Reklama

úterý 8. června 2021

Srbská premiérka Ana Brnabićová okomentovala rozsudek nad Radkem Mladićem

-vd-

8.6.2021 InformerSr a Nová Republika

Srbská premiérka Ana Brnabićová okomentovala dnešní rozsudek u odvolacího soudu v Haagu nad srbským generálem a vrchním velitelem armády Republiky srbské ve federaci Bosny a Hercegoviny Radkem Mladićem.

(Na snímku generál Radko Mladić si jde vyslechnout rozhodnutí odvolacího tribunálu)

Není pochyb o tom, že se jedná o politický soud.“ řekla srbská premiérka na adresu Mezinárodního soudu pro bývalou Jugoslávii v Haagu (ICTY) a pokračovala „Tam, kde politika zasahuje ve smyslu spravedlnosti, neexistuje spravedlnost a právo. Když jsem mluvila s lidmi z tohoto soudu, uvědomila jsem si, že tento soud nepřispěl k žádnému usmíření. Naopak nás od něho vzdálil. Nyní jsme od usmíření dále než před 26 lety. Dnes existuje daleko větší míra nesnášenlivosti mezi národy bývalé Jugoslávie. Haag k tomu hodně přispěl. Tenkrát mi bylo řečeno, že tento soud nebyl zřízen, aby přispíval k usmíření. Tehdy jsem řekla, a nyní to budu opakovat, že s tím nesouhlasím...“

Premiérka Brnabićová dále vyzvala občany, aby pozorně vyslechli chystaný projev k tomuto rozsudku, který dnes ve večerních hodinách pronese srbský prezident Aleksander Vučić.

Dnes odvolací soud v Haagu potvrdil doživotní trest vězení pro generála Mladiće, který je mnohými Srby považován za hrdinou a zachránce bosenských Srbů. Mladič zorganizoval armádu Republiky srbské v Bosně a Hercegovině a úspěšně vzdoroval džihádu i intervenci vojsk NATO na straně bosenských islamistů. Z pětičlenného soudního senátu jedna soudkyně Prisca Matimba Niambe z Zambie nesouhlasila s rozsudkem. Již před časem navrhovala, aby soud s Mladićem proběhl znovu a v jiném složení senátu. Ve svém 60ti stránkovém samostatném vyjádření napadla mimo jednoho všechny body obžaloby i rozsudku. Odmítla nejen všechna tvrzení o genocidě páchané Srby, ale i tvrzení o násilném vyhánění muslimů z jejich domovů ze Srby obsazených území. 

Podle mnoha mezinárodních pozorovatelů byl soud ICTY od samého založení zmanipulovaný podle politického zadání. Jeho úkolem bylo svalit všechnu vinu za rozpoutání občansko-nábožensko-etnického konfliktu na srbské vůdce, kteří bojovali proti nastupujícímu fašizmu v Chorvatsku, proti džihádu v Bosně a Hercegovině a proti albánským teroristům z řad drogové mafie na Kosovu. Všechny tyto temné síly byly vzkříšeny především tajnými službami zemí NATO.

Český mediální mainstream a "naše" ČT se k manipulacím haagského soudu vždy bezduše přidávaly.

90 komentářů :

  1. Srbsko se také zavčas probudilo a odmítá EU pravdu o zničení Jugoslávie. Rusko se znovu spojilo se Srbskem , tak snad bude líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My Cesi budeme muset nejen naformulovat nase Narodni zajmy

      ale hledat i politicke formace,ktere je budou ve stavu pochopit a pote spolecne s obcany volici je i uskutecnit!

      Vymazat
    2. Češi fašizují. Cichanouská - představitelka nacistů a fašistů Běloruska - představitelé Česka ji vítají ! Je to odporné a hnusné !

      Vymazat
    3. Beha vsude ,zebra ale zaroven se prohlasuje za hrdou nadrazenou presidentku Belorusi, sluhove ji vsude predstavuji s jasotem a oslavami,jako jedinou presidentku Belorusi a to znamena, ze se vsichni lokajove vsude kam prijede kolem ni plizi a zebraji,/v tom se prekrikuji a predhaneji/, jak by ji mohli poslouzit..
      Takovych je hodne a vsechny vlady plati v milionech euro, zadnej vladni otrok neodmitne..
      Na sve obcane se samozrejme pak nedostava ale pochvaly a povyseni se riti z EU na kazdeho,kdo svuj narod ozebracuje a obcane umiraji take na absenci efektivni vakciny..

      Vymazat
    4. Málokdo si vzpomene, díky zrádci a agentovi CIA Gorbymu došlo ke "sjednocení" Německé říše a v důsledku toho zanikly státy spjaté s Versailskou smlouvou jako Jugoslácie a ČSR . Polsko je nyní na řadě! Ustašovce si v Západním Německu vydržovali od konce války a prezident Kohl "věnoval" Ustašovcům do Chorvatska výzbroj zrušené armády NDR, kteří začali ozbrojeným bojem likvidovat Jugoslávii!!

      Vymazat
    5. Pán Dvořák, vy Češi ste nástrojom nadnárodného riadenia a zohrávate svoju úlohu vo formovaní Európy v prospech tohto riadenia už niekoľko storočí.
      Nič moc s tým robiť nemôžete, pretože si to 99% Čechov neuvedomuje.
      Československo bol štát umelo skonštruovaný a Štefánik, Masaryk, Beneš a i., boli loutkami v rukách nadnárodného riadenia a vlastne jeho zamestnancami.
      Veď Štefánik iba dva roky po vstupe do francúzskej armády získal hodnosť generála.
      Už v r. 1916 mal v rukách v NY k dispozícii mapu ČSR.
      Tí traja na pokyn a vďaka financovaniu nadnárodným riadením, vytvorili napr. Légie - armádu neexistujúceho štátu.
      Štefánik dostal pokyny pri svojich stretnutiach s Wilsonom, fr. ministerským predsedom (bol mu predstavený na stretnutí slobodomurárov, kde Štefánik prednášal o hviezdach - bol astronóm), tal. min. predsedom, Ruským cárom a i.
      Čiže: ČSR nevznikol z vôle tých troch, Masaryk bol iba tvárou celého procesu.
      A vždy, keď tí, čo ČSR poskladali, ho potrebovali rozobrať, tak, ako v r. 38, alebo v r.1991, tak na to mali vovnútri ČSR vždy svojich Quislingov.
      Jeden z nich je Václav Klaus.
      Dôkaz?
      Prečo neusporiadal referendum?
      Pretože by ČSR existovala dodnes.
      Dostal pokyn na rozdelenie a vykonal ho.
      Referendum by rozdelenie zmarilo, tak referendu zabránil.
      Takisto - bez referenda bolo zlúčené Nemecko.
      NDR bola de facto anektovaná.
      Ale všimnite si - naši politici v službách nadnárodného riadenia, to ani raz anexiou nenazvali.
      Zato Krym, kde referendum prebehlo - to je v ich očiach čistá anexia.
      S úctou
      domino

      Vymazat
    6. 8,37
      Zajímavá úvaha,dík.

