Reklama

úterý 13. dubna 2021

Kdo vyloučí, že STB záměrně údaje o spolupráci nenechala jen na někoho?

Andor Šándor

13. 4. 2021 Facebook a PrvníZprávy

Kdo vyloučí, že nám tu STB záměrně nenechala údaje o spolupráci jen na někoho? Samozřejmě, že ne ve sto procentech, ale ty pečlivě vybrané, píše na facebooku Andor Šándor, generál v záloze a bezpečnostní poradce.

(Na snímku generál Andor Šándor)


Nalezená evidenční karta Ing. Babiše u STB by měla otevřít debatu o lustračním zákoně více jak 30 let po revoluci. Na rozdíl od premiéra, který má peníze na soudy apod., řada lidí přišla o práci. Problém je v tom, že tento zákon zakazuje výkon povolání pro specificky stanovené funkce z důvodu evidence. Už vůbec nezkoumá podstatu evidence a to, co daný udělal. Mnohdy totiž zůstaly v archívu jenom desky a vnitřek byl zničen.

Nezastávám se těch, co pilně donášeli na spoluobčany, a že jich bylo, ale těch, kteří tam spadli nevinně. Prostě nesmí platit bolševické" "když se kácí les, tak lítají třísky. Kdo vyloučí, že nám tu STB záměrně nenechala údaje o spolupráci jen na někoho? Samozřejmě, že ne ve sto procentech, ale ty pečlivě vybrané.

A na facebooku se diskutovalo:

  • Rodinní příslušníci vrcholných funkcionářů StB mají nezvykle velkou moc dodnes...
  • ne jenom stb ale i rodinní příslušníci tunelářů a zlodějů
  • jmenuje a podejte trestní oznámení... jinak je to po vice jak 30ti letech mlácení prázdné slámy.
  • Nalezena karta po 7letech soudu budí spíše úsměv
  • A zase před volbama. Už je to jen trapný, nic víc
  • Proč jen Babiš??? Kolik bylo za těch 32 let lustrovaných..o těch ve vládách a poslancích nemluvíte?? Na ty všechny je třeba se zaměřit a taky jmenovat a bylo jich moc...ti mají taky peníze na soudy
  • Dva by chteli byt prezidenty, Rychetsky a Pavel.
  • "Obecně se soudí" není kritérium pro rozhodování.
  • Absolutní souhlas. Největší šmejdi své svazky či to podstatné z nich zničili či nechali zničit. A to měsíce před revolucí. Je takřka úchylné řešit - kdo komu posluhoval před 45 lety /pokud nejde o brutální dozorce atd./.... např. v armádě všichni přísahali věrnost ČSSR a SSSR. Přijde mi to úplně stejně hloupé, jako po 30 letech od revoluce strhávat jakékoliv sochy /když vedle nich lze doplnit informační tabuli - o zásluhách, případně i křivdách spáchaných danou osobností/. Nemyslím si, že má smysl tak dávnou minulost /často zcela bezvýznamnou/ využívat v politickém boji. Je to ukázkou charakteru některých osob /a když už jsme u toho charakteru, tak si osobně myslím, že nemalá část dnešních křiklounů by byla ultrabolševiky či ultra estébáky/. Bohužel jsem příliš mlád, abych tu dobu mohl objektivně hodnotit. Ale mrzí mne, že se tady tak nějak motáme stále v jednom kole...
  • Souhlasím, ale jak je patrno v úvodním článku, mohou ho vyplodit právě ti, co mají máslo na hlavě a právě proto to tyto nehoráznosti veřejnosti vnucují.

103 komentářů :

  1. Trapný článeček, který si zřejmě zaplatil Babiš !!
    Tvrzení v něm jsou nesmyslná, neboť první korektury v něm provedl první "sametový ministr" vnitra a nakonec bez organizace STB a jejich pracovníků by se žádný sametový převrat nekonal !! V Brně, ve kterém řečnil pan Šabata měli zesilovací aparaturu napojenou na el. proud z kanceláří úřadovny STB a bez důstojníka STB Zivčáka, alias "studenta" Šímu by žádné veřejné akce nenastaly !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože Babiš zaplatil Šándorovi za jeho úvahu a napsal komentáře z různých IP adres? Vy se překonáváte. Kdyby v úřadovně Bratislava I. koncem 80.let nečachrovali s mrtvými dušemi kvůli platu a povýšení, nemusel tady být dneska takový bordel ještě po 35 letech.

      Co ma s Babišem Zifčák, to jsem vůbec nepochopil.

      Vymazat
    2. Pane generale Ćandore,budte prosim v obraze a napiste,ze kanalizovat

      uz tak GR TV oblbenou a zpitomelou OS-(obcanskou spolecnost), na tajnou sluzbu komunistu,ktera byla pred brzo 35 lety zlikvidovana,je nam volicum potrebne jako z kozi pyce ruksak!
      Dnes uz zacina proces transformace OS na novou spolecnost ĆSV.
      Generale pokud to nevite prijdte tady mezi nas,lidove komentatory a my vam pomuzeme prozrit a uvidite,kde vztekle hraje muzika!
      Dole pan Brucior9/47 uz pise,ze lidi otravuje kanalizovani tam, kde je to na pytel.
      Na to skoci uz jen slabomyslni pitomci,nejvice to jsou prazaci,kde jejich fujer reporyjec na ne vypne holou prdel a oni mu nejen tleskaji a voli ho,ale strci si sami do prdele pavi pero a jdou na Letnou demonstrovat a nevi za co.

      Ten blbecek hnedokosilac jim,mel porucit,aby drzeli na tyckach transparenty CHCEME SPD a primou demokracii ihned ,jako to vzorove predvadi web NOVA REPUBLIKA v prime diskusi pod svymi pekelnymi clanky a ne ze ne ANO!
      Vlastenecti valecnici webu NR,to by bylo to spravne orechove a ne plichty pro lhostejnou a zdemolovanou OS,kterou kapitalisti vybijou C19 do posledniho volice,nebot ty bacily nikdy pry nesmeji podle nich zmizet,ale z obcanu lze vyrobit neoztiky a oni budou jeste nadsne tleskat,ze se nikdy nemeli tak dobre !

      Vymazat
    3. 2.4.1990 ministr richard sacher vydal prikaz na skartovani Stb slozek na pokyn vaska havla!

      Vymazat
    4. pro takove blby jako Tonik je tenhle clanek jako stvoreny, Sandor ale v nem rika pravdu, podivejte se na nase politiky kteri nam/vam tedy cesku skodi, jsou zalezli od vrchniho soudu, az do ulicni urovne. Jejich pred 89 zivotopisy ci co delali za bolsevika si muzete stale jeste vyhrabat na webu, ale na zaznamech z STB nejsou- a to je prave zajimave, a prave tito bejvali a pak prozrevsi komousove jsou dnes ti nejaktivnejsi komousobijci.

