Reklama

čtvrtek 4. února 2021

Spojení mezi panem dvouprocentním a západními tajnými službami (VIDEO)

Christelle Néant a -rp-

4. 2. 2021 AgoraVox a PrvníZprávy

Spojení mezi Alexejem Navalným a západními tajnými službami se prokázalo, když se Bellingcat prostřednictvím Christa Grozieva podílel na falešném volání „agentovi FSB“, který měl být zodpovědný za dekontaminaci spodků blogera.
Toto spojení bylo potvrzeno, když Bellingcat bránil svůj příběh jako ospravedlnitelný navzdory rozdílu mezi tím, co Navalnyj ukázal ve svém videu a realitou.


Ale Bellingcat je jasně spojen se západními tajnými službami, CIA a MI6 v čele . Od počátku financování až po zdroje informací, které nejsou tak „otevřeným zdrojem“, jak tvrdí Bellingcat, vše jasně ukazuje na skutečnost, že tato „skupina vyšetřovatelů“ je ve skutečnosti zdrojem sloužící k veřejnému šíření informací pocházejících z tajných služeb.

Když k tomu přidáme, že bitcoinový účet, na který Navalnyj dostává dary, zaznamenává masivní příliv finančních prostředků, které neodpovídají tomu, co může dostat bloger, a jejichž celková částka nyní po příspěvku dvou velkých společností dosahuje 1,761 miliardy rublů (tj. 19,3 milionů euro).

A kromě více než neprůhledného původu těchto fondů představuje jejich použití také problém. Ruská vyšetřovací komise tedy zjistila, že z více než 588 milionů rublů shromažďovaných různými nevládními organizacemi, včetně FBK (dále jen Navalnyj a Sobol Foundation), 356 milionů rublů byly podle Navalného používány osobně (včetně platby za dovolenou v zahraničí) kdy tyto prostředky měly být použity na fungování jeho nadace a těchto nevládních organizací.

V právním jazyce se tomu říká zpronevěra a ruské úřady se v tomto ohledu rozhodly trestně stíhat Alexeje Navalného. Je třeba říci, že se nejedná o první případ , protože milost Navalného, kterou v roce 2020 několikrát porušil a pro kterou je dnes odsouzen, souvisí s aférou Yves Rocher. Případ, ve kterém zpronevěřil a pral peníze a za který byl spolu se svým bratrem odsouzen.

Na rozdíl od toho, čemu by někteří rádi věřili, nejde v žádném případě o politický problém. Yves Rocher je francouzská soukromá společnost, která nemá nic společného s Kremlem. V roce 2012 se společností podezřelou z podvodu bylo zahájeno soudní řízení, které odhalilo, že bratři Navalnyjové, Alexej a Oleg (kteří pracovali na ruské poště) založili falešnou přepravní společnost, jejímž prostřednictvím přesvědčili Yves Rocher, aby posílali své balíčky.

Ve skutečnosti byly balíčky přepraveny společností jiné blízké Navalnému, která z 55 milionů, které Yves Rocher zaplatil, obdržela pouze 31 milionů rublů. Zbytek byl vyprán a skončil v kapsách bratří Navalných.

Oba bratři byli za tento podvod usvědčeni. Oleg dostal 3,5 roku nepodmíněně a Alexej stejný, ale podmíněný trest. A opět, na rozdíl od toho, co si můžeme přečíst mezi západními příznivci Navalného, nebyl jeho trest zrušen. Jen bylo požadováno, aby byl případ bratří Navalných znovu vyšetřen, což se stalo. Ruský nejvyšší soud rozsudek potvrdil, protože byl oprávněný.

Pokud EÚLP nerozlišuje mezi běžnými obchodními praktikami a zpronevěrou, nemusí se ruská spravedlnost podvolit tomuto deliriu pod záminkou, že „pan 2%“ je oponentem Vladimíra Poutina. Být politickým protivníkem není totem soudní imunity!

Zejména proto, že případ Yves Rocher je již druhým případem, ve kterém Alexej Džavalny dostal podmíněný trest odnětí svobody , přičemž prvním případem je případ Kirovles, kdy bylo odcizeno 16 milionů rublů (pokud by ruské úřady byly pro Navaľného tak zlovolné, že už měl být podruhé odsouzen do vězení)! I tam to byla otázka zpronevěry, ale tentokrát na úkor státu (to znamená přesně to, co obviňuje Vladimíra Poutina).

Kdyby byl Navalnyj jen podvodník, bylo by to menší zlo. Ale není to jen tak. Je také agentem pracujícím v zámoří, jak dokázal, když jeho nadace FBK vyzvala Joea Bidena, aby uvalil sankce na ruské podnikatele a politiky, nebo když vyzval EU, aby přijala podobné sankce. Navaľnyj otevřeně vyzývá USA a EU, aby zasahovaly do ruské domácí politiky a poškozovaly zájmy jeho rodné země. Říká se tomu velezrada a někteří v Rusku požadují, aby byl za to stíhán Navalnyj.

Když to dáme dohromady a enormní financování, které získává ve formě bitcoinů (tedy anonymních), je toho už dost na to, abychom se ptali. Otázky, na které odpovídá video zveřejněné společností RT a které ukazuje, že Navalného pravá ruka a ředitel FBK Vladimir Achourkov žádají o několik milionů dolarů ročně od Jamese Williama Thomase Forda, bývalého druhého tajemníka pro politické záležitosti britského velvyslanectví v Rusku a podezření ze strany FSB, že je tajným agentem MI6. Třešničkou na dortu je, že je ženatý s Elisabeth Grenberg, podezřelou z práce pro švédské zpravodajské služby.

Video údajně natočila FSB v roce 2012 v restauraci v Moskvě. Slyšíme Achourkova žádat o peníze. A ne malou částku.

…„ Kdybychom měli více peněz, samozřejmě bychom mohli zvýšit naše příležitosti .... Pokud by někdo utratil, nevím ... 10 nebo 20 milionů dolarů ročně, abychom ho podpořili, viděli bychom úplně jinou situaci. A to není velké množství peněz pro lidi s miliardami, kteří jsou ve hře. To je poselství z mé strany pro získávání finančních prostředků a mluvit s lidmi ve světě,“ řekl Ashurkov svému kontaktu na britském velvyslanectví.




