Reklama

neděle 28. března 2021

Evropská národnost neexistuje...

Jana Zwyrtek Hamplová

28. 3. 2021  blog autorky

Kdo ji napíše do kolonky ve sčítání, lže sobě i státu.

Ta kolonka nic neznamená. Je to slovo na papíře. Nebo elektronickém formuláři. I kdyby tam člověk napsal národnost "indiánská", svět se nezboří. Přesto se kolem této kolonky strhla tyto dny diskuze.

Co tedy vypovídá EVROPSKÁ národnost vyplněná ve formuláři při sčítání lidu?
Mnoho. Zejména o člověku, který ji do oné kolonky vyplnil.


A co o něm vypovídá?

Nezná pojem národnost.

Ano, národnost si může zvolit každý, jakou uzná za vhodné, může ji měnit, a dokonce může mít národností víc, má-li například otce a matku z jiných zemí, nebo tráví-li velké části života v různých zemích. Národnost sama o sobě má však určité premisy. Znaky národa, od kterého se odvozuje národnost, jsou společná historie lidí žijících na daném území, ono vlastní území dané často složitým historickým vývojem, osobní sounáležitost určité skupiny lidí, společná osobitá kultura a vlastní jazyk...

Nic z toho Evropa nemá. Evropa jako světadíl, nikoli národ, nemá žádnou společnou historii, naopak se jednotlivé národy na jejím území bily hlava nehlava, a to poměrně donedávna. Evropa nemá také žádnou jednotnou kulturu, nehovoří se zde stejným jazykem, a o sounáležitosti všech lidí lze hovořit jen ve snech. Hranice nejsou také evropské, ale vytváří je hranice jednotlivých států - národů. Které nás na vlastní pěst i účet chránily a chrání před vpády nelegálních migrantů. Protože Evropa nemá ani společné vojenské síly, aby tomu bránila sama. Už se ani nechce připomínat, že některé státy si ony migranty na své území zvaly bez ohledu na státy ostatní - tedy jakýpak společný evropský národ, když si každý dělá, co chce... Evropa má zatím společné jen úřady, a to ještě s velmi diskutabilními výsledky.

Tedy Evropa nemá zatím zhola nic, co by mohlo znamenat, že je národem, tedy nemá nic, co by kohokoli opravňovalo, má-li hlavu na správném místě, uvádět do kolonky u sčítání lidu národnost "evropská".

Druhý rys onoho prohlašovatele evropské národnosti může být ten, že o naši zemi nestojí.
Protože uvést svou národnost jako evropskou může prohlásit jen člověk, který se buď necítí být doma v žádné evropské zemi, a to to bere tak nějak světadílně "všude a nikde", nebo který svým národem naopak pohrdá, a proto se ho daným výrokem zříká, neb s ním nechce mít nic společného. Ani na tiskopise.

Anebo je to jasné gesto - kterým chce deklarovat, co by dotyčný preferoval, ocitl-li by se v politice. Evropu před vlastním národem, protože doba národů podle něj skončila.

Možná by mu v této souvislosti patřilo připomenout něco jiného.

To, že jsme Evropané, si musíme uvědomovat ve zcela jiný okamžik. Když nám chtějí Evropu okupovat lidé z jiných světadílů, absolutně jiných kultur a jiných civilizačních návyků, kteří mají představu, že zde na náš úkor a na náš účet budou žít. Pak by měla Evropa držet pospolu, jako pevná hráz všech evropských národů proti nezvaným příchozím, kteří si chtějí náš kontinent přivlastňovat. Pak si na to, že náš národ je evropský, je nutné opravdu vzpomenout. Jenže bývá bohužel nelogickým pravidlem, že ti, kteří propagují evropskou národnost, která neexistuje, současně hlásají, že Evropa může patřit všem, což je tvrzení tak nebezpečné, že Evropu samu až sebevražedně ohrožuje. Nebo chtějí být evropské národnosti, právě proto - aby mohli Evropu otevřít komukoli? A ona evropská národnost je ktomu první krok?

A protože k tomu, abychom vyplňovali národnost evropskou, vyzývají údajně i někteří poslanci, pak si dovolím ocitovat slib, který poslanci skládají:

„Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. “

Neslibují věrnost Evropě, ani Evropské unii, ale České republice. A jako členové národa, který je součástí Evropy, pak mají další, druhotnou povinnost naši Evropu chránit před každým, kdo tu nemá co dělat. Tedy ten pojem národnost zase není tak nepodstatný. Vypovídá o nás, o našem vnímání naší země, naší vlasti. Čím více bude ve formulářích evropských národností, tím více je Česká republika v ohrožení, protože bychom za chvíli mohli skončit jako národ.

Tedy pro ty, kteří to od školních let zapomněli, raději připomínám, že naší vlastí je Česká republika, a naším národním jazykem český jazyk. Žádná Evropa, a žádný evropský jazyk. A pevně věřím, že volení zástupci ve sněmovně a v senátu půjdou nám všem příkladem.

Bez hrdého a sebevědomého vztahu ke své vlasti, ke svému národu a ke svým kořenům nemůžeme být ani hrdými Evropany. Vyplňujme tedy do těch kolonek pravdu. A pokud by v těch kolonkách bylo na konci sčítání přece jen mnoho těch neexistujících evropských národností, podívejme se pravdě do očí naopak my. Zavčas. Než se ty naše národní hranice začnou na mapě vymazávat. V řadě oblastí se tak už totiž děje legislativně. Chtějme být proto nadále svými pány. Evropská spolupráce je sice úžasná myšlenka, ale spolupráce není příkaz nebo diktát.

