Reklama

pondělí 1. března 2021

Ruská mírová politika podporuje válku

Paul Craig Roberts

1. 3. 2021 PrvníZprávy

25. února „volební zloděj“ nařídil letecký útok USA na Sýrii, při kterém bylo zabito 17 Íránců. Americké a izraelské útoky na Sýrii pokračují již léta a nemají žádné odpovědi  kromě syrských a ruských slov vůči USA a Izraeli za porušení mezinárodního práva. Je zřejmé, že americko-izraelská agenda má přednost před mezinárodním právem, píše v komentáři americký publicista a ekonom Paul Craig Roberts.

Po letech váhání Rusko nakonec povolilo Sýrii získat systémy S-300, které, pokud mají povoleno použití, jsou schopné zabránit americkým a izraelským útokům. Protože rakety nejsou nikdy použity, považuje je Washington jen za další blaf zbabělé ruské vlády, která nebude bojovat.

Andrew Korybko, americký politický analytik bydlící v Moskvě, se snaží rozpoznat ruskou politiku ochrany Ruska před útoky USA a Izraele na Sýrii. Uznává, že zatímco Rusko oficiálně považuje izraelské a americké útoky na syrské území za porušení mezinárodního práva, „nedělá nic proti tomu, aby je zastavilo“.
 

Poukazuje na „objektivně existující a snadno ověřitelnou skutečnost, že S-300 nikdy nebyly použity k obraně Sýrie, přestože tam byly vyslány koncem roku 2018 za tímto výslovným účelem“ jako důkaz, že Moskva „pasivně napomáhá těmto náletům“.

Korybko předpokládá, že tolerování náletů ze strany Kremlu je součástí ruského „velkého strategického„ vyrovnávacího aktu “, který se snaží prosazovat takzvané„ kompromisní politické řešení “konfliktu v zemi, které předpokládá případné stažení íránských sil a jejich spojenců jako je Hizballáh při možné výměně za to, že Izrael a USA zastaví jejich konvenční agresi proti Arabské republice. “

Jinými slovy, navrhuje, aby se Kreml podílel s Izraelí při vyhánění syrského íránského spojence: „Kreml nadále upírá SAA právo používat S-300 za účelem obrany svých spojenců před izraelskými a americkými útoky proti nim. Toto jednání velmi silně naznačuje, že Rusko usiluje o machiavellistickou strategii, přičemž neoficiálně doufá, že izraelské a americké stávky povedou k nucenému odchodu Iránu a Hizballáu ze Sýrie.

Pokud má Korybko alespoň částečně pravdu, nerozumí Kreml americké a izraelské agresi. To, co Kreml nechápe jako nepřátelství, bude to, co povede k válce, nikoli to, že Sýrie použije S-300 k obraně svého území před útokem.

Pokud je v pořádku zaútočit na Íránce a Hizballáh v Sýrii, Washington dospěje k závěru, že je v pořádku zaútočit na Íránce v Íránu a na Hizballáh v Libanonu. To násilí a nestabilitu rozšíří, nikoli sníží. Hizballáh je vše, co brání další izraelské invazi do Libanonu a rozdělení této země. Ruský postoj na Blízkém východě je tak slabý, že podporuje další útoky USA / Izraele.

Jinými slovy, místo toho, aby se situace uklidnila, ji politika Kremlu rozněcuje.

Jakému ruskému zájmu navíc slouží vyhnání syrských íránských spojenců a Hizballáhů ze Sýrie? Slouží pouze zájmům Washingtonu a Izraele. Ruská politika, jak ji předpokládá Korybko, naznačuje, že Rusko souhlasí s tím, že je třeba omezit Írán a Hizballáh. Proto lze na Hizballáh zaútočit v Libanonu i v Sýrii a na Íránce v Íránu i v Sýrii. Ruská politika vylíčená Korybkem může být pouze selhání.

Washington a Izrael budou ve svých útocích pokračovat, protože vědí, že reakcí nebudou nic jiného než slova.

Kreml musí zvážit, která politika je nejméně riskantní: pokračovat ve střelbě neúčinných slov nebo raket, které činí útoky nákladnými. Nejjednodušším a nejjistějším způsobem, jak nastolit mír na Středním východě, je oznámení paktu o vzájemné obraně mezi Ruskem, Čínou, Íránem a Sýrií, jako mutace smlouvy NATO, že útok na jednoho je útokem na všechny.

Na obvinění, že by to vedlo k válce, lze odpovědět otázkou: proč tedy NATO neválčí? Pokud je pravděpodobné, že válka bude výsledkem útoku, tak si to agresora rozmyslí. Dokud je agrese tolerována, roste, pokud není opětováno. Toto bylo oficiální vysvětlení vzniku druhé světové války po tři čtvrtě století.

