Přípravy k válce s Ruskem: Na Ukrajině se zřítila stíhačka ruské výroby SU-27 s americkým pilotem v kokpitu!

31. 10. 2018   aeronet
Americký pilot i jeho ukrajinský instruktor zahynuli! Co dělal americký pilot v ukrajinském stroji určeném pro výcvik kadetů na ostrém vojenském cvičení NATO Clear Sky 2018? Co pohledávají vojska aliance na území nečlenského státu, kde navíc probíhá občanská válka? Chystá se provokace s “ruskou” stíhačkou na jaro příštího roku?


Přípravy k válce s Ruskem: Na Ukrajině se zřítila stíhačka SU-27 s americkým pilotem v kokpitu! Americký pilot i jeho ukrajinský instruktor zahynuli! Co dělal americký pilot v ukrajinském stroji určeném pro výcvik kadetů na ostrém vojenském cvičení NATO Clear Sky 2018? Co pohledávají vojska aliance na území nečlenského státu, kde navíc probíhá občanská válka? Chystá se provokace s “ruskou” stíhačkou na jaro příštího roku?

Naprosto otřesná informace dnes přišla z Ukrajiny, která bohužel pouze dokreslí neustávající přípravy na konflikt s Ruskem. Během právě probíhajícího vojenského cvičení 8 armád NATO na Ukrajině pod názvem Clear Sky 2018 došlo k zásadnímu incidentu, který překračuje rámec běžné nehody. Jihozápadně od Kyjeva poblíž vesnice Ulanov došlo ke zřícení dvoumístné výcvikové ruské stíhačky Suchoj SU-27 UB v ukrajinských barvách, ve které seděl americký pilot (nikoliv US Air Force, ale k překvapení všech Národní gardy Kalifornie, o tom ale až níže v článku) a ukrajinský instruktor [1]. Ukrajinský SU-27UB

Incident je o to vážnější, že se jednalo o tzv. spárku, tedy dvoumístný výcvikový stroj ukrajinské letecké kadetní školy, který na ostrém cvičení logicky neměl co pohledávat, protože vojenských manévrů Clear Sky se účastní pouze bojové jednotky 8 armád NATO a ukrajinské armády. Podle informací médií se cvičení účastní americké frontové dvoumotorové stíhací stroje F-15. Cvičení Clear Sky 2018 se účastní 8 členských zemí NATO a Ukrajina [2].
Belgie
Velká Británie
Holandsko
Dánsko
Estonsko
Polsko
Rumunsko
Spojené státy
Ukrajina

Otázka pro občany v ČR a nejen v ČR je jasná, co k čertu nacvičují vojska 8 zemí NATO na Ukrajině a proč se najednou objevují v ukrajinských výcvikových stíhačkách američtí piloti v ruských strojích Suchoj Su-27? Už chápete, proč v nočních transportech míří americká vojenská technika a celé tankové prapory po železnici přes Slovensko na Ukrajinu? Severoatlantická aliance přemisťuje vojenskou techniku na území svého nového člena aliance, Ukrajiny. Tiché členství Ukrajiny v NATO stvrdil svým podpisem v tajném exekutivním příkazu přímo Donald Trump, který autorizoval americkou armádu k tomu, aby začala na území Ukrajiny nasunovat zbraňové systémy a současně, aby došlo k zahájení výcviku ukrajinské armády k tomu, aby se seznámila s americkou vojenskou technikou. Jenže, incident z Ukrajiny ukazuje, že celá operace tichého začlenění Ukrajiny do NATO má ještě jiný rozměr.

Školní výcvikový SU-27UB neměl na cvičení armád co pohledávat

Vojenského cvičení, jak dnes odpoledne na ruské televizi upozornil jeden z ruských vojenských velitelů, není v žádném případě místem, kde by bylo dovoleno operovat se školními a výcvikovými dvoumístnými stroji, ve kterých sedí nováčci, kadeti, nebo dokonce cizinci, kteří se na Ukrajině učí pilotovat ruské stíhačky ve vlastnictví ukrajinské armády. Podle všeho to ukazuje na to, že americký pilot nacvičoval přímo během operace Clear Sky 2018 manévr, který nezvládl a instruktor nedokázal chybu kadeta již korigovat a došlo ke zřícení stroje. Otázkou je, co vlastně cvičební dvoumístná spárka SU-27 UB pohledávala v prostoru cvičení Clear Sky 2018? Američan se podle všeho učil jistou sérii manévrů. Proč je to tak důležité? Ruští piloti totiž prochází v Rusku výcvikem, který je naprosto odlišný od západních leteckých kadetních škol. Propagační foto Unianu: Americký pilot F-15 ukazuje na cvičení Clear Sky 2018 ukrajinskému pilotovi (v modré brigadýrce) svůj stroj.

