Reklama

pátek 12. února 2021

Porošenko: Výměna moci ve Washingtonu je možností pro vstup Ukrajiny do NATO

12. 2. 2021 argumenti
Exprezident Ukrajiny, předseda strany Evropská solidarita Petr Porošenko zveřejnil výzvu prostřednictvím videa, v níž je krok za krokem plán euroatlantické integrace pro nynější úřady. Poukázal na to, že příchod do Bílého domu Jo Bidena dává Ukrajině šanci pro vstup do NATO už v dohledné budoucnosti. Píše o tom agentura "Interfax Ukrajina".

Porošenko vyzval, aby se "zastavil rozklad antikorupční infrastruktury, realizovala soudní reforma, prohloubila sektorová integrace s EU, obnovila důvěra partnerů a aby se úporně pracovalo na získání MAP" (MAP, akční plán členství v NATO). Rovněž připomněl, že přesně před dvěma roky Nejvyšší rada hlasovala pro nevratnost evropského a euroatlantického kurzu Ukrajiny.

"Čas ukázal, že jsme se nezmýlili. Úřady se alespoň formálně drží strategie, vyznačené v Ústavě. Slova, přinejmenším, říkají správná. Ale činy jsou často v rozporu s vysloveným. Ukrajina ztratila tempo a naše vztahy s Evropskou unií se dostaly do krize, kterou je už těžko možno skrývat", poznamenal exprezident.

Porošenko soudí, že úřady musí realizovat plán soudních a antikorupčních reforem, který odpovídá kriteriím Evropské unie a NATO. "Vláda sama žádala "velkou sedmičku", aby jí poskytla tento plán, ale, když ho získala, působí přesně naopak", podotknul.

Politik také radí, aby byla prohloubena sektorová integrace ve sféře energetické, digitální, celní, šengenské. "Existence ambiciózních integračních projektů umožní přilákat investice na Ukrajinu, vytvořit nová pracovní místa a zvýšit životní úroveň lidí", je přesvědčen. Ve skutečnosti zatím ani jeden z jeho manévrů nevedl k požadovanému výsledku.

"Výměna moci ve Washingtonu otevírá Ukrajině možnosti aktivizovat vlastní snahy při přiblížení se Ukrajiny k NATO. Biden na této cestě určitě nebude Zelenskému činit překážky. S akčním plánem členství v NATO nikdo za námi běhat nebude", zdůraznil Porošenko.

Podle slov 5. prezidenta právě MAP spouští mechanismus připojení Ukrajiny k alianci. "Svého času jsme plánovali získání MAP k roku 2023. Zda se nám podaří vejít se do tohoto harmonogramu, to nejvíce záleží na Zelenském, na schopnosti ukrajinské diplomacie přesvědčit všechny západní partnery o nutnosti neohlížet se na Rusko", prohlásil.

Porošenko podrobil kritice práci nynějších ukrajinských silových struktur: "Vyšetřování předání Rusům informace o speciální operaci ohledně zadržení vagnerovců. Svého času jsme nejeden rok usilovali o to, abychom přesvědčili naše západní partnery, včetně zpravodajského společenství, že tajemství už od nás "neodtékají" do Moskvy. A tu takový kiks, který to všechno škrtá a podkopává důvěru".

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

163 komentářů :

  1. Je to jasné co už vím dávno nacisté se houfují a bude jim to opět houby platné. Jaderné zbraně mažou počty nepřátel a techniky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne tak úplně. Do jisté míry záleží také na vzdálenosti. Pokud by nepřátelé Ruska umístili své zbraně na Ukrajině, znamenalo by to obrovský skok směrem k válce v Evropě. Vzpomeňte na reakci USA na rakety na Kubě. Zapojení Ukrajiny do NATO by byl úplně nový a nebezpečný moment, který by mohl silně ovlivnit stávající rovnováhu.

      Smazat
    2. Toto 16:09 zapojením okrajinců do ENATEO by vedlo k jeho rozkradení, to ví i Petr a Pavel. Od časů raket na Kubě už se toho moc změnilo. Jasně to oznámil V.V.P. Na co je Rusům svět bez Ruska. Rovnováha se skutečně dost rychle vychyluje a příkladem je Kavkaz, Střední východ, Jižní Amerika. NATO je hroutící se Golem. Ovšem stále pro mně Rusko zůstává tajemstvím.

      Smazat
    3. Zatím jsou to jen výkřiky do tmy. Rozvrácená Ukrajina do NATO nevstoupí, dokud bude rozvrácena a nebude zcela pod kontrolou její fašisticko-nacistické vlády. Jak toho chtějí dosáhnout, je každému jasné... Zabíjet vlastní lidi jim problémy nedělá, stejně jako jim nedělá problémy vyslat na vlastní lid řadovou armádu. A to vše za potlesku těch, co toto tvrdě odsuzovali u států socialisticky orientovaných.
      Jenže na druhé straně jsou taky lidé. A ti se jen tak nedají. A umí to dobře.

      Smazat
    4. Toto, NATO nepotřebuje Ukrajinu k umístění raket, k tomu už se zaprodali Poláci, Bulhaři a Rumuni, Potřebují Ukrajinu jako nárazníkové pásmo, které, kdyby došlo k pohybu ruských vojsk, sami bez otálení promění v prostor, přes který se bude pouze těžko a pomalu armáda pohybovat. Těm hlavním v NATO vůbec nejde o ty "podivné" země bývalého východního bloku, stejně jako jim nejde o Ukrajinu. Nakonec to USA, NATO a EU v režii Nuland v průběhu ukrajinského majdanu předvedli. Klidně je obětují tak, jako to udělali Frantíci a Angláni v roku 1938. Stále platí, že bližší košile než kabát.

      Smazat
    5. Vojta Dnes je naprosto jiná situace Rusové na agresory dosáhnou. Takže by to odskákali první a banderovce by rozjezdili tanky.

      Zbraň soudného dne: Rusko se chystá ke zkouškám dronů vypouštěných z jaderných ponorek

      https://cz.sputniknews.com/svet/2021021213184848-zbran-soudneho-dne-rusko-se-chysta-ke-zkouskam-dronu-vypoustenych-z-jadernych-ponorek

      Smazat
    6. Škoda Vojto a Roberte, snažil jsem se s vámi včera diskutovat na téma NATO a Ukrajina, bohužel všechno okamžitě smazáno.

      Jen tak na okraj, i když to bude také smazáno, na Krymu chtělo US Navy zakotvit dvakrát. V roce 2011 a 2013. Obojí za vlády Janukoviče.

      Smazat
    7. Cáblík, Rusko tahá za kratší provaz. V Evropě je osamoceno, výrazně se zkrátila hlubina. Nové zbraně jsou OK, ale jen potud, pokud jsou schopné zasáhnout USA. Zatím. Protože je otázkou, jak bude svět vypadat v dalším desetiletí. Nic není stabilní a globální kapitál nemá národnost ani vyznání. Vše je jen účelové.

      Smazat
    8. Dvořáku, nástup a mazat!!!

      Smazat
  2. Ukrajina se z kulturní Evropy, po tom co předvedla, a předvádí, sama vyřadila.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    2. Kachno, máte něco proti Mongolům? Nejste rasista?

      Smazat
    3. MR-pan Dvořák byl rychlejší.

      Smazat
    4. Nicméně jednání o přidružení k EU pokračují...

      Smazat
    5. Pokud by měla být Ukrajina v EU, musí být předtím nějaký ten čas v NATO a i tak nemá nic jistého - viz Turecko. I když členstvím v EU by se Rusko definituvně zbavilo šance dostat tohle území zpět.

      Smazat
    6. J.J. nejsem si jist ale Ukrajina má smlouvu s Ruskem o nemožnosti začlenění do NATO?

      Smazat
    7. M.Povolný, to nevím, nikdy jsem o něčem podobném neslyšel. Dohody byly myslím se Západem, ale spíš ve formě příslibů či memorand. Možná, že s Ukrajinou něco podobného je taky, nevím. Jedno memorandum (budapešťské) je v souvislosti s jadernými zbraněmi, ale jestli je v něm zmínka o NATO.. = ? Typuju, že spíš ne.

      Smazat
    8. Pane Pvolný 13:45
      Také jsem někde něco podobného četl...jenže co je to smlouva? A jak ji vymáhat? Rusové by asi kvůli tomu do války nešli.

