Reklama

neděle 28. února 2021

Vážení přátelé a vlastenci,

Jiří Kobza

28. 2. 2021 ČNL

procházíme nejpřelomovějším obdobím od roku 1989, kdy skutečně řada věcí, dosud považovaných za jistoty, najednou mizí před našima očima a pokud se nevzepřeme, tak perspektiva nástupu anarchie a chaosu se stává čím dál zřetelnější.


Prezidentské volby z poslední doby (v USA a docela podobné i v Ugandě) ukázaly slabiny a snadnou zneužitelnost demokracie, kdy k úspěchu voleb stačí pár jednotek Antify, vojska a podpora médií.

Je s podivem, jak zarputile se naše media (namísto řešení skutečných problémů jako je migrace a rozhazování našich vypůjčených peněz na nesmyslné projekty EU) zalykají nenávistí proti Bělorusku (kde jenom naše MZV věnovalo letos protirežimním kruhům 10 mil.kč) a proti Rusku. Rusko si totiž dovolilo zarazit podvratné aktivity Člověka v tísni na svém území a vypakovat jeho proponenty ze země. Tomu samému Rusku, kde „disidenti“, otravovaní agenty GRU nejjedovatější látkou na světe novičokem (údajně 7x vražednějším než americká bojová otravná látka VX), zázračně přežívají a na rekonvalescenci se vrací právě do toho samého Ruska, které je chtělo „otrávit“. Témuž Rusku, kam Merkelová i Macron dojíždí za Putinem jak na chatu.

Do toho všeho epidemie covidů (tedy včetně mutantů) americké a britské vakcíny, šité horkou jehlou, kterých stejně není dostatek. Nicméně zase je zde snaha propagandistických veřejnoprávních médií zpochybnit ruskou a čínskou vakcínu. Ono je vůbec otázkou, zda Rusko a Čína po všech těch ostudných diplomatických karambolech pražského primátora Hřiba, starosty Prahy 6 Koláře, předsedy senátu Vystrčila a řeporyjského starosty Novotného- nemluvě o tradiční diplomatické nešikovnosti ministra Petříčka - nám ty vakcíny budou obě mocnosti ochotné vůbec dodat. Klasický příklad, jak ideologickou idiocii (nebo snad sofistikovanou diverzi)několika zaprodanců za potlesku Aspenu, odskáče národ.

Media se s podivnou zatvrzelostí vyhýbají nejdůležitějšímu tématu, kterým je astronomické zadlužování naší země, kdy vláda odmítá začít šetřit (například na zbytečných a předražených armádních akvizicích) ale naopak si rozmařile půjčuje čím dál víc, dokonce i pro neziskovky na rozvracení jiných režimů.

Je podivné, jak naše „umělecké kruhy“ se najednou soustředí na propagaci sudetoněmeckých srazů. Jak do nás buší své zvrácené představy o tom, jak zlí Čechoslováci po válce vraždili hodné nacisty a odsouvali občany Reichu do Německa. O těch 350.000 československých vysídlencích z pohraničí a přes 200 mrtvých, povražděných sudetskými ordnery, ani slovo! Jako by se to nikdy nestalo. Jsem si jist, že to dělají zcela zadarmo…

Piráti se již vidí ve Strakově akademii, Ústavní soud poslušně otáčí paragrafy volebního zákona, navzdory tomu, že to byl právě pan Rychetský (ČSSD), kdo stvořil na objednávku velkých stran (ODS a ČSSD) stávající volební zákon v roce 2003 (a stal se na to v roce 2004 soudcem ústavního soudu, zajímavá shoda) a který v roce 2009 potvrdil jeho správnost. Tentýž pan Rychetský nyní, když se z velkých stran staly malé a jeho mateřská ČSSD by se do sněmovny nejspíš nedostala, zázračně procitnul a prohlásil své dílo 8 měsíců před volbami, za protiústavní.

To nevymyslíš!


EU jako vždy totálně selhala a namísto řešení covidu se soustředí na bezuhlíkovou budoucnost EU (mimochodem, bez uhlíku, základního prvku molekuly bílkovin, žádná budoucnost nebude-je to záměr nebo neznalost?) a podporu nelegální migrace do Evropy.

Jsme na začátku snad největší ideologické bitvy současnosti. Zažili jsme je v letech 1948, 1968, 1989 a nyní. Nemohu se ale zbavit dojmu, že tato bude nejdivočejší a nejšpinavější. Myslím, že se tomu snad ani nebude v historii říkat kampaň.

Máme nejvyšší čas pochopit situaci, že všichni stojíme před zásadní volbou, jakou budeme chtít budoucnost pro své děti. Ty možnosti jsou v zásadě jenom dvě:

  • Budoucnost liberální, multikulturní, islamizovanou, bez respektu k tradicím, vlasti a rodině, se 74 pohlavími, gay parádami, volně dostupnými drogami a školstvím pod diktátem LGBT , které bude tyto nesmysly tlouct do našich dětí. Budoucnost posluhování suděťákům, zrušení Benešových dekretů a v podstatě konec České republiky a národa Čechů. Budoucnost, která povede k anarchii až k chaosu, jak to vidíme například (mj) ve Francii, Belgii a v Německu. U nás tuto vizi reprezentují strany jako Piráti, STAN,KDU-ČSL,TOP09 a ČSSD,za podpory neziskovek a aktivistů, placených ze zahraničí.
  • nebo budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové, konzervativní, demokratickou, stojící na rodinných vazbách, úctě k předkům, našim kulturním tradicím a kořenům, ke svému národu a státu. Ten stát a národ, který nám odkázali, máme za povinnost chránit a předat jako dědictví našim dětem a vnukům, aby v tom pokračovali. Tuto politiku reprezentuje hnutí SPD.

Cesta k totalitě a diktatuře, jak nás učí historie, vede vždy přes chaos. Chceme to? Já ne! Ještě je můžeme zastavit. Poslední možnost, jak zastavit rozpad tradiční společnosti bez dramatických otřesů, budou říjnové volby. Pečlivě tedy zvažte, komu a proč dáte svůj hlas a také sledujte vývoj volebního zákona, kdy se autoři opoziční smlouvy a původního nespravedlivého zákona nyní snaží ten jejich zákon otočit tak, aby zabránili vlastencům vládnout v této zemi.

Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD, abych zodpovědně dostál své povinnosti občana a rodiče, aby mé děti mohly žít svobodně v úctě k české minulosti a s nadějí na českou budoucnost.

V době, kdy díky eurokomisařce Jourové, která tak snadno zapomněla na svou vlast, probíhá cenzura sociálních sítí a internetu, tato cenzura se postupně zesiluje nejenom mazáním „nevhodných“ vlasteneckých příspěvků ale např. u facebooku i omezováním dosahu. Jako jediný dosud necenzurovaný prostředek tak zůstává emailová korespondence.

Pokud tedy sdílíte stejné obavy o budoucnost svých dětí, tohoto národa a státu, není vám jedno, v jakém světě vaše děti budou žít, pošlete tento vzkaz dál, svým přátelům a známým.

Držme spolu


Mgr.Jiří Kobza, 8. 2. 2021

93 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Tleskat nestaci,musi se Babisovi rict,ze plnik "quotu GATES"

      tj pobit nejmene 50 000 volicu v CR Covidem 19 je bak,bak!
      Take se lze divit,ze komise vedeni tj pry SPD vedeni 5 lidi nezaseda kazdy den a kazdou noc,aby posilila Program SPD,ktery dava pry jen 6% a staci panu OKI jen na taborove recneni,kdy se cely parlament nudi a vyda se na svacinu,protoze volici SPD nepripominaji panu OK,ze je treba VETSINY v parlamentu,aby body, ktere ma v Programu cekame jako obcane 31let byly odsouhlaseny.

