Reklama

středa 3. března 2021

Německý podnikatel: „Kdyby nebylo Němců, žili by Poláci v jeskyních“

Tomasz Molga a -rp-
3. 3. 2021 NatematPl a PrvníZprávy TV TV

„Nenávidím černochy, ale Poláci jsou ještě horší. Kdyby nebyli Němci, žili by Poláci v jeskyních. “ Taková prohlášení německého podnikatele Hanse Gieleny zazněla před soudem v polském Gdaňsku.

(Na snímku nácek Hans Giehlen u soudu)

Příběh fašistických poznámek německého podnikatele, majitele POS Systems, Hanse Giehlena, se odehrává od roku 2018 Šetření zahájila zaměstnankyně společnosti polské státní příslušnosti Natalia Nitek-Plazińska, která zaznamenala prohlášení svého bývalého šéfa a zveřejnila je v polských médiích.

V roce 2019 v rámci občanskoprávního řízení uznal Krajský soud v Gdaňsku Ghilena vinným z nenávistných projevů proti Polákům, rozhodl se omluvit a zaplatit morální náhradu 50 tisíc zlotých, zatímco peníze byly určeny pro historické muzeum ve Wejherowě, které vypráví o německých zločinech spáchaných proti etnickým Polákům v Pomořansku během druhé světové války. Podnikatel se odvolal s tím, že to byla žalobkyně, která porušila jeho osobní práva zveřejněním obsahu tajně zaznamenaných a podle jeho názoru osobních rozhovorů. Výsledkem bylo, že soud snížil náhradu škody na 10 000 PLN. Proti tomuto rozhodnutí se však už Natalia Nitek-Plažińska odvolala. 2. února proběhlo opětovné jednání v této kauze.

Soud přečetl zápis z výpovědi Nitek-Plazińska předložený státnímu zastupitelství. Během těchto výslechů žena citovala šokující projevy Hanse Giehlena o „germánských kmenech, které byly vždy pány, a Slované byli otroky.“

„Řekl mi, že 'Poláci jsou jako psi, je třeba je trénovat' nebo 'Poláci by se měli bát, protože pak fungují lépe.' Dodala, že „dříve to bylo snazší, protože člověk mohl stát nad Polákem s pistolí, a pokud se nepřiblížil,„ udělal pohyb rukou a předstíral, že střílí, “ řekla bývalá zaměstnankyně společnosti .

Nitek Plazińska svědčí dále a cituje slova Gilena:
„Nenávidím černochy, ale Poláci jsou ještě horší ,“ řekl, když se ve výrobě něco pokazilo. Nebo: „ Kdyby nebylo Němců, žili by Poláci v jeskyních a běhali by nazí. Pokud by nebylo Německo, neměli byste silnice, nebylo by většiny měst, kdyby nebylo Německa “

Proč nepodniká v Německu, ale v Polsku, odpověděl německý podnikatel jednoduše: „Protože tady (v Polsku) jsou levní otroci.“

Soudní jednání pokračuje.



69 komentářů :

  1. odpověděl německý podnikatel jednoduše: „Protože tady (v Polsku) jsou levní otroci.“

    ŽE BY BYLI LEVNĚJŠÍ, NEŽ V ČESKU???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro spoustu Němců je to typický názor. Kamarádky svého času opatrovala starou Němku. A milá paní jí jednou ve chvíli neomalené upřímnosti řekla, že se celý život těšila na to, až jí bude Češka utírat prdel. Dnes jsou na tom dobře a zjistili, že jim bude spousta našich poctivě otročit i bez války...