      Smazat
  3. Asi tak jako se Blátošlap a spol. sami vyřazují z diskuzí.

    OdpovědětSmazat
  4. Banderovci v NATO, tak to je paráda. Stěpan Bandera by mohl být prohlášen in memoriam čestným členem štábu NATO.
    Stane se součástí NATO i ukrajinská SS divize "Halič", která je na Ukrajině dodnes oslavována ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unhowne, tak to je hodně velkej úlet i na tebe.:-D Ty tu zaměňuješ Banderovce za Vlasovce. To dost vypovídá o tvé inteligenci, víme.:-D
      Ale zkus navrhnout řeporyjskýmu čuníkovi, aby postavil pomník taky Banderovcům. Třeba se toho chytne.;-)

      Smazat
    2. 12:45 za Prahu zabojovali především domácí. To je ten fakt, který se na školách potlačoval a prosazovala Rudá Armáda, která byla spíš psychologickým faktorem. Žádní banderovci v Praze nebojovali. Buňačenkovi vojáci nebyli v žádném případě banderovci.

      Smazat
    3. Ale byli to SS, vrazi. Vraždili pár dní před tím má Moravě.

      Smazat
    4. Na konci války padlo v Praze asi 3000 Čechů. Dobře vyzbrojené Němce zahnalo dunění ruských tanků. Padlo asi 700 Rusů, kteří už chtěli jet domů.

      Smazat
    5. Dvořáku, proč jste nesmazal všechny moje odpovědi na téma banderovští hrdinové bojující za Prahu?

      Je tam ještě jedna, smaž ji taky. Bude to jako u debilů, protože z toho není vůbec jasné, o čem je řeč.

      Takže: milí věřící. Na počátku byl jeden z unknownů, který tvrdil, že Prahu osvobodili banderovci. Následně do diskuse vstoupil Deux ex machina Václav Dvořák, který skoro celé vlákno smazal. Takže moje odpověď 13:01 vypadá, jako výrok dementa a ta Dvořákova taky.

      Smazat
    6. 16:37...Asi si spletl Banderovce s Vlasovcema.
      Vlasovci opravdu statečně bojovali za Prahu, ale moc jim to nepomohlo, západní armády jim neposkytly ochranu.
      Myslím, že Banderovcúm ano, ale nejsem si jistá.

      Smazat
    7. Helanov12. února 2021 18:30

      S t a t e č n ě ? Snad zoufale! Těmto bezpáteřním pokřivencům a vrahům civilního obyvatelstva, slovo statečnost nelze ani podsouvat...

      Smazat
    8. Proč bych tě vyzýval k takovému prospěšnému činu, když vím, že nejsi schopen ničeho užitečného?

      Smazat
    9. Roberte, Vlasovova jednotka se probila z obklíčeni Leningradu. Stalin se jí zřekl a nabídl evakuaci z obklíčení pouze Vlasovovi. Ten se jí jako správný velitel zřekl. Takže to rozhodně nebyli žádní zbabělci. Ono bylo těžké bojovat v Evropě proti komárům a zároveň nebýt na straně nacistů. Čímž neomlouvám zločiny na civilech, kteří s bolševiky neměli nic společného.

      Smazat
    10. No něco podobného jsem napsal Robertovi já, Martine, i když s mnohem menšími "sympatiemi" k Vlasovcům, protože bych nemohl zabíjet svoje obyčejné spoluobčany a Vlasovci to dělali. Já jsem jen uvedl, že těžko mluvit v naší situaci o jejich pohnutkách, nicméně muselo jim být jasné, že se jedná o zradu. A také o zločin. Já bych volil vlastní smrt, oni převlékli uniformu. Dvořák mě šestkrát smazal.

      Smazat
    11. Martine 23:26
      Tak já jsem teda získal trochu jiné informace a to v seriálu o 2. světové válce na Prima ZOOM, který rozhodně nebyl žádným propagačním materiálem komunistů. Vlasov se nikam neprobil, byl zajat Němci a z odpůrců Stalina a komunistů vytvořil pod křídly Němců Ruskou osvobozeneckou armádu. Byli to hnusní vrahové, někteří "bojovali" pod Wafen SS což byli nejhorší hrdlořezové neštítící se ničeho. Teprve na konci války, ze strachu před postupující Rudou armádou se chtěli dostat raději do zajetí Američanů a náhodou se ocitli u Prahy. Takže žádní hrdinové, byl to jen kalkul, věděli, že je Rusové nemilosrdně do jednoho zlikvidují, neměli co ztratit. A omluva že bojovali proti komárům teda neobstojí ani náhodou. I Churchil bojoval raději s komunisty proti Hitlerovi, i když se teda kroutil jak had a dal si sakra načs a až mu to Stalin vlastně skoro vyhrál. A Vlasov na straně nacistů jednoznačně byl.

      Smazat
  5. Protože tvoje vylhaná "pravda" tady nikoho nezajímá, indickej běhoune.;-)

    OdpovědětSmazat
  6. Indickej běhoune, smím se zeptat jak vysokej byl ten kočárek, ze kterého jsi v dětství spadnul na hlavu? Že to byl takovej ten na hodně vysokejch kolech? Tvoji rodičové na tobě neměli tolik šetřit a za pár korun pro tebe koupit kšandy. Teď jsi mohl být normální.;-)

    OdpovědětSmazat
  7. Ekonomická a sociální situace na Ukrajině je zoufalá, takže dříve než NATO, je spíše na pořadu dne rozpad Ukrajiny jako státu! Maďaři svým krajanům na Ukrajině již rozdávají pasy a pokud nebudou splněny jejich požadavky, Maďarsko vstup Ukrajiny do NATO zablokuje!!Orbán to řekl úplně jasně a také EU sklapla podpatky, protože nacionální fašisté se chovali k Maďarům velice špatně!! Stejným způsobem se bude chovat Rumunsko, Polsko , které mají také mnoho svých krajanů na Ukrajině!! Také je zde mnoho Rusů a stačí , aby jim někdo zkřivil vlas a budou se dít věci!! Tenhle rébus nemohou USA uhrát, budou provokovat, ale to je asi tak všechno!! RF se chovala doposud k Ukrajině "uvážlivě", ale pokud přestane brát ohled na obyvatele Ukrajiny , tak půjde Ukrajina ke dnu ještě daleko rychleji a žádné USA a EU ji před pádem nezachrání!! Nechci zde vypočítávat scénáře, které mohou nastat, ale USA jsou sami v těžkém období a Ukrajina je moc velké sousto!!! Provokace a kravály budou, ale to je asi tak všechno!! Je možné, že právě Ukrajina oslabí USA natolik, že se budou muset z tohoto prostoru úplně stáhnout!! Všechno tomu nasvědčuje!! Ve hře je dnes také Turecko a Čína, která se také už nenechá odstrkovat od světového koláče a jak je vidět , udělá v RB OSN USA, co nejhoršího je napadne!! Amerika to má dnes posrané na všechny světové strany a nic dobrého jí nečeká!! Prostě , svět se bude měnit a USA budou hrát čím dál více druhé housle!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hodný člověče, Maďaři nerozdávají pasy jenom Ukrajincům, ale všem občanům s maďarskými kořeny, i těm, žijícím v Horních Uhrách ( na Slovensku). Jejich myšlénka na Velké Uhry je stále živá.
      Ukrajinců je mi moc líto, ti kteří rozpoutali Majdan se budou smažit v pekle.

      Smazat
    2. Poláci také dávají lidem s Polskými kořeny průkazy. Turci budou vyvalený jak péro z gauče co dovedou okrajinští vexláci. Co už tam nateklo peněz a nikde po nich není ani smrad. Všichni co tam něco znamenají mají dva a více pasů a účty daleko od místa pobytu. Takové esa jako Juščenko, Tymošenková, Porošenko, Zelenskyj a nakonec "karol" Kolomojskyj co vládne na dálku. Co myslíte že je mimo peněz všechny spojuje?

      Smazat
    3. Maďarům na Slovensku nebo v Maďarsku se žije stejně , takže není potřeba nějakých pasů , protože Maďar může žít , kde chce a na Slovensku má všechny služby i v maďarštině, školy a podobně. Ba naopak, Maďaři si nechtějí Slováky pohněvat, protože to by pro ně nebylo nic dobrého a opačně to platí také!!

