Reklama

úterý 16. března 2021

Volání po solidaritě v rámci EU

 

Ivan David
16. 3. 2021

Dnes se sešli ve Vídni předsedové vlád Rakouska, Bulharska, České Republiky a Slovinska, aby se spolu s dalšími premiéry připojenými dálkově poradili, jak dosáhnout rovnoměrného rozdělování vakcín proti koronaviru v rámci EU, kde, jak je bohužel obvyklé, běží jakási dvojkolejnost, kterou mohu velmi dobře pozorovat v rámci zemědělské politiky. Tj. – „staré“ členské státy EU, také zároveň bohaté státy EU, mají úplně jiné podmínky než ty, které přistoupily později. Týká se to zejména zemí bývalého východního bloku. Že mají západoevropské země až čtyřikrát vyšší zemědělské dotace než východoevropské, o tom jsem psal mnohokrát. Že některé z nich budou moci až třikrát rychleji očkovat své obyvatelstvo než jiné, to jsem neočekával.
 
 Leč stalo se – něco se dohodlo na Evropské radě, tj. rovnoměrné rozdělování na počet obyvatel a ve stejném čase, a něco jiného dohodli byrokraté v tzv. Steering boardu, poradním či spíše řídím orgánu EU. Výsledek je, že zatímco Malta či Holandsko budou mít naočkováno v červnu, Bulharsko a Česká republika až na podzim. A není to v tempu objednávek, jak dnes znovu zdůraznil rakouský kancléř Kurz, ale výhradně v dodávkách, kdy některé země jsou na základě nezveřejněných dohod výrazně zvýhodněny. Rakousko leží v srdci Evropy, jak řekl Kurz. Nemůže ignorovat, že jeho sousedé jsou výrazně znevýhodněni v dodávkách vakcín, protože to má negativní dopady i na jeho zemi. A Evropská unie má být vedena principem solidarity.

Sebastian Kurz zveřejnil své poznatky o dvojí politice EU minulý týden. Ačkoli neustále zdůrazňuje, že tato kritika není namířena proti EU jako takové, a doufá v nalezení řešení i díky úsilí předsedkyně Evropské komise Ursuly von der Leyenové a stálého předsedy Evropské rady Charlese Michela, jejich zodpovědnost nikdo nemůže zpochybnit. Kdo uzavře dohody s 27 premiéry vlád a zároveň toleruje úplně jiné dohody, které mají přednost, buďto o ničem nerozhoduje, nebo takovou „Schlamperei“, jak říkají Rakušané, tedy šlendrián, toleruje i v jiných záležitostech. To ovšem dnes na tiskové konferenci, která na jednání premiérů navazovala – kromě zmíněných 4 zemí se účastnili i premiéři Lotyšska a Chorvatska – nikdo nahlas neřekl. Bulharský předseda vlády Bojko Borisov, dnes nejrozhněvanější muž v sále, kde se konala tiskovka, vyjádřil asi největší zklamání z fungování EU ohledně této věci, zdůraznil, že Bulharsko nechce žádnou almužnu, protože do vývoje vakcíny investovalo, objednalo patřičné množství dávek a obdrželo nepatrný zlomek z nich. Řekl také, že pokud nebude tento stav v blízké době napraven, obstará si vakcíny po vzoru Maďarska v Rusku a Číně. Slovinský předseda vlády Janez Janša poukázal na neblahé důsledky nerovnosti v přístupu k vakcínám a ohrožení evropské soudržnosti. Andrej Babiš poděkoval Sebastianu Kurzovi za odvahu toto téma otevřít. Všichni pak vyjádřili naději, že v blízké době dojde k nápravě a již z 10 milionů dodávek vakcíny Pfizer, které dostane EU v nejbližší době, budou tyto neblahé rozdíly kompenzovány. 

Ano, odvahu Sebastian Kurz má. Nejen v této věci. To má náš předseda vlády pravdu. Jemu samotnému právě tato odvaha leckdy chybí, ale tentokrát se, jak sám řekl, ke Kurzově iniciativě okamžitě připojil. Ale je tu několik rozdílů…. Ministr financí Rakouska Gernot Blümel (ÖVP) dnes jasně uvedl, že neexistuje žádný rozpočtový limit pro nákup vakcín. „V letošním roce stanovilo ministerstvo zdravotnictví rozpočet ve výši 120 milionů EUR, což stačí jen na část nákladů. Vždy bylo jasné, že na nákup vakcín bude v případě potřeby více peněz“, uvedl Blümel. U nás se zdá, že ministryně financí Alena Schillerová má neomezený rozpočet spíše na odměny pro své věrné úředníky než na vakcíny a kompenzace spojené s pandemií.

68 komentářů :

  1. Mno tak já si myslím že jsem Český občan a nějaká eu je mě ukradená. A ti co přísahali na Českou ústavu mají konat pro všechny občany této republiky. Vždy bude západní herrenvolk v popředí zájmů než opovrhovaní Slovani.

