Reklama

středa 30. června 2021

Česká republika nikam šturmovat nepůjde

 Vidlákovy kydy
30. 6. 2021

Ve čtvrtečním  článku jsem se snažil popsat, jak vidí Evropu v Rusku. Snažil jsem se vysvětlit, že Rusko nemá přirozené hranice, ale také to, že hraniční čáry nejsou určeny nacionalistickými, ale strategickými důvody. Snažil jsem se vysvětlit, že suroviny tečou z Ruska do Evropy a ne naopak. Snažil jsem se poukázat na to, že Evropa pravidelně a systematicky oblažuje Rusko svými výpady a že to trvá už tak dlouho, že to v ruské mentalitě vyrobilo genetickou dispozici. A popsal jsem to, že z ruského hlediska je Evropa jedna hmota ve které možná rozlišují diplomaté, ale jinak z ruského hlediska jsme všichni jedna banda. 

Dnes se pokusím o hledisko České republiky jakožto země, která ještě za Masaryka aspirovala na most mezi východem a západem. Pořád ještě platí, že jsme Slované, kteří se dostali nejdál na západ a našli jsme si zemičku oplývající mlékem a strdím (ne byl to jeden velký hnusný prales uprostřed hor), která byla liduprázdná a opuštěná, takže jsme se nastěhovali tak v klidu a míru, že si nás dlouho nikdo ani nevšiml. Z nějakého důvodu jsme se v této zemičce udrželi už 1500 let. Na našich hranicích skončil vpád Maďarů, Tatarů i Turků, čili těch, co z východu přišli po nás. A také na našich hranicích skončily výpady ze západu, neb jsme kraj svízelný a odedávna nedobytný. My tu prostě byli první. Keltové už byli pryč, Germánům se tu nelíbilo... 

To nejdůležitější podle mě máme přímo v národní hymně. Zatímco jiné národy se ve své ústřední písni chystají k boji za lepší svět, za bratrství, za svobodu, my zpíváme, jak je tady krásně.  V podstatě zpíváme o tom, že z našich vod co hučí po lučinách a borů co šumí po skalinách, nikam nepůjdeme. Co máme to nám stačí a pokud jsme měli zájem o těšínské uhlí, už je vytěžené, takže se už nemáme s kým handrkovat.  My Češi chceme vlastně jedno jediné - aby všechno zůstalo tak jak je. 

Česká republika nemá vůči svým sousedům územní požadavky, nešilhá po okolních krajích jako po kořisti a i když jsme poměrně hustě osídlení, ještě se sem hodně lidí vejde. 

Nejsem si ovšem jistý, jestli to naši evropští bratři vidí stejně. Sudetská otázka je stále znovu obnovovaná příslušným landsmanšaftem a různí Hermanové tam dostávají medaile. Všichni se sice navenek tváří, že o nic nejde, že jde jen o morální aspekt dávných křivd, ale červíček hlodá. Leckdo jsme po roce 89 slyšeli na vlastní uši, že Karlovy Vary jsou německé a jednou si je naši západní kamarádi vezmou zpátky. Stejně tak nevím, jestli už Poláci dali pokoj s nároky na Těšín. Uhlí jsme jim už vytěžili, ale oni Pšonci příliš vzpomínají na dobu, kdy byl Smolensk polské město a Polsko sahalo od Černého moře po Balt.  

V této souvislosti nechápu obavy českých rusobijců, co by se jako muselo stát, aby Moskvě narostla tak dlouhá paže, že by ze strategických důvodů potřebovala naše území nebo že bychom pro Putina měli být nárazníkový stát? Rusko chce po České republice jen to, aby řádně a včas platila za ropu a plyn a aby byla vůči Rusku přátelská. Úplně postačí, pokud Česká republika nebude nástupním prostorem pro nějaký nový plán Barbarossa. My Češi toho totiž moc neušturmujeme. Zbrojní průmysl už nemáme, armádu také ne, my jsme Rusku nebezpeční jen tím, kdyby tu nějaká velmoc měla svojí základnu a na ní nějaké radary nebo raketky. 

Rusko chce po České republice jediné - abychom se nepřidávali k žádnému šturmu, abychom naše území nepropůjčovali jako základnu k útoku na východ.... prostě abychom si tu seděli, pokud možno obchodovali a nepoštekávali spoza americké nohy. 

My naopak bychom měli chtít po Rusku, aby nás nespojovalo s tou evropskou masou. Abychom pro Moskvu nebyli jen kolečko v euroatlantické mašinérii. My bychom  měli mít v Moskvě nejen plně vytížený Český dům, ale i pobočku Karlovy univerzity. Měli bychom tam mít několik gymnázií a mít stipendijní program pro ruské studenty u kterých je nebezpečí, že se dostanou do vysokých funkcí ve státní správě. 

Nepotřebujeme Rusku přikyvovat. Nepotřebujeme se opírat o to slovanské dubisko. Ale až zase dojde na nový plán Barbarossa, mě by Putin vědět, že my budeme střílet jen do vzduchu a v první vhodnou chvíli změníme stranu. A pokud by Putin myslel, že naopak tady bude mít svojí základnu, aby nějaký evrpský útok odvrátil ideálně tím, že rozvrátí Evropu, tak by mu mělo být jasné, že u nás to dělat nebude. 

Česká republika má s Ruskem obchodovat a to co nejvíc a nejexkluzívněji. Měli bychom vůči Rusku být tím stejným jako vůči Sýrii. Mít tam pořádné zastoupení a až se budou zhoršovat vztahy, tak to bude náš velvyslanec, který bude zprostředkovávat dialog jinak zavřených ambasád. 

Naše česká geopolitická výhoda je naše malost. My prostě neaspirujeme na velmoc, my nechceme kolonie, nepotřebujeme okolní území. Jsme přirození spojenci pro všechny, kteří mají důvod se velmocí bát. Poláci, kteří mají své nedobré zkušenosti s Ruskem i Německem, ti by nás měli vítat s otevřenou náručí, protože my malí nechceme jejich území pro rozběh útoku na západ nebo na východ.  Slováci to chápou - my jim nechceme vzít ani Žitný ostrov ani nic jiného. Na Rakušanech se zahojit také nechceme. 

Naše diplomacie by měla mířit právě tímto směrem. Nehrát na nějakou zakotvenost, protože v té chvíli jsme jedno kolečko v soukolí velmoci, která si hraje svoje hry a na tyhle hry každý Vašek na ledě vždycky doplatí.   Stejně nás nakonec všichni obětují, protože to udělali pokaždé když potřebovali. My přímo musíme vystupovat samostatně (a neutrálně). Česká republika by měla mít tyto pilíře zahraniční politiky: 

1. Nejsme žádný velmocenský přívěšek

2. Z kotlinky nechceme ven

3. Nikoho nepustíme do kotlinky. 

Toť vše. 

