Reklama

pátek 12. března 2021

Schneider: Jak cíleně a s velkým předstihem prohrát volby?

Jan Schneider a -rp-
12. 3. 2021 PrvníZprávy

Asi takto: Ponechat ještě chvíli ve funkci ministra zdravotnictví Jana Blatného, píše Jan Schneider v komentáři pro Prvnizpravy.cz.


Ten totiž v odpovědi na interpelaci v Poslanecké sněmovně, zda je možné si sundat roušku na vylidněné ulici, kde není koho nakazit, odpověděl, že to možné není. I při chůzi po liduprázdné ulici musí podle něj mít každý nasazenou minimálně roušku, přestože v takové situaci člověk nemá koho nakazit. Ministr Blatný ale nechce do protiepidemického opatření dávat výjimky, protože by se tak prý snížila efektivita opatření.

Na rozdíl od ministra Blatného učiním z toho úvodního tvrzení výjimku, která jeho účinek nesníží, ale naopak zvýší. Vyhrát volby s ministrem zdravotnictví Blatným by se jistě podařilo, kdyby nadpoloviční většinu voličů tvořili občané typu Forresta Gumpa. Mnohým čtenářům a divákům se totiž jistě hned vybaví následující scéna ze stejnojmenného filmu:

Seržant: Gumpe, jaký je váš jediný cíl v armádě?
Forrest Gump: Plnit vaše rozkazy, pane seržante!
Seržant: Hergot Gumpe, vy jste snad génius. Nejdokonalejší odpověď, kterou jsem kdy slyšel. Vy musíte mít IQ aspoň 160. Vy máte na víc, vojíne Gumpe.


Jan Schneider: Blatný je prd platný

Ministr Blatný zřejmě očekává, že občané, poučeni tímto jeho filmovým vzorem, budou se chovat tak, že jejich jedinou starostí bude do slova a do písmene a do posledního dechu, stůj co stůj, dodržovat nařízení ministra zdravotnictví. A nebudou v tom poťouchle hledat nějakou logiku.

Za normálních, i za poměrně mimořádných podmínek by to stále byla ještě sranda, míza Středoevropanů, pomáhající jim leccos přežít, aniž by se z toho pomátli.

Nicméně za situace, kdy se tímto bezduchým výkladem začali řídit někteří městští strážníci při svých drsných zásazích, už začíná jít o bezpečnost občanů. Ministr zdravotnictví se tak stává veřejným ohrožením, protože jeho výklad k takovému chování strážníků navádí.

Lze odhadnout, že obyvatelé budou takovouto atmosférou znechuceni. Jedny to bude odrazovat od dodržování opatření i tam, kde mají logiku, druzí pak si na to vzpomenou ve volební místnosti.

Nezbývá než znovu apelovat na vládu, aby z lidí nedělala Forrest Gumpy, ale aby uplatnila selský rozum při svém jednání s lidmi. Aby je neodpuzovala, ale vtáhla do řešení problému. Aby nebyli poštíváni nesmysly a nelogičnostmi, ale aby byli uznáni za svobodné jedince, kteří sami ze svého rozhodnutí chtějí nešířit nakažlivou nemoc.

Jedince, kteří budou chodit ven, pohybovat se na čerstvém vzduchu a dýchat z plných plic, kde to jen jde, aby si posílili psychiku a imunitu. Jedince, kteří se při setkání s druhými budou vzájemně zdravit, ne jako dříve smeknutím klobouku, ale vzájemně si prokáží respekt včasným nasazením roušky.

A teprve ty, kteří se tak nebudou chovat, požene stát k odpovědnosti, včetně té trestní, protože jinak by to nebylo důstojné. Není totiž svobody bez odpovědnosti.



153 komentářů :

  1. Nebezpečný vedlejší účinek: Proč v EU zastavili očkování vakcínou AstraZeneca? Už deset zemí EU pozastavilo vakcinaci tímto preparátem: Rakousko, Estonsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Kypr, Dánsko, Norsko, Island a Itálie.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Určitě se všichni "mýlí", Blatný i Storová jí důvěřují. Premiér Babiš zřejmě také, když je ještě neodvolal !

      https://zpravy.aktualne.cz/domaci/sukl-nechysta-zadna-opatreni-kvuli-ockovani-astrazenekou/r~485df4f2829e11ebb0fa0cc47ab5f122/

      Smazat
    2. 17:09 Zřejmě "posun myšlení" na SÚKL :

      https://zivotvcesku.cz/statni-urad-pro-kontrolu-leciv-mluvci-upresnila-co-se-stane-pokud-se-prokazou-rizika-u-vakcin/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=0h5USMuPy1G-202103121621

      Smazat
    3. Je to podezřelé ..., Astra Zeneca díky zveřejňování problémů v medích prohrává a Pfizer s Modernou je ok, i když má Pfizer ještě větší problémy, o kterých se nepíše v mediícch ..., a když se to provalí, tak je to označeno za lži ..

      Například Pfizer očkování v domově seniorů ve Vrchlabí, kde náhle vzrostla úmrtnost, nebo Pfizerem pročkovaný Izrael, epidemie se zhoršuje a mrtvých také přibývá ..

      Pfizer sídlí v USA, tak samozřejmě v konkurenci vyhraje za každou cenu, a ani se nebude bránit žádné špinavosti proti britsko švédské Astra Zeneca ..

      Smazat
    4. Ještě doplním, EU schválila vakcínu Johnson and Johnson, také z USA, je jako Astra Zeneca vekvorová (ne jako mRNA shit Pfizer a Moderna), tak by mohlo být jasné, proč je takové informování o problémech Astra Zeneca ..

      Smazat
    5. Maxim, a proč nejsou podobné info o Sputniku?

      Možná proto, že se už ví, že není konkurentrem. Nemyslím ve smyslu kvality, ale politiky.

      Smazat
    6. J.J., sám jste si odpověděl na položenou otázku ..

      Smazat
    7. Pan ministr pro zdravy rozum by se mel omluvit panu Babisovi

      ze ma pry v ukolu splnit QUOTU GATES,ktera cini pro Česko 50 000 mrtvol jeho volicu.
      Po politicke strance mu pan Babis pry je povinen pomahat cestovanim po svete,do Madarska,Srbska a Izranele,aby za neho zduvodnil proc mRNA ve "vakcinach"zpusobuje pouze pr RESISTENCI viru,ale jak zjistili prvni americti lekari,zacne virus do 14 dnu putovat,zejmena u slabsich kusu v tele a hledat si dalsi uloziste,coz pry byl nazvan dalsi modulaci toho C 19 tzv SUPERVIRUS a NE ZE PRY NE ANO!
      To ten SPUTNIK fau 1 ty nestasne viry zabiji na pockani, tak (lidove)kurva jak to vlastne je ministre snad to pry zabijeni volicu vaseho sefa?

      A vo tom by mela byt ta diskuse,no ni?

      Smazat
    8. Podle otresnych doposud jen spore uverejnenych informaci

      zacalo premistovani nezabitych viru po ockovani mRNA, nemoci C 19 dokonce pomoci i parazitu,ktere jsou v "tele slabych kusu" pritomny a prave tim se zpusobuje tezky nebo dokonce i smrtrtelny prubeh toho moru.
      To pry zpozorovali i v Cine a zacali pry proto odebrat vzorky zkousek rektalne a tim zjistuji,zda prave tam se ten virus nevyskytuje.
      Je to sice hrozne a sami Japnci si stezovali,ale co nadelate ,virus vyvinuty umyslne pro redukci obyvatelstva planety je dukladny a nadpis toho clanku z 9.11.2015 z casopisu NATURE,ktery uz visi v angline i tady na webu mezi nejctenejsimi nenecha a nesmi nikoho nechat na pochybach,ze se to tem nenazranym kapitalistuum vychazejich z gangsterismu pry ma povest!

      Smazat
    9. Phizer je gates teror ,pisou ,ze i kdyz nekdo prezije vytvori v tele podminky ,ze dalsi virus uz ockovanec ,neprezije.
      Johnson ,uz vi dopredu ,ze epidemie nemuze skoncit a jejich vakcina se musi davat minimalne kadej rok a dlouho. Pak je tady Prazskej vyber, ze neni z ceho ..

      Smazat
    10. Blatný a Storová čekají u Sputniku V na schválení agentury EMA. K tomu však nemusí dojít.
      Jak je známo, tak v Rusku nelze očekávat, že by tam odsouhlasili kontrolu výrobního cyklu této vakcíny, protože se produkuje v uzavřené oblasti, kam nemají cizinci přístup.
      Tedy lze situaci vyřešit jen tak, že příslušný státní výzkumný ústav ČR uzavře s výrobcem Sputniku V licenční smlouvu. Po instalaci výrobního zařízení v ČR, lze požadovanou kontrolu od agentury EMA provést na tomto nově nainstalovaném zařízení. Pak by byla zajištěna produkce této perspektivní vakcíny i nás pro naše potřeby. A výhledově může tento výzkumný ústav pracovat i na vývoji vakcíny čistě z jeho výzkumu.
      S uzavřením licenční smlouvy nemusí nikdo z Evropské komise dávat souhlas. Ten bude potřebný vzhledem k dřívějším dohodám premiérů EU až ve fázi, kdy by měla být vakcína dodávána do zdravotních zařízení. Nebo pokud to bude trvat dlouhou dobu, tak podle posudku Státního zdravotního ústavu na vyjímku MZ.
      Pokud bude Babiš spoléhat na EU, tak to je nejpřímější cesta k odchodu z politické scény ČR, protože v režii EU sem bude dodán nedostatečný počet vakcín a v nevhodném počtu pro jednotlivé její druhy.
      Možná i záměr, aby Češi měli důvod být nespokojení se současnou vládou. Pak by mohly posílit ve volbách opoziční strany.

      Smazat
    11. Hezky rozbor pane Znamyj!Bite prosim dal hrebiky na hlavicku

      mate opravdu spravnou analyzu a ne,zene ANO!!

      Smazat
  2. I já si myslím, že Babiš právě prohrává volby. Dílem tím, že mu právě vymírá část voličské základny, mimo jiné i díky odmítání Sputniku, a dílem zavádění stále tvrdších a často nesmyslných opatření. Tak že část přeživších bude zhnusena jeho upřednostnění servility k Bruselu před záchranou lidských životů a další část nesmyslně dlouhým lockdownem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Otázkou jen je, zda z "hlouposti" nebo "řízeně" ? Piráti a Starostové, "podporovaní" Trojkoalicí to "bude" pro náš stát zřejmě "to pravé ořechové"...

      Smazat
    2. No na rozdíl o nás, Babiš má tu výhodu, že může odjet někam za sluníčkem na a vzkázat nám svoje Čau-lidi. To co podepsal to bude plati, takže se před volbama probudíme a budeme vítáni v úplně jiném státu a naše byty nebudou naše ale nějaké banky. On o nic nepříjde Kašpar.

      Smazat
    3. ja myslim ze andrej a Ano to da i na podzim! von tam totiz nikdo jiny neni mozna Spd!? ale to spis daji lidi ANO

      Smazat
    4. 18,23
      Asi ano, ale určitě ne s třiceti a více procent. Pak je ve hře demoblok, ale tam je těžké odhadnout výsledek. Za prvé, nevím o skutečně vyváženém průzkumu. A za druhé, vůbec nevylučuji volby ala USA. Ještě nyní se občas orosím hrůzou, když si vzpomenu na rozzářené oči Pekarové nad korespondenčním hlasováním. A vůbec mne to nenechává v klidu.
      Pak je otázka, s kým by šel Babiš do koalice. Okamuru mu Brusel zakázal a komunisti se do parlamentu vůbec nemusí dostat. Podobně, jako socani. Ti by mne také nepříjemně překvapili, kdyby se tam dostali.
      Rychetský svojí rošádou zametl cestičku demobloku. Tak že v listopadu můžeme mít Bartoše premiérem. A to už by byla skutečně konečná.