      Smazat
    2. Podivejte se na to asi takhle.
      Jejich historie.
      Straslive zlociny,zverstva,vyhlazovani,valky bez priciny a bez konce a bez jedine priciny,trvajici staleti,to je skutecny german.Nic jineho.
      Nechteji si to priznat, nalhavaji si pilne, aby tak zakryvali skutecnost. Kazdy vi presne co obnasi.
      A zakryvaji sva silenstvi bez konce a hlavne nemoznost, aby se zmenili do aspon trochu lidskych tvoru..
      V dobe zbrani hromadneho niceni ,se veci zmenili a meli by si prestat koledovat..
      Obavy z nich a trpelivost, jejich trapne,infantilni, ubohe a nekonecne provokace/kterymi pripominaji,aby nikdo nezapomnel !!!/ ,nemusi dnes a vzdy vyustit, do humanitnich reseni.
      Kdybych si mel vybrat, moji predkove ,prapredkove , mezi germanem a jeskyni ,beru jeskyni samozrejme,vsema deseti.Asi kazdy.

      Smazat
    3. Na počátku bylo slovo...
      I ty menšiny si to uvědomují a z Cikánů (kterej pojem tak dokonale proflákli, že se stal pejorativním) se kde se vzali, tu se vzali, vyrašili nám Romové. Že je to jenom jedna z menšin z cikánské menšiny? No a? Hlavně že to prosadili.
      Zatímco Slované si to neuvědomují a dál brázdí Evropou pod germánským názvem otroka.
      Kdo je tu tedy blbej?

      Smazat
    4. milane 4:26
      Myslím, že by byla chyba měnit název našeho etnika jen kvůli nějakým nabubřelým Germánům. Já jsem hrdý na to, že jsem Slovan. Máme za sebou skvělou minulost a věřím, že náš čas ještě přijde, je nás "mnogo". Jen bychom měli být trochu svornější. Ty Svatoplukovy pruty stále platí.

      Smazat
    5. Slovan je absolutne nadrazenej,opakuji nadrazenej,odjakziva, totalne, po vsech strankach lidskosti ,vytvareni skutecne lidske spolecnosti,vyvoje k miru atd..Nadrazenej,
      velkohubymu,ubohymu germanovi.
      Kde najdete stale se opakujici Wilhelmy, F.Josefy, Hitlery, Himmlery atd.dodnes ,jinde nez prave tam.
      Ve srovnani s nimi je samozrejme Putin, nadclovek.
      German,to nejhorsi mezi narody, musi si vsugerovat a nalhavat aspon neco i kdyby nechtel.
      Pravda o sobe ,je pro nej, na sebevrazdu.
      A zase podlezaji,plazi se a snazi se..

      Smazat
  2. Možná by mu mohl soud nařídit zjištění jeho "Haplo skupiny". Vizuálně nevypadá jako typický Germán.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Haplo skupiny popisuje Anatolij Kljusov. Evropu obývají v zásadě dvě velké skupiny R1a a R1b. Skupina R1a přišla dříve z Balkánu. Skupina R1b putovala přes severní Afriku, Španělsko do západní Evropy. Byli nesmírně agresivní a vybili původní R1a skupinu. Hranice se táhne od Slovinska, přes jižní Rakousko, Čechy a přes Berlín k Baltskému moři. První světová válka se konala před 4 tisíci let na sever od Berlína, kde našli velké množství lidských kostí. Prošetřil bych Čechy, zejména Prahu, kde možná žije dost takových obojakých, co jdou Němcům na ruku. Jedna analýza prý stojí 120 tisíc euro. Na některé politiky bychom se mohli složit.

      Smazat
    2. Pamětníci Protektorátu BuM si ze školních let pamatovali průzkum jednoduššími prostředky :proměřování hlavních rozměrů a tvaru lebky. Akce skončila v tichosti do vytracena, protože někteří Češi vykazovali ,,lepší germánské rysy", než řada Němců, a to v průměru. Takže do plánovaných koncentráků mohli, pokud by se drželi měření, začít vozit lidi z úplně nečekaného směru. Analýza DNA nebyla dostupná.
      Ale pokud se týče národnostních (rasových) předsudků, nejsou na tom Slovani u Němců ještě tak špatně. S.A.Hošek na svém Komunitistickém webu N,NNNN .cz článeček PIKANTNÍ ZAJÍMAVOST.
      Vyšlo 11.12. 2020 A doučte se angličtinu, třeba.

