Pravda o tragédii letadla je už nadosah

1. 8. 2014     Valenčík
“Ukrajinská armáda vyhlásila ve čtvrtek na východě Ukrajiny jednodenní příměří. Nizozemští a australští experti a mezinárodní pozorovatelé z Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) se tak poprvé po téměř týdnu snažení mohli dostat na místo pádu malajsijského letounu. ” Toto je část zprávy uveřejněné na Novinky.cz zde, tak to bude asi pravda. 
Z toho je jasné, kdo bránil vstupu mezinárodní inspekce. A jak dlouho. Proč asi? A proč nebyl na ukrajinskou vládu vyvinut dostatečný tlak? Proč se ti, co mohli na ukrajinskou vládu vyvinout účinný tlak, přidali k těm, do bránili vstupu mezinárodních vyšetřovacích týmů na místo katastrofy?

A k tomu ještě něco, co dává odpověď na předešlé otázky. Tohle mi přišlo mailem. Vypadá to dost kvalifikovaně. Krásný je ten detail s medvídkem. Taky jsem si ho povšimnul a jako kdyby to bylo vystřižené z další mayovky – “Vinetou – Rudý gentleman”. Pamatujete si – Old Shatterhand s přáteli dorazí na místo zmasakrované kolony přistěhovalců a bere do rukou plyšového medvídka… Přepadení té kolony byla pochopitelně provokace, ten lump se tam jmenoval – mám dojem – Forester. Doufám, že budeme znát jména i těch lumpů, co způsobili tragédii malajsijského letadla nad Ukrajinou, i těch – stejně velkých lumpů – co ji nejen kryli, ale pokusili se z ní vytřískat geopolitický kapitál. Tady je ten mail:

Od: Bohuslav Vítek  Datum: 31. 7. 2014 23:23:39

To je mi jasné, jsem v obraze. Zrovna v tu dobu tady byl kamarád, který u PVOS dělal 18 let jako “furťák”. Má školení na všechno, včetně S 300, který pak ale dostali při dělení Slováci.

Jezdili střílet do Kazachstánu a viděl spoustu cílů zasažených BUKem… řešeta – BUK útočí shora a působí jako šrapnel. Tohle letadlo se s BUKem nepotkalo, a jestli, tak jen okrajově.

Potom, co trosky ukazovaly všechny televize, obzvlášť zevrubně ruská, měli tam velmi šikovnou skupinu reportérů s bezvadným kameramanem, konstatoval, že jsou možné jen 2 varianty.

1/ Došlo k průseru při cvičení, kdy někdo vydal odpalovací klíč. Vysvětlím.

Systém BUK je poloautomatické zařízení. Jakmile crew provede všechny úkony a nakrmí raketu daty s přehledového radaru (KUPOL) a sledovací (naváděcí) radar má cíl, stává se raketa takříkajíc autonomní – odstartuje sama! Jištění spočívá v tom, že v zámku na přístrojové desce musí být odpalovací klíč. Ten tam při nácviku není a být nesmí. Zdá se, že ho nějaký blbec vydal a byl použit.

Raketa našla cíl (pravděpodobně SU 25) a odstartovala… v momentě, kdy se jí sučko a liner slily prakticky v jeden bod. Pak šla po lineru, protože je to “lepší” cíl. Jakmile ovšem odstartovala na původně určený cíl, byl to průser a byla okamžitě spuštěna dálková destrukce… což zapříčinilo, že dopravní letadlo bylo zasaženo nemnoha malými rychlými střepinami přímo do čumáku. Zbytek prakticky nedotčený… zásah zapříčinil vychýlení z původní dráhy – piloti ho nepřežili – došlo k dekompresi, letadlo ztratilo výšku, pak rychlost a začalo padat. To rozrušení a rozptyl způsobila rotace… zůstala jen nejpevnější část trupu, na n& iacute;ž jsou upevněna křídla a motory.. zbytky se rozlétly po okolí, včetně pasažérů.

Cíl má po zásahu “šrapnelem” BUKu obrovské trhliny a rozletí se na kusy docela jiného tvaru. Navíc – tato raketa útočí na letadlo SHORA! Její 70kg nálož exploduje a letadlo zasahují úlomky, nikdy ne celá raketa.

2/ Liner záměrně sestřelila SU 25 (nemá hermetizovanou kabinu a proto se uvádí jen dost malý vzestup, jenže ruští piloti vědí, že se s tím dá v kyslíkové masce krátkodobě bez problémů hupsnout i do výšky okolo 12 000m).

Kdyby tam na to letadlo čekal, naprosto bez problémů ho mohl zespodu sundat raketou R 60 (šrapnelová hlavice – 3 kg), která má jistý zásah do 5000 m. Muselo to být poměrně zblízka, protože tahle raketa jde hlavně po “výfuku”. Poslední možnost je 30mm kanon s tříštivo-trhavou municí. Každopádně – rozsračkovaná a plná krve byla JEN pilotní kabina, nikde jinde krev nebyla nalezena.
Tolik skutečný expert, mnoho let sloužící jako rakeťák.
Očekávalo se asi, že takto picnuté letadlo spadne až ZA povstaleckým územím, tedy v Rusku.. no, nevyšlo.
J.


Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/1537-pravda-o-tragedii-letadla-je-uz-nadosah.html