    OdpovědětSmazat
  2. VIDEO „Ty vole, Hamáčku!“ Násilí za roušku: Expolicista, 24 let služby: Kluci, děláte jim kladiva. Fašismus

    „Nechme plout zdravý rozum. Tohle je normální, regulérní fašismus,“

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Ty-vole-Hamacku-Nasili-za-rousku-Expolicista-24-let-sluzby-Kluci-delate-jim-kladiva-Fasismus-657436

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To video ale neukazuje cely pribeh, co se tam udalo.
      Na namesti byla skupinka teenageru, kteri tam odpalovali petardy, nicili kvetinace, popijeli a nemeli rousky. Proto je tam tolik mestaku a statnich policajtu. Na zaberech je videt, ze u kasny policajti kontroluji obcanky lidi z teto skupinky a vsichni si nasadili rousky. Jen jeden delal machra, sundal si provokativne rousku (na videu je videt, jak ji hodil kamaradovi) a odmital se nechat ztotoznit.
      Naopak bych ty policajty jeste vyznamenal, ze meli s takovym volem tolik trpelivosti a zasahli az po delsi dobe. A podobne bych zasahnul i proti te rezave krave.

      Smazat
    2. 7:50
      No vůbec se ti nedivím. Ty seš prostě unhowen.

      Smazat
    3. 7:50.
      Máte pravdu, já to video viděl také. Obdivuji trpělivost těch policajtů.
      Dlouhé dohadování, nechat se u toho natáčet.
      Vše jen proto, aby se mohl kdejaký rozmazlený fracek předvádět...

      Smazat
    4. Heriote, vy skutečně nezklamete. :-)

      Smazat
    5. Heriote, takhle se vyjádřil bývalý policista, který sloužil 24 let u policie.
      Máte pocit že by jako profesionál nehájil jinak spíš ty "své"?
      „Ten kluk, to nebyl žádný profesionální demonstrant, který přijel něco rozbíjet. Nebyl to feťák na pervitinu, který by držel v ruce nůž a ohrožoval maminku s kočárkem. Aby tam po něm tenhle policajt skočil způsobem, jako by někoho vážně ohrožoval, jejich život, zdraví nebo majetek lidí,“ pokračoval bývalý policista a připomenul, že zákrok má být adekvátní vzhledem k nebezpečnosti konání. „Nehrozila tam žádná újma na zdraví nebo na životě, ten kluk chtěl jenom svobodně dejchat,“ zastával se mladíka. Doplnil, že dotyčný prý neuměl jednat s policií. Uznal, že ječící přítelkyně mladíka do situace mírně řečeno vnášela emoce, ale připomenul, že to je situace, kterou by měli policisté zvládnout. „Ne že po něm skočí a zcela zjevně nepřiměřeně tam ohrožoval zdraví a život takovým skokem,“ hodnotil Bartók zásah.

      „Ten polda, jestli slouží deset let, tak možná jsem ještě nadsadil. Tohle by třeba nemohl udělat kluk, který slouží dvacet let, se svýma zkušenostma. Mně přijde, že ti kluci jsou opravdu nevyzrálí u policie,“ stěžoval si, že policisté neumějí věci vyřešit v klidu. „Hamáček je nažene, tak mu dělají lopaty. Dělají mu kladiva a mlátí lidi, kteří nesouhlasí s těmihle protiústavními, proti lidskosti, proti veškerému zdravému rozumu (opatřeními),“ pokračoval.
      Policista mohl podle něj mladíka vyzvat v klidu, mladík je mohl následovat a mohl se vyjádřit. Ale policista po mladíkovi skočil „jako po vrahovi“. „My jsme byli nasazováni proti opravdovým šmejdům. Ale teď jsou kluci nasazovaný proti obyčejným lidem. To je neuvěřitelný. Ty vole, Hamáčku, co ty si dovoluješ proti lidem, to je fašismus první třídy. Normální fa-ši-smus jak vyšitej. Tady stojíte proti normálním lidem, kteří chtějí jenom svobodně dýchat a žít,“ vzkázal ministrovi vnitra.
      Obrátil se i na policisty: „Kluci, většina z vás je v pohodě. A přece když uvidíte tenhle zákrok, tak samotným je vám jasný, že ten kluk, ten policajt, který tam takhle vystartoval po tom mladém klukovi, že je to neuvěřitelný. Byl tam obklíčenej, jako kdyby tam stál rozlícenej bejk na koridě ve Španělsku. Opravdu je to šílený, prostě jste používaný proti normálním lidem. Uvažujte rozumně. My musíme plnit rozkazy. Ale věřím, že v kupě z vás se to vaří jako ve mně. A to už nesloužím, jenom se na to dívám.“

      „Nechme plout zdravý rozum. Tohle je normální, regulérní fašismus,“ prohlásil na závěr.

      Smazat
    6. Kasteláne, píši to níže, pokud by dotyčný i s dítětem měl transparent, policie by se netroufla.

      Smazat
    7. PS. policajtem jsem nikdy nebyl, naopak byl bit ale na demonstracích.

