Žalujte psychopaty, co si říkají učitelé a dejte jim test na drogy

Břetislav Olšer

7. 12. 2014 blog idnes
“Mám třináctiletého vnuka, chodí do ZŠ v Boskovicích. Dnes mi vyprávěl, že den před příjezdem prezidenta Zemana do Boskovic jim učitel rozdal červené karty s důrazným upozorněním, že musí bezpodmínečně přijít na náměstí a těmito kartami mávat a pískat. Kdo nepřijde tak se vystavuje velkému postihu…” napsal mi známý, jehož jméno zde neuvedu, jelikož bych ublížil jemu i jeho vnukovi. Při konfrontaci všecko popře…


„Vy říkáte: „My Vám vlastně nemáme co říct, my jen zvedáme ty červené karty,“ to jen ukazuje, že neumíte diskutovat. Je mi vás líto,“ řekl v Boskovicích prezident Zeman protestujícím, co by se na prstech dvou rukou dali spočítat. V Židlochovicích, kde měl starosta z TOP 09 na klopě placku Havla a Schwarzenberga, před řeznictvím čekala též učitelka jazyků z gymnázia Dagmar Nováková s červenou kartou a pískala na píšťalku.

Zkritizovala prezidenta za to, že zemi dělá v cizině špatné jméno. Zeman jen nasupené kantorce připomenul, že jedinou ostudu udělal na Slovensku, tzv. Zemanovu piruetu, když se při přehlídce na červeném koberci dal doprava, než ho prezident Gašparovič nasměroval doleva. Reagoval i na píšťalku psychicky nevyrovnané učitelky: „Pískot je projev ptáka, od slavíka po krkavce, ale projev člověka je něco jiného… Masarykovi taky vytloukli okna a vypískali ho. Je to projev demokracie. S červenou kartou jste tady ale jediná,“ dodal Zeman.

“Hulí na WC, kouří i trávu, chlastají, sprostí jsou jak dláždiči, a ne že šikanují své spolužáky, ale také už i své učitele. Kam ten svět spěje…?” zněl souhrn zásadních výtek, které mají učitelé a učitelky ČR vůči školní mládeži; páťáky a šesťáky počínaje, přes osmáky a eventuálními deváťáky konče. “Co s nimi? To je na trojku z mravů, někdy i na vyhazov ze školy. Prý jsou nesmyslně přetěžováni, ale na šikanu, drogy a chození za školu si čas vždycky najdou.. Několik set neomluvených hodin? To je nehorázná troufalost…” bránily se učitelky. Zatím pouze verbálně, s tím, že vlepit facku pubertálnímu hejskovi znamená pouze krušný postih pro pedagoga(gožku).

Ovšem, ruku na srdce, nejen žáci jsou pěkná kvítka; žádné hvězdy mnohdy netvoří ani učitelské sbory. Pocházím z učitelské rodiny a hluboce se stydím za to, co se to dnes občas staví za zvláštní individua za katedry; moc se mě to dotýká. Rodiče, co svěřují své děti škole, by měli žalovat podobné psychopaty, co si říkají učitelé; přes 14 procent z nich má jen střední školu s maturitou. Chtělo by to test na drogy a hlídat je, aby nezneužívali děti. Nemají zdání, co je to stavovská čest; místo hlídání svých svěřenců, aby nekouřili, nechali alkohol alkoholem a nebalili si marihuanu, je nabádají k dehonestování svého prezidenta Miloše Zemana.

Co by asi dělali, kdyby v televizi viděli, jak Karel Schwarzenberg s hlavou na stole spí na místě pro ministra při jednání Sněmovny, navíc při prezidentově projevu. To není jen zneuctění Parlamentu, do nebe volající je to, když kníže takto usíná na mezinárodních setkáních OBSE či NATO, prostě, kde se dá i nedá. Tomu se říká, paní Nováková, dělat vlasti špatné jméno v cizině. Co k tomu řeknete svým žákům, dáte jim červenou kartu, zapískáte jim a napíšete transparenty, že aristokratická hlava je šašek, co správně patří do cirkusu a ne na Hrad?

