Reklama

.

.

Napište nám

Stránky politické iniciativy "Nová republika" 
byly vytvořeny 7. 10. 2013. 

V současné době vyřizujeme mailovou poštu na této adrese.

131 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez komentáře pane Baloune :-(

      http://orgo-net.blogspot.cz/2014/02/ukrajina-ritualni-porazka.html

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. A co ,,humanitární,, bombardování Srbska,taky komunisti?Pokud vím,tak jsou to USA,které vraždí po celém světě!!

      Vymazat
    4. Každý,kdo sleduje dění i z druhé strany ví,že Rusové jsou více než vstřícní a že agresorem neni Putin,ale politika USA(jako na mnoha místech světa) a teď také představitelé EU.I když asi ne všichni. A komentáře zàpadních médií včetně českých,to je jedna velká demagogie,která je v těchto měsících nejkřiklavější od r.1989.

      Vymazat
    5. DAKOTO,A CO ŘIKÁTE ZÁKONU 1021(b)(2),KTERÝ SI MŮŽETE PROHLÍDNOUT V ORIGINÁLU,KDYŽ HO DÁTE DO GOOGLU.

      není to náhodou USA kopie Hitlerova zákona o koncentrácích,kterými pozavíral demokraty,politiky a odboráře s tím,ž je nechal tam shnít,přičemž takoví jako vy mu tleskali?Stejně jako OBAMU ho k němu dotlačily koncerny,které na horách mrtvol vydělaly majlant.

      To je také přičina proč NÁŠ VELKÝ BÁTUŠKA největši státní kapitalista a prima imperialista car PUTIN mluví o fašistech a Obama o teroristech.Budte rád,že se tam bojuje o PRAHU,nebot není daleko doba,která způsobí,že sem vlezou ami vojaci se svými zakladnami a koncentráky.TO NEVÍTE,ŽE SE TAKOVÝM ZÁKONEM STALO USA LEGÁLNĚ VOJENSKOU JUNTOU,ČI CO?

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Napiště návod, jak se registrovat neanonymně. Není důvod být v anonymitě a vypadá to nyní jako když se většina lidí bojí.
      Trochu polopaticky napsat - já to sice zvládnul,ale mnozí zcela určitě nechápou postup - děkuji

      Vymazat
    8. Odstraňujte si mé komentáře.Takovou novou republiku bych nechtěl. Pro ruskou a ne západní.

      Vymazat
  2. Popis průběhu demokratického přechodu ČSR po podání demise pravicových ministrů a jeho vyústění ve "vítězný únor" je přesný. Pochopitelně ti, kteří prohráli hledají vinu všude jinde než u sebe. A ani se není co divit, ztratili moc a vliv na dění v ČSR. Byla to výstraha pro celý kapitalistický svět v podobě nebezpečí celosvětového. Víme, o co usiloval Hitler a věděl kdo mu stojí v cestě a proto se vydal na SSSR. Nedopadl dobře, stejně jako Napoleon. Novodobí "uchazeči o ovládnutí planety Země využívají mohutné mediální manipulativní techniky k masovému ovlivňování lidí ve svůj prospěch. Tato mohutná munipulace a protikomunistická propaganda ze Západu ovlivnila negativně vývoj v ČSR po únoru 1948 tím, že nově vzniklá situace donutila ČSR věnovat obrovské prostředky na obranu a tím utrpěla životní úroveň. Klesala místo zlepšování. Ti, kteří dnes ovládají dění ve světě využijí složité situace ve světě i k vyvolání válečného konfliktu, který jim ještě může pomoci vybřednout z jejich katastrofální ekonomické situace. Jsme Slované a proto bychom měli stát na straně nejsilnějšího slovanského Ruska, a nikoliv na straně anglosaského společenství, které nám nikdy v dějinách nepomohlo, naopak, nedávné události dokumentují, že anglánům jde o oslabení Slovanů a rozbití vztahů mezi nimi(viz Jugoslávie, ČSR a nyní usilují o rozbití Ruska a ovládnutí jednotlivých slovanských enkláv (Ukrajina, bude následovat Bělorusko...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasný blábol. Anglosaské společenství nám nepomohlo a SSSR nám pomohlo v roce 1968. Ale ne jako Slovani. nýbrž jako totalitní komunistický agresor.

      Vymazat
    2. Dokud tam bude Laukašenko, tak nic v Bělorusku nehrozí.

      Vymazat
    3. S tím co jste napsal lze jen souhlasit!!! Jsem nejen pro slovanskou vzájemnost a solidaritu,ale jsem i pro vstup a začlenění ČR do RF jako další a suverénní stát pracující pro blaho ruského lidu!!! To, že bysme se učili Rusky je ten nejmenší problém!!! Nikým nevolení papaláši EU se snaží zavést 50 milionové pokuty proti provozovatelům sociálních sítí prý za projevy nenávistí a pomluvy. Připomíná mi to padesátá léta minulého století kdy se takové názory,které se nelíbily vládní garnitůře také trestaly a "viníci" byli perzekvování a zavírání do vězení!!! Co když ten,který chce tuto cenzůru provádět je zaprodaný cizí moci a jedná na její příkaz nedemokraticky,totalitně,diktátorsky a chce nám všem jako tupým ovcím zavřet pusu dle rčení: drž hubu a krok!!! V tomto případě by byla hrubě porušena základní listina lidských práv a svobod,včetně svobody slova a projevu či politické plurality!!! I náš ctěný prezident ČR Miloš Zeman tyto snahy tvrdě zkritizoval a odsoudil jako nežádoucí a nepřijatelné!!! EU a NATO jsou zločinecké organizace vedené fašisty a sionisty a proto je nutné z nich okamžitě vystoupit a stát se opět národním,prolidovým,prosperujícím a suverénním státem s bezpečně hlídanými hranicemi proti přivandrovalcům a teroristům ISIL!!! Jsem proti kvotám a přijímání "uprchlíků" v EU!!! EU a NATO jsou dárečky s Pandořiny skříňky!!! Pro islámské imigranty lobuje u EU pravá ruka sionisty Rothschilda - Soros za přijetí dalších milionů islámských nežádoucích vyžírek a nebezpečných teroristů ISIL na zničení Evropy národních států a tím i odrovnat Evropu coby geopolitického rivala USA!!! Největším ochráncem a podporovatelem teroristů ISIL je německá kancléřka frau Merkel,která je pozvala do Německa obrovskými transparenty VELCOME DEUTSCHLAND a teď je ta vlastizrádkyně ochraňuje i když provádí terorismus a vraždí obyvatelstvo Evropy se slovy "My to zvládneme",což je nemožné a pro lid Evropy velmi nebezpečné až tragické!!! EU má 23 milionů nezaměstnaných a miliony bezdomovců a ty přivandrovalce vůbec nepotřebuje - jsou persona non grata = nežádoucí a proto by sem měli všichni z Evropy vyhnat a vyhostit!!! Plně souhlasím s názorem ctěného prezidenta ČR Miloše Zemana!!!

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Přimy spoj Charkov, Doneck, Lugansk
    http://goodgame.ru/player3?6147

    OdpovědětVymazat
  5. Jak mohu změnit svět,když nezměním sebe? Válka v každém z nás vytváří chaos a zmar,stokrát proklamované iniciativy končí na smetišti zapomnění.Kde je pokora,ucta,SEBEPOZNÁNÍ? Česká inteletuální takzvaná elita se projevila při setkání s Noam Chomskym..Bez komentáře...https://www.youtube.com/watch?v=-K9TZg7lC2w

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak Z Ruske strany jsme byly zrazeny tak jako ze strany spojencu. Jedna vec je ale jasna ze v tomto okamziku vladnou v Evrope a v USA ty nejhorsi Fasouni ktery Slovane povazuji za podradny narod ( Slav = Slave) 'Otrok' Tak si vyberte. Nabizi se V4. Mozna jako posledni zachrana.?

      Vymazat
  6. VALKA JE VALKA.

    FILM ZE SLAVYASKU! PROSIM O CESKE TITULKY !!!

    http://youtu.be/bPt_WKZVBh0

    OdpovědětVymazat
  7. "Demokracie a média". Zařazení vstupu do panelové diskuse Lenky Procházkové,ten se vám nepovedl, pokud mělo jít o pohled na současnou demokraci v současných sdělovacích prostředcích. Velmi projevila svou zatrpklost k něčemu co je v podstatě mimo současnost.

    OdpovědětVymazat
  8. Už od doby protestů proti radaru, kterých jsem se účastnil mi přichází na mysl, že tu chybí nějaké materiály, které by mohli šířit po republice i osamělí běžci. Myslím tím, krátké a výstižné infomateriály na jednu stranu k danému tématu. Takové které se nevztahují přímo k demonstracím, ale je možné je stáhnout a distribuovat na svůj náklad i mimo centra opozičních akcí. Internet je dobrý ale i tato cesta by byla myslím smysluplná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DOBRÝ NÁPAD,OSV SE POKUSI O NĚCO TAKOVÉHO V RUBRICE MANIFEST NA KONCI,KDE JE UŽ ZAČÁTEK DISKUZE JAK NA TO

      Preambule požadavku Sociálního státu,který chybí v prvním článku naši už tak vadné Ústavy tam je jako první,dále se plánuje diagnosa nemocného dnešního systému,který bez skrupulí rabuje republiku a vznik DESATERA VOLIČE,ke kterému by se měli pomalu,ale jistě začit modlit polit.strany jinak je volit nemusíme či dokonce nesmíme..Zkusime to dát jako rozhovor s panem doktorem po blocích,které půjde snad i šiřit ve formě E-majlu jako dřive letáky.

      Nezapomente,že polit.strany ukradly pokaždé voličům jejich moc volbami a svýmí sliby,které nehodlají splnit se stávají vždy podvodníky a to už celé čtvrtstoletí.Nic se tedy nemůže změnit,pokud voliči sami nenaformulují své požadavky a budou žádat,aby si je polit.strany osvojily a dali do svých Programů,jinak je volit nebudeme.
      NEJHORŠÍ OVŠEM BUDE KDYŽ SE PODAŘI VOLIČŮM SEBE ZORGANIZOVAT A TAKY SAMI SEBE ZVOLIT S PROGRAMEM,KTERÝ TAKY SAMI VYTVOŘI..

      Vymazat
  9. OSV ZKUSI TADY DAT NAVRH MATERIALU,KTERY MŮŽETE SAMI ŠIŘIT PO REPUBLICE E-MAJLY TAK JAKO KDYSI BYLY LETÁKY.

    Špatnému vývoji v republice měly zabránit politické strany,které si voliči zvolili jako své zástupce.To se však nestalo.Po celé čtvrtstoletí, hned po volbách totiž strany desertovaly na pozice PENÍZE JSOU NA PRVNÍM MÍSTĚ a nechaly Občanskou společnost bez jakékoli ochrany.Tuneláři rozpoznali,že mohou využit vadné Ústavy,která byla občanům odepřena odsouhlasit v referendu.Tak se stalo,že jim v rabování republiky nestál a ani nebude stát dále v cestě žádný robustní protivník.
    Došlo to tak daleko,že strany jsou za nimi stojícími Tuneláři financovány jen proto,aby využily moci předané jim voliči-fakticky ukradené lživými sliby, k uhrazení investic,které do nich Tuneláři vložili.Prostě vyrábí v jejich prospěch vadné zákony ,aniž by to mohli jejich voliči nějak ovlivnit.
    Není divu,že nářky typu PRO ŘEŠENÍ LICHVÁŘSKÝCH PRAKTIK SE VE SNĚMOVNĚ PODPORA NENAŠLA nemají konce.
    Rozvrat republiky pokračuje a nelze ho zastavit ani novými volbami a neústavní cesta-revoluce je zdá se jen pro pět a půl demonstranta,kteři se schromaždují občas pod ocasem koně na Václavéku,kde obdivně hartusí nad úspěšným tažením Tunelářů.Ten kdo by si myslel,že stači k řešení povolat odborníky se mýlí.Odborník je člověk,který zná stávající stav a je schopen drobných evolučních úprav.Systémových změn však odborníci schopni nejsou.Na to je třeba někoho kdo přinese vizi- vizionáře.
    POKUD NĚKDO TAKOVÉ LIDI ZNÁ POZVĚTE JE NA TENTO WEB K DISKUZI.