      Smazat
  3. cabliku 16. března 2021 23:47, asi jste z "regulérního" fašizmu nic nezažil, že s ním zrovna za těchto souvislostí šermujete. Pokud nějaký ten mladík odmítne uposlechnout "regulérního" pokynu policisty, nezbývá, než použít donucovací prostředky. Nehledě na to, že zřejmě "komunikoval" mimo přípustné meze. Jak jinak chcete udržet autoritu a vážnost policie při ochraně i vašich oprávněných zájmů? Chcete se dočkat toho, že i u nás budou místa, kam se policista neodváží a toho, že určitá počínání raději ani neuvidí? Jste naivka k pohledání. JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. JiH Za prvé je to názor toho policisty a zákrok jsem viděl a byl to hnus.

      Smazat
    2. Jestli se vám to líbí tak mě ne:

      Policie v akci, Česko

      https://zvraceny.cz/content/87462-policie-v-akci-cesko

      Smazat
    3. cabliku 17. března 2021 1:00, líbí nebo nelíbí. Vyvozuji závěry, nejde o kurz estetiky nebo společenského chování.
      Nevím, proč za tak banální situace hnát policajta do afektu. Nač kydy midy?
      Vy si skutečné myslíte, že tažení proti rouškám a respirátorům i s jeho argumentací jsou racionální? Boží prostoto.
      JiH

      Smazat
    4. 0.37
      Můj oprávněný zájem je, aby byly k dispozici léky!
      Tam napřete svou energii, namísto toho nafoukaného machrování a osobního osočování diskutujících za pouhý názor.
      Nechcete založit uliční výbory? Rozhodně byste se hodil za předsedu.
      Jo, a to není tažení proti respirátorům, ale proti hovadským nařízením těch, kteří nejsou schopni, ale hlavně ochotni, zajistit léky, protože by se na ně brusel mračila! Léky - dostatek léků je racionální opatření, ne stanné právo!

      Smazat
    5. Jo, ty uliční výbory by se hodily. A nemyslím to ironicky.

      Smazat
    6. milane 17. března 2021 2:36, to jste celý vy. Přesně víte co je nejlepší a co má být uděláno, že právě na to máte právo. Neprodleně. O uličních výborech evidentně nevíte vůbec nic a dohled nad dodržováním právoplatného rozhodnutí vlády zřejmě považujete za správné označit jako fašizmus. A jestli vyjádřím jiný názor, jsem nafoukaný, machruji a osočuji. Můj respekt tak nebudíte. JiH

      Smazat
    7. JiH Copak jste nepochopil že s tím člověkem nakládali jako s nějakým vrahem před jeho děckem.Boží prostoto a to není jediný případ. Pan Milan můj komentář doplnil posledním odstavcem.

      Smazat
    8. 0:37
      Ona městská policie obecně někdy nějakou vážnost měla??? Cha chá!! :-)
      Naiva jste teda vy.

      Smazat
    9. Unhowne JiH-u 10:02
      Ná váš respekt sere Bílý tesák.:-)

      Smazat
    10. Není nad uliční výbory, vedené emocemi! A "fakta" na Netu.

      Smazat
    11. 0:37.
      Tak dneska je to móda navážet se do policajtů, kteří jen dělají svoji práci.
      Kdo chce být In, musí prostě na fórech na jejich adresu zablekotat o fašistech - takovým bych přál, aby je zažili na vlastní kůži.

      Smazat
    12. Regulérní jsou demonstrace i proti nošení roušek i jednotlivci pokud jsou vedeny klasickými způsoby, transparenty ap. formami. To zaručuje zákon o svobodě projevu. Vše ostatní je individuální vzdor trestaný zákonem dané země jako výtržnictví. Všude na světě i demokratických.

      Smazat
    13. Podle toho, jak se heriot angažuje, je jasné že je to policajt a to policajt té "správné úrovně".
      Možná by se měl přejmenovat z heriota, což asi bude od slova "hero" čili hrdina na "drába",to by bylo tedy přesnější.:-)

      Smazat
    14. Mohl dotycneho akorat napomenout.
      Slo zrejme o obycejnou lidskou nedbalost,nebo rousku ztratil,nebo zapomnel.
      Brutalita je narizena ,chteji kazdeho zahnat do strachu z teroru..

      Smazat
    15. Souhlasím s těmi, kteří obhajují poldy. Jestliže někdo používá verbální násilí, musí vědět, že poldove jako jediní ve společnosti smí legálně používat fyzické násilí. Že to nejsou nejchytřejší kluci že školy, není důležité. Sproste kricet na policii pred malym synem je vyborne, otec si myslel, ze nad nima zvitezi, jim to nanda a synovi ukáže spravne chovani. A kdo ho na tzv. Liduprazdne ulici natacel. Proc normalne nerekl pardon, nenasadil rousku a nemazal se synem pryc. Nadavate na ceske poldy, ale to jsou holubicky proti tem v zap. Evrope. Ti se nemazli s těmi, co nedodržují Covidova nařízení, ať jsou jakékoliv. V srn je týden kulance, kdy policajti jen upozorňuji, za tyden kulance konci, nastane vymáhání pokut. Skoro nikdo se neodváží odmlouvat.

