Reklama

sobota 20. března 2021

To se obrátí proti vám! Keller vmetl covid opozici. Zle

-rp-
20. 3. 2021  ParlamentníListy

Proč je na tom Česko tak bídně? Profesor Keller má jasno. Postihy za nedodržování zákonů jsou tu prý moc měkké. „Kdyby byl u nás postih tak tvrdý, jako je v Německu, chovali bychom se ukázněně jako Němci,“ říká. Vláda prý nechce zvyšovat postihy, aby nepřipomínala komunisty. O nedodržování opatření mluvila i ekonomka Švihlíková. Oba odpovídali na otázku časopisu Argument.



Otázka, proč je na tom Česko v covidových statistikách tak bídně, se řeší v médiích už nějakou dobu a odpovědi se různí. Někteří viní českou švejkovskou povahu, kvůli které občané nedodržují opatření, jiní podfinancované zdravotnictví a celá řada kritiků doslova nadává na vládu.

Několik odpovědí přinesl také časopis Argument, například od sociologa a bývalého europoslance Jana Kellera, který píše i pro naše médium. Sociolog uvádí, že omezení ustanovená vládou jsou v Česku srovnatelná s Bavorskem. „Včetně jejich nasměrování na mimopracovní kontakty a ušetření průmyslu,“ dodává.

Ovšem počet nakažených je v Česku mnohonásobně vyšší a Keller soudí, že je to otázka dodržování těchto opatření. „Nevěřím, že to je věc národního charakteru. Není prokázáno, že by se národy lišily mírou pudu sebezáchovy,“ míní s tím, že rozdíl je podle něho v míře postihu za nedodržování nařízení. „Kdyby byl u nás postih tak tvrdý, jako je v Německu, chovali bychom se ukázněně jako Němci,“ tvrdí Jan Keller.

„Proč u nás postih tak tvrdý není? Protože se vláda bojí, že ji různí exhibicionisté nařknou z ‚návratu ke komunismu‘. Je to velice podlá strategie a těžko se proti ní dá bojovat, což naši vironosiči velice dobře vědí. Už se těším, až budou dnešní obhájci svobody sestavovat vládu. To, co dnes provádějí, se obrátí proti nim. Bohužel na to doplatíme zase my ostatní,“ varuje sociolog.

Ekonomka Ilona Švihlíková pak klade extrémní ... ... .... (celý text najdete zde)

130 komentářů :

  1. Poprvé za celou dobu sledování aktivit Jana Kellera mám dojem, že je trochu "vedle". Represe jsou u nás přiměřené těm západním a tvrdší postihy neřeší podstatu. Na prvním místě se s opatřeními musí lidé ztotožnit a na to inteligenci snad ještě máme. Nejsou-li vidět výsledky a na prvním místě je ideologický a finanční boj o koryta a posty je to dost těžké. Naše hlavní média a agentury dělají v tomto propojení podstatně více škody než vůbec tuší.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bude li pan Keller psat o "postihu" pak je jasne,ze nepochopil

      podstatu problemu.
      On snad ani nevi,ze je treba ockovani ucinnou vakcinou a ta je od strejdy PUTINA pod SPUTNIK V.
      Tu vsak blokuje Frau von Leyno a Babisovi podrizeni(aby to nebylo na nem)!

      Proc vlastne cestuje "preceda" po svete a nenastartuje svoji karu a nevyrazi za tim carem do kremelbudky?
      On chce snad predvest,ze dodrzi QUOTU GATES,ktera cini 50 000 jeho pobitych volicu,coz nezachrani ani kdyby ty roussky natidil nosit dvojmo dalsich nekolik let.
      Ti kteri na nas pustili ty viry udelali totiz dukladnou "praci"a dostali za to milionove bonusy takze po ockovani pry jejich mRNA "jen" vytvari resistenci,ale ockovany je dale infekcni a virus v nem putuje na jine organy,nez na ktere ho ti "vedci"z clanku casopisu NATURE ze dne 9.11.2015 nasmerovali a tam vytvari nove variace.
      Pri hromadnem ockovani se muze stat,ze vznikne Supervirus,na ktery uz nebude nic fungovat a na to uz prisli i americti lekari.
      Ale tomu pry OS ohlupena GR TV verit nesmi a pak pry ma dojit k potrestani obcanu,ale ne ke stavbe tovarny na vakcinu SPUTNIK V naseho cara Putina!

      Smazat
    2. Re. 18.53 na R.P. 17.41

      Smazat
    3. Asi bude problém trošičku jinde.
      Jeden z těchto problémů je mediální svět a v první řadě ČT.
      Kolik let pozpátku, se řeší nezákonné jednání zejména zpravodajství ČT ale stále se v parlamentu schvaluje výroční zpráva a rozpočet.
      Hlavní silou dezinformace je skupina zpravodajů v ČT.
      Za druhé, za závažné prohřešky a porušování zákona, by se mělo odebírat živnostenské oprávnění na hodně let.
      Ale tady tohle nefunguje.
      Živnostníka odsoudí, on si založí novou živnost a jede se vesele dál.
      Tak proč by si v pandemii neotevřel hospodu? Že jo. Těch několik tisíc pokuty, pche.
      A už slyším, vždyť oni nemají co jíst, mají půjčky.
      Jedni mají druzí nemají je to síto konkurence, kdo chce hledá možnosti v mezích zákona. Kdo nechce hledá kličky.
      Potom ta banda pitomců, odmítačů čehokoliv se chová jak se chová.
      Před poslední uzávěrou, přeplněné hory hlavně pražákama, dokládal mě to fotkama kámoš z Harrachova.
      Němci, Rakušané, Italové nechápavě komentovali, co se u nás děje když jsou u nich prázdné hory. Ale náš demoblok vesele ječel o koncentráku v naší zemi a lidských právech.
      Opět píšu již po několikáté.
      Moje svoboda končí tam, kde začíná tvoje svoboda ale i naopak, opakuji ale i naopak.
      Pokud tady bude Havloidně - Klausovská klika zbohatlíků u moci a v mediálním světě, tak to bude stále pokračovat.
      Mafiánské praktiky ve firmách:
      Podepíš žes nechodil do práce ale pracoval z domova.
      To se nám to hoduje když nám jiní platí.

      Smazat
    4. Keller má NAPROSTOU pravdu. Opatření jsou polovičatá a proto se pandemie táhne jak cukrová vata. Vláda v určité chvíli (někdy v létě minulého roku) podlehla tlaku médií a pravice (levicová média zde širším rozsahu neexistují). Cosi chtěla vláda zachraňovat před krajskými volbami, ale rychle couvla a to byl asi poslední bod, kdy jí národ věřil. Po volbách opět přitvrdila, ale protože lidé chtěli vánoce, tak se jim a hlavně obchodníkům daly vánoce s nákupy a zase nás bylo o pár tisíc méně. Po vánocích přitvrzení a tak jedeme dodnes. Lidé už dávno nevěří, že něco tak rozporného může fungovat. Ničemu nepomohly ani změny ministrů. Odvolání Prymuly po pár týdnech pro banální přestupek byl asi Babišův tah, aby mu přiš striktní ministr "nekazil renomé" (tak si ho zkazil sám). No a poslední hřebík do rakve téhle vlády zatlouká premiér slepou poslušností vůči EU ve věci očkování Sputnikem. Tohle se nedá nijak chápat, je jasné, že vládě nejde o zdraví lidí, ale o pomyslné politické body, které ovšem svou zbabělostí prohrává, protože u svých nepřátel si podporu nezískala a své příznivce nechává umírat.

      Smazat
    5. 13 tisic 730 novych pripadu v pana K. vzorne disciplinovanem uber Nemecku.
      A ukazneny postih s nejvetsi tvrdosti, ktery u nas neni. nejlepe zarizeny pendreky a brutalitou policejniho gestapa..Ktery K. na nas svolava..
      Takova topra cech..

      Smazat
    6. Krtečku, prosím vás, sice máte právo psát, co se vám zlíbí, ale měl byste si rozmyslet, jestli budete psát o tak odborných záležitostech jako je imunologie a vakcinace bez toho, abyste si jako naprostý laik alespoň něco prostudoval a alespoň trochu porozuměl. Po vakcinaci získávate imunitu a nejste samozřejmě infekční. Samozřejmě nic není dokonalé, ani vakcinace, takže pravděpodobnost získání imunity lze vyjádřit v procentech. Čím vyšší, tím účinnější.

      A ještě k té infekčnosti. Vakcinaci lze přirovnat k imunitě získané překonáním choroby. Já jsem kovid překonal. Podlé testů jsem už zdravý a můžu ven z karantény. Tedy NEJSEM infekční. Vy mi chcete tvrdit, že je to naopak a já šířím nákazu dál po okolí?

      Smazat
    7. J.J.- ještě to není jistá obrana proti jinému typu a jeho šíření. V tom je "chřípečka" nad tou roční periodicitou chřipky lépe připravenou.

      Smazat
    8. J.J.zda se,ze jste kandidat na natazeni backor a chlubite se tim

      Prodelal jste pry C19 a myslite si,ze nyni jste imunni a nenakazite se.
      Imunita takto ziskana vydrzi snad 5-8 mesicu a pak se muzete nakazit znovu a prubeh muze byt fatalni.
      Je vasi veci,ze si myslite co si myslite.

      Ockovani mRNA je jina vec.Tam dochazi pry pouze k RESISTENCI tj nemuzete se sice nakazit,ale virus zije a zacne putovat v organismu a hledat jine misto nez pro ktere ho 9 mezinarodnich zlocincu a 6 institutu vypustilo podle grantu zadani viz clanek NATURE z 9.11.2015,ktery zde na NR uz byl a protoze jste ignorant a nepritel sama sebe,jste ho zasklil,takze po pripadnem ockovani mRNA jste vy sam dale infekcni a nejen to mutace viru ve vas muze vest ke vzniku SUPERVIRU a na ten nebude ani mozna mit paku pan Putin.
      Hledte zadat po babusovi OKAMZITE SPUTNIK V a neserte se s nim,umi ridit republiku jen za dobreho pocasi!

      Oj,oj,oj boze cara chran.Za tuto radu mi dluzite 1500 korun pane j.j.


      Smazat
    9. Krtku, vy jste mě už dřív několikrát podobně poučoval v oblasti, která je mojí specializací. Když jsem vás upozornil na omyl, dál jste plácal svá moudra s tím, že já to mám v hlavě úplně vymetené. To se divím, že mě ještě nevyhodili z práce a vás nepřizvali jako experta místo mě.

