Reklama

středa 10. března 2021

Zeman pro PL: Vyhodit Blatného. Může za mrtvé, blokuje Sputnik. Varuji Babiše

Rozhovor s prezidentem republiky
10. 3. 2021   ParlamentníListy

Ministr zdravotnictví Jan Blatný a šéfka SÚKL Irena Storová svým odmítáním ruské vakcíny Sputnik nesou plnou odpovědnost za úmrtí českých občanů na onemocnění covid-19. ParlamentnímListům.cz to řekl prezident Miloš Zeman. Podle něho by oba měli být odvoláni, o čemž bude přesvědčovat premiéra. Zeman kritizoval i Andreje Babiše, s nímž má jinak dobré vztahy. Udělal prý chybu právě nominací Blatného. Skončit ve funkci by podle hlavy státu měl i ministr zahraničí Tomáš Petříček.


Pane prezidente, jak to vypadá s dodávkami ruské vakcíny Sputnik V do České republiky? Je tam posun?

Dostávám určité informace a jsem za ně rád, protože jsou pozitivní. Vzhledem k tomu, že mě vždycky zajímaly spíše překážky na cestě, tak bych chtěl říci, že dvěma největšími překážkami jsou ministr zdravotnictví Blatný a také ředitelka Státního ústavu pro kontrolu léčiv.

Mezi pozitivní informace patří ale to, že v úterý Itálie koupila ruský Sputnik a na jejím území má vyrůst továrna na jeho výrobu. Negativní informace je, že teď Slovensko na týden přerušilo očkování kvůli nedostatku vakcín. Pro mne z toho vyplývá závěr, že pokud se těmito vakcínami, ať ruskou nebo čínskou, očkují miliony lidí, pak ti dva, o kterých jsem mluvil, jsou vinni faktem, že i nadále budou zbytečně umírat naši lidé. Přičemž počet zemřelých už vyskočil na dvě stě za den.

Proto oni (ministr Blatný a šéfka SÚKL Irena Storová, pozn. red.), a to chci říci zcela veřejně a nahlas, nesou plnou odpovědnost za tato úmrtí.

Co s tím? Jak situaci řešit podle Vás?

Ano, vidím řešení v odvolání obou dvou.


Takže budete přesvědčovat premiéra?

Máme spolu v brzké budoucnosti setkání a jistě to bude jedno z témat.

Důvodem, proč ministr Blatný nechce Sputnik, je absence povolení od EMA (Evropské lékové agentury). Tu kritizoval slovenský premiér Matovič a vyzval ji, aby pracovala rychleji a vakcíny schvalovala ne v řádu měsíců, ale týdnů. Je na tom něco?

O EMA se říká, že schvalovací proces trvá mezi 200–300 dny, což je pomalá byrokracie, zvláště v situaci, kdy jde o úspěšnou a národně registrovanou vakcínu. Čínskou vakcínou se, jak známo, nechal naočkovat maďarský premiér Orbán a o ruské vakcíně jsem už mluvil.

Mimochodem, spolupráci nám nabízí i Německo a Rusko v takovém trianglu, že by se Německo, Rusko a Česká republika podíleli na produkci Sputniku v jedné ze spolkových zemí Německa. Takže ano, EMA zvyšuje svoji důležitost, ale za cenu zbytečných lidských obětí.

O čem konkrétně by ta spolupráce s Němci a Rusy měla být? V jakém časovém horizontu by k tomu mělo dojít?

Znáte anekdotu, že horizont je myšlená čára, která se nám vzdaluje úměrně tomu, jak se k ní přibližujeme? Takže považuji za povinnost každého ústavního činitele dělat všechno pro to, abychom na rozdíl od Slovenska nemuseli zastavovat očkování kvůli nedostatku vakcín. A hluboce pohrdám těmi, kteří z vakcinace dělají politickou záležitost.

Těch lidí je zde poměrně dost. Ostrá diskuse o Sputniku u nás běží celé měsíce. Jedni ji vyzdvihují, druzí zarputile odmítají s odkazem na to, že jde údajně o další způsob šíření ruského vlivu a další komentáře…

Jde o nejrůznější žvásty novinářů. Když ale čtu názory odborníků, tak ti ve velké většině považují Sputnik za naprosto bezpečnou a efektivní vakcínu.

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář míní, že Sputnik prosazují ti, co odmítají naše západní směřování a Sputnik by ohrozil naši liberální demokracii. Co na to říci?

Takže za prvé, kdyby bylo dostatek západních vakcín a EMA pracovala, jak pracovat má, tak diskuse o Sputniku nebo Sinopharmu jsou bezpředmětné. My pouze reagujeme na fakt, že západní farmaceutické firmy nedodržely původně sjednané dohody s Evropskou komisí a na rozdíl od Petrů Kolářů se snažíme zachránit životy českých občanů.

Část veřejnosti za průtahy s dodávkami vakcín kritizuje Evropskou unii s tím, že na příkladu Velké Británie, Izraele nebo Srbska vidíme, že pokud si všechno zajišťuje daný stát sám, jde všechno rychleji. Jak to vidíte?

84 komentářů :

  1. Mě zemřel příbuzný před 10 dny na Covid, Blatný, ty se mi nepřipleť raději do cesty. Babiši, za to zaplatíš, za tuto nemohoucnost řešit situace, půjdeš do háje. Už jsme tu jednou měli doktora z Brna, jmenoval se Pohanka, zrovna taková férovka, jako Blatný. Já si tam jednou do toho Brna zajedu si s těmi doktory tam popovídat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vyzadovat vystoupeni z EU neni treba,kdyz EK komise je rizena

      snad specialistkou na devastaci a zniceni struktur,kterouzto ziskala pry rozsahlou diversni cinnosti jako komandant armady tzv (hanlive) Bundeswehrmachtu,ktery se nyni hrouti a pry musi do tanku davat misto kulometu nasady od kostat a naboje do nich uz snad i rozkradli sami vojaci,aby se ocitli za to v televizi!?
      Osoba zvolena rozdilem 7 hlasu do vedeni EK zpusobi tak rozklad lidmi oblibene EU na sracku i tim,ze neni schopna nahradit nedostatek vakcin mRNA,ktere slouzily pry drive na ockovani psu a jsou tak pro kocku,nebot nezarucuji ani zabijeni C19 viru,ale pouze jejich resistenci,aby mohly v tele putovat na jine mista a pak se vsichni maji divit,ze ministerstvo vi,ze ockovani lide jsou dale pry roznaseci,ale ne viru ale novych jeho variaci tzv SUPERVIRU, ktery se tak dava sam vyrobit!

      Strejdo Putine zachran nas obyvatele CR, pan GATES chce splnit QUOTU GATES tj pry pozabijet 50 000 volicu pana Babise!

      OJ,OJ OJ boze moj!