      Vymazat
    7. Ešte k Štefánikovi:
      Bol francúzskym občanom a tuším od r. 1914, aj francúzskym vojakom.
      A viete si predstaviť, ako a kedy by mohol vojak Francúzskej republiky, zakladať nový štát a zakladať a organizovať armádu?
      Zobral si dovolenku a ako vojak jedného štátu, založil armádu štátu, ktorý ešte neexistoval?
      Nezdá sa vám to trochu absurdné?
      Na tomto je vidieť, že pracoval v službách niečoho väčšieho.
      S úctou
      domino

      Vymazat
    8. 8,44
      Za svou dvojakost taky zaplatil....

      Vymazat
    9. Pane Dvořáku to by musel vládnout jiný vládní tým aspoň že se za nás president omluvil.

      Vymazat
    10. domino 8:37 A akú otázku by si položil v referende?

      Vymazat
    11. 10,40
      Věřte,že tehdy by byla jakkoliv formulovaná otázka týkající se referenda zbytečná.Dneska většina Čechů i Slováků ví,že rozdělením šlápla do ho..a!

      Vymazat
    12. To Šoty:
      Otázka by znela:
      "Ste za rozdelenie ČSR na dva samostatné štáty, na SR A ČR?"

      Vymazat
    13. Česi veři propagande .Je to hnus,pro mne nejvétši zklamani.Kolaborantsky narod ten,ktery fandi vrahum s bombardery a nočnimi nalety.At je to Beograd nebo Gaza.A Belorusko?Zacinam vérit,ze nás pan prezident trpi demenci.Cichanouska nas Havel.Hořký humor,opravdu.Bagoun

      Vymazat
    14. 13,20
      Za normálních okolností by pan prezident s tou 3,14čou Tichanovskou neztrácel ani minutu..... aněco je zřejmě špatně u i Babiše,když jí oba přijali.

      Vymazat
    15. Vzkaz pro pána Domino: Rozdělení Československá v r. 1993 chtěli Slováci a to hrozně moc. Těch, kteří to nechtěli, bylo mnohem méně. Pan Klaus to tehdy jasně řekl a nedalo se s tím nic dělat. Proto s panem Mečiarem přijali přání a touhu většiny Slováků. To je svatá pravda, sledoval jsem tehdejší dění a názory politiků na Slovensku z celého politického spektra.

      Vymazat
    16. Pane Rozehnale, pokud referendum o tom nebylo, je vaše tvrzení na vodě. Rozdělení politiky má výhodu v jeho zneplatnění, bude-li vůle i potrestání těch dvou, budou-li ještě žít.

      Domino, pochopil jsem správně, že jste si ten "umělý konstrukt" nepřál rozdělit? Kdy jindy, než při rozpadu R-U by měl vzniknout?

      Vymazat
    17. Bagoune, nevím zda jste citoval Zemana, "Cichanovská je náš Havel", pokud ano, je to Zemanovský bonmot, jinotaj. Menšinou milován, většinou nenáviděn.

      Vymazat
    18. Umělý konstrukt, byl li nebo ne, já jsem made in Czechoslovakia. Pro mne to byla značka s velkým Z a byl jsem na ní hrdý. Mohu se přiznat, jsem Slovák rodem a také do smrti čechoslovák. Mé děti jsou Češi, tak se cítí. Nedávno můj kolega slovenský Maďar prohlásil, že byl vždy menšina. Já se v Česku necítím jako menšina, referendum o rozdělení nebylo a já rozdělení nikdy neratifikoval. Pro mne rozdělení neplatí. Že Slováci chtěli rozdělení, je bohapustá lež. Pokud by bylo referendum a Slováci řekli rozdělit a Češi ne, tak to chtěli Slováci. Je to prosté, každý národ se měl vyjádřit co chce a bylo by po dohadech. Ty lži šíří ti, co organizovali z cizí vůle rozdělení. Zrádci nás, Čechoslováků. Pan Rozehnal ty zrádce vyjmenoval, oba. Jinak je obětí manipulace. Domino je zřejmě mladší ročník a nebyl nikdy hrdým občanem Československa nebo nemá sílu přiznat svůj smutek z rozdělení, já ano

      Vymazat
    19. Docela dobře si pamatuji blbnutí Slovenských politiků s pomlčkami a čárkami. Pořád hledali to co nás rozděluje. V té době se velmi progresivně proti společnému Československu vyjadřovali zejména Mečiar a Kňažko. Po pomlčkové anabázi Česko-Slovenská republika a vytažení osvědčené karty národovectví, tentokrát Slovenského už nebylo jiné cesty. Sice ještě do toho vstoupil příkladný teoretik života Petr Pithart se svým Dvojdomkem, ale to již bylo na úrovni Mečiar-Klaus vše jasné. Vaše tehdejší Slovenská reprezentace vystupovala tak, že by referendum ani nepřipustila. Z jejich strany stéle znělo to samé o Českém útlaku Slováků ve společném státě. Klaus si v tom svojí polívčičku přihřál, to je bez diskuse, ale o svobodném Slovenském národě řečnil Kňažko na demonstracích Verejnosti proti násilju již v listopadu 89. Jsem také Made in Czechoslovakia a dodnes se považuji za Čechoslováka. Stát byl rozdělen vůlí dvou kohoutů na jednom smetišti. Je to stále bolestivé téma, ale nikdo z veřejnosti se společného státu nezastal. Stejně jako dnes není veřejnost schopná se sjednotit ve jménu svobodné a suverénní republiky. Osobní zájmy stojí nade vším!

      Vymazat
    20. Paw9. června 2021 0:15
      No a u nás zase senátní Vystrč se svou suitou se snaží zkoplikovat vztahy s Čínou jako taiwanský tajtrdlík.

