Otřesné. V Německu se šíří muslimské kriminální gangy, konsolidují se gheta „no go zones“, opravdová vlastní samosprávná teritoria pod kontrolou ozbrojených band, která se zcela vymykají kontrole státu

13. 12. 2017 zdroj (kráceno)

V Evropě, kde pokračuje invaze politických migrantů a utečenců, rostou a konsolidují se dnes islámská gheta „no go zones“, opravdová vlastní samosprávná teritoria pod kontrolou ozbrojených band, která se zcela vymykají kontrole státu.

Jednou ze zemí, nejvíce postižených procesem této islamizace je Německo, které si uvědomilo svou nečekaně dramatickou situaci po silvestrovských skandálech v centru Kolína 2015, kde tisíce lidí arabského a severoafrického¨původu sexuálně obtěžovaly na 500 německých žen, a dnes den ze dne více uvědomuje skutečnost zcela chybějící integrace milionů Turků a islámských migrantů na svém teritoriu.

Sebevražedný scénář výmluvně popisuje úryvek z dokumentu pro německou vládu, který zveřejnil list Die Welt:

“Jsme v situaci, kdy importujeme islámský extrémismus, arabský antisemitismus, národní a etnické konflikty jiných národů spolu se zcela odlišným pojetím společnosti a práva. Německé bezpečnostní agentury nestačí tyto importované problémy a jejich důsledky a s nimi spojené reakce německého obyvatelstva řešit.


Naprosté selhání německého multikulturního modelu zcela jasně obnažila studie, vypracovaná „Oddělením pro náboženství a politiku“ univerzity v Münsteru, kterou zveřejnil Gatestone Institute pod titulem Integrace a náboženství z hlediska tureckého islámu v Německu, kde se konstatuje, jak asi polovina ze 3,5 mil. Turků, kteří žijí v Německu, tvrdí, že je třeba více respektovat islámské zákony šaría než německé zákonodárství. (…) Výzkum, který se zakládá na šetření mezi Turky žijícími v Německu mnoho let, často desetiletí, dokládá, jak ujišťují německé úřady, že muslimové nejsou do německé společnosti integrováni.

47% dotázaných souhlasí s tvrzením, »že zachovávání přikázání mého náboženství je pro mě důležitější než respektování zákonů země, ve které žiji.«, 32% je názoru, že »muslimové by měli bojovat, aby se vrátil společenský řád jako v čase Mohameda«, 36% tvrdí, »že jen islám je schopen řešit problémy naší doby «, 7% je přesvědčeno, »násilí je spravedlivým prostředkem pro šíření islámu« atd.”