      Vy jste napsal, že po očkování mRNA se stávate infekční a to je úplná kravina. Infekční jste v čase určitého stádia choroby, ne během reakce imunitního systému na vakcínu. To by bylo čistě teoreticky možné u sprasených šarží klasických vakcín, kdy se choroba rozvine, ne u této.

      U mRNA vakcíny to nemůže být už z principu, protože tento druh vakcíny neobsahuje virus a nemůže se množit. Tím vám odpovídám i na vaše teorie o viru - takže ještě jednou, mRNA vakcína není virus, jen modifikovaná mRNA, která přinutí buňku k tvorbě s-proteinu a tím nastartuje imunitní systém.


      Pane Povolný, jak je ta která vakcína účinná proti dalším mutacím této "chřipečky", ještě uvidíme, ale na to odpovědět nedokážu. On každý výrobce tvrdí, že zaručeně ano, ale taky tomu moc nevěřím. Nezbývá než doufat, že imunitní systém bude nastartovaný a u další infekce se to obejde bez těch fatálních následků. A o to jde především. Až se c19 stane pro drtivou většinu populace skutečnou chřipečkou (jak to bylo u mě), bude po problému.

      Smazat
    10. Tak předně, v Německu se testuje 3x méně než v Česku. Vysvětlí mi někdo, proč se mám nechat testovat když jsem zdráv? Nebo jinak, pokud prodělám covid, proč se mám nechat očkovat? Pandemie je když ze 100 000 obyvatek je nakaženo 1 700. Pokud dobře počítám, tak za celou dobu jednoho roku jsmě měli +- 1,5 miliónu pozitivních, což ovšem neznamená, že nemocných. Je to jen byznys a nic víc. Podobná komediální sdělení, že krematoriu v Ostravě nestíha. Ano nestíhá, protože je v rekonstrukci a pálí tam neboštíky ze Slovenska i s Polska. Podobný případ je v Chebské nemocnici. Rovněž ona je v rekonstrukci a dlouhodobě tam chybí kolem sto sester a 15 lékařů. Ještě jim idiot býv. ministr Heger zrušil 80 lúžek, ale to udělal ve všech nemocnicích. Zde se projevila špatná struktura nemocnic. Obvodní lékaři již několik měsíců neléčí a neprovádí standardní preventivní prohlídky. Tisíce lidí je v depresích a finančně na dně. Za to může neschopná vláda a hloupí voliči co slyší na cinkot peněz a přitom jim to vláda vezme několikanásobně zpět. Spočítejte si kolikrát se za posledních 5 let zdražovalo.

      Smazat
    11. Represe jsou v normě? Je to jen šaškarna. Jedná se jen o prachy a ty jak víme nesmrdí. Babič má pod palcem 70% testovacích center, což mu přináší každý den solidní balík peněz. A pad je tu jiný problém: Blatný po naléhání Vojtěcha otočil: Očkovaný člověk může být infekční. Aha, něco tady nehraje. Proč nejsou očkovanci v karanténě? Každá nemoc přináší úmrtí, ale zrovna covid není tak strašný jako je mor či malárie na kterou se umírá v milionech. I ten hlad má své oběti. Ale to se nepíše, protože namá řádné know how. Děnně zemře v Česku 20 lidí na rakovinu. Kolik desetiletí se hledá lék a .. není. Dejte lék lidem, kteří jsou nemocní na covid a vše bude ok. Očkování se bude měnit každý rok jako u chřipky protože bude jiná mutace? No nazdar, to v žádném případě nechci!

      Smazat
    12. Pokud jsem hledal v odborných knihách, tak lidé, kteří prodělali Španělskou chřipku měli ještě po 50ti letech imunitu tak silnou, že by další návrat Špan. chřipky přežili. Asi tak. Který jouda přišel se třemi měsíci? Doporučuji si dát změřit odolnost vašeho imunitního systému. Žádný jedy do těla v podobě vakcíny určitě ne.

      Smazat
    13. Pane j.j tady jste si ziskal povest cloveka,ktery lże a chce lidi poskozovat

      v komentu 13/47 se vydavate za experta,ale pisete nesmysly.
      Samozrejme,ze mRNA je jen maketa,ktera pokryje vir,aby se stal trojskym konem v organismu a clovek se uz nakazit nemuze.

      Stane se,ale POUZE RESISTENTNIM!
      Zeptejte se na ministerstvu pisemne,zda po "opichani"mRNA bude ve vas virus zabit a nebudete ho sirit dal!

      TO VAM TI ZMETCI NEPOTVRDI,PROTOZE VI,ZE VE VAS PUTUJE TO SVINSTVO DAL!

      Pokud se nekde jinde usadi,vytvori mutaci,samozrekme,ze ne vsechny mutace se projevi,ale muze vzniknout supervirus na ktery nebude nic pusobit.

      POSLOUCHEJTE J.J mam na vas jen jedinou otazku.

      JSTE PRO,ABY BYLO OKAMZITE DO REPUBLIKY DODANI DOSTATECNE MNOZSTVI OPRAVDOVE VAKCINY SPUTNIK V?

      ANO nebo NE.

      Budou dalsi vlny a divim se,ze vlada nechce licenci na toho Rusa a hraje si s uz pry 25 000 svych mrtvych volicu!

      Smazat
    14. Krtečku, já to s vámi vzdávám. Vůbec nevím, o čem mluvíte. Trojsky kůň v organizmu... Sice nejsem specialista v této oblasti, ale alespoň rámcově se orientuju, což není váš případ. Na vaše otázky není odpověď.

      Co se se týká "opravdivé" vakcíny, tím jste mě dorazil úplně. Ty ostatní vakcíny jsou potom co? Virtuální? Sputnik je dobrá vakcína. Pokud vás to zajímá, určitě bych jí přijal mnohem raději než Astru. Ale já se momentálně očkovat nenechám, protože jsem před pár týdny prodělal covid. Co udělám, je to, že zkusím zjistit svoji buňkovou imunitu. A taky nemám věk na očkování, takže si budu muset vystačit s vlastními protilátkami.

      A opět vám poděkuju, že mě vytrvale označujete za lháře a idiota. Jako dědoušek na to máte plné právo.

      Smazat
    15. R.P. Bezvýhradný souhlas!!

      Smazat
    16. J.J.nedopaluj me,nebo prijdu v noci za tebou a ukousnu ti ucho

      zacni bojovat slusne a vztekle jako vsichni zdejsi valecnici alternativy a dej s nami spolecnou ranu,at konecne ti vladni pitomci obstaraji ten Sputnik fau 1 a vyhodi toho pitomeho ministra zdravi,ktery je na palici a slouzi jako ministr pod zn. "kosa smrti."

      No ni?

      Smazat
    17. Možná mi prvopočátek slova "chřipečka" kdysi dávno unikl, pak se dejme tomu omluvím. Zatím mi ale připadá, že o chřipečce mluví jen vyplašení pomlouvači všech se střízlivými názory.

      Chřipka samozřejmě není žádná chřipečka.

      Tohle je standardní postup prolhaných médií, že si připraví půdu úpravou a překroucením řečeného;
      aby pak do nebožáka/ů mohli pálit ostrými.

      Je to trapné tuhle naivní metodu používat i v alternativě.

      Smazat
    18. Dokud nebude vymenen parlament pry "zastupcu",

      kteri dovoluji GR TV cerpat z nasich koncesionarskych poplatku nehorazne sumy na jeho plat pry porusovatele verejnopravnich zakonu a nepostavi ho pred soud,aby vratil nepravem ziskane miliony z nasich penez a s nim i jeho kamarilu mensiny,ktera soucasny parlament pry ovlada,aby mensina lhanim a ohlupovanim vladla vetsine,nebude nikdy klid!

      Smazat
  2. Nejdříve si musíme ujasnit, jestli chřipka covid je opravdová hrozba !!!
    Pokud ANO, tak je třeba vyhlásit stanné právo a není co řešit.
    Fakta vypovídají, že tomu tak není. Mrtví v nemocnicích, kteří umírají na chřipku Covid nejsou léčeni dostupnými léky určené na chřipku a tvrzení, že covid není chřipka je lež.
    MZ a nemocnice měly povinnost se připravit během léta 2020.
    Dováží sem léky jako Ramdesivir, který se tu testuje, jelikož v USA nelze. A dostupné protestované léky SUKL nepovolí !?!
    Ještě pro zajímavost, antigenní látky v krvi na SARSIII covid jsou stejné jako SARS I a SARS II.

    Miky

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mikimu nestaci 527 726 mrtvych Amerikanu?To ma byt chripka?

      23 000 CR mrtvych je taky malo,vzdyt je to vice nez ve vsech svetovych a jinych valkych dohromady,vime Miky,nebo ne?

      Smazat
    2. Dnes u nás už skoro 25.000! Ale chřipečkáři pějí stále stejnou - demagogickou a vylhanou.

      Smazat
    3. 18.49

      Pane Dvořáku, jde o pojmy.

      Na počátku bylo slovo...
      Slovem můžeme hladit, ale také vyhlazovat, slovem můžeme milovat, ale také nenávidět, slovem můžeme podporovat mír, ale také vybízet k válce, slovem můžeme uklidňovat, ale také k smrti vyděsit...
      Slovo je všemocné, zároveň však křehké, protože je velice, velice snadno zneužitelné ke lžím a manipulaci.

      A právě za cílenou manipulaci považuji zneužití pojmu pandemie.
      Prostě nesouhlasím s pojmem "pandemie" aplikovaným na současnou situaci. Na všechny ty strašné epidemie moru, tyfu atd. s mnohonásobně větší smrtností kontinuálně napříč staletími a historií lidského rodu používáme pojem epidemie, kdežto covidšíření, s mnonásobně nižší smrtností, je prohlášováno za pandemii?

      Dnes jsem si opět vyhledal počet nemocných "s covidem" celosvětově. Je to 122 milionů nemocných. (Údajně nemocných, protože ve skutečnosti jen pozitivně testovaných.) Z tohoto počtu jich 2,69 mil. zemřelo. Což je téměř přesně 2,2%. Takže smrtnost 2,2%. Tak jo. Porovnejme si to tedy:

      Pravé nešťovice - smrtnost 30%
      Dýmějový mor - smrnost 60%
      Plicní mor - smrtnost 90%
      Mám pokračovat? Bylo by z čeho vybírat, ne že ne.
      A teď "nemocní s covidem" - smrtnost 2,2%
      Přičemž šíření předešle jmenovaných nemocí prohlašovány za epidemie, leč šíření covidu s 2,2 procenty smrtnosti za pandemii.
      Přijdou vám snad tato porovnání "demagogická a vylhaná"?