      Prtoze jsem vetsinou starsi nez oni, tak si sem tam neco pamatuji, treba o predsedovi jednoho naseho soudu.

      Ohledne Babise, "STBacke zrudy" jak mu mnoho ceskych flastencuch nadava, je jedna vec zajimava = vzdy se nejaka "spina" na nej najde pred volbama.

      Takze neni Vam to divne? a to co napsal Sandor sedi, at se to blbcum libi ci ne

      Vymazat
    5. Pan Šándor celkem jasně řekl, že z mnohých svazků zůstaly jen desky. Zastavme se u Babiše. Je známo, že pracoval v zahraničním obchodu a upozorňoval na osoby, které kšeftaří se státním majetkem. Je dohledatelné, o které osoby šlo a jaká je jejich pozice dnes(rodiny)?

      Vymazat
    6. PS. Nemělo by nás to více zajímat? Nás, tedy více současnou BIS?

      Vymazat
    7. Jo jo a nejvíce se chechtal generál Lorenc. Však tenhle opravdu inteligentní člověk dokázal rozdělit zrno od plev. Tím myslím výhledově loajální spolupracovníky i estebáky po té "sametové" sračce. Spis V. Havla se nenašel, ale určitě něco málo nebylo zničeno. Spis na Babiše zůstal zachován a víte proč? Protože Lorenc nebyl hlupák a Sacher jen plnil co mu nařídil.

      Vymazat
    8. Celkem Babišova rodina jela ruku v ruce s komouši a estebáky: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kompletni-spis-spolupracovnika-stb-andreje-babise/r~i:gallery:31547/r~i:photo:571925/

      Vymazat
  2. Komunismus tu nikdy nebyl :d

    M

    OdpovědětVymazat
  3. Podle příspěvků mám někdy takový dojem, že za komunistů to tady byl samý debil a bolševik, což 80% lidí bere jako synonymum. Pak ejhle přišel samet a nastoupili demokraté a odborníci.

    Nikdy jsem nevěřil, že jednou budu obhajovat lidi pracující za komárů, hlavně jejich odbornost a vlastenectví, a už vůbec ne ty, co pracovali v silových složkách a různých službách.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle hrátky okolo STB víc jak 30 let po převratu už jsou tedy opravdu trapné.
    Tajnou službu, která špicluje co se dá, hlavně rozvědku a kontrarozvědku měl a má každý stát.
    STB aspoň nepracovala pro cizí rozvědky a nenařizovala co se má učit ve školách...jako dnešní BIS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TY debaty ve všech médiích (a hlavně v Bakalovizi) jsou o ničem a naprosto k hovnu Je to jako při výslechu na kriminálce,(Bisce).Prostě z oběti udělat potencioanálního vraha.Kroužková už jednou byla odejita z ČT no a už je tam to tele znovu a v plné parádě.Prostě Havloabsurdistán!

      Po výslechu ,ministra vnitra Hamajdy paní radovou Kroužkovou (to mi věřte) volební preference poletí (této už předem odepisované partaji strmě nahoru), za ten výslech za reflekoů ČT24. jí může pěkně poděkovat.To moc,ale nepotěší Pijáty,Rakouské Stánkaře,Oděs,Stop21, KDUlulany,Rudé bratry ,Spoďáry a ani JO.Podotýkám,že nejsem volič ČSsocdárků.Prostě není koho volit.Je to na Vás mlaďoši a mladošky.Jelikož mi už klepe osmdesátka silně na dveře od rakve,,jako starý tremp, očkovaný satanem asi v ten volůvolební den vyrazím na Oslavku pod Ketkovák možná na svů poslední Kosmický vandr.Bez náhubku,bez píchanců a svoboden!Je mi potěšením,že zde s Vámi na PL mohu komunikovat přes net na diskusích.Vy mladší bděte,nezblbněte! Nenechte se opít rohlíkem.Život není zlej, vždyť dokud ještě žijeme,všechno je O.K.Přeji všem další den"Krásný zdravý Covidový!"

      Vymazat
    2. Vydráku, tak jako my jsme se vydělovali na my a oni, budou se dělit i mladí. Že jsme něco v naivitě podělali je jasné. Musíme tedy spoléhat na mladé dole, ne politiky. Mají k tomu nakročeno.

      Vymazat
    3. Nevím,jak si to pochopil, (promiň,že Ti tykám-síla zvyku)za těch 65jar(od 13 první vandr Jihlavka Jokohama- Kozlanské údolí u Rio dela Plata) co jezdím na vandry jsem nepoznal trempa,který by se vůči druhému ,mezigeneračně vymezoval.A to bylo ročníků(kamarádů) Spousta z nich a i těch hodně mladých,už bohužel,není mezi námi. Proto mám jedinné vysvětlení,asi jiná výchova, jiný životní styl.Krásná údolí,na Jihlavce zmizela i s mlýny už navždy pod přehradou.Zbyla nám už jen Oslavka“ Ketkovické údolíčko pod hradem,Vydrův mlýn a starý splav.To je,asi tak všechno.Pro odlehčení posílám ,písničku co jsem složil(text i hudbu-Vzpomínky)....Muzika a příroda, vždy byla můj sen, proto jsem jezdíval od mládí ven.
      /:Mlázím se prodíral s kytarou usínal, vedle mne chrápali Joka, Frigo, Ben.:/
      Kanady usárna, celta do deště,vyrážím z pátého nástupiště.
      /:Vlakem Brno-Kralice, konečná stanice, Kozlanský údolí Dalešice:/
      Zas dva dny víkendu jsou za nama u Rio dela Plata na Jokohama,
      /:Dáme šipku, Jihlavě , vyblbnem se na splavě s Wilsonky překrásné vidět je panorama./
      Pohádka zmizela pod přehradou zůstal jen šedý knír nad mou bradou.
      :U Báby v Kozlanech, stále visí můj starej cech, s nebe Joka mi mává za mou hlavou.:/
      (v brněnskym hantecu cech...dluh)
      Vzpomínky do mysli pořád proudí, řeky dál tečou kolem trempi bloudí.
      /:Jen já sám zůstávám za oknem stát, už nemůžu zpívat už nemůžu hrát:/
      Moravo, Dyje, Svratko, Sázavo, Svitavo, Oslavo a Jihlavo,
      /:jak rád bych jednou zas do vás si sed, je mi skoro osmdesát, změnil se svět:/

      Vymazat
    4. Vydráku, mohli jsme se i potkat, byť jsem více z jihu. Znám i českou stranu, Berounku, Sázavu, Vltavu. Nejsem sice "kovanej" tramp ale osobnostně mně to ovlivnilo. Osobní svobodou za každého režimu. To jsem myslel 14:50 a věřím, že hodně mladých to mají také pod kůží. Pokud nebudeme nostalgičtí na své mládí, máme jim ještě co říci.