    PROZATÍM NAVRHUJE OSV TZV PREAMBULI TJ.ZÁKLADNÍ CÍL.A TO HNED DO PRVNÍHO ČLÁNKU NAŠI UŽ TAK UBOHÉ ÚSTAVY,KTERÁ BUDE MUSET BÝT OBČANY ZMĚNĚNA .VZNIKNE ÚSTAVA NOVÁ OD OBČANŮ PRO OBČANY.K DISPOZICI JE ORGANIZAČNÍ POSTUP,KTERÝ BYL UŽ ODZKOUŠEN V PRAXI A TO ÚSPĚŠNĚ.DISKUZE O NĚM BUDE POZDĚJI.

    Našim cilem je vybudovat stát,založený na prosazování práv občanů,voličů,rozvoji jejich vzdělanosti i osobní odpovědnosti.Stát,který bude usnadnovat tvořivým,pracovitým a podnikavým lidem jejich prácia tím umožní všem občanům plnohodnotně prožít život s jistotou zakladních životních potřeb,bezpečí,spravedlnosti,zajištění ve stáří,mateřství,nemoci i při hmotné nouzi.To umožní podle našeho názoru pouze SOCIÁLNÍ STÁT,který tzv.naši zástupci prý zapomněli dát hned do prvního článku naší ÚSTAVY.
    Stát tak nemůže byt dále oslabován,ale musí sloužit lidem a ne naopak.

    NEZAPOMENTE.Garnitura politiků,kteři svým voličům jen škodí bude muset být odvolána jen nově získanou mocí POSPOLITOSTI občanů-voličů.
    DEFINICE SOCIÁLNÍHO STÁTU.Je to typ solidární společnosti,kde vláda přejímá odpovědnost za politickou,ekonomickou a sociální prosperitu.Za něco takového se žádná poltická strana neodvážila převzít ve svém Programu odpovědnost,přičemž výmluvy PROČ jen prši.


    ONO PRAVDA NEZVÍTĚZÍ ONA POUZE ZBUDE AŽ NAŠI TUNELÁŘI VŠE VYRABUJÍ.ZKUSTE JE POPROSIT,ABY PŘESTALI A ONI SE BUDOU VÁLET SMÍCHY.

    PODPIS.Občanská Společnost Voličů-to jsme my všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - Výstižná charakteristika naší současné doby : plně souhlasím s autorem daného příspěvku : jirka

      Vymazat
    2. Jedna nálepka "sociální stát" a spousta líbivých keců okolo. Je snadné provolávat hesla a fráze, jenže musíte vědět, jak je uskutečnit a v první řadě, zda vůbec je možné je uskutečnit.

      Vymazat
    3. JAKÁ NÁLEPKA CO TO PÍŠETE ZA NESMYSLY

      je tu jasný požadavek dát do prvního článku naši občany v referendu neodsouhlašené Ústavy jedno slovo SOCIÁLNÍ STÁT a protože NIKDO z našich tzv zástupců-polit stran to neumí budou se muset pomalu,ale jistě o to postarat sami voliči a dát vznik iniciativě VOLIČI ZA VOLIČE.
      Nčmecko to má v ÚSTAVĚ využilo toho k tomu,aby tam vznikla homogenní společnost a silná střední vrstva.Samo se to zejména u nás nevytvoři a zalézat a čekat zda je to možné je pochopitelně nesmysl..

      Vymazat
  10. HOULY MOULY OSV UPOZORNUJE,ŽE V RUBRICE MANIFEST DOLE JE DALŠÍ ČAST ROZHOVORU S PANEM DOKTOREM DAVIDEM

    s názvem NEJSOU NÁHODOU POLITICKÉ STRANY ZÁTĚŽÍ OBČANŮ A BRZDOU SPOLEČNOSTÍ?Ti aktivisté,kteří ho chtějí prostřednictvím internetu šířit mají přiležitost v této rubrice nejen o něm diskutovat,ale mohou ho prostřednictvím e-majlů šířit podobně jako leták-y v době CHARTY ČI CO.Samozřejmě na každého ambasadora čeká tučná odměna a kdoví co ještě...

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. A PANE ANONYME,NEMOHL BY JSTE UVÉST ZDŮVODNĚNÍ PROČ TO TADY PŘEČTE BRZY PŮL MILIONU OBČANŮ VOLIČŮ,KTEŘI PÍŠI

    Garnitura politiků,kteří nám voličům kradou naši moc při volbách falešnými a prolhanými sliby,aby nám občanům škodili výrobou vadných zákonů, bude muset být BRZY odvolána nově získanou mocí pospolitosti voličů.A pane anonyme jak se vám žije s pilinami v hlavě co?Co kdyby jste napsal raději
    NEVÍM PROČ MÁM TAK VYPATLANOU PALICI,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. jak se zdá jste tu nejchytřejši vystupujete tu s posudkem,že to tady jsou hlouposti,protože nechápete o čem se píše.Nedělejte si z toho nic a hledte si pilně doplnit vzdělání,protože jen hloupí označují vše za hlouposti.Jednoduše soudí podle sebe i jiné..

      Vymazat
  13. Do Vánoc se s vysokou pravděpodobností na mezinárodní scéně objeví dílčí důkazy o zvěrstvech páchaných kyjevským režimem v jihovýchodních oblastech. Přímá svědectví stále častěji dodávají původně nezainteresovaní a nyní šokovaní obyvatelé území obsazeného kyjevskými ozbrojenci. Chování těchto ozbrojenců a rozkazy jejich veliteů jsou námětem na žaloby před mezinárodním soudem. Rusko tyto žaloby chystá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsou kyjevští ozbrojenci? Nemá náhodou Ukrajina armádu? A Rusko chystá žalobu na sebe za anexi Krymu?

      Vymazat
  14. Doufam, ze jsme se poucili z toho, co se stalo v Katyni za druhe svetove valky a uz tem Rusum nikdy nebudeme verit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to,čo sa deje od 2.svetovej vojny ,to že USA a banda ich prisluhovačov vyvolali 286 lokálnych vojnových konfliktov v ktorých povraždili desiatky milionov nevinych ľudi ,to si sa nepoučíl.Ked nie Rusi,tak Slovania by už neexistvali.Vid sudety atd.

      Vymazat
    2. Katyň byla odplatou za to, jak polská vojska vtrhla na Ukrajinu a jak se chovali Poláci k sovětským zajatcům. Stalin jako Pilsudki, vsjó ravno. Tak tu moc nad Katyní nevzdychejte. Jeden zločin plodí druhý.

      Vymazat
    3. A 22/1
      Neměl byste si vytvářet vlastní verzi historie, ale alespoň občas nahlédnout do té skutečné.
      A 8/11
      Pro tebe to platí dvojnásob. Ačkoliv z toho blábolu cos napsal je zřejmé, že nic nepochopíš.

      Vymazat
    4. Určeno tomu chytrolínovi 4.5.2015 - 21,41 : 1/ Stalin nebyl Rus, takže šlo o zločin stalinského režimu ......... 2/ Poláci se skutečně chovali k sovětským zajatců strašně - nechávali je umírat hlady pod širým nebem v koncentrácích, podle polských pramenů pomřelo až 112.000 sovětských válečných zajatců! - pohlédněte historii přímo do očí na nepište hlouposti, nenapadejte lidi, jen proto, že toho víte méně než oni

      Vymazat
  15. Znovu opakuji, Davide jsi psychopat! Stačilo shléhnout "přednášku" stbáka Krejčího. Konspirace a vymývání mozků for ever!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se vám nelíbí, co pan Krejčí říká, neopravňuje vás to ještě k tomu, abyste hloupě napadal redaktory tohoto webu. Mozek máte spíš vymytý vy.

      Vymazat
  16. Psychopat jste vy anonyme- máte všechny příznaky.Jste paranoidní, nenávistný,drzý,urážíte lidi kteří by chtěli změnit život. Život v předraženém pajzlu nazvaném "Česko" kde s běžným příjmem řadového občana je tendence vládnoucí smečky a dalšího víc než obrovského množství na to navazujících parazitů "vše zdražovat" už neslučitelný "se životem". Ani jeden z nich není způsobilý navrhovat a schvalovat zákony, protože ani jeden z nich neprošel peklem života s příjmem kolem osmi tisíc měsíčně v současně nastavených parametrech. Všechno co se v mediích a jinde už dlouhodobě žvaní, nevychází z ověřené zkušenosti, zda lze nebo nelze v takových poměrech vůbec žít. Všichni - ale úplně všichni - počínaje ministry, přes soudce, další vyhryzy a stovky parazitů včetně novinářů a podobně by žvanili a žvatlali úplně jinak, kdyby jim ze dne na den někdo sebral 90% jejich příjmů a nechal jim na přežití tolik, kolik má řadový občan. Takhle to nikoho z nich netankuje, a bude ještě hůř. Ne kvůli nějakým vysokým politickým vizím, domněnkám, vztahům, intrikám a světovým názorům, ale prostě proto, že dnešním starým a stárnoucím parazitům dorůstají potomci - ti co nikdy nebudou chtít skutečně pracovat, ale vysoké příjmy ano. A to je celosvětová tendence, proto vypukne válka chudých s bohatými, protože tento svět je nesmyslný. Když si nikdo - a kapitalista toho není schopen -nestíhá uvědomit, že zbídačování lidí a oslabování kupní síly občanů ve finále dovede až k zániku celé společnosti, která je postavena na konzumu. Zánik nebude plynulý a pomalý, protože válka a zabíjení je jediné východisko z podobného srabu - kapitalista jiné řešení krizí nezná. Dříve bohatí a superbohatí lidé dávali své bohatství, z něhož těžili, společnosti zpět v podobě kostelů,škol, nemocnic, ústavů, hotelů apod. dokonce bez ohledu na to, zda jim to bude vynášet nebo ne, proto taky můžeme po celém světě obdivovat spoustu zanechaného kulturního, průmyslového a dalšího dědictví. Dnešní miliardář a zejména český - by nejraděj všechno sežral sám, nebo postaví blbosti typu kryt k ničemu který staví p.Tykačová apod. Nic nenechat v této zemi - všechno vyvézt ven nebo sežrat případně nějak zničit. Nic pro veřejnost a další generace. To je tendence, která dělá z naší země ubohou trosku plnou chudáků, bezdomovců, a přivandrovalců. Řeči a kydy o Ukrajině a Rusku a přikrmování nenávisti proti muslimům, islámu, a nakonec proti všemu co se hýbe jinak než "chci já" které už rok cloumají naší mediální scénou jakoby tady doma nebyly tisíce problémů které je třeba řešit - nic nevyřeší a k ničemu nejsou, pro člověka obyčejného už vůbec k ničemu. Ani to sprosté nadávání a spílání na všech možných diskuzích neřeší nic - jen psychopat si uleví.

