Reklama

úterý 16. března 2021

Sputnikstory IV

vlkp

16. 3. 2021 KosaZostra

← Sputnikstory III

Ani v nejdivočejším snu mne nenapadlo, že Sputnikstory se zvrhne v nekonečný seriál….leč události kolem SputnikuV ,vakcín a očkování se doslova valí. Včera během odpoledne jsem vydal dva dodatky Sputnikstory III.Nicméně když jsem narazil na další zcela zásadní agenturní informaci ohledně AstryZenecy, došlo mi, že vydávat třetí dodatek nemá žádný smysl. A že je nejrozumnější vydat další pokračování tohoto neplánovaného seriálu. Kam stáhnu i obě včerejší doplnění. Zejména z důvodu, že většina čtenářů chodí Kosu číst dopoledne a to, co je doplněno by je mohlo minout. K jejich škodě. Omlouvám se těm z vás, kteří ony dva dodatky už stihli zachytit. Ale přidávám jeden další. Velmi a velmi podstatný…


Dodatek z pondělního odpoledne:


O tom, že licenci na výrobu Sputniku V bylo psáno už v minulém díle. Agentury právě vydaly zprávu, že dohodu o licenční produkci uzavřeli také Němci. A dokonce obsahuje také novinku, jenž mne překvapila -prý už obdobná ujednání má Španělsko a Francie. Ovšem pro německou/španělskou, francouzskou produkci platí stejný bobřík nikoliv mlčení, nýbrž ochromení – vyrábět se začne AŽ po …. no po schválení EMA! Zajímalo by mne, když Astra tyhle formality splňuje a na trhu pořád chybí, takže AstraZeneca zjevně nestíhá, proč ti Italové/Němci/Španělé/Francouzi nenabídnou tomuhle farmagigantovi, že radši zakoupí jeho licenci a radši hodlají čekat na Rusa…. Není to náhodou proto, že ohledně Astry, na rozdíl od Sputniku si jaksi, po svých zkušenostech nejsou čímsi jistí? Například kvalitou nebo zdravotní nezávadností?

Dodatek z pondělního podvečera


Od jednoho z kosířů, který se čirou náhodou zrovna toulal po amerických vládních serverech mi došlo následující doplnění tohoto textu:k dnešnímu článku na Kose – náhodně jsem objevil výroční zprávu ministerstva zdravotnictví USA za rok 2020, v níž se na str. 49 píše:

Combatting malign influences in the Americas: OGA used diplomatic relations in the Americas region to mitigate efforts by states, including Cuba, Venezuela, and Russia, who are working to increase their influence in the region to the detriment of US safety and security. OGA coordinated with other U.S. government agencies to strengthen diplomatic ties and offer technical and humanitarian assistance to dissuade countries in the region from accepting aid from these ill-intentioned states. Examples include using OGA’s Health Attaché office to persuade Brazil to reject the Russian COVID-19 vaccine, and offering CDC technical assistance in lieu of Panama accepting an offer of Cuban doctors

„Boj proti zhoubným vlivům v Severní a Jižní Americe: Kancelář pro světové záležitosti Ministerstva zdravotnictví (OGA) využila diplomatické vztahy v regionu Ameriky ke zmírnění úsilí států, včetně Kuby, Venezuely a Ruska, které usilují o zvýšení svého vlivu v této oblasti na úkor bezpečnosti a zabezpečení USA. OGA koordinovala s dalšími vládními agenturami USA posílení diplomatických vztahů a nabídku technické a humanitární pomoci k odrazení zemí v regionu od přijímání pomoci od těchto států se špatnými úmysly. Příkladem může být využití kanceláře zdravotního atašé OGA k přesvědčení Brazílie, aby odmítla ruskou vakcínu COVID-19, a nabídka technické pomoci CDC namísto přijetí nabídky kubánských lékařů Panamě.“ 
https://www.hhs.gov/…pdf


Z uvedeného vyplývá, že USA už ani nemaskují své cíle a prostředky a jdou si tvrdě za svými cíli bez ohledu na cokoliv.

Sputnik prostě nesmí prorazit…. Dodávám já spojenec největší a nejzásadnější rozhodl…

Ať to stojí životů kolik chce! A Babišové, Blatní, Petříčkové a Korčokové s Remišovými věrně panáčkují.

Ovšem v EU se zjevně začíná být na poplach. Kolem Astry Zenecy! To je ale mela, jak při hospodské rvačce. Agentury sotva stíhají a vlk vůbec. Protože sotva se na necelou hodinku vzdálím od počítadla , už je tady rána jako do piána!

Německo, Francie a Itálie naráz stoply AstraZeneku. V ČR není důvod, tvrdí Blatný

převezmu to nejpodstatnější:

Německo pozastavuje očkování vakcínou AstraZeneca, napsal v pondělí server týdeníku Focus s odvoláním na německého ministra zdravotnictví Jense Spahna (CDU). Je to z obezřetnosti vzhledem ke zprávám o výskytu závažných případů krevních sraženin. Vzápětí ke stejnému kroku přistoupila také Francie a Itálie.

Spolková vláda se řídí aktuálním doporučením Institutu Paula Ehrlicha (PEI). Institut považuje za nezbytné, aby se uskutečnily další analýzy. Evropská agentura pro léčivé přípravky (EMA) by měla rozhodnout, „zda a jak nové poznatky ovlivní schválení vakcíny“.