      Smazat
    5. vse jsou jen hypoteticke uvahy "kdyby kdy kdy s kym proc jestli mozna asi ap" pockejme si na realitu v rijnu😂😂😂😂😂

      Smazat
    6. Volici prevzali taktiku CHUCPE tj podrezavat si pod sebou vetev

      no Pirati to maji lehke,nahodi dredy,aby se podobali viru C19 a budou masove zvoleni.
      Pak pry daji vyvrazdit svym sefem z Bruseli volice a bude to!

      Smazat
    7. Vydržte s těmi koalicemi. Ještě se nesestavují kandidátky. To budě teprve řežba o místečka na exkluzivních místech kandidátky. To bude jasné a la pan Troška: "Už se perouououou !!" No a po volbách to bude totéž ještě ostřejší. Ty spolky se rozpadnou, každý si pojede posvém a vytlučou si navzájem zuby a vypíchaj si oči...... to bude masakr. Vydržte, nebude to pěkná zábava..!!

      Smazat
    8. ra 23:45- i tam se dá "sympatizanty", při vhodné proti kampani navést kroužkování od spodku!

      Smazat
    9. Uz jsem na to upozornoval davno, ze vlada dela,co muze aby nevyhrala.
      Prijde Befehl od Fuhrera shora a smytec.
      Neslyseli jste ,ze Babisovi vyhrozujou i jeho rodine ?
      A co organizace Cerna Ruka?
      EU taky, se nevolej a navic jsou daleko, ,ani nesmeji.
      Vole nevolej , normalka, nevolej..
      Na prostej lid uplne staci pridruzena podorganizace pobocka, EMA.
      Kdyz lid si mysli porad, kdyz "voli", ze vlada sestavena z politicke vetsinove strany ,
      v l a d n e ...

      Smazat
  3. Osobně si myslím, že možná prohrál volby, ale jinak o nic nepříjde. Majetek mu zůstane a na slunných plážích se může potkávat a družně popíjet s Bakalou. To my se probudíme a naše už nebude naše.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Třeba vás uklidní, že když se probudí Bureš, tak část vašeho bejvalýho naše bude jeho naše.

      Smazat
  4. ......kdo vi odpovi...jak jeste bude dlouho trvat nez se zacneme efektivne branit..... nasilim proti nasili...?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak schválně: kdo dostane první přes hubu..? Jeden už to vyzkoušel na Jižní Moravě...! To byla jen ukázka, co až se lidi na*erou.

      Smazat
  5. ......kdo vi odpovi...jak jeste bude dlouho trvat nez se zacneme efektivne branit..... nasilim proti nasili...?

    OdpovědětSmazat
  6. ......kdo vi odpovi...jak jeste bude dlouho trvat nez se zacneme efektivne branit..... nasilim proti nasili...?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Branime se uz ted.Vymyslime vzorovy Program volicu

      a ten budeme vnucovat nasim "zastupcum"na co je mame, tak to je lepsi branit se inteligentne a spolecne.
      Parlamentni "sorosčata" by mely dostat pres hubu vsechny najednou,ono sice trva ten jejich bordel 31 let,ale vzpomente si CCCP melo mohutnou ARMY a rozpadlo se ideologii a ted se dava na jinem zaklade znovu do kupy a dokonce se brani utoku kapitalistickych gangsterskych viru,zatim co my jsme jeste dost pozadu a Babis umi ridit podnik jen,kdyz je dobre pocasi a neumi vymyslet program nema ho,nechce ani prijmout nas obcansky,tak brzy zacneme uvazovat na co ho vubec mame!

      Ale zkuste si predstavit,co se stane kdyz nastoupi do sluzby kladivo prvnich cisel navrhu NARODNIHO PROGRAMU VOLICU.
      To mohou byt nase nynejsi nastupujici problemy pak i hrebiky,bum,bum,bum otrese se dum!
      Dela chrlici naboje pravdy z odkazu naseho nejlepsiho presidenta , udelaji diry do hlinene pevnosti kapitalismu bez privlastku vychazejiciho z gangsterismu a to bude ta hledana RASANTNI ZMENA SYSTEMU na doposud nevidany Solidarni stat!
      No ni?

      Smazat
  7. Jestli někdo prohraje volby,tak jsme to my-lidi,národ.Nevidím nikde stranu která má program pro lidi.Potom se stejně dá do koalice se stranami s úplně jinou orientací.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bruciore,zadny polit subjekt NEMA a nebude mit program toho co chteji volici.

      To trva uz 31 let.
      Reseni:at ty polit.subjekty prevezmou navrh NARODNIHO PROGRAMU VOLICU (NPV),kde se na semeno nachazi prvni bod shodujici se jen s SPD viz jeji bod c.10.RASANTNI ZMENA REZIMU
      Chteji li ty ostatni tzv soročata v prdlamentu ten Parlament vyhrat at, prevezmou to NPV so svych bobkovych listu,nez vymysli transformovane OS na ne nejaky dalsi kyj!

      Smazat
  8. Ještě nepřišla doba k akci a Babiš vyčkává.Do voleb je ještě daleko.Musí počkat s čím dalším přijde polofašistická opozice.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:06 tak to taky vidim

      Smazat
    2. Jaká polofašistická podporují největší fašisty z usa a chtějí zavést fašistickou diktaturu NWO. Proč vznikl fašismus protože si lidé chtěli vládnout sami a to nelze dopustit. Proč chtějí zlikvidovat Severní Koreu , Kubu , Venezuelu , Bělorusko , Írán , Rusko a další státy protože tam nekradou jejich korporace a nesedí jejich loutky. Jak by měli světovládu tak nám ukázali nacisti,pinochet a další jak by to vypadalo.

      Smazat
    3. 21:42 Ty odpornej nácku to jsou dějiny tak to je válka proti komunismu v Asii. Pak došlo na kradení cizích zdrojů pod rouškou války proti terorismu. KAPITALISTA + ANTIKOMUNISTA = FAŠISTA. Tvoji fašouni z usa pořádají barevné revoluce a snaží se shodit vlády různých zemí aby je mohli rozkrást a dosadit tam poslušné loutky. Než si vpálil hitler kulku do hlavy tak diktoval poslední vůli a řekl jiní budou pokračovat v našem díle a kdo to je usa. Proč vznikl fašismus v Itálii a Španělsku pro důvody co jsem popsal dějiny neokecáš ubohý slouho. Rusové mají větší demokracii než my měli referendum které je nám neustále odpíráno slouhama eu a nata. Nejlíp to udělal Kim poslal usa do hajzlu a nemohou proti němu nic podniknout nebo rozumí jen řeči zbraní.

      Smazat
    4. Ještě jsem zapomněl dodat že otevřeně podporujete nacisty na okrajině. A dej si pozor hyena má nejsilnější skus jak tě rafne do krku tak to nerozchodíš.

      Smazat
  9. Teď má problém EMA , protože je jasné , že pochybila a bude se potýkat s propadem důvěryhodnosti, což je u posuzování léků a léčivých přípravků a vakcín ta nejdůležitější devíza!! Jasně také přijde obvinění z hypotetické podpory od výrobců ve formě provizí a jiných korupčních podpor!! Nijak bych se ani nedivil, protože kde jde o prachy , jde morálka a nějaké lidské "chápání" i když jde o léky , stranou!! To se jedná také o komisi EU a můžeme pokračovat na národní úroveň , Ministerstvo zdravotnictví a SÚKL!!! Můžeme si myslet o prezidentovi Zemanovi co chceme, ale má pravdu!! V okamžiku kdy EU hanebně selhala a nezajistila dostatek vakcín a přímo tak ohrozila občany ČR na životě , je nutné se ihned postarat o adekvátní náhradu, což jsou v tomto případě vakcíny z jiných zemí, Ruska a Číny, eventuelně dalších výrobců!!! A zde je na vině také vláda, premiér Babiš a ministr Blatný, který nevím z kterých pohnutek chtějí blokovat nákup vakcín z Ruska a Číny!! Očkovat je nutné a orgány EU je potřeba popohnat k soudu , aby se odpovídali ze svého selhání , protože to není náhoda, to je pochybení konkrétní osoby!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknown, ještě Slováci Sputnik do kanálu nelijou, ale brzo začnou.

      Smazat
    2. 19:11
      Aby se netrefili do toho tvého a neutopili tě, Jando, i s tvým nacistickým porno-držákem UnkHownem.

      18:26
      Je dobře, že s tím Zeman přišel. Babiš je posera, sice druhé strany se bojí víc, ale přece jen je malá šance, že se to postupně protlačí. Je potřeba, aby taky lidí psali na vládu a poslancům, že jestli budou dál šaškovat podle EU, tak končí ve volbách.

      Otázka je, kam tu žalobu podat. Protože výjimku by mělo dát ministerstvo zdravotnictví, které vedou pytlíci a psychopati, a to se bude odvolávat na EMA a názor SUKLu.

      Smazat
  10. Ten vůdčí argument pana Schneidera mi nepřijde zrovna moc silný. Šmudlat do zákona kde, kdy a jak respirátor či roušku nasazenou mít nebo nemít, není k ničemu. V tom dávám ministru Blatnému za pravdu. Kde totiž nikdo široko daleko není, není ani nikdo, kdo by přestupce přistihnul a pak ho jakkoli postihoval. Leda by číhali novináři s kamerou, jak se to stalo Prymulovy. Obyčejnému občanu to nehrozí. Tvrdý zásah, na který se pan Schneider odkazuje, nebyl jen o samotné roušce, ale i o nerespektování pokynů, na které má policista právo. Rozum do hrsti. Dovolávat se rozumu tam, kde nabývají vrchu blbci, mi přijde nepraktické. Vždyť i tady pan Dvořák blbce nemilosrdně maže. JiH

    OdpovědětSmazat
  11. P. Schneider pise, že se dřív lidi zdravili pozvednutím klobouku, teď by se mohlo možná povolit popotazeni ffp2 rousky o 1 cm dopředu a hned zpět. Navrhnu skretovi blatnemu, to je tak blbý, že to určitě da do zákona.
    Hradiště. Nač blbě provokovat poldy, kteří navíc jako jediní ve společnosti smí používat násilí,to je příklad pro synka, pane. Kdo to na liduprazdne ulici tak pohotově nafotil a rychle zaslal pracující manželce, ktera to pohotove dala na fejsbuk? Máme už nárok jen na nenávistné fejk news nebo co. Chci radši zprávu typu, kolik naši zemědělci zasadili brambor.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:35
      Dobrýýýýý...!!!
      Nejlepší nápad této diskuze.
      Víte co je sranda? Nebo spíš podivnost. Před hadrákem jsem si z těch zpráv kolik se sklidilo obilí, brambor atd. dělal šprťouchlata a teď je vyhkedávám! Asi abych si moh zaskřípat zubama. Tedy kdyby mohly skřípat ve skleničce, rozumí se.

      Smazat
    2. Vyhledával a nenašel, že jo. To jsou teď nedostupné informace, co jsme driv okazale ignorovali. Zuby nebrat, bude zákaz zubu, jsou nebezpečné. Jíst se budou 3x osmažené pomfrity vyrobené z bramborové kaše od unileveru. Už aby otevřeli ty hospody.

