Reklama

pátek 2. července 2021

Jakou potřebujeme armádu? - dialog plukovníka Štefce s europoslancem Ivanem Davidem

2.7.2021 kancelář europoslance ID

K přehrání i zde!

https://www.youtube.com/watch?v=mCTB1nlseI0&t=351s

85 komentářů :

  1. Bojeschopnou a hlavně Českou a ne pod vedením Bundeswehru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vakcíny zřejmě obsahují čip v podobě oxidu grafenu, který umí být pamětí a nosičem informací (o konkrétním člověku):

      https://www.hlavnespravy.sk/…530

      Oxid grafenu dále umí navázat stopové prvky, které by se mohly řízeně do těla uvolňovat (nechci domýšlet nebezpečí z toho plynoucí):

      https://upozornujeme.cz/…nu/

      Pokud by se tato informace potvrdila, mohlo by jít o celosvětový skandál, neboť by rázem pravý důvod očkování vyšel najevo, nehledě na to, že se očkování touto nebezpečnou látkou může za nedlouho stát povinným!

      Vymazat
    2. Spirone, ušetřete nás laskavě těchto hovadin!

      Vymazat
  2. Potřebujeme armádu, která dokáže agresora pořádně kousnout, že si to dopředu rozmyslí. Teď jsme národem odzbrojeným, naše armáda je na jednu stranu drahá cestovka pro pár profíků-zabijáků, kteří venku bojují za cizí zájmy. Např. v Afghánistánu nebo hlídáním francouzských uranových dolů v Mali. Na druhou stranu je armáda využívána pro to, aby naši američtí páníčci si mastili kapsu a prodej šrotu, který se nám do našeho bojového prostoru vůbec nehodí, viz. nákup helikoptér pro námořní pěchotu nebo předražené techniky, kterou jsme kdysi před Havlovou likvidací našich a slovenských zbrojovek vyráběli sami. Podle vyjádření vojenských odborníků není dnešní naše armáda schopna ubránit ani okresní město déle než tři dny. A to ani nemluvím o pomoci armády při velkých katastrofách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Dvořáku, sluší se poděkovat za zajímavou besedu. V prostředí bývalých vojáků a důstojníků je Štefec hodnocen jako nejlepší. Bohužel na několik generací jsme si budoucnost pokazili. Kdoví zda z této prohry se dostaneme s češtinou?

      Vymazat
    2. Když jsem si před časem udělal anylýzu našich "ozbrojených sil" a pak ještě vyčlenil skutečné vojáky (míněno bojovníky, v případě konfliktu skutečně bojující) musel jsem se smát.
      Opravdu smát, protože skutečnost je trapně zahanbující, že ničím jiným než smíchem jsem zareagovat nedokázal. Nelze přece plakat nad něčím, co je komické.(Něco jiného pak bylo, když jsem šel po příčinách - to mi do smíchu nebylo.)
      K díku Inco se připojuji.

      Vymazat
    3. Pane Dvořáku jo přesně tak potřebujeme armádu která bude bránit Českou zem. A být neutralita tak na tom budeme jako Švýcaři.

      Vymazat
    4. Pane Dvořáku, při vší úctě, koho kdy naše armáda kousla?
      Nekousla Hitlera, ani Brežněva, není mi jasné, koho by mohla kousnout v budoucnosti.
      Ale naopak si dovedu představit , že by jí, v případě potřeby, naše věrchuška použila proti vlastním občanům.
      Stalo se to v 69 , i když tenkrát , pro sichr , jenom prověřené pohraničníky.
      Dneska máme žoldáky, tak ti by se, patrně, dali použít všichni.
      Plačící smajlík.

      Vymazat
    5. Nejdrive potrebujeme pohranicniky a zabrany na hranicich na zastaveni ilegalu..
      Nejakou armadu v kasarnach az potom..
      Snad by si tohle meli debatujici uvedomit..
      Tezko rict kdy jim to dojde a zase nedojde..
      Debaty jsou pohodlny , skutek nikdy nikde.
      Coz zacit premyslet hlavou..

      Vymazat
    6. Helanov, ano, ta "čtvrtá armáda", o níž hovoří p.Štefec, která je špičkově vycvičena a vyzbrojena, ta, která je pod přímým velením NATO, chodí na mise a jako jediná skutečně zabíjí, tak ta v případě potřeby bude využita proti lidu, z něhož vzešla a který jí dosud platí. Tato armáda slouží někomu jinému a pokud dostane rozkaz, nebude mít problém střelit prchající těhotnou matku v noční košili s dítětem v náručí do zad. Jestli se nám to může zdát přitažené za vlasy, pohleďme na příklady z nejbližšího okolí: Ukrajina, Gruzie, Jugoslávie...

      Vymazat
    7. Tak tentokrát s vámi J.J. do slova a písmene souhlasím. Přesně tak.

