Tristní výsledek boje vlády a masmédií proti dezinformacím

Plní Česká televize své zpravodajské a publicistické poslání v souladu s Kodexem ČT? Dodržuje zásady nestrannosti a objektivity? Nebo se stala nástrojem propagandy určité názorové skupiny? Osobnosti z různých oborů se zamýšlí nad fungováním veřejnoprávní televize, která patří všem, kdož si ji platí.

Podle výše zveřejněného grafu to vypadá, že vláda připravuje zákony, které ji mají vybavit monopolem na šíření dezinformací. Vřele doporučuji pročíst si odkaz na průzkumu, který provedla agentura SANEP a z něhož cituji:

Podle exkluzivního průzkumu agentury SANEP, který byl vypracován pro Společnost pro obranu svobody projevu (SOSP), se více než polovina Čechů bojí otevřeně vyjádřit své názory. Téměř 61 % dotázaných považuje v případě šíření nepravdivých informací za nejvíce nebezpečnou provládní propagandu bagatelizující energetickou a ekonomickou krizi. Skoro dvě třetiny respondentů si myslí, že s tzv. dezinformacemi, jakožto s přirozeným jevem doprovázejícím demokracii, není třeba bojovat novou legislativou, ale diskusí a vzděláváním. Nejvíce se lidé bojí otevřeně vyjadřovat k migraci, covidu a otázkám pohlaví a manželství.

Zdroj: SANEP

Vláda se také rozhodla utratit naše peníze na to, aby nám vysvětlila, jak dobře vládne. Tady jedna příkladná realizace, reklamní banner ve stanici pražského metra Kobylisy:

K tématu:

Bylo by to celé k smíchu, kdybychom si tu lživou vládní propagandu nemuseli téměř kompletně platit z vlastních kapes.

Autor: ,  zdroj: Ousidermedia

3 2 hlasy
Hodnocení článku
1 komentář
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
cablik
cablik
před 8 měsíci

To jsou fakta oni po převratu neustále lžou v zájmu globalistů tak to nesledují tabulka to vystihuje vládní politici a mainstream kopou za cizí zájmy.