Reklama

pátek 4. června 2021

Novotný: S protežováním nácka Protaseviče Západ šlápl vedle

Stanislav Novotný a -rp-

4. 6. 2021  PrvníZprávy

Aféra s letadlem a zatčení Protaseviče, to je určitě jen pověstná špička ledovce. Protasevič je zcela jistě nástrojem v rukou stratégů, podobněji jako Navalnyj, je přesvědčen Stanislav Novotný, předseda Asociace nezávislých médií.

Stanislav Novotný, předseda Asociace nezávislých médií

Zatímco Navalnyj je „povídálek“, osobní historie Protaseviče by nás měla varovat, abychom si na tohoto „novináře“ dali pozor, upozorňuje Stanislav Novotný a pokračuje.

Zaprvé je to evidentně člověk, který je zkompromitován účastí v občanské válce na Ukrajině, a to na straně nejbrutálnějších nacizujících sil. Umíte si představit, že by mezi sebe pustili novináře z druhé strany, třeba z ruského mainstreamu? Ono stačí už i to, že se Protasevič přiznal, že plánoval v Bělorusku převrat, logicky byl na straně převratu na Ukrajině. Případné fotky s nášivkami Azovu, to je jen dokreslení jeho názoru na věc. Novinář by neměl prolnout s rolí aktivisty. Pokud je to až takto extrémní, pak to má ke korektnosti na míle daleko. Pokud Bellingcat píše, že fotka prošla úpravou filtrů, nic zásadního tím nesděluje. Kdejaká fotka Blesku prochází běžnou editací. A jsme zas u toho. Pokud má někdo důkazy, pak nechť je vyloží na stůl. Hlavně ať to Bellingcat udělá s kauzou Vrbětice, přidalo by to důvěryhodnosti všem dalším „vyšetřováním“, jde-li o realitu či podvrhy…

Je tu celá řada svědectví o tom, že si Azov brutalitou nezadá s akcemi jednotek SS. Strašné je to, že řádění batalionu asi úřady Ukrajiny nedokáží nijak kontrolovat. Spojené státy časem změnily pohled na batalion Azov; vyzvaly k tomu, aby s ním nikdo nespolupracoval, jelikož jde o neonacisty. V každém případě víme, že USA mají své dobrovolnické jednotky, které se účastní těch nejodpornějších bojůvek po světě. Je to cynismus: na jednu stranu odsoudí Azov, na druhou stranu Státy (svými) soukromými armádami Azov – a jemu podobné struktury – po celém světě podporují.

Vynucené přistání letadla Ryanair v Minsku, záměrně zinscenovaná událost?

V dnešních zpravodajských hrách nelze vyloučit zhola nic. Tato verze mi však Přijde méně pravděpodobná. Vadí mi především celkově, že se porušují pravidla leteckého provozu.

Moralesovo letadlo bylo přinuceno přistát ve Vídni

Známe příklady z minulosti, kdy se jiné státy vlastně zachovaly podobně jako teď Bělorusko. A to samozřejmě není dobře. Jde přece jen o porušování mezinárodního práva; přitom mezinárodní právo je to poslední, co nás dělí od vypuknutí 3. světové. Letadlo s ruským politikem Vavilovem bylo počátkem dvoutisíciletí donuceno přistát v USA. Média si vzpomněla na incident s letounem (a prezidentem Bolívie na palubě), které muselo sednout ve Vídni. Nejvíce by nás měl snad zajímat incident s údajným ruským hackerem Nikulinem, pro kterého si do Prahy Američané přiletěli ve zvláštním letadle; poté dokonce odstoupil tehdejší ministr spravedlnosti Pelikán… Pokud Bělorusko s Protasevičem porušuje právo, pak všechny mnou uvedené analogické příklady jsou rovněž za hranou. Tím pádem s tím má svou zkušenosti i Česko, nikoli lichotivou…


76 komentářů :

  1. S Free Nadiou to bylo to samě. 😂
    Už ani ty správné dyzydenti neuměj vybrat.

    OdpovědětVymazat
  2. https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/nastavila-ukrajina-belorusku-past-jako-odvetu-za-rok-2016/
    https://aeronet.cz/news/unikatni-video-zachycuje-16-leteho-romana-protasevice-jak-oznamuje-zpretrhani-vztahu-s-rodici-a-prechod-do-ilegality-matka-pri-jeho-odchodu-klecela-na-podlaze-a-prosila-aby-neodchazel-z-domu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Aeronet jsem nečetl, ale rodiče toho blogera ho plně podporují úplně ve všem.