      Smazat
    16. Kastelane 17. března 2021 11:25, za upřímnou reakci děkuji. Jisté pochybnosti jste mi potvrdil. JiH

      Smazat
    17. 19:34.
      Já jsem od přírody strašně zvědavý a tak mě teď bude vrtat hlavou, jestli jsou to tytéž pochybnosti, které napadly po té reakci i mne...

      Smazat
    18. Heriote, já bych řekl, že jste od přírody něco úplně jiného. Ale v podstatě jste mi teď už vážně lhostejný. Jen se divím vaší zaťatosti, většinou tu míváte docela rozumné názory. Patrně jsem se ale dotkl vašeho policajtského stavu...no co se dá dělat. Rozumý člověk dokáže přiznat chybu. policajti nejsou nedotknutelní bozi, fakt ne.
      A ještě něco pro Račici:
      To že se něco dějej jinde v Evropě ještě neznamená, že je to v pořádku. Jestli v západní Evrope budou skákat lidi z třetího patra na hlavu, také to nebudeme dělat i my. Když v Německu řádil ve třicátých letech fašismus, patrně se podle toho naše republika taky neřídila nebo ano? Nebo měla a bylo to v pořádku? To fakt neberu jako argument. Násilí je vždycky hnusné a nedá se omluvit. Dobrý polda, když zupácky nemachruje, zvládne svoji práci dělat v klidu.
      Proč ti hrdinní policajti nedokážou zasáhnout tam, kde by se to naopak očekávalo? Vedle ve vchodu našeho domu bydlela rodina, jejíž mužská polovina třikrát do týdne mlátila svoji manželku, škrtila v otevřeném okně, chudák ženská řvala o pomoc, chlap měl doma Ukrajince, kumpány ze zlodějin, kteří ji i před osmiletým synem znásilňovali a naše čacká městská policie zaujala pozici před domem a jistila to z auta s tím, že víc dělat nemohou, když jsme dvakrát do týdne volali na služebnu, co se tady děje.
      Nebo když zdrogovaná a ožralá dcera sousedky se dobývala do bytu své mámy, kterou několikrát i zmlátila a přivolaná policie tady nakonec měla 4 !!! ano slovy čtyři vozidla s osádkou 2 chlapů, tedy 8 policajtů řešilo jednu šestnáctiletou feťačku asi 3 hodiny a nebyli ani schopní s ní pohnout. K takové policii mám mít nějaký respekt, jak tady mlel pan unhowen JiH???

      Smazat
    19. Kastelán, mne se nelíbí, co se ted se spolecnosti děje a co popisujete, je hnus. Poldove nesmí bez povolení na soukromé pozemky nebo do bytu, vic nevim. Respekt.... kdo ještě má ke komukoliv respekt nemluvě o důvěře v době vseobjimajicich fejknews. Vydržet a prezit, co k tomu vic. Nebo vzpomínat na klid.

      Smazat
    20. 8.58

      No comment. Raději.
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      10.02

      Neserte JiHu! Opět manipulujete. Kde a kdy jsem označil jednání vlády za fašizmus?! Já ho, a opakovaně, označuji za zvůli moci!
      A ano, navážíte se a blbě machrujete. Kolega Cablík vyjádřil názor, načež jste neodolal a, jak máte ve zvyku, okamžitě jste začal být osobní a ocejchoval ho co naivku a další příspěvek jste zakončil povzdechem "svatá prostoto". To je ve vašem světě vyjádření názoru? Inu, v mém světě je to osobní atak.
      Nejde o mě - já Isoprinosine, díky dceři, mám. Aj dobrou imunitu, zdá se. Když minulý měsíc někde chytla covida a vyhlásila pro svou rodinu přísnou karanténu, a v rámci této karantény ještě karanténu sama sobě - jinak řečeno zabydlela se v pokoji pro hosty a rodině zakázala přístup - tak jsem s ní strávil, právě v důvěře ve svou imunitu, posílenou majetnictvím léku, dva týdny. No, nechytil jsem nic. Ani o měsíc dříve, když jsem se svým známým, v té době pozitivním coviďákem, restauroval předsíň a koupelnu a tři dny se sním stýkal a po večerech jsme spolu hráli šachy a bumbali Gambáče. A ne, já na ni covid od svého známého nepřenesl. Ani jsem nemohl. Poprvé jsem za ní jel až když onemocněla; před tím jsem za ní téměř měsíc nebyl. Právě proto, abych ji náhodou nenakazil, když jsem vyzval covid na souboj. Už jsem to tu ostatně psal - dcera právě díky Isoprinosinu měla jen lehký průběh nemoci a žádné následky. Ani únava, bolesti kloubů atakdále - prostě nic. Ne, za sebe vážně nebojuji.

      Právoplatné rozhodnutí vlády? Hm... Tak ta vydával i Protektorát. A po nich bolševici. Právoplatná rozhodnutí a zákony, že?