A Achourkovův plán, pro který by tyto miliony potřeboval, zní poněkud povědomě: masové protesty, propaganda a občanské iniciativy. Připomíná vám to něco? Ale ano, pseudovyšetřování Navalného a demonstrace posledních dvou víkendů.

Drahé pseudo-průzkumy. Xavier Moreau ve svém posledním videu o Alexeji Navalném skutečně řekl, že jeho 3D simulace a pronájem filmových prostor v Německu pro jeho video o „Putinově paláci“ musely celkem stát několik milionů eur.

Odkud tyto peníze pocházejí? Můžeme získat docela jasnou představu o zemích, které k tomu přispívají, když se podíváme na poznávací značky diplomatických automobilů, které byly zaparkované před soudem, kde se odehrává soud s Navalným : USA, Velká Británie, Německo, méně významné země jako je Polsko, Dánsko, Lotyšsko, Litva, Švédsko, Švýcarsko, Norsko, Kanada, Bulharsko, Finsko, Japonsko, Rakousko a Česká republika.

Různá velvyslanectví mohla ospravedlnit přítomnost svých diplomatů tím, že je to obvyklá praxe, moskevský soud toto zcela chybné odůvodnění demystifikoval a zdůraznil, že je to poprvé, co je na jednání ruského soudu přítomno tolik diplomatů cizinců! Obvyklou praxí je účastnit se soudního procesu s občanem pocházejícím z dané země velvyslanectví, nikoli s ruským občanem!

Velká zahraniční diplomatická přítomnost, která nepřinesla štěstí Alexeji Navalnému. V době psaní těchto řádků soud právě proměnil jeho podmíněný trest v nepodmíněný a bloger byl poslán do trestanecké kolonie na 2,5 roku (3,5 roku podmíněného trestu převedeného na nepodmíněný trest, mínus rok strávený v domácím vězení).

Navaľnyj se jistě odvolá, ale pochybuji, že rozsudek se bude lišit, protože se zdá, že trpělivost ruských úřadů s „panem 2%“ došla. Alexej Navaľnyj hrál příliš často se svým statusem politického oponenta, aby opakovaně beztrestně porušoval zákony, a zdá se, že Moskva se rozhodla ukončit tuto nezdravou hru. Bylo na čase si uvědomit, že zákon je zákon a že je stejný pro všechny, včetně blogera, který si myslí, že je oponentem Vladimíra Putina číslo jedna.





91 komentářů :

  1. Pokud mají v Rusku prokázánu spolupráci se zahraničními tajnými službami, nic nebrání poslat do kolonie pana Navalného na deset a více let. V USA dostal jejich občan za spolupráci s Mossadem 30 let. A to jde o spřátelený Izrael! Nebo po odsezení trestu ho posadit na nejbližší spoj do některé ze jmenovaných zemí a popřát mu mnoho úspěchů. Byl by chvíli obvyklý cirkus, ale pak by se hledal jiný Navalnyj. Kdo si dneska vzpomene na šlapadla Pussy Riots? A jaké to byly celebrity! Jediné fuchtle, které vystupovaly v Dolní komoře britského parlamentu, oficiálně byly pozvány do Oválné pracovny prezidenta USA. Tyto štětky se muckaly s kdejakým politikem EU. A pes po nich neštěkne. Kdepak je paní Tichanovská? A bylo jí ještě zcela nedávno všude plno. Odložila vařečku a šla se věnovat prezidentování Běloruska. Koho ještě zajímá? A co pan Guaidó? Takto podle USA a jejich poskoků z EU prezident Venezuely? I Miloš zeman mu blahopřál k jeho jmenování z USA (nikdo ho totiž ve Venezuele nevolil). takže bych to nějak nedramatizoval. Sejde z očí, sejde z mysli. U těchto "oponentů" na jedno použití to jde rychle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a zapomněl jste zmínit "statečnou pilotku Šavčenkovou", která po svém triumfálním návratu z ozdravné dovolené v Rusku, čerstě zvolená do verchovnej rady a oceněná spoustou metálů, vyznamenání a dárků od všelijakých povětšinou pochybných EU-institucí a politiků (včetně Mirdy Tullamore Kalouska - který ji slavnostně předal jakýsi kinžál) prohlásila že, cituji: ".idáci si podmanili celou Ukrajinu a ovládají vše...", jak dopadla?
      Všichni ji ihned zapudili, úplně vymazali a strčili do díry, přestože byla hrdinkou, poslankyní s imunitou a miliony fanoušků a žadatelů o ruku i u nás a prohlásili vlastizrádkyni připravující puč. Koho dneska zajímá?

      Vymazat
    2. bravo chlapi 7:55 + 9:06 lepe bych to nedal

      Vymazat
    3. Kdepak si asi leští bagančata Free Nadia?
      🤪
      Připodepisuji všechny příspěvky.

      Vymazat
    4. 9.06
      No přece vědu zajímá!
      Jediný člověk který během hladovky přibral!

      Vymazat
    5. Snusky Ubohosti propagandistu,/active measure/,jsou opravdu az k placi.
      Zrejme nemaji zadny vyber.
      Do hlavni role si vybrali lidskou trosku, + dalsi, defraudanta ,malickeho /petty/,ale poslusneho a snaziveho zlodejicka,ktery hyri pomluvami a ta vymyslena akce s zase novicokem /to uz se neda nazvat ani ubohosti/a v podlikackach, proste k placi a jeste navic chteji prave za to 10-20 milionu, akce opravdu hodna docenta Chocholouska, Pepka Vyskoc a serialoveho vraha Zodiac..
      Kolik milionu to asi stalo.
      Osnovovatele jsou zapadni urady tajnych sluzeb a dostavaji na takove akce rocne velke miliardy se stovkami tisicu zamestnancu v obrovskych uradech..
      Prisluhovaci taky snazivi ,jsou nemecka vlada v cele s Merkel. A jiste tez sluzky EU.
      Urcite si navic jeste rozdaji mezi sebou neco vyznamenani a povyseni.
      Narovnavani bananu aspon tech ruskych ,je cinnost u ktere meli zustat.
      Obycejnej clovek z toho dostava zachvaty, ze musi byt, nevyhnutelne,a proti sve vuli, neco daleko lepsiho a to spociva pouze v tom, ze jen prevazne a normalne mysli.

