Reklama

pondělí 19. července 2021

Karlova cena

Stanislava Kučerová

19. 7. 2021  ČeskéNárodníListy

Když jsem se doslechla, že kolaboranti a zrádci od nás dostávají v Německu od tzv. Sudetských Němců za odměnu své protičeské činnosti Karlovu cenu, domnívala jsem se, že jde o cenu zaštítěnou jménem Karla Velikého, mocného franského panovníka, který vedl ustavičné války, uzurpoval a podmaňoval si velikou část Evropy. Středověký římsko -německý císař ohněm a mečem šířil svou moc a vliv římskokatolické církve. Bojové expanze jeho vojsk těžce poničily nezávislý způsob života napadaných Slovanů a pronásledovaly i představitele jejich křesťanských misií, stoupence staroslovanské církve.


Usoudila jsem, že i současní kolaboranti s potomky někdejších hitlerovských rozbíječů Československa se mohou cítit polichoceni jako stoupenci jednoho z dávných nelidských agresorů s programem „Drang nach Osten“. Ale není tomu tak. Byla jsem poučena, že kolaboranti dostávají cenu nikoli na počest franského panovníka Karla I. - Velikého (742 – 814), ale na počest českého panovníka Karla IV. (1316 – 1378). A tak se s úžasem ptám: Co spojuje nepřátele naší vlasti s králem, který dostal čestný titul „Otec vlasti“? Nic, naprosto nic.

Náš Karel I. ( IV.) napsal svůj životopis a my od něj víme, že se pokládal za Čecha. A miloval svou rodnou zem a češtinu, svůj jazyk mateřský. Když se po létech dětství a dospívání vrátil z ciziny, znal čtyři jazyky, ale česky zapomněl. A tak se rychle doučil své rodné řeči, kterou nazýval vznešenou a líbeznou.

O jeho českém a slovanském cítění svědčilo i založení emauzského kláštera (Na Slovanech).V něm jihoslovanští mniši konali znovu bohoslužby dříve potlačeným jazykem staroslovanským. A jím také psali knihy, tak jako v době cyrilometodějské.


Z prvních znamenitých činů Karlových bylo i založení vysokého učení (university) v Praze r. 1348. Až do té doby byly university jen v Itálii, ve Francii a v Anglii. Pražská byla tedy první universitou ve střední Evropě.

Za Karla IV. vrcholí architektura gotické Prahy. Sám panovník je zakladatelem Nového města, Královského hradu, Svatovítské katedrály, hradu Karštejna aj. . Rozvíjí se i hudba a literatura. A panovník podporuje i zemědělství a veškerou výrobu, řemesla, obchod. A také malířství, řezbářství, zlatnictví. Ale i soudnictví a spravedlnost. Rozkvět Čech i Moravy. Rozšíření území se děje cestou míru a pokoje. Král byl přesvědčen, že český stát má svůj základ v říši Velkomoravské.

Karel IV. byl také králem německým a císařem římsko-německým. „Zlatou bullou“ r. 1356 upravil říšské volby . Kurfiřti (voliči) měli umět také česky a česká země měla téměř úplnou nezávislost. Za vlády Karla IV. byla říše česká prvním státem střední Evropy a Praha politické a duchovní středisko. Byl to „zlatý věk“ naší historie. A panovník s úctou, láskou a vděčností dostal od rodáků titul „Otec vlasti.“

Záverem. Dávat za odměnu kolaborantům a zrádcům cenu Karla IV. je urážlivý projev přetěžké deformace a dehonestace našich dějin. „Otec vlasti“ by nikdy kladně neocenil nepřátelskou činnost cizích kolonizátorů naší země, činnost zaměřenou na oslabení, ochuzení, rozklad vlasti. Takovou činnost by nikdy netrpěl.


Prof. PhDr. Stanislava Kučerová, CSc.

Dodatek fotografický:

Daniel Herman dostává Karlovu cenu z rukou šéfa sudetského landsmanschaftu Posselta.


77 komentářů :

  1. Vznešená slova na adresu Karla IV.Vykonal skutečně obrovské dílo ,ale také pozval kolonizátory z Němec, proto se Posertova skupina rozhodla pro oceňení českých kolaborantů touto "cenou".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kolonizátory pozvali - a ve velkém - především Přemysl Otakar II. a Rožmberkové.
      Oni se v tom v podstatě předháněli - Rožmberkové s tím začali a protože se Oťas bál, aby mu nepřerostli přes hlavu, tak rozpoutal něco, čemu pro sebe říkám "divoká kolonizace".
      Karel má hlavně na svědomí jinou neplechu - připustil vzestup moci katolické církve nad únosnou míru. A církev katolická rovná se germanizace - jsou to spojené nádoby. A to po dnešní dny!
      Proto ostatně husitská revoluce, proto "doba temna", národní obrození, proto flanďáci na sjezdech "drahých krajanů", proto církevní restituce atd. atd.
      Nic se v tomto směru od dob Velké Moravy nezměnilo.
      A ta medaile Karla IV?
      Já ji vnímám jako cílený výsměch, úšklebek, plivanec do českého ksichtu, protože ti syčáci dobře vědí, kdo byl prohlášen za největšího Čecha.
      A jak lépe nás urazit, nasrat, a ještě se nám vysmát?

      Vymazat
    2. Je s podivem, že se zapomnělo jak se nakládá se zrádci. Karel IV by měl pro ně jen kata.

      Vymazat
    3. Měl dostat i cenu UDAVAČE A VLASTIZRÁDCE HAVLA!

