Reklama

pátek 12. března 2021

Ukrajina: Buď přijmete náš „mírový plán" nebo zaútočíme!

Christelle Niéant a -rp-
12. 3. 2021 AgoraVox a PrvníZprávy

Jak jsou přípravy Ukrajiny na ofenzívu proti Donbasu stále zřetelnější, tak Kyjev se nyní snaží ospravedlnit své do očí bijící a zásadní porušení Minských dohod a představuje jej jako nezbytnou reakci v případě jeho odmítnutí.


(Na snímku ukrajinské dělostřelectvo denně porušuje mírovou dohodu a ničí život civilistů na Donbasu)

Prvním, kdo vytáhl ukrajinský „mírový plán“ pro Donbas z klobouku, byl Andrej Jermak, šéf štábu ukrajinského prezidenta Vladimira Zelenského.

Jermak během online diskuse o konfliktu na Donbasu skutečně řekl, že Ukrajina dokončila plán mírového urovnání konfliktu na Donbasu, který navrhla Francie a Německo, a čeká na jeho schválení Ruskem, až na to, že opět ne s Moskvou, ale Kyjev musí vyjednávat s DPR a RPL…

„Dnes je na stole konkrétní plán mírového urovnání navržený Německem a Francií, dokončený Ukrajinou, který podle našeho názoru odpovídá duchu Minských dohod a odpovídá standardům mezinárodního práva ... “ řekl Jermak.

Podle něj se jedná o „velmi silné opatření navržené Německem a Francií." Během videokonference v normandském formátu vyjádřil naději, že se plán stane „ předmětem silné diskuse za týden nebo dva“.

Prvním problémem je, že ukrajinské hodnocení toho, co odpovídá nebo neodpovídá Minským dohodám, je obvykle velmi vzdálené realitě. Kyjev připomíná, že jeho plán, který porušuje minské dohody ze 75%, je s nimi v souladu! A jelikož obsah plánu nebyl sdělen, je nemožné ověřit Jermakovo prohlášení.

V tom spočívá druhý a největší problém: nikdo si neuvědomuje, že tento „mírový plán“ pro Donbas navrhovaný Ukrajinou nikdo neviděl, natož aby byl plán nabízen Francií nebo Německem!

Jsou USA ochotné vést válku proti Rusku až do posledního Ukrajince?

„Pokud budou v normandském formátu nalezeny nové dohodnuté možnosti, měla by být tato doporučení zaslána kontaktní skupině za účelem dosažení konečných dohod mezi stranami konfliktu - Donbasem a Kyjevem. Zatím bohužel neexistují žádné dohodnuté projekty ani uzavřené dohody,“ uvedl zástupce Luganské lidové republiky.

Až na to, že Peskov oznámil, že si není vědom žádného „mírového plánu“ pro Donbas z Ukrajiny, pravděpodobnost, že bude dosaženo dohody na úrovni politických poradců formátu Normandie, se blíží nule. Pokud by takové dohody bylo dosaženo, Rusko by o tom vědělo!

Nemluvě o Francii a Německu, které měly veřejně oznámit vypracování takového plánu. Ani na této straně však nic není, jak zdůraznil Vladimír Jarichin, zástupce vedoucího Ústavu zemí SNS.

„Neslyšel jsem o žádném plánu navrženém Německem a Francií. Tento plán veřejně neoznámili. Zelenskij jasně vede domácí politickou kampaň, ale zároveň přivádí do rozpaků vůdce jiných zemí, kteří si nejsou vědomi tohoto plánu. Jinými slovy, toto je nová epizoda „Služebníka lidu“, nikoli skutečná politika. Je to jeho fantazie, “ řekl Jarichin.

Pokud se Jarichin obává pokusu vnutit Rusku plán, je to proto, že slova ukrajinských úředníků jsou spíše ultimátem než nabídkou pro jednání.