      Vymazat
  2. Ono proč ho tajné služby poslali do Ruska je jasné. Američani potřebují nové sankce proti Rusku. Třeba u nás teď pospíchají na dostavbu Dukovan. A proč? Protože jejich Vestinghouse postavil špatně elektrárnu ve Fukušimě. Ta způsobila největší jadernou havárii ve světě. Voda, kterou se chladí propálené reaktory už brzy nebude kde uskladnit a bude jí potřeba vylít do oceánu. No a tak je v Dukovanech potřeba mít ruku v rukávu dřív, než se začnou šířit zprávy o ekologické havárii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pane Kamenský, nejde ani tak o Dukovany,to je jen zástěrka, ale o výstavbu voj.základny u nás,aby byli k blíže k hranicím RF.Krym jim před nosem vyfoukli.Pokud dostanou dostavbu, podmínka bude hlídání stavby a jejich zaměstnanců armádou US.A je to.

      Vymazat
    2. Na další základnu, po Polské, asi nebudou mít. Poláci jim tam poskytnou perfektní servis vč. kobět. U nás je dost vlezdoamiřitníků, ale to jsou jenom paraziti. Jak by měly něco pořádného dělat tak to by byl tunel.

      Vymazat
  3. O roli Navalného může pochybovat jen člověk neinformovaný, politicky hysterický a vůbec ducha mdlého. Všechny kritéria splňuje "náš" ministr zahraničí Petříček, který dnem i nocí přemýšlí, jak by zkomplikoval česko - ruské vztahy. Upřímně se divím, že ještě stále zastává tuto funkci. Ubohá soc. dem., s takovým manšaftem se na výsluní nikdy nevyhrabe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (09:44):
      Zcela správně to adjektivum "náš" uvozujete!
      On totiž není náš, ale jejich.
      Ne nadarmo jsou totiž tito (ze zdejší páté) k nalezení v seznamech US spolku Aspen Inst. aj.

      Vymazat
  4. Západ musí být z Putina už ale hodně zoufalý.
    To když už ve své beznaději dokáže vidět bezeskrupulózního darebáka Navalného coby alternativu k Putinovi.
    Toho ovšem, k malé radosti Západu, v Rusku nikdo do vyšší politicko-veřejné funkce nezvolí. Ani pod vlivem.
    I Rusové dokážou volebně "ocenit" podvodníka, který se po právu odebírá za katr. Stejně jako i ocenit jeho novičokovou a palácově-videovou "taškařici.
    Pochybuji, že by dnes taková kreatura mohla ve volbách získat i ty dvě procenta. Leda tak od těch, kteří tam (s nataženou rukou) také pro CIA/MI6 šlapou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, zoufaly je Putin

      Vymazat
    2. 18.30
      Ba tak.
      Také bych si zoufal, kdyby mi za protihráče podsunuli takovou kreaturu.

      Vymazat
    3. 10:10
      Západ je tak zdegenerovaný a smradlavý, že nedokáže najít jinou loutku, než podobně zdegenerovaného primitiva Navalného, který to s tou zlodějinou provalil. :-) Jak se říká, vrána k vráně sedá. Proto jsou loutkami západu tyto odpadní kreatury. A zdejší odpad jménem Unkhowno alias Nacistický běžec alias Indický běžec alias JJ si to asi hodí - furt ho mažou a teď ještě smázli Vyvaleného. :-)

      Vymazat
  5. S většinou zde uvedených odezev na úvodní článek lze jen souhlasit. Je to vyjádření normálního zdravého rozumu. Jaká jsou však vyjádření politiků? Jako přes kopírák papouškují mocné západu. Jako Ti zrádní politici před 2. světovou válkou. Pan Petříček MZ v čele zástupu, opoziční politici, tisk i dnes býv. velitel pluka a později NGŠ Našedlý. Jen jediné světlo - náš PREZIDENT!! Myslím, že v této kolonii poslední a osamocen, jako BENEŠ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman se drží stranou, protože ví, že mu angažovanost ve věci Navalného nepomůže.

      Vymazat
  6. Tento západní poskok dostal 3.5 roku a je politicky vyřízený. Západ by chránil zločince stejně jako to dělali za socialismu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8.  

    Facebook
    Nemůžete přidávat příspěvky ani komentáře na 30 dní
    Tohle je reakce na to, že jste zveřejnili něco, co porušuje naše zásady komunity.

    Tento komentář porušuje naše zásady týkající se násilí a podněcování nenavisti:
    "jed na krysy? ten muzeme nyni nabidnout Navalenemu kdyz ten "smrtelny" novicok podobne jako u Skripalovic neucinkoval!😂"

    je to ma reakce na prispevek v diskuzi "ze na misto vakciny je treba dat Babisovi a vlade jed na krysy"!tento komentar neporusuje?😁😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neporušuje. Ten komentář napsal ten, který tě nechal zablokovat.

      Vymazat
    2. 22:51 je jich na babisovych strankach mnobo kteri vxprovokuji a pak udavaji!
      fcknFB ma mnoho spolupracovniku kteri nepohodlne diskutery dle pokktrebuji mazou a banuji i za NIC! pohunci "cukrkopce" dokonce
      blokuji za prilis castou ucast i jine kokotiny!na google ctete!

      Vymazat
  9. Ruské velvyslanectví v ČR považuje vměšování Prahy do vnitřních záležitostí Ruska za nepřípustné

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021020313147710-ruske-velvyslanectvi-v-cr-povazuje-vmesovani-prahy-do-vnitrnich-zalezitosti-ruska-za-nepripustne/

    V Pentagonu informovali o možnosti jaderné války s Ruskem

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021020313143740-v-pentagonu-informovali-o-moznosti-jaderne-valky-s-ruskem/

    OdpovědětVymazat
  10. Prezident Putin nedovolí rozjet Majdan jako na Ukrajině!
    JAK to skutečně začalo na Ukrajině.To bylo vysíláno na Slovensku! Podívejte se nato. To nám na ČT24 nesmí pustit.
    Ahoj,zkuste posoudit tuto verzi,která se velmi liší od verze ČT 1. Trochu jiné, než od české televize - přišlo od katolíků zeSlovenska. (Originál video je od patriarchátu Ukrajiny).
    ://gloria.tv/?media=540709

    OdpovědětVymazat
  11. Každá mrcha, kterou podporují USA je pro mne nedůvěryhodná. A člověk se nesmí divit, že Rusko, světová velmoc se podělá z kritiků ze Západu za takového podvodníka a správně vlastizrádce jakým je uváděný nevalný Nevalný. A bude klid, snad jen Petříček bude vyskakovat jako čertím proti medvědovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruský velvyslanec byl podle ČT předvolán k Petříčkovi, který mu nejspíše vysvětloval, že se Navalnému nesmí bránit lhát, krást a zpronevěřovat cizí peníze. Také má dovoleno pomlouvat a škodit Rusku. Stejně jako Bakala kradl u nás. Ten velvyslanec se musel po návratu domů válet smíchy nad tím, koho tolerujeme ve vládě. Nejsme my všichni za voly?

