Reklama

pondělí 12. července 2021

Generál Pavel: Na vrcholu musí stát jen jeden muž: JÁ

Lubomír Man
12. 7. 2021 Zvedavec

Je známou skutečností, že nejvyšší vojenský představitel NATO se vybírá víc s ohledem na politiku než na vojenství. Kterážto praxe se uplatňuje takto: Určí se země NATO, ve kterých je NATO nejméně populární, a nejvyšším vojenským představitelem NATO je pak Nejvyšší radou NATO jmenován generál právě z jedné z těchto NATO buď málo tleskajících či vůbec netleskajících zemí. Předpokládá se totiž, že občané země, která až dosud NATO tleskala nejméně či vůbec netleskala, bude po jmenování svého krajana do tak vysoké nadnárodní funkce natolik polichocena, že svou averzi vůči NATO buď odloží stranou, či ji dokonce promění v lásku. 

Tehdy v roce 2014 byla za zemi, která měla být takto polichocena, vybrána Česká republika, a osobou, která se měla stát středobodem tohoto budoucího celonárodního polichocení, byl Nejvyšší radou NATO vybrán generál Pavel. Který ovšem o uvedených politických zámyslech svého jmenování nic nevěděl, a co jiného si tedy mohl myslet než to, že byl do funkce nevyššího vojenského velitele NATO jmenován proto, že byl západním světem rozpoznán a uznán za jeho nesvětlejší vojenský a strategický mozek. A že tudiž až jeho mandát v NATO v roce 2018 skončí, vrátí se z Bruselu do Prahy jako jediný oprávněný uchazeč o nejvyšší funkci ve státě, o kterou se snad nebude muset ani ucházet, ale bude mu nabídnuta jako jedinému myslitelnému aspirantovi z vůle vděčného lidu.

Existuje a existovala ovšem smítka, která představu takovéto generálovy budoucnosti vždy jaksi zatmívala. Vycházela z faktu, že v roce 1985 vstoupil Petr Pavel do KSČ a že jeho tehdejší armádní ndřízení o něm v dochovaných záznamech píši jako o jedinci, který ve vojsku vždy napomáhal prosazovat vedoucí úlohu strany. Ale tohle všechno generál snad už dostatečně vysvětlil ve svém známém interview pro Blesk Zprávy z 19, prosince 2020, kde jasně a srozumitelně uvedl, že do strany vstoupil proto, že se chtěl dostat mezi výsadkáře. A že dnes už ovšem ví, že i tak to byla chyba, vyplývající z jeho tehdejší naivity.

Dnes je zde ovšem generál se světlou minulostí v NATO, činící už kroky ke zvolení naším novým prezidentem. A stejně jako kdysi ve vojsku prosazoval vedoucí úlohu strany, prosazuje dnes hierarchické uspořádání společnosti, které jí umožní lépe vzdorovat krizím, jakou je např. současná krize pandemická. V programu Seznamu Zprávy, nazvaném Ptám se já, o tomto svém projektu promluvil devátého tohoto měsíce s redaktorkou Veronikou Sedláčkovou takto:

„Chci Česko lépe připravit na zvládání krizí...na vrcholu, kde měl stát jen jeden člověk, který měl bý t krizovým manažerem, se to střídalo, systém měl několik hlav a tak vypadala i komunikace a rozhodování“ řekl Pavel a vyjevil tak svůj úmysl změnit strukturu státu podle vojenského vzoru s nedílnou pravomocí jediného velitele, od kterého se odvine hierarchický vojenský systém s pravomocí odshora dolů a odpovědností odzdola nahoru, který podle generálova názoru jedině bude schopen zvládat krize. Nu a protože to bude systém veskrze vojenský, můžete hádat, koho to generál myslel, když říkal, že „na vrcholu měl stát jen jeden člověk“.

V programu Ptám se já, odkryl generál Pavel též svůj pohled na naši mezinárodní politiku, a to v části věnované současnému prezidentovi Zemanovi, když řekl: „Zeman svým jednáním často komplikuje i obraz Česka na Západě a mezi Spojenci“.