      Vymazat
    3. Kupodivu článek na Aeronetu je uvěřitelný, objektivní. Zdá se ale, že západní rozvědky špatně vyhodnotily charakterové vlastnosti jinocha, neboť se "sesypal". O to víc vyniká odvaha rodičů v boji o syna, riskujíc svou profesní kariéru. Možná ale také podlehli kariéře "na druhé straně".

      Vymazat
    4. Upřímně - na bohatýra Praseviče v tuto chvíli seru, neb jsem v tuto pobouřen jinou záležitostí.
      Už rok se tady hádám s diskutéry a hanobím tzv "vakcinaci" a volám po uvolnění léků Isoprinosine a Ivermectin k širokému použití s tím, že nemoc se má především a v první řadě léčit. Ač jsem si o těchto lécích leccos nastudoval, dozvěděl jsem se, že co se týká Ivermectinu, mohu si své obzory, co se týká úspěšnosti léčení covidu tímto lékem, ještě více rozšířit - stačí zadat: Ivermectin.in
      Tak jsem to naguglil a klikl.
      Tento web není dostupný, dozvěděl jsem se.



      Vymazat
    5. Milane, tentokrát ze Zahrady Čech 5. června 2021 3:36. Hlavně, že jste si všechno "sestudoval" a pak s takhle nabytou, nespornou odborností, za určitý způsob řešení Covid 19 pandemie bojujete. Není nad Vaše sebevědomí. Jen jestli to taky není všechno, čím ve svém úsilí disponujete. Takových vás mnogo. JiH

      Vymazat
    6. Milane, veterinarni ivermectin se da objednat z ruznych zdroju vcetne amazon.com (i kdyz tam je to predrazene). Ja mam konskou pastu, ktera se smicha s jogurtem, a chut je fajn (pro kone to delaji s jablecnou prichuti). Taky se to velice snadno odmeruje podle vahy. Tekuty ivermektin (sterilni sklenicka) je treba odmerovat diabetickou strikackou. Ale vydrzi na mnoho pouziti. Ja ji mam pro leceni prasiviny u lisek, ale kdyby bylo nutno, tak jedna flasticka staci pro mnoho lidi.

      Mimochodem, taky se mi nepodarilo prejit na ten indicky web. Chtelo by to asi VPN v te oblasti.

      Vymazat
    7. UNKNOWN je asi duševní mrzák.

      Vymazat
    8. Tak já se taky přidám... Milane, nech to na doktorech, jsou mnohem lépe informovanější než veřejnost s jinou profesí.

      M.Povolny, možná, že na počátku to tak bylo, ale teď jsem viděl plačící paní Potasevičovou, která mluvila o tom, že jejího syna mučili, aby vypovídal o něčem, co není pravda, že on takový není a že vždy bojoval za svobodu a demokracii v Bělorusku. Jinak ten článek v AE je děsný. Desetkrát tam opakují jedno a totéž, jako kdyby byl čtenář úplný debil.

      Vymazat
    9. J.J. -- kolik pak lidi na covid umrelo, protoze to nechali na doktorech? Protoze zakazali nebo zmizeli z trhu ivermektin, HCQ a isoprinosin? Zacina to vypadat, ze se medicina propadla do masivni korupce. Chcete jeste dlouho zit? Naucte se rozeznat propagandisty od opravdovych lekaru.

      Vymazat
    10. Vera, žádný Isoprinosin nezmizel, sám doktor mi ho předepsal. Je pravda, že byl trochu problém ho sehnat, já jsem měl na to štěstí. Asi se s tím dělaly nějaké kšefty. Můj lékař rozhodně není propagandista a můžu to říct o většině, s nimiž jsem se setkal.

      Vymazat
    11. 7/05

      JiHu, jsou chvíle, kdy kdy se projevujete jako myslící, soudná bytost a kdy si Váš příspěvek se zájmem přečtu, neb mi rozšíří obzory - leč jsou také chvíle, kdy se projevujete jako namachrovaný vůl non plus ultra a namísto příspěvku vypotíte rádoby dehonestující příserek. Rádoby proto, že v otázce mého sebevědomí máte pravdu a mým bytelným egem vaše pochabené pokusy o dehonestaci proto neproniknou.
      Otázkou zůstává, proč jste někdy takový vůl.

      8/21
      Na doktorech?! Dvakrát - opakuji DVAKRÁT !!! - doktoři téměř zavili mou smrt a smrt mé dcery! To, že se přesto dcera narodila a já se dožil sedmdesátky není zásluhou doktorů! Informovanost doktorů? Fajn - tím trestuhodnější je to, co s touto společností (všichni ne) provedli tento poslední rok!