      Vymazat
    4. ANO,PRAVDA JE,ZE MUSEJI VYKRESLIT KARLA IV,JAKO NEMCE

      to nerika jen zdejsi elita lidovych komentatoru,ale i ANNA husita z KSH.
      Neni vubec divu,ze je to mozne ve state rizenem jako firma,ktery samozrejme krachnout nesmi,ale kdyz krachne naprostym vykradenim vsech aktiv nezbyde obsade,nez nakonec vymenovat manzelky a dcery do haremu za benzin ,nebot proud do kolobezek nebude!
      To neni vsechno.
      Komandatura policejniho statu se bude vymlouvat,ze slovo lidu neni slovo bozi a program NARODNICH ZAJMU nesmi nikdy platit nebot pry se co je to SOLIDARNI STAT za prve na vysoke skole neuci!
      Za druhe,kdo to kdy videl,aby obcane volici meli moznost kontrolovat dnem i noci sve zastupitele,kdyz tito otitulovani magori jsou uz rizeni ASPEN INSTITUTEM pana Bakaly a svym cernym pozadim!
      A za treti,porusit a znehodnotit na sracku, 31 let trvajici embargo na Zakon o referendu,no tady je treba vymenit cely narod, no ni?
      Za ctvrte,aby se o tom lidi nedozvedeli musi pry volici dovolit parlamentu podporovat GR TV a jeho kamarilu,on se preci nesmi delit o svuj lup koncesionarskych poplatku fifty fifty,aby se konecne dostala ke slovu pravda pravdouci v cele nahote lidem instalvane internetove TV a zase toho Husa mohli znovu zapalit!

      No a mi radi budouci vládci nami zvoleni, zlocinni piráti,aby si dal zabudovat do sve ruske zemljanky okna,aby mi tam hodili granat!

      Tak si z celeho naroda a chybejicich opravdovych formaci pokroku,delaji nami zvoleni pry "zastupitele" ovecky,ktere se vydaly do kapitalismu pro vlnu a ted budou o svou oholeny a budou tvorit brzy nejvetsi plaz nahatych a blbych na celem svete!

      NO NI?

      Vymazat
    5. 8,08
      Ja pravdou,že Karel IV.byl bigotní katolík a s tím se nácek vždycky shodne!

      Vymazat
    6. Nemohu si pomoci ale to všechno začalo převratemv roce 1989.Pamazuji jak Václavák řval nadšeně Havel na HRad,syn kolaborantů s nacisty.žasl jsem,přece vím,že jablko nepadá daleko od stromu....Navíc si sebou Havel přivedl na Hrad Rakušana Kchárla jako svého rádce!!!!Proto jsem klíči necinkal,ani na žádné akce na podporu převratu.Odhadoval jsem,jak to všechno dopadne a nemýlil jsem se.Do čela státu se dostalo mnoho zrádců a kolaborantů,státní majetek byl rozkradený,vytunelovaný a zlikvidovaný rozpůlením.Nepochopil jsem,jak se ministry mohli stát lidé typu Schwarzenberg nebo Herman a jim podobní.

      Vymazat
    7. ZACHRANIME PAD RISE(EU) ZVOLENIM PIRATU A STAROSTU?

      tedy jejich popindostniku,kterym platime jejich vyvalovani v prazskych kavarnach penezmi z neziskovek a vykradanim nasich mezd o dve tretiny?

      O tom se zda s uspechem pochybvat,no jen se podivejte na jejich transparenty.
      Zvolte nas a my vas vsechny podupem samozrejme neomarxistickym pochodem institucemi,kdy se uz byli podivat v uradech koho vyhodi na dlazbu a nastoupi do jeho sesle!
      A jejich clenky,to je fakt uderna sila,ty maji na tycce heslo

      POCEM KE ME PITOMCE SI ZASUKAT!

      No jestli to neni vlada mensin,ktere utopi ubohou EU a nasi republiku dnes u volicu ohlupenych jejich GR TV,ktery se nechce delit o svuj pry lup,zisany pry porusovanim zakonu o verejnopravnosti ,coz vidi cela republika,fifty fifty a proto ho drzi nami volici spatne zvoleny a zaplaceny parlament mozna putinovych muziku,kteri chteji rozval nejen nami oblibene EU,ale boha jeho i zubozene republiky na sracku a je jim jedno co chce narod ve svem NARODNIM PROGRAMU PERMANENTNI OBNOVY!

      Vymazat
    8. Co spojuje Cechy a Nemecko? Karel Lucembursky IV byl rimskym cisarem a Nemci ho berou jako sveho císaře. To by Cechacek necekal.

      Vymazat
    9. Ale to je chyba nasich zakonodarcu, protoze si za to muzeme sami. Nemame satni vyznamenani Karla IV. Porad omylame jaky to byl Cesky kral, ale nemame jeho rad. Nemci ano. Tak kde je chyba😄

      Vymazat
  2. A tak se potichu vkládají do našich dějin dezinformace, které narušují kontinuitu naší historie. A pokud bude vích takových vlastizrádců, jako je Herman, pak bude zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už je zle!

      Jenže je to "zle" aplikované po kouskách, tak to zblblý lid nevnímá.
      Nebo to snad nestačí?

      Feudál pohrdající Čechy kancléřem, feudál s náckem v Lidicích, feudál zhrdající Čechy málem prezidentem, "restituce" katolického majetku - na který NEMĚL klér právo, katolický pedofil a náckofil ministrem kultury, katolický pedofil honorárním konzulem co zástupce nepřátelského knížectví, opětovné vztyčení sloupu hanby na Staroměstském náměstí, dořitivtírání protektorce, rozvrat státu...
      Už je zle!

      Ale ještě to jde volbami vrátit. Těmito volbami. A když to nevyjde, bude už jen dobře.

      Protože Čechie zahyne.

      Protože mrtvého nic nebolí.

