Reklama

sobota 12. června 2021

Pohroma se podle všeho blíží... Nemůže být vítězství Pirátů přece jen k něčemu dobré?


Petr Hampl
12.6.2021  EUportál

Pohroma se podle všeho blíží, a je docela logické, že někteří se snaží utěšovat. Třeba bude premiér Bartoš přece jen k něčemu dobrý.


(Petr Hampl, nezávislý sociolog)


Třeba lidé konečně uvidí podstatu současného politicko-ekonomického systému a rozhoupou se k prosazení tolik potřebné radikální změny. Je tedy možné očekávat, že převzetí moci fanoušky Antify a tvrdých drog přinese něco pozitivního? 

Bude otevřeno pár témat, o kterých se nemluví a mluvit by se mělo. Třeba bytová výstavba. To je pozitivní, ale tím také výčet všeho pozitivního končí.

Otevření nového tématu totiž neznamená, že se přiblíží vyřešení. Kdyby Piráti byli schopni provést i třeba jen nějakou dílčí změnu k lepšímu, muselo by se to již projevit v Praze, kde mají téměř absolutní moc a rozpočet skoro 90 miliard korun. Zmizel nějaký aspoň dílčí problém? Ano, zmizel problém, jak se bude živit pár univerzitně vzdělaných darmošlapů. Byl odstraněn problém spočívající v nedostatečném počtu tibetských vlajek a příliš skromného Prague Pride. Ale tím výčet pirátských úspěchů končí.

Pak je tu zajímavější otázka – nepovede převzetí moci Piráty k tomu, aby lidé byli aktivnější, více se zajímali o politiku, více se zajímali o svojí zemi, odpovědněji volili, založili novou stranu nebo reformovali nějakou stávající – zkrátka jestli tlak nevyvolá protitlak. Zvlášť, když můžeme počítat s tím, že se Piráti budou po převzetí moci radikalizovat.

Otázka v pozadí je obecnější. Je výhodnější, aby špatné věci byly prosazovány postupně (čímž získáváme nějaký čas, kdy se ještě dá jakž takž přežít) nebo jestli je výhodnější prudká změna (která by mohla probudit lidový odpor). Možná si vzpomenete na Brentona Tarranta, který v roce 2019 provedl masovou vraždu na Novém Zélandu. Chtěl tím dosáhnout vlny represí ze strany státní moci, a předpokládal, že tato vlna represí vyvolá lidovou revoluci. Vlna represí skutečně přišla, poměry se změnily (k horšímu), ale ani stopa po nějakém lidovém odporu.

Ono je to totiž tak, že opozice buď připravená je nebo připravená není. Pokud připravená je, potom stačí i naprosto nepatrný podnět. Třeba facka, kterou policistka vrazí prodavači zeleniny někde na tržišti. A máme revoluci, hroutí se politické režimy. Kdyby nepadla ta facka, stalo by se něco jiného. Na podnětu nezáleží.

Nebo opozice připravena není, a pak režimem neotřese nic. Stačí připomenout britský multikulturní režim, kde jsou unášeny školačky z dělnických rodin, prodávány jako sexuální otrokyně, úřady to podporují a policie šikanuje rodiče, kteří by si snad chtěli stěžovat. Ani něco tak děsivého nestačí k vypuknutí vzpoury, dokonce ani lokální vzpoury. Labour Party, která únosy dívek v Rotherhamu, dokonce ani neztratila místo starosty!

Zkrátka, nečekejme, že pirátské řádění usnadní změnu vlasteneckým směrem. Změnu vlasteneckým směrem usnadní systematická práce. A ta bude za pirátského režimu obtížnější než předtím.


61 komentářů :

  1. Už v prvním odstavci kravina. Piráti rozhodně nejsou fanoušci tvrdých drog, pijí laté a bykinkové thé.
    Je to partička mazaných imagemarkerů a cílem je upoutat mladé a neklidné, zkrátka zaujmout, předvést, že jsou dočista jiní, než ti zaprdění tatíci.
    Myslet si o nich můžeme co chceme, ale jdou na to dobře a jejich cílová skupina je nadšená.
    Ty drogy jsou prostě jen součást jejich promyšlené image.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piráti jsou TOPka a ODS v krátkých kalhotách.