    OdpovědětVymazat
  17. Stydím se za českou televizi ,za její lži a manipulace,za její nenávistná slova.Toto je ta opěvovaná svoboda čechů kterou jsme chtěli? Ne,není.

    OdpovědětVymazat
  18. Udo Ulfkotte: Už nemohu dále lhát. Němečtí politici a novináři jsou loutky placené USA

    10. 11. 2014 zdroj Tento článek byl rychle odstraněn,snad tu už není cenzura nadnárodních skupin?

    OdpovědětVymazat
  19. Tak vážení, dost bylo řečí, emočních výlevů a zbožných přání ! Osobně jsem přesvědčen, že vše podstatné již bylo vysloveno už před několika lety ! Společnost je rozdělená, názory zabetonovány a dohoda je vyloučená, jako mezi banikovci a sparťany ! Řešení je v přímé konfrontaci, pokud bude definována společná ideová základna, kterou je společnost ochotná akceptovat. Akceptovat jí bude, bude-li s takovým programem seznámena. To se zatím nestalo. Mohla by v tom sehrát roli i podpůrná petice Manifestu a preambule, třeba na portálu petice24.cz
    A.Grega
    arnold@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že správná adresa je www.petice24.com

      Vymazat
  20. http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/14393-ukrajinsky-politolog-v-kyjeve-strileli-do-demonstrantu-aktiviste-majdanu-.aspx

    OdpovědětVymazat
  21. http://g.cz/exkluzivni-vypoved-spoluorganizatora-demonstrace-proti-zemanovi-diky-americanum-si-vas-ted-koupim-vsechny/

    PROJDĚTE CELÝ WEB

    OdpovědětVymazat
  22. Zdarvím všechny,
    vyděsila mě tato zpráva, dovolím si zeptat se blogerů do jaké míry je tento scénář možný ?

    http://www.hlavnespravy.sk/ukrajina-sa-moze-stat-americkou-vojenskou-zakladnou-a-koloniou-nemecka/452143
    S díky Mariana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proboha, to jste schopna věřit takovým kravinám?

      Vymazat
    2. To napsal anonym v květnu. Ale už v květnu bylo jasné, že to tak je. Stačí porovnávat fakta a trochu zapojit mozek.

      Vymazat
  23. Jako dříve narozenému, mě tento server "Nová republika" připomíná dřívější Svobodnou Evropu!
    Stejně jako tenkrát se můžeme dozvědět jiný náhled na nynější situaci, než který je nám vnucován téměř všemi ostatními sdělovacími prostředky.
    A Svobodná Evropa měla tenkrát pravdu.
    Děkuji za tyto zprávy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle trapné amatéry chcete srovnávat se Svobodnou Evropou? Ubohé lži, tristní polopravdy, účelová propaganda. Jak ubohé!

      Vymazat
    2. Svobodná Evropa byl propagandistický nástro Spojených stát a redaktoři byli docela dobře honorováni. Svobodná Evropa se pokoušela manipulovat vědomí lidí na východ od železné opony. My tu zdarma uveřejňujeme ověřené informace, komentáře a názory, které zbabělý mainstream, korporátní média a nám ukradená veřejnoprávní média (Česká televize, Český rozhlas a ČTK) nemají odvahu uveřejnit. Právě oni a ne my manipulují občany, lžou, překrucují a zamlčují.

      Vymazat
  24. Dobrý den.
    Prosím redaktory, jestli by nemohli podniknout kroky, které by z diskuzí vyřadily toho provokatéra, který tady všem nadává.Opravdu je to marné psát, ať na něj nereagují, stejně budou.On skoro jistě psal i na stránky outsidermedia, kde snad zavedli nějakou kontrolu diskutérů, a od té doby tam nechodí, objevil se tady a je to neštěstí- probouzí tak negativní emoce, že je to hrůza.
    Hodně síly do další činnosti a děkuji.
    Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kohopak to máš na mysli ? Já jej profackuji....!

      Vymazat
    2. kazdeho kdo jinemu diskuterovi sproste nadava a urazi, mazat!!!

      Vymazat
  25. vy nechapenzi ako su pracujuci ovladani cez TV.oni su v hypnoze.mozes im vysvetlovat co chces oni nepocuju.oni su v hypnoze.

    OdpovědětVymazat
  26. Mám jenom malou připomínku k reklamě. nevím, jestli jde ta reklama na levé straně odstranit, ale zasahuje do textu.

    OdpovědětVymazat
  27. Abychom se nedivili,-aneb: Zemana je třeba sice nyní podpořit,-ale abychom to NEPŘEHNALI.

    V kauzách : Pussy riot, kritice za sankce proti Rusku a podpory obchodu s Čínou, jsem plně za podporu našeho presidenta. Také ty vyprovokované protesty červenokaretníků, dokonce nějaké povykování bludných holandanů a dalších, kteří by rádi diktovali co a jak má dělat suverén jako je prezident státu, jsou ubohé a hanebné že se vůbec propůjčí a tohoto se dovolí účastnit-a to at už od nás,-natož z ciziny-to, už je nejen drzost, ale přímo vměšování se,- ale hlavně čím známější osobnost se takovéhoto vynucování a odsuzování účastní,-tím větší drzost a jeho nejen ostuda ale hlavně jeho odhalení jak a komu slouží.
    Nyní prezidenta obhajujeme a stojíme za ním mnozí veřejně, ale věřím že i drtivá většina lidí.
    A právě, přeze tuto podporu, by pan prezident nyní mohl udělat to, co zatím neudělal, ale slíbil udělat při volbě.
    Měl by konečně podat návrhy na vyšetření všech kauz a nejen privatizačních, měl by-jak slíbil, prosazovat zákon o prošetření původu majetku . Kdyby byl čistý, a néé falešný jako Zaorálek a měl odvahu a koule tak by se snažil prosadit obecné referendum,snažil by se aby ten OBR podvod církevních restitucí seznal nějakého zvratu a jasně by formuloval ty hanebnosti z Lisabonské smlouvy a vše co dělá z našeho, místo suverénního státu vazala. V ten moment, kdyby veřejně vystoupil v T.V. a toto oznámil,tak věřím že by měl podporu cca 80 procent všech občanů tohoto státu. Stal by se Fenomenem a guru, že by mu nějaký Havel nesahal ani po kotníky.
    Má na to, může to udělat?
    Čestný a odvážný člověk to udělat může, nebo se o to může alespoň pokusit. Ale já se bojím, že to Zeman udělat nemůže.
    Domnívám se, že nemůže proto, protože- byl taky z prognostáku, taky proto že udělal koaliční smlouvu, proto- že proti mnohým brojil, pak se s nimi spojil, proto že jednal za zády Sobotky atd. atd. Vzhledem k jeho věku, by ale mohl, už- nemá co ztratit-maximálně by získal podporu všech lidí a když by mu zdraví dovolilo, byl by ve funkci dvě volební období, a ty co si brousí zuby, by utřeli opět hubu,a tady by se mohlo mnohé vylepšit. Má na to? Dokázal by překročit svůj stín minulosti?
    Abychom to s tou euforií opět nepřehnali, a pak nebyli jako opaření.
    Nyní je na tahu pan prezident, udělá něco, nebo jen přežije?
    Když to neudělá ted, tak už nikdy. Vhodnější okamžik mít nebude, proč nevyužije situace a nechopí se příležitosti udělat konečně něco pro lid, nebo alespoň pro svoji slávu?
    Havel- má zásluhu o zradu, rozbití státu a změnu režimu.
    Klaus- má zásluhu o rozkradení státu a beztrestnost gaunerů.
    Zeman- ??? ŽE BY MĚL ZÁSLUHU JEN O TO, ŽE BYL PRVNÍ VOLENÝ, NEBO ŽE VYHRÁL NAD DĚDKEM ZAPRODANÝM? Není to trochu málo?
    Bojím se, moc se bojím, že je to od něj také pouze hra. Hra na pluralitu, na jiný přístup, odvedení pozornosti a lidí od správného směru ve službě stejných mocí. Vždyt nejméně dvakrát za posledních ani ne dvacet let měl ohromnou šanci udělat co sliboval, co měl udělat a co od něj lidé očekávali.
    Abychom se nedivili.
    Jindřich P. 16.12. 2014

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zemana je třeba podpořit každopádně, i kdyby nemohl splnit všechny svoje sliby. Už se zasadil o další ekonomické kontakty, má snahu státu pomoci. I když jen v rámci svých omezených možností. Hlavně je třeba ho podpořit v jeho sporu s Českým rozhlasem o živé vysílání Hovorů z Lán. Aby cenzurovali i prezidenta, to je přece jen už trochu moc.

      Vymazat
  28. ZDRAVIM z ontario can...., Nova republika , jsem bjevil az dnes na zvedavci . //zvedavec.org , v rubrice zajimave adresy . a sleduji vsechno , co se deje v cechach . celkem se mi to libi . poslu neco do diskuse /video/ . pavel b.....

    OdpovědětVymazat
  29. Stydím se, co jsme udělali se svobodou, řekl Schwarzenberg nad hrobem Palacha z mall.cz
    Že by dědek šel do sebe?
    Kdepak sebekritika ale pomluvy jako vždy jako když masový vrah kárá někoho že z hladu ukradl rohlík.
    DO KDY JEŠTĚ TIHLE ZLOŘÁDI BUDOU MOCI POD FALEŠNÝMI HESLY OBLBOVAT A NIČIT NÁŠ NÁROD. AT UŽ JIM NĚKDO DÁ KONEČNĚ POŘÁDNĚ NA HRDEL ABY SKONČILI.

    OdpovědětVymazat
  30. Oprava nadpis o šláfnberkovi je ze Novjnky cz.

    OdpovědětVymazat
  31. Tahla žumpa, zaprodanců, by se neměla pouštět k takovým symbolům, které jsou pravým opak jejich činů.
    https://www.youtube.com/watch?v=JYcDjz3MJ0E

    OdpovědětVymazat
  32. - Zdravím : doporučuji dnešní rozhlasový pořad /Host do domu/ na R Dvojka - 19.1.015 - 11.05 - (v rozhlas.archívu) - s Janem Petránkem : objektivita současného dění, ten který se nebojí řící veřejně svůj názor : je dobře, že máme takové lidi.

    OdpovědětVymazat
  33. Vážení - děláte to dobře. U některého příspěvku se objeví ... že byl smazán redakcí..... a spousta příspěvků z diskuze prostě zmizí bez dalšího. Kdo by chtěl vědět jak ostatní polemizují s jeho názorem, za deset minut se na články vrátil a zjistí, že všechny jeho příspěvky jsou pryč..., že z původních dvaceti příspěvků jsou k článku najednou jen čtyři. K čemu to je? Proč nenapíšete rovnou, že příspěvky odstraňujete bez důvodu ( jsou dlouhé, krátké, s nežádoucím názorem?) Má potom smysl aby čtenáři diskutovali? Má potom smysl, aby čtenáři vůbec četli? Diskuze mají sloužit taky k tomu, aby se čtenář ujistil že se svým názorem není sám a co si myslí ostatní - ne že si příspěvky přečte redakce a pak je prostě odstraní. Pak nemá smysl si články číst. Stejná masáž, jen z jiné strany, demokracie se taky potlačuje, hra na správňáky. Nic víc. Nemáte ČT co vyčítat, diskuze kromě sprostých a urážejících mají zůstat na svém místě. To je můj názor. Všechny mé příspěvky z dnešního dne (22.1.) jsou z diskuzí pryč, a zbytečně se s tím seru celý odpoledne, co bych mohl dělat něco přínosnějšího. Kašlu na to tady - mějte se super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj názor je, že nadávky, urážlivé hlášky, podsouvání postojů, které tu nikdo nezastává, rasistické výpady, to všechno sem nepatří. Jen to pěkně mažte a lidi by si měli zvykat, že na podobné sprosťárny se neodpovídá, s agresivními blbci se prostě nediskutuje.