      Hm... Měl jsem před pár lety pokec s jedním známým veteránem (nemohu jmenovat a zneužít tak jeho důvěru jen proto, byste mi věřil) a můžu říct, že... radši nic.
      Jen třeba taková zajímavost. Důvod, proč se na to kluci nechaj nalejt. "Na prvním místě prachy a touha po dobrodružství. Těch je většina. Na druhým možnost seberalizace," řekl. Jak jako seberealizace, ptám se jako idiot. "Beztrestně zabíjet a ještě bejt za hrdinu," řekl.
      A protože není žádný idiot, naopak, spíše světlá výjimka, dodal: "I ve vlastních očích. Ono se tak těm psychoušům líp žije."
      Pověděl mi toho víc, kvůli čemu jsem pak litoval že jsem se vůbec ptal, ale co už nadělám. Třeba když jsem mu řekl, že jsem si myslel, že se nechávaj nalejt z vlasteneckejch pohnutek a idealismu.
      Na to se jen ušklíbnul a řek: "Mizivý procento tak narukuje. Ale rychle je to přejde a neznám jedinýho kluka, kterýmu by to vydrželo dýl jak půl roku, natož do civilu." (On patří k tomu mizivýmu procentu. Ideály fuč, ale vlastenectví mu, kupodivu, zůstalo.)Ještě jsem se pídil jak potom snášej civil, ale radši toho nechám.
      Jsem se nějak zakecal. Radši jdu spát.

      Vymazat
    8. Milan, tak krásný den a chceš ho prospat? :)

      Ale abych jen neplácal. Sám mám podobné zkušenosti s lidmi, kteří měli podobné tendence. První ještě za komárů, týpek, co se chtěl nechat najímat jako nájemný vrah za peníze. Co dnes dělá, nevím. Nechci tvrdit, že profi vojáci jsou primárně nájemnými vrahy, na to jich znám dost, abych věděl, že to není pravda, ale ani jeden z těch, které mám jako známé a kamarády, nejsou na misích. Vlastně byl jen jeden, myslím, že v KFOR, ale ten v civilu funguje podle toho, co vím, normálně.

      Zkušenosti s veterány má hodně států, jejichž vojáci, muži i ženy, se účastnili misí v horkých konfliktech anebo v konfliktech na jejich vlastním území. Je hodně studií, co tito lidé prožívají, jsou organizace, které se tomu věnují. Ale oproti státům typu USA, Izrael, Rusko... naši podobní veteráni NIKDY nebojovali a nezabíjeli ve jménu našeho státu a už vůbec ne na jeho obranu. Oni jsou ideologicky nastavenými a vycvičenými zabijáky na obranu zájmů jejich pravých mecenášů, což není Česká republika, která je paradoxně platí. Tohle je ta zvrhlost nejvyššího ražení: donutit stát, aby zdarma propůjčil své občany na válečné akce a ještě jimi manipuloval tak, že je podle potřeby může použít také proti onomu státu. Kam se hrabe SSSR. To byl proti těmto manipulátorům mírumilovný spolek katolických panen čajového spolku.

      Vymazat
    9. 10:10

      No, když jsem to psal, vrátil jsem se právě ze třetí noční patnáctky (přibral jsem si, blbec, ještě jeden kšeft, takže je to hektické. Ejčkon kroutím čtvrtou, poslední, proto také tento druhý, "podvodný nick", co tě svého času tak rozplamenil, neb předešlou re. jsem psal na PC co mám doma) a tak se mi zachtělo, ač už od mala spím tak pět šest hodin denně, přece jen hodit ouško, neb ve službě nespím. Ono je tam, krom toho, že mám smysl pro displínu, venkoncem dost tmavo. Prostě příliš tmavočechů vůkol. Ale neva, noce jsou také krásné a kocháníhodné. A ten klid...

      Ono je to vůbec sranda s těmi veterány.
      S prvním jsem se seznámil na baucuku, kde jsem dělal jako vedlejšák jeřábníka. (Když pak někomu řeknu, že jsem za komarů nešel pod sedm osm litrů měsíčně, tak mu to rozum nebere. Ono je to holt dost o lenosti že, imbošku, cos 36 let trpěl v jedné fabrice za mrzkou mzdu. To pro případ že by to ten hown četl).
      Nějaký Láďa Kříž z Ústí n/L, veterán z legií ještě z francouzko-vietnamské koloniální války, co se jí říká indočínská, ještě než to po nich převzali amíci. (Kteří nakonec odtáhli se stejnou, vlastně ještě větší ostudou, neb byli ta nej nej nej nejlepší armáda na světě, že. A vypráskali je umanutí trpajzlíci. Hm... a teď pro změnu umanutí košiláči. Někdo je holt nepoučitelnej.)
      Já se s Láďou seznámil v šestasemdesátým.

      Vymazat
    10. Láďův život v kostce:
      1920 - narození.
      1938 - Láďa prchá do Francie, nechá se zverbovat do legií, zůčastní se bojů v Norsku, po kapitulaci Francie je evakuován do Anglie, kde nakonec skončí v jakési polobrigádě a pod de Gaullem bojuje do konce války. Po válceLáďa opět bojuje, tentokrát ve Vietnamu, a když odtamtud legie odtáhnou, jde do civilu. A ježto si v legiích odkroutil přes 15 let, získal francouzké občanství.