      Vymazat
  3. Hlubokou poklonu před paní Kučerovou.Ta je vzor hlásání vlastenectví.

    OdpovědětVymazat
  4. Cena za genocidu Slovanu, Karel Veliky!
    Uz i male deti vedi ze Donatio Konstantini je falsifikat, tudiz Karlik nemohl bejt ani C od cisaře.
    Mate to dokonce i na tupe wikipediji.

    Kvuly tady tomu falsifikatatu umirame prez 1000 let.
    Lzi a padelky tezko zmeni k lepsimu tento svet.

    Nebylo to cisařstvi, uz vubec ne řimske a se svatym to nemmelo nic spolecneho.

    Citovani citaci padelku a prekladu falsifikatu manuskriptu, ktery jakousi nahodou prezily vlhke sklepy a studny.

    Prece by nam nelhaly. Je to samej gentleman vedle gentlemana, ty nelzou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti "pangermanismu" je účinný jen "panslavismus. Když se dokázaly sjednotit germánské kmeny, my ne? Faktem je, že židovská komunita v tom tisíciletém boji "operuje" na dvě strany a vždy se směje. I Herr Herman je toho příkladem. Ten jeho úsměv z profilu připomíná Jidáše, také tak dopadne?

      Vymazat
    2. Vážený pane, zdá se, že ani s češstvím se nesrovnáváte, jinak byste nesekal ve svém příspěvku tolik hrubek. Mít červené pero, kvetl by jak pole vlčích máků. Odvahu ale máte, to uznávám - Vaše znalost dějin je katastrofální a přesto se nebojíte svůj blábol uveřejnit. Nic ve zlém, ale kdo umí - umí, kdo neumí - jen ču(kouká).

      Vymazat
    3. Jovane!!

      Když parodujete nebo kritizujete karlismus (ať veliký nebo čtvrtý), tak zásadně čistou Husovou češtinou a řečí vázanou (ikdyž řeč Valachů či Hanáků umí býti stručnou, jasnou, výstižnou).

      Vymazat
    4. Heldo, Jovana napadáte neoprávněně za češtinu. Není Čech, patrně je pravoslavný. Jinak má pravdu. Za pomoci Říma prosadil K.V. katolickou moc nad západní částí Evropy.

      Vymazat
    5. PS. otázkou je, které vlivy tehdy vládly v samotném Římě.

      Vymazat
    6. Jovane vrťte se k rakiji a pojednejte o historii turecké domoviny, které jste byli 600 let součástí. To by vám mělo jít podstatně lépe. A nemotejte se ve věcech, o kterých nemáte ani ponětí. Jinak skončíte jako ten blb indický běžec. Tu češtinu bych vám i prominul.

      Vymazat
    7. 23:02
      Ty, které tam vládnou doposud - prachy prachy prachy - a podíl na moci.

      Vymazat
    8. Vážení, proč se navážíte do Jovana Upravdy? Vždyť má pravdu a historii zná. Píše o Karlu Velikém, který vyvražďoval Slovany ve velkém. Mimochodem, rád bych vás viděl, jak píšete v srbštině do srbských diskuzí. On vládne češtinou na cizince moc dobře.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepku už jsi zamečel tak zase vyskoč a zalez!

      Vymazat
    2. Unku
      Kudy chodíš, kadíš šišky.
      Kéž by se ti cestou střevní, obrátili proti srsti.
      To bych dal i stovku na tvůj věneček.

      Vymazat
    3. Unknowne ty debilní pitomečku nestojíš ani za uplivnutí. Paní profesorce bylo za časů normalizace znemožněno akademické působení a titul získala až v r. 1993. Tvá nenávist k Česku je zcela patologická!

      Vymazat
    4. 21:34 - ty jsi ženatý, máš manželku?

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Nahodou mne se ten Posselt libi, podivejte se, jak je krasne zaoblenej - no neni nadhernej?

    Lidi jako ten Posserto ale nejsou nijak skodlivi, tenhle kdyz se na nej podivate zblizka, tak uvidite jen bodryho Bavoraka, kterej ma rad misu plnou zradla, plnej tuplak, a rek; bych ze chlasta radsi Plzen nez ty Mnichovsky cerny sracky. Ale at se vam to libi nebo ne, Posseltove, a dalsi Bavoraci skutecne nejsou nebezpecni nam Cechum.

    Za tech dejme tomu 1000 let se nase hranice na Jihozapadu s Bavorskem nezmenily, par nasich chodskych hranicaru s cokly si to vzdy uhlidalo.

    Podivejte se Bavoraci jsou vetsinou tlusti, nafoukani, ale kdyz je poznate, a ozerete se s nimi, tak jsou "v cuku"
    Daleko horsi jsou na severozapade Sasove, Durynci, a dalsi skoropruska (castecne wasserpolska) verbez,ktera po kouskach likvidovala pomorske slovany a ukousavala i z Polska.

    Ohledne Karla IV Byl to cech, myslel cesky a udelal Cechy cisarstvim vlastne celeho tehdy sveta, rimskou risi.

    de facto cesko ci ceske kralovstvi, jsme byli jeste vladci rimske rise i za Rudolfa II, bydlival v Praze.... Rakusakum se to moc nelibi, ale....

    Zpet k te medaili...vzpomente si na Anton Spelec, ostrostrelec.... vic o tom pro mne nema cenu diskutovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Po kouskách Basosi?!
      V jedné jediné bitvě (995) jich Oťas zneživotnil cca 200 000 - dvěstě tisíc! (Pro srovnání - Bohemia v té době čítala cca 500 000 obyvatel.) To je genocida jako vyšitá.