(Podle mnoha zdrojů i podle zvýšené aktivity ukrajinského dělostřelectva na frontové linii chystají ukrajinské ozbrojené síly jarní ofenzívu proti vlastním spoluobčanům na Donbasu)

61 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jen nevzdělaný člověk na úrovni prostého Američana si myslí, že první státní útvar východních Slovanů v 9. století se nejmenoval Kyjevská Rus, ale Kyjevská ukradina !! Jinak si "ukrajinský" národ vymysleli nejdříve Poláci (kamarádi Hitlera) , potom Rakušáci a nakonec Hitlerovi nacisté - samá "lepší" společnost !!

      Smazat
    2. Jen poopravím i pana Tondu. Ona totiž neexistovala ani Kyjevská Rus. Příslovce místa si dodali až historici, pro rozlišení od kdy do kdy bylo centrum matičky Rusi v Kyjevě, nebo Novgorodě, nebo Petěrburgu ... Ale pořád to bylo jen Ruské imperium.

      Smazat
  2. Ukrajina je v zoufalé ekonomické situaci a proto musí odvést pozornost a "válčit" , aby se nehovořilo o tom ,jak důchodci na Ukrajině bojují o holý život!! A to je "úspěch" Majdanu! Proto také v sousedním Bělorusku volí cca 80% lidí starého "bolševického" kance Lukašenka , protože mají na Ukrajině jasný příklad bídy a zmaru a vidí kam vede Majdan a "demokratizace" a lá EU a USA!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněl uvést, že situace na Ukrajině je velice výbušná a čas hraje proti tomu "divadlu" na Ukrajině, které si říká vláda!! Mám zde několik Ukrajinců, kteří jsou důvěryhodní,od kterých mám informace z první ruky a to dnes vypadá na Ukrajině velice zle, také v souvislosti s infekcí a naprostým propadem státu s epidemií něco dělat!!
      Nemám tušení, co se bude na Ukrajině dít, ale samotných Ukrajinců je mně hodně líto a pomáhám jim, jak mohu!! Nechci to zde roztahovat, ale když jde o lidské životy a holé přežití, jde legrace stranou!! Ukrajinců zde máme hodně a převážná většina je pro Česko přínosem, kde se od jiných "emigrantů" paní Merkelové silně odlišují!! Některé obory by se již bez práce Ukrajinců neobešly!! Nevím,kdo by vařil a uklízel třeba v nemocnicích a to mohu pokračovat do sféry obchodu!! Přijdu v Praze do Globusu a tam je to mezi zaměstnanci jak na Ukrajině!! Je dobře si to uvědomit a také si jasně říci, jak nás krize na Ukrajině zasáhne!! Nejsme tak daleko!

      Smazat
    2. rad bych na vlastni usi slysel nekoho nezaujateho kdo by nedavno na Ukrajine, co rika ........

      totiz vazne nevim, proc se Ukrove kdysi cast Ruskeho Imperia tak vztekaji, vim ze za Stalina tam byl hladomor, ale ten hladomor byl na cele rusi, nasledek valky a valek v Rusku

      Mam dojem, ze Ukrajina je provokovana velkymi Ukrajinskymi mensinami v USA a Kanade, a tito lide, znam je, a mluvil jsem s nimi jsou totalne mimo, nenavidi Polaky a Rusy. Ovsem tito expati, Ukrove na zapade maji dost velikou politickou moc a obe vlady jim nadrzuji ci poslouchaji

      Sny o velke Ukrajine matce Rusi a matce slovanu, jsou sice nesmysl, ale tito bohati a vlivni zahranicni politicti primitivove se hrabou do veci ktere nejsou jejich....a budou li v tom pokracovat, tak se na Ukrajine stane velky pruser, a jestli tohle maji na mysli, tak jim pomoc Buh

      Smazat
    3. Moje žena je čistě ruskojazyčná Ukrajinka z Oděsy a teď zrovna tam je. Co byste potřeboval vědět? Jestli je ukrajinská politika k smíchu? Je.
      Jestli má rusáky ráda jak vosinu v prdeli? Má.