      Smazat
    4. Včera jsem se snažil mudrlantovi marně naznačit, že vztahy mezi Maďary a Slováky jsou o úplně něčem jiném, bohužel mě v řádu sekund mazali.

      Smazat
    5. 10:04...Včera mne také pan Dvořák smáznul, ačkoli jsem nenapsala nic špatného, jen povzdech nad mazáním.
      Chápu ze asi nestíhá, ze likviduje nájezdy trollů, ale...
      Mrzí mě to.

      Smazat
  8. jen šílenec by mohl vzít to paktu, který je agresivní sám od sebe a jehož vůdce a majitel (USA) je agresivní po celou dobu své existence, další zcela rozbitý a díky tomu všehoschopný stát.

    OdpovědětSmazat
  9. Porošenko je představitel všeho zla z Okrajiny. Korupčník ,fašoun,a vlezdoprdelista kterýmu není rovno. Tenhle lokaj ještě zavaří za své chlebodárce z USA mnoho problémů a to celé Evropě.Jim by se hodila válka v Evropě ,kterou by pozorovali zpoza oceánu a pak by se pěkně napakovali.

    OdpovědětSmazat
  10. Ruské Ministerstvo vnitra a Generální prokuratura varovaly před účastí na neschválených protestních akcích. Podle informací tajných služeb se na těchto akcích chystají násilné akce bojovníků Hayat Tahrir aš Šám, teroristické organizace známé ze Sýrie, (nástupnické organizace Al Nusry).
    V bojích v Sýrii dlouhodobě působí několik tisíc ruských občanů, radikálních muslimů především z Kavkazu (Čečenci, Dagestánci, Ingušové) a také extremisté ze Střední Asie ze zemí bývalého SSSR.
    Podle info tajných služeb se v poslední době část těchto bojovníků přesunula do Ruska a chystají se nyní k útokům na nepovolených protestních demonstracích (organizovaných navalnovci - Fondem boje s korupcí)
    Jejich cílem je vyvolat krvavé násilné akce ve stylu Majdanu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne tak ty nevis,kde se bere to,ze ti bude za jejich podporu

      urezana tvoje palice?tak si kup ka kak ram a najdi si suru 4-89 tam se jasne pise,ze slimak MUSI zabijet "neverici"to jsme my vsichni,kdykoli se k nemu obrati zady a kdekoli je naleznou?
      Vis jak rvaly dve pekne mlade holky jak jim urezavali hlavy?

      "Mami,mami!"Tak takove masakry pry zdejsi unknovni radi podporuji a velmi je to vzrusuje,ze prozatim nenarazeji na odpor,krome pana admina a zdejsich valecniku alternativy za Novou republiku!

      Smazat
  11. Unhowne, mně je nějakej Hoření úplně ukradenej. Ale za tebe mám velkou radost, že máš takovej krásnej orgasmus ze smrti devadesátiletýho dědka.:-D Ty máš člověče takovej báječnej život, že by ti až jeden záviděl.;-)

    OdpovědětSmazat
  12. Indický běžec, Rusko nemělo NIKDY našlápnuto do NATO. Nikdy. K tomu se už několikrát, zcela jasně a již hodně dávno vyjadřili západní politici a nejvyšší vojenští představitelé Západu. NATO vzniklo PROTI Rusku a dokud existuje Rusko, tahle sjednocující myšlenka trvá. Až nebude existovat Rusko, potom se uvidí, ale nemyslím, že bude potřeba cokoliv měnit na současném stavu, to spíše NATO zanikne úplně.

    Vy byste chtěl být ve stejné organizaci s Ruskem, a ještě k tomu vojenské, když je taková snaha je vyrazit i z OSN? Krym s tím nic nemá, protože první vážná rozepře se objevila už v Mnichově 2007. Přesněji, už v roce 1996 se ukázalo, že to s Ruskem nebude bohužel tak snadné, jak se zdálo a jak se to nakonec zdařilo na Ukrajině. A už tehdy se tam začal objevovat v zákulisí jakýsi Putin....

    Takže ještě jednou. Dokud bude Rusko, bude NATO. Bez Ruska nemá táto organizace význam.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. NATO je prokazatelně zločinecká organizace. Rusko přežije i zločince z NATO. Vaše "úvahy" jsou zcestné.

      Smazat
    2. Václav Dvořák 13:26
      Správně. Rusko přežilo Napoleona i Hitlera, přežije i NATO.

      Smazat
    3. Přesněji řečeno, možnost vstupu Ruska do NATO byla alespoň naoko otevřená, dokud a pokud tu byla možnost i formálního jeho podrobení se Západu. A dalšího rozparcelování. Tedy za Jelcina.

      Skoro bych řekl: do druhé čečenské války bezprostředně následující po bombardování Jugoslávie. Kdy, ačkoli vojensky to zas až taková sláva nebyla - na rozdíl od operace v Osetii o necelých deset let později - ruská vláda minimálně poslala i na Západ vzkaz, že separatismu neustoupí.

      Smazat
    4. Pane Bureš. Nebude nikdy otevřená tato otázka, protože je proti samotné existenci NATO. Opravdu to nechápete, když to už bylo tolikrat řečeno?? Vy fakt čerpáte informace jen z těchto mazaných diskusí? NATO je organizace založená PROTI někomu, proto nemůže nepřítel za brány organizace. Když zanikne, NATO stratí důvod své existence. Už to kruci chápete?

      Smazat
    5. Dvořák jako vždy nepochopil psaný text. No to je zoufalství.

      Smazat
    6. Ježíš, ten pornáč 13.20 překonává už i sám sebe!
      Nejhezčí je "... nebude tak snadné jak se zdálo a jak se to nakonec zdařilo na Ukrajině." Ono je to tak blbý, že si to ani neuvědomuje, jak se to tu obnažuje!
      A tohle si mě dovolí kázat o neschopnosti vyhodnocovat elementární věci.
      Na základě jak tvého porna, tak tvých příserků, vyhodnocuji, že jsi prodejný, vlastizrádný ksindl bez páteře.

      Smazat
    7. A ještě něco, pornáči J.J.
      NATO nebylo založeno proti RUSKU, ale proti SSSR a státům východního bloku!
      SSSR zaniklo a jeho satelity se překabátili.
      Takže jak? Rusko ´= Sovětsko?
      Pak tedy, stejnou logikou nahlíženo, SRN = Třetí říše!
      Neser!

      Smazat
    8. No kecáte všichni. NATO bylo založeno na OBRANU proti Sovětskému bloku. Jinak hovno, hovno slavný soude, bojuje se i uvnitř ENATEO. V NATO jsou také ostatní státy cordon sanitáre a ještě krmník zbrojařů z SS. Nebezpečí A. Navalenýho spočívá v jeho blbosti. Pokud by nebyl blbej, tak zmizel jako Skripalovi. KDE JSOU.

      Smazat
    9. Pro pradědu, NATO vzniklo mnohem dříve, než VS. VS vznikla až jako reakce na přijetí SRN do NATO.

      Smazat
    10. Publius, marně jsem se snažil s vám i včera navázat diskusi na téma NATO.

      Smazat
    11. Pradědo19:50
      Já to teda vidím tak, jako když všichni darebáci z 9.A se ozbrojí praky a vzduchovkami a dají se dohromady s tvrzením, že jejich dvacetičlennou partu ohrožuje deset jelimanů z 2.C. Tak nějak vzniklo NATO. Před čím se tak asi chtěli bránit? Před naprosto zdecimovaným SSSR po druhé světové? To můžou dneska vyprávět tak leda naši prodejní kantoři dějepisu malým děckám. Ostaně jestli je dnes ještě v NATu Turecko, tak už tam asi může být každý agresor.

      Smazat
  13. Chtěl bych poprosit admina, aby pokud možno nemazal podnětné komentáře Unhowna a Indického běhouna. Diskuze je tak ochuzena o svoji velice zábavnou stránku. A my ostatní, kteří reagujeme na jejich zábavné komentáře, potom vypadáme jako autisti, kteří jen tak něco plácají do vzduchu.:-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsme pro ho nemazat, ale jen pokud ovládne své pudy a bude mít lehkou ruku na CapsLocku. Neotesanost ani přirozená blbost mi nevadí, ale toto je hrozné.