      K tomu přistupuje další fakt.
      Další zneužívání slova. Další čachrování s pojmy.
      Pozitivně testovaní na covid jsou jen pozitivně testovanými a nic víc, ne však nemocnými! Přesto však jsou ve všech statistikách označovány za "nemocné s covidem"!
      Ano, souhlasím, je to vylhaná demagogie.
      Leč já jsem se jí nedopustil.

      To mám vážně věřit tomu, že u nás bylo k dnešnímu dni 1,45 mil. obyvatel NEMOCNÝCH na covid, z čehož se 1,22 mil. "nemocných UZDRAVILO ???
      A to jako jak se uzdravilo, jaké léky jim byly aplikovány, jaká vakcína když žádné léky, díky (z mého pohledu, s přihlédnutí k těmto aspektům) současné zločinné vládě k dispozici ohroženým obyvatelům nejsou?!
      To se jako samouzdravili či jak je to?
      I toto je demagogie?

      P.S.
      Ještě k pojmu pandemie.
      Plicní mor s jeho devadesátiprocentní smrtností a inkubační dobou dvou až čtyř dní by tudíž za současného stavu mezilidské interakce vyhubil půl planety dřív než bychom ho vůbec zaregistrovali. Pak ano, pak bychom mohli použít pojem pandemie. V tomto případě likvidační.
      Ale ona by stačila i pandemie pravých nešťovic s inkubační dobou dvou týdnů a 30% smrtností nakažených.


      Summa:
      Celá moje sedmdesátiletá zkušenost, stejně jako politický instinkt kultivovaný "totáčem", na mě proto z "pandemie covidu" řve až uši zaléhají:
      "Tady se nám lže, toto je manipulace!"

      Qui bono?

      Smazat
    4. Pravdu díš, MIKI! A pro vás dva vyplašence nademnou a zbytek co to čte, STRACH je největší LHÁŘ! Mějte se rádi, buďte zdrávi a pozitivní mysl. :-)

      Smazat
    5. Souhlas s Miki i Milanem. Ke Krtečkovi i panu Dvořákovi jeden dotaz v souvislosti s vyhlášenou pandemií Covidu. Jaká jsou kritéria (číselná prosím) pro vyhlášení pandemie, v našem případě Covidu. Zatím jsem opravdu nikde tato kritéria nenašel, ale je možné, že jsem špatně hledal.

      Smazat
    6. 23.51
      Ani nenajdete. Jen na epidemii. A že jsem se nějak snažil! A právě proto se lže a pozitivně testovaní jsou prohlašováni za nemocné, abychom to covidstrašení sežrali.

      Smazat
    7. https://www.kuryr.in/index.php/zpravy/lzive-ceske-statistiky-ktere-jsou-prospesne-pouze-dodavatelum-testu-rousek-a-vakcin/

      Smazat
    8. 23:51. Laco.
      Není žádný předpis, který by určoval kdy se co označí za pandemii či epidemii.
      Je to prostě odborná záležitost, kdy se rozeznávají stupně epidemického procesu.
      Epidemií je označován soubor většího počtu případů specifické, nakažlivé nemoci v daném místě a čase, než je obvyklé.
      Pandemií se označuje totéž, neomezeno na určitou danou oblast a s mimořádně větším počtem případů.
      Pochopitelně vždy to musí být nějaká autorita, který daný proces takto oficiálně, na základě analýzy dat, označí. Už proto, aby byl podklad pro přijímání opatření. U nás MZ, ve světe WHO.
      Takže o pandemii se skutečně jedná. O tom není sporu i čísla jsou jasná.

      Smazat
    9. 23:51. PS. Laco.
      Ještě dodám, že se smrtností ani s inkubační dobou tyto definice nijak nesouvisí.
      To už je věc jiná.

      Smazat
    10. Nestačím se divit. Krematoria jedou na plné obrátky, nemocnice hlásí vysoký počet mrtvých a někteří stále nevěří. V mnoha ohledech to je na celé planetě. To všichni lžou?
      Co je vám ještě potřeba? Chcete mor? Mrtvoly na ulicích, které nemá kdo pohřbít? Rabující bandy, které už nikdo nedokáže zastavit a které obsadzují obydlí, kde vymřely celé rodiny? Chcete, aby pokles obyvatelstva byl tak vysoký, že nezabrání průniku milionů Afričanů a navždy změní kulturní a genetické složení obyvatel nejen této země? Zjevně ano a ani tohle vám stačit nebude.

      Zjevně si neuvědomujete, že tohle je virus a ne ilumináti ovlivňující mozky nás hloupých. Jenže těžko nám hloupým něco vymluvit, když po mnoha chřipkových epidemiích jsme svědky tolika tragických případů z blízkého okolí a vidíme ten rozdíl. Vy se ovšem držíte svojí linie a nic vás neodradí. V této souvislosti opravdu nechápu vaši až emoční zainteresovanost vakcínou Sputnik. Vždyť se jedná o vakcínu proti SARS2! Měli byste naopak protestovat proti úvahám o její distribuci, jinak jinak si s...te do huby a vůbec vám to nedochází.

      Heriot, ano se smrtností to nesouvisí. Pojem pandemie bych tak od boku definoval jako epidemii globálního charakteru, což se děje.

      Smazat
    11. Poukazy na smrtnost v tomto vlákně jsou standardní chřipečkářskou manipulací. Je potřeba si říci, jakou zdravotní situaci považujeme v současné společnosti za přiměřenou. Plné nemocnice, redukovaná zdravotní péče, zvýšená úmrtnost oproti průměrným letům, to všechno je možná z hlediska eugeniky akceptovatelné.
      Ale má být eugenika akceptovatelnou doktrínou?
      Děsivé je, jak naznačují některá vyjádření (např. prof. Flegr), že ministerští úředníci se rozhodli jít cestou promoření, tj. v podstatě uvedli eugenickou doktrínu do života.
      Všechna ta prohlášení "musíme se naučit s virem žít, bude tu s námi napořád, a podobně" v podstatě směřují tímto směrem.
      V případě moru, by jistě taková prohlášení neprošla. I když jejich pravdivost by byla v zásadě shodná. Morové bakterie také zcela nezanikly.
      Že existují i jiné přístupy než v ČR, potažno "vyspělém" západu, ukazují asijské země, jmenovitě lidová Čína.
      Kdyby tam docházelo k výrazným zdravotním problémům, to by Barunka Šámal měla žně. Ale nekonají se.

      Ještě poznámku k původu: veřejých důkazů o umělém ovlivnění SARS-CoV-2 viru bohužel zatím není dost, i když odborný článek v Nature z 9.11.2015 dokazuje, že lze coronaviry ovlivnit, vytvořit genetickou manipulací chimérický virus a takový virus úspěšně napadá buňky lidských dýchacích cest. Odbornou povědomost o tom mají vědci různých zemí, včetně USA a Číny.

      Smazat
    12. J.J.- popírat nebezpečnost "chřípečky" i jen chřipky je blbost. Nebezpečnost iluminátů v jejich hrátkách ovšem ne. Tam by se měla napřít naše pozornost, ač to není v naších silách. Zbývá jen se osobně bránit zdravím těla, duše ale především mozku.

      Smazat
    13. Souhlas Miroslave, být ve střehu pred Matrixem a udržet své zdraví v dobré kondici vědeckými metodami i za tu cenu, že bohužel podpoříme bohatnoucí farmafirmy. Jestli je tohle uměle vyvolané, tu radost, že chcípnu, jim neudělám, i když na mě vydělají.

      Smazat

    14. Fajn. Zapomeňme projednou na vše co jsem napsal výše. Přece jen to jsou pouhé domněky, dohady, názory atd. a přejděme do praktické sféry:

      Proč nejsou stále ještě k dispozici podpůrné léky?
      Proč vláda už rok tuto možnost boje s covidem ignoruje, ačkoli o této možnosti stejnou dobu, tedy rok, ví?
      Proč vláda vyhlašuje téměř stanné právo a likviduje ekonomiku i státnost, namísto aby zavedla opatření cílená na ohniska šíření?
      Proč?!

      Smazat
    15. Milane, proto, že to vyhovuje Matrixu, jak je pojmenovává J.J., jednak zadlužeností států, tím závislosti a tím poslušnosti. Tím je i snaha strachu. Nicméně strach není bezdůvodný, může být iniciován reálnou hrozbou. Takový je reálný stav věcí.

      Jít šípy proti mušketám je hloupost, je třeba najít, kdo ty "muškety" vlastní.

      Smazat
    16. 16.04

      No právě. Vynechme ale projednou strach a jeho odůvodnitelnost, ač já zřejmě ty důvody, proč a z čeho mít strach v případě covidu vidím jinde, a věnujme pozornost vaší závěrečné větě. Nebo jinak.
      Víte proč se snažím vysvětlovat lidem, že by měli volit SPD? Protože v tom vidím jedinou možnost, jak zaměnit šípy proti mušketám za útočné pušky proti mušketám.
      Že by se národ nasral a šel to vyházet z oken, tomu může věřit jen naivka. Od středověku se mentalita národa razantně změnila. K horšímu. Bojíme se a sereme v síni, stručně řečeno. Zdá se nám totiž, že ještě není tak zle. Jenže ono je.
      A teď nemluvím o covidu, ale o tom, co se nám hrne do vlády. Když jsem zde psal, že nám hrozí v případě vítězství eurohujerů, s jejich globalistickým hodnotovým žebříčkem, doba temna horší než byla ta habsburská, myslel jsem to smrtelně vážně. Ne jako řečnický obrat.
      Takže defenestrace nepadá, v důsledku změkčilosti až zbabělosti v úvahu. Revoluce, z týchž důvodů, rovněž ne. Pak zbývají jen tyto volby a SPD. Nevidím jinou stranu, která by hájila české zájmy, stejně jako zájmy lidí práce, než právě SPD a její program. Nebo ať pro mě za mě lidé volí ANO nebo KSČM, ale jen proboha ne jiné strany!
      Ano, i já mám strach. Ne však o sebe. Ani z covidu ne. Ale o budoucnost našich potomků. O budoucnost mého národa.
      Takže tak.

      Smazat
    17. Milane, souhlas, starejme se o své zdraví, agitujme rozumem, když to na podzim nevyjde, budeme muset počkat, až to "praskne" jinde. To se nám občas stává, jsme hraniční země zájmů. Pokud dojde ke konfrontaci, vím kde budu.

      Smazat
    18. Cely to nastavil sejdrem profesor autor, ktery zacal kricet o dusledcich a nikoliv pricinach.
      Nedisciplinovanost,prikazy zakazy atd.
      Definovat pricinu je dulezite na zacatek.
      Nemecke obusky na nas by chtel,tady nepomahaji a o zcela normalnim reseni, at uz je tady Sputnik ,se pan profesor nezajima..