      Smazat
    4. Tvoje žena je ukázkovým příkladem obětí štvavé nenávistné banderbske propagandy. S ty jsi nemyslící. Proč má tvoje žena na Rusy takový "názor"? Dovede to vysvětlit? Oděsa byla rusko- židovsko- rumunsko-bulharské město. Dneska je nutí být ukrajinským. S Ukrajinci to asi dopadne jako s českými Němci. Jednoho dne půjdou i z Oděsy, Charkova... atd.

      Smazat
    5. Máte naprostou pravdu p. Dvořáku. Stačí si poslechnout Pjakina. Dokud bude Ukrajina dodržovat Minské dohody bude klid, jakmile je poruší, uvolní tím Putinovi ruce a ten spláchne banderovce jednou provždycky.

      Smazat
    6. 12,00
      Podřadné práce u nás často dělají i doktoři a obecně vzdělaní lidé. Někteří skutečně vzdělaní. Pro přemýšlivé je to odstrašující příklad, kdy u lopaty za minimální mzdu mohou skončit třeba i absolventi "sociální věd". Protože jak říkali kdysi dávno ve Francii, revoluce žere svoje děti. Tak že spousta z těch, kteří kdysi bouřili na Majdanu dnes uklízejí záchody v Čechách, nebo jinde v Evropě.

      Smazat
    7. 13,59
      Moji prarodiče byli Volyňští Češi. Pamatuji si z jejich vyprávění o národnostní řevnivosti, která vládla na Volyni. Ano, nikdo tam neměl v lásce Rusy. Ale vztahy mezi Ukrajinci a Poláky se nedali nazvat jinak, než nenávist. Ta vygradovala za působení Bandery a jeho bojůvek. Vypalování vesnic a vyvražďování jejich obyvatel tam v oné době bylo denním chlebem. Banderovci si zejména libovali v upalování za živa, kdy nahnali všechny, koho ve vsi právě našli do stodoly, tu zatloukli a zapálili. Lidi z okolních vsí se dlouho báli k takové vesnici byť jenom přiblížit. A když už tam nakonec zašli, aby pochovali ty, které tam našli ležet, nacházeli spáleniště s několik centimetrů hlubokými kalužemi lidského sádla, vyškvařeného z upálených lidí. Zabíjeli bez vyjímek. Chlapy, staré lidi i malé děti.
      Jestli vaše žena má odpor k Rusům, já mám od té doby odpor k Ukrajincům. Zejména těm žijícím na západě země.

      Smazat
    8. Ukrajina je fakt docela v hajzlu a bude se muset ekonomika Ukrajiny přebudovat, protože to je dneska na Ukrajině život úplně v řiti!! Jenom tak sem dám jeden hlod k lepšímu! Když se oddělil Krym a Donbas a tak mnoho Ukrajinců odešlo, aby nebyli pod těmi zlými Rusy!! A dneska se tito Ukrajinci vrací na Krym a Donbas, protože na Ukrajině nedostali žádnou práci a to dlouhodobě a z bědných dávek se přežít nedá!!

      Smazat
    9. 16:51
      No myslím si, že Ukrajina míří mílovými kroky ke své záhubě. Ale je to můj soukromý názor a nemohu jej podpořit fakty.

      Smazat
    10. Martine, máte pravdu. Já znám několik Ukrajinců, mezi nimi i kvalifikované lidi s universitním vzděláním, kteří, kdyby u nás byla taková možnost, okamžitě by se vybavili mačetami a šli řezat hlavy "Rusni". A jsou mezi nimi lidé i z Charkova, což je v podstatě ruské město. Tedy bylo, do roku 2014. Dnes je vše dramaticky jiné. Nejen Ukrajinci, ale i "Rusňa" žijící na Ukrajině půjde proti "Rusni" v Rusku. Ta nenávist je obludná. Oni Rusy viní ze vší své bídy, nevidí, kdo je okrádá. Anebo vidí, ale zabíjet Rusňu a sebrat jí majetek, se jim jeví jako schůdnější. Koneckonců, kdybyste byli šest let masírováni a okrádáni, taky byste jednali podobně. Nejhorší to je mezi mládeží.