      A o uličních výborech evidentně cosi vím. Právě za jednoho takového "uličníka" jsem šel na "převýchovu" do NVÚ, bych si zapamatoval, že uličníkům domlouvat, že práskat se nemá, "na veřejně přístupném místě", což byl hajzl v osvěžovně, je zakázáno. (Hm... Po hadráku jsem mu domluvil ještě jednou na "neveřejně nepřístupném místě". Co měsíc, to facka přes celou hubu.)

      Respekt? To máte tak. Množina mužů obsahuje krom jiných podmnožin (jako například podmnožiny chlapů, sralbotků atd.) také podmonožiny frajerů a blbých frajerů. Ztráta respektu frajera by mi asi vadila a šel bych do sebe.
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      12.45

      Myslím si totéž. Už delší dobu.
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      18.00

      No comment. :-)

      Smazat
    21. Račice 22:04
      Já se snažím mít k lidem respekt, ale někdy to fakt nejde. Třeba sem jsem dlouho nechodil, přesto že jsem už byl dlouho přihlášený, nebyl čas, ale za ty tři měsíce jsem zde našel lidi, které můžu respektovat, mimo jiné i vás. Přesto že se občas míjíme v názoru, ale to je v pořádku. Občas se s někým poštěkám, ale i tak to neberu zase tak osobně.
      Ale některých opatření si fakt vážit nemůžu a lidmi jako je pan Blatný hluboce pohrdám. Stejně tak i městskou policií, která pro mě NIKDY nic neudělala, zatím při každém styku s ní jsem narazil na arogantní a vymachrované chování. Je zajímavé, že jsou u nás dvě policie, ze zcela rozdílným přístupem k občanům. Čím to asi bude? Těžko se to vysvětluje ale já to tak cítím.
      A pro jen tak pro vysvětlení, dodržuju všechno co mám, chodím s respirátorem i v baráku do výtahu a sklepa, dokonce i když jdu se psem ven, budu sice nadávat, ale podvolím se. Ale NESMÍ NA MĚ NIKDO MACHROVAT!!!! A to městská policie dělá stabilně, je to banda dobře placených nefachčenků a lehkoživek. Kdybych měl tu moc, ještě ten den bych ji rozpustil, je úplně nanic. Stačí nám jedna policie a tečka.
      A to co píšete o společnosti je pravda. Dnes může každý poplivat hlavu státu, beztrestně po ní házet rajčata a vajíčka, ale namalujete tykadla na plakát nějakému politickému šmejdovi z opozice nebo vystrčíte holou zadnici na americkou kolonu a dostanete rok natvrdo. A k tomu bych měl mít respekt? To hlava prostě nebere. Vždycky říkám, že jsem rád, že jsem tak starý, protože být ještě mladý a divoký jako dřív, asi bych už byl v kriminálu.

      Smazat
    22. Kastelán, tak to mě těší. Na všechno se reagovat nedá, to by bylo jak kafemlejnek, a občas se musí jít do práce. Za hodně mlada se mi anarchie libila, svoboda, dělat si, co chci a nikdo ať mi do toho nekeca. V praxi je to nekontrolovana a netrestana zvůle. U těch medializovanych pripadu tzv. Policejní zvůle se prostě ptám, kdo to tak pohotově natáčel. Proc kluk vběhl mezi hejno poldu. Nebo chceme BLM v čr, protože to je to, co někdo zkouší, podle mě. Provokuje jen najmuty provokatér, klidně z obou stran. Na mě byla dopravní policie jednou moc hodna, tak jsem na ně taky radši hodna. Co se děje, berme jako únavu materiálu na obou stranách, protoze hamajda určitě podřízeným neřekl, aby útočili na normalni lidi. Téma poldove by se výborně hodilo do hospod, protože snad nemůže nikoho urazit. Jenže ty jsou zavřený.

      Smazat
    23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    24. 22:27. Milane ze Zahrady Ćech. Vulgo milane.

      Není Vám hloupé, používat 2 různé nicky ? Takto si pomáhat v diskusi je ubohé, právě jste se omylem prořekl, podívejte se na koho JiH reagoval...
      A vzhledem k Vašemu oblíbenému výrazu, že na všechno "sere pes" a stejné vulgárnosti se kterou tak rád napadáte, je více než pravděpodobné, že zde máte i nick třetí se kterým si vy dvojjediný vždy zásadně notujete...
      Tak ať se vám i nadále daří pane "diskutére"

      Smazat
    25. Račice 7:19
      Možná máte pravdu, v některých případech se snad i mohlo jednat o cílenou provokaci, lidi jsou na to fakticky dost blbí. Jenže já mám osobně s měšťáky jinou zkušenost, nijak jsem je neprovokoval a přesto jsem skončil s rozbitou hlavou a s nohama rozkorčenýma jak v americkým filmu u zdi s rukama nahoře, protože kovbojíček se cítil být big cop. No nakonec byl ten frajer od policie vyhozený, protože moje stížnost na něj byla asi už poslední kapka. Přesto na to ponížení nikdy nezapomenu.
      Jinak se s policajty nehádám, jak píšete, taky na mě byli dopraváci hodní, když jsem udělal kiks, takže s nimi nediskutuji, to je ale něco jiného. Za chyby se holt platí.
      Ale jak píšete, únava materiálu je už citelná. Už i proto odsuzuji ty idiotské opatření zaváděné Blatným, které jen přilévají benzín do už i tak dost rozhořeného ohně. A Hamíček? To je obyčejný chudák. Už si brzy bude muset hledat nějaou práci, ČSSD má i díky němu odzvoněno. A vypadal, že je takový sympaťák, když ještě předsedal sněmovně. Inu holt moc člověka kazí a ne každý to unese.

