Reklama

pátek 12. března 2021

Sputnikstory

vlkp
12. 3. 2021 KosaZostra čili vlkovobloguje.wordpress.com
Motto:

„Je zjevné, že tato vakcína už není jen vakcínou, je to nástroj hybridní války. Tento politický nástroj nás rozděluje doma, rozděluje nás v zahraničí. Prostřednictvím tohoto nástroje se vykresluje EU jako něco, co selhává,“ Slovenský ministr zahraničí Korčok v reakci na dodávku ruské vakcíny Sputnik na Slovensko.
Dnešním článkem chci uvést na pravou míru  neustálé vymývání  mozků, kterému jsme  ohledně vakcinace  ruským preparátem  SputnikV  neustále  vystavováni.  Předesílám  – že mým cílem  NENÍ  tlačit  Sputnik V  do  českého zdravotnictví. Nejsem ani ruský  agent, ani  černý reprezentant  ruského výrobce.  Jen obyčejný  český  občan, který  žije  uprostřed  světově  ojedinělého covidového běsnění  s největšími ztrátami na  životech v poměru k počtu obyvatel na  planetě.  Jedinec  disponující jednoduchým rozumem, nezatíženým žádnými  politickými, ideologickými nebo  byznysovými kalkulacemi!  Mým  přáním je, aby  se tahle zem, vedená  naprostými  diletanty a packaly vrátila   alespoň mezi covidem PRUMĚRNĚ  decimované státy světa. Nic  více. A stalo se tak co nejrychleji, za  co  nejmenších ztrát na lidských  životech  a  ekonomice. Nic  více, nic  méně.

Což  v  situaci,  kdy  zřejmě  jedinou  záchranou je  co nejrychlejší proočkování  nadkritické části populace a přitom selhávají, ba přímo masově  vypadávají  dodávky  od  Evropskou unií  nasmlouvaných výrobců,  představuje  také  možnost  sáhnout  po ruském preparátu  Sputnik V nebo čínském Sinopharmu, jestliže by se je podařilo nakontrahovat a rychle dovézt.

Na  Slovensku  už tak ministerský předseda  Matovič učinil a  výsledkem je  těžká vládní krize – viz  citovaný  výrok ministra  zahraničí Korčoka. Který prostě  odhalil ono příslovečné  jádro pudla. Vakcína  není vakcína, nýbrž  ruská  hybridní  zbraň, kterou  chce  Kreml  rozvracet naši šťastno a perfektně  fungující  slovenskou/českou společnost!  A vedle  toho,  její přijetí  by  také ukázalo,  že  EU  a veškeré  naše  jedinečné západní  liberálně  demokratické modely  hrubě  selhaly, když  dovážíme  v absolutní  nouzi  medicínské přípravky  ausgerechnet  z Ruska a Číny!   Nepřípustné! Lidé by  mohli začít pochybovat o našich slavných a nedotknutelných hodnotách!  .

Korčok zcela  evidentně  selhal. Jako  diplomat.  Protože  vyjevil  holou pravdu a  zcela otevřeně. Což  správný  diplomat  za  žádných okolností NESMÍ.

Však se také vzápětí opravil, když prohlásil, že mu ruská vakcína  nevadí, pokud  získá  certifikát  EMA. O tomhle - o SputnikuV a  EMA je dnešní velmi zevrubný text.

Korčok se  dostal na  roveň  svým českým souputrníkům a souvěrcům. Jako je  například  zarytý kremlobijec, exprezidentský  kandidát a dnešní  senátor  Fischer:

„Očkujeme tím, co má potřebný štempl od úřadů, protože jde také o důvěru občanů, že stát hlídá kvalitu nejen léků a nepustí sem něco, co nemá rodný list. A v současnosti čínská, ani ruská vakcína žádný rodný list nemají,“  

Štemplnade vše! A tohle mohlo být prezident….

Ale i z něj nakonec čouhala ideologická sláma  z bot:

„Nejde tady o to, kde se vakcína vyrábí, ale o odpovědnost státu. Mluví se i o vakcíně Sinopharm, ale teprve po roce Čína povolila Světové zdravotnické organizaci inspekci, ale pak nedala základní informace o počátku pandemie. Režimu, který po roce zakrývá příčiny pandemie, chceme věřit, že nám dodá kvalitní vakcíny?“

Ale nejedná se o čínský Sinpharm, ani o zaryté ideology a la padesátá léta. Kteří jen vyměnily vrahy z Wól Strýtu za rozvraceče a hrdlo, pardon – vakcinořezy, hodlající narušit náš idylický mírový život svou proklatou vakcinou, z Kremlu.

Ostatně ani Korčok ani jeho český zrcadlový obraz Fischer, ani žádný psáč, intervjůk z těch jedině správných nebo Jakub Janda či Petr Kolář neodpovídají za boj proti koroně, ani očkování proti němu. Takže mohou blábolit co slina na jazyk přinese. Dodávám – naštěstí, protože pak bychom nejspíše ještě se slzou v oku vzpomínali na covidlůzra Babiše.

Ale  dám sem citát  z  nedělního vystoupení  současného ministra  Blatného na  ČT v OVM:

„Pakliže v čele resortu budu já, garantuji, že budeme schvalovat jenom bezpečné léky a v případě vakcín budeme chtít jejich schválení Evropskou lékovou agenturou, Sputnik nebo jakákoliv jiná vakcína se bude používat ve chvíli, když bude schválena,“  Také řekl, že v případě, že evropské úřady vakcíny schválí, blokovat je nebude.

Nebudu  rozpitvávat, jak a z jakého důvodu, by, asi tak v současném  pandemickém megaprůšvihu,  kdy část nemocnic  najela na válečnou medicínu a pacienti už se začínají vyvážet do zahraničních špitálů,  chtěl blokovat právě ruskou vakcínu, kdyby  disponovala  všemi evropskými razítky! To už by byl dokonaný trestný čin sabotáže.

Ale jde mi  to „trumfové eso“  všech  oficiálních odmítačů  Sputniku V – nelze použít  nemá  schválení  od EMA, jde o ochranu životů občanů a  ty nám jsou nadevše a kdo by nesl odpovědnost  za případné negativní  účinky  preparátu neschváleného  v EMA.

K tomu přicházejí  další námitky, např:

  • proč  Rusové nepožádali EMU o registraci Sputniku
  • kdo ví jak to Rusové vyrábí
  • jak chtějí dodávat  k nám, když sami  mají naočkováno asi jen 5% populace

Hodlám se  v tomto textu vypořádat s jednou  každou   a  dokázat, že  nás  Korčokové, Fischerové a  s politováním  i  Blatní vodí za nos  a dělají z nás  hlupáky.

Nebudu se  matlat  s vymývači mozků ala  Korčok či Fischer. Ztráta  času. Zůstanu jen u Blatného a jeho námitek. Protože  je ministrem zdravotnictví. Ze všech jeho námitek chápu, podmínečně, protože je politik jedinou :

  • kdo by nesl odpovědnost, kdyby…

Nést odpovědnost za své špatné politické rozhodnutí je  noční můra  každého politikáře. Odpovědnost je něco, čím se rádi zaštiťují , ale  vyhýbají se tomu ji přijmout seč mohou! Takže tady Blatného postoj chápu, jakkoliv  se mi z duše protiví. Ministrem je proto, aby tu  zatraceno odpovědnost před národem přijal. Pokud je to na něj moc, ať jde pást ovce  do Beskyd.

Takže jsou na  řadě  všechny ty ostatní námitky!

Zejména  ta hlavní – Sputnik nelze  vzít protože  nemá schválení EMA. A my nic, na co nedala  palec  tahle  agentura, do špitálů a na pacienty nepustíme!  Dokud já budu ministr! A basta! Vlak přes to nejede. Vážně? U ruského Sputniku V zřejmě  ano. Ale jinak?

Pamatujete  na  tanečky loni na jaře kolem zázračného léku Remdesivir?  Po roce platí o něm toto:

Prvnímu pacientovi v Česku byl remdesivir podán už loni v březnu. Dnes je látka od firmy Gilead Sciences, původně vyráběná proti ebole, jediným oficiálně schváleným lékem proti covidu-19. Podmínečnou registraci Evropské komise získal remdesivir v červnu a Česko ho každý měsíc objednává tisíce dávek.

Stejně jako nyní vakcíny proti covidu-19, má nicméně i remdesivir velmi provizorní  povolení na rok, poté se bude znovu hodnotit. Podle ředitelky SÚKL Ireny Storové je látkou aktuálně léčeno asi 800 pacientů měsíčně.

Takže remdesir byl nasazen u nás ještě před  povolením EMOU a nikdo z ideologicky nejpevnějších, respektive ochraňovačů zdraví jako senátor Fischer nebo ministr Blatný proti tomu  ani necekl!  A necekne ani dnes, ačkoliv je v odborných kruzích význam Remdesiviru  značně  diskutabilní!

Ale budiž, Remdesivir dnes prozatimní povolenkou disponuje.

Jenže není  jediný, z toho, co je nasazováno v tuzemských nemocnicích!

Vedle Remdesivir je používán také

Dexametazon

má prý dobré výsledky. Nicméně má schválení od  EMA, pro nasazení proti covidu? Když čtu že:

Z klinického testování, které provádí Oxfordská univerzita, vyplynulo, že dexametazon pomáhá tlumit nepřiměřenou a často smrtící reakci imunitního systému na nákazu koronavirem, které se říká cytokinová bouře….


Tak on prochází  klinickým testováním?  Zvláštní, nemyslíte?

Ale je tu hned  další medikament v Česku nasazovaný

Bamlanivimab

Tohle je obrovská  naděje. Už jsme jej dovezli, s velkou slávou aplikuje se. Ačkoliv:

Za dalším medicínským jazykolamem se skrývá neregistrovaný lék na covid-19 od firmy Eli Lilly. Ministerstvo zdravotnictví jeho používání dočasně povolilo teprve před dvěma týdny.

Kde jsou razítka od  EMA, když je v českých špitálech???!!!!