Ano, stejně jako když jako mladý velitel prosazoval ve vojsku vedoucí úlohu strany a s tím i věrnost našemu věčnému příteli i ochránci a současně i záštitě světového míru Sovětskému svazu, prosazuje dnešní generál Pavel pravý opak. Už dlouhodobě tvrdí, že největší hrozbou mezinárodnímu společenství a míru představuje dnes Rusko, a naši politiku vůči USA, NATO a EU by nejraději viděl tak, že ji budeme z tváří a pohybu očních zorniček jejich vedoucích činitelů odezírat a plnit dřív, než bude vyslovena. Či řečeno jinak: že budeme ještě pokornějšími a poslušnějšimi jejich vazaly, než jsme teď.

Generál Pavel svoji kandidaturu na prezidenta ČR sice ještě oficiálně neoznámil, ale už nyní funguje jeho podpůrná iniciativa s názvem Spolu silnější (odkaz na příbuznost generálových snah s volební koalicí SPOLU: ODS, TOP 09, KDU-ČSL). Generál objíždí Česko a agituje pro své hnutí všechny, kteří sdílejí jeho současný pohled na svět a na republiku, a neohlížejí se na to, co bylo a co se hlásalo dřív. A aby náhodou nezmeškal nic, co by mu mohlo prospět, povolal do svého týmu špičkového poradce pro volební kampaně Michala Repu. Ten umetl cestu k prezidentskému stolci Zuzaně Čaputové a teď ji tedy má umést k témuž i českému generálovi Pavlovi.

Někdy před osmým březnem 2023 (přesné datum příštích prezidentských voleb ještě nebylo oznámeno), tedy uvidíme, jak na tom s duševním zdravím jsme.

 

67 komentářů :

  1. Pokud by byl zvolen, nebude zcela jistě zaujímat stanoviska prezidenta. Bude zaujímat stanoviska rezidenta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dopřejme to té vygumované, zelené makovici. Zase bychom byli v něčem světoví. Bylo by srandovní mít za presidenta vejlupka co přísahal snad na všechno. Jiskřičky, potom v pionýru, přísahal svazákům, Československé lidové armádě, komunistům, a i v NATO si tu přísahu střihnul. No tak si ten chudák chce ještě zapřísahat jako president republiky. Ostatně není nad to když budeme vědět, že máme v čele blba co bez problémů, až přijde správný čas, bude zkušeně přísahat třeba i šikmookým. Prostě Pavlík je připraven opravdu na všechno. A určitě nebude nic komplikovat jakýmkoliv spojencům.

      Vymazat
    2. Souhlas!Takovej přerostlej novodobej Pavlík Morozov!

      Vymazat
    3. Padesát šestko, Pavlík Morozov pouze bránil půdu, která živila celou rodinu před vlastním otcem a za to nakonec zaplatil životem. Péťa Pavlík naopak slouží každému, kdo ho zaplatí, i kdyby měl prodat vlastní matku.

      Vymazat
    4. 56

      Špatně, špatně, špatně a ještě jednou špatně!
      Pavka Morozovů byl sice debílek (míněno jako diagnoza, ne nadávka) ale byl idealista!
      A to tenhle politický hochštapler v žádném případě není.

      Vymazat
    5. Milan, malý Morozov nebyl idealista, ale chudák kluk v pubertě, který se spolu s matkou a mladšími sourozenci ocitl v nouzi poté, co od rodiny odešel jejich otec, který založil rodinu novou. Pavlík se tak stal nejstarším "mužem" a podle toho se choval. Hlavní obživou bylo zemědělství. Moc toho neměli, práce tvrdá, ale jakotak se uživili. Asi bychom se nic o Pavlíkovi nedozvěděli, nebýt jeho dědečka z otcovy strany, který požadoval návrat onoho pole, které kdysi daroval svému synovi, Pavlíkovu otci, a tím by Pavlíkovu rodinu připravil o obživu. S třináctiletým chlapcem přišel do konfliktu a údajně to byl on, jeho děda, kdo ho ve sporu zabil.

