David Dvořák
25.7.2020 Zvědavec
Pokud si někdo myslí, že právě přijatý “Fond obnovy” je z kategorie “pomoci”, pak nechme promluvit fakta Eurostatu, kterak EU pomohla Řecku.
“Záchranu” lze shrnout do několika málo vět. Řecký stát dlužil bankám, zejména německým, přičemž bylo jasné, že dluh je nesplatitelný. Spustila se operace, kdy pohledávky bank byly přetaveny na pohledávky EU. Ono totiž největší díl “záchranných” balíčků byl použit právě na splacení úvěrů bankám. Jediný, kdo tak byl při této operaci zachráněn, byly soukromé banky. Řecko bylo odepsáno a zcela po právu jako oběť a kořist oškubáno o lukrativní zdroje příjmů – viz privatizace, ale nikoliv do řeckých rukou.
Po této zkušenosti může mluvit o “upřímné snaze pomoci” ze strany EU jenom naprostý asociál. Česká republika je relativně ještě málo zadlužena, proto je určena k masívnímu dojení, ve všech směrech. Naprosto to vystihuje termín “krmelec Evropy”. No, a protože někdo usoudil, že jsme dojeni málo a pomalu, tak nám Babiš vyjednal “výhodné postavení”. Věcné zhodnocení najdete od EU poslance I. Davida zde. Opět stručně – ČR s násobně menšími důchody a prům. platy bude solidárně pomáhat zemím, kde občané mají příjem v uvedených kategoriích násobně vyšší. Že se náš příspěvek do EU zvedá o 40% a tím se stáváme čistými plátci je už jenom perlička na závěr. Já k tomu říkám, že v české historii budou navždy zapsáni mj. dva Slováci a oba s příjmením na “B”. V. Biľak, který bude navždy spojen s jidášským “zvacím dopisem” a pravděpodobně Babiš, který zájmy ČR hájil tak, že tu “opateru” taky nemusíme přežít. Jeden z názorů, proč Babiš nehájí zájmy Česka najdete zde.
Možný výhled do budoucna si můžete přečíst od sociologa P. Hampla zde. Já k tomu dodávám, že pokud se aktivně nepostavíme na obranu svých zájmů, tak nás převálcují a vyplundrují jako bolševiky. Vlastně asi tady bude malý rozdíl. Zatímco po revoluci bylo určeno k rozkradení vše co nenáviděný bolševik vytvořil a zanechal, pak nyní, když už není co, budou na řadě privátní majetky těch “slabších”. Kapitalismus není z principu o pomoci, ale o ovládnutí a využití. Je na každém z nás, jestli fakticky skončíme jako „Untermensch“.