Reklama

sobota 17. dubna 2021

Zpravodajské nebo tajné služby?

Jan Schneider

17. 4. 2021
Zpravodajským službám se údajně zajídá až příčí podléhat zákonu č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, protože ho prý mohou zneužívat nepřátelé tím, že zpravodajským službám posílají dotazy. Řekl to lidovecký poslanec Jan Bartošek, v jedné osobě předseda Podvýboru pro obrannou, kybernetickou a bezpečnostní politiku a strategické koncepce ČR, člen Výboru pro bezpečnost, člen Výboru pro obranu, člen Podvýboru pro akvizice Ministerstva obrany, obchod s vojenským materiálem a inovace AČR, člen Podvýboru pro Hasičský záchranný sbor České republiky, člen Podvýboru pro Policii České republiky, obecní policii a soukromé bezpečnostní služby, člen Stálé komise pro kontrolu činnosti Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost a člen Stálé komise pro hybridní hrozby.

Vyšel zpravodajským službám vstříc návrhem, aby Vojenské zpravodajství (VZ), Bezpečnostní informační služba (BIS) a Úřad pro zahraniční styky a informace byly z povinnosti odpovídat na dotazy veřejnosti úplně nebo z velké části zproštěny. „Měli bychom své tajné služby více chránit a neumožňovat cizím mocnostem využívat zákona 106, ptát se na různé věci a vytvářet si např. skládanku o struktuře tajných služeb,“ řekl Právu.

Zpravodajci prý podle něj čelí obzvlášť sofistikovanému nebezpečí, spočívajícímu v dotazech, u nichž mají podezření, že je nenapsal zvědavý občan nebo novinář, ale cizí tajné služby nebo někdo s nekalými úmysly. A zpravodajci by podle zákona měli odpovědět, čímž se prý ocitli v pasti a poslanec Bartošek je chce chránit. Obrátil tím zákon naruby, ale stejně se to v něm nikde nedočetl, že by poslanec měl chránit zpravodajské služby, čímž prokazuje, že výčet jeho funkcí nesvědčí o slovutné odbornosti, ale o rutinním mnohoobročnictví, což je u lidovců obzvláště pikantní.

Zpravodajské služby by tak podle Bartoška neměly být též pod veřejnou, ale jen pod sněmovní kontrolou. Je sice pravda, že Sněmovna uzákonila i jistou formu kontroly zpravodajských služeb Senátem, ale nastavila jí parametry, nepostrádající černý humor (znalci ho ocení: pět právníků s prověrkou na přísně tajné), že se ten senátní kontrolní orgán doposud nepodařilo obsadit.

Bartošek arogantně zastírá neschopnost či prostou lenost zpravodajských služeb. To potvrzují odmítavé reakce skutečně odborné veřejnosti na tuto podbízivou novelizaci "stošestky", v níž nejde jen o pohrdání veřejností, ale i o snahu vysmeknout se zpod ohlávky byť několikastupňové, stejně vždy nedostatečné kontroly zpravodajských služeb. A to v době, kdy se napětí ve světě stupňuje a množí se případy, kdy se jak politici, tak i nájemní váleční štváči odvolávají na "informace zpravodajských služeb", které přitom mohou být úplně vycucané z prstu, aniž by to bylo trestně postižitelné.

Anebo jsou ty zprávy nevěrohodné. Velmi živá je vzpomínka na doslova globální fejk amerických a britských zpravodajských služeb (čest výjimkám!) před nesmyslnou agresí do Iráku v roce 2003. Přitom neexistují signály o tom, že by se zpravodajské služby a politici z této zločinné akce poučily, nebo ji jen reflektovaly. Proto jejich věrohodnost často nestojí za fajfku tabáku.

O neschopnosti se zmiňují i některé reakce politiků na tento Bartoškův návrh. Ti předpokládají alespoň základní úroveň inteligence u příslušných složek zpravodajských služeb, které by měly vědět, jak na který dotaz odpovědět, aniž by cokoliv důležitého vyzradily. Vždyť jsou vázány ochranou utajovaných informací! Cožpak Bartošek a jemu podobní nepředpokládají ani tuto základní kompetenci zpravodajských služeb?

Nadto nutno přitom podotknout, že zpravodajská služba, hodná tohoto názvu, naopak veškeré takové zvídavé dotazy vítá, protože to jsou pro ní informace, jednak o tom, jak je přijímána veřejností, tak i o případném cizím zpravodajském zájmu. Skutečná zpravodajská služba má z takových dotazů radost, protože jí poskytuje možnost protihry, a hlavně - dává jí zpětnou vazbu, že někoho zajímá, že někdo vyhodnotil, že stojí za námahu se o ní něco dozvědět. Neboť pravili Monty Pythoni, že je pouze jedna horší věc, než to, že vás někdo otravuje: když vás nikdo neotravuje.

Zákonodárci mají ale často tolik másla na hlavě, že poslední věcí, kterou si přejí, je přivábit pozornost zpravodajců. Proto nelze vyloučit, že by tento poměrně děsivý Bartoškův návrh schválili. Potom by logická nastala nutnost zpravodajské služby od veřejnosti odstřihnout úplně.

Zákonodárci by konečně zpravodajským službám měli vysvětlit, že mohou konat pouze to, co jim přikazuje zákon. A ten nezná žádné publikování výročních zpráv, jak to je doposud trpěným zvykem, byť nemá oporu v zákoně.

Zpravodajské služby by se tak měly opět stát službami tajnými, a zcela zmizet z mediální sféry. Existovat pouze pro účely, zákonem stanovené, vztahující se k zákonným adresátům. Veřejnost mezi nimi není!

Nechtějí-li se zpravodajci odhalovat veřejnosti, budiž. V každém případě by však mělo přestat jejich ovlivňování veřejného mínění zprávami, které bývají (čest výjimkám!) polopravdami, ne-li dokonce desinformacemi, anebo sprostou politickou propagandou. Nejsou totiž za ně trestněprávně odpovědní.

S publikováním zpravodajských informací pro veřejnost zákon opravdu nepočítá, a chtějí-li se zpravodajské služby stát tajnými a odstřihnout se od veřejnosti, mělo by to být učiněno důsledně.

Potom však by měla být každá mediální odvolávka na "informace, stanoviska, analýzy zpravodajských služeb" okamžitě a důsledně šetřena Národním bezpečnostním úřadem a trestněprávními orgány, protože buď by šlo o porušení ochrany utajovaných informací, anebo o nehoráznou lež.

146 komentářů :

  1. Bartošek je evidentní prozápadní fanatik, bohužel není sám co již dávno ztratil schopnost objektivity a hlavně uvědomění si, že by měl v první řadě hájit zájmy občanů této země před zájmy cizáků, falešná korektnost zaslepila mozek nejen jemu ale i mnoha dalším, kteří rozhodují o životech občanů této země, bohužel.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak k fanatikovi Bartoškovi se dnes přidali s "vyšetřeným" případem exploze skladu Vrbětice i naši ústavní činitelé, informovaní naší "národní" tajnou službou -čučkařema ..
      Jsme zase Světové jedničky, Best in kokoti ..

      Vymazat
    2. Co máme, to si zasloužíme. Necháme vládnout estébáka ovládaného CIA.

      Vymazat
    3. Přitom každý trochu informovaný ví, jak to s těmi Vrběticemi bylo, chybělo tam plno materiálu, který byl zašantročen (i v Sýrii se našel podle evidenčních údajů) ..

      Starý trik jak zahladit manko, zapálit, vyhodit do luftu, aby se nedalo nic zkontrolovat ..

      Vymazat
    4. tato zprava od hamacka a babise mela byt v rubrice "dobry vtip
      (na sobotni) den" to nezadluhuje ani comnent! jdu blit������

      Vymazat
    5. dodavam "vtip(nejen)na sobotu dodam i jeste vice "zelene"
      🤮🤮🤮🤮🤮

      Vymazat
    6. K zjištění tajných sluřeb o Vrběticích bych dodal jen jedno - buď naši zpravodajci 7 let tajili pohyb ruských agentů po malé vesničce u Slavičína (400 obyvatel), aby s tím vyšli na světlo až se to bude jednou hodit nebo jsou neschopní a pohyb diverzantů zjistili až po 7 letech. Jedno i druhé nesvědčí o tom, že by nám zpravodajci nějak prospívali. Spíše mi to připadá, jako by chtěli této zemi škodit. Premiér samozřejmě musí na oznámení BIS reagovat. Jen to vypadá podobně, jako když americký ministr Powell mával v OSN lahvičkou s údajným antraxem a tvrdil, že je to důkaz o tom, že Irák má bakteriologické a chemické zbraně. Ty se pak nenašli. Podobně tomu bylo u "atentátu" na Skripala, u "atentátu" na Navalného, u muže, který k nám vezl v kufru ricin... Vždy jsou za tím tajné informace, které nelze světu předložit a spousta "podezření". A ty výzvy, aby občané hlásili, kde viděli před 7 lety ruské agenty, to už je naprostý vrchol tuposti. BIS neměla jiné fotky, než ty, co jí dodala Británie? K neuvěření. Ale jak je vidět z diskusí na webu, spousta našich občanů vypadá, že jim v hlavě chybí mozek. Důkazem je přece to, že to řekl premiér! Trochu mi to připomíná situaci z fotbalu, kde je důkazem rasismu českého Kúdely to, že to přece slyšel jeho soupeř...