      Vymazat
    21. To Travex:
      To, že hovorím o vzniku ČSR fakty, neznamená, že som nebol hrdým Čechoslovákom.
      Prečítaj si, prosím Ťa, môj koment ešte raz.
      Takisto som Slovákom a takisto o SLovensku hovorím fakty.
      Všade napríklad píšem, že dňa 1.9. 1939 (to je dátum, považovaný za začiatok 2. sv. vojny v Európe), napadla Poľsko po boku nacistov, aj armáda Slovenska, v počte 54 tis. mužov.
      Aký význam má zamlčovať historické fakty?
      Potom prídete k tomu, čo sa u vás deje s tzv. Vlasovským, alebo Českým oslobodením Prahy.
      Keď začalo Pražské povstanie, bol už Žukov v Berlíne, a Hitler bol takmer týždeň mŕtvy.
      A v Česku beží vážna debata o to, že Prahu neoslobodila ČA.
      S úctou
      domino

      Vymazat
    22. To Miroslav Povolný:
      ČSR som si neprial rozdeliť a vždy som Klausa považoval za agenta nadnárodného riadenia.
      Veď tzv. Prognostický ústav bol liahňou kádrových rezerv budúceho režimu.
      Klaus, Zeman, Dlouhý a ďalší, boli tzv. spiaci agenti, ktoríá okamžite začali obsadzovať mocenské priečky.
      Založili strany na oboch stranách politického spektra, aby tí, čo chcú ísť vľavo, či vpravo, skončili pod jedným riadením.
      1. sv. vojna bol takisto umelý konflikt pripravený nadnárodným riadením.
      V jej dôsledku zanikli štyri ríše:
      Nemecko, Rakúsko - Uhorsko, Rusko a Osmanská ríša a vznikli desiatky nových štátov.
      S úctou
      domino

      Vymazat
    23. ˇA domino 8:25 - armáda SSSR vstoupila na území přiřklém Courzonovou linií ne 1. 9. 1939 ale až 17.9.1939 kdy už Polsko neexistovalo, vláda uprchla, parlament nebyl, armáda poražena a na zmateném ústupu.

      Vymazat
    24. Pane Rozehnale,
      co se týká rozdělení státu, dnes není co řešit, je to už historie, mám jen jednu osobní zkušenost, ze strany Slovenska to nebylo, tak jednoznačné. Mám tam hodně kamarádů dodnes. Východňáři(ry) dokonce měli lepší vztah k Čechům, než k Bratislavanům. Na druhé straně i v Bratislavě máme své přátelé, scházejí se symbolicky u piva = U lva =. Z obou stran slyším, že to byl tah intelektuálů okolo Matice a hlavně šlo o nové židle pro nové panovníky. Proto bych rozlišil názor politiků od názoru obyčejných lidí.

      Vymazat
    25. To Václav Dvořák:
      Toto je môj blog na Pravde, k tým udalostiam:
      https://domino50.blog.pravda.sk/2015/03/14/14-marec-1939-vznik-slovenskeho-statu-a-rozpad-csr/
      Václave, to, že ČA vstúpila na územie tzv. Poľska 17.09.1939, to je fakt.
      ZSSR si prinavracal územia, ktoré stratil v tzv. Poľsko - Boľševickej vojne, keď Tuchačevský prehral pod Waršavou, v auguste 1920 ( a územia na Curzonovej línii).
      ZSSR a Poľsko boli od r. 1919 prakticky vo vojnovom stave a Poľsko bola tvrdá diktatúra.
      Nakoniec - pri Mníchovskom diktáte nezabrali územie ČSR iba Nemci, ale aj ich spojenci - Poľsko a Maďarsko.
      Slovenský štát, ako ďalší Hitlerov spojenec, si pri ťažení do Poľska ktoré trvalo cca 3 týždne a zúčastnilo sa ho 54 tis. mužov, prinavrátil územia späť.
      20 % Územia SR, ktoré ale Mníchovskou zmluvou a neskôr Viedenskou arbitrážou, získal ďalší Hitlerov spojenec, Maďarsko, sa vrátilo až po 7 rokoch, po vojne, vrátilo, podobne, ako Sudety.
      Ja som ale v mojom komente písal, o 1. 9.1939 a vstupe armády Slovenska, do Poľska.
      S úctou
      domino

      Vymazat
    26. Ohledne navstevy te C. a chovani vlady a pres.jde zrejme o tvrdy a prisny rozkaz a z nejvyssich mist.

      Vymazat
    27. Dulezity upozorneni, ja uz nevim jak mam psat,aby si nekdo aspon neco zapamatoval a bral v uvahu.
      Nikdo jinej vas na to neupozorni. Ani nevysvetli.
      Ma to nasledky.
      Tedy ! Utok a valka na Jugoslavii, masakry,vlastne popravy /protoze slo o bezbranne,jako napr. v Lidicich /zase evropskych zen deti,starych a muzu, byl take velmi dulezity krok na vzor a priklad slouzici k naplanovanemu castemu opakovani.
      Popravi se jich nejdrive nekolik a ceka se na reakci. Potom se pokracuje../Treba na vyhlasenou Osu Zla/.
      Tohle vam nikdo nerekne.
      A muzou debatovat do nekonecna.
      Tedy uzakonily se a predem ospravedlnily dalsi utoky.
      Pod vedenim EU a fasisticke organizace predstirajici neco jineho, NATO.
      To se nazyva precedency.
      Vyznamny prvni krok k pokusu zase zahuby Evropy ,evropanu a sveta. A slouzi nyni k snadnemu pokracovani,vzhledem, kdyz jiz se neco stejneho prihodilo uz jednou predtim.
      Jako byl stejny a predesly utok na Belehrad a zvany pravym jmenem, poprava hitlerovskymi nacisty a vpravde katy na pokojne neozbrojene populace ,nyni opakovane..
      Tedy valka na celou populaci a nejen cele Evropy tak opet zapocala a v plnem proudu..
      Nedejte se oslepit detailama v milionech denne...

      Vymazat
    28. A nedejte se oslepit a uspat,tim vsim ,predevsim tim co i tady zvadly autori, debateri a prispevkari vedomky ci nevedomky provozuji..V nekonecnych obrovskych zaplavach vetsinou"odpadku".
      Mate kazdy stroj, ktery vam umoznuje videt,potom myslet,vybrat si a vedet.Jako nikdy predtim!
      A nebyt jako stale stejni hykajici osli nasledujici ty stale stejne mrkve..
      Az do stejnych koncu.

