Naprosto šokující čísla z Ukrajiny! Prodej elektromobilů tam trhá rekordy. Proč chudí Češi platí bohaté Ukrajince? Pomatená Fialova politika odhalena! Analýza

Michael Svatoš
Michael Svatoš
Má česká republika nadále podporovat Ukrajinu? Babiš tento týden prohlásil, že vyhraje-li volby, zruší Českou muniční iniciativu, která na Ukrajinu dodává dělostřelecké granáty. O tom, jak naloží s dalším slibem současné vlády Petra Fialy (ODS, TOP-09, KDÚ-ČSL a STAN), která 3. září 2025 schválila, že ČR bude Ukrajině každý rok v letech 2026 až 2030 posílat darem 1 miliardu CZK, Babiš neřekl nic. A to je velmi zajímavé, protože Fiala a spol. zavázali tento týden všechny chudé Čechy, že budou dalších 5 let obdarovávat bohaté Ukrajince, a hlavního českého opozičníka Babiše to v předvolebním klání nijak nezajímá. Ale třeba to bude zajímat Motoristy, Okamury, Vidláky, Jasany, Přísahy, nebo jiné opoziční strany, protože to je mimořádně zajímavé. Ostatně posuďte sami. 

Na Ukrajině se včera provalila pro české řidiče naprosto šokující čísla. Na Ukrajině se za jediný měsíc srpen 2025 prodalo neuvěřitelných 11 545 elektroaut! A celkem bylo k 1. září 2025 na Ukrajině v provozu 185 000 elektroaut! Pokud tato čísla porovnáme s chudou Českou republikou zamotá se nám hlava, proč mají chudí Češi, kteří si drahé elektromobily nemohou dovolit nakupovat, ještě nadále finančně podporovat bohaté Ukrajince. V ČR bylo 3. září, v den kdy Fiala schválil naši další finanční pomoc Ukrajině, překročena magická hranice 50 000 registrovaných elektromobilů, a jejich prodejci se holedbali, že jen letos Čechům prodali skoro 14 000 dalších elektromobilů!!! Jsou to ale žabaři. Ukrajinští dealeři elektromobilů se totiž včera pochlubili, že jen letos prodali Ukrajincům 69 011 elektromobilů, a že 20% z nich byly ty nejdražší Tesly, a pak teprve následovaly elektromobily BYD, VW, a Nissan. Ukrajinců je s bídou nyní na Ukrajině 30 milionů, v ČR žije 10.9 milionu lidí. Jak je možné, že Ukrajinci letos prodali 69 011 elektromobilů, když by měli prodat jen 38 500, aby jejich prodaný počet odpovídal počtům obyvatel ČR, a počtům v ČR prodaných elektromobilů? A to by byli jen stejně bohatí, jako jsou Češi chudí!

Babiš tento týden řekl, že pokud vyhraje volby, nebude ČR dodávat na Ukrajinu zbraně, protože na obchodech se zbraněmi bohatnou jen zbrojaři, a na válce by se nemělo vydělávat. Ukrajinci jsou však chudí. Ruským postupem vysídlovaní Ukrajinci už nemají ani kde bydlet, protože volné byty na Ukrajině už došly. Zde se podívejte na děsivé fotografie, jak nyní musí žít. A položte si otázku, proč tak děsivě musí žít, když si jiní Ukrajinci mohou ve stejné době dovolit nakupovat tisíce těch nejdražších elektromobilů Tesla, a v poměru skoro 2 krát více elektromobilů na hlavu, než si mohou dovolit pořizovat Češi, kteří mají podle vlády Petra Fialy Ukrajince finančně podporovat a vyzbrojovat až do roku 2030.