      Smazat
  3. Prostě a jednoduše, už dvakrát jsem byl přerušen a vymazán. Nejsem odborníkem na internet. SÚKL a Blatník jsou zrádci národa a chtějí nás vyhubit ve prostěch cizáků. Stejně jako nám zničili obdobní iditoli průmysl a zemědělství. Přeji HODNĚ KRUTOU SMRT těm idiotům do nás zavlekli do EU a NATA. a prodali co jejich nebylo.
    Čert je vem a ne Bůh odputí - musel by být vůl ne Bůh

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano,souhlas s Václavem z Plzně,ale takových je dle mého soudu ještě málo! A s p.Milanem taky souhlas,jak jinak! Kdo to sleduje a nehltá tu mainstream.demagogii,nemůže dospět k jinému názoru !!

      Smazat
    2. Já krutou smrt nepřeju nikomu. Ani nechci přemýšlet nad tím, čo se vám honí hlavou.

      Smazat
    3. J.J.-václav z plzně jen neobratně vyjádřil, že trest pro zradu nemá být humánní.

      Smazat
    4. Jakože za zradu kulka do týla? Ve válce úplně běžná věc. Možná milosrdnější trest než doživotí v podmínkách některých objektů koluzní vazby slovenského soudního systému.

      Smazat
    5. J.J. spíše kulka po válce vítězem, ve válce se moc nerozlišuje. Poválečné kulky také mají emoce ale více práva. Jinak nesnáším kulky z principu nevratnosti.

      Smazat
  4. Jouroposranec soudruh Keller byl vždy protislovanský (inu jaké příjmení, takový rod, jaký rod, taková výchova, jaká výchova, takové názory). Nevím co mu brání navrhnout zavedení stanného práva v tom našem protentokrátu. Asi vědomí, že by se pak provalilo o co doopravdy v této prddémonii jde a lidé by na něj začali plivat (nebo hůře).
    O odepírání léků, účinných nejenom na kovid neřekl ani slovo, zapírač pravdy! Krev Slovanů je i na jeho pazourech.
    No Dvořáku teď se vycajchnuj, buď maž nebo mne umlať argumenty (exaktními -pravdivé, jednoznačné, přesné).
    Jak blizoučko je NR od BL?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na pomluvu se argumenty neodpovídá. Vždyť vy sám nemáte tohle své trapné a navíc ničím podložené tvrzení. Čistý výmysl a bohužel ještě nenávistný. Co vám profesor udělal?

      Smazat
    2. Proc se nezeptat ,kdy bylo dotycne individuum za narod protestovat a co kdy pro narod udelal.
      Mimo to, ze studoval a mel veskere vyhody ,mel se a ma se stale dobre, za nase penize !!
      Ted je chytrej taky za nase.
      Neco aspon,co by takove opravnovalo k takovym pokrikum a divokym soudum...
      Snad by si mel na vse vydelat vlastnim usilim a vlastni nadchytrosti, nez brat horem dolem, poHrusinsku, od takoveho nevyhovujicicho naroda..
      Zastupovat vyhodne takovej narod ,jemu nevadilo..
      Ze narod ale nevyhovuje ,ovsem zjistil zase vyhodne ,az potom..
      Kdyz ma ted dalsi,vyhodny koryto zaruceny....

      Smazat
    3. Páve!

      Pokud reagujete na můj příspěvek z 18:26, pak jste podjatý a vylhaný.
      Je pravdou, že jsem studoval a to nejdříve LOU (lesnické učiliště), pak SPŠD (dřevařskou průmyslovku bo na lesárnu mne nevzali - otec nebyl lesník), pak VŠLD (obor dřevozpracování) a nakonec DPS (nástavbu pedagoga). Pravdou je, že školné za mne platil stát, ale od 7. třídy základky jsem každé prázdniny brigádoval v lese nebo na pile a to byly moje úspory na celý rok. Na průmce jsme chodili na bramborové a chmelové brigády a na 14ti denní praxe, což mi umožnilo si kupovat školské pomůcky (doma byli dva mladší sourozenci a otec vydělával cca 16 set čistého měsíčně). Na VŠ jsem se v prváku oženil a živil celou rodinu z brigád na skládání vagonů a z prázdninových brigád na pile. Po studiích jsem začal na Kysucích jako pomocný mistr, směnový mistr, technolog provozu, technolog závodu a po neshodách s ředitelem jsem odešel do školství. Nikde jsem neměl protekci ani pomoc, všechno jsem si musel zasloužit, ale byl jsem na to odmala zvyklý. Vychoval jsem 30 ročníků dřevařů (a to poctivě, nic jsem jim neprominul a dodnes mne zvou na setkání), cca 1000 odborníků!
      Za svého života jsem zasadil cca 10000 lesních sazenic a skácel cca 1000 vzrostlých stromů. Vykopal jsem sám dvě studny 16 a 9 m hluboké. Vlastní hlavou jsem navrhl svůj dům (dřevostavbu pasivně energetického standardu) a vlastníma rukama jej postavil (druhé ruce byly manželky nebo syna).
      Důchod mám takový, že kdybych letos nevypěstoval 500 kg brambor, 50 ks hokajdo, 60 kg rajčat a další zeleninu, tak zdýcháme s maminou hladem, ale nestěžuji si, pouze uvádím na pravou míru tvoje hlasové sračky, odporná zrůdo.
      Skus popsat alespoň stručně tvůj zpackaný život, já z toho svého si vážím každé minuty.

      Smazat
    4. Milý Ďulo, pokud jsi napsal pravdu (a docela bych Ti věřil), tak bych rád napsal pár slov na Tvůj příspěvek. Keller není žádný Jouroposlanec. Do EP šel jako bezpartijní za ČSSD a po jednom období odmítl znovu kandidovat. Myslím, že za celé toto období v EP se dopustil jen jednoho nevhodného hlasování (asi omylem), ale jinak vždy hájil zájmy České republiky. Bohužel rychle zjistil, že jednotlivec v EP nic neznamená. Tohle zklamání občas čtu i řádcích Dr. Davida, i když ten se s tím vyrovnává usilovnou publikační prací, protože je asi založený více prakticky než teoretik Keller. Se vší úctou bych chtěl dále říct, že stanné právo ne nesmysl a Dr. Keller si může navrhovat co chce, ale protože je mimo vládní struktury, nikdo mu nebude naslouchat. Rád bych znal jediný důkaz o tom, že Keller je protislovanský, myslím, že sis ho s někým spletl. Prosím, pokud si to stále myslíš, napiš jeden pramen, kterým bys podpořil uvedený výrok. Přeji pevné zdraví.

      Smazat
    5. Ďuro Triko.
      Velmi příhodné pojmenování.
      Popsal jsem to o několik řádků nahoře.
      Kde nic není ani smrt neveme.

      Smazat
    6. Oprava.
      Ďuru Trulo.
      Velmi působivý životopis.
      Jiní studovat nemohli a jejich život byl jedna velká šou při hledání práce a povinných návštěv policie. Zpravidla v době kterou zaměstnavatel neomlouvala a vše na novo.
      Měl ses jak prase v žitě.
      Tak nějak.

      Smazat
    7. Lubezi 20. března 2021 23:49, hm, tak nevím co jste musel vykonat, abyste budil tak nákladnou pozornost. Zároveň mám obtíž si představit, že by Ďuru Trulo byl ohrožen, po celoživotním, nejméně průměrně placeném zaměstnání hladověním. Zvlášť, když bydlí ve vlastním, podle vlastního projektu a vlastníma rukama postaveném. Žasnu také, kde tak najednou se ta zloba, třeba vůči J. Kellerovi bere. Je bezdůvodná a hloupá.
      Stručně řečeno, vy oba pánové, zdá se mi, že v jakémsi hnutí mysli, prostě a jednoduše, kecáte. To proto, že jsem toho dost a dost v těchto krajinách prožil. Mám co srovnávat. JiH

      Smazat
    8. Nechci psát o sobě, pouze jsem reagoval na Ďuro Trulo - ubohý.

      Smazat
    9. Muj prispevek byla a je emocionalni ponekud kritika clanku a autora. Pouze.
      Kdyz se ale neco ,co slibuje "zabavu",naskytne s radosti se navezu i sam do sebe.

      Smazat
  5. Ještě musím dopnít, jen naprosté cizácké a hamižné hovado v této situaci uzavírá smlouvy na vojenskou techniku a potajmu nám sem cpe zahraniční (takzvané spojence). Díky za komunismus mohl jsem prožít mládí celkem jako každý kdo je v mládí revoluční.
    Ale cestoval jsem tam kam jsem chtěl a na co mi stačili peníze(tedy musím přiznat hlavně peníze rodičů). A nebyli to podvodníci jako jsou dneší exoti. Ti by obrali i mrtvolu. Ani nebudu připomínat, že bouřit se proti přijímacím zkouškám z matematiky a češtiny je zločin proti národu který tato individua podporoval. Tací Havlové jsou dva Jeden Idiot Kulisák, netáhlo ale neustále majetný, druhý vystudoval vysokou školu. A to že se dnes toho idiota zastává je jen otázka charakteru.
    Jinak dle mého názoru stojí oba za h...no a už před 89r. mněli být zbaveni občanství.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne, morální a mentální mrzáku plus kriple, kolaborantská špíno, který deprivant tě platí, šmejde kapoušská ?
      Zadarmo takové zvratky plodí jen tupé hovado obdařené vysokým stupněm imbecility, debility a takřka nulové příčetnosti...
      Ale je fakt, že plíseň, svrab a vředy tvého druhu jako by shazovali - množíte se jako krysy, jako žabinec, jako každý parazit, který je třeba bez pardonu zničit, vydesinfikovat a vyvětrat po jejich smradu ...

      Smazat
    2. Tak to jste měl dobrý. Já to měl u komoušů polepený už jako student a nepustili mne ani do Itálie. Zřejmě jim vadilo, že jsem se už jako patnáctiletý přihlásil do knihovny na americké ambasádě. Ale někdo mohl jezdit kam chtěl, to já vím. Moje kámoška měla tátu estébáka a výjezdní doložka pro ni nebyl problém. Nakonec mi rok před tím, než komanči odtáhli, taky jednu zařídila, a tak jsem poprvé viděl svobodné země, projel jsem 3000km po Evropě.

