Pražská neziskovka pornoherce Jandy žalovala na Aeronet u „eurofízlů“ kvůli zprávě, kterou ovšem posvětil Berlín a psal o ní i Washington Post. Ivan Gabal vidí Rusa v každém člověku s jiným názorem!

Avatar
Původní autoři

– VK –
1. 3. 2016 AENews

Pražská neziskovka pornoherce Jandy žalovala na Aeronet u „eurofízlů“ kvůli zprávě, kterou ovšem posvětil Berlín a psal o ní i Washington Post. Ivan Gabal vidí Rusa v každém člověku s jiným názorem!

 

Byli jsme upozorněni našim čtenářem žijícím ve Francii, že o našem serveru vysílala informaci francouzská televize France 24 a taktéž uveřejnila tiskovou informaci na svém webu zde. Mimochodem, už vloni stejně tak BBC ve vysílání informovala o našem serveru v podobném duchu. Tentokrát ale France 24 publikovala zprávu evropského útvaru EEAS STRATCOM o tom, že v České republice uveřejnil náš server dezinformaci proti Německu a německé vládě o tom, že Berlín dosáhl dohody s majiteli sociálních sítí, a že bude cenzurovat a mazat příspěvky uživatelů, které budou obsahovat výpady proti migrantům.

STRATCOM, což je evropské centrum pro informační boj s ruskou propagandou, získal tuto informaci od pražské neziskovky Evropské hodnoty, kterou řídí bývalý pornoherec Jakub Janda, a pro kterou pracuje i Roman Máca, to je ten „expert“, který sice umí pracovat s WHOIS záznamy (pan Máca „odhalil“ v pořadu ČT provozovatele webu, který uveřejnil medializované video z demonstrace v Praze ze dne 6. února, kde hlavní roli ztvárnil kriminalista v hnědé bundě), ale nepochopil jejich fungování. Vůbec si neuvědomil, že doménu si lze koupit i pod falešným jménem, nebo dokonce v rámci provokace pod jménem cizí skutečné osoby, třeba Britney Spears nebo Justin Bieber. Nedošlo mu, že provozovatel protimigračního a anti-islámského webu asi opravdu nebude bohatý prominentní Arab, obchodník a manažer. 
 
 
EEAS STRATCOM – Evropské centrum boje proti ruské propagandě a závadným názorům.
  
Pornoziskovka z Prahy fejkuje reporty do Bruselu

Aeronet se prý dopustil dezinformace tímto videem, které jsme převzali od ruské televize RT a já jsem k němu vytvořil české titulky. Ve videu se uvádí, že německá vláda dosáhla dohody s Facebookem a Twitterem o tom, že speciální team bude analyzovat a mazat závadné příspěvky německých občanů proti migrantům. My jsme si informaci ověřili i z jiných zdrojů, než jen od Russia Today. Informaci publikoval i Washington Post zde. Speciální německý tým pod vedením Anetty Kahane bude identifikovat a vyhledávat závadné komentáře na německých mutacích nadnárodních sociálních sítích a bude skrze speciální aplikaci instruovat správce Facebooku, Twitteru a Google, které příspěvky musí povinně mazat, jak určuje dohoda. Psali jsme o tom zde

 
Jakub Janda, šéf neziskovky Evropské hodnoty
 
Redakce AE News již kontaktovala STRATCOM, včetně televize France 24 a budeme požadovat omluvu a stažení našeho serveru z reportu Stratcomu. Jak je možné, že evropský institut zahrnuje do svých reportů hoaxy a falešné reporty? Jediný dotaz na Google by odhalil, že naše informace a video obsahuje zprávy, které uveřejnila i mainstreamová média. Jak je potom možné, že pofiderní neziskovka pod vedením člověka, který v jedné své době točil gay porna, je referentem Stratcomu a zasílá jim dezinformace a žalovací reporty na mainstreamem ověřené zprávy a oni je bianco akceptují? Není to tak trochu výstřel do vlastní nohy? To jako Washington Post je také proruský server?

Pozvánka na diskusní fórum
 
Ale to není všechno. Ta samá neziskovka totiž včera organizovala na půdě poslanecké sněmovny parlamentu ČR speciální uzavřené fórum pro zvané hosty s názvem Kremlin Watch Fórum, kde jako hosté vystoupili Ivan Gabal (nestr. KDU-ČSL), Helena Langšádlová (místopředsedkyně Výboru pro evropské záležitosti), Jakub Kalenský (český přidělenec u STRATCOMu) a zmíněný Jakub Janda (Evropské hodnoty). Záznam z konference zatím není k dispozici, ale Ivan Gabal poskytl České televizi rozhovor, který lecos odhaluje, viz. hlavní video tohoto článku. Parlamentní listy přinesly zprávu, že na konferenci Kremlin Watch navrhl Ivan Gabal de facto hon na čarodějnice, resp. na pro-ruské weby, zřejmě podle onoho seznamu 42 závadných proruských webů, který sepsal slovenský učitel Juraj Smatana. Navrhuje blokovat weby, mazat weby, pátrat po provozovatelích. No vskutku demokrat, ale na marxistický způsob. 
Neziskovka Evropské hodnoty se svojí dezinformací zaslanou STRATCOMu s cílem poškodit Aeronet dokonce chlubí ve svém portfoliu „zářezů“, jak nás upozornil jeden z našich čtenářů. Čili neziskovka tímto vykazuje činnost, posílá do Bruselu falešné a chybné hlášky o dezinformacích proruských webů, ze kterých se nakonec vyklubou zprávy, které uveřejnil i Washington Post a navíc si ještě neziskovka dovolí pořádat přednášku na půdě parlamentu, kde učí a mentorují ostatní politiky o tom, jak vypadají dezinformace proruských serverů. A nebylo by proto dobré na ten seznam teď zanést i Washington Post?
 