      Smazat
    2. 17,15
      Možná by jste to měl napsat přímo Babišovi. Není tajemstvím, že ho volí převážně ti, co nyní houfně umírají. Možná, že na problém neschválených vakcín ještě nehleděl z úhlu, kdy mu právě vymírá jeho voličská základna.

      Smazat
    3. Od nás z Brna byl i Julínek, stejná kategorie. Mám z nich husí kůži.

      Smazat
    4. Babis a ta vsehoschopna kamarila z Parlamentu dostava vypisy

      z alternativy,ze nam volicum nebudou potrebne ty polit.subjekty,ktere nedokazi do svych programu,ktere nam kredencuji 31let jako svoje sracky BEZ JAKEKOLIV OBCANSKE PRIME DEMOKRACIE ,kteou mame pouze tady na Nove republice!
      Na co nam volicum budou takovi polit. zmetci,kteri si delaji co chteji a vykradaji nam nejen kapsy,ale brzy budou chtit,kdyz se nepohneme a budeme se na bez zajmu divat jako zbidacela OS i krast svaciny malym detem,coz pry maji v planu Pirati chrtici se vyloupit zbytky jako supi.!

      Ne nadarmo je tu navrh transformovat S na ČSV a posilit OK SPD o nove doposut i treba nevidane polit.subjekty!

      Smazat
  2. Když se Bureš podvolí, rozlije si to v Bruseli. A když si nechá vymřít svůj volební elektorát, za půl roku končí. No nezávidím mu, klukovi jednomu.

    PS
    Ekonomika umírá, ale Burešovo preference zůstávají, více méně, konstantní. Není to divné?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. totiz hodne z nas je realistu, a vi ze Babisovi jde na jedne strane o republiku, a na druhe strane o jeho majetek v EU

      Osobne ho mam rad, ale ted bych misto neho videl radsi ve vlade nekoho jako Orban, dokonce i ten komous by byl efektivnejsi, protoze pokud vim (a nejsem komous) tak nikdo z nich toho nema tak moc ulito v zahranicni EU

      Smazat
    2. 17,15
      No, každý to asi vidíme trochu jinak. Babišovi jde především o jeho majetek. Tak to vidím já.
      Od první minuty jeho vstupu do politiky tvrdím, že Babiš nás nepřišel zachránit, ale ještě více opeřit. Je to kapitalista se vším všudy a po prachách jde přes mrtvoly. Stačí se zeptat některého z jeho zaměstnanců.

      Smazat
    3. Zhnusený, 16:36
      Není. A to z toho důvodu, že je pořád mezi slepými jednooký a tím pádem král. I když připouštím, že je to docela bída.

      Smazat
    4. Já Babiše taky nemusím, ba naopak ale nebylo dokázáno ani soudně že byl Burešem.
      Tak se podle toho chovej.
      Asi seš z miliónů chlívek, zase další rozesírač.

      Smazat
    5. Vy tri pode mnou mate pravdu, ale nejlepe to popsal Zhnuseny, je to bud vlastenectvi nebo penize, a ja si nemyslim, ze Andrejko by pro nas Cehuny a aj i Brati Slovaky chtel krvacet z kapsy. i Kastelan ma pravdu, ovsem misto slepymi bych skutecne pouzil slovo naivne tupymi a sebestrednymi ceskoslovenskymi ....ale nic, je to tezke a bude to horsi

      Smazat
    6. 17.46

      Kasteláne, odpovídám ti tady, aby ses nemusel vracet až na 10.3. - 17.29

      Máš recht, srát na něj. Mě se líbí, jak ve své re. na nás žvástá o tom řešení konfliktů s převahou a bez úrazu. Rád bych toho kašpara viděl v takovejch Bělušicích (věznice), kde je nadpoloviční většina Cikánů, jak by to "řešil s převahou a bez úrazu". Jsem zvědavej, kdy z něj vypadne že dělal celej život bojový sporty - znáš přece tyhle namachrovaný narcisy, ne? A o těch nadbytečnejch decibelech, tak to se jako manipulant hezky odkopal. Když před tím jsem psal, že právě kvůli decibelům jsme ty svazáky na Židárně umravnili. Hele, on musí bejt děsně zakomlexovanej, když si musí v jednom kuse připumpovávat svrasklý ego, žejo? Někdy mě tak napadá, jestli on není jedno J. z těch J.J. Nebo že by to byli dvojčata? Jeden přece nemůže bejt tak třeskutě blbej. Ale dost už o narcoušovi.

      Jó Triola... Tam bylo sympaticky přebuchtíno. No, už taky neexistuje.
      Že umíš na kytaru ti závidím. Na tomhle mě pánbů nějak ošulil.
      Hm... Taky bych rád pár kluků co jsem s nima vojákoval viděl. Dokonce jsem měl i blbej nápad přihlásit, že bych se přihlásil do Pošty pro tebe. Že by vyšťourali na Žilinsku Jebáčika, co jsme spolu byli ve všech průserech. Jenže pak jsem jen tak autocoural po Slovači, a cestou zpátky mě napadlo vzít to přes Jindřichův Hradec. Že se podívám za Vaškem (to je ten Drobeček), protože jsem věděl kde bejvá. Měl kousek od J. Hradce statek. Přijedu tam, a že statek po hadráku, když ho dostal zpátky, prodal (byl jeho, ale komanči z něj udělali JZD, akorát že tam moh bydlet) a že už tam nebydlí. Tak se pídím kde bydlí, a přes několik lidí jsem se nakonec dopracoval k paneláku v J. Hradci kde měl bydlet. Zvoním - a nic. Zabouchám - a nic. Nakonec vylezla sousedka, a že jestli hledám pana ..., tak to že musím do tý a tý hospody, tam že zaručeně bude. Tož jsem začal vyzvídat, jak to s ním je. V kostce - chlast a děvky. Shrábnul zkrátka pár mega a nezvládnul to.
      Tak jsem z tama vypadnul jak cukrář, abych ho nedejbože nepotkal. Něco jako s tím Helfhrádkem - nechtěl jsem si kazit hezký vzpomínky. Nebejt tady toho, tak jsem nechal Poštu Jebáčika vypátrat. Jenže tohle mě vyděsilo.
      Jinak jsem rád, že máš z mýho kraje hezký vzpomínky. Ahoj.

      Smazat
  3. Babiše může dostat oprávněná kritika prezidenta Zemana jeho ministrů Petříčka/Pochvíčka i Blatného do fáze začátku konce vlády. Rádi se toho chytí stohovnaři z kaváren a ČT i všichni ti mořští lupiči dychtící po moci.
    Máme tu evidentně rozpor,který může zvýšit počty umrtí na vir. EU nemá vakcíny,nikdo neví kdy budou a kvůli razítkům odmítá Blatný i Petříček vakcínu z Ruska. To je
    minimálně nerozum. Všichni víme,že ty vakcíny je třeba
    sehnat co nejrychleji bez ohledu na razítko. Nebo by mohl Blatný místo vakcín léčit nemocné razítkem na holou zadnici.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stohovnaři jsou v řiti. Kdyby Zeman boxoval za Pfizer, už by se stavěli barikády. Ale protože jde o Sputnik, velmi bych se divil, kdyby Zemana podpořili.
      Co si budeme povídat. Babiše volí hlavně důchodci. A ti, pokud vymřou, paradoxně díky Babišovo ministrům, budou stohovnaři skákat nadšením.

