Reklama

pátek 16. dubna 2021

Ukrajinu vrhají do ohniště války o Evropu. Čekání na zázrak… Ideální scénář USA…

Rostislav Iščenko 

překlad z youtube St. Hroch

16. 4. 2021

Co dnes vidíme? Vidíme, jak v naší Bohem zachraňované Ukrajině probíhá příprava k válce – naprosto otevřeně, politici ministři, vojáci… Oni přijímají zákon, podle něhož plánují mobilizovat během dnes málem milion záložníků… Samozřejmě je nezmobilizují, protože pokud by je zmobilizovali, neměli by je čím vyzbrojit, vystrojit, ani krmit. Nicméně to umožňuje v každém případě zvýšit ozbrojené síly početně. Jestliže přijdete k lékaři s tím, že vás bolí játra a doporučí vám, abyste omezil pití, tak se dál rozhodujeme, zda rady lékaře poslechnout, anebo dál od rána do večera chlastat a na ta játra se vykašlat.Stejně tak je tomu i v politice. Přichází k nám USA a ukládají nám, abychom udělali jedno, druhé, desáté… ale dále vedení každého státu rozhoduje samostatně. 

Vedení USA dokonce ani nediktuje ukrajinským představitelům konkrétní rozhodnutí, protože jim beztak vyhovuje pozice zaujatá Zielenským. Ten se přece už v roce 2019 rozhodl, že je tak velkým politickým činitelem, že je schopen přetlačit Rusko. To je podle jeho činů zřejmé a navíc to říkali jeho spolupracovníci. Jenom ho vnímali jako vedoucího smečky komediantů – ten se ale mezitím stal šéfem státu. Takže může protlačit u Ruska řešení, která neprotlačil jeho předchůdce Porošenko. On prakticky postavil ultimátum, že buď změníme Minské dohody, nebo se Ukrajina od nich distancuje a ukončí jejich fungování. Dokonce prohlašoval, že Ukrajina z Minských dohod v roce 2019, později 2020 vystoupí, pokud do dubna/května nebudou přijaty ukrajinské návrhy. Tenkrát se na to dívali jako na předvolební, nebo komerční projekt, ale pak Zielenského vypustili do voleb jako technického kandidáta, ale ukázalo se, že může posbírat hlasy, takže z něho mohou udělat loutkového prezidenta. Problém je ale v tom, že je to asi jako v aktu stvoření – je roztřesená veš, jako ostatní, anebo člověk vybavený právem? (volný citát z Dostojevského románu „Zločin a trest“).

Bůh ho stvořil, vdechl mu život, a dal mu svobodnou vůli, a on se sám rozhoduje, jak se má chovat. Stejně tak i kterákoli politická loutka, které vzdechli nebo z čehosi slepili pánova ducha, a dál už ale tato loutka přijímá rozhodnutí, jen dostává moc a ta moc je silnější než právo pánovo. Ona sama rozhoduje, jakou linii jednání dále držet. Podívejte se na sociologické průzkumy ukazující, že takovou linií nezastává naprostá většina obyvatelstva, nicméně většina ve srovnání s dalšími pozicemi. To, že je nezbytné vybojovat Donbas, zastává 42% občanů Ukrajiny, zatímco k cestě dohody s ním se jich přiklání 37%. Oni počítají s tím, že Západ stejně Rusku sváže ruce, a to nedokáže Donbas zcela ochránit. Mají za to, že si s ozbrojenými silami republik Donbasu Ukrajina poradí, a proto neustále plánují překvapivý útok na Donbas, aby všecko rychle pořešili, Západ by měl na 2-3 dny až na týden zablokovat Rusko, za tu dobu oni postoupí až k ruské hranici a otázka bude uzavřena.

Teoreticky je, samozřejmě, možné všechno a záměry jsou široce známy a o reakci na ně, se vyjádřil m.j. nedávno Putin, ruská diplomacie provedla diplomatickou přípravu, jejímž posledním krokem byla konference Putin-Merkelová-Macron. NATO se zcela jistě do operace nezapojí, protože ví, že by to byla poslední válka v historii lidstva, nebo přinejmenším naší civilizace. USA zatím předpokládají, že to bude kontrolovaný konflikt v jejich zájmech, a že bude probíhat následovně: - začínají bojové operace, Rusko posílám svoje vojska na obranu Donbasu, USA začnou vřeštět o agresi, v ideální variantě nějaké Polsko, případně s Rumunskem vstupuje v rámci podpůrné operace na území západních oblastí Ukrajiny, následuje konflikt s těmito vojsky, a to už jsou členové NATO a EU, a tady se objevuje páka na chování Paříže a Berlína. Ale nikoli proto, aby vstoupily do války, protože ony nevstoupí a navíc jejich vojenský potenciál je natolik nicotný, že vrhat ho do ohniště stejně nemá smysl, jestliže USA nehodlají samy bojovat – a to ony nehodlají. Navíc je pro ně nebezpečné vrhat do boje Paříž a Berlín, protože za klasickou Západní Evropu, chtě-nechtě, bojovat musí, protože to jinak nejde. Ale za Východní Evropu bojovat nemusí a nebudou.

Takže, buď Ukrajina bojuje sama, nebo se objeví ještě nějaký trouba z limitrofů, kterému není líto sama sebe – a to vše slouží jako nátlak na klasickou EU, aby úplně přerušila politické, diplomatické, jakékoli vztahy s Ruskem a Čínou. Takže vytrhnout Evropu z vytvářené rusko-čínsko-evropské Eurazie, protože jinak, dříve, či později Rusko a Čína buď přesvědčí, nebo donutí Evropu k připojení ke svému projektu. Takže, dokud je čas a dokud jsou USA dostatečně silné, musí Evropu donutit, aby „dobrovolně a z vlastní iniciativy“ pod záminkou zahájení ruské agrese, přerušit veškeré styky s Ruskem - a s Čínou, jako jeho spojencem, a na dlouho zablokovat možnost jejich vzájemné spolupráce. Protože takové hospodářské sdružení by vyškrtlo USA z počtu kandidátů nejen na světovou hegemonii, ale i na rovnoprávnou účast na určování osudů světa, protože se stanou státem bojujícím o regionální vůdcovství – za předpokladu, že Kanada a Mexiko budou i nadále chtít být věrnými jejich spojenci.

Konflikt podněcuje sama Ukrajina. Jim každý den nevolá Biden, ani americký velvyslanec, co mají dělat a že je podpoří. Kdepak! Oni sami běhají a pokřikují, že je Rusko napadne a my s nimi budeme bojovat a Američané jim jen přitakávají. A oni chápou, že je vnitřní situace na Ukrajině kritická. Hospodářství je rozvráceno, státní rozpočet se nenaplňuje – loni dokázali na konto vlastních zdrojů, tedy daní atd., naplit rozpočet jen ze 60% - ostatní jsou zahraniční úvěry. A když se koncem roku úvěrování zastavilo, propadali hysterii, že Ukrajina zemře. Neumřela, nicméně její situace je velmi špatná.

