Reklama

úterý 9. února 2021

Ústavní soud a změna volebního zákona pro volby na podzim 2021

Marie L. Neudorflová
9. 2. 2021

Většinové rozhodnutí Ústavního soudu zrušit ustanovení volebního zákona o multiplikačním kvóru pro vstup koalice do sněmovny, aby koalicím stačilo pro vstup do poslanecké sněmovny pouze 5% hlasů a zrušení D’Hondtovu metodu sčítání a bonusy pro vítěze voleb, může mít velmi závažné implikace pro český národ do budoucna. Není to jen snaha ovlivnit říjnové volby tak, aby Babiš nemohl po volbách v říjnu 2021 sestavit vládu. Jak řada politologů píše, nelegitimní pokus o ovlivnění podzimních voleb je ve skutečnosti snahou o destabilizaci politického systému s dosahem na destabilizaci státu.

D‘Hondtova metoda a bonusy pro vítězné strany byly zavedeny hlavně proto, aby bylo snadnější vytvořit parlamentní většinu, která je potřebná pro stabilitu, efektivitu parlamentu a pro demokratickou politiku. Atomizovaný parlament přímo demokracii ohrožuje. V případě odstranění zmíněných pojistek bude dosažení většiny mnohem obtížnější, ne-li nemožné. Dá se realisticky předpokládat, že budou vznikat nové malé strany s velmi specifickými úzkými zájmy či intencích. Jejich koalice v parlamentu budou mít potenciál blokovat jednání o čemkoli, co nebude v jejich zájmu, a naopak prosazovat zákony proti potřebám a zájmům většiny, národa. Vůbec je divné, že strany mohou před volbami dělat koalice. Veřejnost pak těžko může kontrolovat jejich program a jejich plnění.

V rámci vstřícnosti EU ke stále rostoucímu počtu menšin, včetně imigrantů, a její záměrné potlačování historické a kulturní identity národů a vytváření nových interpretací evropské historie 20. století, je možné považovat v nesouladu s převažujícími názory lidí zemí střední Evropy a tím v nesouladu s demokracií. Deficit demokracie v České republice bude prohlouben krokem Ústavního soudu změnou volebního zákona ve prospěch posílení reprezentace malých stran. Je velké nebezpečí, že koalice malých stran v parlamentu mohou nepozorovaně vytvářet podmínky pro přijetí různých tlaků z EU, které nejsou v zájmu kulturní, sociální a vzdělanecké úrovně českého národa, ba ani v zájmu stability českého státu. Každý malý národ ví, že jeho celková úroveň vyrostla hlavně z vlastního vytrvalého úsilí a že zásahy zvenčí málokdy přinesly prospěch, ale často tragedie. Poučení z historie bylo vždy nesmírně důležité a EU nám tuto možnost, v zájmu budování jakési říše nerovnoprávných názorů, chce vzít ve formě přepisování dějin a to i ve školních učebnicích.

To se týká i jejího záměru prosadit zrušení Dekrety Edvarda Beneše z. r. 1945 s argumentem, že do EU nepatří. Zrušení Dekretů Presidenta republiky by mohlo snadno vyústit v požadavek „restitucí“ majetku odsunutým Němcům, ačkoli několikrát bylo dohodnuto s Německem, že minulost je uzavřená. Zapomnělo Německo a ostatní západní státy, jaká kolektivní zvěrstva napáchalo Německo národům Evropy rozpoutáním dvou světových válek? Dnes se politika EU začíná jevit spíše jako snaha Německa, jejího nejsilnějšího člena, pokračovat v politice tradiční německé expanze. Nevědí vůdčí osobnosti, že před Hitlerem bylo Německo demokratické a zvrat nastal neskutečně rychle a úspěšně, jistě i v důsledku malé znalosti Němců historie, nedostatečné výchovy občanů v demokratických hodnotách a v malém respektu k sousedním menším národům. Zdá se, že jejich inklinace k velikášským ideám a moci stále doutná. Nepozorují, že se některým potomkům těch, kteří s Hitlerem kolaborovali, stýská po ztracené moci a majetku, odňatému jim mezinárodními institucemi a smlouvami po konci druhé světové války? Zkoumá někdo, zda se do funkcí v EU dostávají jen lidé s demokratickým přesvědčením? Vědí, že respekt k národům, k jejich kultuře, identitě a integritě je jedním z atributů demokracie? V tomto ohledu ekonomický liberalismus a neoliberalismus jsou mnohem blíže fašismu než demokracii.