      Smazat
    3. Martine 20. března 2021 21:27, rád bych se dozvěděl, čím konkrétně Vám byl výjezd do té Itálie, pokud to bylo po roce 1972, znemožněn. Pas jste předpokládám měl, pokud jste nebyl v trestu, nemohl Vám být odepřen. Váš zaměstnavatel se o Vašem výjezdu neměl jak dozvědět, banka do toho mluvit nemohla. Takže kdo? Pokud jste Odd. pasu a víz prokázal, že máte nezbytné minimum na pobyt tam a cestu zpět? Děkuji, budu hledat Vaši odpověď. JiH

      Smazat
    4. JIHU, pardon, ze se pletu do diskuze s martinem, vy jste nepotřeboval výjezdní dolozku? Nám vidlakum trvalo několik let, než byla dána a devizový příslib i do jugoslávie. Na západ jezdili jen zasloužili členové ksc a roh, nekteri byli na zajezdu v cizine i jednou za rok (Ironie)! Mi rodiče nikdy. Asi jsem zila v jine realite nez vy.

      Smazat
    5. Račice, nevylučuji politické zákazy výjezdu i osobám s vlastním kontem cizí měny, jinak má JiH pravdu. Pro ostatní byl problém tuto měnu získat od státu pro jejich nedostatek na technologie ze západu.

      Smazat
    6. PS. "princip konta" nebo svobodného povolání, platil i pro tz. příživnictví.

      Smazat
    7. Račice 21. března 2021 9:36, já jsem ze zásady na tzv. západ ani do Jugoslávie, vůbec do ciziny necestoval. I když bylo zřejmé, jakým způsobem si devizový příslib i jiné, před jinými, prosadit. On totiž takový, víceméně subalterní úředník za jinak významnou přepážkou nemohl vědět, kde má kdo strýčka, manžela, manželku či bratra, nebo zda nemá kontakt na VLKa (Výbor lidové kontroly). Takže šlo o to, mít našprtáno znění regulí a sehrát roli. To téměř neselhávalo.
      Cestovala moje matka proto, že část jejich blízkých žila v emigraci, potom proto, že měla od dětství touhu pobýt na místech, kde v První světové padl její otec, můj děda. Bez problémů každoročně cestovala. Osvojila si návod. Bez funkcí, bezpartijní, s odrostlými dětmi, učitelka. Já necestoval na západ soukromě ani služebně, do ciziny vůbec, nebral jsem ani rekreace ROH. Protože byly a jsou za jistých okolností věci, bez kterých když se obejdeme, jsme svobodnější. JiH

      Smazat
    8. JiHu, myslím, že jsme byli i za socializmu těmi svobodnými lidmi, málo kdo to pochopí, svázaný vnějškem.

      Smazat
    9. JIHU, skromnost vás slechti, že jste dobrovolne nejezdil na ten zapad. Mi rodiče nikde divadlo nehráli, žádný návod neznali. Bezpartijní pracovali a rekreovali se doma, bez ciziny jsme se obesli a ano, byli "svobodni",P. Povolny. Ani to konto s cizí měnou neměli, podívejte na hlupáky. Pojedu to domů vytmavit. Nikomu nezávidím, jen teď vidím, že jsem, ještě nesvepravna, cinkala na náměstí klicema za otevření se světu, a tady na pravděpodobně prominentním portálu čtu, že otevřeno bylo a dalo se cestovat. A mně rodiče lhali. Myslela jsem, ze to šlo jen s cedokem. Mluvím o dovolené. Pěkný večer!

      Smazat
    10. Račice, za socialismu jsem byl "jen" v NDR, Maďarsku. Toužil jsem se před manželstvím i dál podívat, dokonce emigrovat. Po 89. jsem se podíval do SRN abych pochopil, že krajíc je o dvou kůrkách. Vychoval jsem 5 dětí, kteří si naplní nebo ne, své sny. Možná také narazí na strop. Nelituji, byl jsem svobodný a zůstávám i bez dovolených v zahraničí. To je má pointa mého života.

      Smazat
    11. PS. víte že v minulých stoletích žili lidé, kteří neopustili ani hranice, přesto byli štastní?

      Smazat
    12. Dobre, P. Povolny, já problém nemám. Po něčem jsme všichni toužili, teď toho máme přehršel a zas chcem něco jiného, třeba dřívějšího. 5 děti, to je bohatství! Tak si rikam, JiH tady čeká na odpověď od martina a takhle jsme se sem pripletli😂, pardon. Lidi se hybali vždycky, třeba tovarysi jako mi pradedove, před 1. Sv. Válkou prý hranice nebyly, podle vyprávění. Dobrou noc.

      Smazat
    13. Račice, také přeji dobrou noc. Před 1.ww byl jiný svět.
      Kdo se chtěl uplatnit, musel do světa, jako teď. Tehdy šlo o řemeslníky, kumštýře, dnes by se dalo říci VIP. Většina obyvatel však žila mým stylem.

      Smazat
    14. JiH-u 5:36
      Už zase machrujete, vy budete fakt absolutní magor. Stačla jedna jediná kráva z uličního výboru, kterou jste nepozdravil na chodbě v baráku a nepodíval jste se 20 let nikam a mohl jste mít pasů třeba dvacet. Do háje zelenýho žil jste tady vůbec ???

      Smazat
    15. 0.32

      Nebo, jako v mém případě, že jsem do držáků zabudovaných vedle oken vyvěšoval o prvomájových taškařicíc dvě československé vlajky namísto jedné naší a jedné sovětské, jak jsem o tom už psal.
      Takže, z pohledu JiHa, jsem si za to mohl sám.
      Inu, jsou zkrátka lidé, kteří dokáží splynout s proudem a ještě z deštníkem při ruce, aby na ně nezapršelo. Například režisér Vávra toto umění zvládal brilantně. Ale budiž, nezaprodal se - jen splýval.
      Avšak, na rozdíl od JiHa, necítil to vnitřní pnutí machrování a pumpování si ega mustrováním; naopak, zůstal celkem skromný po celý svůj dlouhý život. A že se měl čím prsit.

      Smazat
    16. Tusim ,ze Vavra se prosmekl i pres Svatovaclavskou Orlici..

      Smazat
  6. Dobrý postřeh. O potřebě důsledného uplatnění práva by se u nás mělo mluvit a hlavně jednat více a nejenom v souvislosti s Covidem - 19. Tak jak vliv korporací prolíná do politiky, státní a veřejné správy, stejné problémy je možné sledovat v medicinském byznysu ve zdravotnictví.

    OdpovědětSmazat
  7. Nyní s panem profesorem nemohu souhlasit. Syn je aktuálně v Portugalsku. Tam byla situace asi jako dnes u nás. Premiér vystoupil v médiích, omluvil se občanům a představil plán řešení. Občané ho poslechli a on svůj slib dodržel. Dnes je na tom Portugalsko nejlépe a začíná PLÁNOVITĚ uvolňovat. Syn jel přes Rakousko, Itálii, Francii a Španělsko. Za celo cestu ho stavěli pouze jednou francouzští policisté a ptali se ho kam že jede. Když jim odpověděl, pustili ho beze všeho dál. Až na portugalských hranicích byl řád: vše svedeno do několika přechodů, tam do jednoho pruhu a přísná kontrola všech dokladů. To samé v místě. Lidé vidí, že to má hlavu a patu a pak neprotestují. V Německu (aktuálně v Kasselu) proběhly a probíhají demonstrace. Německá vláda ukazuje, že bude vládnout, ale na druhou stranu ukazuje, že má vizi a strategii situaci zvládnout. A postupuje podle ní. Ale protože začala pozdě, lidé už jí nevěří a proto demonstrují. Nicméně opatřená německé vlády zabírají a situace se postupně zlepšuje. U nás vláda nemá žádnou vizi, žádnou strategii a tak by nemělo co nabídnout za pendrekiádu. V tom by byla na tom stejně jako komunisti v 89. letech. Ti rozehnali demonstrace na palachových týdnech, ale nebyli schopni řešit to, proti čemu občané demonstrovali. Tak jen mlátili až došli k 17. listopadu 89 a na to už neměli. Tato vláda je na tom stejně jako Jakešovo vedení. Dejte nám alespoň čtrnáct dní! škemral Babiš v parlamentu. Když je nedostal, vykašlal se na Ústavu a přes hejtmany si stanné právo prodloužil. Vydržte tři neděla a jsme za vodou. Sliboval před čtrnácti dny. Ale už po týdnu bral zpátečku. Naprosto neschopný a zjevně dezorientovaný Blatný nás zásobuje čísly, o kterých ani on sám neví co znamenají a na nich dokazuje, že musíme být zavřeni ještě alespoň měsíc, ale už zazněl termín "září". Řešení je dvojí: buď promoření a nechat otázku přežití na přírodním výběru nebo očkování. Neustále blábolí cosi o očkování, ale nepředložil ještě žádný plán, kdo, kde , kým a hlavně čím! Jendo ví ale jistě. Sputnik nikdy! Takže zase vše zavřené a všichni zavření. To opticky ukáže kladné výsledky, ale kdyby uvolnil stisk ukázalo by se, že proti nákaze neudělal vůbec nic! protože by čísla okamžitě stoupla. Proto začít s tvrdými opatřeními v době, kdy už je většina lidí na hraně vzpoury a ještě k tomu o svátcích, které jsou významné nejen pro křesťany je opravdu o přežití vlády. Už nyní je jasné, že Babiš prohraje volby. A při stylu jeho vedení je v sázce přežití ANO jako politického subjektu. ANO je stranou jednoho muže. Jako kdysi Věci veřejné. jen ve větším podání. A ČSSD je už úplně ze hry. Proto ta váhavost. O chuť by nás zmlátit by jistě nebylo. Stačí si poslechnout Hamáčka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne my víme, že jsi vůl, tak nám to pořád nepřipomínej. Hoď něco smysluplného do placu. Třeba jak na to apod.

      Smazat
    2. unknowne. Já jsem nikdy netvrdil, že chci POUZE Sputnik, ale že chci TAKÉ Sputnik. Že má být očkování dobrovolné a každý ať má na výběr. To ty tady meleš, že POUZE západní vakcíny a Sputnik nikdy. To ty nám sem cpeš kdejaká moudra, která by nedala nikomu jinému šanci, než nebezpečnou Astru. Tak se zklidni, pitomče.

      Smazat
    3. unknowne. ty máš vzácný dar mluvit o koze, když je řeč o voze. Tedy když zrovna nejsi v rauši a nemáš amok. Ty někde pochytíš čísla proočkovanosti a plakátuješ s nimi všude tady ať se článek týká čehokoliv. I když ta čísla nevypovídají nic o situaci v dané zemi. Rusové mají podle tebe malou proočkovanost, ale uvolňují, pořádají megakoncerty, připravují se ne turistickou sezónu. My máme velkou proočkovanost (asi), ale jsme nejhorší na světě! teď jsi zase četl o situaci v Maďarsku, která nemá se Sputnikem nic společného a a ani s jinými vakcínami, ale zase meleš, že je to Sputnikem. Chorvati, Monačani jistě nejsou proruští fanatici. Ani Srbové ne. A očkují Sputnikem. tak co to plácáš za hovadiny. Prostě Sputnik je nejlepší na světě. Momentálně jistě. proto ho budou vyrábět v Itálii, v Německu, Francii a Španělsku. Tam už jsou podepsány smlouvy. My budeme zase za blbce a kupovat je od nich. A mohli jsme ho vyrábět taky.