      Smazat
    3. 10.05
      Hele děvče (nevadí to děvče? Mě ta Račice evokuje dračici), tak to vám musím říct. (A taky moc vážno tady).
      Vzpomněl jsem si na to s těmi vašimi srandičkami stran nebezpečnosti zubů. Víte proč je mám ve skleničce? Protože mě v noci kously do do lopatky! Vážně!
      Já je totiž ve dne nosil jen venku a tak, ale hlavně při jídle jsem je nenosil, poněvač jsem měl s nima při jídle blbej pocit, že mám plnou hubu zubů. Ale abych je moh dál nosit ze sebereprezentačních důvodů, tak jsem si je vrážel do huby na noc, aby mi furt pasovaly. A jednou takhle pochrupuju a najednou taková bolest! Vylekal jsem se tak, že jsem z postele vylít a při tom vzal s sebou docela mastnou stojací lampu. Ta se rozbila, to probudilo kamarádku, ta mě za ni začala peskovat... A bylo po spaní. A zuby skončily ve skleničce. A už mi nepasujou.
      To je blbost takhle po ránu, co?

      Smazat
    4. V pohodě, děvče neva, rozmarné nálada byla po ránu, protože jsem necetla noviny. Na hospůdky se už fakt těším. Ne na jídlo. Snad se toho přes snahu naši vlády dočkáme. Kdy vy vůbec spíte, to není jasný, ale to je vaše věc. Pěkný den!

      Smazat
    5. 13.25
      Já měl noční, a o první volno po noční si srovnávám biohodiny, abych byl schopný operovat v denním režimu, tím způsobem, že jdu spát až večer.
      Parkrát jsem to zkusil hodit si po noční na dvě hoďky šlofíka, ale výsledek byl ten, že jsem pak strašil do rána a lítal jsem opět v nočním režimu.
      Aj vám hezký den.

      Smazat
  12. Špinavá hra s vakcínami, ještě špinavější s nedostupností levných mnohdy účinných léků jako je ISOPRINOSINE, je neuvěřitelné kam jsme se to dostali

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknovne ZADNA vakcina neni schvalena a tm tuplem mRNA

      ale kseft je kseft,kdo se da mRNA infikovat muze umrit,hlavne slabsi kusy,jsi takovy?
      Tak u SPUTNIKU V to pry nehrozi,je to klsika a ne ruska ruleta mRNA.
      Strejda Putin vi jak na to,NO NI?

      Smazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  14. Já si myslím, že většina Babišovo voličů by mu odpustila hodně. Nevadilo jim Čapí hnízdo ani další kauzy a pseudokauzy. Co mu ale neodpustí budou mrtví a zkrachovalí. A ti neutěšeně přibývají. A půl roku je hodně málo na to, aby zapomněli.

    OdpovědětSmazat
  15. 19,03
    Jsi demagog. Sputnik by mohl povolit na vyjímku ministr zdravotnictví. Alespoň se na to odvolává ta hrma, hlavní hygienička i vedení SÚKL.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Astra zeneka zase sníží dodávky (snad zaplať pánbůh). EU naší malé zemi není schopna zajistit dostatek objednaných vakcín. Jak to, že v Evropě je na tom v proočkovanosti (neevropská) Británie nejlepší? A EU vpuštění Sputniku k nám brání. Babiš za vše nemůže. Dodatek: Británie - první velký úspěch od odtržení. Nemusí čekat na vakcíny a nějaké jejich schvalování EU. Bravo! VIP 😳


      Smazat
  16. Inu jsem Brňák, ale musím se poctivě omluvit zbytku republiky, že tady nějakým záhadným zůsobem dosazujeme neuvěřitelné postavy do funkcí ministrů zdravotnictví. Marie Součková, Julínek, no a teď to dorazil ufoun Blatný...děsím se, kdo příjde po něm.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No fakt, že tam na ně máte nějakou "zlatou žílu". Kdysi jsem říkával, že záruka debility a vymývání mozků je Univerzita Karlova. Dnes musím dodat, že dalším vydatným zdrojem těchto exotů je Masarykova univerzita.
      Jeden se fakt nestačí divit. Co člověk to hvězda, co slovo to perla.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Po něm už nikdo nebude komu velet.

      Smazat
    4. zhnusený
      Ještě jste pánové zapomněli na ódeesáka Fialu.
      To je totiž vychytralá strategie Brňáků, že ty největší idioty ze svých řad delegují do Práglu, aby si vyčistili vlastní genofond.:-D

      Smazat
    5. Základem přeformátování je ovládnout média, politiku a Univerzity, jedno kde, zda v Praze, či Brně. S národností to ale má spojitost.

      Smazat
    6. 19.30
      Zapoměls na děti země a další exoty.
      Byl to pro mě mohutnej pocit (ani si nepřej vědět jakej), akceptovat, že o tom, že v Bořislavi lidem praskali díky kamionům chalupy a čerstvěj vzduch měli jen když si zdravě proprděli cimru, a že se stavba D8, s kterou začali už komančové, protáhla na tři dekády a prodražila o víc než dvě miliardy, rozhodli zemský parchanti z Brna vzdálenýho od nás 300 km.
      Pak vás ale pánbů potrestal Hollanem a vejškařema z novejch divnofakult Masarykovej university, a od tý doby jsem v diskuzích občas použil dvousloví "divnoměsto Brno" a brňáky jsem kvůli tomu neštěstí co je potkalo litoval.

      P.S.
      Ale mě se ufoun líbí!
      Mám ho ve svej soukromej zbírce hurvajzů. První je inventář Mareček Bendů, druhej dobroser M. Žantovskejch, a teď k nim přibyl tenhle šáša.

      Smazat
    7. Milane, nás pánbíček trestal už za komoušů, protože tady v Brně jsme byli vždycky ještě pražštější jak Praha. Takže třeba humoristé Lasica a Satínský, kteří mohli v Praze hrát byli v Brně zakázaní, to jen takový příklad. Byla v tom asi taková podlézavost, jako je dnes Praha vůči Bruselu. Proto já tak nemám rád připosrance. S tím Hollanem máš pravdu, taky ta bukvice tady v hospodě málem dostala do držky.
      No jinak vy jste mám sem zase importovali Rychetskýho, taky žádná výhra.

      Smazat
    8. Kubrte 21:56
      V tom případě ještě přidám Onderku, taky pěkný vykuk, díky kterému máme na náměstí tu chloubu Evropy - brněnský orloj. To si postavil vlastní podobiznu. :-)

      Smazat
    9. A ještě ten unikát Blažek.
      Taky pěkný vykuk.

      Smazat
    10. 11.44
      Já mám Brno rád. Tedy starý Brno. Jenže už jsem tam dlouho nebyl. Projížděl jím a okolo, to jo, ale v Brně jako takovým jsem byl naposled na výstavě
      "100 000 let lidské sexuality". Na Špilberku.
      Nádhera! Nezapomenutelnej zážitek!
      Hele, a nebyla by možnost, že byste si tam toho syčáka Rychetskejch nechali? Škoda že už je po tý výstavě. Mohli byste ho tam nainstalovat jako pražskou vykopávku největšího faluse střední Evropy.

      Smazat
    11. Já myslel jako nejlepší antikoncepci.
      Po jeho krocích i hlína zkamení.

      Smazat
  17. 19/29
    Ministr si NIKDY nevezmete na hrb takové rozhodnutí a riziko, stejně tak SUKL, Ten demagog patří tobě.

    OdpovědětSmazat
  18. no a ruske a cinske vacciny jsou "spatne" proc? no protoze jsou ruske a cinske! a pry neoverene??? stejne tak jako ty ze zapadu😂😂😂😂😂jdu vrhnout🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bezejmenný 21:50, befel je befel i hloupý?

      Smazat
    2. 19.51
      Čtyři nohy dobře, dvě nohy špatně
      Západ dobře, Rusko špatně
      Čtyři nohy dobře, dvě nohy špatně
      Eurounie dobře, Čína špatně
      Čtyři nohy dobře...

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
  19. Že prý nejsou peníze na zvýšení platů zdravotníků? Ale ony by byly, jenže by nesměly padat do kanálu jménem SÚKL. Na co tu podivnou firmu potřebujem, když se bojí něco ve prospěch národa rozhodnout. No jako trafika pro zkrachovalce je to dobrý tah, ale takových zkrachovalců máme víc, třeba profláknutý ÚSTR, taky na koryta pro kamarádíčky a tak by se dalo pokračovat. Proč donašeči čučkaři neřeší podezřelé praktiky, nebo že by také ....

    OdpovědětSmazat
  20. Vysvetlete mi jak může člověk mít na hube furt respirátor když i výrobce uvádí, ze respirátor lze mít nasazený max 70 min. Po této době je jeho nošení nebezpečné, zdraví škodlivé a může zapříčinit i smrt. Toto není výmysl. Stačí si přečíst návod!! A to se nebavim o tom „neco„ 95. Ten ani není v EU schválený a tudíž se nesmí ani prodávat. Mám pocit, ze je něco hodně špatně...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 70 minut je nesmysl. To jako když někam jdete, tak na to máte půlhodinku a půlhodinku na cestu zpět a kdybyste se nedej bože zpozdil nebo měl delší vyřizování, tak po cestě umřete? :) Nebo si to musíte sundat a platíte flastr? Nejmenuje se ten výrobek plicní terminátor? :-)

      Smazat
    2. 21.21
      To časový omezení asiže platí na jeden konkrétní respirátor, že se po 70 min. funění stane jedovatinou, jinak si to nedokážu vysvětlit.

      Takže, pokud je to míněno opravdu takto, hezky slušivý baťůžek, do něj, do sterilního prostředí, který utvoříte v igelpitlíku nebo v zavařovačce, pět šest respirátorků - nezapomenout na dezinfekci!!! - a hajdy do lesa za čerstvým vzdouškem!
      A zhluboka dýchat!
      Jo, a bacha na tchoře, prej holoksichty práskaj.

      P.S. Takže to bychom měli bajvočko 10 respirátorků na den, 300 kousků na měsíc, no, není to úžasný?

      Respirátory a zarachem za republiku zdravější!

      Smazat
    3. 6:30
      Já vím, můžete jich mít několik, jenže snadno vznikne problém, když je máte pohromadě a spletete se, jakou mají jednotlivé terminátory.. pardon respirátory... zbývající životnost. :-) Poznáte to tak, že asi teda umřete. :-) Nebo můžete preventivně raději všechny vyhazovat a pořád brát nové. Takže na ty 3 týdny pro celou rodinu a příbuzné aby člověk objednal pickup na ty balíky respirátorů. :-)

      Co se týče tchořů, tak mám dojem, že oni chodí za lidmi, když se podíváme na různé elfíky, Kolářovy a Kalouskovy esesácké pohrobky, Jandy, Kartouse, UnkHowna, Nacistické běžce, prý z Indie ap. To se musela příroda pročistit. :-)

      Smazat
  21. Rád čtu články pana Schneidera!