Když chtějí Ukrajinci válčit s Rusy, musí si udělat doma nejdřív pořádek se svými zbohatlíky, a ne místo toho ždímat o miliardy chudé Evropany. I Poláci už jich mají dost, a nepřejí si, aby byli vzati do EU. Obdobně Češi, pokud nechtějí nadále sponzorovat bohatým Ukrajincům elektromobily, musí si udělat doma nejdřív pořádek s fialovými politiky. A nic jiného ani Čechům nezbývá.

Včera se z USA dovalila děsivá čísla. Počet Američanů propuštěných v srpnu z práce byl nejvyšší od doby vrcholu pandemie COVID v roce 2020. Nejmasivněji se propouštělo ve finančním a farmaceutickém sektoru, a v maloobchodu. A to podle analytiků znamená, že Američané si začali utahovat opasky, a neutrácejí. V USA je přitom září každého roku nejdůležitějším měsícem pro tvorbu nových pracovních míst, a náhlý dramatický srpnový pokles nevěští tvorbě pracovních míst v USA nic dobrého, a pokud se nálada utrácet nevrátí, dojde na podzim k drastické redukci pracovních míst v maloobchodu.

Uwe Hochgeschurtz, jeden z největších expertů na řízení automobilek, včera varoval, že letošní děsivá čísla propuštěných zaměstnanců německých automobilek, (51500 propuštěných zaměstnanců, 7% celkového počtu všech zaměstnanců v automobilkách), jsou teprve začátkem toho nejhoršího propuštění, které Německo teprve čeká.  A aby se zachránila aspoň část německého automobilového průmyslu při životě musí být okamžitě provedena toto dvě nezbytná opatření:

  • okamžitě musí být v celé EU pozastaveny všechny nové předpisy, které nemají přímou vazbu na bezpečnost automobilů. Tedy okamžitě zastaven celý GREEN DEAL, a nucená elektromobilita,
  • okamžitě musí v Německu klesnout cena elektřiny nejméně pod její průměrnou cenu v EU,
  • pokud tato opatření nebudou okamžitě provedena, celý německý automobilový průmysl zanikne. A německá ekonomika se zhroutí!

Co dodat? Včera se v Praze šéf NATO Mark Rutte chvástal, že si netřeba vážně všímat ruských námitek zakazujících vzít Ukrajinu do NATO, protože Putin vládne zemi, která má ekonomiku stejně velkou jako Texas, a guvernéra Texasu se také nikdo na nic neptá. Jak velká však bude ekonomika Německa a EU, až zkrachuje automobilový průmysl, Marka Rutte, ani jeho včerejší fialové pražské hostitele asi nezajímá. A tak to snad bude zajímat jiné (ne-fialové) politiky. Protože Čína už ovládla 5% evropského trhu s elektro-automobily, a pokračuje v expanzi, a nepřekvapivě bude nové továrny značek Omoda a Jaecoo koncernu Cherry, jak včera oznámila, stavět v Německu. Vždyť přeci německý prezident Frank-Walter Steinmeier není takový hlupák, aby jezdil za Dalajlámou, jako ten náš Petr Pavel

*

Michael Svatoš, MaP 2399

K úvodní fotografii: Co všechno se dá skrýt pod ukrajinskou vlajku? Nacizmus, korupci, rasizmus, nenávist, šílené sociální rozdíly, vydírání evropských států atd. atd. atd. ….

P.S.: Děkuji za maily k profesorce Fu Wanjuan, zda bude, nebo nebude o ní analýza, se rozhodnu dnes večer. Zatím je to 50:50. 

4.4 10 hlasy
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
1 komentář
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
mikkesh
mikkesh
před 7 hodinami

Škoda, že tento fakt pan Svatoš nenapsal o den dříve a nedoručil panu Ficovi. Ten by se mohl pokusit komikovi v Užgorodu vysvětlit, že jestli jim budou bombardovat trubku s naftou, či plynem, vypne jim elektriku a ti bohatí, zřejmě nikoliv v zákopech, kde by to asi s elektromobilem drncalo, tak ti bohatí by dojezdili. Ale, asi spíše… Číst vice »