Ježíš se narodil v policejním státě

John W. Whitehead
25.12.2017 GlobalResearch, překlad Zvědavec

Vánoční příběh o dítěti, narozeném v jesličkách, je známý. V Římské říši, což byl policejní stát sám o sobě, bylo nařízeno, že má být provedeno sčítání lidu. Josef a jeho těhotná manželka Marie cestovali do města Betlém, aby se sčítání lidu zúčastnili. Jelikož v žádném hostinci nebylo volné místo, zůstali ve stáji, kde Marie porodila chlapečka Ježíše.

Ježíš se bohužel narodil v policejním státě, který se tolik neliší od narůstající hrozby amerického policejního státu. Když Ježíš vyrostl, nezdráhal se sdělovat pravdu mocným. Jeho učení skutečně v té době podkopalo politický a náboženský establishment. Nakonec byl ukřižován, což mělo být varování pro ostatní, aby nezpochybňovali úřady a mocenské síly.

A co kdyby se Ježíš nenarodil v římském policejním státě, ale místo toho by se narodil a byl vychováván v americkém policejním státě?

Ježíšovi rodiče by nemuseli cestovat do Betléma kvůli sčítání lidu, zaslali by jim 28 stránkový povinný vládní dotazník, do kterého by museli uvést své zvyky, informace o členech domácnosti, pracovní plány, atd.

Asi by se nenarodil v jesličkách, ale místo toho by se narodil doma. Rodinu by nenavštívili mudrci a pastýři s dary, ale rodiče dítěte by nejspíš byli donuceni odhánět sociální pracovníky, kteří by je chtěli stíhat kvůli domácímu porodu. Například jednomu páru ve Washingtonu odebrala sociální péče všechny tři děti poté, co sociální pracovníci vznesli námitky, že jejich dvě nejmladší děti se narodily doma bez odborné asistence.

Pokud by byli Ježíšovi rodiče neregistrovaní přistěhovalci, pravděpodobně by spolu s novorozeným dítětem skončili v ziskuchtivém soukromém vězení pro ilegály, a stala by se z nich levná pracovní síla, donucená pracovat pro takové korporace, jako je Starbucks, Microsoft, Walmart a Victoria’s Secret.

Když už by byl Ježíš dost starý na to, aby začal chodit do školy, vtloukali by mu do hlavy, jak dodržovat pravidla a poslušnost vůči státním orgánům, a zároveň by ho jen velmi málo učili o tom, jaká jsou jeho vlastní práva. Kdyby se odvážil vybočit z řady a chovat se nekonformně, zřejmě by na něj příslušník školní ostrahy použil elektrický paralyzér nebo fyzickou sílu, přinejmenším by však byl ze školy vyloučen v rámci školní politiky nulové tolerance, kdy jsou drobné přestupky trestány stejně přísně jako závažnější trestné činy.

Kdyby Ježíš zmizel na několik hodin, natož jako 12letý, jeho rodičům by byla nasazena pouta, byli by zatčeni a uvězněni za rodičovskou nedbalost.

Od okamžiku, kdy by se Ježíš dostal do kontaktu s „extremistou“ Janem Křtitelem, byl by na něj nasazený policejní dozor kvůli tomu, že je ve spojení s prominentním aktivistou, který je jinak nenásilný a mírumilovný. Od 11. září by byl pod dohledem FBI, která by aktivně prováděla dohled a operace, při nichž by shromažďovala informace o aktivistických skupinách v širokém měřítku.

Ježíšovy protivládní názory by jistě vedly k tomu, že by byl označen za místního extrémistu. Policie a bezpečnostní složky jsou vyškoleny v rozpoznávání známek protivládního extremismu během interakcí s potenciálními extrémisty, kteří sdílejí „víru v blížící se zhroucení vlády a ekonomiky“.