      Mame aktivovat snad PLAN B jak nam narizje jakysi Rychetsky a povolat k zivotu jen ty strany ktere si budou chtit do svych volebnich listu zaradit NPV
      tj NARODNI PROGRAM VOLICU,ze ktereho uz jsou znamy nektere body pro ty polit.subjekty ktere si je budou chtit zaradit do sve nyni zcela zasmolene politiky,ktera se ukazuje pro volice NEPOTREBNA a je docela mozne,ze se bude muset k zivotu vyvolat dostatecne mnozstvi,treba i NOVYCH stran,nebot stare se opotrebily a mohou jit do stareho zeleza cili šrotu,kdyz uz nejsou schopni realizovat OBCANSKOU PRIMOU DEMOKRACIII HNED ve forme jakou vidime fungovat tady na Nove republice a basta fidli!!

      Smazat
  2. Teda pane Kobza? Lépe bych to nenapsal ani já...Skvělé! Je tam téměř vše.

    OdpovědětSmazat
  3. Krátké, věcné, přesné, až na politika nezvyklé!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale nikoliv nezvyklé na politika p. Kobzu.
      Zatím žádné mínusy a často velké plusy za tu dobu, kdy mám možnost jej, trochu nesoustavně, sledovat.
      Včetně tohoto podnětného článku.

      Smazat
    2. Jsou dva druhy falešných slibů voličům v programech stran. Sliby, které strana nezamýšlí plnit, a sliby ze své podstaty nesplnitelné. SPD má iniciativní uvědomělé voliče. V SPD je spousta skvělých lidí. Všechna čest. Politiků, odborníků. Až na bloggera pana Okamuru, kterého drží v politice jen to falešné slibování na druhý způsob. Cožpak vystoupení z EU, přímá demokracie s odvolatelností politiků atd. jsou něco jiného? Co s tím? Jinými slovy, proč to volit? Až se vynadáváte, zkuste si odpovědět.

      Smazat
    3. Pane Novotny,pouzivate TADY na webu NR primou demokracii A TO IHNED

      Co to tady pisete,ze je to nesplnitelne,co vas to stary brachu napadlo za nesmysly,vysvetlete co vlastne chcete.
      Ono v podstate NEJDE NIC pokud budeme sedet dalsich 31 let jak pitta a dame si jako obcane vse libit.

      Napiste co chcete a nedelejte tu bordel jako by jste byl jakysi začkly neomarxista a pirat a kdovi kdo.

      Smazat
    4. 14:47
      Myslím, že se dá splnit všechno, poud je k tomu vůle a dá se do toho odvaha a srdce. Problém SPD je podle mě v tom, že se nechce spojit ve svém boji s jinými demokratickými stranami. Teď není čas na žabomyší války a označování se všelijakými příměry. Jestli SPD zůstane osamocena, skutečně nemá šanci něco prosadit. A pokud ještě k tomu otrávení voliči zůstanou doma a uvěří, že se nedá vyhrát, bude nám hodně těžko.

      Smazat
    5. 14.47
      Ale, ale, ale... Zajímavé. Ten apel na faleš a předjímání nesplnitelnosti slibů, jinak řečeno nesplnitelnosti programu SPD. A následná otázka předjímající splnitelnost či nesplnitelnost slibů:
      "Cožpak vystoupení z EU, přímá demokracie s odvolatelností politiků atd. jsou něco jiného?" a závěr "Co s tím" a "proč to volit" manipulaci korunuje.
      Ne, soudruhu Novotný, sobě neodpovím. Namísto toho se obrátím na ostatní diskutéry.

      Přátelé, poučte se jak se dělá manipulace in natura.
      Napřed něco medu kolem huby: Iniciativní, uvědomělí voliči (soudruh zřejmě ráčil uvědoměle řečnit na schůzích KSČ), skvělí lidé, politici, odborníci všechna čest, no a když pánovi, resp. soudruhovi, abych neurazil, dojde med, pořádně se do toho obuje a napadne lídra SPD.

      Takže přátelé!
      Nenadávejte soudruhovi Novotnému, jak doufá. Jen zbytečná ztráta energie. Namísto toho seznamujte své přátele a známé s programem SPD a vysvětlete jim, že když hodí do urny svůj hlas SPD, je to hlas pro program SPD, ne hlas pro občana Okamuru. A že jen a pouze tímto způsobem lze dosáhnout změny, proměnit sliby ve skutek, a novotným ukázat vztyčený prostředníček.

      Smazat
    6. Milane, Vy jeden zahradníku, že Vy si myslíte, že mezinárodní postavení Švýcarska je výsledkem vůle jeho občanů z kantonálnich referend? Svatá prostoto. Nechte toho povykování, manipulací a podsouvání vlastní hlouposti druhým, abyste jim to mohl krásně nandat. Co jsem napsal, nebyl med okolo Vaší huby, ale upřímná slova uznání takovým politikům, jako je pan Kobza. Ale překročil jsem tabu zahrady Čech a dovolil si mít věcné námitky vůči Vašemu lídrovi. Tak jste se nakonec roznadśval. Nazdar

      Smazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  5. Pan Kobza to pekne napsal, ale myslim si, ze soucasna situace nema politicke reseni. Jenom to bude zase dalsi nadeje, a dalsi zklamani. Potrebujeme plan B.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9.17
      Ale má, paní Věrko má. A máme v rukou my, voliči. Taková ta drobná práce mezi známými. Seznámit je s programem SPD a přesvědčit je, ať protentokrát nezůstávají doma, ale jdou to hodit SPD.
      A po případném vítězství SPD prosadit povinné volby. Ale to už je v podstatě plán b) a neleží v našich rukách. Jenže bez příčiny, vhození volebních lístků pro SPD, nebude ani následek - plán b) a smysluplná politika.

      Smazat
    2. No SPD podle toho jak se Tomio obul do Volnýho když mu odebrali v parlamentu možnost se vyjádřit (těsně před jeho vystoupením vulgarity Feryho o debi.lech se v pohodě přešlo) jenom proto, že opustil SPD aniž by viděl, co bylo příčinou "flákance" tak v SPD nevidím naději na něco lepšího

      Smazat
    3. Chce to otočit Wendy. V čem tedy vidíte "naději" na něco ne horšího, když vyloučíte SPD? Ale odpověď dejte realistickou!

      Smazat
    4. Pane Milane,
      nejsem expert imunolog, ale vám bych doporučil včerejší H.Park v ČT. Tam profesor A.Almond z Oxfordu srozumitně vysvětlil kategorie virů.
      Současné pře o efektivnosti vakcín, dle výrobců, jsou předčasné pravdu odhalí čas. Zrovna tak, jak propadly teorie chřipčičky a promořování. Zatím není jinà cesta, než skutečné omezování kontaktů a vakcinace. Bylo by snad vhodné omezít politikaření, které jen zbytečně hecuje lidi a naopak soustředit na lepší zabezpečení vakcín a rozumnou formu karantén. Hádky v parlamentu tomu nepomůžou.