      V té době Pavlíkův otec - žijící již v jiné rodině - s čímsi kšeftoval a padělal doklady (skupina Morozov). Posléze byl odhalen, souzen a poslán do gulagu. Se sporem jeho syna a jeho otce o rodinné pole to nesouviselo, vedla se dvě policejní vyšetřování. Mýtus Pavlík Morozov vytvořila až sovětská propaganda.

      Tohle je velmi uvěřitelná historka, protože trochu pochybuju, že by třináctiletý chlapec viděl do kšeftů jeho otce žijícího jinde. I když Pavlík vypadal celkem bystře. Ale i kdyby ho prásknul, umím si představit důvod a idealismus bych v tom nehledal.

      Vymazat
    6. 19/28
      No, bystrej moc nebyl, když ho jeho úča, ale i okolí, měli za téměř dementa. To si ještě pamatuji, i to, že ho odživotnil jeho děda, ale to ostatní znám poněkud jinak - asi jiný zdroj.
      V mém případě to byly výpovědi té úči, sousedů a pod - nemám však náladu to dohledávat jen kvůlivá poměřování frantíků.
      Jen tolik ještě - proti otci štvala (ze žárlivosti) Pavku jeho o nepatrnější fous "chytřejší" máti - myslela si totiž, že když ho Pavka natře, taťka se jí vrátí. A taťka skončil v gulagu...
      Jinak jo - idealismus v tom fakt nebyl.
      Tak to holt dopadá, když jeden podvědomě smontuje dohromady co mu natloukli do kedlubny ve škole a co si později vybádá sám. Ze školy inteligentní idealista, ze zdrojů blbeček... A takhle to dopadá.

      Vymazat
    7. milane 13. července 2021 1:41. to, co píše J.J. beru za pravděpodobnější jak v kontextu doby, tak podle kvality i věrohodnosti pramenů, které věc zmiňují. JiH

      Vymazat
    8. Hele JiHu, já se přece nehádám. Jen říkám, že jsem měl jiný zdroj - ruský, když jsme u toho - ale nemám náladu to dohledávat. Upřímně - vlastně je mi to šumafuk, zda byl Enstein, nebo Pepek Vyskoč.
      V každém případě dvojitého Pavla ne!