      Vymazat
    2. Helanov Asi málo čtete pyjátský poslanec chtěl aby smažky co si budou šlehat měl doktorský dohled aby náhodou nezemřel. A klinika byla takových plná. Nevím co se tady furt píše o vítězství pyjátů vzali si malou stranu která by jinak vypadla a tím to nevyhrají. Pan Hampl poslední dobou píše poraženecké články.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. „Fialo, co si to vůbec dovolujete? Na Ústecku jste rozkradli miliardy! Brusel? To se máme posadit na ****?!" Premiér pro PL v dosud nejtvrdším prohlášení

      Víte, proč má Evropská unie problém jen s Maďarskem, Polskem a se mnou? Protože v těchto zemích nejsou vlády, které si z Bruselu sednou na zadek a snaží se hájit zájmy svých občanů, své národní zájmy. To je ten pravý důvod. Brusel tu potřebuje submisivní jedince, kteří kývnou na všechno, nebudou dělat problémy a bez mrknutí oka budou třeba přijímat migranty jak na běžícím pásu nebo platit za dluhy jiných evropských států. Proto tu Brusel chce ve vládě Piráty, nebo přisluhovače typu Zdechovského a Pospíšila. Visegrádská čtyřka hodila vidle do migračních kvót, a to se neodpouští. Babiš musí prohrát,“ uvedl.

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Fialo-co-si-to-vubec-dovolujete-Na-Ustecku-jste-rozkradli-miliardy-Brusel-To-se-mame-posadit-na-Premier-pro-PL-v-dosud-nejtvrdsim-prohlaseni-667090

      Vymazat
    5. cablik.
      Babiš nemá kecat,ale konat,pokud má důkazy o rozkrádání,tak předložit a podat žalobu,Jen dokatuje,že není lepší hospodář,než ODS.

      Vymazat
    6. Pirati pry chteji plnit postulat nr.4.tj prosazovat,aby GR TV

      ten reditel,ktery ohlupuje celou OS se pry bude delit se svym lupem miliardami z koncesionarskych poplatku FIFTY FIFTY s transformujici se gardou aktivnich valecniku z nyni se budici Spolecnosti volicu,ktera za ty jinak ukradene penize nechce jen vylepseni zdejsiho webu svobody a prime demokracie IHNED,ale vytvoreni cele site,PO CELE REPUBLICE verohodnych duplikovatelnych webu podobnych NR,ktera dnes zajistuje jedine pouzitelne informovani nacisto ohlupene OS obcanske spolecnosti a te holenkove,jen jedna facka pres hubu stacit nebude

      PIRATI DEVCATKA A CHLAPCI DEJTE SI DO PROGRAMU TO NPV

      a nemusite tady hrat nanucovaky s caglovinami ve velikosti parniku a smrdite nam tu neuziecne, prijde admin s vysavacem a ten zkazeny vzduch odsaje,tak mu k tomu laskave zatleskejte.
      Normalne se zabyvaji pirati pohupovanim na steznich svych shnilych kocabek,ale tady dostavaji od zdejsich lidvych komentatoru a vlastencu do bricha i torpeda na kterych je vyrazeno majzlikem VALKA JE MIR!

      NO NI?

      Vymazat
    7. Cabliku, s těmi šlehárnami ale souhlasím, je to prospěšné pro všechny.
      Určitě je lepší, když si feťák udělá bene někde v soukromí, než v dětském parku.
      Ta závislost je u mnohých nevyléčitelná a nemá smysl před tím zavírat oči. Mimochodem, může se to stát i potomkovi z nejlepší rodiny.

      Vymazat
    8. Pane Dvořáku, to máte 100% pravdu, také jim jde jen o možnost vysávat erární kasu. Když něco podělají, tak si hbitě najdou jiné téma, pěkný příklad je pan kníže.
      Podělal to na Majdanu, dneska je Ukrajina rozvařená, už o ní ani necekne a věnuje se sexualitě juniorů.

      Vymazat
    9. Lukáš To jede volební kampaň a každý se snaží protivníka pošpinit. Nejvíc pyjátský bonzáci v EU a o ODS všichni vědí své. Babiš je pro mě přijatelný ti druzí ani náhodou.