      Vymazat
  34. Určitě ano anonyme 22.1. 015/ 19.36. S agresivními blbci se určitě nediskutuje, ale s dovolením - já to nejsem. Než jsem se kriticky vymezil zde na Nové republice pod příslušným článkem na adresu publicistiky redakce Novinky.cz, jsem měl své příspěvky bez problémů. Publicistika Novinky.cz by musela mazat všechno, protože sprosté je tam skoro všechno.Jediné co mně mate, je skutečnost, že publicistika Nové republiky je v nabídce stránky Seznam.cz spolu s publicistikou Novinky.cz- neprovozuje nakonec obě redakce společnost Seznam.cz, a není za tím Borgis s.r.o.? Právě skutečnost, že jsem otevřeně napsal, že redakce Novinky.cz jsou bulvární zmetci, kteří uřezanýma hlavama prodávají podprsenky, ihned zmizely zde všechny moje příspěvky pod všema článkama - bylo jich dost a žádný nebyl urážlivý, sprostý, podsouvací apod. Zrovna někdo z redaktorů Nové republiky zde v jednom v článku kritizoval, že Novinky.cz omezují svobodu slova, když povolují jen dva příspěvky a mažou ty, které prezentují jiný názor než má redakce, apod. Což je pravda. Kdyby se objevilo ..."tento příspěvek byl smazán redakcí"... prosím, to je jednání, a zamyslel bych se, co jsem asi napsal špatně- ale takhle šmahem smazat všechny příspěvky někomu poté, co zkritizoval jinou on-line publicistiku navíc oprávněně? Diskuze pod článkama Novinek.cz si může každý přečíst, a každý se zděsí. Mládež do 18 let by měla být varována, stejně tak to nelze doporučit starým lidem, protože na diskuzi jsou uráženy často starší lidé a dost odporně ženy, články o sexu apod. jsou úplně pitomé a do publicistiky nepatří, diskuze k nim jsou hnusné. Každý mi dá za pravdu. Jestli ono to tady není uspořádáno jako u výslechu, kdy zlý policajt vyslýchaného uráží a mlátí, a pak se objeví hodný policajt, který toho zlého zažene, a vyslýchaný mu pak poví úplně všechno, protože si tím získal jeho důvěru. Jsou i jiné idicie, proč mi začíná účel vzniku publicistiky Nová republika připomínat toto- je to jakýsi protiklad Novinek, ale navzájem o sobě vědí,možná i skrytě ideově spolupracují, a účelově působí lidem ještě větší zmatek ve vědomí.Nechci nikomu křivdit, ale aby zmizely rázem všechny moje příspěvky, zatímco sprosté prase Palmer má stále zde prostor, ačkoliv sprostě uráží -ovšem jen komunisty. K redakci Novinky.cz připomínky nemá. Proto mi to celé neštymuje, a měl by někdo z redakce Nové republiky postoj redakce zdůvodnit. Toť vše. Jinak nemá smysl tuto publicistiku číst a už vůbec ne na články reagovat, v tom snad se mnou souhlasíte? Díky.

    OdpovědětVymazat
  35. soudci mají dostat peníze se zpětnou platností!!!!!zatím co tisíce dětí nemají na školní oběd!!/!/kam až dojde režim ve své zrůdnosti???v.š

    OdpovědětVymazat
  36. Zdravim portal novarepublika.cz.
    Zaujal ma clanok http://www.novarepublika.cz/2015/01/uz-vim-proc-nebudu-volit-cssd-nevolte.html ohladom lietadla An 225 Mrija v Ostrave. Ja som fanusik letadiel a toto lietadlo rad sledujem, takze ma prekvapuje, ze obsahuje vela nepresnosti, ktore sa vsak daju lahko overit.
    Podla toho vyzera aj diskusia pod clankom.
    Dakujem za odpoved a zelam vsetko dobre!
    Slo Vák :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  38. zdravim,
    chcel by som sa spytat a prosim aj dostat adekvatnu odpoved...lebo uz ma nebavi prilis hadat sa stale dokola o tom istom...
    takze otazka... 23.12.2014 sa vzdala ukrajina neutrality a poziadala o vstup do NATO ... ale krym bol pripojeny uz niekedy v polovici marca - 3. mesiac toho isteho roku 2014...takze v tom pripade bola dohoda o nedotknutelnosti a tym spojenych zaruk pre ukrajinu defakto porusena lebo ukrajina stale bola neutralna...ci som nieco zle pochopil???
    a nie kazda zmluva musi byt predsa ratifikovana parlamentom...takze budapestianska by platna byt mala kedze sa k nej zaviazali vsetky zucastnene strany...
    dalsou vecou ktorou mi bolo argumentovane ze jacenuk docasna vlada v 2014 tvrdila ze do NATO nechcu
    prosim o nejaku aspon trochu argumentacnu odpoved co by bola na strane pre Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také zdravím..cítím se jako nestranný a na základě toho zkusím vysvětlení..někdo bystřejší, než já vysvětlil chování Ruska jako hokejového týmu, který čelí přesilovce, to jest brání se..Rusko a Usa jsou dvě velmoci, kteří si ve svých imperiálních aktivitách překážejí, Rusko bylo v poslední roky v defenzívě a USA aktivnější. Snaha Západu zvrátit vývoj na Ukrajině ve svůj prospěch dostávala Rusko do ještě horší pozice (americké základny kolem jeho hranic), proto začalo jednat. Toto je můj názor..

      Vymazat
    2. A14/4
      Takže když je někdo v defenzivě, může porušovat anektomezinárodní dohody a anektovat cizí území?

      Vymazat
  39. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zf6HhWXUmKw

    OdpovědětVymazat
  40. https://www.facebook.com/medzicas/photos/a.261321057410885.1073741828.260287904180867/332502806959376/?type=1&theater

    OdpovědětVymazat
  41. https://vk.com/video?gid=57424472&z=video-57424472_171279286%2Fclub57424472%2Calbum-57424472 Dost zajímavé, chtělo by to přeložit a vložit titulky

    OdpovědětVymazat
  42. web bláznů a demagogů...slušně řečeno...vypadá to tady, jako ČSR před 60 lety...tragédie, jako od Shakespeara

    OdpovědětVymazat
  43. to vás bloky že tady není dnes nic nového a některých bláznů předemnou si nevšímejte

    OdpovědětVymazat
  44. Prosím redakci, aby bylo možno zadávat příspěvky třeba pod hesly, a ne ANONYMNÍ - tak jak již navrhovalo několik lidí, tj upravit Unknown - takto jsou profily nesrozumitelné

    OdpovědětVymazat
  45. Nikde nejsou různými pochybnými existencemi vylévány takové kýble špíny, morbidity a lidské blbosti jako zde. Zamindrákovaná obskurní individua si zde uvolňují svoji vnitřní tenzi nahromaděnou tlakem jejich zbytnělého ega. To vše by bylo ještě v normálu, ale hodně mentálně nedostatečných lidí reaguje způsobem sobě vlastním - svůj nedostatečný intelekt a mizerný všeobecný přehled, zapšklost, zahořklost a podlost kompenzují nadávkami, urážlivými výroky, takže nehodnotí věcně můj příspěvek, ale snaží se dehonestovat moji osobu. Tito lidé pochopitelně výrazně snižují úroveň diskuze a potažmo útočí i na tento server, resp. politický subjekt Nová republika - znevažují jej svými hloupými invektivami.

    OdpovědětVymazat
  46. Napsal jsem příspěvek - viz hned nade mnou a nelze na něj dostávat reakce, prý je v serveru nějaká chyba, takže žádám reakce na příspěvek hned nade mnou pod "pav." Zase píší: "Během kontaktování serveru došlo k chybě" Takové kejkle vyvolávají dojem o neserióznosti serveru...

    OdpovědětVymazat
  47. dobrý den, chtěla bych se zeptat, kam zmizel článek z 11.5.2015 o nalezeném článku Hitler je gentleman? Nebo to byla kachna? Nerada bych šířila bludy. děkuji za odpověď.
    S.H.

    OdpovědětVymazat
  48. Podivejte se na video: PETR CHOBOT-KDO VLADNE NA PLANETĚ 1-2 dil

    OdpovědětVymazat
  49. Podivejte se na video: PETR CHOBOT-KDO VLADNE NA PLANETĚ 1-2 dil

    OdpovědětVymazat
  50. Šanghajská organizace pro spolupráci (ŠOS, angl. SCO, rus. ШОС) - je mezivládní organizace založená těmito státy: Čínská lidová republika, Rusko, Kazachstán, Kyrgyzstán, Tádžikistán a Uzbekistán.Pozorovatelské země jsou:Mongolsko, Indie, Írán, Pákistán Řecko .V současné době usiluje o připojení k této organizaci Mongolsko. členské země zabírají téměř 30 000 000 kilometrů čtverečních (tři pětiny velikosti Eurasie), na kterých žije přibližně 1 455 000 000 obyvatel. Navíc jsou v této organizaci dvě světové mocnosti a navíc na území Šanghajské organizace je více zdrojů ropy a zemního plny než kontrolují země OPEC.Díky tomuto se stává tato organizace stále silnější.
    Šanghajská organizace pro spolupráci (ŠOS) zajišťuje regionální bezpečnost, brání se před Islámským terorismem, ale také podporuje ekonomickou spolupráci. Na posledním summitu v říjnu 2005 v Moskvě bylo mimo jiné projednáno propojení bankovních ústavů členských států. Ruská Federace i Čína mají snahu aktivizovat v rámci ŠOS také vojenskou spolupráci. Důkazem je letní rusko-čínské vojenské cvičení v rámci ŠOS. Organizace však získává na silný popud Číny i roli v oblasti rozvoje ekonomické spolupráce mezi členskými zeměmi.Jednací řečí ŠOS Je ruština a čínština.Pokračuje se dále v rozvíjení v ŠANGHAJSKÉ SEDMIČKY 9.6.2015.NA VELVYSLANECTVÍ RUSKÉ FEDERACE.V ČESKÉ REPUBLICE TO BYLO ZDĚLENO.

    Nová republika: Je to vůbec možné?? Pentagon přiznal, že založil Islámský stát !!!!!!!!
    NOVAREPUBLIKA.CZ|AUTOR: IVAN DAVID

    OdpovědětVymazat
  51. Nejsem zastáncem konspiračních teorií,ale na každém šprochu. pravdy trochu. Tyto informace mne poněkud znepokojujíhttp://megazine.cz/2016/01/putin-vydal-rozkaz-k-presunuti-100-tisic-vojaku-a-varuje-ze-svycarsky-cern-je-nejvetsi-hrozbou-lidstvu/ bylo by možno tyto informace zveřejnit?

    OdpovědětVymazat
  52. Někteří namítají – kdyby bylo spiknutí to vše ututlat, pak by o tom přece někdo musel promluvit. Jenže spousta insiderů z armády, vlády, tajných služeb, policie i vědecké komunity opravdu promluvilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tomto světě neexistuje žádné tajemství. Vždy se najde někdo kdo promluví, buď proto, že nesouhlasí, nebo pro peníze, ale vždy někdo promluví.