 

97 komentářů :

  1. Vidlák(autor) mě mluví z duše.Toto by mělo být základem české "politiky".Každý člověk má jiné plány,jiné touhy,ale žít svůj život je a musí být jediný cíl.Přistupovat ke všem státům a národům stejně,a požadovat od nich totéž.To,že jsme nyní kolonie západu,nesvědčí o kvalitě a zaměření vládců státu.Ti se mění čas od od času,ale výsledek by měl být stále stejný.Zájem o ostatní svět je potřeba mít-ale nic víc. Nepokoušet se v naší geografické poloze ovlivňovat okolní svět,zvláště jedněm stranit proti jiným,a dělat pupek světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale složité, když si do vedení státu pouštíme tchajvance, německé pohuňky, desperáty.

      Vymazat
    2. Jádro vidlákova i mého příspěvku je právě o tom,Nikoho nejde preventivně jmenovat,po volbách přijde jiný.To jediné máme v ruce-volbu.

      Vymazat
    3. Do vedení je volí voli(či) kteří jsou zblbí z médií. Média se tváří jako česká, ale převážně zastupují cizí zájmy. Nejhorší je situace v aktivistických médiích mylně nazývaných "veřejnoprávní". Dokud se tam situace nezmění, nezmění se nic .... a oni to vědí.

      Vymazat
    4. Přesně tak ty 3 body na konci nemají chybu neutralita by byla to nejlepší pro náš stát.

      Vymazat
    5. Dobrej článek. Jen bychom neměli pouštět k moci protinárodní lidi. Potřebujeme vlastence co udrží národní stát v našich rukou ! Chceme, aby Češi rozhodovali o Češích !!! Bohužel, pitomci na rozhodujících místech nás chtějí o náš národní stát obrat !!!

      Vymazat
  2. Reci se recujou a voda tece
    V teto dobe devastace vseho ,kdy urcuji rad a zakony perverti a sber vseho druhu jsou jiz reci zbytene .Ted je treba jen jedine ,najit vudce ala Orban ,president Brasilie Putin Erdogan ci jini Vudci ,sjednotit se mezinarodne vykopat vsechny slouhy cizich mocnosti vratit barevnou verbez tam odkud pritahla ,zrusit paskvil zvany democracie a zacit znovu s novym vedenim -velenim Tohle zvaneni frazi hesel a lzi totiz nikam nevede
    Babisteini nas nezachrani zrovna jako Ameriku nezachrani ani cupitavy senila ani Trump ktery hral jednu strunu a to vzdy strunu modrobilou ktera vzdy se kolem krku pozdeji utahla at to bylo dnes vcera a nebo jiz davno.

    OdpovědětVymazat
  3. Historie nás učí abychom nevěřili žádné velmoci nebo její spřátelené prdelce. Taky by nám mělo dojít,že nemá smyslu
    s nimi uzavírat vojenské pakty. Víme že je ti skutečně silní stejně nedodržují. Proto by bylo rozumné zříci si členství v jakýchkoliv vojenských paktech a vyhlásit že nikdy na nikoho útočit nebudeme. Tím pádem se nás velmoci
    přestanou bát a potvrdí naši neutralitu. Neutralitu by
    měli Češi potvrdit v referendu. Když to neuděláme - přijde nějaký pytlík,Petříček,Kulhánek,Lipavský atd. a zatáhnou nás do války kdekoliv na světě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:32... Věřit se nedá nikomu, každý národ kope sám za sebe, pokud je normální.
      Měli bychom také kopat za sebe, snažit se vyjít se všemi velmocemi.
      O tom je - podle mne- článek. Že máme velký sklon zarazit se do cizí řiti a ještě si tam medit.
      Naši mocní na sebe chodili žalovat do Kremlu, teď na sebe choděj žalovat do Brusele. Je to nedůstojné a je mi z nich blivno.

      Vymazat
    2. A ještě před Moskvou, Bruselem a Washingtonem se nechali fackovat z Berlína. A některým, jak bylo naznačeno, tato masáž tvářiček chybí...

      Vymazat
  4. Všichni "rozumní Čeští politici" odmítají možnost vyhlásit neutralitu stejně tak jako to udělali Švýcaři,Rakušané nebo Śvédi. To prý možné není - "buďme prý rozumní". "Nikdo by to neuznal" - všichni chtějí mít z Čechů své zbrojnoše,pod svojí kontrolou a velením ... atd.
    Soudím ,že vyhlášení,že nebudeme nikdy na nikoho útočit - a budeme neutrální , -to byla nejrozumnější věc co bychom mohli udělat. Je to naše věc ,ne prdelků co jim platí školy Sereš a cizí výzvědné služby.
    Pokud nás zase nějaká velmoc přepadne a znásilní - bude to přece její ostuda - ne naše. My jsme slušní lidé a válku ať si šmejdi strčí do řiti. K obraně vlasti by stačila domobrana. Odhodlaná domobrana uhájí své rodiny,obce i vlast. To není vojsko sloužící za žold komukoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni vedi (ti instalovani poopets) jakou udeali chybu v Abglii a i u nas primou volbou presidenta kdy se zdanlive lidu dala vule resit veci ,hahahaha .Je to vse vzdy jen pouze fraska vetsinou jsou kandidati na vsech urovnich vybrani prokadrovani a pomoci penez se nacpe "volicum" do hlavy koho ze to maji volit .Zkuste zvo;it treba Pitomio a uvidite ten tanec .Sledujte treba vyvoj v USA kdy vsichni vedi ze to byly volby ukradene neb Trump prekazel deep state tj establishmentu ktery dela valku jednu za druhou od konce druhe svetove a za kazdou cenu to vzala horda pervertu .Vse je rizeno jak je mozne ze v tak prisne verici zemi se prosadi diky smrti jednoho drgare cerne tlamy takove zmeny .Strhavani soch vypalene cele bloky cernochy, pruvody nahatych uchylu verejne propagace homosexuality jiz od materskych skol spolecne zachody ,vsude v reklamach i temer ve vsech nove natocenych stupiditach jen lidojedi a buzeranti Cerna tlama panska v podprsence tvrdi ze je zena (hlubokym hlasem) na TV Tento tyden ve sprse se produciroval trans zena a vypadl mu ptak ku zdeseni nezletilych 14 letych devcatek Hnus a moralni bid a,dekujeme holoto za toto svinstvo a uvedomte si jak vzdy dopadli tyto vase "revoluce".

      Vymazat
    2. tomasi 1. července 2021 0:50, ono to s tou neutralitou tak jednoduché není, aby stačilo ji vyhlásit. JiH

      Vymazat
    3. 5. kolona bude proti. (To máte na mysli?)