      Jinak souhlas. Mezi Bavoráky jsem se cítil dobře, zato ten zbytek nemohu ani cítit. S jedním Sasíkem jsem dokonce, ještě za totáče, málem vyvolal diplomatickej zádrhel.
      Oni ti šupáci jezdili z Drážďan k nám pro cement a ten řičič měl mylnej dojem, že je jako řidič něco víc a začal na mě pokřikovat něco jako šnel! šnel!
      To mě nasral, alébrž za á balička měla standartní rychlost, a za bé na mě nikdo řvát nebude. Kór nějakej zasranej Němčour z dederónu.
      Tak jsem toho zmetka čapnul za koule a zepředu za flígr a vyhodil ho přes sajtnu. A ten všivák mazal do Bílýho domu žalovat, jenže než se vrátil, kde se vzalo, tu se vzalo, pět svědků na vlastní oči vidělo - i s podrobnostmi! - jak přepad sám. Pak už, když přijel příště, radši nevylejzal z kabiny a mi ho, aby měl něco ze života, zdravili po dělnicku zdviženou pěstí a lákali ho ven.
      Nebo v Cáchách, tam jsme taky měli s německou nafoukaností problém. Tak jsme se na celej melouch radši vysrali, protože by to dobře dopadnout nemohlo ani kdyby nám platili zlatem. Protože vocaď pocaď.
      Ale vlastně se mi v raichu nikde nelíbilo, akorát v tom Bavorsku. V Rosenheimu. Stavěli jsme tam jednomu farmáři hospodářský budovy. Pak Herbert - ten farmář - ochrnul a všechno to táhla jeho manželka. Už to má chudák taky za sebou. Herbert, ne Ivet. Chudák ženská.
      Jo, a Posert se mi taky líbí. Na té fotce s hermanem. Dal bych tam popisek:
      Pedofilové před akcí.
      Tedy já nevím jestli je Posert taky pedofil, ale vypadá tak.
      Jsem se nějak zakecal No jsem ve službě, tak holt kecám.

      Vymazat
    2. Milan ve službě? Myslel jsem, že jsi už v důchodu. To tady potom taky tak vypadá, když se někdo místo rachoty vykecává na netu... :)

      Vymazat
    3. milane

      aono se to kolem severu Evropy, a da se rici od Ase nahoru v Evrope fackovalo furt, Nemci, -- ne tenkrat Germanske kmeny byly fakt strasny kurvy, a draly se na sever, ale pak uz to neslo a tak na vychod. a tam to Pobaltsti Slovani fakt prosrali, jen jednou Polaci dali po hube Nemcum u nejakyho hradu, a z toho jsou Polaci furt posrany stestim.

      Ale za to ani ty,ani ja nemuzeme, ale rozhodne my Cesi bez ohledu jaci jsme bejvali hadavi parchanti mezi sebou, tak jsme Germanum odporovali po 8000-+ let, ci dele.

      Ale zpatky k Posertovi... nemam rad nikoho ze Skopcaku, poznal jsem je v zamori, jsou chytry jak radio, nafoukani jak Lymeys's (anglicane) ovsem nejsou tak pitomi. to davam jako uvod k Posertovi.

      Bavoraci, i kdyz s temi Lederhosen vypadaji jak kaspari, jsou z nich teda skopcaku skutecne nejmin neprijemni, a samozrejme ti daji na jevo ze " jsou herrenvolk" a pro mne bylo vzdy tezke s moji Protektoratni nemcinou vysvetlit ze jsou to volove, a kdyz jsem se snazil tak se vzdycky vypenili, protoze z nemciny jsem si vetsinou zapamatoval a to vyborne nadavky.

      ale ohledne Herrmana.. neni tan hajzlik z Moravy? Na ne mam totiz pifku, Moravaci, mimo toho ze jsou zdroj cernoprdelniku, taky drivejc milovali Rakusaky, tedy nemce, podivej se kolik bylo nemcu v Brne

      Vymazat
    4. m
      ma tam bejt jenom 800 let

      Vymazat
    5. Tendle Basos je zamilovanej do Posselta a bavorskych germanu..

      Vymazat
    6. Molan
      Ja pro zmrnu Bsvoraky nemusim, jsou to pitomci co jim kouka slama z udi. Oni o sobr prohlasiji, zr jsou bavoraci a nemci.

      Vymazat
    7. Pro nejen basos 12:36 :
      Herman je původem německý žid, jehož předkové se usadili v čechách. Nedřív pracoval jako školitel marxismu-leninismu, pak byl vysvěcen a zase odsvěcen na katolického kněze, potom se stal lidovcem a politikem a dnes je milým krajanem...
      Mimochodem neexistují žádné Sudety a žádní sudetští Němci. V českoněmeckém pohraničí žilo před válkou cca 3,5 milionu československých občanů německé národnosti, z nichž většina zradila svůj stát, přijala říšské občanství (za odměnu dostali od AH metál a posléze povolávací rozkaz na východní frontu) a jejich odsun byl výsledkem postupimské konference (stejný odsun se konal i z Polska, Maďarska, Francie, Jugoslávie adalších zemí). Benešovy deklrety byly "pouze" prováděcí zákony k tomu rozhodnutí v Postupimi.
      P.S. Prvotním autorem myšlenky odsunu Němců z ČR, Polska a dalších zemí byl obdivovaný i nenáviděný Winston Churchill už v r. 1943 (po bitvě u Stalingradu)!

      Vymazat
    8. 9/09

      JáJo JáJo...

      Kdybys myslel, zaznamenal bys, že jsem napsal ve službě - ne tedy v práci, alias v rachotě, ale ve službě!
      Ve službě proto, že jako lopata volbou nemohu uřážet vznešeným pojmem práce svou činnost, jíž je ostraha objektu. To za prvý.