      Smazat
    2. Politicky výborný tah v pravou chvíli!
      I kdyby to v současné rozložené společenské atmosféře u lidu (bohužel i duchem) prostého nezabralo, stejně je nutno říci: Bravo!
      a Děkuji, Pane prezidente.

      Smazat
  4. Víc jak 50 států světa zaregistrovalo Ruskou vakcínu hodnocenou odborníky velmi dobře. Problém není v tom,že by tedy byla neúčinná, ale v tom že ji závislá ČR vedená nevolenými politiky z EU kteří vakcínu nezajistili, blokuje jako možnou náhradu. Normální stát by pro své občany zajistil dobrou vakcínu od kohokoliv. Jde o životy lidí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  5. Ano, je potřeba podat trestní oznámení na celý státní aparát, za jednání proti zákonu o zdraví a ochraně života. Problém je v tom, že i to soudnictví je totálně zdegenerované a neschopné hájit práva svých občanů. Všichni jen politikaří a to přece nejde dělat s životy občanů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Trestní oznámení je k hovnu. Za prvé, soudy už jsou jenom hybnou pákou ve hře mocných. Kdo od nich čeká zastání je nenapravitelný snílek.
      Za druhé, i skutečně nezávislý soud by poslal žalujícího někam. Blatník se odvolává na EMA s tím, že dokud na Sputník, nebo Číňana nekývne EMA, nejsou pro nás bezpečné. A EMA na ně nekývne, dokud nedostane pokyn od komise.
      Je to, jako by jste chtěl někoho žalovat, že nechce lidem aplikovat "vakcínu z garáže". I kdyby byla stokrát účinná, dokud nezaplatíte těm správným, povolení nedostanete.
      Tak to prostě je v tomto Kongostánu.

      Smazat
    2. 17:06.
      Tak určitě máte pravdu, že dokud ji SUKL neschválí, není možné ji použít.
      Ovšem umělé protahování procesu schválení zavání zneužíváním pravomocí s následkem smrti nemocných lidí...
      Je Vám toto opravdu jedno, nebo to dokonce vítáte?

      Smazat
    3. 17,36
      Už jsem začal být lhostejným. Tady se dějí desítky a desítky věcí proti zdravému rozumu. To, že to "nevadí" povolaným se dá očekávat. Většina z tohoto bordelu krutě profituje. Ale že to nevadí milionům jejich voličů? A mám je snad po jednom obíhat a každému vše vysvětlovat?
      Kdysi jsem se snažil. Ale protože přesvědčeného nepřesvědčíš, začal mne elán opouštět. Lidi se mají stále moc dobře. Až nebudou mít co žrát, vrátí se do škol opět matematika. A teprve pak se (možná) pohnou věci k lepšímu.

      Smazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  8. To by měl být jenom začátek, odstavení byrokratických idiotů, kteří brání prevenci covidu ruskými a čínskými vakcínami, i když s tou prevencí všemi ideologicky správnými i nepřátelskými vakcínami je to podle výsledků na pováženou ..

    Největší problémy ale dělají namyšlení idioti lékařského stavu, kteří už od začátku epidemie brání použití v praxi osvědčených léků k léčbě nemocných ..
    Z vrcholné biologické vědý vědí s prominutím ho*no a rozdávají jenom rozumy, že uvedené léky by mohly poškodit zdraví nemocných, protože nejsou schváleny jim podobnými idioty s razítkem ..

    Po chlorochinu a dalších lécích je v současnosti vedena idioty "kampaň" proti neškodnému ivermektinu. Nejubožejší argument lékařských idiotů je, že se jedná o veterinární lék ..

    Všechny další argumenty lékařských idiotů proti uvedenému léku jsou také debilní a vyplývají z neznalosti vrcholné biologické vědy, jsou to prostě jenom felčaří z nemocnic (i universitních) v růžové zahradě ..

    Ivermektin v laboratorních podmínkách na tkáňových preparátech likviduje koronavir, to se ví, i uvedení idioti to uznávají, ale v klinických praktických studiích se to podle nich neprojevilo ..
    Tupci nechápou, že lidský organismus není jenom tkáň plic jako jejich preparáty v laboratoři, ale že koronavir působí a šíří se hlavně v krvi krevním oběhem, a že největším inkubátorem, kde se všechny mikroorganismy i viry množí je prostředí trávení ve střevech s návazností na játra a krevní oběh ..
    Ivermektin působí právě hlavně na uvedené úrovni, to ale idioti nedokážou pochopit, natož aby to dokázali zkoumat a zdůvodnit ..
    Jak biochemicky ivermektin působí na koronaviry jsem tu už dříve napsal ..

    V historii lékařské vědy je velkým ukázkovým příkladem tuposti "lékařských idiotů" případ "horečky omladnic", kdy namyšlení lékařští idoti ignorovali oxperimentální objev MuDr.Semmelweise o přenášení "mrtvolného jedu" z pitev jimi samými na vyšetřované rodičky, nehleděli na to a dál způsobovali umírání rodiček na jejich klinikách ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. maxim
      Příběh doktora Semmelweisse by si povinně měli číst všichni lékaři každý den před spaním.;-)

      Smazat
    2. Tak pod to se podepisuju.

      Smazat
    3. Přidávám se k podpisu!!!

      Smazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  11. Věř a víra tvá tě uzdraví ...
    Troufnu si říct, že nejméně třetině lidí je pumpička, co jim píchnou. Část z nich tomu skutečně věří, že je to ochrání a část to vezme jako úlitbu bohům, aby se mohli o kousek přiblížit k normálu.
    A když se vezme v úvahu, že komise šermuje očkovacími pasy, jako dekretem "dokonalosti", ani se jim nedivím. Stále častěji se setkávám s lidmi, kteří jsou po všech stránkách na dně. Už by se upsali i ďáblu, jen aby mohli zase vydělávat. Bankéře totiž kovid nekosí.

    OdpovědětSmazat
  12. Zeman dvakrát po sobě obhájil v přímé volbě a má ze všech politiků nejsilnější mandát!!!

    OdpovědětSmazat
  13. Svědectví českého občana, jak v Rusku zvládají epidemii Covid-19, které uvádíme v celém znění v nepozměněné formě.

    Právě jsem se vrátil z krátké služební cesty z Ruska, konkrétně z 20ti milionové metropole Moskvy a nedá mně to, abych se s Vámi nepodělil jak si tam ti Rusové žijí v té strašné době kovidové, když tedy podle našich mainstream médií jim vše kolabuje, hlavně zdravotnictví a ta strašná podvodná vakcína nefunguje...