      Vymazat
    4. JiHu, stačilo by prosadit referendum s otázkou: "Jste pro to, aby se ČR stala neutrální zemí"? O výsledku nepochybuji. Podle zemí a domácích skupin, které by to neuznaly, bychom poznali nepřátele.

      Vymazat
    5. 10,37
      Čím to,že prázdný sud nejvíc duní?!

      Vymazat
    6. Protože mám ještě hodinu čas od své práce, co si začít dělat přátele myšlenky neutrality? Rakousko, Slovensko, možná i realistické Maďarsko, pobaltí Balkán? Nabyla by to správná "nárazníková" zóna proti velmocenským zájmům? Nepřidaly by se? Která naše strana na podzim zahrne "před referendum" o nezávislosti ČR zahrne do svého programu?

      Vymazat
    7. PS. Pamatuji si tichou debatu o tom i po 89. Tehdy zvítězilo, že někam musíme patřit ale co s národy, které mají přátele na obou stranách? Vždy donutit půlku silou? Jindy obráceně? Ten třetí se směje.

      Vymazat
    8. Vyhlášení neutrality není jen "domácí" záležitostí. Taky záleží na tom jak ke změně přistoupí mezinárodní organizace zda nás státy uznají asi do toho bude moci mluvit OSN atd. Budeme muset splňovat jisté podmínky. No nevím zda stačí si říci od zítřka budeme neutrální! VIP 🥴

      Vymazat
    9. VIP, domácí záležitostí to je! Jiná otázka je uznání. Jak píši výše, neuznání jen ukáže podstatu proč?

      Vymazat
    10. VIP má pravdu. Neutralita není jen domácí záležitostí. Musíme najít někoho, kdo ji bude garantovat. To zaprvé. Ale neutralita vůbec neznamená, že nemůžeme být zavlečeni do války. Země Beneluxu byly tradičně neutrální. Neutralitu jim garantovaly tehdejší mocnosti: Francie a Velký Británie. Přesto byly napadeny Německem, a hned 2x během 20-ti let (1914 a 1940). Německo ji nebylo ochotno akceptovat a mocnosti garantovat. To tyto země přivedlo do NATO. Švýcarsko si neutralitu zachovalo pouze díky svému postavení finanční mocnosti. Banky tam měly snad všechny strany konflikt. I přesto však měli Němci plán na jeho obsazení, kdyby to uznali za potřebné (Fall "Fuchs"). To samé se Švédskem (Fall "Polar Bär). Neutrální země mají velmi silné a vycvičené armády. Protože neutralita znamená, že nejste povinni přijít nikomu na pomoc, případně s ním jít do války. Ovšem znamená to také, že nikdo není povinen přijít na pomoc vám, když jste napadeni. Už jen poloha naší země a její sousedé neutralitu v podstatě vylučují. "Kdo má Čechy, má Evropu", řekl Bismarck a měl pravdu. Nevyhnuli jsme se žádným evropským konfliktům. Největší bitvy se odehrály na našem území. Jedna z rozhodujících a nejkrvavějších bitev Třicetileté války - bitva u Jankova 1645, největší Napoleonovo vítězství - Slavkov 1805, největší bitva 19. století - Hradec Králové 1866, České území bylo poslední, které drželi Němci v květnu 1945 (1,2 mil. zajatých). A mezi tím řada válek (o rakouské dědictví, Sedmiletá válka) i jednotlivých bitev např. u Záblatí 1619. u Chlumce (u Ústí nad Labem) 1813 jako součásti třicetileté války Napoleonských válek... Prostě v nějaké koalici být musíme, ať se nám to líbí nebo ne. I když nám nikdy nikdo nepomohl. Posloužili jsme jako bojiště nebo cna pro vítěze.

      Vymazat
    11. Pane Povolný a my se v něčem neshodujem? Píši: není jen(!) "domácí" ...
      a záleží na tom jak(!) ke změně přistoupí... VIP 😀

      Vymazat
    12. 12,40
      Skvěle shrnuto.Momentálně si neutralitu dovolit nemůžeme,neb jsme od hadráku loutkou v rukou jiných...a v neposlední řadě i kdyby se v referendu rozhodlo,že neutrální být chceme a někdo z venku by to posvětil(o čemž hooodně pochybuju),tak s jakou armádou bychom se chtěli případně bránit?
      S jednou jednotkou chemiků z Liberce a pár paragánama z Čáslavi?

      Vymazat
    13. Prosadit neutralitu v ČR nepůjde bez předchozí široké diskuse s veřejností a odborníky.Je třeba lidem připomenout co neutralita znamená,jaké má výhody a nevýhody. Povrchní soudy ve většině mizerných médií a ČT nestačí. Probrat by se musela obrana vlasti, změna
      nájemné armádičky určené pro mise v zahraničí na domobranu i politické důsledky. ČR by jednala vždy sama za sebe a s každým - v zájmu ekonomických výhod
      a zachování míru. ČR by se mohla chovat přibližně
      jako Rakousko. Čeho se nejvíce obávám ? Že by nám
      neutralitu kazily sousední velmoci,které už vlastní
      cca 80% majetku státu a velký problém by byl nedostatek konzervativních ,slušných a vzdělaných
      politiků co by nás vedli. Ta havěť z "Plzeňské právnické atd." a všelijakých zahraničních universitních kursů pro prdelky z bývalých východních zemí nemůže zastupovat slušné Čechy. Neutralita možná je - pokud ji lidé budou chtít a budou jí věřit.


      Vymazat
    14. Danny, nepsal jsem, že nám neutralita zabezpečí bezpečnost. Mohla by nám ale dát volnější prostor v politickém rozhodování a omezila by naše boje v cizích válkách. V tom se snad zde všichni shodneme.

      Vymazat
    15. PS. Když budeme v EU a nikoliv i v NATO, napadnou nás vojensky nebo jim bude stačit vliv hospodářský?

      Vymazat
    16. Určitě pane Povolný. Ale to můžeme i nyní. Stačí využít čl. č. 5 Atlantické charty tak, jak je napsán a ne tak, jak nám jej předkládají naše "vyvážená" média. Tam je uvedeno, mj. že každý člen NATO se rozhodně samostatně, dle svého uvážení jaký postup při pomoci vybere. Vojenský zásah tam je tam uveden velmi vágně, jako "včetně vojenského zásahu". Tedy v žádném případě to neznamená, že jsou naši spojenci povinni jít za nás bojovat a umírat. Tak si ho totiž vyloží naši "spojenci", kdyby na tu opravdovou pomoc došlo. Zkušenost by tu už byla: ...máme kopat zákopy a zkoušet plynové masky kvůli zemi, o které nic nevíme?" To jsou slova N. Chamberlaina z doby Sudetské krize, kdy nám Británie byla povinna (spolu s Francií) přijít na pomoc, protože jí k tomu zavazovala podepsaná smlouva. Jak do dopadlo všichni víme. Tedy už ne všichni. Mladí se to už ve školách neučí, nebo je jim to vysvětleno jinak. Ale stejně tak dopadla Gruzie, Arménie a nakonec i Ukrajina. A to bylo slibů a objímání!