Kreml by mohl pochopit, že 90% americké politiky na Středním východě je určováno Izraelem a izraelskoamerickými agenty, sionistickými neokonzervativci. Bidenův režim je jimi zásoben. Izrael chce větší Izrael a neokonzervativci chtějí americkou hegemonii na Středním východě, aby Izrael dostal to, co chce. Izrael po celá desetiletí pomalu a trpělivě krade Palestinu a nyní chce postupovat rychleji. Zničení Iráku a Libye Washingtonem posunulo plán vpřed. Zničení Sýrie probíhalo, dokud nezasáhlo Rusko a nezabránilo likvidaci Sýrie. Sýrie je ale stále částečně rozdělená země a Sýrie, Hizballáh v jižním Libanonu a Írán jsou zbývajícími překážkami americké a izraelské nadvlády na Středním východě. Bude-li této hegemonie dosaženo, může Rusko očekávat ze strany Washingtonu podporu muslimů v Ruské federaci a v bývalých sovětských asijských republikách.

Jak americký generál Tod D. Wolters Rusům před třemi dny znovu řekl, zjevně bez účinku, Spojené státy považují Rusko za "trvalou existenční hrozbu pro USA".




39 komentářů :

  1. No jo Rusko nechce zničit svět nakonec to budou muset udělat jako ve Vietnamu dát Syrské armádě pořádné zbraně. Pokud nějaké letadlo padne oni si to rozmyslí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. nebyť servilný a zbabelý - pardon: opatrný, ešte neznamená "zničiť svet III. svetovou"
      práve naopak, v tomto má Paul Craig Roberts výnimočne hlbokú pravdu a extra inteligentný názor už niekoľko rokov

      Smazat
    2. sline 15:17
      Rusove servilní a zbabělí? To jste snad napsal trochu podroušený ne?

      Smazat
  2. Merkelová: „Všichni lídři EU souhlasí s tím, že potřebujeme vakcinační pasy“

    http://svobodnenoviny.eu/merkelova-vsichni-lidri-eu-souhlasi-s-tim-ze-potrebujeme-vakcinacni-pasy/

    Fauci tvrdí, že očkovaní lidé stále nemohou jíst uvnitř budov ani jít do divadla

    http://svobodnenoviny.eu/fauci-tvrdi-ze-ockovani-lide-stale-nemohou-jist-uvnitr-budov-ani-jit-do-divadla/

    Koronavirus v ZOO. Nenosila zvířata 2 rouške, byla lyžovat v Itálii či po 21:00 v knajpě?

    http://svobodnenoviny.eu/koronavirus-v-zoo-nenosila-zvirata-2-rouske-byla-lyzovat-v-italii-ci-po-2100-v-knajpe/

    Soud EU je pod tlakem, aby rozhodl v neprospěch azylové politiky Maďarska

    http://svobodnenoviny.eu/soud-eu-je-pod-tlakem-aby-rozhodl-v-neprospech-azylove-politiky-madarska/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na zadost presidenta Zemana se Ceska vlada /Babis/obratila na Rusko, se zadosti o dodani akciny Sputnik.
      President Zeman prohlasil,ze Ruska vlada jiste neodmitne.
      /Zprava z rt./.Kupodivu predtim smazana. Bude opet?

      Smazat
    2. Paw Dal jsem tu odkaz že Zeman zajistil Sputnik. Je třeba se vykašlat na všechny ty kavárnické a euhujerské lumpy co jsou ve „válce" s RF.

      Smazat
  3. Dokud budou státy, které si říkají demokratické tolerovat, obhajovat a podílet se na agresi USA a budou mít hlavní světová média na své straně, tak má Rusko obtížnou pozici cokoliv proti agresi USA a jejich poskoků podniknout.

    OdpovědětSmazat
  4. ono jw toho vic ohledne Iranu, pokud se pamatuji, tak Sadat ppmekud loni nastval Rusy nejakou akci kterou oni nescvalaili, dale to same udelal Rusakum Iran, ze neposlechl, a tak Rusove davaji temto dvoum statum ze poslouchat se ma....Situace bude jina, pokud se Amici ci Zidi rozhodnout napadnout Ruske vojenske zakladny v Iranu, a to jak vidite se nestalo, vzdy jim reknou ((treba jen kratce co se bude dit, ackoliv 6 minut je kratka doba k evakuaci, je dost dlouha aby tu akci zarazila, a toho jsou Rusaci schopni, obe strany vi jak by to dopadlo kdyby rusky interest vazne napadli)....tahle jen Rusaci pozoruji, jak Iran a Syrie jsou bezmocni... tolik o Iranu. jo jeste kdo umi zahranicni televize tak vi, ze Biden zrejme Izrael ci Netynku nemusi

    dale dneska jsem proklapal svetove lepsotelevize a co jsem videl.. na demonstracich majnmaru sami mladi lide docela dobre mlaceni policajty== starsi zrejme pracovali- mebyli tam. To same v Hohgkogu, a do joste miry u nas.... mladi flakaci typu Piratu a STAN no spise prizivnici nez flakaci bez jakychkoliv realnych znalosti (nepocitam Perfektni kecani hodne feldkurata Katze za realnou znalost vedemo ekonomiky) to same praktikoval Klema Gottwald, ale mel pod sebou lidi kteri te ekonomice aspon trochu rozumeli

