Reklama

neděle 4. dubna 2021

Jaroslav Bašta: Přeřeknutí nebo politický program?


Jaroslav Bašta

4. 4. 2021  PrvníZprávy

Předseda Pirátů Ivan Bartoš v rozhovoru o nasměrování volební kampaně své strany na seniory, kteří až doposud tvoří jádro voličů vládního hnutí ANO, píše Jaroslav Bašta v komentáři pro Prvnizpravy.cz.


(Na snímku Jaroslav Bašta - historik, publicista, spisovatel, bývalý ministr a velvyslanec v Rusku a na Ukrajině)


Ivan Bartoš použil pozoruhodný výraz – jeho strana chce nabídnout „důstojný exit“ Babišovým voličům, aby se nemuseli stydět, jak volili ve volbách minulých. Pomíjím aroganci, která z jeho výroku čiší (jsou staří a hloupí, proto volili ANO a teď se kvůli tomu musejí stydět) a chci se soustředit na ten „důstojný exit“.

Pan Bartoš přehlédl, že starší generace má pevně zafixován aforismus Jana Vodňanského „Freude, Freude, Freude, vždycky na tě dojde“. Statistika ukazuje, že v letošním roce umírá ve věkové kategorii nad 60 let asi o 50% více lidí než v letech minulých. Slovní spojení „důstojný exit“ je jedním ze sloganů paliativní péče a vztahuje se k umírání. Vychází mi z toho jen dvě možnosti – buď je pan Bartoš slovoslepý nebo popustil uzdu svému pirátskému cynismu.

Pirátská strana je jedno z mála českých politických uskupení, které je součástí evropské anticivilizační levice. V Evropském parlamentu jsou součástí frakce Zelených, jejichž ideologie se stala hlavní inspirací fundamentálních změn, které nás v budoucnu čekají. Doporučuji všem přečíst si usnesení a rezoluce za poslední dva roky EP přijaté.

Evropská unie, jejíž součástí jsme se v roce 2004 stali, chystá (a již uskutečňuje) dva zásadní kroky, které mají ambici změnit naše každodenní životy daleko zásadnějším způsobem než to dokázal nacistický a komunistický režim ve svých nejbrutálnějších fázích. První z nich je Zelený úděl, který pod záminkou záchrany světa před klimatickými změnami má zničit naší ekonomiku. Jeho snahou je vrátit Evropu do období před průmyslovou revolucí. Praktickou ukázku života po zavedení principů Zeleného údělu zažíváme nyní jako zkušební softverzi v podobě lockdownů, v praxi bude doplněna přísně vegetariánskou stravou a energetickou chudobou. Stačí si přečíst Velký reset Klause Schwaba. Druhý, který pomáhá v praktické rovině naplnit tento cíl, představuje postupná náhrada původní evropské populace přistěhovalci z Afriky a Asie.

Dle názorů progresivistů je západní civilizace zatížena dědičným hříchem rasismu, otrokářství, kolonialismu industriální éry, v níž Evropané ovládli celý svět. Tuto historickou nespravedlnost je třeba napravit, takže nás chtějí donutit, abychom zavrhli své dějiny. Chtějí to, co ve Spojených státech už probíhá - aby lidé, kteří nikdy nebyli otrokáři ani kolonizátoři, platili odškodné lidem, kteří nikdy nebyli otroky. Obojí se zdůvodňuje barvou pleti. Pokud jde o lidskou stránku problému, musím konstatovat, že tak fundamentální nepřátelství k evropské civilizaci a jejím nositelům nevyjadřovala žádná totalitní ideologie 20. století. Progresivní anticivilizační levice z barvy pleti učinila zásadní kriterium minulosti, přítomnosti a budoucnosti, které se spíše podobá nacistickému antisemitismu než třídnímu boji v komunistickém pojetí.

Proto očekávám, že současná dočasná omezení občanských a ekonomických práv a svobod se stanou každodenní realitou, protože pandemii vystřídá boj proti klimatickým změnám. Stejně jako nyní budou pod jejich vládou nadále ohrožováno naše zdraví a životy. Anticivilizační levice má svou představu o tom, kdo a jak má na našem území žít. Brzy na tom budeme podobně jako na západě EU, stačí vhodně nastavit kvóty povinné solidarity a naplno rozjet migraci. Možná nám potom ještě jednou nabídnou důstojný exit.

Bohužel, evropská historie ukazuje, že za určitých okolností se mohou i ty nejdrsnější totalitní režimy dostat k moci legální a fakticky nenásilnou cestou vítězstvím v parlamentních volbách. Podařilo se to nacistické straně v roce 1933 v Německu a komunistům u nás v únoru 1948. Výhra anticivilizační protičeské levice a jejich spojenců vážně hrozí také v našich podzimních volbách. Stojíme na osudové křižovatce.



91 komentářů :

  1. Vazeny pane Basta,

    jsem o neco starsi nez Vy a tak si pamatuji unor 1948, a co se tehdy delo cili to co tvrdite ze " Podařilo se to nacistické straně v roce 1933 v Německu a komunistům u nás v únoru 1948. "

    je tak trosku nepravda, a to rikam jen z ucty k Vam...

    Pravda totiz je ze Unorovy puc zpusobili tenkrat Narodni Socialisti, kdyz hromadne abdikovali z tehdejsi vlady, a cekali ze Benes jim tu abdikaci nepodepise, takze vysachuji komouse z vlady....

    Bohuzel/Bohudik to president Benes Narodnim Socanum a dalsim nesezral, (muj dojem je, ze si uvedomil moralni cenu Anglie - jak nas prodali Nemecku v 1938,

    Takze ve vsi ucte k Vasi osobe, prectete si historii jak to skutecne bylo v 1948, a treba Vam dojde ze tehdy Komousi ziskali vetsinu ve vlade legalne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Jeste neco

      zatimco tu kecate o kovidu, piratech Ukrajine, jsme s Marjankou na nasi odpoledni prochazce na vrchu Vitkove napocitali:: 4 prave cernochy, dalsi byl s bilou manzelkou (ci pritelkyni mozna konkubinou) a s cokoladovym miminkem v kocarku, dal nekolik barevnych od skoro bile, az do cokoladove hnede, ale to mohli byt turiste (treba z Afganistanu)

      takze ceske obyvatelstvo remca o nedulezitych udalostech na Webu a zatim se sem lifruji... novi inzinyri ci.....