    Jenom při tom mám takový divný pocit. Odkud já toho člověka znám? Až po přečtení tohoto článku jsem si to uvědomil. Nejenom podobou, nýbrž i podobou výroků je blízký šéfovi první kominterny.
    Jeho předchůdce proti sobě postavil dvě skupiny tvůrců hodnot (třídy) a sice proletariát a buržoazii (neboli ruce a hlavy práce). Bankéře z tohoto průšvihu záměrně vynechal (proč asi?)a tak začal třídní boj a zkrachovalé podnikavce za babku skupovaly banky a z dlažby posbírané proletáře navlékali do vojenských mundurů. Někdo toho hybatele pokroku dobře navigoval.
    Pan Schneider se nám snaží ve stejném světle ukázat boj kovidový. Na jedné straně blatník a černí šerifové, na druhé straně lid , ale co když to tak má být?
    Někdo se postaral, aby ve světě vznikala ohniska různých kovidů rychleji než přeletem letadel. Někdo se postaral, aby řada kovidů rostla geometricky a řada jedů (vakcin) pouze aritmeticky. To muselo stát peněz (zelených tapet)!
    Kdo to asi postrkával v 19. století teoretika třídního boje po šachovnici dějin? Není to náhodou stejný satan, který postrkává po nové šachovnici další figurky (lekaře, policajty, ústavní soudce a zkovidované ovčany)?

    lekaře není chyba, ale názor!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ďuro Trulo 12. března 2021 21:22, on ty ruce a "hlavy" (?) práce nikdo proti sobě stavět nemusel. Stály a stojí proti sobě objektivně. V míře, kterou určuje sociální situace. Ten, nebo ti, na které narážíte, neudělali nic víc, než že k tomu cosi a nějak zformulovali. A další podle toho víc nebo méně, s nějakým efektem postupovali. Nemít mezi lidmi dostatek podpory, do lidských dějin by se nijak nezapsali. A třeba Marx, nevím nevím, že by byl nezmínil finanční kapitál? JiH

      Smazat
  22. Extrémisti, přivedete sem migranty! A ty jsi estébák! Debatují B+B, hlavní favorité příštích voleb

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Extremisti-privedete-sem-migranty-A-ty-jsi-estebak-Debatuji-B-B-hlavni-favorite-pristich-voleb-657051

    Uhlíkové clo z Bruselu. Ivan David už viděl návrh a je to hrůza. Očekávejme státní bankroty

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Uhlikove-clo-z-Bruselu-Ivan-David-uz-videl-navrh-a-je-to-hruza-Ocekavejme-statni-bankroty-657033

    OdpovědětSmazat
  23. A ty jsi konfident debility a nacismu. Schneider je nositel Nobelovy ceny a planetární mírotvůrce, pro srovnání. :-)

    OdpovědětSmazat
  24. Bezejmenný 21:53-v té propagaci Sputniku nemáte konkurenci.

    OdpovědětSmazat
  25. Tady je odpověď proč se neziskovkáři tak snaží:

    Kremelský zdroj: USA a spojenci chtějí zahájit rozsáhlou informační kampaň proti Sputniku V

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021031213316203-kremelsky-zdroj-usa-a-spojenci-chteji-zahajit-rozsahlou-informacni-kampan-proti-sputniku-v/

    OdpovědětSmazat
  26. Unhwne, Rusko kolem Sputniku žádný humbuk neděláVesele ho vyrábí a očkuje s ním vlastní občany včetně armády. A když o něj projeví zájem někdo zvenčí, tak mu ho prostě prodá. Humbuk kolem Sputniku tady děláš furt jen ty.

    OdpovědětSmazat
  27. Náš malý génius mohl odpověď na interpelaci ještě vyšperkovat: "Na prázdné ulici je třeba nasadit roušku nebo...nedýchat!" Věřím, že v téhle zemi by se našly exponáty, které by zcela vážně zkoušely obě varianty." Ale vážně: s tímhle troubou jsme to všichni vyhráli, černý Petr budoucích voleb. Vydělíte-li jej dvěma, získáte dalšího myslitele - Petříčka. Kdyby 'někdo' po převratu 89 nerozkradl sklady CO, do roka a do dne si budeme na obličej nasazovat přes 30 let staré plynové masky a zdravit se choboty. Věřte tomu!

    OdpovědětSmazat
  28. Dnes jsem sledoval besedu na TA3, kde lékaři potvrdili, že po aplikaci amerických vakcín se u lidí projevuje řada zdravotních postižení, které nejsou schopni léčit. A právě lidé v produktivním věku nejsou schopni vykonávat svou profesi a musí být na PN.

    OdpovědětSmazat
  29. Jan Schneider většinou píše chytřejší věci. Od začátku: Loni z jara byla karanténa dokonalá. Bylo zavřeno úplně všechno, včetně podniků a úřadů. Výsledek příjemně překvapil. Od podzimu se zkouší karanténa částečná. Výsledek nic moc. Ale zato dává téma nejrůznějším hysterikům a lumpům, kteří chtějí lovit v kalných vodách. Hlavní téma "roušky". Otázka, jestli je nutné nosit respirátor na liduprázdné ulici je názornou ukázkou. Na liduprázdné ulici není nikdo, kdo by to kontroloval. Jestliže se někdo takový objeví, ulice není liduprázdná. Ministr by měl mít na práci jiné věci, než řešit blbé sofisty.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pravidla plati pro vsechny. System ceskych svejku a kverulantu, kteri maji tisice vyjimek nefunguje.

      Smazat
    2. Liduprázdná ulice není viruprázdná!!! Přečtěte si něco o aerosolech a přežívání virů mimo lidské tělo.

      Smazat
    3. 7:31. Souhlas.
      Sice si myslím, že Blatný by měl být nejen vyhozen, ale již i před soudem, ale tentokrát má výjimečně pravdu.
      Opatření musí být logická, ale také jednoduchá, kontrolovatelná a vynutitelná.
      Roušky ano, ale jen když 2 m, 3 m, příbuzní ne atd. to je typická bramboračka Kuhlvaitů a pod.
      Buď roušky ano, nebo ne. Tečka.
      Ta videa, jako z UH, vždy s dítětem (nechutné) jsou jasně dopředu připravená, sehraná s cílem provokovat a sebrat na Instagramu co nejvíce lajků.

      Smazat
    4. 9.14 O jaký váš názor konkrétně ve vašem příspěvku jde? Na co mám jako diskutér reagovat? Na zapšklost a vrozenou hloupost reagovat nelze. Bavite li s blbcem více jak půl minuty, baví se blbci dva(Werich) . Snad jsem limit nepřekročil! VIP🥴

      Smazat
    5. Pánové hluboký NESOUHLAS. O aerosolech jsem sice slyšel, ale tohle už je naprostá BUZERACE a jen blb typu Blatného je schopen něco takového vyprodukovat a tvrdohlavě prosazovat.
      No ale jestli se vám líbí dostávat po hubě, poděkujete za to a ještě se stavíte do trojstupu aby vám někdo po hubě dal, tak pak jo, jste správní "chápaví a ukáznění" ovčané. Gratulujui. :-)

      Smazat
    6. Úvaha:

      1) Respirátor buď k něčemu je, nebo není.
      Pokud k něčemu je, a budu-li ho mít nasazený, nemůže mě holoksicht ohrozit.

      2) Pakliže mám nasazený respirátor, který, jak se tvrdí k něčemu je, a já věřím, že k něčemu je, nemám důvod nadávat holoksichtům, protože jsem před nimi chráněný a tudíž mě holoksichty neohrožují.
      Když jim přesto nadávám že mě ohrožují, znamená to, buď že jsem ovce a můj cit pro přikázanou stádnost je takovouto vzpourou individualismu pobouřený, nebo mě baví buzerovat své bližní, nebo nejsem schopný logické úvahy.

      3) Pakli mám nasazený respirátor, leč nevěřím že to je co k čemu, ale holoksichtům, kteří rovněž nevěří že respirátor je co k čemu nadávám, znamená to... co?
      Znamená to, že nejhůře se druhým odpouští vlastní malost. V tomto případě posranost.

      Ale dejme tomu, že respirátor k něčemu je. Osobně si myslím, že je solidární a rozumná povinnost nosit respirátory (ať již k něčemu jsou či nikoli) především v obchodech a všude, kde by můj dech mohl přijít do kontaktu se zbožím - mohu na zboží viry nadýchat, že.

      Avšak všude jinde, kde můj dech nemůže přijít do kontaktu se zbožím, ani s čím jiným podobného charakteru (ač mě žádný jiný "podobný charakter" nenapadá), však považuji povinnost nosit respirátory za neomluvitelnou státní buzeraci.
      Protože respirátor buď k něčemu je, nebo není - viz odst. 1).

      Závěr:
      Respirátory nosit v obchodech a kdekoli jinde pouze dobrovolně. Kdo se cítí být ohrožený - prosím, nechť ho nosí. Holoksichty ho z logiky věci nemohou žádným způsobem ohrozit, protože - viz odst. 1)

      Smazat
    7. 11:58. Promiňte Kastelane, ale ted jste (vyjímečně) předvedl zkratku hodnou Indického běžce vulgo unknowna.
      Pokud má někdo názor, že roušky ano, neznamená to přece, že je "ovce", ani že "chce přes hubu". Prostě ví, že roušky pomáhají v zabránění šíření nákazy...
      Jestliže vím, že roušky jsou nařízené a já ji nemám a potkám policistu, který mě upozorní, tak si ji nasadím. Když tedy budu zásadový odpůrce, tak si ji holt nenasadím a na jeho výzvu se ale legitimuji. To je jasná povinnost. Těžko pak můžu dostat přes hubu...
      Kdo to neudělá, je hloupý provokatér a kdo si k provokaci vezme dítě, tak je totální idiot, který přes tu hubu dostal právem.

      Smazat
    8. Heriote, jen pro informaci, vážně to nevím. On se odmítl legitimovat?
      Ale i tak. Strážnici měli zavolat policii, jak je o to zásaďák požádal - to byla zase jejich jasná povinnost. Namísto toho ho přišpendlili k chodníku.
      A s tím děckem, že ho tam nechali na chodníku - a to i v případě že by to byla provokace a že to natáčela manželka zásaďáka - to posrali. Protože nevěděli že manželka.

      Smazat
    9. Doprdele! Sorry, ve 12. 30 nešťastný obrat.
      Opravuji:
      Respirátory nosit povinně v obchodech a kdekoli... atd.

      Smazat
    10. Pane Dvořáku! 8:53.

      Vysvětlete mi (protože mám jenom 7 semestrů chemie a nanochemie se nevyučovala ani biohazard) jak podle vás ten hnusný virus na té ulici přežívá. Prosil bych přesně, věcně, faktograficky a hlavně pravdivě, abych se mohl ve stáří dovzdělat a neumřít blbý.
      Ďuro Trulo

      Smazat
    11. Ďuro, stačí se podívat na srovnání, jak přežívá virus na různých předmětech a máte to. NApř plasta chromová ocel - až dva a půl dne, papír - pár hodin, umělé textilie - skoro dva dny, bavlna - 1 den, atd. atd. a stejně je to s viry na prachových a aerosolových částicích. Zvířený prach za suchého zimního či předjarního dne i na liduprázdné ulici vás může nakazit.

      Smazat
    12. 14:22. Milane, líbí se mi váš termín "zásaďák".
      Podle toho co dodatečně prasklo, tak skutečně se odmítl legitimovat. Což byla ovšem jeho povinnost, na to mají městkáči právo a skutečně polici volat nemusí, tu si mohl zavolat on sám, nebo ten kdo to natáčel.
      Asi máme na toto jiný názor, ale já s těmito lidmi moc nesouzním. Zbytečně povokují, jako rukojmí se berou vlastní děti, vyčerpávají kapacitu policie a k ničemu to není.