      Vymazat
    5. Tramp jsem nikdy nebyl, ale jezdili jsme na CUNDRY, a tak jsme byli cundraci, vetsinou bez kytar, spali jsme pod siraky, jezdili na nakladnich vagonech az na Slovac, proste normalni cundraci z Prahy

      Vymazat
    6. Basosi, víte, že jsem jezdil i jako voják u PTP na vandry o víkendech? Kouzelné bylo, když nás napájely krmičky ráno čerstvě nadojeným mlékem. Radost by měl Ďuro, bylo to v jeho kraji.

      Vymazat
    7. Se taky musim priznat,ty leta byly zlaty doby trampovani,vlastne vandrovani,domnivam se tim pronasledovanim a normalni clovek bez ty prirody, by snad neprezil. Pobihali jsme od Radhoste az po Kvildu na Sumave,prespal jsem taky jednou v zamku Orlik,rano mne budili ty turisti, Sazava ale byla posvatny misto, kazdorocniho putovani ke Starci, k Peskum,navsteva Petrova a stodoly v zime na prespani, atd.
      Milice se snazili na nas v 67 u Jetrichovic pachat nejaky zverstva..Hodne se kolem motali z casopisu Krasy Domova. Agenti STB a CSM taky dolejzali,penize meli ,ale neuspesne..Krasny chvile,nezapomenutelny, jednim slovem..

      Vymazat
    8. Ogařiska!

      Tak sem zamáčknul slzu vzpomínek a spláchl hutem valašského penicilínu, bo bojovat s kovidem je třeba aj v pijátských časoch.
      Když tak krásně senilním nad svojím kopaničářským životem, tak přemítám co sme vymastili špatně, že sa to tak posralo. Asi sme tých parchantů málo řezali (jak kdáká Jana Petrů v nějakéj oddrhovačce), nebo sme řezali tých nepravých, bo inoktrinace našich potomků dopadla do hnoja.

      Všecko sa nějak divně motá a není to metylákem (ten už léčit umíme slivoviců). Asi nás ten GP přeci jenom přečůral a byli sme a zostaneme za voly. Nedávno sem zistil, že PLÁNĚ ZELENÝ nazpíval Pepa Zíma a tak jsem je stáhl z vebu. Doporučuju následovat a večer při pohárku bikaveru pustit.
      Ty časy se už nevrátí, tož aspoň náhražka nás trochu navrátí.
      Eště žijeme a ogarům to povíme, aby si všimli!!

      Ďuro

      Vymazat
  5. Všichni hospodářští pracovníci, novináři, sportovci...co přijeli ze západu museli STB podat informace o své cestě. Tak to bylo! To se týkalo i třeba novináře Dienstbiera st. který tenkrát psal pro RP. A kde jsou jeho složky? Snad nám jednou ÚSTR poví. A takových byly stovky. VIP 🥴

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostatně pochybuji že takový Babiš udával své sousedy za to že poslouchají Svobodnou Evropu... a ty které poškodil měli dostatek času na to aby ho žalovali.VIP 🥴

      Vymazat
    2. Re (09:01):
      Přesně tak! Babiše se nezastávám již proto, že i za předchozího režimu náležel díky tehdejšímu postavení svého otce k těm "lepším" (tj. protěžovaným).
      Díky tomu se mu v mládí dostalo i dobového "života ve vatě", mj. i studií ve Francii aj.
      Leč právě proto, že později jako pracovník zahran. obchodu před listopadovým převratem vyjížděl služebně na Západ, podle tehdejších zvyklostí povinně dokládal podrobnosti svých cest a mj. i orgánům StB (kde a s kým jednal, co se dověděl atd., atd.). Stal se tak jedním z těch, kteří byli pro bezpečnostní složky zajímaví. To nemusel o nikom ze spoluobčanů říci slovo, a je dnes nálepkován za agenta(-donašeče). Takových (jak správně píšete) byly stovky či tisíce, leč na mnohé z nich nejsou svazky k mání. Jistě existovaly, dnes nejsou, byly zmizeny ...
      ---
      Zvláštní závěr učinil i slovenský soud. Když totiž ty svazky StB považuje za nezpochybnitelný důkaz Babišova provinění, zatímco osobní svědectví jejich autorů (bývalých příslušníků StB), kteří měli s Babišem osobně co do činění (a svazky po určitou dobu i osobně vedli), vyloučil z obhajoby pro jejich "nedůvěryhodnost". Není to napalicu? ...
      ---
      Mávat dnes těmi svazky je proto trapné, a také je nad slunce jasnější, že se to proti Babišovi využívá jako klacek v polit. soupeření. Ukazuje to na podlost a také i slabost jeho soupeřů.

      Vymazat
    3. Unknowne 13. dubna 2021 9:01, máte pravdu, ale nejste zcela přesný. Každý, kdo služebně cestoval mimo "Tábor míru a socialismu" vyplňoval zprávu o služební cestě, jejím průběhu a výsledku, tzv. "Cestovní blok". Je logické doložit, co a jak jsem vykonal v době, za kterou jsem byl placen a kdy mi byly hrazeny i náklady. Jenže, i na služební cestě měl každý nějaké to osobní volno, nejméně na odpočinek, protože pro každého zaměstnance, ať byl kde byl, platil Zákoník práce.
      A právě pro tento čas byla určena poslední stránka "Cestovního bloku" nadepsaná "Ostatní údaje", kde vysvětlivka říkala něco tak, že sem patří zapsat, s kým dalším jste se setkal, co zažil, viděl, čeho si všimnul, na co se vás kdo ptal… A to bylo to, krom jiných postřehů, co "Zvláštní oddělení" na služební cestu vysílající instituce postupovalo tuším čtvrté správě SNB toho kterého kraje, což bylo pracoviště StB. Pokud kdo tento list vyplnil, stal se informátorem StB a tak byl jménem i zapsán.
      No, nevím, kolik bylo tak prozíravých, aby se dovtípili, kam že ten papír jde, aby si řeklo, nic nenapíšu a kolik že bylo Zvláštních oddělení, která by si dovolila té které krajské správě poslat prázdný papír. Ostatně, vím jak se kde kdo, kdo jen trochu mohl, rval o služební cestu „na západ“, protože získal devizové prostředky, nějaké si připosehnal, něco ušetřil, něco vymodlil darem, přijel a honosil se tím, co pořídil a pokud mu něco valut zbylo, buď je zašmelil, nebo skromně, v tuzexové bony proměnil.
      Tak to prostě bylo a teď se s tím, pro neználky, účelově šermuje. Vím to proto, že onu dobu jsem nejen prožil, ale i proto, že jak co funguje jsem už tenkrát sledovat a dnes, dnes kdejakou tu formální stránku oné doby, podrobně zkoumám dál. Podotýkám, že do evidence StB ani VKR, jsem se nedostal, ale opačných příběhů, nijak zaviněných, nemálo znám. JiH