      Vymazat
    17. Danny a k tomu směruji. Ta neutralita by byla gestem nás dole k Rusku a protestem k politice USA, EU, ať se vybarví jestřábi.

      Vymazat
    18. Danny:
      Ještě k té zemi, o které nic nevíme...
      1. dubna 1982 se počala Argentina točit kolem Falkland (které se v Československu rázem přejmenovaly na Malvíny)..5.Dubna už se rozběhla vojenská protiakce Británie. Falklandy jsou od UK vzdáleny několik tisíc kilometrů.

      Vymazat
    19. Neutralita ,kdyz obklopeni teroristickejma psychopatama vsude?
      Mimo Ruska.
      Dobra rada nad zlato..To uz nebude potreba..

      Vymazat
  5. Co bychom , nebychom, pan autor by s mel trochu obtezovat s nejakymi priklady, jak a co delat a jak to udelat ..Kdyz.
    Navrhy jsou z oblasti nerealna..
    V dusledku obrovskych agresivnich tlaku na nas..
    Ze vsech stran. Vi vsechno a nic.
    Napr. polaci jsou jako male deti, chteji vse co vidi nejvic a zaroven i to co nevidi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pawe, kdoví jak to je s těmi tlaky. Bolšáni se vymlouvali na tlak z Kremlu a nakonec se ukázalo, že glásnosť vnímali jako osinu v řiti.
      Když řekl Gorby “ éto vaše dělo” , tak z toho byli celí špatní.
      Možná plněj domácí úkoly né na 100% , ale na 154% , aspoň v něčem.

      Vymazat
    2. Helanov 1. července 2021 4:39, “éto vaše dělo” našim komunistům neřekl "Gorby", ale A. Gromyko na jaře 1968. Glasnost věrchuška ČSSR nepociťovala ani tak jako osinu, ale především jako ztrátu hospodářské a mocenské opory.
      Spor ve věrchušce byl veden o to, zda držet vedoucí úlohu strany, nebo přistoupit na "demokratizaci". To měl, podporou nebo nepodporou nového programu KSč rozhodnout její sjezd začátkem roku 1990. Na ten, jak známo, už nedošlo a zbyli jen sirotci toho, nebo onoho přístupu. Ty dnes lze snadno jmenovat.
      Třicetiletý odstup od události už takový nadhled, když už máte potřebu věc mistrovat, umožňuje. JiH

      Vymazat
    3. Breznev pred srpnem 1968. Kdyz plan okupace byl hotov.

      Vymazat
  6. Tři jednoduché body, a bohatě to stačí. Nemám jinou touhu, než aby to zůstalo tak jak je to dneska, co nejdýl...
    Nedělám si nejmenší iluze, že se snad po podzimních volbách něco zlepší.
    Nezlepší, ale zhoršit by se mohlo, neb nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůře.
    Děkuji za článek, pan Vidlák mi vždycky spolehlivě zvedne náladu, stejně jako Ivan Hoffman na ČRo. Asi proto, ze s ním necloumají emoce, jinak nevím...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak trochu mimo, ale...

    Lisabonský soud rozhodl: pouze 0,9% z „ověřených případů“ zemřelo na COVID, což je 152, ne deklarovaných 17 000

    Podle rozhodnutí je počet ověřených úmrtí COVID-19 od ledna 2020 do dubna 2021 pouze 152, ne přibližně 17 000, jak tvrdí vládní ministerstva.
    Všichni „ostatní“ zemřeli z různých důvodů, i když jejich PCR test byl pozitivní.

    Data pocházejí ze „Sistema de Informação dos Certificados de Óbito“ (Informační systém úmrtních listů – SICO ), jediný takový systém v Portugalsku. 
    „Pokud tato čísla stejného řádu platí i pro ostatní země a není důvod předpokládat opak, pak tento mor je podvodem bezprecedentních rozměrů a byly zde spáchány zločiny proti lidskosti ve velkém měřítku.“




    pokec24.cz/nezarazene/lisabonsky-soud-rozhodl-pouze-09-z-overenych-pripadu-zemrelo-na-covid-coz-je-152-ne-deklarovanych-17-000/?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co? Umírá se "s kovidem" nebo "na kovid". Jaký je v tom rozdíl? Prostě "v době kovidu" se evidentně umírá o hodně víc.

      Vymazat
    2. 5,26
      Covid je výmysl a umírá se na něj daleko méně,než na chřipku!

      Vymazat
    3. Moje babička umřela s rakovinou. Oni vlastně všichni co mají rakovinu tak přímo na ni neumírají. Zastaví se jim srdce a to je konec... Jedině srdeční zástava je příčina všech úmrtí...VIP 🥴

      Vymazat
    4. 8,20
      VIP
      Podle těch pseudolékařů v čele s Kubkem,Hořejším,Flegrem,Mdarem a spol.umřela Vaše babička na COVI....nanic jiného se tady totiž neumírá,to nevíte!
      Že se ovšem nepitvalo,že nemají v ruce žádné RELEVATNÍ ARGUMENTY A DATA JE VĚC VEDLEJŠÍ,NO NI?

      Vymazat
    5. Už druhý rok není žádná chřipková epidemie. Asi proto, že dodržujeme protikovidová opatření a chřipka si ani neškrtne. Zpochybňování kovidové epidemie je hloupost.

      Vymazat
    6. 9,07
      Blbost na N-tou!
      Chřipka sama od sebe nezmizí,očkování bylo ve valné většině k ničemu,jen teď máme psaudopandemii Covidu a je ZÁKAZ komplikovat to něčím jiným....chřipkou,tuberou,zarděnkama,cukrovkou HIV atd.KOMPLIKOVAT!

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 10,03
      Flégr,dej si bach na tlamu,už minule jich viselo v luftě nepočítaně!!!!!
      Statistika mrvých na tu pseodonemoc je vyší v promilech,takže ti tvoji mohli klidně umřít na něco úplně jinýho,než na covid!Verstehen,dumkopf?!
      A doufám,že seš očkovanej a nejmíň 10x!

      Vymazat
    9. 10,29
      Nech se očkovat obden,Vygume!