Nehledě na nelegitimnost týkající se změn volebního zákona pro podzimní volby, jen v kontextu zmíněných skutečností týkajících se oslabování demokracie v České republice v této úvaze, by mohlo být nahlíženo na rozhodnutí Ústavního soudu změnit volební zákon jako na vlastizradu.

47 komentářů :

  1. Zkrátka a dobře - senátoři dosáhli ještě většího chaosu jak asi chtěli. Kdo má 70 a víc ať podniká na vlastní útraty a do politiky se nesmolí !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Brzy se ukáže zda rozhodnutí strejdy Rycheckého a jeho party nebude destabilizovat již tak nejednotnou politickou scénu. Vedení státu je vydíráno kde jakým
      blbečkem,umělcem nebo akademikem za podpory straniček, které se nemohou dostat ke korytu a neví
      proč. Řada negativních faktorů ovlivňujících správu státu se prohlubuje a ten podraz senátu,Lidovců,
      Topičů ,Stan,Pirátů a ODS s využitím ÚS může být
      nůž do zad slaboučkého státu. Nevolme ty prolhané pachatele,známe je z minula a dnes z televize kde ječí každý den. Je třeba se postavit za Babiše i když je oligarchou a je vydíraný doma i ze zahraničí. Je celkové lepší než kdokoliv ze straniček co makají pro 5% šmejdů oligarchů a velmoci,která nás má v hrsti.

      Smazat
    2. Mizerný stav státní správy ,která dnes bojuje s mimořádnou epidemií je aktuálně dost plasticky hodnocen panem plk.Šlachtou. Ten má na netu své stránky kde se vyjadřuje ke svému vstupu do politiky a odpovídá na otázky ke stavu justice,policie,celní správy a celkově i státní správy,vlády a opozice.
      Je velmi kritický k práci vedení mocenských složek a svůj pokus vstoupit do politiky vysvětluje hlavně přesvědčením,že ten stav je nutno zdola změnit.(volby)
      Zatím se nenaučil jasně komunikovat,potřebuje se
      zlepšit,ale důležitý je obsah toho co říká. Nemám důvod tomuto bývalému policistovi z praxe nevěřit.
      Jeho povídání na netu - doporučuji všem jako světlo
      kterým svítí na skutečný stav naší státní správy.
      Nikde jsem zatím tak závažné informace k věci neslyšel.

      Smazat
    3. Tomasi,pokud jste presvedcen,ze pan Slachta je nas lidovy komentator

      a on sam hleda cestu a kntakty s obcany a neni jen individualista,zkuste ho pozvat tady do diskuse.
      Mnohdy obcane vypadaji nadherne,ale pak se ukaze..
      no vsak vite.Upozornuji vas pokud mate zajem na clanek nahore,kde je o takovych vecech rec,prozatim se NIKDO nepokusil o napravu ve prospech volicu.
      Tak ho zkuste pozvat zda jeho idea je OK!

      Smazat
    4. Je věcí každého co si na netu vybere. Šlachta
      tam odpovídá na otázky k minulosti i současnosti. Je to mimořádně zajímavý pramen. Ale protože ho blíže neznám nebudu ho doporučovat. Nejsem "přesvědčen" že je "náš" lidový komentátor. To jsem nikde neřekl. Vím jen,že to byl šéf výkonného policejního útvaru,který byl zrušen na základě vymyšlených důvodů o nutné reorganizaci. Je napadán i dnes za svržení vlády
      Nečase a zmrzačené ODS. Voliči by si měli tuto epizodu dění ve státní správě ještě připomenout. "Dění¨ v ČSSD,ODS,justici a policii destabilizovalo stát - a nebyl to policista Šlachta kterého ta partička vyhodila a stále pomlouvá. Tím,že Šlachta
      od policie odešel a vstupuje do politiky si vytváří
      prostor i pro obhajobu svého postupu v době,kdy byl
      součástí vojensky organizovaného sboru. Tím byl i je stále do jisté míry omezen. Zejména se nemohl bránit útokům, že organizoval pád vlády Nečase,Jaňulky a Topolánka s Dalíkem pro Babiše.