    Ted tu vsichni knucite a svadite ten hnuj ve kterem jste a ktery jste si Vy sami navezli na nekoho ale nevite koho. Havel je pod drnem, ale ten to nezpusobil, druhy Venca Klausu a treba rackovaci preceda soudu vas do toho dostali, ale tem vy pitomci a vasi pitomi rodice Zmaskovani neexistujicimi dissidenty (normalni prizivnici a nefachcemkoe - tem kdo mi neveri at si precte Kefalina od JIrotky pokud ho dostane) do proti "rude" horecky... laskave si uvedomte ze vsecny ceske fabriky fungovaly - treba i kulhaly, ale vyrabely a v Praze zamestavaly pres 200 000 delniku sam jsem to v 84 na navstevach zde videl,, no a po 92 kdyz vychcany narcis Klaus pri sve mylne vire ze je dalsi ekonomicky panbu dokonale zkurvil Prazskou delnickou tridu.

    zeptejte se vy humanostudenti - lehkozivkovi pitomci kteri se vzdelavaji ve vedach jako dopad kmenove (tribalni spolecnosti) na pocasi v Burundi svych tatu jak stali zoufali v 93 pred branami pracaku, jak slapali jako cerni serifove na stavbach,,, no ono vam to vy pitomci nedojde, takze co pisi nema cenu,,, snad jen tu ze Vam zvoni hrana, nekdo to uz nekde napsal... a ty byty ktere mate na hypoteku vam bude platit kdo??????

    Vite nerad to pisi, jsem sice taky jeste trochu cech, ale vsecky tyto situace jsem bud za valky ci za morem a ted tady zazil, ted uz ty vase starosti jdou mimo mne ale je vi vas volouskove lito

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vážený pane Basos, je vidět, že jste již z Čech dávno pryč, ale jedno vám musím přiznat a pochválit vás , za báječná nová slova , kdy příkladně termín "humanostudenti" je naprosto dokonalý a doufám, že se ujme, protože jazyk je živý a stále se vyvíjí! Děkuji a přeji pevné zdraví!

      Smazat
    2. bazos 12:53 hovoris mi z duse zejmena od odstavce zacinajicim Ted tu vsichni ...az po zaver! ja uz podobne nazory o "vycinkanym roku89 klicema" nemohu komentovat ani doma s mou "bytnou" potazmo druzkou ani jinymi "vlastenci"hned me napadnou ze to za me museli vybojovat zatim co mi na zapade padali peceni holubi do huby a ted jsem se vratil protoze jsem se tam "nechytil" a podobne "kydy tety Lidy"! takze dale NfCN(no fucking comment necessary)!

      Smazat
    3. jojo13:00 a humanostudenti?😂 amerikanisti politologove filosofove a jini teoretici jen placaji nesmysly o nicem na bazi "zelene"🤑casto spis "hnede"💩 vlny

      Smazat
    4. pane hodnej
      no nemate tak docela pravu, jsem zde i tam a sleduji to zde i odtamtud, takze nemam zadne iluze tam i tam.

      ale asi mate pravdu, i kdyz jsem rozenej Zizkovat, a pane to je neco echt starej dedek ze Zizkova, tak postradam to co vetsina z vas chechu mate, totiz to vlastenectvi az za hrob, ktere bylo fakt dobre az do Mnichova

      Potom za Protektoratu, vlastenectvi tedy hlasite bylo o hubu, a korunu tomu dodala ta hajdrichiada, kterou spustili ti pitomci co lezli do prdele Anglii, Verte mi ze mam pravdu protoze tech cca 60 000 zabitejch Cechu za jednoho Heydricha nestalo, zvlast kdyz nas ty kurvy z Anglie zradily-- pamatuji si to a sem zde asi sam kdo tenkrat zil

      ale zpet, umim dobre zamorskou rec a tak se nedivam jen na Idnes nebo CT ale divam se vsude a pisi si i snormalnimi lidmi v Americe, takze .... mimo toho jsem se o politiku zacal zajimat nejdriv jako tvrde prozapadni pitomec po 45 roce kdy potom jsem malem spad ze strechy kdyz jsem vztycoval kolem 58 r0ku anntenu na Ochcenkopskej vysylac za hranicemi.