      Vymazat
    10. Konecne nekdo dalsi prisel na to ze cim drive to pirati vyhraji, tim drive se vse pokaka, a to dukladne, aby byla skutecne krise, a konecne se zacaly zavirat humano university, ktere vznikly po 89 roce (je jich kolem 19 novych) kde se poflakuji za nase penize (i ja Bohuzel ty humanitni hajzly zivim), a pak-snad ci doufam, tito hajzlove budou muset delat.

      to je jen jedna cast, ale usetri to hromadu penez, a nauci to tyhle hajzliky mit uctu k tem co je doposud zivili. Dalsi zakrok ktery je nutny, je razantne snizit pocet politicky dosazenych ouredniku na ministerstvech a dalsich vladnich ci polovladnich uradech, coz dale snizi sanci politickych prizivniku

      zaverem, podle mne by to mohlo odsoupnout od koryt kolem 1/2 milionu prizivniku, prestehovat moravske piraty zpet na moravsky vidiek, dat Prazskou radnici pod palec Prazakum, a Ano spojit se slusnou stranou, mozna i s OKIM.

      Proste pevne verim a rikam uz asi rok, nechte Piraty a dalsi prizivniky rychle vyhrat, cim drive se to posere, tim drive budeme na dne, a tam, ze dna vyleze bud nova vlastenecka strana ci koalice, a zbytek - Pirati, Stan, TOP, a jsete zbytky ODS zustanou u dna

      Vymazat
    11. Cablik 9:45
      Pan Hampl píše velice věcně, nic poraženeckého na tom není. Konstatuje, že když se piráti dostanou k vládě bude nutně hůř. Není to o tom, že by se lidé měli probudit. Oni se probudí za Bartoše, tak jako se probouzeli za Babiše a půjdou do práce. Co jiného?
      Čili když tu nebude silná systematicky pracující opozice, nic se k lepšímu nezmění. To není projev poraženectví, ale střízlivého ocenění situace.
      A jak už to zmiňovala Helanov, piráti pracují se svým potenciálním elektorátem velice úspěšně. Což není na druhou stranu až tak těžké, když mladí jsou tak chytří.

      Vymazat
    12. pro 9:12
      Jestli se Bartoš pokaždé zhulí po laté a bylinkovém thé, tak snad bude lepší, aby se vrátil k tomu co má vyzkoušené. Laté a čaj mu opravdu nedělá dobře. Upoutat mladé, zaujmout, předvést se, to je zajisté moc hezká věc, ale co takhle to biblické - po ovoci poznáte je. Pro ty mladé co nechápou o čem to je, tak snad jen trochu popřemýšlet jaká práce, výsledky, krom toho upoutání, zaujmutí a předvádění, je za nimi vidět. Nic. A ani to jinak být nemůže. Nebo, že by snad třeba takový profesor Pafko byl kapacitaou už v osmnácti ? Takže z podstaty, asi budeme čekat jak to dopadne. Ano mládí vpřed. Bez životních zkušeností chtít řídit stát, snad může chtít jen idiot. Naštěstí tu máme i pár nedávných příkladů, z nichž snad nejhezčí ukazují socani. Po zaprděných dědcích to vzala podvakrát do paže omladina a, a rázem jsou z pětatřiceti procent na velmi pěkných procentech třech :)

      Vymazat
    13. miku

      Bartos, Michalek, a jejich zplozenci jsou to nejlepsi antidotum na nase vlastne vase ja v tomhle nastesti nejedu, - tedy na vase pitomky. Vy sami jste Bartose a jeho nohlsedy sem zasadili, po letech blouzneni, a biti se v hrud, jak jste dulezitej pupek Evropy, a potazmo celeho sveta.

      Samozrejme v tom jedou mimo vasich pitomku i vasi otcove a tak i trosku dedkove, kteri sezrali Obcanskym Foristum jejich cinkani klicema, a potom tu svickovou promenadu na Narodni.

      ale nema cenu vam vsem nadavat, protoze ted zacinate sklizet co jste si zasadili, a ber mi bude to bolet, a to pomerne dost dlouho, protoze rany se hoji pomalu, a nekdy se dokonce zaniti, a musi se nejaka koncetina ci cast amputovat, aby zbytek zustal zdravy.

      to vas tedy ceka, protoze ta lepsolidska verbez je skoro nepoucitelna, mimo toho narcisisticka, nerku li nafoukana, ale bohuzel hloupa, a tim nemyslim blba, protoze i blbej by pochopil do ceho vas lepsolide tazeni piraty jako vul na porazku......