„Dnešní rozhodnutí je čistě preventivním opatřením,“ uvedl Spahn. Rozhodnutí podle jeho slov nebylo snadné. Institut Paula Ehrlicha konzultoval rozhodnutí s dalšími odborníky, uvedl Spahn. Aby se uchovala důvěra ve vakcínu, musí nyní odborníci v Německu a EU vakcínu důkladněji prozkoumat. Vedlejší účinky by nakonec neměly převažovat nad výhodami očkování, říká Spahn.

„Jednotlivé dávky vakcíny zůstanou v jednotlivých spolkových zemích, kam byly dodány,“ řekl Spahn. Zdůraznil, že chce počkat na rozhodnutí Evropské agentury pro léčivé přípravky (EMA). „Z toho vyplývá všechno ostatní,“ řekl na otázku týkající se možnosti druhého očkování jinou vakcínou.

Vzápětí se k Německu přidaly v pondělí ještě Francie a Itálie. Počkají na stanovisko EMA.

No a v textu je i pěkná mapička, ukazující, které evropské země mají s Astrou větší či menší potíž a minimálně předběžně omezily její používání. Nebyla kompletní. Scházelo očervenit Švýcarsko, protože to Astru odmítlo vůbec. Tak jsem to neuměle napravil. Správná mapka vyhlíží takto:



Co na to český ministr zdravotnictví?

Ten i nadále věří spojencům, jak je od kauzy Skripal v ČR povinností, až za hrob:

Česko k pozastavení očkování vakcínou AstraZeneca podle ministra zdravotnictví Jana Blatného (za ANO) nepřistoupí. „I po konzultaci se SÚKL (Státní ústav pro kontrolu léčiv, pozn. red.) k tomu nenacházím důvod,“ uvedl Blatný s tím, že nebyla doposud prokázána příčinná souvislosti mezi incidenty.

Ne že bych byl překvapen! Babiš je v evidentním průšvihu, viz poslední průzkum od Kantaru, který, pokud je pravdivý, mu bere veškeré naděje pro podzimní volby


V téhle situaci nikdo nemůže čekat, že Blatný přehodnotí stanovisko, nejméně do okamžiku, než případný průšvih veřejně oznámí i EMA. Což neoznámí, jestliže nedojde k podobnému skandálu jako kdysi dávno u léku Contergan. Důvody jste četli včera.

Němci, Francouzi, Italové, Dáni, Irové, Švýcaři, Norové, Holanďané, Islanďané a další nehodlají nic riskovat. A požadují důkladné otestování. Aby nevystavovali své občany sebemenšímu riziku.

Ne tak Babišland. Jsme v maléru. Špitály přeplněné, 200 a více mrtvých denně. Volby na krku. Jediná cesta, jak je snad zachránit, je přes co nejrychlejší naočkování. Stůj co stůj. Takže Babiš ani Blatný nekoukají napravo nalevo a píchají jako o život. O život českých pokusných králíků. Astra je dobrá. Ale skoro už jen pro český póvl.

Zatím máme štěstí, že AstraZeneca naštěstí nestíhá a neplní sjednané, podepsané a předem zaplacené dodávky a superspojenec, který sice Astru zatím neschválil, asi ví proč, ale má jí několik desítek milionů dávek v magacínech dostal náhlou politickou sklerózu, dokonale zapomenul na transatlantickou solidaritu a odmítá truhle ne/bezpečnou vakcínu postoupit svým knechtům… omlouvám se – spojencům.

Česká republika už není pevná hráz socialismu a míru, nýbrž pevná hráz proti SputnikuV a ráj očkování AstrouZenecou.

Babiš vědomě spustil druhu vlnu na podzim, aby uspěl v krajských volbách. Kvůli volbám parlamentním nastartoval třetí tsunami vánočním rozvolněním a nyní si už zcela a bezskrupulózně zahrává s celou populací a očkuje cosi o čem už většina členských zemí EU má nepokryté pochybnosti!

Všimnou si toho a pochopí to vyznavači Církve Koblihy nejsvětější? Co s nimi jejich za živa svatý vyvádí? Co takhle zavést pravidlo, že Astru aplikují jen Babišovým voličům a ostatním ze zákona přidělí Pfizera nebo Modernu? Soudím, že by to bylo vrcholně spravedlivé! Přemýšlím, jak by se tohle Babišákům líbilo…



82 komentářů :

  1. Blatný se v tom motá jako maďar v kukuřici , ale co naplat rozkaz zněl jasně . Už se těším na jeho strmý pád a na pokračování komedie s názvem ,,ministr zdravotnictví" . Kdopak si vylosuje černého petříčka po něm? :(

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Petříčak? Možná by tam méně škodil, dal by na rady poradců.

      Smazat
    2. Není třeba zapomínat, že Vlk je zavilý odpůrce Zemana a Babiše. Nevím, jestli si neuvědomuje, že to je jediná pojistka proti masové imigraci nekompatibilních cizinců. Nikdo další ty hlasy nedostane. A taky se podívejte na sousedy, tam se to hroutí podobným způsobem taky, pokud mají konzervativnější vlády.

      Smazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  3. Kolik ještě bude muset zemřít lidí, než tady budeme mít dostatek bezpečných vakcín a dalších léků, kde rozhodování o jejich způsobilosti nebude zatíženo politikou a kšeftem!! Jenom bych upozornil odpovědné politiky a "odborníky" , že občané budou chtít účet za mrtvé a tragické ekonomické ztráty a to už nebudou nějaké "onanistické" vyšetřovací komise v parlamentu ! To bude na tvrdo a rozuřený dav je horší než splašený býk!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To máte naprostou pravdu!!

      A co říci na toto: Andreje Babise při návštěvě Izraele nepustili do jakychsi prostor, kam se mohou dostat jen očkovaní lidé!!!
      Tak čím se to dal Babiš před kamerami vlastně očkovat? Vitaminem B12??? Tak to by pak odpovídalo reakci Izraele...

      Smazat
  4. Unknowne, ty vole. Koukni se na mapu a pak mluv o šmakuládě! Sputnikem očkuje padesát zemí na světě a nikdo si na nic nestěžuje. Asi nejrenomovanější medicínský časopis The Lancet označil Sputnik za spolehlivou a nejúčinnější vakcínu. A Sputnik bude vyrábět nejen Itálie, ale i Španělsko, Francie a Německo! Ty můžeš přispět akorát tak do sanatorního časopisu v Bohnicích. A co se Marfuši týče, blbečku, tak ji hrála Ina Čurikovová a to byla krásná ženská. Dal bych si říci! Ale ty jsi prostě jeliman.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, cenzor smazal unknowna a já bych si tak rád něco moudrého o Marfušce přečetl. Čurikovou (hraběnka Jepančina) jsem viděl v seriálu Idiot, v původním znění samozřejmě. Skvělá.

      Smazat
  5. 20 států zastavilo očkování Astrou Zeneca , ale Blatný a SÚKL jsou jasně nejchytřejší, také by mně zajímalo, proč se zastřelil ten chlap večer před vchodem do Ministerstva zdravotnictví. Asi nemusíme vědět všechno, jenom je krajně nápadné to ticho, jako by se nic nestalo!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tohle neštěstí, se smrtí člověka, se nehodí do krámu.
      To není zmanipulovaná historie, ohledně neštěstí Palacha, Zajíce.......
      Tohle lidé vidí v přímém přenosu.

      Smazat
    2. vojto, byl to tenkrat Lord Kitchener anglican a peknej hajzl, ja si vzopmenu) ktery zorganizoval "Detention Centers" pro Boery, Gulagy ci odsun na Sibir byl praktikovan uz za Cara (vyhnanstvi) a nove Americke Detention Centres byly ci jsou ted na Kube, v Polsku a myslim Rumunsko ci Bulharsko, takzee

      Smazat
    3. Šíří se informace, že se zastřelil kvůli své ženě ležící v nemocnici s covidem a odmítli ji tam léčit ivermektinem, což okamzite požadoval. Žena bez léku zemřela....byl zoufalý...zastřelil se....

      Ale na Svobodném vysílači je podobný případ- maminka redaktora v nemocnici a doktoři odmítli podat alespoň isoprinosine! A Ivermektin už vůbec měli zakázáno pro pacienty používat na léčení!! A když se syn ptal proč? Když to naše ministerstvo zdravotnictví povolilo, tak doktor odpověděl, že Západ a nadnárodní subjekty prý to ....a nedokončil větu...No tak asi mají nařízeno v nemocnicích něco co nevíme. Ale od koho, když naše ministerstvo povolilo tyto léky podávat!

      Smazat
    4. Jó na pomniky máme problematickeho Palacha....

      Smazat
  6. V tomto případě Astra Zeneca jde o tak veliké peníze, že si "napadená" firma zaplatí a opatří velké množství protiargumentů a svědectví a armádu právníků a bude probíhat spor u mnoha soudů, celé roky a pravdy se stejně nikdo nedobere!!! Zrovna tak bych to připodobnil u nás k vyšetřovací komisi parlamentu v kauze Bakala , kdy zcizil cca 42 000 bytů starým horníkům a nikdo s ním za živého boha nehne!! Je to sice krkolomné přirovnání, ale velice trefné, tak aby všichni pochopili! Zde pracuje to známě rčení, že čůrat proti větru se nevyplácí!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. U Astry Zeneca může jít i o konkurenční boj od ostatních. Možná podobný čeká Sputnik, bude-li schválen EMou.

      Smazat
    2. Blatny bude asi odstrelen po nedeli, ten chlapik je fakt tvrdohlavy, myslim ted kdyz vidi, ze ten Sputni je opravdu asi dobry.... takze vsichni uvidime- ono se totiz taky tak trosku jedna o Dukovany....

