Kam kráčí Česká republika? Zde několik znepokojujících faktů, jaká je realita v naší zemi

– redakce Magaziny –
14. 10. 2016 Magazine
“Kam kráčíme??“ Toť otázka! – Redakce webu Magazine vyjmenovává mnoho bizarností a jevů, které denně zažíváme, kterých jsme u nás denně svědky, a které odporují nejen dobrým mravům, ale i logice.

• Kilo rohlíků stojí 59 korun, kilo mražené kachny 39 korun.
• Brambory jsou dražší jak banány.
• Z údajně zdravého rybího masa vyteče polovina vody.
• Masné výrobky neobsahují maso.
• V akčním letáku Kauflandu je 38 inzerátů na půjčení peněz.
• Jogurt obsahuje 45% mléka.
• Vepřová žebra jsou dražší jak vepřová kýta.
• I během řeči s kamarádem telefonujeme.
• Čím víc věcí máme, tím víc po dalších toužíme.
• Náš mobil má tolik funkcí, že se jimi chlubíme přátelům, ale pro život jsou     nevyužitelné.
• Švestky dovážíme z Argentiny.
• Na polích je víc slunečních kolektorů jako pšenice.
• Státní svátek je důvodem se ožrat, ale proč je ten den svátkem, to 90% lidí neví.
• Jihneme při pohledu na opuštěné psy, ale opuštění lidé nás nezajímají.
• Slovo „děkuji“ nahradilo slovo „co za to?“
• Máslová buchta má záruku 12 měsíců.
• Kilo sušeného slepičího hovna (kuřince), je dražší než kilo kuřecích stehen.
• Ve městě máme 6 pizzerií, ale vepřo-knedlo-zelo si nikde nedám, není.
• Návštěva kulturní památky vyjde rodinu na dva tisíce.
• Půlka rodičů nemá peníze, aby vlastní dítě poslali na lyžařský kurs.
• Doma denně gruntujeme, ale odpadky venku hodíme mimo popelnici.
• Na naší televizi večer přepneme 25 programů, ale najdeme jenom vaření celebrit, reality šou nebo reklamy.
• Svým blízkým pošleme třicet stupidních mejlů, ale ani jednou se nezeptáme, jak se mají.
• Pod pojmem kultura se nám vybaví, návštěva multikina.
• Pořizujeme si na splátky nadupané SUV, i když jednou týdně jedeme do supermarketu a jednou měsíčně navštívit rodiče v domově důchodců.
• Nejprodávanější knihy jsou kuchařky pro každého, kdo má do řiti díru, životopisy pseudo hvězd, a horoskopy.
• Existuje 30 časopisů pro ženy, ale ani jeden pro normální ženy.

A na závěr:

• Nejčtenějším článkem na Internetu v rubrice KULTURA byl ten, jak si Agáta Hanychová žehlila kalhoty na těle napařovací žehličkou a opařila si frndu.