      Mel bys vlastne byt vdecen Bartosovcum, ze iniciuji ten Cisarsky rez, kterym se potom zrodi slusna vlada

      Vymazat
    14. 10:47
      Tu kauzu, na kterou Babiš naráží, šetři už roky policie a nyní půjde před soud nebo už je u soudu, takže co to plácáte, že má Babiš dokazovat? Důkazy shromáždila policie. A že ODS a nejenom ODS byla mašina na rozkrádačky je známo. Pojmy jako tunelování a odklánění majetku proslavila hlavně ODS a Kalousek a jeho TOPSS pohrobci.

      Co se týče Pirátů, je třeba uznat, že v lhaní a klamání voličů nejsou amatéři, ale mají v týmu placené profi lháře (oficiálně poradce :)), kteří jim to připravují. Když chtějí prosazovat migraci, tak si všimněte, že to lživě zaobalí do hezkých keců, jak chtějí "evropské řešení". Nepodezírám Bartoše, že by byl takový idiot, že by nevěděl, co EU prosazuje, jak chce zlegalizovat nelegální migraci atd. čili k čemu to rádoby evropské řešení povede. A protože takový idiot určitě není, platí, že Bartoš je LHÁŘ, PROSTITUT a PODVODNÍK.

      Vymazat
    15. Helo,

      tohle jsem nejak minul

      ......." Piráti rozhodně nejsou fanoušci tvrdých drog, pijí laté a bykinkové thé.Ty drogy jsou prostě jen součást jejich promyšlené image."

      Je,,,,,,,ale radsi nic

      Vymazat
    16. ZVOLENi PIRATU NEMUZE BYT NIKDY PRINOSEM.JE TO TRIK

      podpindostniku,kteri maji v umyslu zavest do bahna zla vsechny GR TV ohlupene obcany volice a nic jineho.
      Jsou to novi cinkalisti a zli po prbendach a funkcich placenych obcany je jen dale vykradat pod taktovkou bohacu,kteri je k tomu uz v prvni priorite rizeni nebohych uz tak podupanych davu specialne vyskoleni.
      Bylo by dobre,kdyby se tady tech 6 priorit objevovalo co pet minut nebot stale nejsou prosazovany NARODNI ZAJMY,zejmena bod nr 4,kde bude treba vytvorit nase obcanske informacni pole pravdy!

      Vymazat
  2. Piráty nevolím, ale tráva, hašiš a dokonce ani éčko rozhodně nejsou tvrdé drogy. A že by Bartoš měl rozpíchanou loketní jamku, o tom opravdu pochybuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:43... Je to směšné a laciné, tohle hloupé obvinění jim jenom přihraje další hlasy. Aspoň já si to myslím.

      Vymazat
  3. Pane Dvoraku, kde skoncily penize na inovaci webu NR, ktere jste vybral? Muzete strucne odpovedet?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat

    2. Co ty jsi za primitivní hovno, to je k pohledání.Kdyby nebylo Rusů, tak tady ty tvoje ubohé žvásty nejsou demente.
      Doležálek

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Unknown=Ind vy jste se tady ale rozkecal! No alespoň máte celý den co dělat a nezlobíte ústavní personál. Snad mi tady a všem okolo nechcete namluvit, že jste normální!? Běžte raději na ryby a grilovat s kamarády do ústavní zahrady...VIP 🥴

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím není jisté, jestli Piráti se svými spojenci skutečně zvítězí. Prosím, snažme se tomu zabránit. Varováním může být společné vládnutí Pirátů a TOP09 v Praze, což je naprostá katastrofa. Hlavně...Piráti nemají s (neo)marxismem a levicí nic společného, jedná se o autoritativní prsvicovou stranu s totožným programem jako TOP09-STAN. A blízkým nereformované a nepolepšitelné ODS a KDU-ČSL. Pro Bartoše byl vzorem Topolánek. Vládu Pirátů-STAN-TOP09-ODS-Lidovců lehce poznáme kvůli naprostému rozvratu zdravotnictví v důsledku přijmutí plošných přímých plateb od pacientů, privatizace zdr. pojišťoven, okrádání nemocných, invalidů, důchodců...generální pardon pro kriminální korupční zločince typu Wolfa, který se bude moci vrátit z Peru. Samozřejmě větší militarizace země a větší štvaní proti Rusku, pokud je to ještě možné. Představte si u moci Bartoše, Hřiba, Lipavského, Rakušana, Gazdíka, Farského, Pekarovou-Adamovou, Czernina, Pospíšila, Fialu, Němcovou, Žáčka, Novotného, Koláře, Jurečku, Hermana...snad i Kalouska a Schwarzenerga. Nestrkejme hlavu do písku, ještě je čas zabránit nejhoršímu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná si lidi budou muset znovu nabít hubu, jako v 48 a v 89.
      Jakáž pomoc.
      Vzít to ode zdi ke zdi, to je naše. 🥶