      Smazat
    2. J.J. nějak jste nám podezřele zkulturněl. Jenom se domnívám, že většinou vidíte svět rudýma očima a nevnímáte, že ti vaši chráněnci jsou mnohokrát překabátěný zdegenerovaný zvrhlý parazité. Většinou nám jde o rozhodování v prospěch státu ve kterém žijem. Turecko je velkou aktivní částí ENATEO a tak je divné to: špinavá primitivní díra. CO TO HRAJETE. Co potom bude AZOV ská okrajina. To je Polsky a jak asi víte velkého přítele ENATEO a tím našeho ochránce. Co je podle vás základní mantra kapitalizmu. Neviditelná pařáta trhu, nebo silnější pes.

      Smazat
  14. J.J.-Kdyby bylo Rusko v NATO, kdo by byl nepřítel?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Povolný, už jsem vám několikrát odpověděl, ale smazali to.

      Rusko bude pro Západ (anglosaský) nepřítelem do té doby, dokud bude existovat.

      Mohl bych to rozepsat, ale mažou mě. Tohle najdete na kteremkoliv ruském webu, oni to velice dobře vědí. Proto do žádného NATO nepůjdou. A navíc, Rusko se podřizuje jednom tam, kde má podíl na velitelské pozici a tu v NATO má pouze USA.

      Smazat
    2. J.J._ vcelku souhlas, dva kohouti, jen který se cítí jako "alfa samec" a který má být vyhnán?

      Smazat
    3. PS.- to je na světě tak málo slepic?

      Smazat
    4. J.J.-myslel jsem to jinak, jedna je možná ta, která snáší zlatá vejce.

      Smazat
    5. J.J.- a co považujete Vy za správné? Vykolíkované území současné nebo Zemi pro všechny? Pod jakou vládou a jakým podílem pro obyvatele? 1%-90%, 99%-10%?

      Ta procenta platí i teď, myslíte, že se "bohatství" 10% rozvrství po celém světě a 1% zůstane zachováno?

      To bude ale celosvětová revoluce a nový holocaust!

      Smazat
    6. Pane Povolný, tady vidíte, co redakce dělá. Vy máte z naší diskuse ohledně planety Země, kterou se snaší uchvátit globální síly, pocit, že by byla vulgární, vyzývající k násilí, osočující.... ? Určitě ne, dokonce se v mnohém shodneme. Jenže Dvořák to vše bez vysvětlení maže. Vůbec nechápu, proč nechal můj příspěvek o NATO, vždyť ten je mnohem škodlivější.

      Já jen dodám, že jsem psal o tom, že není málo slepic, je jen jedna, která se jmenuje planeta Země a ta je již vykolíkovaná. Není Terra incognita, vše má svého vlastníka. A tohle je ten problém, globální síly žádného vlastníka neuznávají - koneckonců, naznačil to i McCain.

      Takže moje odpověď na váš poslední příspěvek 16:00 --- a jak myslíte, že vznikly všechny ty války minimálně od počátku 19.století, zvlášť, když tak krásně vynášely? Víme to přece už od školy, a to se citovali už staří Římané. A i oni to někde okopírovali, takže nic nového pod sluncem.

      Ano. Světová revoluce a nová světová válka.

      Tak Dvořáku maž, maž, rychle... ať si to Povolný nedejbože nepřečte a neodpoví.

      Smazat
    7. J.J. jo, jo, jo jste najivní. To si myslíte, že vládnou anglosasové? To jako anglosasové tisknou doláče? To jako od kdy jsou majitelé všech doláčů anglosasové? Kdyby to není k smíchu ale k pláči. ZOUFALČE.

      Smazat
    8. J.J.- doba se změnila, výzbroj je jiná. První válka 5 mil., druhá 50, třetí 500? Bude záležet na odolnosti infrastruktury a obyvatel. Zde se budou stírat rozdíly vojenské převahy. Je docela možné, že by i vítězství USA, jejich protagonisty potrestali vlastní občané novým holocaustem. Již dnes jsou náznaky, na kom si vylijí zlost za mrtvé.

      Smazat
    9. J.J.-A to mám vzít jako osud, když patřím k těm 6 miliardám nezlatých? Já Vás čtu, Vy patříte kam?

      Smazat
    10. Pane Povolný, nečtete mě, protože mě okamžitě mažou. Těžko vám odpovídat, když za mnou slídí pouhůnek Jourové.

      Já jsem úplně obyčejná nedůlezitá šedá masa jako vy. Muž, běloch, heterosexuál, pokřtěný katolík, pracující, s rodinou, s relativně slušným vděláním, narozen ve východní Evropě.

      Smazat
    11. J.J. 10:11- Ještě mi chybí ta národnost nebo se za ni stydíte?

      Smazat
    12. Národnost česká, proč bych se měl stydět? Jestli vy budete Bengálec, taky mi to vadit nebude

      Smazat
    13. J.J.- Ani obráceně, v diskuzích to ale považuji za důležitou informaci, včetně místa narození, pokud tam dotyčný strávil dětství. To k tomu místu "ve východní Evropě".

      Smazat
  15. J.J.13:34
    Co to melete člověče? Nejste na nějakých drogách, nebo co? Kde já jsem v této diskuzi psal něco o Krymu??? A podle čeho usuzujete, že jsem nějaký holokrký bouchač, který chce zavírat někomu hubu pěstí? Že by nějaké jasnovidné schopnosti.:-D No potěš pánbů, tady to dneska teda jede.:-D

    OdpovědětSmazat
  16. kluci 3 roky v usarmy mi stacily abych otvoril oci!
    a bylo to v dobe "klidu" mezi WS a NATO

    OdpovědětSmazat
  17. Odpovědi
    1. Jen nemohu najít článek, kde jsem ji udělal!

      Smazat
    2. J.J,- nevím, jestli jste si stačil přečíst moji odpověď, tak to zkrátím, vítejme se v imperializmu.

      Nezávidím panu Dvořákovi jeho roli arbitra aniž má čas zkoumat souvislosti, taková je doba štěků.

      Smazat
    3. J.J.-dobře ale G. Friedman není "bůh". A citace nemám rád, preferuji osobní názor, byť ovlivněný.

      Smazat
    4. J.J.- ano, i z toho je cítit agresivita jako od J. McCaina.

      Smazat
    5. Doprdele, oni celou moji diskusi s panem Povolným smazali. To snáď ani není pravda.

      Smazat
  18. J.J.14:00
    Já jsem o Krymu dnes ani v uplynulých několika týdnech nic nepsal. A pokud někoho z fleku označíte za vola jako vy mne, tak ty neshody vyvoláváte vy a nikoliv redakce.;-) Ale možná je nadávání do volů ve vaší sociální bublině běžným způsobem diskuze a já jsem to jen nepochopil, protože v mé sociální bublině takto nediskutujeme.;-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kubrte, nechápete, že se Dvořák snaží proti sobě popudit diskutující. Já jsem proti vám NIC NEPSAL! Naopak jsem SOUHLASIL!

      Smazat
    2. J.J. 14:26
      Ale nazval jste mne volem. To mám brát jako pochvalu?

      Smazat
    3. Kubrt; ja jsem vám odpověděl, že to byl úmysl redakce a jak to udělali, jenže mě zas smazali. Dělají to schválně.

      Smazat
    4. Kubrte, v tvem pripade je vul jeste pochvala:-)

      Smazat
  19. NATO vzniklo v r 1949, v té době existoval Sovětský svaz, ne Rusko jako samostatný stát. V r. 1949 do něj NATO vstoupilo Německo Jako reakci na vstup poraženého Německa bylo v roce 1955 založení tzv. východního bloku nazývaného Varšavská smlouva. Po Listopadu 89 chtěl Havel zrušení obou paktů. Po rozpadu SSSR a vzniku Ruska atd v r. 91 Gorbačovi slíbili, že NATO se nebude k jeho hranicím rozšiřovat. To se ale nesplnilo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. SRN vstoupila do NATO až 1955. VS vznikla až jako reakce na tuto skutečnost

      Smazat
    2. Několikrát jsem vám sem dal svůj příspěvek, který by se vám určitě zamlouval. Jenže Dvořák to během několika sekund smazal.