      Smazat
    4. Tak abyste tady nebyl tak schizofrenicky po řádění cenzorovy gumy osamocen, tak vám chci sdělit, že s tím Portugalskem máte pravdu a je to vidět i na výsledku. Ale možná to nebude jen vládou, její koncepčností a schopností, ale celkově nastavením spoločnosti a politické klímy. A protože jsem líný si to nastudovat, nebudu ani spekulovat, jestli to je pravda. Ovšem Babiš skutečně neumí praštit pěstí po stole a napevno říct, co bude. A je také otázkou, zda by byl akceptován. Možná je zdejší antibabiš úderka ostřejší než v Portugalsku, tak si netroufne. U tak uspěšného podnikatele se člověk až diví.

      Smazat
  8. Já bych se raději zeptal, kdo nám ten covid na celé planetě šíří? Kdyby to byla lokální nákaza, pak by nebyl problém pochopit vládní opatření, ale on je a zabíjí na celém světě, akorat nikdo neumírá v Arktídě a Antarktídě, protože tam nejsou lidi. Je dost důkazů k tomu, že vir někdo úmyslně světem šíří proto, aby redukoval světovou populaci. Vždyť početně se svět množí tak, že lidi planeta neuživí. A tak někoho napadlo, použít biologickou zbraň ve formátu viru. Má to dvě výhody. Sníží se počet obyvatel a přitom lze ještě vydělat, prostě udělat z toho byznys. A ani nehrozí, obvinění z porušování lidských práv. Vakcíny, roušky, léky, testy.. všechno se dá zpeněžit. Navíc vymře starší populace a tím se ušetří na důchodech a sociálních výdajích. Vždyť to hlásá sám nejbohatší Gates. Ano, z velkých výšek se vír rozprašuje a pomalu padá na zem, no a ti, kteří se po zemi pohybují viry vdechují a umírají. Oni ti Bilderbergové, kteří to organizují k tomu nepotřebují ani bunkry. Mají k tomu už dávno vyvinuté léky a tak tak jim to neublíží. Ještě nám sem dodají takové léky, které ovlivní lidské myšlení, poslušnost, mentální schopnosti......

    OdpovědětSmazat
  9. Zdar unknowne. Ti nakažení se nakazili PO očkování Sputnikem? Nebo jinou vakcínou? V Maďarsku je očkování dobrovolné a kdo se očkovat chce, může si vybrat i vakcínu. Pokud není k dispozici, musí si počkat. takže proč nás oblažuješ informacemi, které se Sputnikem, ba ani s jinými vakcínami nemají nic společného?

    OdpovědětSmazat
  10. Souhlasím s profesorem Kellerem , demokracie potřebuje ránu bičem jak jankovitý vůl. V pandemii se může vyřvávat v Praze proti vládním nařízením ? Tento stát patří k nejšťastnějším na světě? Něco je prohnilé v našem religionu.

    OdpovědětSmazat
  11. Kdyz nevi inteligent reseni, obzaluje a vrhne se na narod,jako hladova hyena, ktery se nemuze branit.
    Dalsi se odhalil..
    Nemecko uber alles. Vy podradny cesi.
    Misto pricin vzdy tihle resi nasledky. Tou nejsnadnejsi cestou. Rvat na vedeni EU,na vladu, kde je Sputnik,to si nedovoli..
    Dostane medajli..

    OdpovědětSmazat
  12. unknovne, ty tupče! Všichni vědí, že ruskou vakcínou očkuje jen v Evropě ještě Chorvatsko, Srbsko, Monako a Slovensko. A ve světe dalších 40 zemí. A odnikud není ANI JEDNA JEDINÁ stížnost na vlastnosti Sputniku nebo Sinopharmu. Na rozdíl od Astry Zenecy, kde jsou další případy trombózy. Kdyby byl jen stín podezření, mainstream by řval jak pominutý. Tak nekecej'!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Evropa stoji na Chorvatsku, Srbsku, Monaku, Slovensku!

      Smazat
  13. Ano. Celý svět se dívá, jak to zvládají. A upínají se a prosebně hledí na naše politiky a politiky EU jak to ti, kteří o sobě tvrdí, že jsou světoví lídři zvládnou. Zatím vedou ti první. A to suverénně.

    OdpovědětSmazat
  14. Za covidový rok v mém okolí zemřel 1 člověk s covidem, ale určttě ne na covid.
    Oproti tomu s rakovinou umřeli tři lidé a dalších deset s tím bojuje.
    Rakovinu způsobují nekvalitní potraviny kontaminované tox. látkami ,tak proto máme nejvyšší počet s rakovinou střev.
    Pokud si někdo koupí párky kilo za třicet, tak co k tomu dodat
    Pro ty co používají argument chřipečka:
    Chřipka je závažné onemocnění !

    Miky

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Miki, v mém okolí zemřelo pět lidí zaručeně na covid, dalších dvanáct má následky (únava, bolesti hlavy, občasné teploty a chřipkoidní stavy, mizerný krevní obraz...), z toho jeden mladý muž, sportovec, který musel změnit povolání. A ano, na ostatní odložené choroby umřeli také, protože JIP byly přeplněné pacienty s Covidem a polovina lůžek reprofilizována. To jsou další, "necovidové", oběti covidu.

      Smazat
    2. Jakoubek Jandíků, žije v epicentru, bacha na znalce.

      Smazat
    3. Lubez, ano žijú v epicentru. A ještě mám informace z rodiny. Asi nemáte představu, jak vypadá návrat zdravotníka po dvanácti hodinách z covid JIP domů, že?

      Smazat
  15. Každý posraný politik má dostatek peněz a známých lékařů kteří mu léky pro nás normální lidi nedostupné předepíší a dostane je pro sebe i rodinu zadarmo. Hlavně když máme spoustu zdravotních pojišťoven s honosnými sídly, ale to co mají platit to neplatí. Stejně jako vláda která místo péče o občany kupuje za nehorázné ceny zahraniční zbrojní šmejd, který je nám na ho..no Ať jde taková vláda i se slovenským premierem do pr...le

    OdpovědětSmazat
  16. Tohle je snad první článek pana profesora, s nímž prostě nemohu souhlasit (neberu-li v potaz zřejmě odlišný vztah k samotným cílům a vzniku Corony 2020). "Není prokázáno, že by se národy lišily mírou pudu sebezáchovy.“ píše autor. "Není ani prokázáno, že náš národ by neměl dobyvatelské úmysly, a to ani v případě, že by Čecho-Slováků žilo 80 miliónů! Přesto je snad každému jasné, že my dokážeme 'nevěřit' i ve chvíli, kdy Němci zase někam pochodují díky svému přesvědčení, důvěře...coby příklad uvedu Barbarossu 1941 či modrookého muže s patkou a knírkem."

    OdpovědětSmazat
  17. Hmm nejvíc lidí se nakazí v práci ale skopčácké obchody a montovny jsou nedotknutelné. Kdy je ohnisko nákazy tam to mají zavřít a ne nutit všem lidem respirátor proti prachu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane C. 13 tisic 730 novych pripadu nakazy Covid v Nemecku..13730 cislicemi.
      Jisty Mengele a Ilsa Koch a spol ,v koncentracnich taborech ,delali pokusy taky disciplinovane /jak se v clanku doporucuje/,prevazne na Slovanech a rusech..
      Nektera fakta stoji za "opraseni".

      Smazat
    2. Paw Je evidentní že to ti političtí panáci nechtěj řešit a lidé jim nevěří.

      Smazat
  18. unknowne. Už tě to zase bere! Zatímco podle tebe perfektní vakcínu Astru Zenecu odmítlo už 22 zemí, tak Ruskou šmakuládou se očkuje skoro v padesáti zemích světa. Jeho výrobu si zajistili Německo, Francie, Itálie a Španělsko. Ty už mají podepsané smlouvy. Je docela možné, že ho budeme vyrábět i u nás, ale pod nějakou cizí firmou. Tak jako si myslíme, že škodovky jsou česká auta. A budeme ho od té "matky" kupovat za její ceny. Jsi prostě idiot. Ty máš jen dva mozkové závity: jeden na to, že vše ruské je špatné a ten druhý, abys trefil na hajzl. M to víme a tak tě i bereme.

    OdpovědětSmazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  20. Ale oni tam neumírají naočkovaní lidé, ale hlavně ti, kteří ještě naočkováni nejsou. Vakcíny jsou prevence nikoli lék. Jasný? Pozdrav Havlovi.

    OdpovědětSmazat
  21. Profesor Keller má absolutní pravdu. To že neposthl celou šíři důvodů neznamená, že ty které vyjmenoval neplatí.
    Vymahatelnost práva je u nás téměř nulová.
    Polovina lidí ochranu nenosí, kde má (zajímavé že v obchodech, jo tam si to hrdinové netroufnou, vědí, že je ochranka vidí), frajeři co si něco musí stále dokazovat se smějí policistům do obličeje a provokují aby byli hrdiny na Instagramu, jezdí přes okresy, natáčí se a sklízí obdiv na sítích.
    Hospodští otevírají hospody, nic se jim nestane. Přijde víkend, všude plno pražáků...
    Tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Kdyby existovaly tvrdé tresty, nikdo by si to netroufl.
    Jedna věc je Blatný, zčásti naprosto neschopný, zčásti evidentně zkorumpovaný s obdobným týmem kolem sebe, druhá elementární rozum a odpovědnost lidí, který se u nemalé části zcela vytratil. A ještě se tím chlubí.
    Určitě Babiš dělá spoustu chyb. kdo by je na jeho místě nedělal, kde má vzít lidí. Důvěrně jedná s člověkem o postu ministra, ten s tím běží do médií a pochlubí se, že odmítl...Stávají cí ministr mu pochopitelně ochotně přimydlí schody nějakým dalším nesmyslem. A média nedšeně hýkají.
    Je třeba vidět, že úřednický sbor na ministerstvech i níže se formoval zejména za vlády ODS a TOP, čili je to vesměs množina lidí neschopných, zkorumpovatelných. Takový korpus dokáže účinně blokovat cokoli zhora, velmi dobře o tom hovořívá i Pjakin.
    A prakticky to vidíme na organizaci očkování, která je děsivá.
    Za ošklivých komunistů by se vakcina navezla během pár dní do ordinací obvoďáků, kteří by si obeslali svoje pacienty a za měsíc by bylo hotovo. Tady se budují mesmyslná mamutí centra, registry, systémy, stojí to neskutečné prachy a stejně všechno vázne.
    A opozice je nadšená, protože za všechno může Babiš...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    2. 11:08. V pohodě pane Dvořáku, mně to bylo jasné.