      A ještě něco k Heriotovi 9:21
      Já sem chodím pravidelně pouze asi tři měsíce, ale hned po týdnu mi bylo jasné, že Milan a Milan ze Zahrady Čech je táž osoba. Nikdy se s tím nijak netajil, jen si ten nick občas zkrátí. Co je na tom špatného?
      Takže ho obviňujete naprosto neprávem, jestli jste nechápavý, není to fakt jeho problém, ale váš. Chtělo by se mi napsat, že patrně budete natvrdlý, ale ono to bude spíš tak, že na něj musíte vyít aspoň nějakou špínu, když na něj argumentačně jinak nemáte. Opravdu "hero". :-)

      Smazat
    26. 11:24. Kastelelan.
      Tak já nepochybuji o tom, že zrovna Vám je jasné, že one "diskutér" používá 2 registrované nicky...
      A zapomněl jste nějak dodat, že na můj příspěvek "sere pes". To je dobře, že si teď, co ten podvod praskl, dáváte větší pozor...

      Smazat
    27. Heriote, vy jste fakt ještě větší "hero" než jsem myslel. :-)

      Smazat

    28. 12.4O

      Buďte v klidu Heriote. Jak je to s těmi nicky jsem zde už parkrát vysvětloval, ale budiž. Na původním PC jsem se zaregistroval jen jako Milan, ale pak se mi tam dostal nějaký "trojský kůň" a krade mi bity. Prostě najednou je můj starý PC pomalý a odesílá třiapůlkrát víc bitů než přijímá, následkem čehož jsem měl 12 předplacených GB v prdeli během pár hodin na internetu - zatímco dříve mně stačily 3 GB na měsíc a ještě zbylo.
      Tak jsem šel za ajťákem a zda by to šlo odstranit. Že ano, ale že by to trvalo několik hodin. Zkrátka by mě to stálo pár litrů, což se mi zdálo jako investice do pět let starého laptopu zbytečností. Namísto toho jsem si koupil wifinu s neomezeným počtem dat a nový laptop. Ten mám v práci (odkud právě nyní píšu) a k napojení na síť používám ten původní mobilní bazmek. Je to takové jakoby větší uesbéčko, nevím jak se to správně jmenuje. No a protože se parkrát v diskuzi objevil jmenovec, tak na tom novém laptopu jsem se zaregistroval s upřesněním "ze Zahrady Čech". Takže ne, není mi to hloupé. Spíše mně přijde hloupé vaše podezření. Stačilo se zeptat a nemusel jste vymýšlet takové konstrukty.
      Hm... nechápu, jakým omylem jsem se podřekl. Nemohu se podříci prostě a jednoduše proto, že předpokladem k podřeknutí je klam. A to nedělám. Upřímně - myslel jsem, že to každému dojde, že se jedná o jednoho a toho samého Milana se dvěma laptopy. Myslím si ostatně, že to ani nejde, zaregistrovat se na jednom laptopu pod více nicky.
      A jo - vím na koho JiH reagoval. Na Cablika. Takto si pomáhat v diskuzi je ubohé? A neděláte nyní právě to samé vy, když hájíte JiHa? No, mě to nepřijde ubohé. Mě naopak přijde ubohé bezdůvodně dehonestovat druhého diskutujícího jen proto, abych si přifoukl ego. Což JiH činí poměrně často.
      Jistě, dělám to rovněž (dehonestaci) - ale nikdy ne jako první! Leč když někdo přejde do osobní roviny, nevidím jediný důvod, proč bych si měl brát rukavičky. Je podstatný rozdíl napsat: "Myslím, že váš názor je naivní" nebo "Jste naivka k pohledání."
      Sorry jako, ale ta vaše konspirace o mé dvojjedinosti je vážně mimo mísu. Jo, a že na všechno "sere pes" není můj oblíbený výraz. Nevylučuji, že ho občas použiji, ale že by často? Hm... Vím čí je to oblíbený výraz, ale proč bych vám to říkal? Poraďte se s pamětí.
      A k té vulgárnosti - jo, sprosťačím, ale jen na sprosťáky.
      Tak ať se vám daří, konspirátore.

      Smazat
    29. Omyl Heriote, re. byla na čas 9.21.

      Ale když už jsem v tom.
      Vlastně bych se měl cítit dotčeně, že jste mě tak hrubě podcenil, ale čertví proč mě to rozesmálo.
      To si vážně myslíte, že kdybych chtěl klamat tělem, dal bych si do jednoho nicku Milana, do druhého Milana ze Zahrady Čech, a pak reagoval na jednoho a toho samého diskutéra pod dvěma tak úžasně rozdílnými nicky?