      Vymazat
  53. nove video ze Syrie,zdroj youtube:
    https://www.youtube.com/watch?v=5qTHsWQepRY

    OdpovědětVymazat
  54. Můj postřeh zde nemá souvislost s žádným článkem. Včera jsem poslouchal po 18-té hodině na 24-čce v ČT názory nějakého psychopatologa na šikanu ve škole. Bohužel jsem nevydržel a televizi jsem vypnul. Nevydržel jsem kvůli zjevné agresivnosti redaktorky, kterou býti ředitelem, bych propusti. Pokud jsem postřehl, polemika - snad se to dá takhle nazvat - protože evidentně pani redaktorka se snažila upravit projev pana znalce tak, aby divak nepřišel o její názor - se nedotkla toho podstatného. Stejně jako v případě uprchlíků i zde bylo mnoho žvanění o ničem. Jestli už doško k případu šikany učitele žáky školy - což je vrchol - proč nikdo neřeší přičinu toho jevu. Přece nabíledni, že přičina vězí v systému, v přístupu k jevu šikany učitele. Jak je vůbec něco takového možné? Možné to je, protože je tomu dána možnost. Ono i to co se děje ve školství, v jednotlivých školách je věcí řízení školství. Je to totéž jako s uprchlíky - proč je uprchlíkům a také žákům umožněno chování, které nerespektuje autority, vyhovující, adekvatní zákony? Možná řeknu něco, co již začalo byt odpudivé. Totiž v každé funkční společnosti, mustí být zachovávana disciplína - stejně jako tomu je v armádě. Armáda bez disciplíny funkční není. Myslíte si, že školní autority ve starém Rakousko-Uhersku /Bože, kde jsme to klesli, když se člověk musí uchylovat k období před 100 léty, aby zjistil, že tam byly v mnoha ohledech poměry daleko žádoucnější než nyní/ dovolily něco takového ve školách, jak se tomu děje dnes. Myslíte si, že z takových žáků, kterým je umožněno se chovat, tak jak se chovají dnes, by bylo možno mít spolehlivé členy takového zřízení jak tomu bylo v Rakousko-Uhersku. Představte si, jací vojáci by asi z nich byli. To jak vypadají poměry ve školství je dílem u nás těch nejvyšších autorit, které dovolují žákům doslovat běsnit. Je třeba dát více pravomocí učitelům a ubrat svévole /hloupí by řekli "práv"/ žákům. Žáci mají ve škole se učit a to znamená, nejen si osvojovat vědomosti, ale také učit se dobrým mravům. Zřejmě tato doba vymyslela něco nového, nový způsob učení - který objevila za tu dlouhou dobu,co existuje škola. Ponechávám zde otevřenou otázku, kdo má zájem na této revoluční metodě, kdy vejce bude chytřejší než slepice. Obdobná otázka je i v případě uprchlíků. Není možné přihlížet k přemíře ještě k tomu šílených prav menšiny /muslimské/ v zemích maioritních společnosti, které ještě k tomu mají zákony, které jsou racionální, empatické a zjevně zaručující úspěšné fungování společnosti /nebo si snad někdo myslí, že muslimskou šariou se vybudovala srovnatelná společnost, nebo se vybuduje, jako je ta naše - evropská/. Co chybí těm muslimům, je právě ono povědomí disciplíny - a to především mužské části jejich populace, kdy si myslím, se jedná o rozmazlená individua, pro které má být všeho dostatek - žen služek, málo práce, kterou za nich konají právě ženy.

    OdpovědětVymazat
  55. Vážená redakce,
    dáváme Vám k dispozici naši reakci na vyjádření papeže Františka během generální audience, která se konala 2. března, a prosíme o jeho zveřejnění.

    http://vkpatriarhat.org.ua/cz/?p=33382

    Děkujeme.

    S úctou

    Biskupové-sekretáři Byzantského katolického patriarchátu
    vkpatriarhat.org.ua, uogcc.org.ua, byzcathpatriarchate@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Lokajské prase zvrhlý šéf Blistů Jan Čulík udal českého lékaře Vladislava Rogozova, pracujícího v sheffieldské nemocnici, takže ten je nyní vyšetřován pro své údajně islamofobní výroky na adresu svých muslimských kolegů!

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fuj-ty-prase-lokajsky-napsal-Stepan-Kotrba-Janu-Culikovi-Duvod-stoji-za-to-425236

    Neuvěřitelné!! Neuvěřitelné??

    OdpovědětVymazat
  57. Článek 19 Všeobecné deklarace lidských práv OSN.
    Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu. Toto právo nepřipouští, aby někdo trpěl ujmu pro svoje přesvědčení, a zahrnuje právo vykládat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýkoliv prostředky a bez ohledu na hranice.

    Pane Frič,Jan Čulík se zachoval správně.Nikoho neudal.Píše do Britských médií a na sociální sítě to o čem nepravdivě a rasisticky píší v českých médiích někteří občané ČR pracující v Británii.
    Velká Británie na rozdíl od ČR striktně dodržuje zákony.Vladislav Rogozov čelí vyšetřování ze strany úřadů pro své islamofobní výroky oprávněně.

    Otázky pro Dr.Ivana Davida.
    Nemáte obavy z toho,že podněcovat veřejnost k islamofobii a dalším projevům rasismu a nenávisti ze strany některých českých politiků,médií a webů je cesta do pekel ? Na koho se příští iracionální strach a nenávist zmanipulovaného davu zaměří ?
    Na Židy,Rómy, nezaměstnané,zdravotně postižené...
    Nebojíte se toho,že by se mohl jednou někdo silně zajímat o rasový původ u lidí,jako Vy ?
    Nepřispívají weby,jako např. Nová republika a Vy sám osobně k atmosféře fašismu a nacismu velmi podobná třicátých a čtyřicátých let ?

    Martin Niemöller německý teolog: Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem přece komunista.
    Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem přece sociální demokrat.
    Když přišli pro odboráře, mlčel jsem – nebyl jsem přece odborář.
    Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat

    OdpovědětVymazat
  58. Bylo by myslím velmi vhodné, umístit na těchto stránkách kvalitní překlad reakce na prohlášení představitele Maďarska k migrantům a ochraně hranic http://www.breitbart.com/london/2015/11/02/soros-admits-involvement-in-migrant-crisis-national-borders-are-the-obstacle/
    domnívám se, že mnoha čtenářům by to pomohlo k orientaci v problému a jistě by si položili otázku, proč křesťanské hodnoty k migrantům neuplatňují v USA, Austrálii atd.

    OdpovědětVymazat
  59. pozdravujem . mal by som jednu otázku - v článku o Srebrenici ste uvádzali tento odkaz -E.S.Herman „MASAKR V SREBRENICI - Důkazy, Souvisl Googleosti, Politika“
    Nenašiel som ho nikde na nete. Neviete mi ho poslať ?
    mail : bmmr@azet.sk
    S pozdravom Boris Levice

    OdpovědětVymazat
  60. pozdravujem . mal by som jednu otázku - v článku o Srebrenici ste uvádzali tento odkaz -E.S.Herman „MASAKR V SREBRENICI - Důkazy, Souvisl Googleosti, Politika“
    Nenašiel som ho nikde na nete. Neviete mi ho poslať ?
    mail : bmmr@azet.sk
    S pozdravom Boris Levice

    OdpovědětVymazat
  61. tohle se nedá brát vážně!!!! Prolhaný web

    OdpovědětVymazat
  62. Není možné dát možnost zrušení některých reklam ?

    OdpovědětVymazat
  63. Všechny veby používají reklamu, ale ten váš docela nechutně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NAOPAK ČIM VÍCE REKLAMY TÍM VÍCE FINANČNÍ PODPORY.
      nemohll by jste 22.43 VŠEM poslancům napsat,aby takové narodni weby jako je NR podporovali z rozpočtu?.Je s podivem,že polit.strany BLOKUJÍ POD SVÝMI ČLÁNKY DISKUZNÍ UBRIKY.Prý jsou jen schopny posílat své voliče na facebook-tedy do lamparny.Tak se stalo,že voličům zavírají pusy násilně a úmyslně, aby se jako naši zástupci nedozvěděli,co jejich šéf,KTERÝ JE PLATÍ TJ VOLIČ CHCE OPRAVDU a podle toho to také vypadá,že za vadné zákony nebere nikdo odpovědnost.No nezbývá než se těch křiváckých politiků zbavit.

      Vymazat
  64. rybarbada@seznam.cz12. dubna 2016 8:44

    Řeší se tu sice,ale ne příliš podstatně věci.Především by se měli uzavřít hranice po celé délce naší vlasti.To že státní vlastizradci poslali na hranice policií a vojsko,aby ustálí nátlaku občanů je bna nic.Hlídat silniční přechody umí i laik,ale kdo hlídá zbytek zelené hranice,kde si každý chodí jak chce?Nikdo!Nechci ani pomyslet,kolik těchto IS barbarů se dostalo sem k nám bez povšimnutí.Mělo by se to opravdu začít řešit,ale ne slovně,ale činy.Neohlizet se na nějaké zákony,které vytváří Brusel,které mu našeptává okupanti že západu.Vždyť ty co se hlásí hlavami státu ty zákony porušují nejvíc.Jde o ochranu vlasti a občanů,kteří tu žijí,budují a zkrášlují vlast a vychovávají své děti pro něco,co chtějí druzí zničit.Proto cinme za vcasu reálným krokem a ne slovy!

    OdpovědětVymazat
  65. Dáváme Vám k dispozici kopii našeho dopisu pod názvem „Věznice USA jako model realizace ‚zlaté miliardy‘“ a prosíme o jeho zveřejnění.
    Viz http://vkpatriarhat.org.ua/cz/?p=33843

    Děkujeme.