Celý národ již zná to story, jak se prezident Miloš Zeman odvázal v Hovorech z Lán, když jako průzkum vložil do společnosti lakmusový papírek a řekl k tomu pár vulgarit a už máme první „oběť“, co se chytla. Je jí ředitel gymnázia Marek Výborný z Pardubic. Vmžiku se uchopil stébla prahnutí po okamžitém zviditelnění, když se v novinách objevil jeho snímek, jak se přemoudře drží za svoji bradu a u nohou se mu opírá o skříň zarámovaný čerstvě sundaný Zemanův portrét. A tomu dětem řekl, že prezident mluví vulgárně, ale oni že nebudou.

Kalousek koupil mazanici: “K.nda z Lán”, školáci si tak budou moci střídat porno na internetu s pohledem na skutečné umění…

Opravdu opravdový pedagog, který jedním dechem volá po úctě prezidenta k národu, ale místo toho, aby dětem vysvětlil, že pan prezident sice řekl nevhodná slova, ale to jen proto, že chtěl upozornit na dívčí skupinu, která se jmenuje přesně tak, jak to právě řekl: Pussy Riot nebo „kundí výtržnosti“.

Že prezident jen chtěl poukázat, jak tyto dívky zneuctily chrám velmi sprostým textem své písně. Pokud by řediteli gymnázia skutečně šlo o úctyhodnost prezidentského úřadu, nečinil by před nimi gesto, dehonestující nejvyššího ústavního činitele státu. Ovšem, jelikož mu však evidentně šlo jen o zviditelnění na úkor prezidenta, kterého nemá rád, totálně zmátl žáky; zcela neprofesionální nepedagogický počin…

Co je horší? Když žáci mluví vulgárně, nebo když před školou beztrestně kouří, užívají drogy či pijí alkohol? Kolik z nich podlehne špatnému vzoru vulgarit prezidenta, kolik je i bez toho závislé na škodlivinách z internetu…? Kolik z nich podlehne vulgaritám Karla Schwarzenberga, když řekl prdel, hovno, hajzl, prošoustat, předposranost, bordel… Ještě, že ve školách naštěstí nevisí jeho portréty…
A nyní zcela jasný důkaz toho, jaký je Zeman buran a křupan z Vidlákova, zatímco Karel Schwarzenberg je vždy usměvavý a nadmíru noblesní: http://www.youtube.com/watch?v=9W5IX54JuFo

Výsledky nedávného mezinárodního srovnání znalostí žáků PISA (Programme for International Student Assessment), do něhož se zapojili patnáctiletí žáci ze 65 zemí světa, vyplynulo, že znalosti českých dětí se v posledních letech zhoršily nejvíc ze všech zemí. Čtenářské dovednosti českých žáků jsou podprůměrné.

Nejlepšími výsledky ve výše uvedeném světovém průzkumu se může chlubit Čína, Hong kong, Singapur, Korea, Japonsko a první z evropských zemí – Finsko. V téměř poslední ČR se do měření zapojilo 7500 patnáctiletých žáků z 290 základních a středních škol, učilišť a gymnázií. Zkrátka, téměř polovina českých dětí už kouří, někdy vyzkoušela marihuanu nebo hašiš, přes dvacet procent z nich tyto drogy užívá pravidelně….

Inu, ještě větší blbci, než jsme čekali; mám doma čivavu, není to žádný pouliční voříšek Karl von Bahnhof, a naivně jsem ji cvičil, aby reagovala na nějaký složitější úkon, ale marně. Zlatého retrívra z ní prostě neudělám. Ten dvoukilový pejsek se přitom snaží, vidím mu to na očích; chce, ale nemá na to.”