      Smazat
    30. Milane i Milane ze Zahrady Čech :-) :-)
      Máš můj neskonalý obdiv nad tvým klidem. Dávám ti oba čtyři palce nahoru! Thumbs up!!! :-)

      P.S. Teď budu čekat na to, že pánové JiH a Heriot mě budou poučovat, že nemůžu psát oba čtyři, že je to špatně. :-) :-)

      Smazat
    31. 11.20

      Neblbni, začínám se pýřit. Já jsem si tak nějak zvykl spíš na nadávky.
      A jinak, jak jsem se s tím déveťákem kousknul kvůlivá té nepřiměřenosti, tak to mě tou neobjektivní zaťatostí docela nasral, ale teď se začínám bavit a mám z toho srandu. Proto ten klid. A taky je to poučný, sledovat jak mu prejská fasáda.
      Třeba právě teď mám prdel z očekávání, jak budu napaden že si kecám? kecáme? sám se sebou co Kastelán-Milan-Milan ze Zahrady Čech. Jo, a ještě hown. Takže jsem vlastně čtyřjediný. Kam se sere svatá trojice! Čučkaři.

      Upřímně - déveťák oblbuje. Ví že nekecám s těmi laptopy, tak pitomej nemůže bejt ani orgán, ale propích jsem mu ego, tak si ho chce připumpovat a zároveň proti mě poštvat ostatní. Zajímavý je, že mu nedochází, že kope jámu sám sobě.
      Jsem totiž přesvědčený, že většina diskutujících, aspoň tedy ti, které mám ve vážnosti, si už dávno všimli toho, že se nijak neskrývám a že jim odpovídám jako Milan a pak, v noci z práce, když mám směnu, jako Milan ze Zahrady Čech (mám totiž pouze noční).

      Vezmi si Račici. Kecám si s ní z práce co M. ze zahrady Čech, to bylo někdy o minulou dvousměnu 11+12tého (2 dny práce, 4 volna, dva dny práce...) - a mám to. Bylo to z pá. 12tého na so. 13tého. Zpátky.
      Prostě přátelský pokec z práce, a pak jsem v něm pokračoval už z domova jako Milan. A normálka. Namísto aby začala spřádat konstrukty a la déveťák, podivila se kdy vlastně spím, když zaznamenala moji noční aktivitu a pak ještě pokračování z domova.
      Já to tak dělám vždy po té druhé noční, jako právě teď (proto jsem si vzpomněl kdy to bylo), že den všelijak protluču a jdu spát až večer, abych najel na denní režim. Jinak bych z toho volna nic neměl, protože bych dál lítal v nočním režimu.
      Prostě jí to bylo jasný hned, že se jedná o jednoho a toho samýho dědka. A právě v tom je rozdíl mezi přirozenou inteligencí a kvaziinteligencí.
      Račice je inteligentní dáma, déveťák je chytrej takyinteligent. Račice je přímá, déveťák záludnej, ač to o sobě sám možná ani nevěděl - vezmi si jen to podsouvání, budování konstruktů na domněnkách a vyvozování závěrů z těchto atd. atd.
      Hm... Rád bych viděl déveťáka, jak by zároveň s nicky měnil styly, slovosted, dikci, a slovní zásobu. (Ještě šest hodin a jdu hají.)
      Tak zatím.

      Smazat
  4. Mluvilo se o Sputníku. Po Andrejově cestě za moře se to utnulo. Zeman mlčí. Andreje důchodci volit nebudou.
    Kdo čekal, že se s námi budou bratrsky dělit jako dříve?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Andrej letel za ocean se zeptat na sputnik?

      Smazat
    2. unknowne, Andrej se za oceán neletěl na nic ptát. On si letěl pro rozkazy.

      Smazat
    3. Kdyby zavedl Sputnik tak ma volby v kapse..

      Smazat
  5. No to je mi ale překvapení, že "staré" státy EU serou na "nové" státy. On si snad někdo myslel, že tam ty nové státy chtěli z lásky k jejich obyvatelstvu? Jako aby mu pomohli? Kdepák, kdokoliv na Západě co dělá, tak to dělá hlavně proto, aby pomohl sám sobě.
    Blbka Lejnová jen jede podle notiček z Rajchu a reformní bolševik Michel jí jen přcmrndává, protože víc nesmí.

    OdpovědětSmazat
  6. A zase - vakcíny, vakcíny, vakcíny. Kdy? Někdy za rok?
    A proč ne volání po volně přístupných lécích, namísto bůhví kdy korupční vakcinace - které navíc nezanedbatelné množství lidí (oprávněně) nedůvěřuje?

    OdpovědětSmazat
  7. Asi mesic rikam,ze Babis ma za ukol ,udelat misto piratum.
    Jinak by jednal uplne jinak.