      Vymazat
    7. Toto, na správu o těch agentech v Praze, kde se setkali s bulharskou spojkou v roce bojů na Donbase si pamatuju. Psali o tom někdy v r. 2018 nebo později. Jen tehdy se to nedávalo do souvislosti s tím muničákem. Ale nutno říct, že kdybych chtěl něco na Rusáky narafičit, udělal bych to úplně stejně. Počkal bych si na vhodný čas, připravil důkazy a hurá na to. Nic není jednodušší než obvinit tajnou službu, co jezdí po světě a vraždí.

      Vymazat
    8. Dva agenti ze stopadesáti miliónové země a co všechno dokážou. Jsou to ale frajeři. Agent 007 jim může jen tiše závidět...

      Kde jsem se to proboha narodil! Co je tohle za národ!

      Vymazat
    9. rob tak jest taky se nekdy divim kde jsem se to urodil! ale na stesti vyrustal jsem usa a okoli

      Vymazat
    10. Dva Jamesové Bondové z GRU zmákli celou Evropu... Holý Úd už o tom chystá film. Super... a tu o Smolíčkovi Pacholíčkovi znáte? Nebo tu o Karkulce?! Taky dobrá, že?!

      Ve Vrběticích byl bordel, skladovali munici a zbraně, které se skladovat vrbětickým způsobem nesměly. Po letech si hoši z CIA/BIS vzpomněli, že nikdo nebyl za Vrbětice potrestán, mnoho detailů bylo utajeno, takže hop hop a je tu zlý Lidoop v rubašce, laptích a s balalajkou, co si dělá šašlik a boršč z malých neviňátek.

      A český mainstream se tváří, že tomu věří.

      Televizní polokubánka Tvarohová už není nadšena z Pussy Riot, už za nimi za naše peníze nelétá do Londýna, ale je momentálně v extázi z těch dvou chlapů z GRU. Co oni všechno zvládnou - tu rodinu Skřípalovic s novičokem, tu Vrbětice, čekám další překvapivá odhalení...

      Jde o Sputnik-V, dostavbu Dukovan, cestu Hamáčka do Moskvy, přípravu války proti Rusku... Amíkům se východní Evropa vysmekává z ruky, tak aktivizují své 5. kolony, Aspen Instituty a mnohé neziskovky, svoje poslanecké a senátorské loutky, prostituty v médiích, v BISce, na univerzitách...

      Babiše i Hamáčka drží za koule a mám e před volbami.

      Žijeme v překrásném světě. Ty svině chystají válku!

      Vymazat
    11. No co se divit 30 let za vše mohli komunisté a teď za vše můžou Rusové naprosto stejná propaganda co dělali fašisti. Doufám že to nezajde tak daleko.

      Vymazat
    12. Ruské MZV o vyhoštění 18 diplomatů: Praha si je dobře vědoma toho, co bude po takových tricích následovat

      „Je to nesmysl, který si vysáli z prstu. Je to jen vynalezená situace na podporu Američanů, kteří od nás nyní obdrželi tvrdou odpověď,“ řekl Vladimir Džabarov, první místopředseda Výboru pro mezinárodní záležitosti Rady federace.

      https://cz.sputniknews.com/svet/2021041713494528-ruske-mzv-o-vyhosteni-18-diplomatu-praha-si-je-dobre-vedoma-toho-co-bude-po-takovych-tricich/

      Vymazat
    13. V.Dvořák, ještě jste zapoměl na trencle Navalného. Na nich se taky našel Novičok. Tak si říkám, jak se tam asi dostal? Možná až po použití, když se Pat a Mat vloupali do hotelu, který je celý pod kamerami, vlezli k Navalnému do postele a nasypali na něj Novičok. A zas nic! Žádní 007A a 007B, ale břídilové. Možná už nějaké tajné služby mají stopu a brzo se vše dozvíme.

      Vymazat
    14. Myslel jsem si, že vláda nemá ve svých řadách sebevrahy. Takovou neověřenou slátaninu o činnosti tzv. ruských agentů před 7 lety jsem neočekával. Teď je to o tom, zda do voleb v ČR nevznikne v EU válka. Pokud ne, tak strany současné vládní koalice podstatně oslabí. Moc bych se divil, kdyby se dostaly k možnosti po volbách sestavovat novou vládu. To se týká i tzv. pravicové opozice, která doslova chrochtá při pomyšlení, že zpřetrháme veškeré vazby na Rusko. Ta lež je tak očividná, že to pochopí i nezkušení občané.

      Vymazat
    15. Bohužel, spousta absolventů našeho EU školství tomu bude bezmezně věřit.

      Vymazat
    16. V každém případě je další z tendru o Dukovany venku. Babiš to už odsouhlasil.

      Vymazat
    17. Teď už jen počkat, až nám bystrá BISka po čtvrtstoletí odhalí, že ti dva špióni mají prsty i v podvodné privatizaci, Harvardských fondech (že ten uličník Kožený je jejich spolupracovníkem?) knižním velkoobchodu, topných olejích a IPB a je to v kupě a můžem hrnanět a zvednout proti Rusku vojnu.
      Hrrrrr na ně !!!

      Vymazat
    18. Býval to vcelku slušný člověk (Bartošek z Dačic), který začínal pomocí různým potřebným, narkomanům a pod. Pak si s ním zahrál osud, vstoupil do politiky a přesně jako dle díla Mňačka "Ako chutí moc" pochopil a prozřel. Teď jedná přesně dle Desatera patolízala. Škoda, typický příklad člověka který má pozici ale k tomu nemá odpovídající morální kvality. Je to podobně jako Kalousek dobrý amatérský herec a to jenom na doplnění. Až bude mimo politiku, nejspíš prozře.

      Vymazat
  2. Jestli on ten Bartošek není o krok před panem Schneiderem. Pan Schneider je evidentně ze staré školy a proto se mylně domnívá, že zpravodajské služby mají za úkol ochraňovat Republiku. Jenže, tomu Bartoškovi asi docvaklo, že po tom co zpravodajci předvádí, je opravdu nutné to obrátit a chránit před veřejností naše zpravodajce. Ono by se také mohlo stát, že za ty "služby", občané ty chlapce vykopou až na chodník i s troubovitým Bartoškem. Jediného za koho bych se přimlouval, aby byl co nejdéle zachován, pro mladší, případně další generace, je plukovník Koudelka. To je tak zajímavý úkaz, že bych mu na dožití zřídil expozitůru v Putimi, kde by za mírný poplatek, na místním nádraží předváděl turistům, jak honil Ruské špióny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad. Ale pro Koudelku asi moc těžký. Bez přímého spojení s loutkovodiči by to asi nezvládl.

      Vymazat
    2. Tleskám pane mikkesh!!!

      Vymazat
    3. A teď by Rusko mělo zareagovat asi takto:

      Do pi.e s vaši elektrárnou v Dukovanech. Do pi.e s naší pomocí při nedostatku vakcín z USSA. Do pi.e s celým Českem... Tohle jste chtěli? Tak to máte!

      Vymazat
    4. Jak málo stačí k likvidaci všeho co má smysl. Pak nastává vláda, kde vítězí nesmysl.

      Vymazat
    5. Tak jsem jen čekal, s čím Amíci vylezou aby u nás Rusům Sputnik a Dukovany zatrhli. A je to tady. Ani to netrvalo.
      Samosebou konspirace, že.
      Ale jak jsem tak koukal na diskuzi v PL, tak v tom nejsem sám.

      Bureši, bacha! Čuk a Gek ti jdo po trenclích s tím nejjedovatějším novičokem na světě !!!

      Vymazat
    6. Nema tak zadnou cenu,aby rusove taky vyhrozovali nejakymi tvrdymi odvetami.Neco formalniho postaci..

      Vymazat
  3. Schneider velmi dobře ví, komu BIS/StB slouží. On jen na to kultibovaně poukazuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsadím nové boty, že Bureš právě zlikvidoval ANO a nepůjdou přes deset procent. A za čapí hnízdo by měl dostat alespoň 5 let kolaborant úplatnej.