      Smazat
    3. Profesor Keller má pochopitelně pravdu - a tou nahrazuje zkaženou ČT šířící paniku vypouštěním na obrazovku desítky různých magorů a mizerná média. Víme přece všichni,že příčinou šíření viru v ČR bylo zejména rozvolnění,které si vymohla opozice, psychopati jako Klaus nebo Šmucler, nebo bába ODS Němcová když slavila na Karlově Mostu. Vláda měla a má být k vynucování svých opatření tvrdší a popírače i porušovatele trestat stejně jak to dělají v okolních stabilních státech. Vždyť jde o životy lidí. Šíření viru popírači je vlastně útok na celou společnost a životy lidí. Nechtěl bych štvát proti lidem co chtějí normálně žít, ale pokud nejsou úplně blbí - nesmějí narušovat opatření vládní karantény a pomáhat šířit vir. To je jako napomáhat k vraždě. Možná by některé extrémisty bylo vhodné vyšetřovat a zavřít za pokus napomáhat hromadné vraždě - byť by to bylo u většiny z nich jen z blbosti. Mohou však existovat lidi co to dělají schválně.

      Smazat
    4. Heriote!

      Proč se to očkování tak vleče? Za socialismu by to zvládli obvoďáci (sestřičky na chodbě před ordinací), včetně evidence za týden. A měli by za to osobní i právní zodpovědnost.
      Jakou zodpovědnost má anonymní doktor (možná medik nebo zaškolený bezďák) za následky očkování? Naprosto žádnou!! A o to jde. Ten doktor je nedohledatelný stanové centrum přesunuto či zrušeno a mrtvý přece podepsal "poučený souhlas" a tím bere rizika na sebe a dobrovolně (jak lehké je u nás zabíjet).
      Manželka měla jít na předoperační kontrolu srdce a cév. Přijeli jsme do AGEL Třinec a ve vestibulu žádali po manželce poučený souhlas s testováním. Když odmítla, bylo jí sděleno, že nemůže vyšetření absolvovat a má opustit nemocnici, protože překážka výkonu je na její straně. Chtěla to po zdravoťačce písemně a ta ihned zavolala primaře, co ji měl operovat. Přišel, zopakoval poučení a vyslechl návrh manželky, že souhlasí s odběrem klasickou metodou (výtěrem z hrdla). To rázně odmítl a na manželčinu argumentaci, že výtěrem z hrdla odběr provést lze (měla to od zdravotnice z naší ordinace) nazval onu zdravotnici krávou (do Štrosmajera měl však daleko). Pak manželka žádala o písemné vyjádření odmítnutí vyšetření (na které byla pozvána písemně) a docent se vypařil a za minutku přišel s tím, že se omlouvá a že výtěr z hrdla je možný (hajzl).
      Manželka šla na výtěr a po půlhodince ji oznámili, že je kovid negativní a může jít na vyšetření (bodejť ne, když ho pojišťovna hradí tisícovkou).
      Po absolvování vyšetření přišla do vestibulu i s výsledky (cévy jako mimino) a poslali ji se ubytovat. Mysleli jsme si, že ji budou zítra operovat (banální mikrooperace zalepení dírky v chlopni katetrem přes tříselní žílu), a tak jsem odjel domů (cca 75 km). Večer mi manželka volá, že ji vezou domů, dovezli a zmizeli. Ordinace primáře se ozvala nedávno (po 3 měsících), že manželka má nastoupit zítra ráno v 7 hodin na operaci. Vylekalo ji to a zeptala se zda to nemůže být o pár dní později, že se bojí kovidu. Odpověď zněla, nebojte se my každého na příjmu vyšetřujeme na kovid a když je pozitivní tak ho dáme na kovidové a operaci odložíme. To ji vyděsilo ještě více a zeptala se zda v případě pozitivity testu může odjet domů. na druhé straně bylo půl minuty hrobové ticho a potom zmateční vysvětlování, že asi ne nebo možná ano. Manželka rázně odmítla jakýkoliv pokus o operaci s tím, že když má tento defekt (jednou za měsíc příhodu s polomdlobami) již 30 let, tak už to vydrží a raději umře doma.

      Všichni jsme rukojmí zdravotní loby, vychované farmakofirmami z emeriky na cucání našich peněz z povinného zdravotního pojištění. O zdraví pacošů jde až v poslední řadě. Čekám, kdy se za umření pacienta na kovid budou na práglhradě vyznamenávat lekaři korporátních farmak (nebo orvel farem?).

      Smazat
  22. Největší podraz vlády, parlamentu a státní správy, vidím v tom, že nedokázala /možná úmyslně/ včas se postarat o léky na zmírnění postupu onemocnění a vakacíny Sputnik, o které se ví od srpna 2020, pro 65+. Přece žádný normální člověk si nemůže myslet že se výrobce bude nabízet sám. My jsme generace vyrostlá na spolehlivých socialistických vakacínách a ti věřící v euroatlantické hodnoty ať si rozhodnou co chtějí. Právě politické rozhodování o životě a smrti lidí, vidím jako největší zločin proti lidstvu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dědo souhlasím, rozhodování o životě a smrti, to je arogance.
      Me v tehle diskuzi překvapily útoky na p. Kellera. Co chudák tak hrozného řekl? Že jsou rozdíly mezi státy, je fakt. On se jen zamyslel, jasne, ze nepostihne vsechno, to se neda. Pro mě je to budouci kandidát na prezidenta. Srn je privilegované, obsluhu a průmysl pro ne dělají cizinci, kteří na c19 taky nejvíc trpi. Nemci nařízení dodržují a někdy ne, na něco se dívá shovívavě, a na stejnou věc, kterou udělá někdo jiný, ne. Některé obchody jsou otevřené, jiné ne. Nektere demonstrace byly povolene nebo tolerovane, jine ne, podle toho, kdo je organizoval. Je to trochu zvláštní. Lidi jsou hodne lehce ovladatelne ovce, veri tomu, co se nabulikuje v mediich o te ci ktere akci. Srn je policejní stát, ozbrojena policie je prostě přítomna ve veřejných prostorách všude a často. Normální lidi si na ně netroufnou. Myslim, ze maji jen 1 policii se stejnymi pravomocemi. Stačí to.

      Smazat

    2. 9.32
      Kmete, souhlas!
      Jedna věc je, co si o covidu myslím a co jsem o něco výše hodil do placu, protože, upřímně řečeno, není to nic jiného než konstrukt vzešlý z mé mysli, druhá věc je jednání vlády tváří tvář hrozbě, ať již je covid přírodního či umělého původu, protože to ve skutečnosti nemá s podstatou, kterou je "popasování se" s hrozbou, co dělat.
      Bohužel, vláda sama sobě vykopala hrob nedůvěry obyvatel v její kroky a nyní je situace taková, že kdyby zavedla jakákoli opatření, lidé v ně věřit nebudou. Důvěra obyvatel v tuto vládu je prostě v prdeli. A viníkem není covid, ale kroky vlády jako takové, Burešem počínaje.
      Jakkoli vyznávám heslo že v kopci se přepřahat nemá, v tomto případě si myslím, že by to mělo smysl. Protože nic jiného, když kůň pojde, než zapřáhnout nového, čerstvého koně, nezbývá. A tato vláda už ničím jiným, než chcípající kobylou, není.
      Prostě jediné řešení už vidím v demisi. Bez ní se bude situace jen zhoršovat a lidé budou dál zcela zbytečně umírat.



      9.52

      Račice, víte co je zvláštní?
      Že se německá policie chová jako policie až teď a vůči vlastním lidem. Avšak když šlo o migranty, to bylo panečku jiné kafe! Natož aby ji bylo vidět ve veřejných prostorách, kterým se naopak vyhýbala jak čert svěcené vodě. Celkem by mě zajímalo, jak to v Německu vypadá v táborech migrantů a s migranty obecně, co se týká dodržování vládních nařízení.

      Smazat
    3. Milane, to právě není vůbec pravda, vždycky byli v ulicích vidět vic nez v čr, respekt mají. Oni plní příkazy politiku. Skenovat taky umí a blbí u nich taky jsou. Nechuť k migrantum měli a u policie byly po 2015 čistky, protože tam objevili "pravicaky", kteří nad migranty nejasali. V táborech, často kontejnerech z čr, si emigranti někdy udelali vlastní pravidla. Albánci táhli proti syranum a tak. Když se policie něco dověděla, tak se řešilo, ale spíš je nechali napospas sobě a vzájemné šikane. Ty velké stany a tábory už snad davno nejsou. Ve městech je víc afgancu a jiných než před 2015, rozdíl je poznat. Nařízení platí snad pro všechny, vic nevim. Manuálně pracující a obsluha musí být fyzicky v praci, a to jsou casto cizinci, němci sami jsou vic na home office. Proto se c19 šířil na jatkách, kde se pracuje vpodstate v otrockem rezimu nebo v zemědělství, proto mektali proti uzavření hranic na jaře, protože neměl kdo sklízet chřest apod., nemci by to za tech podminek nedelali, a c19 se pak rozlezl až do bulharska. O městských čtvrtích, kde by platila šária, jak se to říká o francii a anglii, nevím, nemyslím, že v srn jsou, vraždy žen ze cti jsou.

      Smazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A jak si vysvětlíme situaci v Německu, Itálii, Francii, Holandsku..., kde se očkuje jako o život a zcela bez pochyb se nejedná o ruskou vakcínu. Také co se týká Maďarska, kde je situace mnohem lepší než v Česku, protože nabízí volná místa na JIP pro Slováky, se neočkuje jen ruskou vakcínou, ale také čínskou a prevážně Astrou. Proč se Lidovky nepochlapili a nedali údernější titulek, třeba "Kvůli Sputniku Maďarsko umírá!"

      Smazat
    2. To nic, to jen se Jakoubek Jandíků občas sám zamotá v té své rétorice že je z toho sám paf.

      Smazat
    3. Přečtěte si to ve slovenských denících. Zrovna tak jako Němci nabídli lůžka na JIP pro Čechy, podobně zareagovali Maďaři. Stačí tak?