      Smazat
    5. Vero,politicke reseni vytvareji POLITICI a nyni je videt,ze "prcedovi"se makat nechce,

      ale da se ohlupovat GR TV,ktery ty strejdy z padlamentu ma v hrsti,toci s nimi informacne jako klikou a cpe jim do palice,ze MUSI poslouchat frau von Leyno,ktera vzbuzuje podezreni,ze pracuje na vylidneni a zniceni Europasojuzu a zapira,ze EU chce pomoci prave jen pan nas car Putin a ona jeho pomoc tj skwelou vakcinu Sputnik V odkopava na orbit,zatimco nam ji cely svet v cele produkci CCCP odmontuje pred nosem a vysmeje se jejimu "politbyru"se kterym mame vsichni davno komunisticke zkusenosti a pro ni je to novinka a mota se v tom jako kača!

      Adonisi,proboha co to tady pises za nemysly,ze budeme muset nosit cely zivot rousky,kdyz nam to naridi "preceda",ktery pry umi ridit stat jako podnik,ale jen za dobreho pocasi,zavane li vetricek tak nam tu kredencuje nesmysly o tom,ze nevidi jak zoufale zada Rusko o registraci sve vakciny,ktera je skoro zdarma a zpupna EU vedena von LEYNO ho za to kope do zadku a k tomu lze,ze nevidi zadost o registraci uz z 29.1.2021!

      No mame my to,zvoleneho "precedu"jen co je pravda.
      Mohl by se tu mezi nami objevit a vysvetlit proc chce ory tu "QUOTU GATES" tj 50 000 neboztiku volicu v CR!!

      Smazat
    6. Pane Krtečku, doba je zlá a moc řešení zatím nemáme. Roušky a minimum kontaktů jakštakš fungují, s vakcinací je problém a možná i kšeft. Tak co navrhujete ? Jinak celá Evropa roušky nosí i když nemají našeho premiéra. Mrzí mne, že musím opakovat, že AB ani ANO nejsou moje krevní skupina a kdybych věděl o lepším premiérovi, tak proč ne. Ale zatím se všichni jen vykecávají, vždyť stačí sledovat přenosy z Parlamentu. Co se týče Sputniku, tak premiér i prezident jsou pro, ale zablokovala ho ředitelka Státního ústavu pro kontrolu léčiv. Tak se dovoz asi protáhne a budou to řešit právníci. Nevím pane Krtečku, zda žijeme ve stejné zemi. Podle mne momentálně výměna premiéra nic nezmění, že se podařilo z něj udělat zlého čaroděje je jen politická hra. Vždyť jeho chyba byla právě v plnění naší celospolečenské poptávky na rozvolnění, už prázdninách, pak před vánoci. Já jsem si nevšimnul, že by se tehdy proti ozval hlas politiků, či z lidu. Snad jen pár odborníků, jako Dr Flégr, kterého nikdo ho nebral vážně. Každý si přejeme návrat do normálu, ale pokud si neuvědomíme realitu, že jsme Bergamo a nebudeme dodržovat 3R, tak situaci ještě zhoršíme. Neměli bysme spoléhat na politické hry, ty nás nezachrání.

      Smazat
    7. 10:31
      Wendy, a umíte si představit to čóro, kdyby to neudělal? Už vidím ty tikulky:

      Okamura podporuje rvačky ve sněmovně!

      Okamura schvaluje fyzické útoky na poslance!

      Neuvěřitelné! Rvačka ve sněmovně! Těžkotonážník z SPD zaútočil na oponenta!
      "Byl v právu," vyjádřil se k tomu lídr SPD Tomio Okamura.
      "Stanou se rvačky ve sněmovně tradicí?!" ptá se Pekarová Adamová.

      Atd. atp. Mohl si tedy Samuraj ve svém postavení lídra SPD dovolit veřejně schálit Volného exhibici? "Mušíme myšlet tak ňák političky, že, šouduži," jak se vyjádřil politruk Troník v Černých Baronech.

      Smazat


    8. 11:56
      Omlouvám se Adonisi, ale já TV nesleduji. To nebylo honění si trika, když jsem zde už vícekrát poznamenal, že jsem bednu v r. 2014 po "anexi Krymu", z důvodu, jakým způsobem o referendu na Krymu a jeho výsledku referovaly čs. televize na všech programech, vyhodil do kontejneru. Ani jsem šňůru ze zásuvky nevytahoval.

      Nesouhlasím však s vámi, že není jiná cesta cesta než restrikce a vakcinace. Je. A neustále dokola do zblbnutí to tady vysvětluji. Je to cesta jakým způsobem se vymýtili vražedné pravé nešťovice zároveň s léčením covidu. Já nezavrhuji vakcinaci jako takovou - kdo chce, nechť se nechá naočkovat (já v žádném případě. Leda snad na smrtelné posteli). Jenže už rok se lidé s pozitivním testem na covid mohli léčit tak, jako se běžně léčí chřipka. Protože to druh chřipkového onemocnění je! A už před rokem na to prof. Beran upozorňoval jak vládu, tak veřejnost! To je to, proč brojím! Že se nemocní se už rok mohli léčit! Levným, dostupným lékem. Namísto toho lidé umírají a navíc se ve statistikách mrvých na covid lže.
      Namísto léčení rozval ekonomiky, rodiny v nouzi, děti zralé na opakování ročníku, zakázky bez výběrového řízení aby malá domů, enormní zadluženost - které dluhy budou splácet ještě naši potomci v druhé generaci... a další a další zhovadilosti!
      To je řešení?

      www.nwoo.org/2021/02/26/zaloba-na-lekarsky-system-v-cr-z-duvodu-odmitani-ucinne-lecby-onemocneni-covid-jez-se-bezne-pouziva-v-zahranici-a-kterou-muze-uzivat-kazdy/?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

      https://www.protiproud.cz/zdravi/5519-system-hraje-zlocinnou-hru-jak-nas-uchranit-pred-ucinnou-lecbou-stary-vyzkouseny-isoprinosin-vakcinace-nebo-ucinna-lecba-vyznamny-profesor-o-tom-udelal-studii-proc-to-nesmime-vedet-zdrcujici-video.htm


      Smazat
    9. Sakra! Utekl mi tam řádek.
      Tuto cestu bychom měli sledovat, zároveň... atd.

      Smazat
    10. 0:47
      Pane Milane, jsem technik a od virologii jsem kilometry vzdálen. Ale současná situace mne donutila sledovat vše dostupné z tohoto oboru. Zjednodušeně řečeno, některé víry (jako p.neštovic) se nemodifikují a proto stačí jedna vakcína na celý život. Jiné vytvářejí né moc četné stabilní varianty (jako chřipka) a lze na ně uplatnit už známou variantu vakcíny. Současný covid 19 má už nové modifikace a tvoří je velmi rychle, navíc je smrtelnější a v této krátké době není dokonale poznán. Doufám, že jsem vám vysvětlil, co jsem pochopil já laik, proč tento vir je jiný než neštovice. Jinak s vámi souhlasím, co se týče TV, je tam k vidění velmi málo pořadů, a ke vzdělàní ještě méně.
      Přeji vám zdraví a držím nám všem palce.