      Já, já osobně, a ne doktoři, se postaral o svou dceru, když chytla covid, stejně o svého bráchu a jeho manželku. A vyléčili se - isoprinosinem, který na můj popud sehnala dcera do zásoby už v dubnu minulého roku. Já - ne doktoři. Doktoři by je šoupli do nemocnice. Ale o tom jsem tu už psal.

      Věruško, zdravím za Velkou louži. Hezký den (a večer a noc a vůbec všechno).

      Vymazat
    12. milane 5. června 2021 14:13 pověděl jsem Vám, co považuji za logické a to mi vyvraťte. S lékaři (lékařkami) tomu není jinak, než s řemeslníky. Jsou tací, že odvedou perfektní dílo, nebo opraví kde co. Jsou tací, co zmrví na co sáhnou.
      Každý lékař musel, chtě nechtě, absorbovat a v několika stupních potvrdit znalosti i některé dovednosti v oboru. Z toho pak plyne značně vyšší pravděpodobnost, že při řešení zdravotního problému spíš prospěje, než uškodí. Pokud ovšem nepochybujete o moderní medicíně vůbec.
      Jestliže Vy, s takovou jistotou jak píšete, prosazujete určité názory na léčení Covid 19 a řešení celé té pandemie, fušujete do řemesla, o kterém dost nevíte, nemáte v něm platnou zkušenost ani jakékoli oprávnění. Dokonce svým způsobem můžete marnit žádoucí postupy a opatření.
      Tak jsem Vám to napsal. Zbytečně se urážíte. Nic s tím, že jsem Vás nepotěšil, nic s tím nenadělám. Logika té věci je nezvratná. To, že do celé té hry neblaze vstupují politické zájmy i bitka o zisk, na tom nic nemění. Lituji. JiH

      Vymazat
    13. JiHu,
      hájím své názory na léčení! Opakuji - na léčení! Kdežto vy upřednostňujete plošnou vakcinaci "vakcínami", které vakcínami ve skutečnosti nejsou.
      A ty názory si utvářím na podkladech, které vypracovali nezkorumpovaní světoví odborníci, mezi nimi i nositelé Nobelovi ceny (ne političtí zkorumpovaní lékaři!!!) z oboru epidemiologie, vakcinologie a virologie.
      Takže čerpání poznatků a utváření si názorů na podkladě těchto je fušování? Tss... tss... Není co vyvracet - nevidím žádný argument z vaší strany, jen víru. Takže znovu a pomalu - já tvrdím, že covid je nemoc a jako taková se má léčit. Opakuji - léčit. A plošná vakcinace není léčení! Když už se tedy oháníte logikou (s kterou jste evidentně na štíru), neb ohýbáte jak skutečnost, tak onu logiku, milý bratře scholastiku.
      Jo, mimochodem, ošetřování třech nemocných členů rodiny (bez roušky), není dle vás platná zkušenost? Pravdou však je, že jsem svým přístupem marnil, ne žádoucí, ale žádané, postupy vlády. A jen díky tomuto marnění nemuseli moji blízcí do nemocnice, kde by do nich napumpovali neověřené hokus pokus sračky a kdo ví, jak by nakonec skončili.
      To, že do celé hry neblaze vstupují politické zájmy a bitka o zisk, na tom MĚNÍ VŠE!!!
      HOWGH!

      Vymazat
    14. J.J. Kdyby to byla pravda, ze vetsina doktoru nejsou propagandisti (ci zbabelci, co propagande pomahaji mlcenim) tak by se kovid-totalita neujala.

      Vymazat
    15. Věro, kovid přece není totalita, to je infekce. Že na kovidu vyrostlo několik nových multimiliardářů, na tom nic nezmění a karantény platily už i v době moru. Distribuce viru po planetě není vina lékařů.

      Vymazat
    16. milane 5. června 2021 20:57 podsouváte. Nic neupřednostňuji a nevěřím. Dávám přednost převažujícímu odbornému názoru, kde je nejméně pravděpodobný fatální omyl. Něco ukazují úspěšná řešení dosažená a dosahovaná v jistých státech. Vaše osobní zkušenost je statisticky nevýznamná. Dokonce nevíte a těžko můžete vědět, co o Vámi tvrzeném výsledku rozhodlo. JiH

      Vymazat
    17. JJ: Kovid neni mor. Neblbnete uz i vy. Je tech kovidovejch ovci tak dost. A lockdown (zdravych) a karantena (nemocnych) jsou dve ruzne veci. Vite, ze slovo lockdown prislo z californskych veznic?