    Takže po příletu a cestou do centra Moskvy klasické zácpy. Po ubytování krátká vycházka a světe div se večeře v otevřené restauraci plné lidí. Vše je otevřeno, obchody, centra, restaurace, kavárny, kluby, kina i divadla. Život funguje naprosto normálně, vše otevřeno.

    Většina ale poctivě nosí roušky nebo respirátory.Všechny sporty i naše sportovní střelba fungují také.

    Rusko dnes má na 100 tisíc obyvatel 100 pozitivních. Mluvil jsem osobně s mnoha lidmi a všichni jsou víceméně v klidu a v pohodě. V lékárnách mají mnoho různých léků (tablety proti virovým onemocněním). Vakcína Sputnik V je očkována starým lidem a těm, kdo mají zájem, zcela bez problémů a je jí dostatek. Dokonce i mně nabízeli možnost bezplatné vakcinace. Nyní finálně testují novou vakcínu Sputnik Light.

    Každý večer v tv jedou reklamy jakým způsobem se mají lidé a starší lidé preventivně bránit onemocnění, tedy užívat vitamíny C, D a Zinek, pít dostatek tekutin a každý den být na čerstvém vzduchu a také nosit roušky nebo respirátory a mít pohybové aktivity.
    Testování PCR testy z dutiny ústní nebo nosu probíhá také témeř všude, bez front a davů.

    A teď to hlavní! Ceny testů PCR! Testy PCR jsou ve třech cenových úrovních pro samoplátce.

    PCR stěr z dutiny ústní i nosu a mezinárodní certifikát s výsledkem do 24 hodin je v převodu za 550,- Kč.
    PCR stěr z dutiny ústní i nosu a mezinárodní certifikát s výsledkem do 3 hodin je v převodu za 750,- Kč.
    No a pecka největší, PCR stěr z dutiny ústní i nosu s výsledkem do 90 minut je za celých 1000,- Kč.


    TO PÍŠI PROTO, ABY JSTE VĚDĚLI, JAK NÁS TADY DOMA V ČR NESTOUDNĚ OKRÁDAJÍ!!!!!

    Já jako samoplátce před touto cestou jsem za PCR test se špejlí strčenou asi až do mozku a mezinárodním potvrzením s výsledkem čekal 24 hodin a zaplatil 1700,- Kč!!!!!

    Nejsem Rusofil, ale myslím, že tam je svět ještě v pořádku.

    O rozčarování, vzteku a bezmoci po příletu domů do ČR je zbytečné psát. Někde je něco špatně a jsem zvědavý, jak dlouho ze sebe necháme dělat okrádané, tupé stádo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ukazuje se, že demokracie je na hovno. Jak ostatně dlouho tvrdím. Nejefektivnější způsob vlády je osvícený diktátor, nebo monarcha. Pokud se u něj sejdou zdravý nacionalismus s inteligencí, země pod jeho vedením kvete.

      PS
      Já nevím, jestli Putin krade. Ale i kdyby ano, vždycky je snadnější nasytit jednoho zloděje, než 200 poslanců, 100 senátorů,...

      Smazat
    2. Zhnusenče, běž si svoje výpotky ventilovat jinam.
      Nejsi další J.J.?

      Smazat
    3. Lubezi 18:21
      Proč na Zhnusenýho tak tvrdě? Vždyť píše v podstatě jen to, co si i tak mlčící většina myslí. A myslím, že tady je to správné místo ventilování a utváření názorů. Ty jeho jsou aspoň konstantní. J.J se točí jak korouhvička, k němu bych ho teda nepřirovnával.

      Smazat
    4. Kastelánem, znova si ho přečti.
      Tenhle typ lidí je schopný v zájmem své pravdy střílet a popravovat bez soudu.

      Smazat
    5. 11.41
      Líto mi Lubezi, ale myslím, že se v jeho případě mýlíte. Dejte si to do kontextu s jeho jinými příspěvky. Nepřijde mi, že by byl fanatik nějaké jednopravdy.
      Nebo se na to podívejte z jiného úhlu. Podle mého jinými slovy v podstatě říká, že mnoho kuchařů zkurví polévku. Což, jak uznáte, je pravda.
      Upřímně - kdyby v Rusku Putin po Jelcinovi postupně neposílil svou moc a nenastolil autoritářský režim, bylo by už Rusko rozebrané. Kdyby totéž neudělal v bleděmodrém Orbán, měli bychom tu už hafo kozomrdů v různých detenčních zařízeních a táborech a živili bychom je a soudili se s nimi, že porušujem jejich zasraný (ne)práva - viz poslední případ, kdy jim soud přiklepl "náhradu škody" za umístění do "nevhodného zařízení" (když jediné vhodné je přitom kriminál, neb vstupem k nám porušili zákon) a Unie by nás peskovala a tak vůbec. Prostě Zhnuseného vidím jinak než vy.

      Smazat
    6. Milane, já si nemyslím, že v Rusku a posléze Maďarsku je autoritářský režim.
      Rusko znám, troufám si říct, dost dobře. Strávil jsem tam docela dost času při mých cestách. Putin pouze odstavil podobné pijavice, jako Babiš odstavil demožumpu u nás. No a to samé Orbán.
      Rus je hrdý člověk s otevřeným srdcem. Takzvaná lidská práva tam mají trochu jiný význam než v Bruselu.
      To samé platí, si myslím v každé zemi světa. A ten největší rozdíl ve vnímání tohoto je, že to Rusko dneska nikam nevyváží tak jako slavný zdegenerovaný západ.
      Je potřeba to chápat s poznáním té které země.
      No a podle mě pan zhnusený dal jasně najevo kde stojí. Viz poslední odstavec.

      Smazat
    7. Blbě jsem se vyjádřil. Autoritářský z hlediska vnímání EU. Jinak osobně jsem pro přímou demokracii se silným prezidentským systémem a jednokomorovým parlamentem. Míň kuchtíků co do všeho kafraj a respektovanej šéfkuchař, jinak řečeno. Přímá demokracie jako záruka, že šéfkuchař nezvlčí.
      Ale to jsem už jinde.
      Hm... stále si myslím, že zhnusenému křivdíte, ale kvůli tomu se, doufám, nemusíme poštěkat. Jo, ten poslední odstavec. Já to vidím spíš jako nešťastné vyjádření smutného faktu v nevhodné souvislosti. Prostě to vnímáme každý jinak. No a? Strašnej svět, kde bychom všichni vnímali stejně.
      Tak zatím.

      Smazat
  14. Naprostý souhlas se Zemanem. Blatný, kromě toho, že je Bruselská podržtaška a předposranec, upřednostňuje drahou vakcinaci před lacinými léky (Ivermektin, Isoprinosin), které prokazatelně mají pozitivní účinek a přecházejí kritickým stavům. A tak slépka ze SUKLu to je úplná tragedie.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ...a předcházejí kritickým stavům.