      Smazat
  20. https://www.protiproud.cz/politika/5567-sedm-let-od-utoku-na-kyjevsky-kapitol-biden-a-soros-seli-po-svete-vitr-cemu-pri-pucich-tleskali-nyni-odsuzuji-jako-utok-proti-demokracii-pavca-morozov-stale-zivy-vrazdy-vzbourencu-texas-jako-doneck-boure-se-vraci-domu.htm

    OdpovědětSmazat
  21. Členem NATO se podle jeho charty nemůže stát země, která nemá vyřešeny územní otázky se sousedy, a která vede válku. Ukrajina má pohraniční spor se Ruskem (Krym) a vede občanskou válku (Donbas). Přijetím do NATO by vznikla hromada problémů pro jeho členy. A neznám nikoho, komu se chtělo jít je řešit. Rusko není Srbsko. Humanitárních bombarďáků je tu plno, ale v teple pražských radnic a sněmoven. NATO se drží v uctivé vzdálenosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Opet skvely a jasny komentar pana Dannyho,ktery zasluhuje obdivu!

      Smazat
    2. Uklidňující koment od Dannyho.
      Díky!
      :-)

      Smazat
    3. Chytráku unknowne ještě více opravy: Ukrajina nemá vyřešeny hranice s Ruskem, válčí na Dobnase s vlastními obyvateli (Donbas je součástí Ukrajiny), dále přijala nacistický jazykový zákon, který šikanuje národnostní menšiny. Všechny, nejen ruskou. Na to zareagovalo Maďarsko a prohlásilo, že dokud ho nezmění bude bojkotovat každou snahu o jakékoliv sblížení Ukrajiny s NATO a EU. A už to několikrát i udělalo. Putlera neznám. Asi nějaký tvůj kámoš. Pravdou ovšem je, že ty zde platíš za největšího primitiva a idiota. Nikdy nemáš nic k věci, jen nadáváš a blábolíš nesmysly. Také se tu nikdy dlouho neohřeješ. Tak dál sni a pozdravuj svého soukmenovce indiána s běhavkou.

      Smazat
    4. Nicméně vojenská základna USA v takové zemi být může. Jaký je rozdíl? Minimální, chybí jen zcela formální záruky...

      Smazat
    5. Na Ukrajině už ta základna je anebo se staví. V Očivkivu. Snažil jsem se to sem uvést, ale váš watch dog mě vždy bleskově smazal.

      Smazat
  22. Vrazi v NATO!

    Třiadvacátého října 2018 zhruba v 11.20 českého času došlo k útoku na vozidlo na základně Šindánd v afghánské provincii Herát. Byl při něm zabit rotný Tomáš Procházka (43) a dva další Češi byli zraněni. Nejpřekvapivější informace na tom byla, že jej zabil afghánský voják, tedy teoreticky spojenec, se kterým by měli Češi spolupracovat, nikoli se rvát. Jenže afghánští vojáci se často místo proti Tálibancům, proti kterým mají bojovat, obracejí proti vojákům NATO. Otázka je proč, když Afghánistánu pomáhají, jak sami tvrdí.

    „Bylo to útok insidera a byl veden na vojáky koaliční, nikoliv na české. Útočník nebyl z jednotky, kterou mentorují naše speciální síly,“ upřesnil náčelník generální štábu Aleš Opata.

    Poté, co byl devatenáctiletý Vahidulláh Chán vzat Afghánci do vazby a předán koaličním vojákům, ale záhy zemřel, protože jej někdo ubil k smrti. K jeho smrti stačilo pár hodin za mřížemi pod „dohledem“ NATO. Poté měl být vrácen afghánské straně zbitý a v bezvědomí. „Z toho, co víme, zemřel následkem mučení,“ řekla americkému deníku The New York Times afghánská strana s tím, že není jasné, zda devatenáctiletého Chána bili američtí, nebo čeští vojáci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mezi hlavní podezřelé patří logicky Američané, proti nimž je vedeno nejvíc podobných útoků, kteří v tom mají praxi, a kteří navíc oznámili, že byla po incidentu ze země stažena jejich sedmá speciální skupina; a právě Češi, jejichž vojáka měl Chán v říjnu zastřelit. Americký deník The New York Times informoval o tom, že jsou Češi kvůli smrti Chána, který byl zbit ve vazbě a na následky mučení zemřel, vyšetřováni. Událost podle NYT ukazuje, jak roste po 17 letech války (která ze všeho nejvíc připomíná okupaci), roste mezi vojáky napětí. Nesmíme ale také zapomenout na variantu, že to mohli udělat například Američané a budou to chtít na Čechy nekolegiálně hodit. Jisté je v tuto chvíli jen to, že sám se Afghánec nezabil.

      Smazat
    2. Hodný člověče, stačilo napsat, že vyraběj teroristy jako na pásu u Forda.
      Jejich mučírny jako Abú Ghraib jsou přímo vysoké školy bojovníků IS.
      Tragické je, že až dospějí k názoru, že Afghánská válka se nedá vyhrát, tak to zase odnese Evropa.
      Z Afghánistánu budou prchat kolaboranti, rozuměj chudáci, kteří aby uživili rodinu spolupracovali s okupanty.
      Bude jich HODNĚ a máme se na co těšit.
      Po 17ti letech války už tam má málokterý domorodec všech 5 pohromadě.

      Smazat
    3. 14:50 "Jisté je v tuto chvíli jen to, že sám se Afghánec nezabil." Je to relativní. Jisté je, že generál Lučanský se "sebevraždil".

      Smazat
  23. Ukrajina se členem NATO nikdy nestane. Ona se totiž dřív rozpadne. Ona celá ta Ukrajina neměla to štěstí jako Rusko, které už bylo pod Jelcinem na kolenou a do toho najednou vstoupil Putin. Ten rozprášil, zkrotil, zavřel nebo vyhnal ty tzv. ruské oligarchy, kteří spolu s jejich americkými poradci začali drancovat zemi, a postavil Rusko znovu na nohy. Ukrajinu si ale anglosionistická říše uhlídala, kromě Krymu. Ten jim Rus vyfouknul za pět minut dvanáct, když už tam začali pracovat na výstavbě americké základny. No a jak dopadla Ukrajina vidíme. A propos, nevíte jestli je hrdinná pilotka Naďa Savčenko pořád ještě v ťurmě? Chápu, že to je ukrajinská, demokratická ťurma na rozdíl od ťurmy cara Putina, ale i tak, jak to, že ten Stolenberg nebo jak se jmenuje neoroduje za její propuštění, jako to dělají klauni v EU za toho Navalného? Ten si pěkně hoví v teplíčku, pod dohledem FSB aby se mu opravdu nic nestalo, žádná otrava nebo nedej bože jiná nehoda, zlé jazyky tvrdí, že to má i s kvalitním koksem, aby si chudák neodvykl a nepoškodil zdraví - a zatím hrdinka Naďa někde v ukrajinské, ale demokratické díře. A Tullamore Kalousek na ni taky kašle. To je fakt smutné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No jo. U Naděnky se potvrdilo rčení, že revoluce zbaštila svoje děcko. Minimálně takto,nebo do zapomění vyšumí i Navalnej a Tichanovská .Guaido by jim mohl povyprávět a neštěkne po nich ani pes.

      Smazat
    2. Pane j.j.namisto,aby jste tady jen prazdne o "etapach" diskutoval

      proc nenajdete clanek z vedeckeho casopisu NATURE z 9.11.2015,s nazvem

      SARS SKUPINA
      NETOPYRICH KORONAVIRU DEMONSTRUJE POTENCIAL
      PRECHODU NA CLOVEKA

      a stanete se opravdovdovym "ohnivym" diskuterem dokonce i s vyhledem do budoucnosti.
      Drzim vam palce a doufam,ze ten clanecek dokazete najit,je v englisch.

      Co vy na to?

      Smazat
    3. Vždyť si Unknown může napsat svoje články na svůj web a nikdo mu je mazat nebude, protože je nebude nikdo číst. Jenže tady není doma, hosty, kteří se neumějí chovat, vyhazujeme. To je normální, jako nám nevadí slušně se chovající cizinci v ČR, ale nechceme primitivní, agresivní.

      Smazat
    4. Pane doktore, já myslím, že unknown (JJ, indický běžec..) už to všude zkusili po svém a mají totální ban. Tady jste až moc benevolentní. Na novinkách stačí sprosté slovo a měsíc máte utrum. Zopakujete to a dostanete vyrozumění, že to bylo naposled nebo vás zablokují docela. Na so FB je to podobné. Proto tady tak exhibují. Jinde jsou out.