A tento názor vyjadřujeme i onou kolonkou národnost. Není to tedy jen slovo. Je to velmi důležité slovo.



68 komentářů :

  1. Paní Hamplová, za krátký čas budou vaše postoje považovány za nacistické.

    Evropan skutečně není národnost, k tomu se hlásí snad jen bílé hovno. Lidé migračního původu se hlásí se k turecké, kurdské, somálské, paštúnské... Tohle o sobě v Evropě prohlásit můžu, ale bílé hovno by se dle nových směrnic k národnosti, pohlaví nebo vyznání hlásit nemělo. Už jen čekám, kdy se pro východní Evropu uplatní pojem der östlicher untermensch.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12.03

      Sím pěkně, a jakéže hovno jsi ty, Jando?
      To víš, mám v těch tvých hovnech bordel, když jsi v lednu hlásal to, co jsem sem připnul, abych ti udělal radost, když jsi napsal cos napsal hlavně pro ostatní diskutující, jak v poslední větě svého zde prvního příserku připomínáš adminovi.
      Hlavně ta zmínka o tvé příslušnosti k Pirátům v druhé větě mě zaujala, když jsi jako Pirát tenhleten globálista spojující národy:


      Pod článkem "Dvě podoby současného..." z 16.1.21
      J.J.16. ledna 2021 20:11
      Proč jste mi už dvakrát smazali beze stopy můj komentář, že ani jeden druh tzv. patriotismu coby voličovi Pirátské strany není pro mě? Co je na tom škodlivého, když jsem napsal, že jsem globalista a že než jakýsi nebezpečný "patriotismus", což je mizící spoločenská kategorie, byste měli přijmout například Islam nebo hodnoty progresivního liberalismu, který spojuje národy?
      Co je na tom tak škodlivého, vždyť stejné názory mají miliony českých voličů! Jestli nakonec ten běžec nebude mít pravdu, že tady mažete normální příspěvky. Moc jste mě sklamal Václave Dvořáku. A rád bych připoměl, že tohle píšu nejen pro vás, ale hlavně pro ostatní diskutující.
      *****************************
      Pod článkem "Kdo napsal 4 miliony..." z 13.1.21
      J.J.13. ledna 2021 20:06
      Já Němce ze Sudet a jejich potomky považuji za právoplatné vlastníky této části Evropy. Nikdo jste se nezamyslel na tou strašlivou loupeží už za Masaryka a následnou genocidu za Beneše. Vůbec se mi nelíbí, že to není dosud potrestáno.

      Pod článkem "Na Ukrajině porobehla..." z 19.1.21
      J.J.19. ledna 2021 19:52
      Myslím, že jste vytáhli tu správnou kartu. Čechy, Moravu a Slezsko je treba rozdělit a povolat ze zahraničí elity schopné zde vládnout. Už to tady bylo, jenže vy jste to vše zničili. V tom jste táhli za společný provaz. A to, co jsem napsal, si myslí všichni v západní Evropě. Tak už konečně zvolte ty správné strany, které to mají ve volebním programu.

      J.J.19. ledna 2021 18:46
      Kasteláne, proto by bylo dobré, kdyby se všude ve východní Evropě používala němčina a jako druhý jazyk angličtina. Co říkáte?

      Tak jaké hovno jsi Jando? Prozradíš nám to?

      Smazat
    2. Jestli je podle tebe, kreténe, paní Hamplová hovno bílé, potom ty musíš být z podstaty věci hovno černé. Případně hovno hnědé, pokud jsi bílá, bílý, protože jsi se musel, musela zkřížit s tím hovnem černým. A zdravě myslící lidé vědí odkud se sem to hovno černé připlazilo. No a pokud by si doma s tím hovnem černým pohnojili pole, mohli by se mít dobře i ve své domovině a nemuseli by zasírat Evropu.

      Smazat
    3. Jestli je podle tebe, kreténe, paní Hamplová hovno bílé, potom ty musíš být z podstaty věci hovno černé. Případně hovno hnědé, pokud jsi bílá, bílý, protože jsi se musel, musela zkřížit s tím hovnem černým. A zdravě myslící lidé vědí odkud se sem to hovno černé připlazilo. No a pokud by si doma s tím hovnem černým pohnojili pole, mohli by se mít dobře i ve své domovině a nemuseli by zasírat Evropu.

      Smazat
    4. Milánek se projevil opět jako hloupé bílé hovno z východní Evropy. Je to ubožátko bez zahrádky, kde by trávil volný čas důchodce mezi výsadbou mrkve a stříháním stromků. Já jdu teď po dobrému obědě ven, na sluníčko. V pondělí musím do práce, aby měl Milánek na důchod. Ale já to udělám rád, protože navzdory odvodům mám dostatek finančních zdrojů, že svůj důchod snad ani potřebovat nebudu. Možná ho přenechám Milánkovi.

      Smazat
    5. Sukup, co takhle zkusit porozumět psanému... ?