1. MMF peníze nedává, protože – za prvé, chápe, že se jí nevrátí, a potom – MMF je komerční struktura, vydělávající na půjčování peněz. MMF sice na Ukrajině už vydělal, a hodlá vydělat ještě víc, ale nikoli tam svoje peníze ztrácet.

2. USA hodlají Ukrajinu použít jako spotřební materiál v ohništi bojů s Ruskem, tak proč by tam pálily peníze?

3. Ukrajina půjde bojovat o to efektivněji, čím méně peněz jí dalí.

Takže musí Ukrajina shánět peníze na volném trhu, což je složitější a peníze jsou dražší. V důsledku toho se ocitáte v situaci, kdy s vám už nevyplatí brát úvěr, protože jeho cena anuluje hodnotu opatření, která hodláte jeho prostřednictvím řešit. USA Ukrajina nezajímá, prezident ani viceprezident jí nevolají, dokonce ani velvyslance nejmenovali. A proto, aby MMF uvolnil peníze je třeba doporučení USA. Proto, aby se Francie a Německo nějak o Ukrajinu začaly zajímat, je třeba, aby Ukrajině věnovaly pozornost USA. Nejjednodušší řešení, dostupné mozkům ukrajinských politiků, je další vyhrocení vztahů s Ruskem – jen tak se Ukrajina stává centrem světové pozornosti. Oni se tím zabývají už rok, postupně situaci vyhrocovali, až došli na hranu války a další neopatrný krok znamená válku – nikoli celá společnost, protože její většina válku nechce a bojí se jí. A to po sedmi letech válečné propagandy, kdy lidi přesvědčovali o tom, že k tomu, aby zavládl mír, je nutné vyhrát válku.

Těch, kdo vůbec chce válčit, protože je už tak bojovný od dětství, existuje velmi málo. Pravda, někdy v emocích lidé, zejména pak blbci říkají, proč ne? Třeba vypustit raketu na parlament a všecky tam zabít? Ale oni všichni nesedí na místě a nečekají, až je to trefí, a potom: - jakýkoli úder, tím spíš na mocenské orgány, bude příslušný stát považovat za agresi a státní terorizmus. Můžeme, jak chceme dlouho říkat, že jiní postupují stejně. Nás ti druzí nezajímají, protože chceme-li odvrátit naše vtažením do války a roztržku hospodářských vztahů s Evropou, je naším úkolem tyto vztahy zachovat. Protože to nám usnadní generálním vítězství v globální konkurenci s USA. Zásah raketou do Nejvyšší rady by tento problém jen zkomplikovalo, jakkoli by nabízelo naše morální uspokojení.

Rusko válku nechce nejen proto, že by bylo tak mírumilovné. Každý stát považuje válku za poslední způsob vyřešení svých problémů, protože je to velmi nákladné. Jde o to, že se globální situace vyvinula tak (i díky kvalifikovanému úsilí ruského vedení), že se ruské problémy řešily bez války, dostatečně efektivně a rychle. Bylo třeba vyčkat 5-10 let a vše se i tak vyřešilo. Je pravda, že pro trpící lidi v Oděse, Kyjevě nebo Charkově, je 5-10 let je dlouhá doba i s přihlédnutím k délce lidského života, a mně samému by se nechtělo tam sedět10 let a čekat. Ale s hlediska historie a s hlediska státu, je to okamžik. Vše, co bylo třeba, aby naše vedení udělalo, se stalo – teď je třeba očekávat zázrak. 


61 komentářů :

  1. https://www.euportal.cz/Articles/43441-na-ukrajine-se-chysta-posledni-dejstvi-tragedie-inscenovane-usa-za-cynickeho-prihlizeni-eu-zapad-znicil-ukrajinu-a-zene-ji-do-valky-s-ruskem.aspx
    Fakta o Ukrajině https://vlkovobloguje.wordpress.com/fakta-o-ukrajine/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli Ukrajina začne - tak prostě končí. V Rusku pracují protiruští Rusové placeni CIA. Rusko by mělo proti nim zakročit - odříznout je odstřihnout je od peněz a přinutit je pracovat pro Rusko a ne pro Ameriku. Protiruští Rusové vytvářejí propagandu zevnitř proti Rusku - tak se to dělá u Anglosasů a Anglosasové to dělají i v Česku. Jsou to různé instituty a politické neziskovky, které např. rozkládají národ a národní stát - nejznámější rozkladný činitel je tvrzení, že máme evropskou příslušnost, že jsme evropské národnosti - Je to hnusné od Anglosasů i hnusné od těch zpitomělých Čechů co se prodávají za doláče a eura!

      Vymazat
    2. Podle poslednich neoverenych zprav si pry preceda piratu uz toci dredy

      aby se podobal nenavidenym bacilum C19 a nabyl tak moznosti byt prijmut do ukroarmy na obranu proti nepriteli panu Putinovi do ukrajinskych zakopu,kde budou v hodnosti ss Sturmbandfuehrer velmi uzitecni.
      Pirati a jejich podpindostnici pry tam maji byt pochytani a soustredeni na blizkem stadione,kde je postrileji protiletadlovymi kulomety,nebot to jsou opravdu,ale opravdu statecni podpindostnici!
      Napiste tu unknoti,zda s tim lze souhlasit a ne,aby jste se vymlouvali na admina,ktery maze jak jede!

      Vymazat
    3. Podle toho, že v této době americké lodě nepoplují do Černého moře, aby podpořili banderovce je zřejmé, že také jejich komediant Zelenskij vezme zpátečku! Ruské obyvatelstvo na teritoriu Ukrajiny (a jiné tam není) stejně hromadně uteklo a to většinou do Ruska !! Pro nás je nejdůležitější co nejdříve vystoupit z agresivního paktu NATO, abychom se nepodíleli na zničení světa !

      Vymazat
  2. Iščenko je chytrý chlap, je to strašné číst jeho myšlenky a potom blekotání našich šašků ze Senátu, Mitrofanovů a další protiruské šorošem placené galerky. Musím se za to před Ruskem stydět.

    OdpovědětVymazat
  3. Odsledoval jsem několik videí anket z Krymu v čase sedmého výročí připojení k Rusku. Co k tomu říct? Jednak absolutně nikdo nevěděl, proč je dátum 18.3.2014 významné. Skutečně nikdo z těch lidí, kterých se v krymských městech ptali, to nevědělo. To mě dost zarazilo.

    Polovina se odmítla k připojení vyjádřit, poměrně dost lidí olitovalo, někteří i dost razantně a jen malé množství vzhledem k té slávě v r.2014 bylo podle jejich mínky spokojeno. Spočítal jsem to a žádná sláva, ti nespokojení převládali. Dokonce i pár lidí z Ruska vyjádřilo nespokojenost s daným stavem. Každý litoval přerušení kontaktů s Ukrajinou, i ti, kteří byli s "ruským Krymem" spokojeni. Jejich pohled na situaci se v podstatě nelišil od Kyjevského.

    Hodně lidí, Krymčanů, říkalo, že pro ně Rusko je v podstatě cizí, že jejich vazby jsou na Ukrajině. Skoro polovina NIKDY nebyla v Rusku!, alespoň podle jejich vyjádření. Z toho jsem zůstal celkem paf.