      Smazat
    11. Martin, a ještě bych se zeptal, jak to, že vaše žena nemluví ukrajinsky. To by byli první, čo bych se jako Ukrajinec naučil.

      Smazat
    12. Trochu Martinově ženě rozumím, u mne pozůstatek z 68. Rozpolcenost. Lidé semletí dobou.

      Smazat
    13. Pane Povolný,
      rok 68, jakkoliv s tím nemusíte souhlasit, byl dozvuk druhé světové války. Na Jaltě, ale především v Postupimi, si mocnosti "vykolíkovaly" hřiště. A ty dohody neměly časový rámec. Když sověti zmasakrovali Maďary, západ oficiálně podal nějakou nótu, ale vojensky nijak nereagoval. Stejně tak i v našem případě v roce 68. Obdobně reagovali Sověti na americké akce různě ve světě.
      Nemusíme s tím souhlasit, ale tak to prostě je. Pokud se někomu nelíbí komunistický vliv ve východní evropě, měl by nadávat Američanům a Britům, že neotevřeli druhou frontu dřív. Mohli tak dojít dál na východ a politiku na onom území ovlivňovat oni.
      Na druhou stranu, buďme rádi, že v SSSR bylo státním náboženstvím komunismus. Kdyby tam měli třeba otrokářský systém, bylo by nám asi o dost hůř.

      Smazat
    14. 19:53- Ano, máte pravdu, geopolitické hrátky, jako nyní. Tehdy jsme snili o něčem lepším, než jsme měli. Rusové nás nezmasakrovali ale "jen" ponížili.

      V 89. jsme také snili, západ nás nejen ponížil i utopil.

      V 68. jsme se "vyšvejkovali", dnes nám jde o život národa.

      Smazat
    15. sranda je totiz v tom, ze Kyjev se poklada za matku Rusi, takze neco se nekde stalo, proc se rozhadali, je mozne, ze Ukrove pred 1 svetovou valkou meli vetsi styk s Evropou a tak se povazovali za inteligentejsi nez byli "Rusti muzici"

      take bych rad vedel, proc Martinova manzelka nenavidi Rusy? nebude to jako drive u nas kdy cesi nadavali slovakum a naopak?

      Smazat
    16. Basosi- ano, vždy jde o partikulární zájmy oproti společným!

      Smazat
    17. Jen malé doplnění. On je omyl jestli někdo pod pojmem Kyjevská Rus má na mysli Ukrajinu a Rus Moskevskou označuje za nějaký poloasijský paskvil nazývaný Moskovia. Nic takoveho neexistovalo, Rus byla vždy jen jedna a měla dvě epochy, kyjevskou a moskevskou. A oba útvary založili ti samí. Jejich původ je od Novgorodu a Ladogy. A to rozhodně nebyli "Ukrajinci".

      Smazat
    18. kyjev se muže pokladat za co chce do Tatarskeho vpadu byl skutečně centrem Ruske Pravoslavné církve. Poté co Tataři Kyjev dobili a vyvraždily bylo centrum \pravoslavné církve přemístěno do bezpečí Suzdalského knížectví a tem postupně vznikala velikost Moskevsého státu.No a stou samostatností Ukrajiny po první světové válce to byla okupace Německou armádou a spisovné Ukajinštině nerozuměli pořádně ani tehdejší uředeníci to jsou všechno pravdy bohožel bolestné ale pravdivé Ukrajincu je mi opravdu líto a cítím s nimi ale pokud se nezbaví těch kdo je neustále štve proti Rusku situace sae nezlepší. A všichni rádoby moudří udělají dobře pokud si detailně prostudují dějiny Ukrajiny jako části uzemí nikoliv státu takový nikdy de facto neexistoval a dějiny Ruska a Pravoslavné státotvorné církve které oproti tomu existovali nepopiratelně.Jak asi přišla Ukrajina k přístupu k Cernému moři? Asi nějaká Ukrajinsko Turecká válka ? že jste neslyšeli ? já taky ne.....

