Reklama

neděle 13. června 2021

Kauza Lidice: Wollner dál lže a uráží, ředitel ČT mlčí, pamětníci odcházejí. Lhostejnost vítězí. (VIDEO 12 minut)

Jana Bobošíková
13. 6. 2021   

84 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Jeste stesti,ze existuje bod nr.4.NARODNICH ZAJMU ve forme NPV

      v nem se jasne navrhuje,aby se GR TV delil o svoje obrovske odmeny a koncesionarske poplatky s obcany volici FIFTY FIFTY abycho my obcane mohli za ty miliardy aktivizovat myslenku naseho opravdoveho zpravodajskeho webu duplikovatelneho do vsech koutu republiky a hned by tu byla konkurence monopolu na informace,ktery ohlupuje za nase penize celou OS,aby pry ji bylo mozne ukrast volebni hlasy a co je 31 let videt,musela volit tak zle lidi,ktere vubec v prdlamentu nepotrebujeme a je treba je nahradit svobodou a primou demokracii ihned jak to vidime tady vzorove n WEBU NR!

      Vymazat
    2. To že Wollner je prachobyčejný zakomplexovaný ksindl a sráč ví každý. Ale vše zlé je i pro něco dobré. Umožňuje to naplnit "moudrá" slova Jourové ohledně cenzury a rozšiřování nepravd veřejným prostorem. Cenzuru v žádném případě nepodporujeme, ale špatné názory nesmíme dopustit. (slova hodná tesání do kamene. Jen nám ta pipka neřekla kdo jsou ti "my" a kolik jich tam je) A pokračuje : Ty co rozšiřují lži musíme tzv. vyhladovět. Očekávám tedy, tak nějak demokraticky, zákaz reklam v České televizi a zrušení poplatků.

      Vymazat
    3. Mikeš, a co teprve Krystlík!

      Vymazat
    4. Máte pravdu pánové od těchto slouhů nelze nic poslouchat nebo číst.

      Vymazat
  2. Pane Juro byl bych opatrný všude kam se tato dáma hrabala tak nikdy neuspěla. I mně na ni cosi vadí...VIP 🥴

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trio Wolfová, Hannig, Bobošíková si rozdělilo 12míčů příspěvku za hlasy. Někomu mohou 4míče naopak připadat jako úspěch, vše závisí z úhlu pohledu. ;-)

      Vymazat
    2. Je mi celkem jedno, kolik "míčů" si kdo rozdělil a za co. Je mi jedno, zda je krásný nebo ošklivý, starý nebo mladý a dokonce je mi úplně fuk, jestli byl členem KSČ nebo byl spolupracovníkem StB. Zajímá mne, kde je pravda. Podle dostupných údajů je pravda v tomto případě na straně paní Bobošíkové. Hoši od ČT mají tunu másla na hlavě a nechtějí si to přiznat. Je už načase, aby byla ČT jakýmkoliv způsobem navrácena funkce veřejnoprávního média s odpovědností redaktorů za své činy. Jestli ředitel jakékoliv instituce drží basu s podrazáky, je na stejné úrovni a měl by odejít spolu s nimi. Kdy už bude rada ČT tak silná, aby z ČT vymetla všechny parazity? Po volbách do parlamentu už může být pozdě, je nutné to udělat co nejdříve!!!

      Vymazat
  3. Nejen Wollner lže a manipuluje a nejen v otázce Lidic, všeobecně naše média podsouvají a manipulují nejen s dějinami naší země v režii cizáků, kteří kopírují a mnohdy i předčí mistra propagandy Josepha Goebbelse. Je to urážka a v podstatě dehonestace všech, kteří zažili nacistické peklo. Kde máme naše politiky "demokraty"?, kteří se perou za spravedlnost v cizích státech a k těmto zvěrstvům jsou zticha, kdepak máme Vystrčila- Tchajwance, či Fischera, který vidí všude špinavosti, které ovšem běžný občan této země nevidí.
    Podlosti jsou asi těmto výtečníkům natolik blízké..... slušný výraz neexistuje

    OdpovědětVymazat
  4. Kam čert nemůže, nastrčí Bobo.
    Lituji paní Lipovskou, že skočila na špek téhle mazané politické turistce.
    Už jako školačka salutovala v modré košilce a rudým šátkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Priznam se, ze mam podobne temnou minulost. Dotahl jsem to sice jen na jiskru, ale nekolikrat jsem kolaboroval se zlocinnym rezimem ucasti na prvomajovem pruvodu. A dle vypovedi meho jiz zesnuleho otce, jsem se na lampionovy pruvod k pamatniku rudoarmejcu dokonce tesil!

      Vymazat
    2. Paní Bobošíková je svá. Jde o dámu zkušenou v oblasti
      publicistiky a médií,která se postavila šmejdům co si zprivatizovali ČT. Toto byl mimořádně závažný a odvážný čin. Paní Bobošíková komentuje většinou události,
      které si to zaslouží a které nikdy ČT kritické analýze nepodrobí. Je dobře,že spolupracuje s paní
      Lipovskou jde o účinnou pomoc proti obrovské a všemocné ČT, která je hlavním nástrojem oblbování Českých voličů a pro média Stohoven a zkažené politiky ODS,Lidovců,TOP,STAN a části ČSSD z Prahy
      má větší váhu než vyzbrojený armádní sbor.
      Před každými volbami do Parlamentu vystrčí redaktoři ČT na občany nějakou vykonstruovanou kauzu kterou
      pak týdny chlístají ekskrementy proti tomu kdo má
      vysoké preference. Žádná Rada ČT nebo ústavní orgán
      zhoubnou pučistickou činnost ČT v době předvolební
      nikdy nezkritizoval - už se stala samozřejmostí.
      Paní Bobošíková inteligentně kritizuje prašivou ČT - a za to jí patří dík. Vyžaduje to mimořádnou odvahu.