      Kantar prorokoval ze ANO dostane asi stribrnou medaili ve volbach, ale osobne mam dojem, ze Babise nevysachujou, ono totiz prijde LETO, a Ockovani, treba i "nacerno" Sputnikem a lidem bude lip, a zacnou premyslet co? I kdyz pevne verim ze vetsina Cechu jsou pitome ovce (prokazali mi to v 89 a pak v 92 pri privatizaci), tak si myslim ze banda Prazskych prizivniku kteri vsadili na Cerneho Velekneze Bartose, a parchanta Michalka a toho jedovateho prcka, si uvedomi do ceho by je Pirati zavedli, ale pokud si to hlavne Prazska Studentska Elita (kterou stale vididm se flakat kolem 2 hodiny odpoledne na kopcich na Zizkove)....si to neuvedomi, tak dobre vam vsem tak.... Takze mozna uvidite co je teprve bida

      Smazat
    3. Pane Povolný, je to možné s tím konkurenčním bojem. Těch případů s fatální trombózou není moc, ale jsou. Asi bych si to píchnout nenechal. Sputnik začal být lehce tlačený SRN, Francií a Itálií. Kdoví, na jakých podmínkach se dohodli. Pokud bude u těchto zemí opravdu zájem, jistá šance u EMA je, oni zatlačí, neboť je tlačí třetí vlna. Teda pokud se znovu neposerou.

      Smazat
  7. S Astrou Zeneca je to jenom hra, v ostatním zemích světa mimo Evropy je se Sinopharmem nejpoužívanější, a je jimi naočkováno nejvíce lidí na světě ..
    Proč asi vyrobenou vakcínu Astru Zenecu v USA nechce USA pustit do Evropy ???
    Protože pro knechty v Evropě je určen mRNA koktejl Pfizer a Moderna, vyvinutý v USA se spoluprácí s Německem, Mengele by se v dnešních dnech dožil 110 let ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A ve Velké Británii se očkuje Astrou Zeneca dál, ta už není Evropou ..

      Smazat
    2. A jak je to v Izraeli s Pfizerem, to by radši neměl zatím nikdo vědět ..

      Smazat
    3. maxim
      AstraZeneca je britská firma a veškerá produkce jejích vakcín pro Evropu se vyrábí v Belgii.
      Ale jinak máte pravdu v tom, že se jedná především o konkurenční boj.

      Smazat
    4. Maxime, mám správnou informaci, že Astra Zeneca spolupracovala s Rusy na inovaci vakcín?

      Smazat
    5. Miroslave, v mediích se o spolupráci Oxfordu s Rusy na vývoji té Oxford - Astra Zeneca vakcíny psalo, jak to nakonec dopadlo je další otázka ..

      Smazat
  8. Už jsem viděl lecos, ale tohle překonává všechny meze! Naprostá špice!!
    Zásluhou viru se staneme nesmrtelnými
    https://www.youtube.com/watch?v=w0aDE-JBPRg&t=3s

    OdpovědětSmazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  10. Čajkovskij, Rachmaninov, Šostakovič, Čechov, Dostojevskij...

    OdpovědětSmazat
  11. Pfizer a Modernu by si ale nechal píchnout jen sebevrah. Je prokázáno, že zasahuje do RNA a může způsobit rakovinu. Takže sebevrahům ZDAR !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prokazování co ve skutečnosti vakcíny mRNA Pfizer a Moderna jsou se musí postupně se zpětnými důkazy ..
      Viz třeba případ očkování Pfizerem personálu velmi agilní Nemocnice ve Slaném a zavlečení "britské mutace" do naší země ..
      https://www.google.com/search?q=pfizer+slanska+nemocnice

      Smazat
  12. Je třeba i "jiný úhel pohledu":
    https://wp.me/pbYbqw-fpH

    OdpovědětSmazat
  13. Jo žena našla článek na mobilu že nefunkční vakcínu ten „hodný západ" poskytne zdarma České republice takže my si to píchnout nedáme ani kdyby se stavěli na hlavu. Už si v té americké kolonii nějak svůj život dožijeme. Občané druhé kategorie jsme dávno tak co řešit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. cablík 23:24 Přesně jak říkáte. Nechápu proč všichni vyšilují jen očkovat-očkovat, když krom Sputniku jsou všechny vakcíny jen sr...y na depopulaci světa.

      Smazat
  14. Patrně zde je to přesněji:
    https://wp.me/pbYbqw-fqa

    OdpovědětSmazat
  15. Zdánlivě ne, ale souvisí:
    https://wp.me/pbYbqw-fqn

    OdpovědětSmazat
  16. Vakcína, vakcína, vakcína!!!

    A o lécích ani hovno!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím diskutující, ale naši vládu.

      Smazat
    2. Pan Milan
      Že jste vy kujóne poslouchal Klause?

      A jsou nějaké, skutečně účinné léky, třeba na rýmu? Prostě na některá onemocnění (převážně virová) cílené léky nejsou. Na bakterie tu máme antibiotika. Ale na viry? To byl panečku objev! Jsou všeliké podpůrné. Ale přímo cílené....

      Smazat
    3. Ivermektin je cíleným lékem, lékařští primitivové to ale stále nedokážou pochopit ..

      Těžký covid se zápalem plic je až druhotným onemocněním po infikování organismu virem, který se nejdříve musí v organismu značně rozmnožit ve střevní miklofloře a na střevní sliznici, než definitivně odrovná člověka "velkou virovou náloží" rozšířenou krevním oběhem do celého organismu a plic ..
      I blbý už by měl pochopit, že ivermektin "na střevní infekce" je cíleným a účinným lékem ..

      Smazat
    4. Ještě přidám, jak je to s těmi komplikacemi u vakcíny Astra Zeneca ..