      Smazat
  2. Národ je pod obrovským tlakem. Ofenziva na jeho zničení běží na všech úrovních. Situace začíná připomínat natlakovaný papiňák. Agrese a brutalita útoků je s výjimkou protektorátu bezprecedentní. S novými a novými eurozákony každý den přicházíme o naší suverenitu a státnost. Jsme jako pevnost, kterou se snaží germáni s pomocí kolaborantů dobýt. Nejvíce zarážející skutečností je fakt, s jakou zavilou nenávistí se snaží kolaboranti likvidovat svůj vlastní národ.
    Viděli jsme to na dehonestačním výtvoru Božena.
    Dalším šíleným kolaborantským útokem na náš národ je film Krajina ve stínu.
    https://pravyprostor.cz/krajina-ve-stinu-film-ktery-vykresluje-cechy-jako-krvelacne-a-degenerovane-bestie/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud se zamyslíte nad tím, jakou motivaci mají kolaboranti ke svému jednání, nedá se vysvětlit nějakou křivdou z minulosti (leckdy to jsou i prominenti minulého režimu). Oni mají svojí nenávist vypěstovanou ideologicky. Kořeny zla leží v neomarxismu a euroideologii. Jejich nenávist vyvěrá z ideologického fanatismu. Jsou to nakřížení rudí Khmerové s esesákama.

      Smazat
    2. Skutečně v tom není nic osobního. Kolaboranti vedou válku v zájmu germánské, neomarxistické EU se stejnou vášní, jako Hitler vyhlazoval Židy a budoval třetí říši, nebo komunisti budovali beztřídní společnost. Oni už nechtějí být Čechy oni chtějí být Evropany, jak jim to germáni nakukali. Jak pošetilé!
      Euroideologie byla pro Němce jediným východiskem z nacistického marastu a pasti. Žít s takovou špínou nešlo. Proto vymysleli EU a euroideologii, kde už nejsou žádní Němci, Francouzi, Dánové, Poláci, ale Evropané. Čistí a morální noví lidé. Jak prosté, milý Watsone!
      Kde se vzala tu se vzala - mytologická identita Evropan! Nikdo netuší, co to je. Nikdo nikdy žádného Evropana neviděl. Kdo to tedy ten Evropan podle euroideologie je? No je to notoricky známý Hitlerův nadčlověk v neomarxistickém kabátě. Jeho DNA je z půlky arabská z půlky evropská, jeho historická a kulturní paměť nulová. Vyžadována je pouze oddanost EU a euroideologii jako u psa.
      Největší překážkou v cestě nového neomarxistického nadčlověka Evropana jsou evropské národy. Ty musí vyhladit, zlikvidovat, vytrhat z kořenů.

      Smazat
    3. Kolaborantská propaganda říká, "Můžeš se vykoupit ze svého češství, když se staneš Evropanem!" "Pak se staneš čistým a špínu ze sebe smyješ!"
      Můžete namítnout, jakou špínu? Proč bych se měl vykupovat ze svého češství, na to že jsem Čech jsem hrdý! Jsem hrdý na českou historii a své předky.
      Ale s tím kolaborantská propaganda počítá. Kolaborantská propaganda má neomezené prostředky a bude tak dlouho lhát a pravdu zapírat, špinit a ohýbat, že vytvoří paralelní realitu, ve které nebude chtít mít s přívlastkem český, nikdo nic společného.

      Smazat
    4. Petr.Vy jste se rozpalil do běla. Zajímavé je, že na zap. frontě je klid, co se děje zde, reknu na vychode, nikdo neví a nezajímá. Nejsme jediny stat, co ma byt v rozvratu. Srbsko je ted zajimave.Ja chci vědět od nějakého politika, jestli je nutné na rozhodnuti ús reagovat už teď, proč ne až po konci voleb, když ús změnil pravidla v jejich průběhu. To do soutěže nepatří a tak by se k tomu měl parlament postavit, no ne? Budou mít po volbách 4 roky. To by ús a sponzory trochu rozesmutnilo. Ale, vsak zme cesi a zvládne se to, ne. V řecku mají myslím 2% pro vlez do parlamentu, ne že by to měl být nás vzor.
      Taky chci vědět, jestli po tom rozhodnuti má parlament a vláda šanci překopat ten zákon od zakladu, ne jen ty body, co nadiktoval ús. P. Okamuro, reknete něco.