      Vymazat
    2. Velvyslanec s Petříčkem nejednal. Přijal ho Aleš Chmelař, manžel Maláčové. Oba socani. Chmelař prý mluví anglicky, francouzsky a německy. Jak je na tom s ruštinou, to se neví.

      Vymazat
    3. incognito, i na ruské ambasádě se mluví anglicky. Možná Zeman používá tu svou směšnou ruštinu se šíleným přízvukem, ale ostatní anglicky, případně jinými jazyky v EU. Ovšem dobrým zvykem bývalo, že se vyslanec méně důležité země naučil domácí jazyk. Myslím, že pán Zmejevskij česky nemluví ani nerozumí.

      Vymazat
    4. J.J.- bývalo zvykem, že každý státník mluvil řečí své země, kterou zastupoval, vyjímečně řečí hostitele, aby zdůraznil přátelství nebo podřízenost, vyberte si. Nahradila angličtina latinu, jako říšský dorozumívací jazyk?

      Vymazat
    5. M.Povolny, ano, english language je lingua franca současnosti. A buďme rádi, mohla by to být čínština. Možná jednou bude.

      Vymazat
    6. J.J,-francouzština byla módní jazyk, spíše umělecký než mocenský. S čínštinou můžete mít pravdu ale ne jako okupační jazyk!

      Vymazat
    7. No nechtěl bych být okupován Čínou. Jenže pojem okupační může být i ekonomického rázu a někdy to vyjde nastejno.

      Vymazat
    8. J,J,-myslíte systém Německa prostřednictvím EU?

      Vymazat
    9. Pane Povolný, vy nemáte moc znalostí o jejím kulturní struktuře Číny a nejedná se jen o Čínu. Já také až tolik ne, ale něco málo vím. Ona stačí třeba jen korejská fabrika a docela byste se divil, jaké jsou požadavky a firemní kultura. Věřte, že Čína OPRAVDU není náš vzor v uspořádání spoločnosti, navzdory jejich schopnostem a výkonnosti. Německo je blízké, velmi blízké, stejně tak ostatní sousedé, zvlášť V4. Dokonce i to Rusko je nám kulturně blíž než Čína. A když to říkám já, ač nerad, musíte mi věřit. To je prostě něco úplně jiného. Někomu by tento systém vyhovoval, drtivé většině ne.
      Čína překonala i Orwella.

      Vymazat
    10. Pozor na toho J.J.- je moc chytrej až bych konstatoval fanatik. A je jich u nás mnohem více !!!!

      Vymazat
    11. 8.07
      Výjimečně souhlas.
      V jedné takové jsem se ucházel před lety o brigádu, že jako jsou tam slušný chechtáky. No a přijde za mnou do skladu takovej vycmrndlej čecháček-kravaťáček a já se ptám co přesně budou mé povinnosti, co řidiče bejka, a on do mě, namísto odpovědi, začne hustit právě tu firemní kulturu.
      Tak to chvilku poslouchám a přemýšlím, jak to poslat kulantně do prdele. A ono to na mě zvýší hlas:
      "Vy mě neposloucháte!" Já na to: "A co jako? Zatím jsem ještě nedostal odpověď na otázku."
      Načež se to nakrklo a zvýšilo to na mě hlas o oktávu víš. To mě dožralo.
      "Čuš kašpare!" zařval jsem na to a mírně to od sebe odšťouchnul. Pak jsem tomu uchopil řepu do dlaní, palci tomu přizvedl vnějšky obočí do šikma a zahulákal na to: "Tohle si blbečku můžeš trénovat do zrcadla, ale mě osobně můžeš nejvejš políbit prdel! A ty dva čuráci co ti chvátaj na pomoc (blížilo se ke mě něco jako ochranka) taky!" načež jsem odkráčel středem.
      Jojo. Není nad osobní zkušenost.

      Vymazat
    12. 11.17
      Myslíte pornáče jandu? No, někde ty svý hodnoty orgasmu svejch myšlének musí cmrndat, žejo, když na orgasmy svej hodnoty před kamerou se vyflajs.

      Vymazat
    13. J.J.- nemám dnes moc času, tak nereaguji aktuálně. Vy jste jen propagandista a do žádné hlubší debaty o čemkoliv se nepustíte. Dejte téma a potom se uvidí, jaké jsou Vaše znalosti. Je jedno, které zvolíte, ale logikou Vás musím porazit sám, nebo za pomoci zdejších a vzdělanějších lidí. Máte na to?

      Vymazat
    14. Ježíš, Miroslave, nestrašte!
      Ještě by mohl myslet, že ho bereme vážně.

      Vymazat
    15. Milane, nebojte se, J.J. hozenou rukavici nezvedne.

      Vymazat
    16. Pane Povolný, vy máte práci, já taky. Už jsem vám sem nedávno šoupnul tři linky, dva články (český a anglický) a jedno dvacetiminutové videjko. Nevím, kde to teď mám znovu hledat a nechce se mi. Jestli jste obdivovatel Číny, OK, já osobně proti Číňanům nic nemám taky. Rozdíl mezi čínskymi (vietnamskými) migranty a těmi treba z Pakistanu, Bangladéše apod. je viditelný v pracovním nasazení a houževnatosti.