      Smazat
    3. incognita
      Nevím jakou máte na mysli analýzu? Já jsem si nechal udělat test DNA o původu a přišlo mne to na necelé dva tisíce korun. A byť jsem ze středu české kotliny, tak mám 77% haploskupinu R1a a 19% R1b. A podobně to mají všichni moji známí, kteří si to nechali udělat. To, že jsme my Češi vlastně Keltové nebo Germáni, tvrdí většinou jen lidi, kteří se za své slovanství stydí. Ale většinou o tom vědí prd. Stejně jako východní Němci a Maďaři, kteří jsou geneticky z velké části též Slovani.
      Keltové z české kotliny odtáhli dávno před příchodem Slovanů a jednotlivé germánské kmeny jako Markomani či Langobardi se tady jen na chvíli zastavili, než odtáhli zase pryč. Souvislé a trvalé osídlení tohoto území realizovali až Slovani.

      Smazat
    4. Vladimír Šmídl
      To měření lebek byl taky absolutní nesmysl, vymyšlený nacistickými pseudovědci. Nemluvě o tom, že neexistují žádné germánské rysy a germánská krev. V západní evropě sice převažuje haploskupina R1b, která je označována za "keltskou". Haploskupina R1b se ovšem stejně jako "slovanská" skupina R1a před tisíci let vydělila ze základní skupiny R1, tudíž musíme mít všichni plus mínus stejné lebky.

      Smazat
    5. Mám jen chabé znalosti o Haplo skupinách, berte mně s rezervou. R1a se přisuzuje Slovanům, R1b "západu". R1b se dostala do Evropy cca před 40 tisíci lety. Slovanská větev Árijců? později, obé z povolží, když Evropa začala být obyvatelná po ústupu ledovců. Vznik Haplo skupin trvá dlouho v "uzavřených" skupinách na určitém území. Jisté je, že Evropu osídlili "bílí" lidé, chcete-li árijci a rozdělení na a a b mohly zapříčinit jednak různé cesty migrujících kmenů a časový odstup. Patrně i ovlivněný asimilací s původními obyvateli(Kelty)?

      Nezanedbatelná je i jižní větev semitská, název si teď nevybavuji, která mohla ovlivnit jižní cestu R1b, jak ji zmínil inkognita 20:29.

      Smazat
    6. PS. při čtení co jsem "vytvořil" mne napadlo, zda lidé typu Soroše nechtějí vytvořit jeden Haplo typ uměle. Zapomíná ovšem, že jednotný typ se časem dělí, asi nečte bibli!

      Smazat
    7. Spletl jsem se. Kanál se jmenuje Den TB.

      Smazat
    8. Vložil jsem dost dlouhé vysvětlení, co je to DNK genealogie. Text zmizel, asi pro SPD je tato věda zakázána.

      Smazat
    9. Miroslav Povolný, jestli můžu, R1a pochází z oblasti Altaje, odkud migrovala na východ a na západ relativně nedávno. V Indii je dávána do souvislosti s ajruvédou a sanskrtem a na západě s nositely indoevropských jazyků. Haploskupina R se zřejmě formovala někde poblíž Kavkazu a následná migrace také vedla na východ a na západ (Evropa). R1b je v Evropě skutečně tak dlouho, jak jste napsal, a jedná se o jeden z lidu evropské doby kamenné. Všeobecně je tahle haploskupina spojována s Kelty, ale to jsou už takové spoločenské dohady, protože atributy národů a jejich skupin bývá často směsí.

      Němci jsou většinově R1b, tzv. germáni jsou spojováni kdoví proč s I1, což je spolu s I2 nejstarší haplogrupa na evropském kontinentu, která zde (Pyrenejský poloostrov a Balkán) přežila poslední dobu ledovou.