      Smazat
    3. Unku,

      a ted prosperujete v montovnach diky dvoum Vaskum

      Smazat
    4. Pane Dvořáku, rád bych k tomuto, co na mě vyjuklo když jsem reagoval pod článkem "Lavrov: Moskva bude... atd." vysvětlení:

      "Komentáře k tomuto blogu jsou omezeny pouze na členy týmu."

      Jakého týmu? On je zde nějaký, mě po po šest let utajený, speciální tým diskutérů?
      A proč mi to přijde jako cenzura?

      Smazat
    5. 22/14

      A to jste šli na procházku byste pookřáli...

      Já se rychtuju v létě na vejlet do chalifátu u Teplic, chci osobně zjistit jak to tam je s tou arabskou náplavou. A samosebou i v Teplicích, jak to tam vypadá.
      Kdysi jsem tam jezdil poměrně často, ale už dlouho jsem tam nebyl, tak se chci přesvědčit zda je pravda co jde letem světem o Kuberovi. Kterého jsem měl mimochodem rád, možná proto, že byl samorost a pro ty mám slabost.
      A teď jen doufám, že to letem světem jen blbý kecy a zároveň se bojím,že nejsou. Ach jo...

      Smazat
    6. Naprosto souhlasím, také neví jaký je to tým ja jaké má ddresy a kolik je za vstupné!
      Doposud jsem byl na tom, že šefem je pan MUDr. David. Asi jsem se spletl
      Nejprve jsem se musel přihlásit ke Guglu a dnes nevím jak se příhlásit k zasvědceným.

      Smazat
    7. Pro 22:14
      Pan Bašta o legální cestě k moci píše. Jen bych ho ohledně Pirátů doplnil. Prostě si klucí s děvčaty přišli prohlídnout kde chtějí sedět. Jako prvňáčci do školy. Ta chce k oknu, ten zase dozádu, další u dveří ... Přerostlé skotačící děti. A ohledně přemýšlení - pěkně zhulenej Bartoš bude asi jedinej, kdo bude přemýšlet - kde sehnat kvalitní fet. A to děcko Richterová - strašně ráda by si někdy zapřemýšlela, ale není čím. Snad jen toho drzého spratka Michálka bych justici přál. Doufám jen, že učitel chování, kterého si Michálek najal, chlapce ještě nestačil tomu slušnému chování naučit. Doktorům z justice by, za to co předvádí, řídící nevychované hovado velmi prospělo.

      Smazat
    8. je smutné a politováníhodné, že pan Bašta klade vedle sebe nacistický režim a komunistické ideje a rok 1948. Těžko věřit, že by opravdu neznal dějiny a rozdíl mezi nacismem a co naší zemi přinesl, a pokusem o sociálně spravedlivou společnost, a co naší zemi přinesl...

      Smazat
    9. Bazosi, tak jak? Byly to komouši nebo komunisté?

      Smazat
    10. un....

      Nezapomen ze pan Basta byl zrejme na strane obou Vasku, takze se nediv jeho srovnavani, Ovsem je videt, ze mu tento stav do ktereho vas/nas sissidenti zatahli moc nevoni...ac Bastu neznam osobne, je to zrejme slusny clovek, a takovych bylo u "dissidentu" strasne malo, podivej se na tehdejsi OF a .......


      jeste k dedkovi "vsjo rovno" tedy pokud se jedna o post-proverkovych komousich... bejvali echt komuniste byli zlikvidovani prave post 70 proverkovymi komousi

      Smazat
    11. Basosi vsjo ravno snad ne. Po 50 udělaly kariéru v KSČ, po 68 ty schopnější emigrovaly, ty ostatní se zašily do demokracii ochraňujících part s dotací od mírotůrců, po 89 se nám někteří méně úspěšní vrátily a spolu s ochránci demokracie zavedly to co tady je. Jste asi starší než já a podle psaní i rozumnější, tak mi vysvětlete, jak je možné uvěřit někomu kdo vám víc jak tisíc let usiluje o život, jehož historii od počátků znáte, zažijete jakou genocidu způsobil ve Vietnamu, okrádá co se dá a potom ho vítat jako zachránce. Tohle je přece idiotizmus. Zase MUS.

      Smazat
    12. Pradedo,
      naprosto normalni ze jsi zmateny, ona totiz pravda je pofiderni vec, kazdy ma svou pravdu, ale necham toho kecani o pravde, totiz o ni vubec nejde, ale jde o ksefty a to ne na nasi hospodarske (Ceske) urovni, zadna totiz neni, viz Venca Havlu zbrojni prumysl, a druhej Venca Klausu to zlikvidoval uplne -nafoukany sebestredni blbec, amater ktery si myslel ze vi neco o ekonomice kdyz si sem tam precetl Wallstreet Journal a diky "sve" Enklictine tomu rozumel tak na 10%

      ale do pr#$%$ s Klausem je to nabubrely sasek, ale k vaznym duvodum nenavisti k Rusku. On tenkrat naivni Gorbacev nalitl Reaganovi, a myslel.. ale hov$%#$ vedel takze ...zrychlim potom prisel Jelcin milovnik chlastu a devek a mimo toho naivni zemljacek, ktery nechal Klausovsky rozkrast Rusko, ovsem Rusko je tak velike, ze proste neslo tak dokonala znicit jako Cesko, a pak Jelcin dostal rozum sel od valu, a Putin to vzal, a nejak se proste zapadu nepoved, takze misto nasledovani Jelcinovych instrukci se zacal starat o Rusko, a tim to pro zapad prosral...... a z toho ta nenavist jak EU tak i USAku k nynejsimu Rusku.

      takze nyni Rusko je pro zapad ztracene, jako zdroj, EU se to snazila "napravit" ale Rusaci EU podvedli s Cinou ktera se Amikum taky vymkla z ruky, no a ted EU a USA prskaji a vyhrozuji, protoze vojeensky nemuzou nic delat, no a my Ceskej kotlik, tedy pateticka zemicka muzem jen zde remcat a cekat jak to "velci kluci" vyresi, takze jako poslusnej Mopslik spolu s Eu postekavame a a a hovno

      Smazat
    13. Ono nejde o to že Rusové (Putin)podvedl EU. Putin není nevzdělaný blbec. Moc dobře ví že anglosasum se nedá věřit. Kam vlezou, vraždí,kradou a podvádí. Tak to je. A Čína si zažila svoje od Japonců.

      Smazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  3. No tak pana Baštu nemám rád, protože ho považuji za rusofoba a skalního pravičáka. Sleduji ho delší dobu, proto to mé hodnocení. Nicméně vidím na něm, že se názorově posunuje a svým způsobem střízliví, takže lze s ním celkem v posledním příspěvku souhlasit. Používá pojem anticivilizační levice. Považuji to za protimluv. Levice byla, je a bude ze své podstaty vysoce civilizační, a to právě ta levice, která byla u moci od roku 1948 v našich podmínkách samozřejmě. Právě díku této levici tato původně československá populace provedla neuvěřitelný civilizační skok mezi lety 1948 až 1989. Mám na mysli levici skutečnou, autentickou, která hájí zájmy pracujícího lidu, jak se dříve říkalo, tedy zaměstnanců, tedy těch kteří nejsou majiteli základních výrobních prostředků, to abych použil marxistickou terminologii. Piráti nejsou ani omylem levicí. Zeptejte se jakékoliv Piráta či voliče Pirátů co oni a kapitalismus, co oni a církevní, šlechtické či jiné restituce v našem pojetí, co oni majetková nesouměřitelnost ve společnosti atd., apod. Odpoví Vám, že s tím nemají problém, nebo že je to nezajímá. Tak jakápak levice ? Pan Bašta správně podotýká, že jejich program se spíše podobá fašismu, resp. německému nacismu Snad ani nemá cenu vyjmenovávat, kolik bytů, přehrad, elektráren, vysokých škol, vědeckých ústavů, závodů na zelené louce apod. bylo mezi těmi lety vybudováno. A to nemluvím o přírůstku populace. Klaus Schwab má za sebou rodovou nacistickou minulost. Osobně vnímám Piráty jako nejvíce nebezpečné uskupení od roku 1989. Myslím že by se měla věnovat větší pozornost publikaci s názvem Great Reset, protože ty jejich plány opravdu mohou ovlivnit životy každého z nás, a to i pana Davida, kterého si samozřejmě za jeho práci vážím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Omyl, pan Bašta nejprve chartista, později prozřelý socialista a dnes se vrátil ke kritice komunistů. Bohužel ne těch dnešních ale těch kteří tuto zem dovedli do celkem uspokojivých šedesátých let.

      Smazat
    2. S těmi pojmy levice a pravice je to složitější a lepší je vůbec je v současné době nepoužívat. Dnes už žádná levice ani pravice neexistuje, dnes je tady jedna vlastenecká konzervativní strana a ty ostatní jsou neoliberální strany, protinárodní, pro něž je společná agenda tlačená z USA a EU: gender, podpora masivní afroasijské migrace do EU, LGBT, klimatické šílenství a alarmismus, prosazování cenzury pod záminkou boje proti dezinformacím, nálepkování všech vlasteneckých sil pojmy jako xenofobie, rasismus, homofobie, populismus, sexismus atp.(vzpomeňte, že před r. 2015 se tyto pojmy u nás nepoužívali, ale na západě už byly běžné). Také pojem neomarxismus dnes často používaný pro pirátskou politiku a politiku demobloku je nesprávný. Marxismus chtěl znárodnit korporace. Piráti naopak chtějí zespolečenštit obyčejné lidi, kteří nebudou nic vlastnit, všechno jako auto, dům, byt, kolo a koloběžky (už je na ulicích máme a sdílíme) se bude sdílet, a to i s novočechy. Česká koruna se nejprve stane eurem a o našich penezích bude rozhodovat Evropská centrální banka, řízená bankovní skupinou G30 (skupina vlivných bankéřů náležející do bankovních skupin D. Rockefelera, kteří dnes ovládají ECB prostřednictvím Lagardeové, před ní pomocí M.Draghiho). Poté budou hotové peníze zrušeny a budou se používat jen platební karty. Obyčejní lidé (ne majitelé korporací) budou za všechno hodnoceni (dnes už v Číně) a kdo nebude dobře pracovat a nebude poslouchat, tomu bude karta zablokována. Dokud nedostane rozum, nebude jíst....Piráti a další nohsledi majitelů bank a korporací budou tuto kontrolní činnost provádět s pomocí neziskových organizací a za to budou částečně zvýhodněni nad zbývajícím plebsem. Ještě abych nezapomněl, ti Piráti a demoblok usilují o zrušení našeho státu a národa, proto dnes vyzývají k tomu, abychom se při sčítání lidu hlasili k evropské národnosti. Zrušení národních států a vytvoření evropského superstátu je hlavním cílem globalistů. Ostatně před několika lety David Rockefeler (otec v současné době vládnoucích synů) prohlásil "národní státy jsou veteš". Stejně mluvil i vlivný Peter Sutherland, který na Římském klubu prohlásil, že hlavním úkolem EU je zajistit masivní afroasijskou migraci do Evropy. Pan G.Soros zase řekl, že jeho cílem je zajistit migraci do Evropy v počtu 350 tisíc běženců ročně.

      Smazat
    3. Pane Rozehnal, přesně tak to vnímám i já. Současní mladí lidé z mnoha důvodů ztrácí zájem o rodinný život. Školský systém neprodukuje co společnost potřebuje. Všechno je to dělané záměrně za účelem rozdělení společnosti a přitom stále vykřikují že ten a ten rozděluje společnost. Rozděluje jí záměrně zdegenerovaná parazitická elita.