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Jardo,

      vem Piraty jako medicinu pro Cesko - cim drsnejsi medicina tim lepe ucinkuje

      Vymazat
    4. Piráti nejosu žádná medicína, je to společenský jed! Jen póza bez programu. Doktor Hřib to v Praze předvádí za 90 Mld. rozpočtu!!!

      Vymazat
    5. Jardo,máte u mě jedničku.Svatá pravda co jste napsal.

      Vymazat
  10. 10:37... A Západ snad horlivě nepodporuje ruskou opozici???
    Teď jste mne rozesmál. 😂

    OdpovědětVymazat
  11. 10:32... Tak hlavně že osvícený Západ poskytl našemu Vašíkovi a jeho partě takovou životní úroveň, o jaké se plebsu před 89 ani nezdálo. Jezdit meďákem a rizdávat kartony Amerik mohl jen málokdo. Aby to nebilo do očí, dokonce z něj vyrobili i drramatika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Priklad vztahu Trzni ekonomiky.
      Veri ze. Co si nekoupi a nezaplati ,neni a nemuze byt jejich.
      Ale skutecna pratelstvi a laska se nedaji koupit , jako treba nenavist.
      Operuji na zcela jine basi a tak uz dlouho nejsou jako my..Ani nemohou.

      Vymazat
  12. Pane Dvořáku, v žádném případě si nemyslím, že byste vybrané finance nějak zneužili. Spíš si myslím, že jste nevybrali vhodnou IT firmu, která měla webové stránky vytvořit. Protože to trvá opravdu dlouho. Myslím, že jediný problém, který vlastně máte jsou tyto diskuze, kde si z vás dělá Unknown (a jeho další přezdívky) dílem srandu a dílem Vám vyhrožuje. Každý jiný web by mu navždy uzavřel přístup a většina z nás by si oddechla, protože zábavné je to jen chvilku. Pak jsou jeho sprostoty, které samozřejmě nestíháte mazat, úmorné a myslím, že už začínají odrazovat ostatní diskutující. Myslím, že by nám všem stačilo, kdyby pracovníci IT, ošetřili diskuzi, tak, abyste mohl dát odpudivým individuím ban a Vy i my jsme se mohli věnovat věcem užitečnějším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, ale...
      Úpfravy, které navrhujete, tj. z diskuze vyloučit idioty, je v systému Blogger, na kterém zatím jedeme nemožné. Buď diskuzi úplně uzavřete, nebo ji povolíte. Individuální přístup je možný, ale obtěžoval by ostatní diskutující a je velmi "přes ucho". IT agentura pro nás vytvořila systém, který dovoluje víc než Blogger, ale je složitější a my, kteří máme fůru i jiné práce, zatím pilně trénujeme a s IT konstruktérem systému vychytáváme nedodělky. Až to všichni zvládneme, vyjde nová Nová republika. Docela se na to těším. Pak si idioti neškrtnou.

      Vymazat
    2. Mozna,ze by se dalo koupit na priklad nejaky hotovy web treba pry pana Sorose

      i s jeho adminem a platit ho,stejne bez velkeho uzitku opustene vlajou a dokonce by mely byt brzy na prodej, protoze hynou na ubyte.

      Vymazat
    3. Pan Václav Dvořák se 12. června 2021 14:21 těší. Já jsem jen zvědav. Jestli dojde na "Komentáře k tomuto blogu jsou omezeny pouze na členy týmu." a když, kdo bude členství v onom "týmu" práv ... JiH

      Vymazat
  13. Pokrač. A ještě dodávám, že čas pracuje proti nám. Jednoho dne tu stránky NR nebudou. A možná, že to bude dřív, než si myslíme. Ten sešup je strašlivý. Takže není čas na diskuze s provokatéry.
    A držme si klobouky... a snažme se předat něco svým dětem...