      Očkovaní lidé s komplikacemi měli už covid ve fázi, kdy zmnožené viry v krevním oběhu už zaplavovali organismus a očkování urychlilo rozvoj těžkého covidu, který je s krevními sraženinami hlavně v plicích ..
      Uvedené komplikace Astra Zeneca jsou ve skutečnosti důkazem, že vakcína obsahuje účinný oslabený virus, který způsobuje v dosud nenakaženém organismu imunitní reakci ..

      Je to stejné jako u všech vakcín, u napadeného organismu vede očkování vakcínou k propuknutí těžké nemoci ..

      Smazat
    5. Maxime, to mi evokuje otázku, zda jsou lidé před vakcinací testováni PCR?

      Smazat
    6. Miroslave, pokyny k vakcíně a zdravotní předpisy testování před vakcinací pravděpodobně nepřikazují, tak to záleží na uvážení lékaře ..

      Smazat
    7. Maxime!

      Lekaři východní jevropeje nejsou hloupí nevzdělanci, oni jsou všeho schopnídovzdělanci (dovzdělávali se 20 let na seminářích na kanárech, v tunisu a jiných destinacích a to zcela zdarma).
      Nyní pouze vracejí úsluhu a očkují Slovany emerickým hnojem šířícím kovid (a dobře vědí co činí). Jsou to spolu s politiky, soudci a policií vlastizrádci hubící vědomě naše děti a učitele (naši budoucnost). Ale všeho do času! Na každů opicu má pánboh truhlicu!

      Vygůglete si sami co to je aerosolizace viru (musí volně plavat ve vzduchu 1 - 3 m nad zemí, v bublině přesných rozměrů a hustoty). Proto má asi pan Dvořák pravdu s tím vdechováním na liduprázdné ulici, kam vir rozprašují drony nebo cizí boingy nad Brnem, Vídní, Bělehradem, zkrátka nad lidskými aglomeracemi. Depopulace jevropeji v přímém přenosu.

      Smazat
    8. 8:34. Maxime.
      Dovolím si poopravit.
      AstraZeneka neobsahuje žádný oslabený virus, který by měl vyvolávat imunitu, či dokonce infekci. Obsahuje neškodný adenovirus, který slouží jako nosič genetické informace k tvorbě spikeproteinu v buňkách vakcinovaného.
      Stejný princip jako u Sputniku a velmi podobny jako u Pfizeru či Moderně, kde se aplikuje přímo mRNA jako informace k tvorbě spikeproteinu.
      Jediná současná vakcina, která obsahuje skutečně atenuovaný virus je asi čínský Sinofarm. Podobnou vyvíjejí i Rusové, snad Indové.
      My se bohužel takových vakcin, které jsou velmi bezpečné, nejspíše nedočkáme...
      Co se týče těch problémů se AstrZen, tak to není způsobeno, že by se tzv. "píchlo do infekce", tudíž nakažených bez příznaků a tím se nastartovala.
      Tam jde o to, že naopak dotyční již prodělali covid a měli protilátky, které reagovali na antigen po vakcinaci a tím došlo k intravaskulární koagulaci.
      Je to velmi nepříjemná komplikace této vakciny, ovšem pro paní Storovou to nic neznamená.

      Smazat
    9. 16.17 Heriote, s rozdíly mezi vakcínami i s úlohou buňek organismu při tvorbě spikeproteinu je to trochu složitější, a nedá se uvažovat o podobnosti mezi adeno vektorovou a genetickou mRNA vakcínou ..

      U mRNA vakcíny je nosič neživý !!! nano aplikátor, který má údajně vninout do buňek organismu s genetickou informací mRNA a vytvořit z buňky změnou jejího genomu výrobce spikeproteinu, to je velice nebezpečné a fantasktní, takže si každý o tom myslí své ..

      U adeno vektorové vakcíny je nosičem živý !!! adenovirus a také se sám podílí na tvorbě spikeproteinu podle genetické unformace, kterou si nese sebou, ale do genomu !!! buňek organismu nezasahuje !!!. Je to technoligické knowhow ruských vojenských biologů, které se snaží západ napodobit, a ví o tom včetně nás velké hov*no ..

      Je to doopravdy složitější, než se obecně o tom píše ..

      Smazat
    10. Ještě doplním, z uvedeného by mělo být jasné, že licenční výroba Sputniku by neměl být žadný problém ..
      Rusové dodají hotový živý upravený !! adenovirus a dokumentaci k prostředí, v kterém se bude množit ..
      Západ i my můžeme ten hotový upravený organismu neškodný virus zkoumat, ale se svými vědomostmi nezjistíme jak byl upeven a vytvořen ..
      Ani EMA a SUKL nemá co schvalovat a zkoumat, protože na to nemá ..

      Smazat
    11. Maxime, zeptám se laicky ještě jednou. Co vytváří nežádoucí tromby, infekce v průběhu nemoci, následně protilátky nebo průběžně s virem? Jde mi o to, zda si před vakcinací nezměřit tedy ty protilátky, díky.

      Smazat
    12. 16:57.
      Jistě ted nejsme ve sporu. Jen jsem poopravil, Vaši tezi, že AstZen obsahuje živý virus s imunogenicitou vůči koronaviru.
      Tak to není a princip je stejny jako u mRNa vakcín - tj. dopravit genetickou informaci do buňky, aby vytvořila spikeprotein. Ona ta myšlenka je vlastně jednoduchá.
      Jen ta cesta je jiná, mRNA to je přímo syntetická mRNA (proto je tak citlivá), u Sputniku a AstZen, tu "dopravu" genetické informace obstará geneticky upraveny adenovirus. Ale jen tu dopravu, to je důležité. Nevýhodou je právě to, že tělo může imunitně odpovědět na ten adenovirus a tím oslabit tvorbu protilátek proti koronaviru.