      A za druhý - má povinnost je strážit objekt před různými ejlenty, toužícími přetankovat si naftu ze stavebních strojů a automobilů do svých kanistrů.
      Pravda, jsem už postarší, ale furt ještě čipernej a také jsem si po hadráku pořídil zbrojní pas a kvér - jeden nikdy neví.
      Ostatně už se mi to vyplatilo. To jsem ostrahoval v Kladně, vůkol romoplno a šmejdoplno a jednou takhle ke druhé ranní bylo náhle romoplno v objektu. Tedy romoplno a kanistroplno. Tož jsem vylezl z kukaně a na tu plnost zahulákal. Tmavočeši koukaj, viděj dědka, sice metrákovýho, ale přece jen dědka s břuchem, a začnou bejt hustý a štengrovat se ke mě. Tak říkám, stůjte menšiny, nebo vám ustřelím koule! Prej čím. Tak jsem jim prostřelil kanistr a to bys nevěřil, jak tam bylo v cukuletu romoprázdno.
      Pak jsem zavolal na 158, že jsem v ohrožení použil zbraň, kluci za mnou přijeli, dali jsme kafe a řeč a bylo dobře. Ani zápis se nedělal, to prý jedině kdyby si přišli menšiny postěžovat, což nehrozilo.
      Stejně tak se mi to vyplatilo v Liberci, tam přišli pro změnu většiny a ne pro naftu, ale pro elektronářadí. Těm jsem prostřelil galusku, takže museli zmizet po prázdným. I tam jsem pro sichr zavolal 158, a ti to vzali taky hákem. Že prej až jestli se někdo ozve a to že by mě zavolali a udělal by se zápis.
      Ale kafčo jsem jim radši nevařil, anžto ti kladeňáci pak za mnou jezdili na kafčo každou mou službu a já jsem lakomej. Mohli by si taky zvyknout jako ty kladenský a já k tomu přijdu, žejo.
      V každým případě je takovej kvér moc užitečnej. Rozkřikne se, že tam hlídá nějakej trhlej pošuk a máš klid. Ale fakt je ten, že kdyby došlo na lámání chleba, napřed bych použil plynovku - nosím ve službě to i to -, pak samotal (říkám tak takovýmu akátovýmu obuchu, který jsem si za tím účelem vyrobil, něco jako bejsbolka, případně štíhlý kyj) a až když by bylo nejhůř, tak ten kvér. Jenže s plynovkou kanistr ani galusku neprostřelíš, takže nevyděsíš, a s obuch zasejc maj lotrasové tendenci podceňovat, protože dědek, tak proto ten kvér.

      Jo, to za druhý. Takže za druhý - takovej ostraha objektu dřepí v kukani a čučí buď na osvětlené zaparkované stroje, jako to bylo v Kladně, nebo čučí na osvětlené kontejnery plné drahého nářadí, jako v Liberci, nebo čučí na monitor a občas se projde a zkontroluje zaparkované náklaďáky fyzicky, by nezleninivěl přespříliš, jako je tomu v tomhletom melouchu.
      Takže za třetí - umím vynikajícím způsobem čučet na hlídaný objekt přes dekl laptopu, takže můžu blbnout a psát krávoviny a vykecávat se jako právě teď, aniž by tím došla má ostražitost úhony. Neb jsem placen právě za to ostražité čučení, nikolivěk za nějakou rachotu a šéhovi je šumafuk, jesti čučím přes dekl laptopu, nebo si čtu - hlavně že stíhám čučet. A to stíhám.
      No vida, jak to uteklo!

      Vymazat
    9. 12/36

      Tenkrát, na tom vyhubení Polabanů a Pomořanů, mají zásluhu opět Slované. Prostě nejednost a stará dobrá zrada.
      S kterou zradou v podstatě začal už svatej Váša, když ho děda volal na pomoc, zatímco on na něj sral a čekal u Prahy na Oťasovýho fotra, by se mu mohl poddat a byl za to Němci uznaným knížetem.
      Ale škoda mluvit. I můj hrdina, otec - zakladatel českého státu, Boleslav I. Veliký, si při jejich hubení omočil.
      Kdepak 800 let, Basosi, jen se nestyď přitlačit! Od samého počátku jsme Germánům odolávali, tedy dobrých čtrnáct století - proto ostatně vznikla tzv. Sámova říše.
      Ale, jak to teď vypadá, jestli proserem tyto volby, je po odolávání a Germáni si s námi, po půldruhém tisíciletí, konečně vytřou prdel.
      Začínám uvažovat o znovuzavedení trestu smrti za vlastizradu.

      Vymazat
  8. Priznam se, ze mi taky vrtalo hlavou, proc zrovna cena Karla IV. A ted namet k diskuzi: jakou cenou by to mel Herman Posseltovi oplatit?

    OdpovědětVymazat
  9. A už mělo, z našich míst nejvyšších, zahřmít ! Nic jsem neslyšel. Pak se nedivme, že by rádi uskutečnili svůj sjezd v naší vlasti. Budeme se opět bát nesouhlasit ? Přičemž k obraně, je vždy zapotřebí mnohem víc, než pouhý nesouhlas.
    Už to vidím v živých barvách. Stát možná řekne skromně, že nesouhlasí a sjezd zde proběhne pod záštitou někoho jiného. Jména protistátních organizací, nepřátelských politických stran i zrádných jednotlivců, není třeba dlouze hledat.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný článek kolaboranti by měli dostávat cenu Adolfa Hitlera sjednotitele Evropy pod germánskou nadvládou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzo k tomu dojde.Jak tak sleduji 30 let nasi historie,šílenstvi se zrychluje.Místo Konéva Vlasov.Ceny od sudeťáku.Filmy o zlych Češich a ubliženych Némcich.Šílenstvi nebo strašny sen?Ne,upadek českeho naroda.Za banany jsme se prodali.Mísu čočovice.Zcela zhnuseny Bagoun

      Vymazat
    2. Bagoun Snad se toho nejhoršího nedožijeme zatím je naštěstí více Čechů než „Evropanů".