Ještě pořád nekončíme, protože  tu jsou

Casirivimab a imdevimab

Nejnověji povoleným neregistrovaným lékem je přípravek od firmy Regeneron, který je kombinací monoklonálních protilátek casirivimab a imdevimab.

V současnosti se používá v USA, kde léčbu tímto lékem na podzim podstoupil i tehdejší prezident Donald Trump.

Evropská agentura pro léčivé prostředky zahájila jeho průběžné hodnocení na začátku února. Jako první v Evropské unii se rozhodlo tento lék experimentálně používat Německo. V Česku zatím ministerstvo udělilo výjimku pro 12 000 dávek léku. Povolení bude platit do konce letošního roku.

Takže také v akci, bez razítek EMA….

Ještě nedám pokoj, už proto, že to úplně nejlepší si schovám nakonec této části článku. Protože tu je

Ivermektin

Zázračný anticovidový lék alternativní scény, který osobně dovezl Babiš a už se 20 000 dávek rozdistribuovává do českých nemocnic  a má snad být k dispozici i obvoďákům!  My s tím  covidem zatočíme!

Ten snad  má  povolení EMA jako humánní léčivo obecně a proti covidu speciálně? Nic podobného jsem nevygůglil. Ale místo toho čtu toto:

„Ivermektin prokazuje v laboratorních podmínkách účinek na množení viru, k jeho dosažení je ale zapotřebí podat až stonásobek běžné dávky. Klinické studie s podáváním přípravku u covidu-19 vykazují protichůdné výsledky a jsou kritizovány pro malé počty pacientů a metodické chyby. Stávající stav odborného poznání neumožňuje formulovat jednoznačné doporučení k jeho podávání,“ napsali lékaři v mezioborovém stanovisku.

Ptám se – je v případném povolení EMA pro Ivermektin jako humánního medikamentu něco o tom, že se má  podávat ve stonásobné dávce oproti běžném užití na  svrab?  Sotva!

To není ovšem všechno, co ohledně něj držím v  ruce!  Ivermektin vynalezla a na trh uvedla farmaceutická společnost Merck.  A ta  zcela  čerstvě  vydala  ohledně  nasazení  Ivermektinu  proti Covidu 19 oficiální firemní stanovisko kde se lze, podle překladače dočíst toto:

4. února 2021 11:45 EST

KENILWORTH, NJ, 4. února 2021 – Společnost Merck (NYSE: MRK), známá jako MSD mimo USA a Kanadu, dnes potvrdila svůj postoj ohledně používání ivermektinu během pandemie COVID-19. Vědci společnosti pokračují v pečlivém zkoumání zjištění všech dostupných a nově vznikajících studií s ivermektinem pro léčbu COVID-19, aby se prokázala účinnost a bezpečnost. Je důležité si uvědomit, že naše analýza k dnešnímu dni zjistila:

  • Žádný vědecký základ pro možný terapeutický účinek proti COVID-19 z předklinických studií; 
  • Žádné smysluplné důkazy o klinické aktivitě nebo klinické účinnosti u pacientů s onemocněním COVID-19 a; 
  • A týkající se nedostatku údajů o bezpečnosti ve většině studií.

Nevěříme, že dostupné údaje podporují bezpečnost a účinnost ivermektinu nad rámec dávek a populací uvedených v předpisových informacích schválených regulačními agenturami.

I přes  toto stanovisko,  je  Ivermektin dovezen  do ČR, ministr  povolil jeho  použití proti Koroně a  to v  dávkách, jak upozornili  vědci 100x převyšujících  normální  medikaci!

Aby bylo jasno,  nediskutuji ohledně účinnosti  či  neúčinnosti  Ivermektinu  v souvislosti s  covidem.

Ivermektin, stejně  jako Remdesivir, Casirimivab, Indevimab, Bamlanivimab, Dexametazon  si beru do klávesnice proto, abych ukázal, že se nám bez jakéhokoliv studu a  otevřeně lže každým Blatným, Fischerem, Korčokem nebo kýmkoliv jiným, kdo se bije v prsa, že co nemá  štempl od EMA  je nepřípustné riziko, které  do českých nemocnic, zdravotních ordinací a očkovacích  středisek nesmíme za žádnou cenu pustit. Protože nám jde o zdraví a životy občanů!

Tahle přepečlivá starost platí jen  pro Sputnik V!  Nikoliv pro medikamenty a přípravky západní provenience! Zde se riskovat může dle libosti a také riskuje. Tady institut předběžné klinické opatrnosti nemá místo!

Jak že to řekl Babiš  v případě Skripalových  – my našim spojencům věříme!  Koukám, že i v záležitostech, kdy jde o tisíce životů…..

Všemu nasadil korunu  Blatný  v nedělních  OVM, když ohledně Ivermetinu prohlásil:

… uvedl, že o nákupu léku ivermektin se dozvěděl až ve chvíli, kdy už v České republice byl. Několik desítek tisíc balení za 15 milionů korun pomohl do Česka z Bulharska dovézt Andrej Babiš. Blatný varoval před tím, aby se lidé k ivermektinu, který se za běžných okolností používá k léčbě parazitů u zvířat, upírali jako k léku na covid.

Ministerstvo užití léku povolilo pouze v nemocnicích. „Já bych si ivermektin nevzal. Dávky používání v případě covidu jsou několikrát větší, než je jeho původní indikace, můžou být spojeny s postižením jater a ledvin. Je potřeba to hlídat a kontrolovat,“ uvedl Blatný.

Přes  všechny výhrady  - on by si Ivermektin nevzal,-  svůj souhlas k jeho použití, bez mrknutí oka dal!!! Žádné EMA netřeba,  žádná starost o české občany. To platí pouze pro Sputnik!  Tam je nekompromisní! To je zásadový frajer jedna radost!

Slyším odněkud, že něco jiného je nasazení experimentálních léčiv a něco jiného vakcíny pro široké vrstvy obyvatelstva?

Když  přišlo pár prvních dávek Remdesiviru, pak to bezesporu platilo.  Jenže dnes to jsou stovky, či tisíce měsíčně, Bamlanivimab byl dodán snad  v množství 12 000 dávek, Ivermektin ve 20 000. Tohle už není žádný  experiment. To je oficiální léková politika! Co brání tomu, jestliže je 20 000 to experimentální množství, abychom koupili 20 000 Sputniků V a experimentálně je vyzkoušeli na dobrovolnících? Přesně takhle postupovalo Maďarsko!

Nyní se věnujme tomu, jakou kvalitu a záruku pro každého z nás představuje ono schválení EMA.

íNaprosto ilustrativním případem je vakcina  AstraZeneca. Už jsem o ní psal mnohokrát. O třech studiích, z nichž  každá vykázala úplně jinou účinnost. O tom, že  Švýcaři  ji nakonec, ač zakoupenou, odmítli pustit do oběhu.  Že řada států ji aplikuje jen do určitého věku očkovaných, že některé země ji vysadily kvůli prokázaným nežádoucím účinkům po aplikaci,  že Merkelová ji osobně odmítla, nově přichází další informace – že Rakousko náhle vysadilo celou jednu šarži, protože zjistilo dvě překvapivá úmrtí po aplikaci, atd. atd.

Tak tohle je ono schválení EMA v praxi. Zkouším si představit ten tyjártr, kdyby se to samé přihodilo se SputnikemV…

Sotva si lze představit větší debakl EMA než povolovací razítka pro Astru Zenecu!

Ale maně si vzpomínám, že podmínečnou registraci od svaté EMA dostal i Hydroxychloroquine. Už ji nemá. Ukázalo se, že šlo opět o flagrantní omyl…. Cituji:

„Byla tam obrovská očekávání. Tak, jak ta naděje přišla, tak i relativně brzy skončila,“ konstatovala ředitelka SÚKL. Americký úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) v polovině června po necelých třech měsících stáhl povolení pro mimořádné využití tohoto léku i podobné látky chlorochin.

Takže opravdu  EMA něco neprůstřelně garantuje? A u covidu zejména?

Co vlastně reprezentují ta povolení, co ty správné a bezpečné vakcíny mají a Sputnik V nikoliv?

To nám nejlépe ozřejmí mluvčí EMA Rebecca Hardingová:

„V současné době schválené vakcíny na covid-19 dostaly podmíněné rozhodnutí o zrychlené registraci, tzv. CMA, což je postup používaný v případě stavu nouze veřejného zdraví.“ Ani tyto očkovací látky nemají plnou registraci, CMA ale automaticky umožňuje jejich použití ve všech členských zemích, aniž by bylo nutné je posuzovat.

„CMA spolu s dalšími opatřeními pro rychlý postup, které zavedla EMA, jako jsou průběžné kontroly a urychlená vědecká doporučení, nám umožnily rychle schválit vakcíny na covid-19 s méně komplexním souborem dat, která budou zkompletována po autorizaci, aby se urychlilo schválení a zachránily životy při současném zabezpečení adekvátní úrovně kvality, bezpečnosti a účinnosti,“

Takže jde o jakýsi papír na 12 měsíců vydaný ve stavu krajní nouze, kdy se ověřování a  testování více méně  předstírá, mám li být  brutální. Státy  to mohou používat. Ve slepé víře  v autoritu zvanou EMA. Nedivím se potom, že Astra takhle razítka dostala. EMA je nejvíce  zajímavá tím, že zbavuje národní papaláše typu Blatný jakékoliv odpovědnosti, když se ukáže  nějaký lék co by průšvih. Pak to mají v richtiku – my nic, to EMA …..

Dodejme  ještě, že  výrobci všech  zatím povolených vakcín si jako základní podmínku pro dodávky  vyjednali, že nebudou voláni k odpovědnosti za případné škody na zdraví těch, co si jejich látku nechají aplikovat. S poukazem, že jde o experimentální urychleně vyvinutý přípravek. A  tudíž odmítají nést za jeho užití jakoukoliv odpovědnost. Tu převzali členské státy!  A  Fischer s Blatnými a dalšími věrozvěsty jediné víry pravé se ptají, kdo ponese  zodpovědnost za případné negativní důsledky u SputnikuV! Respektive - mají tu drzost! Že například by ten samý, kdo ji nese dnes u Pfizera, Moderny  a Astry?