      Smazat
    10. Pane kolego J.J., Kljusov tvrdí, že Evropu zaplnila nejdříve skupina R1a. Přišla z Balkánu Skupina R1b šla z míst, které uvádíte vy. Putovali však přes Irán, severní Afriku a Španělsko do Evropy. Měli vybít muže skupiny R1b a zastavit se na linii, kterou jsem popsal výše. Obyvatelstvo R1a částečně uniklo na Britské ostrovy nebo Skandinávie. Poslechněte si toto
      https://www.youtube.com/watch?v=uJvV9DZMQR4
      Na konci je informace o ceně kvalifikované práce. V USA a na západě je to 400 dolarů za hodinu. Zlepší vám to náladu nad tím, kam nás chytráci dostali.

      Smazat
    11. Oprava: ... měli vybít muže skupiny R1a ...

      Smazat
    12. J.J.- věda nás bude stále překvapovat i sebe. Jedno je jisté. Doba ledová výrazně decimovala původní diverzitu v dané oblasti. Po jejím odchodu se uvolnil prostor a ten využily kmeny z jižnějších oblastí, patrně Mezopotámie. Stěhování národů(kmenů) bylo dlouhé období a proto ono mísení a strukturování moci v nových zemích a vytváření království.

      Onu dobu ledovou celkem přesně popisuje J.R.Tolkien jako zkázu severních zemí. Jen bych se opakoval, věřte bájím a orientujte se v nich, jako v dnešním balastu.

      Smazat
    13. J.J.-PS. Ty skupiny I1 a 2 mohou pocházet z jihu Ev. a severní Afriky kolem Středozemního moře, když ještě "mořem" nebylo(Platón).

      Smazat
  3. Doufám, že to parchanta Poláci pořádně poučí o slušném chování. To přece není jen na nějakou pokutu, ale přiměřeným trestem je pár let "natvrdo". Tam už mu pak spoluvězni vysvětlí, co znamená respekt k jinému národu...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stejně by ho poslali odsedět trest do Německa...

      Smazat
  4. Vždycky mě rozesmějí ti idioti, kteří vykřikují "Patříme na Západ!" Kdyby ti bezmozci jenom tušili, jak nás Slovany ten slavný anglosaský svět a celý ten Západ vidí, tak by drželi hubu. Ten pán jenom řekl to, co si mnozí na Západě o Slovanech myslí.

    OdpovědětSmazat
  5. Nejsem tak příkrý vůči Němcům!! Často jsem tam , jak na západě, či na východě a prosím o jasnou mysl! Nejsou všichni lidé v Německu stejní a podstatná část Němců tak nesmýšlí! Většina Němců nevnímá Čechy a Poláky jinak než jiné cizince, především když umí německy a domluví se. Když kolik dnes třeba Čechů pracuje v německých nemocnicích a to k plné spokojenosti pacientů! Určitě jsou Němci , kteří jsou k nám "nepříjemní" , ale jsou to jednotlivci!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To nakonec bylo vidět ve čtyřicátých letech. A ono by se to jistě zopáklo.

      Smazat
    2. Němcům se dobře daří a to není podhoubí pro násilné jednání!!

      Smazat
    3. Nacisté se dostali k moci ,kvůli sociálnímu propadu a také na základě podpory některých kruhů v "demokratických" zemích a nasměrování proti SSSR a tím vyvolání války, i když se Stalinem tehdy také nebyla žádná sranda a těžko vědět, co se mu honilo v hlavě!!

      Smazat
    4. Obyčejní Němci jsou jako my, ale elity, na ty bych si dal pozor. Adenauer zastavil denacifikaci v roce 1950 a tak mnoho nacistů přežilo. Generál Pavel něco naznačoval a nedovysvětlil ve věci výtek generálů NATO k Čechům. Nelíbilo se jim, že Češi nešli na frontu, jen pilně pracovali ve zbrojovkách. Rusové už uvádějí, že více než čtvrtina dodávek na frontu bylo z Česka.

      Smazat
    5. German se snadno,rychle a rad "zpatla" do fanatickeho nacisty.Tim se lisi.
      Adenaur s povolenim obnovil fasismus.Aby se Nacisti zase meli dobre.
      Zapad mel tenkrat stejne cile jako Hitler. Aby nas co nejmene prezilo.