      Jenže pokud hledáte tzv. kolektivni národy, pak to jsou právě tyto, Čína, Japonsko, Korea a právě tyto národy mají v povaze se bez reptání podřizovat nařízením a vrchnosti. Takže ne Rusko, které je v této charakteristice ještě rozvolněnější než Němci, ale JV Asie

      Z toho vyplývá, že většině Číňanů nevadí všudepřítomný Big Brother, který je pronásleduje i během velké potřeby na WC a výsledky činnosti agreguje v databázách, aby následně přidělil nebo ubral body tzv. "sociálního statusu". Od této hodnoty se odvíjí život dotyčného jedince a ... jeho rodiny. Tohle není fantasmagorie, to je každodenní čínská realita a popisují to Češi, Amíci, Brazilci, Rusové.. kteří v Číně žijí nebo žili

      Nevadilo by mi pobýt v Číně třeba i na delší dobu, i když možná by mi na základě nízkého statusu zablokovali bankovní konto a vyhostili že země 😏, ale neumím si představit, že bych tam měl takhle žít, mít rodinu a jednou zestárnout. Ne to fakt nechci.

      Můj kamarád a spolužák žil a pracoval šest let v Hang Žu, oženil se s tamní studentkou, narodil se jim syn, ale kořeny tam nezapustili. Právě kvůli tomuto faktoru, jinak by se možná dalo.

      Vymazat
    17. J.J. samozřejmě, protože to jsou odkojenci Konfuncia a pravda je pro ně pravda a ne euroatlantické lži a podrazy, na které jsme navyklý. Je to velmi obtížé a z těchto důvodů také jsou pro nás muslimové také nepřijatelní. To není rasizmus. V Číně jsem byl pracovně dva krát. Musel by tam člověk přijít dost mladý, pracovitý a učenlivý, aby dohnal to co do sebe dostávají Číňané od narození.

      Vymazat
    18. J.J.-Téma, které jste nadhodil je zajímavé, národy a místní kultura. Nejsem obdivovatel Číny, pokud v něčem, tak možná, že si nestvořili "boha" všemohoucího. Ze současnosti mně zajímá jejich státní kapitalizmus.

      Lidé jsou od přírody stádní, tedy kolektivní, pod vedením alfa samců. V tom je východ ještě "zaostalý"?! nebo ještě přírodní, jako jih.

      Nestává se Západ Římem, chléb a hry?

      Ten sociální status, aspoň jak jej chápu já je zajímavý. Kdo se podřídí hodnotám své skupiny a pracuje v její prospěch, není nesvoboda! Pokud jednotlivci mají možnost tuto skupinu opustit a již do ní nezasahovat. A zde se budeme my dva výrazně lišit.

      Kdokoliv se trhne, ztrácí morální právo zasahovat do vnitřních záležitostí komunity, jakkoliv posvěcené "Římem"!

      Myslím, že jsem Vám na většinu odpověděl, včetně smíšených manželství, které jsou stejně rizikové jako emigrace.

      Vymazat
    19. Drobná oprava, ...posvěcený "Římem"..,to abych se dotkl jejich vyslanců jejich pravdy. Jména si doplňte, nejen Navalného.

      Vymazat
  12. Myslím , že tohle hlavně Navalnýj potřebuje: diskuse aby se o něm mluvilo a psalo. A i negativní reklama je reklama. Předně Naválnyj je hloupý oligarcha, který kdyby byl chytřejší jako ti ostatní, co ovládají různé kraje, území, gubernie a dokonce postsovětské státy, kdyby se věnoval svému řemeslu byl by jinde. On nejde proti zřízení, vládě, jaká v Rusku je, ostatně proč by šel proti kapitalismu. Vždyť chrochtal blahem, když byl připojen Krym k Rusku. Jde tu jen o osobní spor mezi ním a Putinem. Především Navalnýj nemá rád Putina, který mu šlápl na kuří oko. A vo tom to je. Rozhodně Navalný není žádná osobnost aby do něj západ investoval. To je opravdu ztracená investice. Ten se jim prodraží...

    OdpovědětVymazat
  13. Můj soused si myslí, že us-neziskovky jsou novým, doprovodným jevem k posílení obyčejného byznisu jejich zakladetelů a mecenášů. Např. Navalný, někdo jej chce najednou dostat do Německa, Rusko dá souhlas a během cesty se jej někdo pokusí otrávit. To samozřejmě nedává žádný smysl. Zkusme si ale k tomuto "nesmyslu" přidat boj us byznismenů o nedokončení Severního proudu 2. Obrovský tlak na Německo, severské státy, EU. Neziskovky v Německu řádí jako pominuté, v Rusku demonstrují statisíce lidí a cíl? Soused tvrdí, že buď rozvrat, nebo naprostá izolace Ruska. Prostě nastoupí sankce a EU úředníci je sami a dobrovolně schválí. A Severní proud půjde do hajzlíku - hezky břidlicovej.
    Soused ten umí valit konspirace, to tedy jo :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Stačí se zamyslet nad tím, proč Bidenova administrativa v jednom z prvních kroků vyměnila ředitele organizace, která řídí a platí pobočky Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky.
    Tzv. měkké prostředky jsou mnohdy účinnější než rakety a bomby.
    Realita je, že nebýt RFE a Hlasu Ameriky, tak by občani vůbec nevěděli, že mají volat Veškrna na Hrad.
    My jsme dopadli ještě dobŕe, ale jinde, třeba na Ukrajině, si mohou našeptávači připsat hromady mrtvol.

    OdpovědětVymazat
  15. Kde berete materiál pro svá rozhodná stanoviska.Zde jste v nich naprosto osamocen.Podívejte se např. na ://gloria.tv/?media=540709. A těch svinstev USA a západu- včetně ČR je neurékom. Asi tak bolševiku.