Tatáž mluvčí  EMA – Rebecca Hardingová  ohledně  možnosti připuštění Sputniku V a dalších  léčiv, bez požehnání své agentury sdělila  toto:

„Na úrovni členských států existují právní a regulační nástroje (v článku 5, odstavci 2 o farmaceutické legislativě EU), které umožňují dočasné dodávky neschválených léků kvůli ohrožení veřejného zdraví. Je to řízeno národní legislativou v rámci programů národního nouzového použití. Tyto mechanismy neposkytují možnost jednat na úrovni EU, ale spíše předpokládají distribuci (v rámci EU) neautorizovaných léčiv v souladu s právními předpisy v každém členském státě.“

Od představitelky oné posvátné agentury slyšíme, že státy takovou pravomoc mají. Je to jen  a jen na nich. Na tom, zda se takového kroku odváží či nikoliv. Zda za něj přijmou odpovědnost. Zda hodlají s covidem rychle skoncovat nebo si držet židli a být ideologicky perfektní. Naši papaláši a politikáři mají odvahu jen a jen v případě ideologicky správného rizika. Jinak  halt!!!  Chráníme životy občanů! A ani se při tom nestydí!

Článek už má 2500 slov a ještě zdaleka nekončí. Slíbil jsem sobě i vám, že se s tématem Sputnik V a lžemi kolem něj vypořádám z gruntu.

Například s tvrzením, že Rusko nepožádalo v EU o registraci. Takže co jsou  fakta a co ideologická dojmologie?

EMA začala proces schvalování minulý týden na žádost německé pobočky ruské firmy. Nicméně je tohle všechno, co se Sputniku V a žádosti o schválení EU týká? Ani nápad!

Ptám se proč minulý týden, když čtu, že Rusko původně, dodávám, že už skoro před dvěma měsíci, žádost podalo u jiného orgánu. Tím je HMA sdružující ředitele národních úřadů zodpovědných za regulaci humánních a veterinárních léčivých přípravků v Evropském hospodářském prostoru.

Co to je HMA? Jaká je jeho úloha a v jakém vztahu je k EMA?

Tak především  HMA sdružuje ředitele národních úřadů zodpovědných za regulaci humánních a veterinárních léčivých přípravků v Evropském hospodářském prostoru.

Evropská léková agentura (European Medicines Agency – EMA) je od roku 2015 jediným orgánem, který má mít na starosti schvalování léků v celé EU. Nicméně sdružení šéfů jednotlivých státních lékových agentur (Heads of Medicines Agencies – HMA), tedy organizace starší než  EMA, nepřestalo existovat a je nadále aktivní. Dokonce řeší ve spolupráci s EMA i otázky vakcín proti covidu.

Důvodem pokračující činnosti HMA je skutečnost, že se Evropský hospodářský prostor nekryje s EU. Členy HMA je všech 27 členských zemí EU, a navíc tři ze čtyř členských států Evropského sdružení volného obchodu (Norsko, Island a Lichtenštejnsko) a také Británie.

Požehnání od HMA má tedy širší platnost než razítko od EMA.

Vedle  toho víme, že

...  obě organizace v prohlášení z 20. listopadu uvedly ve společném prohlášení, že spolupracují s Evropskou komisí na schvalování vakcín proti covidu-19 s tím, že vývoj těchto vakcín je klíčovým elementem pro zvládnutí pandemie.

Otázkou ale také je, proč HMA žádost neodmítla jako orgán, který není odpovědný, popřípadě proč, když spolupracuje s EMA, jí tuto žádost nepředala.

Navíc EMA a HMA  v loňském prohlášení vyzvaly, aby ty úřady, které umožnily jejich schválení v jedné či více zemích EU, také využily centralizovaného systému a zajistily tak, že se všechny dostanou do zemí EU ve stejnou chvíli a že nevznikla nerovnost v distribuci.

Takže

-HMA i EMA  spolupracují na schvalování vakcín, které vidí jako zásadní pro zvládnutí korony

-HMA  i  EMA  vyzývají k využívání centralizovaného schvalovacího systému

ale

-HMA NEPŘEDÁ EMA žádost Ruska o schválení. Které pochopitelně má zájem na  tom, aby  získalo  schválení pro co nejvíce států, tedy nad rozměr členů EU, ale chce i státy Evropského hospodářského prostoru!

To si Rusové dovolili! Vlastně – dovolili, aby  je HMA  sabotovala. A  ta, ač je součástí lékové legislativy EU a jde jí zásadně o poražení covidu,  tu sabotáž zrealizovala. Poslat ruskou žádost  do EMA zřejmě představovalo cosi za rámec její fantazie, kompetence a možností….

Pak tu máme vtipnou námitku, že Rusko má naočkováno asi 5% obyvatelstva a při tom dodává  Sputnik V jinam.

Dělá nám to obrovskou starost! Proč to dělají?  Ptá se Remišová, Fischer, Korčok a další. A nepřipadají si  ani trochu směšně!

Zkusme si představit jednoduchou situaci budoucího léta. Dejme tomu, že bude výjimečně  suché a voda se stane velkou vzácností. Jakkoliv si to nepřeji. A Korčokovi, Remišové nebo  Fischerovi chytne barák. Což opravdu nikomu z nich nepřeji. Přijedou místní hasiči s cisternou, leč jejich zásoba vody nestačí na celkové uhašení. Dozví se o tom hasičský sbor z vedlejší obce, kde je také katastrofální nedostatek vody. Nedbají, vytáhnou  z obecní studny poslední vodu a uhání k požáru. Už vidím Korčoka, Remišovou, Fischera jak jejich první otázkou na cizí hasiče, ještě než rozvinou hasiče je – a nebude vám v obci ta voda scházet, když je jí všude nedostatek?!

Přesně takhle vypadá naše momentální pozice s  covidem. Hoří nám barák. Potřebujeme  každou  kapku vody, respektive  vakcíny, která je  ihned k mání a je funkční.  Jenže Korčokům, Remišovým a Fischerům dělá největší starost, jak to bude s vodou ve vedlejší obci….   Je někdo, kdo tomu věří?

A pak tu máme ještě otázky typu, kdo ví jak to ti Rusové vyrábí a další podobné…

Tady se bude lámat chleba! Ptám se, jak asi AstraZeneca vyrobila tu šarži, kterou nyní  Rakousko zastavilo….

Nicméně kdybych se měl vsadit, tak na to, že

-žádný výrobce neprojde tak tvrdým screeningem jako Rusové

-žádný nebude muset doložit to, co oni

-žádné schvalování neproběhne tak na dlouhé lokty jako tohle

Když tohle všechno sečtu, pak mi z toho vychází, že  Sputnik V tu vysloveně  provizorní  a nic negarantující licenci od  EMA NEDOSTANE!

Zejména, je-li pravdivý tento twítt, který má být od Lavrova:


Čas ukáže, jak moc  jsem se spletl. V každém případě - tohle je momentální komplexní  Sputnikstory.

Dodatek z pondělního dopoledne:

Nejen Kosa  se  zabývá okolnostmi  kolem Sputniku.  Na jeho registraci, či spíše neregistraci se zaměřil i přední slovenský politolog Eduard  Chmelár. A přišel s mimořádně  zajímavými zjištěními. Cituji:

Skutočnosť je podľa slov analytika Chmelára taká, že vláda Ruskej federácie skontaktovala Európsku liekovú agentúru s cieľom zistiť možnosti tzv. rolling review, čo je zrýchlený proces registrácie. „To znamená, že nepožiadali o klasickú registráciu z tých dôvodov, aby ju dostali v zrýchlenom konaní, lebo celý proces trvá dlhé mesiace – a na tom, aby to išlo rýchlejšie, by malo záležať predovšetkým Európanom.“

„Pripomeňme zvlášť niektorým nabudeným aktivistom, že to nie je prihláška do čitateľského klubu, ale komplikovaný a zdĺhavý proces. Najpikantnejšie na tom je, že celý čas to visí na webe Európskej liekovej agentúry a nikto – ani politici, ani vedci, ani novinári – si túto informáciu neoverili. Dopĺňam pre tých, ktorí to nepochopili: EMA púšťa vakcíny na trh až po priebežnom hodnotení (rolling review) – ale tento súhlas musia dať orgány EMA vopred, aby výrobca mohol žiadosť o začiatok tohto procesu vôbec podať. Keďže tak Európska lieková agentúra doteraz neurobila, iniciatíva momentálne nie je na strane Ruska. Takže treba tlačiť na EMA, nie na Moskvu.“

Otázkou je podľa neho to, či máme neschopných expertov alebo je za tým zámer. „Logické by totiž bolo, keby sa politici nesústreďovali na vytváranie paranoidnej konštrukcie o medzinárodnom sprisahaní Moskvy, ale hľadali odpovede tam, kde sa najviac obracajú so vzopätými rukami: v Bruseli.“

Dodatek z pondělního poledne:

Na  českých serverech  se objevila informace, v podstatě popsaná už tímhle titulkem

Neschvalujte Sputnik V k nouzovému použití, vyzývá EMA státy EU

Hlavním sdělením je  toto:

Předsedkyně správní rady Evropské agentury pro léčivé prostředky (EMA) Christa Wirthumerová-Hocheová v neděli vyzvala členské státy Evropské unie, aby neschvalovaly nouzové nasazení ruské vakcíny proti covidu-19 Sputnik V ve svých zemích, dokud EMA sama dostatečně neposoudí její bezpečnost a efektivitu.

Výše  v mém článku je popsáno, že členské země podle legislativy EU MAJÍ suverénní právo, zejména v krizových situacích, si nezávisle pro použití ve VLASTNÍ ZEMI schválit si nouzové  užívání  jakéhokoliv medikamentu! 