      Vymazat
    4. Unku,

      co se ti stalo ze nepises nesmysly a nerejpas na obe strany. tohle hochu nedelej, je to nakazlive, a pokud to takle povedes, tak tady ztratis povest jako bolsevikobijec a udelaj z tebe druhyno Babise

      ohledne toho co jsi napsal mas uplnou pravdu, doplnim to jeste tenkrat jsem k vuliva mamince si zazadal o milost presidenta, dostal jsem ji, a mohl jsem jako cesky obcan v zahranici 1x rocne jet za maminkou asi na tyden ci 14 dni. Samozrejme po priletu do Prahy jsem se musel hlasit, a pak jsem byl pozvan pratelskym asi STBakem na rozhovor, a samozrejme se mne ptali co si myslim, jak to tam vypada, co rikaji lidi, a hlavne co rikaji exulanti-- sice zadnej papir, ale vyptavali se, takze neco jsem jim v zajmu dalsiho povoleni jet za mamou pristi rok rekl, a byl pokoj. takze proste mas pravdu, ale i v zamori (doma) se mne parkrat vyptavali tedy az doma... prisla navsteva a ptali se mne jak to vypada v CSSR a co lidi, atd, atd, atd, ovsem tady tedy tam jsem jim rekl ze na politiku seru, a aby mne nechali bejt. Sice se mracili, ale po treti uz neprislia


      Takze jeste jednou mas pravdu, ovsem kurvy STBacke a i ty druhe furt smirujou jeden druheho

      Vymazat
  6. Nemohl?? V Německu už na jaře 1989 věděli, kdo bude za rok prezidentem ČSSR.

    A upřímně řečeno, když si člověk vezme, co se tou dobou dělo za našimi hranicemi v Polsku a Maďarsku, a jak jsme si z toho mladí pitomí dělali šoufky, jak to tam sbalili - všichni trochu gramotní pracovníci tajných služeb museli mít nejpozději v létě 1989 jasno. Akorát nevěděli, jak to proběhne konkrétně. Kdo chce, samozřejmě může věřit, že prostě jen tak seděli s rukama v klíně a čekali, až nějaký soudruh tajemním zavolá a řekne, co přesně mají dělat.

    Babiše nehájím, ale naopak právě to, že se na něho objevují jen takovéhle horko těžko po letech shledané štěky, mluví spíš v jeho prospěch. Tedy z hlediska obvinění, která se tím podsouvají. Svědčí to především už jen o jednoduchém faktu, že zřejmě nebyl až taková zájmová osoba, aby si jeho spis zasloužil privilegované zacházení a skartaci. Na druhé straně, v pézetce měl pozici, kde se od něho čekalo hlavně úspěšné obchodování a kontakty. Za to především musel být hodnocen, ostatní je folklór.

    Především ale ten pravý důvod, proč tajtrlíkování kolem Babišova estébáctví je zástupnou ideologicky motivovanou sra.kou určenou nablblejší části plebsu: vždyť ono to tak krásně odvádí pozornost.

    Babiš je oligarcha a oligopolista, reprezentant určitých třídních zájmů, který si z donucení hraje na politika a na populistu. A celkem úspěšně. Jinak si ale může podat ruku s Mirkem kořalou a dalšími zuřivými oponenty včetně Pirátů, to, co z republiky zbývá, prodá v případě nutnosti jeden jako druhý jako třetí, lišit se možná bude jenom protihodnota. Kampaně proti Babišovi poskytují plebsu iluzi, že probíhá boj i o jeho zájmy. V tom je to hlavní svinstvo, soudruzi a bratři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítám, jak se bude "zpodzimovat", najde se toho mnohem víc. Ale chtělo by to nějaký težší kalibr, tohle je stará vesta.

      Vymazat
  7. Sám jsem od jednoho STBaka slyšel, jak se vytvářela činnost a při tom proplácely účty za cestovné, pohoštění noclehy atd. Přitom kapitalističtí komunisti a jejich rodinné klany se spřízněnou kamarilou, obsadily a drží do dnes fleky v celé státní správě. Je to skutečně fraška, krade se už otevřeně, protože parazitické krysy cítí nastávající konec. Jenže těch se jen tak lehko nezbavíme, jsou to rodilý parazitičtí chameleoni bez morálky a soucitu.

    OdpovědětVymazat
  8. Omílat stále stejnou kartu-o STB,je již tak nechutné a navíc hloupé.Je to o nenávisti,a také závisti.Již mnohokrát se ukázalo že údaje ze svazků jsou nejen neůplné,ale na někoho byly skartovány.Přoč?Nyní někomu slouží jen k ostrakizování nepohodlných.Nalézt nové údaje na Babiše nyní,je k smíchu-po 3 letech vládnutí,v čele hnutí ANO.

    OdpovědětVymazat
  9. No nic to je už prostě jedno a před volbami se budou snažit pošpinit Babiše jak to jenom půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dávno každý rozumný člověk pochopil, že tato slepá kanonáda na Babiše je směšná. Nemám rád Babiše pro jeho dnešní neskutečné patolízalství a vlezdoprdelství západu. Je ji celkem jedno co kdo na něj hodí. Více mne nasírá to jak se dnes idioti otírají o SPD a pana Okamuru. Nejsem členenem a nikdy jsem nebyl jakékoliv strany.

      Vymazat
    2. Kdyz to nebude Babis, dalsi jsou v zaloze.
      STB byla velmi mocna organizace /s mnoha agenty/a neni zadnej duvod aby nebyla dodnes..

      Vymazat
    3. václav z plzně Ale furt je přijatelnější než pyjáti též volím SPD a nikdy sem v žádné partaji nebyl.

      Vymazat
  10. Byl jsem u toho, když se vyráběli osvědčení o spolupráci či nespolupráci s StB. Sám jsem nebyl před převratem členem KSČ, ale pracoval jsem u útvaru MV a tak mě vybrali k prohlížení evidenčních karet funkcionářů státních orgánů a rozhodovat o tom, komu vydat Osvědčení o spolupráci a komu ne. Nebyl jsem samozřejmě sám a vidím dodnes, jak na základe naších zjištění se v jedné místnosti, kde měl přístup každý, kdo se v objektech MV pohyboval běžela tiskárna, kde se tiskli uvedené dokumenty. A nebyl problém tištené dokumenty stopit. Tehdy byl MV Ruml a náměstkem neblaze proslulý Fendrych. Takže generál má pravdu. A druhá možnost jak to udělat byl orgán, který rozhodoval, koho zatratit či povýšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  11. Dnes se jede ve stejném podvádění, to ale mohou praktikovat jen ti co na to mají příjmy. Pracovní cesty, studijní pobyty, školení atd. Zařizují to organizovaně i cestovní kanceláře. Firmy i soukromí podnikatelé si to mohou dát do nákladů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prave to podvadeni a vypada to ,ze Babis a vlada a vsecky ministri ,media ,soudy a dalsi, delaji co muzou/tedy to nej horsi/,aby vyhrali Pirati..
      Aspon zdalky to tak vypada..