      Smazat
  3. Mno nic tak jim opět kolegové havíři nakopou zadky a pokud do toho zatáhnou Rusko tak bude konec s banderostánem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Polské město pozastavilo vztahy s ukrajinským. Důvodem je rozhodnutí o pojmenování stadionu po veliteli UPA

      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021031113309435-polske-mesto-pozastavilo-vztahy-s-ukrajinskym-duvodem-je-rozhodnuti-o-pojmenovani-stadionu-po/

      Smazat
    2. Bude vojna bude kdo tam na ni pujde? Která má milého v lásce upřímného naříkati bude.Muj praděd by si s upřímnou bolestí posteskl kolik kolik bude prolito nevinné Slovanské krve místo aby ji obě strany společně pokud by bylo třeby prolily proti opravdovému nepříteli.

      Smazat
  4. Ruský generální konsul prohlásil, že USA odmítly ruskou pomoc zamrzlým státům

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021031113308519-rusky-generalni-konsul-prohlasil-ze-usa-odmitly-ruskou-pomoc-zamrzlym-statum/

    OdpovědětSmazat
  5. Běžte již s těma kecama 12:02 doprdele!!

    OdpovědětSmazat
  6. Táhni už do řiti, přemřelo Unknowne. Neplatíš, nepřepínej.

    OdpovědětSmazat
  7. Unknowne, jsi blbej jako malovaný sáně! Jdi na ukrajinské weby a přečti si, jak oficiální činitelé Kyjeva mluví o Donbasu (a Krymu). naprosto otevřeně mluví o tom, že jim jde pouze o území, ne o obyvatele. To je banda zrádců, která se bude zodpovídat. A přímo hovoří o "zvláštním soudnictví". Obyvatelstvo má být dílem vyhnáno, dílem pobito a zbytek bude na úrovni otroků. Klíčem bude národnost, nikoliv konkrétní činy a týkat se to bude všech, bez ohledu konkrétní činy. Území bude osídleno etnickými Ukrajinci jako panským národem. To ti, ty kreténe, mělo něco připomínat. Jenže i tito "Ukrajinci" jsou otroky především Američanů a musí plnit jejich příkazy. To není žádné tajemství. A osobně je do toho namočen Biden i se synáčkem. jenže domobrana Donbasu už není parta amatérů, ale regulérní armáda. S výcvikem, a výzbrojí. Obyvatelstvo ví, že mu jde o všechno. I o holé životy. proto jsou všichni odhodlání bojovat do posledního. To Ukrajinci vůbec ne. V jejich jednotkách je většina žoldnéřů z celého světa, islamisty nevyjímaje. Obyvatel Haliče nebo Zakarpatí nepůjde bojovat na Donbas ani náhodou. Už jen proto, že se cítí být víc Polákem nebo Maďarem, než Ukrajincem. A stanovisko Ruska je jednoznačné a známé. Jakýkoliv ozbrojený útok na Donbas bude mít fatální důsledky pro ukrajinskou státnost. Putin to zopakoval minulý týden pro francouzské novináře jasně a nedvojsmyslně: "Donbas my něbrosim!" (Donbas nedáme). O Krymu vůbec odmítl debatovat. Jde o výhradně ruské území. A vždy šlo. To by mělo ty smradlavé nácky v Kyjevě varovat. Ale oni si myslí, že mají svoje jisté. Že jim Západ pomůže, že je zachrání. Kulové! Nikdo nebude bojovat na Donbase a už vůbec nebude riskovat válku s Ruskem. nepomohli Gruzii, vypoklonkovali arménského Pašinjana, vykašlou se i na Kyjev. Ale jak se říká" "bav se volem o sobotě, když jde v pátek na jatka". Takže tvoje výlevy jsou jen planým vytím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi jste se spletl s tím "Území bude osídleno etnickými Ukrajinci jako panským národem. "

      No řekl bych že to je naprosto obráceně, "Území bude osídleno neetnickými Ukrajinci jako panským národem, který již tak na Ukrajině vládne.