      Vymazat
    3. Možná dožijem.
      Bábrle to vzdala v sedmadevadesáti, máti skoro v devadesáti a strejdové a tety taky zatahovali opony po druhé půlce osmdesátky. A mě je teprv sedmdesát.

      Vymazat
  11. Poživačný Herman se vykadil katolíkům na přísahu co složil po absolvování semináře a našel si soudružku se kterou údajně slušně obcoval.
    Pak zjistil, že je vlastně židem zajel do Jeruzaléma a následoval služební postup u Lidovců a soudruha Sobotky,
    který ho za jeho vynikající služby Trautenberkovi s táborem v Letech,kde mu smrděl vepřín - učinil ministrem kultury odpovědným za církevní restituce. lIDOVECKÝ KOZEL se stal zahradníkem. Těch poskoků na funkcích bylo víc ale soudní Čeští voliči mu při volbách nakopali zadnici.Herman se chová jako růžovoučké ošípané a skutečně vypadá jako Lidovec i v obličeji. Spisovně mluví ale republiku přišly jeho funkce zřejmě dost draho.
    Lze čekat že i v nové funkci konzula knížete Lichtensteina
    v ČR zužitkuje své zkušenosti z dozoru nad církevními restitucemi za Sobotky a zařídí konečně protržení nepěkných Benešových dekretů. I sudetští Němci si všimli mrštného Dadouše (tak mu říkali v semináři v Litoměřicích) a vsadili
    na něho vyznamenáním doufajíc,že příští sjezd jim Lidovci a Herman zařídí přímo v "pirátské Praze." Taková je doba...

    OdpovědětVymazat
  12. „Chceš pr*at?“ Ivan David se zhrozil nad cedulí euro-pirátky. Poslední kapka. A navlékat děti do opačných šatiček...

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Chces-pr-at-Ivan-David-se-zhrozil-nad-ceduli-euro-piratky-Posledni-kapka-A-navlekat-deti-do-opacnych-saticek-670959

    „Paní Nováková, co tomu říkáte?“ Tlustý rozebral, co se chystá v Bruselu. A nevyloučil náš odchod

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Pani-Novakova-co-tomu-rikate-Tlusty-rozebral-co-se-chysta-v-Bruselu-A-nevyloucil-nas-odchod-671084

    Okamura se rozpálil v ČT: Plán obnovy? Peníze z Bruselu? Je to půjčka! Budeme ručit za krachující země EU!

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Okamura-se-rozpalil-v-CT-Plan-obnovy-Penize-z-Bruselu-Je-to-pujcka-Budeme-rucit-za-krachujici-zeme-EU-671113

    OdpovědětVymazat
  13. Sudeťáci si Karla IV. přivlastnili z prostého důvodu. Museli vykreslit Karla jako Němce! Musíme si zase uvědomit, v jaké době Karel žil. Jaké byly hybní síly tehdejší politiky, kde se dělala. Manželství jeho rodičů byla taková "Itálie". Jenže místo aby po sobě házeli Jan s Eliškou nádobím, posílali na sebe vojska. A Tak malého Václava (tak se totiž budoucí Karel jmenoval) odeslal Jan do Paříže. jednak aby dostal patřičný rozhled na předním evropském (a tedy i světovém) dvoře A hlavně, aby ho nevyužila česká šlechta k svržení Jana a ustavení malého synka králem. A tak se stal Václav Karlem, protože při biřmování přijal jméno svého kmotra budoucího francouzského krále. V té době bylo tzv. "papežské schizma". Papežové byli dva: jeden v Římě a druhý v Avignonu. Občas i třetí v Bologni. Podle toho, kdo měl právě navrch. Karel byl přítelem kardinála Pierre de Rosieres, který se stal papežem Klementem VI. On zařídil, že v r. 1344 bylo pražské biskupství povýšeno na arcibiskupství a uvrhl do klatby Ludvíka Bavora. Tím otevřel cestu ke koruně římského krále právě Karlovi (1346). Ten byl korunován v Norimberku. V tom roce padl jeho otec v bitvě u Crésy (Kreščaku) a Karel se stal i českým králem. Navíc měl otevřenou cestu k císařské koruně (1347). Jako český panovník byl i říšským kurfiřtem a tedy jedním z volitelů římského krále a císaře. K Norimberku měl blízko a rád tam pobýval. Říšské věci řešil odtud (oba synové - Václav i Zikmund se tam narodili). Jenže Německo tehdy neexistovalo. Bylo založeno až r. 1871 ve Versailles. To ale našim sudetským "milým krajanům" nijak nevadí. Pro ně je Karel čistokrevný Němec. Porušují tím sice svoje rasové zákony, neboť byl po otci Lucemburk a po matce Čech, ale účel světí prostředky. Prostě si přivlastnili největšího českého panovníka (a moc tak dobrých jich v historii Svaté říše římské nebylo) a tím opět jasně dokázali, že Němci mají nárok na toto území. A ne my. Myslím tím CELÉ území, nejen Sudety. A je známo, že historie v jejich podání začíná 9.5.1945. O době před tímto datumem nehodlají s nikým diskutovat. Pokud by chtěli udělat svůj sraz u nás, proč ne? Takový Terezín, Lidice, Ležáky, Ploština, Javoříčko... Míst, spjatých s jejich působením je tu plno. bylo by to symbolické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyborny komentár. Blahopreji.