      Vymazat
    10. milane 1. července 2021 5:08 a nakonec i Ave já (a vám podobní) odkazujete se na zdroje, kterým dílem ani nerozumíte, nebo jsou ze své podstaty nesmyslné. Zřejmě teď budete nuceni tvrdit, že nepopiratelně zvýšená úmrtnost je důsledkem karanténních opatření. Když už málem tvrdíte, že diagnóza Covid 19 a virus Sars Cov 2 neexistuje a naproti tomu uznáváte živě mutující virus klasické chřipky i jím nesenou úmrtnost. Řekl bych, že "do huby si nevidíte". Až jste trapní. JiH

      Vymazat
    11. Proto musí zůstat vakcinace dobrovolná a mezi hraniční styk v rukou států, nikoliv EU. Povolování vakcín a léků svěřit světové zdravotní organizaci, myslím že existuje.

      Kovid má i dobrou stránku, neztížil volný pohyb ilegálů v prostoru EU?

      Vymazat
    12. 5:29

      Stejně evidentní začíná být, že např. v nejproočkovanějším státě Evropy - Británii - je čtyřnásobně větší úmrtnost "na covid delta" ve skupině naočkovaných oběma dávkami oproti vůbec neočkovaným.

      Nebo jinak. V Indii jsou naočkovaná všehovšudy dvě procenta obyvatel. Když tam propukla "pandemie" s deltou, nasadila vláda Ivermektin, "pandemii" tím srazila o osmdesát procent a během MĚSÍCE !!! bylo po pandimii.
      Tolik k otázce rozdílu a k tomu, co je, a co není, evidentní.

      9:07

      Tvrdím, že PANDEMIE covid NEEXISTUJE (ačkoli nemoc zvaná covid jako taková exituje, to aby bylo jasno) item tvrdím, že tzv. pandemie nenaplňuje ani znaky epidemie, item ZCELA A NAPROSTO ZPOCHYBŇUJI uměle vyvolanou a stejně tak uměle udržovanou tzv. pandemii jako grandiózni mnohoúčelovou manipulaci a je mi úplně a dokonale šumafuk, jsem-li proto řazen mezi hlupáky.

      Smutné na tom je, že o tom, kdo je, či není hlupák, rozhodne až budoucnost, kdy už také může být, v případě že současní hlupáci - mezi něž se hlásím - budou mít pravdu, pro současné moudré a jejich potomky příliš pozdě.

      JiHu
      opět podsouváte a opět jste osobní?
      V tom případě mi za jinou, než tuto reakci nestojíte: Polibte mi...
      Ušetřím vám čas - aj já vám.
      Jako by se stalo, JiHu, jako by se stalo...

      Vymazat
    13. Milane ze Zahrady Čech, konstatuji, že máte potíž s porozuměním psanému textu a netušíte, jaké jsou náležitosti řádně zpracované statistiky, aby z ní bylo možné vyvozovat k něčemu platné závěry. Také to je problém Vašich a pana Ave já k Covidu 19 vedených tvrzení. Vím, že delší věty jsou obtížnější na pochopení, ale co bych se s tím mazal, stejně je to jako hrách na zeď házený. Abych od vás alespoň něco převzal. Když Vy mou argumentaci, ovšem neplatně, opisujete. JiH

      Vymazat
    14. 2,11
      Okuje se oslabeným virem,ty pseudovakcíny se směsí potratů,,E.coli,prasečí krve,protisrážlivého činidla,baria,latexové gzúmy,rtuti atd.....a v neposlední řadě FORMALDEHYDU si může nechat píchnout člověk buď pod nátlakem(kvůli práci)nebo s diagnozou F73.
      Ta vymyšlená pseudopandemie NEEXISTUJE,je jen uměle podporovaná ve všech zpávách,na netu,v televizi...a já čekám,kdy na mě vyskočí i vodovodního kohoutku.

      Vymazat
    15. 2:11

      youtube.com/watch?v=CgCN6XhAVXk

      Vymazat
  8. Na Youtube je nějaké časosběrné video o vývoji hranic v Evropě od dob raného středověku. Co je zajímavé, je stabilita českých a moravských hranic po celé zpracované období. Není mnoho takových zemí, a vůbec ne Německo, Rusko, Itálie, Francie... Nejhůř je na tom asi Polsko - neustálé přelévání z východu na západ a zpět a dlouhé období neexistence. Snad proto působí pšonci tak neukotveně, nevyrovnaně a často potřebují se nějak handrkovat se svými sousedy.

    OdpovědětVymazat
  9. To je sice hezky napsaný článek,A měl by platit pro obyčejného obyvatele. Jenžee to neplatí pro kastu politiků, kteří jsou už dopředu školeni ve správných institutech, aby pak tancovali jak páníček píská. Oni už delší dobu nekopou za zájmy těch, kteří je volili a které by měli v parlamentu zastupovat.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak bylo poznamenáno, s neutralitou to není tak jednoduché, viz. Švýcarsko - OS mají mnohem lepší výzbroj jak my - tanky
    Leopard 2, BVP CV-90. letouny F-18C atd. Nyní kupují 40 F-35A, 6 baterií PLŘS Patritot... kromě finanční náročnosti, taky potřebujete obránce (vlastence), což bych tady v kotlině viděl jako problém.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi to nelíbí, takové naivní, hlavně s tím střílením do vzduchu. Jednak to není pravda a jednak Rusové velice dobře rozlišují jednotlivé národy v EU. A dobře vědí, že EU šedivá masa je, z níž trčí jedna země plná nenávisti a ta se nazývá Česká republika. Jediná země v EU, která je schopna systematicky ničit funkční vztahy i za cenu těžkých ztrát. My přece dobře víme, že více než 80% Čechů Rusy těžce pohrdá a neváhali by s jejich úplnou fyzickou likvidací. Další takovou zemí je Ukrajina. Jenže tam je rozdíl: jednak není v EU (ani nebude) a druhak, stále to je národ, který má s Rusy tisícletou společnou historii. Navíc se prezentují jako Slované a jsou jimi. Češi Slované nejsou ani se k tomu nehlásí. Češi se hlásí k Posseltovi. Jediné, čo mě tady překvapuje, je fakt, že nejsou všichni za kolonizaci africkými migranty a že není v každém městě Parade Pride.

    .... Možná jsem to trochu zvostřil, jelikož mě čeká těžký den a spal jsem jen hodinu, ale v poslední době mám o svém národě podobné pocity. Chválabohu, solidarita v případě přírodních katastrof ještě funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle zevšeobecnění kulhá na obě nohy. Jako chvilkový pesimizmus to brát lze.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 9,53
      Rozum má své meze,ale tvoje omezenost je NEomezená!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

    5. 8:03
      Opět začínáš s manipulací šmejde?

      Více než 80%b Čechů Rusy těžce pohrdá?
      Češi Slované nejsou a ani s e k tomu nehlásí?
      Češi se hlásí k Poseltovi?

      Kdo ti dal právo používat prulár když mluvíš o sobě, šmejde?¨
      Nebo jsi opět "zapomněl", voliči a trojský koni Pirátů, cos ne ještě tak dávno zde, v NR, hlásal? Tož ti to připomenu.