      Vymazat
    3. 14:58... Čerte, předpokládám, že asi nemáte tak bohaté sívíčko jako tahle dáma. Vystřídala už tolik stran a kandidovala na tolik rozmanitých pozic, že z toho jde normálnímu člověku hlava kolem.
      Funkcionářka v SSM, kandidátka za KSČM na prezidentku.
      Nezávislí jí pomohli do EP.
      Předsedkyní Politiky 21.
      Za Suverenitu to zkoušela na primátorku.
      A teď se přiklíšťáčkovala na paní Lipovskou, Bojovnice za svobodu, mazaná, jedna. Od Bojovníkú za svobodu vypudila poslední dvě přeživší lidické ženy.
      To není ženská, to je motorová myš.

      Vymazat
    4. Helanov, já mám Bobo u prdele, ale v této věci je dobré, že tuhle reportáž udělala. Je dobré, že je alternativa, ať už pochází od kohokoliv, protože jinak budeme zavaleni tou prolhanou špínou. Co se týká červeného šátku, ten jsem nosil taky a čtyři roky jsme měli velmi dobré vedení pio oddílu. Rád na tyhle roky vzpomínám a ještě bych měl mít někde kroniku.

      Vymazat
    5. J.J., Helanov jako bývalá, nyní emeritní součást státní správy, musí být rozpolcená. Nevyčítám ji to, jsou jich "miliony", kteří se hledají. Těm je třeba poskytnout čas, mají k tomu nakročeno, jako mnozí z politiků, také emeritních.

      Vymazat
    6. PS. ono žít uvnitř "bubliny" není lehké pro nikoho.

      Vymazat
    7. Tomáši 15:14, mám nepříjemný pocit, že Vám až příliš často dávám za pravdu.

      Vymazat
    8. Paní Helanov 13:18 a kdopak je ten čert který nemůže tam, kam nastrčil paní Bobošíkovou?
      Ano, je to ambiciózní dáma, ale v názorech poměrně konzistentní. Jako, že by snad bylo lepší, kdyby se neangažovala? A třeba kauzu Lidice by otevřel KDO? Vy snad byste do toho šla? Nebo si myslíte, že to je zbytečná kauza? Já jsem dokonce přesvědčená, že by to paní Lipovská sama bez její podpory neustála.
      Možná, že něco nevím, ale ona má paní Bobošíková nějaký škraloup? Jak třeba nákup padáků, které se neotevřely, nebo třeba někdy prohlašovala, že islámská Evropa je nevadí, nebo mlátila na Národní třídě studenty, nebo něco jiného?

      Vymazat
    9. Helanov, jako mnoho lidí, kteří jestliže neumí analyzovat problém, tak si najdou bič na autora, je i pro vás určen následující citát: „Nemůžeš-li napadnout myšlenku, napadni jejího autora.“ (Paul Valéry /1871-1945/, francouzský básník a esejista.)

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    11. 16/58

      Helčo, Bobo je bezpochyb ambiciózní - o tom žádná. Nemá se to ale tak, aby za každou cenu.
      Je sice turistka, ale, když to vezmu už od toho pugétu Gustíkovi po dnešní dny, vždy při tom, na rozdíl od jiných politických turistů, striktně drží jeden směr - ten vlastenecký.
      Tu škobrtne, tamo zakopne, ale stále drží vlastenecký směr. Nikdy ji nikdo nenačapal, že by horovala pro omluvu Němcům, že by litovala "odsunuté" vlastizrádce, že by jásala nad katolickou loupeží majetků, že by se cítila být Evropankou a pod.
      Naopak, ať už blbla jak chtěla, vždy blbla jako bytostně zakořeněná vlastenecká Češka. A proto jsem ji mnohé pitomosti odpustil.
      Protože to, co nyní dělá, dělá dobře. A opět pro svou vlast.

      Vymazat
    12. A ještě něco - jen taková blbost.
      Ambiciózní zuřivá reportérka Bobo a ambiciózní soukmenovkyně zuřivá zlatokopka Jourová jsou vrstevnice, dokonce se narodili ve stejný měsíc a oběma bude za dva měsíce 57 let.
      Ale jen jedna z nich na fotkách působí jako dáma. Stále pohledná dáma, chtěl jsem říci.
      A jen jedna z nich vyzařuje vnitřní sílu; soudržnost; integritu osobnosti atd.; zatímco druhá na mě působí rozbředle a vyžile. (Podobně na mě působil svého času Pravdoláska.)
      Co myslíte, která?

      Jsem říkal že je to blbost.

      Vymazat
  5. HELANOV,pokud vidime,ze se Bobo angazuje tak at to dela dal.

    Nikdo neni snehobile, klinicky cisty a kdyz takoveho mate tak ho klidne tady navrhnete, nebo co myslite vy,dyt je to fesanda,no ni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:45... To máte sice pravdu, ale v počtu vystřídaných stran a různých uskupení je naprostá špica. Je mi tím nesympatická.

      Vymazat
    2. Dnes je malo lidi,kteri se snazi a tak to byva,ze

      tak tim mohou byt nekomu nesympaticti a zas komusi jinemu sympaticti,lidi jsou ruzni...
      Az neco provede do protivky, tak to my valecnici pravdy svobody a prime demokracie tady ihned brzy pozname,to je totiz tady na NR rychle mozne a je to i v bodu nr.2 Narodnich interesu naformulovano,poprve v republice, tak zadny stress,jedeme dal,stejne nas tu vsechny statecne vlastence ty piratiska huculiska vymazou,tak at to je aspon s poradnou muzikou a naucime se i rvat, ale ne mezi sebou.
      Tak to prozatim vidim a stejne se domluvime nebo ne?

      Vymazat
    3. Helanov, kdyz nemuze zautocit na zpravu ,jako zavislak na spine ,spini neustale aspon ty kteri je vysilaji..Jak podla taktika..

