Mizení letadel a hrozba jaderné války

9. 7. 2014 AENews

Jeste donedavna nebylo jasne, jak se nad nejstrezenejsim prostorem USA, nad Washingtonem a New Yorkem, mohla zjevit letadla, ktera zautocila na americke symboly moci….
….Pri studovani podkladu jak z oficialnich, tak i alternativnich zdroju, vyplynulo, ze je uplne snadne ridit dopravni letoun jako dron na dalkove ovladani….
…Obama vyhrozoval Putinovi po telefonu asi vic, nez bylo zdravo, tedy v naznacich jaderne sily, a Putin mu sdelil informace, ktere nasledujici den uverejnil rusky tisk, ze i kdyby bylo zniceno veleni ruske obrany, system Perimetr by dal prikaz k odpaleni ruskych jadernych raket automaticky, bez zasahu lidske ruky…

Zmizelý let MH370 je zřejmě stopou k událostem z 11. září

Jeste donedavna nebylo jasne, jak se nad nejstrezenejsim prostorem USA, nad Washingtonem a New Yorkem, mohla zjevit letadla, ktera zautocila na americke symboly moci. Jak se mohlo stat, ze letadla byla a potom zmizela. Jak se mohlo stat, ze se v Pentagonu zadne letadlo nenaslo. Ze se nenaslo ani na poli v Pensylvanii. Jak mohla zmizet letadla s cestujicimi, paklize pristoupime na „konspirativni“ teorie? Jeste donedavna toto byl nejvetsi trumf tzv. „debunkeru“, tedy „vyvracecu“ konspiracnich teorii. Udalosti zmizeleho letu Malaysian Airlines MH370 [1] ale vsechno zmenily. A vysledek, nebo spis dusledky, ktere ze zjisteni vyplyvaji, jsou desive.

Boeing 777-200 v barvach Malaysia Airlines

Pri studovani podkladu jak z oficialnich, tak i alternativnich zdroju, vyplynulo, ze je uplne snadne ridit dopravni letoun jako dron na dalkove ovladani. Vsechna moderni letadla, jak ta z 11. zari 2001, tak i ta dnesni, disponuji systemem Fly-by-Wire [2], tedy mechanickym ovladanim letadla skrze programovatelne servo-motory a elektronicke obvody s programy, ktere jsou ovladany centralnim modulem ovladani letadla, tedy pocitacem. A na tomto pocitaci bezi software. Kdyz si uvedomime, co vsechno delala a dodnes dela NSA ohledne spehovani na internetu, kam vsude se dokaze dostat, urcite neni problem „napichnout“ letadlo. Reknu to jinak: „Urcite nebude problem prevzit rizeni letadla na dalku, pokud se treba zjisti, ze do kokpitu pronikli teroristi…“.

System vzdaleneho prevzeti ovladani stroje muze byt ziskan jednak provplanove, tzn. ve spolupraci s vyrobcem letadla, ktery v nasledne spolupraci s americkymi urady „upravi“ potichu software letadla tak, aby se v nouzove situaci (rozumej ve chvili, kdy Vrchni opicak v Bilem dome k tomu da rozkaz) dalo letadlo prevzit doslova z rukou pilotu i proti jejich vuli, anebo neprvoplanove, pomoci hacknuti softwaru dalkove bez vedomi vyrobce letadla. Nebudu se zde poustet do spekulaci, o ktery typ ovladnuti stroje slo v pripade letu MH370, ale kazdopadne neslo o nouzovou situaci, ani havarii, protoze to by postradalo logiku, proc by piloti vypinali navigacni a sledovaci systemy. Oni je totiz zrejme vubec nevypinali, ani o tom nemuseli vedet, protoze kontrolky jim mohly porad svitit na pristrojove desce, ze je vse ok. Boeing jiz drive oznamil, ze si je vedom softwarove zranitelnosti svych letadel [3][3b][3c][3d].

