Tiskové prohlášení AE News k reportáži ČT

Avatar
Původní autoři


VK
7.7.2016  AE News
Tiskové prohlášení AE News k reportáži ČT

Redakce zpravodajského serveru AE News se ostře distancuje od zavádějící a zmanipulované reportáže České televize v pořadu Reportéři ČT odvysílané 4. 7. 2016. 


Náš server je provozován za účelem mediálního odporu vůči západní mainstreamové propagandě a je financován výhradně ze zdrojů českých a slovenských čtenářů. Prostředky získávané od čtenářů jsou vynakládány na provoz našeho projektu a jako šéfredaktor tohoto serveru se ostře ohrazuji proti tomu, že by kdokoliv z našich spolupracovníků, ať už v ČR nebo na Slovensku, zneužíval vybrané prostředky pro své účely, např. pro umořování dluhů. Takováto nařčení diskreditují nejen nás, ale i naše dárce a přispěvatele.

Je mi opravdu líto, že paní Snopová považuje našeho kolegu na Slovensku za „hlavu“ AE News a že si myslí, že on je já, nebo že já jsem on. Náš kolega na Slovensku nám totiž jen pomáhá s bitcoinovými transakcemi a s bitcoinovým směnárnictvím. Reportáž lživě vyzněla, že si peníze nechává. Naše redakce nekádruje naše spolupracovníky, nezjišťujeme, kdo má a nemá exekuce. Ale naše bitcoinové transakce na Slovensku jsou naprosto bezproblémové od samotného počátku. Pokud by nebyly, spolupráci bychom ihned ukončili. Pro nás je důležitá loajalita v podpoře naší zpravodajské a informační práce s anonymním krytím. Máme totiž rodiny, děti, podnikání. Pokud jde o soukromé věci, rodinné vztahy našich kolegů nás nezajímají. Nejsme „Pošta pro Tebe“, abychom dávali dohromady rodiny, které se dlouho neviděly, protože nemohly nebo nechtěly. Vytahování fotografií našeho kolegy z dětství je opravdu bizarní způsob žurnalistiky ČT.

Nákladové položky na provoz AE News nejsou tajné a jsou uvedeny zde. Nemůžeme za to, že pan Kundra v Eindhovenu se neohlásil předem, když za námi jel bez ohlášení, protože my nemáme kancelář v pronájmu, ale v podnájmu. Na toto téma bylo už mnohokrát zodpovězeno. Nevíme, proč to v reportáži bylo zatajeno. Odmítáme bláboly pána, který v reportáži mluvil na Skypu ze Slovenska, a který provozní náklady jednoho z nejsledovanějších serverů alternativy v ČR (našeho AE News) přirovnával k nějakému blogu o vaření s návštěvností pět a půl paní za týden.

Alternativa v rámci České republiky plní úlohu, kterou neplní veřejnoprávní média, Česká televize a Český rozhlas. Je to náš server (spolu s dalšími servery alternativy v ČR a na SK), který přináší pravdivé a nezkreslené informace z domova i ze zahraničí. Přinášíme zákulisní informace a vykládáme čtenářům politické a globální souvislosti světových mocenských struktur a jejich vlivu na chod ČR. Tuto roli neplní žádné jiné mainstreamové médium v ČR. Útoky na alternativu, její kredit a pokusy o dehonestaci financování jednotlivých serverů, zcela odmítáme. Mainstreamu vadí, že náš server dokáže za minimálního rozpočtu ovlivňovat veřejné mínění tolika lidí v ČR. Proto se stáváme veřejným nepřítelem mainstreamu a systémových složek. Proto nás chtějí připravit i o to málo, co vybíráme od naších čtenářů na zachování našeho provozu.

Redakce AE News děkuje všem našim operátorům a spolupracovníkům v ČR, na Slovensku, v Holandsku, v Rusku a v USA za jejich vytrvalou spolupráci v operačním nasazení a v boji za informační svobodu v České republice a děkujeme za to, že snáší dehonestaci a diskreditaci tohoto formátu, jaký předvedla Česká televize.

K celé věci se za redakci vyjádřím i na Svobodném rádiu tento pátek od 19:00 hodin. Ještě poznámka bokem. Vysílám na Svobodném rádiu každý pátek večer, a to už celý rok. A v té uvedené reportáži o Aeronetu na ČT byl také rozhovor s příbuznými našeho kolegy na Slovensku, takže podle hlasu z mých pořadů by přece museli okamžitě poznat, že já nejsem on. Nebo svého příbuzného vůbec neznají? Když já s ním občas volám na Skypu, má úplně jiný hlas, než já. Takže snad i jeho příbuzní by měli hned poznat z mého hlasu, že já jsem někdo úplně jiný, ne? Přesto však Česká televize pouští do éteru hoax, že prý odhalila pana VK na Slovensku. Ne, odhalila pouze našeho pokladníka a bitcoinového operátora. A ještě z něho dělají mně a šéfredaktora. Jaký to má potom účel?

-VK-
Šéfredaktor AE News