      Smazat

    11. 1:46
      Ale to jsem přece zmiňoval, že právě proto není plošná vakcinace řešením, protože covid vytváří mutace a variace a než skončíte s plošným proočkováním, covid zmutuje. A může se začít znova od začátku s vývojem nové vakcíny, na nového mutanta a novým proočkováním, a tak stále do nekonečna, protože covid je, na rozdíl od pr. neš., jedním druhem vakcíny "na celý život" nevymýtitelný. Vlastně je vůbec nevymýtitelný a budeme s ním muset žít dokud bude lidstvo lidstvem. Zrovna tak, jako ze stejného důvodu nelze vymýtit chřipku. Ale jak chřipku, tak covid, protože se de facto jedná o chřipkového prevíta, lze léčit! Ale kolem dokola pročkovávání populace vždy s každou novou mutací? Z každého roku, půl roku života v nouzáku? Zdá se vám to reálné? Mě ne.
      My se prostě neshodneme v tom, že já, vzhledem k enormní schopnosti covidu vytvářet mutace v kobercovém proočkování celé populace řešení nevidím, vy soudíte, že to řešení je. Já tvrdím, že už rok měl být k dispozici Isoprinosin, vy implicitně soudíte, že se mýlím. (Donívám se tak proto, že k léčení léky jste se ani jednou nevyjádřil, pouze k vakcinaci.) Takže toho nechám. Jen tolik ještě. Takové malé proroctví.
      Prorokuji, že do léta vláda nenápadně do boje s covidem zapojí i léky. Které do této doby, t.j. do dnes 1.3.2021, ignoruje.
      Dále prorokuji, že až tak učiní, začne se situace zlepšovat.
      Dále prorokuji, že ode dneška vyhlášený nouzový stav, mající atributy stanného práva, se ukáže jako pouze dočasné řešení. Situace se dočasně zlepší, do měsíce po rozvolnění však začne křivka onemocnění opět stoupat. A tehdy dojde k onomu plýživému zapojení léčiv do boje s covidem. Plýživému proto, že tím vláda zároveň nepřímo přizná, že tak měla konat už před rokem - a nekonala. A teprve tehdy dojde k postupnému, a trvalému, klesání nemocnosti s covidem. Leda by vládu osvítilo a léčiva dala urychleně k dispozici už během tohoto stanného práva. Pak ano, pak by mohlo dojít k pozvolnému poklesu onemocnění dříve.
      A ještě takové malé podproroctví. To, co vláda během tohoto roku předvedla, jí zlomí vaz ať už léky zapojí či ne.
      Pokud je zapojí a covid začne ustupovat, bude, a právem, napadena, že tak měla učinit už minulý rok a zbytečně mrtví jí budou připočteny k tíži.
      Pokud je nazapojí, začnou se lidé bouřit, protože naši sousedé k zapojení léků do boje s covidem už přistoupili. (Takže je bude muset zapojit tak jako tak)
      Závěrem mé pevné přesvědčení - mrtvých na covid mohlo být mnohem, mnohem, méně. A jdu od toho. Názory jsme si vyměnili, vy stojíte na své pozici, na což máte svrchované právo, já na své, na což mám rovněž svrchované právo.
      Já pán - vy pán. Držte se, Adonisi!
      P.S.
      Dostal jsem právě pošahaný nápad ohledě toho prorctví. Samotného mě totiž zajímá, zda se ve své prognóze mýlím či nikoli. Takže si to přenesu a uložím. A až nastane čas, tak se juknu. A pro pořádek - jsem zedník, čiže lopata. Tím chci říct, že mnou necloumá intelektuálno vzdělance a necítím potřebu machrovat. Jsem prostě jenom pídivej lopata a o věcech přemýšlím, nic víc.

      Smazat
    12. 4:25
      Pane Milane, mám dojem, že nám oběma záleží na zvládnutí pandemie bez zbytečných úmrtí. Nejmenoval jsem antivirotika, protože o nich nemám přehled, ale je jasné, že se musí využít všchno co pomáhá včetně vitaminu (D). Sázím, že velkou pomocí bude i zvýšená opatrnost lidí. Nemám rád zdomácnělé slovo lockdown, ale bez hauzara to nebude fungovat a proto si myslím, že je na místě. Vášnivé hašteření politiků neposlouchám, jsou účelové, jen v jejich prospěch. Zedničina mi není cizí, při studiu během prázdnin jsem si díky jí přivydělával a vážím si každé dobře vykonané práce. Lopata, míchačka, japanka, fanka a lžíce mi prošly životem.
      Přeji zdraví.

      Smazat
    13. 11.18
      Přesně tak! Právě proto jsem tak nasranej.
      Přestože mě osobně se restrikce a navazující blbosti nijak nedotýkají. V garsonce bydlím sám, do osvěžovny nechodím a kamarádi, až na jednoho, jsou už na Věčném vandru. A to, že si jednou za týden vezmu na nákup náhubek mě taky nijak zvlášť neprudí. Na pracovišti jsem rovněž sám (ostraha), takže ani tady žádná omezení. U lékaře jsem byl po hadráku všehovšudy jednou, a to ještě pro předpis na brýle. Akorát ty zavřené knihovny snáším těžko.
      Jenže namísto abych si medil jak to všechno jde mimo mě a hurá a to se mám, se nedokážu srovnat s tím, jak ta omezení a ode zdi ke zdi "řešení" ztěžují, až ničí, život rodinám a dětem. Že jsem sám neznamená že osamělý a slepý a hluchý. Z mého pohledu to, co už rok předvádí vláda, devastuje co už jsem před tím v jiném diškusu vyjmenoval, a, bohužel, i budoucnost. Mohl bych to mít v mém předkremačním věku na háku, ale nemám.
      Vlastně je to k smíchu. Nebo spíš k úšklebku. Těžce nesu to, co se mě vlastně nedotýká. Sočím na jiné a hádám se kvůli tomu, co se mě nedotýká. Odsuzuji neschopnou vládu za zbytečná úmrtí těch, kteří jsou mi cizí a jejichž životy se mě nedotýkají. Jdu od toho.
      Hezký den.

      Smazat

    14. 14:05
      Pane Milane,
      Díky za váš názor, taky mi vadí rezignace i nezvladnutelná vzájemná nenávist. Jsem rád, když poznám normálního člověka. Taky mne to dnes štve, ale možná jen to šance aby lidí zmoudřeli.
      Přeji vàm zdraví a pevné nervy.

      Smazat
    15. Drazi pratele, vsichni lidovi kmentatori, budu navrhovat

      neustale realna a MOZNA reseni a to i v dalsich vhodnych clancich!
      Tady hraje roli Gates,ten se dostal k nejmene !106 miliardam $.
      Je v klubu nenazranych miliardaru,kde vstupem pry je udelat "NECO"vyhradne v jejich prospech!.
      On dostal za ukol redukci obyvatelstva zemekoule pomalu,ale jiste co to pujde!
      To plni a je to i videt zcela zretelne.
      Cilem je ukrast lidem vsechny penize a aktiva ( viz zajisteni zmizeni hotovosti)exekuce a pod.a vybiti co nejvice lidi,aby se jim nemuselo davat penize na social,nebot podle kapitalistu a jejich vadneho pojeti sveta patri tyto penize jen jim.

      To je to o cem mluvil Putin v Davsu,ze zazijeme trapeni a katastrofu,monumentalnich rozmeru.
      Proto dali bohaci vyrobit ten virus C 19 !) a drze se jejich "vedci"dokonce chvali v clanku z casopisu NATURE z 9.11.2015 jak prvedli to,ze virus neexistujici v prirode se dostal mezi lidi.
      To,ze mutuje pry v tom vynalezu skazy a clanku je obsazeno!
      Navic tzv mRNA ty viry nezabiji jako to dela SPUTNIK V,ale zajistuje POZOR JEN RESISTENCI tj virus v tele hleda,kde by se usadil a tak vznikaji ty nove "varianty."