      Smazat
    13. Miroslave, komplikace s tromby jsou při těžkém covidu, při očkování je to vyjimečné a hodně individuální, asi i v souvislosti se zdravotním stavem očkovaného.
      Je to jako s léky, kde se v příbalovém letáku vyjmenovávají všechny známé komplikace v počtu výskytu jedna na sto, tisíc, dest tisíc, atd, případů.
      Před očkováním by ten test na protilátky nebyl naškodu pro určení jestli už jste v minulosti neprodělal mírnější formu nemoci, jak jste proti ní imunní, a jak je pro vás vakcinace důležitá ...
      Na příčinu krevních komplikací při očkování vakcínami proti covidu asi nikdo nezná 100% jednoznačnou odpověď.
      Prof.Beran na PL (je to v diskuzi několikrát zmiňováno) i já se pouze domníváme, že při očkování vakcínou Astrou Zeneca nemusí být příčinou komplikací vakcína, ale souvisí s reakcí organismu už v nějakém stádiu nemoci, nebo po nemoci ..

      Smazat
    14. maxime děkuji a budu neodbytný. Protilátky mají tři označení. Nechávám se pravidelně očkovat proti chřipce. Jsou protilátky "univerzální"? Jak se poznají proti čemu jsou? Možná to bude zajímat vícero lidí, děkuji.

      Smazat
    15. Milan, vakcína a jiné léky. O těch se můžete dozvědět taky. Ale prevence byla vždy velmi důležitá. Léčba je už hašení požáru.

      Smazat
    16. Heriote ..
      Vektorová vakcína využívá složitější DNA adenovirus !! než je většina RNA virů, DNA virus umí pracovat se syntetiskou mRNA sám, proto můžou být používány ty "vektory", to je ten zásadní rozdíl proti mRNA vakcínám s koktejlem mRNA s nano nosičem vnikajícím do buněk, což je mírně řečeno fantazie ..

      Smazat
    17. Maxim, aplikovaná mRNA, už podle názvu, by se měla spíš účastnit přímo výroby s-proteinu na ribozómech, ne? Ta by vůbec neměla zasahovat do genomu buněk. Adenoviry jsou modifikované DNA viry bez fosfolipidové obálky.

      Smazat
    18. Miroslave, asi Vás zklamu, nejsem praktikující lékař, popsal jsem komplikace a imunitu při covidu jenom obecně ..
      Individuální doporučení pro každého s ohledem na jeho zdravotní stav a vysvětlení testu protilátek s jejich významem pro konkrétního klienta je na lékaři, který bude očkovat ..

      Smazat
    19. maxime, přesto díky, nabyl jsem dojmu emeritního doktora. Když se přidal J.J., možná jeho známý by znal odpověď.

      Smazat
    20. 19:40.Tak samozřejmě, o tom není sporu co využívají vektorové vakcíny.
      Funkcí tohoto adenoviru je ovšem pouze proniknout a dopravit do buňky genetickou informaci k navození tvordy spikeproteinu.
      U mRNA tu informaci přímo nese syntetická mRNA vyrobená in vitro. To jako funguje, posláním mRNA je pronikat do buněk a nést informaci, proto se tak nazývají - m znamená messenger.
      V okamžiku zanesení nastává pak situace zcela totožná u mRNA a vektorových vakcín. Tj. produkce spikeproteinu v našich buňkách.
      Takže princip navozování imunity je totožný.
      Určitě na wikipedii je už toho napsáno dost. nechci se o tom rozkecávat, najít si to může každý.
      Ono je ale asi dlužno připomenout, že se mluví o vakcinách, ale ve své podstatě to vakciny ani nejsou.
      Jsou to bipreparáty vytvořené a vpravené do těla (buňek) za účelem vnesení genetické informace pro tvorbu daného (cizího) druhu bílkoviny.
      A v tom je možná skryt pekelný stroj přírody - nikdo neví co všechno může nastat...
      Vakcína v původním slova smyslu je preparát, který vnáší do těla přímo antigen. Neučí naše buňky vyrábět cizí bílkovinu. Takových vakcín máme v těla každý několik.
      Takže Sputnik je jistě nejlepší z těchto biopreparátů, ale já osobně vakcínu klasickou.



      Smazat
    21. J.J. .. Je problém pro samotnou bezprizorní mRNA, aby ji buňka pustila dovnitř, proto ty adeno vektory.
      A největší problém, je "živá" výroba sproteinu v citoplasmě buňky s účastí ribosomů, proto je nutné to DNA adenoviru, živý proces začíná DNA transkripce do mRNA až potom k ribozomům (to je dogma biologie)..
      Samotná mRNA nic "nenastartuje" ..
      Jsme na publicistickém webu, biologii tady asi probírat není vhodné ..

      Smazat

    22. 7.41
      Na Klause já seru a jeho kydy jsem neposlouchal - se dvěma výjimkami, které se týkali oteplování a Lisabonské smlouvy - ani když byl státohlavou. To za prvé. A za druhé zde už přes půl roku opakovaně píšu o lécích na posílení imunity, tedy o podpůrných lécích, ne o lécích "proti covidu".
      Ještě něké moudro?