A co se tyce sebevrazdy, to je strasne fajn teorie, ale uplne na hlavu, protoze to by se v kabine museli potkat dva sebevrazi, a jeste predtim, nez by to zapichli nekde do more, by museli vypnout psazerum mobily a tablety, protoze je moc dobre znamo, ze pri havarii letadla do vody zustanou na hladine kufry, kabelky, igelitove tasky a v nich zapnute mobily, protoze lidi zkratka nejsou vsichni ukazneni a nemaji mobily v „airplane rezimu“ s vypnutym GSM vysilacem. Sebevrazedny pilot by vedel, ze ho najdou. A kdyz ne podle mobilu, minimalne ho zachyti vojenske radary v oblasti. Letadlo nezmizi jen tak, ovsem v pripade MH370 je vsechno nejak divne, jakoby nekdo v cele oblasti rusil anebo vypnul radary [4][4b].

Letiste na atolu Diego Garcia

A tim se dostavame k jadru pudla. Uprostred Indickeho oceanu lezi maly ostrov, ktery verejnost ani skoro nezna. Je to maly atol s nazvem Diego Garcia [5] s obrovskymi radary vcasneho varovani, ktere jsou zapojeny do systemu americke strategicke obrany. Hlavnim cilem radaru je sledovani odpalu balistickych raket v prostoru Stredniho Vychodu, Ciny, Indie a Pakistanu. Predstava, ze by Americane nevideli na radaru dopravni letadlo, ktere neodpovida, ktere ma vypnute identifikacni systemy a teoreticky muze nest na palube jadernou bombu a mirit s ni nad obydlene uzemi v prostoru Blizkeho Vychodu, rozumej na uzemi spojencu jako je Izrael, tomu se proste neda verit.

Jaka je zde spojitost s 11. zarim 2001? Rizeni letadla muzete prevzit ze dvou duvodu: bud s nim chcete nekam napalit (do mrakodrapu) anebo s nim chcete pristat proti vuli pilotu. Ostrov Diego Garcia disponuje letistem. A pokud opravdu let MH370 miril do Indickeho oceanu, nemohl by v letovem dosahu pristat nikde jinde, nez prave na atolu Diego Garcia.

Zbyva si ale zodpovedet otazku, proc by to nekdo delal. A co se stane s cestujicimi? Nejprve si odpovezme, co se stalo s cestujciimi z 11. zari, konkretne s cestujicimi z letadel, ktera udajne narazila do Pentagonu a do pole v Pensylvanii a velmi pravdepodobne i s cestujicimi z letadel, co narazila do dvojcat v New Yorku. Nerad to rikam, ale tito lide uz jsou po smrti. Nejspise je jeste v letadle pote, co dosedlo na utajene letiste (s vypnutymi komunikacnimi systemy letadla, stejne jako v pripade tohoto letu MH370), uspali plynem, kyanovodikem. Nekdo z pasazeru, i kdyby byli vzati pod prisahu, by mohl zacit mluvit. I kdyby jim za mlceni zaplatili.

[VIDEO] Cenzurovane video, odvysilano jen jedinkrat… moderator vyvraci tvrzeni o letadle v Pentagonu…

Dulezite ale je rict, k cemu se takove letadlo pouzije. Pouzije se jako dalkove ovladany dron naplneny vybusninami ci urychlovacem horeni a napali se s letadlem do vyskove budovy. Ta potom diky urychlovaci horeni shori jako papir. Muze jit ale o pokrocilejsi plan, na palubu se ulozi nuklearni bomba. Letadlo se posle do vzduchu, zmeni se mu volaci kod, vleti do vzdusneho prostoru treba nad Los Angeles a bomba se odpali. Nasledne se z utoku obvini Iran / KLDR / Moskva / Kuba / Venezuela (*nehodici se skrtnete), protoze se najdou „dukazy“. Proti takto dorucene bombe neni obrany, zadna protiraketova obrana nema sanci, protoze nikdo nemuze tusit, ze to dopravni letadlo na obloze ve skutecnosti nese bombu.