      Vymazat
  2. Jinak řečeno, nepotřebujeme protektora, ale prezidenta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co voni potrebujou..
      Na prikladu generala,muzeme videt jak se system moci promenil od komunistu /moc spatny/ ke kapitalistum /moc dobry/,aby se pod povrchem malo zmenilo.
      Jenom loutky se vymenovaly.
      Souvislosti a vztahy pokracovaly ,jenom se kricelo jinak..
      Zase boj naroda, protesty demonstrace,byly zneuzity jako v 1918, uloupeny lidem, temi, kteri to vse manipulovali a s pomoci obrovskych sil ze zahranici, lehce realizovali.
      Hyeny cinkani klicu /nejen netusi,ale zamerne si nechteji uvedomit a zbabele pripustit,co statecnosti usili v boji za svobodu,/proti brutalite policie,moci a medii/, naroda je nezbytne nutne a pak nezbyva samozrejme ani sil,ani casu jeste ,pomyslet a utvorit plan, program prave temi co se neschovavaji a odvazne bojuji za svobodu,za narod aby zil...
      Jen uboha a podla hovada opakuji ty same podle,hnusne vysmechy.. Kdyz spiklenci v nejvyssich pozicich moci vyzili ,chaosu a zmatku, ktery sami snadno vytvareli,dle zkusenosti jinych, za tim ucelem a pomoci predem vybranych defektivnich presne za tim ucelem vytypovanych predem slabych postav do vedeni snadno zatlacenych/nebo jiz perfektne zpracovanych/ do roli vyssich otroku.
      Chtel bejt vysadkarem ale nejen ze chtel,byl udelanej komunistou ,ale to zase nebylo tak jednoduchy.
      Kazdej by mohl bejt potom general.
      A bylo jich neco lepsich..
      To znamena protekci a ochranou ruku,ktera vybranyho soudruha tlaci nahoru a ochranuje.
      Za vsech okolnosti.
      Rezim se "od zakladu" zmeni ,ale ochranci /ti sami mocni, ochranci,jako predtim/,stale ochranuji a tlaci sveho "kone" a nahleho antisoudruha nahoru..
      Co bolo to bolo...
      Az z nej udelaji klidne,misto generala, "korouhvicku",co se jen toci jak nekdo piska..
      Jsou priklady v minulosti nacistickych generalu v cele NATO..Jakpak ti se tam dostali.
      To se pak zacne "vysvetlovat" vselijakymi lzemi..
      Voni to spolknou..
      Ten pak musi vracet ty pomoci vernou sluzbou.
      Jake schopnosti, kvality,vitezstvi v boji, v bitve, ve valce general ukazal abychom obdivovali.
      Silne svaly kolem huby na kecy a na prdeli aby sedel na zidli vod rana do vecera ve sve pohodlne kancelari,v ponekud jine ,sve "telocvicne", neohrozeneho bojovnika proti nepriteli..
      Ktery si zvolil boj udajne vojensky.
      Nahle chce bez vysvetleni desertovat.
      My ovsem zname vysvetleni.
      Nepratele se mnozi denne svet se brani a general , ktery zasvetil svuj zivot armade, vojenstvi boji za.../to neni tezky vedet ,ale jen za sebe/,nechce byt aspon ministrem obrany ,ale uplne zbytecnym civilnim presidentem..
      Coz dostal zase rozkazem od ochrancu aby se zase dokorouhvickoval jinam, a co ze ma za program.
      Vedeni generalu znamena drtivou vetsinou krvave diktatury ,vezneni,koncentraky ,jako s Pinochetem,Francem a spol.
      Presnej priklad co chce a manipuluje zase za tim ucelem , nekdo jinej, nez narod.
      President Korouhvicka pak neslibuje nic jineho nez otocky,prevlikani kabatu, do nekonecna..
      Dnes ,zitra za hodinu.??
      Coz je jedine co dokazal,ze ma kvalifikaci a umi.

      Vymazat
  3. Pavel je nejhloupejsi general po roce 1990. Pokud bude kandidovat proc ne, ale jeho případné zvoleni by bylo velmi nešťastné pro nas i pro jiz tak ponizeny stát....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale je hezci nez Klaus a Zeman... aspom manzelka si to mysli... ale je to "jen zencka"

      Vymazat
    2. V podstate je mi jedno, ze byl komunista i mezi nimi jsou fajn lide s vlastním nazorem. Ovsem za jeho pusobeni v ganeralnim stabu nato platil za dobre naivniho idiota. Myslim si, ze se nezmenil.

      Vymazat
    3. Basos, jasne je mladsi a pripomina mi kozlika Mateje z pohadky. Nepotrebuje tva zena ocni korekci 😄

      Vymazat
    4. Basos, moje žencká přesně takové typy nesnáší, říká jim politický gigolo.

      Vymazat
    5. JáJo,
      tvoje žencká má (na rozdíl od tebe) mé sympatie.

      Vymazat
    6. 15/14
      Hezčí? Inu, počkejme si, až bude slavit osmdesátku...

      Vymazat
    7. fsicki jste makofci, ajt je blbej ale vypada velitelsky. klidne bych si ho postavil na kredenc

      Vymazat
    8. Milan, tvými sympatiemi bude moje žencká určitě potěšená.

      Vymazat
    9. 19/31

      youtube.com/watch?v=CgCN6XhAVXk

      Vymazat
    10. P.P. má aspoň vojenský vzhled, který se může líbit. Jen nesmí promluvit. Hůře je na tom blazeovaný senátor Fišer. Jak je hodnotí jejich ženy po stránce charakteru, by mne také zajímalo.

