BBC věděla o kolapsu budovy WTC 7 při 9/11 předem Brit vyhrál žalobu proti BBC kvůli tutlání 9/11

Avatar
Původní autoři

7.4.2015   Zvědavec
Tony Rooke, v rámci aktu občanské neposlušnosti, odmítl zaplatit povinný koncesionářský poplatek 130 liber za tvrzení, že to porušuje odstavec 15 teroristického zákona. Rookovo obvinění bylo namířeno proti BBC, která informovala o kolapsu WTC 7 o více než 20 minut dříve, než skutečně spadla, a soudce Rookův argument akceptoval. Zatímco nešlo o veřejné šetření 9/11, uznání činů BBC 11. září je považováno za malé vítězství, o  kterém nebylo nikdy informováno v USA.( viz videa)


„Dnešek byl historický den pro hnutí za pravdu o 9/11,“ řekl Peter Drew a AE911Truth UK Digital Journal, „kdy se toho zúčastnilo přes 100 lidí z řad veřejnosti, včetně řady novinářů z celé Británie, jakož i z ostatních částí Evropy.“

Podle paragrafu 363 telekomunikačního zákona jsou občané Británie povinni kupovat si roční licenci, aby mohli používat televizní přijímač. Rooke odmítl zaplatit licenční poplatek kvůli článku teroristického zákona, který uvádí:

Je zločin, když někdo vyzývá dalšího, aby poskytl peníze, s úmyslem, že by měly být použity, či za existence rozumného důvodu, že by mohly být použity, pro teroristické účely.

Fakt, že BBC informovala o zřícení WTC 7 dvacet minut předtím, než se to skutečně stalo, naznačuje, že Británie si byla vědoma útoků 9/11 předtím, než k nim skutečně došlo. Přímým dopadem je, že spolupracovali s „teroristy“, a nechme stranou, kdo ti teroristé skutečně byli.

Zde je vysílání BBC, kde oznamuje, že WTC 7 (budova Salomon Brothers) spadla, když stále za reportérkou stála.

Rooke dostal šest měsíců podmíněně a bylo mu řečeno, aby zaplatil 200 liber poté, co připustí, že vlastnil televizi a sledoval ji bez licence. Zastupoval se u městského soudu v Horshamu v Západním Sussexu sám.

„Pan Rooke zakládá svoji obhajobu na článku 15 teroristického zákona a žádá soud, aby shledal BBC za teroristickou organizaci, a že pokud on ji bude nadále platit, dopustí se zločinu.“ – oblastní soudce Stephen Nicholls

V Rookovo prohlášení u soudu stojí:
„Věřím, že BBC, která je přímo financována licenčními poplatky, podporuje účely terorismu a já mám v tomto ohledu nevyvratitelné důkazy. Nepoužívá se mi toto slovo lehce, vzhledem k tomu, kde jsem.“

Ačkoliv mu nebylo umožněno ukázat své video-důkazy u soudu, kvůli tomu, že oblastní soudce to považoval za irelevantní pro soud, fakt, že BBC informovala o zřícení WTC 7 o více než 20 dříve, se ukázal být dostatečným důkazem.

Také se zmínil o teoriích o tom, že zřícení WTC 7 byla řízená demolice, jak důkazy naznačují. V dodatečném prohlášení uvedl:
„BBC o tom informovala 20 minut předtím, než spadla. Věděli o tom předem. Když jsem tu byl naposledy, ptal jsem se vás (soudce): „Jste si vědom WTC 7?“ Řekl jste, že jste o ní slyšel. O deset let později byste o ní měl vědět víc, než jen slyšet. Je to práce BBC, informovat veřejnost. Obzvláště o zázracích vědy a případech, kdy fyzikální zákony přestávají platit.
„Vyprodukovali programy, kde dělali blázny a zesměšňovali ty z nás, kdo věříme v zákony gravitace. Americké zprávy ukázaly, že pád nebyl ničím jiným, než řízenou demolicí.“
„Nehledám, kdo ji odstřelil – to je nemožné – ale BBC se aktivně pokoušela zakrýt to před veřejností.“

V odpovědi soudce Nicholls uvedl:
„Dokonce i když akceptuji důkazy, o kterých mluvíte, tento soud nemá žádnou pravomoc vytvořit obhajobu způsobem, jak ji prosazujete.“

Ve světle důkazů to soudce zvážil. Rooke dostal podmínku, což v britské právní hantýrce znamená, že „byl usvědčen, ale netrpí následky usvědčení, a usvědčení bude vymazáno, pokud nebude postaven před soud po šest měsíců“. Nemusel zaplatit poplatek ani pokutu za nezaplacení – pouze soudní výlohy 200 liber.
Zdroje:
Alexander, Victoria. Digital Journal. Feb 27, 2013. (http://www.digitaljournal.com/article/344438)
Duell, Mark. Daily Mail. Feb 25, 2015. (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2284337/TV-licence-evader-refused-pay-BBC-covered-facts-9-11.html)
Livingston, Bob. Personal Liberty. Apr 5, 2013. (http://personalliberty.com/british-man-wins-small-victory-for-911-truthers/)