      A kdyz uz teda vas tady mam, odpovezte mi na toto. Zadny dosud na to nemel koule. Budeme delat globalni lockdown pokazde, kdyz prijde tezsi virus hornich dychacich cest? Jak si to predstavujete, ze to bude fungovat? Argh.

      Vymazat
    18. Pánové ViP + JiHu, odcházím z této plané diskuze s Vámi; nemíním zbytečně tratit čas.

      Věruško, je to marné, je to marné, je to marné.
      Hezký den.

      Vymazat
    19. Věruško, máte skvělý postřeh i argument: "Kovid neni mor." Řekl bych, že lidstvo od okamžiku jisté znalosti a organizovanosti přistupuje ke karanténám vždy, kdy šíření jakékoli nemoci v nějak vyšší míře ohrožuje společnost, tedy lidské životy. S mírou civilizovanosti stále citlivěji. Ať už jsou to mor, cholera, tyfus, neštovice, žloutenky ... nebo „jen“ spalničky. Rozsah karanténních opatření pak záleží na závažnosti onemocnění, infekčnosti, jeho rozšíření, možnostech léčení a prevence. Závisle na míře poznání o nemoci. Vy s Milanem jste si za znalce. Nakonec, jestli ne generály po bitvě. Tak silným já se prostě necítím. JiH
      PS chápu Milane, že jste to "zabalil"

      Vymazat
  3. Ohledne Pelikana, normalni cesky posera, bez patere, zbabelec, a tohle nam vladne, ci donedavna vladlo, a ted dalsi "Pelikanove ve vlade ci v Parlamente nadavaji Benesove.


    Ohledne toho Prasatevice - je to dobrej herec neeee?

    OdpovědětVymazat
  4. Jo souhlas s panem Novotným pro šafra a pravdoláskaře je to „hrdina bojující proti totalitě".

    OdpovědětVymazat
  5. Poserovič se při TV besedě přiznal k všemu za co jej obvinili. Ale hned ČT ,jako obvykle přidala, že vše probíhalo pod nátlakem. A asi takovým jako včera redaktorka ČT Tvarůžková, která na otázky, které dávala pozvaným hostům, např. komunista Luzar skákal do řeči více, než je skok vysoký, a hlavně v okamžiku, kdy hosté vyslovovali pravdu o odvolávání vlády. Jenže více se o Poserovičovi nedovíme, neboť cenzurou mlčením se o okolnostech činnosti nic nedovíme a ani to, že chtěl zavraždit Lukašenka a podílel se na přípravě převratu v Bělorusku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Asi půlka pořadu "60 minut" je věnována Protasevičovi. Tam se dozvíte mnohem více než řekl Železný v ČT. Ten vůl přede mnou neumí asi rusky a nerozumí, proto potřebuje lhavého překladatele. Budou asi muset zavést rušičky pro videa z Ruska na youtube.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 22:34 bezejmenný, možná nevíte, že ruština patří mezi jazyky s největší slovní zásobou ale chápu, pro Vás zbytečnou.

      Vymazat
  6. Bělorusko se mělo stát druhou Ukrajinou .Zatím se Lukašenko vzpamatoval ze svých růžových snů o EU .Nacizmus má našlápnuto hlavně v nových "demokratických" zemích , překvapující je na tom ,že Česko je také v čele a to je velmi smutné.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obecní blbe, jseš fanatik k pohledání. Buď rád že není válka, už by jsi stál u zdi.

      Vymazat
    2. Howne, zadej adresu ať si tě můžu odchytit.
      Tak ohromnej vůl jako jsi ty, by mi hravě naprděl kubík metanu za den a to by pro mé ekologické prdoauto, které právě dokončuji, stačilo na týden.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  8. Analytik Štefec: Cílem útoků na Babiše je likvidace Agrofertu

    https://cz.sputniknews.com/20210604/analytik-stefec-cilem-utoku-na-babise-je-likvidace-agrofertu-14729584.html

    Rakouský kancléř poděkoval Rusku za vakcínu Sputnik V

    https://cz.sputniknews.com/20210604/rakousky-kancler-podekoval-rusku-za-vakcinu-sputnik-v-14730302.html

    Měla jsem tě strašně ráda, ale… Klus sdílel fotografii Protaseviče a pak na to doplatil