      Vymazat
  4. V současném Russku je atmosféra připomínající Německo 30. let. Oddělme původní Rus (dnes Ukrajina, Bělorusko, Rusko) , vždy s jedním s, od Russi (Moskevský chanát, který ukradl identitu původnímu obyvatelstvu slovanského původu a řídí se mongolskými mocenskými schématy). Tím je logicky vysvětlena nenávist, kterou Russové po staletí cítí proti Ukrajincům, Bělorusům a Polákům. Režim dnes v zájmu zastření všech domácích nezdarů stupňuje hysterii a s pomocí aktivistů vytváří zdání jakési konečné fáze boje o russkost a velikost Moskvy. Jeden po druhém jsou již několik let zatýkání vyšší úředníci až po gubernátory a dokonce ministry, většinou končí obžalobou a odsouzením za korupci. Jsou to však ti, kdo režim před tím tvořili. Obyčejní obyvatelé jsou často zatýkání jen pro plnění plánů FSB a policie. Russká korupce je fakt, je systémová a bez ní Russové nemohou řídit nic. Je to Putinova technologie kriminál. Leningradu. Korupce je v policii, armádě, na úřadech. Mafie a korupce jsou sítě, které tvoří russkou společenskou infrastrukturu. Podobná atmosféra byla 2008, kdy v době útoku na Gruzii po Moskvě pobíhaly smečky mužů a křičely "Válka! Válka!" Kdokoliv dnes zde bude snižovat nebezpečí ruské šovinistické hysterie, bude lhát, jedno z jakého důvodu. V Rusku se k moci dostala leningradská galérka, všechny desítky let poskytované důkazy ruských novinářů nějakým dílem směřují k realitě. Brutalita a agresivita režimu tomu odpovídá. Problém je, že režim Putina nemá žádné nosné idee mimo nepřátel vůkol a souboru nacistických hesel, prakicky shodných s Hitlerovým Německem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Naopak stdente 17:12
      Nenechte se odradit, že Vás tu mají všichni za idiota a pište dál. To jak Moskva ukradla slovanům identitu je skvělé. Ještě nám prozraďte, jestli to není tajné, kdo Vám to na poradě řekl :) Nebo ten, jak jsou zatýkáni jeden po druhém ... aby se plnil plán. Ten je také boží. Nosné idee ... :) krásnej obrat. Dnes asi poradu řídil Mitrofanof a vzpomněl si na mladá léta když psal do plátku Rudý kovák, nebo jak se to jmenovalo. Pište jste tu velice užitečnej. Všichni normální hned ocení, co jsou ti havloidi za materiál.

      Vymazat
    4. 19:07 Dedo, bez si vymenit podvlikacky.

      Vymazat
    5. Unknowne, je to Rasija, ne Rusija. Etruskove si řikali Raseni. Cela Jugoška je plna toponymu a hydronimu Ras, Raš, Raška.
      Rasi, Raci, Ras, Raseni, Raki, jsou Herodotovy Tirseni(Etruskove) a Traci(Tračany).

      Chces rozebirat geopolitiku a neznas historii?
      Mussolini a Hitler jsou jen anomalie ve 2500 let dlouhem Řimskem pochodu na Evropu, tak ze se bez ucit a prestan papouskovat.

      Vymazat
    6. pro studenta 19:12
      No vidíte, když se snažíte dáte dohromady i vlastní myšlenku.

      Vymazat
    7. Unknowne, ještě jsi zapoměl dodat, že je dlouhodobým průzkumem dokázáno, že Rusové mají těžké genetické mutace, které je zcela vyřazují z lidské společnosti a Hitlerovo označení Untermenschen je v tomto případě zcela na místě. Taky jsi zapoměl dodat, že tato země musí být dekolonizována a jednotlivé časti musí být pod správou států pověřených OSN. A taky, že je nutno provést začištění právě kvůli riziku kontaminace běžné populace ruským genetickým materiálem. A hlavně že je nutno je zbavit jaderných zbraní.

      Protože i tohle jsem už mnohokrát četl nejen na sociálních sítích, ale i z vyjádření mnoha známých lidí a to ještě v 90.letech. Jedením z velkých propagátorů "dekolonizace" a demontáže ruské jaderné síly byl Otto von Habsburg. Takže se musíš víc snažit. Víc číst, protože ti evidentně chybí dostatek fantasie.

      Jo a ještě jsem četl, že Rusové zavraždili lorda Mountbattena.

      Vymazat
    8. Unknowne, to, co tady tvrdíš, může být jen výplodem choré mysli. Rusové nikdy necítili nenávist vůči bělorusům, ukrajincům či polákům. I přes postrkování Ukrajiny proti Rusku stále rusové považují ukrajince za svoje bratry. Jste zcela mimo mísu.

      Vymazat
    9. 0:26
      Není. Mimo mísu. Imbecilní humanolůza s vykastrovanými mozky přesně na toto naskočí.

      Vymazat
    10. Škoda házet perly dobytku. Ano, Rusko celi podobně jako v 30 letech nebezpečí agrese spojeného tzv. Západu plus USA. většina válek proti Rusku byla válka Evropy proti Rusku, Napoleonska válka, druhá světová a řada dalších. Na štěstí je Rusko vždy vyhrálo, porazilo Napoleona (včetně Poláků) a došlo do Paříže (teď jsou tam bistra), pak do Berlína a uvidíme kde skončí teď, pokud bude k tomu donuceno. A Česko, které za druhé světové války dodávalo válečný materiál (někde jsem cetl že 40% tanků a 6o% automobilů bylo z Bohmen und Mohren, promiňte gramatiky). Vojáky z Čech nechtěli, protože ne považovali za Švejky. Teď v době koloniálního jha jsme schopni max dodat prošlých kusů munice, pár houfnic Dana a možná tajně i nějaké "poradce". A info o super agentech GRU 007 a 008 je jenom třešničkou na dortu, majsterštyk našich hrdinskych zpravodajců. Je vidět, že pokyn k tomu přišel z hodně důležitých míst, když se zalekl i prezident. Novičku neuvěřil a teď si napravil reputaci. Nu, pomož nám Pánbůh a všichni svatí. Zřejmě jsou v Bohnicích prázdniny

      Vymazat
  5. 17:12 už jsi vylil plný kýbl špíny na Rusko ubožáku?Nebo tam ještě něco schází tupče?

    OdpovědětVymazat
  6. Unknown 17. dubna 2021 17:12 je nepochybně expertem s mnoha ověřenými zdroji a vlastní širokou a dlouhodobou zkušeností. Škoda, že nezmínil věrohodné zdroje a že, pro napříště zvýšenou pozornost, se nijak nepodepsal.
    Dojem o jeho intelektu kalí nejen obsah textu, ale i ona dvě "s" v neúplném označení státu, který dehonestuje. Ale i tak, proti Indickému běžci, je to kvalitativní skok. JiH

    OdpovědětVymazat
  7. No páni, takto dlouhý výpotek od pařáta, to tu ještě nebylo. Ne, že bych se zdržovala jeho čtením, jen by mně zajímalo odkud to opsal.

    OdpovědětVymazat
  8. Můžou zpravodajské služby nějaké zprávy někomu sdělit?

    OdpovědětVymazat
  9. No důležité je, že blbci tvého formátu mají strategii v malíku.

    OdpovědětVymazat
  10. Blbe, sleduj zprávy a zjistíš,že Admirál Kuzněcov je v docích.

    OdpovědětVymazat
  11. Česká policie uveřejnila fotky dvou ruských agentů, kteří mají výbuch na svědomí a hle, jsou to stejní kuci z GRU, co mají v Británii na svědomí Skripala.
    Tohle je síla. POKUD je tohle pravda, potom je rusák ten největší darebàk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože, ty jsi ale hlupák!

      Věříš pořád na pohádky. Docela úspěch, že ses naučil psát. Umíš si zavázat tkaničky? Fakt? No, to mě podrž!

      Vymazat
    2. Tak teď jsi Dvořáku ukázal, co jseš za ruského lizače koulí.
      Co tady chceš psát, to si myslíš, že si tohle někdo vymyslí ??? CHIIIIIIAAAA.
      Ty zapřeš veškerý ruský bordel, jseš obyčejný Zoufalec.
      Tohle Dvořáku už nijak neokecaš. Tady máš tohoto svého ruského miláčka, darebáka.

      Vymazat
    3. Proboha to se nedá číst!zase anglicani vymysleli a vyrobili ze sedm let staré událostí takové me too a navedli Babiše aby se tím zabýval a on to žere!

      Vymazat
    4. Pane Dvořáku. Ten, kdo toho idiota unknowna naučil číst a psát by se z toho měl zodpovídat. Ale šídlo v pytli neutajíš. AŤ napíše větu holou nebo se pokusí o delší text, je to vždy výplod primitiva.

      Vymazat
    5. Unku,

      ty vole prestan si z nasich spolukecalku delat curacky, a neprovokuj je.

      Mimo toho co pises, tak ti dva Putinovi Grupaci mi vcera vecer dali na chodnik lejno do kteryho sem slap'

      Vymazat
    6. Slouha Babiš-vtip dne: "Česko" je svrchovaný stát"!!!!