      Smazat
    6. j.jsnku,

      moc se nevytahuj ze mas dostatek financnich zdroju, kdybys je mel tak delat nepujdes, nebo budes delat to co te tesi, taky moc nemel o Sudetech, ty vlastne neexistovaly, bylo to pohranici Ceskeho statu, do ktereho byli pozvani nahoprdelaci ze Saska, a sem tam z Bavorska, ale za podminek ze pohranici je stale cesko at za Rakouska nebo za prvni republiky, nebo za Karla IV Takze se tito volove meli naucit cesky a chovat se jako Cesi, coz nebylo potom snadne, protoze od Karla IV se to potom vsecko pro Cechy posralo.. kdo za to mohl to si precti v dejinach.

      Jinak jsem rad ze pises "po dobrem obede" to znamena ze slusne zeres jen jednou tejdne? a napis mi cim se zivis, nepredpokladam ze se zivis praci svych rukou, takze jsi asi lepsolidsky Humanisticko- kavarensko- lepsolidsky lempl, ktery se zivi hubou. Rad bych vedel cim se zivil tvuj tata a dedek, a jak jim slo cinkani klicema, a zapalovani svicek u neboheho Palacha, ktery svym neuvazenym "hrdinskym" cinem dopomohl po 20 letech ke korytum takovym debilum jako ty

      jinak, moc nekecej ze nekomu neco das, podle toho jak se chovas, kazdemu naseres, pripadne jestli to tu zde pujde jak predpokladam, tak mozna budes nekde na Vaclavaku zebrat, a pak doma brecet jakej jsi byl blbec, ze jsi veril v 89 (mozna ze se pletu -tata s tebou v te dobe jeste chcal po zdi_)

      pa pa. papa, pa, pa, a vecer si dej sprchu at nesmrdis

      Smazat
    7. 14/01

      Chápu. Prostě pirátské hovno.
      Hele, hovno, ty na můj důchod nemakáš, na ten jsem si už dáááávno vydělal.
      Jo, a hovno, nespletl jsi se? Do práce?! Ale to pojem odvozený od slovesa pracovat! Ty pracuješ, pirátské hovno? Kdybys napsal že jdeš do zaměstnání, prosím...
      Ale pracovat? Vždyť bys při tom pošel!
      Smradu zdar, hovno!

      Smazat
    8. No vypadá to tak, že Pornáč nějak neví co kdy napsal, možná to píše ožralej a pak si nepmatuje co tady matlal. Já pořád říkám, stejně jako Milan, že je to chameleon kterému se nedá věřit ani nos mezi očima. Je jen bezva, že mu ty jeho slinty zase někdo připomněl.

      Smazat
    9. Basos, nejaké zdroje mám a možná i ty. Hodně lidí je tak, že nežijí v permanentním debetu, to bych memohl. S tím důchodem jsem to možná trochu přehnal, ale určitě bych přežil, pokud by nás nepostihlo nějaké neštěstí. Ale například moje tchýně skutečně říkávala, že žádný důchod nepotřebuje. I ve stáří si sem-tam přivydělávala, měla našetřeno, dům, zahrada, králíci, drůbež... Hodné děti poblíž, nenáročná, spotřeba minimální.. A co se týká mých výdajů, pomohl jsem pár lidem i finančně a pravidelně z účtu přispívám do dvou fondů. Rozhodně jsem zaplatil mnohem víc, než dostal, z toho finančního hlediska. Ale to je jedno, pocit, že jsi pomohl, je dostatečnou odměnou.

      Milánku, nevydělal, nemel kraviny. Tys dělal na důchod svých rodičů a na tvůj důchod dělají tvoje děti. Až přijde důchodová reforma, pak uvidíš ten mazec.

      Smazat
    10. JJ. To je teda hodně velká ubohost se někomu smát, že nemá zahrádku, na jaře, a vůbec, jak to víte??!!

      Smazat
    11. Možná bychom mohli uvažovat, pro koho je důchod důležitý. Původní úmysl byl tuším odbourat bídu pracujících za mzdu, bez potomků nebo s potomky ve stejné "cenové skupině". Proto nechápu současný systém jako nárokový, kde pro mnohé je důchod jen státním přilepšením, kterému se smějí. Pokud by se důchody přidělovaly jako sociální dávky nemajetným ve výši životních potřeb v dané lokalitě, státu, nemohl by být důchodový účet nikdy v mínusu, při současných odvodech pro něj.

      Další problém je zásluhovost, jaká je při změně režimu? Úplatek a při změně msta?

      Smazat

    12. 18.19

      Jen klídek, děvče.
      Ono si hovno nepamatuje jak to, čím zasmradilo diskuze a co mu ve vhodném čase, když se přesmíru rozesmradí připomínám, tak to, co píší jiní, neb je to zkrátka pirátské evropanské hovno.

      Už vícekrát jsem zde v létě psal (to se ještě J.J. projevoval jako jeden z Hownů, zaregistroval se až někdy kolem 8. 12. 2020) že jezdím na zahrádku (12 arů) , takže vejvrtka je za á) vedle a za b) mě nemůže urazit prostě proto, že je hluboko pod prahem mého vnímání, abych se mě někdo s charakterem jako je vejvrtka mohl dotknout.
      Ono jde hlavně o to, že mu rozkopávám pracně budované bábovičky, tak aspoň jedufluše. Vlastně je chudák, když není s to ani pochopit, že mám naprosto u prdele zda má či nemá dostaek finančních zdrojů, protože jsem si, ač k tomu nemám důkazy, jistý, že minimálně část z nich jsou sorošpeníze. Nebo že by zde trollil a namáhal se zadara? Tak to už spíš uvěřím že se Bureš vzdal dotací a majetek rozdal chudým.