    OdpovědětVymazat
  14. Problém dnešní doby je dosažená úroveň na všech stupních .Revoluce mohla proběhnout jen tam , kde byla nízká úroveň života.V dnešní době se přelévá moc mezi uzurpátory demokracie.Změna může nastat jen šokem demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soartaku, přesně tak. Dokud budou mít lidi plný hrnec, tak se nic nezmění. A až bude hrnec prázdný, tak už bude možná pozdě, napravit škody po těchhle nebude jako napravit škody po bolšánech.
      Změna demografie je trvalá.

      Vymazat
    2. Helanov,nektere vase nazory jsou znacne zvadejici,na pr.ten

      ze podniky za sociku byly nevykonne.Jak to tedy prislo,ze

      -se postavily prehrady silnice domy a metro
      -odkud penize na zajisteni giga fondu pro duchodce
      -kde zmizely biliony firem v nasem vlastnictvi
      -proc komuna nekradlaa dve tretiny platu

      Jak je mozne,ze nyni bude zadluzovani
      republiky jenn stoupat aa nikdy nkdy se nezastavii?

      Vymazat
    3. Spartaku,ste tady domnivam se za KSCM,kde verchuska vede stranu dnes jen typu lumici

      clenove to dovoluji a je to tam porad stejne.
      Tito "manageri" uz nejsou schopni vymyslet ani program pro NARODNI ZAJMY obsazene v NPV programu volicu ty jsou jim ukradene.
      Tak ochuzujicelu spolecnost volicu a stale vice tahnou cleny do propasti zapomnevi.
      Veri,ze se socialismus vrati a v tomto smyslu se katastroficky myli.
      Dokazuje to i jasne,ze uz nejsou schopni obhajovat svoje postoje o kterych MUSI vedet,ze jsou vadne ani tady na webu pravdy a okamzite prime demokracie ihned.
      Lze jen doporucit,aby poctivi clenove strany presli pod SPD i kdyz i tam vedeni zda se odmita sve sympatizanty a jakoby nechtelo posilenim programu chtit volice,nebot se asi polekalo,ze by mohlo mit v parlamentu nakonec vetsinu a volici ji masivne podporili.
      Nebo co si mylite vy za sebe jako volic Spartaku?

      Vymazat
    4. Krtku, svým způsobem máte i pravdu. Ale když lidi zajímaly spíš přízemní výdobytky, jako banány, vložky a o Velikonocích hrozinky do mazance.
      Životní úroveň se v tomhle ohledu stále snižovala. Jinak by nestály fronty před Tuzexem.
      Občanovi je většinou množství narubaného uhlí a vytavené oceli šumák.
      Spíš ho naštve, že aby sehnal náhradní díl do své Škodovky, tak musí podmáznout slečnu v Mototechně.

      Vymazat
    5. Helanov 12. června 2021 16:07 vrtá mi hlavou, jak vlastně uvažujete. O délce front jak před Tuzexem, tak před běžnými obchody rozhodovalo množství oběživa naproti množství prodejného zboží. Fronty tedy neznamenaly nic jiného než to, že oběživa bylo víc, než zboží. Třeba proto, že zaplaceno za práci bylo víc, než kolik užitečné bylo odvedeno. Stačilo tedy zdražit.
      Dnes je tomu naopak. Prodejného zboží je víc, než oběživa. Možná tedy bylo za užitečnou práci zaplaceno méně, než kolik užitečné bylo kde odvedeno. Krom toho běží výrazně vyšší inflace, spořit se nevyplácí, zadluženost roste a ceny, pokud jsou drženy, tak na úkor jakosti. Deflace, tedy proces obecného snižování cen je nepřípustná. Předznamenává hospodářský pokles.
      Měli jsme vládu jedné strany, nedostatkový trh, nic k dostání nebylo, ale nakonec všichni měli všechno. Osobní bankroty a exekuce nehrozily. Dnes nám, namísto oné strany, vládnou peníze. Ty nemít znamená exekuci, přijít o všechno. Tempo se zvyšuje, žádostivostí i přirozeným tlakem je ze života je štvanice. Smysl to má jaký? To mi povězte. JiH

      Vymazat
  15. Úspěch Pirátů, to je výsledek naší výchovy od roku 1989. Že jsme to dělali špatně, to vidíme až teď. Ovšem teď je již pozdě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hokarci 12:35, vy jste snad doma vychoval nějakého piráta? Nebo jste snad učitel? Nebo nedej bože politik? Nebo jste se bez pochybností identifikoval se společenským vývojem posledních třicet let? Vždyť to, co se v této zemi děje je v rukách "majitelů" zeměkoule.