      Smazat
    4. Souhlas, pane Rozehnale.
      A ještě k těm dotčeným komunistům, kterých se tu ohrazuje proti panu Baštovi víc než dost. Co se vám nelíbí na odsouzení komunistické totality? A proti současné liberální totalitě přitom brojíte! Tak si laskavě nalijte a vypijte čistého vína!

      Smazat
    5. 22:23 V podstatě souhlasím s názorem autora na Piráty.Jenže v řadě věcí p.Bašta v tomto článku míchá hrušky s jablky a pravděpodobně trpí historickou schizofrénií.To stálé kladení rovnítka mezi"komunismus"(nikdy a nikde nebyl)a nacismus,což presentuje často i předchozích článcích na NR,svědčí o tom,že není schopen překročit svůj disidentský stín,jehož důsledkem je bohužel stálá propagace primitivního antikomunismu!

      Smazat
    6. venco,
      svaata pravda, ale z Basty - slusneho dissidenta - cisi zklamani nad tim ze i on "sezral" ten podvod od dvou Vaclavu

      Smazat
  4. 22:23
    Bašta a protirusky pravičák, tohle nemůžeš myslet vážně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Odkdy je pan Bašta "protiruský pravičák"? Jak jste na to přišel?

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  6. Pan Bašta už jiný nebude, ten antikomunismus má zažraný až do morku kostí ..

    OdpovědětSmazat
  7. Tady bych vic nez hloupost nehledal. A ani si nemyslim, ze si to takto vetsina spoji. Brexit taky neznamena smrt Britanie, ale vystoupeni. Zde bych i videl puvod slova exit, proste se jim to zdalo cool, tak to anglicke slovo okopirovali. Smrt je exitus ne exit.

    OdpovědětSmazat
  8. Názor na minulý režim vyplývá z toho, jak si kdo dokázal najít svoje místo v něm. Pro lidi, kteří selhali a nedokázali si najít pro společnost užitečné zaměstnání, tento režim označuji za totalitu. Já jsem dostal bez protekce výborné vzdělání a pak příležitost pracovat ve výzkumu. Nikdo mne nenutil dělat něco nečestného. Nenávist od těch, o kterých se tvrdilo, že jim komunisté nedovolí se realizovat, jsem pocítil až po převratu. Do očí mi řekli, že v podniku, kde jsem několik let pracoval, už nikdy ničeho nedosáhnu. Byla to pomsta za to, že jsem mluvil trochu anglicky a byl dobrý v technice. S hendikepem jsem musel začít od píky jinde. Ten podnik, kde jsem pracoval, začali vést lidé, o kterých třeba tady na NR Kužvart tvrdil, že byli schopní, ale zlí komunisté je brzdili, nyní vyrábí desetinu produkce ve srovnání s obdobím před převratem a už není světově známý. Lidé jako pán Bašta by se měli začít omlouvat za neštěstí, které republice způsobili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mám stejnou minulost.Po roce 1989 se do vedení výzkumáku dostali antikomunisti a dovedli prosperující institucí ke krachu.Dnes pronajímají prostory vybudované v socializmu cizím firmám , tak jak je to v celém státě.Hanba demokracii a Ch77.

      Smazat
    2. Incognita, mám stejnou zkušenost a daří se mi i za tohohle parazitického systému, protože jsem se spojil se slušnými, morálními lidmi a našel jsem práci, kde nemusíme jeden druhého odírat. Jenže cítím, že nám to z důvodu rostoucích cen vstupů nevydrží. Jsme ovšem všichni už důchodci, tak to přežijem. Trápí mě morální úpadek společnosti a tím i problém pro mé potomky, které jsem vychoval.

      Smazat
    3. Nevím, proč můj příspěvek z 5. dubna 2021 17:19 zmizel. Dávám ho v původním znění znovu:
      "incognito 5. dubna 2021 1:38, mám to zažito podobně. S nevelkou nadsázkou lze listopad 1989 označit i za vyvrcholení vzpoury neschopných. Nic nového, nebýt blbců, zlí nic nepořídí. JiH"

      Smazat
  9. Pane Inkognito,dost by me zajimalo,proc komunisti vyplaceli

    vsechy vydelane penize obyvatelum republiky a nekradli dve tretiny mezd,jako je tomu u dnesniho gangsteskeho rezimu instalovaneho "presidentem ODS" a nyni nastupuje znovu pry fasista "prececeda" Piratu,ktery ma pry stejna gesta jako Mussolini a chce valku stejne jako pan Hitler.
    Kdovi,zda se najde nejaky chytry intelektual,podobny panu Bastovi a zavede snad o to zda to je pravda diskusi!?

    No ni?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 9/01 kachni noho, pis k veci a ne cagloviny,napis ze SPUTNIK V

      nam zase privezou jako kdysi OSVOBOZENI sovetske tanky pana Koneva.Az vylezes z trouby rad te kaceri stehno sezeru jako ponravu.
      Tak se neboj a napis,kdy se nechas ockovat sovetskym sputnikem a hezky ho vychvaluj,aby jsi se nestal vironosicem mutaci mRNA pana gejce a kazdy se te stitil!

      Smazat
  10. Pane Bašto,
    mám jen malou připomínku k vaší větě, kde označujete stranu feťáků za stranu anticivilizační levice, kde z logiky věcí vyplývá, že LEVICE může být jen ta strana, která posouvá civilizaci a pokrok dopředu !!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 8/57 nam tu jako kachni noha lże,mysli si,ze je v Severni Koreji

      bude ten neomarista co tu rozmarasil svym pochodem institucemi republiku na sracku tady smrdet nebo ho maznou.
      Tak mazej zpatky k mao ocet tungovi a mavej jeho rudou knizkou velkeho pochodu,kdyz tvoji soukmenovci chteji ten rozval republiky a byt anarchisty,vyhubit tu vsechny neposlesne obcany a uz jsi jim zaridil,aby odevzdali do obcanky otisky prstu,to delali pouze SS fasisti,ze tetovali zidum cisla a ted to vasi udelaji vsem pro jejich novy koncentrak CR.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Jen je rozeber,vi se,ze ti vadi palba pusek pravdy

      tvoje komenty zla,jsou k nepotrebe CHATSHCERE,jsi odhalen a vznik ANTINEOMARXISMU proti tvemu neomarxismu je toho dukazem.
      Dej si do zadku pavi pero a jdi propagovat svoji mensinu,ktera chce za tepla nastolit svou diktaturu,rozbit pochodem institucemi republiku a pak poroucet vetsine!
      Uz jsi dnes pobil aspon jednoho clena nebranici se OS?