      Smazat
    6. A samozrejme v Mnichove 38, Demokrati prodali ochotne a dokonce zadarmo, demokraty a CSR demokracii.
      Na radu Hitlera. Nikdo nebyl proti.Vyjma Stalina.
      Jeste demokrati Dolfovi pridali ceskej zlatej poklad.
      A statisice nasich mrtvych.
      Clovek by si pomyslel,ze vylozenej skudce, nemuze bejt horsi demokrata..
      V 89 se narod osvobodil,aby ihned nez se vzpamatuje spadl do dalsi Demokraticke nadvlady a okupace a jeste okupace islamu navrch.
      Rus samozrejme zazil ty demokracie na vlastni kuzi a zvolil nejaky mirovejsi metamorfozy systemu.
      Zatim jim to slape,zaplat Pan Buh.
      V 1914 Demokrati a socialni demokrati v Reichstagu byli vsema deseti pro valku.
      Tradice pokracuje dnes s Demokraty v USA a jinde.
      Demokracie je nejhorsi politickej system, prohlasil Churchill.. /a my demopotrati ,nikdy zadnej jinej nechceme/..

      Smazat
  6. Proč nás ti Rusové pořád ochraňují, když se k nim chováme tak hnusně?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Odhaduji, že ze stejného důvodu, jako Američani pořád ochraňují, i když se k nim někteří domácí chovají blbě.

      Smazat
    2. 19.35
      Protože jsou trpěliví. Vědí, že našim eurohujerům co nevidět začne zvonit hrana.

      Smazat
    3. Rusové nás ochraňují? Jak?

      Smazat
    4. Para bellum.... tím, že Rusové zbrojí a jsou na válku připraveni odrazují loupeživý Západ od světové války. To by jako naše ochrana mohlo stačit, že?!

      Smazat
    5. Václav Dvořák
      Ano, to je velice trefná a zcela vyčerpávající odpověď. Agresor se dá zadržet jen zbraněmi, nikoliv dobrými slovy.;-)

      Smazat
  7. Adolfův pohrobek je zřejmě multikulturarista a bytostný demokrat.

    OdpovědětSmazat
  8. Víme o naší nesvobodě za komančů. Nevíme o naší nesvobodě současné. Je to tím, že jsme hloupější?

    OdpovědětSmazat
  9. no helmuty ani Adu nemusim za to co jsem s nima zazil za pobytu v tej zemi!
    za jednu vec vsak jim podekovavat musime a to ze dnes jezdime vpravo! pravda?😎

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Změna provozu na pravostranný byla připravena už za RČS. Ale je fakt,že ,,německy" to proběhlo ze dne na den.

      Smazat
    2. dobráku 21:17
      Já si myslím, že ani ne. Kdybychom jezdili od malička vlevo a brali to jako naprostou přirozenost, vůbec by nás nenapadlo, že se dá jezdit jinak. Tak jako to bere za naprostou přirozenost Brit. Problémem se to stává, když polovina světa jezdí jinak. Já na tom vidím jen jednu pozoruhodnost. U nás by to trvalo pět let, padly by kvůli tomu tři vlády a žvanilo by se a žvanilo. Němec to udělal přes noc.
      Jinak co se týká změn, je to vždycky problém. Za svůj život jsem zažil třikrát změnu základních jednotek a výsledkem je, že z toho mám v hlavě bordel. Zatímco si dokážu představit co je to jeden kůň, tedy HP, nasere mě, že když už to jednou změnili na kW, jejichž akceptace mi trvala docela dlouho, někteří pitomci např. v pořadu Autosalon stále používají jedntku kůň. Tak už by se to teda jednou konečně mělo sjednotit na ty nové, jednotky, když už to jednou nějaký idiot prosadil. Tedy Pa, kW, N, apod. Je bezva, když si koupím tlakoměr z Německa, který je v barrech. Mohl by mě šlak trefit, když pak studuji, jak to převést na Pascaly.