    „Mam známé, kteří roky pracují v Bělorusku. Lidé se tam mají nadstandardně dobře, neuvědomují si, o co by přišli vstupem do EU. (Stačí se podívat, o co jsme přišli také my). Je to krásná, moderní, čistá krajina s prezidentem, který stoji za svým národem. Mají laciné energie, bydlení, zdravotnictví ve prospěch lidí a ne ve prospěch bílé mafie, vzdělání ... Komu záleží na tom, aby o toto přišli??? Dejme si otázku ... a co pro to různí trollové dělají? Možná i z důvodu mylného přesvědčení, nebo z přesvědčení získaného prostřednictvím médií,“ napsala Jana Marošiová.

    https://cz.sputniknews.com/20210604/mela-jsem-te-strasne-rada-ale-klus-sdilel-fotografii-protasevice-a-pak-na-to-doplatil-14729768.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:27 bezejmenný, "čím více na východ" z Vašeho stanoviště se dostanete k největšímu darebáku, souhlasím!

      Vymazat
    2. Dějiny mluví jasnou řečí všechno zlo jde vždy ze západu a to jsou fakta která se nedají ukřičet nebo umlčet. Největší darebáci jsou americký bilionáři a státní terorismus USA padne na hubu.

      Vymazat
  10. .. Známe příklady z minulosti, kdy se jiné státy vlastně zachovaly podobně jako teď Bělorusko..

    No ono to není moc známé, jak se to přizemění vlastně událo. Tedy známé to je. Přišel mail, dispečer podal informaci pilotovi, pilot komunikoval s dispečerem, radil se s vlastní firmou i letištěm ve Vilnjusu a rozhodl to otočit na Minsk pár minut před opuštěním vzdušného prostoru Běloruska. Kdyby pokračoval v cestě, nikdo ho už nezadrží. Potud to s odřenýma ušima vypadá na akci Lukašenka.

    Jenže pak Protasevič normálně vyšel ven spolu s ostatnými cestujícími, vlezl do autobusu, pobyl na letišti, aniž by si ho někdo všiml. V té době už explodoval internet o jeho zatčení. Zadrželi ho až při kontrole před nástupem do letadla, kdy kontrolovali všechny cestující. On sám si myslí, že to je akce jeho kurátora Franaka Viačorka.

    A co se týká zadržení letadel, o tom by mohla vyprávět spíš Ukrajina, která se pokusila zajmout letadlo společnosti Belavia celkem nedávno vojenskými prostředky. Akce s Moralesem byl proti tomu slabý odvar. Ale jak je vidět, je zbytečné vyhrožovat sestřelením. Vždyť za posledních 14 dní to je už třetí letadlo s "bombou" na palubě.

    Jen tak pro informaci, ta pošta z mailserveru proton, skutečně prišla o 24 minut později... Jenže to je jen polovina pravdy. První mail přišel do Minsku a Vilnjusu ještě pred komunikací dispečera s pilotem. S Vilnjusem komunikoval i Minsk.

    Protasevič by z toho vůbec nemusel vyjít zle. On nebyl zadržen proto, že je v opozici proti Lukašenkovi, i když organizování protestů za peníze ze zahraničí by si odpustit mohl. Dokonce ani ne proto, že NEXTA byla celkem rozeštvávající médium, za to by dostal maximálně zaracha na pár dní, ale milý Románek to má velice nahnuté právě kvůli účasti v bojích na Donbase v praporu Azov. Kvůli tomu byl hledán. A je si toho velice dobře vědom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestlipak bude Prasetovic zpivat? Mohli bysme se dozvedet leccos zajimaveho.

      A ten prvni mail, od koho byl?

      Vymazat
    2. Od Hamásu, Věruško. A hned druhý den dostala stejná letecká společnost stejný falešný mail od Hamásu, že je na letadle bomba, když její letadlo bylo nad Německem. Takže nouzově přistálo, za stejných podmínek jako to v Minsku, v Berlíně. A nic.

      Kdo by to do toho "diktátora" řekl, že má takový smysl pro humor, že.


      23/24
      Aniž si ho někdo všiml...
      No, já to četl jinak, ale budiž. Pokud je toto pravda, svědčí to pouze o ještě větší profesionalitě zákroku, že dokázali vzbudit tento dojem.
      Koudelko, ty šašku, těm bys nemohl ani leštit boty!

      Vymazat
    3. Jo, no, to jsem taky videla se chomejtnout, o tom Berline, a pak nic.

      Akorat se divim, ze ten Hamas se tim nechce pysnit. :-)

      Videla jsem video, jak si jeho rodice pred lety stezuji, jak jim syn blbne. No ale ted jsou plne "s nim." Ti "divni lide" na ktere si tenkrat stezovali, asi udelali i jim nabidku, kterou nedokazali odmitnout.

