Schizofrenní ČT

Avatar
Původní autoři

Erik Best
20. 05. 2019  EB
Před týdnem citoval investigativní pořad Reportéři ČT právníka Petra Kuhna z kanceláře BADOKH, který pracuje pro věřitele OKD, že má důkazy o tom, že 24,5 miliardy Kč bylo Zdeňku Bakalovi a jeho partnerům v letech 2006-2007 z OKD vyplaceno nepochybně protiprávně. To je předmětem občanskoprávního sporu a ani Kuhn, ani ČT, se nevyjádřili, zda mohlo jít o trestný čin. 


Česká televize měla šanci zeptat se na to nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana, když byl o tři dny později hostem Interview ČT24. „Byl spáchán trestný čin? Má v případu jurisdikci Česká republika? Pracují na případu policisté a státní zástupci? Jaké jsou šance, že peníze budou vráceny do OKD?” ČT se Pavla Zemana na žádnou z těchto otázek nezeptala. O investigativě pořadu Reportéři nepadlo ani slovo. Místo toho se mluvilo o problémech Andreje Babiše. ČT je schizofrenní: v jednom pořadu Bakalu odsuzuje, v jiném ho chrání.