Šéfka  EMA, nyní  žádá, aby U SPUTNIKU se tohoto práva vzdaly.U Remdesiviru a oněch ostatních přípravků proti Covidu, které jsou v textu vyjmenovány jí to nevadilo a nevadí. Pouze  u  Sputniku. Ačkoli očkovacích vakcin, díky nedbalosti vedení EU a čachrům výrobců, prostě není a dohledné kritické době NEBUDE  DOST!

Co že tvrdí Lavrov?  Že USA ohledně svých geopolitických zájmů intervenují kde se dá a jak se  dá proti Sputniku.

Zopakujme si i Korčoka:

„Je zjevné, že tato vakcína už není jen vakcínou, je to nástroj hybridní války. Tento politický nástroj nás rozděluje doma, rozděluje nás v zahraničí. Prostřednictvím tohoto nástroje se vykresluje EU jako něco, co selhává,

Ano Korčok a další mají pravdu.

Vakcína už není jen vakcína.  Nýbrž nástroj hybridní  války. Západních elit proti vlastním lidem! A EU selhává v přímém přenosu. Výkřiky šéfové EMA Christy Wirthumerové-Hocheové to, nad jakoukoliv pochybnst, POTVRZUJÍ! Dodávám, k mému obrovskému politování!!!!!  Jsem zásadní fanda EU. Ale nikoliv té, kde rozhoduje Christa Wirthumerová-Hocheová, Korčokové a podobní!

Životy evropských občanů jsou evidentně to poslední, co tyhle zajímá!

Už při vydání článku jste četli, že nevěřím, že EMA Sputnik schválí. Nyní to mám za naprosto jisté. Jenže když v Maďarsku, případně na Slovensku ,v Rakousku nebo jinde v EU jej budou dva měsíce používat naostro  a budou zde hmatatelné zkušenosti, tak o čem chce EMA bádat a co hodlá jako schvalovat? Nebo naopak neschvalovat?

Naše politické elity mají vysloveně panický strach ze Sputniku. Protože by Rusko představil jinak, než jak ho oni denně vykreslují!



82 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Snad se tě SPUTNIKU snad se tě dočkáme.

      Smazat
    2. Snad ano nebo tu západní nespolehlivou vakcínu ani náhodou.

      Smazat
    3. Jsme oba ockovani nejakou vakcinou ze zapadu, ale klidne bych si dal Sputnika, a doufam, ze ruske vyslanectvi zde bude nejaky mit, a jestli bude a dozvim se to tak tam pudu skemrat a s chuti zaplatim, a EU muze jit i s Andulou a Lejnovou do riti

      Smazat
    4. Pane jo, hodně dobrý rozbor.

      Smazat
    5. Basos, dvojí očkování? To snad ne. A ještě k tomu dvěma ruznými vakcínami...

      Smazat
    6. J.J.- možné to je, protože ještě nebylo vysvětleno, co je potřeba(protilátky?), když ani po prodělání kovidu se nevytvoří. Také doba ochrany očkováním není vyjasněna.

      Smazat
    7. M.Povolny, přeočkovat možná ano, to se delávalo, ale ty dvě různé vakcíny, nevím. Zeptám se kamaráda doktora. Pokud teda bude vědět...

      Vakcinace c19 by prý měla být minimálně na dva roky na příslušnou mutaci.

      Smazat
    8. J.J.....rozhodne Sputnika snesu, snasim 63 let manzelstvi, takze Sputnik - easy. mimo toho jsem zde za Bolsevika chlastal Moskovskoju wodku

      Smazat
    9. 22:27
      Copak vy, ale manželka!
      Nemá svatozář?
      :-) :-) :-)

      Smazat
    10. Basos opět zabodoval! :))

      Smazat
  2. Včera se před Ministerstvem zdravotnictví demonstrativně zastřelil nějaký starší muž. Chvíli jsem tajně doufal, že by to mohl být náš milovaný Unhown. Protože šílenej je na to dost. Později jsem však tuto představu zapudil, protože při jeho žalostném mentálním stavu by asi těžko mohl vůbec najít cestu na nádraží v Liberci, aby mohl do té Prahy dojet. Jedině že by našel nějakého dobrovolníka, který by ho tam dovezl na kriplkáře. Takže zase nic. Snad příště.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myslíte, že je Hown starší muž? Já ho tipoval na usmrkanou smažku se sorošvejškou; ti teď oplývaj takovým rozhledem.. V každým případě těžkej frustrát.
      K tomu blbej jak Laudátovej pes. Blbost. Žádnej pes nemůže bejt blbější jak Laudát nebo Hown. To by ho ostatní psy roztrhali. To jen lidstvo toleruje takový nepovedena.

      Hm... Mě už Hown vlastně přestal vadit, beru ty jeho orgasmy spíš jako kravince na louce. Jdu, podvědomně se jim vyhýbám, aniž je vědomě registruju, a sem tam do toho šlápnu. Tak si drobet zasprosťačím, někdy se, když je to obzvlášť povedenej exemplář, dokonce i zasměju, jako třeba s tím bilionem a rozpočtem, a sunu se dál.
      Ale stálo by za to vidět Howna in natura při páchání těch kokotin. Jak se při tom tváří a tak.
      Nejspíš by to ale dopadlo jako s tím Čapkovým anonynem.

      Jejda! Já myslel že si děláte kozy, tak jsem si odskočil na Koninky a on se vážně někdo nanominoval na Darwinovu cenu. Budiž mu země lehká, pitomcoj. Kdyby šel před tím udělat pořádek na ministerstvo, moh mít pomník, nebo aspoň nějaká ulice se mohla po něm jmenovat, ale takhle?
      Takovýhle gesta prostě neberu. Ať je to dědek, nebo študák.

      Smazat
    2. Milane, Unhown je zapruzelej pětašedesátiletej důchodce z Liberce. Tedy nic proti důchodcům. On však jen potvrzuje známé pravidlo, že když je někdo blbej už v mládí, tak je stejně blbej i ve stáří. Protože věkem se nemoudří, jen se získávají zkušenosti, které moudrý člověk zužitkuje, ale blbci jsou k ničemu.

      Smazat
    3. Kubrte, moje babička, kterou tady často cituju (a ještě strejdu Josefa, taky těžkej samorost jako bábrle) to říkala takhle: Blbost je nezničitelná, nekonečná jako vesmír. To značí, že z mladýho blbce nevyroste mudrc, ale starej idiot, poněvač se v něm ta blbost nastřádá. Vlastně jsem vyrůstal na jejích průpovídkách a strejdovejch ponaučeních.
      Z Liberce? Pak to je ten blbeček jménem Libor, co se někdy minulej rok pokoušel i kyberšikanu Helči (Helanov). Krom toho že je starej a blbej je taky děsně prolhanej. Jednou důchodce, pak zase chlap v plnej síle se třema smradama, a bůhví co se mi tenkrát ještě pokoušel nablejt, co už jsem zapomněl. Nebo že by liberecko oplývalo vícero idioty?

      No, ještě abyste měl něco proti svej budoucnosti! (Rozuměj důchodcům - jen lacinej vtip.)

      Smazat
  3. Včera jsem letmo zaregistroval blábolení J. Soukupa na TV Barandov. Postavil se za Blatného v jeho "skálopevném" postoji v použití ruské (čínské) vakcíny. Ten člověk je úplně mimo. On nechápe, že jde o mimořádné opatření k momentálnímu zastavení prudkého růstu těžkých případů. Finálním řešením je vlastní výroba. Jedno, zda podle zakoupené licence, nebo vlastním vývojem. Při předpokládané účinnosti vakcín cca jeden rok, budeme muset očkovat každý rok jednu třetinu až polovinu populace. A takovou porci nemůžeme dlouhodobě řešit pouhým dovozem. To by polovina odvedeného zdravotního pojištění šla jenom na nákup vakcín.
    Soukup si ještě rýpnul do Rusů, že nepožádali EMA dříve o schválení Sputniku. Ten vůl nechápe, že v roli prosebníků jsme my, ne Rusové. Nám umírají lidé a nám umírá ekonomika! A Bruselu je to fuk! Ten má naopak zájem, aby do EU žádná další konkurence nepronikla. U Rusů stojí v dlouhé frontě přes padesát zemí světa. Tak že mají kšeftů víc, než stačí vyrábět a nějaká EU jim je u prdele.
    Skutečně, myšlenkové pochody některých lidí jsou k nepochopení. Oni mají své jisté. Kdyby byly jejich platy závislé na jejich pracovním výkonu, resp. konečném výsledku jejich práce, byli by jsme svědky úplně jiných přístupů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Soukup není mimo, Soukup od počátku sleduje svůj vlastní cíl, etablovat se v politice, když už mu podnikání zase tak nejde. nejprve to zkusil věcnou a podloženou kritikou ČT, nyní si odhadl, že bude lépe připojit se k druhé straně a jak lezl Zemanovi kamsi, nyní jej nesnáší, s Babišem totéž...víc jej nezajímá a ten k´jeho blbý slogan - já vám to vysvětlím, když o tématu nemá potuchy je fakt něco.

      Smazat
    2. 7,46
      Pak nevím, zda ten vstup do politiky neuchopil za špatný konec.
      Jedno z mála, na čem se shodne koalice i opozice, je očkování významné části populace, jakožto zvládnutí současného, nepříznivého vývoje. Lišší se pouze v tom, že někteří prosazují pouze západní vakcíny, jiným je jedno čím se bude očkovat. Hlavně že to bude rychle.
      Za situace, kdy západ notoricky krátí dodávky do EU, jedno z jakého důvodu, ale hlavně, ani prognóza zvýšení oněch dodávek se nelepší, by měl úspěšný politik prosazovat všechno, co lidem uleví. A to jak zdravotně, tak ekonomicky.
      Na netu se sice občas vyjadřují skalní odpůrci ruské, nebo čínské vakcíny. Jsem ale přesvědčený, že by rychle změnili názor, kdyby jim, nebo jejich blízkým, začalo jít skutečně o život. Pak jim začne být jedno, co jim píchnou. Hlavně že jim to pomůže.