      po 69 kdyz jsme s rodinou odtahli do "zaslibenejch" zemi jsem zacinal poznavat pravdu== a kdybych Vam to popsal tak se ve vsi ucte poserete proste vsecko bylo jinak.....k dnesku neberte to jako polemiku ci obhajovani sama sebe, protoze jako dlouhodobe zenaty jsem zvykly na tvrdou kritiku

      Pravda je vsak, protoze nemajic co delat, tak cucim na televizi a net, a tam si to skladam dohromady od Pjakina do NYT ci jeste lepe CNN. a verte mi v tom co jsem napsal a vy mne jemne pesknul ohledne neznalosti Ceska, je pravda, tancujeme s kurvama, a dovolim si tvrdit ze ta kurva STBACKA Babis je nejslusnejsi z toho povlu co je f padlamentu, muzeme se o tom bavit at nauseam, ale pravda vyjde najevo ne zitra, ale vyjde... ohledne Babisaka, ktereho nemusite, jedna vec mi na nem vadi, a to jsou jeho fabriky ci co za Asi,,,, ona Andula je mstiva svine, jejiz cas taky prijde, tak jako prijde i Makarovnuv cas ale pro Francii (no oni jsou to pekni parchanti) je uz pozde

      jinak Vas zdravim, a a a

      Smazat
    5. 14:50 bazos take muj pripad a souhlas s vetou zacinajici..."po 69 az po vsecko bylo jinak.... ano a bylo !!!

      Smazat
    6. unknoune ac nerad tak ti musim sdelit ze si blbej, byl jsem tam a USPEL jsem jako jeden z mal... vetsina z tech mych mlasdsich vrstevniku tam dopadla na hubu a ted tam zijou z ruky do huby, ovsem volouskum jako ty posilaji sve fotky u cizich baraku, a autaku,, tohle delali uz v 70 letech... osobne bych te pozval ale nestojim o publicistiku nahore pise dobrak tak se ho zetej vole, ja mam jedinej problem a to ze sem starej

      Smazat
    7. Pane Bazos , teď jste mne dostal podruhé, vy jste úžasný "veršotepec" a ta vaše čeština je opravdu nádherná, když jste učinil poznámku, že "umíte dobře zámořskou řeč"!! To je výrok jak z Hrabala , či "národního obrození"! Pocházím také ze Žižkova , čistě rozený a pamatuji ještě "starý Žižkov" za Lupáčovkou od školy byla už jenom alej,dnes je tam hotel Olšanka a tam kde je dnes velmi rušná křižovatka Jičínská, Olšanská, byla krásná výletní hospoda pod kaštany, venku bylo sezení a také se tam tancovalo, ale to jsem byl ještě dítě a do hospody jsem nechodil!! Dnes je to sice samá hospoda, ale taková dost "hloupá" , jenom mně jedna hodně zaujala pod Vítkovem , kde už dnes nejezdí vlak a ta se jmenuje "U vystřelenýho oka" a má opravdu šmrnc!! Tak zdravím za moře a někdy na Žižkově , ve svobodné republice Žižkov ,jak za Franty Saura a Jaroslava Haška, kterého jsem sice již nemohl zažít ,ale několikrát jsem seděl v hospodě s jeho synem, který sice po otci "zdědil" splávek, ale literárního ducha již nikoliv!! Přeji křepké zdraví a stále humor a ducha čerstvého ze Žižkova, který vám nechybí!!

      Smazat
    8. Basosi fajn, je to věrohodné. S tím Heydrichem - ono šlo o to, aby Velká Británie byla nucena oduznat Mnichovskou dohodu. Ono šlo o to, za tehdejších okolností, dosáhnout toho, že ČSR bude obnovena v předmnichovských hranicích. Dnes je snadné soudit, jaké kroky k tomu měly a mohly stačit. Faktem zůstává, že se to zdařilo. Zjevné ale je, že dnešní politika onen tehdejší úspěch den co den promarňuje. JiH

      Smazat
    9. 15:34 basosi ten nema sanci se mne vubec neco ptat! toho "smaschuju" anytime any givin day like a cockroach!!! 😎😀😂

