Šokující analýza k sestřelení malajsijského MH 017 odhaluje pachatele. Budete se velmi divit



9. 8. 2014  / zdroj

Zatím nepřichází žádné světlo do tmy kolem neštěstí malajsijského MH017. Zapisovače jsou v Anglii a budou vyhodnoceny. Co z toho může vzejít? Možná více, než by se dalo předpokládat. Pokud se podíváme na obrázek fragmentu kokpitu, měl by být zajímavý především hlasový zapisovač. Jako odborník pro letectví jsem se díval na obrázky částí vraku, které se vyskytují na internetu.

Zaprvé jsem byl překvapen, jak málo fotografií částí vraku lze najít pomocí Googlu. Všechny jsou v nízkém rozlišení, až na jeden: Obrázek fragmentu kokpitu pod oknem na straně kapitána. Tento obrázek je ale přímo šokující. Momentálně lze ve Washingtonu slyšet hlasy, které teď mluví o MH 017 jako o „možná tragickém omylu nebo neštěstí. S ohledem na tento obrázek mne to ani neudivuje.

Doporučuji na tento malý obrázek kliknout pravým tlačítkem myši. Takto si můžete tuto fotografii stáhnout v dobrém rozlišení jako PDF. Toto je nutné, protože jen tak lze pochopit, co zde popisuji. Mluvím zde ne o spekulacích, ale o zřejmých faktech: Kokpit vykazuje stopy po odstřelování. Lze vidět vstupní a výstupní otvory. Okraje části těchto otvorů jsou ohnuty dovnitř! Jsou to ty menší otvory, kruhové a čisté, pravděpodobně kalibru 30 milimetrů. Okraje jiných, větších a roztřepených, pravděpodobně výstupních otvorů, jsou vyhnuty ven! Lze si při tom také všimnout, že u těchto výstupních otvorů je vnější vrstva zdvojeného hliníku buď částečně odervána nebo je ohnuta ven! Dále lze pozorovat menší řezy, které jsou všechny ohnuty ven. To dokazuje, že střepiny prorazily vnější vrstvu pláště zevnitř. Otevřené nýty jsou ohnuty ven.

 Vstupní a výstupní otvory od střel v oblasti kokpitu
 

Z prozkoumání dosažitelných obrázků vyplývá jedno: Všechny části vraku za pilotní kabinou jsou z velké části nedočteny, pokud odhlédneme od toho, že se jedná o fragmenty celku. Pouze část kokpitu je silně zničena. Z toho lze udělat tento závěr: Letadlo nebylo ve střední části zasaženo raketou. Destrukce je omezena na oblast kabiny posádky. Měli bychom dále vědět, že tato část je postavena z obzvláště zpevněného materiálu. Nos letadla musí být schopen odolat bez větších škod i úderu velkého ptáka při vysoké rychlosti. Na fotografii můžeme vidět, že v této oblasti je zabudován podstatně silnější hliníkový plech než na zbytku vnějšího pláště. Připomeňme si pád letadla Pan Am nad Lockerbie. Jediným víceméně neporušeným dílem byl tehdy segment kokpitu. Tehdy došlo k explozi nepochybně uvnitř letadla.

Směs protipancéřové munice 

Co se tedy mohlo vlastně stát? Rusko zveřejnilo radarové záznamy, které ukazují v těsné blízkosti MH 017 minimálně jedno ukrajinské SU 25. To také koresponduje s výpovědí ztraceného španělského řídícího provozu, který viděl v těsné blízkosti MH 017 dvě ukrajinská bojová letadla. Uveďme zde výzbroj SU 25: Je vybaven jedním dvouhlavňovým kanónem ráže 30 mm typu GSch-302 /AO-17A, bojová náplň: 250 střel propalujících pancíř, případně střepinové výbušné střely, které jsou v definovaném pořadí umístěny v na díly dělitelném pásu. Kokpit MH 017 byl ostřelován ze dvou stran: to vysvětluje vstupní i výstupní otvory na téže straně.