      Smazat
    2. Stalin byl Gruzínec idiote

      Smazat
    3. Bredy, jestli o Gruzii víte jen to, že je odtud Stalin, tak to máte blbé. Já mluvil o Gruzii roku 2008, kdy jí vládl Saakašvili. Známý to gurmán. Ten začal den před zahájením OH agresi proti Jižní Osetii a dostal takovou nakládačku, že v přímém přenosu posvačil vlastní kravatu. Tomu Západ nepomohl. Tolik k tomu idiotovi. Stejně jako blbovi Pašinjanovi, který napadl ázerbajdžánskou část Karbachu. Ten se pakuje právě v těchto dnech.

      Smazat
    4. Ehm.. Myslím že Stalin byl Osetinec

      Smazat
  8. To že se chystá ofenzíva proti těm dvěma republikám je jasné jak z projevů těch ukrajinský vládnoucích šašků tak i z toho, že Slovenskem křižuje 17 vojenských konvojů mírové NATO, bez ohledu na Covid-19.Proč asi?

    OdpovědětSmazat
  9. Dovolím si polemizovat s Hodným člověkem, u nás jsou s ukrajinci jiné zkušenosti. Je zde masokokombinát a co o nich povídají kmenový zaměstnanci není nic pěkného v chování hygieně atd.Každé tři měsíce se tam mění sotva se něco naučí už je nahrazují jiní.Zda se po nich chce zdravotní průkaz je velkou neznámou a vzhledem ke zdravotní situaci u nich doma člověk neví zda něco chytne.Dokonce jsou zaměstnáni i v zdejší mlékárně a tam je setsakra vyžadován zdr. průkaz.Tož tak.

    OdpovědětSmazat
  10. Mohou to zkusit. Ale pozor. Na ruské straně hranice s Ukrajinou probíhá výcvik donbaských vojáků s novými ruskými zbraněmi. Probíhá to v rámci normálního výcviku ruské armády. Až to Úkáčka zkusí, popojede tato donbaská armáda přes hranice, vyvěsí své vlajky a pak Úkáčka nebudou stačit utíkat i s těmi americkými pomocníky. Snad si někdo nemyslí, že Rusko dovolí někomu zabíjet Rusy na Donbasu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty síly jsou neúměrné, museli by zasáhnout Rusko. Něco jako v r.2018, když Putin pohrozil, že pokud se během šampionátu ve fotbale Ukrajina pokusí o invazi, bude to koniec její armády i státnosti. Něco jako v r.2008, když během zahájení OH v Číně zaútočila Gruzie na Jižní Osetii pod správou vojsk OSN.

      Smazat
  11. Zásadní problém Ukrajiny je nedůvěryhodnost její vlády.
    Od rozdělení SSSR se na Ukrajině řežou mezi sebou nejhorší zloději s fašisty a zbytky demokratických stran. Výsledkem jsou volební machinace,násilné útoky nácků a Benderovců,násilný převrat v Kyjevě a hromadné vraždy včetně upalování v Oděse. Vrcholem demokracie je vedení
    občanské války proti vlastním občanům na Donbase a Luhansku, kterým Benderovci zakázali mluvit Rusky. Ukrajina vedená nejhorší sebrankou na světě , oligarchy a zloději
    napojenými na drancovací společnosti ze "západu" - slouží
    jako dobře ovladatelný otrocký stát nástupu USA a EU proti Rusku. Dobře to je vidět na růstu základen NATO kolem Ruských hranic. Využít bývalé spojence Hitlera ve válce
    proti Rusko o jeho zdroje je pochopitelně "přitažlivé" řešení. Podporuje to i soudruh Petříček,kterému by zatažení
    ČR do války proti Rusku nevadilo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak vidím.
      Petříčku urááá na rusa.