    Diskuse byly podstatně tvrdší a rozhodně v nich nefigurovali Ukrajinci, protože skoro všechno bylo v tvrdě kritickému duchu a příspěvků tisíce. Nejvíc mě zarazil jeden chlapík ze Simferopole, cca čtyřicátník, který na plnou hubu na kameru prohlásil, že když Ukrajina "přijde" bude "ruskou svoloč" střílet do zad.

    Ankety byly od známých youtuberů, které výsledek rozhodil a jedna od některé z ruských státních TV, tedy žádný Dožď nebo Meduza.

    Opravdu nevím, co si mám myslet. Ale alespoň jedno nelze upřít, i nepříjemná fakta se v Rusku dostanou do veřejného prostoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J.J. je ovšem otázkou, zda youtubeři vyjadřují celkovou náladu nebo jen tu neruskou. To by podporovalo jednostrannost, když "pár lidí z Ruska". Byli také součástí ankety? V každém případě, Rusko se strategického bodu nevzdá a trochu to koliduje s plebiscitem, byl zfalšován?

      Vymazat
    2. PS.,Kde je chyba v komunikaci mezi rodinami? na Ukrajinské straně nebo Ruské?

      Vymazat
    3. Je možný nějaký odkaz na tyto ankety? I když říkáte, že jich bylo pár? A jak se díváte na náš průzkum ohledně Pirátů ve volbách? Pokud jste z amelého města nebo z vesnice, tak jenom zíráte.

      Vymazat
    4. Odpověď je jednoduchá. Jste prostě nezkušený, pokud si myslíte, že byste měl na Internetu hledat objektivní pravdu, když se jako objektivní tváří. Stejnou anketu a se stejným výsledkem, můžete udělat u nás s otázkou, jak jste spokojený s přátelstvím naší vlády k USA?
      Svět by se dozvěděl zcela nepublikovatelné názory.
      Všude se najdou lidé opačného názoru než oficiálního.
      Nedělejte si starosti, oni si to Rusové mezi sebou nakonec vyřeší. To je jako spor Čechy, Morava, Slovensko.

      Vymazat
    5. "Od známých youtuberů". No nazdar.

      Vymazat
    6. M.Povolný, ti vblogeři jsou jednostranní - proruští. Na těch kanálech jsou sice občas kritická videa, ale většina je plná nadšení. Lidi nevybírali, byly to on-line záběry bez přerušení.

      Rusové z "materiky" byli součástí anket, i když jich bylo málo, v podstatě jen asi tři, není ještě sezona.

      Myslím, že s referendem to moc nekoliduje, protože ty nálady tehdy byly takové, jak jsme to viděli v tehdejších videích. Jenže stačí se podívat na vzkvétající Odesu, spoustu obřích výletních lodí a různých soukromých jacht a podívat se na krymské přístavy... a tak trochu se té jejich nostalgii nedivím. Jalta byla výkladní skříň, kam jezdil Japonci, Němci, teď jen Rusové.

      Je tam draho. Nevím, jak to je s tamními politiky, ale moc se toho nezměnilo, alespoň podle těch respondentů. Mluví se o zlodějině, o korupci. Ono to tam bylo i předtím, vsadil bych se, že i mnohem horší, jenže tohle si už nikdo nepamatuje. Postavili pár dobrých nemocnic, funguje evropský sociální systém, takže se by v nemocnicích za výkony už platit nemělo, jenže oni na to nadávají. Proč, to nechápu. Podobně se vyjadřují i na další federální stavby, i když v tomto případě se objevilo chvály víc, přece jen ta změna je velká. Hodně jim vadí nedostatek vody a obviňují z toho Putina. Přitom někteří nesouhlasí s budováním studní a přehrad.

      Taky není třeba zapomínat, že Ukrajina je skutečně bližší a mají tam víc rodiny a blízkých než v Rusku. Kdysi to tak nebylo, protože byl SSSR, ale 30 let udělá své. Nevím, jestli Ukrajina nedělá problémy na hranicích v Pěrekopu.

      Nejvíc se my "líbili" v té anketě Tataři, kteří konečně mají svůj jazyk, školy, TV atd., ale cítili se strašně utiskovaní. Ne samozřejmě všichni.

      Tak nějak se mi zdá, že na Krymu je za tu dobu už většina ukrajinizovaná, ačkoliv mě by tam taky hodně věcí sralo. Jenže ty věci jsou většinově krymskou záležitostí, ne federální. Krym je stále autonomní republika.

      Ale je fakt, že z těch pár videí těžko posuzovat skutečný stav. Přece jen Krymčanů je 2.5 milionů.

      Vymazat
    7. Odsledoval jsem několik anket a průzkumů o očekávaných výsledcích podzimních parlamentních voleb. Co k tomu říct? Jednak absolutně nikdo nevěděl, proč je datum voleb 4./5.10 pro vedení stran tak důležité. Skutečně nikdo z těch lidí, kterých se v českých a moravských městech ptali, to nevědělo. To mě dost zarazilo.

      Polovina se odmítla k tomu, koho budou volit, vyjádřit, poměrně dost lidí, někteří i dost razantně,kritizovalo vládu a jmenovitě předsedu Babiše a jen malé množství se na volby těšilo. Spočítal jsem to a žádná sláva, ti nespokojení převládali. Dokonce i pár lidí ze zahraničí vyjádřilo nespokojenost s daným stavem. Každý litoval přerušení kontaktů s domovinou, i ti, kteří byli s "dmokratickým Českem" spokojeni. Jejich pohled na situaci se v podstatě nelišil od Pražského.

      Hodně lidí, říkalo, že volby nic nevyřeší, že většina stran v parlamentu je podplacených a podlézá cizím pánům, že jejch vazby jsou na vlastenecké strany,které jsou médii dehonestovány a jejich program zamlčován. Skoro polovina voličů NIKDY nebyla na Západě!, alespoň podle jejich vyjádření. Z toho jsem zůstal celkem paf.

      Diskuse začínají být podstatně tvrdší a rozhodně v nich nefigurovali sluníčkáři, ale vlastenci, skoro všechno bylo v tvrdě kritickému duchu a příspěvků tisíce. Nejvíc mě zarazil jeden chlapík z malé dědinky na Vysočině, cca čtyřicátník, který na plnou hubu na kameru prohlásil, že když Piráti "přijdou", bude tu sluníčkářskou "evropskou svoloč" střílet do zad.

      Ankety byly od známých agentur, poplatných eurofilům, které výsledek rozhodil a jedna od té napojené přímo na ČT.

      Opravdu nevím, co si mám myslet. Ale alespoň jedno nelze upřít, i nepříjemná fakta se v Česku dostanou do veřejného prostoru.

      http://www.rukojmi.cz/clanky/4625-jak-se-delaji-predvolebni-pruzkumy-a-volebni-vysledky-zjednoduseny-manual-pro-ceskeho-volice

      Vymazat
    8. JJ nám zas podsouvá názor o zlém Rusku ale nikdo nemá právo to řešit než Rusko a Ukrajina. USA mají svoji zem a jejich světovládné zájmy musí být ukončeny. Kdybych byl občan DLR nebo Krymu též bych nechtěl být součástí fašistického státu.