 
Ivanu Gabalovi vadí, že Jelcin v Rusku nedokončil „transformaci“

Kriminalizace jiného názoru, než je ten oficiální, to je cesta diktatury. Pluralita názorů je pro demokracii nezbytná, protože bez plurality nemůže demokratický proces fungovat. Demokracie bez plurality se nazývá jinak, autokracií. To je model režimu, kde zemi neřídí občané, ale autority, které nikdo nesmí zpochybnit. Ani jejich názory. A právě autokratický systém je to, co můžeme spatřovat ve výrocích českých politiků, kteří se líhnou v Pražské kavárně. Ivan Gabal na ČT šíří velmi nebezpečnou a fašizující demagogii, že nad ní zůstává rozum stát. 

 
Ivan Gabal
Ve videu zmiňuje, že v Rusku se nepovedl transformační proces, na rozdíl od ostatních zemí střední a východní Evropy. No blik! Na to Rusové mohou být právem hrdí, pane Gabale! Díky Bohu, že alespoň v Rusku se nepovedl proces tunelování, rozprodávání národního majetku do zahraničí, zadlužování rodin i státu, likvidace armády a obranyschopnosti národa a realizace hlav hluboko zaražených do zadků amerických a bankovních elit, multikulti masírka, pro-migrační sebevražedný akcent politiky a další „výdobytky“ transformačního procesu v Evropě po roce 1989.

Ivan Gabal zmiňuje i let MH17 sestřelený na východní Ukrajině. Jaksi zapomíná, že závěrečná vyšetřovací zpráva jasně sdělila, že nelze určit viníka havárie, kdo letadlo sestřelil, ale ta samá zpráva říká, že nezanedbatelný díl viny nese Kyjev, a to kvůli tomu, že neuzavřel vzdušný prostor nad východem Ukrajiny a ohrozil tak životy cestujících. Rusko nebylo v závěrečné zprávě obviněno, že by mělo na zkáze letu MH17 podíl. Pan Ivan Gabal by si měl nafackovat za šíření bludů a dezinformací. 

Ivan Gabal o Litviněnkovi a Rusku. Za video děkujeme Přerovským strojírnám

Vyhrožování pana Gabala tím, že se budou blokovat a mazat weby je v dnešní době trapným pokusem. V době cloudových řešení, VPN infrastruktury a TORu lze dodat informační obsah na koncové zařízení koncového uživatele a čtenáře přímo na stůl do počítače nebo do mobilu odkudkoliv ze světa. Ale jakýkoliv pokus o cenzuru a blokování bude mít za následek jen posílení odporu proti despotickým krokům vlády, pokud by byla takovým sebevrahem a opravdu začala weby blokovat kvůli odlišným názorům.
 

 
Natírání vlasteneckých webů na ruskou barvu

Aeronet získává v ČR značný vliv a jak je vidět, stále častěji se dostáváme i do evropských médií. Boj mainstreamu a loutkových pro-elitních západních režimů proti národům, proti vlastenectví, je zahalován pod nálepku boje proti proruské propagandě. Oni se bojí bojovat proti vlastencům, proti patriotům, ale když je onálepkují jako proruské aktivisty, tak už je dovoleno všechno. Je to stejné, jako když dáte kuřeti jméno. Když má jméno, už ho nemůžete zabít. Když mu jméno vezmete, je to zase jen kuře, a tak šup s ním do trouby a potom na talíř. 

 
Současná taktika, kdy zfašizovaný marxista (s marxismem ale toto počínání nemá nic společného, už jsme o tom několikrát psali na těchto stránkách, ale autor z Aeronetu je asi nečetl – pozn. red. NR) v roli učitele ze Slovenska sepsal 42 proruských webů v ČR a na Slovensku, aby je onálepkoval a natřel na ruskou barvu, je přesně tahle kuřecí taktika. 
 
 
 
 
France 24 převzala dokument Stratcomu a zmínila Aeronet jako ústřední zdroj proruské propagandy v ČR. Zíráme a nevěříme, protože tu proruskou propagandu nemůžeme nikde najít.

To jsou všechno vlastenecké weby na tom seznamu, snad s výjimkou Sputniku, který je oficiálním ruským médiem. Ale snaha o nalepení flastru na tyto weby jako ruské servery je přesně tou taktikou, že veřejnost nebude protestovat proti zátahu na proruské weby, protože při zátahu na vlastenecké weby by veřejnost začala protestovat. Takže cílem je nejprve falešnou propagandou natřít těchto 42 webů na ruskou barvu, a až budou veřejností akceptované jako „ruské“, tak je odstřelit. To je ten proces zbavení zvířátka jeho jména, aby mohlo jít na pekáč.

Ale my nejsme kuřátko. Pokus o útok proti svobodě informací by se někomu vrátil velmi rychle jako bumerang. Pokud chtějí boj, budou mít válku, kterou nemohou vyhrát. Bojovat proti svobodě slova je beznadějné zoufalství těch, kteří ztratili argumenty a veškeré zábrany. S námi je lid, za námi je lid, před námi jen naši nepřátelé! (Thomas Jefferson).

-VK- Šéfredaktor AE News

Zdroj úvodního videa: Česká televize [1]