      Vymazat
    4. Myslím že paní Bobošíková používá takticky "svou politiku" ke svým vysokým ambicím a cílům které ostatně nijak nezakrývá. Položme se na otázku: Má na to? Už aby se na nějaký vysoký post ve státě dostala a aby ukázala jak to vše vlastně opravdu myslí...VIP🥴

      Vymazat
  6. Neargumentujte k pí. Bobošíkové, ale k té špíně v ČT, Wollnerovi a dalším slouhům německých nácků, stačí PL a Krystlík. Překrucování historie, stále a stále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč veřejnost trpí týpky jako je fanatik a ignorant Wolner a fujtajbl krysík - nepřítel Českého národa ?
      Protože ho čas od času vystrkují z médií na lidi jako holou ošklivou zadnici - provokatéři
      z médií Stohoven. Příznačné je ,že to nevadí "vlastencům" v neziskovkách,příznivcům Hitlerova Německa v ČT co preferují povídky o křivdách Němcům na konci války - ale vždy zapomenou na fakt - že tito lidé tu válku se všemi těmi svinstvy začali. Jakobychom neměli slušné vlastence v akademické obci,školství,kultuře a politice. Vůbec nikdo z vedení státu a státní administrativy - krysíky a Wolnery neřeší. Já osobně soudím, že jde o mravně zkažené ignoranty sloužící cizí moci.

      Vymazat
    2. Mně nejde ani tak o Bobošíkovou, spíš o paní Lipovskou. Tu považuji za slušnou ženu na sorávném místě. A je mi líto, že jí teď establishment omlátí o hlavu, že není nezávislá. A právem. 😰

      Vymazat
    3. Pani Lipovska nevypada,ze by byla z cukru.Vi do ceho jde

      aje to studovana osoba.Mohla by se objevit tady mezi nami,aby jsme ji podporili primo,ale asi o nas jeste nevi...

      Vymazat
  7. Jde stále o dodržování kodexu v ČT a to se doložitelně neděje především v Událostech a dalších podobných pořadech. Moc pěkně to napsal jeden člověk na Novinkách a to platí i pro ČT.
    Takže, když se stará bába v Číně,nebo v Rusku na přechodu upšoukne, tak je z toho "báječná" a výpravná reportáž na Novinkách, ale o jiných a závažnějších událostech ve světě a doma, které se tolik politicky nehodí se nepíše! Takové typické , dogmatické a jednostranné vidění světa, které je ještě napsáno hodně hloupě a povrchně , ale darmo kritizovat, čtenář není hloupý a povzdechne si nad úrovní stránek a třeba si je příště neotevře a nepřečte, protože proč by si kazil náladu! Jsou i jiné zdroje informací a je zajímavé, že "pestrost" na netu stoupá a dnes, když má člověk k dispozici překladače s umělou inteligencí a zdarma, může si přečíst ze světa, co chce a Novinky, když budou pokračovat v nastoupené cestě zjevné demagogie , přijdou o čtenáře a také o kšeft a to bude bolet dvojnásobně!! Takže nakonec poradím redaktorům a editorům, musíte se "holenkové" více snažit, protože svým neumětelstvím, můžete přijít o chleba! I zjevná propaganda se nechá dělat "dobře" , čtivě, aby si nemusel čtenář připadat jako starý troglodyt ,jako při čtení Rudého Práva, blahé paměti a kde byla také sorta redaktorů, kteří se "nechali" číst a potom to ostatní, které nestálo za to, aby se vůbec nazývalo "novinář", protože ubohost ducha se vždy , dříve, či později projeví v celé své kráse a to je na psaní , to nejlepší!! Jak říkával Bohoušek Hrabalů, bylo to v něm jako v koze!

    OdpovědětVymazat
  8. Bobosikovou jsem pred lety, za ten figl co udelala Babisovi ve Svycarsku nemusel, tak jak jsem tomu rozumel z popisu jednoho televizniho kanalu, jsem dostal dojem ze Bobo je hyena spolu s tim druhym reporterem a figlem s kamerou v brejlich. Nechci to rozmazavat, ale jen podotykam ze tento televizni kanal zacal skutecne verohdne, zabyval se kauzami krivych soudcu, politiku, a hlavne Bakalou a podobnymi. pozdeji k memu udivu otocil o 180 stupnu, takze......

    Ale k Lidicim, ke kterym nemuselo dojit, kdyby Anglicane - kteri v 1940 kdyz jim Rommel zacal likvidovat jejich "neporazitelny" expedicni sbor, “Po Anglicku” utekli z Francie, a jen pitomost Goeringa jim zachranila zbytek armady...

    A prave ta zbabela Anglie, donutila presidenta Benese, ktery utekl s casti nasi vlady aby, nase exilova vlada v Anglii platila nasi armadu v z ceskoslovenskeho zlateho pokladu ulozeneho v Bank of England, takze nejen nasi letci bojovali za Anglii (a umirali) ale i tu smrt si platili.

    To ovsem Anglicanum, (kteri byli zvykli podobnym figlum ze svych kolonii) nestacilo, a zacali obvinovat Benese ze nasi lidi v Protektoratu spolupracuji s Nemci, tim ze vyrabeji v nasich zbrojovkach zbrane pro wehrmacht, jsou nepratele.

    Vypadalo to jako pravda, ovsem lide v Protektoratu delat museli a mimo toho meli stale v pameti Mnichovskou zradu,....

    Mimo toho, proti dnesnimu obecnemu nazoru ze Heydrich byl v cesku krvavy vrah, stoji ze nastupem Heydricha v protektoratu, cesti delnici dostali vetsi pridely nez Nemci v Nemecku, Heydrich zrusil zakon o vystehovani Cechu na sibir, a dokonce kdyz mu cesky ridic zabil jeho syna pri nehode, tak to nechal vysetrovat ceskym soudem, ktery cecha osvobodil a Heydrich to prijal bez namitek a sankci.


    Benes, pod hrozbami z Anglie souhlasil s projevem Loyality k nasim "zapadnim spojencum" atentatem na Heydricha...

    jak to dopadlo a kolik desetitisicu zivotu ceskych obcanu to snad vsichni vite.