      K pohrdání Čechů Rusy:

      Pod článkem NZT: "Rusko co nevidět zasadí..." z 16.12. 20

      J.J.16. prosince 2020 18:15
      Heliem úder světové ekonomice... To si snad děláte kozy, ne? Světová ekonomika stojí především na bankovních produktech a finančních službách, pak má inovativních technologiích, a samozřejmě i na těžbě surovín. Ani v jednom Rusko nevyniká, protože i ty suroviny u nich těží zahraniční firmy. Vy už prostě nevíte, co pozitivního o Rusku psát, protože i v jejich médiích se objěvují skoro zásadně negativní správy všeho druhu. Tak veľmi beriete úplnou blbosť.

      J.J.16. prosince 2020 18:37
      To se pletete. Rusko je sice velkou zemí, ale vůbec mě srovnatelnou s USA. Jejich ekonomika je na 108 místě ve světě, což je v polovině. Rusko není považováno za konkurenta světových ekonomik.

      K čemu se kdo hlásí:

      Pod článkem "Kdo napsal 4 miliony..." z 13.1.21

      J.J.13. ledna 2021 20:06
      Já Němce ze Sudet a jejich potomky považuji za právoplatné vlastníky této části Evropy. Nikdo jste se nezamyslel na tou strašlivou loupeží už za Masaryka a následnou genocidu za Beneše. Vůbec se mi nelíbí, že to není dosud potrestáno.

      J.J.14. ledna 2021 11:16
      Vy tedy schvalujete genocidu vůči národnostní menšině, která se významným a rozhodujícím způsobem podílela na rozvoji této země? To je nebezpečné, i když tomu zjevně věříte. To, že tyto vaše nebezpečné tendence neberu, označíte za trolling. Přečtěte si konečně něco o této době, treba od prof. Krystlíka a sami poznáte jaká byla skutečnost.

      J.J.14. ledna 2021 11:46
      Václave Dvořáku, jestli má mít stát postaveny své základy na potlačování základních lidských práv, lži a nemravnosti, ba dokonce genocidě, pak takový stát raději ať není. Nemůžeme zakládat svůj život na kostech a obětech někoho jiného. Já jsem humanista, označení mojí osoby za nacistu se mě dotklo.
      V tomto státě je naštěstí velké množství lidí se stejnymi názory jako mám já. Kromě prof. Krystlíka to je i dr.Halík, dr.Bělobrádek, dr. Berwid-Buquoy... a další. Co je potěšitelné, stejné názory sdílí drtivá většina mládeže. Mladým bychom lhát neměli, co myslíte?

      J.J.14. ledna 2021 16:45
      16:03 ano jsem vděčným zaměstnancem německé firmy, proto vím, o čem píšu.

      J.J.15. ledna 2021 10:21
      3:16 možná byste tu nemčinu zvládl lépe než češtinu... měli BYCHOM ... ne bysme.
      V každém případě by nemčina byla jednoznačně přínosem. A vaši noví sousede měli pravdu. Kdybyste Nemcům nic nedělali, nemuseli jste z jejich země utíkat. Oni vám ještě dali šanci, vy jim po válce ne, vy jste je zabíjeli a okradli, protože se za vás postavil bolševik. To vám přijde správné?


      Neser!

      Vymazat
    6. Milane, dobře. že jste 1. července 2021 22:26
      připomenul, co kdo tvrdil, i když za novějších souvislostí.
      Pan J.J. tedy a například tou dobou nevěděl, že "bysme" se stalo spisovným a "bychom" archaismem. Navíc se ztotožnil s tím, že menšinoví Češi v pohraničí nějak ubližovali většinovým Němcům, když ti tam měli, na rozdíl od menšinových Čechů nejen školy, ale i další kulturní a sportovní zařízení, která Čechům, včetně zaměstnání téměř vždy poskytovali pouze za cenu poněmčení. J.J. o tom se svým "morálním" pohoršením snad nevěděl nic, stejně jako o tom tenkrát nic nevěděli vnitrozemští Češi a nic neví ani současná generace. Zato já to mám z jisté části zažité. I ta němčina mi v bůhvíkolikáté generaci zůstala, a co chvíli mi poznamená slovosled.
      Od toho, abysme si vyměnili názory a informace, je tady možnost diskuze. JiH

      Vymazat
    7. 3:05

      czechtongue.cz/bychom-byste-bych-bys/

      To jen kdyby vás zase napadlo mentorovat a perlit co je spisovné a co archaismus, mudřeci.

      A jinak - co jsem říci chtěl jsem řekl a na plky a měření pinďourů nemám čas ani náladu.
      Ale dobře, že jste se milého krajana zastal. Třeba dostanete oba po medaili Karla IV., jako her Herman.

      Vymazat
    8. Milý Milane ze Zahrady Čech 2. července 2021 20:38, dík za poučení. Beru si to k srdci. Pokud BYSTE četl pozorně, spoludiskutujícího J.J. se nezastávám. Opakovaně zmiňuji svou zkušenost, a co z ní odvozuji. Měřit si pindíky už dávno, dávno nemám zapotřebí. Pravda, dovolil jsem si s Vámi nesouhlasit, ale až tolik si to neberte. Může toho být i víc. JiH

      Vymazat
    9. Milánku, hlupáčku, je potěšitelné, že mě tak důkladně studuješ a dokonce odkládáš do "archivu", ale mně to nepřekáží. Kdyby mi to vadilo, přihlásím se pod jiným aliasem a k předešlému se neznám. Zůstal bys tak se svým archivem osamocen, jelikož by to nikoho už nezajímalo. Takhle alespoň frčí diskuse.

      Co se týká povědomí Čechů (Moravanů, Slezanů..) o své vlasti, je podle mého názoru tristní, stačí si poslechnout názory okolo sebe a přečíst diskuse na netu. Češi se stávají kosmopolitními se vším všudy, tedy ne Honzíky, co šli na vandr, aby se z něčeho poučili a přizpůsobili k použití doma. Naši občané se ochotně stávají kladivem v rukách těch, kteří rozbíjejí celé národy.

      Slovo BYCHOM je, alespoň podle toho, co nás učili ve škole, spisovné, a není to až tak strašně dávno, co jsem školu skončil. Ale to je taktéž součástí účinků onoho kladiva, neboť jedním ze znaků svébytného národa je jeho jazyk. A to i v dobách, kdy ten národ svou politickou svébytnost ztratil. Nesprávné použití "bysme" je jen malá kapka proti plíživé demontáži vysoké jazykové kultury národa.

