Zdanění církevních restitucí je antisemitské, napsal Bělobrádek

Jaromír Petřík
10. 11. 2017    JaromirPetrik
Andrej Babiš chce zdanit církevní restituce, k čemuž se souhlasně staví jak SPD, tak komunisté. A naši „svatí“ místo projevení trochy pokory, řvou jako pominutí o antisemitismu, populismu a protiústavnosti. ZDE   Církevní restituce je v Česku vžité označení pro vracení části majetku, který byl znárodněn některým církvím a náboženským společnostem socialistickým režimem v Československu. Na základě politické dohody má být část majetku vydávána jinému právnímu subjektu téže církve nebo jiným církvím či náboženským společnostem, než kterým byl zabaven. Tolik Wikipedie: ZDE

Církvím se vydává majetek v hodnotě zhruba 75 miliard korun a dále jim má být během 30 let postupně vyplaceno cca 59 miliard korun jako náhrada za majetek, jenž nemůže být nebo z různých důvodů nebude vrácen. Stát vyplatí náhradu za 44 % majetku v držení obcí, krajů nebo soukromníků, finanční formou – ve výši 59 mld. Kč v průběhu 30 let, tedy 2 miliardy ročně. Stát nebude platit z této roční sumy úrok, ale připočte se k ní míra inflace.

Že jsou tyto náhrady vysoce nadhodnocené se dá doložit příkladem náhrady za 1m2 zemědělské půdy ve výši 44,40 Kč, (běžná tržní cena je 10- 15,-Kč) u lesů na 27,70 Kč (běžná tržní cena je poloviční). Tato částka navýšená o inflaci se bude ve skutečnosti, jak se shodují odborníci pohybovat někde okolo 100 miliard Kč. Při počtu obyvatel ČR přibližně 10 milionů to vychází cca 10.000,-Kč na hlavu včetně nemluvňat. Vzhledem k tomu, že jsme ateistický stát, kde je odhadem 90% ateistů, zbývá tedy přibližně 1 milion věřících, z nichž většina je křesťanů. Pokud přepočítáme tuto částku, tak vychází na 1 křesťana 100.000,-Kč. Počítejme dále. Drtivá většina křesťanů neobdrží nic, tato obrovská suma peněz skončí u představitelů církví.

Ostatně, o vysoce nadceněném majetku ve prospěch církví je zde:  A již dříve se Andrej Babiš vyjádřil, že církevní restituce byly předražené o 54 miliard Kč. ZDE.

Ještě si myslím, že je nutné našim občanům připomenout, za jakých okolností byly církevní restituce prosazené a schválené. Církevní restituce totiž byly prosazené proti vůli většiny našich občanů za pomoci poslance Romana Pekárka odsouzeného nepodmíněně za korupci a nikým nevolené strany LIDEM v čele s Karolínou Peake.

Když poslanec Pekárek hlasoval pro církevní restituce, tak křesťanům nevadilo, že je pravomocně odsouzený za korupci. Jakmile církevní restituce prošly, tak začali najednou být hrozně morální a hned druhý den po odhlasování tohoto zákona řada poslanců vládní koalice “procitla” a začala vyzývat Romana Pekárka k odstoupení.

A jako výsměch našim občanům si tehdejší vláda s katolíkem Petrem Nečasem v čele dovolíla zřídit vládní Úřad pro boj s korupcí, které předsedala Karolína Peake. Žena, která zradila svoji stranu VV, svoje kamarády z VV. Za slíbení “úplatku” v podobě snížení počtu poslanců pro založení poslaneckého klubu její strany LIDEM, podpořila církevní restituce a ještě si vytrucovala další odměnu v podobě ministryně obrany.

Myslím si, že je nutné našim občanům připomenout, jaká je pravá morálka našich církví a jejich představitelů. Pokud mi totiž někdo ukradne Trabanta, tak nemohu chtít po daňových poplatnících nového Mercedesa.

Je tedy třeba alespoň zčásti napravit bezpráví, kdy církve ve svojí honbě za majetkem se neštítí ještě podávat žaloby na odškodnění. Církve totiž ve svojí nekonečné chamtivosti vytáhly do boje s naším státem (tedy s našimi občany). Vedou se státem dva tisíce sporů o majetek nevydaný v rámci církevních restitucí. Zatím se řády, fary a biskupství soudily hlavně o pozemky, budovy či umělecké předměty. Navíc katolická církev začala vyžadovat „bonusy“ v podobě výnosů z vráceného majetku: ZDE

Takže v záležitosti alespoň částečného napravení křivd spáchaného na našich občanech chamtivostí našich církví plně fandím dohodě ANO, SPD a KSČM o zdanění církevních restitucí. Zastánci církví jsou svojí chamtivostí už natolik posedlí, že si nevidí do úst. Ať mi někdo vysvětlí, co má zdanění církevních restitucí společného s antisemitismem, jak píše Pavel Bělobrádek.