      Smazat
    2. Jo tak to nějak bude.
      Jsme svrchovaná země, máme svoje úřady, zodpovědné za schvalování léčiv.
      Nevím, proč bych měl čekat na nějaký štempl z Bruselu.
      To je naprosto vlastizrádné počínání.

      Smazat
  15. Koukám, že p. Prezident si přečetl můj včerejší komentář na NR a plně se s mým názorem ztotožňuje 😂👍. Dostane pochvalu. Je trestne, co dělá ministerstvo zdravotnictví lidem, hlavně, že se povedlo 2x(!) vypudit vojáka, který by zabránil chaosu, aspoň si to myslim. I v me rodine zemrel clovek bez pomoci na zacatku nemoci, doktor telefonem rekl, cekat a směšný vitamíny. Kdyz se to za tyden zlomilo, bylo pozde na lecbu. Kdyby dostal isoprinosin, groprinosin, tak měl šanci. Chtělo by to doktory zažalovat za popření lékařské přísahy, že odmítají lidem pomoc, protože treba isopronosin je povoleny, neškodný a aspoň dává nadějí. Teď zachránil 79leteho dědka. Lidí umírají nebo se bouří proti babisovi a antibabis blatny dal v klidu smí být poskokem eu na úkor čr. Nepochopím, že ho na hodinu nevyhodi, když za směšná "provineni" musel vypadnout Prymula.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17.31
      Tak to je mi vás líto, kvůli té zbytečné smrti. Právě to je důvod, proč tu už od minulého roku prudím proti Burešovi a všem ministrům zdravotnictví, protože ani jeden z nich, ve své posranosti z EU, nebojoval za léky. Ani Primula ne.
      K tomu Isoprinosinu. (Pokusím se být stručný, pokud to půjde.) Ale napřed odskok, protože nemám rád fráze a jalové tlachy. Proto se, pokud to jen trochu jde, snažím být konkrétní.
      Mám dceru, u které lékař, ještě před vypuknutím covidkrize, odhalil narušenou imunitu. To bylo někdy na podzim 2019. Načež jí předepsal Isoprinosin. Téměř rok poté, někdy koncem léta 2020, už v době covidšílenství, dcera náhodně zhlédla pořad s Prof. Jiřím Beranem, ze kterého se dozvěděla, že Isoprinosin "zabírá" i na covid. To ji přinutilo k zamyšlení. A protože má rodinu a je zodpovědná, nelenila, a hned druhý den mazala za svým lékařem.
      Výsledkem je, že do Vánoc získala, pro případ "co kdyby", potřebné množství Isoprinosinu nejen pro celou svou rodinu, ale i pro své dva bratry a starého fotra - tedy mě. (Jak se jí to povedlo nevím, a je mi to fuk.) Vánoce se převalily a byl tu konec ledna. A rozbolela ji děsně hlava a měla horečku a kašel. Okamžitě jí bylo jasné o co jde, protože hlava ji nikdy nebolela. A konala. Nasadila si Isoprinosin, zavolala manželovi do práce ať si vybere starou dovolenou, a své rodině, a v rámci rodiny ještě sama sobě, vyhlásila přísnou karanténu.
      A než se týden s týdnem sešel, byla v pořádku. Nemoc měla lehký průběh, horečku měla nejvíc 27, 8 C, kašel odezněl a nic ji nebolí. Jo, a nikdo víc z rodiny se nenakazil.
      A jestli jsem do té doby v diskuzích prudil proti vládě kvůli ignorování léků a spoléhání na plošnou vakcinaci, po této autentické zkušenosti z rodiny jsem přidal na razanci a tvrdím, že Bureš a všichni ministři zdravotnictví, Vojtěchem počínaje, patří za katr. Neboť za ty zbytečně mrtvé, jako byl ten z vaší rodiny, jsou osobně odpovědni. Tady neexistují výmluvy - o lécích ví, přinejmenším Bureš, už přes rok! A nebýt SPD, která na vládu začala čím dál tvrději tlačit, dál by se, krom střídání ministrů, nic nedělo.
      Takže tak.

      Smazat
    2. Milan, dík. Právě! Představte si: voják, plukovník, doktor, epidemiolog v 1 osobě ministrem zdravotnictví v době biologické valky, beran poradcem, obyvatelstvo plošně by dostalo isoprinosin. Klaus by mohl recnit o nesmyslnosti uzaver a mel by pravdu. Lid by žil svým životem v klidu. Co chtít víc! Střih, realita: ork ministrem nemoci, nemluveni o lécích, chaos, bouře zmatených lidi, kteří neví, která je levá o prava a nenávidí veškerou státní moc. V zahraničí je ten rambajz taky, ale menší.
      Myslím, že očkování v době epidemie je míň účinné, zachrání jen zbytek lidi, kteří to ještě nemají. Putin nabízel licence už na podzim. Dulezite je mit leky. Babis?nelíbil se mi před tím. Od capiho hnízda ho mám radši, protože když po něm tak jdou, musí to mít důvod. Teď je nemocny klickujici zajíc. Ale nejhorší je to samozřejmě pro lidi!

      Smazat
  16. Zeman tuší, že toto období budou lidi označovat za období vlády zabijáků a chce tím pohnout, aby to neulpělo i na něm. Zodpovědní činovníci se tváří, že se to jich netýká a že to ti druzí. Rádi by všechno svedli na Rusko, že ruší klidné anonymní zabíjení. Po autoritě bývalého komunisty se šlape už 30 let. Kde jsou slyšet ti charakterní disidenti, kteří píší na alternativních webech a tváří se jako morální autority?

    OdpovědětSmazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  18. Díky pane prezidente.
    Snad se konečně toho ušatého torpéda zbavíme. Když i svazáka, tak ještě líp. Možná se pak něco konečně pohne k lepšímu, jinak strávíme v nouzovém stavu celé léto. O co více jsou blbové neschopnější, o to víc trvají na svých bludných nařízeních. Známe z vojny.

    OdpovědětSmazat
  19. Tato akce Zemana dává naději, že se věci pohnou. Nevěřím, že by to neřekl bez konzultace s Babišem.
    Prostě tlak na Blatného partu se musí zvyšovat postupně, bez ohledu na řev havloidů a unknownů či Indických běžců v mnoha podobách, kterým je jedno kolik lidí zbytečně zemře.
    Blatnému a spol. bylo dáno na vědomí, že se můžou dočkat doby, kdy budou vyšetřováni za nedbalost, v lepším případě, nebo za úmyslné způsobení smrti lidí.
    Z toho je pak Mitrofanov, ani Smoljak či Farský nevyviní. I shnilá justice, jako je u nás v určitém okamžiku musí respektovat společenskou náladu. A ta může být hodně drsná.
    Nehledě na to, že dle zákona velkých čísel, i ve shnilé justici musí být poctiví lidé.