      Smazat
    5. Jaké češství, jaká hrdost na to, že jsme Češi. Symbol české státnosti, horu Říp i s rotundou svatého Jiří, jsme předali do cizáckých rukou. Vždyť už to vlastní občanka USA. Teď ještě Karlštejn, Karlův most a Pražský hrad, i na ty se současnou politickou reprezentací dojde řada. Nic těm politikům není svaté, za dolary udělají vše, i národ prodají.

      Smazat
    6. Laco
      Oni jdou cíleně po tom, co utváří naší národní a kulturní identitu a povědomí. Sestřelují to jako terče na střelnici.
      Jde o neomarxistickou variaci na kulturní revoluci v Číně.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Kulturní_revoluce

      Smazat
    7. Teda Račice 21:17, to je vlastně pravda. Pravidla se během hry nemění, to respektují i malé děti.Takže máte pravdu. Parlament by měl udělat tůdle na ÚS a volby udělat postaru. Sílu na to zatím má. A potom by měl 4 roky na to řešit změnu volebního systému ku spokojenosti občanů. Jenže Babiš je prostě připosranej. To je problém.

      Smazat
    8. Petře, Němcům jsme buřt. Mám německé kolegy i podřízené a nikdy o nějakém zničeni byť jen jediného Čecha nepadlo ani slovo, klid.

      Smazat
    9. Martin. Taky je znám z blizka. Máte pravdu, oficiálně se o ničem nemluví. Ale ty spodní proudy začínají probublavat vic a vic, některé názory se už neskryvaji, o kterých se ještě před...5 lety třeba, bali mluvit. Nektera hnutí jsou polita živou vodou a myslím, že problém je. Oni ani nechcou nicit, zničeno už je, třeba kulturne, chcou ovládat.

      Smazat
    10. Martine, ocituji vám Helmolda z Bosau z Kroniky Slovanů. Helmold byl v polovině 12.století germánský farář na území polabských Slovanů, které se táhlo po pravém břehu Labe až k Hamburku. V 60.letech 12.století zahájil saský vévoda Jindřich Lev válku proti polabským Slovanům, především Oboritům a v podstatě je zlikvidoval.
      Helmold to komentuje slovy: "...rozdrtil sílu Slovanů více než všichni vévodové, kteří byli před ním a dokonce více než onen opěvovaný Ota. Jejich čelisti sevřel uzdou a otáčel je tam, kam se mu zachtělo. Praví "Mír" a poslechnou, poručí válku, a řeknou "Zde jsme".

      No řekněte, co se za těch skoro tisíc let změnilo? Nic!

      Smazat
  3. Je to tragédie. Jak se chceme bránit novodobým Hitlerům, když se necháme porazit i v takových jasných případech, jako je socha Koněva, nebo pomník Vlasovcům a byly i další případy.
    Tady nám nadzvuková letadla nepomohou. Nevolme politiky, kteří jsou koulí na noze českého národa !

    OdpovědětSmazat
  4. Pan premier prece rikal panu prezidentovi:
    Nebudte slusny, nechte se ockovat sputnikem!

    OdpovědětSmazat
  5. Ještě se mi nestalo, abych s paní Neudorflovou nesouhlasil, tentokrát musím oponovat. Český stát je složen s několika majoritních etnik a tak to musí zůstat, chceme-li zůstat "sví". To neznamená, že budeme odmítat ostatní etnika, která se časem asimilují v rámci ideí tohoto státního útvaru.

    Ne všechna etnika jsou asimilovatelná!

    Jiný problém jsou političtí zástupci, horující pro jinou formu státu v rámci "říše" nebo globalizmu pomocí ekonomických pák.

    Zde považuji novou formu volebního zákona za příležitost prosadit zájem majoritních etnik, zastoupených spíše malými stranami k emancipaci na politické scéně.