      Smazat
    3. 8,47
      Ty jsi normální debil! Mě je fuk, kdo za mne bude kopat. Pokud se jeho názory shodnou s mými, budu ho třeba i volit. Pokud se rozejdeme, tak se rozejdeme.
      Stejný postoj mám naprosto ke všem politikům.
      Paradoxně, jsem stejně kritický třeba i k Zemanovi. Pouze debilové, jako jsi ty, mu vyčítají kundy a slivovici. Já mu vyčítám vstup do NATO, souhlas s bombardováním Srbska, nebo privatizaci bank. Ale to je nad tvé rozumové možnosti.

      Smazat
    4. Spoukup je jako kolovrátek, začíná tu jeho show "hrozitální apokalypsou" a jak sjede řeč na Sputnik, tak najednou "onanuje" že ruští vědci jsou světová špička, ale pak to zazdí protipólem, kde a jak se to vyrábí, jaká je výrobní kvalita, jak kdyby se to vyrábělo v zemlijance. Stále jako kefemlýnek dokola. Ještě jsem ho neslyšel, že by nás obohatil informací kvalitou a špičkovou výrobou Pfizeru, Moderny nebo Astry. Bývalý havlista a ODSák se v něm nezapře, smrdí na sto honů, nedivil bych se kdyby z vychcanosti nevnutil smažkám. Parkrát jsem si to nechtěně poslechl a stále stejný kolovrátek.

      Smazat
    5. Spoukup je jako kolovrátek, začíná tu jeho show "hrozitální apokalypsou" a jak sjede řeč na Sputnik, tak najednou "onanuje" že ruští vědci jsou světová špička, ale pak to zazdí protipólem, kde a jak se to vyrábí, jaká je výrobní kvalita, jak kdyby se to vyrábělo v zemlijance. Stále jako kefemlýnek dokola. Ještě jsem ho neslyšel, že by nás obohatil informací kvalitou a špičkovou výrobou Pfizeru, Moderny nebo Astry. Bývalý havlista a ODSák se v něm nezapře, smrdí na sto honů, nedivil bych se kdyby z vychcanosti nevnutil smažkám. Parkrát jsem si to nechtěně poslechl a stále stejný kolovrátek.

      Smazat
    6. Spoukup je jako kolovrátek, začíná tu jeho show "hrozitální apokalypsou" a jak sjede řeč na Sputnik, tak najednou "onanuje" že ruští vědci jsou světová špička, ale pak to zazdí protipólem, kde a jak se to vyrábí, jaká je výrobní kvalita, jak kdyby se to vyrábělo v zemlijance. Stále jako kefemlýnek dokola. Ještě jsem ho neslyšel, že by nás obohatil informací kvalitou a špičkovou výrobou Pfizeru, Moderny nebo Astry. Bývalý havlista a ODSák se v něm nezapře, smrdí na sto honů, nedivil bych se kdyby z vychcanosti nevnutil smažkám. Parkrát jsem si to nechtěně poslechl a stále stejný kolovrátek.

      Smazat
    7. 7:46
      Soukup nesleduje žádný plán. On má své zážitky s ČT a se Zemanem by v řadě věcí souhlasil, ALE liberálním šmejdům se povedl nátlak na něj. Byla na něj spousta žalob a rada pro TV vysílání mu dávala účelové pokuty, ačkoliv třeba lži na ČT zametá pod koberec, a hrozili mu odebráním licence, když bude dál zastávat anti-ČT linku. Nakonec to Soukup vzdal a začal šířit liberální bláboly ve shodě s ostatními. A rázem mu klesla sledovanost, pochopitelně, ale má klid na svůj byznys. Bohužel. Další důkaz, že v našem banánistánu žádná demokracie není a ti největší kecalové o demokracii jsou ti největší cenzoři, fašisti a zločinci v čele s ČT a zlodějem Dvořákem (viz nedávné extempore ohledně jeho "tajného výpalného").

      Smazat
  4. A navíc je to s tím požádáním dezinformace, jak jsem před chvílí zjistil z článku. Kdyby za tou imbecilitou nebyli zbytečně mrtví, byl bych za ni vlastně rád, že si tak pilně řežou větev pod sebou. Vážně - já bych jim napařil výjimečnej trest. Co jsou nějaký ulitý šušně proti stovkám, ne-li tisícům, zbytečně mrtvých spoluobčanů? Škoda slov.

    Ostatně proto volím SPD. Kvůli přímé demokracii a osobní odpovědnosti.

    OdpovědětSmazat
  5. Odpovědi
    1. Marceli, máte plnou pravdu, ale váš výkřik je mimo téma článku. Tohle dělají s oblibou trolové.

      Smazat
  6. Sputnik sem, Sputnik tam!!
    I dokonce pan Dr. Campbell(890.0000 subscribers) na YouTube se vyjadril velice positivne o Sputniku. Problem je v tom : Jak bezny SMRTELNIK muze najit jednoduche zhodnoceni existujicich vaccin a cisla!!! jak funguji !!! Jen cisla prosim, zadnou politiku.

    OdpovědětSmazat
  7. Věř a víra tvá tě uzdraví ...

    Já nevím, do jaké míry jsou vakcíny skutečně účinné, ale spousta lidí tomu věří. Tak proč jim to odpírat?

    V současném prohnilém světě nelze zcela vyloučit žádnou možnost. Ani tu, že má pandemie sloužit k redukci lidské rasy, nebo podobně zvrhlému cíli. Potom nelze zavrhnout ani možnost, o které opatrně mluví někteří odborníci, a to, že nové mutace nejsou mutacemi původního viru, ale úplně novými viry, úmyslně vypouštěnými po světě. Pak lze úspěšně pochybovat o účinnosti stávajících vakcín na nové "mutace".
    Ale nic proti ničemu. Pokud lidem pomůže alespoň ten pocit "ochrany", proč jim ho nedopřát. Konec konců, o odolnosti organismu často rozhoduje i duševní pohoda. Ty, kteří žijí dlouhodobě ve stresu, podléhají snáz i jiným chorobám.

    OdpovědětSmazat
  8. Zaregistroval někdo,že je i u nás problém kolem očkovaní Pfizerem a Astra Zenekou.Bylo zaregistrováno 8 případů s vedlejšími účinky,tak některé marže zůstávají ve skladech.
    Bohužel,jen to nikdo neřekne veřejně,jsou to přeci vakcíny naších přátel,kdyby to byla Ruská vakcína,tak to víme hned.
    Vůbec neuvažuji o očkování těmito sajrajty naších přátel.Nevím sice,když je vakcína tak zmražena,jestli ji před vpichem ohřejí na tělovou teplotu,jinak takto zmražena,okamžitě zmrazí čáet těla kolem vpichu a vytvoří krevní sraženinu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ve skladu zustava rezerva, kterou si stat drzi, aby bylo na druhe kolo ockovani, kdyby doslo k vypadku dodavek.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Jak by asi mohli vpichovat neco zmrazeneho? Uz toto nedava smysl.

      Smazat
    4. Oni ty vakciny rozmrazuji, ale jak uz to tak byva, co je jednou rozmrazeno uz se znovu nezamrazuje. Jinymi slovy ty davky musi ten den (spis ctvrtden) pouzit, jinak se muzou vyhodit.

      Smazat
  9. Odpovědi
    1. Ty jsi je po jednom obíhal? Tak to klobouk dolů!

      Smazat
    2. A 100% čtenářů NR odmítá tebe, imbecilní trolle.

      Smazat
    3. Jak jsi je spočítal unkhovne ve vaší gáj-retard komunitě na Klinice? Zase jsi se uvolnil z kazajky KKTe?

      Smazat
  10. A kdy to bude? Dnes jsem zaregistroval zprávu o dalším krácení dodávek Astra Zeneca do EU. Podobně se chovají i Pfizer s Modernou. Tak že na ty "mladší" dojde řada tak někdy za jeden až dva roky.

    OdpovědětSmazat
  11. Tak se děje i v Rusku. Pouze hovinky o tom zapomněly napsat.

    OdpovědětSmazat
  12. Již 24.3.2020 zveřejnil profesor Beran na webu proLékaře.cz / COVID-19 : INOSIN PRANOBEX A JEHO MOŽNOSTI V PREVENCI A V LÉČBĚ AKUTNÍ RESPIRAČNÍ VIROVÉ INFEKCE VČETNĚ COVID-19 , Ignorace tohoto poznatku nezpochybnitelného odborníka o 40let starém léku možná stála mnoho lidského utrpení což by svědčilo o naprostém diletantsví MZ, SUKLU. Namísto toho se zde experimentuje s vakcínami u kterých se teprve čeká, odhaduje délka imunity, vedlejší účinky apod.
    Totéž se týká rychlokvašek léků zahraničních firem remdesivir , dexametazon, Bamlanivimab, Casirivimab a imdevimab, kterým Ministerstvo zdravotnictví jeho používání dočasně povolilo či povolí.
    O uvolnění ISOPRINOSINE za pár kaček se pouze uvažuje a tak si mnoho lidí začíná myslet, pokud se lék uvolní a potvrdí velká účinnost, kdo ponese odpovědnost za roční ignorování možné léčby 40 let starým levným lékem, oproti jiným lékům s minimálními vedlejšími účinky........... Že by opět vítězily peníze nad zdravým rozumem

    OdpovědětSmazat
  13. Je to příšerné, co jsou naši politici ochotni udělat, aby vyhověli západní demokracii (= nátlaku USA).Klidně nás nechají umírat.Nejlépe se mají ti,výše zmiňovaní, kteří jen západ papouškují.To,že je Sputnik V v 30 zemích světa s cenou do 30$ a naše západní dovezené za 300$ nevadí? Babiš po troškách dováží s představou, že budou, ale zase nebudou!To je opravdu hrozná perspektiva. Mně se ale opravdu, ještě jednou opravdu nechce zemřít za Ty tzv. západní hodnoty.Na závěr je jasné, že ten Sputnik jen tak certifikaci, přes ty keci, NEDOSTANE!!!???