      Vymazat
    29. Pro Karla S, jmenovče, v 1992 jsem sloužil v Československé armádě. Při služební cestě se skupinou vojáků se nás lidi v Bratislavě ptali, jestli je pravdaa že Češi pošlou na Slováky armádu. Taková hysterie tam byla, báli se. Osobně jsem postřehl, že se schválně začali zdůrazňovat historické události typu slovenští gardisté (hlinkova garda) zasahovali proti partyzánům na Moravě, jasná snaha poštvat proti sobě, vyrobit dokonce něco typu Jugoslávie. Nepovedlo se, ale primárního cíle, rozdělení bylo dosaženo. A referendum nedopustil ani Klaus, nemáme si co vyčítat. Pro Domino, je spousta událostí které se daji vypíchnout z kontextu, třeba že Poláci napadli Československo a zabrali Těšínsko, Jesenicko a myslím i území na Oravě, že Slovenský štát měl dvě divize na Východní frontě a že Protektorát vyráběl obrovské množství vojenského materiálu pro Wehrmacht a pokud chcete, můžu Vám jich vyjmenovat ještě stovku. A že řada politiků v obou zbytcích po Československu jsou zmatci a kopou za zahraniční sponzory- zde si nemáme co vyčítat i vy máte své Hřiby, Koláře a Novotné

      Vymazat
    30. Takzvaný východňáři mají rádi Čechy protože nás tady je tisíce od Marijánských lázní až po Karvinou.

      Vymazat
  2. Celá válka v Jugoslávii byla zorchestrována Evropskou unií a hlavně NATO s cílem likvidace posledního "komunistického" režimu v Evropě. Džihád jim v tom pomohl a že zde i zůstane jim nevadilo. Byla zde možnost to zastavit, tj ruští výsadkáři v Prištině. Bohužel je Rusové odvolali a to byl konec. NATO, utzené z řetězu, humanitární bombardování s použitím ochuzeného uranu (karcinogen, zamoření na staletí), kolaterální ztráty civilního obyvatelstva (dle krvavé Madly, kterou kdysi Srbové zachránili, to stálo za to). Nám v době nejhorší, pred 2svv Srbové nabídli bratrskou pomoc, a my jsme odměnou pomáhali natu je vraždit. Po likvidaci Jugoslávie se NATO mstí tem, kdo si dovolili bránit svou zemi. Miloševič, plnící si své povinnosti prezidenta Jugoslávie, byl umlčen v Haagu, když na něj soud jinak nemohl. Mladič je jenom další z řady. Měl jsem kdysi za zlé Srbům, ze Miloševiče vydali. To je ohromná potupa národa. Mne Havel neimponoval, i když jsem se snažil. Ale ani jeho bych nevydal, správně je "sami jsme zvolili, sami i prověsíme". Co ovšem přesahuje tento článek je, že tohle byl jenom nácvik, následovala genocida (rozuměj demokratizace) Iráku, Libie, Afghánistánu a pokus o totéž v Sýrii. Až zde učinili Rusové to,co měli učinit již v Jugoslávii, hodili vidle do soukolí NATO. Nejspíš se mu již žádná další demokratizace nepodaří, viz Bělorusko, nepomohlo ani zapojení české republiky při výcviku teroristických bojůvek. Baťka se drží a žádná žena z domácnosti tam nic nezmůže. To si již vážlivi lidé pohlidaji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel měli tehdy Rusové svých starostí nad hlavu, nemluvě o tom, kdo tam tehdy skutečně vládl.

      Vymazat
    2. Bohuzel bylo to za dob kdy Jelcin popijel vodku a tancoval jak mu Amici hrali, a taky vlastne vydal Jugoslavii NATO.

      tohle Putin neudela, ma za zadkem Cinu, i kdyz je to pro Rusy nesnadne spojenectvi, ale tim jsou nevydiratelni od EU, mimo toho diky revitalizaci Rusko Cinskych vztahu je PAX AMERICANA mrtvy.

      Krtku, komu budes deklarovat Ceske Narodni Zajmy?
      sdel mi laskave koho mimo Ruskych nepratel my cesi (tedy Slovani) zajimame?

      I Polaci, tedy nasi skoro nejblizsi bratri si z nas delaji soufky

      Vymazat
    3. Hazeni stupidnich a masochistickych obvineni ze MY nicemu nepomaha akorat si nekdo ulevuje masochistickymi masturbacemi../Wanker/.
      Stale dokola.
      Misto presneho konkretniho udaje.
      Sprasovani a utoky na my slouzi nepratelum naroda ma pak svoje samozrejme nasledky..
      Kdyz MY proc se nejde autor prispevku aspon utopit,kdyz se oznacil se jako vinik.
      Na misto hazeni spiny..Ale ale hazi spina kolem na jine..Bez strc si svoji hlavu do hnoje..Je na case.

      Vymazat
    4. Basosi 23/16,piratiska se zblaznili a zacali me zabijet

      proto zkusim metodu "per partes"!
      Pisi tu co pet minut vo co de.
      40% volicu nejde k volbam,nebot se neciti byt stavajicimi polit.subjekty byt zastoupeni.
      31 let smoli sve "programy",ktere nikdo necte a stejne je ani nechteji plnit.
      Tady nastala moje hvezdna prilezitost jako awantgardy doposud nevidanych rozmeru.
      Sami volici mohou zkusit ve vlastnim zajmu navrhnout Narodni vzorovy program NPV cili NARODNI ZAJMY.

      Vymazat
    5. I kdyz se zda,ze neco takoveho neni mozne,tak stary brachu sleduj

      Stavajici Obcanska spolecnost OS je panem GR TV ohlupena natolik,ze se stala sama sobe nacisto protivna a zpitomela, je zrala do srotu.
      A HLE!

      Prichazim JA male zvire se svym rypackem a davam zubozenemu narodu skvely navrh bodu NPV v rezii Ceske spolecnosti volicu tj 8 395 132 uplne 31 let poplantanych obcanu volicu nadeji na svetle zitrky jak parnik!
      Staci pochopit napsany text bodu NPV nyni transformovanych do bodu NARODNICH ZAJMU,ty si mohou polit subjekty klidne OSVOJIT tj jine slovo pro ukrast!
      Zjistilo se,ze tyto body zd se jsou tak silne,ze je pochopi jen INTELEKTUALOVE nebot kdyz tu budeme o nich diskutovat budou se snazit ostatni strany me zabit nebot by s NPV mohlo,kdyby chtelo SPD vyhrat monumentalne volby,coz prvni pochopili piratiska a brani tobe a SPD pochopit,ze je treba ziskat volice a tebe taky.
      Nakonec muze byt i uplne jedno pod jakou vlajkou se NARODNI ZAJMY uskutecni,trba i pod vlajkou ohlodanych kosti a prazdnych lebek.