      Láďa v civilu.
      Přestože má jako veterán slušný důchod a mohl by si palci točit mlejnek, netočí si mlejnek, ale vrhne se do podnikání v oblasti dopravy.
      V podnikání se mu daří, a tak podniká, ve volném čase popíjí s přáteli vínečko a páchá holomkárny (oženit se a mít děti ty vole? A to jako jak, když jsem teplej? - doslovná citace), zkrátka žije si, jak se mu líbí.
      1967 - V Československu jarní tání a Láďa bystří. Rád by spustil roletu doma, jak mi řekl.
      1968 - Láďa přijíždí někdy z jara do ČSSR a rozhlíží se, co by se dalo dělat. Poté se vrací do Francie, prodává spediční firmu, peníze si ukládá do banky a někdy v červnu se vrací do ČSSR.
      Pak nejasno - buď jsem to zapomněl, nebo mi to nespecifikoval, ale z nejasných důvodů je ČSSR ještě v roce 1972, kdy končí, tuším že na Borech. Prostě v kriminálu.
      No a šestasedmdesátém se s ním setkávám na baucuku v Lysé n/L. Nějakým divným způsobem se z nás stali kamarádi a já doprovázel Láďu při jeho obvyklé činnosti - totiž přechlastat antabus, který mu naše moudré zákonodárství z moci úřední naordinovalo, a uchlastat se k smrti. Po Borech ho zkrátka přestal těšit život. No a Láďa mi během toho uchlastání se vyprávěl.
      Co považuji za zvláštní je, že ho nezlomilo ani nerozhodilo válčení, ani nějaká traumata po té, co dal legii výhost, ale až srpen a jeho následek (pro něj osobně tím myslím) - uvěznění.
      Prostě ho přestal těšit život.
      Proč o tom píšu? Protože jsem si na něj po letech vzpomněl. Protože nikoho neměl a jsem nejspíš jediný, kdo ví, že nějaký Láďa Kříž z Ústí, nositel mnoha francouzkých vyznamenání, vůbec žil.
      Suchou stezku na Věčným vandru, válečníku Láďo.
      Jsem se nějak zakecal. A zrovna s tebou. Asi měknu.

      P.S.
      Sice mám vzpomínky na dalšího, o generaci mladšího veterána z legií, jistého Boližjaka (Boližiaka?), s kterým jsem se seznámil pro změnu na Pamprlíku (ten mi povyprávěl o francouzkých kriminálech, anžto po odkroucení služby v legiích skončil u paše drog), a pak na jednoho o další téměř generaci mladšího od Libochovic (ten mi zase povyprávěl co to byla za odporný šméčko na Srby, je to veterán z Jugošky) ale nechci tu zbytečně otravovat svým bejvávalo.
      Tak zas někdy, JéJe.

      Vymazat
    11. Já vím - zúčastnit jako účast. Ale abys mě nepomluvil - ´´´´ dosaď tam některou z nich místo toho kroužku.

      Vymazat
    12. M.Strcte si toho vaseho vite kam ,kam to vase blaboleni nejakyho upadlyho vochlasty,spojene s vytahovanim, patri taky..Koho ta vyblitina zajima..Snad nejaky ty.Podobny.

      Vymazat
    13. P. Když vás to nezajímá, tak to nečtěte a učte se místo psát tak, byste svými bezhlavopatovými výblitky aspoň neprznil češtinu tak ostudným způsobem.

      Vymazat
    14. Podrobna studia nejakeho individua zrejme ponekud odporneho opilce a vice jeste, nicim se nevyznacujiciho zbabeleho zoldaka,ktery za penize provadel masakry bezbrannych domorodych kmenu v zajmech Francie, nebo masakry ve Vietnamu a na kazdeho na ktereho mu ukazali a prznenim cestiny ,kdy naucit se cist a psat,jim vyskolenym grafomanum a negramotum viditelne skodi velmi, jako vyblitkum vyse sepsanym s obtizemi , jisteho M, ktery nedovede z absence jedine myslenky uvest jediny priklad na sve nekonecne ubohe ,ze stoky lovene "vytvory"..Tak musi hazet spiny a o je vse..Zaroven s priklady..
      Odpuzujicich ukazek anti-cestiny..
      Nevi co zvani a rajtuji sverepe na tom.

      Vymazat
    15. M. udelal tu analyzu, mlatil se smichem ale neumi ani se zminit o co v vlastne te analyze vubec slo..
      Ale nejdulezitejsi je on a jeho reakce..
      Vi vubec co nejaka analyza obnasi? Co je to analyza..Jestli se to da snist??Urcite ne.