      Proto take zlocinci,kteri chteji rozval nejen republiky,ale i EU nevahaji pred nicim,zatimci v Rusku uz pracuji na vakcinach,ktere pry zajisti imunitu na vice nez 10 let.
      Proto,se politici vymlouvaji na kdekoho,ale jen tim,ze je z padlamentu odstranime volbami a Gatesovi bude zdaneno jmeni 90% se dosahne napravy.
      Pokud pan Babis,ktery se vymlouva,ze neumi ridit stat v case bidy se bude dale vymlouvat,tak at se sveze s temi zlocinci do prdele a bude hotovo.
      Takve komenty jsou davany ve vypisu vladnim cinitelum,tak at si to poctou.
      Ne nadarmo se OS budi a chce se nebo taky ne transformovat na ČSV a tak ziskat "chanci" na napravu sama!

      Smazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  9. Pěkná slova. Chci dodat, že k budoucnosti nepatří jen narod, ale i práce a vztahy, takže ne boj proti všem a izolace, ale zase se snažit o diplomatické vztahy. V teto kolonii česká diplomacie ani není česka. Chaos je.
    Sputniku se vysmivala média i lidi zde už od jara, nedejbože že by se mělo posilhavat po nákupu od rusů. V souvislosti s ruském se mluvi jen o sankcich. Opravdu neznam moc lidi, kteri by minulý rok rekli neco slusneho o sputniku. Svobodneji se o nem mluvi s nemci, je to zvlastni, ale oni tyhle ideologicke zabrany nemaji.Včerejší oficiální zpráva v německé televizi. Sputnik funguje na mutace. Takže čr bude v evropě ta úplně poslední, která ho dostane, protože je jasny, že merkl uz vladovi volala a domluvila dodávky, pěkně potichu. Na nějakou čr se vláďa může vykašlat, hlavně po urazkach od petrickova úřadu. Bravo. Tleskam, dobře je to zarizene. ČR vypadá jako nemozni ubozaci, každý nás lituje.
    A teď ještě tohle politikaření, nezájem se dohodnout, každý proti každému. Jak z toho chcete ven? Kdyz se teď spoctou hlasy různých "narodnich" stran a stranek, tak mi počet hlasů podle pruzkumu vychazi pod 20 %. Ano a čssd bohužel nepočítám, mám s nima problém. S tím se vlada nesloží. Je to tak, že lidi nemají vetsinove zájem o národní stat nebo je těch stran moc a nikdo nechce svůj hlas ztratit pro ministranu nebo jsou ty strany taky necitelne nebo co?
    A rychetský k tomu, problém. Končím, je to šílené.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nějak se nám ty západní vakcíny nepodařily a budeme moc rádi za ty ruské a čínské!!

      Německá kancléřka Angela Merkelová uvedla, že vakcínu Oxford-AstraZeneca nevezme, protože v 66 letech je starší než její horní věková hranice.

      Německé úřady vakcínu pro osoby starší 65 let neschválily .

      Thomas Mertens, šéf STIKO, stálé německé komise pro vakcíny, uvedl, že země hromadila 1,4 milionu dávek vakcín kvůli své neochotě podávat injekce. Rovněž uvedl, že „částečně na vině“ bylo odmítnutí Německa schválit vakcínu AstraZeneca pro lidi starší 65 let.

      Minulý měsíc francouzský prezident Macron, umocnil poškození reputace vakcíny AstraZeneca tím, že ji pro starší lidi označil jako „kvazi-neúčinnou“.

      Kdo má podle vás lepší informace o téhle vakcině a její účinnosti – Babiš s Blatným nebo Merkelová s Macronem?

      Smazat
    2. Indický běžče, je mi jedno co si kdo píchá, a raději se ani nezeptám, co si pícháte vy.
      Ale já osobně se rozhodně očkovat nenechám, dokud tady nebude k dispozici Sputnik V.

      Smazat
    3. Plebsu nikdo v ČR na rozdíl od západu žádné očkování nenuti vč. ockovacich pasu. Ind. Behoun a uknoun se teda nemusi nechat ockovat či léčit, bylo by to pro nás škodlivé. V srn na konci dne vyhazují nacate vakcíny A.Z., objednání lidé si ji nechcou nechat píchnout a nepřijdou na termin. Už uvažují o pokutách za zmeškaný termíny nebo co s tím jinak. A možná pošlou zbytky A.Z. do ČR jako velky dar.

      Smazat
  10. 9.31
    Jestli mi dnes na noční vyjde čas, tak se pustím do té pohádky o tobě jak jsem ti slíbil, ju? A co ty, Imbošku, už nenosíš plínky? A kakáš sám?

    OdpovědětSmazat
  11. 9.34
    Hele, vysmažené přiblo, je to pravda, že jsi si zvolil nick Indický Běžec proto, že iniciály souzní s tvým občanským jménem Im Becil?

    OdpovědětSmazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  13. Hele, Im Becile, opři se do mě, jo? Schválně komu ujedou nervy dřív.
    A co ty, jakého máš koníčka? Čůrat spoluchovancům do botek? Nebo si rád hraješ s pinďourem? A se svým, nebo ho rád žužláš kámošům? A už jsi se podíval vdávadlo? In natura, nebo jenom na pornofotkách?

    OdpovědětSmazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  15. Německá kancléřka Angela Merkelová uvedla, že vakcínu Oxford-AstraZeneca nevezme, protože v 66 letech je starší než její horní věková hranice.

    Německé úřady vakcínu pro osoby starší 65 let neschválily .

    Thomas Mertens, šéf STIKO, stálé německé komise pro vakcíny, uvedl, že země hromadila 1,4 milionu dávek vakcín kvůli své neochotě podávat injekce. Rovněž uvedl, že „částečně na vině“ bylo odmítnutí Německa schválit vakcínu AstraZeneca pro lidi starší 65 let.

    Minulý měsíc francouzský prezident Macron, umocnil poškození reputace vakcíny AstraZeneca tím, že ji pro starší lidi označil jako „kvazi-neúčinnou“.

    Kdo má podle vás lepší informace o téhle vakcině a její účinnosti – Babiš s Blatným nebo Merkelová s Macronem?

    OdpovědětSmazat
  16. Vkládám důvěru především k té druhé ruské vakcíně , která má být ještě účinější než je Sputnik a na tu si počkám, pokud se vůbec nechám očkovat, protože virus rychle mutuje a nevím, zda bude vakcinace všeobecně účinná! Hodně jsem o kovidu četl a nemám jistotu a to je vidět, že ani odborníci neví přesně o co jde!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    3. Poučte se, přátelé, jak se svět, v dobách, kdy byl ještě relativně normální, popasoval se skutečnou pandemií, kdy na sedm božtíků připadal jeden nebožtík na nešťovice.
      To jest v dobách, kdy na 5 000 obyvatel připadalo (colosvětově) namísto jednoho nebožtíka, přes 700 - sedm set - mrtvých na nešťovice! Počátkem 60. let 20. století připravila WHO největší zdravotnickou akci všech dob – pokus o totální vymýcení pravých neštovic. Účinnou a originální koncepci této akce vypracoval český epidemiolog Karel Raška (v letech 1963 až 1970 ředitel oddělení přenosných nemocí WHO v Ženevě): místo nákladného plošného očkování navrhl soustředit se na jednotlivá ohniska nákazy a tam zasáhnout s maximální důsledností. Do akce se zapojilo dalších dvacet českých odborníků, riskujících přitom nejen zdraví, ale mnohdy i život v politicky nestabilních oblastech.
      Neštovice vymizely nejdříve v Latinské Americe (1971), po značných potížích pak v Indii (1975). Nakonec zůstala Afrika a v ní pak Etiopie a Somálsko, které ovšem spolu v letech 1977–1978 vedly válku, jíž padlo za oběť i několik dobrovolníků WHO.
      Dne 17. dubna 1978 obdržel ředitel celé vymýcovací akce telegram: „Pátrání skončeno. Žádné další případy nejsou zjištěny. Ali Maow Maalin, kuchař nemocnice v somálském městě Merca, je posledním známým případem neštovic na světě.“ Později téhož roku se však nakazila a nemoci podlehla ještě Janet Parkerová, vědecká fotografka na University of Birmingham Medical School.
      K tomu přidávám, abyste se v tom lépe orientovali, ještě dva odkazy. Pojednávají o léčení covidu, ne vakcinaci, o lécích, ne o vakcínách. O dostupném, levném a bez vedlejších účinků oproti předraženému, korupčně nakoupenému a přerozdělovanému promasírovanému obyvatelstvu, při čemž se výrobce zříká zodpovědnosti za případné vedlejší účinky.