      Smazat
    13. 18/13

      neMilé pirátské hovínko!
      Jestli ze sebe hodláš dělat blbce, jakožes nepochopil jak jsem to myslel s tím vyděláním si na důchod, tvoje věc.
      A pokud si chceš poměřovat pinďoura, zkus to před zrcadlem.
      Vše co jsem k tobě chtěl říct jsem už řekl, takže marš před zrcadlo!

      Smazat
    14. 18.04

      Kasteláne, jestli jsi ještě nevyřešil problém s dojížděním na vinohrad, hodil jsem radu jak s tím stanným právem vyjebat pod článek:
      "Keď by jsme boli vsetci bio..."
      Teda už někdy v pátek také, asi pod pět článků, ale z té tvé víkendové absence zde soudím, žes už našel cestičku jak na to.

      Smazat
    15. Tak uz vam vsem zahradkarum nezavidim, konecne jsem si koupil 4 truhliky na balkon, a zejtra si jeste v OBI koupim jeden dlouhej a dam ho za jizni okno v obejvaku, a zasadim tam jahody, to co kupujeme jako jahody nestoji ani za hovno, a jeste bych rad zasadil rajcata, ale nevim budu mit asi malo mista.

      abyste si uvedomili ze to myslim vazne, dneska - ne vcera jsem koupil Marjance lopatku na hlinu

      Smazat
    16. Pani Hamplova,
      mam dojem ze jste tak trosku Polka - to ten Zwyrtek - ale to nevadi, ackoliv nase bratry Polaky s jejich nacionalizmem a Velka Polska moc nemusim, staci jen kdyz jsme leteli asi pred 12 lety pres Warsavu za more..... prodavacky se na nas vysraly kdyz jsme mluvili na ne cesky, a tak jsem to zkusil Ankglicky to zpozornely ale zase hovno rozumely-- ale to jen tak rejpam mimo

      ja bych misto dvou narodnosti ktere mam, zvolil pro sichr narodnost Slovan, protoze po pobytu (50 let) v zamori se fakt citim jako Slovan i treba s tema zasr$%#% Rusakama ac jsme pred nimi tenkrat vlastne zdrhli

      prave kdyz se dostanete do tech smisenejch novejch zemi si uvedomite ze Slovan vsude bratra ma

      takze zkusim "Slovan"

      Smazat
    17. Ze všeho si děláte prdelky ! Každé hovínko zapáchá a každé hovínko lze spláchnout. To už v naší kulturní a civilizované společnosti není problém. Takže diskutujete vy hovniválové o opravdovém hovínku !! A jen jsem tam kdesi zachytil odkaz na jakési "sudeťáky". Co to je, prosím ?! Takovou národnost neznám. To si vymyslela hrstka "němčourů" a postavili si na tom 70roků výkřiků do tmy ! Jen pro upřesnění: vždy se budeme bavit o českém pohraničí, o českých příhraničních oblastech. Vše ostatní je němčourský smrad !

      Smazat
    18. Račice, já vůbec nevím, kdo ingot zvaný Milan je. Nahodil jsem důchod a on se chytil. Tož teď vím, že je důchodce.

      Smazat
    19. Milánku, to "bílé hovno" (white shit) je terminus technicus používaný menšinami migračního původu v EU. Můžeš se s tím potkat i na internetu. A je krásné jak obhajuješ své eurokrajany, skoro vypadáš jako jeden z nich.

      Smazat
    20. Milane 21:54
      Ne ne, nevyřešil, byl jsem doma. Odmlčel jsem se proto, že už mě nebaví stále dokola číst stejné trapné komentáře, odpovídat na ně už je vůbec nad mé síly, jsem znechucený některými lidmi natolik, že už jsem asi u deseti posledních článků (krom tohoto který mě zajímal) ani komentáře nečetel, včetně toho, kde jsi psal tu radu, tak tam dodatečně kouknu. No já si vytiskl to vzorové čestné prohlášení a zkusím s tím projet, potřebuju tam pracovat, takže třeba naši čackou policii přesvědčím. Nevěřím, že by tam byli jen samí blbci ala Hamáček. Když ne, tak ne. Tak v létě vezmu motorovku a udělám uprostřed Moravy malou soukromou Saharu a bude vymalováno. A nechám to zarůst bodláky a plevelem, třeba se to bude soudruhům líbit, konečně kulturní krajina ne?