      Vymazat
  3. Domnivam se,ze je na case,aby konecne nas ministr zahranici aktivoval

    POZADAVEK SPLACENI 3,6 bilionu z valecnych reparaci,ktere nam dluzi sousede.
    Tyto penize budou stacit na vyzbrojeni armady typu SWISS ARMY a radi pomuzeme pak rozpadavajicimu se NATO,ktere je jen houfec operetnich vojinu.
    To by melo byt se souhlasem vsech obcanu volicu zarazeno vcas do programu NARODNICH ZAJMU tj vyzbrojit se az po zuby!
    NO NI?
    A ted si poslechnu tu debatu,ktera by se dobre vyjimala v planovanem poli nasi internetove tv,kdyz se podeli ten GR TV o nase tv koncesionarske poplatky fifty,fifty,ktere jinak skonci snad i neznamo kde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14,49
      A který ministr by si dovolil....?????

      Vymazat
    2. Doktore Aveja,dokud budeme volit vadne tzv zastupce a CSSD vnitraky a dalsi stare struktury

      vznikne zas parlament nepotrebnych polit.subjektu,ktere si nedokazi ani dat do svych programu nase volicske NARODNI ZAJMY, pak to bude trvat,nez cela republika se zmeni na NOVOU REPUBLIKU svobdy a ptime demokracie ihned.
      Jednotlive body a cely komplex PNZ se budou muset naucit volici pozadovat po zastupcich

      JINAK NA CO VLASTNE JSOU TI "ZASTUPCI" na podvody?

      Je na case zvolit jen svobodu a primou demokracii ihned,anebo k SPD instalovat a inicializovat nove doposud nevidane formace,ktere by uz pozadavky volicu dovedly akceptovat a ne,ze ne ANO!

      Vymazat
  4. Kostarika zrušila armádu a děti udělaly návrhy na uniformy policistů a jsou taky živi. Naše armáda není schopná náš stát ubránit před nikým a kdo by nás chtěl úplně komplet vlastnit i s územím neměl by sebemenší odpor. Asi něco jak rok 38 a to jsme armádu tenkrát měli...VIP 🥴

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kostariku ale v 80.letech minulého století chránila Venezuela se svou armádou. Prostě dvakrát do roka se venezuelská armáda vylodila, zacvičila, udělal přehlídku a bylo. Ale poměry se mění, Venezuela je dnes hříšník a Kostarika poslouchá Amíky na slovo.

      Vymazat
    2. Kdo by chtel napadnout CR krome Ruska?

      Vymazat
    3. Unknowne, ty jsi nenapravitelně blbý. Otázkou je, zda od narození nebo do výplaty k výplatě?

      Vymazat
  5. Rozhodující je, jakou armádu nám určí a povolí naši tzv. "spojenci". A v jejich zájmu je, abychom hlavně investovali do jejich zbraní a pomáhali v uskutečňování jejich pomatených plánů kdesi v tramtárii. Naše bezpečnost jim leží na srdci už od září 1938.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česká armáda dělá zástěrku při akcích neokoloniálních v velmocí. Ono to pak vypadá, že "celé světové společenství" bojuje tu proti Saddámovi, tu proti Al Kajdě, tu proti Miloševićovi, tu nás to čeká proti "Putlerovi". Ale to poslední asi už jako národ fyzicky nepřežijeme.

      Vymazat
    2. 16:42... Armáda ČR jedná proti přímému zájmu obyvatelstva.
      Kolonie jsme nikdy neměli, dneska se podílíme na vraždění domorodců v cizokrajných zemích.
      Až nám tady jednou něco bouchne třeba v metru, tak aspoň budeme vědět za co.
      Bude to za výrobu dalších a dalších teroristů.

      Vymazat
    3. Helanov, nesypte si popel na hlavu - nepodílíme.

      Vymazat
    4. Samozrejme ze ano, uz posilanim milionu a dodavkami zbrani..Od 45 a predtim u nekterych, vsechny armady brani a utoci predevsim v zajmech korporaci..
      A predtim rovnez..
      Maji vzdy hlavni slovo,co vlady musi udelat..
      Predevsim na civilni populace. Uz britove zjistili ze se velmi nedostatecne se branime po Mnichovu v okupaci a zajistovali nase vylidneni,v duchu zameru Mnichova, vylidneni nas podlidi/,vysilanim malo agentu ,predevsim urcenych aby vyprovokovali velke masakrujici odvety nacistu na bezbranou populaci..
      Zoldaci a rabujici, tak ve skutecnosti /a chteji debatujici neco podobneho??/,utecou a zanechavaji za sebou katastrofy vseho druhu ,aby potom korporace meli zisky..
      Zisky za prezbrojeni astronomicke ,prevaha vojenska zdrcujici a presto...
      Odkud neutekli? A casto pred hrstkou teroristu..
      Podobne C.legie predevsim masakrovaly civilni populaci a kdyz slo o valku ,stale vice pouzivali bestialni jednotky zuavu a dalsich z Afriky aby za Francii bojovali..Tez Franco s nimi zvitezil.Britove rovnez.
      Diskusi jsem samozrejme nesledoval, mam jenom jedny nervy.. Cili je treba vychazet a poucit se tady z prikladu Pruska a jeho strategie a systemu vedeni konfliktu /Moltke starsi/,ve valkach za Sjednoceni Nemecka 1850-1870, velmi uspesnem a pouzit neco z toho na nase pomery..
      Tedy nejdrive vytvoreni efektivni ale levne armady pouzitelne, na ty zamery..
      Tez je dulezite videt efektivni taktiky a strategie terorismu a najit obranu a nejen to..Ale jenom, kdyz se zjisti uplna nutnost obrany...