      Vymazat
    4. Videls, Milanku, tu serii ctyr clanku o Beloruskem systemu?
      Zacina to tady:
      http://casopisargument.cz/?p=31382

      Vymazat
    5. Milánku, s největší pravděpodobností ten mail přisel, a to i dle Protaseviče, od jeho šefíka a loutkovodiče Ciachanouské Franaka Viačorky. Protasevič se volně pohyboval po letišti spolu s ostatnými a k zadržení došlo až při kontrole. Je legrační, že kdyby náhodou na tu kontrolu zapoměli, o Protasovičovi by se dozvěděli z internetu.

      Ne, že by KGB (spíš FSB) něco podobného nevymyslela, ale ten mládenec nemá až takový informační význam pro tajné služby. On neví nic, vo by už dávno nevěděly. Řekl to dokonce sám Putin. Koneckonců, hned na samotném počátku ho pustili do TV, aby se vypovídal, a to se u podobných lidí nedělá. Protasevič má jistou malou publikační hodnotu, jenže i to je otazné, protože společnost je stejně už dávno rozdělená a vybere si z toho jen to, co bude chtít. Anebo to, co jí majitelé sdělovadel předloží.

      Za tak mizerný výsledek dělat takovou šarádu s rizikem dalších sankcí nestojí. Dokonce to může vyvolat další nepokoje za jeho osvobození. Možná právě proto se to dělalo - sakrální oběť.

      Vymazat
    6. Jakapak obet? Zadne muceni na nem neni videt, kluk se zpovida, asi mu doslo, ze ti, co ho pred lety najmuli, ho ted asi hodi pod autobus.

      A hovinka o tom rikaji nesmysly, doufajic, ze se lide ani sami nepresvedci, jak ten interview probihal.

      Vymazat
    7. Věrko, to je přece jedno, zda ho někdo mučil anebo ne. S dost velkou pravděpodobností se událost s bombou neudála náhodně a s další dost velkou pravděpodobností to bylo dílo Viačorka. Předhodit nepříteli buď nevinného člověka anebo dokonce někoho ze svých lidí za účelem využití v propagaci, tomu se říká sakrální oběť.

      Hovínka předvedly manipulaci par excelans. Nejvíc se mi líbí to nekomentované videjko z letištních kamer. Nejen že nedodali titulky, ale pro jistotu ani zvuk, kdyby náhodou někdo z čtenářů uměl rusky. To by se dozvěděli, že si v té chvíli Protaseviče vůbec nikdo nevšiml, což je tak trochu hodně divné, když kvůli němu stříleli po letadlu ze stíhačky.

      Taky si dali pozor, aby neuvedli skutečný rozhovor, protože pak by si čtenáři vyslechli z Protaševičových úst hodně zajímavé informace pronesené v úplnému klidu, sem tam úsměv a cigárko. Hlavně tu finanční stránku že západních zdrojů, běloruské diaspory, ruských a běloruských miliardářů... Čili, že ten svět není jen černý a bílý, zlý a dobrý, ale hodně rozmanitý. Tedy přesněji, že se všechno točí okolo peněz a moci.

      I ten pláč tam raději neuvedli, jen fotku, k níž napsali, že zlomený Protasevič olitoval akce proti Lukašenkovi. To proto, aby se čtenáři nedozvěděli, že se jeho reakce týkala Donbasu. Jak uvedl, to je jediná věc, které opravdu lituje, tedy ne nějaký Lukašenko.

      Také Novinky neuvedli, že ohledně Lukašenka se vyjádřil pouze tak, že ten chlap musí mít ocelové koule, když to takovou dobu ustál. To byl jediný "obdiv", nikoliv souhlas. Souhlas s Lukašenkovou politikou by mu těžko někdo uvěřil a jen hodně hloupý policajt by o něco podobného stál.

      Zato tam uvedli reakci Franaka Viačorky, kterého nasraný Protasevič označil za hovado a krysu, která ho prodala. To chlapec pochopil už na letišti, když ke svému údivu se o něj nikdo na letišti nezajímal, že ti ozbrojenci tam nepřišli pro něj a zadrželi ho až po kontrole dokladů. Protasevič je mladý, ale už dávno ne děcko a rozhodně není hloupý. Čili věděl, kdo ho prodal a taky věděl, že bude muset okamžitě spolupracovat.

      Vymazat
    8. Taky to tak vidim. Ale co je zac ten Viacorka?

      Vymazat
    9. JáJínku, názor si můžeme udělat až co z Praseviče vyleze. Jestli to budou tak závažné informace že to rozloží opozici, pak silně pochybuji že za tím stojí Západ.
      A že by na Praseviče zapoměli? Nevěřím. Ale že ten dojem náhodnosti vybudili, za to potlesk a hlubokosklon.
      Jo, a ten pláč uvedli. Na videu. Bulí tam až trapno koukat. Takže Jájínku, nekecej.