    ZAVER

    Bohuzel v Lidicich byla take jedna obcanka zidovske narodnosti, a po 89 sametu se musela zviditelnit, a tak se objevilo udajne udavactstvi jedne lidicke zeny, a tak se vyhlazeni Lidic stalo udani jedne obcanky, ktere se zrejme nestalo

    Tim bych vlastne mel skoncit omluvou pani Bobo……..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečtěte si na PL Krystlíka a pozvracíte se.
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zvaneni-o-Lidicich-Publicista-Krystlik-ma-svou-verzi-Pripomina-hlouposti-parasutistu-z-Anglie-667215?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

      Vymazat
    2. Basos, připomeňte mi kauzu Bobošíkové ve Švýcarsku.

      Co se týká Heydrichiády, to byl teror a Heydrich Čechy opovrhoval.

      Vymazat
    3. Trochu mně mrzí, že Basos nabíhá na špek, co znám i z vyprávění předků, že Hitler dal dělníkům práci atd. Vše to byla pravda, tak jako byla pravda naše okupace a naše oběti jejich zvůle. Už jsem to jednou zmínil, že atentát byla vojenská akce k vyjádření nesouhlasu s okupací. Oběti pomáhající atentátníkům si toho byli vědomi s rizikem smrti v boji. Ostatní oběti byly prosté vraždy okupantů!

      Vymazat
    4. Basosi. Nebyla to paní Bobošíková v švajcu, nýbrž ludra Slonková s Kubíkem.

      Vymazat
    5. Unknown, ano, na Slonkovou s Babišem jr. si pamatuju taky, proto mně bylo divné, že i Bobošíková použila podobné metody.

      Vymazat
    6. unku

      dik, proste senilita mne dohnala, ale k Mirkovi, Mirku, nevim proc a komu jsem nabehl na spek, vim, ze po 38 roce byly mi 4 takze jsem toho tehdy moc nevedel, ale pozdeji ke konci valky, nasi lidi nad Anglickymi kecy nadseni nebyli, a je skoda ze jsi mlady a zrejme blby, ale povazovat atentat na Heydricha za vojenskou akci (a ten "atentat" se povedl jen nahodou, kluci nebyli vubec na to vycviceni, "naradi" k hovnu, a hlavne odveta Nemcu - kolem 50 000 a to jsem strasne konzervativni, muj tata v koncentraku, a pak zostreni rezimu v Protektoratu, tak nekecej pitomosti.

      Pres ty tvoje radoby vlastenecke hemzy, smrdici infantilni nenavisti proti necemu o cem vis hovno, mne a vzpominku na ty mrtve ci samotne mrtve urazeji.

      Jeste jednou -- je to typycky britske nechavat cizi za sebe umirat, jen ti pripomenu tu spoustu mrtvych Kanadanu, a ANZACu, kdyz v 1942 Anglicani delali invazi na Dieppe, operace blbe planovana, Churcilem a jeho namornim lodstvem...

      doufam, ze se diky "Fucking Limey's jednou dostanes do pruseru i ty blbce.

      Mel bys delat bud Mullaha nebo Rabina, ty kecy o obetich zvule.... jaka to byla zvule, Hitlerova ci Curchilova... vis co se rika treba v Australii nebo v Kanade o bojich Britskeho Imperia??? " Brittish always fought till last Colonial" nech si to prelozit ty blbecku

      Vymazat
    7. Bazosi, bez invektiv by to nešlo? K věci. Jsem jen Pé Té Pák, i teď pracuji s lopatou. A je mi přes 70. Těch našich obětí bylo 350 tisíc. Nebýt jich, dalo by se říci, že jsme se měli dobře, Němci tvrdili lépe než oni, kteří trpěli na frontách! To jste chtěl říci?

      Pokud máte "pifku" na Brity, já ji mám i na Amíky, jejich "věrchušky", které nechávaly umírat lidi ve svých zájmech z mnoha národů. My jsme bojovali vždy, i za protektorátu jen za své zájmy, existenci ČR!

      Vymazat
    8. Neplete si náhodou, vážený pane, paní Bobošíkovou s paní Slonkovou nebo ještě s někým jiným?

      Vymazat
    9. Zlatej poklad odevzdali english ihned do Rise.
      Ten nas. Rovnou Hitlerovi ,aby mel dost na valku.. Benes platil zadluzenim..
      Nectete ty pitomosti nad..
      Britove meli povoleni utect z Francie ,aby neprekazeli a nevazali nacisticka vojska na boj v Rusku. Chrchell kricel o boji na plazich,ale vazne obavy z napadeni ovsem nebyly..
      Hess prozradil vse o vyjednavani britu s nacisty.
      Francie taky nesmela prekazet a prohrat co nejdrive ,aby potom dostala i s brity odmenu ,uznani Viteznych Mocnosti, ktery nikdy nezvitezily v nicem a na bidne zakryti jejich taky Mnichovske zrady..
      Povyk o jejich prohrach mel zakryt jekot oslav.
      Oslavy "genialniho" utoku nacistu na Francii neberou koncu./Letecky snadno zruseneho a vcas/.
      Spolu s naplanovanym "posezem" v Maginotove linii..
      Montgomery pak naplanoval past a znicil polskou divizi u Arnhem a usaci vlezli do nedobytne Italie /Apenini/,aby nepospichali s valkou a nastrcili taky dalsi polaky na nedobytne Mt. Casino..
      Byli hodne moc statecny..
      V Africe Rommel prohral az uz bylo jasno.
      Dalsi umyslna ostudna prohra bylo vylodeni v Anzio.
      Wehrmacht nebyl nikde a 30km vzdaleny Rim mel 1500 vojaku..Nikdo ze spojencu se nepohnul z pobrezi ,cekalo se trpelive az kdyz nacisti pritahli..
      /Neslavna snidane 4 generalu na plazi, rano po vylodeni/.
      Za ucelem bombardovat denne Rim a znicit co se dalo..
      A zase zamlcovani hralo velkou roli..
      Aby taky jako my polaci po valce v co nejmin v nejmensim poctu prekazeli..Jako prekazime dodnes..
      Spech zacal proto pozde v 44,az kdyz se rusove zacali ritit do Evropy,teprve.
      To vse aby Hitler nemel problemy s vladou ,tehdejsi EU a mohl masakrovat a cokoliv u nas a na vychode na jihu a vsude. Proto provokace na ty masakry Lidice a dalsi prisly rovnou z Londyna. V dusledku Mnichova take ani britove nebyli ani nemohli byt nasi pratele a naopak..Jekot a .
      Zatloukani ma prehlusit a zakazat nam pozadavky reparaci nase na tehdejsi "spojence".
      Za Mnichov atd..
      Proto nase vlada vlezla do L.,aby tam dostala obojek a nahubek a musela za tim ucelem se usadit rovnou pod absolutni kontrolou zradcu v Londyne..
      Jejich zrady nemaji koncu a jeste nekteri lzou a vsude roznaseji je v jejich prospech dodnes.
      Heydrich z toho vychazi,pak jako "lidumil" se zvlastni laskou k Cechum..