      Vymazat
    7. Vy si fakt myslíte, že to jsou pohádky? Že Zeman, který BIS nazval "čučkaři", by jen tak bezevšeho vyrazil 18 Rusů a vypráskal Zmejevského, s nímž měl doposud dobré kontakty? A zuřil při tom jako vzteklej pes? Kde berete tu jistotu, že se to tak nestalo, vždyť jste ten důkazový materiál neviděli. A zabránění převozu střeliva na Ukrajinu je sakra dobrý důvod. Vždyť se už během případu Salisbury psalo o tom, že tito dva byli v roce 2014 v Praze spolu s jejich spojkou, která přišla z Bulharska. Jen se nevědelo proč se tady setkali. A právě bulharská firma měla prodat Ukrajině tu munici. Ta samá spojka byla i v Salisbury.

      Vymazat
    8. Zajímavá je jen souhra "spřátelených tajných služeb" v synchronizaci vyhazovu. Chudák Hamáček, kterému nic neřekly. Zemanovi asi také, proto zuřil. Babišovi ano, neb Hamáčkovi cestu rozmlouval. Inu, je třeba Ukrajinu podpořit k akci!

      Vymazat
    9. Pane Povolný, vše je možné. Očekávám podstatně tvrší odezvu než 18 diplomatů. Myslím, že je ve hře i NS2.

      Vymazat
    10. NS2 samozřejmě bude terčem, jenže to si Adolfa nenechá sebrat.
      Obrátil bych se spíše směrem k UK. Tam to bude gradovat.

      Vymazat
    11. J.J. nad Vámi jsem váhal. Teď vás už ne, mám Vás za naivu. Ta akce byla zajisté k nějaké té příležitosti připravená. A sklapla jako past na Hamáčka. Odměnou za vyšachování Petříčka, toho, že se zmocnil ministerstva zahraničí a z té pozice, že chtěl vyrazit do Moskvy. Považte. Tak dostal přes prsty, potrefilo to i Zemana (co s tím může asi tak nadělat) a lízlo to taky Babiše.
      Naštěstí, kdo čte mezi řádky, má to spojeno s nevěrohodnou historkou smrtelným Novičokem neotrávených Skripalových a záskokem oněch agentů i tady. Přijde mi směšné, že by takový skládek stál velmoci za akci. Přijde mi, že po tolika letech se taková exploze může hodit zpravodajské hře. Kdykoli ke spuštění.
      Kolik takových a proti komu, jich do voleb ještě bude? Nějaké předvolební už pamatujeme. Pak se nedivím, že Babiš, jak ten zajíc při honu, kličkuje. Když i na něj líčí. JiH

      Vymazat
    12. JiHu, Petříček dostal informace od BIS nebo CIA? Věděl je dřív než Hamáček, prezidenta upozornilo až duo Babiš Hamáček? Něco tu smrdí ve státě, pardon protektorátě.

      Vymazat
  12. Těch Ukownů na těchto stránkách je tolik co agentů CIA v ČR, už jsem chtěl napsat v naší, ale už není dávno naše je v rukou čučkařů napojených na CIA a efbíaj a možná i na Bideta.
    On ten Bartošek je skutečně tak prolezlý nenávistí k Rusku, že nevím jak si to zodpoví před Bohem, když dnes jeden farář z Ostravy vyzýval věřící, aby se modlili za lidi, kteří šíří nenávist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tatro

      Ten cernoprdelnik zadnou nenavist k nikomu nema, ten jen papouskuje to co mu nekdo napsal, jemu nejde o tridni nenavist jako treba bejvalejm pred 68 komunistum, jemu jde jen o jeho koryto, a kdyby komousi tedy ti pravi zase prisli k veslu, klidne by nadaval zase Amikum, stejne jako kdysi pater Plojhar.. Proste je to bezpaterny zmetek, kterych je Bohuzel hafo v parlamentu

      Vymazat
  13. Tak se Andy definitivně posral.
    Sedm let stará událost ve Vrběticích, kde bylo jasné pochybení a trestný čin soukromé firmy pod dozorem ministerstva vnitra, najednou není pochybení a trestný čin.
    Je to nekalá hra ruské tajné služby.
    Tak tohle vymyslet před volbami a schválením vakcíny z Ruska, nebo možnosti tendru na dostavbu Dukovan, to je odpálená bomba. Kdo na tenhle špek od BIS skočí? Nebo je to předzvěst začátku zničující války?
    Mám dojem, že i přes chladnější počasí, nás čeká velmi horké léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, máte pravdu, definitivně se odepsal. Čím ho asi tak přitlačili k takovému nesmyslu...

      Vymazat
    2. Tak nám právě zabili Ferdinanda ... aby bylo jasno ...

      Vymazat
    3. Jste hodně k pláči vy, co popiráte ruský terorismus u nás.
      Doporučuji přehodnotit vaší bezmeznou lásku k Rusku.
      Tohle už neokecáte, nepopřete.
      Obrovská ostuda Ruska.
      Výborná práce BIS.

      Vymazat
    4. jak to vidim ja?verbetice je jen zaminka k vyhosteni 18 diplomatu po vzoru usa ktere vyhistuje 10 polaci 3! dale na rusko sankce!
      nejsou to vrbetice ale americe ritolizatice!
      putin uz reagoval 10vyhostit
      a zadne nove neprijimat!
      a cr politici zadaji tvrdsi akci
      p.pekarova ze bychom jako vypovedeli diplomaticke styky s ruskem nedejboze vyhlasili volodovi valku!

      Vymazat
    5. Dodnes jsem byl toho názoru, že Babiš je přizdisráč, ale dnes už vím, že je blbec a šiřitel poplašné zprávy.

      Vymazat



    6. VacHav17. dubna 2021 21:13

      Slouha Babiš-vtip dne: "Česko" je svrchovaný stát"!!!!
      Smazat

      Vymazat
    7. Ta "bomba" o špionech z RF je vážně silné kafe. Z toho trčí americká provokace na sto honů. Směšné po sedmi letech marného pátrání vyplodit takovou kravinu. Čučkaři potřebují vylepšit penězotok. Nejvyšší čas čučkaře provětrat. A už se těším na tu ostudu, až to nedokáží doložit. Ovčané to sežerou, ale většina občanů bude chtít pádné argumenty.

      Vymazat
    8. Záložák, neviděl jste důkazy a ani neuvidíte. Zato se možná dočkáme stanoviska p. Schneidera.

      Vymazat
    9. Dobrák, návrh na zrušení dipl.kontaktů s Ruskem tady byl už několikrát, stejně jako požadavek na konfiskaci veškerého majetku. S tím ještě nepřisli ani Poláci, ani Ukrajinci ani Litevci. Jen Amíci zabrali konzulát v Seattle. Ruský dipl.sbor se ani nestihnul pořádně sbalit.

      Vymazat
    10. ja mi jedno kolik kdo koho vyhodi! po 7 letech "uporne" prace zjistily tajne ceske sluzby ze to byli rusi!? zrovna v den kdy amici vyhodili 10 polaci 3 diplomaty??? tak cesti ritolizci trumfli vsechny s 18 kusy? amik dava opet stupidni neucinne sankce a voloda kontruje take s 10 vyhozenymi a zadne nove neprijme! a k tomu neopomeli v TV pridat ze to byli travici skripalu
      i navalneho ktery "trpi" ve vezeni a dava hladovku! aby nam po ni kluk nepribral na vaze jako madam savcenko!🤮🤮🤮🤮🤮

      Vymazat
    11. ja mi jedno kolik kdo koho vyhodi! po 7 letech "uporne" prace zjistily tajne ceske sluzby ze to byli rusi!? zrovna v den kdy amici vyhodili 10 polaci 3 diplomaty??? tak cesti ritolizci trumfli vsechny s 18 kusy? amik dava opet stupidni neucinne sankce a voloda kontruje take s 10 vyhozenymi a zadne nove neprijme! a k tomu neopomeli v TV pridat ze to byli travici skripalu
      i navalneho ktery "trpi" ve vezeni a dava hladovku! aby nam po ni kluk nepribral na vaze jako madam savcenko!🤮🤮🤮🤮🤮

      Vymazat
    12. Lubezi, je to stejně zvláštní. Já na jednom konci republiky, vy a další na druhém, a stejné "konspirativní" závěry vyvozené pouhým úsudkem ještě před tím, než s tím vylezou "dezinformační" weby. Tedy názory na základě vlastního úsudku, bez ovlivnění zvnějšku, tím chci říct. Což mě přece jen naplňuje jistou nadějí, protože jste, jak usuzuji (možná mylně), o generaci mladší než já a někteří spoludiskutující senioři.
      Tím chci říct, že vzdor všemu ještě má budoucnost této země naději.
      Že máme komu předat štafetu.

      Vymazat
    13. Bohužel už taky v důchodovém rozpoložení, sice invalidního typu ale už jo.
      Milane, zas tak málo těch co uvažují není. Já věřím v našeho ducha.