    OdpovědětVymazat
  16. Unknown ty HOVNIVÁLE, nového Jelcina by jste chtěly. NASRAT. Jejich režim je jejich a do toho je každému hovno. Euroatlantické hovnoty mají málo bordelu doma? Dluhů, chudoby, bezdomovců, zvrhlíků, sexualit, vězňů, zanedbané infrastruktury. Přitom obrovské výdaje na ziskové neziskovky a zbrojní výdaje. Tohle nevnímá jenom naprostý idiot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unknown, už se vypni, meleš stále stejné nesmysly jako z kolovrátku -dojde i na tebe.....
      Agent centrální banky byl zatčen v Moskvě. Tisíce agentů pocházejících z Německa, Francie, Spojených států, Ruska, kteří pracují na nejrůznějších povstáních ve jménu lidských práv. Skutečným důvodem, proč existují, je samozřejmě to, že Rusko odmítá zavést systém centrální banky vlastněné osmi temnými rodinami. Doufám, že v Americe udělají totéž a okamžitě uvězní všechny agenty z osmi temných rodin, včetně západních médií a velkých technologických společností.“ https://t.me/Charlie_Ward/214

      Vymazat
  17. Unknowne. My tvoje výlevy jak přes kopírák známe. Máš velmi omezenou slovní zásobu a skoro celá se skládá ze sprosťáren. K věci nikdy nic. Jen urážky, výhružky a osočování jiných, zejména pak diskutujících s jiným názorem. Pánovi s knírkem by ses jistě velmi hodil. O tom tady nikdo nepochybuje. Ale my tady takové nechceme. Nemáš-li kromě svých sprosťáren co jiného dodat, tak sem prostě nelez!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danny, omlouvám se, nenávistný idiot byl smazán. Reagovat na toho hlupáka je ztrátou času.

      Vymazat
    2. Pane Dvořáku díky.:))

      Vymazat
  18. 2,5 roku nic moc není. To on se jen vyléčí z alkoholismu, zesílí praci a zdravou stravou a pak začne dělat bordel, a to už Vláda bude bohužel slabsi.

    OdpovědětVymazat


  19. Cit.: Rozsudok z roku 2014 vynesený ruskými súdmi v kauze Yves Rocher Európsky súd pre ľudské práva zrušil a Navaľnyj dostal od ruského štátu náhradu škody za nezákonné prenasledovanie. Aj samotná firma Yves Rocher v roku 2013 vykonala audit, ktorého výsledky potvrdili, že uzavretím dohody s bratmi Navaľnými jej nevznikla žiadna škoda.



    https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/576717-amnesty-ziada-borrella-aby-v-moskve-s-lavrovom-hovoril-o-kauze-navalnyj/#google_vignette

    Svět stojí za bratry Navalnými, kauza Yves Rocher a Kirovles jsou vykonstruované. Firma Rocher nemá ponětí o čo ruským soudům jde a Rusko už muselo Navalným vyplatit milionovou částku za újmu.

    Nechte to tady alespoň pár minut, je to z oficiálního zpravodajství deníku, který určitě není rusofobní. Najdete to nejen na pravda.sk ale i na pravda.ru

    OdpovědětVymazat
  20. Tady je další citace z iDnes.

    Místopředseda dumy Pjotr Tolstoj v pořadu tvrdil, že Evropský soud pro lidská práva neshledal Navalného nevinným v případu "zpronevěry u firmy Yves Rocher": „Čili dokonce v očích evropské justice je šejdíř a zloděj!“.

    Skutečnost je taková, že Evropský soud pro lidská práva v roce 2017 jednomyslně uznal, že ruské soudy porušily Navalného právo na spravedlivý proces, jakož i ustanovení o vyměření trestu výlučně na základě zákona. Ruské úřady vyplatily Navalnému odškodnění, které mu evropský soud přiznal, připomněla BBC.


    V ruské TV regulérně zavádějí. Jenže se jim to moc nevyplácí, protože v různých diskusích začíná být naprosto zřejmé, že toho lid začíná mít dost.
    Zvlášť, když v TV ukazují jakousi směšnou demonstraci v milionovém městě a diskutující pastují aktuální foto, kde jsou přeplněná centra navzdory krutým mrazům.

    Vím, že zde se na podobné informace reaguje sprostými nadávkami a následným smazáním. Tož žijte si v blahé nevědomosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J.J.- věřit v nepolitičnost Evropského soudu? Věřít v nepolitičnost našeho Ústavního soudu a i soudům obecným? Kde to žijete J.J.?

      Vymazat
    2. 19:14-je to věcí obyvatel Ruska, nikoliv Vaší.

      Vymazat
    3. 19:30- možná nevíte, že USA neuznávají rozhodnutí jiných soudů než vlastních. Proč by se tak nemohlo chovat i Rusko, Vy US file?

      Vymazat
    4. Pane Povolný a firmě Yves Rocher věřit můžeme? Oni tvrdí, že se nic nestalo.

      Vymazat
    5. J.J. Samozřejmě, vždyť na těch zákonech pro parazity pracovaly od dob feudalizmu. To byl taky takový milosrdný systém. Proto i dnes se najdou lidi co by chtěly OSVÍCENÉHO PANOVNÍKA.

      Vymazat
    6. J.J. -Jakékoliv firmě nevěřím protože za ní jednají právníci. Vy věříte právníkům?

      Vymazat
    7. Ale YR tvrdí, že se ji žádná ujma nestala už v r.2013. To tady ještě nebyla ani Ukrajina. Proč to tedy říkají?

      Vymazat
    8. J.J.-Diskutuji s Vámi v obecné rovině, je tedy na Vás, se ponořit do hloubky. Potom mohu reagovat.

      Vymazat
    9. M.Povolný, já se ale hloubkově Navalným nezaobírám, nezajímá mě. Klidně reagujte.

      Vymazat
    10. J.J.-Já také ne, tak proč se k němu vyjadřujete?

      Vymazat
    11. Vyjadřuju se k tomu proto, že je tady článek o Navalném a já jsem přinesl trochu jiné informace, než jsou v článku a diskusi. Mě Navalný jako osoba nezajímá. Nesleduju ho, nevím, kolik má dětí, kde bydlí, nezajímá mě to. Neznám detailně jeho soudní spisy, nejsem jeho advokát ani žalobce ani soudce. To vy ostatní tvrdíte, že máte vše z první ruky perfektně nastudováno a náhle se objeví i jiná verze. Dokonce ani nepoužíváte slova jako "pravděpodobně", "možná"... ale jste si vším bezmezně jisti. Nejen u Navalného.

      Takže se vsadím, že vy ostatní jste na tom stejně jako já, přesto se vyjadřujete. Podobně jako se vyjadřuje vedoucí skladu ojetých pneumatik na penzi k chemickým bojovým látkám, přistání na měsíci, vakcínám, výstavbě nového kollidoru v Cernu, klimatu, tajným dohodám z 2.světové války, co nebyly nikdy zveřejněny, k sestřelu letadla na Ukrajině, stavbě jaderných elektráren a obřích přehrad, vzácným živočišným druhům a prehistorické antropologii, k poloniu-210, ekonomické krizi... a dalším obsáhlým tématům, přičemž tvrdí, že se v těchto všech oblastech perfektně vyzná.