      Smazat
    5. Blbečku danny, nic o mě nevíš. Já píšu do diskusí na jednom ruském webu (pravda, už pár let ne) a jednom českém blogu, a pak ještě na jednom slovenském webu. Občas tam chodím, proto ta slovenská klávesnice. Kdysi jsem občas přispěl i do amerických diskusí, ale to už je taky hodně dávno. A to dost sporadicky, víc bych nestíhal. Všude mám platné účty, pokud nebyl web zrušený. Mažou mě jednom tady, proto mám tady víc příspěvků než jinde. Na iDnes jsem se nikdy nepřihlásil, na FB nechodím, diskusi Novinky jsem snad ani neviděl, kdysi jsem častěji napsal do Parlamemtních listů, kde mám asi taky stále platný účet. Dost dávno jsem tam nebyl. Ještě nějaké další hloupé úvahy?

      Smazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  25. A co já? Jsem taky estébák? :)

    OdpovědětSmazat
  26. Už se těším jak bude rusák prskat jak nakopnutý prašivý, zablešený kocour, až Ukrajina vstoupí do NATO.
    Každý stát má svobodu si rozhodovat o svém osudu, stejně tak Ukrajina, rusák se cpe do států,halt zvyk je železná košile.Před ruskou infekci se musíme řádně očkovat.
    Nám by taky velice rád diktoval,utěr rusáčku, my jsme NATO.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    2. Ukrajina nikdy do NATO nevstoupí, spíše nebude nikdy Ukrajina schválena jako stát do NATO ke vstupu vhodná!!

      Smazat
    3. Rusak nema zadny zajem cpat se do Ukrajiny,musel by vyrabovany a zdevastovany stat zivit

      na to kasle a hloupi ukrove zakazali SPUTNIK V,vakcinu,ktera by jim zachranila zivot,tak at visi na kase Ameru a tesi se ,ze vymrou!

      Smazat
    4. Krtku, je neuvěřitelné, že ty vaše blbosti tady redakce nechává úplně všechny, jako kdyby to byly nějaké myšlenkové skvosty. Přitom to jsou neuvěřitelné nesmysly. RUSKO NESTOJÍ O UKRAJINU? Vy jste buď hodně málo vzdělaný anebo možná hloupý. Anebo já nevím co, protože Kreml mnohokrát deklaroval, že Ukrajina je v jejich eminentním zájmu. Už několikrát jsem tady psal (všechno smazáno), že Ukrajina je otevřená rána. Něco jako když se váš bratr změní ve našeho úhlavního nepřítele. To je nejen velké riziko, ale hodně to bolí. I když ten váš bratr za moc nestojí, pořád to je bratr. A Účka až tak neschopní nejsou. Navíc hodně z nich jsou vlastně Rusové. Budovali společně říši, bojovali, pracovali...

      Smazat
    5. REDAKCE, SMAZAT PŘÍSPĚVEK 9:19 OD J.J.!

      Jinak budete mít u Jourové utrum!

      Smazat
    6. Už zase manipuluješ pornáči?
      Rusko o Ukrajinu, ve smyslu začlenění do federace, nestojí ani náhodou! A ty to buď dobře víš, nebo jsi hlupák - informací o postoji Ruska k Ukrajině všude habaděj. Tedy krom Kavárenských rozhledů, rozumí se.

      Co ale RF od Ukrajiny žádá, je neutrální Ukrajina!
      Ne šovinistická Ukrajina ve spolku NATO s usa základnami!
      Neser šmejde!

      Smazat
  27. 16:49
    No, podle tvého příspěvku minimálně PRORUSKÝ trotl.

    OdpovědětSmazat
  28. Agresivní Rus se opět chystá obklíčit NATO.
    Tentokrát na Ukrajině.
    Viděla bych to na nákup dalších vrtulníků a obrněných vozidel, bo bezpečí české kotlinky je nejhlavnější.
    ;-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu paní Helenko,
      naše armáda je budována na principu invazního vojska. Vzhledem k tomu, kolik vojáků je dislokováno v zahraničí, jsou desítky vojáků pomáhající našemu zdravotnictví marginální. Též by mne zajímal osud jakési utajené vojenské rezervní nemocnice vhodné právě pro zastavení nečekaných infekcí. Zatím je ticho po pěšině. Řeší se jen důsledky pandemie (kompenzace) a ne příčiny (migrace). Naštěstí to naši sousedé, vyřeší za nás (obnoví funkci hranic). Jak se sami doma budeme snažit ubrzdit virózu, záleží jen na nás. Zatím se to zvrhlo jen na hledání viníka a tudy cesta k rychlému řešení nevede.

      Smazat
  29. Mimořádně odpovím. Pro Rusy je výhodnější "šprajc" a averze proti všemu ruskému. Navíc nemají kapacity ani pro své. Dělají chytrou politiku a EU jim skáče na leb, včetně našeho bezejmenného blba. Pardon, to jste Vy?

    OdpovědětSmazat
  30. 18:49-může mi být útěchou, že jsem při psaní "lep" již myslel jak slušně zakomponuji toho blba?

    OdpovědětSmazat
  31. unknwn,ktery bude odstrelen adminem LZE!

    Rusko na natlak pani Merkel,ktera si zoufa pozadalo pisemne o registraci dne 29.1.2021 v case 8.26

    ABY CO NEJVICE VOLICU VYMRELO A FIRMY FARMA INDUSTRY TAK NA MRTVOLACH VYDELALY

    tak to pani von Lejno chce zatajit a lizaci kastanu poslala jeji dourovou nas tu
    oblbovat.

    Zapomneli,ze nejsou 90 leta a my tu uz nejsme cinkajici ovce .

    Toz tak!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne, prášek! Zapomněl jsi si vzít prášek! Nebo sem nelez vole, když ti to nedělá dobře:)))

      Smazat
  32. 18:40...Jak dlouhé hranice mají Spojené státy ?
    A proč prskaly, když si Rusové začali stavět základnu na Kubě?
    Byla z toho málem třetí světová, vy myslitely.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rakety SSSR na Kubě byly pouze odpovědí na dřívější rozmístění raket Jupiter u Izmíru v Turecku. Víš prd.

      Smazat
  33. 19:07- proč mi to nedáte pod vlákno, neumíte to?

    OdpovědětSmazat
  34. Pokud je naším úkolem v NATO lhát a zatloukat, potom jsme skutečně NATO zradili. Ukazuje to na skutečný stav v této Alianci. Drží se starého dobrého hesla „Zatloukej, zatloukej, a když tě usvědčí, zatloukej dál“. Lhali o Jugoslávii, lhali o Iráku, lhali o Libyi, prostě lež je asi pro pány z NATO základním principem. Obávám se, že stejný princip se začíná objevovat i v politice Bruselu.

    OdpovědětSmazat
  35. Německý politik: "NATO vynakládá 900 miliard dolarů na války a invaze, ale špatní jsou Rusové?"
    Ruslan Chubijev
    22. 7. 2018 Yandex.ru
    Oskar Lafontaine je německý politik, bývalý předseda strany SPD (Sociálně demokratické strany Německa). V současné době, podobně jako ostatní uznávaní politici, kteří se osvobodili od pout politické korektnosti, zůstal soukromým hostem ústředních televizních kanálů, ale zároveň získal jedinečnou příležitost - aniž by se obával o svou funkci, může se otevřeně vyjadřovat. "...všechny ty báchorky, které poslouchám již dlouhá léta, jsou holé nesmysly. Kdo zničil Irák? Čí to byly bomby? Americké! Spojené státy způsobily stovky tisíc úmrtí na celém Blízkém východě a tvrdily, že je to kvůli boji proti terorismu, ale ironií je, že teroristé zabili řádově méně lidí, než oni! Dovolte mi dokončit myšlenku, nepřerušujte mě, vidím, že se Vám to nelíbí a je Vám to nepříjemné. ...


    George Friedman kdysi řekl...: "USA se už sto let snaží zabránit vzniku asociace Německa s jeho technologiemi a Ruska s jeho zdroji". A proto se takto chovají. V této otázce dosáhly velkého úspěchu, když přisunuly NATO blíže k ruským hranicím. Přestože slíbili Gorbačovovi, že tomu tak nebude. A neříkejte mi tady, že to tak nebylo. Tehdy jsem byl osobně vedle něho. ...Brzezinski kdysi řekl, že pokud chceme vládnout na euroasijském kontinentu, potřebujeme k tomu Ukrajinu. A voilà! USA už dlouho obkličují Rusko, a kdo tomu nevěří - podívejte se na mapu, podívejte se, kde přesně jsou v tomto okamžiku Američané se svými raketami. ..."