      Vymazat
  6. Zajímavé je, že se nám snaží vnutit myšlenku profi armád, které budou k dispozici v celku, nikoliv národních armád k obraně státu. Zmizel i pojem domobran, nahrazen "záchranným sborem". Nejsem militantní ale střílet jsem se naučil ve Svazarmu, lásku k vlasti v občanské výchově a z domova. Zdá se mi, že dnes je něco špatně. Pro začátek by stačilo, pro muže i ženy 4 měsíce před dospěláckého školení a výcviku bez politruků, tentokrát těch z druhé strany. Opět si beru inspiraci z Izraele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku.

      ne ze bych se chtel hadat, ale s tim Izraelem toho radsi nech, totiz Israel ma ci mel proti sobe tyto Arabske armady...poprve armady Beduinu malem ozbrojene predovkami -- a tu malem prosral nebejt nasi ceske pomoci Nemeckymi "Mezky" pilotovane tak trosku nasimi piloty. V dalsich valkach Izrael vyzbrojili Amici, kdezto Syrii, Lebanon a dalsi zemicky vyzbrojil nikdo, nebo dostali od Francouzu a snad i Nemcu stare sunty. Taakze Izrael vyhral vsecky valky, az na tu, co proti nim vedl Egypt, ktery byl vyzbrojen pomerne neovymi ale ne nejnovejsimi zbranemi od Rusu, a od Nas, a tam to Izrael malem prosral, (mohla z toho bejt svetova valka kdyzby se SSSR nedohodl o Primeri s USA.

      takze ten tvu Svejcarsej a Zidovskej model, nevim, nevim, ale mam takovej dojem, kdyby tenkrat mis4to Syrie bylo sousedem Izraele CSSR, tak by to slavna Izraelska armada prosrala. ovsem to myslim starou ceskoslovenskou komunistickou armadu.

      s tim hovnem co mame ted, o tom radsi nemluvme, a rozhodne ne o bojeschopnosti, kdyz polovicku armady delaji Lampasaci, podivej se na slozeni a lampasaku je tam vic, nez ma pes blech.

      O lasce k Vlasti se muzeme bavit, az bude Klaus zavrenej za privatizaci, Havel uz to ma za sebou, a jeste pockat az se Pirati zlikviduji, spolu s dalsimi prizivniky.....ale treba Pirati by nas mohli zachranit. kdyz sem dovezou armadu z Bantustanu, ted uz snad maji aspon ,,,,,ale nic

      Vymazat
    2. Basosi, vždyť mluvíme o stejném! Já mluvím o připravenosti státu a vlastních občanů. Mít nezávislou BIS, schopné politiky, tedy i národ. To že dávám ironicky návod Izraele za vzor? Zkuste si personifikovat majitele dvojích pasů dnes i tehdy, po válce. Kolik jich je ve státní správě a na jiných funkcích se musíte informovat v Mossadu, CIA atd.

      Vymazat
    3. PS. zapomněl jsem v politické reprezentaci.

      Vymazat
    4. Pánové, zapomínáte na současný účel armády: Chránit výdobytky parazitů. Izrael sem nemotejte, ten bojuje s celým světem i sám se sebou.

      Vymazat
    5. Pradědo, asi jste nepochopil moji první větu 15.22, ani co se skrývá pod deep state.

      Vymazat
    6. M.Povolný, inspirace Izraelem, co se týká armády, by pro nás byla přínosem. Není to tak dávno, kdy jsme zde měli něco podobného, i když Izrael měl mnohem víc přímýcj bojových zkušeností.

      Vymazat
  7. Řešení bezpečnosti našeho státu nebyla posametová politická reprezentace schopna řešit, neměla a nemá na to schopnosti ..
    Neustále se v naší republice řešila a řeší hospodářská privatizace s volným trhem (to podle liberální ideologie všechny problémy vyřeší) a s tím spojená finanční ekonomika, jako se kalkuluje mamon v korporacích, a všechno ostatní se tomu podřizovalo, správa a vládnutí v demokratickém státě (lidové republice) je ale o něčem jíném ..
    Správa státu, systém vlády státu se strukturou ministerstev a dalších institucí státu jsou debilně neměnné už mnoho let a není síly, která by dokázala provést reformu státní správy odpovídající novým požadavkům doby a vznikajících problémů ..
    Ministerstvo obrany s armádou jsou ale nereformovatelné, pro svojí infiltraci NATO debilismem (jak vyplývá ze zveřejněné diskuze)...
    Schopná reformní politická síla by proto nechala ministerstvo a armádu dál přežívat ve své debilitě a založila by nové ministerstvo pro mimořádné situace, hybridní ohrožení a nějak podobně pojmenované bezpečnostní hrozby, nebo rovnou vytvořila vládní komisi pro bezpečnost státu (je víc než ministerstvo). Na to samozřejmě by navazovalo vytvoření nových složek národní domobrany -národní gardy (Putin) -lidových milic(Gottwald), složek civilní obrany a pomoci a podobně ...
    Stejně jak by to dělali a znovu by to udělali staří pravověrní systémově myslící komunisté ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ted vazne,
      naprostej nesmysl abysme budovali jakoukoliv armadu se spojenci jake mame, takovi Polaci na severu uz uplne staci, Slovaci, no nic, Madari mozna, ale proti komu?