      Smazat
    10. Hele unknoune, tak todle mi nedelej, doposud ja aj i mnozi z tohodle keckoutku te meli za vola a ty to pak poseres necim lucidnim, fakt jsi mne nakakal, protoze jestli jeste neco podobneho napises budu premejslet mam li se ti omluvit a vyjmout te ze stada blbcu-- jeste bud tak laskav a upokoj moji stareckou zvedavost...... volis Piraty nebo Stanisy, a jakou skolu (nezda se ze jsi blbej nebo vodnicek) jsi navstevoval? Doufam ze ne nejakou lepsouniversitu s humanistymi smery-- to bych se fakt posral

      pokud jsi normalni a jen hecujes tak se mej

      Smazat
    11. Pane Basos, opravdu si myslite a verite , ze to byla nase "vlada" a neuveritelne "samostatna" a jeste z milosti a umyslu, vzdy perfidnich britu, ktera neco tenkrat rozhodla?
      Treba o nasem, britskou vladou ukradenem statnim pokladu, dodanem prave brity promptne Hitlerovi.
      A nebo jen ta vlada kejvala ,nebo se tam ani s kejvalama ,jednoduse nikdo nebavil a pak se to na ne zase jednoduse svedlo,kdyz nic jineho jim ,
      / kejvalum,prave na tyhle zalezitosti porizenym a oficialne uznanym/ nezbylo.
      Umysly a plany.
      Na vselijake "osvobozovaci"podnecovani, aby ztraty na ceskych zivotech byly co nejvyssi a potom korunovane, tim predem snadno odhadnutelnymi post heydrichovskymi masakry.
      A myslite si, ze s tim utoky na nas narod prestaly? A nebo uplne stejne od 1945 pokracovaly...

      Smazat
  5. Mimo hojne starosti o obc.valku v USA ,panove Roberts a Korybko, by se meli trochu zamyslet,nez neco reknou a napisou.
    Kdyz rusove nehaji prave jejich zajmy,tak zrazuji?
    Proc jsou rusove v Syrii? Se aspon zeptat?
    Na obranu a vyhnani teroristu. Udrzeni statu.
    A dalsi veci, ktere nevykrikuji do sveta.
    Taky asi,jako vedlejsi vysledek, aby do EU neprisli dalsi miliony.
    Tedy nikoliv, aby branili iranske jednotky,shia populaci /dnesni Ferdinandy,ze/ a zacali svetovou valku na prani vyse uvedenych.
    Ktere tak Kreml udajne zrazuje.
    Kreml,ktery je tez dle jejich prani nadmiru hloupy a netusi co se deje a co dela.
    Prozatim udrzuje mir pro nas vsechny, nedava se zatahnout do nekonecnych provokaci a vyhrava PR valku.
    Cely svet vidi,co oba staty pachaji a ze tyto zlociny nelze provadet do nekonecna.
    Prohravaji agresori v srdcich obycejnych lidi..
    I v samotne USA.
    I kdyz tyhle zalezitosti nejsou tak videt, pracuji pod povrchem. Aby.
    Se promitly do vysledku pozdeji.. A co ze je dulezitejsi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pawko, celkem mas pravdu, Rusakum ani tak nejde ci neslo o Syrii a o Iran, ale o sve Ruske podbrisko -- podivej se na ty byvale sovetske asijske republiky, kterym se ted rika mekky podbrisek Ruska Takze kdyby Rusko nechalo padnout Syrii tak by ten ISIS pokracoval na sever cili jih Ruska. Cecna byla priklad, a proto tenkrat Amici tak jeceli, Rusaci tam vtrhli a Kadyrov pak dostal rozum, ne ze by se posral hruzou ale uvedomil si o co slo. Astana a dalsi Karabaske staty ktere se ted kockovaly, dostaly lekci od Rusaku taky

      Dovol abych te opravil ohledne Kremlu - neni hloupy, podivej se jak "vylecil" Gruzince kteri zacli placat Armeny, ale zasahl az za chvili az Armenci kteri se chteli bratrickovat s Amiky... takze chvilku Kreml vypadal jak blbec, ale vedel co dela.

      Se Syrii ktera zacala tak trosku Rusaky "zlobit" na podzim, a Iranci kteri se moc nafukovali a Islamovali se taky tak moc nebavi, takze ted Izrael si dela v Syrii co chce (skoro, Moskva o tom vi)