      Vymazat
    9. Jakar, jestli to najdu, dám k dispozici.

      Ryba, vyřeší, to máte pravdu. Jak říkal pan Povolný, RF si tohle území v žádném případě nepustí.

      Na Krymu se asi se už úplně naturalizovali a nadávají. Vsadím se, že to dělali i předtím, jenže kdo by si to pamatoval, že? Blbé na těch anketách bylo, že hodně lidí jakoby cítilo nostalgii. A přitom jedinou nostalgií je důsledek sankcí. Pro Krym hodně nepříjemných. A teď do toho pandemie... Myslím, že tohle je taky zdrojem těch blbých nálad, pokud ne tím hlavním.

      Vymazat
    10. Cáblík, nic o zlém Rusku jsem nepsal. Psal jsem o Krymu. Naopak se mi líbí, že i takové ankety se dostanou v ruském prostoru na veřejnost.

      Vymazat
    11. J.J. Z vašeho kontextu to lze vyčíst nakonec Krym i RF jsou z připojeni „zklamáni". Máte pravdu že Rusové mají opravdu demokracii. Kde si to protivníci vyříkají což u nás nehrozí.

      Vymazat
    12. J.J. zaujala mně ta Oděsa jako výstavní skříň v chudé Ukrajině. Tak trochu to chápu jako jako reklamu, vědomě instalovanou. Za dráty. Řikalo se nahoře huj, dole fuj. Podobnou taktiku nezvládli komunisté, když nezvládli hranice jako výkladní skříň a soustředili se na všeobecnou spokojenost. Neuspěli tam i tam, protože průměr nikoho nenadchne!

      Vymazat
    13. USA nevyloučilo možnost zvýšení počtu svých vojáků na Ukrajině

      https://cz.sputniknews.com/svet/2021041613490815-usa-nevyloucilo-moznost-zvyseni-poctu-svych-vojaku-na-ukrajine/

      Vymazat
    14. Kde berete tyhle nesmysly.Jeste pridejte,jak se Donecka a Luganska tresou na pripojeni k vykradene Ukrajine a jak od zitřka budou mluvit jen ukrajinsky.Nepracujete v ČT?Bagoun

      Vymazat
    15. M.Povolný, asi tak nějak. Odesa je pěkná, ale Jalta podle mě taky. Ovšem podle známého ruského blogera Varlamova to není pravda. Varlamova sporadicky sleduju. Je ještě mladý, ale má hodně velké zkušenosti s architekturou měst a občanskou vybaveností z celého světa. Podle toho následně kritizuje tu ruskou, většinou místní samosprávu, protože to patří do její kompetence. Je taky liberál a navalnista, což není překvapení. Ale jeho články o ruských městech jsou zajímavé. Bohužel se věnuje skoro výhradně kritice, přitom mnohde by stála za zmínku i pochvala.

      Vymazat
    16. J.J
      Nevím, ale Ukrajinců je po na útěku z Ukrajiny poměrně hodně. Pokud chceš zjistit pravdu nežrat každou špínu - zjisti kolik lidí se vystěhovalo, nebo hledá práce někde v cizině.

      Vymazat
    17. Václave, nevím, jestli sis toho všimnul, ale já jsem mluvil o Krymu, ne o Ukrajině.

      Nemám videa z Krymu, protože jsou v historii na PC kolegy v práci, ale dám dvě videjka z Donbasu, tam to je ještě tvrdší než v Krymu. Mluví tam ti hlavní lidé, kteří za republiky bojovali a dokonce byli ve vedení na samotném počátku. Dnes všeho litují.
      "Skutečný fašismus je v Doněcku a v Rusku, ne na Ukrajině", říká zakladatel DNR Purgin. On byl tou hnací silou, že tyto republiky vznikly.

      "Za tohle jsme nebojovali, tenhle bordel je dílo Ruska. Zničili Ukrajinu.", říká jeden z bojovníků z r.2014. Podle něj z Donbasu bylo v bojoch jen minimum lidí, většinu práce odvedli dobrovolníci z RF.

      Tak si říkám, že pokud Zelenskij vyzval Krym a Donbas k návratu domů, jestli opravdu nemluví jejich jménem.

      Těžko to ovšem zjistit. Kdyby po mě někdo střílel a zabil někoho z rodiny, asi nebude mým přítelem. Takže video beru asi tak, že na Donbase a na Krymu jsou i takové názory. Ovšem Purgin je opravdu těžká váha. To je něco jako Poklonská "Njaš Mjaš", která na plnou hubu prohlásila, že Rusko je zlo. Přitom byla nejen prokurátorkou Krymu během převratu a bojovala za připojení, ale i poslankyní Dumy RF. Bylo by zajímavé, jak by dnes dopadla referenda na Donbase a Krymu.

      Vymazat
    18. J.J. 12:33- trochu jste se odkryl. Vy jste součástí skupiny? Nemám nic proti tomu, sám jsem jen tim hendikepovaný sólista. Že by Milan měl pravdu?

      Ještě jsem si neprohlédl posty ale již teď nesouhlasím. Skutečný fašizmus je na Ukrajině, paradoxně vedený lidmi etnika, které na něj doplatily. Náhoda, nebo záměr?

      Vymazat
    19. K Oděse, rád si zazpívám o ní písničku (pamflet?) na rodinných srazech, je zpěvná a možná vyjadřuje více v textu její status.

      Vymazat
    20. Jaké skupiny, pane Povolný?

      Abych vás nenechal tápat o mých názorech, tak nacisty najdeme i u nás a jsou i v Rusku. Jejich řádění jsme mohli vidět hlavně roku 2014 na Ukrajině. Ale jen Ukrajina a Pobaltí z nich udělali legální hrdiny. Nacismus se mi hnusí už ze samé podstaty a to zcela určitě nejsem multikulturalista dle bludných představ eurošílenců.

      Nevím, proč má Purgin tak ostré názory, když velice dobře věděl do čeho leze. Někteří čekali vstup do RF, nedočkali se a přišlo rozčarování.

      Vymazat
    21. J.J.
      Ovšem, ty víš dobře kolik lidí se vystěhovalo z Krymu a dnes pracuje na stavbách po Evropě. To jsem nějak zapomněl podotknout v předchozím příspěvku. No předpokládal jsem, že je to jasné.Jako porovnání s tou Ukrajinou.

      Vymazat
    22. J,J, jen jsem si nepozorným čtením převedl "kolegy" do množného čísla, omlouvám se.

      Vymazat
    23. V porovnání s Ukrajinou nevím o nikom, kdo by přišel makat k nám z Krymu. Možná ti, kteří se tehdy odstěhovali. Spíš opak je pravdou. Na Krym se lidé dost často stěhují (většinou z Ruska) a jsou ochotni žít pod sankcemi, které dodržují i některé ruské korporace obchodující na Západě. Krym je přece krásný.