      Vymazat
    10. Bazos je nejen beze smyslu,ale chaos ,od svych 4 let kdy tehdy moc nevedel se nic nezmenilo..
      A naopak viditelne zhorsilo..
      Potrebuje taky si prilepsit na duchod ?
      Pozn. britove nezbrojili, pres cetne hrozby valkami Hitlera na kazdeho od 33, /zidy pres velke masakry nebrali/, pres hrozby na ne a tez na "spojence", chudaky frantiky, jiste predem vedeli o svych planech ,co mnozi nevi dodnes..
      Silne lodstvo meli na kolonie a hojnost prostredku prave z vysavani kolonii....

      Vymazat
    11. Heydrich a spol, dle tvrzeni Bazose, nadbihal nasim delnikum, ze je odvlekali ve statisicich do Rise na nucene prace, otroceni ovsem..
      Nikdo nevedel kdy bude odvlecen a to lasku jeste stupnovalo..A v koncentracich byla kazda ruka moc potreba na splneni planu. Taky hodne tam Cechu pribylo a malo se jich vratilo..
      Kdyz to se rozneslo, laska okupovanych a persekuovanych a zaviranych za male prestupky i bez nich,do koncentraku, laska delniku v protektoratu k Heydrichovi dle Bazose neznala mezi..
      Jeste. Za tou laskou../Vynechavam jeste to nejhorsi jako L./.
      Vdecnost za okupaci v nich zamilovanosti silila, za nedostatky a valecne pridely odpadku misto potravin,za zakoupeni jidla byly popravy, bez milosti, za teror ,bylo toho daleko vic..
      Kde navic jako i v Risi/tam jeste taky bombardovani ve dne v noci/, prikladne "zachazeni",
      / s jiste nejvyssi moznou laskavosti/,ktera probihala pod totalnim dozorem Gestapa a od ostatnich nacistu na kazdem pracovisti..
      Ach, ta laska nebeska..

      Vymazat
    12. Povolnaku,

      moc se nevytahuj s PTPactvim byl jsem u "hasicu" tak zvanych "kadrovych jednotkach min vnitra" se mnou slouzili nepratele pracujici tridy - tedy spise prizivnici, co nebyli jeste na lapak. Samopaly jsme meli skoro bez laufu, na strelby jsme nesmeli, meli k tomu duvod..ale tak nejak jsem se z toho dostal.

      ale at tak ci tak PTPactvim se neohanej, on to byl treba podle Petra K...... dobrej svindl, pokud jsi to umel, a doktori ti sli na ruku

      zpet k Protektoratu, nevim jestli Ty ale vetsina zdejsich kecalku je zrejme rozcilena co jsem psal o Heydrichovi,....Bohuzel ti co popiraji pravdu jsou konformni blbci, takze se nerad mezi ne....... zrejme pri narikani ze znali nekoho kdo znal nekoho kdo byl v Koncentraku nebo totalne nasazenej, ja znal sveho tatu ktery byl jako telefonar totalne nasazenej v Rajchu a pak zavrenej v Oranienburgu, ale vratil se po valce....

      takze, je videt zde, ze kdyz napises neco co se nekterym nelibi, tak zacnou jecet, takze nekteri z nas stoji za stejne hovno jako treba Bartos, Michalek, ten prcek ze senatu, a dalsich hajzliku v senatu, a dokonce i zdejsiho Pawku, ten blbec by fakt moh jit z fleku delat pucfleka pro Hriba, myslim ze takove plunule nesmysly neprodukoval ani Kalous, nebo druhy otec vlasti Klaus.

      dalsi pablb napsal ze si snad privydelavam k penzi, no je mozne ze jsem (byl semtam ) kurva, ale draha, takze tenhle muj blabolek by mne neuzivil, takze jsem bohuzel napsal pravdu, ktera se da kdykoliv historicky overit.

      Vim ze pro nektere spolukecalky to co jsem napsal nejni koser, ale je zajimave, ze vypichli jen nektere veci, dalsi treba o tom udani a jeste neco ti posrankove radsi vynechali

      hele, prect sis ten blabol od Pawfka? Mluvi jak Biden

      Vymazat
    13. Basosi, psal jsem "trochu mně mrzí" na což jste nepřiměřeně vystartoval. Pro mně okupace zůstane okupací i ta v 68. a nehodlám v žádné hledat polehčující okolnosti, jen fakta. Zůstaňme u nich a sdělujme si je kulturně, hezký den, jdu pracovat.