      Vymazat

    10. Tady máš ten pláč, abys neřekl.
      Vot geroj!

      pokec24.cz/politika/zpival-jak-slavik-a-na-konci-rozhovoru-se-protasevic-rozplakal-video/

      Vymazat
    11. 17/47

      Ciachanouská - Světlana Tichanovská.

      Francišak Valancinavič (Franak) Viačorka (Viachorka)
      neboli
      Frantishek Valentinovich Vecherko ,
      narozený 26 března 1988) je novinář z Běloruska, viceprezident pro digitální komunikační sítě a konzultant pro americké Agentury pro Globální média .

      On se nám Jájínek manipulátor zase předvádí, víte?

      Ale jsem rád, že jsem se v něm nezmýlil a na ten jeho přerod, kdy se údajně ze Šavla proměnil v Pavla, jsem mu neskočil.

      Viď, piráte Jájínku, ty kluku jedna nezbedná.
      Jo. Taky tě miluju.

      Vymazat
    12. Věruško, přidávám záznamy jeho výpovědi. Ale chce to co nejdříve, než to aktivisti vymažou. To jeho bulení už vymazali, že je prý pro některé diváky urážlivé.
      Asiže se nechtěli dotknout JáJínkových citů.

      Vymazat
    13. Fragmenty z výslechu opozičního bohatýra Prasetoviče.
      Hm... Tak jsem zvědav, co z toho do zítřka zbude. Mažou, kurvy, mažou.

      Piráte Jájínku, taky pokochej.


      colonelcassad.livejournal.com/6817735.html

      Vymazat
    14. Co mi neni jasne, je, proc se bal ci boji vydani na Donbas? On je oddtam?

      Jinak opravdu uvidime z vysledku. Jestli to opozici vyrazne rozhaze, tak to neni zapadni finta. Ale jestli to umocni sankce, a opozici moc neublizi, tak asi naopak

      Vymazat
    15. Vera, Milánka si nevšímejte, má nějaký mindrák.

      Protasevič není z Donbasu a asi tam nebude vydán, ale je jistý předpoklad, že tam spáchal závažné válečné zločiny. U Azova působil jako snajpr a podle některých informací se zacvičoval na běžných civilistech a zdravotnících. Taky některé verbovky zahraničních zájemců o lidské safari údajně šly přez něj. Ale to jsou zatím jen dohady. Jak uznáte, organizování demonstrací je na pár dní, válečné zločiny na kulku - pokud to je tedy pravda.

      Vymazat
    16. Milan je fajn. Vy taky. :-)

      No, tak jestli je to pravda, tak je to daleko vetsi svine, nez jsem si uz myslela. Spis to vypada na psychopata.

      Vymazat
    17. Věruško, tady Jájínek nekecá, je to tak, jak napsal. Aspoň to tak vyplývá z prozatím dostupných pramenů.

      A jo, JáJo, mám z tebe mindrák. Jsi totiž manipulátor z řad Pirátů a zde jsi v úloze jejich Trojského koně. Proto si tě hlídám, což ty nazýváš mindrákem, já ostražitostí. No, je fuk jak to nazveš, ale právě Fučíkovo: "lidé bděte!" shledávám v souvislosti s tebou jako rozumnou radu. Takže tak.

      P.S.

      Hele, JáJínku, ty kluku loupežnická, udělej mi radost a napiš že lžu, že nejsi volič Pirátů a manipulant.
      A já sem vyvěsím tvé příserky od listopadu minulého roku do března tohoto roku, kdy u tebe došlo k oné zázračné přeměně ze Šavla v Pavla (které nevěřím) které to dotvrzují. Mám je stále v archivu.

      Hezký den, Věruško.

      Vymazat
    18. Milánku, já nejsem volič Pirátů. Taky jsem nikdy netvrdil, že mám ve všem pravdu, jelikož mýliti se je lidské. A býti bdělý je sice potřebné, ale pořádný spánek taky neuškodí.

      Vymazat
    19. A ještě k tomu Pavlovi... byl jsem VŽDY Šavel.

      Vymazat
    20. Věra, človek je zklamán, když na podobném talentovaném mladém člověku se slušným vzděláním a z dobré rodiny ulpí podobné podezření. Jeho lapili už v šestnásti a vymyli mu mozek. Tak se z talentovaných dětí stávají zločinci.