      Vymazat
  12. Jen díky StB jsme tu měli v listopadu 1989 státní převrat. Pravdoláskaři a nejrůznější zpozdilí antikomunisté by přece měli StB oslavovat jako osvíceneckou, progresivní sílu a agent Zifčák by měl mít v každém městě sochu a v každé vesnici aspoň ulici.... Prostě by mělo platit 'Kdo špiní StB, ten volá po starých pořádcích, po návratu normalizačních poměrů'.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velmi výstižné. Jenomže to pokračuje. Slyšel jsem v TV otázku vrchního lidovce na ministra: A BIS vám k tomu dala písemný souhlas? No tak tajní u nás asi řídí republiku, nikoli vláda vyšlá z voleb. A že ti tajní mají vždy zájem nás ovládat a za nic nezodpovídat je obvyklé.

      Vymazat
    2. Dalibor, a co byste tady chtěl, Rumunsko, Jugoslávii...? Buďte rád, že nás prohraná válka nebolela víc. Dokonce i Československo se rozpadlo vcelku mírumilovně.

      Vymazat
    3. Strana Lidová se umazala od hlavy až k patám spoluprací nejen s komunisty při budování socializmu.
      Lidovci však v minulosti spolupracovali s každým režimem. Není vám divné proč dnes vydávají za arbitry slušnosti, čestnosti a pravdy - když desítky
      let vězeli v zadnicích "moci " ? Když dnes slyším
      Kalouska,Jurečku,Bartoška,Výborného,Hermana,knýšete Tatrmana atd. vykládat o morálce je mi na zvracení. Ale oni si vždy těch 5% příznivců kteří je volí do parlamentu najdou. Ta strana je od doby svého vzniku příkladem mizzerie a zrady státu a vykadila na ČR nejhorší politiky a "sesterské strany" - jako je TOP,STAN a jejich církevní restituce a mariánské sloupy Habsburků. Dodnes jezdí kámoši hitlerovců na srazy sudeťáků a podporují tak jejich politické i majetkové nároky.

      Vymazat
    4. Tomasi,neni divu,ze tu mame uz i poboznou ANNU husitu z KSH

      ktera je toho nazoru,ze padajici,zradne a zle polit subjekty typu KDU,CSSD,ODS,TOP 09,a dalsi zlocinni pirati a pry dokonce i starosty je treba "sjednotit",jak to chce pan kadi Rychetsky pod tradicni prapory husitu a tem tlustym a vyzranym kapitalistickym rybam vypalit rybniky a uvalit jim rypaky co lzou, jako GR TV,ktery si z verejnopravni TV udelal soukromou a my koncesionari mu valime do chrtanu pry pul milionu mesicne a jeho kamarila mensiny pry za to tancuje prdlamentu na nose ve snaze rozvalit pochodem institucemi demokracii a celouu republiku!

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 10:52
      Víte, myslím si a celkem jsem o tom přesvědčen, že bývalá STB byla na daleko vyšší úrovní než dnes Čučka. To je absolutní odpad. Ještě asi před cca deseti léty byla Čučka daleko za Vojenskou rozvědkou. Dnes nevím.

      Vymazat
    7. To presne vono, nejen Havel bral tezky prachy
      od CIA a tak Chartisti dostali nejakej drobek z toho a sou vdecny dodnes ,ale prave Stb to zajistovala taky dolarama z druhy strany..
      Chartisti jak je znamo neoplyvali schopnostmi a navic byli vecne "omameny"/kdyz meli prachy na nejlepsi chlast a s devkama/,ale s vyhodama, ze na rozdil od nas na zachytku a protialkoholni povinna leceni nikdo z nich nemusel..Nektery co delali po vozrani vyrval verejne ,takovy vyhostili/uklidili, treba do Vidne, kde starost o ne taky byla velmi pecliva, nic jim neschazelo..Ani zachytka ani to povinne leceni..

      Vymazat
    8. Pamatuji si jak za morem Skvorecky tenkrat zadal v ruznych krajanskych casopisech o podporu Vency Havlu

      Vymazat
  13. Můžou demokrati ODSTOPKDUPI blít demokratické výblitky , ale tím se více ztrapní a více občanů prozře a bude proti 30ti leté fašistické usazenině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoda,ze KSCM nema zadne vedeni,ktere by se tu mezi nami

      skwelymi valecniky svobody a prime demokracie ihned objevili a my jim mohli vysvetlit jak monumentalne vyhrat volby.
      No ty betonove hlavy se pry zmenily na dubove,takze je s nimi pry

      AMEN!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  14. Kdo makal pro StB rozhoduje hlavní autorita - a tou je přece ČT. Koho uvede ČT opakovaně v hlavních zprávách jako agenta StB - tak ten jím je. Tento způsob užívání archivu bezpečnostních složek který zmastí jen někoho,ale někoho nikdy - je svinstvo a úpadek. Důležité ale přece je kdo koho poškodil a jak.Každý stát by měl sledovat práva svých občanů. Poškození např. Babišem by se měli ozvat a své nároky uplatnit. Jinak to pak vypadá jako účelové obviňování. Bez honu na StBáky by asi média neměla "tu sílu".
    30 let po převratu už to nemůže být hlavní problém demokracie.
    Už to ani není důvod existence TOP,Lidovců,STAN,ODS a Zelených co nás zachraňovali před komouši. Ti měli všechna ta léta čas s nezávislou justicí hlavní škůdce vyšetřit a odsoudit. To co dnes dělají Babišovi je spíš odvádění pozornosti hlavně před volbami. Gen.Šándor asi ví,že efektivní tajná služba má pro stát velký význam. Doby kdy tu vládla jedna strana jsou pryč a stát poškozují především kauzy obrovských zlodějin v obchodu,ekonomice,únik utajovaných skutečností ze státní správy a zneužívání pravomocí některými politiky na všech úrovních.
    Doufejme ,že škůdci budou časem usvědčeni a skončí sem-tam i v šatlavě.