    S úctou

    Biskupové-sekretáři Byzantského katolického patriarchátu
    vkpatriarhat.org.ua, uogcc.org.ua, byzcathpatriarchate@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Nová republika, stará, ruská, léty prověřená komunistická propaganda. Rusofilové, proč neodejdete do Ruska? Tady je přece všechno od základů špatně - žádný pořádný diktátor tu nevládne, lidi si tu můžou dělat a říkat, co chtějí - prostě bordel :-)

    OdpovědětVymazat
  67. 1.část
    To jsou vážná slova! Putinova výzva k občanům EU... Moc na výběr teda nemáme!
    VladimírVladimirovič P U T I N
    Prezident RuskéFederace

    Výzva za mír!
    Evropané, opravdu chceme III. světovou válku?
    Evropští spoluobčané! "Vaši" politici chtějí dokázat, jak jsou užiteční pro EU, NATO a USA. Očekávají, že jejich "tvrdý postoj"vůči Rusku je vynese v kariérách výše, na ještě lépe placené posty, než mají dnes, proto se předhánějí v návrzích sankcí, vysílání bojových jednotek a v jiných projevech nekontrolované agrese proti Rusku, čímž se ze dne na den zvyšuje riziko 3. světové války.
    Jsou tak zaslepeni svou vlastní nekontrolovatelnou mocí a vidinou jejího dalšího růstu, že počítají s tím, že Rusko ustoupí na poslední chvíli tlaku NATO a k válce nedojde.
    Ale v čemž má Rusko ustoupit? Co má Rusko udělat, aby byli spokojeni? Má se vzdát svých území a podstoupit je dobrovolně každému, kdo o ně projeví zájem?
    PRAVÝM CÍLEM všech těch,ať už jsou z Evropy, nebo zpoza oceánu, kteří chtějí vyvolat válku, je bohatství Ruska. Má Rusko rozdat své bohatství, aby se vyhnulo válce?
    Má nechat likvidovat své vlastní obyvatelstvo na Ukrajině? Všichni, co uvažují střízlivě, vědí, že se to nikdy nestane! Rusko nikdy nepodlehne tlaku, jako nikdy nepodlehlo v minulosti, tak tomu nebude ani v budoucnosti.
    Dnes je již jasné, že válka v plánech její strůjců nemá skončit na Ukrajině. Hlavním cílem je Rusko, ale válka zachvátí celou Evropu.
    Co pro USA zajistí vyšší zisk a co USA rychleji vytrhne z dluhové krize než válečná výroba? Co účinněji zlikviduje konkurenci USA v podobě EU a Ruska, než vzájemné vyvraždění celých národů v Evropě? Co USA pomůže více rozšířit sféru svého vlivu, než poválečné půjčky, přesně podle odzkoušeného scénáře použitého

    OdpovědětVymazat
  68. 2. část
    po 2.světové válce?
    Světový válečný konflikt reálně hrozí! V té souvislosti se zamyslete, kdo z Vašich politiků Vám prozradil, že po přijetí Ukrajiny do NATO a vstupu EU do konfliktu odvedou Vaše potomky na východní frontu, kde velmi pravděpodobně položí život?
    Kdo z politiků tam půjde do zákopů s nimi?
    Kdo z válečných štváčů, které královsky platíte ze svých daní a kdo z jejich mediálních spolupachatelů Vám prozradil, že toto nebude jen dobrodružná vítězná výprava na východ, ale že to skončí jako 3. světová válka za možného použití atomových zbraní?
    Kdo dokáže předpovědět účast Číny, která je v tomto kon fliktu spojencem Ruska?
    Kdo vyhodnotí reálnou sílu americké armády, která dosud bojovala vždy jen se slabším protivníkem, vždyť Hitlera porazili hlavně Rusové! Na co se vlastně váleční štváči spoléhají?
    Jedno je jisté, v této válce nebude vítěze!
    Kde se schováte před jadernými výbuchy?
    Máte dost hlubokou jámu a dostatek potravin, abyste v ní vydrželi 100 let, než se sníží úroveň záření na únosnou míru? Ve jménu čeho mají na obou válčících stranách umřít naše děti na východní frontě, ve jménu čeho má zahynout rodina, ve jménu čeho má přestat existovat všechno, co znáte, ve jménu čeho má shořet tento svět? Ve jménu demokracie?
    Kde vidíte demokracii v tom co se děje na Ukrajině? My vidíme jen fašistickou vládu, armádu, porušující mezinárodní konvence a promyšlenou genocidu vlastního obyvatelstva, jehož vinou je jen to, že mluví rusky a chce nezávislost na fašistické Ukrajině.
    A co na to Evropa? Umíte si představit, že by si některý národ v EU vydobyl svou samostatnost způsobem, jak to dělá Ukrajina? Byla snad Ukrajina dosud nesamostatná, že bojuje o samostatnost? Měla snad vládu, kterou EU neuznávala? Neměli snad Ukrajinci svá národní práva? Evropská unie se vzdala svých principů a svým postojem se stává spolupachatelem genocidy. Co můžete očekávat

    OdpovědětVymazat
  69. 3. část
    od politiků EU vy sami, občané EU, když tak rychle a ochotně vaši politici bourají vlastní hodnotové základy?
    Rusové jsou velký, kulturní a mocný národ, bez kterého by Evropa v dnešní podobě nikdy nevznikla.
    RUSKO NENÍ VÁŠ NEPŘÍTEL, nepřítelem každého občana Evropy jsou nenasytní politici, kteří se za svou moc a peníze chystají zničit vše, co je všem drahé.
    Na otázku můžeme snad zabránit chystané válce s Ruskem, do které nás tlačí politici a koupená média? Ano, můžeme!
    Co mohou udělat obyčejní lidé?
    Když všichni malí a slabí dělají totéž, změní všechno! Lze to změnit, neboť je to nutnost!
    Bojkot všech politiků, kteří zvyšují napětí,kteří volají po sankcích a zásahu proti Rusku! Bojkot na všech úrovních, ve všech volbách! Nedopustit uplatnění zla, které chtějí šířit! Bojkotujte vstup Ukrajiny do NATO! Bojkotujte média, která válku podsouvají jako jediné možné řešení!
    Věřte! Rusové i Ukrajinci jsou dva moudré národy, které řešení najdou.
    Nebojte se!
    Rozšiřujte tuto výzvu všemi vámi dostupnými způsoby, ve všech Vám dostupných jazycích!!!!!

    OdpovědětVymazat
  70. Dobrý den,
    média velmi krátce a rychle uveřejnila to, že poslanecká sněmovna snížila plaby za vynětí půdy ze zemědělského fondu. Prý aby bylo ulehčeno stavebníkům.
    Já si myslím, že je to jen to, že si developeři prosadili zvýšení svých zisků a že někteří poslanci mají nakoupeno také dost zemdělské půdy.
    Co budeme jíst až tu žádná půda nebude? Budeme jídlo dovážet, jak to říkal jeden poslanec v devadesátých letech?

    OdpovědětVymazat
  71. Tak nám zase likvidují Policii. Policejní prezident se rozhodl sloučit protimafiánský a protikorupční útvar do jednoho s jednotným velením. Vypadá to tak, že buď je Policejní prezident Tomáš Tuhý:
    1. úplný debil (nikdy se u Policie ČR neprojevil
    jako nějaký myslitel
    2. nebo na něj někdo něco vyšťoural, což by mě
    ani nepřekvapilo a teď ho přitlačili ke zdi a
    aby nepdl on sám, tak musí padnout Šlachta,
    který se nebojí šáhnout ani do nejvyšších
    pater politiky a je tím pádem velice
    nebezpečný.

    OdpovědětVymazat
  72. Dotaz pro editory NR:

    Můžete mi prosím v této rubrice sdělit, proč byl odstraněn můj příspěvek z 16.6.2015 k článku:
    http://www.novarepublika.cz/2016/06/chobotnice-dostala-ranu-na-komoru-mafie.html#comment-form

    Můj příspěvek byl reakcí na příspěvek: Anonymní 16. června 2016 9:12.
    Není to poprvé a tak bych rád věděl, čeho se vyvarovat, abych si nemusel každý příspěvek zálohovat a znovu editovat.

    Za odpoveď předem děkuji.

    Ferro

    OdpovědětVymazat
  73. prolhanej kremelskej xindl

    OdpovědětVymazat
  74. Turci po puči hledají ztracené lodě svého námořnictva.
    Jak to je se zmizením údajně až 14 Tureckých lodí v Egejském moři jak o tom dnes 20.07.2016 píší Novinky.cz. Je pravda, že tyto lodě mohly zamířit do Řecka, kde jejich posádky mohly požádat o politický azyl? Kam se ztratil velitel tureckého námořnictva admirál Veysel Kosele? Pokud něco více víte napiště. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  75. Vážený pane Petře,
    sám o sobě hned na začátku zmiňujete: "historie není můj koníček" a po přečtení Vaše článku Vám dávám plně za pravdu. Doporučuji Vám si znalosti trochu doplnit, nebo se do něčeho takové příště prosím už raději nepouštějte.
    Na rozdíl od Vás jsem historii, Ruska (i dalších zemí) studoval. V Rusku, tak na Ukrajině jsem byl. Rusky mluvím, kamarády mám v obou zemích (od Sibiře po Užgorod). Znám jejich kulturu, běžný život i současné poměry.

    V hlavní části Vašeho článku uvádíte „fakta“, z nichž bohužel téměř všechna, nejsou pravdivá.
    Nemusíte mi věřit. Můžete si to ale ověřit – uvádím zdroje informaci.

    1) Poloostrov Krym nepatří ani stovky, (natož tisíce let) Rusku a ani nikdy nebyl jeho srdcem!

    Na Krymu se v 6. stol. p. n. l. usadili Řekové, později Římané. Ve 4. stol. n. l. obsadili poloostrov Germáni. V r. 1243 Krym obsadili Mongolové, kmen Tatarů. Ti zde vytvořili stát, který tu pod správou Turecka existoval 300 let.
    Krym připojila k Rusku až Kateřina Veliká teprve v r. 1783, kdy porazila Turky. Později, 19.02. 1954 schválilo Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR převod Krymu z „Ruska“ na „Ukrajinu“. Pod Ruskem byl Krym celkem pouze 171 let!

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Krym
    http://www.mundo.cz/krym/historie
    http://garassy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=405942

    Krym rozhodně nebyl nikdy srdcem Ruska. Prvním slovanským státem ve Východní Evropě byla Kyjevská Rus. Vznikla v 9. století, s centrem v Kyjevě.
    Přibližně v roce 1240 vtrhli do této oblasti (a do Střední Evropy) Mongolové. Ti se na 300 let usadili na jihu Ukrajiny-Ruska, na Krymu. Rusové se dostali do jejich područí.
    Až po 300 letech Moskevské knížectví, s centrem v Moskvě, přestalo platit Tatarům daně úplně. Jeho kníže Ivan IV. Hrozný v r. 1547 vyhlásil samostatnost a stal se carem. Teprve po něm se Rusko začalo rozkoukávat.
    Petr Veliký pak vybojoval na Švédech přístup k Baltskému moři a založil Petrohrad. Od té doby se stal hlavním městem Ruska a kulturním srdcem právě on.
    Za všechny ruské panovníky vybojovala na Turecku Krym až Kateřina Veliká a přisvojila ho v r. 1783.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Kyjevsk%C3%A1_Rus
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Moskevsk%C3%A9_kn%C3%AD%C5%BEectv%C3%AD

    OdpovědětVymazat
  76. 2) Krym nedaroval Ukrajině (jen) Chruščov a ani to nebylo bez souhlasu ruského parlamentu.
    J. V. Stalin – nejmocnější muž Sovětského Svazu, zemřel 5. března 1953.
    Po Jeho smrti od roku 1953 až do roku 1957 vládla v SSSR kolektivně v 7 členná skupina mužů.
    V roce 1954, kdy došlo k převodu Krymu, tuto skupinu tvořili: Chruščov, Malenkov, Molotov, Bulganin, Vorošilov, Kaganovič a Žukov.
    N. S. Chruščov se absolutní vlády ujímá až v roce 1957 (pravda, od 14. záři 1953 zastával nejdůležitější post - funkci prvního tajemníka Komunistické strany Sovětského Svazu).

    DEKRET o převodu Krymu v rámci SSSR z „Ruska“ na „Ukrajinu“ schválilo Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR schválilo dne 19. února 1954.
    Následně vydal Nejvyšší sovět SSSR (tj. parlament SSSR) 26.4.1954 zákon o převodu Krymu.
    Ruský parlament vše schválil 2. června 1954. Ukrajinský parlament vše schválil 17. června 1954.

    Samotný proces probíhal 5 měsíců. Krym nebyl převeden přímo jen rozhodnutím Chruščeva. Bylo to rozhodnutím parlamentu SSSR, parlamentu Ruské republiky a parlamentu Ukrajinské republiky, stvrzené podpisy prezidentů všech těchto 3 republik.

