Pokračování: Zelenskyj u Kyjeva buduje hřbitov pro 150 000 vojáků. Stáda ukrajinských krav se mají díky tučným Bruselským dotacím rozrůst 10 krát. S českými a slovenskými kravami se už v budoucnu nepočítá! Bruselská dotace 500 milionů EUR na latifundii, nebo zemědělský konglomerát, prý nic zvláštního! (II. díl.)

Jak spolu souvisejí americké sankce proti nevýznamným čínským firmám, výstvaba masového hrobu v záplavovém území, plány Evropské unie na zřízení velkochovů mléčných krav na Ukrajině a lithiové baterie? V pokračování minulé analýzy vám to vysvětlí Michašel Svatoš.

Michael Svatoš
Michael Svatoš
Před pár dny Peking uvalil sankce na US firmu Skydio, která dodává válečné drony Ukrajině, a rychle se ukázalo, že náhrada za klíčové čínské součástky, z nichž jsou Skydio válečné drony v USA montovány, potrvá nejméně půl roku. Číňané sankce na Skydio neuvalili proto, protože drony Skydio v ukrajinských službách likvidují jejich kamarády Rusy, ale protože Skydio si trouflo, své drony začít dodávat také tchajwanským hasičům. Manažeři Skydia sice ihned po uvalení sankcí vyrazili do US Kongresu žádat o intervenci, ale veškeré hlasité intervence amerických politiků Číňany jen rozesmáli. “Američané nedokáží masivně vyrábět ani lithiové baterie pro své drony”, bavila se celý týden americkými potížemi čínská média, a věštila, že čínské vedení ještě sankce na západní montovny válečných dronů zpřísní, protože Čína prý nebude podporovat žádnou výrobu válečných dronů.  

Čínská sebejistota z vlastnictví naprostého monopolu na masovou produkci dronů, který nelze nijak obejít, pramení z nedávných západních expertních zpráv, které hodnotily nedávný slib tchajwanského prezidenta Lai Ching-teže se Tchaj-wan stane: “asijským centrem pro demokratický dodavatelský řetězec dronů”.

Západní experti sice připustili, že Tchajwan, díky svému skvělému polovodičovému průmyslu, je jednou z mála “demokratických” zemí, které by ekvivalent čínského řetězce na výrobu dronů mohly vytvořit, ale jízlivě k tomu podotkli “za několik let, až desetiletí”. Podle těchto expertů, je čínský hub na výrobu dronů ve městě Šen-čen natolik unikátní, že mu nelze smysluplně ekonomicky konkurovat, protože celé 18 milionové město už drony několik let doslova žije. A je jediným místem na světě, kde si během chvilky sjednáte kontrakty na jakoukoli součást dronu, kterou za pár hodin v libovolném množství potřebujete, a ona Vám bude dodána za bezkonkurenční cenu, rychlost i kvalitu. Šen-čen je nyní považován za dronový ekvivalent čipového Tchajwanu. Je prostě jedinečný od vývoje až po výrobu, a udává tempo světovému vývoji i výrobě, a jak experti podotkli, je také jediným místem na světě, kde je běžné, že si objednáte oběd, večeři, a nebo snídani, a ona přiletí dronem. Podle těchto expertů, musí USA napnout všechny svaly, a vybudovat obdobný řetězec mimo Čínu a Tchaj-wan. Protože případná válka o Tchaj-wan bude válkou dronů, a jejich masivní nálety z Číny, budou muset odrazit západní drony. Ty ovšem není na západě, kde a jak, bez čínských součástek vyrábět.

Washington okolo hubu na drony Šen-čen našlapuje opatrně a jen po špičkách. Když už západní média a kyjevský klaun několik týdnů příliš hlasitě vřeštěli, že Rusové ze Šen-čen dostávají klíčové součástky pro své zabijácké válečné drony Šáhid-Harpyje, které boří Kyjev, a tím neustálým jekotem začali narušovat i důstojný průběh letošních amerických prezidentských voleb. Washington se odhodlal, a uvalil sankce na dvě naprosto podřadné firmy ze Sen-Šen, Limbach a Redplus Vector. Tato komická sankce ani Čínu nestála za odpověď. Limbach Sen-Šen je vlastně Číňany zakoupená německá továrna na letecké motory do malých evropských sportovních a turistických letadel, která se nedokázala přizpůsobit nařízením Green Deal, a tak před lety hledala bohatého investora, který by ji vytáhl z problémů. A je s podivem, že US sankce na Limbach Šen-čen nepřišly už před lety, protože motory Limbach vešly ve známost v posledních letech hlavně jako hlavní pohonná jednotka dronů rebelských Hútiú, kteří jimi útočí na Izrael, a ropné tankery v adenském zálivu.

Proč Washington, přes urgenci manažerů Skydio, neuvalil odvetné sankce na skutečně důležité hráče ze Šen-čen, je jasné. Před pár dny, si Zelenskyj, jak mívá zvykem, na internetu otevřel ústa, a pochlubil se, že jen letos už nechal nasmlouvat výrobu 1.6 milionů dronů, a dalších bezmála 200 tisíc objednal na první měsíc příštího roku. Zelenskyj je herec špatných rolí, a tak nepřiznal, že drony nenechal vyrobit, ale jen z čínských součástek smontovat. Jedním z montérů je i americké Skydio. Veškerá montáž ukrajinských i ruských válečných dronů vlastně závisí na hubu Šen-čen a jeho velkých hráčích, dodávajících všem součástky. Vyřadit hub Šen-čen si Washington nemůže sankcemi dovolit. Aby vytvořil svůj vlastní hub na produkci dronů, potřebuje investice a kapitál. A proto je nutné, aby Ukrajinci předražené US drony smontované z čínských součástek objednávali a platili. Zisk z války dronů na Ukrajině totiž slouží k budování US hubu na produkci dronů. Ekonomická pravidla válek a mocností mají svá ustálená pravidla, a jedním z ustálených je, že hloupé malé státy jsou tu od toho, aby svými válkami financovaly rozvoj zbrojního průmyslu velmocí.