      Vymazat
    12. J.J.- mohu se jen opakovat. Nezajímá-li Vás Navalnyj, proč se k němu vyjadřujete! Já se k Navalnému vyjádřil jednou, že hraje hru mimo ruských tajných služeb. Zkuste to vyvrátit!

      Vymazat
    13. Ale já vám nechci nic vyvracet pane Povolný (skoro jsem napsal Navalný:). Vy můžete mít klidně svoje názory a já po vás nebudu chtít, abyste mi dokazoval, že o hru tajných jde. Navíc jsem nepochopil ten termín "hra mimo ruské tajné služby". Co to je?

      Vymazat
    14. J.J.- Je to nevhodné slovo, mělo být spojené "mimoruské" tedy cizí, zahraniční ap.

      V každém případě Vaše lépe formulované komentáře, oproti bezejmennému hulvátovi, nepostrádají týž směr, propagandy, bez snahy dobrat se relativní pravdy. Nepochybuji, že jste odborně školený, na co reagovat, abyste nemusel jít do detailů.

      Pokud jste stejný jako my, jak tvrdíte 8:45 a jste také "vedoucí skladu", proč jste zde, pro Vás nepřátelském prostředí? Bezejmenný doma nesmí mluvit sprostě, frustraci si léčí zde, co si léčíte Vy?

      Vymazat
    15. Proč si mám něco léčit, pane Povolný? Proč neustále lidem s jinými názory dáváte nějaké dehonestující nálepky. Líbilo by se tohle jednání vám mezi fanoušky TOP09? Asi ne, že? Jenže oni vám nadávat nebudou, budou s vám i sdílet vlastní zkušenosti a poznatky a diskutovat. Vy neustále nechápete, že každý jedinec může mít svoje vlastní názory a rád je diskutuje s těmi, kdo je má trochu odlišné. Zajímají mě vaše názory a důvody, proč v nich setrváváte, vždyť žijeme v jednom státě.

      Chodím občas i jinam, občas sem. Některé články zde jsou zajímavé, tož zaregistroval jsem se i v diskusi. Já se nepotřebuju presentovat, aby mě plácali po zádech, ale diskutovat. Jen já člověka s jinými názory nepovažuju za dementa, zrádce, lháře a psychopata. Občas se podívejte do diskusí na iDnes. Kultivované různé názory. A rozhodně nezasahuje do diskuse admin, aby lidem nadával do idiotů. Doufám, že se to zlepší.

      Vymazat
    16. J.J.-Musím znovu konstatovat, že jsem ještě od Vás názor neslyšel. V prvotní diskuzi se lidé testují dle ustálených klišé, levo-pravo, národní-globální. Potom je možné diskutovat, co je lepší a jít do detailů. Vše ostatní je propaganda. Každý jedinec, dokonce v jedné straně má různý názor a občas, demokraticky, složitě hledá konsenzus. Natož potom ve státě!

      Pokud tedy chceme hledat konsenzus státní, musíme si (většina) hledat odpovědi na základní otázky referendem, zda to chceme nebo ne, když už jsme v té demokratické části Evropy.

      Co se týče iDnes, jejich šéfredaktor, tuším Jaroslav Plesl, patří pro mne k uvěřitelným vyjímkám i k ideologickému směru, které musí zastupovat.

      Vymazat
  21. Tak už jsi zase tady ty duševní naháči? Zase ti nedala? USA + EU jsou drobný flíček na mapě. Zdaleka ne celý svět. Ale to se stačí kouknout na globus. A proč by se prezident velmoci měl zabývat zlodějíčkem a nýmandem?

    OdpovědětVymazat
  22. Danny, v podstatě nejde o Navalného. Je to už víc jak 1.000 let obehraná komedie. Nejlépe to vyjádřila prdlenka Madlenka původem z Čech: Je nespravedlivé, aby tak velkou zem s tolika nerostným bohatstvím vlastnilo tak málo lidí.

    OdpovědětVymazat

  23. Cit. Lidovky: Walesa navrhl uvězněného ruského opozičníka Navalného na Nobelovu cenu za mír

    Walesa není zrovna rusobijce. Dokonce i z Číny a Brazílie se ozývá, že by se postoj ruských soudů vůči Navalným měl zvážit.

    Zřejmě to zabásnutí má nějakou souvislost s blížícími se volbami. Ne že by Navalný získal většinu hlasů, on nemá politstranu, ale může vydatně zavařit Jednotnému Rusku, kterého už mají všichni plné zuby. V Rusku není stabilní systém D-R jako v USA, tam se z kdysi velké strany může velmi rychle stát nenáviděný outsider. A bez JR Putin nemá šanci smysluplně vládnout. Navalný se netají, že jeho cílem je zboření polit systému v Rusku a nabídnutí všech aktiv k privatizaci. Tj. on chce privatizovat i Gazprom, přičemž chce zablokovat konktrétní osoby a prevážně prodat akcie do zahraničí. Také se netají zrušením technologických gigantů a rozpuštěním ruské vojenské síly. Mladší ročníky volají po liberální politice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jako za co by měl tuto cenu dostat? Čím tento zloděj a defraudant přispěl lidstvu? Ale proč nakonec ne, že ano? Když ji mohl dostat Obama za to, že nerozpoutá válku (rozpoutal jich sedm) nebo terorista Arafat za to, že přestane vraždit (nepřestal). To už ji může dostat i takový nýmand.

      Vymazat
    2. Tyhle otázky musíte klást Walesovi.

      Vymazat
    3. Milane, vy jste docela prostý člověk, protože moje krátká sdělení pro vás mohou být užitečná. Nuž, dělejte jak myslíte. Ja jsem se tohle dočetl v ruskému informačním prostoru.

      Vymazat
    4. Dávám další zajímavou informaci:

      V Omsku náhle zemřel lékař, který se staral o otráveného Navalného.

      O stavu Navalného věděl všechno
      Maximišin byl v té době přítomen na ambulanci a jako jeden z nejkvalifikovanějších lékařů se o Navalného staral a uvedl ho do umělého kómatu.