      www.nwoo.org/2021/02/26/zaloba-na-lekarsky-system-v-cr-z-duvodu-odmitani-ucinne-lecby-onemocneni-covid-jez-se-bezne-pouziva-v-zahranici-a-kterou-muze-uzivat-kazdy/?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

      https://www.protiproud.cz/zdravi/5519-system-hraje-zlocinnou-hru-jak-nas-uchranit-pred-ucinnou-lecbou-stary-vyzkouseny-isoprinosin-vakcinace-nebo-ucinna-lecba-vyznamny-profesor-o-tom-udelal-studii-proc-to-nesmime-vedet-zdrcujici-video.htm
      Inu, vymázli jste mi původní upozornění na odkazy, tak mi holt nezbývá než se s vámi, tedy s cenzurou, popasovat jiným způsobem. Sice mi není jasný důvod vymáznutí, ale budiž. Hm... musím to zamaskovat v některém vlákně, bych pokud možno co nejdéle unikal vašemu ostřížímu zraku. Jinak nic ve zlém. Každý holt děláme co musíme.

      Smazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  22. Ano bonzák STB Kocáb-MUK prohlásil, že Sputnik je jedovatý. Kdyby obsahoval novičok nebi ricin, tak si ho nechal píchnout a měl bych jistotu, že neumřu...

    OdpovědětSmazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  30. Skvělý článek od pana Kobzy já to pochopil už když začala rádoby migrační krize. Horší je že to nechápou ti co nechodí k volbám že může být daleko hůř.

    OdpovědětSmazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Řada ohlasů si pana Kobzu bez dalšího obecně pochvaluje.
      Já bych byl trošku, spíše více více než trošku,
      opatrný vůči tomu konzervativismu.
      Ve 30tých letech si několik konzervativistů myslelo,
      že se ten uřvaný Führer s tím "neevropským", spíše jaksi azijským Vožděm nějak "vyruší". A pak že bude anglo-evropská demokracie vzkétat
      a navíc bude posilovaná i sibiřskými surovinami.
      Dopadlo to ale jinak a stálo to pár desítek milionů mrtvých.

      Smazat
  32. jojo na FuckBooku vas vymazou a bloknou za nic!!!!! (i jinde😀)

    OdpovědětSmazat
  33. Již dlouho si lámu hlavou, proč bývalý pisálek Rudého práva a zarytý antičech Tomáš Krystlík, který předěláva ve službách landsmanšaftu historii takovým způsobem, že si člověk odplivne, dostává tolik prostoru právě v levicových médiích v ČR. Dnes např. Parlamentní listy. Jak to takový zarytý skopčák dokáže, že je mu tady dáván takový prostor?

    OdpovědětSmazat
  34. Konzervativní demokracie ? Bohužel se plácáme ve stejné bažině již 30let, pod vůdcem Klausem a výsledkem je rozvrat, chaos a růst fašizmu.Prosím můžeme tak pokračovat dál ,ale demokracie zrodila Piráty .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ohledne pripitomeleho narcisitickeho amaterskeho znalce "ejkonomiky" (ktereho jste ovsem vy pitomci ci vasi pitomi tatove a dedkove dosadili k veslu) Vencu Klausu, po Vencovi Havlu, ovsem tenhle Vasek byl celkem v poradku, sice lehkozivka, recesista a dobre chlastal, takze bych rad vedel kdo za nim tahal za provazky-- totiz Havla jsem znaval pred 70 rokem, byl o malicko mladsi, dobre chlastal kurvil se tak dobre jako ja, jenomze co on uplatil, ja musel okecat, ale slo to

      ale ted uz dost davnych vzpominek impotentniho starce-- a zpet k nynejsi kovidove situaci... hodne z vas nyni vidi Piraty jako moznou zachranu, a v tom pripade osobne vidim nejmene 3 novodobe Klause kteri dokonaji to, co ten nabuberely pitomec zacal

      Dale je tu skupina ktera zboznuje OKIho, no mam ho taky rad, ale nekdy se chova moc samurajsky, a doba samuraju je davno v riti. Ono spolehat se jen na svuj rucne kovany mec a jit proti vsem, je pitomost. Oki by se mel na Busido zatim vysrat. zalezt na fudzijamu a chvilku tam mlatit hlavou do toho velkeho zvonu, az by mu doslo ze bude li takhle lavirovat ad nauseam ztrati hodne volicu treba i mne

      Jeste jeden vzkaz pro STANisty, mili drazi jste jen banda krajove okresnich podrazaku zivena mistimi chalupari a dalsimi polozkrachovalymi prizivniky, takze jste dobri pri mistnich rozkradackach a podrazech, ale vas holport s Piraty vas i Piraty dostane tam kam patrite do hajzlu, ono pokud Babis se pochlapi a sebere fundovani ruznym humanouniversitam ktere se zabyvaji hlavne vybiranim grantu, tak jejich studenti skonci kam patri ... u kostete, jako hlidaci staveb, a ti nejintelikentnejsi jako ridici zametacich voziku, a mozna i stosovaci regalu v Albertu..shalom

      Smazat
    2. Jozefe 13:00
      Protože Parlamentní listy jsou zatím ještě pluralitní a zaplať pánbú dávají prostor různým názorům a tak by to mělo být. Stačí to nečíst. Je to určitě lepší, než strikzně odmítat. Nakonec autor si může ohlasy na svůj názor přečíst v diskuzi. V případě toho pána určitě nebudou příliš lichotivé.

      Smazat
  35. Zeman má příslib od Putina na dodávky Sputniku V do Česka

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021022713255884-zeman-ma-prislib-od-putina-na-dodavky-sputniku-v-do-ceska/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ta druhá vakcína z Ruska bude daleko lepší! Sputnik je také "ušit" rychlou jehlou.
      Stoprocentní účinnost vak­cíny EpiVakKorona oznámil v minulých dnech ruský dozorčí úřad Rospotrebnadzor. Podle agentury TASS to potvrdily první a druhá fáze klinických studií látky, již vyvinulo sibiřské výzkumné centrum Vektor.

      Smazat
    2. helevole, kolik ti je a cim se zivis?