      Smazat
  17. Unknown může slavit. Zase jsme to Rusům natřeli. A máme zase rekord. Skoro 14000 nakažených a rekordní počet hospitalizovaných. Inu opatření zabírají. Tvrdí to Blatný, tak to bude jistě pravda. V Rusku 9000 a trend klesá. Šaškárnu se Sputnikem bych nebral moc vážně, protože 1. Astra je "šmakuláda" (abych použil unknownovu terminologii) a 20 zemí už pozastavilo očkování (všechny velké evropské) a rozhodující lídři chtějí Sputnik vyrábět. Jistě ne proto, aby pomohli Rusku. A nějaké pasy? Rusové nejsou nějací batůžkáři. Ti si umějí svoje peníze užít a tak utrácejí. A ruské turisty půjde všude. A u moří zejména. Takže klídek. Do letní sezóny bude vše vyřešeno.

    OdpovědětSmazat
  18. Dokud budou ve vedení EU vládnou nezvolení, ale ti, které si vyberou USA (jako třeba lejnovou, Jourovou...) bude se prosazovat jen názor zločinných USA, které už více jak 200 let masakrují, terorizují a zastrašují svět.

    OdpovědětSmazat
  19. Nevím, komu věřit. Postupně se časem některé názory samy vyřadí. Např. "promořování", to zastávali i někteří odborníci. Podívrejte se dnes na Švédsko, nebo Brazílii. Proto dnes beru s rezervou "zaručené" názory na jednotlivé vakcíny.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Adonisi, co probíhá aktuálně u nás, co myslíte? Nebo jste slyšel od pana premiéra nebo ministra zdravotnictví nějaký plán očkování? Myslím tím reálný plán s rozpisem které skupiny v jakém čase, čím, kde kým...Ne jeho blábolení, které nemá ani hlavu ani patu a nikdo (a podle mně ani oni sami) je nechápou a nevěří jim. Už ani nežádají už jen vyhrožují. Všechno co mohli slíbit už slíbili a tolikrát, že už je i jim samotným blbé to zase opakovat. nemají plán, nemají vakcíny, nejsou schopni sami rozhodnout o ničem, tak straší, vyhrožují a to vydávají za činnost. čekají až příroda udělá svoje a pak to budou vydávat za svůj úspěch. Kšefty s rouškami a respirátory už pronikají na veřejnost, vláda dala 52 miliard miliardáři za pronájem placu pro nemocnici, o které bylo jasné, že ne zbytečná. I k když jí Kelner nabízel O2 arénu zdarma. Hamáček poslal 260 miliónů firmě, se kterou by se nesměl spustit ani poslední hokynář, protože by po něm vyjela kriminálka (nejasní vlastníci v daňovém ráji, 1000,-Kč jmění, 12 miliónů dluh a vede ji ženská vyšetřovaná z praní špinavých peněz). A to za testy pro děti, které stejně nepotřebujeme protože děti do škol nepustí. Petříček to zkusil s podobnou firmou rovnou s 500 milióny, ale tomu to nevyšlo. A čučkaři ani muk! \a to není nic proti tomu, co bude následovat. Kolik firem a kolik lidí zkrachovalo, kolik jich nemůže platit hypotéky a jiné závazky... Exekutoři budou mít žně. Dojde k ohromným přesunům majetku. jako v 90. letech. Ale nyní už jsou supi lépe připraveni. A vědí, že se dočkají.

      Smazat
  20. Tak to je góóól do vlastní branky, z očkovaných lékařů a zdr. sester (samozřejmě Phizerem) se každý druhý až třetí lékař nebo zdr. sestra ze sta těsně po očkování nakazili covidem ..

    Na PL L.Dušek o očkování lékařů a zdravotních sester ..
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nakazeni-lekari-Uz-nejsou-Byli-ockovani-657498

    Zásadní obrat k lepšímu podle něj nastane, až se projeví efekt naočkování starších občanů, což by se mohlo začít dařit od druhé poloviny dubna. Na naočkovaných lékařích a zdravotních sestrách se podle Duška jednoznačně potvrzuje, že očkování člověka chrání.

    „Nakažených lékařů jsou jen jednotky denně. ... Zpráva, že vakcinace člověka chrání, je jednoznačná. ... Po první dávce očkování evidujeme 2,4 procenta nově nakažených,“ zdůraznil Dušek s tím, že se lidé nakazili těsně po prvním očkování, kdy si ještě tělo nevytvořilo dost protilátek. „Po druhé dávce očkování jsou nákazy velmi vzácné, zhruba 0,2 procenta,“ doplnil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No jo, Lada Dusek, na MU chlastal 1. Ligu a byl pyšný na svou statistiku jako nejdůležitější předmět že vsech🙂 ale zkousku mi dal, ted je velky sef, to mu preju, ale zatim vypadá ve zdravotnictví spíš bezradně, jeho statistiky nic nevyřešily, ani nevím, že by pomohly k nějakým správným rozhodnutím. To už je lepší článek dr. Berana na PL dnes.