    OdpovědětVymazat
  15. Havel,klauz a spol zničili a rozkradli celou ČSSR.
    Kalvoda a další polovzdělanci z Plzně "upravili" zákony a 30 let se beztrestně krade. Justice i policie jsou nefunkční.
    https://www.skrytapravda.cz/domaci/3931-je-rychetsky-uz-dementni-jako-biden-nebo-lotr-vypoustejici-dezinformace-a-urazky
    https://www.skrytapravda.cz/domaci/3939-co-by-delaly-piratka-richterova-nebo-pekarova-kdyby-je-etzler-nazval-spinavymi-cubkami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  16. Honba na STBáky má odvést pozornost lidí, na výsledky politiků kteří po sametu dokázali naši zem zařadit k rozvojovým státům. Levné pracovní síly v montovnách, pěstování fotovoltaiky, řepky a sklady cizinců na úrodné půdě. BIS, které vadí národní obrození a český jazyk je podle BIS také nějak špatně vyučován, tak toto mi přijde šílené. Pana Babiše jsem nevolila a volit nebudu, volím SPD.

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé by bylo zjistit majetkové poměry rodin, které měly za komunistů účty v zahraniční měně. Bylo jich cca 100 tisíc. Jejich společenské postavení a jak distribuovaly bony mezi veksláky a "zelináře", cca 500 tisíc. Příprava na privatizaci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS. to nemluvím o jejich skrytých účtech v zahraničí.

      Vymazat
    2. Kdo si ještě vzpomene na prvního ministra vnitra, Lidovce, který ukryl, snad nezničil karty potenciálních "vůdců"?

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 14:02 bezejmenný, jako majitel konta, vekslák nebo "zelinář"?

      Vymazat
    5. 14:17 bezejmenný, vlasy mám pořád ve stylu máničky, "šusťáky" nebyl můj styl. I za komunistů byli krejčí a po 68. i pár butiků. Faktem je, že pár pracovních kalhot jsem z Tuzexu měl, než jsem zjistil, že ty z konfekce, denimu jsou pohodlnější.

      Vymazat
    6. 15:01 patrně nevíte bezejmenný, co je to přehazovačka. Nemám ani kouty, natož holou lebku s copánkem. Jen husté, dlouhé vlasy, trochu prošedivělé. Hapka to není, snad se dočkám i té barvy. Co Vy?

      Vymazat
    7. Pane Miroslave,
      nereaguje na tu UNí larvu, demonstruje konec mozkové aktivity. Škoda slov i prostoru.

      Vymazat
    8. adonisi, zkouším mu odpovídat jinak, než je jeho stylem. Někdy se to podaří, když mu dojdou sprostá slova a zmlkne. Beru i to, že bude smazán a snad zůstane gró. Slušnost se nesmí pasivitou podřídit aroganci. Dělám co umím, naopak odrazuji od používání stejného slovníku, potom se hádají dva blbci. Tak snad jsme ještě odlišitelní ale popřemýšlím o tom.

      Vymazat
    9. Souhlasím s vámi pane Miroslave,
      slušnost je dar výchovy od rodičů a sprosté slovo není názor.

      Vymazat
    10. Jo to bylo velmi zajimavy ,vexl byl zakazanej,ale presto kvetl jako nic jinyho. A verejne.
      Chodili treba do ty banky na Vaclavaku, tusim na rohu Vodickovy ,se stosama dolaru a marek 10cm a vic vysokych v prumeru na vymenu za cesky koruny na dalsi vexl.
      Nepracovali ,ale nebyli stihany. Prave ti,co je nestihali, meli z toho velky dolarovy vyhody a konta..Take devcata z Jalty se cinila a byla chranena od konkurence,kdyby si nejaka neorganizovana holcina dovolila a troufla..Ihned sla do lapaku za prizivnictvi..Devcata,take spehovala cizi podezrely turisty. Dale v te cinnosti spehovani kazdeho a vexlu tez byli zucastneni hojne cisnici a taxikari..
      Take domovnice byly vemi aktivni,ale za "babku"...
      Cert,policat a stara baba nikdy nespi,to vedel kazdej..Na mne take chodila pravidelna hlaseni,na zvlastni oddeleni podniku,ze ziju nesocialistickym zivotem,to byla skutecnost,nekdy mi o tom holky rekly..
      Vedle mne "pracovala" dohlizenim taky jedna holka..
      Ale dost sem ji zkazil.
      Meli utkvelou myslenku,vsugerovanou Stalinem ,/co studoval teologie/,ze jablko nepadne daleko od stromu. Vzhledem k rodine, ale jsem jako jablko,se snazil doslova upadnout co nejdal..
      To potom dokonce zaregistrovali..
      Protoze meli taky dlouhy vedeni.
      Vaclavak byl nejvice sledovanej a mimo bytu odkud se hlidalo, nachazely se vzdy nejmene dve auta zahranicnich modelu okolo Jalty a ty se vymenovaly po chvili,aby nebyly tak napadny.
      Mimo jine a dalsi aktivity..
      Ve vnitrni i jinde v Praze se neodehralo nic, bez perfektniho a detailniho dozoru STB.
      Zavery at si kazdej z toho udela sam .

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. No tak tam se opravdu nažere...VIP 🥴

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  19. Unknown13. dubna 2021 14:09 tak si to užívej .......
    Podívejte se, jak paraziti křečí ze surového vepřového masa, když se na něj vylije Pepsi !! https://www.brighteon.com/313797de-91fa-4dc9-b021-080651a7f58f
    Pozor na etikety i u ovoce a zeleniny 22.3.2021 https://knava.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=327164

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  21. Uklidni se raple,aby Ti nepraskla cévka.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Dvořák je "vítěz" jen pro duševně zaostalé. Je zodpovědný nejen za hospodaření ČT, ale i za nedodržování Charty TV! Asi se kriminálu nevyhne.

    OdpovědětVymazat
  27. Unknowne 13. dubna 2021 14:34, váš písemný projev je pozoruhodný pouze tím, že nejste schopen řádně zapsat ani příjmení. JiH

    OdpovědětVymazat
  28. Ale ne pane Dvořáku. Copak je závadného na následujícím názoru, že jste ho smazal? Dávám to znovu:
    "Jestli tedy byly nalezeny "desky" záznamu A. Babiše co agenta StB, podle kterých byl řazen do sekce "hospodářské kriminality", tak je mu to k poctě. Hospodářská kriminalita byla a je činností kriminální, nikoli politickou a v té době, v zahraničním obchodu, znamenala okrádání státu jednotlivci, tedy okrádání všech ostatních občanů. Každý čin proti takovým jednotlivcům byl a je činem záslužným. Pro nikoli hloupé, je takové zjištění pro A. Babiše jen a jen pochvalou. JiH"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zloději antikomunisté mu to nikdy nezapomenou.

      Vymazat
    2. Změňte si Nick, jinak budete, byť omylem, občas smazán také.

      Vymazat
    3. JiHu, když už si nemůžete dát nick, pište aspoň svoji značku na začátku shiftem. Také mám problém vás odlišit, aniž bych kontroloval dole, zda mi to stojí za to!