      Co se týká důchodů, něco k panu Povolnému 20:18

      Já už dávno říkám (přesto že mám poměrně slušný důchod - kdyby mě náhodou někdo podezříval ze závisti), že u důchodů by neměla existovat žádná zásluhovost, to je naprostá blbost. Jak a kdo určí, která práce byla záslužnější než jiná? Myslím, že uklízečka, zedník, strojař, inženýr i doktor mají všichni zásluhy o život těch druhých, všichni se navzájem potřebují. A když matka příroda nadělila někomu intelektu víc, aby mohl pracovat hlavou a ne rukama, neznamená to, že dělá záslužnější práci. Už to je jeho odměna, že mohl celý život pracovat v oboru, který si vybral. (na rozdíl třeba od té uklízečky, které už nic jiného nezbylo).
      Proto by měl být důchod sociální dávka a měl by být po odpracování potřebných roků stanoven pro všechny ve stejné výši, čímž by si chudší pomohli a bohatým by to ruce netrhalo. Ten kdo má celý život dobře placenou práci si mohl na ten důchod za život jistě naspořit tolik, aby mu životní úroveň neklesla. Už vidím dopředu zase namachrovaného blba JiHa jak tady tu "zásluhovost" bude obhajovat a moc se těším, jak odkryje svoje odpudivé myšlenkové pochody. :-)

      Smazat
    21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    22. 8/25

      Kdybys nesmažil a nepsal své příserky ad hoc, věděl bys, že jsem důchodce, páč o tom, kolik mi je, melu každou chvíli.
      Takže ne já "se chytil" na jakousi tvou vymakanou léčku, ale chytils sám sebe, jak je u tebe už obvyké, do tenat své vlastní hlouposti.
      Přiznávám ti poměrně obsáhlé znalosti, kterých, jak jinak, zneužíváš k vytvoření informačního šumu abys do nich propašoval manipulativní info, ale vzdor všem svým znalostem jsi co jsi - prodejný, bezcharakterní šmejd.

      Smazat
    23. Milánku, já tě vůbec nesleduju! Nevím, kdo jsi. Na NR znám z veřejného života jen některé redaktory, majitele webu a autory článků, jinak nikoho. Bývám obvykle v práci, pak mám povinnosti doma, teď ležím ve vaně. Ani jsem nevěděl, že bydlíš v zahradě Čech, myslel jsem, že to jsou dva různí Milanové. Aliasy si nepamatuju, přesněji jen některé pamatuju a odpovídám podle tématu článku nebo podle příspěvku. Víc jsem sem psal, když jsem byl na home office, pak na PN se zlomenou nohou, ale to teď končí. Mně je fakt u prdele, čím se zaobíráš, klidně i mnou, už jsem ti to psal mnohokrát. Jak řekl Putin, buď zdráv! A myslím to bez ironie. Přeju ti hezký večer.

      Smazat
    24. 18/45

      Hezký večer, děvče.
      Ale dá. Se to ignorovat.
      Hodnější? Vy máte svůj názor a na ten máte právo. Já mám zase jiný názor, a na ten mám rovněž právo.
      Na co nemáme právo je, sklouznout z obecně názorové roviny do osobní roviny. No a pokud někdo tento úzus poruší a začne se do mě obouvat, pak se bráním útokem. No a vy jste si vždy zachvala dekorum a nikdy jste z názorové roviny do osobní roviny nesklouzla. A proč bych měl bejt bezdůvodně hnusnej na dámu? A Beneš neměl pravdu! :-)
      Ta zahrada je sice na mě, ale blbneme na ní dva. Vlastně už čas minulý. Právě totiž zařizuji přepis na syna. S tím, že bude jeho, pěstovat si tam může co chce, ale nám zůstane k doživotnímu používání něco přes jeden ar, na kterém roste ořech, a kde jsme si postavili altán a udělali si parkovací plácek na vrtání se v našich autech. Jo, a ještě vzadu taková bouda co slouží jako pidigaráž na skutry.
      "Miluji prohyb. Celé dny se vydržím dívat na zahradníka," napsal Jerome Klapka Jerome. Nebo tak nějak podobně. Bude to hezké, pozorovat syna jak se tumluje. A já mu, když budu chtít, pomůžu, když budu mít záchvat lenory a budu se chtít jen kochat, budu se kochat a hádat se se sojkami. Strašně držkujou, potvory. No, nebude to krásné?

      Smazat
    25. 11/41

      Kasteláne, já bych tomu čestnému prohlášení a "rozumnosti" policie zas až tak moc nevěřil. Nezlob se, ale ještě jedna nevyžádaná rada.
      Napiš si do toho čestného prohlášení, že jedeš nakrmit hlídací hafany a zvířectvo - třeba slepice, čuníka a pod. Razantně tím zvýšíš své šance na "rozumnost" policie a průjezd okresní "hranicí". Ale už tě s tím nebudu otravovat.
      Jo, k tvému názoru na důchody - absolutní souhlas.
      Měj se.

      Smazat
    26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    27. Račice 18:45
      Jo, dám tam ceduli, "tohle je výsledek nejúspěšnější vlády pana Babiše a jeho magora na ministerstvu zdravotnictví, který se cítí být největším odborníkem a díky kterému prosere volby a nám celou republiku."

      Smazat
    28. Kasteláne, a já to podepíší. Sprostarna je, že se za korona testy musí platit. Kdyby byly dostupne zdarma a platily jako vyjezdni dolozka z okresu, tak s tim by se dalo zit, ne. Zas něco ze západu-testy jsou pro obcany se zdravotnim pojistenim zdarma, Většinou. Ale to jsme zas u kdyby. K těm volbám, doufam sice, že je neprojedou, asi marne.

      Smazat
  2. No tak to by potom bylo lákavé vyplnit národnost třeba středoevropskou, indoevropskou nebo eurasijskou. Stejně je to celé sčítání na dvě věci, nepočítaje značnou hodnotu veřejné zakázky huňár scépeň kámoš. (A pokutu za vědomě nesprávný údaj, která, pokud se bude ukládat, tak výběrově jako vždy. Ono to není lehké někoho důkazně usvědčit z toho, že "není" ani subjektivně např. Jedi.)