      Podle diskusí ovšem místní tohle moc rádi nevidí. Ale jak jsem pochopil, tak masivní exodus jako na Ukrajině to není. Je ovšem otázkou, jak by to bylo v případě bezvízového styku s EU, který má Ukrajina. Mám dojem, že v tomto případě by pořád nadávali, ale neodjeli. Oni neodjedou ani jinam v rámci černomořského pobřeží, nežto za hranice. Když máte privát na JBK, asi byste taky neodjel.

      I tak nevím, co pořád řešíte? Vždyť to jsou jen video blogy, které je dobré shlédnout a já jsem to jen postnul. Mně třeba zajímali, čo si myslí v Kyjevě a Charkově. Anketa byla dělaná objektivně a účastnilo se jen pár lidí. Když nechcete, nechte tak. K JiHovi dole jsem dal videjko o krásné Jaltě a raději už žádná další videa dávat nebudu.

      Vymazat
    24. Pane Povolný, až teď jsem to s tou skupinou pochopil :)

      Vymazat
    25. PS. Denis Kazansky je jen částečka skládanky. Zájem o něj ze strany Knihovny VH a známé neziskovky nebudí ve mně důvěru.

      Vymazat
    26. Vejvrtko J.J., bacha s tou manipulací!
      Odkopáváš se!

      Vymazat
  4. Dát se dohromady s amerikou, je sebevražda! Brzy poznáme. Zlo rozsévají po celém světě, zločinci už 200 let! Cucají svět jak štěnice!

    OdpovědětVymazat
  5. JJ lže jako svině a jako když Aktuálně, Respekt a Reflex tiskne. A je to taky svině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám z těch anket, mě to taky nepříjemně překvapilo. Ale jak jsem napsal, jednalo se jen o pár respondentů, ne o celý Krym. Nejhorší byl ten zuřivec, ale i když to byli hodně kritické, vše probíhalo v klidu. Jen ten dátum nikomu nič neříkal... hodně divné.

      Ale nemějte strach, Krym volil Putina, takže až tak kritické to tam snad nebude a proč by si nezanadávali.

      Vymazat
  6. Stačí se dívat na ukrajinské weby. Drtivá většina je proti válce mají svého prezidenta za šaška. Aktuálně - právě nyní se smějí, že jel do Paříže a tam řekl následovné: "my chceme do NATO a EU ihned! Jinak obnovíme vlastnictví jaderného potenciálu. Ale momentálně na něj nemáme peníze. Napřed nám na něj dejte peníze. My si za ně jaderné zbraně koupíme a vy nás budete muset do těch struktur vzít!" Jak Macron, tak Merkelová odpověděli, že jsou znepokojeni, nebo dokonce velmi znepokojeni, a poslali ho zase domů. Úplně stejně, jako před půl rokem arménského Pašinjana. Ten trouba ještě řekne novinářům, že se Paříž nechce přátelit s Kyjevem tak, jak by si Ukrajina přála. Proč tomu kašparovi někdo neřekne, že jednou z hlavních podmínek vstupu do NATO je vnitřní stabilita a vyřešené územní vztahy se sousedy. Ukrajina nesplňuje ani jedno. USA NATO potřebují, aby válčili Ukrajinci s Rusy. Případně východoevropský plebs. Za svoji hranici stále považují Odru, Nisu a Český les. To na východ je nárazníkové pásmo. Případné bojiště. Šojgu sdělil, že na jihozápadním směru (hranice s Ukrajinou, jsou rozvinuty dvě armády a tři výsadková úderná uskupení. Někdo promptně spočítal, že se jedná o cca 200 - 250 tisíc vojáků. Plně vyzbrojených, vycvičených a odhodlaných. Troufnu si tvrdit, že velitelé mají podrobné mapy s přesnou dislokací a složením nepřátelských oddílů a každý voják ví přesně co má dělat. Neboť neustále cvičí. Výzvy Bidena, Macrona, Merkelové ke stažení ruských vojsk jsou pouze marketingové tahy. Všichni vědí, že Rusové nejsou prosťáčci aby je poslechli. Alespoň že Macron a Merkelová tomu šaškovi řekli ať neblbne a vyjednává. Pitomý Biden papouškuje nápovědu svých "poradců" a navádí Zelenského k napadení Donbasu. I když ví, jak to dopadne. A slibuje pomoc a nehynoucí spojenectví. Tyto sliby měli svého času i jiní. Třeba Saddám, Kaddáfí, Ortega,... A kde je jim konec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Danny
      malucko se pletes v tve posledni vete kde rikas:

      "Tyto sliby měli svého času i jiní. Třeba Saddám, Kaddáfí, Ortega,... A kde je jim konec?"

      je videt ze vis hovno o historii valek (nedavno) na Strednim Vychode,,, kratce te pocim, Saddam bejval kamarad s USA az do 2001 nebo kolem, kdy po zniceni dvojcat v NY mladej Bush aby neco udelal tak dokoncil co jeho tata zacal a zlikvidoval Irak, a to naprosto bezduvodne, aby odvedl povedomi proc spadly dvojcata,

      Kaddafi ci Lybie byla zlikvidovana kvuli tomu ze chtela zmenit financni usporadani.

      O Ortegovi je to trosku jinak nebudu to komentovat.

      treti stat na zlikvidovani byla Syrie, protoze Izrael si chce nechat Golany, ale Rusaci Amikum plivli do polivcicky.

      o Ukrajine se nema cenu bavit, nic se tam nestane, muj Levantskej bratranec Zelenina i kdyz keca, ma preci jen pud sebezachovy, takze klidek, a misto paniky si precti historii co se stalo na Strednim vychode dejme tomu od 1980. Pak nebudes placat pitomosti

      Vymazat
    3. Pro Basos: takže jste potvrdil, že jsem měl pravdu, když jsem říkal, že sliby o nehynoucím přátelství USA (a Západu) měli mnou jmenovaní a jsou po smrti. Vy jste pouze podrobněji popsal důvody jejich konce. Takže kde se pletu? Jo a unknow je debil. Ale to asi víte taky.

      Vymazat
    4. Basos, tak úplně bezdůvodně to s tím Irákem nebylo. Obojí bylo kvůli ropě. Ta druhá válka být nemusela, kdyby se v r.2000 nenašlo nové obří naleziště, které Husajn odmítl přenechat ropným korporacím. Kaddáfí měl opravdu tu drzost navrhnout obchod s ropou v narodních měnách. A taky se nechtěl dělit o naleziště.

      Danny, bohužel, Ukrajinci tu válku chtějí. Figuruje v tom stejný zištný zájem jako u těch, kteří to vyvolávají.

      Vymazat
  7. USA a NATO s provokacemi zašlo už přes "červenou čáru", kterou si vyznačilo Rusko tam, kam až je ochotné snášet tu jejich drzost ..
    Provokace jsou rozehrány na dvou frontách, se sfanatizovanými Ukrajinci na Dombasu a v Pobaltí s Evropskými NATO rusofobními válku nacvičujícími trpaslíky ..
    Zázrak asi nenastane, stane se co se má stát, USA odvolalo námořní provokaci v Černém moři, i jinde včas couvne ..., protože velcí se vždycky domluví, a ti malí co většinou se přidávají na špatnou stranu to odskáčí ..