      Smazat
  11. 30let zde vládne pseudopravice tzv.antikomunisté až fašisté. Levici zastupuje pouze slušná komunistická strana.Piráti jsou produktem dem. pravice tzn.peněžní horlivci typu primáta Hřiba (odstranil plaketu osvobození z roku 1946) a bojuje proti vládě Babiše atd. Nazvat je levicí je v intencích převládající pravicové žumpy !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Slusna komunisticka strana:-) Slova slusna a komunisticka se vzajemne vylucuji.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Hospodaření a výsledky za p. Hřiba jsou ukázkou, co se bude ve větším a šílenějším měřítku dít po celé republice, až se dostanou k moci ti co se otevřeně hlásí k banditizmu. Schází jen lebka a hnáty.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Kachno,nam vsem obcanum staci,ze jste vy neomarxisti zavedli

      do obcanek otisky prstu,aby se stalo CR obrovskym koncentrakem.
      To je dukaz,ze se bude bez potrestani krast a zabijet jako kdysi zidy,ale ted to budou vsichni,kdo se vzepre na to upozornit,ze jako neomarxista je tvoje zbozne prani stat se v te republice podupane posmolenym velkym pochodem institucemi,dozorcem jako tehdy byli SS v koncentraku,ale akorat dostanes za to od kapitalistu vetsi odmenu z penez co natisknou zdarma!

      Smazat
  12. Maďarsko omezilo možnosti místních médií referovat o probíhající očkovací kampani proti covidu-19. Do nemocnic a očkovacích center mají mít kvůli natáčení, fotografování nebo reportážím přístup pouze novináři maďarské státní mediální skupiny MTVA. Své materiály ale pak musí zdarma nabídnout ostatním médiím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8/16 lze podekovat unknovne jak umis vychvalovat toho pana ORBANA

      mas pravdu,je to borec,ktery se jako jeden z mala dovede vzeprit nemarxistickemu natlaku fasistu,kteri se prejmenovali,aby je nikdo nepoznal a dostavaji od neho do jejich prasecich rypaku rany a pak se vsichni divi jak dobre to umi!

      Smazat
  13. Jsem přesvědčen, že dělení na pravici a levici je archaismus. Zrovna tak jako s minulým stoletím zanikla dělba na buržoasii a proletariát. Podle mne zatím jsou trefné jen pojmy globalizace a korporace, které vystihují dnešní dobu. Já jsem si zjednodušil dělení společnosti na "mocné" (majetné, ovládající) a "nemocné" (nemajetné, ovládané). Střední třída díky rozevírající nůžkám mizí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s vámi, o něco výše jsem napsal jsem se vyjádřil podobně.

      Smazat
    2. adonisi 5. dubna 2021 8:43, Rozehnale l5. dubna 2021 9:00, nepřipadá mi příliš šťastné zahazovat pojmy, dnes už kategorie, jakým jsou levice, proletariát, společenské třídy apod., když je s nemalým úsilím světová moc peněz cílevědomě zbavuje obsahu, protože právě ten jejich původní obsah je pro ni nepohodlný a nakonec i nebezpečný. To prosím domyslete. JiH

      Smazat
    3. Pane JiHu,
      je to jen můj názor do diskuze. Došel jsem k tomu pozorováním naší levice, která není, podle mne, zástupcem nikoho. Vždyť stačí sledovat poslance a není náhodou, že tzv levicovým stranám se vytrácí voliči, že rostou voliči nezařaditelné strany Pirátů a není náhodou, že roste obliba programu vlastenců. Nehrajeme si na slova a vysvětlete mi kdo je levice a kdo jsou její reprezentanti a jaký má program. Že oligarchy děsí pojem proletariát je jen fikce, ty děsí jen pohyby na burze. Nechci vyvolat při, ale zajímá mne i jiný názor.

      Smazat
    4. adonisi 5. dubna 2021 19:51, to, že Vy v reálné politice, zejména u nás, nenacházíte aktéra s charakteristikou autentické levice, není důvodem pro vyprázdnění onoho pojmu. Naopak! Zaslouží uvažovat, proč tomu tak je, hledat a najít cestu k nápravě. Oligarchy neděsí jen pohyby na burze, ty děsí každá možnost ztráty jejich pozice. Proto tu máme ono, dnes úspěšné, tažení proti autentické levici, všechny ty „teorie“, manévry a matení, které na mnoho z nás „obyčejných“ tak úspěšně, k naší škodě, zabírají. JiH

      Smazat
    5. Pane JiHu,
      marně se snažím pochopit funkci a existenci pojmu bez současného obsahu Není náhodou, že pravice se nevzdala svého aktualizovaného programu a rafinovaně přijala titul Demoblok. Zatím mám v tomto problému nejasno.

      Smazat
  14. Včera večer, tady komik Dvořák blokoval diskusi, nějakým - JEN PRO ČLENY KLUBU -Taková prča se jen tak nevidí. Tohle hovado se bojí neschválených př. jak čert kříže. Asi byl pojeb z RUSKÉHO velvyslanectví, rusák by přestal platit tady ten hnuj !!
    Sem se chodí jen pro tu velkou prdel!!

    OdpovědětSmazat
  15. Oprava - anarchismus, omlouvám se zlobí mi klávesnice.