    OdpovědětSmazat
  14. Od postoje,kdy mě členství v EU nevadilo, ač jsem se neúčastnil hlasování,jsem došel postupně k dnešnímu postoji, zejména po oněch zásadních změnách smlouvy s EU.
    Nic jiného než odejít z EU,jinak to bude postupná likvidace národa i státu. Dokládá to i činnost tak.zv. evropské agentury, ale to je jenom střípek.

    OdpovědětSmazat
  15. 8,41
    Ale o důvodu nezájmu se tam nepíše. Pokud je to skutečně pravda.
    V Rusku se nezavírá ekonomika. Hospody, obchody, kina, divadla,... jsou normálně otevřené a fungují. Lidi nosí roušky a respirátory, dodržují základní opatření a počet nových případů se pohybuje okolo stovky denně na sto tisíc obyvatel. Jenom pro upřesnění, my máme všechno zalígrované a ty nejlepší okresy mají trojnásobek. O těch nejhorších raději ani nepíšu.

    OdpovědětSmazat
  16. To jsou hnusný jména léků, už ty vzbuzují u hrůzu z toho, co v nich je. Ale to je jedno, snad pomáhají, musí se používat, protože očkování nespasi ty nemocne, to je jen prevence. O isoprinosinu v článku ani muk. Jinak, ten fischer musí být hroznej hnusak, každá věta lež a manipulace, fuj. Jestli někdo má jako nástroj války očkování, které zachraňuje životy, tak co ma za zbrane protistrana, byrokratické zákazy, lži, zastrašování, vytváření chaosu. Taky pěkna zásoba.

    OdpovědětSmazat
  17. Svědectví českého občana, jak v Rusku zvládají epidemii Covid-19, které uvádíme v celém znění v nepozměněné formě.

    Právě jsem se vrátil z krátké služební cesty z Ruska, konkrétně z 20ti milionové metropole Moskvy a nedá mně to, abych se s Vámi nepodělil jak si tam ti Rusové žijí v té strašné době kovidové, když tedy podle našich mainstream médií jim vše kolabuje, hlavně zdravotnictví a ta strašná podvodná vakcína nefunguje...

    Takže po příletu a cestou do centra Moskvy klasické zácpy. Po ubytování krátká vycházka a světe div se večeře v otevřené restauraci plné lidí. Vše je otevřeno, obchody, centra, restaurace, kavárny, kluby, kina i divadla. Život funguje naprosto normálně, vše otevřeno.

    Většina ale poctivě nosí roušky nebo respirátory.Všechny sporty i naše sportovní střelba fungují také.

    Rusko dnes má na 100 tisíc obyvatel 100 pozitivních. Mluvil jsem osobně s mnoha lidmi a všichni jsou víceméně v klidu a v pohodě. V lékárnách mají mnoho různých léků (tablety proti virovým onemocněním). Vakcína Sputnik V je očkována starým lidem a těm, kdo mají zájem, zcela bez problémů a je jí dostatek. Dokonce i mně nabízeli možnost bezplatné vakcinace. Nyní finálně testují novou vakcínu Sputnik Light.

    Každý večer v tv jedou reklamy jakým způsobem se mají lidé a starší lidé preventivně bránit onemocnění, tedy užívat vitamíny C, D a Zinek, pít dostatek tekutin a každý den být na čerstvém vzduchu a také nosit roušky nebo respirátory a mít pohybové aktivity.
    Testování PCR testy z dutiny ústní nebo nosu probíhá také témeř všude, bez front a davů.

    A teď to hlavní! Ceny testů PCR! Testy PCR jsou ve třech cenových úrovních pro samoplátce.

    PCR stěr z dutiny ústní i nosu a mezinárodní certifikát s výsledkem do 24 hodin je v převodu za 550,- Kč.
    PCR stěr z dutiny ústní i nosu a mezinárodní certifikát s výsledkem do 3 hodin je v převodu za 750,- Kč.
    No a pecka největší, PCR stěr z dutiny ústní i nosu s výsledkem do 90 minut je za celých 1000,- Kč.


    TO PÍŠI PROTO, ABY JSTE VĚDĚLI, JAK NÁS TADY DOMA V ČR NESTOUDNĚ OKRÁDAJÍ!!!!!

    Já jako samoplátce před touto cestou jsem za PCR test se špejlí strčenou asi až do mozku a mezinárodním potvrzením s výsledkem čekal 24 hodin a zaplatil 1700,- Kč!!!!!

    Nejsem Rusofil, ale myslím, že tam je svět ještě v pořádku.

    O rozčarování, vzteku a bezmoci po příletu domů do ČR je zbytečné psát. Někde je něco špatně a jsem zvědavý, jak dlouho ze sebe necháme dělat okrádané, tupé stádo.

    OdpovědětSmazat
  18. The Times: V Německu uznali efektivitu ruské vakcíny Sputnik V

    „Je to dobrá vakcína a předpokládám, že bude povolena k použití v EU,“ řekl odborník v interview pro Rheinische Post.

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021031213313935-the-times-v-nemecku-uznali-efektivitu-ruske-vakciny-sputnik-v/

    OdpovědětSmazat
  19. Bude třeba připravit právní žalobu na vládu a ostatní politické loutky za trestný čin "Genocida národa" a všechny tyto zrádce, kolaboranty, lháře, tuneláře a zločince řádně soudit, odsoudit a po právu popravit (pověsit) !
    Pokud lidem nedojde, že se jedná skutečně o strašlivé zločiny, jichž se režim a jeho loutky a přisluhovači dopouštějí na vlastním národě, za který si zaslouží smrt, tak se nemůže nic změnit k lepšímu.
    VAKCINACE NIC NEZMĚNÍ i kdyby vakcíny fungovaly a neměly tragické účinky !
    Zákulisní zločinci, jež tuto podvodnou pseudopandémii rozpoutali, pošlou do světa další mutace odolné vakcínám nebo vypustí ještě horší svinstva, protože jejich cílem je likvidace stávající civilizace a nastolení své totální fašistické nadvlády nad těmi, kteří přežijí.
    Jedinou šancí pro lidstvo je, že hromadně povstane a odstraní všechny politické loutky ve všech zemích světa, zlikviduje všechny parazity i současný PARAZITCKÝ systém vládnoucí pod vývěskou liberální demokracie a tržního kapitalismus.
    Ve skutečnosti se jedná o liberální fašismus jako nejvyšší formy tlupo-elitářského systému. Pouze likvidace SYSTÉMU s jeho tvůrci, protagonisty, šiřiteli a obhájci dá lidstvu šanci přežít.
    Probíhá skutečná celosvětová válka elit proti ostatnímu lidstvu. Kdo to nepochopil, zemře jako hlupák a nebude ho škoda ! Pouze likvidace plutokratů, oligarchů, banksterů, mediokratů a celého zločinného systému včetně jeho slouhů dá šanci na změnu SYSTÉMU. Budou to jen zanedbatelné "kolaterální ztráty", jak s oblibou tvrdí tito psychopati po každé jimi rozpoutané válce. Je však třeba aby těmito kolaterárními ztrátami tentokráte byli ONI a ne miliony či miliardy obyvatel planety.
    Souhlasu netřeba !

    OdpovědětSmazat
  20. Není se co divit,
    rozhodne to Merkel, jinak "Sputnik ten těžkej chleba má".

    OdpovědětSmazat
  21. Množství slušných a necinknutých odborníků již označilo Sputnik za dobrou a chytrou vakcínu. Pro mne je výrazně směrodatný názor prezidenta Zemana,který je inteligentní a má k dispozici řadu odborných názorů. Pakliže se náš prezident pustil ostře do Blatného a Stérové - asi už věděl přesně proč.Oba totiž veřejně upřednostnili v situaci ve které náš stát je (umírají stovky pacientů) razítko EU před vakcínou z Ruska. Zeman je pro mne důvěryhodná osobnost,
    která do zadnice nadnárodním společnostem silnějším než státy prostě neleze. Takže "Pešek" zbývá na strejdu Blatného,který mi připadal jako docela slušný člověk na svém místě. Ale už ne. Má na krku osudy stovek lidí co zemřeli a zemřou - ač nemuseli. Tak to teď vypadá. A Babiš
    mezitím bruslí v Izraeli - ale Zemanovi neubruslí...

    OdpovědětSmazat
  22. Je potřeba, aby vznikla iniciativa občanů, kteří mají zájem o očkování SPUTNIKEM. Nemám o podobných možnostech žádné povědomí, ale něco musí existovat. Iniciovat by to mohla třeba SPD, formou nějaké petice.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že po zaočkování Sputnikem vás pak nemusí ošetřit v nemocnici v rámci pojistění, když třeba budete mít problémy s ledvinami nebo jakoukoliv jinou diagnozu. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se to vztáhlo i na úrazy a spontánní potraty... V podstatě na jakoukoliv nemocniční nebo ambulantní péči včetně porodů. Takže zdravotní péče by byla jen pro zaočkované západní vakcínou. Ostatní by jen platili povinné pojistění, protože do systému peněz třeba.

      Smazat
    2. J.J.-i v tom čpí ono "politikum" místo "milosrdenství".

      Smazat
    3. Šíření strachu z jedné konkrétní vakcíny která má ve světě velmi dobré reference má své příčiny. Jednak je to obchodní zájem konkurence. Druhak je to snaha o zastrašení potencionálních klientů a nakonec jde zřejmě i o důsledek studené války mezi USA a Ruskem a roli jejich agentů. - Kdo má celkově lepší výsledky v boji s pandemií ?Informace jsou všude na NETu ,stačí je jen posbírat. USA se statisíci mrtvými to není. Biden to ví a snaží se uchlácholit Američany penězi. Každý z nich dostane brzy od státu cca 35 tisíc dolarů. Tak by se choval jen socialistický stát. V té hrozné krizi je to ale asi dobré řešení.

      Smazat
    4. "... Ruskému prezidentovi Vladimiru Putinovi a čínské hlavě státu Si Ťin-pchingovi se už podařilo vrazit klín do unijní solidarity v podobě pokušení pro euroskeptické vlády v Maďarsku, Polsku a nyní v Česku opustit pozice a vydat se cestou zajištění vlastních vakcín..."