      Vymazat
  11. Možná budeš "čumět na drát" U-ho 22:27, kde funguje větší XINDL!!!

    https://wp.me/pbYbqw-jP5

    https://wp.me/pbYbqw-jOC

    https://wp.me/pbYbqw-jOl

    https://wp.me/pbYbqw-jPw

    https://wp.me/pbYbqw-jQU

    https://wp.me/pbYbqw-jR5

    https://wp.me/pbYbqw-jRH

    https://wp.me/pbYbqw-jSs

    OdpovědětVymazat
  12. "Letadlo s ruským politikem Vavilovem bylo počátkem dvoutisíciletí donuceno přistát v USA."

    Něco více o tomto případu? Na internetu jsou dva akademici za Stalina, dříve zemřelí. A mladý Alexander Vavilov, syn ruského špiona v Kanadě, co byl vyměněn zpět ze ženou Vavilovou do Ruska, syn bojuje za uznání kanadského občanství. Přičemž ten jeho otec se jmenoval Bezrukov, případně Heathfield. https://www.cbc.ca/news/canada/son-of-russian-spies-returns-to-canada-after-government-loses-fight-to-keep-him-out-1.4611958

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jací Stalinovi agenti? Rodiče toho mladého se dostali do Kanady zřejmě ještě za Brežněva a tam se jim narodili dva synové. Oni byli zřejmě jedni ze sovětských "sleeping agents" s falešnou identitou. Rodiče byli v nultých letech vyhoštěni do Ruska výměnou za jiné agenty, ale chlapci se usilují vrátit zpět do Kanady. Rusky ani neumí a nikdy v Rusku nežili. Co je na tom?

      Vymazat
    2. "Stalinovi agenti"? Kde to čteš? Přečti si to ještě jednou. Já jsem jen zmínil, koho jsem našel: "Na internetu jsou dva akademici za Stalina, dříve zemřelí."

      Dva bratři akademici, jeden fyzik, jeden botanik, proč hned skočit na unáhlený závěr...

      Jen jsem nenašel zmínku o "Letadlo s ruským politikem Vavilovem..." Pochopitelně Google nenechává nic nepříjemného pro USA.

      Nicméně ten "špion", který se údajně nejmenoval Vavilov, asi nebyl "politik" Vavilov...

      Vymazat
  13. Největší zločin současné doby padá na hlavu mnohých médií v čele s ČT, v čem vyrůstá nová generace a co ji zhoubně ovlivňuje je dnes a denně lež, manipulace, falšování dějin. Ten kdo toto svinstvo ovlivňuje je "in", kdo se postaví s nezvratnými argumenty je veřejně vláčen jako dezinformátor, ruský či čínský agent. Pokud si tyto špinavosti vezmou mladí lidé za své a budou z pohodlnosti či neznalosti volit tuto cestu pro "svůj klidný" život s cílem patřit mezi, médii oslavované, tzv. "in" máme se na co těšit, dávat za vzor překabátěné a prolhané fanatické politiky jako je Sommerová, Štětináč, Žáček, Bartošek a další je cestou do pekel

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Už i na Prvních zprávách vyšel hezký článek o zadržení Protaseviče v Minsku.

    https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/agoravox-protasevic-byl-obetovan-svymi-soukmenovci-video/

    OdpovědětVymazat
  17. Spousta zajimavych informaci. Dik.
    Cili... mozna Protasevice hodili pod autobus jeho kolegove, aby vytvorili zaminku hodit dalsi sankce na Belorusko, a pripravili pudu na dalsi nepokoje.

    Anebo je to vse planovane i s nim, a on se sam nabidl (a proto online uverejnil, kde a jak leti). A ted hraje divadylko.

    Anebo ten clanek na tech prvnich zpravach je dezinformace, a fotky ve fronte jsou treba od jinud. Ale ze Tichanovska necekala, a uverejnila zpravu o jeho zatceni v dobe, kdy patrne jeste zatceny nebyl... hm.

    OdpovědětVymazat
  18. Protasevič začal mluvit a hned je to poznat na počtech pozatýkaných aktivistů jak v Bělorusku, tak i v Rusku. Jen houšť a větší kapky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J.J. stále častěji vystpujete jako troll!

      Vymazat
    2. Dvořák, Protasevič uvedl jména, ale nikdo nebyl uvězněn. Alespoň dosud ne. Takže kecá.

      Vymazat
  19. Ano? Videl jste nekde zpravy o tom, kolik jich je, a zda za nekolik dni pribyli? Clovek by se domnival, ze jo... ale zadne zpravy o tom jsem zatim nevidela.

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.