      Smazat
    2. Panove Yvens a Bezos. /Dik za povsim/.
      Tech veci je daleko vice,ale nechci zabirat prostor.Strucne.
      Iranske jednotky a populace v Syrii ovsem nejsou "Ferdinand"/to sem formuloval spatne,ale ctenari rozumeli spravne /,ale slouzi pouze zapadu k necemu stejnemu.Jako 1914.
      Kazdy kdo neni slepy vidi,ze casto Putin klickuje jako zajic. Siroka ruska duse,je velmi humanisticka, ochotna obetovat hodne,kazdy vidi,ze neumerne hodne,na oltar svetoveho miru, aby zabranila valce.
      Asi takhle. Valka samotna,kazda,je jejich daleko nejvetsi nepritel.A neni divu,ze?
      Priklad.
      Asi ctyrikrat stal svet pred nuklearni valkou,pamatuju ze jednou to zachranil rusky dustojnik v bombardovane usaky ponorce ,bez spojeni ,tim ze neuposlech instrukci. Riskoval ze bude zastrelen jako prasivej pes,za neuposlechnuti rozkazu.
      Zachranil nas vsechny,svet.
      Mame nekde pripad,ze by nekdo ze zapadu riskoval podobne? Od 1956,24 hodin denne ve vzduchu ,americka letadla v Evrope,mela nuklearni bomby na palube.
      Ferdinandove uz byli predtim.
      Sestreleni a umyslne ruskeho dopravniho letadla.
      A jeste sestreleni ruske stihacky.
      Dale zakerne zavrazdeni ruskeho velvyslance v Turecku.
      Vcetne silenych nekonecnych "cviceni", stoprocent provokaci a nic jineho, tesne u hranic Ruska.
      Dalsi se prave ted provadi.Domnivam se,ze.
      Doufali a doufaji, vsazi na ruskou reakci?
      A prave na to ustupovani a zachranovani sveta ruskou dusi zapad vsazi/gamble/, jako silenec/gambler/,nejen posedly a propadly tomu,ale tezce zavisly svym vyvojem do nynejsi existence, zalozene pouze a prave na hazardu.Kdyz.
      Hazard /riziko/,je zde,bezpochyby, zanik sveta.

      Smazat
  6. Mitrofanov je naprosto zdegradovaný lhář. Půide mezi prvními .....

    OdpovědětSmazat
  7. Unknowne 1. března 2021 15:12, jestli pan Mitrofanof něco takového a skutečně v tomto smyslu napsal, tak mele z posledního. A to je věru dobře. Přeju mu to. JiH

    OdpovědětSmazat
  8. Nějakému trolíkovi 16.34 nikdo nic dokazovat nemusí. Mitrofanov prostě patří ke smečce prodejných pisálků, kdo má zdravý rozum, tak to nemůže nevidět. Tento očividný fakt tohoto človíčka zcela degraduje a jeho "názorům" tudíž není třeba přikládat žádnou vážnost...

    OdpovědětSmazat
  9. Tak myslím, že paw to napsal docela dobře, panu bazosovi skládam hlubokou poklonu za celé jeho psaní a hlavně za tu heydrichiádu, protože tenhle názor razím proti mnoha trubkám už hodně dlouho, a neberu ta pitomá vysvětlení toho, proč tomu tak bylo, protože kulhají na obě nohy, (viďte unhovne JiH-u?)už proto, že tenkrát nikdo neměl věšteckou kouli a nemohl předpokládat, zda to po válce bude nebo nebude potřeba. Je to jen pitomá výmluva sa desítky tisíc mrtvých a mučených v koncentrácích, což bych panu unhovnovi JiH docela přál zkusit. Třeba by se mu v gebuli rozsvítilo.
    Ale k článku. Nevím, proč by Rusové měli chránit něco tak odporného jako je režim v Iráku. Ten už by potřeboval dlouhou dobu nakopat prdel. Takže v tomto držím osobně Izraeli palce. Ušáků se zastávat nebudu, ale Izraeli fandím. My s naší zbabělou politickou garniturou už bychom dávno neexistovali.
    Takže shrnuto Ruseové to dělají velmi dobře a věřím, že vím co dělají aproč. A nějaký blbec Korybko může kecat co chce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    2. Kastelane 1. března 2021 19:06, střelil jste se do nohy a řádně. Mě jako pamětníka jste nas..., tedy naštval. To, že Británie nespěchala s uznáním čs. exilové vlády, nechtěla oduznat Mnichov, to, že E. Beneš musel manévrovat až, nerad, cestovat do Moskvy, to, že v Moskvě se etablovala silná „čs. reprezentace“, o tom zřejmě nic netušíte. Za to historii mistrujete a fakta, pro nedostatek vlastních znalostí a argumentů, označujete za výmysly.
      Díky efektivní účasti rodiny v „západním odboji“ cosi pamatuji, dost mi doplnili rodiče a mnohé vím přímo od nikoli nevýznamných účastníků (nejmenuji, abych se nevytahoval a nakonec, Vám by to už ani nic neřeklo).
      Taky pro tuto účast a většinou emigrující kontakty, jsem s rodinou byl po únoru 1948, až do skartace kádrových materiálů v roce 1965, veden jako „nespolehlivý“. Tak si tu dál machrujte a hodnoťte ztráty bojujícího národa. Ani naše rodina nebyla ušetřena. A nikdo, nikdo nefňukal a nefňuká. Byla to povinnost. Mudrlante.
      Faktem je, že jsme jako stát byli právem na vítězné straně, i když nakonec jako jediný z vítězných států, jsme utrpěli územní ztrátu. Říká Vám to co? Třeba Polsko, nakonec i občanská válka v poválečném Polsku. Armija krajowa, Armija narodowa, nic? Nebylo by divu. Mudrlante. JiH