      Další případy s Astrou dál výrazně podrývají důvěru v očkování touto vakcínou. Množí se případy s vyšším výskytem myelitidy, než je tomu v bežné populaci. V USA zemřela 39 letá zdravotní sestra, na Slovensku stejně stará učitelka. Obě úplně zdravé, pár dní po očkování Astrou. Nežádoucí účinky se můžou objevit i po delší době. A můžou vnést nedůvěru v Modernu a Pfizer.

      Několikrát jsem pátral po nežádoucích účincích ruské vakcíny, ale nikde nic závažného není uvedeno. Přitom je aplikováno už několik milionů dávek a už si toho, i vysoké účinnosti, všimli také v EU. Italie má dokonce v úmyslu po zkušenostech v Bergamu Sputnik vyrábět. Začíná poplach. Možná indické vakcíně se tolik věřit nebude, ale Sputnik a Sinopharm je jiná kategorie. Zvlášť Sputnik s jeho vysokou účinností. V této souvislosti bych se nedivil, kdyby se kdesi, třeba v Kolumbii, se náhle objevily stovky či tisíce postižených někde v chudinských čtvrtích po očkování touto "hybridní hrozbou" a bude vymalováno.

      Smazat
    5. J.J. docela tomu věřím, že na diskreditaci použijí "novičok".

      Smazat
    6. Jo Novičok? No to by byla teda prasárna... Ona by stačila i nějaká kontaminace.

      Smazat
    7. J.J. dal jsem to do uvozovek a myslel to samé.

      Smazat
    8. Já jsem vám porozuměl. Ještě uvidíme jak se to bude vyvíjet. Evropa stále není moc stabilizovaná, viditelný pokles je snad jen v Británii.

      Smazat
    9. Ještě něco ohledně provokací a sabotáží. Je to z Kremlu, takže žádná FB story.

      ... USA a ich spojenci majú v pláne, kvôli rastúcemu dopytu po ruskej vakcíne Sputnik V, začať rozsiahlu informačnú kampaň, ktorá by diskreditovala Rusko v súvislosti s pandémiou koronavírusu. V piatok to oznámil vysoko postavený zdroj v Kremli...

      ... najmä „prostredníctvom kontrolovaných mimovládnych organizácií, ako je napr. Agentúra USA pre medzinárodný rozvoj, nadácia Georgea Sorosa, Nadácia Thomson Reuters, a médií BBC, Reuters či Internews pripravujú scenár informačného útoku na Sputnik V“....

      ... je plánovaná podpora propagovanej tézy o neúčinnosti a nebezpečnosti vakcíny, rovnako ako zinscenované masové úmrtia ľudí údajne v dôsledku užívania tejto látky ...

      ... USA a ich spojenci zároveň plánujú poskytovať, odhaľovanie materiálov o "nekompetentnosti" ruských špecialistov v oblasti očkovania a imunológie ...

      ... "Na Západe spôsobilo uznanie našej vakcíny týmito krajinami prudký nárast protiruskej propagandy. Holandské médiá konkrétne nepredstavujú náš Sputnik V ako liek na covid-19, ale ako, páku Kremľa k rozdeleniu Európskej únie ‚či nástroj moskovskej propagandy"...


      Slovenská rezidentka Čaputová:

      "Použitie ruskej vakcíny Sputnik V nie je prejavom odvahy ani dôkazom diplomatického úspechu. Ide skôr o odmietnutie pravidiel prijatých v medicíne, ktoré zaručujú najvyššie bezpečnostné štandardy pre ľudí", vyhlásila Čaputová po stretnutí s riaditeľkou Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv Zuzanou Baťovou.

      Ještě poznámka: rezidentka, šéfka slovenského ŠÚKL a manžel šéfky ŠÚKL jsou vyznavači progresivního liberalismu.

      Smazat
  23. Dôkazy o tom, že ochorenie Covid-19 nie je spôsobené koronavírusom ale intoxikáciou, poskytuje mnoho popredných lekárov.
    Video je z roku 2019 ale s týmto pánom je možné aj dnes dojednať v Mníchove osobné stretnutie, kde vám poskytne všetky kompromitujúce dôkazy použiteľné pre právne účely. Počítajte však s tým, že ak podáte trestné oznámenie na armádu NATO, budete miliontý v poradí, každá inštitúcia v EU vás odignoruje, navyše vás označia za ultrapravicového konšpiračného extrémistu, hoci budete poskytovať nevyvrátiteľné dôkazy. Na súdoch, na policii leží stovka nespracovaných oznámení voči sprejovaniu chemtrails. Zostáva nám už len počkať na čas, keď bude do očí bijúce, že vlády poškodzujú ľudí.

    Predtým však zabijú miliony ľudí očkovaním, mnoho ľudí zostane trvale chorých, závislých na liekoch po zvyšok svojho života. Môžme s tým mnoho spraviť šírením pravdy ďalej.
    https://www.geneticka-vakcina.com/…sJs

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si to naklikl a inter. mě poslal dp prdele. Už je to vymázlý.

      Smazat
    2. Milane, zkuste znovu kliknout na "nájdi" v modrém poli.
      Googl se snaží jen pákami, které má k dispozici!

      Smazat
  24. Já si už delší dobu myslím také, že to neschválí. V SR začaly testy na myších, zatím jen čtyři myši a dvě morčata. Pak budou měsíc čekat, pak další myši... Z té dovezené dávky 200k vakcíny.

    Už teď je jasné, že nic z očkování nebude. Zato může být problém, protože vláda neodvolala další dávky v termínu, takže bude se platit penále. Progresivci určitě budou i proti platbě. Padne vláda. Rezidentka už začíná jednání s Kiskou. Zřejmě ohledně premiérskeho kresla, jenže to by mělo patřit OLANO ne nejmenší straně ve vládě. Kdoví, nakonec se do tamní vlády kvůli Sputniku dostanou i lidé z mimoparlamentních stran, moc bych za to nedal.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. +++++++++ Jinak řečeno, varujte se přátelé Sputniku! Naočkujete se jím, chcípnete, prosazujte ho, a padne vláda!
      praví Jakub Janda, volič Pirátů z eurohodnot, s takto oceněnou důvěryhodností:

      Mezi další ‚důvěryhodné‘ zdroje těchto seznamů patří rádoby dokument FSS MU (prezentovaný Jandou zastupujícím neziskovku Evropské hodnoty). K jeho studii se vyjádřili autoři působící na Fakultě sociálních věd UK, Ústavu mezinárodních vztahů, Metropolitní univerzitě Praha a v Asociaci pro mezinárodní otázky (Jan Daniel, Ondřej Ditrych, Jan Ludvík, Dagmar Rychnovská, Michal Smetana, Benjamin Tallis, Tomáš Weiss a Jakub Záhora). Ti došli k názoru, že Evropské hodnoty, zastoupené Jakubem Jandou, zcela postrádají základní orientaci v dané problematice a jejich ideologické výklady, vydávající se za odborné výsledky, jsou nebezpečné. 
      Zdroj P. L. "Jakub Železný k Zemanovi..." 10. 3. 2021


      +++++++++++ Nebo zde - opět důvěrýhodný Jakub Janda (předesílám, že počet mrtvých na covid je v Rusku k dnešnímu dni 89 224):

      Pod článkem "Opravdový úspěch ruských..." z 13.1.21

      J.J.15. ledna 2021 11:05
      A co vy? Článek je o Sputniku. Budete věřit vakcíně státu, který ji už pred půlrokem registroval a má oficiálně 200 tisíc mrtvých? Stejně tak raketový nárůst nových případů. Amerika si alespoň na nic nehraje, její údaje jsou transparentní. A začíná s rozsáhlou vakcinací. Na rozdíl od Ruska

      J.J.18. ledna 2021 8:46
      Vakcína Sputnik má u téměř 90% lidí závažné nežádoucí účinky. To byl jeden z důvodů, proč se neaplikuje ani v Rusku.
      Jedinou alternativou jsou vakcíny BioNTech-Pfitzer, AstraZeneca, Moderna a Johnson&Johnson. Možná ještě i některá z japonských a čínských a v příštím roce brazilská a turecká. To je na rok 2021 zatím vše.


      +++++++++++ A za koho že Jakub Janda, alias J.J. kope? Nebo, v tomto případě, proti komu? Žádná záhada, zde jsou jeho vlastní slova:
      Pod článkem "BIS, Zeman, ruští špijóni... "
      z 6.12.2020

      Miroslav Povolný8. prosince 2020 16:36
      J.J.- už se chystáte na válku s Ruskem, když myslíte, že se "pokaká"?

      J.J.8. prosince 2020 20:55
      Povolný, na válku s touto zemí se chystám už hodně dlouho.


      ++++++++++++ Věřte Jandovi! Myslí to s námi dobře!

      Smazat
    2. Milane, zkusme J.J. uvěřit, že "prozřel", jak jednou uvedl. Informace má dobré, byť i pro ně musíme byt nedůvěřiví. Také jsem psal, že zrada bolí ač jsem neuvedl-i trestá, tak uvidíme.