    OdpovědětSmazat
  16. Tak tohle mistni ruda uderka nevydejcha. Prezident Argentiny ockovany sputnikem mel pozitivni test na covid:-) To bude pekna sracka ten sputnik:-)

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prezident-naockovany-sputnikem-ma-pozitivni-test-na-covid-149373

    OdpovědětSmazat
  17. V nasledujicim clanku najdete prehled, kde a cim se ockuje. Sputnikem se ockuje v naprostem minimu zemi sveta:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/boj-o-vakciny-astrazeneca-nestiha-a-zeme-se-pretahuji-o-dodavky-149207

    OdpovědětSmazat
  18. Nad europoslancem Davidem se stahují mraky, podněcuje k násilí, nenávistivuči jinému státu, šíří poplašné zprávy a představuje hrozbu proUkrajince žijící u nás.
    České orgány se budou tímto zaobírat po právní stránce!! Tady se ukazuje co je SPD za darebáky, Davida do tepláku !!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty, Sputnik, to jako že si děláš alibi pro sebe, že jsi ho už napráskal "vašim", šupáku - což je účel tvého blití tady? A co ty tvoje výblitky, to smrdí "předsudečnou nenávistí" natolik, že by ses z lapáku už ani nevyhrabal, přemřelo! A propos, na "vaší" klávesnici chybí "ů"?

      Smazat
    2. Temer kazdy koment Indickeho bezce je plny vyhruzek

      co udelaji jeho neomarxistitj kryci nazev pro fasisty, nasemu budoucimu presidentovi panu doktorovi Davidovi,coz ma zacit koncentracnimi tabory pro ktere uz pripravuji,aby odevzdali vsichni obyvatele CR otisky prstu,coz se dnes dela jenom pro zlcince.

      PODLE NICH MAJI BYT VSICHNI OBCANE PREDEM ODSOUZENI

      a museji proto odevzdat otisky prstu,aby mohli unknovni a indicti bezci byt jako kdysi SS ve funkci fasistickych dozorcu v nove diktature,kde hitleri byli fakt slaby odvar!

      Smazat
    3. Tak podivejme se na to,postoupil jsem konecne do druhe faze

      nepratele lidu,jehoz vule je vule bozi,se mnou malym zviretem zacinaji bojovat a zacinam vitezit.
      Zbyva posledni treti faze,kdy bude nastolen nasimi obcany zvoleny ANTINEOMARXISMUS, komentatori zla budou stejne vybiti C19,kterre pro gejce propaguji a nevi,ze budou za to usmrceni jeho viry a teprve az natahnou backory zacne nastup svobody a prime demokracie SPD a programu volicu!
      Pry pirati poznali,ze chudaka Babise uz jeho kamosi nepotrebuji,nebot neumi ridit republiku,kdyz vane vitr pravdy a tak pry z neho udelaji pry brzy fasirku!
      Pirati vycitili prilezitost,byli to a jsou zlocinci a tak ho chteji obrat o jeho volice,kteri mu jinak utecou k opravdove svobode a ne ze ne ANO!


      Smazat
  19. Mně to tak připadá, jako když stáří lidé jsou předurčeni k vymření a žadní u nás časem nebudou. Vždyť k čemu jsou. V primitivních kulturách jsou staří lidé ctěni a váženi pro svou moudrost životní zkušenosti a na jejich myšlenky, rady a názory se dá. Bohužel nejsme primitivní společnost. A jestli někdo kdo mě chce zahrabat do společného důchodcovskeho hrobu z úsporných důvodů tak mu nedám nejen hlas. Ale Piráti jak řekl váš přední politik v internetové televizi: Už Masaryk věděl že na internetu se lže! Toho se držte. Tohle by nevypotil ani ten největší starec. VIP 🥴

    OdpovědětSmazat
  20. Život těm mladým dali ti staří a to dnes věru není bůhví jaká zásluha... Ale toho Pirátského mudrce s Masarykem jsem viděl na vlastní oči!!! Toho mi neokecáte. Tak proč nevěřit těm podle vám blábolům??? VIP 🥴

    OdpovědětSmazat
  21. Připojuji se k Milanovi. Mám stejnou zkušenost. Můj zcela nekonfliktní komentář byl včera odmítnut, že nejsem členem týmu. Až do včerejška mé občasné komentáře procházely. Co je to tým, co jsou jeho členové?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vznika tym ANTINEOMARXISTICKEHO odporu proti neomarxistickym

      komentatorum zla,kteri ohlupuji nebohou OS tj obcanskou spolecnost,ktere zli pirati a jejich podpindostnici dali prdlamentu odsouhlasit otisky prstu,aby ty,kteri budou klast odpor neomarxistum,coz je kryci nazev pro fasisty nasel POLICEJNI STAT piratu jako zlocince a zavrel je do obrovskeho koncentraku republiky CR,kde budou vybiti virem C19,nebot jejich plyn se uz nevyrabi!
      Proto veskere jejich komentare zla tj unknovnu a CHATSCHERU musi byt vcas odstraneny,aby se nepoznalo,ze to jsou hitleristi!

      Smazat
    2. Indicky bezce,clenem tymu odporu proti piratskym neomarxistum

      se stanete jen v pripade,ze budete podporovat SVOBODUa PRIMOU DEMOKRACII SPD.

      Zvlaste vas upozornujeme,ze bod c 10 SPD programu je shodny s navrhem NARODNIHO PROGRAMU VOLICU (NPV)!
      Hledte tedy podporovat vznik SOLIDARNIHO STATU,ktery nebude krast dve tretiny mezd jako je tomu dnes u kapitalistu a duchodu,ktere omylem povazuji penzisti za vysoke a hodlaji proto volit zle "zastupce"a pry siritele viru C19 piratske zlocince,kteri v tom sireni maji poteseni, protoze si mysli,ze viry preziji a sami si delaji dredy,aby se jim podobali !

      Smazat
  22. Najednou? Většinou tady házite všechny do jednoho rudého pytle vy. Proč bych já nemohl házet piráty do jednoho pirátského pytle? Navíc těch úletu pirátů je víc. Kolují po internetu jako humorné zpestření. Ale to nic, už Masaryk věděl že .....😀👍

    OdpovědětSmazat
  23. Bohužel lidé budou nadávat až bude pozdě až jim poskoci NWO pyjáti zničí životy.