      Vymazat
    2. Dnes vyjimecne pridám pár slov nejen k tomu clanku paní profesorky k "nasemu" Hermanovi. Máme jich tady jeste vic nez dost, hlavne v Praze a v Brne. S Nemci je to tezké. Znám je dost dobre, protoze jsem za socializmu "odesel" do Bavorska studovat a dostal zato 18 mesícú v nepritomnosti.
      Zazil jsem tam jeste Willi Brandta a pak celou radu dobrých kanclérú od sociálnich demokratú a take neco méne od krestanskych demokratú.

      Dnes socani v Nemeckui nemaji koho zastupovat protoze se jejich politici skládaji ze zkrachovalých studentú (hlavne politologie a podobnych "ved")anebo doktorandú (jako Merklová, která si vzala za manzela jejího profesora, který na její doktorskou práci dohlízel. Jen dohlizel?)

      Kohl byl 3x volen a "zamiloval" si mladou aktivistku enderáckých komununistú, dceru evang. pastora Kasnera, zarytého stalinistu, který ji vychoval. Ta potom po Kohlovi, kterého pomohla odstranit,následovala a dnes má rekord, byt 4 periody volená (hlavne západními Nemci).

      Ona to klasicke Nemecko nenávidela, a tak ho premenila do zeme migrantú. Hlavne muslimú. O ty by se s námi rada podelila. To zatím jeste nevyslo. Ale díky bruselské klice se to v prístích letech podarí.

      Pokud si nedáme pozor na nase Piráty, tak se v brzkýkch volbách díky Bruselu i tohle podarí.

      Tak se proboha soustredte na ty volby a volte to nejmensí zlo, aby se ti výse uvedení nedostali k moci.




      Vymazat
  14. Je to takový trend v tom dnešním světě, že v záplavě informací mají navrch lidí, co si matou pojmy, mění význam slov, překrucují historii. Pokud to však dèlají záměrně, je to katastrofa. Je to taky akt morálky. Je důležité umět vadu rozpoznat. Od toho tu jsou vzdélaní lidé. Je jich však k tomu množství informací stále měně a méně.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta zaplava informaci je zamerna i tady..Clanky maji casto hodnotu stareho papiru do sberu..
    Veci jsou az prilis jednoduche..
    -snaha ovladnout vse posedlych Germanu a nikdo nenasel ani nehleda neco je aspon trvale zastavit.
    Kvuli te posedlosti /posseltosti/,jsou ochotni behat treba a Sibiri,spachat jakykoliv zlocin..
    Za velky a stale vetsi uber Nemecko.Kdo je tim infikoval.
    -Zminene Konstantinovo Donation, ze cisar /12 stol./,povysil se falesnym dokumentem papez na vladu nad svetem ,tak uchvatil moc jmenovat cisare a jako imperialisticka chobotnice na stejne ucely ,ovladnout cely tehdejsi svet. Pomoci boha, kteryho nikdo nikdy nevidel a tak neni mozne Vatikan usvedcit.
    I Husa stahli do te diry krvelacnych zlocinu, ve jmenu prave boha..Ten nemeskal,aby si nabehl na vidle na nej nastrazene..Aby si i na nem upevnili moc.
    Lenin pozdeji mluvil o uzitecnych idiotech..
    Naivni predstavy,ze pravda ma ovladnout budovani a rozvoj statu a diktovat vlade je prinejmensim sebevrazedna..
    V rozporu i obranou a udrzeni naroda v existenci.
    Pak si vatikanisti vybirali vrahy a zlocince,aby vse za ne realizovali. Nechteli si sebepovyseni bohem,spinit ruce..
    Tedy zase opravdu nic noveho..Kdo ze se na to hodil..
    -vydirani katoliku bylo prave na tyto ucely, ale ty privaly zlata a majetku a neomezene z nich nadelali /degerovany silence,korupci absolutni moci,dobrej priklad/...
    -Germani pouzivany/K.Veliky opravdu v masakrech vynikal nad vsemi/, si potom vymysleli,ze mohou ovladnout svet i Vatikan behem protestantskych valek..
    Prevzali zkopirovali metody, agrese , silenstvi,totalne zdegenerovanyho Vatikanu ,pro sve zamery..
    Zde je dulezitej povsim, ochrana Luthera za tim ucelem..
    A kalvinismus ve Svycarsku, Svedsku atd. Byli krvelacny fanatici nic jinyho nejsou a nebudou.
    Jako predtim ve sluzbach Vatikanu..
    I Masaryk byl protestant a tak jeho postoj skutecny je rozporny,ve uzkem spojeni s dalsimi v usa..
    Se dodnes zakryva do jake miry byl nastroj moderniho nastupujiciho imperialismu..
    Sebevrazda na pokracovani Evropy se pak zacala odehravat..
    -Fasismus potomek rovnez imperialistickyho protestantismu mimo smrtelne nenavisti, nema nic a proto si musi vse uloupit. Behat za tim ucelem treba az na Sibir.
    -Vaclav a Karel meli imperia a protoze meli neobvykle a prikladne uspesnou vladu nad skoro 3/4 Evropy, jejich vlady si musi dnesni germani a spol. opakovane ,za ucelem ovladnuti sveta tyto historicka imperia Privlastnovat. Nejprve tedy pomoci a v jejich zajmu ,prave tech historicky ojedineych rezimu a prikladnych vlad /kterych sami ovsem nejsou a nikdy nemohou realizovat , nejsou schopni neceho takoveho/, aby mohli dobyvat vse a vse si musi privlastnovat do nekonecna se nekonecne opakuje..
    Tedy pod stitem nasich Premyslovcu chteji oduvodnit sve zamery.. Vyzbrojeni tak,ze jim patri imperia minulosti ,zacnou mit naroky, snazi se oduvodnit jejich nekonecny agrese.
    Tak Karel je dnes ve sluzbach neceskych.
    A Vaclav je a musi bejt spatnej..Sli po nem uz tenkrat vatikanisti..Co nevynechaji jednu prilezitost..
    Slovani nic takovyho trvalyho nemaji..Jsou celkem strizlivi co se tyce zivota a existence..Vedi ze nasili plodi to nejhorsi..Proto prekazi..Miluji Karla a Vaclava, pro jejich,normalni lidskost a nechapou ani hejna historiku,co se odehrava.....Zoufale si brani Slovani hole zivoty pres tisic let...Zazrakem prezivaji /Stalingrad/.
    Musi bejt vzdy zachranovany zazrakem..Na druhe strane.///
    Ovladnout Evropu kdyz to nestaci..
    Potom se vse s prilivem agresivnich protestantu,vecne fanaticky ,agresivne hladovych po majetku,zlate a moci se rozsirilo do ideove chude usa /pred valkou okolo 30% populace byli germani/,,kde si pridali /pro ucely nejakeho sjednoceni ideoveho/,svobodu a ihned zacaly prset bomby a smrt i ty atomovy na svet..
    Nikdy nebojuji za Usa ,ale za demokracii, svobodu ,zase aby vysvetlili co delaji v celym svete a co nesmi skoncit..atd..

