Krvavý pes Putin a import zaručeně nezávislých informací

Avatar
Původní autoři

Ivan David
26. 10. 2014
Výběr zahraničních zdrojů není náhodný. Na Nové republice zprostředkováváme takové, které nepřitakávají mainstreamu. Jiní zase dávají přednost zdrojům podporujícím v ČR převládající propagandu. Typickým příkladem jsou články Ivana Suchova z The Moscow Times. Nahlédneme-li do tohoto listu zde, snadno se přesvědčíme, že nereprezentuje většinový názor ruských občanů, ale podporuje v Rusku síly, které vítají protiruské sankce. 

Stačí si přečíst titulky: „Poslední diktátor přežívající v Evropě je v Bělorusku“, „Ruská nukleární euforie ignoruje realitu“, „Hraniční kontroly jsou životně důležité pro ukrajinskou stabilitu“, „Paranoidní Rusko teď vidí nepřátele všude“, „Ropa a US dolar rozhodnou o osudu Ruska“. V ČR hojně citovaný Ivan Suchov nabízí přes zprostředkovatele v ČR: „Proč Putin tak zuří“ zde, „Stane se Putin novým Stalinem“ zde, „Ruská zahraniční politika je založena na iluzích“ zde, „Protestní pochod směřuje k ruským hranicím“ zde(nejlépe je odejít z Ruska).
Co o sobě říká The Moscow Times: „Jsme jediným anglicky tištěným deníkem v Rusku a naší misí je poskytovat cizincům a mezinárodně orientovaným Rusům vyvážené, praktické a dobře podložené informace, které jim pomohou rozumět Rusku.“
Kdo noviny vlastní: „Mezinárodní mediální dům Sanoma (SIM – Sanoma Independent Media) nizozemských investorů vedených Derkem Sauerem.  SIM je největší mediální hráč na ruském trhu s padesáti tituly, 12 milióny čtenáři a pětadvacetiprocentním podílem na reklamním trhu v obrazových publikacích. Má 1100 zaměstnanců s věkovým průměrem 34 let.“
Překáží Vám Kreml v práci: „Ne.“
Tak jako v našich mainstreamových médiích sotva nalezneme objektivní informace, stejně tak i z The Moschow Times se dozvíme především co si oni přejí, abychom si my mysleli.