    OdpovědětVymazat
  8. "Oni pocitaji, jini zase hodlaji " atd. smes statistik a nesmyslnych spekulaci o jinych a jejich zamerech.
    "Musi Evropu donutit"..
    "Sdruzeni by vyskrtlo".."A je treba ocekavat zazrak"..
    Uz jsem psal, jde o jednu a uplne jasnou vec, tedy,kdo by je zivil..
    Nejde jen o obetovani neuveritelne stupidnich idiotu.
    A co s nimi taky. /Predtim napr. Gruzie/.
    Pak Rusko, az odrazi utok fasistu/, obvini se z agrese a nebezpeci na celej svet. Navic doufaji hodit znicenou Ukrajinu Rusku na krk.
    Zatim tam USA a EU dodava spoustu ,zbrani a euro.
    Aby mohli aspon utok zacit.
    Trvanim na Minskych dohodach, a jeden telefonat do Kyjeva by postacil ,ale predstiraji Merkel a Macron, ze maji zajem na mirovem reseni a diktuji Rusku, ze nema mit obranu na svych hranicich ,protoze EU uz taky nema obranu ani hranice. Otazka je co ted EU ma.
    Setkani s Bajdenem muze skoncit podobou smlouvou jako predtim Stalina s Nemeckem.
    A Rusove tu smlouvu samozrejme "porusi"..To se uvidi.
    Mezitim uz asi 10-20 let snazive zebraji ,aby se Erdogan stal novym Dolfem v cele Evrope..A cpou do nej horem dolem i na valky ktere vede proti Syrii a predtim prepad Karabachu. Velke vyzbrojovani Turecka pokracuje.
    Zaroven si Turecko nesmi kupovat ss-400, aby taky neprezilo jako stat.Kdyz dojde k veci. Fakta hovori jasne.
    Dale jeho vsemozna podpora Ukrajiny to dosvedcuje..
    Proto je ve vedeni EU, to neskutecne zoufalstvi, zvane Jouro,Lejno a dalsich ubozacek a eunuchu.
    To ma vytvorit chaoticke vakuum/uz se tak stalo/, do ktereho Erdogan slavne vstoupi aby udelal poradek..
    To je taktika kterou stale opakuji..
    Spoji se s kazdym,zbabelci, jen kdyz poslouzi k nastrceni vlastni kuze proti vychodu.
    Predtim to byl Hitler a Wilhelm..Spojenectvi zapadu bylo potvrzeno mimo penize a prostredky ,vojaky a z Polska,asi 500 tisic, Finska 30 divizi,Chorvatska,Spanelska,Italie, Rumunska,Francie,vojaci z Ukrajiny a pobaltskych republik..atd.
    Cela divize ze Slovenska a bojoval nas Cs.armadni sbor proti prave te slovenske divizi? Vcera fasisti a za moment se hodi,zase jako nejfanatictejsi husako-dubcekovsky komunisti v CSSR na zvraceni a zniceni rezimu.A okupaci.
    NATO je jen opakovani vcerejska,ale NATO je jen atrapa Wehrmachtu..Neustale zevnitr rozleptavana treba LBGTQ,aby neprekazela k vlade globalistu,coz ma dokoncit mohutna invaze a okupace vseho schopnych a tak vhodnych "uprchliku".
    V Usa rusi ,mimo populaci,take policii a s dovozem legalnich vetrelcu. Uz maji volebni pravo.
    Jde zase o rozpad sveta do globalismu..
    Ale ten stahuje kde dnu. Za posledni 3 mesice roku 2021 pisou nekde vydaje USA cinily 3.5 trilionu ,ale prijem 1.7 trilionu.
    Co se neda natisknout je stoupajici zavislost USA na energetice. A valecne besneni ma zavest pozornost jinam,od zhorsujicich se problemu uvnitr statu za ucelem skonceni statu.
    Hyperinflace,znamena zniceni meny, ale majetky bohacum zustanou jako prostredky k upevneni moci.
    Jde zrejme o zavod s casem udrzeni co nejdele nynejsiho stavu..A soucasne ovladnout svet,ale pomoci pomocniku.
    A take hladem ,bidou a nemocemi.
    Kazdej pise a mluvi co bajden je a dela..Pritom zdaleka nejdulezitejsi, kdy zrejme ma pripravit situaci /zvysenym chaosem a zrusenim hranic, mimo zhrouceni jeste vice ekonomiky/ na zakladni zmeny a nastup pro nekoho kdo jiz brzy prijde po nem.
    Tedy obdobne situace jako v 1917,nebo 1933.
    Kazdej vidi,ze ani nemuze vydrzet douho.
    Jina reseni a vyvoje jsou tezko mozna ocekavat..

    OdpovědětVymazat
  9. Dostojevsky videl a vedel, predvidal a varoval ,pred tim, co prichazi..Ale ani to zrejme nikdy nestaci.
    Vedel s presvedcenim, jakoby byl sam jednim z tech jeho neuveritelnych Besu..
    Veci se musi asi dostat az na "ostri noze" a potom prijde to napriklad "Stalingradske" rozreseni..
    A celej svet pak pomahal pro zmenu SSSR i nacistum zaroven.
    Co vam nikdo nikdy nepovi..
    Nebo nenapadne a zazracne odrazeni germanu pred Parizi v 1914. Kdy zacalo veleni germanu posilat z niceho nic, cele armadni sbory do Ruska !!!
    Kdy politici zabranili nekolikrat predcasnym konfliktum, kdyz svet nebyl jeste dostatecne a poradne vyzbrojen na poradny lidska jatka. Pomniky padlym vsude.
    Jsou mista ,kde je vyjmenovanych padlych vice,nez obyvatel..A miliony hrobu..Pozor na ne.
    Zapadni politici vytvori pohotove situaci a
    generalove na obou stranach ,ovsem jsou vzdy pripraveni.
    Mimo to silnejsi a pozdeji vitezne aliance,jsou vzdy,pres desetileti hrozby svetoveho konfliktu nejak !! nedostatecne vyzbrojeni./Na dukaz jejich mirumilovnosti,na rozdil od velkych vyzbrojeni valecnych /ale az potom/,zlocincu!!!/.
    Nejdrive se jim pomaha smlouvami a vsemoznou pomoci..
    Vyvoj zbrani se take "chytre" zadrzuje,aby vedeni valek za ucelem toho nejhorsiho, aby lidske ztraty ,skody a trvani valek,niceni vseho byly co,nejhorsi,nejtragictejsi..
    Dobrej priklad jsou italove, kteri zase menili /1915/nepritele jako ponozky.
    Aby byla udrzovana ta nerozhodna rovnovaha a valka neskoncila predcasne brzy..
    A zisky se pak hromadi jedna radost..aby bylo na dalsi valky a dalsi bohatstvi rostla az do nebe, nebo vlastne do pekla k tem Besum..
    Potom se udela za velkeho divadelniho ramusu ta Dohoda jako v 1921,nebo v Postupimi,aby se potom v tichosti a postupne pomahalo za kulisami germanum a dalsim ochotnym,pro dalsi valky, kdyz se tak idioti v Nemecku tak dobre osvedcili, k dalsimu pouziti..
    A dalsi krok k totalnimu ovladnuti sveta..
    Jde nyni zatim a predevsim o rozvrat Ruska, vsemi prostredky a potom zuctovani s Cinou.
    Nic noveho ve svete globalistu ,ktery vladl uz pred 1914..
    Vlastne zase tech samych, Besu..