    Pod kterou platformou se soustředí v Parlamentu bude na nich a naší šťastné volbě. Náčrt jsem formuloval pod úvodním článkem o patro níže.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát s vámi pane Povolný zase vyjímečně nesouhlasím já, i když je mi to líto.

      Smazat
    2. Kasteláne, nevadí mi to, jen příště v čem?

      Smazat
    3. M.P. 19:10
      Já to napsal k vašemu komentáři o nějaký článek níže...

      Smazat
    4. Kasteláne a já Vám již odpověděl.

      Smazat
    5. M.P.20:28
      No já právě taky, ale už příště raději výš...:-)

      Smazat
    6. Ano, né, prosím, omlouvám se, ne omlouvám se.
      Pane Povolný i s Kastelánem, jděte si své pardony publikovat na jiný ven.
      Jedna věc je jistá.
      Je to plánovaná demontáž naší republiky.
      Dnes pomník Koněva, ráno instalace slávy Vlasovců, v poledne v EU zpochybnit Benešovy dekrety, na svačinu podkopat ústavnost ČR, no a k večeři si podělíme ten vzpurný český ksindl.
      Stačí si pouze nastudovat dějiny.
      A podobně se to děje i s ostatními státy východní Evropy.
      Jo jo, opět je zde anglosaská nadřazenost a my jim zase skáčeme na špek.

      Smazat
    7. Nejvíc mě na tom vadí jen to odevzdání.
      Nebudu se bránit, aby to nevypadalo jako nedemokratické.

      Smazat
    8. Pane Lubezi, diskutuji s Kastelánem o vnitřních problémech Česka. K těm nám tlačeným zvenčí se vyjadřuji také a myslím také dost otevřeně, nezávislost se nevyžvaní ale vybojovává a na takovou eventualitu i přes svůj věk jsem připraven.

      Smazat
    9. 18:51 Za ty "spíše malé strany" považujete ODS,TOP09 a flanďáky? No potěš koště!

      Smazat
    10. TOP09 a flanďáci jsou na vypadnutí ze Sněmovny, čili jsou to malé strany s malou podporou voličů. Stejně tak STAN, KSČM.

      Smazat
    11. VacHave, 14:51, přehlédl jsem, že je to na mně, proto reaguji pozdě, nicméně ze slušnosti.

      Jak napovídá i Váš nick ze spojitostí s uvedenými stranami, vaše doba minula, tak uvažujte o přepřah, pokud Vás nové strany, mnou míněné budou chtít.

      Ale Vy jistě něco vymyslíte.

      Smazat
  6. 5 z devíti příspěvků od dementa unkhovna!

    Admine to je naschvál a jediným vysvětlením je, že NR kope za neokony a fašisty (sice utajeně, ale v rozhodujících okamžicích světa dokonale).
    Tady nepomůže ani deklarativní mazání, protože obsah příspěvků toho dementa jsou pouze lži a vulgarismy, tedy snaha zlikvidovat diskusi na NR. A to se asi stane, lidé odejdou z NR jako odešli z blicích listů a vy nesplníte úkol páníška (nebudou šekelíky, jak píše Helenka).

    OdpovědětSmazat
  7. 18:40.
    Odstranění památníku Koněva, hanobení ruských symbolu je znakem znovupovstávání fašismu. Je třeba se tomu postavit. Lidé jako Vy, hitlerovi pohrobci a obdivovatelé, byli norimberským soudem odsouzeni.
    Maršál Koněv byl jeden z těch, kteří zachránili náš národ před vyhubením hitlerovským Německem.
    V další řadě učinil v roce 1956 přítrž řádícím neofašistickým bojůvkám, horthyovským pohrobkům, kteří vraždili maďarské občany.
    Zaslouží úctu. To jsou fakta.
    Ať Vám neprakne žilka...

    OdpovědětSmazat
  8. Je to na Vás, šéfech NR!