    OdpovědětSmazat
  20. Bohužel, také se už nějakou dobu řadím ke skeptikům. Pan prezident Zeman, jako možná jediný z našich ústavních činitelů, říká to co má, a chová se tak, jak od něj občané, jeho voliči očekávají. Ale to, bohužel, nestačí.
    Dnes jsem v televizi chvilku poslouchal to panoptikum šéfů opozičních stran (kromě SPD samozřejmě), a ti nenechali na prezidentovi "nit suchou".
    To, že Petříček dost nevybíravě prosazoval nákup předražených vakcín od šmelináře, a ještě veřejně kritizoval ministra, že to nechtějí koupit a dopředu!!! zaplatit je momentálně mimo.To je maximálně džentlmenský delikt, že. Za to měl odstoupit sám, protože to je evidentně podvod jako prase. A děje se něco?
    Blatný ( včetně opozice) moc dobře ví, že si tu ruskou i čínskou vakcínu můžeme sami otestovat a koupit. Nemusíme poníženě čekat na povolení nějaké EMA. To je v souladu se zákony, nikoliv proti!! Ale ticho, pst, to se nehodí.
    Takže prezident má pravdu. Ale je nám to všem hovno platné. A musím, bohužel, souhlasit s názorem "zhnuseného" v 17:50 , ale i dalších, že dokud se něco neposere tak vážně, že nebude kam couvnout, dokud nenarazí podstatná část občanů zády na zeď, do té doby se nic nezmění. Buď k volbám nejdeme,a nebo volíme(necháme zvolit) blbce a prodejné zrádce. Čest jednotlivým vyjímkám. Typickým příkladem je složení Senátu PČR.

    OdpovědětSmazat
  21. Děkujme Zemanovi za jeho iniciativu a neberme ohled na probruselské eunuchy. Jednejme! Zdraví národa na prvním místě.

    OdpovědětSmazat
  22. SPD jako jediní souhlasí s pochcanem z hradu, volte tenhle spolek darebàku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

      Debile prolhaný a ukecaný Unknowne, když napíšeš ,"rád naseru Dvořáka", tak se nediv, že tě smaže,psychicky nemocný blbečku !!!

      Smazat
    2. Fakta jsou fakta a slouhové musí být odvoláni. Protože situace v ČR je špatná a je to třeba okamžitě řešit. SPD jediná ukazuje že má zájem o obyčejné České občany.

      Smazat
  23. Dík za radu . Budu tedy volit SPD.

    OdpovědětSmazat
  24. Petříčku, Blatný a slépko ze SÚKL znáte tohle rčení?
    Když něco vypadá jako ho.no, může to být ho.no, když je to hnědé jako ho.no, může to být ho.no ale když něco smrdí jako ho.no, tak to je určitě ho.no.
    Když někdo šilhá na Západ, může to být poskok Západu, když někdo hájí Západ, může to být poskok Západu, ale když někdo jedná proti vlastímu národu, je to určitě prozápadní poskok. Matematici si dovedou dosadit slovo ho.no za slovo poskok.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, jak ta slepice tak i ten klaun v pozici min. zdrav. jsou neschopní alibisté, ne-li sabotéři. Oba tam nemají co dělat.

      Smazat
  25. Prd platný Blatný je asi trojským koněm opozice, který má za úkol vyvolat co nejhorší epidemickou situaci v zemi, aby vina padla na Babišovu vládu. Jinak si jeho zatvrzelý postoj nedovedu vysvětlit.

    OdpovědětSmazat
  26. Povězte mi pane prezidente,
    proč jste nevyužil určitě přátelského vztahu s Vietnamem a neposlal jste tam na zkušenou inteligentního nepolitického specialistu, který by pomohl vyřešit zdejší pokus-omyly, které nemají konce. Stačí jen závidět a porovnat součty za období pandemie (Vietnam/ČR) údaje jsou dnešní z YT

    Obyvatelstvo 97milionů / 10 milionů
    Pozitivní covid..... 2529 / 1351195
    Zemřelí na nebo s... 35 / 22385

    Asi by se Vietnam nezlobil, kdyby jsme od něj opisovali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. adonisi 20:26
      Ono se nedá jen tak jednoduše porovnávat čísla. Nejsem znalec v tomto oboru, ale přesto si myslím, že mám pravdu, když řeknu, že se musí vzít v úvahu i genetická dispozice obyvatel a snad také i odlišné klima a i jiné aspekty, které jsou pro danou oblast charakteristické. (migrace obyvatel, tranzit automobilů, stravování, nakupování) Ale samozřejmě uznávám, že důležitým prvkem je to, že Vietnamci jsou velmi disciplinovaní a jednotní. Ale také by asi ve svém vedení nesnesli takové blbce jako my. A o tom to asi bude hlavně.

      Smazat
    2. Když budu jízlivý, Vietnamci jsou očkováni napalmem, což prý je nejlepší "promořenost". Ale jen na starší generaci, na mladé nezabírá. Někdy bych rád četl studii, proč jich tolik emigrovalo. Pro režim, pro zničenou zemi Amíky? Proč dnes nikoho nezajímají?

      Smazat
    3. Pane Miroslave,
      neznám počty naších spoluobčanů, kteří v současnosti pobývají mimo naši zem. Jediné co vím a překvapilo mě to, je že teď máme 40 000 pendlerů. Berte to jako odpověď na různé migrace. Na napalm raději reagovat nebudu.

      Smazat
    4. 14:05
      Nikoho nezajímají? Mluvíte za všechny???
      Mě třeba Vietnamci zajímají, je to úžasný národ. Zrovna teď se na ZOOM-u dívám na dokument "Válka ve Vietnamu". Promňte, ale v tomto kontextu napsat takovou prasárnu jako je výraz "OČKOVÁNÍ NAPALMEM" je teda síla. Měl jsem vás za lepšího člověka s nějakou empatií. Jsou úžasně slušný, houževnatý, pracovitý a statečný národ. A já si jich velmi vážím. Měli bychom si z nich vzít příklad, byli bychom už před Rakouskem.

      Smazat
    5. Kasteláne souhlasím.
      Chci věřit tomu, že pan Povolný měl slabší chvilku s tím napalmem. To byla silná podpásovka.

      Smazat
    6. Pánové, ztrácíte schopnost vnímat nadsázku, ironii, sarkazmus. Skutečnosti, které neumíte pochopit, nějak nazvat musíte.

      Neumím pochopit lézt do prdele někomu, kdo na mne házel napalm, nebo "jen" bomby. Lépe si přečtěte o čem píši! Kasteláne, že zrovna Vy jste z dokumentu nezmoudřel, byť účast Amíků tam nebyla naplno, až později. Možná bude druhý díl, nevím.