      Vymazat
  14. Místní ubozí prokremelšti zoufalci si dovolí něco takového zpochybnit a ještě se ruské verbeže zastávat.
    Tohle vám nevyjde.
    Fotky dvou darebàku z GRU, jsou stejné, jako dvou agentů z Británie co otrávili Skripalovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unku,

      fakt mas pravdu, omlouvam se ti, pred chvilkou jsem si vzpomel ze jsem je tam tenkrat asi videl....sice Marjanka rika ze jsme byli v te dobe jeste za morem, ale to vis zencky si hovno pamatujou... a fakt jsem rad ze ted ty Dukovany postavi kluci z GE. Ted by jeste meli nasi chytry kluci najit neco na Cinany, a pokud mozno na Francouze, a Dukovany a Telememelin postavej my kamosi vod nas za velkou louzi

      Vymazat
    2. Žádnej problém, Basosi. Čuk a Gek (vy jste je na těch fotočkách nepoznal? Pravda, trochu odrostli) už pro ně míchaj novičok s ricínem.

      Vymazat
  15. Existuje druh podnikání, jako je likvidace nebezpečného odpadu. Tito podnikatelé vyberou nebezpečné látky a mají technologie, jak je bezpečně zlikvidovat. Není to levná věc. Ani technologie, ani samotný proces. A tedy se na tom dá vydělat. A velké peníze vyděláte, když ten odpad vyberete, ale "zlikvidujete" ho tak, že ho někde ukryjete. Dělá se to ve velkém, kdy firmy např. nahází do moře celé lodě barelů s chemickým obsahem, nebo ten odpad zavezou na skládky v nějaké chudé zemi v rozvojovém světě, kde podplatí vládní úředníky apod. Ale i v malém. Bylo to svého času téměř denně a občas i nyní proběhne zpráva, že tu či tam za vesnicí je obrovská skládka nějaké firmy, kterou nelze kontaktovat a když se o ní začne zajímat policie, skládka "samovolně" vzplane nebo ji podpálí "neznámý žhář". Firma nemá sídlo a majitelem je bezdomovec. A přesně takto sloužily Vrbětice k "bezpečné" likvidaci munice. Areál měla pronajatý soukromá firma, která zde likvidovala prošlou armádní munici za obrovské peníze od státu. Samozřejmě nelegální cestou. protože tzv. "delaborace" (tak se té činnosti odborně říká) je náročná místo, prostředí i technologie a musí ji provádět specialisté. A proto je velice drahá. A proto se obchází vše co lze. A tak dva "odborníci" likvidovali munici u svěráku jako obvykle. Ale chybička se vloudila, a jak vám řekne každý ženista nebo pyrotechnik - chybu můžete udělat pouze jednou. To bylo i výsledkem vyšetřování, které trvalo několik let! A najednou Rusové? Proč by vyhazovali černou fabriku a navíc ještě soukromou? Proč nevyhodili armádní muničák? Nebo zásobníky PHM? nebo plynovod apod.? To by dávalo smysl. Takže čučkaří najednou objevili, že to udělali ruští diplomaté? A jako na zavolanou, před ohlášenou cestou Hamáčka do Moskvy a v době, kdy se rozhoduje o dostavbě JE v Dukovanech! A v době, kdy debilní politika nýmandů v ministerských křeslech sjednotila národ proti vládním "opatřením". A začínají probleskovat zprávy, co nás ta politika stála, stojí a že to bude nutné zaplatit a kdo to bude platit. Tomu říkám klika! jako dar z nebes! Ale věří tomu pouze někdo s IQ unknowna. Je to jasná provokace a Rusové si ji nenechají líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danny, zapomínáš na důkazy. Kdyby nebyly, proč by všichni startovali včetně Zemana? Zásoby toho skladu měla dodat jedna bulharská firma na Ukrajinu. Na Ukrajině taky vybuchlo pár skladů. Celkem bych se vsadil, že je za tím diverze.

      Vymazat
    2. Ještě bych dodal, že možná tahle informace byla známá už delší dobu, jen se čekalo na vhodný čas. Dukovany a Sputnik určitě Rusko realizovat nebude a nepochybuju o tom, že se přehidnotí dodávky paliva do JE a možná i plyn. Protože se jedná o velmi významný trestní čin, neumím si představit, že by se dokončil NS2.

      Vymazat
    3. Danny,
      urcite se pletes, nas KIKS tam ty dva rusky zabijaky sichr tenkrat videl, jak si hrali se sirkama, ale nejak na to zapomeli, a vzpomeli si na to kdyz se Hamza rozhod jet do Moskvy.... tak vidis, jeste ze si nasi kluci na to vcas zpomeli....

      Vymazat
    4. J.J. Nemám na co zapomínat. Nikdo zatím žádné důkazy nepředložil. Tvrzení není důkaz. Na Ukrajině je válka. A ve válce sklady vybuchují. Ty, které pronikly na veřejnost odpálili ožralí ukrajinští vojáci. Asi jako ty ve Vrběticích ti neumětelové, co rozmontovávali tu prošlou munici. To nebyl sklad munice. To byl sklad PROŠLÉ munice. Určené, a státem draze zaplacené odborné likvidaci. Areál měla pronajata česká firma. Majitelé se měli zodpovídat za podvody a ohrožení, ale vše se nějak zamotalo a postupně jaksi vyšumělo. A nejednou pohádka o nějaké bulharské firmě, Ukrajině, Sýrii a podobné krmení pro unknowny.

      Vymazat
    5. Danny, o Vrbětice jsem se vůbec nezajímal, takže nevím, přesně o co tam šlo. Pokud ta munice byla prošlá, proč jí chtěli Bulhaři odkoupit a prodat jak se píše v posledních zprávách? Taky se píše, že vybuchly dva sklady, které byly od sebe dostatečně vzdálené. Já bych se taky nezavdušňoval, ale velice tvrdé vyjádření dal i Zeman, který okamžitě jednal. Tohle není jeho zvykem.

      Vymazat
    6. J.J. O Vrběticích toho bylo svého času v médiích plno. NIKDY nepadlo slovo o nějaké cizině. Byly to sklady, kam firma svážela munici k odborné likvidaci. Pak se ukázalo při vyšetřování, že se vše dělalo "na koleně" a to doslova. Žádná odborná delaborace. Kladivo, šroubovák, svěrák. O nějakých Bulharech začali mluvit až dneska. Stejně tak jako o Sýrii, neo Ukrajině. A jinak obě války se nás netýkaly a netýkají. Myslím tím oficiálně. Kdyby byla pravda to co nyní tvfrdí, pak jsem se dopustili porušování mezinárodního práva, protože jsme podporovali mezinárodní terorismus. Teroristické skupiny v Sýrii spadaly a spadají pod Islámský stát a ten je na seznamu teroristických organizací. Jsem zvědav, jak se s tímto Andy vypořádá. V případu Ukrajiny se zapletl do občanské války na jedné ze stran. Pokud by chtěl dodat ukrajinské vládě zbraně a munici, nic mu nebránilo udělat to na základě mezinárodní smlouvy. Jak se to běžně dělá. Tady tvrdí, že chtěl jedné ze stan pomoci nezákonnou, pokoutní cestou. Neměl k takovému způsobu žádný důvod. je to snůška lží a to narychlo spíchnutých. Ovšem primitiv unknoown je na vrcholu blaha. Protože mu nedochází důsledky. A ty budou. Rusově neskáčou jako čertík z krabičky. počkají si a pak zacílí naprosto přesně.

      Vymazat
    7. Danny, vím, že se o tom psalo, ale já jsem to nesledoval, takže mám jen velice málo informací. Nevím, jestli se to vyšetřilo a jestli někoho obvinili. Ale pamatuju se, že někdy po roce 2018 se psalo o tom, že se ti dva ze Salisbury setkali v Praze v roce 2014 se svou bulharskou spojkou, která byla taky v Salisbury. Nějaký Sergej nevímjaký. Taky se po něm pátrá, už dávno. Vím, že se tehdy spekulovalo, co tady asi dělali, ale do souvislosti s muničákem se to nedávalo.

      Nějak se mi ale nechce věřit, že při té spoustě lidí, kteří přichází do ČR, by někdo po tolika letech dokázal odhalit setkání agentů, o nichž tehdy nevěděli, že to agenti jsou. Už i záznamy z mobilu nejsou k dispozici a silně pochybuju, že by se dopustili tak vážné chyby. Přitom se vědělo přesně kde a kdy setkali.

      Vymazat
    8. Důvody se dají vylhat, důkazy se dají vyrobit.
      Tohle, je už k pláči.

      Vymazat
    9. J.J. Od toho snad máme ty tajné služby, ne? A hned několik. Když mohli vyčenichat neexistující ricin v kufru ruského diplomata, tak by snad měli poznat existujícího špióna, ne? A takového profláklého určitě.

      Vymazat
    10. Ti dva jsou opravdu dobrou volbou. A byli tak tajní, že o nich nevěděl ani jejich prezident a tomu tajné služby přímo podléhají. Ricin prý byl pomstou v rámci ambasády. Jenže i tohle může být výmysl.