    Konkrétně ve svém nedávném "hřímavém" vystoupení ve vysílání ZDF si Lafontaine nevybíral slova ve vystoupení přímo tváří v tvář ministryně obrany a řekl:

    "Poslouchejte! Proč se nikde v médiích neuvádějí holá čísla, která mluví sama za sebe? NATO vynakládá 900 miliard na války a nezákonné invaze, přičemž zlí jsou ale Rusové! Vynakládají na vyzbrojení něco přes 60 miliard dolarů, takže když vezmeme v úvahu tuto skutečnost, zasalutovat po Trumpových slovech a vydávat ještě více na NATO je prostě šílenství! Nakolik je třeba být bláznem, aby byla konzumována celá tato propaganda! Nicméně je šířena v celé EU, a to neustále. Že prý je nutno vynakládat více peněz, že jsou tady zlí Rusové, že 0,7% HDP, které dnes vydává Německo, nestačí a tak dále ... Ale můj bože, dokonce i těchto 0,7 procenta je skoro víc, než vydává na armádu "to hrozné Rusko"! Copak to nevidíte? V tom není vůbec žádná logika, tady jde o naprostý triumf propagandy!

    Navíc, jakmile se odvažujete zpochybňovat toto téma, okamžitě vám říkají, že jste buď ruský agent, nebo že nepřemýšlíte o tom, co si pomyslí naši partneři v NATO. A já se ptám, zda nemají být v popředí NAŠE zájmy, ne cizí? Proč se jimi nemůžeme řídit stejně, jako se jimi řídí Rusko a USA? USA mají nejsilnější ekonomiku na světě a přesto se řídí svými zájmy po celém světě! Mají po celém glóbu kolem 800 až 1000 vojenských základen, ale co my? Není na čase si položit otázku, jak dlouho budeme existovat jenom proto, abychom podporovali zájmy Ameriky? Nemáme své vlastní? Chci uvést příklad - když USA znovu zahájí další válku, automaticky se coby člen NATO staneme jejím účastníkem. Kolik let uplynulo od druhé světové války a my stále ještě nejsme svobodní. Nemůžeme přece cokoliv rozhodovat sami, nejprve to musí být schváleno ve Washingtonu. Ještě bych pochopil, kdybychom diskutovali o posilování našich ozbrojených sil, ale tyto peníze půjdou na účty amerických vojenských korporací, ne na naše vojáky v různých misích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A vůbec, nerozumím tomu. No dobře, řekněme, že jsme začali dávat více než dvě procenta HDP, a co? Donald Trump si nás znovu zamiluje? Rozhodli jsme se k tomu kvůli jeho kývnutí? To znamená, že se musíme ptát sami sebe, proč máme utrácet ta dvě procenta? Kvůli tomu aby co? Ale my o tom prakticky nemluvíme. Proto absolutně nepodporuji Váš názor (otáčí se k ministryni obrany Německa).

      Myslíte si, že musíme být v Iráku, v Mali, v Afghánistánu, kvůli čemu? Kvůli zájmům Ameriky?

      Potřebujeme armádu jen proto, abychom se bránili, ne proto, abychom byli součástí nezákonných amerických válek.

      Američtí vojáci v Iráku, nebo francouzští v Mali - to vše je kvůli ropě! A všechny ty báchorky, které poslouchám již dlouhá léta, jsou holé nesmysly. Kdo zničil Irák? Čí to byly bomby? Americké! Spojené státy způsobily stovky tisíc úmrtí na celém Blízkém východě a tvrdily, že je to kvůli boji proti terorismu, ale ironií je, že teroristé zabili řádově méně lidí, než oni! Dovolte mi dokončit myšlenku, nepřerušujte mě, vidím, že se Vám to nelíbí a je Vám to nepříjemné. Proto znovu opakuji ...

      Neměli bychom se míchat do válek Ameriky, která je vede pro peníze a ropu. Utrácíme miliardy za uprchlíky, které tyto války zplodily, ztrácíme ve všech směrech, ale zároveň chráníme Ameriku a obviňujeme Rusko. Chápete, jak je to hloupé?

      Spojené státy prohrály v uplynulých letech všechny války! Tyto kampaně nepřinesly žádný výsledek! Ty země jsou jednoduše zničeny. Pošlete ona 2 procenta tam! Na boj s hladem a nemocemi! Co, nechcete? Jste přece pro mír?

      Všechny tyto války jsou samý terorismus a my ještě tomuto teroru pomáháme. Vzpomínám si, že George Friedman kdysi řekl, a všichni v jeho okolí vědí, co řekl: "USA se už sto let snaží zabránit spojení Německa s jeho technologiemi a Ruska s jeho zdroji". A proto se takto chovají. V této otázce dosáhly velkého úspěchu, když přisunuly NATO blíže k ruským hranicím. Přestože slíbili Gorbačovovi, že to tak nebude. A neříkejte mi tady, že tomu tak nebylo. Tehdy jsem byl osobně vedle něho.

      Je velmi důležité, abychom porozuměli Rusům. No představte si, že to Rusko by teď náhle stálo na hranici Kanady a Mexika! Brzezinski kdysi řekl, že pokud chceme vládnout na euroasijském kontinentu, potřebujeme k tomu Ukrajinu. A voilà! USA už dlouho obkličují Rusko, a kdo tomu nevěří - podívejte se na mapu, podívejte se, kde přesně jsou v tomto okamžiku Američané se svými raketami. Ne Rusové, ale NATO je hlavním agresorem. Dává 900 miliard dolarů na nelegální války, ale přitom je špatná Moskva!"

      Smazat
  36. Prolhaný debile Unknowne je tam odkaz v záhlaví ty duševní potrate, asi neumíš číst, takže si to užij, než budeš opět smazán, zrůdo úchylná, prolhaná!!

    OdpovědětSmazat
  37. Je s podivem že nechápete, že v podstatě jde o rozval Evropy. Co chce který stát v Evropě je úplně nepodstatné, protože majitelům doláčů se rychle zkracuje čas na konečné řešení, vám oznámené už před dávným časem v knižním vydání NWO. I ten koronáč byl vypuštěn předčasně a tak se zastavil příval nových Evropanů a tím možnost zachránit euroatlantické hodnoty anglosaské kultury. Nikdo ani nepíše jak se jím v nové vlasti daří a kdy je napíchaji tou emerikou. Nebo je nakonec budou píchat rusákem. To bude rachot až jim začnou píchat harém. ALLÁHU AKBAR.

    OdpovědětSmazat
  38. Unknowne a to není nic proti tomu, co chystá tvoje kámoška Jourová v Bruselu! Ta na to mazání má vymyšlený celý evropský systém! A cože jsi zase dorazil? Ty máš všude jinde ban, co? Jen za ten poslední výlev na takových Novinkách máš ban minimálně na měsíc. I déle. Ale denně tu máš takové, že bys dostal totální distanc. ale ty ho už asi všude máš, co? Protože proč bys tu jinak opruzoval?

    OdpovědětSmazat
  39. Okamura: Neuvěřitelná drzost migrantů na Kanárských ostrovech. Nikdo je sem nezval, ať se vrátí, odkud přišli

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Okamura-Neuveritelna-drzost-migrantu-na-Kanarskych-ostrovech-Nikdo-je-sem-nezval-at-se-vrati-odkud-prisli-653749

    OdpovědětSmazat
  40. Ruský velvyslanec obvinil USA ze zablokování humanitární pomoci Sýrii

    Syrský prezident Bašár Asad označil v rozhovoru pro Sputnik v listopadu 2019 akce USA na území jeho země za „státní gangsterismus“, který má za cíl vydrancování bez překážek přírodních zdrojů Syrské arabské republiky.

    https://cz.sputniknews.com/politika/2021021113178630-rusky-velvyslanec-obvinil-usa-ze-zablokovani-humanitarni-pomoci-syrii/

    OdpovědětSmazat
  41. Patologické, grafomanské lejno, budeš opět smazán!!!