      Smazat
    2. tomas12. března 2021 13:28. Toho soudruha pošleme do první linie, všechno umí, všem dobře poradí. Všude jinde je nedoceněný.

      Smazat
    3. Dostali z USA 45o milionu a z EU daleko vic, tak musi ukazat,predstirat silny kecy a trochu nejakou cinnost.
      Dale musi pospichat , nez se to rozkrade a nezbyde na vojaky a naboje nic.
      Takhle bojujou uz 6tej rok..
      Uz delsi dobu jsou dohody nedohody. A nic se nesmi dodrzovat,aby dohodisti si mohli delat z huby hajzl.
      Vemte si nedavnou dohodu EU o vakcinach..Jako priklad.
      Dohoda se dohodla..Jako v Mnichove ,kdyz se hnedej mor zaprisahl, ze nema zadny uzemni naroky.
      A dohodovej debil,taky v rodine byl..

      Smazat
  12. V Rusku pracuje cca 5 milionů Ukrajinců a posílají peníze příbuzným domů na Ukrajinu, aby nepochcípali hlady především důchodci!!!!!

    OdpovědětSmazat
  13. Tam ti co mají sebemenší moc, jde jen o to jak jí zpeněžit. O oliharchách nemá cenu vůbec diskutovat, protože každý má dva zahraniční pasy, bankovní účty v daňových rájích, prodávají a kradou co to jde. Vědí, že příjde čas a budou muset utéct. Největší magnát Kolomojský, pro jistotu tam ani nežije.

    OdpovědětSmazat
  14. Co takhle se zamyslet, proč vznikly Minské dohody? A v jaké jednací pozici byla Ukrajina? Co takhle si nastudovat historii konfliktu a potom něco "moudrého" vyplodit. Co vy na to??

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že se neplnila smlouva Minsk 1 ani 2. Základ byl u obou samospráva enkláv. V obou měly mít relativní samostatnost pod Ukrajinou garantovanou velmocemi. V té první byla Ukrajina slabá vojensky, nyní je vyzbrojovávána západem, proto i opolčenci vědí, že by šlo o dočasnost. Proto si myslím, že Minsk 3 by měl řešit autonomii enkláv, nechce-li konflikt celosvětového dosahu. Ale chce takové řešení západ?

      Smazat
    2. Autonomií myslím, že hranice mezi nimi, Ruskem i Ukrajinou si budou střežit sami. Je nepravděpodobné, že by měli zájem se šířit na západ i Rusům by se ulevilo.

      Smazat
  15. Unknowne 14:38 to jako myslíte mě? Tak to o situaci nevíte vůbec nic. Žádné dohody ani zákony se tam nedodržují. Vládnoucí elita si dělá co chce a často i v zásadním rozporu s ústavou. Už to dlouho nebude trvat, jenom nevím, kdo tam bude schopný zavést nějaký malinký pořádek. ZVLČILY.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nee. Tak jsem to nemyslel. Špatně pochopeno. Jde o to, že Ukrajina je v podstatě v Minskych dohodách stranou poraženou. A byla to právě Ukrajina, která "žebrala" o zastavení bojů. A to co předvádí je nonsens! Smutné je to, že jí v tom tzv. Civilizovaný západ podporuje. Jediné její štěstí je to, že strejda Putin není hovado a trochu přemýšlí. Velice dobře ví, že Ukrajina je jednoduše projekt antirusko. Vznik projektu je ještě z dob Rakouska Uherska. A začali ho budovat její tajné služby a v jejích šlépějích potom pokračovali tajné služby Velké Británie, Německa, USA, Francie, Polska atd. Všichni přiložili " ruku k dílu". Vysledek je smutný: vymyšlený stát, vymyšlené dějiny, vymyšlená umělá řeč a tak se dá pokračovat dost dlouho. A spojuje je jenom jedno: nenávist k Rusku. A to jsou skoro všichni snad kromě Galicie rusové. Paradox je, že "největší" Ukrajinci" jsou právě z tohoto kraje, který vlastně nemá z Ukrajinou společného skoro nic. To území patřilo každou chvilku někomu jinému. Jediné co se nezměnilo je obyvatelstvo. vždy byli "největšími". Podle toho jakého měli akorát páníčka. Pod Polskem byly nej Poláci, pod Sov. Svazem nej. Komunisti, pod Němci nej. Fašisti a tak dále. A teď tomu "vládnou". Samo. pod novým páníčkem. A že se činí.!!! Je to velmi smutné. A když člověk ještě slyší stanovisko České republiky k Ukrajině prostřednictvím Petříčka. Je mu i hanba. Co s tím???

