Na Margaritě Simoňjan si vylámal zuby další americký redaktůrek

Avatar
Původní autoři
Margarita Simoňjan – RT, Sputnik

19. 1. 2018, Petr Ďoubalík

Západní svět se nemůže a nemůže smířit s tím, že ztratil patent na rozdávání rozumu, pravd, informací. Monopol na formování názorů. Je vyvíjen stálý tlak na pracovníky zahraničního vysílání RT (Russia Today – ruská vícejazyčná zpravodajská TV síť se sídlem v Moskvě, v provozu od 2005) a Sputniku, žurnalisté jsou označováni za agenty Kremlu a jejich práce za propagandu. Čas od času se pokusí američtí kolegové z konkurenčních plátků a televizních kanálů pozvat hlavní redaktorku RT Margaritu Simoňjan a nějakými šikovnými otázkami ji donutit k přiznání, že ji řídí přímo Putin, že ovlivnila volby v USA, že dělá čistokrevnou propagandu… 

Jak to dopadá – posuďte sami. Udělal jsem titulky k jednomu z posledních rozhovorů pro NBC, časem přidám i další.