      Smazat

    3. 2.03
      a) Kdyby intrikán Ben Ešeda nepokálel post prezidenta a zbaběle neutekl do Londýna, nemusel manévrovat. Příčina předchází následek, ne naopak. Vše ostatní se odvíjelo od této prvotní příčiny - zbabělosti intrikána E.B. Zato pak, už v bezpečí, do něj vjela kuráž a kde se vzal tu se vzal, vyklubal se ze zbabělce a intrikána náča čs. odboje v exilu.
      A aby svůj odbojářský post podšprajcoval (v budoucnosti se to šikne) něčím grandiózním, vydal váš milovaný odbojář v papučích rozkaz k Heydrichově eliminaci.
      b) Ač nerad musel cestovat do Moskvy? To jsou mi věci. Zřejmě proto měl za důvěrného přítele tajného agenta NKVD Zděnka Fierlingera (vily měli vedle sebe, trávili spolu dovolené), jenž byl zároveň kámošem jistého Klémy - který Kléma byl náčou exilového vedení KSČ v Moskvě, které vedení mělo k Zděndovi naprostou důvěru. Zřejmě pro tu "neradost" sdělil Ben Ešeda už v listopadu 1939 sovětskému velvyslanci v Londýně, Ivanu Majskému, že by do budoucna souhlasil i s fedarativním poutem se SSSR.
      Takže o tom mistrování historie a nedostatku vlastních znalostí a argumentů, které svým namachrovaným způsobem vytýkáte Kastelánovi, bych na vašem místě pomlčel.
      c) Že jste byl veden jako nespolehlivý není argument; v oněch dobách byl "nespolehlivý" kde kdo, včetně popravených soudruhů, stejně jako ztráty v rodině nejsou argumentem. Smutným faktem ano, a, věřte, nevěřte, v tomto směru s vámi soucítím, nikoli však faktem, argumentem, v rámci této diskuze.
      d) Právem jsme byli na vítězné straně díky Ludvíkovi Svobodovi a jeho armádě, ne díky odbojáři v papučích Benešovi.
      Takže upusťte drobet páry ze svého namachrovaného ega, mentorující mudrlante.
      Samurajův zbrojnoš.

      Smazat
    4. milane 2. března 2021 9:02, s vámi rozumně komunikovat nelze. Na jedné straně považujete ztráty v důsledku atentátu na Heydricha za zbytečné, na druhé vytýkáte dr. E. Benešovi pomnichovskou kapitulaci. Nic vám neříká příklad Polska. Z toho mi plyne, lituji, že jste omezenec. Podobný problém má i Kastelán. Předpokládám, že jestli redakce strpěla nevybíravá vyjádření k dr. E Benešovi, který se dle platného zákona "zasloužil o stát", že unese i toto moje strmé vyjádřeni vůči vám dvěma. Ne nadarmo Petr Hampl rozebral, jaké jsou reakce lůzy a jaké lidu. JiH

      Smazat
    5. unknowne JiH 2:03
      bla bla bla....a teď tu o Karkulce.

      Smazat
    6. 17.01
      No, konečně se v něčem shodneme!
      Stejný názor mám taktéž. Aj já jsem názoru, že s vámi je jakákoli rozumná diskuze vyloučena. A propó, kde jsem se kdy vyjádřil, a nemyslím jen pod tímto článkem, ale od r. 1996 kdy jsem se zaregistroval, že ztráty za Heydrichiády byly zbytečné? Ani jednou, nikdy! Už chápete proč vás mám za manipulátora? Podsunete mi nepravdivé vyjádření a na jeho základě mě označíte za omezence.
      Příklad Polska? V jaké souvislosti? Nějak jste to zapomněl upřesnit.
      Že se Ben Ešeda zasloužil o stát platí - ale jen do r. 1935 kdy byl zvolený prezidentem. Že je o tom zákon? A? Mám posrat do vejšky? Zákony páchají lidé, že? A lidé, kteří tento zákon procpali pro mě rozhodně nejsou autoritami. Spíše naopak. On se totiž ten váš milovaný Ben Ešeda zasloužil ne o jeden stát, ale rovnou o tři! Zapomínáte na Protektorát, na jehož vzniku má nehynoucí zásluhu, a zapomínáte na poúnorovou ČSR, na jejímž vzniku má rovněž nehynoucí zásluhu. A ještě v něčem spolu souzvučíme - že se máme navzájem za omezence. Od vás to považuji za stejnou poklonu, jako když mě Blátošlav nazval kreténem.
      Okamurův zbrojnoš.