      Smazat
  10. Ten "íbrmenš" řekl jen to, co si většina Germánů myslí o Slovanech. A to včetně Holanďanů, Dánů, Skandidávců, Angličanů a velké části Američanů, kteří jsou též Germány anglosaského původu. Germáni nikdy nebudou považovat Slovany za sobě rovné. Uvažují tak už nejméně 1500 let, tak proč by najednou měli měnit názor? A rozhodně není pravdou, že dnešní Němci považují Slovany za stejné, jen jinak mluvící lidi. Pro Germány byli Slovani vždycky jen něco jako dobytek či otroci a nikdy tomu nebude jinak. Jen o tom dnes z důvodů korektnosti nemluví.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. A právě je o to smutnější, že některé slovanské státy se o pomoc obracejí na naše. slovanské nepřátelé. Poláci lezou do zadku USA, stejně jako Ukrajina, Bulharsko či Slovinsko, ale i ČR. Jediní Srbové se statečně brání proti USA, neboť se nedá zapomenout na "humanitární" bombardování Bělehradu a ukradení Kosova. I když byli Němci Slovany za těžkých obětí poraženi, nezbavili se pohrdání Slovany, stejně jako Francie, Anglie a další neslovanské státy. Je mi smutno, když vidíme, jak zběsile Poláci a Ukrajina nenávidí Rusko, a cpe se naopak do chomoutu USA, které více jak 200 let terorizují a masakrují svět.

      Smazat
    2. Tatran
      Západní a jižní Slovani se bohužel již od raného středověku vyznačují značnou nesvorností. A taky proto na dřívějších slovanských územích dnes sídlí Germáni. Což je příznačné zejména na území východního Německa, které bylo v minulosti osídleno Polabskými a Baltskými Slovany. A též v celé východní části dnešního Rakouska, které bylo v minulosti osídleno slovanskými Karantánci, dávnými předky předky dnešních Slovinců, jejichž území sahalo prakticky od Jadranu přes Alpy a panonskou nížinu až po jižní hranici Moravy a dnešního Slovenska.

      Smazat
    3. Tak to máte divnou zkušenost. Pro mne jsou Holanďani a zejména Skandinávci naprosto rovnocenní obchodní partneři a moc rád k nim jezdím. Oslo je báječné místo s moc milými lidmi. Ono záleží, kdo jste a jestli máte co nabídnout. Brekot jim samozřejmě vůbec neimponuje. Jo a chce to plynulou angličtinu.

      Smazat
    4. Martin
      Vy tady ovšem mícháte hrušky a jablka, protože mluvíte o obchodě a nikoliv o běžném životě. Ale v podstatě jste si sám odpověděl z mne, protože jste zdůraznil, že jsou k vám milí, když jim máte co nabídnout. A ještě k tomu musíte umět plynule anglicky.
      Ale být na někoho milý, když z toho má prospěch, to dovede být kdekdo. Milí dovedli být i Němci na gestapu, když jim tam přišel někdo něco "nabídnout".;-)

      Smazat
    5. To je ale vysvetleni.
      Kdyz budete 50,100,tisic let vrazdit ,je tu padnej duvod k tomu, aby jste pokracoval a proc vlastne by jste prestaval..Hura na to.
      Polaci to je snad jeste horsi. Vrazdili masove zidy pred valkou, potom bezeli asi 500 tisic jich na SSSR a prenechali zidy nacistum a ihned po osvobozeni zase pokracovali ve vyvrazdovani zidu, kteri prchali v hruze k nam ,aby se zachranili..
      Polak ,ukrajinec nemuze bejt Slovan.
      German se nacpava vsude. Uplne vsude , je rozpinavej.
      Tak jich spousty pribehlo do Ameriky a nezavahali a prave vetsinou germanskej Sever zacal valku proti Jihu. USA vahali s valkou proti Hitlerovi 1941,,prave pro velke mnozstvi germanu, asi 30% populace..
      Z Jugoslavie uprchli po 45 dobrovolne.
      Vedeli ze by neprezili ,za ty zverstva.
      Ale uz v nich zase a pokracovali na Jugoslavii od 1990.