      Vymazat
  4. No Repa v tom měl pramalou zásluhu. Kdyby to nebylo podmáznuté Sorošem a jeho nohsledy, o nějaké Pačutové by svět ani nevěděl a ona by nadále hnila na skládce v Pezinku.

    OdpovědětVymazat
  5. Generál Pavel, by také byl náš dobrý PREZIDENT, stejně tak jako paní Němcová,nebo pan Fischer.
    To co je dnes na hradě,je parodie na pr.
    S láskou a vděkem vzpomínáme na našeho největšího, nejlepšího přez. pana Havla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám paní Němcovou, snad paní Němec.

      Vymazat
    2. To je ta Zděšená Mirka?A Venca flaška?

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 16:37 - toď výjimečná ukázka výjimečně pitomého trola.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 14/47
      Aby taky ne s láskou a vděkem.
      Vrána k vráně sedá, svině svini hledá.

      Vymazat
    7. Milan e

      kecas, svine hleda kance

      Vymazat
    8. 17/57
      Nekecám, je to na tuty svině z LGBT komunity.

      Vymazat
    9. Němcová? To je ta co kradla rohlíky? Nebo ta co její synáček měl soukromě auto za peníze daňových poplatníků? Nebo jiná hvězda?

      Vymazat
    10. Generál 2P, vyděšená Mirka, věčně neúspěšný kandidát Fischer? To už nechme kandidovat toho vysloužilého pornoherce...
      To je nabídka: když vzpomenu na neúspěšné kandidáty Číra alias stařičkého feudála a tančícího derviše s falešnejma brejlema alias fíkuse vulgo stahovače králíků. Česká kotlina snad obsahuje opravdu hodnotnější kandidáty než je tato smečka zoufalců...

      Vymazat
    11. Hovna netřeba ponižovat, to dělá skvěle sám. Modlu alkoholika Chchlu si klidně uctívej a klidně si u něho hoň idiote.

      Vymazat
  6. TAK ŘEKNĚME: JEDNO VELENÍ, JEDNY PŘEDPISY, JEDEN VELITEL, JEDEN GENERALISIMUS, JEDEN "ZELENÝ MOZEK", JEDEN KIM-IR SEN !!! Z toho plyne: jedno lejno, jeden hladový národ, jedna totálně zničená země NEJSTRAŠNĚJŠÍ ÚPADEK VLASTENECTVÍ ČESKÉHO NÁRODA !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje nazory jdou v ruku v ruce s nazory Macrona, coz je v poradku, ale kdo je Putler opravdu nevim. Bud to jmeno z neznalosti prekrucujes nebo mas spatne informace

      Vymazat
    2. Pavlovo heslo do voleb:
      Ein Volk, ein Reich, ein Führer!

      Vymazat
    3. 17,45
      To je heslo celé havlolejnelahvárenké stoky už od roku 1989!

      Vymazat
  7. Líbí se mi ten obrázek. PP tam s pozadím emblému NATO vypadá jako šašek bez rolniček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17/31
      Začínám z tebe být nervózní, JáJo.

      V poslední době se mi stává, že s tebou semo tamo souhlasím. Mě přesně to totiž také napadlo, jenže jsi mě předběhl. Tedy já chtěl napsat, že tam schází popisek:
      Šáša v depce po ztrátě rolniček.
      Asi si skočím k doktoru přes hlavu.

      Vymazat
    2. Koukám na tebe přez kameru a přečet' jsem ti to z očí )

      Vymazat
    3. Pupíku 19:09, nasaď si taky takovou čepičku jako má Péťa Pája. Ale s rolničkami, prosím, jinak budeš vypadat stejně podivně jako on... šašek s utrženými rolničkami... Kdo mu to moh' udělat? To sou dneska lidi! Ani rudýho komouše v čele NATO nenechají na pokoji.

      Vymazat
    4. Ta šaškovská čepice z emblému EU mu opravdu sluší. Kouzlo nechtěného ale co má na krku? Svěrací, impulsní obojek pro psy nebo jen nápovědní sluchátka?