      Smazat
    13. milane 13. března 2021 12:31, zas uvažujete blbě. Holoksichty se infikují mezi sebou, infikovaných přibývá, nemocnice se plní a virový náboj roste tak, že i respirátor selhává. JiH

      Smazat
    14. 15.15.
      No právě. Já četl na iKoninkách, a ještě by to tam mělo být, že si chtěl zavolat policii a oni, namísto toho, aby mu to umožnili, ho přišpendlili k chodníku.
      Nechci se blbě dohadovat, ale je otázka, zda se skutečně jednalo o provokaci a vzal si s sebou pro větší efekt dítě, nebo o náhodu - prostě šel s dítětem. Mě na tom popravdě vadí jiná věc. Pokud jsem se dobře díval, nijak na ně neútočil. Hlavně proto považuji ten zákrok za nepřiměřený. Něco jiného by bylo kdyby je nějak ohrožoval či napadal. Pak by zasloužil na místě zbušit, dítě nedítě, co by do něj vlezlo. Jenže on je nenapadal ani verbálně.
      Proto mi ten zákrok vadí.

      Smazat
    15. Tady plati jednoduchy pravidlo. Jaka vlada takova police. To znamena ze dostali rozkaz k zvyseny /predvolebni/,brutalite..
      Tedy hledaji,vynalezaji i zaminky , provokuji se bez provokaci, /kdo chce psa bit/,tedy za kazdou cenu najit klacej jako pricinu..
      Ponevadz jsou ty prikazy a musi se vyplnit.
      Dela to dojem, ze Babise v prubehu totalne "zlomili" na jejich stranu.
      Vyber ministerskych loutek, jedna horsi nez druha,tomu nasvedcuje..Mimo jinych zalezitosti..

      Smazat
    16. Pane Dvořáku!

      Žádný virus nepřežívá, protože je to neživá hmota nemající metabolismus (dýchání, pohyb, pohlcování, trávení, vylučování, rozmnožování - dělením, pučením, pohlavně či vegetativně). Nevydává ani nepohlcuje energii a ani v něm neprobíhají žádné změny. Všechno výše popsané za něj musí dělat buňka napadené tkáně cizího živého organismu. Virus je na tuto buňku přenášen pasivně (ulpívá na vylučovaných sekretech nebo prachových částicích či na kapénkách vody ve vzduchu.

      V podstatě je virus sekvence chemických skupin sestavených do DNA nebo RNA živou buňkou nějakého organismu (je to část genomu organismu) a slouží jako zapsaný recept pro řízení aktivit buňky.
      Některé bakterie mají schopnost genom v buňce střihat (vadné sekvence - viry) a vylučovat z buňky do krevního řečiště, kde se o ně postarají leukocyty (bílé krvinky-dravci).
      Všechny viry jsou pouze defektní části genomu nebo dnes laboratorně vyrobené sekvence RNA (nanochemicky).

      KOVID není virus, to by ho neničil veterinární přípravek IVERMECTIN, který se dává koňům do krmiva v podobě pasty. Existuje i humánní ivermectin v tabletách po 30 mg účinné látky, ale ten v ČR je zakázaný a nedostanete ho ani na recept (vrazi nás chtějí vybít očkováním).
      Kovid je šířen parazitem z čeledě hlístic napajcovaným laboratorně, virovou omáčkou (sekvencemi HIV, KORONA,). Proto se kovid šíří nejvíce kontaktem (podáním ruky, úchopem předmětů a dotekem záchodové mísy). Čína zavedla testy na kovid výtěrem z konečníku (hledají speciální hlístice). Proto taky rádoby virus tzv. umírá na slunci, zvýšenou teplotou a desinfekcí chlorem (CLO2 - oxyd chlořičitý u nás zakázaný bo očkovat čipy je třeba).

      Vyvraťte alespoň dva uvedené fakty a já se veřejně omluvím na NR všem vyděšeným neználkům. Zatím to vnímám tak, že NR kope za gaťase a šoroška a pomáhá jim (asi nechtěně) vyvražďovat Slovany.

      Smazat
    17. Pane Dvořáku!

      V různých pseudopracích vědců s neúctou k jazyku virus "přežívá" i na ulici a na površích nějaké hodiny a dny, čímž je myšleno, že vydrží v původní formě než se rozpadne slunečním zářením, teplem nebo kontaktem s kyslíkem (oxydace či rozklad způsobí totální destrukci nestabilní RNA). Toť je všechno kouzlo všech virů světa. A protože chlor je silné oxidační činidlo, tak viry rozkládá rovněž a asi účinkují i alkoholy nebo lyzol a jiné látky na bázi fenolu.

      Smazat
    18. 15.52
      Uvažuji blbě? Nojo, vypadá to tak.
      Tak to ale dopadá vždycky, když se řekne A a B, případně i C, a na tom se skončí. A nedoplní se to o předpoklady. Že je mám v hlavě a že jsem je už v diskuzích během trvání covidhrozby několikrát uvedl, nemusí druhá strana vědět, žejo. Doplním proto svou úvahu 12.31 o předpoklady. Možná chyba, ale mně už začíná vadit ta dlouhakost mých komentů hodná grafomana. Jenže pak musím dovysvětlovat, jako nyní, a ve finále to vyjde nastejno. Takže ty předpoklady:

      1) Dostupnost Isoprinosinu pro všechny obyvatele ČR. (Na prvním místě proto, že tento předpoklad považuji pro svou úvahu 12.31 za stěžejní.)
      2) Dostupnost obvodních lékařů, t.j. zrušení služby "lékař na telefonu".
      3) Zaměření "bojovníků s covidem" na ohniska nákazy, namísto na celou populaci (to až v druhém sledu, až budou neutralizována ohniska). Příklad - v tom a tom konkrétním pečováku "se objevil" covid. Karanténa, nasazení léků, vakcinace, neutralizace. Karanténa toho kterého konkrétního ústavu - ne tedy celého města, okresu atd.
      4) Fundované a důvěryhodné informování obyvatel o situaci v zemi skutečnými odborníky z oboru epidemiologie, ne politiky a různými šašky.

      Závěrem ještě jeden předpoklad.
      Předpokládám, na rozdíl od veřejných činitelů a některých zde diskutujících, že lid této země není většinový idiot. (Pokud pochybujete, vzpomeňte na dobu před rokem "kdy to začínalo".) To znamená, že pokud by nošení roušek na ulici nebylo povinné, ale dobrovolné, mnoho ze současných odmítačů by po nich, pokud by se ulice lidmi v době nákupů a pod. "zahustila", samo dobrovolně sáhlo. To ostatně není předpoklad, ale mé pevné přesvědčení.

      Lid této země není většinový idiot, ale opakovaně zrazovanou obětí.
      "Budou lhát, budou vám hrozit nezaměstnaností atd. atd." řečnil absurdní hradní kašpar a sliboval a sliboval...
      A lid jeho slibům uvěřil. A bylo s ním vyjebáno.
      "Utáhneme si opasky a za deset let..."! hřímal Transformátor a sliboval a sliboval...
      A lid jeho slibům uvěřil a utáhl si opasky. A bylo s ním vyjebáno.
      "NATO je zárukou naší bezpečnosti, Evropská unie zárukou našeho rozkvětu"!
      hřímala média.
      A lid tomu uvěřil. A bylo s ním vyjebáno.
      "Nezávislé soudnictví je zárukou spravednosti!" hřímala média.
      A lid tomu uvěřil. A spoudní mafie se chopila moci. A s lidem bylo opět vyjebáno.
      Mám pokračovat?
      S lidem této země je, zkrátka a jednoduše, kontinuálně už po více než tři desetiletí, vlastně už od r. 1948, vyjebáváno, a jeho důvěra opakovaně všemi vládami, včetně této, zneužívána. Proto ta revolta ohledně roušek a restrikcí a k vládě obecně. Protože důvěru lidu vláda zmrhala.
      Takže tak.

      Smazat
    19. Pokr.

      P.S.
      Bez uvedení předpokladů máte pravdu - bylo by to blbé uvažování. Co blbé - idiotské. Jenže jak to udělat, abych všechno řekl v jednom stručném balíčku a vyvaroval se dovysvětlování?
      Jo, tohle ještě. Omlouvám se, že reaguji až nyní. Jenže na váš oprávněný přípodotek jsem narazil až v době, kdy jsem byl již šestatřicet hodin na nohách a snil o duchně. Upřímně - možná mám pravdu já, možná ji máte vy. Myslím stran řešení současné situace - roušky i na liduprázdné ulici , ve viroprázdném parku a lese a pod. plus stanné právo, plus stíhání holoksichtů.
      Vy názor - já názor. Vy pán - já pán.
      A ještě něco. Nevěřím v přežívání virů takovým způsobem, jak to o něco výše prezentuje pan Dvořák. To by však bylo na dlouhou, a dle mého i zbytečnou výměnu názorů, která by se nakonec, jak se nám zhusta stává, zvrhla v měření pinďourů.

      Smazat
    20. Heriote 13:32
      NIKDE jsem nenapsal, že nošení respirátorů je nesmysl a že ho nosit nebudu. Ale tam, kde to má smysl. Než mi začnete podsouvat něco co jsem nenapsal, napřed si mnou napsané přečtěte pořádně, použijte při tom mozeka laskavě mně neřirovnávejte ke kachním exemmplářům a nenadávejte do idiotů. Já nemůžu za to, že špatně chápete.
      To co jsem napsal byla kritika Blatného, že trvá na nesmyslech. Přirovnal bych to k natírání listů na zeleno aby se pěkně leskly, (to jsem na vojně taky zažil). Jenže teď nejsem na vojně a ten blbec, který si říká ministr není můj velitel, nežijeme snad už ani za totáče a já mám právo vidět očividnou blbost v něčem, co očividná blbost je. Na prázdné ulici není koho nakazit. Určitě ne normálním dýcháním, to byste muse chrchlat a odplivivat chrchly kolem sebe. Navíc, normální člověk pkud je nemocný neleze mezi lidi. Myslím že Milan docela dobře vysvětlil, jak to s tím nošením respirátorů je a já to se vším všudy beru. Jestli tohle nechápete, pak nejen že nejsem já to čím jste mě ráčil oblažit ale naopak to jste vy. A dokonce ještě na druhou, pokud jste schopný přijímat bez odporu takové hovadská nařízení. Sorry jako!
      A pokud máte nutkavá puzení někomu nadávat do idiotů, laskavě oslovujte někoho jiného.

      Smazat
    21. 14:51.
      Kastelane, vidíte rudě a mluvíte ve zlobě zbytečné nesmysly a jste sprostý.
      Já vám přece nikde nenadával do idiotů to jste střelil hodně vedle. A nadáváte Vy mně...
      An jsem neohajoval, či nezavrhoval roušky. O tom tedy můj příspěvek vůbec nebyl. Takže mi o nich nemusíte nic vysvětlovat. Prostě jste hodně ujel.
      Omlouvat se nemusíte, každý někdy ujede...
      Já jsem vůbec nepsal o vás, ale o tom idiotovi co s dítetem provokoval...