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 05:24 Dyslektiku, co je to ta "soudržka"? Mdlý duch + malá klávesnice + slabé brýle, sráží tvou tvorbu na nulovou hodnotu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 07:25 Jo, jo, to bylo keců, narušuji diskusi atd. a nakonec tu pouze obhajuješ svou nespornou debilitu. To jsou konce. Vyložené "drzkopady".

      Vymazat
    4. Unknowninde Velice zajímavé příspěvky a pak do toho vlezete svými sr.čkami vy. Nelezte prosím na články paní profesorky. Rusko klidně chvalte. M.j. tady půsbíte obvzlášť oplzle a uboze což je zřejmě váš cįl, být tu za debila, styďte se urážet ženu. Pane Dvořák konejte!!!... VIP 🤮

      Vymazat
    5. 7.25 UnknownInde vy ale musíte být krasavec. Právě jste tu odhalil svůj postoj k ženám jako takovým...VIP 🤪

      Vymazat
  17. Snad někdy přijde doba, kdy bude možno pana Hermana náležitě "ocenit" i z naší strany a na hodně vysokém pódiu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7,14
      Ocenit takový svině bychom měli po vzoru cizinecké legie.....po krk zakopat,natřít medem a nechat svému osudu!

      Vymazat
  18. Nikdy bych nevěřil tomu že se dožiju této české ostudy, kterou zapříčinil tento zrádce. Je to ostuda hlavně jeho a Češi by mu to měli dát patřičně sežrat. Nic nezmění na faktu že Němci vyvolali válku a my(!!!) jsme na obou frontách stáli na straně vítězů. Oni by měli být vůči nám v pokoře a stále si nevyskakovat. Poláci řekli jasné ne jakékoliv diskusi s tamními vystěhovalci a to platí. Polský politik který by se s nimi zapletl by byl vyřízen. Jen my tu trpime zrádce kteří plivou na památku našich válečných hrdinů a mrtvých v německých koncentracích. Toto je už opravdu přes čáru! Hanba! ...VIP 🤮

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8,14
      Dožil jste se jí už dřív,když náckové oceňovali udavače a vlastirádce Havla za omluvu """odsunutým"""krajanům!

      Vymazat
  19. Posselt je nechutný i na prohlédnutí.

    OdpovědětVymazat
  20. Když tak koukám na Posselta, ten má už jateční váhu. Ale jitrnice z něj by stály za hovno.

    OdpovědětVymazat
  21. Senát bude žádat ztrestat prezidenta republiky za vlastizradu. Konkrétně jsem zvědav za jakou. Zase budeme muset jen věřit? A co Herman? U něj může být žalobcem každý český občan. P.S. Aby nakonec Herman nebyl v nějaké vyšetřovací komisi prošetřující protistátní činnost prezidenta... VIP 🥴

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12,27
      Že nepotrestal v minulosti udavače Havla a omluvu fašistům a prolomení Benešových dekretů?!!!!!

      Vymazat
    2. Osmiletý hon na Zemana, že byl lidem zvolen prezidentem právě on. Osmiletý boj pohrobků Havla a Henleina za odstranění demokraticky zvoleného prezidenta. A nástupce fašounů s typicky českým jménem Herman se nám tu zase producíruje jako by nic...VIP 🥴

      Vymazat
    3. 12,54
      Kdyby ten vlastizrádnej zmetek Havel žil,tak už v pohraničí zase zní bubínky,pohodují bílé podkolenky a řrve Ein Volk,Ein Reich,Ein Führer!

      Vymazat
    4. Jak jen může někdo přijít s nápadem žalovat prezidenta za vlastizradu? To normálním rozumem nepochopíš...VIP 🥴

      Vymazat
    5. 13,23
      U Havla by to bylo nejen pochopitelné,ale i správné!

      Vymazat
  22. Jo, jo, tak to dopadá, když se zanedbá prevence a odfláknou se procesy s vlastizrádci. Pan Herman tu svou lásku k sudeťákům zajisté sál s mateřským mlékem a je dost možné, že taťulda, nebo někdo jiný z rodiny, byl her Hermann.

    OdpovědětVymazat
  23. Kariéru ministra odstartoval Hermanovi exsocan Sobotka. Tím definitivně přiznal jistý odstín socanů. Teď ze strany zbaběle utekl.

    OdpovědětVymazat
  24. Kolik muže ten Helmut z toho dojčspolku važit

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.