      Smazat
    7. 11:37
      Jestli jsem špatně pochopil vaši "nadsázku či sarkasmus" je mi líto, ale vyznělo to fakt hodně špatně. Vietnamci nikoomu nikam nelezou, chtějí mít jen konečně klid. Navíc mají 1000 kilometrů dlouhou hranici s Čínou která je pro Vietnamce asi něco podobného jako Germán pro Čechy. Nikdy jí nebudou věřit, tak se raději snaží vyjít v dobrém s každým s kým se dá, tedy i s Američany. Tak jako my s Němci, kteří nás pokud vím také nijak nešetřili. Válka skončila a nějak se prostě musí začít znova. Mladí Vietnamci emigrují prostě proto, že se jim nabízí nové možnosti, které dříve neměli, zrovna tak jako mladým u nás. Obnova země je vždy velmi složitá a bude trvat léta, než dosáhnou vysněné životní úrovně. Mládí je netrpělivé a radikálnější, také má víc odvahy a tak to prostě zkouší venku. Mnohdy jsou zklamáni, jak se na ně dívají někteří idioti i u nás. Já například zuřím, když si tady v obchodu nějaký blb dovolí tykat vietnamskému prodavači dvakrát tak starému. Dovolil by si to k Čechovi? Němci? Vietnamec si myslí své a zachová se slušně a obslouží ho. Ale to není lezení někam ani zbabělost. Vietnamci jsou jeden z nejstatečnějších národů, které znám. Pamatuji si, jak je naposledy někdy v 80. létech napadla Čína. Nkolikamiliardový národ vypadl z Vietnamu do týdne!!!!!A bylo vymalováno. Od té doby klid. Já si pamatuji, jak v Brně v hospodě Semilasso v Králově poli se jeden namistrovaný blb, s postavou kulturisty dlouho montoval do útlého Vietnamce. Ten si to dlouho nechal líbit. Až v něm nakonec bouchly saze a nikdy jsem neviděl někoho tak rychlého a pružného. Za dvě minuty ten hromotluk vypadal ja přejetý rychlíkem a ještě se musel omluvit. A byl klid. Jak říkám, obdivuji Vietnamce co dokázali.
      A ještě něco. S jedním jsem dělal v práci. Bylo mu už 40, a učil se soustružníkem, protože od 14 let bojoval s Amíky a nemohl se učit. Byl tu za odměnu, s tím že až se vyučí, bude doma dělat mistra a učit mladé u nich. Nepoznal jsem za celý život nikoho snaživějšího a pracovitějšího, mistr ho dával ostatním vždycky za příklad. A oprávněně, proto mě ta vaše "sarkastická" zmínka tak naštvala.

      Smazat
    8. Kasteláne, zkusím to znovu. Pokud na mně někdo hází napalm, nikdy mu nepolezu do prdele a zůstane pro mne nepřítelem do smrti. A nikdy neemigruji do jeho země. U nás to bylo jiné, podporovali jsme je. Nikdy bych neemigroval do Německa.
      Ani z politických důvodů, špinavé prádlo se pere doma. Chápu jejich vztah k nám, o jejich pracovitosti nepochybuji, spíše o naší ale jejich "invazi" spíše jako "veksláky", světoběžníky, jako bezdomovce. Jako gazajtbajtry né nepodobné naším.

      Pokud nesouhlasí s režimem, ať jej změní doma. To je můj razantní názor na exulanty, ač mnohým i zde se to nebude líbit.

      Stejné platí o Slovanských zemích, Ukrajiny zvláště.

      Smazat
    9. 20:47
      Inu vy se v tom docela plácáte. Když jsem tady měl spor kvůli Rusům a Ukrajině, byla mi tady předhazována "předsudečná nenávist", přesto že jsem několikrát opakoval, že jsem dávno odpustil i tu nešťastnou okupaci, protože to nebyla válka obyčejných lidí, ale politbyr. Dokonce jste mi i vy před pár dny pod nějakým článkem tu "předsudečnou nenávist" předhazoval. Já ji skutečně nemám, jsem vždy schopen analyzovat možnosti lidí, jejich motivaci a důvody proč učinili to nebo to a odpustit.
      No a po těch diskuzích se mi nakonec vy sám přiznáte k té vámi tak odsuzované nenávisti!!!
      Jasně, exulanty taky nemám rád a dokonce jsem to tady psal a psal i důvody, a to dokonce podobné jak píšete vy. Ale rozhodně v tom nebyla nenávist. Já sám bych se nikam necpal, neemigroval a to z hrdosti. Ale zase chápu důvody, proč to lidi dělají. A vím, že zrovna u těch Vietnamců je to trochu jinak. Navíc, oni si ten režim doma změnili, jezdí tam za rodinami, asi se tam dá dnes i žít. Takže nechápu, o co vám v případě Vietnamců jde. Pokud byste to samé napsal o líné verbeži zz blízkého východu s islámským vyznáním, pochopil bych to a dal vám za pravdu. Ale nedá se srovnávat nesrovnatelné.

      Smazat
    10. Kasteláne, co kdyby jsme to ukončili? Vietnamce mám rád, vadí mi jen, že si budují kariéru mimo svých starých rodičů. Je to tak nepochopitelné? Stačí jim posílat peníze? Možná se vrátí, děti asi ne. Zeptejte se Basose.

      Nebýt Skype a Netu, co je to za život? Kosmopolitní?

      Smazat
  27. Blatný je řízený a nerozhoduje ani o svém prdu! Všichni poslouchají a bojí se, CIA má na každého spis!

    OdpovědětSmazat
  28. Bašta to řekl přesně!!
    Vezměme tedy teoreticky, kdyby byl Sputnik V do České republiky dodán v dostatečném množství, narušilo by to snahu západních neziskovek a těch, kdo se Rusko snaží ukazovat jako nepřítele? Ať už jde o případ s odstraněním sochy Maršála Koněva, Skripala, Navalného a podobně? Je jasné, že zrovna tak Rusko se snaží prezentovat jen pozitivně a usiluje o náklonnost. Může ale případné dodání vakcín z Ruska snahu démonizovat Rusko narušit?

    Podle reakce, která nastala, a podle neochoty Evropské unie ruskou vakcínu urychleně podmínečně schválit tak, jako to udělali u těch ostatních, naznačuje, že mají strach, že by to mohlo narušit obraz Ruska jako zaostalé nepřátelské země. V tom bych s vámi souhlasil. Na druhou stranu je tady třeba vycházet z toho, co je důležité. Jestliže tvrdíme, že jsme společnost, která se opírá o humanistické ideály, tak tím nejdůležitějším jsou lidské životy. A jestliže máme možnost lidské životy zachránit, tak bychom neměli koukat na takové věci, jako je ideologie a snaha vyvolávat válku.