    Jenomže to první vás zařadí jako fašistu, to třetí jako rusofila a to druhé by mohlo být interpretováno jako přihlášení se k menšině, k níž se posledně přihlásil nepatrný zlomek skutečné populace. Prostě dobrá akce. Bylo by lépe nahradit to nějakým zábavným pořadem s hlasováním diváků. Konečně na to se nechá veřejná zakázka vypsat taky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A to je fakt neco spatneho napsat ze jsi Cech? Ono uz staci, kdyz na Al Jazeera nam rikaji, ze bysme se meli spojit zpet se Slovaky a dat se do spolku s Madary kteri by nas vedli

      Smazat
    2. Špatného nic, ale žádný význam to na tom archu taky nemá. Jedině snad že to ta Al Leyeníjja holt bude chvilku tlačit jinudy.

      Smazat
    3. Basos 1528
      Al Jazeera může být pro začátek spokojená.Premiérem české vlády je Slovák a kancelář premiéra v Praze vede Tünde Bartha, původem z Budapešti.

      Smazat
  3. Správně pravda je jen jedna jsme teď jen Češi a to tam vyplním určitě tam nebude v nabídce Československá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No ja se za Ceskoslovenska narodil a tak tam napisu CS a at se treba poserou, a kdyz mne budou buzerovat, tak je poslu do prdele, a kdyz mne budou jeste stale buzerovat, tak ze prohlasim za Zamorce a odjedu zpet kde jsem vegetoval 50 let, protoze tyhle impotentni kecy od kazdeho z vas mne skutecne serou-- jedina nadeje je, ze Pirati a STANisti se dostanou k veslu, kdo bude u vesla je mi u zadku, oboje jsou ksindl, a vy to poznate- ja ne

      Smazat
    2. cablíku, předepsaná nabídka není ale ta Vaše by byla dobrá k vyjádření sounáležitosti, jen bych doporučil s mezerou a Slováci, hlásící se ke stejné idei Slovensko-Česká. Já možná použiji Moravsko- Slovensko, Slezané snad podobně, abychom plebiscitně podpořili zemské zřízení státu, doufám v budoucnu i se Slováky.

      Zajímat mně bude kolik lidí si napíše národnosti skutečné, německou, cikánskou, židovskou aj., možná napíší společnou EU.

      Smazat
  4. Ti, kteří chtějí evropskou národnost, jsou novodobí Henleinovci. Zajímalo by mne, jestli i v jiných státech Evropy, jsou lidé schopni, tohoto sebemrskačského názoru. Ta jejich evropská národnost není jen pouhou lží, ale pohrdání svým národem. Takto se chová nepřítel !

    OdpovědětSmazat
  5. Unknown28. března 2021 13:56
    Já bych přidal ZÁPADNÍ EVROPSKÁ NARODNOST, aby si nás nikdo nepletl s tou východní ruskou svoloči.


    Ale, ale, unknowne, vždyť východní svoloč (Rusko Bělorusko, Ukrajina), to je přece pustá severní Asie a ty to považuješ za Evropu. Fuj,fuj... A chtěl bych tě upozornit, že Poláky, Čechy, Chorváty... žádný Francouz, Holanďan, Brit... za západoevropana považovat nebude. Tohle si vyhoď z hlavy! Dokonce ani tehdy, kdyby ses vzdal všech blbých zvyků bývalého ostbloku a naučil se nějakou západoevropanštinu. Možná bys zjistil, že tam budeš občan třetí kategorie, protože před tebou budou všichni ti Pákistánci, Turci, Súdánci...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. J.J.
      nekdy pises dobre, nekdy pitomosti. Unk je drzka ukecana a nevi co vlastne je, predpokladam ze je to mladej blbec, ktery jeste nepoznal co je prace, a zivot a prusery ktere ho cekaji... proste mladej a blbej... ale jedna vec ktera ho u mne omlouva, je ze ma sem tam zachvaty lucidity, ale trosku se o nej bojim (jsem totiz krestan) ze sklidi co mu druzi zasili, a to nebude hezke - uvidis. Ohledne vychodni svoloce, no on ten nadherny zapad jmenovite Anglie, Francie Belgie a Holanssko ma te svoloce vic nez vychod. Ale to vam masirovana ceska media nereknou, to vi lide jako ja, kteri tyto zasrane hovnostatecky ktere ostatne brzy budou cokoladove dobre zna

      Smazat
    2. Basos, ani kachna ani tzv. unknown nejsou mladí.
      Nepochybuju, že znáte západní země líp než já, nikdy jsem tam nežil. Zato vím a není to jen moje domněnka, že nás považují za poněkud opožděné. Ono to bylo vidět i v Mein Kampf a netýkalo se to jen Německa. V podstatě se zeptejte bežně člověka v EU, aby se zeměpisně zorientoval. Byl jsem v šoku u Španělů, kteří měli určit, kde se nachází Ukrajina. Ještě Německo nějak lokalizovali, ostatní byla prostě Sibiř. Mezi nimi i středoškolští profesoři.