Vstupní otvory střel na vnějším plášti
 

Teď si představme, co se stane, pokud dávka pancíř propalujících a  střepinově výbušných střel, které jsou navrženy tak, aby zničily tank, zasáhne kokpit. Pancíř propalující střely částečně proletí přes kokpit a  na druhé straně lehce deformované opět vyletí ven. Jejich průrazná síla je ostatně navržena pro proniknutí poctivým pancířem. Střepinově výbušné střely ale explodují v kokpitu. Takto jsou navrženy. Při velké kadenci kanónu GSch-302 nastane tedy v krátké době rychlá řada výbuchů v oblasti kokpitu, z nichž každý stačí k tomu, aby narušil pancíř.
Čtěte také:
Němečtí experti nalezli v kabině MH 17 třicetimilimetrové otvory po vstřelechPřesvědčivé důkazy: Malajské letadlo MH17 sestřelily dva ukrajinské vládní tryskáče. Nebyla to raketa země-vzduch ‚Buk‘
Leťte přímo! Kyjev poslal MH17 mimo navigační trasu! Ukrajinská tajná služba zkonfiskovala v ukrajinském centru letového provozu záznamy komunikace s  letadlem!
Ukrajinský pilot se přiznal k sestřelení malajského Boeingu. Boj na východě je prý chápán jako střetnutí vojáků Kristových se zednářskými vůdci kyjevské satanské junty
Nová senzace malajského letadla MH-17: Německý expert usvědčil z útoku tryskáče ukrajinského letectva

K jaké „chybě“ došlo – o kdo se jí dopustil?
Protože vnitřní prostor dopravního letadla je hermeticky uzavřený, naroste díky těmto výbuchům uvnitř letadla ve zlomku sekundy extrémně tlak. Na toto ale není letadlo vybaveno. Praskne jako vzduchový balónek. Tomuto vysvětlení odpovídá konečný obraz. Do značné míry neporušené fragmenty zadní sekce jsou rozlomeny v místech, které se z důvodu své konstrukce vlivem extrémního tlaku roztrhly. Obraz široce rozptýleného pole trosek a brutálně narušena část kokpitu tomu odpovídají. Kromě toho vykazuje segment křídla stopy střely, která se otřela o jeho povrch a  směřovala přímo do kokpitu. Zajímavé je také to, jak jsem zjistil, že fotografie výše uvedeného segmentu kokpitu, ale také fotografie střely, která se otřela o křídlo, byly mezitím z Google-Images odstraněny. Prakticky již nelze najít žádné fotografie částí vraku, kromě kouřících trosek.

Střela, která se otřela o nosnou plochu

Pokud přijmeme hlasy z Washingtonu, které mluví o „možném tragickém omylu/neštěstí“, zbývá ještě otázka, kdo se onoho „omylu“ dopustil. Nechci se pohybovat v oblasti spekulací, dávám ale k úvaze následující: MH 017 je lakováním zaměnitelné s letadlem ruského prezidenta. Obě letadla nesou barvy ruské trikolóry. Stroj s Putinem na palubě se v té době nacházel v blízkosti MH 017, pokud jako „blízkost“ chápeme cca 200 až 300 kilometrů. Vezměme k tomu ještě výpověď paní Timošenkové, která by nejraději Putina zastřelila kalašnikovem. Ale toto je čistá spekulace. Ostřelování kokpitu MH 017 ale ne.

Dodatek 01. srpna 2014:
Je neustále argumentováno tím, že SU 25 má maximální služební výšku kolem 7000 metrů a nemohla proto MH 017 sestřelit. Kdo se podívá do Wikipedie, může si to potvrdit. Kdo si ale dá tu námahu s rozšířením svých znalostí na odborných stránkách, ten obdrží zcela jinou maximální služební výšku: 14 600 metrů. Například zde: http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

K tomu lze říci toto: Do začátku července 2014 byla ve Wikipedii, jak v německé, tak i anglické, jako maximální pracovní výška SU 25 uváděna výška „cca. 10 000 metrů“. Nyní na těch samých místech nacházíme pouze 7 000 metrů. V Wikipedia-Dikussionsforum se rozhořela kolem správného údaje hořká diskuze.

V příručce „Flugzeuge der Welt“ od W. Green z 1984, strana 208, je jako maximální služební výška SU 25 uváděno 10 670 metrů. Tato příručka je standardní nástroj a odkazuje v podstatě na data uvedena v „Janes“ příručce, která je referenční pro NATO. Od 1984 byla tato schopnost SU 25 ještě zlepšena.
Zde se nachází interview s kanadským pozorovatelem OBSE, který pojednává o stopách na částech vraku, které ukazují na ostřelování těžkým kulometem.

Co vás může také zajímat: Zfalšované zprávy o pádu MH 17.

Pokud by vás zajímala pravda o tom, jak byla v průběhu 20. století „ohýbána“pravda o USA a Anglii, doporučuji tuto knihu: England, die Deutschen, die Juden und das 20. Jahrhundert
Co se děje v USA? Proč stojí zády ke zdi? Zde naleznete vysvětlení: Die verschwiegenen Ursachen der Jahrhundertkrise 

Zdroj: Schockierende Analyse zum Abschuss der Malaysian MH 017

– – –