      Budu pokracovat az napises zda jsi tento text pochopil ty a ostatni a jak.

      Vymazat
    6. Basosi a mnozi ostatni.v probihajici informacni revoluci se vsem otevraji nevidane moznosti

      do toho vseho strcit pracky,pokud budete chtit stanou se mnozi z vas jako v davne minulosti "buditele"i kdyz tomu sami nebudete verit a nebudete o tom ani vedet.
      K tomu mate prvni prilezitost tady na NR prvnim vzorovem a pekelne nebezpecnem webu,ktery muze byt brzy ruznymi zmrdy zlikvidovan.
      Nemame proto co ztratit,vedeni se urcite pokusi o skoro nemozne,ale bez podpory obcanu volicu to bude jen kupa slov jejiz vnitrni vyznam muze zustat lidem utajen,nebot prozatim o svem osudu zda se malo premysleji a spolehaji se,jako tomu byli zvykli za komuny na stranu a vladu.

      To holenkove skoncilo a ted se darebaci budete starat, nebo vas kapitalisti pobijou a ukradnou vam penize i trenky a vytvorite nejvetsi plaz nahatych ve Stredni Evrope a budete mit jen hole zadky!

      Vymazat
    7. Pripominam malym a strednim podnikatelum a zivnostnikum

      kteri si mysli,ze vse vi lip,ze pokud se nepridate pod vlajku NR svobody a prime demokracie IHNED,tak vam nikdo jiny nez to NPV nepomuze a budete vyhubeni,exekucemi zdemolovani na sracku.
      Pro vas se pripravuje PATY BOD NPV,a zkuste pochopit,ze vase tzv Stredni trida nemuze nikdy bez Solidarniho statu deklarovaneho v bode c.1 NPV vzniknout a to co se za nynejsi stredni tridu povazuje vybuchne jako "wrbowitz" a bude po vtakach i s vasimi dosavadnimi jakoby politiky zmaru,pro ktere budete zvlast vhodnou obeti zvlaste s vasimi dubovami hlavami,ktere si doposud nevsimly.kde hraje muzika hezky starosvetsky rokenroll!

      Vymazat
    8. Souhlas s p.Travexem. Mám ale obavu o osud srbského národa i dnes. V zemi tak jako v celé Evropě působí zahraniční agenti v podobě neziskových organizací(CIA, Soros), finančních grantů vypisovaných US embasádou určených na neoliberální a rusofobní agendu a to vše zaměřeno tak jako u nás, na mladé lidi bez historické paměti. Stejně jako štvavé vysílání Radio Evropa a další. Tady je obrovské nebezpečí, protože se připravuje vstup Srbska do EU. Nejen "vymytá" mládež to podporuje a to by byl konec jako na Ukrajině. Královské korumpující platy budoucích europoslanců Srbska a dotace pro vyvolené a bohaté (vlivné) pak udělá z těchto lidí zkorumpované poskoky, kteří budou stejnými zrádci jako naši poslanci Pirátů, ANO (Charanzová, Dlabajová) a demobloku.

      Vymazat
    9. Jsou zase obavy o uplne zdraveho presidenta, dle nezarucenych zprav si objednal berle ,zacal jimi mavat neohrozene na vsecky strany a vybrana osoba jmenem Milerova s povinnost tlacit zmineneho smerem tam ,kam krici, na Minsk, na Minsk, za pana Cisare.
      Protoze Velicenstva uz sou tytam, uz byl taky zrusenej a neda se nic delat. I kdyz narusenej..Cim.
      Dale musi zminena opatrovat obsah tajne lahve umistene v bocni kapse vozidla..
      Byla prijmuta,kdyz prinesla vysvedceni celozivotni abstinence,za kazdych okolnosti.
      Ani umrti jisteho Husaka a vymena na Hrade nahradnikem ,jmenem Flaska,ji nedohnalo k lahvi..Kdyz.
      Prej vetsinu populace prave to dohnalo..A dohani.
      Au toho zpravy zarucene informuji uz zustalo..
      Toho agenta se bohuzel nedalo odhalit,tak se zavrou vsichni na ktere je podezreni,coz znamena okolo 30% populace naroda mozna vice ,zalezi na spravedlivem vysetrovani, zrejme agent nejmenovane sabotazni spionaze,ktery mel nedovolene a proto tajne styky s dalsim agentem krycim jmenem Vrbe ,ktery predstiral hodinare a v mluve pozival vyrazy tic tac,tic tac ,s tim ze se musi,casto natahnout a jeste nacasovat a spravne..!! Vrr Beda.
      Ale prozradil se prilisnym a prehnanym utajovanim..Jednou se vydal pro pivo a ucho dzbanu se utrhlo a byl okamzite zajisten..
      Styky presidenta,ktery byl zasazen hlubokym dojmem , ktery se jiz neda vice prohloubit,prave setkanim s jedinou zarucenou presidentkou vsemi hlasy tajne zvolenou..Prisla tez zrejme navedena,aby naladila presidenta kolegu,ale bohuzel se privaleny demizon pri blizsim zkoumani nalezl prazdny..
      Agenti, kdo jiny..
      Vysetruje se.
      Ve zminenem Bruselu se veci jiz neda pohnout,nebo aspon vohnout. Jiz jsou vsichni Vohnuty vcetne jednoho,jmenem Vohnout.
      Tedy 2x zdeformovany a s dvema platy samozrejme..
      Vyhlidky jsou tak akorat rovnou doprdele,ale to tvrdi jen lid ,hrube nevedomy..
      Zminena navstevnice je jiz take vohnuta ,ze pripomina silne zku..nou zebracku..
      Slavnostni obed byl proto ohleduplne podavan a vhodne s umistenim velmi blizko podlahy Hradu ,velkou Nemoc Silenych Krav, ale poradci urcili mylne smer tlaceneho voziku smerem na Pruserl s jeste kyblem Sputniku, na potreni te nemoci. Take puvod berli neni zcela vysvetlen ani ano a nym kdo privedl k voziku agentku Milerovou c.OO2.
      Take na ni dojde rada pozdeji,probiha totiz mnoho vysetrovani najednou a velitel vseho jisty Kundelka ,nebo Kurvadelka, jmena se meni, dle jeho chovani a jsou samozrejme na zakryti a zachovani anonymity Saper agenta a jeho bezpecnost..Neni nahodou,ze je pribuzny nejakeho Vodicky, ktery mimo sve jmeno se vodicky nikdy nedotkl ani nahodou ani donucenim..
      Ani ty sveceny..Lasku k vode predstiral.Dalsi agent.
      Jest jedinecny jedinec agent Kurvibicka, zase zmena jmena zmate nepritele dokonale, ma plne ruce prace i neceho jineho, coz byva vetsinou zabavou tech ,co si musi porad neco honit co se neuvadi, ze jest zbytecne..
      Ten K. se musi ochranovat,aby nebyly vyhruzky z Pruserlu /zase jmeno kryci ,pro bezpecnostni ucely/,ohledne, toho ze hrad nic si nehoni a malo vyhrozuje..Berle v rukach ponekud prekazeji..
      Komisarka Jourka zacala pohotove kricet,ze to neni Sputnik, ale prosluly Novicok a hnala s naberackou na kybl,s umyslem ,ze musi se stat slavnou mucednici , slavnejsi asi 150ti Navalnych a tak,ze si ji aspon nekdo vsimne..
      Vladne podezreni se byla postizena Nemoci silenych vyznamenani novou medajli s nazvem Chrabre Leyno Mano.../carka nad a a hacek nad n/,s dvema diamantovymi privesky ve tvaru policejnich obusku..JI nemine. Rozhodnuti padlo v Byru EU, ze mucednice se necha chytit neprateli Pyratu /ti honi/a svym utrpenim je pak hodla dohnat az na mista nejvyssi..
      Mimo obdrzenou medajli,prohlasila a ze nema zadne materialni ani uzemni naroky,vyjma Ruska.
      Kam se vypravi co nevidet ovencena slavou Nejslavnejsi mucednice..Tim rozdrti Kreml kramli ,aby prestal ji konkurovat falesnym predstiranim mucednictvi..Kreml prej na to zatim dlabe.
      Zkraceno silne cenzurou
      Pokracovani jindy az potom....

