to je popsané. Ještě tam bylo napsáno, že z toho důvodu střední školy v USA absolvují mladí lidé, kteří nejsou schopni pochopit novinový článek. Plynule číst se naučí prý jen ti nejinteligentnější. Tohle se Vám zdá lepší svět, než byl ten komunistický tzv. totáče? Nedokončil jsem myšlenku. Tedy, kdyby lidé opravdu se snažili - hlavně v těch školách /ale ten šlendrian je zaveden shora, nezáleží ani na rodičích ani na učitelích, učitelé se přízpůsobili, vždy za vše jsou odpovědní řídicí činitelé, čili elity/, tak by jinak vypadaly naše volby, jinak by vypadal ten parlament.

      Smazat
  22. 10:00-Oceňuji Váš filozofický pohled na současnost. Taky nejsem filozof, proto si dovolím krátce reagovat.

    Základní Vaše úvaha je správná, Musím se mít dobře, tedy líp než ostatní, což je egoizmus. To se line celou historií lidstva, protože mi to zabezpečí moc rozhodovat o druhých. Abych si takové postavení udržel, nesmím připustit aby mne někdo přerostl(konkurence). Je to tedy přirozená vlastnost "většího kyje".

    Co s tím? Tedy "musím žít správně"?

    Snaha komunistů vyzněla do prázdna, nebyla materialisticky výkonná ekonomistickým choutkám ve společnosti. Navíc mladí jsou na rozcestí, odmítají "kanibalismus" živých tvorů, odmítají potravinový řetězec v domnění, že je to jinak.

    No nic, opustím vegany a jiné -izmy.

    Jak žít správně? Vynechme přírodu a zaměřme se na lidi. Porazit v přírodě egoizmus není možné, jen omezit.

    U lidí zákony, zda nám budou velet "alfa samci" nebo většina.

    Postavit se proti přírodě je zdola těžké ale ne nemožné.

    Jen ještě nevíme jak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:51: Děkuji panu Adonisovi, Kastelanovi a M.Povolnému za jejich odpovědi. Snad v mé pozici ty moje úvahu není dobré psát, protože člověk se dostává do situace, že ani neví co odpovědět. Aleaspoň člověk pozná, jak je hloupý. Asi nejvíce promyšlenou odpovědí je odpověď pana Povolného. Jen jediná odpověď nakonec. Jeví se mi, že pravicové strany jsou všechny lživé, protože jejich návrh pro společnost, zdánlivě správný - snaž se a budeš se mít dobře ohlupuje chudáky a nahrává boháčům. Pak se člověk musí číst Dickensovy, Steinbeckovy a další romány o sociální nespravedlnosti. Všechny pravicové strany se starají o ty tzv. schopné /dobýt peníze nebo již mající peníze/, čili to jsou ty strany, které se starají o "dobro" boháčů a vyhýbají se otázce správnosti a řeši tu správnost v úžasné zkratce - soukromé je všechno lepší, žádná starost o veřejné věci, nebo starost co nejmenší - o školy, zdravotnictví /nejlepší je zdravotnictví soukromé/. Díky tomu tu nakonec máme obrovskou majetkovou nerovnost, která podle těchto stran je spravedlivá ale pokud se jedná o kovidovou krizi, která tu je také kvůli "dobru" určité skupiny lidi, kteří chtějí nastolit světovládu již jsou se svou koncepcí spravedlnosti v koncích - pokud mají zdravý rozum. No nic nechám toho. Uvědomil jsem si, že hrát na kytaru s půl-roční průpravou, to je drásání nervů vlastních i posluchačů. Opět jsou ale nasnadě stejné závěry co vždy, když člověk zabruslí do Nové republiky nebo na youtube najde nějaké tzv. politicky nekorektní pořady - Svobodné rádio atd. Celkem nikdo se o tyto věci nestará, pouze pár jedinců snad z titulu svého zaměstnání má v nich přehled, většina lidí, což jsou v těchto věcech hlupáci /ještě větší než já/ ani se nesnaží myslet, co tak asi s nimi bude, obvykle říká "stejně nic nezměním". A tak zdá se, že všechno plyne podle toho, jak hrstka majetníků obrovských peněz vše nasměrovává - asi tak jak před druhou světovou válkou, když kluci z Wall Street /mezi tu verbež patřil i velebený Delano Roosevelt/ půjčovali peníze Hitlerovi tušíc, že oslabí jejich protivníky a oni se stánou pány světa /zde snad jsem se dopustil nepřesnosti - Rotschild asi nepatřil na Wall Street - jak funguje přesně bankovní svět nevím, Rotschild je asi nejvíce ukotven v City of London Corporation a ten financoval arogantského psychopata Adolfa nejvíce. Pravdou ale je že další kluci financovali i Hitlera i ruské bolševiky současně. A to prosím Vás skoro nikdo neví/. Mně ta doba, kterou žijeme pokud se týče aktivity obyčejných lidí, připadá daleko horší než sklon 19 století a začátek 20 století - již podle toho, že můj děda byl ještě v socialistické straně, já již žádnou stranu, kde bych mohl ukotvit svou osobu nevidím /je mi ale 70 let/, ale co mně nejvíce štve, je uplná neinformovanost pokud se týče politiky mých dětí. Ty vůbec nevědí, co se děje a o tom, že reklamované vakciny na kovid jsou tuze nebezpečné vůbec nevědí - zvěsti o nebezpečnosti pokládádají za názory konspiratorů, to jest těch lidí, co věří, že zřícení věžáků v New Yorku v roce 2001 byla řízená demolice.