    Převedení Krymu bylo v souladu s ruskou i sovětskou ústavou.

    http://garassy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=405942

    OdpovědětVymazat
  77. 3) Není pravda, že rozdělení Československa (ČSFR) je neplatné, tak jako členství v EU a NATO
    Narodil jsem se jako Čechoslovák. Dobře si pamatuju události související s převratem, stejně to, co předcházelo rozdělení ČSFR. Nechápal jsem, proč bychom se měli rozdělit, když vše z mého pohledu desítky let fungovalo. Nerozuměl jsem snahám části slovenské veřejnosti, inteligence i politiků po samostatnosti. Tehdy jsem ještě nevěděl, že tato snaha byla na Slovensku ještě před vznikem ČSR (v r. 1918), související – na rozdíl od nás, se stovkami let v područí Uher.
    Myslím si, že kromě „žárovkového referenda“, mělo být vypsané i to skutečné. I když nevím, jak byl nastaven poměr hlasů Čechů a Slováků, co by nastalo v případě rozdílných názorů v obou republikách a jestli rychlé řešení nebylo nakonec přeci jen lepší. Osobně si Slováků teď vážím víc. Za to, že dokáží být samostatní, spravovat svou zemi, za to je beru jako „rovnocenné“.
    Zpět k tématu – zánik Československa proběhl legálně a referendum vypsáno být nemuselo. Zde je vysvětlení, viz článek:
    „V ústavním zákonu 327/1991 Sb. v článku 1 odstavci 2. doslova stojí: „O návrhu na vystoupení České republiky nebo Slovenské republiky z České a Slovenské Federativní Republiky lze rozhodnout jen referendem„. Ústavní zákon zkrátka počítal s tím, že z federace bude chtít vystoupit jedna její složka (stěží mohou z dvoučlenné federace vystoupit dvě její části zároveň). S tím, že by se obě části ČSFR dohodly na rozdělení (resp. zániku) zákon zkrátka nepočítal, čehož tehdejší demokraticky zvolené vlády využily.“

    https://blog.vlastenci.cz/ceskoslovensko-csr/referendum-o-rozdeleni-ceskoslovenska-se-konat-nemuselo-politici-jej-zkratka-obesli/

    OdpovědětVymazat
  78. 4) Závěrem k situaci na Krymu. Nechápu, jak někdo vůbec může se současnou ruskou okupací Krymu souhlasit. Navíc po té, co jsme historicky zažili „Mnichov“ a invazi v roce 1968.
    Je to jakoby např. do tehdejšího Československa – do jeho pohraničí, byť s většinou Němců, vtrhnul Hitler se svým wehrmachtem. Uskutečnil by si tu volby. Většinoví Němci (na Krymu většinoví Rusové) by souhlasili k připojení k Německu. Následně by Hitler přijal toto rozhodnutí a území si připojil k Německu – a jak jinak, než bez jediného výstřelu.
    A to přesně provedl Putin a ruský armáda. Možná s tím rozdílem, že my (tj. Češi) jsme s Němci v historii mnohokrát bojovali a měli je za jasné nepřátele. Neměli jsme až tak provázané rodiny, území, neříkali jsme o druhém, že je náš „bratrský národ“ – tak jak to tvrdil Putin ještě několik dní před tím, než tam skončil režim Viktora Janukoviče, a než následně vtrhnul na Ukrajinu.

    Uzemní celistvost, suverenitu i neutralitu po rozpadu SSSR uznával celý svět, včetně Ruské federace. Pokud se na Ukrajině měnily poměry, tak to byla jen a jen věc obyvatel, kteří v této zemi žijí.
    Když už by v některé části Ukrajiny, jako např. na Krymu chtěli provést referendum, tak určitě podle Ukrajinské ústavy, ukrajinského platného právního řádu a ne po obsazení území okupační cizí armádou.
    Ukrajina se na okupaci dívá právem stejně, tak jako se naši prarodiče dívali na odtržení pohraničí ČSR ve prospěch Hitlerovského Německa. Z těchto důvodů (o Doněcku, Luhansku, Donbasu už ani nemluvě) se v mých očích chová Putin stejně jako Hitler – jsou si rovni.

    http://www.pravniprostor.cz/clanky/mezinarodni-a-evropske-pravo/mezi-ukrajinou-a-ruskem-aneb-protipravnost-pripojeni-krymskeho-poloostrova-k-ruske-federaci

    http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/149099-pravda-o-anexi-krymu-promluvil-vudce-krymskych-tataru/

    http://en.wikisource.org/wiki/Constitution_of_Ukraine,_2010

    Tím komentář k Vašemu článku také končím. Doufám, že si informace příště ověříte nebo v opačném případě nebudete publikovat už vůbec.

    Čtenářům přeji hezký zbytek dne 

    Radek

    OdpovědětVymazat
  79. Dobrý den,měl bych dotaz.
    Zúčastní se,nebo jinak aktivně podpoří politická iniciativa Nová republika 17.listopadu plánovanou demonstraci NACIONALISMUS NENÍ ALTERNATIVA v ulicích Prahy,kterou pořádá iniciativa Ne Rasismu ?
    https://nerasismu.noblogs.org/
    Iniciativa Ne rasismu je studentská antifašistická organizace a na svém webu o sobě říká: Přestože ve své společensko-politické kritice vycházíme z radikálně-levicových pozic, nechceme se omezovat a svazovat žádnou konkrétní ideologií. Svou činností se snažíme posouvat společnost směrem k její svobodnější, rovnostářštější a solidárnější podobě a jsme přesvědčeni, že toho lze dosáhnout jedině širokým, zdola organizovaným demokratickým hnutím.
    Nová republika podle jejich představitelů je rovněž antifašistická.
    Manifest a stanovy NR se k svobodnější a solidárnější společnosti taky hlásí.
    Proč nespojit společně síly ?(...)
    Proto jsem si dovolil vám položit tuto otázku.
    Pokud by NR plánovala možnost účastnit i mimopražským zájemcům plánované demonstrace a zorganizovala by autobusy do Prahy,dopravu pochopitelně zájemci finančně uhradí.
    Bylo by ale dobrý,kdyby NR prostřednictvím svého webu zavčas možné zájemce z řad čtenářů NR o tom informovala.

    Předem děkuji za odpověď.

    Petr Horák.

    OdpovědětVymazat
  80. Vážení tvůrci webu Nová republika !
    Proč mažete některé komentáře v diskuzi,které nikoho hrubě neuráží a nejsou nenávistné.
    Fašizódní komentáře necháváte bez povšimnutí.
    Existuje na webu NR pluralita názorů a demokratická diskuze ?
    Odpovím za vás: NEEXISTUJE A JE Z VAŠÍ STRANY NEŽÁDOUCÍ.
    Rádi kritizujete např. Britský listy,ale jejich články na rozdíl od vás mimo jiné vykazují názorovou pluralitu a dokážou být nestranný.

    Internetový troll.

    OdpovědětVymazat
  81. Nějaká nová metoda v postupu při výběru příspěvků? Proč zcela běžný, dvouvětný příspěvek mizí při jeho odeslání? Opakoval jsem to pětkrát, a pětkrát zmizel - co to znamená? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  82. http://plzensky.denik.cz/z-regionu/galerie-ohen-pohltil-budovu-v-prasilskem-archeoparku-skoda-je-pul-milionu-20161231.html

    Srdečně zdravím, prosím mohl by se někdo věnovat tématu podivných nevyjasněných požárech památek naší kultury ?
    p.s. Každý zkušený kriminalista potvrdí že dvě náhody neexistují...za pár let lehli popelem dvě staročeské horské boudy a Husitský kostel jenž si farníci sami opravili ( pravděpodobně pár nepodplacených...)
    Prokletá cizí Římsko-katolická církev vždy byla, bude a je plná fanatiků*

    OdpovědětVymazat
  83. Mám prosbu, nebo spíš něco k zamyšlení. Šlo by na diskusi odbourat anonymitu? Jsem přesvědčený, že pravá jména diskutérů by výrazně zvýšila úroveň. A především slušnost.

    OdpovědětVymazat
  84. Vážená redakce,
    dáváme Vám k dispozici kopii našeho dopisu ministryni školství, Kateřině Valachové, a prosíme o jeho zveřejnění.
    http://vkpatriarhat.org.ua/cz/?p=37226

    Děkujeme.

    S úctou

    Biskupové-sekretáři Byzantského katolického patriarchátu
    vkpatriarhat.org.ua, uogcc.org.ua, byzcathpatriarchate@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Tolika lidu, který byl "jistě donucen" jít demonstrovat za své zájmy, jsem neviděl ani před 30 léty. Teprve nyní, 27 let po sametovém převratu chápu, o jaké hodnoty jde v nekontrolovaném kapitalismu západní kultury.

    OdpovědětVymazat
  86. Dporučoval bych ke zveřejnění https://www.youtube.com/watch?v=xpPH0JxsBLg Béda

    OdpovědětVymazat
  87. Seru na vás diskuzní regulovčíci. Nezveřejňujte tady žádný hnus, protože pak na hnus diskuzních přestárlých,nudících se čurýků, nelze reagovat s noblesou. To je vyloučené. A vůbec- tahle zem dopadne velmi špatně - i s vámi. Umíte ještě něco jiného než zveřejňovat vámi vybrané bláboly, abyste se potom uživili? Až tady zase nastane obrat k lepšímu, tak první, s kým bude muset být zameteno jsou mediální šmejdi. To je vám doufám jasné.

    OdpovědětVymazat
  88. Ha ha ha, velmi vtipná stránka. Opravdu jsem se pobavil. A nebo to všechno, co zde píšete myslíte vážně? Doufám, že ne!

    OdpovědětVymazat
  89. Sám ze sebe děláte debila, pokud to ovšem myslíte vážně, pane Davide. Předpokládám, že tyto lživé bláboly z pohledu lékaře vám slouží ke studiu lehce ovlivnitelných idiotů.

    OdpovědětVymazat
  90. A je to venku
    majitelé solárních elektráren - ŠMEJDI ZLODĚJSKÝ!

    Proč Česká televize v TV novinách lhala, že nejde dohledat, kdo je majitel FV elektráren.

    Bylo by záhodno, aby teď sdělila poplatníkům, proč lhala, že nejde dohledat vlastníka .

    To je ta jejich česká demokracie, humánnost a objektivita sdělování pravdivých údajů ! ! !

    Seznam FV elektráren je na přehledné mapě i s majiteli.

    Pokud si klikneš na město Uherský Brod, objeví se obrovská FV elektrárna 10 MWp ( 10 megawatt peak ) , která je zde uvedena pod společností DIVALIA a.s. – patřící no ? No ?

    Vlastník je MIREK TOPOLÁNEK !

    ( však vykradl důchodcovský fond 90 miliard, kde byly důchody do roku 2025 a teď tam není nic ! ! ! )

    Paroubek má jinou, kde je spoluvlastník, o něco větší - jen 3 x , 30 MWp elektrárny.

    To jsou naši pašáci ! ! !

    http://www.elektrarny.pro/ seznam-elektraren.php

    Pokud vás problematika “ Fotovoltaiky “ zajímá, zde je množství informací a nejen oni.

    Klikněte si na Zdroje informací a pak si vyberte adresu, kterou libo a najdete si co chcete.

    Hezkou a zajímavou zábavu při zjišťování zajímavých informací, jak se vládní supi balíkují.

    Myslí jen na své kapsy a obyčejný člověk, to je už nezajímá největší zloději jsou Klaus ( ODS ), Topolánek ( ODS ) a Kalousek ( nyní TOP 09 ) ! ! !