    A pokud jde o vakcíny, třeba Pfizer a další, zapomíná se, že zhruba před rokem, myslím, že to bylo v květnu loňského roku, Evropská unie pomohla financovat firmám, které vakcíny produkují, jejich vývoj. A na základě toho s nimi pak uzavřela smlouvu o přednostních dodávkách vakcín pro členské státy Evropské unie za snížené ceny. Proto jsem mluvil o tom, že jsme si ty vakcíny v podstatě předplatili. V okamžiku, kdy farmaceutické společnosti, místo aby to dodávaly podle smlouvy nám, tak dodávají vakcíny těm, kdo je přeplácejí, což jsou v tomto případě třeba Velká Británie, Izrael a další. Dochází k porušení toho, co bylo domluveno. Nevíme, jak je to přesně, protože proti všemu jsou smlouvy tajné a nejsou přístupné, nicméně alespoň tohle se ví.

    OdpovědětSmazat
  29. Aby bylo jasno z čeho se ta sebranka při volbách vybírala.... Počty členů z května 2020 jsou cca:
    KSČM – 31 564
    KDU-ČSL – 21 634
    ČSSD -13 051
    ODS – 13 000
    SPD – 6 459
    ANO – 3 091
    TOP 09 – 2 479
    Trikolóra – 1 774
    STAN – 1 613
    Piráti – 1 043
    A podotýkám ,že komunisté před Hadrákem StB vybírali pro volby kandidáty ze svých 2 000 000 členů!
    Dnes např. PIRÁTI mají kvalitní kadidáty tj. ty smažky a štětky ,kteří museli opustit žižkovskou Kliniku a přešli do politiky .Inu nová doba…..
    Nyni nastava faze kdy je nutno cistit i krajske a městske instituce od krys..
    Verte mi ze satanisti jsou infiltrovani do kazde instituce …i tech nejmensich. Jsoz to jak ja jim rikam …..metastazy satanisticke moci. Hejtmanove, starostove, kazdy kdo nejak patril a patri k politicke a legislativni a institucni moci ktera pomaha ridit genocidu vlastnich obcanu a nepostavili se ji verejne…patri k nim!!! Od pocatku falesne pandemie , kazdy z nich mel a ma moznost postavit se proti vlade ktera pacha genocidu na lidech.Neudelali to. Všichni dosavadní poblitici co nás od Majdanu okrádali jsou NEVOLITELNÍ !!! Bohužel i v SPD jsou poskoci zednářů...! Snad vstanou noví BOJOVNÍCI a zavedou skutečnou svobodnou Občanskou společnost.

    OdpovědětSmazat
  30. Komouši by už měli naočkované celé Československo.
    Ďiky bohů za prezidenta Zemana, sjednejte pořádek v Praze a očkujte jak Izrael,Srbsko a Velká Británie.
    Váš občan po koroně a zápalu plic.

    OdpovědětSmazat
  31. Za neochotou dovolit očkovat ruskou vakcínou stojí USA a jejich zájem poškodit nejen Rusko, ale i nás. Dr.Hnízdil jasně řekl, že vakcíny se zkoušejí desítky let aby bylo schváleno jejich použití. Jak každý víme pandemie trvá necelý rok, tedy ani americké vakcíny nejsou vyzkoušené, naopak americké vakcíny jsou jedem, který se projeví v budoucnosti po jejich aplikaci a poškodí naše zdraví. Koronavir USÁ rozprašují tento vir z letadel a družic, jinak není možné, aby se v takovém rozsahu a za tak krátký čas rozšířil po celé planetě. Ruská vakcína je jednak levnější a menší náklady na její skladování.

    OdpovědětSmazat
  32. Z diskuse vyplyva ,ze Babis bud neumi a nebo nevi, jak vybrat mnistry, kteri zhusta vynikaji ostudnou neschopnosti, prosazovanim i verejnym, vylozene cizich zajmu.
    Poskozuji neustale celou vladu a s Babisem v cele. Narod.
    Aby se tak treba pistelo, ze si neumime vladnout..
    To se napadne opakuje a s dusledky.
    Chodi jako mlsny psi okolo horky kase a nic.
    Kecy, canci a pak jsou v konci.

    OdpovědětSmazat
  33. Pouze zopakuji svůj komentář k předchozímu článku. A za tím si stojím!!!
    Jen BLB haní Rusa a předstírá vakcinaci perfektním, podmíněně doporučeným, produktem tzv. Západu. Dokonce VIR je původcem; proto ten Sputnik V tak dobře funguje. Je vektorový a hlavně nepůsobí na naší DNA. Jestliže pocházíme z opice, musí být v klidu i gorily v pražské ZOO (nakažené kovidem dle MSM), pokud dostanou Sputnik V. Jinak budou naši "představitelé" v podezření z ...

    OdpovědětSmazat
  34. Zaplať pámbu za prezidenta Zemana, který kritizuje ministra
    zdravotnictví Blatného za zdržování s vakcínou a čeká na EU a její razítko které bez vakcín není k ničemu. Takový postup vlastně podporuje šíření viru. Popírači z Prahy - jděte do zadnice a tam si nechte orazítkovat holé zadnice
    razítkem EU. To je vaše řešení "umělci."

    OdpovědětSmazat
  35. Moc prosím, nekádrujme vakcíny dle původu, ale podle úspěšnosti. Nevím jak to polopatě říct, vždyť nakonci ta s kosou taky nerozlišuje mezi levičáky a pravičáky.

    OdpovědětSmazat
  36. Teď jsem si na netu přečetl, že to ušatý hovno trvá na tom, že i na prázdné ulici musíme nosit respirátor. Takže za mě palec dolú. Tohle fkt může vymyslet jedíně totální arciblb.!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  37. Teď má problém EMA , protože je jasné , že pochybila a bude se potýkat s propadem důvěryhodnosti, což je u posuzování léků a léčivých přípravků a vakcín ta nejdůležitější devíza!! Jasně také přijde obvinění z hypotetické podpory od výrobců ve formě provizí a jiných korupčních podpor!! Nijak bych se ani nedivil, protože kde jde o prachy , jde morálka a nějaké lidské "chápání" i když jde o léky , stranou!! To se jedná také o komisi EU a můžeme pokračovat na národní úroveň , Ministerstvo zdravotnictví a SÚKL!!! Můžeme si myslet o prezidentovi Zemanovi co chceme, ale má pravdu!! V okamžiku kdy EU hanebně selhala a nezajistila dostatek vakcín a přímo tak ohrozila občany ČR na životě , je nutné se ihned postarat o adekvátní náhradu, což jsou v tomto případě vakcíny z jiných zemí, Ruska a Číny, eventuelně dalších výrobců!!! A zde je na vině také vláda, premiér Babiš a ministr Blatný, který nevím z kterých pohnutek chtějí blokovat nákup vakcín z Ruska a Číny!! Očkovat je nutné a orgány EU je potřeba popohnat k soudu , aby se odpovídali ze svého selhání , protože to není náhoda, to je pochybení konkrétní osoby!!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.