      Smazat
    2. 12:51
      Jo, k tomu jsem se dopracoval, když jsem přemýšlel proč v podstatě správný koncept komunistů neprošel.
      Je to tak, člověk je pořád zvíře, pořád chce porazit soupeře, pořád chce větší sousto jak ten druhý a dělit se spravedlivě je pro něj prostě proti přírodě. Pokud by civilizace zanikla a začalo to všechno od nuly, zase to bude fungovat stejně. Nějaký silnější si najde pár vyvolených, kteří mu budou dělat ochranu a za to dostanou prebendy na úkor těch slabých a z kmenových vůdců budou kížata a králové atd., pořád dokola. Prostě to asi jinak nejde, pokud někdo lidem přeinstaluje software na verzi 2,0
      Třeba už se na tom pracuje, UFOuni nás prý mají v pozorování, tak uvidíme, jestli usoudí, že jsme se jim nepovedli, nebo ne. :-)

      Smazat
  23. Ještě jeden poznatek, zcela krátký: O tom, že není dobré se starat jen o to "dobro" voličů svědčí to, co se přihodilo III.říší. Popularita vzestup nacistů v Německu před II. světovou válkou byla právě založená na falešně pojatém "dobru" jejich voličů, nikoliv na správnosti jejich počínaní. Jejich názory o tom jak se postarat o to "dobro" - pronásledováním Židů včetně jejich likvidace /což nebylo nikdy nahlas vysloveno/ a plány na lividaci celých národů - to se správnosti nemělo nic do činění. Jaké byly důsledky jejich počinání všichni vědí.

    OdpovědětSmazat
  24. pane Jane 15:00
    Vy vůbec nejste hloupý jak píšete, Myslím, že vaše duševní obzory by vám mnoho lidí mohl závidět. Problém je asi právě v tom, že dnešní svět fandí povrchnosti, mládí to povětšině nezajímá, hlavně že má svůj Facebook, trávu a nějaké filosofování je jim šumák...teda nedovedu si představit nějakého puberťáke, který by dnes dobrovolně četl Steinbeka, nebo Rollanda. A to je celý ten problém, asi se s tím budeme muset smířit, protože se s tím nedá nijak bojovat. Svět je takový jaký je, v něčem je lepší, máme se materiálně docela dobře, tak si ho užívejme a nemračme se. Ono to nějak bude fungovat i po nás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Uživejme si to jak říkáte. Víte, já si myslím, že jsme došli ke konci dějin a nezdá se mi, že by to pořad mohlo fungovat, tak jak to fungovalo celá stáletí, tisíciletí. Mezi elitou nebylo asi nikdy tolik psychopatů, jako dnes. Srovnejte jen Franza Josefa II, tedy předposledního císaře, který pracoval myslím 12 hodin denně /nevím přesně/ a tu zrudu B. Gatese a celou jeho kliku - kterou nezjimá nic než peníze. Navíc kdysi lidé se alespoň částečně báli pána Boha. Pokud člověk nepřekoná ten dnešní stav směřující skrze kovidovou krizi k biorobotizaci lidí, tak je s ním konec, to jest je konec s celou civilizací. Klika Billa Gatése reprezentuje stejné idioty jako klika Adolfa Hitlera. A k tomu jsme došli, k tomu konci dějin pouze shovivavosti nebo lhostejnosti k vlastnímu egoismu, k přizvukování tomu zlu, k onomu "dobru" hlavně pro sebe a nezabýváním se onou "správnosti", která spočívá v tom, jak jsem psal výše v dělání všeho tak jak se má - tedy např. školy- žádná inkluze, homoseksuálové - žádné děti k výchově, pochody sexuálních deviantů na veřejnosti - nikoliv, práva jednotlivce nad právy společnosti - vůbec ne, je to nesmysl. Vždyť co žijeme dnes je upadek všeho poočínaje třeba od fyzické kultury, tedy od fyzické urovně mladých lidí, od jejich vědomostí /no prosím Vás, že by maturanti neuměli vypočítat plochu čtverce? - kde jsme to došli/. Ano došli jsme tam, protože ono jedno procento lidí to takhle chtělo, měli zřejmě tomu odpovidající psychopatickou výuku na školách - nevím co tak asi mohli číst ti "výborní" jedinci, že máme na tom vysluní same psychopaty. Dovedete si přestavit to kvantum lidí, kteří zemřeli na ten kovid a ještě větší kvantum lidí, kteří zemřeli na opatření proti kovidu a to všechno z nařízení těchto psychopatů? Šlo by pokračovat. Ale sunt denique fines - jsou jisté meze, takže nechci otravovat opravdu dlouhatanskými příspěvky, jak podotkl svého času pan Dvořák - tehdy jsem psal ale věcně k tématu očkování, o kterém něco vím - jsem odpůrce této procedury, která, pokud přežijeme zanikne během dost možná i deseti let. To je tež jeden z iracionálních stavů ve společnosti pokračující pro mně z nepochopiotelných důvodu v nějakém větším měřítku kolem 150 let. Pokud již nic neodpovíte, tak se mějte. Asi se na nějakou dobu odmlčím. Pokud budu psát, tak krátké připominky s nějakými faktickými postřehy.