Zatímco by Ježíš cestoval od jedné komunity k druhé, zřejmě by ho někdo udal vládním úředníkům jako „podezřelého“ v rámci programu „Když něco uvidíš, řekni to“, který zřídilo Ministerstvo vnitřní bezpečnosti.

Nejspíše by mu nebylo umožněno žít jako kočovný kazatel, ale zřejmě by mu hrozilo zatčení za to, že se odvažuje žít v chatrči bez elektřiny nebo že přespává venku. Ve skutečnosti se zdvojnásobil počet měst, v nichž se uchýlili ke kriminalizování bezdomovců tím, že schválili zákazy táboření, spaní ve vozidlech, potulování a žebrání na veřejnosti.

Jelikož by vláda nahlížela na Ježíše jako na disidenta a potenciální hrozbu moci, nejspíš by mezi jeho následovníky nastrčila tajné agenty, aby monitorovali jeho činnost, nahlašovali jeho místa pobytu a vlákali ho do pasti, aby porušil zákon. Dnešní Jidáši – nazývaní informátoři – často dostávají pořádný balík od vlády za jejich zradu.

Kdyby Ježíš používal internet k šíření svého zásadního poselství o míru a lásce, zřejmě by na jeho příspěvky na blogu reagovali vládní agenti, kteří by se pokoušeli podkopat jeho bezúhonnost a diskreditovat ho, anebo by na internetu uveřejnili nějakou inkriminující informaci o jeho osobě. Minimálně by se mu nabourali do jeho webových stránek a sledovali jeho e-maily.

Kdyby se Ježíš pokoušel nakrmit velké davy lidí, hrozilo by mu zatčení za porušení různých nařízení, která zakazují distribuci jídla bez povolení. Například úředníci z Floridy zatkli 90letého muže za to, že dával jídlo bezdomovcům na veřejné pláži.

Kdyby Ježíš veřejně mluvil o tom, že strávil 40 dnů na poušti a že hovořil s ďáblem, byl by zřejmě označen za duševně chorého, zavřeli by ho na psychiatrickou kliniku, aniž by ho směla navštěvovat rodina a přátelé.

Kdyby se Ježíš pokoušel převrátit stoly v židovském chrámu a rozčilovat se kvůli materialismu náboženských institucí, byl by obviněn z trestného činu z nenávisti. V současnosti má 45 států a federální vláda zákony o trestném činu z nenávisti.

Namísto toho, aby ho zatkla ozbrojená stráž, vládní úředníci by nařídili, aby na něj a jeho následovníky provedla zátah jednotka SWAT – s použitím ručních granátů a vojenského vybavení. Každý rok provede jednotka SWAT přes 80 000 zásahových akcí.

Kdyby někdo nahlásil Ježíše na policii jako potenciálně nebezpečného, mohl by se tak Ježíš dostat do potyčky s policií – a být zabit – neboť jakékoliv chování, související s nedodržováním pokynů (trhnutí těla, vyslovení pochybností, zamračený výraz), může skončit střelbou. Otázky jsou kladeny později.

Ježíš, který by byl obviněn ze zrady a označen za místního teroristu, by mohl být odsouzen k doživotnímu trestu v utajovaném vězení, kde by byl nucen vykonávat otrockou práci pro korporace, nebo by také mohl být odsouzen k trestu smrti elektrickým křeslem nebo smrtelnou injekcí.

Tak či onak, jak uvádím ve své knize „Battlefield America: The War on the American People“ (Americké bitevní pole: Válka proti americkému lidu), ať už by se Ježíš narodil v naší nebo ve své době, stejně by zemřel rukou policejního státu.

Uvědomte si, že to, co se stalo oné hvězdné noci v Betlémě, je jen součástí příběhu. To dítě v jesličkách vyrostlo a stalo se mužem, který nezavíral oči před zlem, ale vystupoval proti němu, a my musíme činit to samé.

– – –

Jesus Was Born in a Police State vyšel 22. prosince 2017 na Global Research. Překlad v ceně 392 Kč Zvědavec.