      Vymazat
    4. Vážení 18:33 a 19:06 už jsem takový typ, že když něco čtu, čtu to celé a poslední co budí můj zájem, je jméno autora. Tak k textům i mluveným projevům radil přistupovat jeden z mých nejoblíbenějších učitelů. U mluveného projevu se na řečníka třeba i nedívat, hlas a hlasové nuance odfiltrovat a případnou zvukovou kulisu jako potlesk, pískot, souhlasné i nesouhlasné výkřiky ignorovat. Že takto "ochuzená" informace o autorovi i myšlence mnohdy poví víc, než taková ta "komplexní". Něco na tom, zejména v prostředí politických aktivit, rozhodně je. JiH
      PS proto, že tady někteří na příspěvek reagují bez odkazu na jeho datum a hodinou, přidávám ono JiH. Taky, abych vyhověl i těm, kteří se ladí nebo neladí na osobu víc, než na fakta a myšlenku.

      Vymazat
    5. JiHu, mluvíme každý o něčem jiném. Knihy jistě také nehltáte po pořadě ale dle výběru autora, má-li mi co říci. V tom případě se mi může stát, že některé perly přehlédnu. V případě pana Dvořáka se může stát, že je smaže, o tom je řeč. Knihy také občas prodává obal, vemte to prosím na vědomí. Také mohu použít příměr novin, Čtu a reaguji na osvědčené tituly, "Unknowni" mi poněkud splývají s bulvárem. Sorry.

      Vymazat
    6. PS. Sám jste uvedl:"když něco čtu".

      Vymazat
  29. Na internetu se píše, že Andor Šandor vystupoval také jako blízký kamarád Miroslava Tupolánka, kterého dokonce vyučoval angličtinu. Kde dal generál oči? Česká špionáž měla skvělého náčelníka, máme se čím chlubit.

    OdpovědětVymazat
  30. a Babišův podpis nalezli na "vázacím aktu" vpravo nahoře ?

    OdpovědětVymazat
  31. Zcela náhodou se stal u útvaru MV mým spolupracovníkem bývalý kádrový funkcionář StB. Už nežije proto mohu o něm povědět, že protože byl dvojnásobný vysokoškolák, tak jej získali pro práci u StB. Postupem času, když jsme se sblížili mi vyprávěl příběhy ze své práce. A právě některé kauzy, se kterými nesouhlasil, ale musel je šetřit, jej přiměli k tomu, že ze služeb StB odešel. Zůstala mu hodnost a musím říct, že i když jsem očekával, že člověk od StB musí být křivák, tak tento nebyl. Sloužili jsme spolu až do převratu v jedné kanceláři. Pak, protože sloužil u StB byl propuštěn a šel do civilu. Někde pak učil, bohužel brzo poté zemřel, měl 5O let, ale nikoliv sebevraždou, ale zabil se na staveništi svého rodinného domu. Co mohu prozradit z jeho vyprávění je, že spolupracoval s církví. Mimo jiné měl na starosti i církev. Navštěvoval v místě svého bydliště významnou církevní instituci, kde se pravidelně setkával s místním farářem. Vykládal o jejich dlouhých debatách, které končili obyčejně tím, že se ožrali a on si pak musel do záznamu o schůzce vymýšlet, ale tak aby nikomu neublížil. A neublížil ani mně, neboť jsem se i po převratu uplatnil u MV. Proto musím říci, že i u StB byli lidé, kteří neublížili. A protože toho, kdo spolupracoval s českou StB považuji za většího vlastence, než ten kdo spoluprací neměl zavázanou, ale na sousedy donášel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tatrane, to jsou paradoxy že? Nejhorší jsou lidé vně systému, informátoři. Také za každého režimu. Podotýkám, že jsem u silových složek nikdy nebyl. Sice chápu, že silové síly hledají nejslabší články, které se v převratech vždy dostanou nahoru jako první! Tak to chodí od nepaměti.

      Vymazat
    2. Nektery vybrany z STB byli predhozeny, aby se vlk nazral a koza zustala cela a nadale ziva.
      Samozrejme byl vyber jednotlivcu, nekteri rezimem poskozeni se velmi hodili, meli duveru kazdeho, hlavne takovi co meli ambice vyniknout, polepsit si, vselijakymi snahami se zavdecit ,
      chamtivosti,dostat se na vysokou,hraly roli...
      A Stalin mel snad nejradeji a pouzival ty s nejakym "skraloupem",u nas treba byvali donaseci Gestapu a pod.
      Z toho nebyl unik a casto a presto neprezili, kdyz uz nebyli potreba..
      Vyhnul jsem snadno pokuseni, kteremu se dalo tezko odolavat..Nebyl jsem k nicemu..
      Ale ti co po mne proto sli,se tak odhalili..
      A jak to byva, ti zajisteni se vezli a nebyli tak snazivi jako ti/insecure/,co se chteli zavdecit,ziskat duveru atd., za kazdou cenu..
      To je porad stejny...

      Vymazat
  32. zajimave ze vadi andrej ale ze nevadily spoluprace s Stb presidentu havla a klause a kandidatu drahose a horacka a jinych hajzlu treba kocaba bartosky a tisice jinych to vam nevadi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobraku 13. dubna 2021 22:38, to přec odevždy záleží na tom, kdo a k čemu se hodí, kdo a jak si s kým vyřizuje účty, nebo si mindráka hojí, či kariéru a prospěch strojí. Mám s tím od svých dětských let až dodnes, bohaté zkušenosti. Sečteno i odečteno, měl jsem štěstí na rozumné a charakterní lidi. Žádný dramatický úraz jsem neutrpěl, celkem jsem se bavil. Dnes ovšem už ne, vznikly a rostou pro národ nenahraditelné a existenci ohrožující škody. JiH

      Vymazat
  33. Ten Dvorak neni jen vitez ale evidentne za kulisama, nepochybne velmi nebezpecnej.A nedotknutelnej.
    Znameni casu..
    A v cely Praze se nenajde jeden nezbabelec, kterej by tu holku Hanku pomahal ochranit..