      Smazat
    2. Už dva roky tam jsou nelegálové včetně alKaídy.

      Smazat
  16. Ahoj,zkuste posoudit tuto verzi,která se velmi liší od verze ČT 1.
    Trochu jiné, než od české televize - přišlo od katolíků zeSlovenska. (Originál video je od patriarchátu Ukrajiny).
    ://gloria.tv/?media=540709

    OdpovědětSmazat
  17. Neproživejte to tak.Pokus si ukři něco začnou tak je rusove splachnou

    OdpovědětSmazat
  18. Proč je současná Ukrajina tak fašistická? Demokracie umožňuje výrazné politické posuny.Hitler se dostal k moci dįky demokracii a použití názvu socialistická partei.Ukrajina byla v době SSSR také trochu do prava, mohu potvrdit z vlastní zkušenosti.Rusko vyčkává a čeká na očistu zevnitř.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu jinak. Tak jak u nás. Kdo krade a má peníze a moc tak je pro fašizaci. Tam plynou dotace ze západu.
      Většina obyčejných lidí s tím nesouzní.

      Smazat
  19. Ukrajinci, jestli něco zkusíte, dostanete před držku i tady v ČR

    OdpovědětSmazat
  20. Je dobře zabývat se problematikou politiky jiných zemí, ale nemáme tady v Česku náhodou podobné problémy? Jaká svoloč se dostala k moci po převratu v r. 89. Jaká že to svoloč rozkradla ekonomiku? No a kde je dnes ta svoloč? Debilblok , thajvanec a serát jsou jeden spolek tehdejších "bojovníků za lidská práva". Bohužel národ se chová skutečně jako ovčané a zapomíná. Proč ten neustálý tlak na vládu Babiše? No protože jim rozdupal korýtka. Dnešní pátá kolona, neboli opozice, má ráj na zemi. Žádná odpovědnost, vymýšlení podrazů ve spolupráci se zaprodanci v ČT a tisku. Úroveň sdělovacích prostředků mi připomíná kanalizaci, ono se také říká/asi ne náhodou/ že ČT je vysílací kanál, tedy několik kanálů. Být dnes novinářem, nebo redaktorem kanálu, je docela pohodlíčko. Stačí nadávat na vládu, chválit západní "demokracii", plivat na východní stranu a koryta jsou jistá. Jak účelné a jak odporné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:47 - přesně! Bojí se změn, které musí přijít, možná někteří nepřežijí!

      Smazat
  21. Kdyz se prijme mirovy plan zautoci stejne..
    Kazdej slysel o lockdown, vsude vsecko rovnopravne zavreny, nikdo nesmi nikam a zaroven vsecky hranice, jinejm rovnopravne otevreny.
    Dobre videt v zemi ,kde predevcirem je zitra.
    Ameerika is back. Zpatky tam kde byli. A jeste hur.

    OdpovědětSmazat
  22. Benderovské fašistické znaky jsou už i v důlních vlačcích. Ukrajinci netáhejte fašismus do ČR!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.