    OdpovědětSmazat
  8. No nic místo vakcín(já osobně jsem pro léčbu daleko méné nivazivní) Babiš přiveze fakturu na americké vyřazené šmejdy. Z vlastní kapsy to platit nebude. K tomu záklroku policajtů (městských) Co dodat, příprchlící se tady potulují jak chtějí. Odchyt je jen aby je nakrmili a ošetřili.

    OdpovědětSmazat
  9. Západ je plémě hadí. Kdo ho hladí, toho zradí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Doufam, ze vam smim polichotit, že se mi vždycky líbi vase versiky, úplně trefne. Mohl byste nastoupit místo vodnanskeho blaue pameti.

      Smazat
  10. Copak byla někdy na světě nějaká spravedlnost? Ani za feudalizmu, ani za kapitalismu a ani socialismus nebyl vzorem. A tak to bude pokračovat až do skonání světa. Pokud se ovšem nespojí ti malí proti těm bohatým a nejsilnějším. Pokud budou vlády některých zemí sestavovat usáci, nebude na světě mír a ani spravedlnost. Považuji za nelepší lék proti USA zrušit dolar jako světové platidlo!!!

    OdpovědětSmazat
  11. Pokud jde zrovna o toto očkování, pak je zpoždění výhodou. Jde o vakcíny v režimu hromadných klinických testů a čím více lidí bude naočkovaných před námi, tím více informací budeme mít jestli jejich použití risknout. Jenom nesmíme být až takoví slouhové, že budeme našim lidem cpát něco, co už někteří odmítli a rádi nám to přenechávají, jak se zrovna děje s Astra Zenecou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:23.
      To je ovšem dobrý postřeh.
      Problém je, že psychopat Blatný neustane ve svém úsilí. Potřebuje vyočkovat co nejvíce dávek Pfizeru za každou cenu...

      Smazat
    2. 12:33
      Kdyby zároveň byli do té doby k dispozici léky, vřele bych souhlasil

      Smazat
  12. Jako pamětník mohu zodpovědně říci, že nám Sovětský svaz nenařizoval co si máme píchat, jak máme své zemědělství organizovat, jak máme mít zahnuté znojemské okurky atd. atd. atd. Nakonec jsme si píchali své vakcíny a výrazné problémy s nimi nebyly a braly je od nás i jiné státy. EU se rozpadne, jako Říše římská. Už aby to bylo.

    OdpovědětSmazat
  13. Pane kutnohorský potvrzuji, jsem též pamětník.Za tento marast děkujme vlastizrádcům typu venci flašky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. OK, jen bych dodal marast neustále pokračuje...-.
      https://pravdive.eu/news/276127/pet-hlavnich-podvodu-s-covidem-19-skutecna-cisla-usvedcuji-lockdown-cisla-zvysuje-zlociny-proti-lidskosti-nejen-od-nasi-vlady-vyroba-strachu-kvuli-spinavemu-byznysu-je-cas-na-aktivni-odpor-a-obcanskou-neposlusnost

      Smazat
  14. My pořád hledáme někoho, kdo by nám zajistil blahobyt a to nejlépe na věčné časy. Pochopme, že takového parťáka neseženeme ! Neřekl bych, že jsme vstupem do EU šlápli, takříkajíc, vedle. My jsme naopak šlápli přímo do...! A mnozí se chovají jako ty mouchy.

    OdpovědětSmazat
  15. Čechačci vakcín se vam zachtělo,zapomente.Pokud pokapete budete nahrazení ukrajinci.V eu na vas nikomu nezaleži jste jen levna pracovni sila pro Helmuty

    OdpovědětSmazat
  16. Není nad to když pohovoří profesionál, jak se tu od někoho v nějakém příspěvku nedávno objevilo.
    Tady by jeden byl k mání. Ale o fašismu dnešních dnů nehovoří, tak nevím...

    „Policista je samozřejmě oprávněn člověka, občana k něčemu vyzvat. Pokud k tomu má nějaký zákonný důvod, což tady v tomto případě je nařízení vlády o nošení roušek, předpokládám, že jde o tuto situaci. Pokud člověk výzvy neuposlechne, policista je oprávněn vůči němu nějakým způsobem zakročit,“ poznamenal.
    Podle něj představa, že policista vůči člověku, který na něj nereaguje, zakročí bez jakéhokoliv fyzického kontaktu, je fantastická a nerealizovatelná. „Je jasné, že pokud člověk nereaguje na výzvy, případně se policistům vysmívá do tváře, tak samozřejmě policista musí nějakým způsobem zareagovat a musí vůči tomu člověku zakročit,“ řekl.

    OdpovědětSmazat
  17. Proboha dne už neexistuje solidarita ani u kriminálníků.

    OdpovědětSmazat
  18. Ano, ale přiměřeně a nenechat na ulici malé dítě. To je naprosto nepřípustné a já bych to ocenil alespoň dvěma léty na tvrdo.

    OdpovědětSmazat
  19. Pane H. co je u vas zakrocit. Policista ma povinnost zatknout a odvest a predat soudu.
    Nebo ma povinnost cloveka bestialne zmasakrovat ?

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.