      Vymazat
    14. povol

      Bohuzel tenkrat jsem byl uz tak "starej" ze jsem to deni po atentatu na Heydricha tak nejak zaznamenal, a zaznamenal jsem treba hruzu me matky, jejiz manzel by v te dobe uz v koncentraku, zaznamenal jsem i navstevy Gestapa u nas, i to jak se moji mamy lidi v baraku stranili ze strachu, zaznamenal jsem i pribuzneho sousedu ktery byl u "Vlajky" (po valce nosil pasku Revolucni Gardy"

      takze to, o cem zde vetsina z vas kvaka, jsou pro mne jakove kecy, jako o mnohych dalsich nametech ktere se opakuji jako na kolotoci.....nic osobniho, ono je to daleko horsi, kdyz par cucaku na CT vzdy s vaznym vyrazem v tvari keca o historii naroda.

      Proste ten kdo oslavuje atentat na Heydricha je u mne blbec, ktery se chce zviditelnit tim ze si precte EU poplatne plky v ceskych novinach a pak machruje o sadisticke kurve Heydrichovi.....nezastavam se ho, byl co byl, ale fakt je ze zastavil plany na presidleni cechu, protoze videl ze cesti delnici byly loyalni k nemecum....,mezi nami....ja bekt starsi, tak bych makal taky jak sroub bud za vic zradla (vim co je to mit hlad jako malej kluk) a potom i za to co nam ty Anglicke svine provedly, a k nim pridej i Francouze, a taky POLAKY kteri se ve sve Velkopolske pitomosti chteli paktovat s Nemci ((BECK. PILSUDSKY) a to jsou nasi slovansti bratri.....jedini kdo nam tenkrat chteli pomoc byli Rumuni, a a a "kurvy Rusi) takze se nediv ze jsem se ozval, nesnasim kdyz nekdo neco prekrucuje, a bohuzel jsem tuto dobu mimo vas vsech zazil, a pamatuji si ji......Ohledne Rusaku, tak nejak si je pamatuji, byli jen o par let starsi, nez my, hrali si s nama, davali nam zrat, smali se nam kdyz jsme se posrali pod tanky kdyz jsme zezrali konzervu kurete v masle, ptali se nas na nase mamy (chteji jebat neradi) ale byli k nam slusni a jako starsi bratri......a ja i kdyz jsem v 68 zdrhbul za more, proste nemuzu (pochopil jsem proste za morem proc prisli v 68) jim nadavat. Ovsem taky jsem pochopil co se stalo v 89- jakou pitomost ve svem pivnim nadseni Venca Havlu udelal (znal jsem ho osobne, chtel mi hajzl ojet Maranku) a tim ci tou amnestii nastartoval dalsi a to nejvetsi svinarnu kterou spustil pozdeji Klaus a spol.

      a vis co mne fakt sere az po krk, ze dnesni populace furt mele - o kurve Putinovi, kurve Hitlerovi, a kurve Heydrichovi ale o Klausovi, ktery ceskoslovensko skutecne zlikvidoval do PIRATSKE ENKLAVY se nepipne ani hovno

      takze se neomlouvej ci neohrazuj, jsi jeden ze stada pitomcu jen o trosku lepsi

      Vymazat
    15. Basosi, nemohu ani nechci rozcupovat Tvé zážitky a zkušenosti. Vím, že jsme na stejné lodi. Snažím se jen sumarizovat. Nevím, jestli to pochopíš ale to, že "Rusové" kradli hodinky a znásilňovali neznamená, že nás neosvobodili.

      Vymazat
    16. PS. S hořkou dávkou ironie musím konstatovat, že Západ nás osvobodil od Rusů ujařmením.

      Vymazat
    17. Basi,
      vždy tě pečlivě čtu, u ostatních dlouhých více stránkových děl to nedělám. Tvůj osobitý styl není překážkou, ale dnes mám problém s obsahem jde o atentát.Můj děda byl v Obraně národa a atentát na Heydricha schvaloval i když to stálo moc životů. Chybu viděl v organizaci, kdy hlavní zázemí parašutistům a váha rizika padla na sice věrnou, ale neprofesionální síť sokolskou.U armádního odboje se gestapo i přes známé úspěchy k prolomení celé organizace nikdy nedostalo.Jinak s tebou souhlasím,např. o Polsku se opravdu málo ví.

      Vymazat
    18. B. davno nevis co pises..
      Nas odboj nekritizuj a neser se do nej aspon.
      A neroztahuj se tady v zachvatech nadrazenyho slintani jedovate spiny a bezohlednyho silenstvi..
      A nic jinyho..A nedavej se vysetrit jinak te zavrou a zahodej klic..
      A rady zbesilcu tady rostou, jen co je pravda..
      NR je na ne magnet, zdaleka i zblizka..
      Trochu respektu pro jine a jejich nazory umi projevit i osel..
      Vysoci britsky agenti se nechali zajmout na hranicich Holandska Heydrichem a zpivali a zpivali /protoze vedeli z nasi spoluprace s brity/,taky hodne o nasem odboji..Hitler jim byl vdecnej,to jo..
      Zahada ,ktera musi zustat zahadou.
      Nas zlatej poklad v tunach se v Londyne ani neohral a hned byl britama poslanej, komu jinymu nez Hitlerovi,do Berlina ,na zbrojeni a valky...
      Je zahada,/nikdo se ovsem nikdy nezepta/, proc to zlato velmi stedry britove nepouzili aspon stedre,na svoje vyzbrojeni a na svoji obranu..Kdyz.
      Museli temer vse vyzebrat z USA..

      Vymazat
  9. INDICKÝ BĚŽEC, Co tě trápí ČURDO!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenávistný blbeček indický je smazán. Ale Čurda to je bez debaty.