      Smazat
    7. milane 2. března 2021 18:27, pokud to nejste vy, kdo smysl atentátu na R. Heydricha zpochybňoval, tak za to se omlouvám. Ono štvaní proti E. Benešovi zásadně odmítám. Stavěl na něm Hitler, svého času, současně s kritikou atentátu na Heydricha vyhovovalo i komunistickému režimu a dnes, dnes se hodí dalším. Například „sudeťákům“. Sečteno a podtrženo, od jedněch je to vypočítaně sprosté, od dalších až neuvěřitelně hloupé. Dr. E. Beneš byl v té nešťastné době mimořádně prozíravým politikem. Žádná lepší řešení neexistovala. Co se uhrát dalo, to uhrál a snadné to nebylo. Kdo o té době a jejích, někdy dodnes skrytých souvislostech skutečně něco ví, ten to potvrdí. JiH

      Smazat
    8. 20.43
      Existovalo. Boj!
      Kdo nebojuje o svou vlast, nezaslouží si ji!
      Howgh!

      Předkládám fakta, neštvu! Jenže u vás je Beneš záležitost až fanatické víry, ne rozumu.
      Něco vám řeknu. Mám v nesmírné úctě gen. Ludvíka Svobodu (raději vás rovnou upozorním, že i jeho jsem obracel ze všech stran a úhlů pohledu. To jen kdybyste zatoužil utkat se mnou v názoru na jeho osobnost. A, myslím, že už víte, že neplácám jen tak do větru. Když tvrdím mám nastudováno, pak mám skutečně nastudováno. A ze všech stran). A přesto, přes ten respekt a úctu kterou k němu chovám, beru i stinné stránky jeho osobnosti. Ať již je to jeho vyjádření se k ústeckému masakru, nebo jeho vstup do KSČ, či, což mu zazlívám nejvíce, podepsání pendrekového zákona v r. 1969.
      Prostě to jinak neumím. Buď někoho beru i se stíny - pakliže plusy vysoko převáží mínusy, nebo - pokud mínusy vysoko převáží plusy - ho neberu. Tedy z mého subjektivního pohledu, rozumí se.
      Jinak řečeno, dovedu akceptovat že Afrodita má zadku beďara, nedovedu akceptovat pokud váží metrák a šilhá.
      Prozíravým? Zbabělým, tvrdím.

      echo24.cz/a/SUwM3/osm-mnichovskych-mytu-jaky-byl-vroce-1938-skutecny-pomer-sil

      Mám však dojem, že jsem vám sem tento odkaz již jednou hodil. Jenže jste si buď nenaklikl a nečetl, nebo četl, a jako nepohodlný ho vytěsnil. Kdo o té době něco věděl? Moje rodina bydlela za války v tzv. Sudetech, já se narodil a vyrůstal v tzv. Sudetech a pídivý nejsem až teď, ale už jako smrádě. A já se ptal. Pamětníků za mého dětství a mládí bylo v mé rodné obci (1300 obyv) tehdy ještě požehnaně. Jejich názor? Měli jsme bojovat! Všichni do jednoho. Beneš nás zradil! Opět všichni jednoho. Pouze ty skryté souvislosti jsem si vyhledal až s vynálezem internetu. Do té doby jsem si názor na Beneše nechal otevřený - nechtěl jsem mu křivdit. Hm... To znamená, že jsem si na tohoto občana utvářel názor přes pětatřicet let! Jenže ono se to s vámi má takto, že:

      Mt 13,13 Protoť v podobenstvích mluvím, že vidouce nevidí, a slyšíce neslyší, ani rozumějí.
      Mt 13,14 A plní se na nich proroctví Izaiáše, řkoucí: Ušima uslyšíte, ale nesrozumíte; a hledíce, hleděti budete, ale neuzříte.
      Mt 13,15 Nebo ztučnělo jest srdce lidu tohoto, a ušima těžce slyšeli a oči své zamhouřili, aby snad někdy neuzřeli očima a ušima neslyšeli a srdcem nesrozuměli, a neobrátili se...

      Samurajův zbrojnoš.

      Smazat
  10. I Hitler byl fanatik a šel do prdele, ty jsi jen placený debil bez hrdosti.

    OdpovědětSmazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  12. Jak vidno hodne magoru, co asi cestinu nikdy moc neovladali, "PRCHLI " pred tim strasnym rezimem a dodnes lzou verejne a i sami sobe Howgh a zejtra v sest, cest

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.