Pokud stíhačku pilotuje ruský pilot, je to úplně jiný postup řízení stroje a letové dráhy, které jsou charakteristické tzv. Lefertovou doktrínou úderu stroje na cíl, prudkým obratem letové dráhy stroje a přechodem do nadzvukového únikového režimu. Tato letová doktrína vznikla počátkem 70. let v Sovětském svazu jako nástroj k tomu, aby piloti po úderu na cíle vojsk NATO měli dostatek výkonu a času k odletu. Přiblížení k cíli probíhá podzvukovou rychlostí v nízké letové hladině, po splnění úkolu za použití ostrých zatáček a manévrů na vyhnutí se poškození od protiletadlového flaku však stroj prudce otáčí vzad s obrovským přetížením působícím na pilota a zapíná forsáž a přechází se strojem do únikového nadzvukového letu ve vyšší letové hladině. Hlavním úkolem této ruské doktríny je zachránit pilota, aby nebyl sestřelen na místě bojového úkolu, kde je stroj nejzranitelnější.
Ruské stroje se nedají pilotovat americkým způsobem

Ruské stíhačky byly navrženy s koncepcí vysoké manévrovatelnosti pro provádění přesných úderů na malém prostoru s minimálními poloměry zatáček stroje. V kombinaci s vysokým přetížením je velmi pravděpodobné, že americký pilot ztratil vědomí při vysokém přetížení a z nějakého důvodu nebyl instruktor schopen tuto jeho chybu korigovat. To se opravdu může stát, ale instruktor na takové situace musí být připraven. Jenže znovu se vracíme k otázce, co proboha kadetní stroj pohledával na ostrém cvičení NATO a navíc s americkým pilotem v kabině ruského stroje? Podle všeho to vypadá, že americký pilot se na Ukrajině učil létat na ruském stroji ruským způsobem, tedy s vysokými géčky v zatáčkách, které jsou doménou a vývozním artiklem Su-27, ale zkoušení takových manévrů na cvičení NATO je opravdu hazard a bizarní záležitost.

Dostáváme se tak k velmi podivnému vysvětlení této události. Americký pilot měl za úkol během cvičení předvést americkým a aliančním vojákům, co se v ukrajinské kadetní škole na ruském stroji naučil. Proč se ale americký pilot učí na ruském Suchoji, namísto toho, aby Američané spíš učili Ukrajince pilotovat americké stíhačky? Odpověď nás asi vyděsí, ale tento pilot zřejmě byl cvičen k tomu, aby se v blízké době zhostil role provokatéra, který už s jednomístnou s ruskou stíhačkou z výzbroje ukrajinské armády, která bude přestříkána do ruských barev, provede útok na Ukrajinu jako ruský pilot. Způsob letu stroje, prudké manévry a krátké zatáčky, budou potom nepochybným důkazem, že šlo o ruského pilota na stroji Suchoj Su-27. Stroj zaútočí na postavení ukrajinské armády v blízkosti Donbasu a Kyjev obviní Moskvu z válečného aktu. Pokud Rusové uvidí potom na západních televizích záběry stroje, který je pilotován charakteristicky ruským způsobem, začnou být z toho sami zmateni.
V ruské stíhačce zahynul pilot Kalifornské národní letecké gardy, nikoliv voják americké armády nebo pilot letectva US Air Force, a to vyvolává otázníky

Na Ukrajině tak probíhá intenzivní příprava pro vyvolání konfliktu, který bude uměle vyprovokován a obviněno bude Rusko. Všechno se schyluje k jaru příštího roku, jak už jsem několikrát upozorňoval, že na Ukrajině se chystá provokace, jejímž cílem bude definitivní vyvolání války s Ruskem. Všimněte si, kde se nachází Rusko, v jaké je situaci. Na území Ukrajiny se prohání 8 armád členských zemí NATO, už to nejsou jenom Američané. Na Ukrajině NATO pořádá vojenské manévry spolu s ukrajinskou armádou a američtí piloti se zjevují v kokpitech ruských stíhaček ve vlastnictví Ukrajiny. Během ostrého cvičení americký pilot s instruktorem ukazují vojákům pokročilé prvky vysoké pilotáže ruského stroje a charakteristické ruské letové manévry na tomto stroji. K něčemu dojde a stroj se zřítí. Zahynulý americký pilot pochází z této kalifornské základny Národní gardy.

Podle informací je zahynulý americký pilot členem 144. stíhací letky americké národní letecké gardy v kalifornském Fresnu [3], což do celé kauzy na Ukrajině vráží úplně jiný rozměr, protože jednotky americké národní gardy nespadají pod velení NATO, ale pouze pod velení amerického prezidenta. Co pohledávají příslušníci americké národní gardy na Ukrajině, to je záhadou. Operace tak začíná smrdět o to více, když víme, že na Ukrajinu míří tanky a vojenská technika v pouštní kamufláži, více zde.