    Aspoň víte koho si chcete zvolit ve volbách ! ! !

    Je to jen na Vás, jak se rozhodnete! ! !

    OdpovědětVymazat
  91. Bylo by vhodné otisknout v novinách po celé Evropě

    Jiří Kobza, Mgr.nar. 1955 v Praze, vystudoval přírodovědeckou fakultu Karlovy university,
    obor geologie, poté 2 roky postgraduál na VŠE Zahraniční obchod. Pracoval 12 let v PZO
    Strojexport v oddělení vývozu geologických
    prací na Stř.Východ. Pracoval v Jemenu a Egyptě, vedl pobočky Strojexportu pro geologické
    projekty v Jordánsku a v Íránu. Po návratu do ČR pracoval pro české pobočky zahraničních firem a podnikal. Od roku 2000 do 2004 pracoval jako diplomat (nejprve obchodní rada, později jako Chargé ď affaires) na velvyslanectví ČR v
    Teheránu. Po ukončení diplomatické mise v Íránu ještě tam, další 3 roky podnikal, pak se přesunul do ČR, kde zřídil menší obchodní firmu, v oboru vína,kde podniká dosud. Rozvedený, dvě dospělé děti z prvního manželství, nyní žije s přítelkyní, se kterou má malou dceru. Ovládá
    angličtinu, němčinu, ruštinu,italštinu, perštinu. Zajímá se především o ekonomickou diplomacii
    a ekonomickou politiku,eurorealista. Ve volném čase se věnuje svým koním,hudbě a historii.Jiří Kobza, bývalý diplomat, který dlouhé roky působil v islámských zemích a skutečně ví, o čem mluví
    a vzkazuje : Pro všechny, vás, humanistické, multikulturní, soucitné, solidární, k orektní
    a různé jiné, pomáhající duše, co se mohou přetrhnout, aby se nějak zavděčily "uprchlíkům",
    vzkazuji s plnou odpovědností: Uvědomte si
    prosím, že podle Koránu, jste pro "každého, i toho nejumírněnějšího muslima", jenom jejich služebníci a cokoliv pro ně uděláte, cokoliv jim
    dáte, je z jejich strany považováno a chápáno, ne
    jako pomoc bližnímu, ale za zcela normální povinnost otroka, vůči svému pánu! Samozřejmě, že to začnou dávat najevo, až jich tady, Česku, bude ještě trochu více a až se tady "zahnízdí". V okolních zemích EU, kde láska místních občanů,
    uměle vyvolaná tamními politiky, již "sklízí" své první plody.A to si uvědomte, kolik jich v evropě zatím je! Do roku 2020 počítají eurohujeři, že v Evropě bude cca. 60 000 000 těchto "dárečků"!Vaše soucitnost a milosrdenství vůči nim, jsou chápány a interpretovány Koránem, jako výraz ponížení, podřízenosti a přiznání nadřazenosti muslimů, nám, původním obyvatelům. Čím lépe a více jim budeme sloužit, tím více jich bude chtít přijet a
    užít si svých, navíc, dobrovolných otroků, ale
    zejména otrokyň. Od malička jsou Koránem, v tomto
    vychováváni, takto je učí a nebude to nikdy jinak! Všichni, kteří uklidňujete, nebo dokonce se nám, původním obyvatelům vysmíváte, že není důvod se bát, kteří by jste nás chtěli soudit, dle svých, nových zákonů, jako fašisty, jste buď: totální kreténi, nebo nejhorší zločinci! Muslimové, kteří již v Evropě jsou, jsou denně
    utvrzováni, že to, co jim bylo do těch jejich makovic natlučeno, formou Koránu, se potvrzuje a
    zhmotňuje, že si mohou dělat skutečně co se jim zlíbí a slabošští bezvěrci, budou více a více tancovat, dle toho, jak oni budou pískat!

    OdpovědětVymazat
  92. Pokračování.
    Celá tato celoevropská tragédie, má vyústit utvořením, Evropského Chalifátu a zánikem původní Evropy. To, čemu po staletí, se snažili panovníci evropských zemí zabránit, za cenu statisíců životů zmařených ve válkách, proti islamizaci Evropy, pozvolna přichází. Zcela vědomě, vykalkulováno a podporováno vazalskými vládami, zemí EU.Plán, který se zrodil v hlavách, přímo patologických deviantů z US, nezadržitelně pokračuje. Vaše až do nebe volající hloupost, k
    tomu nemalou měrou ovšem přispívá. Až
    dějiny, zhodnotí, kdo měl pravdu. Naši vnuci a pravnuci nás ale za to rozhodně velebit nebudou! Tak už toho, propána, vy pitomci, nechte , nebo
    dostanete nás všechny, do takového maléru, ze kterého se už nikdy, opakuji, nikdy nevyhrabeme!!!
    PS: Vám, rozumným, nezmanipulovaným: Nenechte se v žádném případě, zastrašit těmito, s prominutím
    "vypatlanci". Nenechte se v žádném případě, manipulovat stávající politickou sebrankou.
    Všichni, bez výjimky, nemají žádné argumenty pro
    obhajobu svých lživých blábolů o pravdě a lásce.
    Absolutně jsou v koncích, neb tato katastrofa
    je spuštěna a je nezadržitelná! Naopak, fakta o tom, co se skutečně v Evropě děje, přímo internet zahlcují. A bude hůř. Dalece hůř. Je to jen a jen na nás, přátelé, zda jim to dovolíme také u nás, v Česku! V české a slovenské republice.

    OdpovědětVymazat
  93. neděle 9. dubna 2017
    giovanni sartori
    Giovanni Sartori – princ v sociálních vědách
    92letý Giovanni Sartori, jeden z největších politologů a sociologů přítomnosti zemřel. Profesor nejprestižnějších amerických universit Stanford, Yale, Harvard aj. Byl Kissingerovým přítelem, Obama byl jeho žákem, respektoval ho i Ronald Reagan o němž řekl: "Neměl vysoké vzdělání, ale úžasný politický talent a výjimečný praktický rozum". V nedávném hovoru s il Giornale o islámu.
    Profesore, čelíme islámské invazi?
    Invazní vlna z islámských zemí se musí zarazit, islám nelze integrovat do evropské tradice. Říkám to řadu desetiletí.
    Jste pravičák..
    Levice, pravice, nezajímá mě to. Důležitý je smysl pro realitu. Studuji ty věci celý život. Snažím se pochopit politické, ekonomické a etické mechanismy, které řídí vztahy islámu a Evropy, abych mohl navrhnout řešení té katastrofy, které čelíme.
    Jaká katastrofa?
    Tvrzení, že lze mírovým způsobem integrovat obrovskou komunitu muslimů, věrnou teokratickému monoteismu, která odmítá akceptovat separaci politické a náboženské moci – katastrofální iluze. Tato nesmyslná fantazie povede k válkám čím dál tím otevřenějším a současnějším.
    Proč?
    Islám po třicetileté přítomnosti v západní Evropě odhalil pravou tvář. Jeho adepti jsou ochotni se vyhodit do povětří, a to pomocí nejmodernějších technologií. Islám se nevyvíjí, jde o teokratický monoteismus formovaný v 7. století, zcela nekompatibilní se západním monoteismem. Po vítězství Vídně v roce 1683 se tato realita ignorovala a čelíme jí s novou silou dnes.
    Nelze kohabitovat?
    Ne, západní společnosti jsou založeny na suverenitě lidu, islám na suverenitě Alláha.
    Integrace muslimů do naší společnosti není možná?
    Od roku 630 nezná historie jeden případ muslimské integrace do nemuslimské společnosti. Podívejte se na Indii nebo Indonézii.
    Ve svých zemích muslimové žijí pod suverenitou Alláha bez problému, zatímco na západě..
    Muslimský imigrant na západě se stále ztotožňuje s tímto principem a odmítá západní etické a politické principy, nemůže se integrovat. V Anglii nebo Francii je třetí generace muslimů ještě fanatičtější a víc násilná než ty předchozí.
    A multikulturalismus?
    Co je to vůbec multikulturalismus? Nesmysl, nic takového neexistuje. Levice, která s tím termínem operuje o islámu nic neví. Jejím diskursem je ignorantství. Číňané jsou Číňany několik tisíc let a perfektně v našich městech kohabitují i se svými zvyky a tradicemi. Podobně Evropané židovského původu. Nikdy ne muslimové. V soukromém životě ať si věří čemu chtějí, ale politicky musí akceptovat naše zákony a lidovou suverenitu, jinak nemají na západě co pohledávat.
    Jestli někdo z levičáků uslyší vaše úvahy, prohlásí vás za xenofoba.
    Celá levice je skandál. Jsou zbabělí a ztratili původní ideologii, aby zůstali „progresívními“ zaštítili se hanebností typu „hranice všem otevřené“.

    OdpovědětVymazat
  94. Pokračování:

    Co dělat?
    Respektovat zákony a pravidla. Imigrace do Evropy již dál není únosnou. Každý migrant musí mít vízum, dokumenty, jasnou identitu. Ilegálové musí být odsunuti zpátky do svých zemí. Ti kteří zůstanou nemohou dostat volební právo, jinak muslimové vytvoří nebo ovládnou politické strany a v důsledku jejich vysoké porodnosti budeme ztraceni, během pár desetiletí to tu všechno ovládnou. Staneme se menšinou ve státě ovládnutého šarií. Žil jsem třicet let v USA, měl jsem všechna práva kromě volebního a nevadilo mi to.
    A co masívní transfer imigrantů po lodích?
    Každá urgentní situace má své etapy. Jsme v poslední etapě: válečné. Jsme napadáni a aby bylo jasno musíme se bránit všemi zbraněmi, které máme k dispozici – letadly, torpédovat je atd.
    Co to říkáte?
    Říkám, že jsme ve válce kdy druhá strany nerespektuje teritoriální vody. Pošleme letadla k libyjským břehům, potopme lodi v přístavech. Je to jediná reálná možnost jak je odradit od invaze do Evropy. Po dvou, třech útocích přestanou.
    Pro některé intelektuály je západ vždy viníkem.
    Jsou stupidní, sebedestruktivní. Inkvizice byla tragedií, ale toto fanatické období západ před staletími překonal. Ne tak islám. Není schopen evoluce. Je to svět bez pohybu, nikdy nevstoupil do industriálního věku, ani ty nebohatší muslimské země. Mají obrovské bohatství v ropě, ale nic nejsou schopni vyrobit, všechno musí dovážet. Symbolem jejich civilizace je bazar.
    Podle některých teoretiků mezi civilizační kontakt obohacuje?
    Pokud existuje vzájemný respekt a vůle k soužití. Jinak nemůže jít o obohacení, ale o válku, kde nejmocnější zbraní je demografie, totálně v jejich prospěch.
    A Evropa?
    Už neexistuje. Nikdy jsem neviděl stupidnější instituci než je Evropská unie. Favorizuje masovou imigraci, devastuje evropské ekonomie a celou Evropu to dovede do nezaměstnanosti a chudoby.
    Evropa podle vašich představ?
    Konfederační, složená jen z původních sedmi zemí. Aktuální EU složená z 28 zemí a 28 jazyků je nesmyslem, nic neví o islámu a je totálně neschopná obrany, je směšná a nezodpovědná.
    Jak to s islámem v Evropě skončí?
    Máme lidské bomby, islámské mučedníky – svědčí to o tom, že se blíží vyvrcholení.

    Zdroj:
    http://www.meras.cz/2017/04/giovanni-sartori.html?m=1

    OdpovědětVymazat