      Vymazat
    11. J.J Proboha vzpamatujte se! Rusko má pouze dva agenty, kteří se prohánějí po Evropě a tu otráví profláklého špióna, tu vyhodí do vzduchu soukromou fabriku na pošlou munici, .... A nikdo na ně nemá? Bond byl jen fikce. Pohádka pro dospělé a všichni ho tak brali. Jako děti prince Bajaju nebo ty dnešní Harryho Pottera. Takové akce jsou o něčem jiném. Skuteční agenti se nehledají fotkami v novinách i když jsou známí. Nikde. Protože ty skutečné zná jen hodně málo lidí. Na obou stranách. Ztráty se nevytrubují do světa ale škrtají v kancelářích. To je opravdu vysoká hra. To, co nám předkládají ti dva kašpaři je fraška. A hodně blbá.

      Vymazat
    12. Danny, já ale píšu, že ti dva jsou dobří kvůli tomu, že jsou mediálně známí.

      Vymazat
    13. 23:59
      Pravé jméno těch agentů je Čuk a Gek, to nevíte?
      Se budem ještě divit, co všechno zmákli!

      Vymazat
    14. J.J. 17. dubna 2021 21:40, vy jste skutečně naiva. Razantní a neprodlená reakce vlády, přesněji ministra vnitra a zahraničí (Hamáček), předsedy vlády za podpory prezidenta (Babiš, Zeman), je protitahem v situaci, která byla vůči nim nastražena. Měl byste si všimnout, že potom co byl nastraženou akcí zlikvidován ne dost tvárný Fico na Slovensku, je na řadě, přes všechno to kličkování, přecejen ne dost tvárná konstelace kolem "ANO". Když jiní jsou přítulní daleko, daleko víc. Takže co, zcela eliminovat V4, srovnat Maďarsko a v tom čím vzdoruje i Polsko. Od toho tu jsou všelijaké ty „zpravodajské hry“. K tomu se hodí s vlastní vládou i státem neloajální „tajné služby“. Vám to nedochází? JiH

      Vymazat

  16. No nevím, právě se pomocí BIS odhalilo, že ti dva ze Salisbury vyhodili do povětří sklad ve Vrběticích. Po Petrovovi a Čepigovi už pátrá Interpol. Zeman zuří vyhostí 18 diplomatů.

    Sbohem Rosatom. Babiš prohlásil, že Česko se bude ekonomicky přísně pouze na euroatlantický prostor. Takže už víme, kdo bude stavět Dukovany. Kvůli tomu neměl Hamáček do Moskvy a Sputnik se nekoupí ani tehdy, kdyby ho EMA schválila. Svůj postoj už vyjádřily některé z evropských zemí a bude se to posuzovat v rámci EU. Moc bych za to nedal, že právě tato hrozba "diverzní činnosti" RF povede k zastavení výstavby NS2.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak vy už tady o tom tady dávno diskutujete. Teď jsem si toho všimnul.

      To je zajímavé. Vyjde článek o BIS a vzápětí takovej průser.

      Vymazat
    2. No jo. Taky jsem si všiml, že ti dva ruští diverzanti jsou jaksi amerického střihu. Ale ne úplně. Týdny sice vodí za nos britské tajné služby a otráví smrtelným jedem jakéhosi vysloužilého špiona, snaží se ho dorazit, ale otráví pouze jeho kočku a kanára. A pak klidně z Británie zmizí obyčejnou linkou. Inu americké kvality nedosahují. Chuck nebo Rambo jsou prostě nedostižní. Ale ruští mládenci se snaží! Takže přijedou do České republiky a zničehož nic vyhodí do povětří muniční sklad. Ale zase to zvrtali, protože jako napotvoru s prošlou municí a v soukromých rukou. A tak zamaskují stopy, že to vyšetřovatele zavede k poctivým podnikatelům, kteří tady likvidovali munici místo zákonem stanoveného postupu pomocí šroubováku, kladiva a ve svěráku. A jsou tak nenápadní, že se pak tady klidně léta promenují pod nosem naší vždy bdělé BIS. Ti samí, jejichž fotky léta visí na každé služebně Interpolu a tedy i u nás. Ale ona je začala hledat a dala ty fotografie do novin! A je jasné, že to nemohli vymyslet sami! Ale měli 18-ti členný tým diplomatů. Také s nimi se vypořádáme. Ale co když to všechno není pravda? I s tím si poradíme. Jde pouze o podezření! A kdyby se nepotvrdilo, omluvíme se. Horší ovšem je, že policie bude muset hledat ty diverzanty a nebude mít čas, aby se věnovala obřím zlodějnám, které běžely a běží pod plachtou koronaviru. Když létají do vzduchu sklady s prošlou municí, kdo by zkoumal proč bylo utraceno 100 miliónů z anějakou polní nemocnici v Letňanech, která byla k ničemu, nebo jak to, že firma v insolvenci s jměním 1000,- Kč bez známých vlastníků dostala od ministra vnitra 262 miliónů za nepotřebné testy, kdo za kolik nakupoval a nakupuje roušky, respirátory aj.... atd. takové drobnosti jdou prostě stranou.

      Vymazat
    3. Nojo, tak par cechu chcipne navic, ale zato budeme mit reaktory ze spravnych ci zpravneho zdroje, a mozna ze nam slevi i na ty helikoptery, a mozna dostaneme i F16 ktere jsou pro nas skladovany na hrbitove letadel v Arizone... takze dobry... neeeee?

      Vymazat
    4. Pamatuju, že na Slovači taky vybuchnul sklad nebo vlastně dílna během jeho delaborace. Sklad vybuchl následně. Porušili snad všechna platná pravidla a chovali se jako někde v Ugandě. Nechtělo se mi ani věřit, že je něco podobného možné v bývalém Československu. Mám dojem, že ani tam nebyl nikdo potrestán a mrtvých bylo podstatně víc. Od firmy nedostali myslím ani cent anebo jen nějakou směšnou častku, protože se to všechno hodilo na ty dělníky. Vlastně dělnice, bylo tam hodně žen. Kdoví, možná za tím taky stáli Rusko a v noci tu munici poškodili a pak ve dne BUM! To je blbý vtip, samozřejmě.

      Vymazat
    5. 21:03
      Co se týká konkrétně Zemana, byl bych s tím jeho "zuřením" opatrnější.
      Je sice starej, ale furt ještě ne blbej a stále ještě myslí za dva rohy.
      Osobně si udělám na prezidentovu reakci názor až po jeho daších krocích a delší době.

      Vymazat
  17. Tahle lez je tak pitoma,ze pripomina Tonkinsky zaliv,ZHN v Iraku,dopadeni Bin Ladina atp.Kolik lidi to sežere?Se Sputnikem je konec.Přeruši naši blbove styky s Ruskem?Kdyz jim to Amici poruci,tak to bude natotata.Kolonie debilu jsme,horsi než v Protektorate.Bagoun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:05 moc veky bullshit z ust hamacka i babise! ale jo lidi tomu budou verit! hamacek heste pridal skripaly a "utrpeni" navalneho! savcenko taky drzela
      hladovku a pribrala na vaze😁😂

      Vymazat
    2. Již zemřelý filosof Karel Kosík:"Servilita je dědičná choroba české politiky"! Stále platí!

      Vymazat
    3. Přerušení styku - už jsou první návrhy.

      Vymazat
    4. ja pracoval cely muj zivot s prerusenym stykem ! proto mam jen úlet jedno dite!😂

      Vymazat
    5. Dobrak, jen v případě diplomatů je otázkou kdo j€b€ koho. :)

      Vymazat
  18. To byli Židi, Seppe. Vyhoň se jak u Stalingradu, přitlač.

    OdpovědětVymazat
  19. Přečti si zítřejší noviny, nejspíš bude ruskými tajnými službami zapálena budova Českého parlamentu.

    Zdeněk

    OdpovědětVymazat
  20. Operace ovladnuti Ceske rep. se nezdarila, takze ted Rusove zavrou penezovod ruzne spine v CR jako jsou SPD a KSCM.

    OdpovědětVymazat
  21. Víte, jsem normální občan. Ale to co předvádí naše vláda v poslední době je naprosto nepřípstojné pro demokracii a pro náš stát. Slovenský premier a nakonec už dnes proti demokratický DEMOBLOK naprosto demolují náš stát. Prosím buďme ČECHY,pošleme Babiše tam kam patří. Snad ho tam přijmou. To je jako s těmi příprchlíky-nikdo je nechce.

    OdpovědětVymazat
  22. Jsi blbej unhovne ? Ty nevíš ,že inteligentní Česká bezpečnost nejdříve vyšetří kdo odpovídal za Vrbětice,kdo to střežil a kdo z ODS-Lidovců v tehdejší vládě za to nese odpovědnost ? To asi byli ti přátelé ruských špionů,když je nechali tam řádit. Jen ten smysl toho všeho mi uniká.
    Munice a zbraně pokud se pamatuji prodávaly soukromé firmy,co dostaly od ministerstva na to povolení. A tak se
    později ta munice dostala všude po světě kde se zrovna válčilo. Například i do Gruzie, že ? Stát který si neuhlídá muničák není stát ale bordel.