    OdpovědětVymazat
  10. Co nas zase ceka a nemine. /Pro uplnost/.
    Takze "vina" za vitezstvi se svalila na vyroby tanku az v 1917 a s prichodem /ten fofr/, americko kanadskych armad.1918.
    To uz bylo rozhodnuto kdy a jak valka skonci..
    Jak Japonsko v 1933 a Nemecko v isolaci,pak nemeli hospodarskou zakladnu,ani moznost a nemohli ani valku, natoz viteznou planovat. Strujce konfliktu,japonskej admiral studoval dlouho v USA.
    Aspon,ze USA vedeli o vsem pres ty tajny nerozlustitelny sifry..Ale zase vhodne "nevedeli nic kdyz prislo na P.H.
    Mezitim u britu a tak i spojencu 1915,nedostatek ve vyrobe materialu ,nevyzbrojeni Ruska, poslouzily na prodluzovani valky. A nepricetne litosti, nad zavrazdenim cara a jeho rodinu trvajicimu dodnes a snad nikdy neskonci ty hlasite,neustale usedave place..
    Tolik vhodne na pomoc,kdyz neni o cem psat a to je do dnes a bude porad. Predtim se hodilo,aby bolsevik byl jo a za kazdou cenu,ten nejhroznejsi a straslivej nepritel !!!
    Dneska je to a ve sjednocene shode,zase pro zmenu zase...
    Zacatkem vseho byly prej "neshody" v kolektivu jedne germanske rodiny /se prej pohadali/,ktera vladla vsem nejmocnejsim statum v Evrope.
    A hodilo se vsechno "chytre" na srby. Furt dokola.
    Mimo Francii, kde porad hrozily ty revoluce,tak co s nima a dvakrat.Tak se skonci s tema revolucem a franzouzema,rovnou a najednou.
    Potom treba zavrazdeni srbskeho krale a min.predsedy /zase,pro uplnost ta Francie a srbove/ v 1934.
    Valka 1914 se prodluzovala, aby se znicila generace 16-40 letych a take, aby doslo na ozebraceni a brzky konec tech za frontou starych ,zen a deti,lidi a pracujicich co jedli travu a kuru se stromu atd. a pro uplnou uplnost, take rozsirenim "Chripky Spanelske",kdy Spanelsko nebylo ve valce a zadnej spanel do valecnych statu Evropy ani nesmel, ale chripku presto hojne siril..
    Obrovske a vselijakych spravne vyucovacich skol a universit a inteligentu rozmnozeni v celem svete a nasledky, o tom v te "informacni", a zase dalsi revoluci shora,snad priste.

    OdpovědětVymazat
  11. Zelenskij prohlásil, že NS2 je součástí války a že použije všechny prostředky, aby tuto invazi zastavil.

    OdpovědětVymazat
  12. Doporučuji poslechnout si rozhovor Ištěnka na stránkách ukrajina.ru
    https://www.youtube.com/watch?v=49GBKm0a-JE
    Otázky klade sympatická dívka, které se Iščenko do očí nepodívá, dívá se stranou. Ukrajině předvídá antiruskou budoucnost a funkci bastionu proti Rusku. Nechali si zničit ekonomiku a lidé odtud utíkají, aby se uživili.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem pacifista, táta mne tak vychoval. Byl z generace, která na Majálesu měla heslo = zahoďte střelivo a pojďte na pivo =. Já jsem vyrostl v době počítačové, ale ještě vím jak voní jehličí v lese. O to nechci přijít díky pár pošukům.

    OdpovědětVymazat
  14. Kyjev podepsal dohodu MINSK 2 , kterou neplní a tam je zásadní problém!! Dohoda má 13 článků , kde se Ukrajina příkladně ve 4 článku zavázala "legislativně" začít řešit spory na Donbase!! Je to pět let a dodnes z Kyjeva "nevypadla" ani čárka a přitom se k tomu zavázali a dohodu podepsali též Německo a Francie!!! Jednou se pokusil Zelenskyj předložit návrh zákona o Donbase / šlo o volební zákon / a fašisté v parlamentě ho málem fyzicky napadli!! Takže , jak se chcete dohodnout s prolhanými podvodníky z Ukrajiny? Ale o tom se v ČT nedozvíte, ty také lžou, až se jim práší z huby a ještě si je musíme povinně platit!! A RF si přesně podle mezinárodního práva přesunuje svoje vojenské síly na svém území a tím nic neporušuje!!

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíce mne rozesmálo tvrzení, že Oděsa je výstavní síň Ukrajiny, jak nastal jakýsi J.J, který seriózně doplňuje vulgární spodinu krytou přezdívkou unknown. J.J. by nás mohl informovat, jestli z oděské pláže odtáhli už ztroskotaly tanker, na kterém probíhal černý obchod s naftou. Ruské weby bavila impotence Ukrajiny. Občas se dívám na Dizel šou, kde se mluví rusky a je natáčen pravděpodobně v Oděse. Když promluví ukrajinsky, obecenstvo se hlasitě směje. Nejvíce potlesku mají scénky, které ukazují rozklad Ukrajiny. Těžko by se smáli tomu, co bylo, ale smějí se tomu, co tam je dnes. J.J. přehlédl masovou emigraci a výjezdy za práci a ochotu přijímat podřadnou práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Incognita, měl byste se naučit psat pod vlákno.

      Odesa je největší přístav v severním černomoří a toto město navštěvuje spousta turistů. Kotví tam obří lodě, které kdysi kotvily v přístavech Krymu. Přístav byl možná také jedním z důvodů událostí 2.5.2014, kdy tam v čase převratu bojovaly jednotlivé skupiny za ovládnutí města. Přitáhnul i Saakašviliho a ten byl dokonce zvolen za gubernátora oblasti.

      Takže ano, je vystavní skříní. Má velmi dobrou občanskou vybavenost, je zrekonstruovaná, plná zeleně. Na internetu máte spoustu videí a fotek z Odesy. Je to skutečně pěkné město, které má svůj genius loci, to nelze popřít. Víc by Odesa "slušela" Rusku než Ukrajině.

      Jenže jak se píše v komentářích, jak v Odese tak i na Krymu je svojské obyvatelstvo, které je jiné než v Rusku. Předpokladám, že se podobá všem těm v oblasti černomoří a středomoří, kteří tam po generace žijí a mají svůj byznys. Podobají se víc Ukrajincům. Jak tak koukám na Odesany (i Sevastopolce), neumím si dnes představit, že by se postavili na odpor, jak to bylo za války proti Němcům.