      Smazat
  21. Že někodo má potíže s Astra Zenecou? Může se stát, určité potíže mohou být. Ale kdyby někdo hlásil potíže s čínskou nebo ruskou vakcínou, tak se EU s prominutím, posere. Natož kdyby na ně někdo prokazatelně umřel. Jižní a Střední Amerika zatím problémy nehlásí ani jiné země, které očkování ruskou vakcínu nikde(!!!) nepozastavují, ba naopak, Německo, Itálie, Francie, Rakousko... Je mi líto těch všech kačerů, jejichž teorie se hroutí. Začínají být více méně směšní a politování hodní...

    OdpovědětSmazat
  22. Směšní a politování hodní?
    To asi ne. Je to zločin, ve jménu ideologie a zisku, odmítat vakcíny, jež jsou možná daleko lepší než co sem tahají dneska.

    OdpovědětSmazat
  23. A vy si myslíte, že Pfizer a Moderna jsou dokonalé? Jenom takový malý podnět k zamyšlení. Modernu financoval Gates. Ten samý Gates, který se v minulosti vyjádřil, že je nanejvýš nutné snížit počet lidí na planetě. Co způsobilo jeho názorový obrat, kdy před časem chtěl lidi redukovat a dnes, kdy nás začal redukovat kovid, nás najednou chce zachraňovat? Tak jak to ten člověk vlastně má? A nebo jeho vakcína má jiný účel?

    OdpovědětSmazat
  24. Údajně je to hra. Ani za Protektorátu nebylo zavražděno 200 lidí denně

    OdpovědětSmazat
  25. Proč Blatný nestopne Astru, jako dvě třetiny Evropy? Protože kdyby tak učinil, očkování by se zastavilo. A očkování je poslední naděje na Babišův úspěch ve volbách.
    Pro mne je velkou neznámou jak zareagují média na případný vyšší počet komplikací po vakcinaci. Budou to tutlat, aby neměl Babiš ještě víc naděláno, než má? Nebo to naopak rozmáznou, aby Babiše dorazily?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17.08. Na to si přečtěte dr. Berana dnes na PL, dal asi rozumnou teorii k vaší otázce na tu koagulaci krve. Po moderně a pfizer by zrovna tenhle vedlejší účinek nastávat neměl. A snad budou i jiné vakcíny, treba sputnik ze srn, to naštve, nemluvě o lécích, např. isoprinosin.

      Smazat
    2. Pfizer a Moderna v Evropě konkurenční boj vyhrávají, negativní reklama v médiích dělá zázraky ..
      I ho*no s dobrou "reklamní kampaní" se dá pitomcům, co nic neznají a vždy naletí, dobře prodávat ..

      Smazat
    3. zhnusený:
      Žeby zrovna Blatný měl zájem na výhře Babiše?
      Tak o tomto pochybuji.

      Smazat
  26. 9 evropských států pozastavilo očkování kvůli "záhadným" úmrtím http://www.zvedavec.org/vezkratce/17611/ 14.3.2021

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pfizer a Moderna v Evropě konkurenční boj vyhrávají, negativní reklama v médiích dělá zázraky ..
      I ho*no s dobrou "reklamní kampaní" se dá pitomcům, co nic neznají a vždy naletí, dobře prodávat ..

      Smazat
  27. Jan Blatný je maniak!! Ruská vakcína Sputnik má asi 98% účinnost než Pfizer ten má asi 75% účinnost.
    Nechápu proč Brusel nechce povolit Ruskou vakcínu.
    A navíc pokud nikdo neví tak se spekuluje o tom že vynálezce vakcíny Pfizer je taky vynálezce COVID-19.

    OdpovědětSmazat
  28. Tak jsem dostal tetanovku a lékař mi povídá: "Za patnáct let nashle." Tak dostanu vakcínu na Covid, jedno jakou, a lékař mi řekne ??????? Kolikrát ročně to budou chtít do lidí rvát? dvakrát, třikrát , čtyřikrát? Kolik let po sobě jdoucích ty chemické svinstva budou lidé muset přijímat do svého těla? Co to s nimi udělá. A specialisté lékaři (virologové, hygienici a Bůh sám ví, kteří další), tak ti mlčí. Nechtějí říci nebo sami neví? Ti po nás jen chtějí, ať jim do toho nemluvíme, ať se neptáme, ať dodržujeme kolikrát nelogická nařízení. Pak prý zvítězíme.

    OdpovědětSmazat
  29. Laco, tetanovka platila 10 let, teď to myslím zkrátili na pět.

    OdpovědětSmazat
  30. 21:11
    Ne ne, naopak se doba prodloužila na těch 15.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi máte pravdu, těch pět let platí proti pneumokoku.

      Smazat
  31. 21:49
    Nedalo mi to a tak jsem to našel, nad šedesát let je to jen 10. :-)

    OdpovědětSmazat
  32. A jéje! Tak mám takovej dojem, že to už bude deset let co jsem dostal poslední. Akorát že po telefonu nejde. Dobrý, ne?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1:52
      Musíš si holt trochu dávat bacha o co se odřeš nebo píchneš.
      Já mám relativně čerstvý, upadl jsem předloni na náledí, natrhl si ucho a frňák o rozestavěný sokl k plotu. Vypadal jsem jak po srážce s vlakem, a protože jsem neměl tucha kdy jsem byl naočkován, tak mi to dali preventivně. Teď to mám zapsaný v mobilu.

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.