Jak poznamenali US experti na výrobní řetězce dronů a válečných dronů, je jejich vybudování mimořádně ekonomicky náročné. Protože budoucí válka mezi mocnostmi bude válkou dronů, tak logicky musí někdo vznik US hubu na drony zaplatit. Kdo to bude je jasné z letního nařízení Zelenského byrokracie. Pár kilometrů jižně od Kyjeva se podle něj už ve velkém lese začal budovat hřbitov pro 150 000 padlých vojáků Ukrajiny. Proti mamutímu hřbitovu od léta protestují občané nedaleké obce Мархалівка (Marchalivka). Podle nich Zelenskyj nerespektuje pravidla pro hřbitovy, a 150 000 budoucích padlých bude ležet v záplavovém území, nedaleko Dněpru, kde hladina spodních vod sahá značně výše, než je zákony nařízeno – maximálně 2 metry pod povrch. Hrozí prý, že se ze Zelenského hřbitova vyplaví mrtvolné jedy, a ty zamoří celé povodí Dněpru jižně od Kyjeva dolů. Rusové už spustili velkou virální akci, a varují všechny občany černomořských států, že jim vyplavené ukrajinské mrtvolné jedy poškodí jejich pobřežní vody.

Baterie průměrného válečného dronu váží okolo 4 kg. Sečteme-li 1.6 milionu ukrajinských a 3.2 milionu ruských dronů, dostaneme 5 milionů dronů ročně, které vybuchnou nebo jsou jinak zničeny na ukrajinském bojišti. Tesla Model-S používá baterii o váze 544 kg. Při hašení elektroaut, kvůli bateriím vznikají rozsáhlé toxické zplodiny, a elektroauta je zakázáno hasit vodou protože by se toxiny vyplavily do přírody, a zničili by ji. 150 průměrných baterií do válečných dronů váží jako jedna baterie do Modelu-S Tesly. Na Ukrajině tak jen letos vybuchne, shoří, je rozmetáno, a nakonec dešťovou a sněhovou vodou, smyto z povrchu do pitné vody, a do potravních řetězců  celkem 33 333 baterií vozidel Tesla Model S. A nikomu to nevadí. V ČR hasiči dostávají na hašení elektroaut speciální auta. Parlament schvaluje speciální předpisy pro garáže. Celý svět se bojí, co udělají toxické lithiové baterie, až se jejich zbytky dostanou do přírody. Ovšem 33 333 lithiových baterií, které se jen letos rozprášili do ukrajinské přírody nikomu nevadí? Ovšem, přeci vždy, když jde o zisky vojenskoprůmyslových koncernů, a přípravu na válku civilizací, musí se mlčet. Ukrajinské mléko, vejce, a maso, tak budou asi brzo životu nebezpečné, při současné tempu zamořování Ukrajiny mrtvolnými jedy, a toxickými lithiovými jedy.

Evropské krávy se mají být podle Bruselu obětovány záchraně planety před znečištěním metanem, ale ten samý Brusel slibuje Ukrajině dotace na desetinásobné rozšíření tamních stád krav!? Planeta má být podle Bruselu zachráněna ekologickými elektromobily, které ale podle bruselských nařízení lze hasit pouze speciálními hasičskými soupravami, jinak hrozí zničení a zamoření životní prostředí! A současně ten samý Brusel podporuje válku, při které každý rok ekvivalent 33 333 spálených a špatně uhašených elektroaut zničí životní prostředí a vodní zdroje v povodí Dněpru!? Šílené.

Ostatně právě proto soudím, že “Bruxelae” musí být zničeno, ještě dřív, než zničí celou planetu.

*

Michael Svatoš, na snímku je čínská automatická linka na výrobu lithiových baterií do elektroautomobilů

4.3 9 hlasy
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
5 komentářů
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
vaclav
vaclav
před 25 dny

Ale s českými voli západ počítá!!!!!!!

didusin
didusin
před 26 dny

Kdysi jsem z kyselým úsměvem navrhoval zatížení válečných strojů zelenými povolenkami. Kam doputujeme?

Praded
Praded
před 26 dny

Ono to tam stálo za exkrement už před majdanem. Kanalizace skoro žádná, veškerá chemie se volně vypouštěla do půdy. Používají se zakázané chemické prostředky v zemědělství. Zrovna tak oleje z dopravních prostředků, nafta, benzin teče všude atd. atd. To bude nový způsob, jak zdecimovat nepotřebné občany východních států EU.

orinoko
orinoko
před 26 dny

FOOLteen na konci cesty. Mlčení znamená souhlas. Dědek je ukázkove v řiti i s českým rektalnim alpinismem.

https://youtu.be/PI8ZIHwojh8?si=TIW2-DxDweycPPsh

Hon na emero debily:
https://youtu.be/lH7vKMfD1jA?si=aUX8REwyYOrXr7Ox

Naposledy upraveno před 26 dny uživatelem orinoko