      Smazat
    3. Pornáči 14:11
      Nauč se ty blbečku zeměpis! Když už tady machruješ. Až po Ural je to pořád Evropa.

      Smazat
    4. Kasteláne, nerad to říkám a nehodlám někomu dělat advokáta ale než Vám zrudne bělmo, zkuste pochopit kontext.

      Smazat
    5. 19:38
      No vy abyste se toho hajzla nezastal!
      Právě že mi bělmo rudne, kdykoli vidím toho smrada zde zapáchat. A jeho myšlenkové pochody a kontext chápu moc dobře. Akorát vy jste ho ještě neráčil prokouknout. (Myslím, že Milan už zde několikrát jeho "kontexty" publikoval). Vaše chyba. Ale nenuťte do toho ostatní. Jinak vás budu muset zařadit do stejné kategorie.

      Smazat
    6. Kasteláne, žádný národ není černobílý. Pokud se rozdělíme na dvě nesmiřitelné půlky, nikdy svobodu nezískáme. J.J. píše slušně, fakta si můžete ověřit. Většinou píše ironicky, což je náročné na čtení. Nemusím s ním souhlasit, potom uvedu proti argumenty. Tento souboj v demokracii je obvyklý. Kam mně zařadíte je na Vás.

      Smazat
  6. Martin, prej střed Evropy je někde u Kremnice. Ale když kouknu na mapu mám trochu pochyby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. J.J.- o střed geografické Evropy se hádají jihočeši s Rakušany. V dokumentech, nejen politických, se za střední Evropu považuje Německo, ostatní je ost, o Rakousku se nemluví.

      Smazat
    2. PS. patrně se jedná o rasové dělení Evropy.

      Smazat
    3. Rasové to asi bude. Od Německa na východ = holá prdel.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    5. Račice, dva příspěvky o jedné větě a jakože moc?

      Co se týká holé prdele, vždyť to je pravda. Nikdy nedosáhneme jejich úrovně.

      Smazat
    6. J.J. máte pravdu, nikdy nám to nedovolí.

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    8. Nevím, Račice, podle čeho jste usoudila, že to chci a ještě mě vyháníte z mého domu? Jestli narážíte na pojem "white shit", to jsem převzal jako dnes běžný pojem z internetu. V 90.letech chodili naši lidé pracovat do západoevropských fabrik během prázdnin, když původní zaměstnanci měli volno. Běžně se setkávali s tím, že třeba holandský zaměstnavatel našim naložil nad normu a lidi migračního původu chránil s tím, že oni jsou jejich zaměstnanci, zatímco ti z "východu" jsou póvl určený na práci. Jestli vás to uráží, tomu rozumím, ale já nejsem holandský zaměstnavatel. Takže výhrůžky musíte adresovat jinam, ne mně, já to nezměním. Jsem jen póvl z východu pro bílé Evropany a bílé hovno pro ty barevné. Hlavně nezapomeňte "chytře" volit ty strany, díky nimž se tím hovnem staneme i tady v Česku.

      Smazat

    9. 18/22

      Ahoj dámo.
      Abyste se dostala do obrazu, přikládám, co vejvrtka napsal přede dvěma měsíci.
      Celkem je sranda sledovat, jak v tom svém kličkování, v příserku (20/25), zařadil sám sebe mezi "póvl z východu určený k práci". Takže vděčné bílé hovno, tak řečený východní póvl.
      Ale jsem demokrat, když chce být někdo vděčné hovno, tak proč ne?


      Pod článkem "Kdo napsal 4 miliony..." z 13.1.21
      J.J.14. ledna 2021 16:45
      16:03 ano jsem vděčným zaměstnancem německé firmy, proto vím, o čem píšu.

      Jinak má vejvrtka téměř pravdu. Ale jen téměř.
      Protože Katalánci, ani Anglán David, pro kterého jsme sanovali 300 let starý statek, stejně jako Bavoři, nás s klucima za póvl z východu nepovažovali. Naopak. Vážili si nás.
      Kdo naopak se s námi pokusil jako s póvlem jednat, byla "umělkyně" frau Jelínková (autorka veleděl, jako óbržidle, óbrramínko a podobné hovadiny denní potřeby zvětšené ad absurdum a považovaná proto za umělecká díla), původem z Čech, poemigračně uprdelená nedaleko Aachenu (Cách), která potřebovala zrestaurovat usedlost. K ní jsme se také, dle hesla "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá", jako póvl zachovali. Ještě ten samý den, kdy jsme nastoupili, jsme ji nazvali nafoukanou píčou a poslali ji do prdele i s její mámou. A šli makat do Rosenheimu nedaleko Mnichova, kde Herbert potřeboval postavit nové garáže pro traktory, které by však zapadly do starého stylu statku.
      Ono je to také o tom, jak kdo vystupuje. Když prosebně žmouláte čepici a děláte psí oči, pak se není co divit, když s vámi budou jednat jako s póvlem. Je to zkrátka a jednoduše o sebevědomí a hrdosti.
      (Hm... Po nás u frau Jelínkové nastoupili Poláci, kterým jsem to dohodil. Těm to nevadilo, že je má za póvl. Tak je vzala u huby a zacvakala jim o třetinu méně, než jsme si s ní sjednali my. Když jsme totiž u Herberta skončili, tak jsem to vzal autocouračkou do Belgie a Holandska přes Cáchy a stavěl se tam. To už u ní měli hotovo a póvlili na nějakém pivovaru či co to bylo.)
      Hezký večer

      Smazat
    10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
  7. Hynek Komoníček, diplomat: „‚Z pohledu Pekingu je Evropa nevýznamný poloostrov na západ od Ruska.“‘

    OdpovědětSmazat
  8. A proč rovnou nenapsat národnost světová? A proč jen to? Nebuďme přízemní "hrdobci, jimž hrouda nohy víže". Napišme národnost slunečněsoustavovou, mléčnodráhovou či dokonce národnost vesmírnou. Nebo jinou pirátskou blbost nesmírnou.