      Ale neodpověděl jsi na mojí otázku, proč je třetí vlna i v Německu, Francii, Itálii, Holandsku navzdory tomu, že oni očkují v mnohem vyšší míře než v Maďarsku a u nás a pouze těmi správnými vakcínami? Proč je tomu tak? Nemluvě o tom, že jim asi hráblo, když uvažují o výrobě té ruské hybridní hrozby na vlastním území. Vždyť to je útok na naše demokratické hodnoty!

      Smazat
  24. Clanek o autorech clanku na NR a jejich sympatizantech:
    Dezinformace šíří negativní kverulanti, mnohdy trpí i zúženým intelektem, říká Cyril Höschl.

    https://www.lidovky.cz/relax/zdravi/dezinformace-siri-negativni-kverulanti-rika-profesor-cyril-hoschl.A210310_101351_ln-zdravi_ape

    OdpovědětSmazat
  25. Dvořáku!

    Ptáte se mne, cože mne tak namíchlo, že se do pana profesora navážím?
    Odpověď je v prvních řádcích jeho příspěvku, kdy se pohoršuje nad neukázněností nás řadových občanů, které někdo dusí hadry, špárá v nose a vakcinuje na běžícím pásu.
    Pokud je to demokracie, tak již chápu proč Karel Kryl zaspíval svoji poslední píseň "DEMOKRATURA" a pak v klidu umřel. Dobře věděl co nás čeká.
    Jak chce profesůrek umravnit národ?
    Pozavírat doma a koho chytnou venku toho do lágru? FEMA lágry jsme zatím po vzoru emériky nevystavěli a v polsku z lágrů nadělali muzea holokaustu. Co teď s tím? Nenávistní nahaněči kovidovaných chcípáků. Budete nás všechny bonzovat na Pečkárně, nebo stačí mazat příspěvky a kovidovat z dronů? Nevěřím vám dvěma ani nos mezi očima, natož zájem o zdraví veřejnosti. Ten zájem můžete snadno dokázat veřejným vystoupením NR a žádostí o okamžité povolení účinných a neškodných léků (ne Leků), jako jsou IVERMECTIN, ISOPRINOSIN, oxyd chlořičitý. Již dávno jste měli mít našprtáno a jasno jaké mají léčivé účinky, vedlejší účinky, složení, ceny, dávkování a rizika.
    Tím byste pomohli široké veřejnosti se zorientovat a rozhodovat a zároveň vytvořili tlak na efektivní léčbu.

    Pokud nemám pravdu, měli jste přinést rozsáhlý článek proč léky ne a vakcíny ano (a proč ne SPUTNIK V).
    Ani slovo, jenom nahráváte oficiální propagandě. Jste jako oni!! Jste ONI!!
    Ďuro Trulo

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:35. Pane Ďuro, nebuďte nespravedlivý.
      NR dělá velice záslužnou práci, publikuje články dává prostor autorům, diskusi, dělá informační pole.
      Chápu Vaši naštvanost a souhlasím, že jsme všichni rukojmím - tak jak jste to napsal !
      Ale za to přece nemůže současná vláda. K tomu to to směřovalo 30 let a všichni, kdo to do nekonečna házeli ODS, 4kolaci, TOP, Vv, a jak se všichni jmenovali za to nesou odpovědnost. Ne redakce jednoho webu.
      A prof. Keller na ty věci upozorňuje možná už téměř těch 30 let, stačí číst jeho práce.
      Představa, že vláda je diktátor, nařídí dovoz léků, vakciny a očkování a bude dobře, jak si to mnozí naivně představují je iluzorní. I ona je v zajetí systému.
      Jsou nějaké zákony, rozdělené kompetemce a podle toho se jede, Babiš může stokrát létat po celém světě, jednat o lécích, vakcinách apod., když mu vše jeden úředník blokuje (mám na mysli Storovou s Blatným), tak s tím nic neudělá ani on, jako premiér. 90% agendy v opatřeních má v zodpovědnosti a kompetemci MZ a jeho podřízené složky. Jistě může Blatného odvolat, což doufejme po zítřejním setkání s prezidentem udělá, ale setrvačnost téhle masy úřadníků je děsivá a jsou schopni účinně vše blokovat dlouhou dobu. Zvláště za podpory demobloku a médií, kterým každý chyba vlády náramně vyhovuje.+
      A všechny chyby vlády a blbosti vzešlé od Blatného a jeho týmu, ale přece nemůžou lidem bránit, aby se sami nechovali zodpovědně...

      Smazat
    2. Ďuro Trulo, vy jste vůbec nepochopil o co jde. Navíc sklony k paranoie a demagogickým výkladům. Nešťastná kombinace. Myslíte-li si, že jsme jako oni či dokonce, že jsme oni, tak sem prostě nechoďte. O napadání a urážky redakce Nové republiky stojíme až na posledním místě.

      Smazat
    3. Heriote!!

      Domnívám se, že nespravedlivý nejsem. Ale když NR, coby alternativa zastává vakcinační politiku (koho? vlády? blaťáka? šoroška? nebo debilka gaťasovic?) a přitom se neohradí, že jsou i jiné možnosti (vůbec o nich nešpitne), pak se musím domnívat, že nekope za alternativu.

      Pro mne alternativa znamená cestu k pravdě, poznání a odstranění zla (alespoň toho viditelného). A dělá to NR nebo ne? To jsou má kritéria.

      Kdejakého sprosťáka nechá dehonestovat diskusi tím, že slušňáci místo diskuse plýtvají energií, časem a myšlenkami na plané odezvy (asi záměrně, protože ZOO stránka by to navždy vyřešila), ale nás občanů, které devastují hůře než za meternicha se nezastane, dokonce neposkytne informační servis neznalým či pomýleným (tam se řadím i já, než mne zařadí mezi troly). Já je nesoudím, jenom sděluji názory podložené fakty (profesor dle prvních řádků článku by přitvrdil vůči porušovačům). A až se přitvrdí a kovid poroste, co pak, ještě přitvrdit? Co mi to jenom připomíná, že by třídní boj nebo boj rasový či snad náboženský (holt salámová metoda funguje všude).
      Po alternativě chci, aby vyvraceli lži majstremu, přinášeli pravdivá fakta (bez emocí, padni komu padni) a objevovali souvislosti mezi nimi a zveřejňovali je. Vím, že chci mnoho (to jsem chtěl i po svých žácích), ale cokoliv méně je NIC!
      A k zodpovědnosti občanů, každý sám za sebe, pokud neohrožuji nikoho jízdou autem po středové čáře, pak zvyšuji bezpečnost všeho co se hýbe na krajnici, ikdyž při tom porušuji pitomá pravidla cestního provozu.

      NIKDY a NIKDE nikdo nevyčíslil, kolik nehod a s jakými následky se stalo striktním dodržováním pravidel a zákonů (a co teprve satanských a zrůdných - navrhuji, aby všichni politici odevzdali svého prvorozeného syna do léna nepříteli, nejlépe zákonem).

      Smazat
    4. Vzpomínka:
      Říkal si profesor a vyučoval technické kreslení.
      Výuka začínala: vemte si sešit (A4 čtverečkovaný).
      Tři čtverečky z leva, dva čtverečky z vrchu, svislou přímku dlouhou pět čtverečků......
      To byla výuka těch. kreslení.
      Připomněl mě to Ďuro Trulo.
      Čtverečku jeden.
      Měl ses za bolševika jak prase v žitě s dnes ze sebe děláš málem disidenta.

      Smazat
    5. Zkusme si my dědci zachovat nadhled jako známku stáří a moudrosti.

      Smazat
    6. Lubezi!

      To co jsem psal o technickém kreslení a deskriptivě sis ani nepřečetl, takže čtverečky maluj vnukům!
      A nepodsouvej jak jsem se měl za bolševika, víš velké kulové. Jenom nasazuješ psí hlavy, aby ses zviditelnil

      Smazat
    7. Já se nemám proč zviditelňovat. Pouze jsem četl tvůj životopis ve zkratce.
      Je mě z tebe šoufl, jak se lituješ. Tak jak ses měl ty se měla většina lidí v době před hadr převratem. Ti z vesnice o něco lépe, díky svému úsilí.
      Nedělej ze sebe oběť.
      Takových jako jseš ty, jsou plné úřady.

      Smazat
    8. Ďuro 16:36
      Tentokrát s vámi naprosto souhlasím a pan Keller mě taky pěkně nasral!

      Smazat
    9. Lubezi 18:54
      To nebylo fér.

      Smazat
    10. Kastelánem, asi ano.
      Omlouvám se všem, koho jsem popudil.

      Smazat
  26. Dvořáku!

    Nebudu Vám vyvracet Váš ničím nepodložený názor (já ty své podložil tím co neděláte a naopak hájíte).
    Zkuste nalézt některé mé argumenty v mém příspěvku Heriotovi, ohledně mé a manželčiny zkušenosti se současným zdravotnictvím. (Ďuro Trulo21. března 2021 16:14).
    Přeji pohodový den Ďuro

    OdpovědětSmazat
  27. Mám stále respekt k Janu Kellerovi. Jenže se stále častěji přesvědčuji, že jemu systémové myšlení poněkud cizí. Nyní to dokazuje. Místo aby se zamyslel nad skutečností, proč umírá nejvíce lidí s překyseleným organismem plným patogenů bez ohledu na věk, volá po nesmyslném přitvrzení dodržování nesmyslných vládních nařízení.Zfalšované testy, nebezpečné předražené vakcíny, to vše jen vrcholek ledovce. Ten sahá až ke globální a US elitě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co by se stalo kdyby si povsim autor,ze cela Evropa a cast USA demonstruji prave proti koncentraku Covid.
      Hlas lidu hlas bozi.
      Ale kdyz je na strane tech,co brutalne utoci na pokojne bezbranne hrdiny, demonstranty, neni mozne nepripomenout..
      "Bye,bye,/ profesor/ ,it is an american pie'..
      /Mc Lane/

      Smazat
    2. Pane Paw,
      je-li- Vox populi, vox dei - , potom dnes Bůh začal hrát v kostky.

      Smazat
  28. lubezi 21:46!!

    Nepotřebuji se zviditelňovat ani litovat. Již jsem napsal, svého života si vážím a kdybych ho měl prožít znovu, nezměnil bych na něm ani minutu. Koho čeho jsou plné úřady nevím a vědět nechci (ani za socíku).
    Co jsem zveřejnil jako odpověď na vaše provokace nebyl životopis (ten by měl tisíce stran a byl by to besceler), nýbrž pouhý výčet těch aktivit, které mi momentálně vytanuly ze stařecké paměti (nic mimořádného, bo i já su ogar a dědiny!).

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.