      Vymazat
  3. Celé je to o tom, že vinu je potřeba přilepit na někoho. Potom se již ztratí problém stejných figurek na druhé straně - viz někteří představitelé Kosova.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt je, že na Balkáně se to mlelo vždycky a vždycky si nějak poradili. Ten silnější vyhrál, lidi byli rádi, že bude klid a zase na čas byl.
    Takhle se díky zásahu zvenčí konflikt jen prohloubil, bylo víc mrtvol a nic se nevyřešilo, jenom odložilo.
    Zásah zvenčí berou poražení, celkem logicky, jako strašnou křivdu. Poměry jsou tam tak složité, že je zvenčí nikdo nemůže pochopit, natož řešit.
    Výsledek = neživotaschopné Kosovo, které pilně zásobuje svým kriminálnictvem celou Evropu. Ale Amíci mají na šikovném místě další základnu. Jiná věc je, jak dlouho se to bude Kosovským líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáváte rovnítko mezi agresory a jejich oběti.

      Vymazat
    2. Helo

      tak nejak zapominas na roli Skipetaru (Albancu) je to skutecne vzacny druh svini

      Vymazat
    3. Pánové, nedovolila bych si prohlásit někoho JENOM za agresora, nebo JENOM za oběť.
      Historii tam mají poněkud spletitou, hárají s nimi staré křivdy. Myslím si, že nahnědlé týpky jsou na obou stranách.
      Albánské dějiny jsou sice dějiny zločinu, ale předpokládám, ze i mezi nimi se najdou slušní.

      Vymazat
    4. Paní Helenko,
      já si myslím, že rozdmýchávání nenávisti má autory venku. Vždyť i ta Olympiáda v Sarajevu nic takového nesignalizovala. Proto jsem alergický na vyvolávání nenávisti mezi našimi občany.

      Vymazat
  5. Co je to .."se mlelo" za hovadinu. Ze autor prispevku netusi o co jde. Tedy napadeni Jugoslavie mezinarodnimi teroristy.
    Vyzbrojenymi a najmutymi zapadem, podobne jako Lybie,Syrie a Irak ,kdyz je okupace usa snadno dostala do Iraku aby potom usa ustoupily a nechali zjugoslavovat Syrii a velkou cast Iraku..
    Zadnou "logiku" nevidim v obrane naroda pred utoky a okupaci. Je to samozrejmost a povinnost kazdeho obcana kazdeho naroda..
    " Bylo vice mrtvol" je jen vyjadreni holeho antihumanismu,necitlivost a hnusny zvasty za kazdou cenu..
    Takovym pristupem se kazdy na tu hromadu taky dostane..
    "A lidi byli radi"...Ze umiraji i deti na radioaktivni munici..A spousta lidi zavrazdenych agresi mimo to.
    Uz nepotrebuje komentare ,autor prispevku se sam vyrazuje z lidske spolecnosti..

    OdpovědětVymazat
  6. Rozpad Jugoslávie a občanskou válku pomohly rozpoutat
    velmoci EU a šťávu tomu dodalo "mírné" Německo , když předalo výzbroj armády DDR Chorvatsku. Válka na Balkáně zničila "socialismus" jugoslávie,která po válce prosperovala z míru a neutrality - nezůčastněnosti. Dnes
    je Balkán místem nedořešených konfliktů v Kosovu,Albánii,
    Bosně i Makedonii. Má tam silné postavení islám v Bosně ,
    Albánii a Kosovu kde se muslimové množí geometrickou řadou.
    V Kosovu je jedna z nejsilnějších základen USA, která jistí. Jugoslávie (Srbsko) prohrála válku se Západem a
    ten se s ní opravdu nemazal. Bombardování Bělehradu ochuzeným uranem byla ukázka jak zatočí nejsilnější demokracie s těmi co se doma hádají kvůli volovinám a stanou se z nich závislé kolonie. Ten soud v Hagu se nedá ani komentovat. Je to účelová Peleš lotrovská. Ale Srbové jsou slabí a proti té přesile u soudu jsou zcela bezmocní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 10,50
      Zmlkni NEználku u Ustaše!