      Smazat
    6. Paw, "german se cpe všude..." OK, ale musíte souhlasit, že na to, kolik jich je, tolik zemí zas nepobrali. Nevím, ale když kouknu na mapu, všude tam, kde se mluví slovanskými jazyky, tak se to na západě Evropy posunulo daleko na západ, kde ještě nedávno úřadoval germán a na východě se potkáte s Japoncem a Číňanem. A ještě nedávno se sousedilo s Íránem, Afghánistánem a Tureckem ve smyslu úlohy ze zeměpisu: s kým sousedí Sovětský svaz.

      Smazat
    7. Bez jediného výstřelu dnes Germáni okupují celý Balkán (mimo Srbska) a celou východní Evropu včetně Ukrajiny, (mimo Ruska a Běloruska). To přece není málo.

      Smazat
    8. Martin:
      Ještě k té angličtině: víte kolik miliónů lidí museli angláni vyvraždit, aby se jejich řeč prosadila v USA, Irsku, Indii, nebo aby se stala jednací řečí EU, kde Británie ani není členem?

      Smazat
  11. Naprosto normální fašoun oni jsou stále stejní Slované jsou největší verbež pro ně. Takže si nenecháme nic nakukat o nějakém přátelství. Jsme pro ně jen levná pracovní síla a odbyt druhořadých potravin.

    OdpovědětSmazat
  12. OUN Organizace ukrajinských nacionalistů)spolupracovala s Německem, daleko před vypuknutím války s Polskem. Když se Polsko před „Mnichovem“ sblížilo s Německem, vztahy s OUN ochably. Znovu nabyly na intenzitě rok před napadením Polska. To samé se opakovalo před napadením sovětského svazu. Byly organizovány různé diverzní a záškodnické akce. Když Rudá armáda ve spěchu opustila Kyjev, rozpoutalo OUN pogrom na Židy. Němci v úžasu sledovali, jak OUN povraždilo nebo utýralo 4000 lidí. OUN se významně podílelo na genocidě v Babím Jaru. Během dvou dnů v září 1941 zde bylo povražděno 33 771 lidí židovského původu. Celkové odhady povražděných lidí za roky 1941 až 1943 čítají od 70 000 do 200 000 lidí. V letech 1941-1943 bylo také v Babím Jaru zastřeleno 621 členů OUN.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tatran
      Zde bych si dovolil také připomenout, že právě Ukrajinci patřili k nejbrutálnějším dozorcům v nacistických koncentračních táborech na území tzv. Generálního gouvernementu a že za nacisty velmi ochotně prováděli špinavou práci.

      Smazat
    2. Unknowne 3. března 2021 22:20, desítky milionů, hladomory, gulagy. A při tom počet obyvatel toho vraždícího státu narůstal. Když už nějak hájíte nějaké své přesvědčení, nebo co, dělejte to pořádně, kašpare. JiH

      Smazat
    3. Ty magore, podivej se na anglosasi ja vraždili indiany a černochy - kokote !!!

      Smazat
  13. Skvělé vakcíny pro havloidy všechny v práglu naočkovat:

    V Rakousku po očkování vakcínou Pfizer a BioNTech zemřelo přes 40 lidí. Lékaři jejich smrt s očkováním nespojují

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021030313272372-v-rakousku-po-ockovani-vakcinou-pfizer-a-biontech-zemrelo-pres-40-lidi-lekari-jejich-smrt-s/

    OdpovědětSmazat
  14. Bez amerických zločinců by němci dnes chodili v dřevákách! Svinstvo zbohatlo okrádáním světa!