      Smazat
    3. Rusko dokončuje druhou vakcínu, chystá třetí
      1. 2. 2021, 10:57
      ama, ČTK, Právo

      Stoprocentní účinnost vak­cíny EpiVakKorona oznámil v minulých dnech ruský dozorčí úřad Rospotrebnadzor. Podle agentury TASS to potvrdily první a druhá fáze klinických studií látky, již vyvinulo sibiřské výzkumné centrum Vektor.
      Jde po Sputniku V o druhou vakcínu, kterou v Rusku zaregistrovali loni v říjnu. Masová výroba má začít únoru. Vláda na ni vyčlenila přes dvě mi­liardy rublů (přes 570 mil. Kč).

      Premiér Michail Mišustin sdělil, že ministerstvo zdravotnictví již obdrželo doklady k registraci další, třetí vakcíny, na které pracuje Čumakovovo vědecké středisko a má pracovní název ČuVak.
      Podle dostupných zdrojů bylo ve světě dosud plně nebo pro nouzové používání schváleno devět vakcín proti novému typu koronaviru. Kromě zmiňovaných dvou ruských jsou to látky od firem Pfizer/BioNTech, Moderna a AstraZeneca, z Číny pak pocházejí vakcíny od firem Sinopharm, Sinovac a CanSino, Indie má vakcínu Covaxin.

      Ve fázi klinického hodnocení je v současnosti podle Světové zdravotnické organizace (WHO) 50 dalších vakcín.

      https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/rusko-dokoncuje-druhou-vakcinu-chysta-treti-40349221

      Smazat
    4. Trochu humoru nezaškodí, nevím zda bych si nechal píchnout vakcínu , která se jmenuje Ču Vak, to bych se trochu ošíval, ale když jde o život, člověk lecos překousne!!!

      Smazat
  36. Demokrati dají na americkou sračku nálepku "Sputnik" a píchnou do vás jed z opic. Do 5 let chcípnete a svedou to na Rusy! Nic si píchnout nedám, nevěřím jim!

    OdpovědětSmazat
  37. Velmi dobrej clanek a tema s hodnotou.
    Lepsi nez oslavovat prinejmensim nenormalne Husaky,asi brzy jeste Salgovice,Indry ,Bilaky a spol.
    Jenom bych chtel doplnit ze.
    Soukoli te masinerie propagandy je vlastne a hlavne velmi vynosny prumysl, ktery opakuje jako flasinet,stale stejne tema..Kazdy muze uhodnout dopredu co uverejni.
    Nekonecna chamtivost/ zurivosti hyen vrhajicich se na jednu mrsinu,/penize/, aby urvali co nejvice /,vsech najmutych a zucastnenych, je bezedna a jejich jedina schopnost.
    Opakuje se tema:
    A/ Nenavisti k Rusku. K ruskym lidem.
    B/Jeste vetsi oslavy a orgie nenavisti na Putina +Zoufale,vytrvale a marne kriceni strachu, ze je Rusko zarucene napadne uz dvacet let..
    C/Laska k fanatismu a vychvalovani vetrelcu. Zboznovani islamu, nikdy nemaji dost jich v EU..Oslavy a vynaseni do nebes pseudosexu."Vychovy" deti
    D/Laska a vychvalovani nove vlady USA. Demokratu zboznovani.
    Vyzvy k oddanosti bombardovacimu Bidenovy.A jeho dalsi.
    Vyhrozovani valecnych utoku na Rusko a Cinu.
    E/Podpora svetoveho terorismu atd.
    F/Oslavovani miliardaru a jejich nelidske cinnosti ,kdyz jsou "zboznovani" prave pro jejich miliardy, velmi pofiderni hodnoty podlozene 28 triliony dluhu a ktere rychle ztraci hodnotu, kdyz jsou pouze /Vymarske/,inflacni papirky.
    Angazovani v tech vecech ,laciny politici, pisalkove, mluvkove te nejnizsi luzy, kazdodennich povinnych lzi,zoufale usili vysaknout co nejvice v zoufale soutezi. Dulezitosti byt podsluhy a pomahat prekricet skutecne udalosti.
    Prave zmineny Husak byl parasit a jeden z nich.
    G/Agitace nenavisti na zniceni a rozvrat mensich statu.
    Vice nenavisti,vice pravdolasky,vice milionu do kapsy.
    Jejich neschopnosti uz davno biji do oci, nic jineho neumi,ani jim nezbyva,jsou jen na prodej,udelaji vse pro kazdeho, kdo da vic, ale jiz zitra prebehnou rychle a ochotne nekam jinam..
    A zmizi pres noc ze sceny.
    Kdyz staci pevny odhodlany prvni krok,k podstatne zmene.
    A za vterinu se zase objevi s hysterickym krikem, prave tam.
    Za prvnim krokem tech prvnich,neohrozenych..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tenhle Basos je moooc chytrej a rad se vytahuje .
      Znal Havla udajne dobre ,na rozdil od nas a kdyz vzniklo u nas bleskove Vakuum Moci stah se do pozadi. Jako lepsi a daleko chytrejsi za kteryho se ted povazuje,ale nevysel na scenu.
      Tedy je ted moc chytrej,aby nas mohl obvinit.
      A bejt este vic chytrej. Az potom.
      Od roku 76 se celej zapad pripravoval,od 45 cvicil disidenty, ruznych druhu ,od Masinu pocinaje, s furama penez a my jsme ti hloupi. Protoze.
      Odriznuty komunistou od vsech informaci.
      Neschopni delat spinavou praci za jakykoliv obnos.
      Nepodezirali jsme, my soudime svet a jine dle sebe, s nasim cistym svedomim lidskosti a tim prohravame.
      Ale jaka je to prohra, zustavat cisty.
      Bez spinavych ,podlych umyslu,te chytrosti a se spravedlnosti a rovnosti pro kazdeho na mysli.
      Mnohokrat a vetsinou podvedeni. Kdyz odmitame ty jejich spinave a ponizujici chytrosti.
      Zustavame.
      A bez viny.

      Smazat
  38. Pan Bartoš, snad smažka s dredy, to by byl premiér!:-)

    OdpovědětSmazat
  39. 9 míst v nemocnici nabízí!:-)

    OdpovědětSmazat
  40. Unknown Já si Sputnik nechá píchnout a ty si mazej za svými „přáteli".[_T_]

    OdpovědětSmazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  42. Možná i nám svitne

    https://wp.me/pbYbqw-eEF

    google přeloží

    OdpovědětSmazat
  43. Vyznávám tu část vlastenectví, ke která se hlásí pan Kobza. Pochybuji ovšem o tom, co může být a pravděpodobně je skryto pod jeho „Jako konzervativní demokrat…“ Konzervativní demokrat může být, zhruba, dvojího typu. Buď ultimativně trvající na nedotknutelnosti soukromého vlastnictví, nebo „socializující“, typu T. G. Masaryka, E. Beneše a dalších.
    Sám T. Okamura se ukazuje jako „demokrat“ onoho prvního typu. Takovou „demokracii“ odmítám, když jsou to právě ony olbřímí majetky, které určují politiku, bez které nemohou existovat. Tedy politiku plodící prostředí stále ostřejší bitvy o zisk, majetek a moc, ve kterém žádné referendum, odvolávání politiků a podobně, nic podstatného změnit nemůže. JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, není to kouzelné?