    OdpovědětSmazat
  24. Indicky bezce v duchodu,dostavas jen tretinu duchodu

    zbytek ti kradou nenazrani kapitalisti,kteri si mysli,ze social jim patri a proto te zabije jejich gejc,ktery se tim netaji tak ti pis a bud hodny,odevzdej hezky otisky prstu,aby nebyl potrebny SINDLER SEZNAM,budes registrovan jinak!

    OdpovědětSmazat
  25. Kachni noze vadi SVOBODA a jeste vice obcanska prima demokracie SPD

    a proto tady zneuziva k propagaci neomarxistu,coz je nynejsi kryci nazev pro fasisty.svoje komenty zla!
    Dej radeji ty zlocince ihned otisky prstu jak to naridili tvoji pirati pres prdlament nepotrebnych politiku Pirati a jejich podpindostnici, tajne a za zady volicu pod krytim GR TV,ktera odmita dnem i noci vysilat co si tam zase za podazy odhajluji odhajluji.
    Tvorbu navrhu doposud nevidaneho SKVELEHO narodniho programu volicu NPV,to je ignorovano!
    Co tady chces,znova pece kde upeces ty,kteri uz poznali co je ceka,kdyz nebudou klast odpor jako tehdy,kdyz ti fasisti je zacali oznacovat a pozavirali je do za ignorance obyvatel do nemeckych koncentraku?

    OdpovědětSmazat
  26. Pane Inde zas tak inteligentní jak se tu prezentuje nejste aby jste bral takové peníze. Buďte vděčný za těch 13 tisíc a nemachrujte tu prosím! VIP 🥴

    OdpovědětSmazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 11.05 A nutí ti ho někdo? Fakta jsou fakta a ty neokecáš. Proč nám Maďaři dávají západní vakcínu a tu ruskou a čínskou si nechají? Zrovna tak jako Rakušani kteří likvidují zásoby aby uvolnili místo Sputniku?? Já tvé rozhodnutí respektuju, osobně zase já Astra Zeneku nebo jak se ten šmejd dnes jmenuje bych si taky nevzal. Tak v čem je problém?

      Smazat
  28. 10.46 to máte 100% pravdu. Proto s vámi už končím!!! VIP 🥴

    OdpovědětSmazat
  29. TA KACHNA NEVI,ZE MU JEHO DUCHOD PIRATI ZDANI 50%

    a kdyz natahne backory tim C19 protoze se cyklon plyn se prestal vyrabet,tak neomarxisticti fasisti piratisti ted takove budou potrebovat k jejich zvoleni aby pak,navali ty pozabijene penzisty do hromadneho hrobu buldozerem!
    No neber to CHATSCHERE je to lene a prakticke!

    OdpovědětSmazat
  30. Je mě úplně jedno co p.Bašta byl a je (zejména mě překvapuje historik) a že ho někdo označuje za rusofoba a pravičáka, každý na něj může mít různý názor. Jaké má pan Bašta názory, to je skutečně jeho věc. Ale vadí mě, že píše lži, které samozřejmě nemůže podložit argumenty, protože jsou to lži, někdo namítne to je jeho názor. Zejména v historii by mělo platit, historické souvislosti, fakta a nesoudit, nehodnotit historii současnými pohledy.
    Tady v tomto ohledu se dostává do jednoho šiku s naší „pravicí“, když cit.: „Bohužel, evropská historie ukazuje, že za určitých okolností se mohou i ty nejdrsnější totalitní režimy dostat k moci legální a fakticky nenásilnou cestou vítězstvím v parlamentních volbách. Podařilo se to nacistické straně v roce 1933 v Německu a komunistům u nás v únoru 1948.“ Rovněž se dostává do podobné pozice, kdy EU v memorandu dala vinu za vznik 2.SV, na roveň nacistickému Německu a SSSR.
    Nebudu srovnávat onu dobu a režimy, ale toto srovnání je nejen nepravdivé, ale i neobstojí v historických souvislostech a samozřejmě cílech. Bohužel i „komunistické“ hnutí má za sebou své zločiny a oběti. Ale to by jsme se mohli vrátit ke katolické církvi, dobývání Nového světa evropany a nebudu vyjmenovávat všechny„oběti“ současnému systému „globálního kapitalismu“ a tak. zv.“liberální demokracie“, Grenada, Panama, Libye, Sýrie, Irák atd. Vždy vše má dvě strany jedné mince.
    Pan Bašta mě nezklamal, již několikrát jsem na NR reagoval na nejen jeho „neomarxismus“ a současnou anticivilizační levicí. Dobře, nakonec je to jeho názor, ale v jeho tvrzení, kdo může za tyto „levičácké šílenosti“ mě schází, kořeny a podstata všech těchto sociálně politických jevů, on jen určuje jakési „ultra levicové viníky“.
    Ještě k jedné věci co bylo to v této diskuzi napsáno, že dělení na pravici a levici je archaismem a opraveno na anarchismem. Ze smyslu co je napsáno bych spíše chápal archaismem (zastaralý) , nechápu však proč anarchismem (stručně bezvládí). Ano je pravda, že termín buržoazie v tom historickém smyslu, již není zcela běžné. Protože buržoazie byla zejména v 19 stol. úzce spjata s výrobou, kapitalista vlastnil a zároveň vedl svoji fabriku. Dnes je vlastnění velmi odtrženo od výroby. Dnes se kapitalismus stal globálním a „rentiérským“. Co se nezměnilo ani o centimetr je „dobývání zisku“ a dnes „renty“, drancování rozpočtu států. Dělení společnosti je skutečně na ty co mají a ti co nemají, ale boj za práva těch co nemají, boj za spravedlivější společnost, opravdu patří jen levici, na tom se od 19. stl. též nic nezměnilo. A bohužel musím konstatovat, že heslo „proletáři všech zemí spojte se„ bylo zcela a beze zbytku naplněno pouze těmi „nejbohatšími“vrstvami

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Georgu,nikdo nemuze za to,ze nevite jak se dostal k moci HITLER

      nejpve to zkusil tim,ze vysel z hospody a prohlasil vladu za svrzenou.
      Ta poslala policii a par jeho ozralistu postrilela.
      Zavreli ho a on tam napsal MEIN KAMPF.
      Pochopil,ze k moci se muze dostat jen "legalne"pres parlament.
      To take udelal,je mi lito,ze chcete,aby se to stalo a opakovalo zrovna v nasi republice a pisete tady ohlupovaci nesmysly,kdyz historicka pravda je jina!