      Smazat

    22. 14.51
      Kasteláne, je to v prdeli. Zkušenost je nesdělitelná. Tak to prostě je. Je to danost.
      Heriot se evidentně ještě na vlastní kůži nestřetl se zvůlí moci a není proto schopný domyslet ten zákrok do logických konců. Nechápe proto, že pokud toto strážníkům projde, ať již onen otec byl či nebyl provokatér, bude to signál pro všechny zakomplexované idioty v řadách strážníků, že mají zelenou. Zakomplexovaní idioti v řadách strážníků (a žel i policie) se totiž zhlédli v americkém způsobu vymáhání práva a ztotožňují se s americkými idioty v řadách policie. Důvodem jejich chování ale ve skutečnosti není starost o právo, ale jejich zakomplexovanost a pocit, že uniforma je činí nedotknutelnými. Slovem pocit moci.
      (S jedním takovým mám osobní zkušenost. Moje dcera se do jednoho takového blbečka /říkal jsem mu nacoušek/ totiž před lety zaláskovala a vzala si ho. A jestli mi prý nevadí, že je u policie. Městské. Tak jsem se jí zeptal, jaké je jeho původní povolání. Ajťák, řekla mi. Nato jsem jí řekl, že podstatné je, ne to, že je strážník, ale to, PROČ se nechal zaměstnat jako strážník, když jako ajťák by bral nejméně jednou tolik. Pak jsem s ním hodil u piva řeč a nemýlil jsem se. Druhý den jsem dceři řekl, že její manželství, pokud si ho vezme, vzhledem k tomu, že je jaká je, nevydrží ani rok. Nato se napaprčila a že nejsem děda Vševěda ani Sibyla a kdesi cosi a vedla dlouhou řeč o lásce a tak. Dva měsíce poté se vdala a za osm měsíců rozvedla. Prostě zkušenost je nesdělitelná)
      Podstatné totiž je, ne to, že se onen otec odmítl identifikovat, ale že ty strážníky nenapadl ani fyzicky, ani verbálně - pouze odmítl identifikaci a chtěl zavolat státní policii. Reakce byla přišpendlení k chodníku. Heriotovi a dalším to však přijde v pořádku. Jenže přesně takhle začíná zvůle.

      Smazat
    23. Heriote, neštvěte mně. Sprostý jste byl vy na mně a rudě vidím vždycky, když mě někdo bezdůvodně napadne. Já se k vám vždycky choval slušně a čekal bych totéž od vás.
      Takže vám posílám zdvižený prostředníček a omlouvat se mi taky nemusíte.
      Kašlu na vás. Howgh!

      Smazat
    24. Milane, u pořádkových služeb se ve výcviku nepožaduje až tak intelekt ale smysl pro zákon a disciplínu, jako u vojáků. Filosoficky a humanitně zaměření jedinci neprojdou sítem výcviku. Kteří přesto projdou, stávají se ikonami ztvárněnými filmy, možná jen iluzorními i v kriminálních seriálech. Většina ale jen jako v Simpsonech.

      Smazat
    25. Pokud neznáte Simpsonovy, doporučuji, tam je vše a kdo zná i Americké reálie, tím lépe.

      Smazat
    26. Milane 16:53
      Je to smutné, tyhle lokajské postavy, které jsou zvyklé celý život chodit v předklonu a ještě líbat ruku, ktará je bije. To jsou ideální postavy pro totáč, takoví lidé totiž ten totáč pomohli postavit. Nemá cenu se rozčilovat. Akorát bych sám sebe ponížil hádkou s póvlem.
      K tomu policajtovi, měl jsem takového kamaráda z řad trampů. Před léty se dal naverbovat k měšťákům, tenkrát jsme to chápali, nic pořádně neuměl, jezdil do té doby s Avií a práce nebyla. Jenže taky taková lokajská povaha...svým vlezdoprdelizmem mu to začalo vyhovovat, ocitla se ryba v té správné vodě. Najednou cítil moc a mohl machrovat, nevadilo mu, že musí zase ohýbat páteř před tím nad ním. Po pár politických školeních mužstva na potlachu ho pár kamarádů poslalo někam a už se mu začali vyhýbat. Nakonec už raději sám nejezdí, ani vlastní brácha ho nemusí a vyhýbá se mu jak čert kříži. Prostě zpovykanej fízl jak se patří. Za války by jistě udělal kariéru i u gestapa. Smutný příklad, kam až vede bezmozková víra v rozkazy a nařízení. Z normálního kluka se stal šmejd.

      Smazat
    27. 17:06. Promiňte Kateláne, ale Vy snad nejste normální.
      Já se vás ani slovem nedotkl, mluvil jsem, o někom úplně jiném a Vy na mne sprostě útočíte.
      Jako chcete si na mne vylít zlost, že Vás manželka seřvala, nebo co, fakt nevím.
      Dejte si pohov a hadr na hlavu místo prostředníčku...

      Smazat
    28. 16:53. Milane.
      Ale ona zkušenost sdělitelná je, i když pochopitelně do určité míry.
      Se zvůlí moci se asi střetl každý, mne nevyjímaje. Tak to prostě chodí, každý se tím musí vyrovnat a té konkrétní zvůli se bránit...
      Ale nebudu se proto chovat jako blázen, nerespektovat pravidla a zákon a provokovat.
      A pokud si někdo bude chtít něco dokazovat a léčit mindráky jako, že "není lokajem v předklonu" a zbaběle se schovávat přitom za malé dítě, nechat se u toho natáčet, aby byl za hrdinu Instagramu či dokonce Fridrichové v ČT, pak musí počítat s tím, že moc respektu asi nezíská...

      Smazat
    29. 17.21

      Ale jděte.
      1) Požaduje se aspoň maturita, takže bych předpokládal vyšší IQ než měl chlap od volů předminulého století.

      2) Filosof může být v důsledku ještě větší kretén než onen chlap od volů a humanista byl i tolik opěvovaný "demokrat" Churchill. Prostě je to o respektu k lidské důstojnosti a o slušnosti, což mimochodem platí i pro vojáky. Ne obecně, jak tady o tom žvástáme, ale patří to k výcviku jak poldů, tak vojáků - včetně těch v zahraničních misích. Jak to vím? Od veterána Lumíra Němce a ještě jednoho, s kterým jsem se před asi pěti lety setkal. Ten byl pro změnu v mírových sborech v Jugošce, než ji humanitárně rozflákali.
      Takže sorry, ale jste mimo. Trvám na zakomplexovaných idiotech.

      Smazat

    30. 18.13
      Já s vámi, sakra, nevedu při o onom otci, sni o Instagramu, ale o nepřiměřeném zákroku strážníků! Takže, prosím, držte se merita věci. Jo, a vy víte, že se "zbaběle" schovával za dítě? Vy víte, že nešlo o náhodného chodce? Vy víte, že se chtěl proslavit u Fridrichové? Vy víte, že šlo o provokaci? A to jste poznal z toho kratičkého videa?
      Tvrdím a na tom zůstávám: Nezávisle na tom, zda se jednalo o provokaci nebo náhodný souběh okolností, zákrok byl nepřiměřený!
      A ano, když už jsem u toho, Kastelána jste napadl první vy! Jistě, nepoužil jste vulgarismy, "jen jste ho přirovnal". Ujišťuji vás, že jsem dokonale schopen kohokoli smrtelně urazit, aniž použil jediné vůlgární slovo. Vaše námitka, že vás Kastelán bezdůvodně napadl proto není pravdivá. První jste se o něj otřel vy!
      Howgh!

      Smazat
    31. Dle mého, je to jasně zneužité, jak ze strany městské policie tak novinářů.
      Já na jeho místě, při odchodu z obchodu, bych se zachoval stejně. Chci čerstvý vzduch a on netvrdil že si roušku nenasadí.
      Ten kovboj mu měl umožnit, umístit dítě do automobilu a potom ho řešit.
      Na mou povahu, bych je oba dva znehybnil ke kandelábru a poté zavolal státní policii. Ale to je moje dispozice. Všichni na to nemají.
      Tohle si nemůže dovolit ta dnešní sebranka měšťáků.
      IQ většinou na úrovni propagace bojových umění a když mu jednu fláknu tak se ztoho p....e.
      Jo ve dvou se to zasahuje.
      Na demonstraci si netroufnou.
      Tam by hrozila jedna po držťce.
      Nebo upozornit že nedodržování je pokutovatelné větší skupinku.
      Ale chlápek s děckem na nás nemá. Tak to vidím já.
      Pokud tady bude městská policie, která má nadřazenou moc, magistrát a pod, nevidím v tom žádný přínos. Ba naopak. Takových případů bude stále více.
      Stačí pokutování dětí pirátským Hřibem při sáňkování.

      Smazat
    32. 20:04. Milane.
      Jistě bavíme se o zákroku, Vám chování toho provokatéra imponuje, já ho považuji za hlupáka, protože provokovat policajty s dítětem vedle může jen hlupák. Každý ale máme svá měřitka...
      Měl si vzít roušku či se legitimovat se na jejich výzvu, to se prostě okecat nedá. Kdyby to udělal, nemusel by se válet po chodníku. Ale holt si hrál na kovboje, no.

      No, a když už si tu hrajete na toho spravedlivého obhájce, tak vám připomenu co napsal Kastelán mj. i na moji adresu:

      "No ale jestli se vám líbí dostávat po hubě, poděkujete za to a ještě se stavíte do trojstupu aby vám někdo po hubě dal, tak pak jo, jste správní "chápaví a ukáznění" ovčané. Gratulujui."

      Takže, jak vidno, Perry Mason tedy skutečně nejste, protože jste navíc i sám navíc nechtěně potvrdil, že já jsem ho idiotem nenazval a vulgarismy nepoužil...
      Hezký večer.


      Smazat

    33. 22.03
      Heriote, neserte! Teď jste mě vážně rozzlobil!
      Otíral jste se o Kastelána příměrem ke kachně a hownům?! Otíral! A teď se tu kroutíte jak vejvrtka J.J. a snažíte se vykecat z toho prostého faktu, že první jste si začal vy!
      Co to na mě tady doprdele zkoušíte za kličky a podsouváte mi, že mi to či ono imponuje?! Hovno o mě víte a troufáte si soudit co mi imponuje a co nikoli? Já snad někde napsal že mi chování otce imponuje?
      Já stále a dokola mluvím o nepřiměřenosti zákroku, ať se již jednalo, či nejednalo o provokaci, neboť provokace je z hlediska zákona a skutkové podstaty IRELEVANTNí, vy stále a dokola o provokaci! Ale ta, kurva, nemá se zneužitím pravomoci veřejného činitele dvěma zakomplexovanými kretény co dělat! Stejně jako s tím nemá co dělat, jestli vy ho považujete za hlupáka nebo za Einsteina. A když už se tu oháníte zákony - otec spáchal přestupek, zakomplexovaní kreténi trestný čin zneužití pravomoci, § 329, odst. 1, písm. b) trestního zákona. Kdo tedy porušil zákon závažnějším způsobem?
      A O TO JDE!!
      Opakuji: JAK VÍTE ŽE SE JEDNALO O PROVOKATÉRA?!
      Jak to víte? Víte hovno, jen tu vytváříte konstrukt a na jeho základě máte tu drzost soudit svého bližního!
      A aby bylo mezi námi jasno - já nic nepotvrdil nechtěně, ale naprosto cíleně a chtěně! Item na nic si nehraju, a nikdy jsem si nehrál, ale jsem a jaký jsem a jsem takový celý život!
      Takže jak vidno, rovný chlap skutečně nejste, když nejste schopný odpovědět na prostou otázku, kde jste přišel k informaci že se jednalo o provokatéra, a namísto toho, abyste přiznal že je to jen a pouze vaše domněka, trapně uhýbáte a kličkujete. TEČKA.

      Smazat
    34. 2:54. Milane.
      Přiměřenost či nepřiměřenost zákroku se přímo odvíjela od chování toho člověka (údajně "známý raper"...).
      Dobře, neimponuje Vám, beru zpět, pouze jeho chování hájíte.
      Já ho naopak odsuzuji, protože takoví idioti jen dělají zle. Že se jedná o provokatéra, to musí vidět každý, kdo umí přemýšlet, proluxujte si sociální sítě, výpovědi a dejte si dohromady fakta. Den poté se veřejně už i vyjadřoval jeho právník, ta rychlost, že. A i kdybych se mýlil a on neprovokoval a prostě jen tak pro radost, či aby si něco dokázal, porušil zákon, na meritu věci to nemění nic.
      Vy zákrok hodnotíte jako nepřiměřený, čili toho člověka omlouváte, tedy omlouváte porušení zákona a odsuzujete strážníky za to, že dbali na pořádek a jednali přesně v mezích svých kompetencí.
      Nic nepřekročili, o Vaše "zneužití pravomoci" se rozhodně nejednalo, to musel uznat i strachy podělaný pan starosta z ODS.
      Mohu zde klidně použít VAŠE slova, jsou Vaše, tak Vás jistě neurazí - "Víte hovno, jen tu vytváříte konstrukt a na jeho základě máte tu drzost soudit svého bližního!" V tomto případě strážníky...