Pokud by došlo k vypuknutí války, potřebuje Pentagon a americký prezident souhlas Kongresu, ale netýká se to Národní gardy. Ta podléhá pouze prezidentovi, který ji může nasadit na ochranu amerických zájmů a amerického lidu tam, kde je potřeba, ale i když název zní “Národní garda”, prezident není omezen jejím nasazením v cizině i proti souhlasu Kongresu. To by zcela měnilo situaci v rozložení americké moci, protože by to znamenalo, že Pentagon (skrze svoji loutku v podobě prezidenta Trumpa) chce obejít Kongres na Ukrajině. Navíc pozor, všimněte si, kdo se cvičení Clear Sky 2018 účastní. Všech ostatních 7 zemí NATO totiž je vazalskými státy USA a spolupracují s americkými armádními elitami na operacích proti Rusku.
To je ale náhoda, cvičení Clear Sky 2018 se účastní pouze ty země, které mají s USA nadstandardní vztahy a vazalské partnerství. Výčet mluví sám za sebe!

Belgie jako centrála NATO, Velká Británie v protiruské kauze Skripal, Holandsko v kauze sestřeleného letu MH17 na Ukrajině, Dánsko svojí kritikou proti závislosti EU na ruském plynu, Estonsko jako země, která z Pobaltských zemí nejvíce bojovala na straně Wehrmachtu proti SSSR a vyhlazovala Židy za II. sv. války a nenávidí dnešní Rusko, Polsko svojí nenávistí k Rusku, Rumunsko se svojí americkou protiraketovou základnou ve městě Deveselu a samozřejmě Ukrajina. Všechno tedy země, které jsou v žoldu amerického řízení. Na cvičení nejsou Němci, Francouzi, Španělé, ale ani Češi nebo Slováci. Clear Sky 2018 je tak prostě nácvikem věrných, kteří se chystají rozpoutat příští rok na jaře Pochod na východ. Vlajky účastníků Clear Sky 2018.

Politici v ČR přitom mlčí jako zařezaní a nedokáží vysvětlit, jak je možné, že vojska NATO operují na území státu, který je dosud ve stavu občanské války a současně je to země, která podepsala Minský protokol. V takové době jsou tato vojenská cvičení pouze dalším faktorem destabilizace Ukrajiny. Ale zdaleka už nejde jenom o cvičení, protože ve chvíli, kdy američtí piloti plní bojové úlohy v rámci cvičení NATO v kabině ruských stíhaček a za dozoru ukrajinských instruktorů, tak to zcela mění obraz. To není obyčejné cvičení, to je nácvik první reakce na vyprovokovaný útok Ruska na Ukrajinu, který bude zinscenovaný americkým pilotem v ruské stíhačce. Generálové mají plán, jak obvinit Rusko už nejenom z kauzy Skripal a Novičok, nejenom z ovlivnění voleb v USA, nejenom z chemických útoků v Sýrii, nejenom ze sestřelení letu MH17 na Ukrajině, ale nově i z leteckého útoku na Ukrajinu. Příprava na válku je tak v plném proudu, američtí piloti už sedlají na Ukrajině ruské stíhačky.

Aktualizace

Ukrajinské úřady právě oznámily totožnost ukrajinského pilota, který zahynul. Došlo k potvrzení informací z ruské televize, ukrajinský pilot byl opravdu instruktor, a to rovnou v hodnosti plukovníka. Jednalo se totiž o Ivana Petrenka, velitele východního okruhu ukrajinského letectva, který pracoval jako instruktor pro nácvik bojových operací ve dne i v noci, a rovněž za zhoršených povětrnostních podmínek. Petrenko tak byl jedním z nejzkušenějších instruktážních pilotů v ukrajinském letectvu ve vysoké hodnosti [4]. Tato informace pouze potvrzuje, že výcvik dosud neidentifikovaného amerického pilota ze 144. letky Kalifornské národní gardy z Fresna měl z nějakého důvodu nejvyšší prioritu, když ve dvoumístné stíhačce ruské výroby dohlížel na trénink a výcvik bezvýznamného amerického vojáčka, pilota z Fresna. Pokud se výcviku amerického pilota X, který dosud je neznámý, ujal přímo nejvyšší velitel a plukovník ukrajinského letectva, který velí celému vzdušnému prostoru ve východní části Ukrajiny, tak to potom opravdu vyvolává tolik otazníků, že je nejde ani spočítat. Co bylo tak důležitého, že na let nějakého amerického vojáčka musel v kabině přímo osobně dohlížet velitel východního ukrajinského leteckého štábu? Co na tom bylo tak životně důležitého? Zkuste se zamyslet.
Aktualizace 2

Americké úřady konečně uveřejnily informaci o zahynulém americkém pilotovi. Jednalo se o podplukovníka jménem Seth “Jethro” Nehring a na stroji SU-27UB pod dozorem plk. Ivana Petrenka se seznamoval se strojem a prováděl základní nácvik letových operací [5]. Podplukovník Nehring se tedy zacvičoval na ruském stroji pod dozorem velitele štábu východního ukrajinského vzdušného prostoru.