      Co vlastne chcete krome toho,ze chcete rozval a nikoli program vetsiny naroda,jejimz prvnim bodem je zmena rezimu na SOLIDARNI STAT o kterem nedovedete nic napsat,protoze pry jste zacofany!
      Ja doufam,ze to neni pravda,ale mohu se mylit!

      Smazat
    2. 5. dubna 2021 12:06
      Máte asi pravdu, až na to, že i ti nejbohatší z bohatých se už také vraždí. A bude to pokračovat dále.

      Smazat
    3. Krtecku 5. dubna 2021 12:24 a už zas střílíte vedle. JiH

      Smazat
    4. krtecku

      ohledne Hitlera jsi trosku vedle, Hitler se stal kanclerem bohuzel legalne. a budes li chtit poslu ti odkazy jak se to tenkrat stalo

      Smazat
    5. Georgi, dávám Vám za pravdu, včetně pesimistického závěru. Jde tedy o to, jakou sílu postavit proti moci peněz v nesprávných rukou? Spojení levice a pravice(lidu) také bylo nasměrováno "správným" směrem k zisku jedněch a pohromě druhých, tak jakou cestu navrhujete?

      Smazat
    6. Basosi,ANO HITLER SE DOSTAL k MOCI LEGALNE.TO PISI

      a precti si to poradne.Pane JIHu ja se nemylim a strilim presne.
      Prectete si poradne co pisi.
      Historii znam jako svoje boty,takze

      Ten samy opici kousek chteji provest pirati tak se nedohadujte zbytecne o puncosce.
      Zajima me co vlastne chcete udelat za prevrat,kdyz nectete spravne moje skvele komenty!

      Smazat
    7. A neplette me vsichni,ja se zajimam vlastne o to co navrhujete

      vsichni udelat konkretne,aby se veci pohly a to jeste za zivota a ve prospech volicu.
      Dejte prosim jakekoli vase navrhy tady nebo az bude vhodna prilezitost u nejakeho clanku a zdiskutujeme je a bude to,nebo taky ne!.

      Hitler kaputt!

      Smazat
    8. Pro Miroslav Povolný5. dubna 2021 21:44
      Než lidé pochopí, že za vším co je namířeno vlastně proti nim, stojí zjednodušeně „ony velké peníze“, bude trvat zřejmě ještě dlouho. To přijde, až lidé (obecně lidé práce) pochopí svoje „skutečné“ zájmy prostřednictvím „sociálních zkušeností“.
      V dnešní době a zejména u nás před volbami, jde hlavně o to, zda lidé (práce) „prokouknou“, že vše co představují piráti+STAN a tzv. demokratická opozice, částečně i ANO (pokrytecká politika v EU a u nás jiná), ČSSD (představovaná lidmi jako p.Petříček) jde vlastně proti jejich zájmům. Nyní mám na mysli, ten nejzákladnější zájem a to je „obrana českých národních zájmů“. Dnes představují tyto strany u nás a v EU, vše co napomáhá pomalou nenápadnou likvidací českého národa. Velmi zkráceně a jen heslovitě, podpora další integraci EU, likvidace školství, armáda jako expediční sbor, podpora nesmyslné zahraniční politiky RF jako nepřítel, podpora nesmyslné multi-kultury, skrytě emigrace, jak to dělají piráti a jiní.
      Ono spojení části vlastenecké pravice a levice (opět zjednodušeně) přichází v úvahu právě v takových důležitých a přelomových politických událostech. Jako příklad z naší historie uvádím první republiku, kdy např KSČ podpořila Dr.Beneše při volbě prezidenta republiky, aby neměl šanci pravicový kandidát. Dále rok 1938, kdy KSČ přestala útočit na všechny strany od nich vpravo a vyzývala všechny „vlastenecké síly“ pro obranu republiky. Dnes je situace samozřejmě jiná, ale právě „národní ohrožení“ vyžaduje spojení nebo spíše spolupráci všech vlasteneckých sil na obranu základních českých zájmů. Z toho vyplývá i koho v příštích parlamentních volbách nevolit.
      Myslím, že současný a opravdu nezbytný, základní český zájem je vystoupení z EU a NATA.

      Smazat
    9. Plný souhlas, zdá se, že to chápou již i mini strany, se zformovat do větších celků v podzimních volbách bez nutnosti oficiálních koalic. Pokud se podaří jejich širší, trvalejší spolupráce na vytvoření vlády, sladit pronárodní program, vyhrají občané.

      Levicové pod KSČM, Soc. dem. poslat do "očistce", středové pod "trikolóru" a ANO, levo-pravé pod SPD, ostatní do "koše" pod vodu. Sladí-li si tyto strany "noty", věřím v úspěch, naší budoucnost.

      Smazat
    10. Kdyby si zakladatelé polistopadové demokracie přečetli
      Benešovu "Demokracii dnes a zítra" a čerpali z jeho zkušeností s prvorepublikovou demokracií, mohl už dávno stranickopolitický systém odpovídat potřebám voličů a demokracie se mohla více přibližovat "vládě lidu". Dnes je to bohužel jen "boj o koryta" Mě už bylo 80, takže jsem asi staromódní. Stále totiž nemohu pochopit jak je možné, že v demokracii byla povolena strana s názvem "Námořní lupiči", čili "Piráti".

      Smazat
  31. Pirate kachno,utikej si koupit buldozer,aby jsi nahrnul

    do hromadneho hrobu jak pry tvrdis nepotrebne duchoce,ktere das zabit C19,kdyz se fasisti neomarxisti jako ty predelal z plynu,ktery se uz nevyrabi na zabijeni C19 a brzy po zvoleni pry i na hromadne hroby,kde budou svoje babicky a dedecky hrnout buldozerem,zatimco Putin ma poradek,devcata tam jsou ziva a zdrava ,bary a vodka tam tece proudem!

    Boze cara chran!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.