Takhle dělá ČT propagandu

Avatar
Původní autoři

Petr Štěpánek
19. 3. 2017   blog autora
Úterý odpoledne, ČT 24, odpolední tok informací, Nizozemsko den před volbami. Redaktorka zpovídá jakéhosi Filipa Chrásku, dle titulku prý analytika AMO. Tradiční vymývání mozků „a la“ ČT. 


Namísto zpráv, že se stalo to a to, ten a ten řekl tohle, tamten na to reagoval takhle, jsou nizozemští politici vyselektováni na „hodné“ a „zlé“ a ti „zlí“ patřičně onálepkováni coby populisté. Když nizozemské volby dopadnou takhle, bude to správně, protože kdyby náhodou dopadly jinak, bylo by to špatně.

Samozřejmostí je rovněž tradiční, každodenní záměna adjektiv „prounijní“ a „proevropský“, kdy „prounijní“ politici, kteří Evropu mílovými kroky směřují k civilizační zkáze, jsou vydáváni za „proevropské“, zatímco ti, kteří před neblahým vývojem varují, jsou vydávání za „protievropské“, ačkoli jsou ve skutečnosti spíše pouze „protiunijní“, a nálepkováni coby extremisté, xenofobové či nacionalisté.

Divák, který si povinným výpalným Českou televizi vydržuje, je předem odstaven do role idiota bez mozku, který není s to si vytvořit svůj vlastní názor, pakliže by dostal strohé informace, pročež dostává namísto zpráv „komentované informace“, asi aby nemusel vůbec přemýšlet a rovnou zaujal předepsaný, jediný správný, „proevropský“, rozuměj „prounijní“ názor.

Běs! Běs! Běs!

Neexistuje jediný důvod, proč by nizozemskou předvolební realitu měl z veřejnoprávní obrazovky komentovat augerechnet jakýsi Filip Chráska, eurosvazácká nula s mlíkem na bradě z bezvýznamné, zbytečné instituce jménem AMO.

Co je AMO? Asociace pro mezinárodní otázky. Ve skutečnosti jen další z mnoha darmožroutských nevládních neziskových organizací, jež ale vůbec nejsou nevládní ani neziskové, neboť jsou přisáté právě na vládu a ziskové pro mladičké budižkničemy, kteří v životě nepřičichli k normální práci a které naše „humanitní“ školy – bohužel – chrlí jako Baťa cvičky.

Dle poslední výroční zprávy (za rok 2015), která je na webových stránkách AMO k dispozici, nás Filip Chráska plus další eurohujerští svazáčtí darmožrouti soustředění v AMO stojí 10 milionů ročně. Naprostou většinu peněz z této částky totiž vysávají z veřejných rozpočtů, rozuměj z našich daní.

Jak dlouho si tohle všechno ještě necháme líbit?

S veškerou zodpovědností prohlašuji, že zpravodajství veřejnoprávní České televize připravují idioti. Naposledy se předvedli včera (15.3.2017-pozn.red.NR) při nizozemských volbách.

„Nizozemsko: Wildersovi nacionalisté podle prvních odhadů ve volbách propadli,“ hlásal až do rána kraulující titulek na dolní liště zpravodajského kanálu ČT 24. Je to samozřejmě naprostá pitomost, ba přímo lež. O to víc to ovšem bylo toužebné přání českotelevizních propagandistů.

A skutečnost? Wildersova strana skončila v nizozemských volbách druhá, když zisk svých mandátů navýšila z minulých 15 na 20. Vítězní lidovci premiéra Rutteho naopak ztratili 8 mandátů. Z minulých 41 poklesli na 33. Jestli někdo v nizozemských volbách opravdu propadl, pak jen a pouze sociální demokraté. Namísto minulých 38 poslanců budou mít v novém parlamentu 9.

Za Wildersův úspěch lze označit i to, že vítězní lidovci pod jeho tlakem převzali podstatnou část jeho antiimigračního a antiislámského programu.

Tento způsob žurnalistiky je opravdové neštěstí. Většina lidí totiž politiku sleduje spíše povrchně, takže podobné titulky, rozuměj zkreslení reality, jaké ČT opakovaně produkuje, často bývá jejich jediným informačním zdrojem.

Už se opakuji, ale zoufalství propagandistů České televize je neúnosné. Neexistuje jediný důvod, proč bychom tuhle bandu navedených amatérů měli platit.

 – – –