      Mimo toho i kdyz vybudujeme treba 150 000 armadu, tak se ekonomika pri dnesnim stavu rozkradani zhrouti, a vlastni armada, slozena z lepsolidnich humanistu, si misto kveru vezme Ajfoun. Vzdyt ti mladi jak je vidim, jsou vetsinou k hovnu

      takze sedme na prdeli, a kazdymu rikejme, jsme mali, tak nas nechte na pokoji, a mezitim muzeme cekat a modlit se, aby se konecne dohodli Skopcaci s Rusakama, a pak, no pak uz to bude dobry

      Vymazat
    2. "Skopčáci s Rusákama", tedy Němci s Tusy se evidentně nedohodnou, dokud bude Německo okupovanou zemí. I Němec musí poslouchat Strýčka Sama. USA ale nemohou připustit spojení EU pod Německou taktovkou se zbytkem Evropy, Ruskem a Čínou. To už by byl takový konkurente, na kterého by neměli ani vojensky, ani technologicky, ani zdroji, prostě nijak.

      Vymazat
    3. Basosi, ano i to je řešení, mírovou Evropu garantovanou Německem a Ruskem ale dovolí to USA? Tedy jejich deep state?

      Vymazat
    4. Basosi tentokrát na 100% bez výhrad. Jenomže tihle chazaři nás zahubí protože potřebují jen motroky.

      Vymazat
    5. Basosi, můj text je myšlen vážně, až na menší nadsázku v závěru ..

      Vymazat
    6. Maxi, ve vsi ucte....
      tak ty tvoje zamyslene jinotaje dej do uvozovek ty moulo, sem starej, moc mi to nemysli a ty mi sem placas takovy "speky"

      vendovi a Povolnemu, no to mate pravdu, ale mam dojem, ze vitr -tedy svetovej vitr - zacina foukat smerem z vychodu, a Amici zrejme budou muset trosku zmenit plachty. Ohledne ukonceni okupace rajchu, vite ze Amici opousteji Avganistan, a ty dve roury mezi Nemci a Rusaky, taky o necem mluvi,,,, jinak ta ci ty "OKUPACE NEMECKA A jAPONSKA" jsou dneska uz jen takove reci, takze verte mi az dojde k lamani chleba, tak budou mit cenu papiru na kterem jsou tisteny

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se dočkáš, Imbošku, však se dočkáš...
      Akorát že pak přijdeš o ty orgasmy z výmazů, pro které žiješ, a buděš si muset zase honit brabánka.

      Vymazat
  9. Za současných technologických možností, potřebujeme armádu pro utužování mladých mužů, ochranu státní hranice a jako domoobranu s možností nasazení při živelných událostech. Jenže mladých mužů je málo a kdo by přinutil parazity to platit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dedku

      .si fakt z nas delas prdel, nebo ses nalitej. To sem zvedavej kde mezi dnesnimi mladymi s Ajfouny sezenes dost mladejch lidi, aby udelali aspon 3 bejvaly Bolsevicky divize

      Vymazat
    2. Jo. A pplk. Ivan Kratochvíl by nám mohl o domobraně povyprávět. Už ho z vazby pustili. Na kauci. Jeho syn ji složil - prodal byt.

      Ostatně, proč nedat slovo panu podklukovníkovi?

      svobodne-radio.cz/2021-06-29-studio-beta-ivan-kratochvil-je-opet-u-nas/





      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Kachno, nepletete si domobranu s obranou Vašeho domu?

      Vymazat
    5. Kachno, někdo Vám to musí oznámit, to mé riziko nechte na posouzení jiným.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Imboši, já tě snad ještě začnu mít rád. Asi mi to neuvěříš, ale fakt je, že když jsem narazil na tento tvůj výlev, rozesmálo mě to a hned jsem měl lepší náladu.

      Vymazat
    8. Agent StB Kratochvil půjde do basy. Sorry, ale zákon prostě účast v ozbrojených složkách cizích států neumožňuje. Ani cizinecká legie není z českého pohledu legální.

      Vymazat
    9. 8:00
      Bylo by moudré, něco si napřed zjistit, jak je ve skutečnosti, ne jen to, co vám prezentují média.
      Aspoň byste neplácal kraviny o účasti v legiích.