    OdpovědětSmazat
  15. Ve Švédsku útočník pobodal osm lidí, policie případ vyšetřuje jako terorismus

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021030313274443-ve-svedsku-utocnik-pobodal-osm-lidi-policie-pripad-vysetruje-jako-terorismus/

    V době pandemie prosazujete zájmy Ruska, opřel se Fischer do Zemana kvůli Sputniku V. Ovčáček mu poslal ostrý vzkaz

    „Panu prezidentovi leží na srdci ochrana lidských životů, Pavel Fischer řeší ideologii a geopolitiku.

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021030313274148-v-dobe-pandemie-prosazujete-zajmy-ruska-oprel-se-fischer-do-zemana-kvuli-sputniku-v-ovcacek-mu/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. cablik
      To jste si s tím terorismem ale špatně vysvětlil. Z terorismu budou obžalováni ti pobodaní, protože tomu frustrovanému Novošvédovi svojí přítomností bránili ve svobodném rozvoji osobnosti a ve svobodném praktikování jeho mírumilovného náboženství.:-D

      Smazat
    2. Kubrt Víte to není sranda vezměte si že se to může stát i tady pokud by vládli dovozci migrantů pyjáti. A bezpečný stát by byl v p. Jinak oni se ty liberální idioti zase semknou a normální lidé budou umírat.

      Smazat
    3. cablik
      To já si plně uvědomuji vážnost situace a to co nám hrozí. Já to ovšem svým jediným volebním hlasem těžko mohu změnit. Navíc je to celé akce řízená zvenčí. A jak nám ukázaly prezidentské volby v USA, tak tito lidé se už neštítí vůbec ničeho. Tak mi za dané situace nezbývá nic jiného, než si z toho dělat srandu. A nebo se zbláznit. Což nemám v úmyslu.;-)

      Smazat
    4. Kubrt Souhlas ale volit půjdeme protože co je moc to je moc a jsme Češi.

      Smazat
  16. Zemřeli když viděli tvůj slouhovaský xicht hnuse. Je to v šetření a je jasné že je poslala nespolehlivá západní vakcína do kytek takže si to můžou nechat.

    OdpovědětSmazat
  17. On to bude nejspíš nějaký zakomplexovaný člověk. Nebylo by bez jistého půvabu nařídit na pána znalecký posudek z oboru psychiatrie.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jasně do neziskovek právě nalákali takoví co si neumí najít ani kamaráda a udělali s něho ideálního fašistu.

      Smazat
  18. Jak diskutovaný článek ukazuje, i hloupý, ale zejména bezohledný a povýšený člověk může být a je úspěšným podnikatelem, který pomocí peněz prosadí ledaco. I když, v dané případě, vzato světově, jen v malém.
    Pokud by ten člověk (?) nebyl hlupák, nic z toho za co je souzen by si ani nemyslel, natož aby to vykřikoval. Věděl by, že Němcům, tedy i jemu, totéž mohou vmést třeba Angličané, možná i Francouzi, těm zas třeba Španělé, Italové s Řeky, těm zas .... A tak, být ty znalosti, dostaneme se až k primátům ...
    Podobných pitomců, i když ne tak nápadných, nacházíme nemálo i tady v diskuzi. Proto, v tomto případě, nedivme se až tolik zrovna a jen, těm Němcům. I když sakra neblahé zkušenosti s nimi máme. Ovšem. Být nás 80 milionů a jich 10, je téměř jisté, že bylo by to obráceně. Soudě třeba podle ... No, dosaďte si sami.
    JiH

    OdpovědětSmazat
  19. Ale toto není ojedinělý názor nějakého pomateného Němce. To by pak museli být pomateni skoro všichni Němci. Pohrdání svými Slovanskými sousedy je nebetyčné. Německá nadřazenost je nekonečná. VIP

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To nemusí být až tak vlastností (jen) Němců, jako stáda. JiH

      Smazat
    2. Unknown
      Ale Němci jsou právě výrazně stádní národ. U nich platí to, co řekne císař, führer a nebo kancléř. A nijak o tom nepřemýšlejí. Prostě jdou zabíjet do zákopů, na frontu a nebo do koncentráků, protože to dostali befelem.

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.