      Měl jen 55 let a byl zdravý jako řepa. Sergej Maximišin, ačkoliv byl nepovolanější se k případu vyjadřovat, odmítl to a přenechal tuto práci svým podřízeným.

      Zatím se neví nic bližšího o příčině, ale nový americký president už avizoval, že pokud se vedení Ruská bude snažit odvlést pozornost svých obyvatel od problému Navalnyj, zaúřaduje NATO.
      V ruských diskusích nepochybují, že Maximišin byl také otráven.

      Vymazat
    5. 8.49
      Tak tak. Velice prostej prosťáček.
      No a?

      Vymazat
    6. 9.19
      Bodejť by Maximišák nezemřel. Ještě to tak! Aby někde vykecal, jak to všechno s tou "otravou" bylo, když všechno věděl. A bylo mu e-e platný, že odmítl se k případu vyjadřovat.
      Jo, a na copa zneživotněl - taky na novičok? Nebo už CIA došly zásoby?
      A s tím zaúřadováním NATO, to se mi taky moc líbí, jak chce Senila zvednout vojnu pro zneuctěné trencle.
      Ale nakonec proč ne? Když ji u nás mohli zvednout ševci pro červenou sukni, tak proč ne NATO pro fujtrencle, žejo.
      Vlastně... co blbnu. Bude se ouřadovat, ne bojovat. Tak to jó.
      Jinak, ta představa, kterak si Moskva nechá od kohokoli camrat do svých věcí, mě pobavila.
      Tak jsem se pobavil, ba i zasmál, a teď vážně - ty vážně věříš, že takové píčoviny co sem flákáš někdo
      bere vážně? Tedy krom Kavárny a vocazdejších příserkářů, rozumí se.

      Vymazat
    7. Vždyť ani nevíte, co se stalo, na co umřel a už spekulujete. Ani já to nevím, možná to byl infarkt. Jenže vy samozřejmě musíte ihned rozvíjet teorie a tvrdit, že to, co říkáte je čisto čistá pravda pravd.

      Podobné jednání jako u nicku "denny", který si z prstu vycucal, že "putinův palác" v Gelendžiku je NAJISTOTU reprezentativní prezidentský palác a argumentace, že takový má v Soči, nestačila. Vysmíval se jiným názorům s tím, že ON tohle ví nabeton. Nakonec se ukázalo, že to je nedokončený hotel nějakého developera. Takže tak to je s vašemi natuty pravými informacemi.

      Já se alespoň nevyjadřuju, když nevím.

      Vymazat
  24. Navalnyj není souzen za politiku, ale za podvody. Navalnyj je právník a finanční spekulant. V roce 2012 byl Alexej Navalnyj obviněn z podvodu na státní společnosti „Kirovles“ v transakci se dřevem a zpronevěry 10 000 metrů krychlových dřeva v ceně nejméně 16 milionů rublů. Za to byl odsouzen k 5 letům vězení.

    „Záměrně nepříznivých smluv za výrazně nadsazené ceny“ bylo víc.

    Dalšími trestními řízeními byly pomluvy. Maxim Liksutov, Dmitrij Sablin, Pavel Karpov, společnost „Moskevský školák“ a další… Navalnyj na základě rozsudků platil. Miliony rublů.

    No a posledním bylo trestní stíhání „Yves Rocher“ v případě tunelování. Alexej Navalnyj založil společnost na dopravu balíků. Mladší bratr Oleg Navalnyj, který v té době pracoval jako vedoucí oddělení interních zásilek pobočky Ruské pošty, přesvědčil zástupce Yves Rocher Vostok, že pobočka pošty v Jaroslavli nemohla plně uspokojit potřeby jeho společnosti při zasílání balíků a přesvědčil ho, aby uzavřel smlouvu o poskytování přepravních služeb s Navalného firmou. Za zvýšené ceny. Tržní prostředí… Mechanismus zprostředkovacího tunelu známý z našich „divokých“ devadesátých let. Škoda způsobená Yves Rocher Vostok se odhadovala na 26 milionů rublů. Stíhání začalo na žádost Bruna Leprouxe, šéfa ruské divize kosmetické společnosti Yves Rocher. Leproux potvrdil, že jeho trestní oznámení u Vyšetřovacího výboru Ruska v roce 2012 proti Navalnému bylo schváleno ústředím společnosti. Alexej a Oleg Navalní byli obviněni a několika instancemi souzení za krádež podvodem a za praní peněz.

    Jo, a ten zázrak Navalnyj podporuje "anexi" Krymu. A to jeho loutkovodičům jaksi nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to, že firma Yves Rocher tvrdí, že žádnou ujmu neutrpěla a kauza je vykonstruovaná. Navíc se to mělo odehrat před devíti lety, což je už dávno pasé.

      Vymazat
  25. Velká lednová krvavá majdanizace se v Rusku zkrátka nekoná.
    Navaleného debila uklidili do lochu, aby ho nemohl Putin osobně zamordovat a dětičky ze základních škol vrátili do kovidových učeben a je klid. A to je ten průser. Všichni ti nenávistní unkhovnové mají pěnu u huby a třískají svými těly o podlahu, protože Rusko se neutopilo v krvi (po vzoru juesej to udělat mělo).

    OdpovědětVymazat
  26. Je to opravdu velmi pohorsujici a nepripustne ,kdyz se Rusko a jeho vlada a urady vmesuji !!!,do cinnosti Navalneho, zapadnich tajnych diversantskych uradu, spionu a vyzvedacu, propagandy vsech zapadnich medii, vubec vsech protiruskych agentu v jejich energicke snaze, se vsichni jmenovani zabyvaji cinnosti za ucelem podvraceni a zniceni Ruskeho statu.!!
    A prave v Rusku.
    A Putin,president v Rusku, si navic stavi palace v Rusku a bez povoleni !!
    Skandal.
    Neda se opravdu nic delat ,jen zase vyhlasit sankce.

    OdpovědětVymazat
  27. J.J.5. února 2021 9:22
    Až na to, že firma Yves Rocher tvrdí, že žádnou ujmu neutrpěla a kauza je vykonstruovaná. Navíc se to mělo odehrat před devíti lety, což je už dávno pasé.
    ===============================================
    A co jiného b y měla firma tvrdit? Prostředků je dosti k tomu, aby tvrdila, když dojde na lámání chleba, to co je třeba tvrdit.

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.