      Jinak si neberte na svá bedra pocit takové zodpovědnosti. Nemohl jste přeci dělat nic, co by změnilo běh této země.

      Vymazat
    2. Uz jsem upozornoval na fakt ,ze ani TGM po celozivotni namaze a vlivu ,ve vychove jeho a jim podporovany statni vychovny system zklamal..
      Pan H. je pod vlivem prave te ideologicke propagandy a musi si urcit sam navzdory co udelal spatne.
      Protoze system je obvinovaci za ucelem neustaleho trestani nevinnych..Pro udrzeni u moci.

      Vymazat
  16. Hokarci 12/35 o zadny uspech piratu se nejedna.Je to vysledek rizem sveta pomoci 6 priorit

    Kdyby se tehdy cinkalistum nekdo z intelektualu postavil a odhalil v projevech, co narod ceka za giga vyloupeni,uslapali by ho,dnes se prvni intelektualve uz ozyvaji,ale silu zase nemaji.
    To same se tedy opakuje i dnes s tim,ze naprava je sice mozna i,ale opet jen malo intelektualu dokaze vysvetlovat treba NARODNI ZAJMY ve forme NPV,ktere je treba realizovat a to pokud to pujde novymi silami demokracie,stare jsou nam k nepotrebe.
    Namisto toho jsou tu ZNOVA videt komentare typu

    ZKUSIME ZVOLIT PIRATY A BUDE TO VETSI KRACH

    to je to same jak tehdy s tim rozdilem,ze muze byt i tento web pravdy NR UPLNE BRZY ZNICEN a co bude potom,zas je cerna dira,coz je jiste a experimenty typu "jsem novy cinkalista",zde je zastupuje pan BASOS je znovu jen repete TYPU JSEM "cinkalista!"tj aktualizace SKOKU NA SPEK ve kterem jsou nyni uz prokazatelne CESI mistri sveta!

    OdpovědětVymazat
  17. Lidé si začínají všímat. Biden nevyhrál. Volby jsou cinknuté ve 185 státech světa zatím. VŠE se změní ....
    https://stargatenewsletter.blogspot.com/2021/06/the-truth-is-being-exposed.html
    Těm, kteří říkají: „Nemuselo to tak být!“
    https://gab.com/Lebronsonroids/posts/105947164231393880

    OdpovědětVymazat
  18. To co dokážou piráti, jasně popsal bývalý primátor Prahy a člen ODS Bém v rozhovoru na YT. Řekl, že administrativa za jejich vedení se rozrostla o 14.000 pracovníků a prožraly to co stál tunel Blanka, co mu tak stále vyčítaly.

    OdpovědětVymazat
  19. Já moc nevěřím na předběžné odhady výsledků voleb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nasel jsem ted a odpovedel na vas prispevek pod clankem Hospodarstvi po Covidu...Paw

      Vymazat
  20. Pane Hample, mnozí Vám věří. Já Vám nevěřím ani že se Hampl jmenujete. Ale to je můj názor.

    OdpovědětVymazat
  21. Pane Vaclave 20/17,vas koment je nesrozumitelny.Napiste v cem panu Hamplovi neverite

    a proc jste si doposud neopsal Narodni zajmy ve forme NPV.
    Cemu by jste veril,kdyby to existovalo,muzete to vy i ostatni popsat a napsat?
    Niceho se nebojte nemame,jako volici a obcane co ztratit mnohe uz bylo stejne rozkradeno a zadluzovani na nas ceka dal!

    OdpovědětVymazat
  22. Pane Krtečku,
    mám vás docela rád a patříte do zdejší party. Že agitujete pro NPV, už víme, tak snad to není třeba stále opakovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen já stále nevím, co to je NPV. Pokud je to strana, hnutí, je třeba zkratky dešifrovat aby se vryly do podvědomí. Možná jsem méně "učitelný" ale pro nové by to bylo přínosné, včetně bodů programu.

      Vymazat
  23. Dekuji panu Adonisovi a panu Povolnemu za prispevky do diskuse

    Ano,hned jak uvidim vhodny clanek damvam obema moje odpovedi.
    Web bude pokracovat a ja vzdy budu davat vzdyotlive body NPV prubezne a zkuste ihned reagovat a zeptat se,co pro vas znamenaji a jak jim rozimite...

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.