      Vymazat
  10. Istanbulská úmluva a Feriho kauza https://www.youtube.com/watch?v=EX1SIWm2I7k

    OdpovědětVymazat
  11. Bobošíková je nebojácná ženská,která píše o nepravostech.Jestli byla v té či oné straně a funkci,to ne mění obsah těchto intrik a lhaní.Co máme písálků,kteří píší o ničem,nebo jen v souladu s oficiální politikou lžou,zastírají a útočí na kritiky.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem už bohužel, nepamětník uvedených událostí ale zato, jako dítko malé, jsem s velkýma vyvalenýma očima, hltal tuto nedalekou minulost.
    Helanov, tady nejde o hodnocení paní Bobo.
    Je nestoudně trestuhodné, převracet minulost a ničit život oběti ve prospěch pachatelů.
    Je to samé, jako odbourávat nacismus od němectví. Ne to byl nacista a já jsem pouze Němec.
    Ta paní zemřela a nikdo už jí neřekne, máte pravdu!
    Bohužel, ta znovu fašizace, zasahuje naše duše po tolika letech opět.
    Bohužel, už ne jen německá fašizace.
    Bohužel, Slované jsou toho součástí.
    Bohužel, ty oběti z minula nám nestačí.
    Bohužel, bohužel ? Nebo bohužel!
    Asi pouze pane bože.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vás pohled na věc. Můj pohled je ten, že má Bobošíková zlost, protože chtěla být předsedkyní Bojovníkú za svobodu.
      Je to docela skušný vejvar, spojený s mnoha požitky.
      Prostě jí nevěřím ani fň, považuji ji za lovkyni teplých seslí.
      Vůbec nevěřím tomu, že by jí snad šlo o tu paní.

      Vymazat
    2. Helanov, už je to od Vás "unfér". To máte poznatky z Vaší éry ve státní správě?

      Vymazat
    3. Takže ještě jednou, Heleno. Tohle není o Bobošíkové, ale o praní Šupíkové a její matce. Kdyby tu reportáž udělal Schwarzenberg, budu s ním souhlasit.

      Vymazat
    4. Tak nevím Helanov, pochvala od bezejmenného?

      Vymazat
    5. No ano, Helanov se názorové dostala pod záštitu Unknowna 19:22. Pane Dvořáku, nechte to tam prosím. Pro paní Helenu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    7. Pane Pokorny, chybicka se vzdycky vloudi..

      Vymazat
    8. Helanovo,mam u vas pocit jakesi zavistive nenavisti k pani Bobo.Jde prece o to,co rika .Jeji postoje jsou spravne,zaplať panbu za né.Mozna ma lepsi svetřik ?Nebo ji zavidite jeji pozici?Bagoun

      Vymazat
    9. 1:44... Bobošíková je mi šumák, stejně jako i Wolner. Prostě se do sebe zaklesli dva blbečkové.
      Paní Šupíková reportáž vůbec neviděla, bylo od
      Bobošíkové idiotské zatáhnout jí do té nesmyslné půtky.
      Něco se stalo před cca 80ti lety, badatelé bádají a mají na tu událost různý názor. To už tak u historiků bývá, zvlášť v případech, kde chybí hmatatelný důkaz.
      U mě jsou to paraziti VŠICHNI, vůbec nechápu, proč se furt vrtat v tak starých věcech. Přijde mi to neužitečné, je to jenom můj názor. Někteří se v tom hrabání ve starých křivdách přímo vyžívají. Ámen.

      Vymazat
    10. 10,56
      Lidice,Ležáky,Životice,Zákřov,Ploština,Prlov,Vařákovy paseky,Javoříčko,Leskovec,Konětopy,Lejčkov,Tokajík,Velká Domaša,Jakušovice,Kolbovce,Vojtovice,Solník,Korunka,Brusnica,Cimenná,Klak,Ostrý Grúň,Kaliště......je třeba si masakry v těchto vesnicích připomínat rok co rok a veřejně,aby se tady veřejně neproducírovali takový svině,jako byl Havel,podporovatel banderosvolče Novotný a celá KDU-ČLS s podporou TROPiček,PYJátů a ODS!

      Vymazat
    11. 10:56 Helanov
      Snad abyste si tu kauzu znova přečetla. Teď už je to hrozné, co říkáte. Že nemáte ráda paní Bobošíkovou, to se dá pochopit, ale ne to, jak se vyjadřuje že k Lidicím. Víte o tom, že tam např. "popravili" dva patnáctileté kluky? Představte si, že byste něco takového jako matka prožila? Jak můžou mít badatelé na události v Lidicích různý názor? A jestli někdo vyštrochal možnost, že někdo MOŽNÁ nahlásil nějaký problematický pobyt....to jako Lidický masakr ospravedlňuje? To s tím přece vůbec nesouvisí. To nejsou staré křivdy. to jsou křivdy nové!

      Vymazat
    12. 12:23... Jak se jako vyjadřují k Lidicích? Co mi to podsouváte!!!
      Byla to strašná tragédie, hrůza, zahynuli nevinní lidé.
      Ale nechápu, proč se stále onanovat starými křivdami. Naprosto mi uniká ten smysl.
      Něco jiného by bylo, kdyby někteří tu lidickou tragédii zlehčovali. To se ale neděje, to snad uznáte.
      Jestli se podle vás dá spáchat zločin hubou, tak já si to nemyslím. Prostě jen jeden badatel napsal určitý názor, nic víc. Kdyby to Bobošíková nerozmázla, tak by si toho ani veřejnost nevšimla. A paní mohla být v klidu.

      Vymazat
    13. 14,14
      Lidice i ostatní SE PŘIPOMÍNAT NEJEN MAJÍ,ALE DNESKA VÍC,NEŽ JINDY MUSÍ!

      Vymazat
    14. Helánov, začínáte se utápět ve vlastních slovech.
      Čiší z vás zloba na paní Bobošíkovou. Zanechte těchto komentářů, abych si mohl vážit vašich slov. O jiných událostech, píšete s postřehem.

      Vymazat
    15. 17:21... Já vím moc dobře, proč to píšu.
      Vím, ze se mi tady bude nadávat. Ale mám před očima Balkán, kde je to samý pomník.
      Pomník padlým Chorvatúm, Srbům, Bosňákům, i těm v Kosovu.
      Jistě i tam stařenky objíždějí školy a líčej školákům ta zvěrstva.
      Musím se přiznat, že v tom moc velký přínos nevidím.
      Za Tita by si to nedovolily a za Tita tam byl klid.
      Prostě nemám ráda, když se vytahují staré křivdy. Přijde mi to nebezpečné.