      Vymazat
    3. Tomáši, Amíci měli štěstí, že v době napadení Srbska bylo zrovna Rusko na kolenou.
      Dneska by si už ten zásah nedovolili, ani by na něj nepomysleli.
      Nedá se to srovnat, ale Putin v Náhorním Karabachu předvedl, jak se řeší konflikt. Bože chraň Putina.

      Vymazat
    4. 12,25
      Konečně názor.....díky Vám za něj.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 14,32
      Amianál se otevřel a vypustil smrad....to se má havlolejnolahvárna čím chlubit!.-)

      Vymazat
    7. 12:36... Protože jediné Rusko má zájem hrany spíš otupovat.
      Kdyby nevlítli, na pozvání, do Sýrie, tak máme další rozpadlý stát, se všemi důsledky pro Evropu.
      Pokud se nic nezměnilo, hrdlořezové jsou soustředění v Idlíbu, pod ochranou Turecka, čili NATO.
      Kurdové už možná začínají chápat, že je Amíci využili jenom jako kanónenfutr.
      A může se začít budovat , zvítězila legálně zvolená sekulární, rozumná vláda.
      Jen hlupák nechápe, že z toho má prospěch i Evropa.

      Vymazat
  7. Coz se takhle aspon obtezovat uvest nekolik ,velmi nezbytnych k dalsimu pokracovani textu,malo Pricin rozpadu Jugoslavie, na kterem stavite,v neposledni rade prechod od Titovy semi diktatury do uplne demokracie..
    A tak navod a jisty jak pripravit si zkazu..
    Balkanske problemy vyreseny nikdy nesmi byt..
    Je naopak to misto dulezite pro dalsi krvave konflikty a silenstvi. Hriste dulezite odedavna pro imperilaisty.
    Vybrane prave kvuli pomerum, ktere tam imperialiste neustale ,nekonecne zavadeji..
    Aby potom mohli kricet o Balkanskem dynamitu a zdroje na uskutecnovani jejich nemalych zameru a planu.
    /Na uchvaceni sveta/.
    Hojne se vyuziva od dobyti Konstantinopole /povoleneho zase zapadem/a blizkost islamu, Turecka a pod..
    Balkansky dynamit pak nesmi samozrejme skoncit..Nikdy.
    Pak "hadani kvuli volovinam" je tak sympaticke a pomaha vyresit vse dalsi oslum ke jejich komentarum..
    Behem asi 5 minut.
    Neni zde na miste ovsem slabost srbu,ale obrovska moc zapadu. Neviditelne vyse uvedenym..
    Prikladu a podobnych jsou asi miliony..

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně,že Clifton,Albrihtová,Haradej,Thaci a spol. jsou na svobodě.....taková debilokracie a HOVNO NÁS VYJDE NA STEJNO!
    Výše jmenované měli bez soudu za genocidu Srbů POSTŘÍLET!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. P.S.
    A udavače Havla měli vzít taky!

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda,že velké a mocné USA co povstaly z revoluce proti
    koloniální a všehoschopné Británii, zmutovaly v nástroj
    2% nejbohatších šmejdů světa. Nelze se divit , že se chovají jako Hunové na zájezdu v Evropě. Mají na to
    zničit kohokoliv na světě protože všichni ostatní jsou
    slabší. Já jsem si původně demokracie USA docela vážil,byl
    to vzor pro ostatní státy do doby než po WWII začaly řádit ve světě, tvořit zvěrské diktátorské režimy a likvidovat statisíce Vietnamců jen proto aby dokázali,že jsou nejsilnější. Ale dostali od bosých Vietnamců na zadnici. Dnes mi USA místy připadá stejně nebezpečné jako Německo za 1. a 2.WW.
    Kdo by si dnes bral společenský systém v USA a nepříklad
    její poslední "demokratické" volby,které málem skončily občanskou válkou za vzor ? Je n možná Lidovci,TOPiči a
    část ČSSD z Prahy že.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14,10
      Všichni ostatní nejsou slabší.Problém je,že se nedovedou sjednotit a nechají si od těch amiokupantů srát na hlavu!

      Vymazat
    2. Tomáši, napsal jste to i za mě. Ten kdo dřepí v Bílém domě není ten, kdo vládne Americe. Zničení Sýrie, Íránu, Iráku není v americkém zájmu.

      Vymazat
    3. Nas nepritel, nas vzor..
      Britove jsou prosluli nehynouci a zarucenou laskou k nekonecnym valkam..Take diky prestehovani tam jedne materialne obdarene nahle,rodiny.
      Ta laska je jeste neopustila.
      Proto taky v dusledku ovladli asi polovinu sveta..
      Valka s Napoleonem je nezastavila,aby nenapadli valkou a zaroven a dobyli ,spalili civilizovane Washington..A pres zlatonosnou kolonizaci spadli do bankrotu,a mockrat..
      To melo zase vysledek dalsi valky ,na ty co meli smulu v podobe objeveni hojne zlata a diamantu, kde to brat a nekrast, zase na dalsi dalsi valky atd..
      Potom zase prisla do mody nafta tak hura na Iran,Irak,Afganistan, kde nebyla ale at se ozebracim, hlavne kdyz valcim, maji zrejme pravidlo,kterym se ridi atd..Konkurenci maji na prekonani,v Usa.
      Pomijim ty dve valky obrovsky,svetovy..
      Potom zase valka a poradna ale malo vynosna na ten komunismus a to vedlo zase do zaruceny chudoby..
      To jim nikdy ale nevadi..Dyz. Mobilizace na teror uz davno probehla, ale ten je nevynosnej a navic vyzaduje velky bohatstvi jemu dodavat a furt..
      Jeste si pribrali ,sou chamtivy na ty valky, dalsi na Kreml ,aby meli uplnou jistotu ze nezustanou bez nejaky valky..To je pro ne hrozne nepredstavitelny, neco takovyho neznaji a kdyz to hrozi , mlateji aspon ty Iry..
      Nektery maji furt co zrat at udelaji valku na cokoliv..

      Vymazat
    4. Unikly mi v tom navalu valek,jeste valky v Indii a v Cine rovnou 2x..Vo tech jejich dalsich nevim je jich moc..

      Vymazat
    5. Pro Paw, drobný dodatek. Válku proti Napoleonem vedené Evropě (značné části) vyhrálo Rusko, v čele s Kutuzovem a pak ve vítězné koncovce ruským carem. Dodnes zpívají píseň "Jedut jedut po Berlíně naši kazaki". Anglie si vítězství pak přisvojila po bitvě u Waterloo

      Vymazat
    6. 8,57
      Angláni srali z Napoleona maggi v kostkách,proto ho nechali otrávit!