      Co se týče toho, jak jsem se "otřel o Kastelana přirovnáním k Běžci", tak pokud umite číst, tak jsem řekl, že "výjimečně použil zkratku hodnou běžce".
      Protože napsal, že "kdo obhajuje roušku je ovčan, který chce přes hubu". Což jaksi moc korektní nebylo, že že...
      Pravda mohl jsem na jeho adresu opět použít VAŠE jistě slušnější slova "Víte hovno, jen tu vytváříte konstrukt a na jeho základě máte tu drzost soudit svého bližního!" To uznávám.

      Ale v každém případě Vám děkuji, že jste mi potvrdil, že jsem ho nikde nenazval idiotem, jak mě ve své hysterické reakci, těžko říci proč, obviňoval. Což ovšem vidí každý, kdo umí číst.
      Takže díky, že jste se zklidnil a uznal aspoň toto.
      Zdravím.

      Smazat


    35. 6.28

      Uveďte prosím:

      1) Jedinou větu, kde chování otce hájím.
      (Nenajdete takovou, čiže lež)
      2) Jedinou větu, kde chování otce omlouvám.
      (Nenajdete takovou, čiže opět lež)
      3) Kastelán nenapsal,  že "kdo obhajuje roušku je ovčan, který chce přeshubu".  (Čiže opět lež)

      Vaše věta: "Vy zákrok hodnotíte jako nepřiměřený, čili toho člověka omlouváte, tedy omlouváte porušení zákona a odsuzujete strážníky za to, že dbali na pořádek a jednali přesně v mezích svých kompetencí. " je klasickou ukázkou manipulačního konstruktu - jako ostatně všechny vaše reakce v této naší výměně názorů.
      Protože strážníci nejednali přesně v mezích svých kompetenci, ale neadekvátně je, vzhledem k reálné situaci, překročili, čímž se dopustili tr. činu dle trestního zákoníku § 329, odst. 1, písm. b)
      Je možné, že, vzhledem k situaci, strážníkům jejich zvůle projde. To však nic nemění na meritu věci: Otec se dopustil přestupku, strážníci překročili své kompetence a porušili zákon.
      Howgh!

      Smazat
    36. 13:46.
      No, Milane, házíte obviněními ze lží a přitom se od nich zaplétáte sám.
      Pokud toho blba nehájíte, proč jste mi asi oponoval, když jsem ho odsoudil ? Musíte si udělat pořádek v pojmech.
      K tomu se nedá již nic napsat vše bylo z mé strany řečeno a doloženo. Jen opravdu nevím, proč bych si měl nechat nadávat od nějakého agresivní cholerika Katelána do ovčanů, co rádi přes hubu jen proto, že považuji nošení roušek za rozumné opatření. Ono to tím totiž začalo, myslím tuhle víceméně nesmyslnou hádku.
      Takže snad jen, ano pane Milane, ten ten červený čtvereček, na který se právě díváme, je opravdu zelené kolečko, když si to přejete...
      Zdravím.

      Smazat
    37. Docela jsem se "pobavil". Přileji olej do ohně.
      Milane a Kasteláne, zdáte se mi popudlivými dědky.

      Milane, pokud si mne znovu přečtete, já netvrdil, že nemusí mít aspoň maturitu, mluvil jsem o typu lidí, kteří se do služby tohoto typu hlásí. To jste svými slovy oba potvrdili. Jednají podle litery zákona.

      Pokud bych já šel na procházku s dítětem a upozornili by mne na nedodržení pravidel, uposlechnu právě pro to dítě, sám mu dávám také pravidla. Roušku si mohu potom sundat ale znovu dávám vzor potomku, který jistě v jiné formě ji použije proti mně.

      Ve vaší konverzaci jsem tedy na straně Heriota i Lubeze, neboť nahratelnost scény je také možná, nedá se vyloučit.

      Znám ze svého života dost možných variant ze vztahů občanů a moci.

      Uvedu jednu. Pokuty na silnici platím dobrovolně, nehádám se neb vím, že nechtěně jich udělám víc, ještě jsem neměl nehodu ani nezapříčil. Jednou mi ji odpustili, abych za ni koupil něco dětem, které jsem měl ve voze.

      Jak vidíte, svět není černobílý.

      Smazat
    38. 16.17
      Mě nazajímal a nezajímá otec (ejle, už blb), ale zákrok nepřiměřený situaci! Co na tom nechápete? Otec snad ty strážníky fyzicky či verbálně napadal? Na tuto opakovanou otázku jste mi NEODPOVĚDĚL!!!
      Nemohl jste na ni totiž popravdě odpovědět. Protože byste musel přiznat že nenapadal, čili že tím pádem byl zákrok dle zákona nepřiměřený situaci. Pročež se raději kroutíte.
      Jo, doloženo. Pro vás, vámi doloženo, že ten červený čtvereček je zelené kolečko. Dóbro došli.

      Kastelán nebrojil proti rouškám, ale proti tomu, že nařízení, nařizující nosit roušky všude, a to doslova, je zhovadilostí. To vám vážně nedochází, že zrovna tak by mohli ti dva exoti zakročit ve jménu téhož zákona kdekoli? V lese, v parku, doslova kdekoli?
      A jinak. Stejně snadno bych mohl podobný konstrukt jaký vy zkoušíte na mě, použít já na vás. Jenže já se k podobným trikům nesnižuji. Například:
      Pokud hájíte zákrok strážníků jako přiměřený, pak souhlasíte s policejní zvůlí. Nelíbí, že? A přitom je to jedna a ta samá manipulativní metoda, jakou zde opakovaně zkoušíte na mě. Musíte si udělat pořádek v pojmech.
      Takže tak.
      Jo, toto ještě. Málem jsem zapoměl. Dnes jsem v jistém městě (nebudu jmenovat, nerad bych, aby někdo napráskal kde) pod vlivem naší výměny názorů sledoval na ulici vzájemný poměr rouškařů a holoksichtů. V obchodech náhubky všude, ale venku mi to vyšlo v "nákupní ulici" na zhruba 30-40% rouškařů, v ostatních ulicích na 10-15%, a v parku byl jeden rouškař ze sedmadvaceti (spočítal jsem je) tam se procházejících.
      To by se panečnu ti dva střážci zákona pomněli! Hm... A vás by nejspíš trefil šlak.
      Takže jo. Ten banán na který se právě díváte je opravdu meloun, když si to přejete...
      Zdravím.

      P.S.
      Proč jsem vám oponoval? Cituji:
      "Pokud toho blba nehájíte, proč jste mi asi oponoval, když jsem ho odsoudil ?"
      Tak proto. Že jste ho odsoudil na základě svých DOMNĚNEK !!!
      A že jste hájil, a hájíte, zvůli. Ten dle mého otec, dle vás blb, na strážníky neútočil!
      Takže tak.

      Smazat
    39. 18.34
      Předmětní strážníci nejednali podle litery zákona. Naopak literu zákona hrubě porušili. Zda šlo, nebo nešlo o provokaci, je z hlediska litery zákona irelevantní. Jukněte se na onu literu zákona, než začnete bahosklonně moudrousit, ano? Na všechny litery raději. Větu "provokace je polehčující okolnost" však v liteře zákona nenajdete.
      Vám totiž v tom přilévání do ohne zcela uniká, stejně jako Heriotovi, že já ani v jedné své reakci neřešil, a neřeším, zda se jednalo o náhodu či o provokaci. Z hlediska té vaší litery zákona je to totiž irelavantní. Jinak řečeno, nahranost či nenahranost scény s tím nemá co dělat. Co řeším je, zda zákrok strážníků byl přiměřený. Nic víc, nic míň.
      Jsem rád, že jste mě upozornil na plasticitu světa a jeho barevnost. Ještě že jste mi otevřel oči! Hned se mi bude lépe ráno vstávat, když mám teď potvrzené, že moje auto je fakt modrofialové.

      Smazat
    40. 18:34
      Já už jsem se nechtěl k tomuto tématu vůbec vracet, ale přece jen mi to nedá, i když je jasné, že budete jako vždy proti mně, i kdybych vás ukamenoval argumenty.
      Přečtěte si prosím postupně celou tuhle připitomněou diskuzi. Já mluvím s Milanem o koze, Heriot o voze, protože nechce pochopit, co jsem kritizoval. Já jsem nekritizoval nošení respirátorů obecně, ale ten debilní zupácký výrok magora Blatného, že se bude nosit respirátor i na prázdné ulici!!! A o tom je celý ten spor. To samozřejmě vede jiné lidi k tomu, že se takovému jednání just postaví. A už nejde o to, jestli je to správné nebo ne. Začne to DEBILNÍM nařízením. !!! A je jen smutné, když to někdo řeší naprosto nepřijatelnou policejní zvůlí nějakého zakomplexovaného policajta, který si na tom hojí svoji vlastní nedostatečnost. Takže jsem vyjádřil jen názor, že když jsou lidi jako pan Heriot takoví spokojení připoserkové, je mi jich líto, že si nechjí nakakat na hlavu a ještě poděkují. No já to napsal trochu jinak, ale v podstatě jde o totéž. Kdyby se takhle spokojeně chovaly celé generace našich předků, ještě bychom žili v otrokářské společnosti. A o tom to je. O připosraných Heriotech, kteří si nechají kálet na hlavu a ještě to vnucují jiným.
      Čau a už si přestávám měřit pinďoura, není mi to zapotřebí, své jsem řekl dost jasně!
      P.S. A to že jsem popudlivý dědek? Na to jsem hrdý. Takových by nás v tomto případě mělo být víc. Vždycky mě popouzela lidská blbost a zbabělost.

      Smazat
    41. 18.34

      S potěšením jsem zaznamenal, že souhlasíte s Lubezem. Aj já s ním souhlasím. Především pak s tímto. Cituji:
      "Já na jeho místě, při odchodu z obchodu, bych se zachoval stejně. Chci čerstvý vzduch a on netvrdil že si roušku nenasadí.
      Ten kovboj mu měl umožnit, umístit dítě do automobilu a potom ho řešit.
      Na mou povahu, bych je oba dva znehybnil ke kandelábru a poté zavolal státní policii. Ale to je moje dispozice. Všichni na to nemají.
      Tohle si nemůže dovolit ta dnešní sebranka měšťáků. "

      Pak že nenajdeme společnou řeč...

      Smazat

    42. 22.03
      Popudlivý dědek zdraví popudlivého dědka!
      Moje vzpomínaná babička říkala:
      "Naser takovýmu na hlavu, a bude si libovat že je to teplý."
      To se tenkrát vrátila z MNV, kam jim šla vyprat žrádlo.
      Ale aj Biblí Svatá hovoří moudře:
      Nedávejte psům, co je svaté. Neházejte perly před svině, nebo je nohama zašlapou, otočí se a roztrhají vás.
      Matouš 7/6

      Smazat
    43. To nic kluci, věděl jsem, že oheň vzplane, netočme se na pětníku, dobrou noc a jak se říkalo, čest, ráno v šest.