      Vymazat
    16. Helanov, to, čemu vy říkáte křivda, jiný nazývá historie. Historie je bývalá politika a ráda se opakuje. Svědci nám ty časy přiblíží a tak se z nudných a suchých zápisů stane něco mnohem živějšího, co se nás dotýká, i když ti lidé už dávno nejsou naživu. Pokud známe historii, známe životy těch, kteří to prožili, nikdo nás neoklame a můžeme se vyvarovat nových křivd. Tak jednoduché to je. Pokud nám to překáží, pak je v tom ještě něco jiného.

      Vymazat
    17. Po pravdě Helánov, nemáte ráda jednu paní.
      Zástěrka je třeba i ten Balkán.
      Chcete rozmlouvat s živými.
      Neumíte mluvit s mrtvými.
      Zanechte už tento monolog a vzdejte úctu těm, kdo již nejsou mezi námi. Ti si zaslouží naše tiché mlčení.

      Vymazat
  13. Hitler si fašizmus nevzal sebou do pekla, máme jej stále tady. Je čerstvý, silný a stále častěji si bere slovo. A proto více Bobošíkových a méně Wollnerů !

    OdpovědětVymazat
  14. Dotace škodí, ať si je EU nechá. Necháme si zničit tradiční průmysl? Šichtařová o kartelové dohodě bohatých proti chudým

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Dotace-skodi-at-si-je-EU-necha-Nechame-si-znicit-tradicni-prumysl-Sichtarova-o-kartelove-dohode-bohatych-proti-chudym-667204

    Šéfka Trikolóry po demonstraci před sněmovnou: ČT si vybírá jen něco. A každý kdo má mozek vidí, co to je

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Sefka-Trikolory-po-demonstraci-pred-snemovnou-CT-si-vybira-jen-neco-A-kazdy-kdo-ma-mozek-vidi-co-to-je-667278

    OdpovědětVymazat
  15. ČT je jedna obrovská žumpa plná lží, manipulací, šlendriánu a neprofesionality, od zpravodajských kanálů až po déčko. I v tomto dětském kanále jsou k vidění děsivá zvěrstva, třeba v pořadu Terčin zvířecí svět si děti hrály s množství morčat, se kterými se nakládalo fakt hrozně, několik se jich ztratilo, ale co, chacha, že. O multikulturní výchově dětí nemluvě. A lidi kolem Wollnera, to už se slušně ani komentovat nedá, tam by člověk i hyenu urazil. Reportéři čt, nebo 168 hodin, to je nekonečné plivání, tu na Rusko, tu na Zemana, na Babiše, no prostě na kdekoho. Nejhorší je, když si tuto špínu platíme z koncesionářských poplatků.

    OdpovědětVymazat
  16. tak jsem si precet par komentaru z obou stran....a je zajimave, jak se kadrove okopavate, sice mavate koncentraky, zatimco vetsina z vas vi kulovy o nich, opatrne se dotknete (no ono je to vosajslich) o tom udani, plnou parou do kurvy Heydricha, mne jste dokopali za to ze Cesi meli vetsi pridely na zacatku valky nez Nemci, a ze Heydrich po nastupu cechy (mimo nejake generaly kteri byli na seznamu uz pred jeho prichodem) nevrazdil....retribuce nastaly po jeho smrti, ktera byla narizena z Anglie, ale o tom drzite povinne huby co? proste vy parchantici melete o tom co se smi, nebo vas rajcuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:33... “ Tehdy jsem pochopil, ze největší radostí lidu je, může - li společně křičet, a nedbá mnoho o to, proč křičí, křičí - li s ostatními, a má pak i věc, pro kterou křičí, za jedině sorávnou. “
      Mika Waltari, ústy Egypťana Sinuheta

      Vymazat
    2. helo

      mas pravdu, ale pak se nediv, ze za naseho hulakani ci spise buceni stada nas vedou kam chteji, je to jako dav na kopane, tribuny rvou, a vysledek se dela nekde vzadu

      Vymazat
  17. 11:45. P.. A tak to vždycky bylo, a vždycky bude. Řekl by Egypťan Sinuhet.
    😂

    OdpovědětVymazat
  18. Máme moc intelektuálů a málo moudrých lidí. Paní Bobošíková je skutečně velmi odvážná a moudrá žena. Zatím u nás odvážný oponenti nepáchají sebevraždy, ale co nebylo může být.

    OdpovědětVymazat

  19. Kdo jsi bez viny ...Dalsi je Helanov..A tech sutru,co ma na vztekle,zurive hazeni, bombardovani kazde zminky....
    Zavisla na nenavisti velke energie..na p. Bobosikovou..
    Ktera jestlize nespachala zadny zlocin, neco cokoliv opravdu spatneho si nezaslouzi a ani nemame celkem pravo.
    Kdyz neco opravdu bylo, p.B./nejsou dukazy jen kecy/ ,se snazi sve preciny at jsou jakekoliv odcinit a velmi zdatne.
    Nez se rozdaj karty jsou nekde a potom v ruce ,jsou ,co je doma to se pocita..
    Svatej Pavel ,jako rimskej setnik,mazal ty krestany kde moh a potom za chvilku byl zase jejich nejvic svatej..
    Vylevy a poucne o kriceni nejsou bohuzel k nicemu, kriceni, povyky, jeceni a hysterii obstaravaji za nas dnes media ,CT a nas neni a nemuze ani byt slyset..
    Zkazili nam tak domnelou radost nam pricitanou nejakych pisalku..Ale nevadi oklamani a podvedeni krici za nas..Ze my jsme to jen my oklamani a jakej povyk delaji...
    Oni nikdy.Maji na to spisovatele,co za ne vedi.
    Napsat Lidicich jako ta Helanov, muze jenom silena krysa.14.14. Neuveritelna zvrhlost..

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.