    OdpovědětVymazat
  34. My jsme malej narod a ty souvislosti/nahody atd. u nas hraly vzdy velkou roli..
    Tak napriklad kdyz se jelo na Barandov ,tak po leve strane byla pod urovni ulice vila Argentinskeho Velvyslanectvi a povidalo se ,ze za valky se tak konaly orgie nacistu,a cetne strileni do zdi a obrazu,nebot patrila Milosi Havlovi a mezi nimi bylo stale mnoho byvalych SA.
    Stryc kolaboroval s nacisty,ale nebyl nikdy podeziran.Radeji byl obetovan za velke pozornosti medii zcela nevinny V. Burian a jini,asi na odvedeni pozorosti..Po pokusu o utek, se Milos stal clenem Stb a teprve potom utekl uspesne do Nemecka. Tam dostal ihned 300 tisic marek do zacatku a brzy, tento vysoce u nas uspesny pdnikatel zkrachoval. Hodnota marky byla tenkrat obrovska a zkrachovat nebylo vubec lehke..
    Zakladatel znacneho bohatstvi H.starsi,zacal podnikat s malym kramkem, ale snatek s dcerkou H.Vavrecky, batovce a vlivneho clena vlady,zapricinil lecos a kdyz se stal clenem rotarianu a zednaru a dalsich dobrocinnych organizaci, slo vse,bez omezeni a prekazek vzdy jako po masle..
    Zednari maji povinnosti k nejstarsimu synovi clena a tak se Havlovi pomahalo i po 48,nikdy nebyl jako mnoho jinych,nejak omezovan a persekuovan.
    Naopak v dobe kdy ani komunista nesmel, vyjizdel si Havel na na filmove festivaly uz v 1962, ackoliv do filmu nebo do kultury sotva neco prispel. Studiu na vysoke ,aby nemusel nekde otrocit,zadnej problem.
    A president Mitterand, bezpochyby take clen nejake te dobrocinne organizace, nebo vice jich, aby si zabodoval v USA/hojne tech organizaci tam tez/, prijel osobne Havla navstivit a posnidat s nim..
    Vsecko souvisi se vsim a u nas nejmin dvakrat tolik..

    OdpovědětVymazat
  35. Jak ze svého profesního pohledu bývalého zpravodajce vnímáte probíhající dezinformační válku, kdy konspirační weby, jsou vydávány za objektivní média, kdežto ta objektivní naopak za dezinformační?

    Sputnik nesleduji, tak jej nehodnotím a s možnostmi řadového – i když dejme tomu mírně poučeného – občana tlak Ruska nepociťuji. Zato mám možnost již minimálně dvě desetiletí porovnávat, jak o skutečnostech, které znám informují západní média, například CNN, MSNBC, New York Times, Washington Post, BBC a tak dále. Nejprve Saddámovi vojáci vytahovali v Kuvajtu nedonošené kojence z inkubátorů, pak Srbové prováděli v Kosovu genocidu, Saddám měl zbraně hromadného ničení, Kaddáfí rozdával vojákům prezervativy, aby mohli bezpečně znásilňovat, Rusové vojensky obsadili Krym a následně sestřelují malajsijské dopravní letadlo, Asad plynuje v Sýrii vlastní lidi, agenti ruské GRU tráví v Salisbury Skripala novičokem, Trump je ruský agent … Mám pokračovat? Existují hlasy, že bychom měli být ke svým aliančním partnerům loajální a vyhýbat se kritice, osobně se, ovšem, snažím být více loajální k faktům než státům. Lež je lež, ať přiletí z východu nebo ze západu. Navíc – to je to podstatné – nemyslím, že by výše uvedená propaganda byla prováděna ve prospěch nějakého státu. Copak to USA či Velké Británii, nedej Bože, jejich lidu nějak prospělo? Cílem takto pojímaného zpravodajství a publicistiky je pracovat ve prospěch mezinárodního kapitálu a vojensko-průmyslového komplexu na Západě i Východě (!), jakož i na něj přisátých parlamentech, politologických institutech a universitách. Generál Petr Pelz

    OdpovědětVymazat
  36. no i zdejsi dopisovatele a sefove NR maji zaznamy ve slozkach Stb a to jich nechal vasek skartovat desetitisice panem sachrem 2.4.1990!
    ale to se zde nesmi psat

    OdpovědětVymazat
  37. dobraku 14. dubna 2021 14:17, když už vás ještě dnes trápí ta StB, o které patrně pranic nevíte, tak alespoň povězte, jak se projevuje, že "... i zdejsi dopisovatele a sefove NR maji zaznamy ve slozkach Stb (...), ale to se zde nesmi psat". Sice vám dělá problém diakritika a neumíte napsat správně ani zkratku, možná ani neznáte název onoho útvaru k ochraně státních zájmů za komunistického režimu, ale snad to i tak, nějak, zmůžete. Držím vám palce. JiH.

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem chtěl dodatečně vyjádřit svoji náklonnost k StB a poslal jsem svůj podepsaný vázací akt na ten ústav pro zkoumání komunistických zločinců, páč se jako zločinec cítím, aby mě tam dopsali, že mi to nikdo nikdy nenabídnul, abych se stal členem a že se tedy cítím diskriminovaný. Bylo mi to prd platné, prý bych musel přesvědčit soud, že jsem zločinec, aby mě tam dopsali. Akorát mi zapomněli sdělit od soudu, kolik lidí bych tak měl voddělat, abych mohl být považován za plnohodnotného komunistického zločince. Tak prozatím jsem jim alespoň tam poslal darovací smlouvu na moji hlavu po smrti, aby mohli zkoumat myšlenky komunistického zločince. Doma jsem vydal mladým zločincům pokyn, kdyby to se mnou seklo doma, tak odříznout hlavu motorovou pilou, dát ji do papírové krabice, vycpat novinama (nejlépe Rudým právem), aby se ta hlava během transportu do toho vědeckého ústavu nekutálela a poslat na ten ústav k vědeckým účelům zkoumání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nasralahu 15. dubna 2021 8:56, taky se mi zdá, že začíná a bude ctí, být zapsán na seznamu spolupracovníků StB. Není ovšem fér, chtít se tam nacpat dodatečně. Smiřme se s tím, že se na nás nedostalo. I když pravda, mnozí k tomu přišli sakra levně. JiH

      Vymazat
    2. Mne to nikdo nikdy nenabídnul, copak jsem mohl vědět, že od 17.11.1989 už se bude v seznamu StB jenom mazat a trhat a nikoliv připisovat? Vím, že jsem to probačoval, já jsem ten vázací akt podepsal zpětně a oni mě na tom vědeckém ústavu odhalili, že jsem to antidatoval, takže tam jsem neprošel. Poslali mě na soud na Prahu 7, tam po mě chtěli svědky, tady by cesta vedla najít nějakého svědka, který by potvrdil že mě viděl pravidelně vstupovat před listopadem 89 do budovy StB, a že jsem měl vždy úplně popsány ty glotovy úřednické rukávy. Kde ale seženu takového svědka? Po Covidu už tady sotva seženu někoho, kdo by si bude pamatovat ještě předlistopadovou dobu.

      Vymazat
  39. A to jsem dokonce ochoten doplatit členské příspěvky do StB za těch 31 let, ale tento režim nemá zájem o nábor nových členů, práskat do EU na český stát jako Piráti, tak to je žádoucí, tam vám problémy nedělají, No to jsou teda poměry, já s tím půjdu k soud pro lidská práva, jakto, že Pirát má větší práva práskat jako já? Kde to jsme?

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.