      Smazat

    3. 22.38
      Uvěřit jeho "prozření"? Tak to ani náhodou!
      Jednou svině - vždycky svině, říkal strejda Josef.
      A měl pravdu. Kdykoli jsem na tuto jeho pravdu zapomněl, vždy jsem na to tvrdě doplatil. Prozřel? Ale kdež!
      Jen si zvolil vhodnější mimikry. A vždy, když si myslí, že už diskutující ušolíchal, hodí do placu tu lež, tu zase něco znedůvěryhodní - viz jeho dnešní příserky v 18.25 a 18.33 -, tam záludně podrýpne... atd. atp.
      Není to ani týden, co jsem se s ním střetl v podstatě kvůli hovadině, kdy jsem mu, přiznávám že uštěpačně, poděkoval, že díky jeho odkazu na (jednoznačně dezinformační) článek jsem předmětnou "informaci" přesunul ze šuplíčku "Píčoviny" do šuplíčku "Žeby?"
      Navíc jsem ho neoslovil svým obvyklým nasíracím oslovením pornoherče a pod., ale, jak nyní nahlížím nedopatřením, jsem s ním komunikoval jako s plnohodnotnou lidskou bytostí. Výsledek? Sprosté a vulgární napadení. To je ono "prozření"? Nemyslím ty nadávky, ale jeho reakci na mé upozornění na manipulaci. Když jsem se bránil, zareagoval tím, že se z toho snažil vylhat, že jsem ho nazýval pornobuznou a čurákem - není pravda, tato slova jsem nikdy nepoužil, neb je nemám ve svém repertoálu - a pokusil se ze mě udělat potrhlého fanatického mimoně, který si archivuje jeho komentáře a pod. (Což ostatně víte.)
      Teď teprve jsem se skutečně rozzlobil. Pak jsem udělal dvě věci.
      Napřed jsem si projel diskuze a vyhledal si, kdy na mě reagoval podobně hystericky. A zjistil jsem, že vždy, když jsem mu rozkopl bábovičky. Jinak řečeno vypíchl nějakou jeho dezinformaci či lež. Jen tehdy ztratil fasádu.
      To mě donutilo k zamyšlení, z kterého pak vzešla ta druhá věc. Řekl jsem si: Když mě napadá, že si ho archivuji, tak proč ne? Proč si nevyhledat jeho perly z doby před "prozřením", než ho napadne je vymazat? Což jsem učinil a ty jeho nejlepší perly jsem si uložil.
      Dvě věci.
      "Některé informace má dobré" je správně, ne "informace má dobré".
      Některé ano - a pak mezi ně šoupne lež jako věž. Babylónskou. Inu, poučil se za ty dva měsíce. Což je důvod, proč jsem mu slíbil, že ho budu sledovat, a zároveň ona druhá věc.
      Že je volič Pirátů předokládám víte. Co tedy dělá volič Pirátů na stránkách NR? Trojského koně.
      Co jiného.
      Proto ho sleduji "estébáckými metodami" jak mi jednou předhodil. No a? Tak estébáckými, když si to myslí. Proč myslíte že to dělám? Myslíte že z nějaké nenávisti? Ne. Jsem racionální člověk a nenávist je iraconální. Zaslepuje. Důkaz toho vidíte ostatně i zde, v diskuzích, kam to vede, když se inteligentní člověk nechá vytočit dementem natolik, že ztratí cit pro úměru.
      Avšak je volební rok. A pokud se Piráti dostanou ke kormidlu, bude to národní tragédie srovnatelná s nástupem Habsburků na český trůn. To myslím ve vší vážnosti. Druhá doba temna v zemi České je na spadnutí. Horší než ona první doba temna. Bohužel, ne každý to vnímá. Tak proto.

      P.S.
      Přečtěte si ještě jednou ta dva příserky od J.J. v 18.13 a 18.33
      Co myslíte, je to objektivní popsání stavu v dobrém úmyslu, nebo manipulace?
      Vy pán - já pán. Vy názor - já názor. A můj názor je, že J.J. je manipulant a ony dva příserky manipulací.

      Smazat
    4. Milane, vše co píšete vím. Nejde tedy jej umlčet, píše slušně. Nám tedy zbývá napsat pod něj protinázor, případně usvědčit ze lži či manipulace. Berme ho jako "sparink" partnera který nám tříbí mozek.

      Smazat
    5. Á Milánek opět vytáhl svoje archívy. To se mi líbí. Doufám, že mě ve své litánii opět označil za vyjebanou pornobuznu...
      Ale co není může být. Když zas začne cenzor mazat moje příspěvky jeden za druhým bez ohledu na informační hodnotu, i všechny ostatní, které nejedou v duchu jeho světonázoru, když neumožní diskusi a bude tady ponechávat jen bláboly Milánkova typu, můžu se vrátit k lehkému psaní. Vyhledávat informace bližší skutečnosti je mnohem těžší. Není milé, když si dáte práci a na blbém mobilu vyhledáte zdroje a někdo to ani nečte a rovnou smázne. Smázne i vysvětlující a upřesňující příspěvek. I ten další. Tož když chce někdo mazat, dám důvod.
      I tak nechápu přístup redakce. I při moderování diskusních relací v médiích existuje "sparring princip", jak si povšimnul pan Povolný. Proto mě kachna nijak zvlášť nerozčiluje. Je tak snadné odpovědět. U chytřejších manipulátorů by to tak snadné nebylo, kachna je v podstatě milé ptáče a sem tam se i trefí.

      Smazat
    6. 10.48
      Upřímně - nepokouším se ho umlčet.
      Pouze upozorňuji na jeho manipulace.
      Protože mám obavy o budoucnost.
      Protože s možností nástupu druhé doby temna,
      horšího, než byla ona první, vstupem Pirátů do vlády, pokud se jeden každý z nás nebudeme snažit tomu zabránit a bojovat o každý hlas, jsem to myslel smrtelně vážně.

      Smazat
    7. 10.48
      Jo, píše slušně. Jako J.J. už ano. Ale ne jako jeden Hownů.

      Smazat
    8. Jj, máte pravdu, že ta cenzura je zde osobitá. Je to smula, ale beru to už sportovně, jako ze je todle taky něčí soukromý portál jako twitter nebo fejkbuk.

      Smazat
    9. A helemese, to jsou mi věci! Než jsem publikoval, potrefená hus se rozkejhala!
      A opět to lže a lže. Chuděrka, jinak se kejhat nenaučila. Já ho vyjebanou pornobuznou nikdy nenazval. Byl tak nazván, ale ne mnou.

      Smazat
    10. J.J.- postněte mi prosím naše média, hlavně veřejnoprávní, kde princip sparrigu provozují? Pokud hosté to naplňují, moderátor(ka) to tak znehodnotí, že přepínám.

      Smazat
    11. No to vám pane Povolný bohužel nepostnu, protože já TV nemám a rozhlas poslouchám jen vyjímečně v autě. Myslel jsem spíš lidi typu X.Veselý, M.Kociánová a podobně. Viděl jsem i diskuse vedené P.Štruncem, také docela dobré. Dokonce kdysi Veselovský a Drtinová nebyli tak špatní, kdysi... ČT jsem na mysli vůbec neměl. Spíš jen ten způsob, vést diskusi tak, že budete simulovat opozici nebo klást otázky zajímající širokou veřejnost. A ty mohou být dost nepříjemné.

      Smazat
    12. Milánku, opakovaně mě tak označuješ, ale já ti znovu zopakuju, JE MI TO JEDNO. Buď v klidu. Archivuj dál, diskutuj, ale raději už netapetuj. A nejsem unknown ani kachna. Přeju hezký den.

      Smazat
    13. J.J.- ano, chybí typy moderování, kde apolitický, vzdělaný si vychutná kteroukoliv stranickost politika bez autocenzury majitele média. Takoví by měli být především ti veřejnoprávní. Bohužel nejsou. Zřejmě nitky vždy někam vedou.

      Smazat
    14. 14.50

      Netřeba, už mám naarchivováno až až.
      Tapetování? Jen pod třemi články, tuším před týdnem. To, že hodím do placu tvé starší příserky však není tapetování. Jen jimi dokládám tvé lži a manipulace. Protože jinak, než jasným důkazem, tvé lži doložit nelze. Na internetu, kupodivu, platí ta vzácná výjimka, že lež má krátké nohy.

      A opět lžeš! Něco by sis měl uvědomit. Nepatřím k tvému druhu. To znamená, že jak za svými činy, tak za svými slovy, ale i omyly, si vždy, v dobrém i zlém, stojím a hlásím se k nim.
      To dále znamená, že pokud bych tě nazval čurákem či vyjebanou pornobuznou, bylo by pod mou úroveň to zatloukat. Napřed jsem tě nazýval honibrkem, to mi však pan Dvořák mazal, tak jsem přešel na pornáče a pornoherce.
      Také jsem tě nazýval prodejným zmetkem, šmejdem, zmrdem, hajzlem, vejvrtkou, zrádcem národa, všivákem a bůhví čím ještě. A víš proč jsem si tak jistý, že jsem to, co jsi uvedl, nepoužil? Natož opakovaně! Protože, ke tvé smůle, vyjebanou pornobuznu ani čuráka nemám v repertoáru. Příliš primitivně pubertální na můj vkus. Proto ta jistota.
      Proč bych to měl zatloukat? Nejsem vejvrtka jako ty. Zvláštní, že zrovna na takové hovadině rajtuješ. To máš jako legendy. Vsune se do nich bájná lež a pak se musí podšprajcovávat dalšími bájnými lžemi aby se ten konstrukt nesesypal.
      Stavby ze lží jsou, na rozdíl od horizontálních zahrad pravdy, vertikály. Vykopneš jednu lež a už se to sype. Proto ostatně krachly všechny totality. Protože i totalita je vertikála. A to, co se se svými soukmenovci pokoušíte zdělat z Evropy, je rovněž vertikála. Jenže jste příliš blbí na to, abyste si to uvědomili. A tím nemyslím jenom Piráty.
      Proč myslíš že se sesypalo SSSR ? Vertikála. Stačilo vykopnout jeden kamínek - cenzuru - už se to sypalo. Tak ostatně dopadnete i vy se svým konstruktem Evropy, postaveným na lživé ideologii a cenzuře. Ale to už jsem jinde.

      Fajn, že tvrdíš, že nejsi hown ani kachna. Možná. Možná nejsi ani Janda. Jen ti vyhovuje to dvojí inkognito - jedno jako J.J. a druhé, pokud nejsi Janda, vzešlé z omylu pana Dvořáka, když tě tak nazval a ty ses proti tomu neohradil. Je také ale možné, že to myslel metaforicky, jako příměr, a já to vzal za bernou minci. Stejně tak je ale možné, ba pravděpodobné, že jsi bývalý pornoherec, současný dezinformátor a manipulant v Sorošově režii, politický hochštapler Jakub Janda

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.