      Raději se přestaň hrabat na disku, sedni na motorku a jeď se vykoupat a užít sluníčka. Taky nezapomeň poslat pár kaček na transparentní účet 6013203349/0800 s variantním symbolem 1 nebo 2 nebo 3. Můžeš i SMS na číslo 87777 s textem DMS DIAKONIEPOMOC 90.

      Vymazat
  12. Krásný článek který pohladí. Jenže právě pro svojí polohu jsme po celou historii stále ovládáni prorůstáni silnějšími okolními státy. V podstatě všechny odboje vznikly z těchto důvodů. Ovšem vlez do ami řiti bude pro nás tragické. Jsou to velmi dobře vycvičení rozvraceči a parazité celého světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8,34
      Amiokupant je od svého vzniku vrah,parazit,zloděj a lhář.....být jeho přítel je smrtící!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 9,42
      Je s podivem,že do tvojí prázdné hlavy se toho vždycky nejmíň vejde ty zaostalej SS obergruppenfÜrere!!!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 9,54
      S někým jako seš ty je jakákoli debat NEMOŽNÁ!

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9,37
      SS Scheissekopf,Heim ins Reich!

      Vymazat
    2. 9:37 Inde jistě jsi zaznamenal veřejné prohlášení Bideta, že Putin je vrah? On mu se širokým úsměvem odpověděl , že mu přeje hlavně hodně zdraví! Tímto před celým světem ukázal na jaké duševní úrovni je on a na jaké je Americký stařík. Toto mu nikdo neodpáře a historických análech to zůstane navždy zapsáno. Takže slovy gosudaga Putina " milý pařátku, přeji ti HLAVNĚ to zdraví" :-)).

      Vymazat
  14. V prvom rade je dôležité vytvoriť minimálne Česko-Slovenskú konfederáciu .po roku 1989 globálne Zákulisie vytvorilo z priemyselného ČSSR dva nesvojprávne štáty , zámerne samozrejme .cez korporátne klany , v oboch štátoch ,ktoré si riešili len svoje koristnicke ciele .
    Pražsko- Bratislavské klany , ktorým je život bežného občana úplne ľahostajný.
    Toto je alfa omega , aby v budúcnosti oba národy ČSSR prežili ako tak .a znížili tlak vonkajšieho okolia.
    My vieme čo potrebujeme , len nám chýbajú kádre .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:46 Rozdělení Československa bylo protiústavní, protože mělo proběhnout formou referenda. Jelikož neproběhlo, Československo je stále právním státem.

      Vymazat
    2. 11,40
      Věřtě,že papír snese hodně,ale realita je někde úplně jinde....

      Vymazat
    3. Unku

      na to zapomen, oni maj Euro, a my Korunu, mimo toho bys nasral Gombose, ti chteji ze Slovace udelat Horni Uhry, a Polaci chtej taky kousek.

      nezapoment ze ten hajzl Klaus je furt zivej

      Vymazat
    4. Bohuzel chovani slovaku zapricinilo spatne zkusenosti a vice jich a proto neni mozne doporucit nejake sblizovani z obav z opetneho zneuziti..
      Nepricetny hystericky nacionalismus a nekonecna nevylecitelna posedlost/dukazy zadny/, Stefanikem jsou taky prekazkou..
      Pres Benese, kterej dal udajne Stefanika zavrazdit je zde vsudpritomna nenavist vsech Cechu..
      I kdyby to udelal, snad uz je davno cas na neco jineho..
      Chovani slovaku ani dnes nepovzbuzuje, maji zaplatit 2.5 miiony euro rusum a pomery jsou neurovnane pri nejmensim a stale vice hystericke..Kdo by o to stal...
      Kdyz zlepseni neni videt..
      A slovaci, pridani nam Vers. Dohodou, si hodne na nas pomohli..Vycucavali nas bez omezeni..Ber kde ber a jeste kriceli,ze je utlacujeme..
      Vytahli vzdy nejakou babku a jeceli na plny kolo ,ze ma malej duchod a ze my vsichni Cesi za to muzeme, a bylo toho pozehnane. To se nazyva vydirani..
      Jeden izenyr mi tvrdil napr.,ze je nase vina, ze nema pomerance..Kdyz.
      Ja sam jsem nevidel pomeranc ani o vanocich..
      Oba narody jsou na rozdilne urovni vyvoje..

      Vymazat
  15. K příspěvku není co dodávat. Československo nikdy neusilovalo o cizí území, nikdy jsme nedobývali kolonie a když jsme šli bojovat tak za svou existenci. A připojili jsme se k těm, kteří nám chtěli pomoc, viz SSSR ve 2.sv. válce. Kdo by z našeho národa šel s ochotou bojovat za cizí zájmy. Myslím si, že naše vlastenecké cítění, zejména u mladší generace je na takové úrovni, by do války nikdo nechtěl. Bohužel přidali jsme se do agresivního spolku, jakým je NATO, který nás staví proti našemu nejpřirozenějšímu slovanskému národu a to je Rusko. A proti Rusku se nepostavil český a ani slovenský národ, ale nutí nás k tomu prodejné děvky, které nám sem přivedl do čela státu Havel, které jsou schopné nás dotlačit na příkaz z USA do války proti Rusku. Přivedl nás do agresívní proamerické bandy, které nejde o nic jiné než agresívní imperiální ambice. Dokonce jsme se nechali zatáhnout do špinavé akce Vrbětice a vyvolat proti Rusku skandální podraz, dokonce někteří lokajové chtějí po Rusku zaplatit zbraně, které ze skladů kolem Vrbětic rozkradli bývalé vlády pod vedením ODS a jejich lokajům z pravicových stran.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psal Kuras.
      ovsem je zajimave ze ten "uprchlik byl z Hongkongu

      Tento týden vyšla najevo identita onoho významného čínského uprchlíka s informacemi potvrzujícími umělý původ wuchanského viru, o němž se už psalo před pár týdny. Kdo to je?

      Jmenuje se (v anglickém přepisu) Dong Jingwei a byl šéfem čínské kontrašpionáže. Odletěl do USA z Hongkongu v únoru i s dcerou. Zřejmě Američanům potvrdil, že virus byl uměle vyroben ve wuchanských laboratořích a že už před jeho vypuštěním existovaly modely předpovídající jeho šíření a škody způsobené USA a Západu. Podrobné finanční záznamy, které organizace a vlády vývoj covidu financovaly. Také předal informace o čínských speciálních zbrojních systémech (blíže nedefinovaných) a o čínských špiónech a informátorech působících v USA včetně kolaborujících Američanů, jmenovitě. Také konkrétní jména Američanů přijímajících čínské peníze. Podrobností schůzek amerických vládních činitelů s čínskými a ruskými špiony. Jak čínská vláda získala vstup do komunikačních systémů CIA a pochytala a popravila její spolupracovníky v Číně. Jaký z toho bude poprask, se brzo dozvíme a bude to jistě napínavé drama. Ledaže by to Biden zatloukl a uprchlíka vrátil Číně. On ten zatracený Číňan taky prý má prekérní informace o synovi Hunterovi získané nabouráním do jeho laptopu.