    OdpovědětVymazat
  23. K akci Vrbětice!

    Mám to přes kopec do Lipové, tak o tom vím to podstatné.

    Ve skladech se skladovaly NZ (nehnutelné zásoby) pro případ války a to granáty, dělostřelecké náboje a raketky zem-zem druhé generace (naváděné na cíl rádiem z kufříku obsluhy.
    Sklady někdo opravdu odpálil, ale až potom, když ti dva dědci vyskladnili tisíce kusů raketek, které odvezly v noci kamiony neznámo kam. V roce 2016 se objevily tyto zbraně v rukou isiláků při útoku na RAKKA, což je zdokumentováno i na netu fotkama ovládacích kufříků s českými popisy a návody.
    Sklady vybuchly proto, aby někdo zakryl vykrádačku a při tom se zbavil svědků (nakladačů).
    Stále jsem nechápal tu clonu mlčení a tu uzávěru cest (cca 5 let), ale teď mi to dává smysl. Po židovsku (víceúčelově) posloužily Vrbětice ještě naposled (jako mrtvola údajného vraha), aby čeští fašouni mohli na příkaz páníška vyostřit situaci vůči Rusku na maximum. Nejenom, že vyhodí celý ruský konzulát, ale udělají z Ruska stát zákeřných vrahů a umožní tak navléci do uniforem vermachtu (NATO) mladé debily z ČR, SR, Polši a podobných gojských sraček (bo nenávidíme Rusy za to, že ještě nemáme na sibiři kolonie a nežijeme si jako prasata na úkor Slavjan). Fuj čehuňom a jejich jelitám! Zkuste se ukázat na Valašsku, hajzlové!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danny tvrdil, že to byla vyřazená munice. Ty tvrdíš, že se jednalo o funkční munici, dokonce rakety. Tak kdo má pravdu?

      Ale spíš si myslím, že máš pravdu ty, protože nejaké ty protitankové střely z ČR jsem viděl v Sýrii na fotkách po dobytí nějakého punktu těch umírněných teráčů, tedy financovaných Turky. Taky jsem tam viděl munici z RF, což bylo hodně zajímavé. To potvrdzuje, jak je zabíjení výnosné. Ty fotky byly z roku cca 2017, 2018. Takže buď to byli dodáno dřív anebo z jiného skladu.

      Vymazat
    2. Do toho prostoru jsme za socíku chodili na hřiby, stačilo dát strážní službě plaskačku slivovice a domluvit signál, kdyby někdo ...
      Domů jsme nosili trávnice praváků, kovářů a křemenáčů (holt zlatý socialismus).
      Trávnice je plátěná nůše na trávu v cípech svázaná šňorama. Dalo se v ní odnést cca 25-30 kg hub.

      Vymazat
    3. NZ (nepohnutelní zásoby) jsou součástí armádní logistiky důležitou zejména pro mobilizaci a proto se neskladují v soukromých skladech, ale armádních. Tedy pečlivě hlídaných. Teda ne, že by se nekradlo i tam. Ale tady šlo vysloveně o SOUKROMÉ sklady (bylo ji více a vybuchlo jich více).Původně se v nich skladovaly NZ, ale armáda už je nepotřebovala a pronajala je soukromé firmě, protože stavebně odpovídaly potřebám na tu munici, kterou tam ta firma měla likvidovat. To ostatní bude nejspíš pravda. Ale není jasné, jestli to byla státní politika pod hlavičkou soukromé firmy nebo soukromý kšeft té firmy.

      Vymazat
    4. To co popisuješ,tolik hub bylo všude,po explozi Černobylu.
      Ano, zlatý socik.

      Vymazat
    5. danny!

      Původně to byly sklady ČSLA, co se s nimi stalo po roce 1990 a jak se měnila zásoba vojenského materiálu, pochopitelně nevím, ale domnívám se, že ve skladech významný pohyb až do výbuchu nebyl, to by si místní všimli. Formální (papírové) změny v tom případě nejsou podstatné. Navíc tyto NZ byly již za horizontem jak fyzické skladovatelnosti, tak technické a morální použitelnosti (morální je terminus technikus pro úroveň znalostní a manipulační použitelnosti).

      Vymazat
    6. Ďuro, na rozdíl od mnohých zde jsem byl na vojně. Takže vím co a k čemu jsou NZ (něco jsem se u nich nastál na stráži) a co je to morální zastaralost. Ve Vrběticích napřed vybuchl jeden sklad. Byl hermeticky uzavřen a pár dnů po něm vybuchl druhý sklad. Jak je to možné, když byly hermeticky uzavřeny? Ti ruští agenti jsou jako lstiví Afghánci :))) (hláška z knihy C. Ryana "Jak jsem vyhrál válku"). Dostali se úplně všude. I do hermeticky uzavřených objektů. Je to děravé Podle mně spíchnuté horkou jehlou. Bude okolo hromada dohadů, analýz, politici, komentátoři, "novináři" i novináři popíší stohy papírů, ale k ničemu to nepovede než k "téměř jisté" pravdě. O pravdu zde nejde a nepůjde ani náhodou. Jo a někdo otrávil Bečvu. To by se s tím mohlo taky svézt.

      Vymazat
    7. Takže ty protitankové střely v Sýrii musely být funkční. A návody i zbraně vypadaly poměrně nové, nic z let před 1990.

      Rusko se v Sýrii objevilo až na podzim 2015 a významné změny na Ukrajině nastaly koncem srpna 2014. Je pravda, že ukončení bojů v Děbalcevě (a následně Minsk) přišlo až v únoru 2015 a ty sklady vybuchly pred vánoci 2014, ale žádná dodávka zbraní pro zdecimovanou ukr. armádu by už nepomohla, protože vše podstatné na Donbase se stalo do konce září 2014. Takže Ukrajina a takové riziko se skladem zastaralé munice v Česku mi přijde poněkud nelogické. Zvlášť, když na Ukrajině vesele frčel vojentorg i se zbraněmi z Ruska. Jak by se do toho skladu vůbec dostal nepozorovaně cizí člověk?

      Ďuro, ty píšeš, že až do výbuchu tam žádný významný pohyb nebyl. Ale předtím jsi psal o nějakých kamionech. Tak jak to je?

      Vymazat
    8. Teď jsem se podíval do Wikipedie na termín Vrbětice a už tam je informace o ruských diverzantech ze Salisbury. To snad ani není pravda. Wiki je odpad!

      Vymazat
    9. Spěchal jsem na NR, aby se něco dozvěděl, co mi v televizi neřeknou. Není to můj obor, takže předávám to, co vím od bývalého vojáka z povolání. Není to také nic tajného. Kdysi na nějaké konferenci večer u piva nám u stolu bývalý voják vyprávěl, jak jsme rozdělením státu přišli o dělostřelectvo. Každý, kdo má funkční armádu, má něco střeliva ve skladech. U Bratislavy byla balistická střelnice, kde se testovalo, jestli granát dolétne tam, kam má. Když nedostřelí, jde střelivo na delaboraci, kdy se prach vyjme, zhomogenizuje a střela se znovu složí a jde zase do skladu. Delaboraci zajišťoval nějaký podnik v Čechách. Nic na tom tajného není, základní informace by měl vědět každý záložák. Ten případ ve Vrběticích vypadá na podloudné manipulace s něčím nebezpečným amatéry, a proto to bouchlo. Já bych vyšetřování začal tím, že bych se snažil odhalit, kdo dal státní majetek soukromníkům ke spekulacím a neodbornému zacházení. Heslo "soukromé lepší než státní" se stalo falešným úskokem zloděje. Kdo ví, kde může střelivo z Česka zabíjet? Já být Dvořákem, tak tady všechno mažu. Možná, že tady působí udavač, který vám zatopí.

      Vymazat
    10. Milý kolego 23:51, mi jsou Rusové lhostejní. Jestli chceš naplnit svou posedlost zabíjet Slovany, zorganizuj dobrovolnické bataliony a běž bojovat na východní Ukrajinu. Oni tě tam ochotně zabijí a Česko se zbaví mentálního odpadu. Ti, co jsou SPOLU s piráty a nezávislými starosty, ti dají jízdenku na vlak a možná i výstroj a výzbroj. Nebuď chlapče zbabělec.

      Vymazat
    11. J.J.!

      Upřesním! Až do výbuchu významný pohyb nebyl. To neznamená, že nebyl žádný, natož pečlivě utajený. Ti dva dědci dělali v těch skladech co?? Hráli karty a kouřili a házeli granáty do ohýnku, aby nevyhasl??? Nevěřím na náhody ani nehody. Každopádně výbuchy ve Vrběticích říjen a prosinec 2014, takže by to dopravit na Donbas nestihli do vánoc 2014, ani do února 2015 (utajení, boje).

      Materiál byl podle mne přepraven isilákům do Sýrie, proti tankům syrské armády a zbytky se našly po dobytí Palmyry v březnu 2016, což odpovídá logistice i potřebě zastavit Asada i Rusy.