      Smazat
    44. 22:03. Kastelane, tak jste se poplacal sám sebe po rameni, jak jste statečný, když si tajně sundáte roušku a plivnete urážky (virtuálně pochopitelně...dál asi statečnost nesahá) na ty co si roušku nesundají.
      Nesundají protože ví, že žádný zákaz ani příkaz nemůže mít 2 tisíce slov a postihnout všechny situace, a proto holt musí platit obecně a ego si tajně na "liduprázdné ulici" sundaváním roušky masírovat nemusí.
      Tak ať Vám ta statečnost vydrží.
      K Milanovi už nemám co bych dodal, vše jsem řekl a jím používaný způsob ohrané desky v naději, že bílá se stane černou, asi vyčtený z americkýh příruček o aservitě mi jako formát diskuze opravdu neimponuje.
      Tak snad někdy příště.
      Zdravím vás.

      Smazat
    45. Pánové na závěr názor skutečného profíka:
      Celý článek je na Parlamentních listech. Netřeba dál komentovat.

      Zákrok v Českých Budějovicích nebudí emoce jen u obyčejných občanů. Vymezil se proti němu i bývalý policista Štefan Bartók. „Ty vole, Hamáčku, co ty si dovoluješ proti lidem, to je fašismus první třídy,“ tvrdí. Současní policisté jsou podle něho nevyzrálí, když proti mladíkovi, který „chtěl jenom dýchat“, vystartují jako po vrahovi. Apeloval i na současné policisty, že toto je prostě „neuvěřitelné“.

      Smazat

    46. 16.08

      Rovněž nemám, co bych k této manipulaci:
      "Vše jsem řekl a váš používaný způsob ohrané desky v naději, že bílá se stane černou, asi vyčtený z americkýh příruček o aservitě mi jako formát diskuze opravdu neimponuje." dodal.
      Tak už dokonce jsem fanda USA! A to jste vyčetl z mých příspěvků do diskuzí, manipulante? Důkaz prosím! Bez toho je to podpásovka. A protože takový důkaz nenajdete, je to podpásovka.
      No, kroutíte se, kroutíte, ale z toho, že jste mi na mé opakované otázky neodpověděl, se nevykroutíte.

      A zatímco tu vedeme tuto "plodnou" výměnu názorů, se to, před čím jsem varoval a proč jsem vám oponoval, stalo skutkem. Zvůle státní moci postoupila o úroveň výš.
      Měšťáci dostali zelenou a máme tu kovboje nahánějící holoksichty. A pozornost je odvedena. Řeší se holoksichty, ale podstata, že vláda se nedovede bruseli šprajcnout, obstarat léky - opakuji, léky! - a zavést cílená opatření, se neřeší. A lidé dál zbytečně umírají.
      Založte uliční výbor, práskejte holoksichty a žijte si ve své ulitě blaze, politruku.

      Smazat
  30. 7:24.
    Silně lžete. Jste již fakt únavný s těmito pokusy...
    Takto to neřekl, protože proti tomu se nedá nic moc říci.
    Blatný prohlásil, že připustí pouze vakcinu schválenou EMA (tudíž v režii farmalobby). Přičemž certifikovat ji může náš SUKL, což normálně v případě jiných léků činí. A právě tomu Blatný brání.

    OdpovědětSmazat
  31. 7:24.
    A jak to souvisí ?
    Maďarsko má zatím naočkováno 3% obyvatel a z těch nemocných není hlášen ani jeden s prolomenou imunitou po vakcinaci Sputnikem.
    Takže opět mimo, že...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Babicky, ktery na vse meli nejake pravdy, by ted rekly: "Bozi mlyny..".
      Nekdo kdo na tyhle veci neveri, zase muze prohlasit:
      "Marsal Konev, hrdina SSSR, vojak, vitez nad fasismem, ktery se nikdy nevzda ,bojuje,protiutokem /Sputnikem/ zpet".

      Smazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  33. O odvolání ministra rozhoduje Aspen.
    Všechny ministři i za ANO dosazuje Aspen,dokonce proběhla informace,že i Babiš patří do toho uskupení.Kdo ovládá Aspen víme,proto dostal Babiš povel,navštívit Izrael a tam jednat o vakcínách,na Putina se nesmí obrátit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  34. Nějak tak si představuji rozhodnutí Babiše o ministru zdravotnictví: pokud odvolá I...ta Blatného dosadí pornoherce Jakuba Jandu. Má prostě cit pro volbu kvalitní zaměstnanců - vždyť je úspěšný podnikatel a řídí stát jako firmu. (osobně si myslím jako cizí firmu- kterou chce zlikvidovat a potom převzít)

    OdpovědětSmazat
  35. Autor jinými slovy říká: Vzhůru k anarchii!

    OdpovědětSmazat
  36. Pan Schneider je mimořádně zkušený odborník. Po roce 1989 byl i důstojníkem zpravodajské služby. Dnes jsou jeho názory i kritika velmi potřebné, zejména v otázkách bezpečnostní politiky a zahraničí. Tam excelují hovádka jako Petříček dosazený Pochem,Lidovci,TOPiči,Pyjáti,senátoři,poslanci v EU
    (kromě pana Davida) i poslanci demostraniček. Ti všichni nemají se zájmy ČR nic společného - na rozdíl od odborníka pana Schneidera

    OdpovědětSmazat
  37. 10.16
    Nojo, byl to neposlucha. Prej nechtěl předělat dějiny a strkat rypák kam nemá. Teď má konečně BISka správnýho frajera v čele. Hele, že ty děláš čučkařům politruka!

    OdpovědětSmazat
  38. Ubohý magore z 10.16 kdo tě pase ? Koho zájmy šíříš ?
    Pokud se vede řeč o zájmech státu - máme docela zajímavé srovnání s uplatňováním zájmů např. u nás a v Maďarsku.
    Maďaři když nedostanou od EU slibované předplacené vakcíny, tak si obratem seženou třeba Sputnik. O uprchlících lifrovaných ze zemí které byly kdysi koloniemi západních velmocí a jsou nyní lifrování do EU - se Maďaři oficiálně odmítli už bavit. Především ale sebevědomí Maďarska při obhajobě vlastních zájmů je diametrálně odlišné od ČR, kterou oficiálně zastupuje jistý Petříček. ČR nemá vakcíny - ale čeká na razítko z EU a nechá sebou vytírat zadnici ve
    frontě na vakcíny i v otázkách zahraniční politiky a zatahování státu do zbytečného zbrojení a války s Ruskem na
    straně polofašistické nedůvěryhodné Ukrajiny.

    OdpovědětSmazat
  39. Blatný se "umazal" o Michprdy, proto nemá zájem, aby Andy vyhrál volby. Nic jiného v tom není potřeba hledat. Kolik lidí kvůli tomu pochcípá, není důležité. Až to tu převezmou smažky konfidentské, to teprve bude cvrkot. To se volič nebude stačit divit.

    OdpovědětSmazat
  40. Chování Babiše je ale už opravdu nepochopitelné. Na co čeká ?
    Neschopný Blatný, evidentně zkorumpovaný, jen nasírá lidi a odnáší to i Babiš.
    Ať jde o Sputnik či záhadné zmizení Isoprinosinu z trhu, úhradovou vyhlášku korumpující nemocnice, či zákaz mezi okresy, kdy se příbuzní pár km od sebe nemohou navštívit, ale o víkendu jsou vesnice plné pražáků...atd.
    Poslední jeho "majstrštyk" je kampań pro očkování za 50 milionů.
    Mediím ani kavárně se nikdy nezavděčí, tak na co čeká ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jednoznačně, proč se obchází naše instituce a předáváme pravomoce na schvalování těchto záležitostí, do Bruselu?
      Pokud se nepletu, jsme svrchovaná země.
      No a jako taková, jsou naše zákony nadřazené. Podle zákonů téhle země, zodpovídá za schvalování léčiv SÚKL a ministerstvo zdravotnictví.
      Pokud tomu tak už není, tak nemohu mít občanský průkaz ČR.
      A není mě známo nic o tom, že mám svoje hlavní město někde jinde, než na území naší vlasti.
      Všichni, kteří přehazují svoji zodpovědnost jinam, jsou vlastizrádců.
      Zeman má pravdu. Odvolat všechny tři. Tohle už není politika ale hazard.
      Škoda, že dnes by defenestrace neprošla.

      Smazat
    2. Blatný a Babiš jsou ze stejného eurotěsta. Vy tam děláte rozdíl?

      Smazat
    3. Martine, ano dělám.
      Není to jedno těsto.
      Kdo si chce zjednodušit dění, použije jeden pytel.
      Babiš není můj favorit, tak jako nebyl Zeman.
      Jenže v tomhle mafiánském světě, vytvořeném Havloidně - Klausovým syndikátem, byla lepší volba Zeman.
      A ukazuje se že to bylo dobře.
      No a Babiš nesystémově rozšlapal korýtka.
      Ty nakradené miliardy, dnes živí to žlučovité pošlapávání a rozdělování naší svobody.
      Naše svoboda není svoboda kde koho kdekoliv.
      Naše svoboda začíná a končí v toleranci svobody jiných.
      Můj prostor je moje svoboda ale končí tam kde začíná tvůj prostor a naopak.
      Pokud tohle lidí nepochopí, a je jim opozičně vtloukán opak, potom je vše jen boj o moc.
      Pán Blatný by měl především vysvětlit svůj postoj k miliónům chlívek.
      Takto je to pouze placený aktivista neoliberálních Bruselistů. Jeho zodpovědnost padá pouze na jeho hlavu.
      Je sice odborník a vážený ve svém oboru, ale na politiku, byť i v malém měřítku nemá.
      Mimochodem, pana Babiše znám osobně. Myslím si, že to fakt myslí dobře.
      Ale lidé kolem něj to nějak dost mastí.
      Já jsem volič SPD.
      !

      Smazat
    4. Jo a ještě je tady morální aspekt.
      Ten nikdo neobejde. Ten ho jednou dostihne.
      Je to nějak o těch mlýnech!

      Smazat
  41. Heriote 13. března 2021 13:05, nemyslím, že by příbuzní, rozdělení hranicí okresu, měli být závažným důvodem pro odmítání izolace oblastí s vysokým výskytem nákazy. "Příbuzní", pár kilometrů od sebe, se čtrnáct dnů, měsíc, třeba i dva, nemohou navštěvovat. To je katastrofa? Katastrofou je, že mnoha lidem nedochází co se děje, že sami od sebe se nejsou schopni chovat rozumně a nesobecky. To i ti "Pražáci", co o víkendech plní vesnice. JiH

    OdpovědětSmazat
  42. 15:59. Pane JiH obecně bych s Vámi souhlasil. K uzávěře jsem se vyjadřoval tuším dokonce na Vaši žádost jinde.
    Ale měla přijít o 2 měsíce dříve.
    Teď je na to pozdě, Blatný, Hamáček a ten policejní šéf jako by si dělali z lidí srandu.
    Většina to nedodržuje, policie hlídá sem tam něco, hlavně co nejdále od Prahy, k čemu takové opatření.
    Jen nasírá lidí, zejména ty poctivé co vidí jak si z toho ostatní dělají jen legraci, a ukazuje, že nemají nic dodržovat.
    Ohniska se teď už mají hledat a lokalizovat cíleně.

    OdpovědětSmazat
  43. Podle mne si zpravodajské organizace - čáčkaři a CIA prostě díky nějakým časovým rozdílů mijí a chudák Babiš dostává zprávy naprosto protichůdné. jO ŘÍZENÍ firmy a státu asi není stejné a chudák se v tom jaksi topí. No přejme mu Čáu lidé - nebo snad Čau-Čau?

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.