      Vymazat
    2. 13,40
      A pak že nastává období prázdnin a okurková sezóna...

      Vymazat
    3. Typický propagandistický hoax. Copak někde v normální zemí kontrarozvědka ví, co dělá rozvědka? Identitu agentů zná jen řídící důstojník rozvědky a jeho zástupce. Kde by se k tomu dostal někdo od kontrášů?
      Asi je to stejný prefabrikát, na který jsme zvyklí z dílen, co vyrobily torpédování v Tonkinském zálivu, kosovský Račak, Saddámovy zbraně hromadného ničení, malajské letadlo nad Ukrajinou, Assadovy chemické útoky, Litviněnka, Skripalovi, Vrbětice. otrávené trusiky Navalného a podobné nesmysly. Bude sranda.

      Vymazat
    4. Cinskej disident mohl kricet ,jak jeho novi pratele si prali..A se ziskem.
      Tajny sluzby jsou dnes ten nejhorsi odpad mezi byrokraty..Pres 70 let prekonavaji vsechna ocekavani..

      Vymazat
    5. Pane Dvořáku,
      mám předsudečné přesvědčení, že politici lžou. Někdy nám to i dopředu naznačí. Jeden pán prezident si nechal dopředu zkràtit kalhoty.

      Vymazat
  16. Na Krymu zareagovali na zprávy o plavbě lodí NATO u poloostrova

    https://cz.sputniknews.com/20210630/na-krymu-zareagovali-na-zpravy-o-plavbe-lodi-nato-u-poloostrova-15003681.html

    V USA chtějí zakázat prodej letenek do Běloruska

    https://cz.sputniknews.com/20210630/v-usa-chteji-zakazat-prodej-letenek-do-beloruska-15001136.html

    „Antilidi. Styďte se.“ Radní ČRo ostře kritizoval zaměstnance ČT za politický aktivismus

    https://cz.sputniknews.com/20210630/antilidi-stydte-se-radni-cro-ostre-kritizoval-zamestnance-ct-za-politicky-aktivismus-15006074.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  17. jednu zajimavost jsem nasel vcera na Amerotv
    Biden vyhlasil valku " Suburbs" tak se nazyvaji houfy novych domku v okoli velkych mest, u nas by to byly asi predmesti.

    Chce totiz zbourat ty typicke americke domky na pozemcich 60x60 metru. a vystavet tam ghetta po vzoru Metrostavu na Vackove.

    Chce totiz aby se bili v ameropanelakach integrovali s cernejmam protoze na vychode Ameriky si cerni nemohou dovolit domky a tak predmesti jsou vlastne basta bilych

    Jenom moje poznamka, Metrostav predstavil jak bude vypadat klasicke budouci GHETTO na ?Vackove.... je to vic nez hruza, totalni zvracenost,....to co rikal Venca Havlu jako president o kralikarnach (panelacich) je nyni realita

    tam kde kdysi zasrani Komousi staveli na Jarove (Zizkov) panelaky obklopene zeleni, tam dneska u Zidovskych peci postavil kasarna nebo byvaly Josefov (zidovske ghetto) ve kterem se vecer uz ted bojite......
    a to kdyz Prahu vedou Pirati jak na Prazske radnici tak i na Zizkovske radnici....tady tedy uvite pravou tvar PIratu, a dalsich hajzlu kteri tu hruzu povolili, a blbi zoufali vidlaci to kupuji.

    Vazeni to co pisi, neni vykrik vysraneho mozku, ale naprosty fakt, kdyby editor dovolil votky, tak sem tu hruzu dam.

    podle mne je to klasicke uloziste pro Africke osvezovace ceske rasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Basosi, našel jsem obrázky na internetu, ale asi jiné, než máte na mysli...Nevypadají ty domy špatně, i když je to dohromady takový "suk".A prý jsou všechny vyprodané!
      Jak jste to myslel? třeba by pan Dvořák dovolil poslat aspoň odkaz na ty obrázky, co máte na mysli. Bydlím na venkově, ale zajímám se i o to co se děje ve městech. Ani dokonce ta Praha nevadí...:-)
      Ovšem ty domečky, co je chce Bidet bourat... to by bylo strašná škoda! Byl jsem tam, viděl... Takhle bydlet má svůj půvab. I když by mi chyběly ovocné stromy, záhony a hlavně nějaká zvířata. Oni tam mají většinou jenom psa- jestli vůbec. No ale bourat to, to by byl zločin! Jsou teda většinou dřevo, karton, nějaký plastik... ale jsou hezké a účelně a hezky zařízený... Škoda přeškoda.

      Vymazat
    2. Basosi, podobný nápad, obráceně, měl V.Havel, že chtěl zbourat "králíkárny".

      Vymazat
    3. Uf, opět jsem nepozorně četl, omlouvám se.

      Vymazat
  18. Je potěšující, že diskuze k tomuto článku dost obsáhle ujasnila podmínky, možnosti a nutné okolnosti pro neutrální statut státu. Včetně toho co také z neutrality prakticky plyne (naproti dosud heslovitým výkřikům). Dost o tom před a po roce 1968 napsal zastánce a propagátor čs. neutrality prof. Ivan Sviták. JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivan Sviták chtěl neutralitou v roce 68 vyhnat Sověty z naší země. Dokonce o tom v OSN informoval tehdejší ministr zahraničí J.Hájek a ten tam zjistil že to tak jednoduché nebude a pak už z toho sešlo...VIP 🥴

      Vymazat
    2. JiHu, je dobré, že jste připomněl i 68. kdy zde byla také snaha neutralitou se vymanit z vlivů, když už jsme v "presu" z obou stran.

      Vymazat
  19. Musíme si pomoct sami OBČANSKOU NEPOSLUŠNOSTÍ...
    https://www.skrytapravda.cz/…dnu
    https://www.youtube.com/…i-s
    Výzva všem členským zemím NATO:
    Vládu,policii i justici v ČR ovládl organizovaný zločin.

    OdpovědětVymazat
  20. Vládu,policii i justici v ČR ovládl organizovaný zločin.
    https://www.youtube.com/watch?v=wChOAISJi-s
    https://www.skrytapravda.cz/ekonomika/4105-brutalni-podvod-ministryne-schillerove-rozdala-na-chlast-a-tanecky-na-horni-palubu-titaniku-a-lod-jde-ke-dnu

    OdpovědětVymazat
  21. Celkem souhlas. Jenže to, že jsme v NATO a EU nám tyto požadované pilíře spolehlivě ničí. Čili dotaz zní jak z toho ven?

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.