      Vymazat
    12. Zůstanou nám jen dohady, promiňte záložáci, je otázkou jak hermetické byly sklady, jak solidní byla jejich ochrana. Určitě nebyla krokem k bezpečnosti privatizace obchodu se zbraněmi. Tam bych viděl příčinu.

      Vymazat
  24. No dobrý příklad pro neschopné agenty CIA a spřátelené naší agentury ČUČKAŘU

    OdpovědětVymazat
  25. A už je to tady!

    Příprava na útok na celé ruské frontě v přímém přenosu ČT. Všichni političtí hajzlové okamžitě reagují, vypovídají ruské pracovníky ambasády a tím vytvářejí příšerný egregor vůči ovčanům. Kdejaký 40ti letý blbec, kterého jsem litoval a dal mu při matuře dostatečnou dnes bude řvát hurá na rusa. Konečně se to těm židochazarským hajzlům povedlo. Poštvat západní slovany proti Slavjanům. No za tu zradu rasy dostaneme to co si zasloužíme. Válka bohužel bude a Rusům nezbude než vymazat západní evropu a juesej z povrchu světa. Toho jsem se nechtěl nikdy dožít!! Hovnové mohou jásat, ikdyž netuší co se s nimi stane (primitivní, nenávistní satanisté).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu jsem zaregistroval požadavek na přerušení diplomatického kontaktu.

      Vymazat
    2. Armáda černých, nezaměstnaných spratků, isiláků a nájemných vrahů se při prvním úderu Rusů rozsype jako ten jejich šrot co po nocích tahali přes celou jevropeju. Zachráníš to jedině ty zmetku, ale nedej bože se mi motat před kolimátorem mé kuše, sundám tě bezpečně na 300 m (i v noci)!!

      Vymazat
  26. Čouhá z toho účelovost jako sláma z bot. Horlivost s jakou přidali Skripala je fantastická. Nebo fanatická?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou známí. Tohle se skvěle medializuje. Chtělo by to nějaký film. Já jsem v roce 2014 navrhnul scénář na "pravdivou" historii MH17, skutečnej doják, krvavý Putin... Nikomu se to nelíbilo :) Teď si vezmi ty dva, co vraždí po celé Evropě. Na ně by sám Bond nestačil, musel by zasáhnout i starý dobrý Rambo a Chuck.

      Vymazat
  27. 23:15 to se neda ani komentovat jak tam jebli skripaly po chvili i uboheho navalneho! no divim se ze jako bonus nepridali hrdinku savcenko ktera duslednou hladovkou jako navalny pribrala na vaze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle Amnesty International už není Navalný vězněm svědomí, protože jako kriminálník jim být nemůže. Bohužel si toho ještě všimnout nestihl.

      Vymazat
  28. Jediní agenti Ruska, jak signifikantní debilozní spratku!!!

    OdpovědětVymazat
  29. Budeš si muset dát další kafe anebo tlustější čáru koksu.

    OdpovědětVymazat
  30. Ani jsem to celé nedočetl, avšak zkuste, jen tak mimochodem, poslechnout toto video a zaujmout nezávislý postoj:

    https://wp.me/pbYbqw-hn1

    OdpovědětVymazat
  31. Pochopil jsem, proč nejsou nyní Dánové se svými častými referendy publikováni u nás...

    OdpovědětVymazat
  32. On je tady ještě jeden problém. A pořádný. V Bělorusku a Rusku zadrželi skupinu lidí, kteří měli za úkol odstranit prezidenta Běloruska. Přímo od Američanů. A ti lidé vypovídají. On už pohled na Ljubljanku asi udělá svoje. Někteří přiletěli z USA, vypověděli, kde dostali zbraně, kdo je instruoval atd. Měli unést děti, pokud možno obě a pak se dostat k prezidentovi. A je jasné, že úkol odstranit prezidenta může vydat pouze prezident. Nikdo jiný. Proto zřejmě Putin dosud neodpověděl Bidenovi na návrh schůzky. Proto je potřeba antiruským řevem zakrýt tyto mezinárodní zločiny. Tady jde o jasný státní terorismus, o které tak nahlas křičí naše "opozice". A co se Ukrajiny týče, tak většina webů ukazuje, že lidé za snahou nahnat je do války s Ruskem vidí zájmy USA. A Zelenský by měl problém vůbec ukočírovat armádu. Takže ani tam to nejde podle amerických not.

    OdpovědětVymazat
  33. Petříčkův Twitter:

    Zaver z dneska je jasny. Je na case utnout debaty o zapojeni Ruska do dostavby Dukovan. Bezpecnostni rizika musime brat vazne a ne cekat, az se neco stane. Stejne tak je treba jasne odmitnout ruskou hybridní válku kolem ockovani.

    Tak ano, teď už věřím, že Vrbětice odpálili ti dva. Ještě zapoměl na požadavek okamžitého zrušení kontraktu na jaderné palivo. Minimálně do Temelína. Taky mi chybí výzva k Němcům - zbavte se NS2! A ještě příslib přijetí půl milionu migrantů z problémových čtvrtí měst SRN.

    OdpovědětVymazat
  34. Jsem velice zvědav, jaké budou "neprůstřelné" důkazy předloženy ke kauze Vrbětice? Sedm let po explozi jsou najednou objeveny "útočníci" , nechce se mně věřit, je to přitažené za vlasy a ještě ve spojitosti s kauzou "Skrypal" se mně tuplem zdá těžce nevěrohodné! Dvakrát Novičok, na klice a v trenýrkách a jednou ricin, to je hodně silná káva!Možné je úplně všechno, ale tady mně to nejde dohromady!

    OdpovědětVymazat
  35. celé to strašně smrdí.Jasně že jde o Dukovany, byznys a držení linky s USA.Jestli měli Rusové důvod zlikvidovat sklad?Hypotticky- pokud měli informace, že se z něj prodávaly zbraně ukrajinským nacistům, pak asi by důvod byl- jakkoliv divoké to je. Ačkoliv, tropil se povyk, když USA zabily Iránského činitle v Iráku?Vzrušuje se naše politická špička když Izrael opakovaně provádí sabotážní akce na Irán?Vyskakují k nepříčetnosti kyž v Bělorusku Venezuele, a mnohde jinde otevřeně zasahují USA(nebo spíš deep stat) do vnitřních záležitostí? Viz Gaudio apod?A protiruská hysterie jako na zavolanou jaká náhoda ve snaze rozvrtat Bělorusko, udělat cvičení po celé západní linii hranice Ruska, harašit mu armádama před dvorkem,Dělat vymyšlené kauzy, ono i ten Covid je útokem na čÍNU- PRÝ ČÍNSKÝ VIRUS, A TAM VŠUDE STAČÍ DOMNĚNKY K TOMU ABY BYL OZNAČEN A POTRESTÁN VINÍK

    OdpovědětVymazat
  36. Tak čučkaři se konečně dočkají ocenění. Věřím jen, že Zeman jim na to neskočí. Je to zcela čirá americká provokace. Naši jsou Rusové a nikdo jiný. Jak vidět tak CIA-ci se v Praze přemnožili. A když vyhrají Piráti, tak bude nutná deratizace nejen CIA, ale i efbíaj. Nás nezlomí, my víme, že USA více jak 200 let masakrují, terorizují a destabilizují svět. Jsou to poslední záchvěvy hroutící se skořábky.

    OdpovědětVymazat
  37. 8:01
    Máš pravdu, ti RUSOVÉ jsou pouze tví a několika dalších místních pomatencu, v čele s tím největším rusomilem Dvořákem, vy jednou zkončíte špatně, šmejdi!!
    Touto prasárnou bude zase více lidí nenávidět rusáka!!
    Tatran, tobě rusák zabít fotra s matkou, tak mu ještě poděkuješ, takový zmetek proruský z tebe je !!

    OdpovědětVymazat
  38. Kačere!

    Ty kejháš jako by tě Rus držel za kejhák a chtěl jím zatočit. Rus, ale není takový debil jako ty, on ví že sračky z kačera jsou pro Lidi totálně toxické, takže ani nemá cenu kroutit krkem, natož škubat či vařit. FUJ!!!!

    OdpovědětVymazat
  39. Kačere!

    Ty kejháš jako by tě Rus držel za kejhák a chtěl jím zatočit. Rus, ale není takový debil jako ty, on ví že sračky z kačera jsou pro Lidi totálně toxické, takže ani nemá cenu kroutit krkem, natož škubat či vařit. FUJ!!!!

    OdpovědětVymazat
  40. Je možné bez problému na stránkách MV vyhledat závěrečnou zprávu k výbuchu ve Vrběticích a tam není ustanovena příčina výbuchu a teď po sedmi letech za to mohou Rusové!!! Kdo tomu může věřit?

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=www.mvcr.cz+%E2%80%BA+soubor+%E2%80%BA+souhrnna-zprava-k-situaci-ve-vrbeticich

    OdpovědětVymazat
  41. Koudelka degradoval BIS na agenturu vlivové propagandy.

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.