Abyste pochopili scenar, je tady jednoduchy popis. Nejprve je potreba ziskat letadlo. Muzete ho koupit, ale potom tezko budete utok na americke mesto svalovat na bohate teroristy. Takze letadlo ukradnete za letu dalkove pres volatilni software rizeni letadla. Prevezmete nad nim kontrolu, nejlepe vzdy nad morem a v noci, protoze vznikne nasledovne pri patrani po letadle panika a podvedoma predstava, ze letadlo lezi na dne more. To funguje na lidi spolehlive. S letadlem doletite na odlehle letiste, mimo dosah cumilu a civilizace. Militarizovany ostrov uprostred oceanu je idealni volba. Zbavite se cestujicich, v zajmu narodni bezpecnosti. Vytrhate sedacky a na palubu stroje umistite jadernou bombu, idealne termonuklearni hlavici. Preprogramujete letovy odpovidac a signalizaci, aby se stroj hlasil jako jiny let, konkretne let nejake existujici letecke spolecnosti na pravidelne licence do mesta, na ktere chcete zautocit a pod cizim volacim znakem vletite nad mesto a odpalite naloz v letadle.

Atol Diego Garcia byl v letovem dosahu zmizeleho stroje

Aby iluze byla dokonala, postarate se i o skutecne letadlo a skutecnou linku, jejiz volaci kod pouzivate. Prevezmete kontrolu nad letadlem a poslete ho do hlubin oceanu, aby se nezjistilo, ze to letadlo, co privezlo nad L.A. jadernou bombu bylo ve skutecnosti uplne jine letadlo, zmizele pred par mesici na druhe strane sveta. Ovsem pozor, aby iluze byla opravdu stoprocentni, je potreba po „zmizeni“ uneseneho letadla na mori po par dnech ci tydnech naraficit trosky, treba par kufru nebo najaky kus plechu s barvama aerolinek letadla. Hadam, ze i v pripade letu MH370 se toho dockame.

Abych to shrnul, utok tohoto scenare, pokud k nemu dojde, probehne zrejme v noci. Vsimnete si, ze i let MH370 zmizel prave po pulnoci. Je to logicke, vizualni orientace cestujicich i lidi na zemi je nulova. Nevedi, kam leti, kam se staceji, lide na zemi nevidi, co leti nad hlavou, maximalne slysi zvuk motoru, ale je-li letadlo dostatecne vysoko, tak ani to ne. Ukrast letadlo v noci a navic ve vzduchu, mate-li k tomu upravene technicke prostredky (od vyrobce letadla?), je hracka.

Ted se pustim do spekulaci. Potrebuje snad nekdo z americke vlady ci tajnych sluzeb nove 11. zari? Nedavno v USA zmizely nuklearni hlavice [6]. Nepodarilo se je najit. Vlada pozdeji vse dementovala, pry je jenom „presunula“. Ted zmizelo letadlo? Nechci byt prorokem, ale nuklearni uder v Evrope anebo jeste lepe, na uzemi Izraele, z nehoz by nasledne byl obvinen treba Iran, to by stalo za rec a za rozpoutani valky globalniho rozmeru, z niz by profitovaly ekonomicky USA.

[VIDEO] Sef ruske televize popisuje divakum system „posledni odvety“…

Ale pozor, to letadlo muze byt odpaleno i nad uzemim Ruske Federace. Proc? Vcera ruska televize sokovala svet, kdyz v hlavni zpravodajske relaci sef teto televize popisoval, jak funguje rusky system „posledniho uderu“, tzv. „Systema Perimetr“, v anglickem oznaceni Dead Hand, resp. Doomsday Device [7], ktery dokaze USA obratit v popel. Obama totiz vyhrozoval Putinovi po telefonu asi vic, nez bylo zdravo, tedy v naznacich jaderne sily, a Putin mu sdelil informace, ktere nasledujici den uverejnil rusky tisk, ze i kdyby bylo zniceno veleni ruske obrany, system Perimetr by dal prikaz k odpaleni ruskych jadernych raket automaticky, bez zasahu lidske ruky. Proc by tohle Putin a ruska televize poustela do eteru? Takovahle ostra slova naposledy padala vite, kdy? Pri Karibske krizi v 60. letech [8]… Rusove zrejme museji mit padny duvod k takoveto retorice.

Spojene staty se opravdu budou snazit Rusko „vyvodikovat“, a uz si vubec ani neberou rukavicky, maji pocit neporazitelnosti, neohrozitelnosti, chteji s Ruskem skoncovat. Takze unos letadla, zmizeni nuklearnich hlavic a ruske televizni varovani svym obrannym systemem, muzou mit stejneho jmenovatele. Ja jen dodavam: Panbuh s nami!

V.K.