      Vymazat
    2. Incognita má nejspíš pravdu. Už tu několikrát padlo podezření, že J.J. je obyčejný trol. Mnohá jeho tvrzení nejsou založeny na pravdě. Např. ona jím doporučovaná videa jsou ukrajinského původu a v diskuzi vystupují jen nenávistní ukrajinští nacionalisté. Kdysi za cara byla Oděsa mnoho národní a vedle Rusů tam byla početná komunita Židů, Rumunů, Řeků a Bulharů. Ukrajinci pomálu. Ruský imperiální charakter si podržela i po válce. Bez diskuze je to ruské město a ukrové museli použít hrubé násilí a vraždy, upalování, aby zastrašili místní Rusy a paralyzovali je. Na nějakou dobu se to podařilo, ale na netu je hodně fotek o protiukrajinských plakátech a letácích v ulicích města.

      Vymazat
    3. Oděsa, stejně jako jiná města, Hamburk v minulosti či Čínské enklávy jsou multikulturní města s jinými zájmy. Jde tedy o to, zda budou ovlivňovat celek nebo se začlení do celku. V malém se tak pohybuje i Praha!

      Vymazat
    4. Václave Dvořáku, jestli si myslíte, že jiný názor, než ten váš, je trolling, to vám brát nemůžu a už hodně dávno jsem měl "tu čest", že jste takové komenty nemilosrdně mazal. Každý si svobodu slova představuje jinak.

      Jenže vy jste si taktéž jako ostatní nevšimnul, že nepíšu o Rusku, ale o Krymu a nepíšu o Ukrajině, ale o Odese. Ta je, jak jste napsal, skutečně multikulturní a odlišuje se tak jako i jiné regiony v tomto prostoru. Ale právě ta multikulturalita z ní dělá unikátní místo, plus celá její historie i její poloha. Je to pěkné město.

      Bohužel výplach a cenzura způsobily to, že Odesa už není ruským městem. Bohužel ani Charkov a nepřejte si slyšet lidi ze Slavjanska, kteří věří, že Zelenskij vše zvládne bez války. Věří, že jednota s Evropou a USA zaženou Rusy nejen od hranic s Ukrajinou, ale i z Donbasu a Krymu....

      Proč se takovým názorům divíte? Vždyť to je přirozené a říká se tomu stádní myšlení. Já se občas setkávám na svk. diskusích s názory, jak Češi okradli lyxusně žijící Slováky o triliony a uvrhli v bídu, jak zavedli komunismus a zotročili atd. Přitom v porovnání průměrný Čech a průměrný Slovák vám vyjde totožná osoba.

      Dal jsem k dispozi video s Purginem, můžu dát i ta ostatní, třeba z toho Charkova nebo Slavjanska. Purgin, Václave Dvořáku, byl zakládajícím členem DLR, tedy v žádném případě nácek z Pravého Sektoru. Z Charkova to je zas kontinuální video bez přerušení, stejně jako ze Slavjanska. Možná bych měl dodat pro vyvážení ještě i z Doněcka. Ale účelem není "trolling", ale to, aby v případě konfliktu lidé chápali, že v tom tzv. ruském prostoru nejsou úplně jednotné názory, jak se tady často píše, ale podobně jako u nás, různé.

      A protože my víme, že Zelenskij mele o nutnosti války na Donbase a Krymu už skoro čtvrt roku a přesto mu Ukrajinci věří, že je to mírotvůrce, můžeme tak vidět sílu tamních médií.

      Anebo o čem bych měl dávat příspěvky ohledně situace na Ukrajině vs Rusko? Vyhrožovat Ukrajině z gauče s pivem v ruce odkudsi z Česka? Na to jsou tu jiní. Příště dám hezké videjko z krásné Jalty plné spokojených lidí, abych vám udělal radost. Jalta je taky krásná.

      Vymazat
    5. Pane Dvořáku 17. dubna 2021 13:07, co a kdo je to trol? Myslel jsem, že ten, kdo úmyslně poškozuje chod diskuze třeba falešnými argumenty, provokujícími vstupy, vulgaritou a napadáním. J.J. průkazně předvedl názorové kotrmelce, za jistých okolností je názorem mimo převažujících názorový proud, třeba i nepřesně argumentuje. Proto má být trol?
      Jistěže nelze vyloučit, že takto promyšleně, na vyšší intelektuální úrovni než primitivním, nesmyslně vulgárním, vylhaným způsobem vstupuje Indický běžec se svým doprovodem, může chtít účinnost práce stránek NR poškodit. To třeba z přesvědčení, třeba i za úplatu. Nechal bych to, bez módního známkování, na diskuzi. Ať si jsem se svými názory taky trol. JiH

      Vymazat
    6. JiH, co kdybyste se na to podíval a udělal si názor? Když už také Iščenko řekl, že 42% Ukrajinců by volilo vojenský zásah a tedy to není jen info z iDnes, kde jsem to četl o pár dní dříve, zaujalo mě to. Vyhledal jsem Iščenka. A v diskusi po Iščenkovým videem byly další odkazy. Ty jsem dal k dispozici. To je vše. Mluvili jsme o nich i s kolegou a shodli se, že to nebude tak jednobarebné, jak jsme si mysleli. Tady nejde o nějaké obviňování Ruska, protože dobře chápeme situaci, ale o celkový obrázek. Ani u nás nevíme, jak dopadnou třeba volby, jen si děláme představu.

      Vymazat
    7. J.J. není trol, ale trojský kůň; manipulátor pod vlajkou Pirátů, součást jejich páté kolony, jak zde už přes čtvrt roku opakovaně upozorňuji.

      Vymazat
    8. Nabouráváním diskuze je i uvádění lživých manipulací, byť po formální stránce se slovníkem bez hrubostí.

      Vymazat
  16. J.J.17. dubna 2021 15:57 o čem nic nevím a valně vědět nemůžu, k tomu se nevyjadřuju.
    Jedno ale vím z mnohaleté zkušenosti. Pro většinu (lidí) není život dost blažený, když si téměř denně nepolepší, když mají dojem, že nejsou obdivovaným nadprůměrem. To je nutí dovolávat se změny. Aby si polepšili. Mazaní u kormidla a mazaní co ke kormidlu tlačí, se jim s nějakou takovou změnou podbízejí. No a ti neuspokojení, ti jim všemi čtyřmi na ty, v tu chvíli neotřelé sliby, houfně skáčí. Nechápou, že není k dispozici nic víc, než to co je vytvořeno, co příroda poskytuje a problém, problém je především v tom, jak se výsledky té, jen a jen užitečné práce, rozdělují. A kolik a kdo jsou ti, kteří na té užitečné práci parazitují.
    Tenhle poznatek jsem si shrnul do neumělé věty: Nebýt blbců, zlí nic nepořídí. JiH

    OdpovědětVymazat
  17. To jste na to kápnul úplně přesně občané JIH, ti mazaní a všeho schopní využívají blbce (anebo neseznalé, anebo oblbnuté ) ,asi 80% populace , no a včíl mudruj jak z kola ven ? Oni už začali , válka o budoucnost se jmenuje COVID a kdo vyhraje ? Bude dobře, když ten co se neposere

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.