      Vymazat
    5. Ještě lepší je, že když kliknete na obrázek, tak jeho název je
      "generál Pavel- debil.jpeg". Možná ho pod tímto klíčovým slovem vyhledával autor článku na netu.

      Vymazat
    6. 7:52
      Nejsem si jistý s tím nechtěním...

      Vymazat
  8. Možná generál Pavel sám žasne, kam ho přivedla touha stát se výsadkářem.
    A je i docela možné, že žasne Gréta Aspergrová, vzděláním nepolíbená dívka, jak je to možné, že se před její maličkostí klaněj učení pánové v OSN i ve Vatikánu.
    Vlastně by bylo podivné, kdyby tyto produkty sofistikovaného marketingu nepropadly pocitu, že jsou vlastně géniové.
    A najdou se takoví, že by o nich klidně prohlásili, že jsou to genitálové.
    Fůůůj
    ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako třeba genitální Falousek?

      Vymazat
    2. 18:05... No, ten je aspoň vtipnej a je s ním prča. S tímhle je jenom nuda, je to jen mluvící hlava, nudný recitátor.

      Vymazat
    3. 21/24
      Nejvíc mě pobavil jak byl tak zlitej, že nemohl souvisle mluvit.

      Vymazat
  9. Generál by byl dobrý prezident, když se bude jmenovat Blaško.

    OdpovědětVymazat
  10. I když pan generál Blaško je pro mne vynikající osobnost a určitě předčí řadu budoucích kandidátů na prezidenta, přesto soustředit moc do rukou jedné osoby je krokem zpět.

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, jestli projde návrh poslance Jurečky na snížení důchodů bývalým papalášům KSČ, postihne to i našeho generála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Polednice,
      to chcete být jako oni ? Já ne, právě proto, že oni se pomstili na naší prababičce důchodem 200 Kč a celá rodina ji samozřejmě podporovala. Takových bylo víc a byla to ostuda. Jinak vás uklidním, pan Jakeš měl důchod obvyklý. K čemu vám bude msta?

      Vymazat
    2. Adonisi, není msta jako msta. Mně se návrh Jurečky docela zamlouvá ale spojil bych ho s návrhem Maláčové, aby důchody byly rozděleny za odpracovaná léta, stanovena minimální výše pro nemajetné jako sociální dávka. Majetným i zásluhovost bych reguloval ve prospěch těch prvých, tím by zůstal průběhový. Kdysi se zásluhovost řešila dáváním a odebíráním majetku, o chudé se nikdo nestaral. Co znovu oddělit "šlechtu od plebs"?

      Vymazat
    3. PS. Jak byste definoval zásluhovost Vy? Výší platu politicky? Z jakého režimu a proč?

      Vymazat
    4. Miroslave Povolný 13. července 2021 10:58, je zajímavé, že uniká pozornosti jak ti zločinci, kterým je nutné "spravedlivě" ponížit důchody, vedli stát, a jak úspěšně tentýž stát vedou ti dnešní "spravedliví". Nevybíravost jedněch a hloupost dalších je k neuvěření.
      Minulý režim vytýkal Spolkové republice Německo (v tichosti i byvší NDR), že platí plnohodnotné důchody vojákům všech zbraní zapojených do druhé světové války, úředníkům a funkcionářům Velkoněmecké říše krom těch, kteří byli odsouzeni za válečné zločiny. Tenkrát mi došlo, že právní stát nemůže jinak, že stát, který dbá o svou věrohodnost a budoucnost, nemůže zpochybnit službu, kterou mu kdo poskytoval třeba i za poraženého, nějak odsouzeného režimu.
      Pokud si to kdo z občanů uvědomí, dá pozor, aby státu, který trestá jemu sloužící proto, že k moci přišli jiní, aby takový stát bůhvíjak respektoval. Kdo takové korekce důchodů prosazuje je hrobařem věrohodnosti státu i státu samotného. Jestli z přesvědčení, pak je blbec. JiH

      Vymazat
    5. JiHu, možná jste postřehl, že mi nešlo o zásluhovost politickou, tu jsem vyjádřil "historicky" ale smysl důchodu od jeho zakladatele.