    Buď se v nejtěžší chvíli Slovanů postavíte za Národ, Stát, Rodinu a Pravdu, nebo na alternativě končíte!!
    Po bidetovi se rozhoduje o celém světě. Zda bude otrockou farmou rodšildů a rokefelerů a jejich satanistických nohsledů (pak nastartuje depopulace Slovanů), nebo zjistíte, že ještě máte koule a začnete hájit naše zájmy, nejenom Benešovy dekrety, ale i zemi před armádou isiláků a před totálním otroctvím pod germány a jejich páníšky (upřesnit mám zakázáno Dvořákem).
    Zatím zveřejňujete pouze zástupné problémy, které neumožňují suverenitu Českého státu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdopak se to pane Duro postavi za narod,rodinu a pravdu,

      kdyz to US zakazal a jakysi jeste snad existujici volebni poradek vymenil a nastolil za budouci chaos,rozval statu asi pry jakousi anarchii a zmatek coz je de fakto neomarxisticky plan modrych trockistu.

      Rikate,ze se zbytky OS timto zpusobem zdynamitovaly uplne na sracku a k transformaci na ČSV jeste nedoslo?

      Smazat

    2. Ďuro Trulo To musí pochopit právě ta mlčící většina co s námi chtějí udělat demožumpa a pyjáti.

      Smazat
  9. Nechte "neznámého" blbečka vydovádět, vždyť doslova symbolizuje úroveň podporovatelů stran tzv. demobloku. Psychopat, fašounek, malá a podlá zrůdička. Není to samozřejmě pěkný pohled, ale i takoví žijí mezi normálními lidmi.

    OdpovědětSmazat
  10. Paní Neudorflová vychází ze špatného východiska - z toho, že demokracie je vládou většiny. Mýlí se, demokracie není vládou většiny, ale vládou všech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rebele,vy nevidite,ze demokracie bude odstranena tim,

      ze si jakasi mensina brzy usurpuje vykriky,ze ona bude vladnout vetsine a to se vam pry ma libit?
      VLada vsech,kdopak to jsou ti "vsichni".
      Bude to ČSV kterou podporovat nechcete a zvlast tu ignorujete a nediskutujete o NPV t.j, navrhu Programu volicu a tak jste vytlacovan do sracek a nevidite to,ze jste tim de fakto proti sobe?

      Smazat
    2. Pane Krtečku,
      jistě víte, že demokracie je vláda lidu. Tak proč se šprajcujete, když to řeknu jinými slovy - že demokracie je vláda všeho lidu, tedy všech. A kdože jsou ti všichni? V obci všichni občané obce, v regionu všichni občané regionu, v kraji všichni občané kraje, ....
      Co na tom není jasné?

      Smazat
  11. Nedivím se, že nastanou problémy při sestavování vlády s početnější koalicí malých stran a dopadneme jako na Slovensku, kde se stále více a každý den mluví o pádu vlády, neboť se pidistraničky, kterých jsou 4 a každá chce mít pravdu. Tak takovou budoucnost nám nabízí bývalý komunista a předseda ÚS .

    OdpovědětSmazat
  12. Ta krasna zena je milenka Dvoraka?-)

    OdpovědětSmazat
  13. Rusove jeste nepozadali EU o registraci vakciny:
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sputnik-v-funkcni-vakcina-nebo-dalsi-zbran-v-putinove-hybridni-valce-141506

    OdpovědětSmazat
  14. Jak rekl ministr zahranici Petricek ruskemu velvyslanci:
    Strcte si sputnik na obeznou drahu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co říká Pochvíček je jedno. To není člověk který by se dostal slušnou demokratickou cestou na ministerstvo zahraničí.To je přece pytlík kterého si tam vydíráním Babiše dosadil významný Pražský srágora - Poche. Takže to s pochvíčkem vypadá jako šlápnutí do houna od začátku. Jsou lidi kterým to nevadí že.
      Proč asi ?

      Smazat
    2. Tvůj problém je pacholku evidentně výchova v rodině.
      Málo tě rodiče řezali když jsi lhal,byl drzí a používal sprostotu. To v životě nestačí. Přiblíží tě to jen k nejhoršímu póvlu.V rodině -tam někde bych viděl počátek tvé patologie. Špatně odhaduješ
      situaci a přeháníš hnusné nadávky. To ukazuje na tvůj strach budoucnosti . Budeš zmetku mazán všude kde
      se objevíš - svým mizerným způsobem života.

      Smazat
  15. Pan premier prece rikal panu prezidentovi:
    Nebudte slusny, nechte se ockovat sputnikem!

    OdpovědětSmazat
  16. Petříček....to je ten debil na MZV???

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.