      Vymazat
    10. Co já vím, tak Kratochvíl v žádné cizí armádě nesloužil a není ani extremistou. Ale koloniální správa ČR chce trestat pomoc civilistům Donbasu, postižených ukrajinským bombardováním. Jestli se mýlím, dejte sem odkaz na zdroj.

      Vymazat
    11. Martine, tys to rozseknul!

      "... v ozbrojených složkách cizích států..."

      No konečně to je tady! Republiky Doněcká a Luhanská jsou dle Martina státy. No myslím, že tohle už stojí za úvahu.

      Jelikož dosud se za stát na tamním území považovala pouze Ukrajina a za účast v jejích ozbrojených složkách se dosud netrestalo. Údajně proto, že těmi složkami byl pouze paramilitantní neonacistický prapor Azov, který za příslušný poplatek umožňuje zájemcům ze zahraničí "lov na lidi" (na netu lze najít i příslušné cestovky) a nemusí se jednat jen o střelbu na vojáky. Dokonce ani ne pouze na území předmětných DLR A LLR.

      Podobně je tomu třeba u Cizinecké legie v sestavě ozbrojených sil Francouzské republiky. Netrestalo se ani za účast v paramilitantních uskupení Academi (Blackwaters) či Mecenari. Tohle vše jsou skupiny sice placené státy nebo mecenáši, kterým slouží, ale přece jen ne v sestavě řádné armády, na níž se vztahuje Ženevská konvence.

      Takže tak nějak mi z toho vyplývá, že pokud nejsou DLR a LLR státy uznanými OSN, pak nemůže být ani řeči o službě v armádě cizího státu. Anebo, že by se ohledně statusu oněch republik něco změnilo, čeho jsme si nevšimli?

      Vymazat
    12. Až někdy později se rozhodne kdo za co bojoval a kdo bude potrestán vítězi. Ukrajinu lze s trochou fantazie přirovnat k občanské válce ve Španělsku i s tou internacionální pomocí zvenčí interbrigadistům a pomoci dosazené vládě fašisty. Kdo se ještě neorientuje"? Kachna, Martin a mnoho bezejmenných?

      J.J. Martin má pravdu, Kratochvíl může jít do basy, jako bylo kdy trestné cokoliv, jen budoucnost prokáže hodnotu "angažmá". Tedy rozdíly vojáků moci a bezmoci.

      Vymazat
    13. PS. Proto i "načančaní" Němci proti "rusákům" budou u mně vždy druzí, jako západní civilizace i se svou výhodností proti "barbarům", pro logický odklad "Vlády bohů" nade mnou, což se mi nelíbí.

      Vymazat
    14. Skutek je ten, že pplk. Kratochvíl vybral 10 000 kč na hračky pro sirotky. To je skutek.
      Něco jiného pak je, co k tomu přimontovala justice a za co pana pplk. Kratochvíla soudí.
      Jelikož není problém si fakta dohledat, mám všechny ty, kteří vykřikují o terorismu a podobně, za fanatické hlupce a nevidím jediný důvod, proč bych zde měl s fanatickými hlupci globalizace ztrácet čas.
      Howgh!

      Vymazat
    15. Pro sirotky na Donbasu, aby bylo jasno. A poslal to tam.

      Vymazat
    16. "Nahodne v krame vasnive dame, padl jsem za trofej, pravila jemne,prijdu ti levne, nezoufej o jejejee",zpival K.G.
      Podivejte se nejprve musi bejt debata o potrebe armady. To nemuzou vyresit dva ...A naraz.
      To je debata a dulezita nade vse..
      Dale, na co ta armada bude a nebude. Zase to chce aspon celonarodni diskusi prinejmensim, kterou dva ocaskove nevyresi..
      Dale struktura, vyzbrojeni ,prostredky/a kdo to zaplati a proc/,,kde na armadu vzit atd. dalsi zaruky jak zabranit aby se veleni nepostavilo proti narodu a aby armada v pripade potreby se k obrane vubec aspon dostavila..
      Podle mne to nema reseni v politicky situaci soucasnosti, kdy je treba nejdrive zajistit a mimo jine spolehlivou vladu , ktera by hajila zajmy naroda a statu..Debaty se debatujou a debatujou a voda tece..

      Vymazat
    17. A jakou ze bitvu, nebo valku vyhrali oba diskutujici??

      Vymazat
  10. Děkuji za besedu. Máte skutečně odvahu mluvit o realitě
    obrany ČR tak jako dosud nikdo.Za třicet let prosadily koalice ODS,Lidovců,části ČSSD z Prahy a opozice, zničení funkční armády. Armádu k misím v zájmu bývalých koloniálních velmocí nikdo v ČR nepotřebuje. Občané potřebují systém civilní obrany na teritoriu ČR a odpovídající armádu,vybavení, vycvičené zálohy a změnu myšlení vedení armády a důstojnictva které zažilo roky
    neskutečného bordelu a ponížení. Nejsme žádný Protektorát,
    ale pořád desetimilionová Česká republika. O tom šíleném stavu armády a hrozbách zatažení ČR do války za cizí zájmy je nutné mluvit v Parlamentu a na veřejnosti.