    OdpovědětSmazat
  42. NATO je podle mistni uderky hroutici se orgamizace. Proto maji z nej tak velky strach a vriskaji tady jako rudi paviani:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne. My nemáme strach z NATO. Máme strach z těch, kteří ho řídí a kterým slouží. Už nyní nás zatáhli do několika válek. A kdyby začali válku s Ruskem, MY budeme první na řadě jako oběti. Proto nás mezi sebe vzali, jako kanonenfutr a nárazníkové území. Není ti divné, že nemáme funkční armádu? Pouze strážní jednotky k ochraně amerických základen po světě. Jsme v podstatě bez výzbroje. Máme 14 letadel, která ovšem nesmí do boje, protože jsou půjčená. A i ta pomalu dosluhují. Čas letí, když jsme si je poprvé pronajali byla moderní. Ale to bylo před třiceti lety. 30 archaických tanků T72, které přicházely do výzbroje naší armády na konci 70. let, a to je také už více než 40 let. Nyní si koupíme 50 děl. A jsem bez záloh. Takže ani není koho povolat. A ostatní na tom nejsou o mnoho lépe. Dokonce ani ti Němci ne. Slováci jedou kompletně na sovětské technice. A o Bulharech a Rumunech nejsou zprávy. Rusové se bát nemusí. My ano.

      Smazat
    2. 9:57 Slovaci davno nelitaji s ruskym srotem. Ty doby, kdy jste prudili s povinnou vojenskou dochazkou jsou ty tam a je to dobre. Byla to jen buzerace vecne ozralych lampasaku s fyzickou pestovanou na levnem alkoholu a cigaretach. Doba se zmenila a nikdo uz nevitezi diky milionum vyrobenych kolejnic. Ty se vrat do stoleti pary. Ty budes asi bachraty rudy dedek, ktery miluje lesteni kanad. Jen ten opasek uz ti ani nejde dopnout. Mozna tak na krku:-)

      Smazat
    3. 9:57
      Danik kritizuješ naší výzbroj, ale pokud chceme nakoupit něco nového, třeba z USA skvělé vrtulníky,tak jseš proti.
      Dnes samo Rusko přiznává určitý strach z NATO. Nikdo dnes že Západu nemá chuť válčit, proč si ničit několikanásobně výkonnější průmysl, životní úroveň a svodu lidí ze Západu oproti chudém, diktátorskému Rusku.
      Rusko dnes moc dobře ví, že Západ nic nepodnikne, proto se nebojí takových prasaren jako ukrást Krym.
      Rusko je nejenom dnes, ale vždy,hrozbou pro svět.

      Smazat
    4. Unknowne, ty pitomče, Slováci létají na F16, které jsou ještě starší a méně výkonné než ten sovětský šrot, který měli. každá země, která má vážný úmysl se bránit má systém doplňování armády. Některé tradičně dobrovolnický (GB, USA), ale ty mají národní gardu nebo podobné paramilitární organizace, které zajišťují výcvik. Něco si nastuduj, až se neučíš číst. O vojně, blbečku nemáš ani ponětí. V případě války s Ruskem by si neponičil svůj průmysl Západ, ale zničilo by mu ho Rusko. Proto do ní nepůjde on, ale pošle nás. I tebe, aby bylo jasno. A jestli mi chceš tvrdit, že i my jsme Západ, tak jsi už úplně sjetý. Stačí sledovat rozdělování vakcín proti koronáči. Západ (ten opravdový) si je vzal pro sebe a ostatnímu "Západu" (východním koloniím) dal pár drobků pro věrchušku a zakázal kupovat jinde. Na Krymu proběhlo referendum. Akorát nedopadlo podle přání Západu. Krymčani mají v paži jestli ho někdo v Bruselu či jinde uznává nebo ne. Žijí si svůj život a tvé idoly se drží v uctivé vzdálenosti.

      Smazat
    5. Není možné, individuum zvané danny vypotil něco k věci. Kam ten svět spěje.

      Smazat
    6. 11:43
      nech se očkovat těmi západními sračkami a bude od tebe pokoj. Jinak západ se svou svým zaměřením za elekrofikaci zničí sám - není potřeba RF (pro blba Ruské federace).

      Smazat
  43. USA a NATO jsou dnes ekonomickou a politickou rakovinou světa!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:40
      CHIIIIIIAAAA
      Tou rakovinou,zhoubnou je zasažen tvůj mozek, už delší dobu.Podle ubohých čmáranic ti moc času nezbývá. Hodný IDIOTe

      Smazat
    2. Unknown jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trotla, tak neotravuj!! Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

      Smazat
  44. Ještě bych možná dodal pro úplnou informovanost , že je Nová republika otevřený web a má sem přístup kdokoliv a pan Dvořák je zde editor, takže má právo smáznout, co chce a nemusí se nikomu odpovídat!! Pokud se ti to Unkown nelíbí, tak sem nemusíš lézt a stále zde "smrdět" a otravovat!! Tvoje příspěvky nejsou diskuzní, ale pouze "nasírací" a popichovací, takže se nedivím Dvořákovi, že tě maže!!Založ si svůj web a tam si můžeš cintat od rána do večera co chceš,ale to ti asi nikdo nezaplatí ,viď blbínku!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je demokracie, muzu chodit, kam se mi zachce.

      Smazat
    2. Unknowne od kdy lze věřit zprávám na Novinkách. Je už několik států euroatlantických hodnot, kteří pozastavily očkování Pfaizrem a Astrou občany 65+. Je možné že po Astře někteří vřískají jak paviání, ona je udělaná z paviánů.

      Smazat
    3. Prdedo, muzete ukazat nejaky relevantni zdroj informace?

      Smazat
    4. 7:47
      Človíček, máš pravdu, takové blby si tady CENZOR Dvořák pěstuje,aby ukázal co sem chodí za " vzdělance " Ty tvé dlouhé, opsané blàboly nemají chybu, chytráku.
      Jak ty dutohlave trávíš jinak čas něž zde, celé dny od rána do večera čmàráš ta svá " moudra ", máš ženskou, děti,sex, nebo jiné zájmy ?? Co.
      Kdy přijedeš do Liberce ???

      Smazat
    5. 10:20 Jeho manzelka ma sex s jejich detmi. On je jen hodny clovek a tise prihlizi:-)

      Smazat
    6. Unknowne už budeš brzo zabanován a bude od tebe pokoj!!!!!!

      Smazat
    7. Proč lžeš Unknowne , že jsi z Liberce , v Liberci jsou slušní lidé mezi které ty nepatříš, takový duševní potrat jako ty se vyskytuje pouze v nějakém zařízení pro retardy a jinak poškozené jedince!!

      Smazat
  45. Alespoň bude mít NATO další závaží na noze. Snad to bude stačit k rozpadu.

    OdpovědětSmazat
  46. Jourová se zjevně zhlédla v Číně a určitě jí konvenují praktiky IT gigantů a jejich možnosti. Ale i malý uprděný web se usiluje zavést mazací automatiku. O takove dokonalosti nemá Jourová ani ponětí.

    OdpovědětSmazat
  47. Tato vakcína unknowne má pouze dočasné povolení. Umírají po ní lidé a Pákistán nebo Indie a JAR s ní zakázali očkovat a požadují další informace. Sama společnost stáhla žádost o schválení a dále testuje. Sputnikem očkuje celá Jižní Amerika, JAR, Pákistán, Írán Indie, Maďarsko, Izrael a samozřejmě Rusko. Rusové nestíhají vyrábět. Mají už další typy (light) a pracuj na dalších. Moskva, Petrohrad a další gubernie ukončují ochranná opatření, ruské děti jdou 1.3. do školy. Jak jsme na tom my?

    OdpovědětSmazat
  48. Baví se dvě bílé laboratorní myšky, už ses nechala očkovat tou vakcínou? A ta druhá ji říká, jsi normální, počkám až se to pořádně vyzkouší na lidech.

    OdpovědětSmazat
  49. Vážený pane Dvořáku, je potřeba uklidit, Unknown se tady zase několikrát poblil!!! Děkuji a oceňuji vaši práci, je to sysifovský výkon.

    OdpovědětSmazat
  50. J.J. Jourová se vzhlédla v Číně? Tak to není možné, protože euroatlantická civilizace se pravdy bojí a nejlépe jí vyhovuje parazitizmus. Přečtěte si Konfuncia a zkuste najít rozdíly k myšlení euroatlantické civilizace. Vtom je podstata.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.