    OdpovědětSmazat
  9. Nepokládám za demokratické dělit exkrementy dle zabarvení. Ale po zkušenosti, že skoro vše co kupuji je vyrobeno v EUnii, nebo v Číně, bych se budoucí předepsané národnosti ani moc nedivil.

    OdpovědětSmazat
  10. V našem městě je cca 300 cikánů. Při posledním sčítání se k romské národnosti hlásilo 7(!) cikánů. I cikáni jsou hrdí na to, že jsou české národnosti...!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. kutnohorsky 15:42
      Ale aby šli taky třeba jako Češi pracovat, tak tolik hrdí zase nejsou. To je přesně jako v tom vtipu, jak jdou dva cikáni a jeden spadne do vápna. Vyleze ven celý bílý a povídá: "Čo buděm robiť, čo buděm robiť? A ten druhý na to: "Ty dylino, jsi minutu bílý a už bys chcel robiť, lebo čo?!"

      Smazat
  11. Vy to víte, paní Jana Zwyrtek Hamplová, my to víme a oni to také vědí. Ale do nekonečna budou v souladu s Goebbelsovým pravidlem o stokrát opakované lži tuto hovadinu hlásat, neboť, a je to smutné, je mnoho idiotů, kteří tomu skutečně nakonec uvěří.

    OdpovědětSmazat
  12. Bylo by to otřesné a strašné, kdyby vlastníkem a majitelem byla oficiálně jedna jediná rodina a jejich příbuzní z okruhu Rothschildova impéria. Gójové by se vzbouřili a položili by si otázku, proč jeden bankovní klan vlastní de facto celý tento svět? A tak je potřeba tohoto vlastníka zamaskovat, a k tomu slouží zlatí koníci, dětičky vychované v rodinách s židovským původem, kterým je v rané či pozdější dospělosti svěřen do ruky dohled nad částí majetku celosvětového sionistického bankovního kaganátu. Proto se nedivte, že za každou “úspěšnou” globalistickou firmou je člověk židovského původu, že každý prezident je židovského původu, a pokud není, alespoň si nasadí čepec a prohlásí sebevědomě o sobě, že je Žid, případně sionista. Zlatí koně mají mnoho podob, mnoho rolí, mnoho úkolů, na mnoha pozicích. Pokaždé je ale snadno poznáte, pokaždé se odkopou, když se zavede řeč na Izrael, na banky, anebo na majetky všeho druhu. TAK skutečně funguje SVĚTOVÉ VĚZENÍ po staletí. TŘI MUŽI J.F.K.,Trump a Putin byli kýmsi pověřeni VŠE ZMĚNIT a ZMĚNÍ!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Panen et Ludem, po cesku Chleb a Hry se rikavalo uz za Rimske rise, to znamena Dej lidem slusne nazrat, a nejakou zabavu, a mas od nich pokoj.

      jedinw stesti pro nas male lidi je, ze i ti bohati stejne zhebnou jako my, a do hrobu si to muzou vzit ale bude jim to hovno platne....

      Mimo toho blby dav (my) se dokazeme sem tam nakakat, a potom se dejou veci i s bohatyma, v jedne zemi se to stalo celkem nedavno

      Smazat
    2. Pane Basosi, když "natáhnem brčka" vy i já, tak to nepohne burzou, ale u Forbesáků to funguje jinak.

      Smazat
    3. Ado
      o burzu mi nejde, ztratil jsem za morem na ni dost penez, kdyz jsem poslouchal maklere (blbec) ale pak jsem se zahojil, kdyz jsem pouzil svuj blbej selckej rozum.

      Forbes a dalsi mne nerajcujou, protoze a to mi Ado ver jsme tu fsicki jen na chvili, a jestli zhebnes v 60, ci ve 120 jak se snazil Rocky, a jeho kama v Anglii tak stejne skonci, takze burza sem burza tam

      Smazat
    4. Pane Basosi,
      asi jsem se nevyjádřil přesně, jde mi o špatné nastavení světa. Když je hladomor v Etiopii, tak je článek na pár řádek, ale pád helikoptéry s miliardářem zaplní všechna média a na konci i hýbe s burzou.
      P.S. Forbes je časopis zveřejňující nejbohatší miliardáře na světě.

      Smazat
  13. Žádná česká národnost není! Je Čech, což je příslušník národa, který se vyznačuje jazykem a kulturou a potom je občan České republiky, což je přesný a jasně právně definovaný pojem,což může být příkladně etnický Vietnamec !! Žádná evropská národnost neexistuje , to je nesmysl a občan Evropy, spíše občan Evropské unie také neexistuje!! Nevím, že by měl někdo občanský průkaz Evropské unie, ale vím o lidech, kteří mají dvě občanství!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.