      "Vyznávám tu část vlastenectví, ke která se hlásí pan Kobza. Pochybuji ovšem o tom, co může být a pravděpodobně je skryto pod jeho "Jako konzervativní demokrat…"

      Tak se na to kouknem.
      "...vyznávám tu část vlastenectví... bla... bla... bla..." načež následuje "pochybuji ovšem bla... bla... a pravděpodobně je skryto pod jeho "Jako konzervativní demokrat...""
      Takže jak?
      Vyznáváte tudíž jenom kousek Kobzy? Ale kterej? Tento?
      "Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD, abych zodpovědně dostál své povinnosti občana a rodiče, aby mé děti mohly žít svobodně v úctě k české minulosti a s nadějí na českou budoucnost. "
      A nevadí že to není jen "kousek Kobzy", jehož část vlastenectví, jak tvrdíte, vyznáváte, ale sakumrásk celý Kobza? A ke kterému Kobzovy přiřadíte toto?
      "...nebo budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové, konzervativní, demokratickou, stojící na rodinných vazbách, úctě k předkům, našim kulturním tradicím a kořenům, ke svému národu a státu. Ten stát a národ, který nám odkázali, máme za povinnost chránit a předat jako dědictví našim dětem a vnukům, aby v tom pokračovali. Tuto politiku reprezentuje hnutí SPD."
      Vyznávám - ale nevyznávám... bla... bla... bla... Oblečená-neoblečená, přijet-nepřijet, ustrojená-neustrojená... a šup přes oslí můstek a hrrrr na Okamuru!
      "Sám T. Okamura se ukazuje jako "demokrat" onoho prvního typu. Takovou "demokracii" odmítám, když jsou to právě ony olbřímí majetky... bla bla bla..."
      Nic nevadí, že proti oněm olbřímím majetkům SPD právě ústy Okamury, jako téměř jediná strana v Parlamentu, bojuje (zdanění dividend a církevních restitucí, monopolní postavení nadnárodních řetězců, dvojí kvalita potravin a další a další), a jediná, která poté co KSČM začala politikařit, soustavně bojuje, všechno se Trojskému koni hodí, že?
      A teď ještě závěr:
      "Tedy politiku plodící prostředí stále ostřejší bitvy o zisk, majetek a moc, ve kterém žádné referendum, odvolávání politiků a podobně, nic podstatného změnit nemůže." 
      Přeloženo: Fuj Okamura! Fuj SPD! (To by bylo aby mi na to neskočili.)

      Samurajův zbrojnoš
      zdraví
      Trojského koně.

      Smazat
    2. Nějak se tu množíte, koníci.

      Smazat
    3. milane 1. března 2021 9:27, nevím, kde jste v onom zkratkovitém textu z 28.02.21, 20:34 našel bla bla bla... Je v něm řečeno pouze to, že se pan Kobza "Jako konzervativní demokrat…", hlásí k současnému společenskému systému, pan Okamura ještě výrazněji. Z toho je dovozeno, že i SPD podstatu problému ignoruje. Máte pravdu v tom, že tzv. komunisté uvázli v politickém kšeftaření. I když, snad, stále ještě v programu mají "systémovou změnu". Vaše svatá nadšení prostě nesdílím. Všelijakým těm řečičkám o demokracii, dokud vládnou majetky, nevěřím. JiH

      Smazat
    4. JiH. To neveri skoro nikdo. Spíš by byl dobrý kapitalismus s lidskou tváří, než jak tu naznačujete, změna vlastnictví vyr. prostředků. Nic jiného mě při čtení vašeho příspěvku nenapadá. To není teď možné. Takovou paranoiu nebo pocit, že vyr.prostředky vy měly patřit tem, kdo s nimi pracuji, má možná hodně lidí v sobě, ale moc se o tom nemluvi. O tom bude snít ještě hodně generací po nás. Referendum, což je trochu vic účasti lidi při rozhodování o státu, je ok, ale když peníze tecou do ciziny, média nás zastraši a ovlivní, tak je to taky jen takové zdání demokracie. Nevím jak ostatní, ale já už od politiku jen chci, aby mě otravovali co nejméně. To se neděje, dík neustálým změnám zákonů, nařízení, prostě šikana od státu, která unavi a znechuti. C19 s tim nesouvisi, to se delo už předtím. Takze zmenseni statu, dani, zakonu, atd., kdo to bude mit v programu, toho beru. Zatim to neni moc jasne. A kdyby byli férovi a třeba začali říkat obyčejnou pravdu, no tak to už by byl takový bonus, že na ten se ani neodvažuji myslet.

      Smazat
    5. JiH- museli bychom podrobněji rozebrat, zda vlastnictví je v protikladu k politice a vlastenectví. Vlastenectví bez úspěšných byznys manů má v současné době jen alternativu návratu do minulosti. Na to většinu nezískáte. Je třeba najít jiný systém. Dle Gaussovy křivky vyjimečným dát prostor, průměrným práci, zbytku péči se dostat výš prostřednictvím jejich dětí(školství). A všechny svázat i restrikcemi, že se narodili pro svůj národ(stát).

      Takto se to děje všude a takto národy vznikají(USA?
      a zanikají(my?)

      Jde tedy o to, jak v demokracii rozpoznat a odstranit z politiky "cizozemce".

      Z mého pohledu Babiš ani Okamura jimi nejsou!

      Smazat
    6. Miroslave Povolný 1. března 2021 19:18, jistě. Bylo by nutné rozebrat, které a jaké vlastnictví, které a jak a proč, nutně manipuluje politikou, tedy věcmi společnými. Bylo by nutné vážit, co je a co není společensky efektivní. Za oněch posledních třicet let jsem nabral rozsáhlé zkušenosti. Z tohoto nijak efektivního, z podstaty degenerujícího, prolhaného systému je mi natolik špatně, že nic nepomáhá, jak se prakticky, tedy materiálně, mám nadmíru dobře. Vím, za jakou je to cenu, co a koho to stojí. Kromě tohohle nářku nevidím, co proti tomu dělat. To je ta hrůza. JiH

      Smazat
    7. P. Povolny a JiH. Vydržet, mluvit, placame se v tom všichni. Zajímavé je, že říkáte, že peníze vás neuspokojí. Chápu to. Doufám, že jsou filozofové a sociologové, kteří tyto společenské problémy analyzují a lámou si hlavu, co s tím. Taky se mi bohužel zda, že dřívější systém byl blíže tomu rozdělení podle té Gaussovy křivky než tohle. Rozhodně ve školství a péči o sociální postavení rodin. Teď je to úpadek, ale nejen tady. Od lidi že západu vím, že systémy byly před r. 90 založené na národní ekonomice a vpodstate socialisticke, celkem podobne, kapitalisti a ruzni darebaci se uskromnovali. To se změnilo k nasi smůle.

      Smazat
  44. Je to také o nadcházejících volbách. Jací voliči, tací politici. A páni politici pak šikovně ovládají zpětně své ovečky ku prospěchu vlastnímu. Trochu možná odbočím, ale ono to souvisí. Pak se nedivme, že se ke korytům dostávají tací THAJVANCI. Dnes se předseda serátu střelil do nohy svým moudrem o přerozdělení peněz mezi lidmi "prázdomu" a chudáky /mnohdy bezeohledné zlatokopy/co musejí zavřít alkoholická doupata. A co mají říkat další poctiví řemeslníci a prodavači? Thajvanec má ale blíže k putykám. Děkuji mu za tu jeho myšlenku, jen víc takových thajvanců, aby si lidé konečně uvědomili, co si to zvolili.Thajvanče, ještě jednou děkuji za takovou pitomost, která bude ještě dlouho rezonovat.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.