      Vymazat
    7. Britové měli vždy vyčůrané premiery a vedení - schopné všeho. Proto piklili nejen v Evropě .Postupně s pomocí kulometů a dělových člunů ovládli obrovskou koloniální říši. Je zajímavé,že všude rabovali národní bohatství jako zločinci bez skurpulí,ale jejich noviny oslavovaly ta vítězství proti slabším jako vítězství "civilizace." Někdo by to konečně Britům měl spočítat a žádat od nich náhrady
      za statisíce mrtvých, první vyhlazovací koncentrační
      tábory v Jižní Africe a vyssávání světa jako to dělali Hunové v Evropě rabováním. Britové mají muzea plná ukradených památek, mají university,které jejich
      počínání v koloniích i válkách oslavují a padělávají. Vydržují stále celou armádu pacholků co píšou knihy faktů, dějin a vychovávají černoušky nebo Indy co mají dokladovat - jak jsou Britové hodní. Po pravdě - měli by se za své jednání a dějiny plné násilí stydět. Mají na svědomí i špinavý pád Československa
      když ho jejich strejda Chemberlain předal Hitlerovi.
      Ještě,že mají alespoň Beatles a Rolling Stones. Jinak
      by je musel soudný člověk za jejich lumpárny a kažení světa poslat do řiti.
      Víte co mi ještě vadí - to vystrkování Britské královské rodiny na lidi - jako by šlo o vesmírný zázrak. Já jsem demokrat a republikán - nepotřebuji se nechávat skoro denně oblbovat příběhy o tom kdy si který člen rodiny léčil větry. Navíc je to rodina
      s účelově padělaným rodokmenem. Větší část z nich
      pochází z Německa. To je chucpe.

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:37... To je jako kdybyste si s Čechama vyprávěl o Němcích a s Němcema o Češích. 😂 Moc dobrých slov by asi nezaznělo. 😂

      Vymazat
  13. 19:12
    Nemyslím, manželka má v Německu rodinu, nikdy a nikdo námi Čechy neopovrhoval,nebo nám dával něco špatného znát.
    V Chorvatsku mám kamarády z Německa, každý rok se vidíme,neprosto suprovi lidé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jste něco prozradil na sebe. S Chorvaty se domlouváte taky německy?

      Vymazat
    2. Stačí, když si ukáží, jak vysoko skáče jejich pes.

      Vymazat
    3. Unknowne 20:01, víte co to znamená, když se řekne: Přítele poznáš až dojde na lámání chleba?

      Vymazat
    4. Ale jednotlivej german je dobrej german, vo tom zadna, mel jsme kamarady ,ale kdyz se zdavujou pomoci nejakyho,co na ne rve ,okamzite jsou jiny a chteji vsude behat s flintama..
      S Dolfem zadnej nevydrzel, byl ulitlej, ani cech ani german..Ani devce nemel zadny...
      Ale potom zacal kricet...

      Vymazat
    5. Nacismus, fašismus - Německo kamaraden Ustašovci na Ukrajině, Hlinkova garda na Slovensku, Benderovci , Vlasovci jsou zjevně vaši soukmenovci

      Vymazat
    6. 6,36
      Us tašovci na Ukrajině?????Se prober!

      Vymazat
    7. 20,01
      TYHLE PINDY SI SCHOVEJ PRO TAKOVÝ YNTELIGENTY,JAKO SEŠ TY!

      Vymazat
    8. Ustašovci v Chorvatsku , Benderovci na Ukrajině - ty exote ave mariááááá vypadlé slovo je tragédie ? Hm, lepší než padající stařík po schodech do letadla

      Vymazat
    9. ave já bloger od listopadu 2019 :-)))) a co mimo lezení do análu tě kamaraden neučili ?

      Vymazat
    10. 13,37-13,38
      Když jsi blbej a věčně zlitej nepiš,projeví se to!!!!

      Vymazat
    11. A že udavač Havel skočil v tehdejší NSR na záchytce,to se ti sem nehodí,co?

      Vymazat
  14. A kdy začnou soudit všemocné podpalovače ??? Ti jsou nepostižitelní ať dělají bordel kdekoliv...

    OdpovědětVymazat
  15. Díky všem. Redakce stačila parazity mazat a ostatní komentáře perfektní.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja iba dodám niečo k diskusii o tom, ako chcel kto vtedy rozdeliť ČSFR. Bol som vtedy gymnazista a niečo si pamätám. Otec vtedy pracoval v banke, ktorú potom tiež rodelili na slovenskú a českú banku. Boli sme na dovolenke na Morave, kde vtedy s českým kolegom, ktorý vášnivo hovoril o tom, ako Česi doplácajú alebo inak povedané dotujú SR, o tom diskutovali (neskôr som videl aj nejaké články slovenských expertov po rozdelení, no boli o inej téme - napr. rozdelení zlatých rezerv ŠBČS apod.). Otec mi neskôr povedal, že kolky na bankovkách (používali sa vtedy staré bankovky, ktoré si ešte pamätám - v roku 1993 sme cestovali na koncert do Prahy) mali v ČR pripravené ešte vtedy, keď to podľa tradične ozvučeného scenára ešte nemohli mať vytlačené. Mečiar nechcel referendum, no hlavne preto, že ak by bolo iba v SR, tak by po rozdelení nemohla mať slovenská strana nárok na delenie majetku podobne ako tomu bolo (hoci s námietkami strán - napríklad kvôli vlajke) v skutočnosti po rozdelení. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt Unku ci kdo tohle smolil, ze jsme si v cechach nadavali "pitomejch Slovaku" a na Slovensku "kokotu z Prahy", ale snaseli jsme se, ovsem Slovaci remcali, ale jen remcali a nic

      to co provedli Klaus a Meciar, byla svinarna pro Ceskoslovensko, uz jenom ze z 15 milonoveho statu, udelali dva hovnostatecky bez jakekoliv vahy

      Vymazat
  17. Radko Mladič bránil Bosenské Srby před Mudžahediny z celého světa,kteří znásilňovali i Srbské děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19,34
      Ten pán má mou hlubokou úctu!
      Na rozdíl od amivrahů,slovinců a ustašovců!

      Vymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.