      Komunisté upravovali zákony v zájmu celku, proto "platové nůžky" byly sevřené a důchody poměrně spravedlivé, bez nutnosti řešit majetnost žadatele. Dnes, v jiné době a systému, by bylo úsměvné vidět, jak si ta bohatá část společnosti chodí na poštu pro důchod.

      Reforma důchodového systému je opravdu nutná, vrátit ji do podstaty kapitalismu.
      Základní systém je sociální, kam přispívají všichni ale není nárokový!

      Podpůrné systémy jsou zaměstnanecký a podnikatelský. Tam je prostor pro onu zásluhovost.


      Základní systém státní, zbylé pojišťovací.

      Zajímavé je, že současná elita se brání a vyhovuje ji si chodit pro dávky chudým, které jim díky rozevřeným nůžkám nabobtnaly. Proto je snaha uvádět průměry, které eliminují kuriozity extrémů.

      Vymazat
    6. PS. kdo se vydá po stopách oněch kuriozit nej + a - včetně úvah nad nimi?

      Vymazat
    7. Nechtěně jsem otevřel pandořinu schránku. Že spravedlnost bývá umělci zpodobněna jako krásná žena držící váhy a že má zavázané oči mluví za vše. Snažme se o ní, usilujme o ni, ale nastolit její dokonalost asi nezvládneme. Proto navrhuji, ať je každý sám spravedlivý a sám sobě upřímným soudcem a nehledá jen zpragrofanou státní spravedlnost. Ač jsem ateista, tak si sám vystačím s Desaterem. Taky hned poznám, kde jsem mimo, moc toho není, ale občas závidím (hlavně mladým).

      Vymazat
  12. Hlavně to nesmí být křivopřísežník typu tohoto individua.

    OdpovědětVymazat
  13. S láskou a vděkem vzpomínám na našeho největšího, nejlepšího zloducha pana Havla Unknown.
    Havloidní ničení všeho stále pokračuje v jeho proamerickém duchu. Čím HŮŘ tím "LÍP" . Vzpomeňte si na likvidaci zbrojního průmyslu. Havel byl neskutečně naivní levoboček = pirchant a celý život jenom škodil lidem v rodné zemi! Polistopadu 89 ho většina politiků následuje a mnohdy i překonává. Boží Mlýny se roztočily.....

    OdpovědětVymazat
  14. Pan jenerál může povolat koho chce. Karel Čurda by se v přímé volbě prezidentem rovněž nestal, ani kdyby povolal nevím koho. Zrada je odporná.

    OdpovědětVymazat
  15. ""Poslušně hlásím,že jenerál Pavel je hotovej nezmar.Jako nějakej Bouška z Libně....
    Vosumnáckrát za večer ho vyhodili vod Exnerů a dycky se jim tam vrátil,že si zapoměl....
    Takovej byl blbej,ale vytrvalej,že se moh stát ministrem!""

    OdpovědětVymazat
  16. Žádného havloida ani náhodou to to radši hodím Babišovi.

    OdpovědětVymazat
  17. Armádní generál ČR by měl s ohledem na hodnost které dosáhl
    sloužit mimořádně dobře obraně státu. Co udělal Pavel pro stát ? Jak je možné,že ČR nemá armádu schopnou bránit hranice ? Kdo přivedl armádu do naprosté závislosti na velmocích ? Co se stane když se na nás zase vykašlou jako v r.1938 ? Jediné řešení je domobrana. Každý Čech si bude bránit svoji rodinu,domov,obec i stát před agresory i za cenu svého života. Odhodlaní občané jsou velkou překážkou útočníkům,kteří jsou dnes buďto žoldnéři nebo bandy
    náboženských fanatiků. Co nabízí Pavel ? Ví vůbec něco
    o bezpečnostní realitě a hrozbách ? Asi ne. Proto ho nepotřebujeme .

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.