      Smazat
    2. Na psychopaty bych se nevymlouval. Je sice pravda, že MuDr Koukolík specifikoval cca 9% populace (nezávisle na sociálním postavení) za psychopaty bez citu (tzv. deprivanty) a zároveň varoval, že tito zrůdní jedinci mají vynikající sociální apetit, ale ani nenastínil co s tím dělat (asi nechtěl dopadnout jako Áda). Pouze v ČT prohlásil, "pokud potkáte deprivanta, rychle utečte", pro jistotu neporadil kam, protože deprivanti jsou všude. Lidstvo zkrátka degeneruje naprosto radikálním způsobem a není daleko doba, kdy normální (tvůrčí a pracovití) lidé budou vyvražděni a deprivanti se budou zabíjet o poslední zbytky produktů lidské pidlivizace.

      Smazat
    3. Ďuro, pan Koukolík to v jednom pořadu ČT upřesnil, že se psychopaté soustřeďují v politice a odhadl jich na 20%.

      Smazat
  25. Pane Jane 18:51
    Abych pravdu řekl, nevím vážně co odpovědět. Snad jen to, že my to asi nezachráníme a že je docela možné (bavil jsem se o tom před časem s kamarádem) že začíná konec naší civilizace. Srovnaje to s koncem Říma je to docela podobné. Může to třeba ještě trvat pár desítek let, ale pokud někdo nešlápne na brzdu, a neotočí vývoj, bude to konec naší euroatlantické civilizace. Možná jsme udělali chybu, že jsme se nedrželi Ruska, tam to vypadá ještě trochu zdravě...ale to by bylo na dlouhé povídání. Každopádně my stejně jsme a budeme jen pozorovatelé.
    Taky se mějte. :-)

    OdpovědětSmazat
  26. 19:05 S tím Ruskem to mě také napadlo.

    OdpovědětSmazat
  27. Jak vidíme, tzv. opozice v PS celé dni vydrží plkat za drahé peníze a nakonec hora porodí myš. Prostě nejsou schopni se dohodnout. Je zejména o to, jak to uvedl premiér Babiš, poslanci už dělají předvolební kampaň. Jelikož čas běží a peníze protibabišovským poslancům také, bylo by nejlepší PS zavřít a všechny poslance se svými asistenty a písařkami a také senátory odeslat na pomoc zdravotnickým zařízením bojovat proti pandemii v praxi, tedy nikoliv radit, ale fyzicky pomáhat při ošetřování, přemísťování a pomoci pacientům v nemocnicích. Toto považuji za racionální návrh k tomu, aby peníze, které poslanci a senátoři pobírají byly účelně použité. Tím, že mnozí už dnes v PS spí jako kníše, by se nezneužili za nicnedělání poslancům!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.