    OdpovědětVymazat

  11. Kdo z vas vlasteneckých válečníků dokáže sestavit další bod navrhu do programu Národních zájmu

    který se bude týkat stavby České army,který v pripadé vítězství i prohry ve volbách a po nich budeme ďále jako občane volici prosazovat,mate případně návrhy znéni,když to prý naši zástupci dalších 31 let nedovedou?
    Nemáme co ztratit i tento web bude jak deklarují piráti zcenzurován a zničen,tak co vy na to vlastenci?

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kachno, Vy jste tomu dal! Takže je pravda, že Piráti budou vládnout jako komunisti, dokonce vám zdaní nadměrné bydlení? Nepodřezáváte si pod sebou větev?

      Vymazat
    2. Skála: Volič začíná chápat, že Piráti u moci jsou politickou pandemií

      https://cz.sputniknews.com/20210702/skala-volic-zacina-chapat-ze-pirati-u-moci-jsou-politickou-pandemii-15031942.html

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Kachno, o tom co je fašismus rozhodujete Vy, nebo světový četník s nejlepší armádou za mořem?

      Vymazat
    5. 17:49 bezejmenný, To už ani nezvládáte dát repliky pod správné vlákno? Budu si muset tedy na obranu pořídit dva kolty jako máte Vy na obranu proti zlodějům, jak jste nám kdysi sdělil. Možná tři, na ty "přímluvce".

      Vymazat
    6. 9:54

      Blátotrape, dobrýýýýý !!!

      Těžce šlapeš imbošovi na paty!
      (Tomu druhému, ne sám sobě.)
      Už jen malej fousek a máš post blba NR jistej!
      Do-to-ho! Do-to-ho! Do-to-ho!

      Vymazat
  13. Pokud je alespoň zčásti pravda v tomto šokujícím odkazu https://www.youtube.com/watch?v=TpYhBo5UFXw , který ukazuje na propojení špiček evropské komise s evropskými soudci, kteří by měli být nezávislí, tak by to občané měli vědět. A jak jsem se přesvědčil již vícekrát, pravda v těchto videích je z 80%, zbytek jsou obvykle dedukce osoby, která ta videa točí, a ty nemusí být vždy správné.

    OdpovědětVymazat
  14. Naprosto skvělý pohled na naši rádoby armádu. Díky pane
    Štefče.

    OdpovědětVymazat
  15. Pane IB,
    soukromě jsem si vás zařadil mezi našich '10 ran egyptských". Patříte do skupiny "5.kolony", mám už několik takových ran. Např. "Šikulové privátoři", "Šikulové exekutoři", "Extremisté politici jak levice, tak pravice", "Globalisté", "Totálně zelení" i "Obhájci vlastni své demokracie", "Prodejní politici"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. nejhorší je rána "Pandemie" tu jsme si sice nebymysleli, ale špatně se jí bráníme.

      Vymazat
  16. Šílené, předčící všechny dystopie.

    OdpovědětVymazat
  17. Nikdo tady o Rusku nic nenapsal.

    Jde o zmobilizovani vsech na obranu nejen hranic ,ale domovu, ktere nam, predevsim chteji vzit.
    Proste vseho co nam chteji zase vzit..Potom prijde konec naroda.
    Nedat si vnucovat zcestny napady o armadach,ktere ovlada a manipuluje jejich veleni..
    Vyplati se nejdrive myslet a potom mluvit. A generalove na tom nejsou s tim myslenim nejlip..Nikdy nebyli..

    OdpovědětVymazat
  18. Není-li to vojenské tajemství, tak by mne zajímalo, kolik máme generálů na jednoho vojáka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby vojaci lestili lauf u tanku a barvili listi a travu na zeleno na privitai,nez takovej general se uraci prijet na hodinu..Nevi o cem mluvi..

      Vymazat
    2. ..kazdej general jen a nejvic touzi aby mel pod sebou hodne vojackus vyzbroji ..Jinak je nic.
      Jenom tak dosahne ,aby byl nekde vzatej vazne..
      Muze i vyhrozovat atd..
      Kdyz dojde k valce schova se nejdriv ze vseho velmi daleko za frontou..

      Vymazat
  19. https://zemavek.sk/verejne-dlhy-a-rozpoctove-schodky/

    Apelovat na EU nemá smysl . EU je totiž již zanořena do sociálních a ekonomických zmatků kvůli nekvalifikovaným politickým rozhodnutím dávno a až po krk … a její rozpad je toužebně očekáván masami lidí a je to navíc jediná cesta k normálnímu světu a svobodě – smést tu ohavnou instituci do kanálu dějin jako odstrašující příklad! Obracet se na EU v současnosti s rozumným požadavkem, když vše je ŘÍZENÝ PROCES, nemá za mák smyslu , přesně tak! Už aby ten odpornej moloch, co si říká evropská unie, skončil v propadlišti dějin a viníci byli potrestáni.

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.